Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 18:19

Joostk

Barkrukprofeet

In de HUD options. En dan je units in Metric ipv default of English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:57
Tijdens multiplayer staat er vaak weak netwerk connection onder in mijn scherm.

Mijn xbox zegt 68mbs down 35mbs up en 160ms ping nat is open.

Kan dit te maken hebben met dat mijn xbox staat ingesteld op USA?

Ik merk hier trouwens niet veel van tijdens het racen.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi1986 op 25-10-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
schumi1986 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:24:
Tijdens multiplayer staat er vaak weak netwerk connection onder in mijn scherm.

Mijn xbox zegt 68mbs down 35mbs up en 160ms ping nat is open.

Kan dit te maken hebben met dat mijn xbox staat ingesteld op USA?

Ik merk hier trouwens niet veel van tijdens het racen.
Er stond iets op het forum over, de gemiddelde ping wordt in de lobby bepaald, als je daar boven zit (door welke reden dan ook), krijg je die weak internet connection melding. US of UK, soms heb ik het en soms heb ik het niet, ligt volgens mij meer aan de andere spelers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:57
SinergyX schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Er stond iets op het forum over, de gemiddelde ping wordt in de lobby bepaald, als je daar boven zit (door welke reden dan ook), krijg je die weak internet connection melding. US of UK, soms heb ik het en soms heb ik het niet, ligt volgens mij meer aan de andere spelers.
Ah op die manier, heb ooit ergens gelezen dat die hoge ping van 160 schijnt te komen doordat xbox contact zoekt ergens in Amerika ook al ben je een gebruiker in europa.

Dus als er 1 Amerikaan in een lobby met een ping van 40 zit krijgt de rest dus een weak connection melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
schumi1986 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:06:
[...]

Ah op die manier, heb ooit ergens gelezen dat die hoge ping van 160 schijnt te komen doordat xbox contact zoekt ergens in Amerika ook al ben je een gebruiker in europa.

Dus als er 1 Amerikaan in een lobby met een ping van 40 zit krijgt de rest dus een weak connection melding.
Wellicht een oplossing om je xbox op UK te zetten. Ik heb de mijne daar sinds release opgezet (ivm kinect) en ik heb geen problemen met online play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 20:05
Zo, mn xbox one stond al een half jaar stof te happen. Tijd om daar verandering in te brengen, net even Forza 6 opgepikt!
Heb met een aantal van jullie regelmatig Forza 5 en Forza horizon gespeeld, zie ook een hoop nieuwe namen (kan ook aan mij liggen natuurlijk).

Eerst maar even de One updaten (zal wel aardig wat zijn na een half jaar niks doen) en dan een paar rondjes scheuren. Eens kijken of ik het nog niet verleerd ben!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
NLRev0lution schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:11:
Zo, mn xbox one stond al een half jaar stof te happen. Tijd om daar verandering in te brengen, net even Forza 6 opgepikt!
Heb met een aantal van jullie regelmatig Forza 5 en Forza horizon gespeeld, zie ook een hoop nieuwe namen (kan ook aan mij liggen natuurlijk).

Eerst maar even de One updaten (zal wel aardig wat zijn na een half jaar niks doen) en dan een paar rondjes scheuren. Eens kijken of ik het nog niet verleerd ben!
👍, is je Xbox live id ook NLRev0lution? Dan voeg ik je ff toe.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Earzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:25:
[...]

👍, is je Xbox live id ook NLRev0lution? Dan voeg ik je ff toe.
Jup, let op, de eerste o is een nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
NLRev0lution schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:26:
[...]

Jup, let op, de eerste o is een nul.
Heb m toegevoegd, copy and past ftw 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Earzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:32:
[...]

Heb m toegevoegd, copy and past ftw 😉
Dus.. je bent van een iets hogere klasse dan wat ik ben. Kom met geen mogelijkheid in de buurt van je tijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
NLRev0lution schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:47:
[...]

Dus.. je bent van een iets hogere klasse dan wat ik ben. Kom met geen mogelijkheid in de buurt van je tijden 8)7
Maakt niks uit joh, ik heb ook mensen in mijn vrienden lijst waar ik met geen mogelijkheid bij kom. Als je interesse hebt kan je best wel een keer met ons online mee racen, we hebben er ook mensen bij zitten die langzaam zijn maar echt mee rijden voor de fun.

Als er andere zijn die interesse hebben om mee te racen voeg me dan gerust toe, je komt dan wel tussen meerendeel Engelse terecht dus dan graag geen Nederlands gaan ouwehoeren 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-05 22:38
Earzz schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:18:
[...]

Maakt niks uit joh, ik heb ook mensen in mijn vrienden lijst waar ik met geen mogelijkheid bij kom. Als je interesse hebt kan je best wel een keer met ons online mee racen, we hebben er ook mensen bij zitten die langzaam zijn maar echt mee rijden voor de fun.

