Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05
LosGieros schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:41:
Wat je met controller doet is met tikjes sturen, dat zie je in de F1 ook volgens mij. Doe je dat ook met je stuur? Misschien dat het daar in zit?
Maar lange bochten doe je wel veelal geleidelijk, juist die bochten breek ik gewoon uit met stuur (of ga glijden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

LosGieros schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:41:
[...]

[...]

Wat je met controller doet is met tikjes sturen, dat zie je in de F1 ook volgens mij. Doe je dat ook met je stuur? Misschien dat het daar in zit?
Idd.. kijk maar eens hier:
YouTube: F1 2015 Nico Rosberg Mexico Onboard Pole Position Lap

Vanaf 1:12 ongeveer, let maar op zijn handen op het stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

LosGieros schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Ik ga er wel wat testen, had je overigens nog toegevoegd.

Lastig de S league FWD van deze week..in de Elite klasse kan je geen foutje maken of je rijdt alleen achteraan. Complete treintjes af en toe zo dicht bij elkaar :o
Leuk. Zal vanmiddag ff kijken, om de 1 of andere reden kan het wel 's 'n paar dagen duren voordat ik een melding krijg voor zo'n friend-request. Een request van een neefje van me kwam pas een week later door.
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:24:
Ik snap die S league niet helemaal, ik heb die audi, honda en dacht Toyota WTCC bakken, die dingen blijven maar glijden en lomp uitbreken (zeker die auris). Pak voor de grap een Megane 250, random tune van S800 erop, verlies wat op het rechte stuk maar 2 potjes gewoon 3rde geworden. Alsof die non-racewagens met een tune veel beter rijden dan die WTCC wagens.
Nu je 't zegt, vanmiddag ben ik vrij en ga ik voor 't eerst m'n stuurtje op de X1 aansluiten en kijken hoe zo'n WTCC bak zich gedraagt. Eerst even wat oefenen natuurlijk want ik heb Forza nog nooit met een stuur gespeeld. Met een controller moet je overigens moeite doen om ze uberhaubt van de weg te krijgen, die wagens kleven op de weg, of het moet een heel "bijzondere" tune zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hier voorbeeld van het continue glijden, tune was van de toen nr.1 die met ~5 sec voorsprong won.
http://xboxclips.com/Sine...2d-477c-9919-99bd384e6aa1

Basis van het filmpje was btw m'n tegenstanders, die stonden opeens heel vaag op de baan, maar laat goed zien hoe ik in bochten continue begin te glijden, zelfs met gele lijn. Zijn wel koude bandjes, maar zo ging het de hele race door.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-01-2016 11:50 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik zie je idd glijden, verder laat dat filmpje zien dat je op dat moment een lekkere lag-verbinding had :P
De tune was dus van K5BLAZER72...?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mowa schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:58:
Ik zie je idd glijden, verder laat dat filmpje zien dat je op dat moment een lekkere lag-verbinding had :P
De tune was dus van K5BLAZER72...?
Was niet echt lag, die auto's reden wel gewoon lag-vrij, maar gewoon haaks op de weg, even er achter blijven en ze schoten weer in normale positie.

Tune weet ik niet meer precies, heb daarna nog meer tunes gedownloaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Was niet echt lag, die auto's reden wel gewoon lag-vrij, maar gewoon haaks op de weg, even er achter blijven en ze schoten weer in normale positie.

Tune weet ik niet meer precies, heb daarna nog meer tunes gedownloaded.
Heb ik ook tijd terug gehad..verschrikkelijk irritant dat scheef rijden. Lijnen bepalen door de 'rook'van de banden was gewoon lastig.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:03
Kan je de Elite controller zodanig configureren dat schakelen links en rechts op de triggers zitten, ipv boven onder? Via de accessoires app kan je Forza 6 instellen, maar geen mogelijkheid om de button X links en B rechts te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RigolleM schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:53:
Kan je de Elite controller zodanig configureren dat schakelen links en rechts op de triggers zitten, ipv boven onder? Via de accessoires app kan je Forza 6 instellen, maar geen mogelijkheid om de button X links en B rechts te configureren.
Zal je denk ik combinatie moeten doen, ingame heb je dacht 10 profielen voor je controller, kies er daar 1 van die match met de knoppen die je kan mappen (ik had LT/LB) en dan via die elite app de rest instellen.

Gisteren nog wat rond gekeken voor een andere S800 FF wagen, kwam ik die 2012 Mini tegen, allles upgraded zit je op S786, maar met bijna 600pk onder de motor. Max downforce en dat ding gaat nog rustig 300+, nu nog beetje tunen en dat ding moet toch een behoorlijk stuk sneller zijn dat die WTCC dingen. Op Spa heb ik al een lage 2:30 gereden, is nu al 1,5 sec sneller dan dat ik reed in die Honda.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Zal je denk ik combinatie moeten doen, ingame heb je dacht 10 profielen voor je controller, kies er daar 1 van die match met de knoppen die je kan mappen (ik had LT/LB) en dan via die elite app de rest instellen.

Gisteren nog wat rond gekeken voor een andere S800 FF wagen, kwam ik die 2012 Mini tegen, allles upgraded zit je op S786, maar met bijna 600pk onder de motor. Max downforce en dat ding gaat nog rustig 300+, nu nog beetje tunen en dat ding moet toch een behoorlijk stuk sneller zijn dat die WTCC dingen. Op Spa heb ik al een lage 2:30 gereden, is nu al 1,5 sec sneller dan dat ik reed in die Honda.
Haha dat idee had ik ook nog, ben benieuwd!

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LosGieros schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Haha dat idee had ik ook nog, ben benieuwd!
Grootste nadeel, ik krijg dat ding zonder TC niet normaal rijdend, zelfs in z'n 4 volgas nog steeds wheelspin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:05:
[...]

