Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
Zo ik het begrijp komt er ook een soort online competitie met Lamborghini, zal wel een centenkwestie zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
MAX3400 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Mag ik subtiel zeggen: wederom een volledige overbodige hypercar in het spel? Ja, in FH2 hebben we best lol gehad met de Veneno, bijvoorbeeld. En ook de Rivals in FM6 met de Veneno/Spa is best grappig.

Geen idee of iemand de Geneva Motorshow volgt? Daar zijn al zoveeeel wagens aangekondigd die ik liever zou rijden (IRL of in-game) zoals de nieuwe Alfa Giulia, Fiesta ST200, Lotus Elise 250? Maar ja, blijkbaar zijn partnerships met merk A of B belangrijker dan daadwerkelijk de rijders voorzien van nieuwe/cutting-edge modellen.
Inderdaad, denk dat ik sowieso FH3 over ga slaan.

Geef mij maar liever de nieuwe ford focus RS :9

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Sven Enthoven schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Inderdaad, denk dat ik sowieso FH3 over ga slaan.

Geef mij maar liever de nieuwe ford focus RS :9
Of ik FH3 ga kopen hangt van de omgeving af waar de game zich afspeelt. Voor de auto's hoef je het niet te doen want ik vrees minstens 80% van de auto's uit FM6 in FH3 terug te gaan zien. Bevalt de omgeving mij dan koop ik de game tijdens een voordeelweekend.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 12:21
Lekker Ventje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:03:
[video]

Lamborghini is in aantocht voor alle FM6 spelers. Bij FH3 staat de Centenario op de cover.

http://www.windowscentral...ver-next-forza-motorsport
Beter lezen ;)
Staat zelfs in de link dat de Centenario op de cover komt van de volgende "Forza Motorsport".... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Poulusma schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Beter lezen ;)
Staat zelfs in de link dat de Centenario op de cover komt van de volgende "Forza Motorsport".... ;)
Microsoft will have more to share about the upcoming Forza title at this year's E3 conference, which will be held in June. From Xbox head Phil Spencer:

Dit staat in hetzelfde artikel en ik verwacht niet dat we dit jaar FM7 gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Ik zie het al.
Ze zijn zelf niet erg consequent met de info.

Maar het artikel wat jij gepost hebt word wel expliciet vermeld dat het om Forza Motorsport gaat!

YouTube: Microsoft and Lamborghini Reveal the Lamborghini Centenario as the Next “Forza Motorsport” Cover Car

Bij dit filmpje word er ook al specifiek gesproken over Forza Motorsport.

Maar hier http://forzamotorsport.ne...za_lamborghini_centenario ,

zegt de titel "the next Forza chapter"

Dus lekker duidelijk allemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17
Lekker interessant die Centenario; hij is real life al uitverkocht... :+

Ach, grote kans dat het toch weer een betaalde DLC wordt voor games waar de wagen geen cover-car is :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Poulusma schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:26:
Ik zie het al.
Ze zijn zelf niet erg consequent met de info.

Maar het artikel wat jij gepost hebt word wel expliciet vermeld dat het om Forza Motorsport gaat!

YouTube: Microsoft and Lamborghini Reveal the Lamborghini Centenario as the Next “Forza Motorsport” Cover Car

Bij dit filmpje word er ook al specifiek gesproken over Forza Motorsport.

Maar hier http://forzamotorsport.ne...za_lamborghini_centenario ,

zegt de titel "the next Forza chapter"

Dus lekker duidelijk allemaal. 8)7
Ze hebben het inderdaad over Motorsport maar even logisch beredeneerd kan ik het me niet voorstellen. Maar ik sta in gameland nergens meer van te kijken, dus wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07
Hoe zit het met de maart dlc ?
Al enige info erover ?
Mag hopen dat ze de laatste dlc van de carpass een klapper maken. Vond meeste autos in de carpacks erg saai en heb ook amper wat ervan gebruikt..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 17:11

RoofTurkey

PredatorKalkoen

v8power67 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:16:
Hoe zit het met de maart dlc ?
Al enige info erover ?
Mag hopen dat ze de laatste dlc van de carpass een klapper maken. Vond meeste autos in de carpacks erg saai en heb ook amper wat ervan gebruikt..
Deze zou later deze maand komen, dus verwacht maar dat die over ongeveer twee weekjes uitkomt. In april komt er dan, waarschijnlijk, een Top Gear pack die dus buiten de car pass lijkt te vallen.

De laatste paar car packs waren inderdaad niet veel soeps, vaak was er maximaal één auto bij die echt leuk/interessant/speciaal was en de rest was voornamelijk meer van hetzelfde.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Van elke car pack waren er gemiddeld maar twee auto's die ik interessant vond. Ik denk ook niet dat ik nog een keer een car pass neem of die komt later als het voordeliger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-07 19:57
Ik snap niet zo goed waarom mensen klagen dat de Porsche DLC niet gratis is aangezien het bij FM4 en FH2 ook zo was,en niemand heeft dat ooit gezegd btw. Ik ben het wel eens dat de nieuwe track gratis zou moeten zijn voor iedereen.

En als je het die €20 niet waard vind dan koop je m niet,niemand die je daartoe dwingt uiteindelijk :) .

Voor dat geld heb je wel een game waar je alleen al in de SP heel veel uren kwijt ben voordat je alle races en events hebt uitgereden (en ja de career had een stuk beter gekund / gemoeten). Ik kan in ieder geval weer een aantal uren vooruit met de Porsche anthology.

Inmiddels ook de laatste punten gehaald voor de Forza Rewards, ik stoorde me al een tijdje aan de melding: 10 points until next level dankzij die @#$%! thru the pack cheevo. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Eigenlijk vind ik Forza 6 niet zo leuk. Maar dat had ik met FM5 eigenlijk ook al. Ik mis een beetje het leuke van FM4, dat je met je hyper-riced-out Subaru 22B tussen allerlei exotisch spul kon gaan staan en nog winnen ook.
FM6 beperkt je daar zo hard in, imho.

Zal ook wel voor een deel aan mezelf liggen, die beperking, ik kan nl. alleen maar iets of wat okay rijden met AWD spul :) RWD zonder assists lukt me niet, en met assists vind ik er geen zak aan.
Ook hier zal het wel met de rijstijl te maken hebben, die is namelijk meer Clarkson dan Stig...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

De nieuwe wekelijkse rivals/leagues zijn ook bekend voor in maart en april.
De Lamborghini Super Trofeo Series.
http://forzamotorsport.ne...ghini_super_trofeo_series

Elke week spelen en je krijgt een gratis auto, met uiteindelijk de 2015 Lamborghini #63 Squadra Corse Hurácan LP620-2 Super Trofeo.
En daarbij hoef je niet op een bepaalde plek te eindigen om de Huracan LP620 te krijgen.
Wel zijn er aan hogere plekken een andere kleur auto verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Joostk schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:07:
De nieuwe wekelijkse rivals/leagues zijn ook bekend voor in maart en april.
De Lamborghini Super Trofeo Series.
http://forzamotorsport.ne...ghini_super_trofeo_series
Season 2 is wel iets lastiger; daar moet je minstens een clean lap rijden in Rivals en top 50% rijden van de League; de prijs voor Season 2 wordt namelijk alleen uitgereikt als je 6 auto's dat seizoen hebt gewonnen (dus 3x rivals en 3x League)
The series’ ultimate prize is a one-of-a-kind liveried version of the Super Trofeo Hurácan, available only to those players who have collected ALL SIX Hurácan variants during Season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Vroeger heb ik nooit echt Forza gespeeld, wel Gran Turismo en andere race games, maar ik moet zeggen dat waar ik de gewone carrière en showcases al best goed vond (redelijk vergelijkbaar met het niveau dat ik van GT gewend was) is de Porsche uitbreiding echt van een niveau hoger als je het mij vraagt. Verhaal vertelling maakt de historie van Porsche echt interessant, de auto's zijn (naar mijn mening) perfect gekozen (ook al missen er hier en daar misschien wel wat iconische modellen zoals de Panorama 911) en ook de toegevoegde speelduur is wat mij betreft de €19,99 meer dan waard.

Al met al heeft deze uitbreiding mijn enthousiasme voor zowel Forza 6 als voor Porsche helemaal aan weten te wakkeren. Dus bij deze mijn korte review van de uitbreiding :P.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46
RoofTurkey schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:16:
Vroeger heb ik nooit echt Forza gespeeld, wel Gran Turismo en andere race games, maar ik moet zeggen dat waar ik de gewone carrière en showcases al best goed vond (redelijk vergelijkbaar met het niveau dat ik van GT gewend was) is de Porsche uitbreiding echt van een niveau hoger als je het mij vraagt. Verhaal vertelling maakt de historie van Porsche echt interessant, de auto's zijn (naar mijn mening) perfect gekozen (ook al missen er hier en daar misschien wel wat iconische modellen zoals de Panorama 911) en ook de toegevoegde speelduur is wat mij betreft de €19,99 meer dan waard.
Dat stukje geschiedenis is echt wel mooi meegenomen, steek er toch wat van op over Porsche in het algemeen. Ik amuseer mij behoorlijk met die DLC en laat zelfs de ghost league D-classe voor wat het is hiervoor. En nogmaals via de Russian store heb ik minder dan €9 betaald voor dit extraatje, voor die paar games per jaar dat ik koop is dit peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
MAX3400 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:25:
[...]

Season 2 is wel iets lastiger; daar moet je minstens een clean lap rijden in Rivals en top 50% rijden van de League; de prijs voor Season 2 wordt namelijk alleen uitgereikt als je 6 auto's dat seizoen hebt gewonnen (dus 3x rivals en 3x League)

[...]
Season 1 en 2 zijn toch gelijk? Clean, 2x rival (5 en 15%) en een 50% top league.

Ik ga wel voor de clean lap en league, die 5% en 15% op rivals haal ik nooit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Season 1 en 2 zijn toch gelijk? Clean, 2x rival (5 en 15%) en een 50% top league.
Nee dus ;) Hier even een quote van een T10-employee:
Season 2 will require the Huracan Super Trofeo car to enter. The basic flow of the series resembles Season 1 and there are six available gift cars. To get the "ultimate edition" variant livery Huracan you'll need to earn all six available cars in Season 2, so it's going to be more of a challenge and require that everyone is competitive in both Rivals and League events.
Oftewel, als je de prijs voor Seizoen 2 wil scoren, is het simpelste het volgende:
- elke week 1 clean lap rijden
- elke week online League spelen en in de top 50% eindigen

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 03-03-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar de challenges zijn toch precies hetzelfde?

Weekly Rewards – Season 1
Set a clean lap in weekly Rivals event
Finish in the top 15% of weekly Rivals event
Finish in the top 5% of weekly Rivals event
Finish in the top 50% of weekly League
Finish Season 1 with three Super Trofeo variants

Weekly Rewards – Season 2
Set a clean lap in weekly Rivals event
Finish in the top 15% of weekly Rivals event
Finish in the top 5% of weekly Rivals event
Finish in the top 50% of weekly League
Finish Season 2 with six Hurácan variants

Als League geen ghost is doe ik daar ook niet aan mee, doe ik enkel even snel een clean lap en vind het wel weer best.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:37:
Maar de challenges zijn toch precies hetzelfde?
...
Als League geen ghost is doe ik daar ook niet aan mee, doe ik enkel even snel een clean lap en vind het wel weer best.
De vereisten lijken hetzelfde; in seizoen 1 mag je kiezen per week welke van de "eisen" je voldoet, eentje is genoeg. In seizoen 2 moet je aan 2 eisen voldoen dus verplicht de online league meepikken.

Er wordt op het forum van T10 al door meerdere mensen aangegeven dat de leagues van seizoen 2 graaaag ghosted moeten zijn; of ze dit gaan doorvoeren, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 13:28

Winkiller

De Mopperpot

Mmmm die Porsche 911 Turbo S (2014) rijd wel lekker voor een computer auto.
Een paar mensen uit de xbox one vriendenkring kunnen aan de bak. >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Winkiller op 04-03-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Vandaag een paar races gedaan in de league voor de Lambo.
Bocht 1 van Long Beach is niet grappig.

Laat alsjeblieft seizoen 2 een ghost league zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30
Gedurende 3 weken in seizoen1 1x een clean lap in de rivals neerzetten lijkt me voldoende voor die
2015 Lamborghini #63 Squadra Corse Hurácan LP620-2 Super Trofeo

of zie ik dit verkeerd?

Ik hoef al die liveries niet dus kan seizoen 2 me aan mijn reet oxideren

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 05-03-2016 11:38 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:37
Gisteren ook even meegereden in de League.....mooie race op Spa omdat ik als eerste startte en dus "veilig" door de eerste bochten kwam. Daarna leuk duel met andere serieuze rijders. Alle races erna was het hopen dat je ongeschonden de eerste bochten doorkwam en vooral na een recht stuk zorgen dat je zo snel mogelijk in die bocht zat voordat er weer een of andere jandoedel aan kwam vliegen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja in seizoen 1 hoef je alleen maar elke week 1 clean lap in de rivals te zetten om de Huracan te krijgen.
Wil je andere livery auto's krijgen van de Huracan dan moet je in seizoen 2 mee doen.
Met als speciaalste livery moet je 6x de Huracan verzamelen dmv rijden in de league en de rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wlke idioot bedenkt league non-ghost, stock wagen, MET schade.. werkelijk? Wat een bagger league event.

Krijg je dus dit.
http://xboxclips.com/Sine...24-4fe7-8618-030ec6250a59

Als elke league zo is, mogen ze die auto lekker houden :')

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Deze jong rijdt gewoon de eerste 3 weken wekelijke een schoon rondje in Rivals en thats it. Voor de rest ga ik geen moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
SinergyX schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:48:
Wlke idioot bedenkt league non-ghost, stock wagen, MET schade.. werkelijk? Wat een bagger league event.

Krijg je dus dit.
http://xboxclips.com/Sine...24-4fe7-8618-030ec6250a59

Als elke league zo is, mogen ze die auto lekker houden :')
Aan de start kan ik er nog mee leven, maar als je in de 8ste en laatste ronde door een gedubbelde naar de verdoemenis wordt gereden waardoor de wagen total loss is en de rest je gewoon kan inhalen omdat de wagen onbestuurbaar is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Vanochtend in een race met 5 (niet veel nee) echt een leuke race gehad. Iedereen die lekker serieus ervoor ging. Daarna een race met z'n 17-en.....wat een ellende....zelfs op de plekken 4-10 was het een en al beuken op het rechte stuk etc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
VFRRijder schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:42:
Vanochtend in een race met 5 (niet veel nee) echt een leuke race gehad. Iedereen die lekker serieus ervoor ging. Daarna een race met z'n 17-en.....wat een ellende....zelfs op de plekken 4-10 was het een en al beuken op het rechte stuk etc :(
Ik hou het zo'n race of 4 à 5 vol en dan haak ik even af, anders vliegt de controller tegen de muur... _/-\o_

Ik doe het meestal zo: als ik schade heb, ga ik de pits binnen en rij ik daarna een clean lap.
Daarna sta ik meestal helemaal vooraan en hoop ik dat ik voor de 'crash' blijf.
Achteraan starten is gewoon de 'crash' proberen te mijden, maar sommigen zijn dusdanig gefrustreerd dat ze iedereen van de baan beginnen te rijden. Ik heb nr 1 en 2 zien crashen omdat nr 20 ze van de baan reed. Ik reed toen nr 3 en kon zo een race winnen...

Probeer dagelijks onder de grens van 50% te blijven, zit nu aan 20% dus kan ff andere races rijden alvorens ik terug aan de bak moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
En de volgende opgave is: Watkins Glen met de Lambo... :)

Persoonlijk vind ik het een heerlijke track om te rijden; er is dus een gerede kans dat de tijd heel dicht bij elkaar gaan liggen waardoor de targets zoals "top 5% in Rivals" lastiger wordt voor sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Nice......ga zeker even scheuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
VFRRijder schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:28:
Nice......ga zeker even scheuren :)
Find me on the leaderboards; zit nu even te wachten op een firmware-update van mijn One maar heb de komende 3 a 4 uur het rijk voor mezelf -> FORZA!!!

/edit: voorlopig ff 1:48:597 maar ik mis gewoon 2 bochten "volledig" dus voor mijn rijkunsten, zou een zeer lage 1:48 of mogelijk een hoge 1:47 er wel in zitten... :)

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 08-03-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 11:13

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vanavond eens proberen, laatste paar dagen weer bezig mt Forza na de XB1 een poosje niet aangeraakt te hebben (werk, Tomb Raider, Just Cause 3).

911 GT3 (RS) was altijd mijn favo in de oudere Forza's, erg goed ook weer in Forza 6!.

[ Voor 23% gewijzigd door Tortelli op 08-03-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Tortelli schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:13:

911 GT3 (RS) was altijd mijn favo in de oudere Forza's, erg goed ook weer in Forza 6!.
De twee oudste Porsches (die je al eerste in de Campaign moet doen) vind ik erg fijn rijden; de rest van de collectie is wat mwhoa. De GT3 en de LMP1 rijden wel erg fijn. Maar ik hoopte meer van de 918 of de GT te genieten maar dat is een beetje mislukt in de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

MAX3400 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:44:
[...]

De twee oudste Porsches (die je al eerste in de Campaign moet doen) vind ik erg fijn rijden; de rest van de collectie is wat mwhoa. De GT3 en de LMP1 rijden wel erg fijn. Maar ik hoopte meer van de 918 of de GT te genieten maar dat is een beetje mislukt in de DLC.
Die 1e paar races waren erg eenvoudig te winnen, had hem op 45% staan en won nog vrij eenvoudig. Met de 959 moet ik moeite doen op 40% op Sebring in de regen en Bathrust (een baan waar ik achter op het circuit altijd wel ergens tegenaan knal 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
MAX3400 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:31:
[...]

Find me on the leaderboards; zit nu even te wachten op een firmware-update van mijn One maar heb de komende 3 a 4 uur het rijk voor mezelf -> FORZA!!!

/edit: voorlopig ff 1:48:597 maar ik mis gewoon 2 bochten "volledig" dus voor mijn rijkunsten, zou een zeer lage 1:48 of mogelijk een hoge 1:47 er wel in zitten... :)
Ja, maar jij bent sowieso een stuk sneller :). Ik zit nu op 1:51,9....nog best lastig :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
VFRRijder schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:41:
[...]

Ja, maar jij bent sowieso een stuk sneller :). Ik zit nu op 1:51,9....nog best lastig :(.
Je moet je moment hebben; als je ff in the zone zit, kan je vast 1:50:9 halen of wel beter... Na het eten en Discovery-channel gisteren nog even gereden; 20 rondjes en de beste rond was een halve seconde langzamer dan wat ik 's middags had gedaan.

Iets met consistent rijden en sturen; het is & blijft een probleem voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Probeer dagelijks onder de grens van 50% te blijven, zit nu aan 20% dus kan ff andere races rijden alvorens ik terug aan de bak moet.
Gisteren geëindigd op 8% en top 100 van Europa. Zat blijkbaar in een goede league (Lambo), er was weinig gebeuk en iedereen reed zeer fair. Meestal in de top 5 gefinisht met +20 deelnemers en maar 2x moeten pitten op een 10-tal races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:53:
[...]

Je moet je moment hebben; als je ff in the zone zit, kan je vast 1:50:9 halen of wel beter...
Ik heb het lastig in bocht 9 & 10, verlies daar veel te veel tijd... gisteren 10 rondjes gereden en zat al onder die 1:50:9 van hierboven. Ik denk dat ik toch eens het manueel schakelen ga aanleren, want ik kreeg hem niet in de juiste versnelling om na de bocht te accelereren, zat steeds in een veel te lage toerental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
RigolleM schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:37:
[...]

Ik heb het lastig in bocht 9 & 10, verlies daar veel te veel tijd...
Ik ook... En soms is het lastig om bocht 7 lekker aan te snijden.

Ter info; toen ik gisteren stopte met racen, was de #1 van dat moment iemand die met de half-automaat reed. Dus wel zelf schakelen maar zonder clutch; zijn/haar tijd lag rond de 1:46 dus het komt vooral aan op bochtenwerk om goed hoog in de lijst te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
RigolleM schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:37:
[...]

Ik heb het lastig in bocht 9 & 10, verlies daar veel te veel tijd... gisteren 10 rondjes gereden en zat al onder die 1:50:9 van hierboven. Ik denk dat ik toch eens het manueel schakelen ga aanleren, want ik kreeg hem niet in de juiste versnelling om na de bocht te accelereren, zat steeds in een veel te lage toerental.
Dat probleem had ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:03:
[...]

Ik ook... En soms is het lastig om bocht 7 lekker aan te snijden.

Ter info; toen ik gisteren stopte met racen, was de #1 van dat moment iemand die met de half-automaat reed. Dus wel zelf schakelen maar zonder clutch; zijn/haar tijd lag rond de 1:46 dus het komt vooral aan op bochtenwerk om goed hoog in de lijst te komen.
Ik half automaat altijd aangezien ik geen pook heb.. grote voordeel van zelf schakelen is dat je snellere autos kunt shortshiften om vermogen in te perken in de lagere versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45

Format-C

Tracing Rays

Voor de mensen die nog een uitdaging zoeken en me nog niet hebben toegevoegd: voeg me maar toe voor Rivals:

Vale46 NL

:*) :9 :P

Sta met een aantal banen toch wel in de top 150/ 170 dacht ik. Sanoma Full (P klasse) stond ik eerst 80e, Le Mans GP (meerdere klasses), Nurburgring (meerdere) en Long Beach Full (meerdere) ben ik vrij rap dacht ik. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 09-03-2016 11:09 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VFRRijder
Doe mij dan ook maar :) Puk NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Will do!

Mag mij ook doen. Voeg ik je vanaaf ff toe. Ben nu aan t werk. :>

Was een paar weken zat van Forza, maar heb m weer opgepakt om wat te time trialen met S en R klasse auto's. Komende weken zal ik ff flink mn best doen. 8)

Balou is me te snel af (grrrrr) ... maar ik oefen vrolijk door.

Edit; heb sinds maandag de semi auto versnellingsbak ingeruild voor full manual.... en dat scheelt toch wel aanzienlijk in tijd.

Twijfel nog aan de Porsche pack. Vind 20 euro wel een beetje prijzig.

[ Voor 92% gewijzigd door Format-C op 09-03-2016 11:33 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Waar is de Rivals Challenge voor die Lambo te vinden? Had vorige week een bericht van Turn 10 daarover maar nu helemaal niets en kan bij Rivals niets vinden wat daarmee van doen heeft. Heb ook geen bericht over afgelopen week gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Lekker Ventje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:27:
Waar is de Rivals Challenge voor die Lambo te vinden? Had vorige week een bericht van Turn 10 daarover maar nu helemaal niets en kan bij Rivals niets vinden wat daarmee van doen heeft. Heb ook geen bericht over afgelopen week gehad.
In de Monthly Rivals sectie.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Turbo Timmeh schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:36:
[...]

In de Monthly Rivals sectie.
Bedankt. Was blijkbaar niet upgedate want na de game opnieuw opstarten stonden ze er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mmm. Zie dat ik op sommige banen wat ben gedaald qua klassering....

Zal er ff tegenaan gaan.

Begin vandaag ff met monthly rivals op watkins glen :-)

Edit: vind dit niet zo'n denderende baan voor time trial trouwens. Edit2; nee. Niet mijn baan. Maar zal de komende weken af en toe eens proberen.:-)

Edit; mooie tijd trouwens octagon!

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 09-03-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Gisteren wel een snellere tijd, maar blijf gewoon teveel fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

De auto's van de eerste week zijn verzonden.

Zal hem vanavond eens binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Joostk schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:21:
Zal hem vanavond eens binnenhalen.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/x2OpP53lASC6QeEr66JNg4yp/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FhAxBvcQNNYr4A0LtVpHmK4V/medium.jpg
^ auto voor de top 5% Rivals van vorige week.

Voor degenen die ik deze week heb toegevoegd aan Rivals; ik rij net een 1:48:030... Was zelf ook hoooogst verbaasd aangezien ik 1 bocht redelijk miste. Nou ja, hij staat en ik denk dat dat het wel was voor deze week rijden op Watkins Glen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:06:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]
^ auto voor de top 5% Rivals van vorige week.

Voor degenen die ik deze week heb toegevoegd aan Rivals; ik rij net een 1:48:030... Was zelf ook hoooogst verbaasd aangezien ik 1 bocht redelijk miste. Nou ja, hij staat en ik denk dat dat het wel was voor deze week rijden op Watkins Glen voor mij.
Vanavond is een poging wagen, nog geen xbox beschikbaar gehad deze week

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 06:38:
[...]

Vanavond is een poging wagen, nog geen xbox beschikbaar gehad deze week
Nee, dat viel me inderdaad op; ook enkele andere usual suspects staan nog niet boven me in de Friendlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:00:
[...]

Nee, dat viel me inderdaad op; ook enkele andere usual suspects staan nog niet boven me in de Friendlist :)
Ben niet echt fan van Watkins Glen, dus verwacht er niet veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
job115 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:36:
[...]

Dan nog zal je seconden voor mij staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Pff 1.48, ik zou het al een wonder vinden als ik in de buurt kom van de 1.50 . Maarja aangezien ik gisterenavond bij de MM het niet kon laten om een elite controller aan te schaffen....wie weet.

Waarschijnlijk word het meer iets van "een illusie armer en een ervaring rijker" :+

Edit: ik ben uiteindelijk nipt onder de "magische" 1.50 gekomen, 1.49.929 :)

[ Voor 12% gewijzigd door skreppiedoe op 11-03-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:36:
[...]

Gnagna? Ik ben je alsnog op 0.3 genaderd maar je blijft altijd boven me staan; ik zit op 1.47.8xx. Well done!!!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 11-03-2016 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1196859

[Vimeo: https://vimeo.com/158670082]

Forza 6 apex pc gameplay incl settings menu en welke banen en autos er zijn

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik dacht laatst "ik ga weer eens ff lekker Forza spelen", maar mijn Xbox weigerde het op te starten. Toen online even gezocht naar mogelijke oplossingen: harde reset, en opnieuw installeren. Maar beide hielpen niet. Het start echt helemaal niet meer op, ik blijf gewoon in de Xbox dashboard. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Chester schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:47:
Ik dacht laatst "ik ga weer eens ff lekker Forza spelen", maar mijn Xbox weigerde het op te starten. Toen online even gezocht naar mogelijke oplossingen: harde reset, en opnieuw installeren. Maar beide hielpen niet. Het start echt helemaal niet meer op, ik blijf gewoon in de Xbox dashboard. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Zou te maken kunnen hebben met een bug met de 'nieuwste' (februari dlc pack) ford riley. Heb je die toevallig gereden pas?

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
RoofTurkey schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:54:
[...]

Zou te maken kunnen hebben met een bug met de 'nieuwste' (februari dlc pack) ford riley. Heb je die toevallig gereden pas?
Nee, maar ik heb wel alle DLC geïnstalleerd. Ik zal vanavond eens alle DLC verwijderen en zo proberen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Net de 98e tijd (van de wereld, 100.000+ spelers)) neergezet met een f1 bak op sanoma. 51e (45000+ spelers) in Europa.

Blij mee! :)

Zal van de week nog eens wat op. Catalunya proberen. Ook wel n fijn baantje.

Wat is het toch een fantastische game.

Beste game ooit. Vind ik. Samen met HL2 en Counterstrike. Maar ja. Ivm rsi kan ik eigenlijk alleen nog maar met controller spelen. Ja. Ik kan wel met tb en muis spelen... maar dan kost t me mn baan. Dan krijg ik teveel last.

Gelukkig vermaak ik me ook prima met de one. :)

[ Voor 110% gewijzigd door Format-C op 14-03-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Nou, voor de mensen die nog meerijden met de Lambo Rivals: deze week Silverstone GP... Eitje, denk ik zo? Of toch stiekem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 06:52:
Nou, voor de mensen die nog meerijden met de Lambo Rivals: deze week Silverstone GP... Eitje, denk ik zo? Of toch stiekem niet?
Verbetering ten opzichte van de vorige tracks wat mij betreft. geen vervelende kerbstones zoals Watkins heeft, en geen shortcuts zoals op monza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:36:
[...]

Verbetering ten opzichte van de vorige tracks wat mij betreft. geen vervelende kerbstones zoals Watkins heeft, en geen shortcuts zoals op monza
Heb er ook zin in; al met al vielen de vorige twee tracks me niet tegen qua interesse en tijd alhoewel iedereen zo zijn favorieten heeft. Silverstone is er zeker eentje waar ik veel tijd ga doorbrengen; heerlijke baan om zowel met langzame als hele snelle auto's op te rijden.

Ben alleen bang dat ik wel weer enkele mensen voor me moet dulden uit het vriendenlijstje maar dat is ondertussen "by design" dus heb er vrede mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Toch nog blij dat ik gisteren een tijdje achter jou aan heb gereden. Zat als eerst op 1:49:8XX.... kwam maar niet door sommige bochten heen. Daarna achter jou aan gereden en kwam ik tot een 1:48:1 of iets in die richting, en toch nog een top 5%.

Silverstone moet beter gaan... hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Silverstone....nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Sven Enthoven schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:37:
[...]

Toch nog blij dat ik gisteren een tijdje achter jou aan heb gereden. Zat als eerst op 1:49:8XX.... kwam maar niet door sommige bochten heen. Daarna achter jou aan gereden en kwam ik tot een 1:48:1 of iets in die richting, en toch nog een top 5%.
Je moet niet achter mij aanrijden; ik ben het toonbeeld van inconsistent rijden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
MAX3400 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Je moet niet achter mij aanrijden; ik ben het toonbeeld van inconsistent rijden. :9
Jij stond op dat moment, en nog steeds,,,,,, :) boven mij. Voor mij was je toen een goede richtlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Heel veel zin in! Zal wel weer wat tijd in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Sinds een aantal dagen gebruik ik de Elite controller. Fijne controller, erg accuraat. Het schakelen (+ koppelen) met de paddles is nog erg wennen. Vooral het tegelijkertijd remmen, koppelen en terugschakelen met dezelfde hand is nog lastig. Misschien is het gewoon een kwestie van heel erg wennen en veel doen.

Is er hier iemand die ook schakelt (met koppeling) d.m.v. paddles? Welke mapping gebruik je dan? Zelf heb ik de bovenste twee paddles toegekend aan de koppeling en de onderste voor het terug- en opschakelen.

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30
Silverstone, wat is dat circuit toch vernacheld..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Nieuwe waggies:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-0/p180x540/10338657_1083660184990221_6299890055235353002_o.jpg
Bron: http://www.forzamotorspor...ews/fm6_meguiars_car_pack

Ik vind zelf die Alfa Romeo P3 er super vet uit zien, kan niet wachten die eens leuk te upgraden en afstellen :). Verder wordt ik er eerlijk gezegd niet heel warm van, maar meer auto's is altijd leuk I guess...

[ Voor 32% gewijzigd door RoofTurkey op 15-03-2016 17:39 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Die Alfa is mega vet, 488GTB is nice en de Jaguar. De rest word ik niet heel warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

Pff, die 488GTB is wel erg mooi inderdaad, kan best wel eens de eerste keer zijn dat ik DLC voor Forza koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Laatste in de carpass....dus deze heb ik nog wel. Jammer dat je niet een "opvolgende" carpass kunt kopen (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
VFRRijder schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:45:
Laatste in de carpass....dus deze heb ik nog wel. Jammer dat je niet een "opvolgende" carpass kunt kopen (toch?).
Ik ben van mening dat de car packs een beetje tegen vallen, als ik dit van te voren had geweten had ik niet de ultimate edition gekocht. Dus voor mij zou er geen nieuwe carpass komen...

Bij een volgende wacht ik wel als eerst alle car packs af voordat ik deze koop, ik had namelijk meer "nieuwe" auto's verwacht, zoals bijvoorbeeld een focus RS '16 en auto's in die richting, maar je kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Ik word van de hele carpack niet warm of koud helaas.
Dan is die veredelde Fiat nog het meest interessant...

Ik ben het met Sven Enthoven eens, vooral de Porsche pack stelde me teleur.
Had minimaal de meest recente GT3 verwacht, en de Cayman GT4 kan je eigenlijk ook niet missen.
En gezien de grote hoeveelheid Group 5 auto's had ik stiekem toch ook graag de 935 gezien!!

[ Voor 55% gewijzigd door Poulusma op 16-03-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind dit wel een van de betere carpacks! Ze lijken me allemaal wel tof om in te rijden.
Ze moesten natuurlijk wel 'groots' afsluiten, nu het de laatste carpack is van de carpass. Vooral de Ferrari ben ik benieuwd naar, vanavond maar even checken.

T is misschien wel veel geld voor een paar auto's, maar je hoeft het natuurlijk niet te doen. Vind het zelf wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Klopt je hoeft het niet te doen. Ja enkele auto's zijn misschien leuk om in te rijden maar het is nu niet dat ik denk, ren naar mijn xbox om hem te downloaden en even lekker rond te scheuren in auto X.

Heb al redelijk wat uren in forza zitten vanaf FM3, maar begin er op de een of andere manier een beetje klaar mee te zijn (dus kan ook aan mij liggen dat ik minder enthousiast ben over car packs). Voor een FM7 doe ik wel de normale versie en eventueel achteraf een carpack of iets...

Misschien ligt het ook aan het hebben van een stuur op de 360 en een alleen een controller op de one....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Dan word het tijd om een stuurtje te halen :)
Heb er zelf overigens geen, maar snap denk ik wel wat je bedoelt.
Op een gegeven moment word het repetitief, en dan lijken alle auto's wel een beetje op elkaar qua handling etc.
Denk dat ik na FM6 even een arcade racer doe zoals FH2 of NFS... Wil FM5 ook nog compleet uitspelen, maar die vind ik in vergelijking met 6 een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik had toch zeker wel een Ford Focus RS 2016 en de nieuwe Ford GT Le Mans verwacht.

Mooi op Silverstone rijden met de Lamborghini rivals eindelijk een baan waar ik me kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ben ik de enige die het een beetje een naaistreek vind dat je, als je al Forza 6 ultimate hebt, dat Porsche pack los moet kopen (blijkbaar)? Het is toch absurd dat je voor een paar wagens nog even 2 tientjes moet neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ThomasXIV schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:20:
Ben ik de enige die het een beetje een naaistreek vind dat je, als je al Forza 6 ultimate hebt, dat Porsche pack los moet kopen (blijkbaar)? Het is toch absurd dat je voor een paar wagens nog even 2 tientjes moet neerleggen?
Net als in FH2 waar je er apart voor moest betalen? Of omdat de licentie voor Porsche bij een andere publisher ligt en door Microsoft wordt "gekocht" voor release in het Forza-universum?

Ik persoonlijk zie het probleem niet; zoals ik al vaker heb gepost op T.net/GoT; ik koop amper games en voor die paar tientjes, kan ik weer uren vooruit met racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja maar dat is jouw belevingswereld... Ik verwacht dat als ik een ultimate editie koop, dat dat dan ook echt inclusief alles is, en daarnaast, hoe je het ook wendt of keert, je betaalt 20 euro voor een handjevol virtuele autotjes en een track, terwijl je nog geen 60 euro betaalt voor honderden auto's en tientallen tracks. Het staat gewoon niet in verhouding, en die licensiekosten veranderen daar niks aan.

Inbe4 "dan koop je het niet", inderdaad, ik koop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja ik vind het ook erg dat ik al een zeer uitgebreide game heb gekocht voor pak en beet €80 en dan alsnog ff €20 mag neer leggen voor een Porsche pack. Had op zijn minst wel 25% korting gehoopt op de prijs.

Kijk dat de Porsche pack niet gratis zou worden was te verwachten gezien de voorgaande keren hoe de Porsche pack los verkocht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren Forza 6 binnengekregen, is toch een vermakelijke game.

Enkel wist ik weer wat er minder aan het spel was toen ik de Indycar showcase speelde... Ik was mijn eigen post even vergeten :). Had vorig jaar de demo immers gespeeld.
fredkroket schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:27:
[...]

Ik was benieuwd of ik de enige was met die gedachte... Het voelde daarnaast gewoon fake, ik heb betere Indycar spellen op de console gespeeld 10 jaar terug, slecht uitgewerkt.
Nadeel is ook dat in veel rival activiteiten MAX3400 mijn opponent is, ik heb wel vrienden die Forza spelen maar daar heb ik doorgaans geen moeite mee :).

Even nog wat bij elkaar sprokkelen en dan ga ik eens online kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:25
Net het spel gekocht, en wat een geinig spel is het eigenlijk :) Speel nu wel op uber basic omdat dit mijn eerste racegame sinds Gran Turismo 1 is.
Heb de 3 tutorial races gedaan, 2 normale en dan de eerste showcase.

Wel leuke roulette,

1e: Audi A8?
2e: 1 miljoen cash
3e: Oude alfa

Morgen maar even paar races doorknallen, maar wat een heerlijk spel is het toch :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ben ~80% mer de Porsche content nu, moet zeggen dat het zeer vermakelijk is. De GT3RS en GT2 RS zijn wel mijn favorieten, maar die 919 is als LeMans auto erg goed volgens mij (lees door 4WD vrij makkelijk rijdbaar).

Had game al een poosje niet meer aangeraakt, maar speel nu savonds minimaal een halfuurtje.

Baal er wel van dat mijn G920 het vrij matig doet op de pc, de support (naast Dirt Rally) is vrij matig. Had misschien beter een Thrustmaster TX kunnen kopen....

[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 01-04-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:25
Vraagje, hoe moeilijk is het om die ingame credits te krijgen? Zit nu op 1,5 miljoen, en heb al 2 auto's van 1,2 miljoen gewonnen via die roulette, maar hoe lastig is het om die credits anders op te bouwen? Want constant die booster packs kopen is vrij prijzig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
corset schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 08:07:
Vraagje, hoe moeilijk is het om die ingame credits te krijgen? Zit nu op 1,5 miljoen, en heb al 2 auto's van 1,2 miljoen gewonnen via die roulette, maar hoe lastig is het om die credits anders op te bouwen? Want constant die booster packs kopen is vrij prijzig.
Check een paar keer per maan Forza Hub waar je gratis credits krijgt. Via spinnen kun je ook aardig wat binnenhalen.
Heb door allerlei oorzaken nog niet veel kunnen spelen maar zit wel op ruim 12 miljoen. Speelt mee dat ik ook een bonus kreeg vanuit eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
corset schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 08:07:
Difficulty hoger zetten, met VIP krijg je dubbele credits als ik het goed heb.Als je een manufacturer op affinity lvl 25 hebt en de crew mod activeerd krijg je ook 50% extra cr. Ik heb zelf bijna geen boosterpacks gekocht aangezien je ze regelmatig wint. En als je in het verleden andere forza games heb gespeeld kun je zoals hierboven ook is gemeld wekelijks extra credits krijgen via de forza hub of forzamotorsport.net.
Hoeveel credits je krijgt is afhankelijk van je tier level , het maximum is 500,000 cr per week maar dan moet je wel tier 9 zijn wat betekend dat je vanaf FM2 alle delen gespeeld moet hebben. :)

[ Voor 5% gewijzigd door skreppiedoe op 02-04-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-06 11:54
Ik blijf die weak network connection irritant vinden, snap niet dat ze me 50% van de tijd in een lobby plempen met amerikanen of australiers op "normale" tijden. Kan me niet voorstellen dat niemand in Europa deze game speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik rij al een paar weken enkel de leagues en meer dan de helft zijn Europeanen, als ik de rankings 'Europe only' bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Leagues ben ik nog niet aan toe gekomen, probeer de game weer een beetje op te pakken en doe de standaard hoppers van klasse c t/m a. Niet dat je daar vrolijk van wordt qua beuk gehalte, maar rijden in een rechte lijn is ook lastig. Je moet natuurlijk wel op de eerste plek liggen voor de eerste bocht, anders snap je natuurijk niks van racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Als je met 'schade aan' een online race rijdt dan zie je ze minder beuken in de eerste bochten. Al gebeurt het soms wel eens dat er pipo niet door had/heeft dat zijn schade aan stond, maar die zie je de volgende race niet meer, want is natuurlijk niet leuk voor die gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Serieus, nog geen specifieke lobbies gezien met damage on. Zal eens kijken, thx.
Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste