Heb afgelopen zaterdag nog 'n uurtje of wat de V8 en C-Class Leagues gereden.
Het werd me duidelijk, wat ik eerder aangaf, waarom er zo slecht werd gereden. Ik zat aanvankelijk bij de
Grassroots. Om de meest ernstige crashes te voorkomen/ontwijken bleek de beste tactiek bij de start iedereen voorbij te laten gaan en rustig de meute in te halen. Met speels gemak vrijwel alles (op 1 of 2 crashes na) gewonnen

Echt te Easy. Later kon ik in Elite verder gaan maar heb verder de C-Class leagues gedaan waarin ik wel in Elite startte en waarin ik wat leuke Trans Am's en Toyota's kon testen.
Geen idee waarom ik in de ene league in grassroots start en de andere in elite zit.
In ieder geval kan ik met die Trans Am's, na wat upgrades, cougars, en 'n leuke Dodge Charger, etc ook rijden in die nieuwe muscle car League.
edit:
Zag gisteravond dat ik in de American muscle car league en de S-Class ghost (non collision) league wel in elite kan starten.
Heb echter niet geracet maar Gears gespeeld. Dat zal dan op basis van het rijden in de V8 league zijn want iedereen start standaard in Grassroots.
Persoonlijk vind ik het gat tussen Grassroots en Elite heel groot, daar zitten nog 2 stappen tussen en naar pinnacle is het maar 1 stap. Op zich kan ik in Elite bovenin goed meekomen. Althans op basis van de C-class league waar ik aan heb meegedaan zonder leaderboard auto's te gebruiken.
Is dat gat niet te te groot? Ik beschouw mezelf namelijk als een gemiddelde rijder. Heb eventjes een pinnacle rijder bezig gezien op Twitch en die tijden zijn voor mij echt onhaalbaar. Hoewel ik onderaan wel mee zou kunnen doen gezien de tijden.
[
Voor 30% gewijzigd door
mowa op 13-10-2015 11:45
]