Als er andere zijn die interesse hebben om mee te racen voeg me dan gerust toe, je komt dan wel tussen meerendeel Engelse terecht dus dan graag geen Nederlands gaan ouwehoeren 😉
De vorige keer dat ik joinde werd dat volgens mij niet helemaal op prijs gesteld :+ . maar voor de rest wel leuke races gehad

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Hahaha, als jij joint is t gewoon zo van: damn, nu weet ik zeker dat ik geen eerste word ;w
Vind t gewoon klote dat we je geen tegenstand kunnen bieden maar uh ik zal wat vaker invites er uit gooien, ook naar jou Job ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Earzz op 02-11-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-05 18:30
Hier is de trailer van de volgende carpack die morgen uitkomt:
YouTube: Forza Motorsport 6 eBay Motors Car Pack

url aangepast.

[ Voor 55% gewijzigd door skreppiedoe op 03-11-2015 17:24 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kommandopatrick
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-03 13:56
Echt heel vet dat de McLaren MP4/4 er nu bij zit. Ooit eens gelezen dat Microsoft daar de rechten van had dus was al benieuwd wanneer hij zou verschijnen :) De Lancia is ook wel een beest volgens mij.

Xbox Live: Kommandopatrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:02
Wanneer krijgen we de Porches?

Mooie pack, vanavond eens binnenhalen de nieuwe wagens... en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
video is private?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
RigolleM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:30:
Wanneer krijgen we de Porches?

Mooie pack, vanavond eens binnenhalen de nieuwe wagens... en testen.
Porsche dlc komt in 2016, de precieze datum is nog niet bekend. De prijs ook niet btw. :+

Hier zijn de details van de patch:November Content Update

CARS
· Fixed an issue where pop-up headlights on equipped cars would inadvertently engage automatically in Forzavista. In addition, fixed an issue where headlights pins in Forzavista would not function correctly for cars with pop-up headlights.
· Fixed an issue where electric cars did not burn battery with Fuel/Tire Wear Difficulty set to “simulation”
· Various fixes and improvements on a number of cars in the game

TRACKS
· LIME ROCK – Fixed an issue where cars entering the pits at high speeds would not have damage fixed during the pit stop
· NÜRBURGRING – Fixed an issue where cars could leave the environment after colliding with a barrier on the first turn of the Nürburgring + GP ribbon

AUDIO
· Corrected/updated engine audio on a number of cars in the game
· We’ve made some changes in the various available audio mix presets in the game. For example, the “Headphones” setting has been adjusted to make the player’s car more audible in the mix. This mix will work with all playback devices and is recommended for those who prefer to have their car audio more prevalent in the mix.

MULTIPLAYER
· Server enhancements to improve matchmaking performance. These enhancements should result in improved multiplayer connections, especially for the small population of Forza 6 players who were previously having trouble connecting to multiplayer in the game.
· We’ve made a change to address an issue where players could hold a multiplayer lobby open for an indefinite amount of time by not finishing a race. As a result of this change, players can no longer sit idle in League races and accrue points. In addition, players who are inactive for a certain period of time in a race will be removed.
· Fixed an issue where lobby hosts in an Xbox Live party would inadvertently stop waiting for players in his/her party after matching into a public lobby game, backing out, and then making a private multiplayer game
· Fixed an issue where MP lobbies with roll-off delay were preventing the rear view mirror from appearing for players

MODS
· Non-performance enhancing Mods will not set dirty lap times
· Using a Mod that forces sim damage on in a race will now result in Drivatar cars also taking sim damage
· Crew Chief Mods can no longer be sold

LIVERY/TUNING
· Fixed an issue where players could unlock and share locked liveries by altering the livery in ForzaVista and then entering the Test Drive section of the game
· Fixed an issue where tunes were inadvertently prevented from being shared due to language filter bug

MISCELLANEOUS
· Fixed an issue in replays, where telemetry for Drivatar cars was showing “stock,” even if the car was upgraded
· Fixed an issue where Drivatars would be duplicated in a multiplayer lobby

[ Voor 82% gewijzigd door skreppiedoe op 03-11-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:48
Kom dit net tegen. Lijkt me opzich wel een voordeel opleveren tegenover een standaard controller, doormiddel van het brede pookje heb je meer controle, lijkt mij dan. Hopelijk brengen ze 'm ook echt uit, hij ziet er gaaf uit iig!
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/gt_frontback.jpg

EDIT: nog een linkje, met wat meer info.

[ Voor 16% gewijzigd door Pyr0_ op 03-11-2015 20:13 ]

Psst v-strom kopen? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Erg gaafe controller alleen wordt die niet uitgebracht.
Was meer een concept study om te kijken wat er mogelijk is met de Elite controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i_am_rambo1991
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2024
Beste mede-tweakers,

Wij hebben sinds vrijdag Vodafone thuis met een DrayTek Vigor2132. Nu kon ik voorheen met Ziggo gewoon online gamen op Forza horizon 2 en Forza 6. Nu kan ik dat niet hij blijft weergeven dat de servers niet benaderbaar zijn. Met andere games kan ik wel online spelen. Nu heb ik de DrayTek zo ingesteld dat mijn Asus RT-68u DMZ is.

In de Asus heb ik ingesteld dat de xbox mijn DMZ is ook heb ik voor de zekerheid de volgende poorten geopend:

name1 53 192.168.2.113 53 BOTH
name2 80 192.168.2.113 80 BOTH
name3 88 192.168.2.113 88 BOTH
name4 500 192.168.2.113 500 BOTH
name5 3074 192.168.2.113 3074 BOTH
name6 3544 192.168.2.113 3544 BOTH
name7 4500 192.168.2.113 4500 BOTH

Dit heeft vooralsnog geen effect opgeleverd iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 20:10
Hallo iedereen, ben toch overstag gegaan: heb een xbox one gekocht, incl. Forza 6. Forza Horizon 2 is ook onderweg!

Tot nu toe erg leuk spel, maar wat ik me afvraag: er komt voor Forza 6 nogal wat DLC content uit, voor Horizon 2 is dit al gebeurt. Wat is de 'beste' (goedkoopste) manier om het merendeel hiervan te kopen?

Raak het overzicht een beetje kwijt door de VIP pass, de Car pass, en dan weer sommige expansions (porche, storm island, F&F?) die daar buiten vallen...

Nog tips hiervoor? thanks!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Unigo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:03:
Hallo iedereen, ben toch overstag gegaan: heb een xbox one gekocht, incl. Forza 6. Forza Horizon 2 is ook onderweg!

Tot nu toe erg leuk spel, maar wat ik me afvraag: er komt voor Forza 6 nogal wat DLC content uit, voor Horizon 2 is dit al gebeurt. Wat is de 'beste' (goedkoopste) manier om het merendeel hiervan te kopen?

Raak het overzicht een beetje kwijt door de VIP pass, de Car pass, en dan weer sommige expansions (porche, storm island, F&F?) die daar buiten vallen...

Wacht er even mee, eind van de maand heb je black friday en dan zijn er een hoop leuke kortingen te vinden. Tot die tijd vermaak je jezelf wel denk ik.
Verdiep je eigen ook eens in het kopen uit buitenlandse Xbox stores: http://ikwerkindeict.nl/2...-braziliaanse-xbox-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:48
Unigo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:03:

De goedkoopste/makkelijkste 'officiele' manier is door de Season Pass te kopen, daarmee krijg je toegang tot 6 car packs per game. Helaas zijn het nogal geldwolven en valt bv. de Porsche/Storm Island packs hierbuiten. Deze heb ik zelf overgeslagen, de standaard games hebben al genoeg content i.m.o. De VIP pass is simpelweg een permanente 2x Credit boost en een aantal nieuwe auto's.

Wat betreft kopen in het buitenland persoonlijk geen ervaring mee. Maar het linkje hierboven legt e.e.a. uit.

Psst v-strom kopen? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 20:10
Thanks! Ik wacht even af wat black friday brengt, mocht daar niks leuks uit komen dan ga ik me verdiepen in de buitenlandse praktijken! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Unigo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:49:
Thanks! Ik wacht even af wat black friday brengt, mocht daar niks leuks uit komen dan ga ik me verdiepen in de buitenlandse praktijken! :)
Of je combineert de buitenlandse praktijken met black friday :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-04 09:55
Hallo Racers!

Ik heb nu enkele weken Forza 6 en ben er zeer tevreden over.

Van F5 wist ik dat de Mercedes 190 erg goed was dus ook in F6 geprobeerd en daar is 'ie ook top. Gisteren met MX-5jes aan de slag geweest op Lime Rock park. Daar kun je dus hard mee hoeken zeg. Ik rij met een D400 snellere rondjes dan snellere auto's uit mijn garage.

Iemand nog een goede tip voor een goeie auto?

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
Earzz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:25:
[...]

Of je combineert de buitenlandse praktijken met black friday :*)
Bij mij werken de buitenlandse praktijken niet meer. Niks veranderd maar het werkt gewoon niet meer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:41:
[...]

Bij mij werken de buitenlandse praktijken niet meer. Niks veranderd maar het werkt gewoon niet meer.
Zelfs de giftcards niet?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
Die kun je nergens vinden voor de juiste markets. Brasil, Rusland en US zijn niet echt interessant.

Plus het feit dat je altijd restanten overhoudt op je account waardoor het voordeel ook kleiner wordt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234942

weet iemand hoe ik de versnelling weer op automaat kan zetten in Forza 6. Hij heeft van het begin op automaat gestaan, maar ineens stond hij op handmatig schakelen. Ik wil graag weten hoe is zelf kan bepalen welke versnellingsbak ik kan gebruiken.

groetjes Dick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Anoniem: 234942 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:22:
weet iemand hoe ik de versnelling weer op automaat kan zetten in Forza 6. Hij heeft van het begin op automaat gestaan, maar ineens stond hij op handmatig schakelen. Ik wil graag weten hoe is zelf kan bepalen welke versnellingsbak ik kan gebruiken.

groetjes Dick/
Voor het starten van de race staat er bovenin de knop assist/hulpmiddelen. Als je die aanklikt staat die optie voor schakelen ertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Heb de Forza 6 car pass aangeschaft. Weet iemand of deze dan de carpacks automatisch download zodra deze uitkomen? Of moet je deze nog handmatig opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
kevlar01 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:20:
Heb de Forza 6 car pass aangeschaft. Weet iemand of deze dan de carpacks automatisch download zodra deze uitkomen? Of moet je deze nog handmatig opzoeken?
In 5 moest dat handmatig, zal in 6 gok ik niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Handmatig, maar ze staan wel overzichtelijk in het lijstje gratis auto's in het koopgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Thanks, zal het straks eens checken!
Vind het wel een erg toffe game, zit een stuk meer 'ziel' in dan in Forza 3 of 4, deze vond ik erg statisch.

[ Voor 10% gewijzigd door kevlar01 op 09-11-2015 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
volgens mij zijn de gegeven antwoorden niet helemaal juist. als er een car pack uitkomt for Forza, dan zal je het spel moeten updaten, met deze update komt de car pack mee. enige auto waar dit niet voor geldt is de Nissan LM GTR, deze moet je zelf aanzetten, maar is ook gewoon gratis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja bij mij worden de car packs automatisch mee gedownload met de update.
Alleen even activeren het carpack in de marketplace ingame.
De free car per pack zoals de Nissan LM GTR moet je zelf downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zijn er al mensen die FM6 hebben gespeeld met de Elite controller? Zoja, wat zijn de ervaringen?
Ik zag btw gisteren avond dat je nu ineens ook wagens kan kopen met tokens, dus de microtransacties zijn weer terug :'( .
Lekker bezig T10, maak jullie eens wat drukker om de vele problemen fatsoenlijk te patchen ipv dit gegraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-05 22:09
skreppiedoe schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:30:
Zijn er al mensen die FM6 hebben gespeeld met de Elite controller? Zoja, wat zijn de ervaringen?
Ik zag btw gisteren avond dat je nu ineens ook wagens kan kopen met tokens, dus de microtransacties zijn weer terug :'( .
Lekker bezig T10, maak jullie eens wat drukker om de vele problemen fatsoenlijk te patchen ipv dit gegraai.
Je hebt toch helemaal geen last van die tokens? Met die tokens speelt de game net zo goed als zonder de tokens.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Lekker Ventje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:36:
[...]

Je hebt toch helemaal geen last van die tokens? Met die tokens speelt de game net zo goed als zonder de tokens.
Dat klopt, maar volgens mij heeft T10 toendertijd gezegd dat er GEEN microtransacties zouden zitten in FM6,dus zijn ze nu ineens 180 graden gedraaid.
Mja aan de andere kant heeft Dan "puddles" Greenawalt wel meer geroepen waar weinig van terecht is gekomen.
Het valt me wel tegen dat ik sinds de vele (vaak terechte) kritiek op FM6 helemaal niets meer heb gehoord van die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Omdat er uiteindelijk wel gewoon vraag naar was, lang niet iedereen draait 1miljoen per week om een paar degelijke auto's neer te zetten. Daarbij kan je het in de UI gewoon uitzetten :)

Als ze nu met het geld van die tokens een serverbrowser zouden maken, zou ik wel wat tokens kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Kunnen we in de toekomst nog nieuwe banen verwachten? Dit omdat er op forzamotorsport.com forums daar een apart topic voor is....
Vind het persoonlijk wel jammer dat bijv. Suzuka en Mugello er niet meer in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
kevlar01 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:58:
Kunnen we in de toekomst nog nieuwe banen verwachten? Dit omdat er op forzamotorsport.com forums daar een apart topic voor is....
Vind het persoonlijk wel jammer dat bijv. Suzuka en Mugello er niet meer in zitten.
Ik ben bang van niet. Ik had liever de tracks gezien die jij noemt in plaats van COTA (een typische nietszeggende,klinische Hermann Tilke baan).

Ik blijf in ieder geval hopen op een terugkeer van Mugello en Suzuka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:35
Inderdaad jammer, die microtransacties. Als T10 dat niet al van tevoren van plan was ondanks dat het tegendeel beweerd werd, heeft dat toch weer tijd gekost die ook benut had kunnen worden met het fixen van de nodige kritiekpuntjes in het spel, of extra content. Tsukuba mag van mij ook wel terugkomen, heerlijk klein speelbaantje, vind ik persoonlijk vele malen interessanter dan bijvoorbeeld de varianten op de topgear track.

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-04 22:54
skreppiedoe schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:08:
[...]

Ik ben bang van niet. Ik had liever de tracks gezien die jij noemt in plaats van COTA (een typische nietszeggende,klinische Hermann Tilke baan).

Ik blijf in ieder geval hopen op een terugkeer van Mugello en Suzuka.
Ik hoop met jullie mee!!
Mugello is een gemis, maar dat was helaas in FM5 al...

• Poulusma
Dit zit er al vanaf het moment dat FM6 uit is in....
Krijg jij niet regelmatig updates binnen met bugfixes?? Die gasten kunnen ook niet toveren :)
Beetje geduld heh! O-)

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-05 14:31
Is er eigenlijk ergens een lijst met bekende bugs?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik speel nu ruim 2 weken met een Elite controller. Als eerste is het vergelijk met mijn originele eerste, op leeftijd zijnde, controller niet geheel eerlijk want een aantal knoppen doen het soms wel en soms niet, ook de li-analoge stick is helemaal gaar. Echter heeft die controller al zo'n 2 jaar vele ontberingen moeten doorstaan en in verschillende hoeken van de kamer gelegen.O-)) Met de Elite controller ben ik (nog) zuinig.
De Elite is merkbaar zwaarder, voelt degelijker aan maar ligt echt prettiger in de hand. De grip is onder alle omstandigheden uitstekend, dus ook met zwetende handen verlies je nooit grip. Hoewel ik tijdens Forza nooit (zo) zweet als tijdens Gears of War. De standaard controller is echter ook te modden zodat je ook daarmee goed grip kunt bereiken. Het aanmaken van een profiel (mappen van knoppen aan de padles) voor forza is erg prettig. Zo gebruik ik 1 padle om achteruit te kijken en 1 als koppeling. De meest gebruikte manier om te koppelen, met de A knop, kan ik niet. Eerlijk gezegd heb je voor Project Cars meer aan het mappen en de padles. Voor Gears en andere schietspellen is het geweldig.
Het kunnen instellen van de gevoeligheid van de analoge stick is erg prettig. Zo kan je een profiel instellen voor sommige auto's zodat je ipv een mm een cm beweegt omdat soms een mm al te veel is. Itt je deadzone want dan stuurt ie eerst niet en dan ineens wel. Met sturen wil je nooit een deadzone hebben.
Verder geeft ie meer info door met wat je doet en waar je overheen rijdt en de nuances daarvan. Echter kan ook dat liggen aan de leeftijd van mijn oude controller.

Wb de tokens. Die zijn er natuurlijk voor als je geen zin hebt of geen moeite wilt doen om credits bij elkaar te rijden. Ik begrijp dat ook niet. Ook als je slechts een paar credits hebt voor een pos wat rijdt als een winkelwagentje kan je in de leagues in slechts luttele uren een miljoen credits bij elkaar rijden en dan je felbegeerde bolide kopen. Er zijn natuurlijk altijd zondagsrijders die liever bij de eerste de beste bocht met een ferrari in het zand staan dan met een winkelwagentje :+

iRacing Profiel

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

SnowDude schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:52:
Is er eigenlijk ergens een lijst met bekende bugs?
Er is op het forzamotorsport.net forum wel een 'support' gedeelte waar een hoop bugs gemeld worden....

http://forums.forzamotors...topics83_FM6-Support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:46
Sinds gisteren heb ik ook eindelijk een Xbox One en Forza 6.
Alles t/m Forza 4 gespeeld en daarna afgehaakt omdat ik geen One had.
Sinds gisteren is daar dus verandering in gekomen. Doordat ik eerdere versies al gespeeld heb kreeg ik meteen een serie met auto's en 10 miljoen op mijn rekening. Vervolgens win ik daar nog eens 1 miljoen bij, dus voor ik ook maar echt aan racen kon beginnen heb ik al meer dan 11 miljoen op de rekening.

Erg fijn omdat ik net als in vorige delen auto's wil gaan verzamelen. Toch durf ik nog geen auto's te kopen, omdat ik ze ook in een "spin" kan krijgen. In vorige delen was het niet zo'n probleem omdat je in het auction house leuk kon handelen in auto's. Ik vind het wel jammer dat dat verdwenen is.

Gelukkig zit de photomode er nog wel in. Ook leuk om mee te spelen _/-\o_

Is er nog een lijstje met namen hier uit het topic? Voor wie mij toe wil voegen: Richardkortland

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Mijn ervaring met de spins is dat de laatste levels van 25 naar 50 amper meer auto's voorbij komen en er credits of mod packs te winnen zijn.
Dus als je cash hebt en die auto wil, koop hem maar en anders kan je die altijd weer verkopen als je die auto wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Richard117 schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:44:

Erg fijn omdat ik net als in vorige delen auto's wil gaan verzamelen. Toch durf ik nog geen auto's te kopen, omdat ik ze ook in een "spin" kan krijgen. In vorige delen was het niet zo'n probleem omdat je in het auction house leuk kon handelen in auto's. Ik vind het wel jammer dat dat verdwenen is.
Als jij bij een spin een auto wint die je al hebt krijg je de waarde van de wagen in credits, dus uiteindelijk maakt het niets uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
skreppiedoe schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:08:
[...]

Als jij bij een spin een auto wint die je al hebt krijg je de waarde van de wagen in credits, dus uiteindelijk maakt het niets uit. :)
Ah dat wist ik niet. Goed om te weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Joostk schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:23:
Mijn ervaring met de spins is dat de laatste levels van 25 naar 50 amper meer auto's voorbij komen en er credits of mod packs te winnen zijn.
Dus als je cash hebt en die auto wil, koop hem maar en anders kan je die altijd weer verkopen als je die auto wint.
Gewoon spins opsparen (X indrukken) en wachten tot je er 5 hebt en krijg je terug een wagen bij de spins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Daar hoef je echt je spins niet voor op te sparen. Boven een bepaald level word de regelmaat waarmee je een spin krijgt met een auto als prijs steeds minder. Het opsparen van spins ontgrendeld heus geen geheime modus waardoor je weer een autospin krijgt. Spaar zelf ook vaker spins op voor mijn dochtertje, vind ze prachtig. Ben onder tussen alweer bijna lvl 400 en krijg ik nog steeds eens in de zoveel tijd een autospin. Wat me wel opvalt is dat je bij iedere 100e lvl een miljoen wint.

[ Voor 20% gewijzigd door Doppert op 24-11-2015 09:35 ]

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Iemand trouwens wel eens gebanned bij Forza?
Ik schijnbaar wel.. voor 140 uur.
Denk dat het met een design te maken heeft wat ik (na)gemaakt heb..
Gaat om dit plaatje : http://rlv.zcache.com/rag...af39ba7_jih_8byvr_512.jpg

Lijkt me niet al te aanstootgevend?
Het ironische is dat dit plaatje nu ook wel toepasselijk is haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Dat als decal geshared? Wow. Ik zie wel 10x 'regel 34' dingen langskomen, kan je geen appeal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Als decal en als design....
Misschien dat ik wel een appeal probeer (moet even kijken hoe)... kan nl niet online etc (kan geeneens andere designs downloaden).

Het vreemde is dat ik in mijn inbox in Forza een bericht kreeg dat mijn gamertag gebanned was, zonder een toelichting.

Beetje vergelijkbaar met het verhaal van deze dude:
http://imgur.com/gallery/WelEJ/new

Nu kan ik me in zijn tekst 'Free Candy' wel iets vinden met kinderlokken e.d. , dat is wel iets aanstootgevender dan 'fuuuuu'

[ Voor 14% gewijzigd door kevlar01 op 25-11-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Als je genoeg reports krijgt, gaat het vanzelf mis, blijkbaar vinden ze dat er dan genoeg mensen zijn die er 'aanstoot' van hebben. Vraag ik me af of die decal dan ook meteen verwijderd is, zal je alleen nog even moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

De designs heb ik nog.. zal ze wel weer op privé zetten. De stats van aantal downloads e.d. waren wel 'gereset'.
Beetje jammer dat ze niet gewoon eerst een waarschuwing geven of überhaupt aangeven wat de reden van de ban is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik weet dat ik in Horizon 2 nog wel een warning kreeg (.. ok, pedo bus was overdone), maar beetje lullig zo het zonder communiceren doet. Dan maar even de support raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vind dit ook aardig vreemd. Laat mensen lekker hun gang gaan. W.b.t. die "Fuuuu" livery, in de VS zijn ze nogal... Gevoelig voor het woord "fuck" :p. Je krijgt een fikse boete als je het op TV zegt bijvoorbeeld.

Die Free Candy bus kan ik niet begrijpen eerlijk gezegd.

• skreppiedoe
Vanavond het 3e volume helemaal uitgespeeld.....nog 2 te gaan oftwel een uur of 30 racen, dus dat moet lukken voor het einde van dit jaar. :+

• Dwersbongel
Weet iemand hoe het zit met auto's van de marktplaats waarbij 'gekocht' staat? ik zie daar o.a. een R8, maar als ik naar mijn auto's ga zie ik hem niet. Hij is wel te koop via auto's zoeken, maar dan moet ik wel weer betalen.

Ik was in de veronderstelling dat auto's via mp gratis aan je eigen auto's toegevoegd konden worden (mits betaald of gekregen). Het kan natuurlijk dat ik ze heb verkocht, maar dat zou ik toch wel hebben geweten...

• skreppiedoe
Dwersbongel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:54:
Weet iemand hoe het zit met auto's van de marktplaats waarbij 'gekocht' staat? ik zie daar o.a. een R8, maar als ik naar mijn auto's ga zie ik hem niet. Hij is wel te koop via auto's zoeken, maar dan moet ik wel weer betalen.

Ik was in de veronderstelling dat auto's via mp gratis aan je eigen auto's toegevoegd konden worden (mits betaald of gekregen). Het kan natuurlijk dat ik ze heb verkocht, maar dat zou ik toch wel hebben geweten...
Staan ze niet bij de free cars tab, als je ingame naar auto's kopen gaat? Want de eerste keer zijn ze idd gratis als je ze ingame "koopt".

[ Voor 4% gewijzigd door skreppiedoe op 26-11-2015 22:17 ]

• Dwersbongel
skreppiedoe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:16:
[...]

Staan ze niet bij de free cars tab, als je ingame naar auto's kopen gaat? Want de eerste keer zijn ze idd gratis als je ze ingame "koopt".
Nee, daar staat die Lexus en Nissan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-05 22:09
Ik ga voor de RX-7 :9~

Helaas wat weinig tijd nu en ook FO-4 vraagt om aandacht. Nog twee weken en dan drie weken vrij. Dan wordt FM-6 ook weer aangeslingerd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Nog niet beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Inmiddels wel ,ik moest wel eerst in de ingame marketplace op een free car klikken. Daarna sloot de game af en kreeg de melding dat ik moest updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
skreppiedoe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:48:
[...]

Inmiddels wel ,ik moest wel eerst in de ingame marketplace op een free car klikken. Daarna sloot de game af en kreeg de melding dat ik moest updaten.
Bedankt voor de tip, vanaaf eens uit proberen als hij niet automatisch update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Duurde inderdaad even!
Die Mercedes AMG en Koenisegg zijn erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
kevlar01 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:18:
Duurde inderdaad even!
Die Mercedes AMG en Koenisegg zijn erg gaaf!
Koenigsegg _/-\o_
En die IMSA RX-7.
Die IMSA auto's vind ik eigenlijk het vetste van het hele spel :D
Het is het wachten tot de Porsches uitkomen, hopelijk zit de 935 er ook bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Oeps, Le Mans @ Night is geen goed idee met de IMSA Mazda :+
Gelukkig ken ik de weg daar goed en kon ik op gevoel toch de race uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:52
Die acceleratie van de Koenigsegg is echt bizar. Wel knap dat die zonder TCS & TSM nog goed te berijden is. Binnenkort is even oefenen op de Nürburgring, dan kan ik de langverwachte ring tijd zelf wel publiceren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nice! Al veel te lang niet gespeeld i.v.m. Fallout 4 en Halo 5... Binnenkort maar weer eens aanslingeren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Wat zijn die league races irritant zeg, wat een gebeuk daar :X (laagste niveau, net begonnen)
Ik ben zelf echt een noob wat betreft afstellen van auto's maar gisteren een Ferari 599 gereden met een afstelling van iemand anders....wat een heerlijke auto. Tot in de bocht mooi in te remmen zonder van zn lijnen te wijken. Respect hoe sommige die auto's zo weten af te stellen!

[ Voor 4% gewijzigd door LosGieros op 04-12-2015 13:31 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ik rij om die reden alleen ghost competities. Is veel leuker, gaat meer om de laptime(en wie als 1e over de streep komt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Mja. Ik vind on line racen helemaal geweldig, maar zolang het meer op botsautootje dan racen lijkt vind ik er echt geen hol aan. Heel, heel erg jammer. Heb t een paar keer geprobeerd, maar werd constant van achteren de bocht uit geramd. :'(

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik ben gisteren een paar keer in classe A eerste geëindigd dankzij het gebeuk van anderen. Je moet gewoon achteraan blijven en ze proberen te ontwijken bij het inhalen als ze je zien afkomen. Soms lukt het soms niet, maar in de meeste gevallen eindigde ik toch in de top 5 met een volle room (24 stuks). Op mijn favoriete track 'Road Atlanta' is het mij niet gelukt, daar werd ik 2 keer door een achterligger hard uit de bocht geknald waardoor ik tot 2x toe van plaats 24 moest terugkomen, maar uiteindelijk toch 9de geworden.
Er was er zelfs ééntje bij die je stond op te wachten om je van de baan de rammen, maar mijn tegenstanders gaven mijn plek terug, en ik deed hetzelfde als zij het voor hadden. Die gast heeft het zo'n 5 races volgehouden en dan was hij weg en bleven enkel wat beukers achter.
Je moet ze ook niet links inhalen want ze driften gewoon uit de bocht en nemen je mee, gewoon proberen rechts in te halen in de bocht of gewoon wachten tot ze zelf uit de bocht vliegen of mekaar van de weg rammen.
Viel mij ook op dat de hoogste ranking rond de 65 was, de meesten zaten zelfs onder de 20, dus zat ik echt in een 'noob' room te rijden, waardoor top 5 iets gemakkelijker ging :-)

[ Voor 9% gewijzigd door RigolleM op 04-12-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Is er nog een car setup tutorial oid?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwersbongel
Ik heb vooral singel player gedaan en soms met 1 vriend online. Samen op Lime Rock strakke tijden gezet. Online is leuker maar random races met gasten die expres beuken zie ik niet echt zitten.

Zijn er hier geen forum races gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Geen GoT races voor zover ik weet.
Daarom speel ik online op andere forums.
En heerlijk die D-klasse ghost league. Lekker raggen met een Fiesta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Joostk schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:56:
Geen GoT races voor zover ik weet.
Daarom speel ik online op andere forums.
En heerlijk die D-klasse ghost league. Lekker raggen met een Fiesta.
haha ik rijd nu ook mee :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 12:17
https://www.gtplanet.net/...pdate-sneaks-in-a-silvia/

Er zit een geheime auto in de game sinds laatste update. Een 1966 nissan silvia.
Gamers will need to enter Volume 1 of the career, select any of the series, and then chose the Classic Compact division. Here, you can purchase a pre-tuned version of the CSP311

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Worden jullie ook zo vaak uit de lobby gegooid? Connectie verbroken geeft hij aan. Is dat mijn brakke internet of?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Connectie zuigt idd, is bekend bij T10.

Vannacht en vanmorgen ook ff D-Class ghost gereden en is leuker dan ik dacht.
Voor D-Class heb ik een aantal leuke tunes beschikbaar. Zijn prima zonder hulpjes te rijden.

1992 Golf GTI (voor korte tracks)
1993 Renault Clio Williams (voor korte tracks)
2007 Honda Civic (voor korte tracks)
Jeep Willys (voor korte tracks, top 100 Yas Corkscrew, gecontroleerd gas geven...!!)

1994 Mazda MX-5 Miata (All round)
2003 Toyota Celica (All round maar geen race remmen)
2001 Acura Integra (All round maar geen race remmen)

1969 Chevrolet Camaro Super Sport Coupe (voor snelle tracks, top 100 op o.a. Sebring, Bathurst, Watkins Glenn Alt, Road America)
1970 Chevrolet Camaro Z28 (top 100 Daytona short)
1973 Pontiac Firebird Trans Am-455 (All round)

Kan vanavond helaas niet rijden door dat stomme sinterklaasfeest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Al 2x een crash gehad van het spel zelf, nog niet eerder meegemaakt op een consol..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Hoe kun je setups van anderen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

YouTube: Forza 6 Tips & Tricks - Download tunes straight from the leader board!

Hier is een filmpje waarbij dat uitgelegd word.
Je kunt dan via de leaderboard bijvoorbeeld de snelste tijd pakken, en dezelfde tune downloaden als diegene gebruikt heeft.
Kan je achteraf in ieder geval niet zeggen dat t aan de tune ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Heb nu sinds kort ook een Xbox One met Forza 6. En ik moet zeggen, het speelt heerlijk. De laatste Forza die ik speelde was Forza 4. Heb 2 en 3 ook gespeeld. Als je wil mag je me toevoegen: RDesign. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Afbeeldingslocatie: http://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/000901fd9b8eda7c-5b0ff22d-8f30-47f2-8bfb-0b3f8325100c/Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=c&sig=jwFESxHNjEgcvZEVjRjLNdHTAfyC6zNS9NDBCkTFjEA%3D&st=2015-12-08T01%3A35%3A49Z&se=2015-12-08T02%3A40%3A49Z&sp=r&__gda__=1449542449_ae259dfcc4b83c229abe4bfa05cd7a5d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Row1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:09:
Heb nu sinds kort ook een Xbox One met Forza 6. En ik moet zeggen, het speelt heerlijk. De laatste Forza die ik speelde was Forza 4. Heb 2 en 3 ook gespeeld. Als je wil mag je me toevoegen: RDesign. :)
Ik heb je volgens mij nog in mijn friendslist uit de Forza 4 tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De Forza Hub is nu ook beschikbaar voor win10 http://www.forzamotorspor.../news/forza_hub_for_win10 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Voor D-Class heb ik nog een 1997 Honda Civic beschikbaar. Als je die wil proberen, de meest recente versie is de beste. Ik heb er namelijk 4 maar 3 daarvan zijn eigenlijk testversies die ik nog moet verwijderen. Is ip voor Rio getuned maar doet het eigenlijk overal heel goed behalve op de snelle tracks. Heb 'm daarstraks even over Nürburgring GP+Nordschleife uitgelaten en is een feest ondanks dat de versnellingen niet kloppen voor deze track want die zijn natuurlijk voor de heuvels van Rio aangepast.

Helaas vind ik de Leagues van deze week wat minder. Vooral de S-Class lijkt geglitched. Die zou AWD moeten zijn maar is gewoon een reguliere S-Class.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vanavond de laatste serie voltooid en heb nu alle volumes op 100%. Het was wel een behoorlijk saaie aangelegenheid aangezien elke serie bestaat uit 6 identieke kampioenschappen (elk kampioenschap wel een andere car class uiteraard).

Hopelijk gaan ze in de toekomst wel wat doen aan de career mode om het wat afwisselender te maken.Zelf vond ik de career van FM3 het leukste om te spelen.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

skreppiedoe schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:19:
Vanavond de laatste serie voltooid en heb nu alle volumes op 100%. Het was wel een behoorlijk saaie aangelegenheid aangezien elke serie bestaat uit 6 identieke kampioenschappen (elk kampioenschap wel een andere car class uiteraard).

Hopelijk gaan ze in de toekomst wel wat doen aan de career mode om het wat afwisselender te maken.Zelf vond ik de career van FM3 het leukste om te spelen.
Vond het ook saai worden.
Ben nu zelf gaan switchen, zodat ik dus elke keer een andere track en andere auto rij.
ALs je gewoon het rijtje afgaat, dan rij je elke keer dezelfde 5 tracks, met alleen een andere auto, dat word inderdaad langdradig.

Af en toe multiplayer of showcase events voor de afwisseling.
Persoonlijk vond ik die eventlist afgrinden in FM3 en FM4 op een gegeven moment ook killing...
Heb ze uiteindelijk wel op 100% gehaald 8)

• Poulusma
Helaas vind ik hem op mijn mobiel nog niet in de Store staan.
Hopelijk dat ze hierin ook gaan voorzien :)
Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste