• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 06:25:
[...]

Volgens mij is dat bij design; degene die het spel koopt of het eerste opstart, krijgt de extra's. Op de forums van Forza staat hier bij elke editie het forum vol van met mensen die dat niet wisten. Misschien dat ik het nu fout zeg maar kijk/post even op http://forums.forzamotors...7_Forza-6-Discussion.aspx

/edit: woohoo, Jurian heeft FM6 op de Frontpage gezet d:)b
Ik kan zo snel niets vinden, daarnaast lijkt het mij dat hij hem eerder gespeeld heeft. Zal het eens navragen.

Muziek moet ik hier niet hebben tijdens het racen, als ik in het echte leven wat sportiever rijd gaat de muziek ook zachter.
Als ik wat beter moet concentreren tijdens het gamen moet ik sowieso geen muziek hebben :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

http://www.gamekings.tv/videos/review-forza-motorsport-6/

Leuk verhaal van Gamekings over Forza 6, de racegame van het moment!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:17
Iemand online?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17
Yup... Ga zometeen racen online ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05
Zou wel willen maar kan op het moment niet echt plezier eruit halen door dat trage schakelen.. Zelfs in de R18 E-Tron is het alsof er met een handbak wordt gereden.

http://1drv.ms/1KoA6K1

Ga proberen of opnieuw installeren helpt.

[ Voor 32% gewijzigd door Boinkie op 17-09-2015 14:19 ]

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:35
En zonder je stuur Ruud? Dus met een controller?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
Boinkie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:08:
Zou wel willen maar kan op het moment niet echt plezier eruit halen door dat trage schakelen.. Zelfs in de R18 E-Tron is het alsof er met een handbak wordt gereden.

http://1drv.ms/1KoA6K1

Ga proberen of opnieuw installeren helpt.
Als het meezit krijg ik deze week m'n console nog, dan kan ik ook een vergelijking maken naar jouw filmpje, ik neem aan dat jij alles stock rijd?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05
Heb alles op standaard instellingen gezet en nu werkt het schakelen wel weer goed. Waar het nu aan lag? Geen idee nog.. hoop het te kunnen reproduceren..

[ Voor 80% gewijzigd door Boinkie op 17-09-2015 15:47 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:00:
[...]

Yup... Ga zometeen racen online ;)
Kom vandaag ook nog wel, alleen weet ik niet hoe laat :/

XboxLive: Dave 130R

• MAX3400
Earzz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:57:
[...]

Kom vandaag ook nog wel, alleen weet ik niet hoe laat :/
Ben nu offline; heb zo standby-dienst en moet eerst wat zaken controleren. Daarna eten & ff zitten. Geen idee of ik later nog kom racen.

Net wel grappig gesprekje tijdens een nachtrace op Nordschleife: een keertje met 24 man rijden, iedereen streamen naar Twitch en dan 1 verzamelpagina waar toeschouwers alle 24 streams tegelijk kunnen zien. :+ :+

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:55
MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:28:
*O* Woooohoooo!!!! *O*

Alle 5 de Volumes afgewerkt... Goed, nu even koffie & peuk en dan wat andere zaken gaan racen in FM6 :)
Is het net zoals im FM5 dat je na de Volumes nog wel alle losse races goud kunt halen of hoe zit dat?

• MAX3400
schumi1986 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:58:
[...]

Is het net zoals im FM5 dat je na de Volumes nog wel alle losse races goud kunt halen of hoe zit dat?
Nou ja, je "moet" elke race al een bepaald objective halen om verder te komen. Dan krijg je een vinkje en mag je verder.

Let wel: de Career kan je 6x uitspelen dus alle Volumes bij elkaar met alle auto-klassen, geven je dik 125 uur plezier ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Heb er al 50uur inzitten nu ben pas level 23.
Doe veel drag races en heb veel tunes online staan. Wheeliende corvette enz. 1.8 sec naar 100 is allemaal mogelijk.
Maar merk wel heb gewoon geen zin in echt racen. Soms doe ik paar races maar irriteer me meer dan ik plezier heb.
Ai is nog steeds zaadje, remmen op plekken die nergens op slaan. Beuken je eraf op rechte stukken noem maar op.
Graphics waren eerst van owh netjes maar nu na week heb ik zoiets van veel foutjes en geen anti aliasing zowat.
Al met al vermaak me wel maar voorzie dat dit niet al te lang meer duurt.
Vind een 7a 7.5 wel max voor de game.
Hopen dat de dlc goed is. En hopen dat ze znel weer cat and mouse lobbys maken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• schumi1986
MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:02:
[...]

Nou ja, je "moet" elke race al een bepaald objective halen om verder te komen. Dan krijg je een vinkje en mag je verder.

Let wel: de Career kan je 6x uitspelen dus alle Volumes bij elkaar met alle auto-klassen, geven je dik 125 uur plezier ;)
Ah zo :) ben pas net bezig en kan nog niet echt wennen dat er geen gold silver brons meer is :( de kracht van forza is een lange single player, forza en multiplayer is niet mijn ding!

Als ik Forza multiplayer opstart kan ik 1 uur later een nieuwe controller kopen, wat een zielige mannetjes racen daar zeg!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Het gebrek aan echt goede anti-aliasing is aanwezig in vrijwel elke Xbone/PS4 game tot zover merk ik. Vergeleken met een PC zijn de huidige consoles gewoon best wel underpowered op GPU gebied.

Dat doet niet af aan de gameplay naar mijn mening, het spel speelt heel goed weg en op de botsautotjes-AI na vind ik het racen wel prima gaan!

Gisteren Long Beach en Watkins Glen gereden in de career-mode met een LMP1 wagen, heel erg grappig maar het is duidelijk dat die banen gewoon veel te krap zijn voor 24 relatief brede LMP1 wagens.

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
schumi1986 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:15:
[...]

Ah zo :) ben pas net bezig en kan nog niet echt wennen dat er geen gold silver brons meer is :( de kracht van forza is een lange single player, forza en multiplayer is niet mijn ding!

Als ik Forza multiplayer opstart kan ik 1 uur later een nieuwe controller kopen, wat een zielige mannetjes racen daar zeg!
Doe mee aan T.net lobby's zou ik zeggen :)

Xbone GT: sv3nnie

• v8power67
Sjaakmoes schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:18:
Het gebrek aan echt goede anti-aliasing is aanwezig in vrijwel elke Xbone/PS4 game tot zover merk ik. Vergeleken met een PC zijn de huidige consoles gewoon best wel underpowered op GPU gebied.
Uhm horizon 2 4xmsaa, ryse smaa 1tx, mgs 5 fxaa( met zeer weinig aliasing wat ik gehoord heb en ook een 60fps game). The order 1884 4xmsaa. Zijn genoeg games die anti aliasing draaien hoor. Bijna elke game heeft wel een vorm draaien van anti aliasing.
Alleen fm5 en 6 hebben nagenoeg niets draaien helaas.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Nog een nachtje slapen, morgen komt de disc :D
Dat ze trager zijn aan PC's is logisch, de GPU is vergelijkbaar met een 7790, oftewel een R7 260X. Main-stream Game-PC's hebben een R9 280. Aardig verschil :) Maar goed, een even snelle PC voor de prijs van een Xbox vind je niet :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is het niet mogelijk om bij online races ghosts aan te zetten? Ik kan mij herinneren dat dit kon bij andere racegames op de 360 maar weet zo niet meer welke.. Zo kan iedereen lekker zijn of haar lijn rijden. Zeker als een game net nieuw is lijkt me dit wel een handige optie.

• Sven Enthoven
D-Ed schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:41:
Is het niet mogelijk om bij online races ghosts aan te zetten? Ik kan mij herinneren dat dit kon bij andere racegames op de 360 maar weet zo niet meer welke.. Zo kan iedereen lekker zijn of haar lijn rijden. Zeker als een game net nieuw is lijkt me dit wel een handige optie.
Er is een C class no collision maar niet bij andere klasses. Dit kan je wel instellen bij private lobby's

• MAX3400
FYI: er zijn 2 achievements (momenteel) zo goed als onhaalbaar. "Thru the Pack" en "World Traveler".

De laatste werkt sowieso niet; T10 is bezig met een fix maar dat duurt nog ff.

Thru the Pack kan je niet eens boosten met 24 man; blijkbaar heeft iemand de Party Chat en Lobby Invite niet op elkaar afgestemd in de code waardoor een Lobby met 24 vrienden zo goed als onmogelijk te vullen is. Voorlopig ben je (helaas) aangewezen op goed geluk en veeeeel skill.

Darn...

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:33:
FYI: er zijn 2 achievements (momenteel) zo goed als onhaalbaar. "Thru the Pack" en "World Traveler".

De laatste werkt sowieso niet; T10 is bezig met een fix maar dat duurt nog ff.

Thru the Pack kan je niet eens boosten met 24 man; blijkbaar heeft iemand de Party Chat en Lobby Invite niet op elkaar afgestemd in de code waardoor een Lobby met 24 vrienden zo goed als onmogelijk te vullen is. Voorlopig ben je (helaas) aangewezen op goed geluk en veeeeel skill.

Darn...
Is het niet zo dat als je met 4 man in een lobby zit de rest kan aanvullen met drivatars ? Ik had zoiets gelezen ergens op het FM forum, dat je per "human" player 5 drivatars kan toevoegen .
Dus 4 "humans en 20 drivatars , maarja dan moet je nog de mazzel hebben dat je achteraan start natuurlijk.

Misschien een keer proberen? En anders wachten op de Porsche DLC want daar zitten vast wel een aantal cheevos aan vast en kom je vanzelf aan de 1000 Gs. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• schumi1986
Sven Enthoven schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:29:
[...]

Doe mee aan T.net lobby's zou ik zeggen :)
Eerst nog een beetje oefenen, kan de AI op unbeateble nog net niet verslaan!

Race trouwens wel met alle hulpmiddelen uit Inc. Zelf schakelen plus koppelen heerlijk racen is dat :)

moest ik trouwens met project cars niet proberen bakte daar echt niets van, daar komt bij dat Pcars echt hard faalde op de xbox one (deze 1 maand in bezit gehad vanaf release)

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
Hmm, mooi om te zien dat de Golf2 opzich Euro-spec is, alleen jammer dat de achterlichten ogenschijnlijk US-spec zijn.. Dubbele achterlichten had een Europese Golf niet, en 2 remlichten aan 1 kant is zelfs tegenwoordig nog verboden in Europa. De lampen die meebranden zijn in Europa de mistlampen..

Dat soort foutjes vind ik echt jammer..

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2015 19:57 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Sven Enthoven
schumi1986 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:53:
[...]

Eerst nog een beetje oefenen, kan de AI op unbeateble nog net niet verslaan!

Race trouwens wel met alle hulpmiddelen uit Inc. Zelf schakelen plus koppelen heerlijk racen is dat :)

moest ik trouwens met project cars niet proberen bakte daar echt niets van, daar komt bij dat Pcars echt hard faalde op de xbox one (deze 1 maand in bezit gehad vanaf release)
Dan kan je prima meedoen hoor met de lobby :) Ja koppeling moet ik ook niet proberen bij Pcars. TC enzo uit kan nog wel

• GAIAjohan
Nog een foutje:
De BMW M235i wordt genoemd dat ie een handbak heeft in Forzavista. Rondkijken in de cockpit leert dat ie een sequentiele flipperschakeling heeft.. Waarom valt dit op? Andere auto's met flippers staat er gewoon bij dat ie Flipperschakeling heeft..
Verder werken de sidemarkers van de M235i niet..

Wat me ook opviel aan de M4 was dat ie geen kmh-schaal in de cockpit had.. Was dat niet verplicht in de US?

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2015 20:30 ]

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Vandaag mijn Xbox One met Kinect voor een mooie prijs verkocht, en morgen kan ik de Forza 6 edition ophalen in de MediaMarkt.

• MAX3400
skreppiedoe schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:50:
[...]

Is het niet zo dat als je met 4 man in een lobby zit de rest kan aanvullen met drivatars ?
Doesn't work... Voodoo (een van de moderators op T10) heeft bevestigd dat de cheevo alleen geldt voor public lobbies :(

/edit: morgen weer nieuwe Rewards!!! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 17-09-2015 21:04 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit pas aan het begin van de game hoor maar komen er ook races waar het wat subtieler regent?

Ik heb nu een beetje het gevoel dat de plassen op de baan 5 meter diep zijn en dat een Zodiac beter op zijn plek was geweest dan de Mazda die ik nu heb gekozen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 17-09-2015 21:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Donstil schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:27:
Ik zit pas aan het begin van de game hoor maar komen er ook races waar het wat subtieler regent?

Ik heb nu een beetje het gevoel dat de plassen op de baan 5 meter diep zijn en dat een Zodiac beter op zijn plek was geweest dan de Mazda die ik nu heb gekozen 8)7
_O- _O- Nee, het is regen of niks. Ach, met je Mazda kan je nog enigszins uit de voeten; wacht maar tot je er met een F1-wagen doorheen moet. Of met een antieke McLaren... -O-

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Pfoe, die F1 wagens. Heb normaal alles uit qua assists maar met zo'n F1 auto. Potverdrie in versnelling 4 en 5 sta je nog zo achterstevoren. Dat vergt nog wel flink wat oefening.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• MAX3400
Mu.siQ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:31:
Pfoe, die F1 wagens. Heb normaal alles uit qua assists maar met zo'n F1 auto. Potverdrie in versnelling 4 en 5 sta je nog zo achterstevoren. Dat vergt nog wel flink wat oefening.
Het is me gisteren wel enigszins gelukt met half-automaat maar zonder overige assists. Als je eenmaal op snelheid bent, gaat alles wel oke; de langzaamste bocht neem ik vaak in 3e of 4e versnelling.

• Thomas
  • Niet online
Net even splitscreen gespeeld, werkt lekket. Mis alleen wel de cockpit view.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Nog steeds? In FM4 was het wel, miste het al in FM5. Had verwacht dat ze het tegen nu toch wel hadden terug gebracht om eerlijk te zijn.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• SinergyX
Wil ik eindelijk gaan racen, krijg ik net de Cashing in achievement, 50k uit community van designs :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• schumi1986
Ben net zo'n pionnen showcase met een mazda mx5 gestart maar allejezus zeg das wel ff doortrappen om dat te halen limiet is 1.50 , ik dacht eerste poging best vlot te zijn 1.61 pffff 3e poging is nu 1.53 hoog :(

• MAX3400
schumi1986 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:23:
Ben net zo'n pionnen showcase met een mazda mx5 gestart maar allejezus zeg das wel ff doortrappen om dat te halen limiet is 1.50 , ik dacht eerste poging best vlot te zijn 1.61 pffff 3e poging is nu 1.53 hoog :(
Als je echt gefrustreerd raakt, zrt de Drivatar difficulty eens omlaag ;)

Net weer flink doorgetrapt met een aantal Tweakers! Hoog niveau van racen; bedenkelijk niveau qua gespreksstof ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:41:
[...]
bedenkelijk niveau qua gespreksstof ;)
que?

TheVMaster.......

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
[...]

Net weer flink doorgetrapt met een aantal Tweakers! Hoog niveau van racen; bedenkelijk niveau qua gespreksstof ;)
vond het nog tamelijk hoog liggen vandaag. het is wel eens erger als je Bullet joined

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• schumi1986
[...]

Thnx..Forza gaf mij na een aantal pogingen ook die tip! Respect voor mensen die zoiets voltooien met unbeateble drivatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Met de BAC mono aardig wat mooie tijden neergezet. 1 track (Rio omgekeerd) zelfs in de top 5% beland. Rij nu met de Infiniti Q50 in de career, da's ook een rots op de weg zeg, niet de snelste, maar wel echt een ontzettend stabiele bak. Rijdt heerlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 18-09-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Is er ondertussen al wel een beetje uitgevonden welke auto's do's en don'ts zijn? Voorheen vaak het idee gehad dat Ferrari's vrij vlot zijn in Forza games, maar volgens mij valt het eigenlijk wel mee. Maar verder heb ik eigenlijk nog geen idee welke auto's (met eventueel weinig upgrades of aanpassingen) al vrij goed te berijden zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Wel jammer dat je niet een kado bon van de LOI bij deze game krijgt, tijd genoeg om een leuke studie te beginnen tussen al die lange laadtijden Door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Heb een aantal ferrari's gereden en vind ze tot nu toe ruk. IMO is de BAC Mono een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Oh nee, ik zat fout :P

Wel kun je zien dat de Ford GT nog niet af is :P

De 2009 Ford Focus RS is niet een UK-model. Het moet een Ierse of Australische variant zijn :P. Rechtsgestuurd, maar een km-teller..

Ook over de NSX-R twijfel ik.. Lijkt Japans ivm kleine ruimte voor nummerplaat achter, maar de km-teller gaat veel verder dan 180kmh (Dacht de limiet in Japan)..

[ Voor 144% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Pfff dat regen rijden is wel zeer snel irritant aan het worden... die plassen over hele weg heen slaan echt nergens op. Sowieso de hele reactie op de plassen van autos is zwaar overdreven.
En de AI beukt je constant die plassen in..
Begin me steeds meer en meer te irriteren aan de carriere kant van deze game.
Vond tunes maken voor drag cars 10x leuker. Dan constant hetzelfde te moeten doen. Ergens achteraan starten en 1e worden... en dan soms erachter komen dat je tegen schumacher speelt die dan iedereen effe iedereen schijt rijdt.. en na restart ineens haal ik het wel makkelijk.
Maar het is wel een zekere verbetering tegen over fm5.
Maar zou graag een patch zien die low medium en high laat instellen van de hoeveelheid plassen op de baan.
Nacht racen is wel heel mooi gedaan. Soms pik donker soms ineens veel licht zoals op daytona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:47:
Oh nee, ik zat fout :P

Wel kun je zien dat de Ford GT nog niet af is :P

De 2009 Ford Focus RS is niet een UK-model. Het moet een Ierse of Australische variant zijn :P. Rechtsgestuurd, maar een km-teller..

Ook over de NSX-R twijfel ik.. Lijkt Japans ivm kleine ruimte voor nummerplaat achter, maar de km-teller gaat veel verder dan 180kmh (Dacht de limiet in Japan)..
Vind die Ford GT juist nog wel een prima bak. In de career aanbeland in de klasse waaronder hij valt, en o.a. met een Ferrari 458 en McLaren 650s gereden, en die Ford GT beviel me het meest. Heb er wel een erg fijne tune op zitten (van DTM lionel78), de tunes die ik voor de Ferrari en McLaren heb gekozen waren niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik bedoel meer in de zin van: de Ford GT voldoet nog niet aan de eisen van de Amerikaanse weg. Zo missen sidemarkers, terwijl de binnenkant wel volledig America uitstraalt. Mph, het vlaggetje op het Dash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ah op die manier :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
GAIAjohan schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:47:
NSX-R heeft een officiele snelheid van 271kph af fabriek ;) Maar ik snap je punt; mijn Evo 8 was ook begrensd op 180kph; even 5 minuten klussen en hij deed ineens 245kph :)

/edit: wow, kreeg net een whopping 500.000 credits van de Rewards... Dat is mooi meegenomen op de bankrekening van 23 mill.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 18-09-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Maar zelfs de tellers gaan daar toch niet verder dan 180?? Net als men in de VS een tijdje maximaal 85mph aan gaf.. Ergens begin jaren 80..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
GAIAjohan schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:48:
Maar zelfs de tellers gaan daar toch niet verder dan 180?? Net als men in de VS een tijdje maximaal 85mph aan gaf.. Ergens begin jaren 80..
Als je het dashboard googled zie je de teller tot 180mph lopen, met daarbinnen tot 280kmh.

Maar staan er ook een paar bij die alleen tot 280kmh hebben

[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 18-09-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ThomasXIV schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:58:
[...]

Vind die Ford GT juist nog wel een prima bak. In de career aanbeland in de klasse waaronder hij valt, en o.a. met een Ferrari 458 en McLaren 650s gereden, en die Ford GT beviel me het meest. Heb er wel een erg fijne tune op zitten (van DTM lionel78), de tunes die ik voor de Ferrari en McLaren heb gekozen waren niet zo fijn.
DTM Lionel78 is 1 van de toptuners. Hou (naast de DTM) ook de tuners van LSR, EMW, ERS, ONR, HLR, RPM, GSW in de gaten. Maar ook de tunes van Raceboy77 vind ik erg goed, zijn tunes zijn gebaseerd op alle hulpjes uit.

[ Voor 7% gewijzigd door mowa op 18-09-2015 11:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren mijn eerste race gedaan online, stuur ging toch even vaag doen. Mijn free run ging ok (buiten rem/abs probleem), maar online was opeens mijn FFB weer 100%, upshift was opeens ook 'rearview'. Ga ik uit de lobby weer naar free run, alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

mowa schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:01:
[...]

DTM Lionel78 is 1 van de toptuners. Hou (naast de DTM) ook de tuners van LSR, EMW, ERS, ONR, HLR, RPM, GSW in de gaten. Maar ook de tunes van Raceboy77 vind ik erg goed, zijn tunes zijn gebaseerd op alle hulpjes uit.
Raceboy gebruik ik ook veel, of ik maak mijn eigen setup/tunes. Die overigens niet veel verschillen van Raceboy77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
job115 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:36:
[...]

Als je het dashboard googled zie je de teller tot 180mph lopen, met daarbinnen tot 280kmh.

Maar staan er ook een paar bij die alleen tot 280kmh hebben
In Japan hebben ze geen mijlen op de teller. Maar lijkt er inderdaad op dat die tot 280 gaat..

Dit id bv een Japanse Civic type-r
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y282/deetzcrx/Feb08046Medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Raceboy heb ik er ook een aantal van ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
In FM5 reed ik veel met Raceboy tunes maar op een gegeven moment voelden ze te "hardcore"; mogelijk omdat ik toen nog met TCS reed. Lionel & Sash tunes deden het voor mij toen een stuk beter.

Nu bezig met de Showcases; zo de klassieke battle Ford vs Ferrari op LeMans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zit hier ontzettend tussen pro en expert in qua drivatars. Pro zijn soms te moeilijk, expert vaak te makkelijk... Best irritant, moet soms een race 3 keer opnieuw rijden als ik in pro 3e wil eindigen, en met expert is 1e een fluitje van een cent. Vind de verschillen erg groot. Ook irritant dat je altijd dezelfde startpositie hebt, ik kom altijd in de welkbekende chaos van de eerste bocht terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
ThomasXIV schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:13:
Zit hier ontzettend tussen pro en expert in qua drivatars. Pro zijn soms te moeilijk, expert vaak te makkelijk... Best irritant, moet soms een race 3 keer opnieuw rijden als ik in pro 3e wil eindigen, en met expert is 1e een fluitje van een cent. Vind de verschillen erg groot. Ook irritant dat je altijd dezelfde startpositie hebt, ik kom altijd in de welkbekende chaos van de eerste bocht terecht.
Ik heb dat ook, een na hoogste niveau word ik vaak 4e.
Op rechte stukken rijden de drivatars bij me weg, maar bij de bochten haal ik ze telkens bij. Zo irritant, maar een niveau lager is het weer te makkelijk.
Maar goed, prikkelt wel weer om beter te worden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 14-09 19:50

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:23:
Wil ik eindelijk gaan racen, krijg ik net de Cashing in achievement, 50k uit community van designs :)
Haha leuk, heb je mede aan mij te danken, ik heb een design van je gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28

TheVMaster

Moderator WOS
Laat mij er ff buiten wil je..... :+
job115 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:49:
[...]

vond het nog tamelijk hoog liggen vandaag. het is wel eens erger als je Bullet joined
Inderdaad...meestal is het dan net de botsautobaan op de lokale Groningse kermis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

TheVMaster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:07:
[...]

Laat mij er ff buiten wil je..... :+

[...]

Inderdaad...meestal is het dan net de botsautobaan op de lokale Groningse kermis O-)
Ach, was wel weer gezellig, ben er vanavond ook....
Alleen mag Job niet meer mee doen, althans hij moet qua niveau 4 klassen rijden met zijn auto's....
Cheater met die bommetjes van hem, is niet normaal meer.... Heeft ook niets meer met racen te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:15:
[...]

Ach, was wel weer gezellig, ben er vanavond ook....
Alleen mag Job niet meer mee doen, althans hij moet qua niveau 4 klassen rijden met zijn auto's....
Cheater met die bommetjes van hem, is niet normaal meer.... Heeft ook niets meer met racen te maken....
:> Was inderdaad gezellig.....vanavond na 21:30 ben ik er denk ik ook wel weer.....maar als Job mee gaat doen, dan inderdaad maximaal de D klasse....en dan zonder tunes en/of verdere toevoegingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
TheVMaster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:20:
[...]

:> Was inderdaad gezellig.....vanavond na 21:30 ben ik er denk ik ook wel weer.....maar als Job mee gaat doen, dan inderdaad maximaal de D klasse....en dan zonder tunes en/of verdere toevoegingen...
Waar spreken jullie af? Of ik het gewoon kijken in de friends list om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Zelfs dan kan jij niet van mij winnen ;) :P
VFRRijder schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:21:
[...]

Waar spreken jullie af? Of ik het gewoon kijken in de friends list om te joinen?
We staan te wachten bij de parkeerplaats bij McDonalds, 3x toeteren om mee te doen, tenzij je een mooie vrouw naast je hebt zitten.....

p.s. Natuurlijk Friendlist ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:21:
[...]

Zelfs dan kan jij niet van mij winnen ;) :P
Ik laat je winnen....heb het al vaker gezegd O-) het ging in dit geval om Job....
[...]

Meestal spreken we af op het pleintje midden in de stad, maar je mag ook gewoon kijken in de friendslist en joinen.....
MAX3400 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:22:
[...]

Om 3 uur achter het fietsenhok?
Eh.....dat past niet met al die snelle auto's :)

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 18-09-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

hahahahaha, 3x min of meer het zelfde

Maar dat van die mooie vrouw is wel waar, we houden graag een vleeskeuring...

[ Voor 52% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:23:
hahahahaha, 3x min of meer het zelfde
hehehe :+ stelletje ouwe-hoeren zijn we ook zeg... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
MAX3400 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:22:
[...]

Moet je eerst uit je auto stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Lol @ Stig Showcase: "Some say his firewall is 10ft high"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Ai laat er geen gras over groeien he:Klik

Het is niet mogelijk om online de Ai op minder agressief te zetten he?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bullet NL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:20:

Raceboy gebruik ik ook veel, of ik maak mijn eigen setup/tunes. Die overigens niet veel verschillen van Raceboy77
Heb je toevallig wat tunes geshared? Ben er benieuwd naar.
Heb 'n Pontiac Firebird Trans Am SD-455 voor C Class geshared. Is ip overal te rijden maar meer geschikt voor de wat snellere tracks door z'n snelle acceleratie, afgezien van de allersnelste (oval en Sarthe) Geen leaderboard auto maar heel leuk voor lobby.

C Class omdat ik in F5 een paar 100 uur in de non-colission lobby heb gereden en ben in F6 ook weer van plan om vooral daar te rijden.
Weliswaar rij je nooit de "leukere" auto's (hoewel ik me in F5 kostelijk heb vermaakt) maar geen ragende pubers (die niet weten waar de rem zit) en komen en gaan wanneer het je uitkomt. Bovendien wil ik ongestoord desnoods slechts 1 race rijden om daarna Gears UE te gaan spelen.

Van 't weekeinde zal ik voor de C Class mijn favoriete Integra sharen (moet ik nog tunen) Die is overal te rijden. Een Imprezza 22B en of WRX voor de Alps. Een Kia Ceed, die had in F5 een rally motor, die er vrijwel alles uit accelereerde. Weet niet of die motor er nog is, was eerlijk gezegd flink OP in F5.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
[...]

Wil best D klasse gaan rijden, maar daar zitten een aantal geglitchte auto's bij die B/A klasse tijden rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

mowa schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:50:
[...]

Heb je toevallig wat tunes geshared? Ben er benieuwd naar.
Ik heb diverse auto's gedeeld, ik heb alleen nu een kleine 150 auto in de verschillende klassen, niet allemaal met mijn eigen setup. Ik zet ze meestal op grip, de pure snelheid vind ik niet leuk. Het gaat mij er om leuke en lekker te racen, moet wel een beetje simulatie in zitten. Ik hoef dus niet met een WIllies Jeep in de S klasse sier te maken ;) :P
job115 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:50:
[...]

Wil best D klasse gaan rijden, maar daar zitten een aantal geglitchte auto's bij die B/A klasse tijden rijden
Dat jij hier natuurlijk weer mee komt ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Uitputtingslag hier; zit al 6 uur straight achter de One... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

maar als Job mee gaat doen, dan inderdaad maximaal de D klasse....en dan zonder tunes en/of verdere toevoegingen...
Denk je dat het daarmee wel gaat lukken om Job te verslaan ? keep on dreaming. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heb zelf 2 setups gedeeld. E300 Nissan Cosmo. Stuurt M.i. fijn.
En een d400 VW golf 2. Zeer goed op kortere technische banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Rappa1985 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:47:
Ai laat er geen gras over groeien he:Klik
Heb je voorafgaand aan dit filmpje zelf ook lopen beuken ? Het is mij wel eens opgevallen dat als je in de eerste paar bochten van een offline race tegenstanders een beetje duwt links en rechts de AI je terug pakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Winkiller op 18-09-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
GAIAjohan schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:50:
[...]

In Japan hebben ze geen mijlen op de teller. Maar lijkt er inderdaad op dat die tot 280 gaat..

Dit id bv een Japanse Civic type-r
[afbeelding]
In Japan hebben ze heel lang een heren akkoord gehad dat auto's niet meer dan 280pk hadden en dat de teller niet verder ging dan 180km/h.

Lang niet iedereen hielt zich er even streng aan (bijna alle Japanse auto's die op papier 280pk zouden moeten hebben komen op de rollenbank steevast tot behoorlijk meer), maar met de komst van de huidige Nissan GTR was het definitief afgelopen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Heb de rewind optie uiteindelijk aangezet puur vanwege de AI het zal vast met het grote aantal auto's te maken hebben maar vond het in FM5 een heel stuk beter.

mede Door de AI is unbeateble eigenlijk niet te doen. Beuken,afsnijden,plotseling remmen voordat ik van plaats 11 naar 4 ben zijn die eerste 3 al zo ver weg doordat hun vrij baan hadden dat het onmogelijk is om deze nog in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net wat open lobbies gedaan.. Wow.. Gewoon wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:11:
Net wat open lobbies gedaan.. Wow.. Gewoon wow.
Wow wat een bagger of wow wat ontzettend gaaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MAX3400 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:30:
Uitputtingslag hier; zit al 6 uur straight achter de One... ;(
Uitputting? Dat is een gemiddelde zaterdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Stream van de Mediamarkt in Breda.
Kansloos...??...ben je mal. :+ :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
mowa schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:47:
Stream van de Mediamarkt in Breda.
Kansloos...??...ben je mal. :+ :+
Allemaal als vriendje toevoegen... Weten we tenminste zeker wie er laatste wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dus, vanavond maar eens kijken wie eronder komen:

spoiler:
Phil zit dus op 2.00
Grojean zit op 1.52

Moet volgens mij wel te doen zijn. Beiden waren geen clean laps, maar voor het gemak lijkt het me beter als we daar wel vanuit gaan. Plus dat het een standaard auto is (geen tune, niks), wat het wel iets lastiger maakt denk ik. Maar de snelle tijd moet wel te doen zijn. Misschien dat ze wat meer ronden hadden moeten geven om het wat strakker te zetten, maar ziet er leuk genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik nou in de offline (Career mode?) races een van jullie versla zegt dat dan nog wat? Betekend dit dan dat mijn tijd beter is dan van de gene die ik versla? Of zijn dat random tijden waar de Game mensen aan koppelt uit je vrienden lijst?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:37:
Als ik nou in de offline (Career mode?) races een van jullie versla zegt dat dan nog wat? Betekend dit dan dat mijn tijd beter is dan van de gene die ik versla? Of zijn dat random tijden waar de Game mensen aan koppelt uit je vrienden lijst?
Nee dit zijn dan de tijden uit de rival lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:35:
[...]

Wow wat een bagger of wow wat ontzettend gaaf?
absoluut bagger :P Volgens mij rijden ze in de botsauto's nog cleaner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
SinergyX schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:00:
[...]

absoluut bagger :P Volgens mij rijden ze in de botsauto's nog cleaner.
Verschrikkelijk is dat , ging bij FM5 nog wel eens online maar dat is dus totaal niet even relax een potje gamen :p

Dit is zo trouwens bij elke racegame helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Martinspire schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:09:
Dus, vanavond maar eens kijken wie eronder komen:
[video]
spoiler:
Phil zit dus op 2.00
Grojean zit op 1.52

Moet volgens mij wel te doen zijn. Beiden waren geen clean laps, maar voor het gemak lijkt het me beter als we daar wel vanuit gaan. Plus dat het een standaard auto is (geen tune, niks), wat het wel iets lastiger maakt denk ik. Maar de snelle tijd moet wel te doen zijn. Misschien dat ze wat meer ronden hadden moeten geven om het wat strakker te zetten, maar ziet er leuk genoeg uit.
wat een pokke ding, uiteindelijk 1.49.0 zonder TCS. ding glijdt als de pest, en short shiften heeft geen zin als je met clutch rijdt want dan slaat ie steeds af. ***** wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:59:
[...]

wat een pokke ding, uiteindelijk 1.49.0 zonder TCS. ding glijdt als de pest, en short shiften heeft geen zin als je met clutch rijdt want dan slaat ie steeds af. ***** wagen
Ik weet dat het tegen alles is waar je in gelooft maar met TCS is dat ding best te besturen.

Sterker nog, van de week 's middags hebben we toch ook met de Lotus gereden? Toen reed ik zonder TCS/STM en met half-automaat en dat ging, relatief gemeten, best oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Gisteravond de game gekocht. Meteen even gespeeld en zojuist ook weer. Ben wel onder de indruk van de graphics en rijden in de regen is (niet erg realistisch, maar) erg leuk. Ik rijd overigens wel gewoon met de controller dus super zal 't nooit helemaal worden ;).

Poging tot fotootje maken heeft ook meteen een nieuwe desktop background opgeleverd :)
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/4j9ybn.jpg

Als iemand nog tegen wat matige rivals wil rijden :9 , voeg me toe: Turill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
schumi1986 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:38:
[...]

Verschrikkelijk is dat , ging bij FM5 nog wel eens online maar dat is dus totaal niet even relax een potje gamen :p

Dit is zo trouwens bij elke racegame helaas...
Bij FM5 had je endurance, waar vaak alleen de wat betere racers blijven, dit is werkelijk 1 groot drama. Laatste rondje, 3e plek, iemand gaat rechte stuk toch vol beuken.. poef, 12de. Valt me bizar zwaar tegen, ergens zou ik dat deze game dan gewoon voor geen meter verkoopt en alleen de leuke racers overblijven.

Dit dus:
http://xboxclips.com/Sine...65-4590-b34b-591673fea216

Plus dat m'n FFB steeds naar 100% schiet online, niet bepaald leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik denk dat ik 1 van de weinige hier ben maar in een paar opzichten vind ik dit deel van forza echt bizar oneerlijk voorbeeldje,

Ik rij showcase mazda 5 factory spec. Laguna seca, 8 rondjes AI op pro. Ik race tegen precies gelijkwaardige auto's.

Ik start 11e de race begint, AI begint te blokken, beuken, onnodig te remmen na 2 rondjes lig ik 3e, doordat de 2 voor mij waarschijnlijk de race gestart zijn als 1e en 2e konden hun mooi uitlopen terwijl ik aan het vechten was achteraan , resultaat ik finish 2e waardoor ik het doel van 1e niet heb gehaald.

Had er nou niet 1 iemand daar bij de ontwikkeling op maandag morgen in de kantine kunnen roepen : hey! Zullen we qualificatie toevoegen Aangezien alle drivatars drugs gebruikt hebben?

En nu kan ik natuurlijk ipv de AI op pro te zetten deze lager gaan zetten zodat het wel te halen is, maar dat is niet de bedoeling lijkt mij!

• Sven Enthoven
schumi1986 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:51:
Ik denk dat ik 1 van de weinige hier ben maar in een paar opzichten vind ik dit deel van forza echt bizar oneerlijk voorbeeldje,

Ik rij showcase mazda 5 factory spec. Laguna seca, 8 rondjes AI op pro. Ik race tegen precies gelijkwaardige auto's.

Ik start 11e de race begint, AI begint te blokken, beuken, onnodig te remmen na 2 rondjes lig ik 3e, doordat de 2 voor mij waarschijnlijk de race gestart zijn als 1e en 2e konden hun mooi uitlopen terwijl ik aan het vechten was achteraan , resultaat ik finish 2e waardoor ik het doel van 1e niet heb gehaald.

Had er nou niet 1 iemand daar bij de ontwikkeling op maandag morgen in de kantine kunnen roepen : hey! Zullen we qualificatie toevoegen Aangezien alle drivatars drugs gebruikt hebben?

En nu kan ik natuurlijk ipv de AI op pro te zetten deze lager gaan zetten zodat het wel te halen is, maar dat is niet de bedoeling lijkt mij!
Voor die showcases vind ik het indd ook raar dat je daar eerste moet finishen. Zo verpest je, zeker met endurance, een uur als je t niet haalt. Maak daar ook gewoon lekker 1 tot en met 3 van

• schumi1986
Om de achievement 'cover car' vrij te spelen moet je de nieuwe ford gt bezitten, deze had ik gekregen doordat ik de demo gespeeld had toch unlockte de achievement niet, door deze nog eens te kopen gelukkig wel :) nu heb ik alleen 2 ford gt's in bezit :p

Ik las ergens dat er 450 auto's in FM6 zitten ( mede door een heel stel indy car auto's en dubbele auto's met een andere livery) toch ben ik van mening dat dit niet zoveel meer is dan in FM5 ?

Jammer dat er een hele hoop auto's die in FM5 zaten niet in FM6 zitten en ook jammer dat er een hele hoop nieuwe auto's nog niet aanwezig zijn :( de maandelijkse dlc zal wel de boosdoener zijn.

• Martinspire
Mja dat van die Ford GT is wel muf, maar nu tune ik er gewoon 1 naar een hogere klasse.

En dat van die targets blijf ik ook al muf vinden. Of start me niet zo ver naar achter óf pas de target aan naar iets reëels. Overigens hadden er van mij nog wel wat meer moeilijkheidsgraden mogen zijn want het gaat van te makkelijk naar net effe te lastig.

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste