Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
skreppiedoe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:00:
[...]

Hoe heb jij btw de Thru the pack achievement gehaald?
Puur geluk; met een private group van 24 man tegelijk een public hopper in. En dan maar hopen dat je als laatste wordt geplaatst.

Het lijkt (!!) erop dat als je in een volle lobby zit in het algemeen en je kiest als laatste een auto, dat je dan sowieso achteraan wordt geplaatst. Dit geldt alleen als je een auto kiest tijdens de intermission en niet tijdens het aftellen dat de race gaat beginnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:04
Al met al is de kans dat ik de staatsloterij win groter dan dat ik deze cheevo haal. |:(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:50:
Al met al is de kans dat ik de staatsloterij win groter dan dat ik deze cheevo haal. |:(
Doe mij dan maar een ticket voor de Staatsloterij; kans van 1 op 24 (want dat is een volle lobby) om achteraan te starten. Ik teken elke week voor een kans van 1 op 24 om de jackpot te winnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik zal tussendoor nog wel een poging wagen..je weet maar nooit natuurlijk.... voorlopig nog genoeg te doen in de career mode. Ik zit pas op 28%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond 'n stukje career gedaan. Het lijkt ietsje beter te doen maar de drivatars halen nog steeds de gekste capriolen uit, vooral dat remmen in bochten waarin je niet moet remmen is irritant en verrast me iedere keer weer. En als je dan op zo'n bumper zit gaat ie nog harder remmen en is ie een magneet. Dan heb je teveel seconden verloren voor plek 1. Voor unbeatable doe ik dan ook alleen maar ongeveer de helft van de tracks. Op bijv. Long Beach is dat zinloos.

Ook voor 't eerst (voor maar 3 potjes omdat ik een Gears invite kreeg) de V8 League gedaan. Man o man wat wordt er toch beroerd gereden.
1e was op Daytona en leek er een competitie te bestaan wie er het hardst in de bandenstapels kon rijden :+ en werd ik er een paar keer zelf in getorpedeerd.
2e potje op Long Beach, zelfde verhaal en ontstond er in de 1e bocht een schroothoop. O wee als je iemand inhaalde, dat bezuurde je bij de eerst volgende bocht.
3e potje op Spa in het donker: Wie kan er het hardst rechtdoor gaan bij de allereerste bocht en tegelijkertijd 3 man meenemen. :+ Helaas had ik geen remlijnen aan zodat ik geen 1 rondje echt goed kon rijden want op Spa zie je geen moer. Desondanks gemakkelijk gewonnen.

Heb me juist door al die ongeleide projectielen kostelijk vermaakt en een enkele keer van de weg geraakt van het lachen. _O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 15:41

Joostk

Barkrukprofeet

Die league heeft toch aanstaan dat je door andere mensen heen kan rijden.
Was wel zo met die LMP klasse auto league vorige maand zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nope, dat is de C league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 20:32
Joostk schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:59:
Die league heeft toch aanstaan dat je door andere mensen heen kan rijden.
Was wel zo met die LMP klasse auto league vorige maand zo.
Was inderdaad vorige league, huidige is V8 met collision.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
Beetje last-minute... Maar ik ben online en ik zie Chabio ook. Zijn er lui die willen aanhaken voor een raceavondje? Ik kan nog wel wat tips gebruiken haha!

Edit: wie voor is, mag mij inviten voor een party... @HabbekratzNL

[ Voor 18% gewijzigd door Habbekrats_NL op 10-10-2015 21:42 ]

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Bedtijd voor mij, maar eerst:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PoRmsNRdTT91ccwN9RtQK8ql/medium.png
Totaal 103 uur en 16 minuten daadwerkelijk gereden en 16.638,71km afgelegd :)

[ Voor 0% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2015 12:18 . Reden: Punt of Komma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
_/-\o_

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 18:49
MAX3400 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:28:
[afbeelding]
Totaal 103 uur en 16 minuten daadwerkelijk gereden en 16.638.71km afgelegd :)
Congrats, nu tijd om aan uw tijden te werken ;-)

Hoe behaal je die achievements bv. 'Gebronsd' - Rust je auto uit met een bronzen badge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
RigolleM schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Congrats, nu tijd om aan uw tijden te werken ;-)

Hoe behaal je die achievements bv. 'Gebronsd' - Rust je auto uit met een bronzen badge?
Achievements? http://www.xboxachievemen...m/showthread.php?t=629147 heb ik al een weekje of wat online staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:28:
[afbeelding]
Totaal 103 uur en 16 minuten daadwerkelijk gereden en 16.638.71km afgelegd :)
Ik denk dat je ergens een foutje maakt.

16.638.71 km in 103 uur geeft namelijk een gemiddelde van 16.154 Km/h. Dat haal zelf jij niet :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat je ergens een foutje maakt.

16.638.71 km in 103 uur geeft namelijk een gemiddelde van 16.154 Km/h. Dat haal zelf jij niet :+
Allebei een foutje; het had een komma moeten zijn maar je mag/kan het niet als een punt interpreteren als er minder dan 3 cijfers achter staan :+ Dus grofweg gemiddeld 161km/h gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:20:
[...]

Allebei een foutje; het had een komma moeten zijn maar je mag/kan het niet als een punt interpreteren als er minder dan 3 cijfers achter staan :+ Dus grofweg gemiddeld 161km/h gereden.
Haha Ooh dat verklaard het ;)
Toch ook erg netjes.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ah zo simpel ;-)
'Unrivaled' wordt een lastige: alle assists af en ik kom op 75% CR terwijl het 79% zou moeten zijn volgens die site, en heb het getest en inderdaad geen achievement op 75% :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
RigolleM schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Ah zo simpel ;-)
'Unrivaled' wordt een lastige: alle assists af en ik kom op 75% CR terwijl het 79% zou moeten zijn volgens die site, en heb het getest en inderdaad geen achievement op 75% :'(
Dat is toch niet zo'n lastige? Racelijn, ABS, TCS en STM uit, schakelen op handmatig met koppeling. En dan een rival zoeken waar niemand uit je vrienden lijst op staat, en langzaam aan beginnen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
job115 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

Dat is toch niet zo'n lastige? Racelijn, ABS, TCS en STM uit, schakelen op handmatig met koppeling. En dan een rival zoeken waar niemand uit je vrienden lijst op staat, en langzaam aan beginnen
Ach mag niet uit de vriendenlijst zijn... ok let's do it again ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
RigolleM schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Ach mag niet uit de vriendenlijst zijn... ok let's do it again ;-)
Mag wel, maar als er niemand uit je vriendenlijst opstaat word steeds de rival met de tijd gekozen die het dichtst bij jou staat. Anders kan er ineens een groot gat komen tussen de tijd die je moet verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
job115 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Mag wel, maar als er niemand uit je vriendenlijst opstaat word steeds de rival met de tijd gekozen die het dichtst bij jou staat. Anders kan er ineens een groot gat komen tussen de tijd die je moet verbeteren.
Lukt niet om deze achievement binnen te halen.
Rij Daytona ovaal tegen een rival met dirty lap, ik rij clean lap en alsnog geen achievement.
Alle assists staan af met 75% CR, terwijl er van 79% wordt gesproken op de site die Max doorgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
RigolleM schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:46:
[...]

Rij Daytona ovaal tegen een rival met dirty lap, ik rij clean lap en alsnog geen achievement.
Alle assists staan af met 75% CR, terwijl er van 79% wordt gesproken op de site die Max doorgaf.
Je moet 10 rivalen verslaan, dus dan moet je er waarschijnlijk nog een paar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
RigolleM schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:46:
[...]

Wat Balou al zegt en ik heb het net voor je gecontroleerd en het moet inderdaad 75% weergeven als je alles alles alles uitzet. Heb de guide aangepast; mogelijk een tikfoutje geweest. Excuses... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
job115 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:51:
[...]

Je moet 10 rivalen verslaan, dus dan moet je er waarschijnlijk nog een paar doen
Voor jou geen probleem hè snelle jelle ;) ?

Ik heb gisteravond echt met open mond naar je ronde tijden gekeken!

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
job115 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:51:
[...]

Klein detail die '10' over het hoofd gezien |:(
Is gelukt nu... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probeer nu al een paar dagen via 'trucje' racestuur alsnog te laten werken onder NXOE, maar nog weinig geluk (meestal 1 race, ga ik online en moet wat doen met mijn controller is het meteen einde oefening).

Hopelijk snel een patch, zodat dat wel weer werkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb afgelopen zaterdag nog 'n uurtje of wat de V8 en C-Class Leagues gereden.
Het werd me duidelijk, wat ik eerder aangaf, waarom er zo slecht werd gereden. Ik zat aanvankelijk bij de Grassroots. Om de meest ernstige crashes te voorkomen/ontwijken bleek de beste tactiek bij de start iedereen voorbij te laten gaan en rustig de meute in te halen. Met speels gemak vrijwel alles (op 1 of 2 crashes na) gewonnen :+ Echt te Easy. Later kon ik in Elite verder gaan maar heb verder de C-Class leagues gedaan waarin ik wel in Elite startte en waarin ik wat leuke Trans Am's en Toyota's kon testen.
Geen idee waarom ik in de ene league in grassroots start en de andere in elite zit.

In ieder geval kan ik met die Trans Am's, na wat upgrades, cougars, en 'n leuke Dodge Charger, etc ook rijden in die nieuwe muscle car League.

edit:
Zag gisteravond dat ik in de American muscle car league en de S-Class ghost (non collision) league wel in elite kan starten. Heb echter niet geracet maar Gears gespeeld. Dat zal dan op basis van het rijden in de V8 league zijn want iedereen start standaard in Grassroots.
Persoonlijk vind ik het gat tussen Grassroots en Elite heel groot, daar zitten nog 2 stappen tussen en naar pinnacle is het maar 1 stap. Op zich kan ik in Elite bovenin goed meekomen. Althans op basis van de C-class league waar ik aan heb meegedaan zonder leaderboard auto's te gebruiken.

Is dat gat niet te te groot? Ik beschouw mezelf namelijk als een gemiddelde rijder. Heb eventjes een pinnacle rijder bezig gezien op Twitch en die tijden zijn voor mij echt onhaalbaar. Hoewel ik onderaan wel mee zou kunnen doen gezien de tijden.

[ Voor 30% gewijzigd door mowa op 13-10-2015 11:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:30

Tortelli

mixing gas and haulin ass

99MB update aan het downloaden momenteel.

Edit: blijft hangen op 97%...

[ Voor 28% gewijzigd door Tortelli op 13-10-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Man man man, net het toppunt van laagheid meegemaakt hier. Reed met die muscle classics op Daytona, en mijn Mustang '69 was sneller dan een Charger Daytona die voor me reed op het lange stuk. Ik haal in (buiten om), en die vent knalt me gewoon de baan af! Het leek mee te vallen, ik kwam na een 360 graden draai in een aardig controleerbare slip terecht, maar toen knalde de lui achter me natuurlijk op me (en was het voor hen ook gelijk verpest). Man man man, op dat soort momenten zet ik het spel gewoon uit. Wat een leijers. In bochten kan ik het af en toe nog wel hebben, daar kan het nog om een ongelukje gaan o.i.d., maar zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat inderdaad, hoe vet ik de game vind, heb sinds het weekend weer mijn stuur werkend op NXOE gekregen, heb ik eigenlijk geen zin meer online te gaan racen. Heel leuk te zien dat lobbies altijd lekker vol zijn, maar 2 races verder en game is weer afgesloten.

Ze moeten echt een hele no-collision lobbies toevoegen, de lol online is er nagenoeg vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Er zijn tot nu toe altijd 2 non collision lobbies geweest. Zoals ik hier boven al aangaf een S-Class ghost (non collision) in de Leagues en permanent een C-Class beginners-lobby.

In Forza 5 heb ik me er altijd aan geërgerd, Om de 1 of andere reden vind ik het nu juist vermakelijk, ook al kost zo'n crash me 10 plekken. Crashers haal je toch wel weer in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is die league niet tijdelijk? C klasse is mij te traag. Ik rij 4 van de 5 rondjes mee in top 6, weet naar plek 3 te komen en meneer plek 3 had er toch geen zin in en ramt me van de baan.. hoe vermakelijk kan zoiets zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:35:
Is die league niet tijdelijk? C klasse is mij te traag. Ik rij 4 van de 5 rondjes mee in top 6, weet naar plek 3 te komen en meneer plek 3 had er toch geen zin in en ramt me van de baan.. hoe vermakelijk kan zoiets zijn?
C klasse is permanent, andere league lobby's worden wekelijks vervangen door iets anders

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ze zouden inderdaad meer no collision lobbies moeten hebben... Vind die classics bijvoorbeeld wel heel leuk om in te rijden (net als die V8 wagens vorige week), maar de lol is er compleet af als er ook maar 1 of 2 mensen zijn die de boel verzieken. Één keer ergens echt goed van de baan worden geramd en in een stuk gras of gravel terecht komen en je staat gegarandeerd laatste. Met zo'n enorme achterstand is het voor mij dan niet meer mogelijk om de rest nog in te halen (tenzij er anderen ook van de baan raken, al dan niet door eigen toedoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

1 van de 2 leagues is tot nu toe non collision van verschillende klassen. Deze week S-Class. Die lijkt me voor jou best aantrekkelijk om in mee te doen. En er is een keur aan auto's om competitief mee te zijn of om uit te proberen, geen ergernissen en je kunt altijd in je eigen lijn rijden.

Ik kan me een rage goed voorstellen als je geconcentreerd strijdt om de 3e of 2e plek en die door een beuk aan je voorbij ziet gaan. In die V8 lobby werd ik ook 2 of 3 keer getorpedeerd maar om de 1 of andere reden kon ik me daar totaal niet druk om maken. Vorige week kreeg ik zelfs scheld berichtjes etc van ongetwijfeld kinderen die nog maar net zindelijk zijn (of net niet) na mislukte kamikaze aanvallen. Dan kom ik echt niet meer bij.

Dit bedoel ik met vermakelijk.

Raceboy is wel wat gewend en ook zo goed. Kijk wel 's z'n Twitch stream en maakt ie regelmatig 360's en gewoon winnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vermakelijk als je het niveau van Raceboy hebt, zijn we alleen lang niet allemaal. Ben je bij dat je dan top10 kan rijden, is huidige vorm van lobbies puur bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:02:
Vermakelijk als je het niveau van Raceboy hebt, zijn we alleen lang niet allemaal. Ben je bij dat je dan top10 kan rijden, is huidige vorm van lobbies puur bagger.
Deze morgen gestreden om 1ste plaats op Road America in de S klasse competities, dus het zijn niet allemaal Raceboy77 lookalikes... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RigolleM schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:58:
[...]
Deze morgen gestreden om 1ste plaats op Road America in de S klasse competities, dus het zijn niet allemaal Raceboy77 lookalikes... ;-)
Uiteraard, C klasse zat ik ook vaak voorin, maar om eerst race af te wachten, vervolgens 1,5 minuut wachten om te starten, einde te starten en in ~20 seconde achteraan in de grindbak te staan.. neuh dank je. Tuurlijk heb ik wel eens geluk met de start en is het netjes rijden in de top 10 heren, maar dat is de uitzondering die de regel maakt.

Gooi gewoon hele lobby no-collision erbij, C tot X klasse, iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 11-10 20:49

Winkiller

De Mopperpot

3e plek ? Ik red dat niet eens in C klasse met No collisions online, volgens LSR Balou moet ik mijn hulpjes uitzetten anders blijf ik bijna achteraan rijden. }:| Waarom hebben alle auto's dat dan beschikbaar ?, omdat iedereen moet kunnen meekomen maar dat lukt dan ook niet. :N

Het is triest public multiplayer, eigenlijk zonde van het geld jaarlijks, gelukkig zitten er gratis games bij wat het weer een beetje goedmaakt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-10 18:17
Je moet idd geluk hebben online.
En geduld misschien, om in een chille lobby te komen, maar als je die dan eenmaal hebt maakt t alles weer goed. Daar heb ik die rage om de zoveel tijd wel voor over. Mijn chick denkt daar anders over btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Uiteraard, C klasse zat ik ook vaak voorin, maar om eerst race af te wachten, vervolgens 1,5 minuut wachten om te starten, einde te starten en in ~20 seconde achteraan in de grindbak te staan.. neuh dank je. Tuurlijk heb ik wel eens geluk met de start en is het netjes rijden in de top 10 heren, maar dat is de uitzondering die de regel maakt.

Gooi gewoon hele lobby no-collision erbij, C tot X klasse, iedereen blij.
Moet wel toegeven dat ik na 5 races, tijdens Yasmina circuit, plots uit de lobby werd geknald. Had geen zin meer om opnieuw te beginnen wachten tot ik weer kon rijden en wat rivals gedaan. Was wel een S-klasse No collisions league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:26:
3e plek ? Ik red dat niet eens in C klasse met No collisions online, volgens LSR Balou moet ik mijn hulpjes uitzetten anders blijf ik bijna achteraan rijden. }:| Waarom hebben alle auto's dat dan beschikbaar ?, omdat iedereen moet kunnen meekomen maar dat lukt dan ook niet. :N

Het is triest public multiplayer, eigenlijk zonde van het geld jaarlijks, gelukkig zitten er gratis games bij wat het weer een beetje goedmaakt. :Y
Mocht willen dat ik dat elke race kon, was toevallig voorbeeld van een goede race die ik deed (uiteraard met die BAC :P).

Hulpjes blijven links/rechts, ik ben gewoon niet goed genoeg om zonder TCS te rijden, ding aan corrigeert mijn domme fouten bij het uithebben ervan, dus ik blijf sneller met TCS aan ipv uit. (ok, niet in C natuurlijk).

ABS uit was beste keuze, meteen het probleem met m'n racestuur kwijt (al zijn er nog steeds tunes met 140+% breaking dat ik toch wheellock krijg).

Maar volgens mij kan je eenmaal in een lobby je assists niet meer aan/uitzetten, dus bij specifieke auto's het een keertje proberen heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:41:

Maar volgens mij kan je eenmaal in een lobby je assists niet meer aan/uitzetten, dus bij specifieke auto's het een keertje proberen heb ik ook geen zin in.
Als je in een lobby zit moet je je eigen naam aanklikken en dan kan je de assists aan/uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
skreppiedoe schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:47:
Als je in een lobby zit moet je je eigen naam aanklikken en dan kan je de assists aan/uit zetten.
Ah ok, kon dus wel, nooit geweten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-10 19:59

Format-C

Tracing Rays

Heb sinds gisteren een One met forza.

Geweldig!

Ik heb FM3 echt helemaal kapot gespeeld. Nu dus fm6.

Zal hier nog wel wat terugkomen voor tips e.d. nu eerst werken. :(

Vanavond tot diep in de nacht racen. :D

Heb alle controller settings default staan, met schakelen manual, tcs en ESP uit, ABS aan...

Heb nog een Honda s2000... Dus ben net begonnen...

I'll be back. :)

Edit; wat ik wél mis is Mugello (en Suzuka)!!!!!

Ik had op Mugello in FM3 met de Ferrari F333SP een top 15 tijd van de wereld. Zelfs een tijdje in de top 10 gestaan. Geweldige baan! :)

Maaaar Spa is ook mooi! :D

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 09:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
Veel plezier er mee man 👍 Zal je wel toevoegen voor een keer online te knallen of voor Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, heb nu alleen nog maar FIFA en Forza.

Maar komt goed. Elke maand 1 of 2 games aanschaffen. Genoeg moois te koop.

Hou ook wel van knallen, met name COD. COD2 had ik nog wel eens nukes. Speelde "smerig". :*) >:) :P

Maar moet eerst even ontroesten. Wennen. Al 3 jaar niet gegamed. :)

[ Voor 107% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 11:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 17:50
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:06:

Ik mis vooral de custom tracks, zo was ik een groot fan van Camino Vieja de Monserrat (inclusief de test track gedeelten), Rally di Positano, New York en Fujimi Kaido. Qua 'echte' tracks mis ik vooral Sedona en voor wat langzamere auto's Tsukuba.

Maple valley kan me echt gestolen worden. Was een leuke track voor de eerste 4 games, maar daar ben ik wel een beetje op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Is het ook mogelijk eigen muziek van een externe HDD (trance!!! :D ) af te spelen tijdens het gamen?
DakuGosuto schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Ik mis vooral de custom tracks, zo was ik een groot fan van Camino Vieja de Monserrat (inclusief de test track gedeelten), Rally di Positano, New York en Fujimi Kaido. Qua 'echte' tracks mis ik vooral Sedona en voor wat langzamere auto's Tsukuba.

Maple valley kan me echt gestolen worden. Was een leuke track voor de eerste 4 games, maar daar ben ik wel een beetje op uitgekeken.
En idd Tsukuba was daarvoor een erg leuke baan. Die anderen kan ik me zo niet voor de geest halen. Ja, New York wel, maar die vond ik een beetje saai eerlijk gezegd.

[ Voor 77% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik blijf toch de tracks uit GT missen, Tokyo R246, Seatle, Trial Mountain, maar misschien ooit in GT7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ooit idd... Daarom heb ik de One gekozen. Op GT7 kan je nog wel een paar jaar wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 14:58
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:06:

Ik had op Mugello in FM3 met de Ferrari F333SP een top 15 tijd van de wereld. Zelfs een tijdje in de top 10 gestaan. Geweldige baan! :)

Persoonlijk vind ik Mugello ook een van de vetste tracks, helaas moesten we deze in Forza 5 ook al missen.

Spa is idd heel mooi! Rijd ook een Watkins Glen, ook echt een aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:35:
Ooit idd... Daarom heb ik de One gekozen. Op GT7 kan je nog wel een paar jaar wachten denk ik.
Op GT5 was het toen ook wachten geblazen, voor mij de reden om een 360 met toen de tijd Forza 3 te kopen. Had altijd iets tegen Xbox. Maar heb er nooit spijt van gehad.
Forza is zoveel beter dan Gran Turismo ooit geweest is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:41:

Om 17u ben ik thuis, en vanaf dan het hele weekend racen, en tussendoor wat voetbal kijken om op adem te komen en om te eten. Zal m ff proberen. :D Edit; oh ja, en af en toe een paar uur slapen. :+
Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:43:
[...]

Op GT5 was het toen ook wachten geblazen, voor mij de reden om een 360 met toen de tijd Forza 3 te kopen. Had altijd iets tegen Xbox. Maar heb er nooit spijt van gehad.
Forza is zoveel beter dan Gran Turismo ooit geweest is 8)
Ging bij mij echt precíes net zo, en ik denk er precies net zo over. Forza ruled. Hard.

[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulusma
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:43:
[...]

Om 17u ben ik thuis, en vanaf dan het hele weekend racen, en tussendoor wat voetbal kijken om op adem te komen en om te eten. Zal m ff proberen. :D Edit; oh ja, en af en toe een paar uur slapen. :+

[...]

Ging bij mij echt precíes net zo, en ik denk er precies net zo over. Forza ruled. Hard.
Ik ben verslaafd aan de baan geraakt, dus je bent gewaarschuwd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Ik ben verslaafd aan de baan geraakt, dus je bent gewaarschuwd O-)
ik laat t wel horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Leuk!!

Ps. Succes zondagmorgen ;-) Maar denk dat #93 hem gaat winnen op Philip Island O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:13:
[...]

Leuk!!

Ps. Succes zondagmorgen ;-) Maar denk dat #93 hem gaat winnen op Philip Island O-)
Als Rossi 2e wordt, of voor Lorenzo eindigt; prima! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:35:
Dat zeker, maar ik dacht met FM6 ook geen reden meer te hebben om dan GT7+PS4 te gaan halen, maar hoe online nu is, kan ik eigenlijk niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

SinergyX schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:26:
[...]

Dat zeker, maar ik dacht met FM6 ook geen reden meer te hebben om dan GT7+PS4 te gaan halen, maar hoe online nu is, kan ik eigenlijk niet wachten.
Verklaar u nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat hele auto-lobby systeem mag van mij gestolen worden, bumberfest bij het leven, met af en toe wat fun als er weer een no-collision league is (zoals nu met S800). GT had eigen lobbies (serverlist) waar je gewoon kon zoeken naar leuke lobbies (en rules), niet enkel afhankelijk zijn van private lobbies of bumperfest publics.

Eerste bocht.. leuk joh.
http://xboxclips.com/Sine...d7-4702-8917-dbc242197bda

5 rondjes later, terug 11de plek
http://xboxclips.com/Sine...8f-40a1-b97f-ebe9cdc42b7c
(en waarom ik weak connection kreeg, geen idee).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 16-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Laatst online: 04:11
forza multiplayer is idd gewoon naar de klote.
Je moet geluk hebben om vooraan te starten en als eerste door de bocht te kunnen.
Of als laatste zodat je het gehele crashfeest kunt ontiwijken.

Ik heb op de publieke lobbys tot nu toe nog geen echte fun gehad.
Private is het natuurlijk heerlijk om te racen met enkel mensen die willen racen.

Maar geef het nog een maandje ofzo en dan zijn de meeste crashers weer weg naar een andere game zoals NFS of dergelijke.
Het gaat wel beteren eens de meeste crashers wegzijn.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar dan is de game ook meteen stuk leger en je komt FM5 niveau, met geluk 6-8 man in een public lobby. Juist het ophogen van aantal spelers in de race was leuk, kunnen ze dan die extra rekenkracht er weer uithalen en inzetten op wat grafisch spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Opuske schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:44:
Maar geef het nog een maandje ofzo en dan zijn de meeste crashers weer weg naar een andere game zoals NFS of dergelijke.
Het gaat wel beteren eens de meeste crashers wegzijn.
Dat valt maar te bezien. In F5 ben ik pas na ongeveer een jaar gestart met online racen waarna er ook volop werd gecrasht.

Ik heb wel het idee dat er in de leagues iets socialer wordt geracet, hoewel er in de zogenaamde "elite" league, met momenteel de American muscle cars, nog best hard wordt gecrasht.
Gisteravond was m'n 1e potje op Spa. 1x raaien wat er in de 1e bocht gebeurd. Echter is dat ook standaard op bijv Nurb GP.

Het verschil tussen nu elite en vorige week bij de Grassroots is dat er wat minder wordt geschreeuwd en gescholden :+

Overigens gisteravond last gehad van behoorlijke lag.

[ Voor 1% gewijzigd door mowa op 16-10-2015 20:49 . Reden: nuance aanbrengen ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Gister de endurance op de Nordschleife gereden met de McLaren 12C, heerlijke auto, en een heerlijke baan! :D

Vanmiddag maar de endurance op Spa gereden, dit keer met de Lambo. Man wat is dat een verschil zeg, heeft die lambo wel een gaspedaal? :?
Maargoed Spa blijft Spa, en blijft toch wel mijn favoriet! O+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:41:

Watkins Glen!!!! _/-\o_

Net gereden met een BMW M1!

Wreeeeeed! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulusma
Format-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:48:
[...]

Watkins Glen!!!! _/-\o_

Net gereden met een BMW M1!

Wreeeeeed! :D
Ja lekker baantje!!

Ik ben helemaal geen Ford fan, maar probeer de Ford Capri Zakspeed daar eens ;-)
Ff wennen met het inslaan van de turbo, maar echt super dik!!
En de wegligging is ook goed.

Btw Rossi mag van mij kampioen worden, zal waarschijnlijk zijn laatste mogelijkheid zijn.
Dus support nu Rossi ook maar ff extra haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Poulusma schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:15:
[...]

Ja lekker baantje!!

Ik ben helemaal geen Ford fan, maar probeer de Ford Capri Zakspeed daar eens ;-)
Ff wennen met het inslaan van de turbo, maar echt super dik!!
En de wegligging is ook goed.

Btw Rossi mag van mij kampioen worden, zal waarschijnlijk zijn laatste mogelijkheid zijn.
Dus support nu Rossi ook maar ff extra haha!
Ik merk dat ik behoorlijk roestig ben met gamen... Ben nu nog bezig om de besturing fatsoenlijk onder de knie te krijgen. Deze Forza is een stuk moeilijker dan deeltje 3.

Hebben jullie de controller setting ook aangepast? Ik heb alles nog default staan.

En ik denk idd dat als Rossi kampioen wordt, hij stopt. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Format-C schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:33:
[...]

Ik merk dat ik behoorlijk roestig ben met gamen... Ben nu nog bezig om de besturing fatsoenlijk onder de knie te krijgen. Deze Forza is een stuk moeilijker dan deeltje 3.

Hebben jullie de controller setting ook aangepast? Ik heb alles nog default staan.

En ik denk idd dat als Rossi kampioen wordt, hij stopt. Helaas.
Deadzones op 0-100 gezet bij alles, en clutch gewisseld met handrem voor schakelen met koppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Zal zo eens kijken naar die deadzones... Heb t idee dat ik constant "te hard" stuur.

Ook geef ik volgens mij constant teveel gas en rem te hard.

Jeetje... Wel ff weer wennen hoor.

Ben/ was een vrij aardige racer... Maar dit kost me wel ff wat tijd allemaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Format-C schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:33:
Zal zo eens kijken naar die deadzones... Heb t idee dat ik constant "te hard" stuur.

Ook geef ik volgens mij constant teveel gas en rem te hard.

Jeetje... Wel ff weer wennen hoor.

Ben/ was een vrij aardige racer... Maar dit kost me wel ff wat tijd allemaal. :D
Heb je toevallig sturen op simulatie gezet? In forza 3/4 vond ik dat erg makkelijk rijden, maar sinds forza 5 ben ik terug gegaan naar normal omdat sim niet meer te doen was voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ja. Staat op simulatie.

Heb de deadzones net aangepast, gaat iets beter... Maar echt snelle tijden rijden? Nee. Nog niet. :(

Zal eens proberen op normal zo.

Al heb ik al wel 2 biertjes op. Zal eens zien of t nog wil. Denk t wel. Vanaf 4 of 5 bier wordt t minder denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 20:46
Ik ben ook met Forza 6 begonnen. Wat ik wel vreemd vind en eigenlijk het plezier van het sparen voor een wagen wat teniet doet is dat ik bij 4 van mijn 5 eerste "spins" telkens de middelste kreeg: 1 miljoen credits, een Veyron SS, Audi R18 (dacht ik) en de Lotus 49.

Puur geluk, of klopt dat spin-systeem niet helemaal? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Mee_ op 18-10-2015 00:49 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mee_ schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:49:
Ik ben ook met Forza 6 begonnen. Wat ik wel vreemd vind en eigenlijk het plezier van het sparen voor een wagen wat teniet doet is dat ik bij 4 van mijn 5 eerste "spins" telkens de middelste kreeg: 1 miljoen credits, een Veyron SS, Audi R18 (dacht ik) en de Lotus 49.

Puur geluk, of klopt dat spin-systeem niet helemaal? :)
Had ik ook een beetje. Maar de laatste 10 spins had ik 8 keer het allerlaagste weer. Dus ja, zeg t maar?! Bovendien, er zijn zo achterlijk veel auto's, je kunt wel wat sparen en geluk hebben ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hier verschilt het ook heel erg. Afgelopen tijd altijd klote spins gehad, of zo'n kaart pakketje of lage bedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Zo. Ff wat mensen toegevoegd hier uit t topic voor rivals.

Zo pitten... Morgen weer verder.

Na t aanpassen van de deadzones en het veranderen van simulatie naar normal gaat t beter. Zelfs hele bochten doordriften gaat nu. Snel is dat niet, maar wel ff leuk. :DD

He he... Eindelijk komen we er... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 18-10-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
job115 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:55:
[...]

Heb je toevallig sturen op simulatie gezet? In forza 3/4 vond ik dat erg makkelijk rijden, maar sinds forza 5 ben ik terug gegaan naar normal omdat sim niet meer te doen was voor mij
Hmm opmerkelijk, ik rijd eigenlijk al sinds forza 3 met sim steering en vond dat de auto heel vreemd reageerde in 4 als je het op normal had staan. Heb niet het idee dat het een bijzonder grote invloed heeft behalve als je probeert te corrigeren, maar vaak doe ik dan toch al eerder iets fout waardoor ik dat niet aan sim steering kan toeschrijven.

Moet dat wellicht eens proberen om te zien of ik betere tijden kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tsjongejonge.... Over foute keuzes gesproken...

Ik ben bij het grand touring deel met een laferrari gaan racen.

Jeetje wat een klote auto zeg.

Road America (volgens mij) bijna geen ronde die ik fatsoenlijk rondkom. 0,0 grip.

De auto voelt aan alsof ie van lood is, en wil in elke bocht rechtdoor ... Ik word er zelf wat gefrustreerd van nu... Pffff. Lijkt wel alsof ik t verleerd ben.

#zucht. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 18-10-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blijkbaar als je in een league lobby zit waar de tijd-bracket van afgelopen is, mag je gewoon doorrijden tot de lobby sluit. Dus we bleven met ~15 man over, heerlijk racen, netjes ruimte, geen geram en ging het mis werd je weer netjes voor gelaten.

Leuke botsing
http://xboxclips.com/Sine...a7-42fe-80ab-902c16d98b14

3 wagens breed, 1 remde stuk eerder, maar witte auto liet hem bocht erna gewoon weer langs
http://xboxclips.com/Sine...10-4dc5-a163-51c971265d47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
SinergyX schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:20:
3 wagens breed, 1 remde stuk eerder, maar witte auto liet hem bocht erna gewoon weer langs
http://xboxclips.com/Sine...10-4dc5-a163-51c971265d47
Dus er kan toch nog leuk geraced worden met botsingen aan, foutje moet kunnen :)
Hoe gaat het nu met je stuur? Alles beetje normaal in kunnen stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jammer dat de American muscle car league is afgelopen, ik heb me er zeer in vermaakt. Wat mij betreft mag er een permanente muscle car league komen. Gisteravond mooie volle lobbies met 21-24 man waarin betrekkelijk netjes werd gereden. Alleen zijn die hele kleine + technische tracks geen doen als er twee van die slagschepen naast elkaar de bocht door willen :+ Op Laguna Seca ontstaan er geheid schroothopen bij zowat iedere bocht.
Bijna overal top 3 geëindigd en 4x als 1e, alleen was mijn tune niet geschikt voor Rio. Hij had vooral moeite met die lange bocht na de start.

De Sim league heb ik nog niet gedaan, ben meer benieuwd naar die nieuwe R-Class GT league en in iets mindere mate naar de X-Class ghost league.
Was bezig met 2 wagens op te tuigen voor de GT maar er is een pi restrictie van 880, vanavond nog ff verder naar de builds kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 19-10-2015 15:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
mowa schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:13:
Jammer dat de American muscle car league is afgelopen, ik heb me er zeer in vermaakt. Wat mij betreft mag er een permanente muscle car league komen. Gisteravond mooie volle lobbies met 21-24 man waarin betrekkelijk netjes werd gereden. Alleen zijn die hele kleine + technische tracks geen doen als er twee van die slagschepen naast elkaar de bocht door willen :+ Op Laguna Seca ontstaan er geheid schroothopen bij zowat iedere bocht.

De Sim league heb ik nog niet gedaan, ben meer benieuwd naar die nieuwe R-Class GT league en in iets mindere mate naar de X-Class ghost league.
Was bezig met 2 wagens op te tuigen voor de GT maar er is een pi restrictie van 880, vanavond nog ff verder naar de builds kijken.
Zijn geloof ik maar 3 wagens die boven de restrictie kunnen komen. Vind de GT-klasse tot nu toe erg wisselend, soms hele leuke races en af en toe een idioot die zich naar voren beukt in de eerste bocht en vervolgens op andere gaat schelden.

Is die sim league er nog wel? Staat er bij mij niet meer tussen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

job115 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Zijn geloof ik maar 3 wagens die boven de restrictie kunnen komen. Vind de GT-klasse tot nu toe erg wisselend, soms hele leuke races en af en toe een idioot die zich naar voren beukt in de eerste bocht en vervolgens op andere gaat schelden.

Is die sim league er nog wel? Staat er bij mij niet meer tussen namelijk
Als die sim league er niet meer tussen staat zal die wel gestopt zijn, zag het van het weekeinde zonder te kijken tot wanneer die er is.
T'is helaas vaak; hoe sneller het gaat, des te harder er wordt gecrasht. :+
Wordt er bij jou dan af en toe nog zo gebeukt? Ik ga er althans vanuit dat jij met de andere grote jongens op pinnacle rijdt. In elite zijn er voldoende potjes dat ik zelfs geen blikschade heb.

Helaas rij ik te weinig en heb ik daardoor te weinig punten om hoog op de league leaderboard te komen want de top 4 in de lobby's zijn vaak van hetzelfde niveau, daarna valt er een gat en onderaan zijn er zelfs een paar die niet eens op tijd finishen :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
mowa schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Als die sim league er niet meer tussen staat zal die wel gestopt zijn, zag het van het weekeinde zonder te kijken tot wanneer die er is.
T'is helaas vaak; hoe sneller het gaat, des te harder er wordt gecrasht. :+
Wordt er bij jou dan af en toe nog zo gebeukt? Ik ga er althans vanuit dat jij met de andere grote jongens op pinnacle rijdt. In elite zijn er voldoende potjes dat ik zelfs geen blikschade heb.

Helaas rij ik te weinig en heb ik daardoor te weinig punten om hoog op de league leaderboard te komen want de top 4 in de lobby's zijn vaak van hetzelfde niveau, daarna valt er een gat en onderaan zijn er zelfs een paar die niet eens op tijd finishen :+
Het onderlinge racen voorin is vaak best aardig, alleen zit nog regelmatig een malloot in de lobby die een rondje wacht om je eraf te kegelen. Daar kom je helaas niet vanaf in publieke lobbies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Welke camera view gebruiken jullie jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
Format-C schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:48:
Welke camera view gebruiken jullie jongens?
in car view, met uitzondering van enkele P klasse auto's waar je echt geen ene moer ziet, bijvoorbeeld Peugeot 908.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Lachen dat de ghost league nu X klasse is. Tijdje geleden dat ik er in heb gereden dus het is weer lekker wennen, + dat ik net vergeten was TCS aan te zetten...

Hier ook in car meestal, tenzij het een kut wagen is waar je niks ziet of als ik wat meer overzicht op de track nodig heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 19-10-2015 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mmm.

Het gaat nu beter.

Heb/ had de neiging om als een wilde over de baan te jassen...

Heb dus tcs, stm, en ABS uitgezet. Dan moet ik wel rustiger rijden... :D

En ja hoor. De tijden worden sneller en de fouten minder.

Heb wel het gevoel dat ik langzamer rijd, maar ik rijd smoother, dus de tijden zijn sneller...

Morgen verder. :)

Vette game. :) Dit is nou een simulator _/-\o_ Mn kameraad haalt zaterdag ook een One, eveneens met Forza. Afgelopen weekend was die hier ook. Maar we waren gewoon te wild. Te arcade zeg maar. Te triggerhappy. Forza 3 was meer arcade dan deze... Of vergis ik me nou?

Wordt iig weer een lang weekendje racen komend weekend. Haha.

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 19-10-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Heeft je maat de speciale editie gekocht?

BTW voor DLC enzo loont het zeker om dit te kopen in een andere store. De US/RU of Braziliaanse store is zeer geschikt hiervoor. Scheelt aardig wat met de huidige Euro koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw met Forza, maar is er ook een markt voor de stickers op je wagen, gemaakt door de community of kun je telkens alleen kiezen uit de exemplaren die het spel jouw presenteert?

Is het ook mogelijk om oude stickers die eerst op je wagen zaten er later weer op te doen, zo ja onder welke optie kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Ik zat paar dagen terug trouwens eens naar die endurance races te kijken, maar.... ik weet toch heel zeker dat ik die Nurburgring endurance race (8 ronden) al gereden had. Forza is kennelijk een andere mening toebedeeld :? Iemand dat ooit eerder gehad? Sowieso heb ik het idee dat bij die Showcases wel meer events ineens op not-completed staan waar ik ze wel gedaan heb, al heb ik zo even geen concrete andere voorbeelden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:51:
Nieuw met Forza, maar is er ook een markt voor de stickers op je wagen, gemaakt door de community of kun je telkens alleen kiezen uit de exemplaren die het spel jouw presenteert?

Is het ook mogelijk om oude stickers die eerst op je wagen zaten er later weer op te doen, zo ja onder welke optie kan ik dat vinden?
Stickers? Decals en liveries neem ik aan?

Alle 'race' auto's kan je simpel resetten door gewoon paint car te doen (als je er eentje hebt gekozen toen je de auto kocht), zelfde kan je met stickers (decals) Paint car -> apply decals. In de edit mode kan je via insert ook community stickers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
BM schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:45:
Ik zat paar dagen terug trouwens eens naar die endurance races te kijken, maar.... ik weet toch heel zeker dat ik die Nurburgring endurance race (8 ronden) al gereden had. Forza is kennelijk een andere mening toebedeeld :? Iemand dat ooit eerder gehad? Sowieso heb ik het idee dat bij die Showcases wel meer events ineens op not-completed staan waar ik ze wel gedaan heb, al heb ik zo even geen concrete andere voorbeelden.
De showcases moet je als eerste finishen wil je ze completen. Dit had ik ook bij een. Bij zo'n endurance is het dus zwaar kut als je tweede of iets finished, want dan heb je 2 uur van jan lul gereden zeg maar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Sven Enthoven schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

De showcases moet je als eerste finishen wil je ze completen. Dit had ik ook bij een. Bij zo'n endurance is het dus zwaar kut als je tweede of iets finished, want dan heb je 2 uur van jan lul gereden zeg maar.. :)
Aaaaah, dat verklaard wel een en ander. Was inderdaad niet 1e geworden. Thanks voor de info :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Je kan bij het painten ook community made vinyls toevoegen.
Hierdoor wordt je paint wel gelocked en kan je deze niet sharen met de rest van de wereld.
Zoeken doe je via de paint car sectie. En dan insert vinyl group, naar links switchen met LB, en druk op de "back" knop en search.
Zie ook deze "guide' http://www.windowscentral...t-and-apply-custom-decals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Heb zojuist gehoord dat Daytona infield ook een regentrack gaat krijgen, wanneer weet ik niet maar Turn 10 is er wel mee bezig. Ik word er niet blij van maar er zullen vast wel liefhebbers voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:39
Ik heb ineens 2 downloads die zomaar stoppen. Lijkt met anniversary pack e maken te hebben?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Xbox op Engels instelt krijg je bij de snelheidsmeter mph te zien, is dit nog ingame om te zetten naar kmh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:27:
Als je de Xbox op Engels instelt krijg je bij de snelheidsmeter mph te zien, is dit nog ingame om te zetten naar kmh.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar. In options zie ik het niet staan.
Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste