Ik rij altijd op unbeateble AI maar in die showcase races is dat gewoon echt niet te doen! Wat een oneerlijk k*t spel is dit soms met echt vreselijke AI op sommige momenten. Ik geniet bijna elk moment van forza totdat ik de showcases opstart dan heb ik na 5 minuten zin om mijn controller zo hard op de grond te gooien zodst deze via het plafond terug stuiterd.
natuurlijk kan ik de AI tijdens deze races op pro zetten maar dat wil ik niet!
Ik speel al forza games sinds deel 2 en merk toch wel dat forza vanaf deel 4 mij steeds minder lang vast houd, het is eigenlijk steeds hetzelfde, zeker nu met het op 100% halen van die championships.
Het is tekens de zelfde 4,5,6 races maar dan met een andere auto en dat 6x
Ook is het onbegrijpelijk dat er auto's missen die in deel 5 wel aanwezig waren, om deze later met dlc waarschijnlijk terug te brengen.
Het had ze goed gestaan om met deze 10 de verjaardag editie eens gewoon een volledig spel uit te brengen zonder 120 euro te moeten Lappen voor alles wat nog komen gaat wat eigenlijk in voorgaande delen al aanwezig was.
Begrijp me niet verkeerd als deel 6 je eerste forza game is zou ik ook tevreden zijn geweest.
[
Voor 24% gewijzigd door
schumi1986 op 03-10-2015 00:04
]