Wat een horror-verhalen hier zeg, over de installatie/ervaring met Apex. Goed, maar even mijn ervaring...
Installatie/download ging met een continue 200Mbps en was dus zo klaar. Game startte zonder issues op en gaf meteen de melding dat mijn systeem onder de specs lag (duh, er zat nog een GT730 in). Heb wel kunnen spelen op slideshow-formaat. Gisteravond met
een andere Tweaker snel een GTX960 kunnen regelen; plug; play.
Heb 0 crashes gehad van het spel. 2 crashes van mijn Nvidia-driver maar die recovert gewoon en je speelt verder waar je gebleven was (spel hangt dus 7 seconden). Speel op 1080p met "medium" performance-setting ofzo (weet ik veel hoe dat heet) en de hele bende loopt zo soepel als het maar kan.
Het enige wat ik raar vind, zijn de eisen om een medaille te halen. Zeker als je Platina wil rijden (*kuch, PGR iemand????), is er een onbekend time-bonus ergens verstopt. Platina op Sebring met mijn Boss 302 heb ik dan ook gemist bij grofweg 50.000 puntjes van de 1.5M vereiste puntjes.
Vanmiddag nog maar ff verder spelen; wel erg jammer dat sommige achievements/badges pas mogelijk zijn als je de demo (want dat is het) nog minstens 4 weken speelt en de nieuwe Events speelt. Oh, en eens testen of Windows Store Games het leuk vinden om over iSCSI te draaien ipv PCIe
Current: i5-4590 / 16GB RAM / 128GB SSD / GTX960
[
Voor 5% gewijzigd door
MAX3400 op 06-05-2016 07:56
]