Grootste nadeel, ik krijg dat ding zonder TC niet normaal rijdend, zelfs in z'n 4 volgas nog steeds wheelspin :P
8)7
Blij als die FWD league voorbij is, tijd voor een leuke A/B klasse RWD league.

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17
FM6 guide 8)

Kreeg vanochtend een DM dat mijn guide officieel goedgekeurd was

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Congrats! Ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LosGieros schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:38:
[...]

8)7
Blij als die FWD league voorbij is, tijd voor een leuke A/B klasse RWD league.
Alsof je het wist, ghost league A, Asian only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:09:
[...]

Alsof je het wist, ghost league A, Asian only :P
IK ben al aan het testen :P
Leuke supra 8)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LosGieros schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:52:
[...]

IK ben al aan het testen :P
Leuke supra 8)
En laat het karma zijn, vind nu toevallig een tune die wel met stuur goed tijd op de fwd s800 ghost, 1x 3rde en 6de van de 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb vandaag voor de A700 Asia Ghost League wat auto's getuned en geshared.
Zijn op 1 uitzondering na allround en getuned voor grip en handling.

2009 Honda S2000 CR (Er stond al een grip Tune die nu voor de C500 Japanese Street Kings gebruikt kan worden, er komt nog een wat snellere)
2005 Honda Team Forza NSX-R
2013 Hyundai Veloster Turbo
2013 Mazda Team Forza MX-5
2013 Mazda MX-5 (Power build voor Daytona, klinkt als een zwerm boze bijen)
2010 Nissan 370-Z
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II
2005 Subaru Impreza WRX STi
1998 Toyota Supra RZ

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zeer benieuwd :) Met name de 2005 WRX, ik rij de non-sti in het eggie :P

Wel dom dat je in de lobby van de Ghost league enkel de F&F wagens kan kopen, je kan op geen mogelijkheid filteren zodat je ook D, C of B class auto's kan kopen en upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Februari pack:

2015 Ford #02 Chip Ganassi Racing Riley Mk XXVI Daytona Prototype
1990 Mercury #15 Whistler Radar Cougar XR-7
1967 Sunbeam Tiger
2005 Pontiac Aztek
1992 Alfa Romeo Milano Quadrifoglio Verde
1974 Toyota Corolla SR5
1996 Subaru SVX

YouTube: Forza Motorsport 6 Alpinestars Car Pack

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lol @ dat einde met die Pontiac :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 17:11

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Hoe komt het dat de Februari update nu al in (eind) Januari komt? Betekent dat dat er voor Februari zelf een andere DLC komt? Porsche pack anyone? :9

Edit: Ook zag ik dit op het Forza forum voorbijkomen:
April Car Pack
Top Gear Magazine mentioned a Top Gear Forza 6 Pack "On-sale early April" in its late January magazine and this prize competition. More details about the pack contents and cost will be added to this thread when they are officially announced by Turn 10.
Bron: http://forums.forzamotors...ons-List.aspx#post_449295

[ Voor 58% gewijzigd door RoofTurkey op 28-01-2016 09:58 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mowa schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:23:
Heb vandaag voor de A700 Asia Ghost League wat auto's getuned en geshared.
Zijn op 1 uitzondering na allround en getuned voor grip en handling.

2009 Honda S2000 CR (Er stond al een grip Tune die nu voor de C500 Japanese Street Kings gebruikt kan worden, er komt nog een wat snellere)
2005 Honda Team Forza NSX-R
2013 Hyundai Veloster Turbo
2013 Mazda Team Forza MX-5
2013 Mazda MX-5 (Power build voor Daytona, klinkt als een zwerm boze bijen)
2010 Nissan 370-Z
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II
2005 Subaru Impreza WRX STi
1998 Toyota Supra RZ
Impreza al paar rondjes getest, erg fijne handling, goede grip en perfect afgestelde gearbox, alleen topspeed moet hij al snel wat inleveren (Spa was slecht idee :P). Was trouwens ingame de 2004 die ik blijk te hebben, ook al is mijn auto uit 2005 :(

NSX ook al binnen gehaald, zeer benieuwd hoe je MR redelijk op de weg kan houden :P

Komende dagen zal het toch Division zijn, of ik pik even die na 12 uur race morgen nog mee. Tot wanneer loopt deze ghost league eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:53
RoofTurkey schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Hoe komt het dat de Februari update nu al in (eind) Januari komt? Betekent dat dat er voor Februari zelf een andere DLC komt? Porsche pack anyone? :9
Omdat we de Riley DP krijgen en komend weekend de 24 uur van Daytona is, daar doet die in mee en zou dus raar zijn als je die 2 dagen na de race pas krijgt,

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Richard117 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Omdat we de Riley DP krijgen en komend weekend de 24 uur van Daytona is, daar doet die in mee en zou dus raar zijn als je die 2 dagen na de race pas krijgt,
Ah, op die fiets. Ben toch benieuwd wat er volgende maand komen gaat :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

GAIAjohan schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:01:
Februari pack:

2015 Ford #02 Chip Ganassi Racing Riley Mk XXVI Daytona Prototype
1990 Mercury #15 Whistler Radar Cougar XR-7
1967 Sunbeam Tiger
2005 Pontiac Aztek
1992 Alfa Romeo Milano Quadrifoglio Verde
1974 Toyota Corolla SR5
1996 Subaru SVX

YouTube: Forza Motorsport 6 Alpinestars Car Pack
Straks ff kijken checken, is wel een iets minder in het oog springende car pack.
SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:27:
[...]

Impreza al paar rondjes getest, erg fijne handling, goede grip en perfect afgestelde gearbox, alleen topspeed moet hij al snel wat inleveren (Spa was slecht idee :P). Was trouwens ingame de 2004 die ik blijk te hebben, ook al is mijn auto uit 2005 :(

NSX ook al binnen gehaald, zeer benieuwd hoe je MR redelijk op de weg kan houden :P

Komende dagen zal het toch Division zijn, of ik pik even die na 12 uur race morgen nog mee. Tot wanneer loopt deze ghost league eigenlijk?
Thnx, echter is de gearbox van de 2005 is stock. :$ Heb je irl de 2.5L 230pk versie? Hele mooie auto..!!
Mogelijk heb ik ook de 2004 versie geshared maar dat moet ik straks ff nagaan, mogelijk dat die de turbo rally heeft. Heb dacht ik wel voor de 2004 en 2005 in B-Class een turbo rally.
De ghost league is er tot zondag.

Heb nog 2 auto's voor de A-Class Ghost league geshared.
2015 Subaru WRX STI (blijkt zowaar de beste AWD te zijn. Heeft een hoge top en zeer goede acceleratie.)
2003 Nissan Team Forza Fairlady Z (Ook zo'n verrassing, sneller en nog betere handling dan de NSX en Supra)

En nog 2 voor de C-Class league
2009 Honda S2000 CR (een snellere versie)
2003 Toyota Celica (Was er al 2x maar zijn herzien; een grip en een snelle versie met race transmissie.)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Nou ik meld me ook maar in dit topic..

Vanavond komt de xbox one + forza 6 binnen :)
Gamertag: Murzeltje1976

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Er is meer bekend over het Porsche pack
http://www.amazon.com/For...ion-Digital/dp/B01AYMNQH2

Belangrijkste info:
  • Komt uit op 1 maart 2016
  • Bevat in totaal 20 Porsches
  • 9 Porsches zijn nieuw voor de XONE, waarvan de volgende bekend:
  • [ul]
  • 1957 Porsche 356A
  • 2015 #19 Porsche Team 919 Hybrid
  • [/ul]
  • Nieuw circuit, Virginia Raceway
  • Nieuwe achievements, en 250 gamerscore
Wel even bedenken dat in FH2 er nu 12 Porsches zijn, dus lijkt er 1 het veld te moeten ruimen.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 31-01-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
According to the listing, the Porsche Expansion pack will retail for $20, and will be available March 1.

Damn weer zon dure dlc terwijl ik al 89 euro betaald heb voor ultimate version...
Mag hopen dat het komt met een vip discount naar iets van 5 a 10 euro anders no buy. Leuk porsches maar niet zo leuk dar het een euro de auto waard is...
Tenzij ze de 917 canam met 1400pk erin doen of de le mans versie die op mulsanne staight de 400 aantikte. Daar betaal ik maar al te graag geld voor.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

1 en ander moet nog worden bevestigd en officieel worden aangekondigd door T10.
  • Virginia International Raceway Kent 5 configuraties. Afwachten of we ze alle 5 krijgen. Ziet er in ieder geval mooi uit.
  • Aparte Porsche League, multiplayer hopper, en Rivals events.
Een mooie uitbreiding maar mogelijk €25-30 waar we hier in NL aan moeten denken bovenop een al erg dure game, vind ik veel. En we zagen het vorig jaar al aankomen bij de FH2 Porsche expansion aankondiging, toen tevens werd aangekondigd dat Porsche ook naar F6 komt en sowieso de prijsstelling van F6.
Zeiken over T10 en uiteindelijk toch de uitbreiding aanschaffen. :+
Laat ze voor dat geld toch die domme regen- en nacht tracks er uit flikkeren. Ik heb althans vaak de neiging om te quitten als zo'n track langskomt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online
Ik heb de porsche uitbreiding ook niet voor horizon 2 gekocht. En tenzij ze iets bijzonders doen haal ik deze ook niet.
Heb tot aan fm.horizon 2 alle dlc die turn 10 heeft gereleased gekocht en heb alle forxa games (dlc fm2-fm5 incl horizon 1 en heb fm1-fm6 incl horizon 1 en 2)
Heb zelfs speciale een extra speciale fm3 versie gekocht met extra autos om maar alles te hebben(dus heb fm3 2x)
Maar dat is wel klaar nu... heb al zoveel keer betaald voor zelfde autos keer op keer im done with it...

Speel het spel ook echt zelden tot nooit, en online al hellemaal niet behalve in begin wel eens wat dragraces.

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 31-01-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
•2015 #19 Porsche Team 919 Hybrid
Alleen die is voor mij al genoeg :P
mowa schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:49:
Thnx, echter is de gearbox van de 2005 is stock. :$ Heb je irl de 2.5L 230pk versie? Hele mooie auto..!!
Mogelijk heb ik ook de 2004 versie geshared maar dat moet ik straks ff nagaan, mogelijk dat die de turbo rally heeft. Heb dacht ik wel voor de 2004 en 2005 in B-Class een turbo rally.
De ghost league is er tot zondag.

Heb nog 2 auto's voor de A-Class Ghost league geshared.
2015 Subaru WRX STI (blijkt zowaar de beste AWD te zijn. Heeft een hoge top en zeer goede acceleratie.)
2003 Nissan Team Forza Fairlady Z (Ook zo'n verrassing, sneller en nog betere handling dan de NSX en Supra)

En nog 2 voor de C-Class league
2009 Honda S2000 CR (een snellere versie)
2003 Toyota Celica (Was er al 2x maar zijn herzien; een grip en een snelle versie met race transmissie.)
Nee, ik heb de 2.0 nog (2004 in forza, die 2005 was pas 2,5 liter).

Heb het probleem gevonden bij die 2002 GTR en de 2015 WRX, Traction control eruit en dat ding gewoon hard de bochten inslingeren :P Alleen blijft het jammer dat sommige banen zo'n enorm afsnij stuk heeft dat het gewoon niet eerlijk is, beetje jammer dat daar nog steeds geen penalty op zit.

Beetje jammer dat er mensen halverwege de race weggaan, rij ik eerste.. 400 punten :/ Beetje volle bak top10 rijden geeft al meer.

Jammer dat het weer C league ghost is, mocht van mij A, S en P blijven :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:53:

Nee, ik heb de 2.0 nog (2004 in forza, die 2005 was pas 2,5 liter).

Heb het probleem gevonden bij die 2002 GTR en de 2015 WRX, Traction control eruit en dat ding gewoon hard de bochten inslingeren :P Alleen blijft het jammer dat sommige banen zo'n enorm afsnij stuk heeft dat het gewoon niet eerlijk is, beetje jammer dat daar nog steeds geen penalty op zit.

Beetje jammer dat er mensen halverwege de race weggaan, rij ik eerste.. 400 punten :/ Beetje volle bak top10 rijden geeft al meer.

Jammer dat het weer C league ghost is, mocht van mij A, S en P blijven :P
Dat afsnijden moeten ze idd gewoon fixen, Yas en Le Mans hebben zelfs 2 punten waar er standaard wordt afgesneden.
In A-Class kwam ik een team van 3 tegen waarvan er 2 telkens de boel blokken of van de baan rijden..

Mijn tunes zijn gemaakt om zonder tcs, of andere hulpjes, te rijden. Met de meeste auto's kan je gewoon planken als je een bocht uit komt. Tcs vertraagd dan enorm en erger nog, het effect van de diff ben je kwijt omdat ik mijn diff zo afstel dat de neus bij gas geven de goede kant instuurt.

Heb van de WRX 2015 nog een herziene versie gemaakt want heb een aantal auto's online uitgeprobeerd en de WRX deed het op Hockenheim (kleine track) niet zo goed en de herzien op Sebring (kleine track) eindigde ik als 1e in een lobby met Stradales en BAC mono's.

Heb nog wat tunes geshared voor de huidige leagues maar doen het in lobbies ook goed.
C-Class Ghost League
1992 Lancia Delta HF Integrale EVO
1998 Subaru Impreza 22B STi

B-Class Sim League
1987 Buick Regal GNX
1982 Lancia 037 Stradale (voor kleine tracks)
2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
1969 Pontiac GTO Judge (mijn favoriet, super grip/handling)
1998 Subaru Impreza 22B STi (Turbo Rally, dus voor 4500 rpm schakelen, geldt ook voor de 2004 + 2005 die ik eerder heb geshared)

S-Class Early Supercar League
1995 Ferrari F50
1987 Ferrari F40(herziene versie))
2993 McLaren F1 (herziene versie)
1997 McLaren F1 GT
2004 Saleen S7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zie dat er weer een S-class ghost bij is gekomen, gaat morgen van start :)

Maar eerst nog even wat rondjes met die celica en 22B :)
Edit, C Ghost is dus 4wd :(

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Zijn er hier ook mensen aan het proberen die Aston Martin unicorn te winnen?

Ik hoop dat de uitdager niet al te veel meer stijgt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
GAIAjohan schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:34:
Zijn er hier ook mensen aan het proberen die Aston Martin unicorn te winnen?

Ik hoop dat de uitdager niet al te veel meer stijgt.. :P
Dat hoop ik ook. Het is heel lang geleden dat ik zo fanatiek was en boos kon zijn op een game.
Ik zat er steeds onder, was in elke bocht sneller maar het heeft meer dan 100 ronden geduurd voordat ik al die goede bochten in 1 rondje geperst kreeg.
Ik heb nu een 39.4 staan, dus hij mag nog ongeveer 0.1 sec vinden voor ik in de gevaren zone kom. Maar die tijd staat al heel lang, dus eigenlijk hoop ik dat hij het hier bij laat. ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Zelf sta ik op een 1.38.96x

Maar is met een andere tune dan de standaard Lionel e46 tune..

Was echt moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
GAIAjohan schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:43:
Zelf sta ik op een 1.38.96x

Maar is met een andere tune dan de standaard Lionel e46 tune..

Was echt moeilijk
Wat voor tijd heeft triton staan eigenlijk? Heb afgelopen weekend paar rondjes gedaan en tot een 38.4 gekomen, toen kwam ik erachter dat die op manual zonder clutch stond dus kan makkelijk nog wat van af

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
1.39.522 maar daar gaat nog wat af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben niet onder de 1.40 gekomen, toen was ik de auto alweer zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Blijf rond kloten op 1:41 blank...
Misschien eens proberen zonder TCS.
Die RR is gewoon veel te zwaar om mee te racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:37
Zit op 1:43 ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
6 rondjes en nu op 1 seconde achterstand van Triton. Problemen met aanremmen van bochten Hill & Surtees.

Hoeveel tijd hebben we nog voor deze race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:55:
6 rondjes en nu op 1 seconde achterstand van Triton. Problemen met aanremmen van bochten Hill & Surtees.

Einde van de maand, 26e geloof ik.

Maar de tijd van Triton gaat nog verbeterd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
GAIAjohan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Einde van de maand, 26e geloof ik.

Maar de tijd van Triton gaat nog verbeterd worden..
Ongetwijfeld; heb al vaker tegen ze gereden en de meeste T10-medewerkers staan ook in mijn Friendlist. Hou het wel even in de gaten qua tijd; denk dat mijn probleembochten rustig 0.7s schelen en daarna maar eens focussen op trekkracht & schakelen (shortshifting de bochten uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Rij hem nu in de 1.40. Kan maar lastig de motivatie vinden voor deze race. Wat is die auto een drama.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Heb zelf vooral problemen met Dingle dells en Stirling..
Denk dat ik daar wel een halve seconde moet kunnen winnen nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:21:
Zie dat er weer een S-class ghost bij is gekomen, gaat morgen van start :)

Maar eerst nog even wat rondjes met die celica en 22B :)
Edit, C Ghost is dus 4wd :(
Kan aardig meekomen in de Elite league met die S Ghost V8 supercar klasse 8)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
MAX3400 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:55:

Per gisteravond minder dan 0.1s achterstand op Triton; gewoon door bochtjes iets relaxter te rijden (slow in, fast out). Nu alleen Surtees nog een goede exit zien te vinden; iedereen in mijn vriendenlijst loopt daar bij me weg.

Vind de track wel fijn om te rijden, eerlijk gezegd en de RR is ook niet echt een vrachtschip alhoewel enigszins lastig in te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Wat is die opdracht en waar is die te vinden?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LosGieros schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Kan aardig meekomen in de Elite league met die S Ghost V8 supercar klasse 8)
Bevalt me aardig goed, ik zit dacht nog in professional, maar hele veld zat gewoon in krap 10 seconde bij elkaar. Meteen mijn sumopower variatie gemaakt voor de Ford, paste bijzonder netjes op de auto.

Alleen zonder TCS krijg ik die auto's niet normaal een bocht door, dus rij nog vrolijk met TCS met deze wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:45:
[...]

Bevalt me aardig goed, ik zit dacht nog in professional, maar hele veld zat gewoon in krap 10 seconde bij elkaar. Meteen mijn sumopower variatie gemaakt voor de Ford, paste bijzonder netjes op de auto.

Alleen zonder TCS krijg ik die auto's niet normaal een bocht door, dus rij nog vrolijk met TCS met deze wagens.
Ze rijden bijna allemaal met tcs aan in de top..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Wie weet er wat ik van die Endurance league kan verwachten?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:58
LosGieros schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:16:
Wie weet er wat ik van die Endurance league kan verwachten?
Als je de endurance showcase events bedoeld: lange races met als uitschieter de 300 mijls race op sebring in de regen. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
skreppiedoe schreef op zondag 21 februari 2016 @ 01:22:
[...]

Als je de endurance showcase events bedoeld: lange races met als uitschieter de 300 mijls race op sebring in de regen. :+
Nee in de wekelijkse leagues....
Wat verstaat men onder endurance...hoeveel rondes?

[ Voor 8% gewijzigd door LosGieros op 21-02-2016 10:34 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:58
LosGieros schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:27:
[...]

Nee in de wekelijkse leagues....
Wat verstaat men onder endurance...hoeveel rondes?
Volgens het forum op FM.net zijn die 2 keer zo lang als de normale league races,staat ergens vermeld in de reply's.
http://forums.forzamotors...ing---Spec--2-Eleven.aspx

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had 6 rondjes spa, begon met zo'n 18 auto's, laatste rondje nog maar 7. Beukfestijn niet normaal, doe dan gewoon ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:28:
Ik had 6 rondjes spa, begon met zo'n 18 auto's, laatste rondje nog maar 7. Beukfestijn niet normaal, doe dan gewoon ghost.
Hmmm gaar.

Ik heb afgelopen week aardig meegedaan in de leagues, 150 races gereden, 130 podiums en 102 wins in de elite klasse. Moet straks in de hoogste klasse meedoen, zal wel stukje moeilijker gaan...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

Wat is die community bounty met de Rolls Royce ruk zeg.
Al een uur of 2 zitten rijden met dat ding, meerdere tunes geprobeerd maar wat een kolere wagen om in te rijden.
Geeft geen gevoel waar die auto heen wil en dat gewicht wil amper draaien de bocht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Joostk schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:41:
Wat is die community bounty met de Rolls Royce ruk zeg.
Al een uur of 2 zitten rijden met dat ding, meerdere tunes geprobeerd maar wat een kolere wagen om in te rijden.
Geeft geen gevoel waar die auto heen wil en dat gewicht wil amper draaien de bocht in.
Par tijd is 1.38.200 ongeveer...
Voor mij betekent het dat ik bijna 3 seconden van mijn tijd moet afschaven :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Geen idee of er nog mensen met de Bounty Hunt rijden maar wil iemand even naar mijn huidige replay kijken? Ik sta nu op 1:38:3xx maar ik merk/zie gewoon ten opzichte van andere ghosts dat ik in de laatste 2 bochten echt bizar veel verlies (snelheid & tijd). Vooral de laatste bocht, rechtsaf richting start/finish, krijg ik niet voor elkaar.

FYI: ik rij alleen met half-automaat (dus zonder clutch); voor de rest geen assists, normal steering, no damage.

Tips/tricks HIGHLY appreciated (mag ook via DM of XBL-message) :)

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 22-02-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Wellicht dat een andere versnelling je meer push uit de bocht geeft.
Of het moment waarop je gas geeft?

K heb niet naar je replay gekeken maar dat zijn een paar dingen die ik zo kan bedenken.

• MAX3400
Nog 60 uur te gaan in de Bounty Hunt; je kan er nu nog even voor gaan zitten aangezien Triton niet sneller meer gaat/kan en heeft besloten dat zijn huidige tijd blijft staan: 1:38.230

Voor zover ik snel kan hoofdrekenen heb je tot zondagavond aangezien de competitie sluit "noon Pacific" en heel simpel zegt me dat er 9 uur verschil in zit.

Toevallig heb ik gisteren een 1:38:1xx gereden maar dat was niet zonder zweet en tranen. Het had nog sneller gekund (as usual) maar in de laatste bocht ging ik te hard de bocht in en moest even liften om niet links het gras in te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
MAX3400 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:49:
Nog 24 uur te gaan in de Bounty Hunt; je kan er nu nog even voor gaan zitten aangezien Triton niet sneller meer gaat/kan en heeft besloten dat zijn huidige tijd blijft staan: 1:38.230

Voor zover ik snel kan hoofdrekenen heb je tot vrijdagavond 21:00 aangezien de competitie sluit "noon Pacific" en heel simpel zegt me dat er 9 uur verschil in zit.

Toevallig heb ik gisteren een 1:38:1xx gereden maar dat was niet zonder zweet en tranen. Het had nog sneller gekund (as usual) maar in de laatste bocht ging ik te hard de bocht in en moest even liften om niet links het gras in te schieten.
Hebben we neit tot de 29ste om zijn tijd te verbeteren en had Triton niet de tijd tot de 26ste om zijn tijd definitief neer te zetten

:( mijn tijd is 1.39.232 1.38.232 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Sven Enthoven op 26-02-2016 08:25 ]

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Sven Enthoven schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:07:
[...]

Hebben we neit tot de 29ste om zijn tijd te verbeteren en had Triton niet de tijd tot de 26ste om zijn tijd definitief neer te zetten
Klopt.
Wij hebben het weekend nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Kom je alsnog een seconde tekort :) Maar inderdaad, je hebt het weekend nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
MAX3400 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:00:
[...]

Kom je alsnog een seconde tekort :) Maar inderdaad, je hebt het weekend nog ;)
Oeps bedoelde 1.38.232.....

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

De Porsche DLC is er nu:
YouTube: Forza Motorsport 6 Porsche Expansion
Bron: http://www.forzamotorspor...ews/fm6_porsche_expansion

Meer dan 20 auto's zitten er in, waaronder zowel klassiekers als nieuwere modellen, met daarnaast nog een nieuwe track Virginia Raceway :).

Edit:
Wel opgepast met de nieuwe content update, deze bevat namelijk een nare bug:
On Tuesday (3/1/16) we will release the next content update for Forza Motorsport 6. While you'll need to stay tuned for details about what this content update will include (won't be long now!), I wanted to share the news of an unfortunate issue with this CU that we are aware of and working to resolve.

Tomorrow's update will unfortunately introduce an issue with the 2015 Ford #02 Chip Ganassi Racing Riley Mk XXVI Daytona Prototype, a DLC car from February's Alpinestars Car Pack. With this issue, players who use this car running the Level 3 weight reduction upgrade/tune will experience a game-crashing bug and be forced to wait for the next content update before playing again.

We want to let players know about this ahead of time so they can avoid this situation; for that reason we are recommending that FM6 players avoid using the 2015 Ford #02 Chip Ganassi Racing Riley Mk XXVI Daytona Prototype until we can address this issue in a subsequent content update. It's ok to keep the car in your FM6 garage, just avoid driving it until the next CU. The team is busy working on this subsequent content update now and I hope to have more details on when we will be able to launch that CU in the very near future.
Bron: http://forums.forzamotors...1-16--Content-Update.aspx

[ Voor 92% gewijzigd door RoofTurkey op 01-03-2016 15:27 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 12:21
Ik baal hier toch wel een beetje van, waarom zitten de recentere GT3 of GT3 RS er niet in?
En de Cayman GT4 mis ik eigenlijk ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online
Lees hier niks over forza 6 apex voor windows 10.
http://worthplaying.com/article/2016...reviews/98628/
On the technical side, Apex was running on a Windows 10 computer, with an Intel i7-6700k CPU, 32GB RAM, NVidia 980 Ti and a SSD. Those are not final specs, but the alpha build was able to achieve 60 fps at 4K during the demo on that hardware, with the in-game graphics setting at "Ultra." The final version of Apex is expected to run on less powerful hardware.

So what do you get with Apex? The game includes six courses, with multiple variants per course and more than 60 different cars. It's not going to compare with the full version of Forza Motorsport 6 on the Xbox One, but it is certainly much more than a basic demo. The courses included with Apex are Brands Hatch, Circuit de Spa-Francorchamps, Rio de Janeiro, Sebring International Raceway, Top Gear Test Track, and Yas Marina Circuit.

The main menu has also been trimmed down compared to its console counterpart, with Driver Record, Free Play, Spotlight and Tours all being prominent options on the screen. Driver Record is where you can view your past performance. Free Play is the same as it is on the console.
Allemaal leuk en aardig maar geen wheel support bij launch is gewoon kansloos...
Ergens snappen ze het nog niet hellemaal..
Maja gratis testen en alle komende forzas dus ook naar windows 10.
Denk alleen dat als het goed werkt op pc de x1 voor mij vrij nutteloos gaat worden helaas..
Maar spannende tijden voor ze. Ben zeer benieuwd naar fm6 en horizon 3 dit jaar op win 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De Porsche expansion kost $20 maar nog niet in de store gezien.
http://forums.forzamotors...-6-Porsche-Expansion.aspx

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:06

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:41:
Denk alleen dat als het goed werkt op pc de x1 voor mij vrij nutteloos gaat worden helaas..
Wat betreft de Forza serie ben ik het met je eens, ik ben benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat leiden.
mowa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
Verdorie, This is not the regular March DLC car pack, which is coming later this month.
This is not included in the Car Pass.

[ Voor 38% gewijzigd door Winkiller op 01-03-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
mowa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
Vergeten we niet de nieuwe track?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3zTEZ5QGX5aZUpoqgprfIb5u/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Vergeten we niet de nieuwe track?
[afbeelding]
Nee, een poosje terug heb ik een link naar de layout gepost.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
mowa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Nee, een poosje terug heb ik een link naar de layout gepost.
Klopt; ik bedoelde meer dat T10 ff tussendoor de track onderaan het ellenlange artikel over Porsche had gepropt ;)

Speaking of Germans; om 19:00 en 21:00 moet de DLC online zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Z0Nu1J0uWCHV9ZwuVpSpPzwa/full.jpg

En hierna moet je een FM6 update van 1231MB binnenhengelen voor je mag spelen!

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 01-03-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Enigszins wel wat teleur gesteld in de Porsche DLC pack.
Geen gloednieuwe GT3 auto maar gewoon de oude uit Forza 4. Wel tof om de nieuwe 919 en 918 te hebben. Verder zit de 911 GT1 er ook in wat een heerlijke wagen was dat in Forza 4. De rest interesseert me niet zo heel veel. De nieuwe track lijkt me ook een beetje meh. Had zelf liever een andere Europese baan gehad.

Nu hopen op iets fatsoenlijks met de DLC van de Season Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
€8,76 via de russian store, valt nog mee die Porsche expansion pack... Benieuwd aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Geen korting voor vipmembers??

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 01-03-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Nee, staat geloof ik ook op FM.net en andere sites; Porsche valt (wederom) buiten de DLC dus kortingen hiervoor lijken inderdaad voorlopig niet van toepassing.

Hier mijn 918 op Yas Marina (met dank aan Top Gear voor de inspiratie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Mja, maar vips kregen in FM4 50% korting op de Porsches..

Dit is echt BS.. We hebben al 100+ betaald..

Overigens:
Er zit een 993 in de video die niet in de DLC genoemd wordt..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rOcn5oS.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
Wel een naaistreek dat ze er ook nog een nieuw circuit in stoppen in plaats van die aan iedereen te geven. Ik snap dat die Porsches niet gratis kunnen vanwege de licentie maar een korting en gratis circuit was wel netjes geweest.
Maar wellicht krijgen we later deze maand nog een ander circuit gratis.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Als Forza volledig naar de pc gaat, denk ik ook dat ik klaar ben met de XONE..
Ik krijg ook het idee dat T10 het doet omdat de XONE grafisch veel te zwak is. Gewoon een designflaw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:55:
Ik krijg ook het idee dat T10 het doet omdat de XONE grafisch veel te zwak is. Gewoon een designflaw...
Waarom? Gok eerder dat er volgend jaar al een nieuwe XBO aankomt, ze trekken nu hele ecosysteem op 1 lijn. Ik zie het maar al te graag, Fifa en consorten hebben weinig tot geen verschil met de PC versie, dus ik vermaak me nog genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Waarom? Gok eerder dat er volgend jaar al een nieuwe XBO aankomt, ze trekken nu hele ecosysteem op 1 lijn. Ik zie het maar al te graag, Fifa en consorten hebben weinig tot geen verschil met de PC versie, dus ik vermaak me nog genoeg :)
Als ze dan maar wel zorgen dat de huidige stuurtjes blijven werken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Ik denk het niet..
Imo gaan consoles 'stuck in the middle' tussen high end PC gaming en low end tablets.
Sony heeft het einde van de Vita al gezien, en ik denk dat de PS4 en XONE geen opvolger gaan krijgen omdat de onderkant wordt weggevreten door tablets en de bovenkant heb je het veel betere pc gaming.

Je ziet het ook al bij racestuurtjes..
Je hebt high end > €300
Je hebt bagger €<100

Maar tussen 100 en 300 zit vrijwel niks.
Paar jaar geleden had je:
>100 bagger
100-300 mainstream
En
€500+ high end

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 01-03-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:55:
denk niet dat het met T10 te maken heeft eerder met de investeerders of MS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:42:
[...]

Ik denk het niet..
Imo gaan consoles 'stuck in the middle' tussen high end PC gaming en low end tablets.
Sony heeft het einde van de Vita al gezien, en ik denk dat de PS4 en XONE geen opvolger gaan krijgen omdat de onderkant wordt weggevreten door tablets en de bovenkant heb je het veel betere pc gaming.

Je ziet het ook al bij racestuurtjes..
Je hebt high end > €300
Je hebt bagger €<100

Maar tussen 100 en 300 zit vrijwel niks.
Paar jaar geleden had je:
>100 bagger
100-300 mainstream
En
€500+ high end
Vita is toch compleet ander gebied, mobiel moet nog mijlen voordat ze uberhaubt PS3 niveau halen, daar zit nog genoeg ruimte in om wat leuk spul neer te zetten. Zelfs current gen games verkopen gewoon goed, zolang daar een markt is, is er een markt voor consoles. Zet dat tactisch vanuit MS neer (graphics based) en met een miljoen of 10 noem ik het al een succes.

Daarbij, de GT van Logitech of de T150 zijn gewoon degelijke stuurtjes, maar ze kunnen enkel de addons niet gebruiken van de duurdere varianten. Daarbij is de racestuur wereld nooit echt een supergrote markt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verdorie wat is dat downloaden (Update en Porsche pack) weer traag.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Nu online
Wou de porsche pack bijna kopen maar een onderbuik gevoel zei nee..
Keek naar de lijst en herriner me owh ja heb ik allemaal al voor betaald in forza 4 als dlc...(op paar na)..
Dus wacht gewoon op een aanbieding. 20 euro is gewoon belachelijk. Zouden ze een vip korting doen oke maar zelfs dat niet.
Ben beetje klaar met dokken voor al die shit( niet alleen bij forza maar gewoon algemeen bij games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:17:
Wou de porsche pack bijna kopen maar een onderbuik gevoel zei nee..
Keek naar de lijst en herriner me owh ja heb ik allemaal al voor betaald in forza 4 als dlc...(op paar na)..
Dus wacht gewoon op een aanbieding. 20 euro is gewoon belachelijk. Zouden ze een vip korting doen oke maar zelfs dat niet.
Ben beetje klaar met dokken voor al die shit( niet alleen bij forza maar gewoon algemeen bij games).
Je hebt zeker een punt, eigenlijk is het ook gelul als je de meest uitgebreide versie al hebt.
Maar zoals Bullet wel eens gezegd heeft hier, Microsoft is commercieel en wil VEEL geld verdienen. :P
Ik was dit keer nieuwsgierig en ben er wel ingetrapt, ik had zoiets van ik wil hem toch compleet houden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Vir is wel een heerlijk ouderwets circuit met mooie bochtencombinaties en lange rechte stukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Winkiller schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:04:
[...]

Je hebt zeker een punt, eigenlijk is het ook gelul als je de meest uitgebreide versie al hebt.
Maar zoals Bullet wel eens gezegd heeft hier, Microsoft is commercieel en wil VEEL geld verdienen. :P
Ik was dit keer nieuwsgierig en ben er wel ingetrapt, ik had zoiets van ik wil hem toch compleet houden. :')
Porsche boeit me niet zo. Zijn mooie auto's maar er is meer dan genoeg om in te rijden in FM6. Helaas loop ik nu ook dat circuit mis want ik ga geen 19,95 betalen terwijl ik VIP heb (Turn 10 zou de betekenis van VIP eens moeten opzoeken) en in FM5 kregen we gratis circuits. Ze gaan weer de verkeerde kant op bij Turn 10. De licentie snap ik, maar dat circuit heeft geen ene ruk met Porsche van doen. Als ze al geld vragen had dat circuit gewoon los verkrijgbaar moeten zijn voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45

Format-C

Tracing Rays

Als ze nou mugello of suzuka hadden toegevoegd als track had ik zonder nadenken 20 euro gelapt.

Maar nu niet.

Zie wel in de leaderboards van rivals of er snelle porsches de lijsten aanvoeren. En dan koop ik wel alleen die auto.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:37
Wacht ook wel op een aanbieding.....of hopelijk nog eens een circuit pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Winkiller schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:04:
[...]

Ik wil graag mijn paar games volledig compleet houden, where possible. Wat koop ik nou? 1 tot 3 retails per jaar en misschien een Indie... Als ik over die paar tientjes moet gaan nadenken, kan ik beter kluizenaar worden, lijkt me... ;)

Speaking of Porsche: er zit een hele nieuwe Career in met 3 volledige "playbooks", 10 Showcases, aparte multiplayer (op dit moment) en 250 achievement-punten. Ik vond de eerste paar races gister ontzettend gaaf om te doen; de oude 356A rijdt echt als een dweilbak. Je mag nog aardig doortrappen op Difficulty op maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik vind t sowieso belachelijk zo als dat Turn10 en Microsoft om gaan met de trouwe fans.
Koop je de "Ultimate" edition zodat je én VIP heb/ben én de carpass hebt. Weet je tenminste zeker dat je alles hebt.

Komen ze met deze update... moet je G*D nog betalen ook.
Hallo... heb al €100,- neergeteld voor t spel ipv €50, mag je toch verwachten dat je dit gewoon krijg.
Ben geen Porsche fan, maar de 911, GT en 918 zijn wel gewoon leuk om te hebben.
Zeker splitscreen met P1, LaFerrari en 918 als keuzes om beetje battle of the titans te spelen ;)

Nu ik toch bezig ben.
Nog een paar dingen waar ik tegen aan loop. Wie weet heeft iemand een oplossing, of dit probleem ook.
In split screen, vaak zijn de slipsporen fel groen of geel of rood of paars. Maar iig een glitch ofzo.

Waarom kan je geen motorkapview of nog beter, cockpitview in splitscreen?
En waarom kan je niet in de regen rijden in splitscreen?

En in career... Waarom begin je altijd vanaf plek 12 of 16 ofzo. Is hier iets aan te doen?

Blijft wel een vet spel.
En hij rijdt veel fijner dan FM5. Beter te hanteren en veel meer feedback in de controller. Ook veel preciezer.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
HellStorm666 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:20:

Nu ik toch bezig ben.
Nog een paar dingen waar ik tegen aan loop. Wie weet heeft iemand een oplossing, of dit probleem ook.
In split screen, vaak zijn de slipsporen fel groen of geel of rood of paars. Maar iig een glitch ofzo.

Waarom kan je geen motorkapview of nog beter, cockpitview in splitscreen?
En waarom kan je niet in de regen rijden in splitscreen?
Ik denk dat ze met Forza 6 alle capaciteit van de Xbox vragen.

Het is ook zo dat je geen races hebt waarbij het regent EN het nacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Lamborghini is in aantocht voor alle FM6 spelers. Bij FH3 staat de Centenario op de cover.

http://www.windowscentral...ver-next-forza-motorsport

[ Voor 14% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-03-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Lekker Ventje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:03:
[video]

Lamborghini is in aantocht voor alle FM6 spelers. Bij FH3 staat de Centenario op de cover.

http://www.windowscentral...ver-next-forza-motorsport
Mag ik subtiel zeggen: wederom een volledige overbodige hypercar in het spel? Ja, in FH2 hebben we best lol gehad met de Veneno, bijvoorbeeld. En ook de Rivals in FM6 met de Veneno/Spa is best grappig.

Geen idee of iemand de Geneva Motorshow volgt? Daar zijn al zoveeeel wagens aangekondigd die ik liever zou rijden (IRL of in-game) zoals de nieuwe Alfa Giulia, Fiesta ST200, Lotus Elise 250? Maar ja, blijkbaar zijn partnerships met merk A of B belangrijker dan daadwerkelijk de rijders voorzien van nieuwe/cutting-edge modellen.

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste