Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RigolleM schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:34:
Als je met 'schade aan' een online race rijdt dan zie je ze minder beuken in de eerste bochten. Al gebeurt het soms wel eens dat er pipo niet door had/heeft dat zijn schade aan stond, maar die zie je de volgende race niet meer, want is natuurlijk niet leuk voor die gasten...
Ik ben (als ik online speel) ook redelijk actief met het initiëren van votes tegen een user. Een fair tikje kan (je kunt allemaal wel eens net te vroeg of te laat remmen, paintswap bumper\bumper of deur\deur), maar sommigen zijn gewoon te lomp voor woorden.

Het ruimt de lobby vaak lekker op en de races worden er vanzelf beter van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:34
Ik ga ook echt voor het echte racen.....en tuurlijk een tikkie kan een keer gebeuren. Ik heb de laatste tijd wel leuke races, maar soms is het inderdaad om te janken. Vooral als er clean gereden wordt dan kan ik er echt van genieten om een duel met iemand uit te vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

En het Top Gear pack is bekend.
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_top_gear_car_pack

Erg karige pack. Geen enkele race auto (ok Ferrari is track based). Maar eigenlijk niks waarvoor ik het zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind die Ferrari en Audi wel gaaf... Maar Car Pass is afgelopen, kan deze dus niet meer gratis meepakken... Heb de game ook op 100%, dus speel m nu ook niet zo veel meer, toch jammer, zou er nog best wat uren in kunnen frotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 12:21
Joostk schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:19:
En het Top Gear pack is bekend.
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_top_gear_car_pack

Erg karige pack. Geen enkele race auto (ok Ferrari is track based). Maar eigenlijk niks waarvoor ik het zou kopen.
Persoonlijk vind ik het wel een van de betere packs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:13
Slechtste pack voor mij tot nu toe. Behalve die oude Jaguar boeit geen auto mij

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:53
Ik speel maar één spel, dus maak het niet uit of het een goede of slechte pack is. Gekocht via mijn overschot roebels die ik nog staan had. Heeft mij uiteindelijk € 3,00 gekost, kan er mij niet eens een cappuccino mee bestellen :-) Vanavond eens testen zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 17:11

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik vind het juist één van de betere packs tot nu toe, ben sowieso niet zo'n fan van die kant-en-klaar race auto's, liever maak ik zelf een race auto van een straat auto :9 . Vooral de Rolls-Royce Dawn, Audi R8 en Charger SRT Hellcat zijn wat mij betreft gewoon echt rete vet. Maar ik kan me voorstellen dat als je op race wagens gehoopt had dat dit een flinke tegenvaller is.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 11:13

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Charger SRT Hellcat zal wel een lekkere drift koning zijn!. Straks eens checken, al ben ik nog niet helemaal klaar met de Porsches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

Ik zit nog steeds te wachten op de Ford GT40 GTE en de Ford Focus RS eigenlijk.
Vind de Audi wel mooi, maar zie de meerwaarde tov het 2013 R8 model amper.
En die oude Jag heeft wel wat, maar k zal der waarschijnlijk niet mee gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 12:21
Joostk schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:18:
Ik zit nog steeds te wachten op de Ford GT40 GTE en de Ford Focus RS eigenlijk.
Vind de Audi wel mooi, maar zie de meerwaarde tov het 2013 R8 model amper.
En die oude Jag heeft wel wat, maar k zal der waarschijnlijk niet mee gaan rijden.
2013 is het oude model heh! Dus dat moet een hele andere auto qua rijden zijn...
Ook ik had zeker van Top Gear verwacht dat ze de "Ultieme Hot Hatch" wel zouden verkiezen om in het Carpack te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

De oude R8 is wat meer naar overstuur te forceren, heeft een minder goed maar leuker te rijden Quattro systeem (wat uit de Gallardo komt).
De nieuwe is geavanceerder maar neigt erg naar onderstuur en is moeilijk om te zetten naar overstuur. Al kun je je afvragen hoe vaak je dit op de normale weg zult doen.

Heb aardig wat ervaring in de "oude" R8 v8, nieuwe heb ik niet gereden helaas.

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 07-04-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 13:55
Gisteren toch maar eens gekocht, ook al heb ik te weinig tijd.

Eerste 3 spins een Veyron en een Lotus F1 eruit getrokken dus dat bespaart weer zo'n 2.5 miljoen.

Ik moet wel zeggen dat de nacht races wel wat lastiger zijn, ik had in de 2e race (Yas Marina volgens mij) toch wel moeite de weg te vinden omdat het zo slecht te zien is wat de route nu is (weinig baricades, of in ieder geval niet op de plek waar je moet zijn) en vooral omdat er zo veel bochten zijn is het erg lastig.

Nu was ik ook niet zo bekend met de routes, maar zelfs na de 3e keer restarten miste ik nog bijna de afslag op de ring.

Het zag er weer top uit, alleen jammer dat de Porsche expansion zo duur is en er een aantal van mijn favo auto's er niet meer in zitten of DLC zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Nachtraces zijn inderdaad lastig... Je kan ze proberen te oefenen in daglicht. Vooral Le Mans is in het donker erg lastig.
Als alternatief kan je natuurlijk ook de ideale lijn aanzetten voor alleen bochten, maar hier ben ik zelf minder voorstander van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Als alternatief kan je natuurlijk ook de ideale lijn aanzetten voor alleen bochten, maar hier ben ik zelf minder voorstander van ;)
Bij wagens die geen voorlichten hebben is het zelf aan te raden om de ideale lijn aan te zetten en niet alleen in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:05
Is die Porsche Pak beetje de moeite waard om te kopen? Heb ondertussen de career op 65% en showcases op 100%. Is die career van 't porsche pak heel uitgebreid bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Pyr0_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:37:
Is die Porsche Pak beetje de moeite waard om te kopen? Heb ondertussen de career op 65% en showcases op 100%. Is die career van 't porsche pak heel uitgebreid bv?
De extra carriere is inderdaad vrij uitgebreid, maar niet spectaculair veel (elke race doe je gedwongen in een bepaalde auto, dus herhalen met andere auto's is volgens mij niet mogelijk itt de normale carrière). Showcases zijn ook wel leuk, maar niks speciaals als je het mij vraagt.

De pack is voornamelijk de moeite waard als je de Porsche auto's in het pack leuk/cool/interessant vindt. Als je ze niet interessanter vindt dan bijvoorbeeld de auto's van Audi of een ander merk dan is de kans groot dat je de 20€ toch wel iets te gortig zult vinden voor wat het is.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Thanks, denk dat ik 'm wel ff ga kopen dan. De (meeste) porsche's zijn zwz hele vette auto's. En de career lijkt me dan wel de moeite waard, ik las dat je ook wat info krijgt over de auto's/geschiedenis. De gewone career begint me 'n klein beetje te vervelen. Nu voor de 4de keer (ong.) doorheen aan het gaan. Toch ook wel erg veel van hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Pyr0_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:52:
Thanks, denk dat ik 'm wel ff ga kopen dan. De (meeste) porsche's zijn zwz hele vette auto's. En de career lijkt me dan wel de moeite waard, ik las dat je ook wat info krijgt over de auto's/geschiedenis. De gewone career begint me 'n klein beetje te vervelen. Nu voor de 4de keer (ong.) doorheen aan het gaan. Toch ook wel erg veel van hetzelfde..
Ja klopt, die geschiedenis is erg cool. Alleen jammer dat de verteller(s) zo ontzettend saai vertellen, de stof is gelukkig an sich al wel heel interessant.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
We zullen het zien. Net gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik speel momenteel race leagues/competities met schade aan.
Hier is geen enkele race hetzelfde en om het even welke plaats je start is het altijd spannend of je de eerste bochten overleeft. Het beuken is hier veel minder dan de gewone online races en het niveau is aangepast. Als je goede resultaten boekt verdien je er nog een centje (virtueel) aan.
Momenteel is er eentje met allemaal dezelfde wagen (Ford RS200) wat het nog leuker maakt want iedereen heeft zelfde setup, het is de bestuurder die het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 16:47

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Vandaag zou normaal de open beta voor PC beschikbaar moeten zijn :)

Helaas weet ik niet om hoelaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik zat ook al te zoeken. Zal vanavond worden dan?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 18:12
Ik hoop een beetje op tijd :D
heb expres schijfruimte vrijgemaakt, tijd vrijgemaakt, ik wil RACEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 13:00
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, hopelijk werkt ie ook goed met stuurtje (daar was nog wat discussie over of dat meteen in de beta al ondersteund wordt)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh3shm7

Het store linkje heb ik nu wel....nu maar wachten tot ie beschikbaar word

[ Voor 75% gewijzigd door Lampuhkap op 05-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Had gehoopt dat de demo al online zou staan.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 19:16
Iemand al een idee wanneer die in NL vrijgegeven wordt?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-07 19:57
Ik denk rond 6-7 uur vanavond aangezien de dlc voor FM6 op de X1 meestal ook rond die tijd online komt.

En hij is live! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 05-05-2016 17:03 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Op dit moment komt ie hier binnen, 18.8 GB

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik zit op 10% nu, maarja denk niet dat we de enigste zijn die m nu binnen proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik wacht nog wel even tot er wheel support is, toch een gamebreaker op het moment.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

skreppiedoe schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:05:
Ik zit op 10% nu, maarja denk niet dat we de enigste zijn die m nu binnen proberen te halen.
Stop 'm dan ff dan heb ik 'm iets eerder binnen :+ Zit op iets meer dan 25%

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
here we goooooo! over de helft al :D

[ Voor 38% gewijzigd door Lampuhkap op 05-05-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

O, Nvidia heeft een nieuwe driver voor Forza-bèta

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb m binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Straks maar eens downloaden als ik thuis ben. Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07
Is het misschien een idee om Apex te splitsen van dit topic?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
mowa schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:18:
O, Nvidia heeft een nieuwe driver voor Forza-bèta
AMD heeft er ook 1 uit voor Forza :)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D | ASUS Radeon 9070XT Prime OC | Kingston Fury 64GB 6000CL30 | 2x Corsair MP700 Pro SE 2TB | CoolerMaster V1100 SFX | Cooler Master NR200p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:29

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Lampuhkap schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:49:
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh3shm7

Het store linkje heb ik nu wel....nu maar wachten tot ie beschikbaar word
ik kan hem niet downloaden voor de pc via deze link..
waar kan je de game downloaden?

elke x sluit hij dat scherm, en ook de store als ik deze via de start knop opzoek

[ Voor 11% gewijzigd door Nickrsd op 05-05-2016 18:29 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:34

Hupske

AFCA

Spel crasht bij mij telkens voor de eerste race. Ontiegelijk irritant want ik moet telkens dat hele intro filmpje aanschouwen, want die kan ik niet skippen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:48:
Is het misschien een idee om Apex te splitsen van dit topic?
Dat lijkt mij wel, ik weet nu al dat er een hele hoop berichten over pc specs. En instellingen gaan komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:24
hupske schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:15:
Spel crasht bij mij telkens voor de eerste race. Ontiegelijk irritant want ik moet telkens dat hele intro filmpje aanschouwen, want die kan ik niet skippen.
eerste races deed hij het bij mij prima, maar bij Brands Hatch (VW Golf R) krijg ik een crash na het intro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-07 19:22
Bij mij zegt de store dat ik een windows upgrade moet uitvoeren. Ik moet dan naar aka.ms/winup gaan. Alleen ik heb gewoon al windows 10, ik snap dus niet wat het probleem is. Ik heb een windows 10 education versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:15

Davidson

Porsche fan

Zonet even een uurtje gespeeld en is met de eerste start (video en eerste race door Rio) exact gelijk aan de Xbox Forza 6 volgens mij. Daarna valt je op dat je minder auto's hebt, minder tracks en maar 12 events. Al zijn die events wel leuk opgezet met bepaalde doelen die je moet bereiken voor een gouden plak. Met dat laatste ontgrendel je ook snellere auto's. Ik vermaak me in ieder geval nu wel mee en het ziet er fantastisch uit, ook op medium instellingen. De regensessies mogen dan niet zo heel mooi uit zien, maar heb liever een game die smooth loopt. Daarnaast rijdt het heel vertrouwd met een Xbox 360 controller, exact hetzelfde zoals ik het gewend was in Forza 4 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm6a&id=1150&full=true
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm6a&id=1112&full=true

[ Voor 5% gewijzigd door Davidson op 05-05-2016 19:55 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ben benieuwd nog aan het downloaden. Hopelijk komt er ook nog een Horizon versie naar Win 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bijna klaar met downloaden. Kan niet wachten om te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 03-07 21:32
SurfBoy schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:41:
Bij mij zegt de store dat ik een windows upgrade moet uitvoeren. Ik moet dan naar aka.ms/winup gaan. Alleen ik heb gewoon al windows 10, ik snap dus niet wat het probleem is. Ik heb een windows 10 education versie.
Precies hetzelfde probleem hier. Als ik dan de GetWindows10-sds.exe draai, krijg ik, na lang downloaden en zoeken en voorbereiden, de melding

"er is iets mis gegaan"

Voorlopig dus geen Forza 6 voor mij

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-07 19:22
Henkus schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:35:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier. Als ik dan de GetWindows10-sds.exe draai, krijg ik, na lang downloaden en zoeken en voorbereiden, de melding

"er is iets mis gegaan"

Precies hetzelfde verhaal voor mij. Krijg die melding dan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door SurfBoy op 05-05-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 03-07 21:32
SurfBoy schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Ik wil de game super graag hebben, maar ik heb er geen nieuwe windows installatie voor over.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Henkus schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:35:
[...]

"er is iets mis gegaan"

Ik krijg bij het inloggen te maken met de melding "Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw". Dit (en de andere problemen) zou natuurlijk te maken kunnen hebben met drukte omdat veel mensen de game zullen downloaden, maar ik zag ook op een van de Microsoft fora een melding opkomen dat tot 5 may 3 PM PST er werkzaamheden zijn. Misschien heeft dit ook invloed op de Windows Store.

[ Voor 32% gewijzigd door caesar1000 op 05-05-2016 20:52 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Jezus. Zelfs met m'n 8GB RAM en GTX970 heb ik stuttering op 1080p en High. :/
Heb de laatste Nvidia drivers geinstalleerd en lichte OC via Afterburner.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:15

Davidson

Porsche fan

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:53:
Oh, dat klinkt wel ernstig. Moet zeggen dat ik, met bijna exact dezelfde setup, met een GTX 770 op medium het dus prima te spelen valt. Maar naar mijn idee moeten ze nog wel het een en ander optimaliseren, want dit lijkt een beetje op het probleem wat ze destijds met GTA IV ook hadden..

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:53:
Heb de laatste Nvidia drivers geinstalleerd en lichte OC via Afterburner.
Hier precies hetzelfde met ook 8GB Ram + GTX970. Krijg er zelfs hoofdpijn van. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Start net de game weer op, crashed meteen m'n Display Driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Net update gedaan via site van AMD, die lijken wel netjes te werken.

Maar kolere wat draait die game soepel, voelt opeens zo snel vergeleken met de XBO, maar de beelden zijn imho te scherp, de XBO heeft soort van waas over de game waardoor het wat 'echter' lijkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Microsoft mag eens de snelheid van hun windows store upgraden.. 15-20 Mbps is belachelijk in vergelijking met wat Steam/origin/Uplay al jaren presteert. Hopelijk geen stutter hier (gtx 970 met g-sync scherm).

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 05-05-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
SmokingCrop schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:05:
Microsoft mag eens de snelheid van hun windows store upgraden.. 15-20 Mbps is belachelijk in vergelijking met wat Steam/origin/Uplay al jaren presteert. Hopelijk geen stutter hier (gtx 970 met g-sync scherm).
Ik had de game in krap 10 minuten binnen, geen idee hoe groot de game is, maar zat tegen de 80-90mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:08:
[...]

Ik had de game in krap 10 minuten binnen, geen idee hoe groot de game is, maar zat tegen de 80-90mbit.
Met Steam etc haal ik altijd 20 à 24 MBps, meer dan 8x zo snel dus :>
Game is overigens 18,8GB volgens de store.

edit: steam haal ik ook de max m'n 190 connectie (200 in theorie).
eens berekend hoelang het nog gaat duren.. Meer dan 2 uur.. Dat is ook al weer enkele jaren geleden dat ik zolang heb moeten wachten op een game download. :'(
Dan maar wat ShellShock Live spelen..

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 05-05-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
SmokingCrop schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:09:
[...]

Met Steam etc haal ik altijd 20 à 24 MBps, meer dan 8x zo snel dus :>
Game is overigens 18,8GB volgens de store.
Geen idee of ik sneller zou kunnen, gezien ik maar 90mbit heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:16:
Start net de game weer op, crashed meteen m'n Display Driver...
CPU overgeklokt? klok 'm 100 Mhz lager. Had er ook last van met het HTPC systeem in mijn inventaris.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nee CPU niet want dat kan niet, heb een 4590.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik krijg hem niet binnen, maar ik ga hem sowieso lekker kunnen draaien met m'n GTX 980Ti.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/s653dk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:33

SomerenV

It's something!

Hier had ik ook proberen met de Windows Store. Inmiddels werkt het gelukkig wel. Maar ik vind het nogal irritant dat ik niet kan kiezen voor de opties normale apps op C te installeren en games op een andere schijf. Wat dat betreft heeft Microsoft nog een héle lange weg te gaan voordat het het gemak van Steam kan evenaren.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien het dx12 is; iemand dit al draaiend met GPU + iGPU gecombineerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SomerenV schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:05:
Hier had ik ook proberen met de Windows Store. Inmiddels werkt het gelukkig wel. Maar ik vind het nogal irritant dat ik niet kan kiezen voor de opties normale apps op C te installeren en games op een andere schijf. Wat dat betreft heeft Microsoft nog een héle lange weg te gaan voordat het het gemak van Steam kan evenaren.
Je kan het achteraf wel verplaatsen ;)

<windows> + i
Systeem
Apps en onderdelen
links klik op Forza motorsport
verplaats

Hier speelt het overigens prima op m'n GTX 970 (1500Mhz) + i5 3570k + 16GB RAM + SSD, wel met G-Sync.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Laptop I5 en een 820M krijg alles unknown betreft mijn hardware check. Gewoon benieuwd of ik verder kan komen gewoon om uit te proberen op Low en mijn volgende Desktop komt pas in Juni//Juli wegens de Nvidia Pascal series.

Zal er het weekend eens beter na kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hier hetzelfde, 8 gb ram en een gtx 970, toch maar naar 16 GB gaan upgraden dan maar

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik zit toch aan de 10GB RAM dat hij gebruikt als ik MSI Afterburner bekijk achteraf.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik speel em op een i5 2500K (zonder OC), 16 GB ram en een GTX970. Ik heb nog niet gekeken waar het spel de weergave opties op zet, maar ik heb et gevoel dat ie niet helemaal vloeiend loopt.

Daarnaast heb ik forza 6 ook voor de Xbox, maar heb et idee dat ie er daar mooier uitziet.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-07 20:04
Wat een horror-verhalen hier zeg, over de installatie/ervaring met Apex. Goed, maar even mijn ervaring...

Installatie/download ging met een continue 200Mbps en was dus zo klaar. Game startte zonder issues op en gaf meteen de melding dat mijn systeem onder de specs lag (duh, er zat nog een GT730 in). Heb wel kunnen spelen op slideshow-formaat. Gisteravond met een andere Tweaker snel een GTX960 kunnen regelen; plug; play.

Heb 0 crashes gehad van het spel. 2 crashes van mijn Nvidia-driver maar die recovert gewoon en je speelt verder waar je gebleven was (spel hangt dus 7 seconden). Speel op 1080p met "medium" performance-setting ofzo (weet ik veel hoe dat heet) en de hele bende loopt zo soepel als het maar kan.

Het enige wat ik raar vind, zijn de eisen om een medaille te halen. Zeker als je Platina wil rijden (*kuch, PGR iemand????), is er een onbekend time-bonus ergens verstopt. Platina op Sebring met mijn Boss 302 heb ik dan ook gemist bij grofweg 50.000 puntjes van de 1.5M vereiste puntjes.

Vanmiddag nog maar ff verder spelen; wel erg jammer dat sommige achievements/badges pas mogelijk zijn als je de demo (want dat is het) nog minstens 4 weken speelt en de nieuwe Events speelt. Oh, en eens testen of Windows Store Games het leuk vinden om over iSCSI te draaien ipv PCIe :+

Current: i5-4590 / 16GB RAM / 128GB SSD / GTX960

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2016 07:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jezus ik kan hem nog steeds niet binnenhalen.

Iemand de game al gespeeld i.c.m. 16GB RAM, 980Ti en 1440p?

[ Voor 41% gewijzigd door Jackson6 op 06-05-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:33
SurfBoy schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Henkus schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:50:
[...]

Ik wil de game super graag hebben, maar ik heb er geen nieuwe windows installatie voor over.
hetzelfde probleem hier. Draaien jullie een legale windows? of een "legale" windows? Mogelijk dat dat roet in het eten aan het gooien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ardjee schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:11:
[...]

[...]

hetzelfde probleem hier. Draaien jullie een legale windows? of een "legale" windows? Mogelijk dat dat roet in het eten aan het gooien is.
Ik draai gewoon W10 Pro met licentie..

EDIT: Firewall uit en voila hij is aan het downloaden 8)7

EDIT 2: Volgens mij ben ik de enige die de graphics niet zo heel erg stunning vind. Alles maxed out op 1440p met GTX 980Ti. ik denk dat ik pc graphics gewoon gewend ben geworden.

[ Voor 28% gewijzigd door Jackson6 op 06-05-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

SmokingCrop schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:42:
[...]

Je kan het achteraf wel verplaatsen ;)

<windows> + i
Systeem
Apps en onderdelen
links klik op Forza motorsport
verplaats

Hier speelt het overigens prima op m'n GTX 970 (1500Mhz) + i5 3570k + 16GB RAM + SSD, wel met G-Sync.
Op welke resolutie speel je?, heb een vergelijkbare setup maar met 780TI en 4790k maar heb iets tegen het koppelen van mijn account aan de windows store 8)7. Heb een legit W10 overigens.

Edit:
toch maar account gekoppeld, download loopt hier prima rond de 14,5MB/s (200 / 20 @ Ziggo).

[ Voor 8% gewijzigd door Tortelli op 06-05-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Jackson6 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:12:
[...]

EDIT 2: Volgens mij ben ik de enige die de graphics niet zo heel erg stunning vind. Alles maxed out op 1440p met GTX 980Ti. ik denk dat ik pc graphics gewoon gewend ben geworden.
Tis een beta... Dus ja, het kan tegenvallen voor sommige verwende gamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Ik moet zeggen, die eerste track Rio i.c.m. met die Ford GT was niet zo heel erg mooi maar daarna die Ford Mustang op Sebring was totaal anders qua grahpics (veeeel beter) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Jackson6 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Ik moet zeggen, die eerste track Rio i.c.m. met die Ford GT was niet zo heel erg mooi maar daarna die Ford Mustang op Sebring was totaal anders qua grahpics (veeeel beter) :)
Hoor van meer mensen dat Rio haperingen/vervelend heeft. Geen idee waarom; het intro-filmpje waar dat vliegtuig kwam overvliegen bij Rio liep bij mij ook helemaal ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_foutmelding.png
GPU drivers dan toch maar eens updaten :P, draaide 362.0

[ Voor 5% gewijzigd door Tortelli op 06-05-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
MAX3400 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:25:
[...]

Hoor van meer mensen dat Rio haperingen/vervelend heeft. Geen idee waarom; het intro-filmpje waar dat vliegtuig kwam overvliegen bij Rio liep bij mij ook helemaal ruk.
Dat is de intro waar ik het ook had, vervolgens de Peugeot LMP gepakt op Spa en spel draaide vloeiend.

Zal eens kijken of ik filmpje kan uploaden, default settings tegen high settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
MAX3400 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat het spel er op de Xbox beter uitziet (gespeeld op monitor van mijn PC, dus rechtstreekse vergelijking)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tortelli schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:01:
[...]

Op welke resolutie speel je?, heb een vergelijkbare setup maar met 780TI en 4790k maar heb iets tegen het koppelen van mijn account aan de windows store 8)7. Heb een legit W10 overigens.

Edit:
toch maar account gekoppeld, download loopt hier prima rond de 14,5MB/s (200 / 20 @ Ziggo).
Ik speel op 1440p met ultra settings en voelt heel vloeiend aan. (45+ FPS met m'n G-Sync scherm, zonder g-sync moet dat al snel 55+ zijn voor mij)

Iemand die weet hoe je FPS kan tonen op zo'n UWP/Windows Store game?

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat vraag ik me ook af. Zowel de FPS meter in Geforce Experience als in FRAPS werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:02:
Dat vraag ik me ook af. Zowel de FPS meter in Geforce Experience als in FRAPS werkt niet.
Komt dit niet door de directe implementatie van DX12 & UWP? Je hebt geen "hooks" meer voor bepaalde zaken om uit te lezen met iets als FRAPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hm, laatste race in het donker had ik toch wel behoorlijke FPS schokken op bepaalde stukken :/
Ga de settings maar weer op hoog zetten. Verschil merk ik toch niet direct op.

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Tortelli schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
GPU drivers dan toch maar eens updaten :P, draaide 362.0
Ja, is makkelijk te verhelpen door de nieuwste versie te installeren. Had dat probleem net ook, maar heb er nu een probleem bij omdat ik een Windows 10 Pro versie N heb en daardoor de 'media onderdelen' mis (foutcode AP601). Als ik dan op de Windows 10/Forza 6 Apex help site naar de oplossing kijk en deze update installeer werkt het nog steeds niet en krijg ik opnieuw dezelfde melding bij het starten van de game.

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 06-05-2016 12:13 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
caesar1000 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:12:
[...]

Als ik dan op de Windows 10/Forza 6 Apex help site naar de oplossing kijk en deze update installeer werkt het nog steeds niet en krijg ik opnieuw dezelfde melding bij het starten van de game.
Welke oplossing? Heb je https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=48231 al geprobeerd en daarna nog eens een volledige WindowsUpdate-detectie draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Riqy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat het spel er op de Xbox beter uitziet (gespeeld op monitor van mijn PC, dus rechtstreekse vergelijking)
Game ziet er imo een stuk beter uit op de pc, vooral omdat je op hogere resolutie speel (1440p) en AA / AF hebt waardoor er geen kartelrandjes zijn.

Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_01.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_02.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_03.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_04.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_05.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_06.png
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/GoT/Forza_6_07.png
SmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Ik speel op 1440p met ultra settings en voelt heel vloeiend aan. (45+ FPS met m'n G-Sync scherm, zonder g-sync moet dat al snel 55+ zijn voor mij)

Iemand die weet hoe je FPS kan tonen op zo'n UWP/Windows Store game?
Ik heb hem net ook even op ultra gespeeld en hij leek vloeiend te draaien, heb geen 144Hz scherm (met freesync en een Nvidia kaart waardoor het laatste dus niet werkt ;). Maar eea lijkt wel vloeiend te zijn.

Voor mensen met problemen en 8GB: ik zat >9GB ramgeheugen zonder al teveel zooi op de achtergrond. 16GB lijkt een must te worden voor veel moderne games.

[ Voor 64% gewijzigd door Tortelli op 06-05-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:33
Hier heb ik ook waarschijnlijk het probleem opgelost: Schijnbaar had ik de november update van win10 nog niet binnen gekregen!

ATM ben ik die handmatig aan het installeren via de media creation tool van windows. Als dt het probleem oplost zal ik mijn post aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Is er nog een losse installer oid? In de store kan ik namelijk geen installatielocatie instellen, en ik wil het niet op mijn C-schijf hebben.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Chester schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:33:
Is er nog een losse installer oid? In de store kan ik namelijk geen installatielocatie instellen, en ik wil het niet op mijn C-schijf hebben.
+
Before downloading Apex, connect your preferred physical internal or external drive to your PC (the destination cannot be a different mapped drive on your C disk). Then to set the destination drive for Win10 apps, press Start > Settings > System > Storage > Save Locations > New apps will be saved to: and set your destination drive. Then download and install Apex. Otherwise, the default is to save to C:LocalAppData\Packages.
Ardjee schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:33:
Hier heb ik ook waarschijnlijk het probleem opgelost: Schijnbaar had ik de november update van win10 nog niet binnen gekregen!

ATM ben ik die handmatig aan het installeren via de media creation tool van windows. Als dt het probleem oplost zal ik mijn post aanpassen.
Wazig; 1511 is al weken uit. Misschien een keertje handig om je WindowsUpdates te controleren op je machine of dat allemaal nog wel goed gaat?

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Pff, dan laat maar zitten. Ik blijf de Xbox versie wel spelen. Ik wil mijn apps wel op de C-schijf, en mijn games op mijn gameschijf :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Chester schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:36:
Pff, dan laat maar zitten. Ik blijf de Xbox versie wel spelen. Ik wil mijn apps wel op de C-schijf, en mijn games op mijn gameschijf :P
Of... Of... Of...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9CY1odnF1X5pqESpgN9MKbNq/full.jpg
Oftewel default installeren en daarna moven naar een andere disk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 06-05-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Tortelli schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Game ziet er imo een stuk beter uit op de pc, vooral omdat je op hogere resolutie speel (1440p) en AA / AF hebt waardoor er geen kartelrandjes zijn.
Ik sprak hier vooral uit eigen ervaring, draai het spel op fullHD met een i5 2500K, 16GB ram en een GTX970. Ultra zal voor mij dus denk ik niet haalbaar zijn. Zal het weekend nog wel eens spelen met de instellingen.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Riqy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Ik sprak hier vooral uit eigen ervaring, draai het spel op fullHD met een i5 2500K, 16GB ram en een GTX970. Ultra zal voor mij dus denk ik niet haalbaar zijn. Zal het weekend nog wel eens spelen met de instellingen.
Is jouw i5 niet de bottleneck? Als in; het is niet de snelste CPU meer en volgens mij (maar uit mijn hoofd), is FM:Apex nogal pietluttig als het gaat om het verdelen van threads.

Heb je al gekeken of jouw CPU niet staat te bottlenecken door middel van Task Manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

MAX3400 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:16:
[...]

Welke oplossing? Heb je https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=48231 al geprobeerd en daarna nog eens een volledige WindowsUpdate-detectie draaien?
De Windows Update detector heeft niks nieuws gevonden en ik heb dat media pack al 4x geïnstalleerd. Elke keer krijg ik daarna (gelijk en ook na opnieuw opstarten) bij het starten van Forza de foutmelding met code AP 601. De code verwijst naar deze pagina. Beetje raar dat het probleem bekend is en er ook een oplossing voor is, maar als ik die 'oplossing' installeer blijf ik het probleem houden.

[ Voor 11% gewijzigd door caesar1000 op 06-05-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Is xbox controller verplicht?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
caesar1000 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:50:
[...]

De Windows Update detector heeft niks nieuws gevonden en ik heb dat media pack al 4x geïnstalleerd. Elke keer krijg ik daarna (gelijk en ook na opnieuw opstarten) bij het starten van Forza de foutmelding met code AP 601. De code verwijst naar deze pagina. Beetje raar dat het probleem bekend is en er ook een oplossing voor is, maar als ik die 'oplossing' installeer blijf ik het probleem houden.
Kan je, voor de zekerheid, een een commandprompt openen als administrator en dan
code:
1
sfc /scannow

Heb hiermee al meerdere Windows-installaties weer zien opbloeien en ineens weer gaan werken.
Scifo83 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:52:
Is xbox controller verplicht?
Liefst wel maar je kan ook een 360-controller met wireless dongle gebruiken, lees ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Tortelli schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
Voor mensen met problemen en 8GB: ik zat >9GB ramgeheugen zonder al teveel zooi op de achtergrond. 16GB lijkt een must te worden voor veel moderne games.
Liever eindelijk eens mijn 16GB gebruiken dan nog meer videogeheugen nodig hebben, eerste is iets makkelijker en goedkoper om te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Of... Of... Of...
[afbeelding]
Oftewel default installeren en daarna moven naar een andere disk ;)
Ah, dat is al wat beter, tnx. Nog steeds omslachtig en onhandig. MS mag wel wat beter nadenken voordat ze games van tig GB in hun Store gaan zetten.

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste