• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 16:22
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:35:
[...]

Let op dat de Madcatz (zover ik weet nog steeds) niet op de PC kan, G920 kan dit gelukkig wel, mocht je ook in de toekomst op PC willen gamen.
Bedankt voor de top, had ik nog niet eens naar gekeken bij de Madcatz.

Zojuist Forza 6 besteld :D. Ben benieuwd ernaar.
Vooral in verhouding tot Forza 5.

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:06:
[...]

Weer een bug met wheels, TX heeft inderdaad ook since lauch issues met FFB reset en button-remapping.
Enig idee wat ik hier momenteel tegen kan doen? Dit is werkelijk waar niet te doen. Net met schoenen aan maar eens geprobeerd maar nog komt brake niet voorbij de 50%

XBL GT: HabbekratzNL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58
Habbekrats_NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:16:
[...]

Enig idee wat ik hier momenteel tegen kan doen? Dit is werkelijk waar niet te doen. Net met schoenen aan maar eens geprobeerd maar nog komt brake niet voorbij de 50%
Hadden ze op FM.net niet een tijdelijke oplossing? Logisch zou ik zeggen je max-deadzone van braking naar ~50% te zetten, zodat hij eerder volledige rem herkent.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
Habbekrats_NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:16:
[...]

Doe de slider is helemaal naar links.

Als je naar een andere race gaat is hij wel weer uit zijn settings [Patch graag]

• Habbekrats_NL
jori040 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:36:
[...]

Doe de slider is helemaal naar links.

Als je naar een andere race gaat is hij wel weer uit zijn settings [Patch graag]
Oke, dus 0,50 en dan voor elke race het weer opnieuw instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Hilarisch... Volume 2 bevat nachtraces met grote SUV's, zoals de RAM Runner en Shelby Raptor op circuits zoals Spa :) :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fuFteGI64zig4EWtedDOGx7H/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 23-09-2015 16:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:36

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond voor de gein eens een testrondje gedaan over de volledige nurburgring (nordschleife + GP circuit) met de Terradyne Gurkha LAPV. Ook... interessant :p
Met een tonnetje of 8 aan auto het circuit op is bijzonder. Bijna elke slide resulteert in veeeel te hete banden. Topsnelheid bergaf, 160 zo'n beetje, topsnelheid op het lange rechte stuk was zo'n 135 _O-

Geloof dat rondetijd zo rond de 16,5 minuut lag. Leuk voor 1 keer, maar dat was het ook wel :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• MAX3400
BM schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:56:

Geloof dat rondetijd zo rond de 16,5 minuut lag. Leuk voor 1 keer, maar dat was het ook wel :p
Ik hoor een GoT Endurance aankomen... >:) >:)

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:14:
[...]

Ik hoor een GoT Endurance aankomen... >:) >:)
In GT was die toch al eens gedaan met die Ford Model T?

Moet zeggen dat mijn A700 klasse mini geen succes was op de nurburg, 7 bak die bij 215km/h al in z'n top zat, elke versnelling was het nonstop TSC knipperen (waardoor zelfs geluid compleet vaag ging doen). Volgende keer iets beter kijken naar de topspeed (ik dacht echt 8.5 te zien staan, maar bleek dus 5.nogwat :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:54:
[...]

In GT was die toch al eens gedaan met die Ford Model T?

Moet zeggen dat mijn A700 klasse mini geen succes was op de nurburg, 7 bak die bij 215km/h al in z'n top zat, elke versnelling was het nonstop TSC knipperen (waardoor zelfs geluid compleet vaag ging doen). Volgende keer iets beter kijken naar de topspeed (ik dacht echt 8.5 te zien staan, maar bleek dus 5.nogwat :P).
Haha ja dan schiet het niet op nee! was vergeten de timer te verhogen en volgens mij waren er nog een paar die t niet gehaald hadden.. moet je bij Balou wezen, die ging als de brandweer

Xbone GT: sv3nnie

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:10
Kan iemand me vertellen of een shifter van een G25 ook op de G920 werkt? :')

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• SinergyX
Sven Enthoven schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:24:
Haha ja dan schiet het niet op nee! was vergeten de timer te verhogen en volgens mij waren er nog een paar die t niet gehaald hadden.. moet je bij Balou wezen, die ging als de brandweer
Ik was de race ook uit gegaan, hoorde balou nog iets zeggen over een bocht (waar grapjes over werden gemaakt), toen kwam ik pas bij start/finish :P

Zal die tune nog eens opzoeken, dat ding doet echt iets vaags met je geluid als je TSC aan hebt staan (alsof je geluid gigantisch gaat kraken, zoals pCars vaak had).
GAIAjohan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:38:
Kan iemand me vertellen of een shifter van een G25 ook op de G920 werkt? :')
kort nee

lang (support logitech)
Unfortunately, the H-gate shifter designed for the G25 Racing Wheel is not compatible with the G920 Driving Force Racing Wheel. The Driving Force Shifter is not designed for that function either.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 17:40 ]

• GAIAjohan
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:39:
[...]

Ik was de race ook uit gegaan, hoorde balou nog iets zeggen over een bocht (waar grapjes over werden gemaakt), toen kwam ik pas bij start/finish :P

Zal die tune nog eens opzoeken, dat ding doet echt iets vaags met je geluid als je TSC aan hebt staan (alsof je geluid gigantisch gaat kraken, zoals pCars vaak had).

[...]

kort nee

lang (support logitech)

[...]
Pff, het ziet er zoooo uit als een waste of money als je een G25 hebt :(

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 15:41

Joostk

Barkrukprofeet

Ik heb idd ook last van het niet volledig ingedrukt krijgen van het rempedaal op de G920.
Moet echt het pedaal vloeren met 2 voeten wil ik 100% de rem in Forza ingedrukt krijgen.

• MAX3400
Joostk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
Ik heb idd ook last van het niet volledig ingedrukt krijgen van het rempedaal op de G920.
Moet echt het pedaal vloeren met 2 voeten wil ik 100% de rem in Forza ingedrukt krijgen.
Ingedrukt is ingedrukt (mechanisch dan); of je daar nou 1 lief voetje of 2 klompvoeten voor gebruikt, is een ander verhaal.

Neem aan dat je dat niet bij elk spel hebt want dan lijkt je pedalenset niet helemaal lekker. Zo niet, inderdaad even spelen met de deadzones in bepaalde spellen; niet alles werkt altijd even vlekkeloos helaas.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
UnitedArt heeft me een goede tijd op Bathurst staan, vandaag even wat rondes geprobeerd maar kom er niet onder, m'n beste was zo'n 1 seconde te laat. In de 2e bocht, laatste bocht en dat zigzaggedeelte kun je trouwens nog wat winst maken.

• GAIAjohan
Lijstje met auto's die gewoon niet kloppen een tikje uitgebreid:
Acura RSX - SML achter werkt zeker niet, vóór heb ik twijfels, volgens mij brandt daar het oranje DRL lampje, en niet de SML.
BMW M235i - SML's werken niet, maar is wel US-spec
2014 Honda Civic Si - SML's achter werken niet
Nissan 370Z - SML's werken niet, maar wel US-spec
Scion tC - SML's werken niet, ze lijken met een buisje vanuit de achterlichten te moeten werken, maar er komt dus niks door..
VW Golf mk3 - SML's vóór werken niet
VW Golf mk2 - Achterlichten zijn US-spec, de rest is EU-spec
VW Scirocco 16v - SML's achter werken niet, is US spec
Volvo 850R- Helaas US spec (waardoor hij langzamer is, en een automaat heeft), maar dan doen de SML's het ook nog eens niet :(

En dan heb ik nog maar heel weinig auto's in de garage.. Vind de fouten best veel eigenlijk.. En dan laat ik content foutjes als flipper/handbak/automaat nog ff buiten beshcouwing..

Een ergere fout vind ik het volgende: De achterlichten van de Scion tC, is links écht gemaakt, en rechts... Is het spiegelbeeld van links, letterlijk.. Er blijkt namelijk Scion in te staan, links = goed, rechts = in spiegelbeeld..

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2015 19:11 ]

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
GAIAjohan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:32:
Lijstje met auto's die gewoon niet kloppen een tikje uitgebreid:
Acura RSX - SML achter werkt zeker niet, vóór heb ik twijfels, volgens mij brandt daar het oranje DRL lampje, en niet de SML.
BMW M235i - SML's werken niet, maar is wel US-spec
2014 Honda Civic Si - SML's achter werken niet
Nissan 370Z - SML's werken niet, maar wel US-spec
Scion tC - SML's werken niet, ze lijken met een buisje vanuit de achterlichten te moeten werken, maar er komt dus niks door..
VW Golf mk3 - SML's vóór werken niet
VW Golf mk2 - Achterlichten zijn US-spec, de rest is EU-spec
VW Scirocco 16v - SML's achter werken niet, is US spec
Volvo 850R- Helaas US spec (waardoor hij langzamer is, en een automaat heeft), maar dan doen de SML's het ook nog eens niet :(

En dan heb ik nog maar heel weinig auto's in de garage.. Vind de fouten best veel eigenlijk.. En dan laat ik content foutjes als flipper/handbak/automaat nog ff buiten beshcouwing..

Een ergere fout vind ik het volgende: De achterlichten van de Scion tC, is links écht gemaakt, en rechts... Is het spiegelbeeld van links, letterlijk.. Er blijkt namelijk Scion in te staan, links = goed, rechts = in spiegelbeeld..
Wat zijn SML's? Google levert mij geen antwoord helaas

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• GAIAjohan
Side marker lights, zul je voornamelijk op Amerikaanse auto's vinden, aangezien het verplicht is op de Amerikaanse markt. In Europa gebruikt eigenlijk alleen Volvo ze..

Hier de Scion..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3kRDAiK.jpg

Active air intake op de Plymouth GTX is kaduuk. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2015 19:40 ]

• Thomas
  • Niet online
De Alfa 33 Stradale gekocht. Fijn bakkie, had hem in Horizon 2 voor het dragracen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
ThomasXIV schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:44:
De Alfa 33 Stradale gekocht. Fijn bakkie, had hem in Horizon 2 voor het dragracen.
Meh heel die wagen verpest het drag racen online. Iedereen neemt die... en de echte logische wagens die in echt makkelijk zon wagen vernietigen op de 1/4mile zijn bagger qua tuning parts...
Ik doe lekker met mn bmw 2002 turbo met 3.2 turbo blok erin. 1000pk op achterwielen en wheelies !! Ziet er tenminste uit als een drag racer. Ipv een alfa 33 of alfa gta...
Maar dat vind ik hoor, hoop dat die wagens generfd worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
Joostk schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
Zet deceleration axis deadzone outside eens op 50.

Bij mij gaat hij na een race uit zijn settings.

Je zou toch zeggen dat Turn 10 met testen ook tegen deze problemen aan loop.

pppppfffffff.

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 23-09-2015 20:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
GAIAjohan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:21:
Side marker lights, zul je voornamelijk op Amerikaanse auto's vinden, aangezien het verplicht is op de Amerikaanse markt. In Europa gebruikt eigenlijk alleen Volvo ze..

Hier de Scion..
[afbeelding]

Active air intake op de Plymouth GTX is kaduuk. 8)7
Ik vind het mierenneuken. Beetje overdreven om het "erg" of "slecht" te noemen imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GAIAjohan
Martinspire schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:16:
[...]

Ik vind het mierenneuken. Beetje overdreven om het "erg" of "slecht" te noemen imo.
Dat de active aero op sommige wagens niet meer werkt, zeker tov Forza 4 vind ik zeker weten slecht. Het schijnt op de McLaren P1 ook niet goed te gaan,
Bij de Lamborghini Reventon schijnt het ook kapot te zijn, net als bij de Ferrari 458 speciale

Dat verlichting niet werkt zoals het ou moeten werken vind ik zeker niet mierenneuken. Of ga jij bij je APK ook zeggen dat een kapot lampie nergens op slaat?

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2015 20:35 ]

• Martinspire
GAIAjohan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:32:
[...]

Dat de active aero op sommige wagens niet meer werkt, zeker tov Forza 4 vind ik zeker weten slecht. Het schijnt op de McLaren P1 ook niet goed te gaan,
Bij de Lamborghini Reventon schijnt het ook kapot te zijn, net als bij de Ferrari 458 speciale

Dat verlichting niet werkt zoals het ou moeten werken vind ik zeker niet mierenneuken. Of ga jij bij je APK ook zeggen dat een kapot lampie nergens op slaat?
Wat bedoel je met dat de actieve aero niet werkt? Dat het geen nut heeft op de performance of wat? Want ik zie het gewoon bewegen.

Verder maakt mij die verlichting weinig uit want ik race vooral overdag, maar APK is natuurlijk bullshit want die auto's zijn gewoon digitaal. En als ik een Lambo had, dan denk ik niet dat ik me druk ga maken over lampjes, daar heb je dan gewoon een mannetje voor :>

• GAIAjohan
Dat het gewoon beweegt moet nog wel logisch zijn. Bij de Lambo werkt het niet zoals in het echt...
Neem eens de Plymouth Gtx. Deze heeft een luchthapper op de motorkap die open gaat bij vol gas. In FM6 is ie continu open. In forza Vista kun je die luchthapper omhoog en naar beneden doen.
In fm4 werkte die luchthapper ook tijdens het rijden zoals bedoeld, in fm6 dus niet.

• v8power67
Tja dat zijn de gevolgen van een 2jaarse release. Wordt best gerushed, en krijg je zulke fouten. Sowieso merk je nog steeds dat bepaalde autos er nog steeds matig uitzien zoals f40 en r32 skyline. Zijn bijna dezelfde models zoals fm1. Alleen meer polys erop gemikt maar dezelfde fouten.
R32 gtr ziet er in dit spel heel raar uit.
Maar ja dat krijg je zit veel minder aandacht voor de autos in dan bv een gran turismo(premium wagens dan).
Maar ja je hebt wel elke 2 jaar een nieuwe game. Is ook wat waard.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[Dat verlichting niet werkt zoals het ou moeten werken vind ik zeker niet mierenneuken. Of ga jij bij je APK ook zeggen dat een kapot lampie nergens op slaat?
Wat zeg je nou? Moeten de auto's in Forza allemaal voor APK?

Dat wordt een duur geintje met honderd auto's in de garage. Hopelijk mag ik met ingame credits betalen.

Edit: Ik bedenkt me net dat er geen RDW steekproef op moet zitten. Dat mag maximaal 4 uur duren namelijk. Zal je net zien dat het op zaterdag middag valt en ik niet kan spelen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 23-09-2015 23:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:57
[...]

Dit is wel erg jammer ja, ook kan ik niet begrijpen dat auto's die in FM5 zaten nu in deel 6 ontbreken (en later misschien weer aangevuld gaat worden door dure DLC)

Begrijp me niet verkeerd ik ben best tevreden met deel 6 alleen als 10 jarig bestaan hadden ze best wel wat simpele dingetjes net als hier boven genoemd makkelijk kunnen oplossen.

Misschien komt het omdat ik alle FM op deel 1 na gespeeld heb, kan begrijpen als je alleen deel 5 en nu deel 6 gespeeld hebt dat je dan sneller tevreden bent :p

• Thomas
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:49:
[...]

Meh heel die wagen verpest het drag racen online. Iedereen neemt die... en de echte logische wagens die in echt makkelijk zon wagen vernietigen op de 1/4mile zijn bagger qua tuning parts...
Ik doe lekker met mn bmw 2002 turbo met 3.2 turbo blok erin. 1000pk op achterwielen en wheelies !! Ziet er tenminste uit als een drag racer. Ipv een alfa 33 of alfa gta...
Maar dat vind ik hoor, hoop dat die wagens generfd worden.
Dat dragracen begin ik niet aan, is gewoon een kwestie van de beste auto en beste afstelling en dan goed schakelen. De 33 stradale is een goede allround A klasse wagen, op circuits met lange stukken beter dan de BAC mono, dus daar heb ik 'm voor.

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-10 22:13
Gisteren ook een paar rondjes doorgereden op Watkins Glen, die 2e bochtencombinatie rechts links is wel snoeihard te nemen! Erg gave track die heel erg fijn is om met een flink tempo te rijden en dat keer op keer.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 10:25
Watkins Glen is inderdaad lekker!

De bochten waar ik nu de meeste moeite mee heb zijn de twee chicanes op het achterste rechter stuk van Yas Marina

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 14:58
AnthonyR schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:30:
Gisteren ook een paar rondjes doorgereden op Watkins Glen, die 2e bochtencombinatie rechts links is wel snoeihard te nemen! Erg gave track die heel erg fijn is om met een flink tempo te rijden en dat keer op keer.
Watkins Glen is ook een favo track van mij!
Maar toch maakt deze het gemis van Mugello niet minder.
Vind het nog steeds jammer dat die in Forza 6 niet is terug gekomen...

• MAX3400
Hoezo foutjes in het spel??? "You beat LSR Balou" :+

Gelukje, zullen we maar zeggen; was niet eens via Rivals maar een of andere wazige race in Volume 2

• AnthonyR
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:15:

Gelukje, zullen we maar zeggen; was niet eens via Rivals maar een of andere wazige race in Volume 2
Is te doen hoor ;) ook in Rivals, gewoon blijven oefenen.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
De 33 stradale is een goede allround A klasse wagen, op circuits met lange stukken beter dan de BAC mono, dus daar heb ik 'm voor.
Gisteren ook een paar uurtjes online geraced, wel via de competities m.a.w. 'no collisio' en iedereen neemt daar de BAC mono of 33 Stradale in de A-klasse. De kunst is daar met een 'gewone' wagen die gasten lik op stuk te geven, want eigenlijk is de BAC mono een wagen voor gasten die niet kunnen sturen.

• MAX3400
AnthonyR schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:20:
[...]

Whahahaha :) Ik heb een select aantal mensen in mijn Friendlist waar ik in FM5 al nooooit voorbij kwam. Heeft weinig met oefenen te maken, voor mij dan...

• job115
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:15:

Welke baan en klasse? Daar moeten we natuurlijk even wat aan gaan doen

• MAX3400
job115 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:43:
[...]

Welke baan en klasse? Daar moeten we natuurlijk even wat aan gaan doen
Hockenheim National - A-klasse. Zit net te kijken; zowel jij als ik hebben een dirty lap waarschijnlijk uit Career of Multiplayer.

Zijn er nog anderen die wel eens met de T10-wagens rijden? Ik vind ze uitermate lekker uitgebalanceerd en goed onder controle te houden op bijna elke baan :)

/edit: net met een M5 zonder TCS/STM heeerlijk kunnen rijden op een nat Brands Hatch. Big d:)b aan de T10-tuners :)

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2015 12:05 ]

• job115
AnthonyR schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:20:
[...]

Op welke banen/klasse als ik vragen mag? Zag de huracan spec challenge staan, en die heb ik weer even opnieuw gedaan

• AnthonyR
Ik zal je wel berichten als het zover is. Huracan wist ik zo 1,2,3. Maar ben zelf veel wezen oefenen in R klasse op de natte Nürburgring, kan nog stuk sneller maar op het randje rijden op een natte baan is lastig voor de volle 7 minuten. Ook niet zo heel veel tijd gehad voor Rivals, drukke weken. :P

[ Voor 11% gewijzigd door AnthonyR op 24-09-2015 13:08 ]

• v8power67
Gvd... rotspel sluit nu al voor de 4e keer af tijdens online racen.
Blijft het geluid hangen en bam knalt spel eruit.
Had precies zelfde met fm5...
Altijd tijdens drag racen online. Andere modussen nooit gehad. Wou opnamen ervan maken maar dat kon niet meer?? Of neemt de x1 niet altijd laatste 15min op zoals ps4 ?

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 24-09-2015 14:30 ]

• Thomas
  • Niet online
Heb dat ook online een aantal keer gehad.

• Thomas
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:55:
[...]

Hockenheim National - A-klasse. Zit net te kijken; zowel jij als ik hebben een dirty lap waarschijnlijk uit Career of Multiplayer.

Zijn er nog anderen die wel eens met de T10-wagens rijden? Ik vind ze uitermate lekker uitgebalanceerd en goed onder controle te houden op bijna elke baan :)

/edit: net met een M5 zonder TCS/STM heeerlijk kunnen rijden op een nat Brands Hatch. Big d:)b aan de T10-tuners :)
Vind die T10 wagens juist niet zo. Ben nu ook lekker bezig met rivals, uit mijn vriendenlijst zijn het af en toe UnitedArt en MAN0MARS1 die me nog wel eens te snel af zijn op een aantal tracks. Op de meesten tot nu toe sta ik nummer 1 (in de vriendenlijst) O-) . Ben nu met de A-klasse bezig en ga lekker alle circuits af, vind de A klasse fijn en zo leer ik de tracks wat beter kennen (rij meestal totdat ik m'n eigen tijd niet meer verbeter).

Mijn A klasse favorieten zijn de Alfa 33 Stradale en de Bac Mono, ook die Aston V12 Zagaro is erg fijn op sommige tracks, je kunt er lekker snelheid mee behouden/opbouwen in ruime bochten. Vooral die Stradale ligt echt fantastisch op de weg, glij bijna nooit met dat ding (met Raceboy77's tune). Is ook een favoriet in het klassement op de meeste circuits. Geld tikt trouwens ook lekker aan, ondertussen wel weer wat wagens gekocht maar voor je het weet heb je er weer een miljoen bij. Vrij vaak spinnen en lekker levelen.

• Habbekrats_NL
Ik heb echt het idee dat ik er niets van bak. Stuur niet meer aangeraakt sinds ik erachter kwam dat er een bug is, helaas nog geen update of nieuws.

Ik rij nu met STM&TCS aan... Zonder dat vlieg ik alle kanten op. Hebben jullie eventueel tips om een stapje hoger te zetten?

• RigolleM
  • Nu online
v8power67 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:38:
Gvd... rotspel sluit nu al voor de 4e keer af tijdens online racen.
Blijft het geluid hangen en bam knalt spel eruit.
Had precies zelfde met fm5...
Altijd tijdens drag racen online. Andere modussen nooit gehad. Wou opnamen ervan maken maar dat kon niet meer?? Of neemt de x1 niet altijd laatste 15min op zoals ps4 ?
Staat de X1 op Stand-by-voedingsmodus?
Ik heb geleerd met pCars dat je best de X1 in Energiespaarstand zet, zodoende de X1 afsluit om alle cache te ledigen. Ik had continue last van lags als ik het via Stand-by-voedingsmodus deed. Ik merkte gisteren ook dat er wat vertraging op zat 'online' en mijn X1 staat terug in Stand-by-voedingsmodus.

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 24-09-2015 14:32 ]

• RigolleM
  • Nu online
Mijn A klasse favorieten zijn de Alfa 33 Stradale en de Bac Mono, ook die Aston V12 Zagaro is erg fijn op sommige tracks, je kunt er lekker snelheid mee behouden/opbouwen in ruime bochten. Vooral die Stradale ligt echt fantastisch op de weg, glij bijna nooit met dat ding (met Raceboy77's tune). Is ook een favoriet in het klassement op de meeste circuits. Geld tikt trouwens ook lekker aan, ondertussen wel weer wat wagens gekocht maar voor je het weet heb je er weer een miljoen bij. Vrij vaak spinnen en lekker levelen.
Op Bernese Alps draait die Aston V12 Zagaro wel lekker rond, meestal eindig ik 'online' vooraan voor de BAC mono's.

• job115
RigolleM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:30:
[...]

Op Bernese Alps draait die Aston V12 Zagaro wel lekker rond, meestal eindig ik 'online' vooraan voor de BAC mono's.
Zagato staat daarom ook op 1 op de leaderboards, bac mono komt daar topsnelheid tekort
Habbekrats_NL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:17:
Ik heb echt het idee dat ik er niets van bak. Stuur niet meer aangeraakt sinds ik erachter kwam dat er een bug is, helaas nog geen update of nieuws.

Ik rij nu met STM&TCS aan... Zonder dat vlieg ik alle kanten op. Hebben jullie eventueel tips om een stapje hoger te zetten?
Heb je sturen toevallig op simulatie staan? Probeer het dan is met normaal

[ Voor 42% gewijzigd door job115 op 24-09-2015 14:36 ]

• v8power67
RigolleM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:25:
[...]

Staat de X1 op Stand-by-voedingsmodus?
Ik heb geleerd met pCars dat je best de X1 in Energiespaarstand zet, zodoende de X1 afsluit om alle cache te ledigen. Ik had continue last van lags als ik het via Stand-by-voedingsmodus deed. Ik merkte gisteren ook dat er wat vertraging op zat 'online' en mijn X1 staat terug in Stand-by-voedingsmodus.
Nope heb ik al uitgezet sinds dat mn game ging ging spacen met framedrops etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nu twee dagen met Forza 6 bezig (dank voor tip Russia store ;) ) en focus mij vnml op de singleplayer. Dat tunen vond ik in vorige Forza's nog wel leuk maar met een gezinnetje en overvolle dagen voor andere klaarstaan wil ik ook gewoon chill kunnen racen..

Waar haal ik het makkelijkste per klasse de beste/leukste tunes vandaan..? Of is er per klassen 'een beste auto' om te tunen waar ik me dan in één avondje druk om kan maken zodat ik binnenkort ook eens online kan komen kijken? :)

Ben sowieso zeer te spreken over de game in combinatie met een Sony 50W829B, echt schitterende combi!

• SinergyX
Klasse als in sort auto of tuningsklasse? A en S, Bac mono :P

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:04:
Klasse als in sort auto of tuningsklasse? A en S, Bac mono :P
Euhm.. Kijk, zo diep ben ik er dus nog niet eens in gesprongen >:)

Heb in iedergeval geen zin om in een oude mini een dik blok te gooien om zo hoger te ranken om het ranken.. Maar goed, ik ga er deze week gewoon eens even goed voor zitten en toch eerst wat meer zelf uitzoeken.

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:49
@ D-Ed:

http://xboxracingpro.com/faster-lap-times-in-forza-6

Ik ben zelf erg te spreken over tuner CQR Takumi.

Ik ben nu in Rivals in R klasse op Spa wet bezig met een tune van hem voor Lambo Veneno en rij er goede tijden mee...

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:57
Ik kan nog steeds niet online met fm6, nu een aantal x geprobeerd maar krijg steeds de foutmelding : failed to create match server list .

Op het FM forum staan er ook topics over dit probleem, hier nog iemand die hier ook last van heeft?

• Thomas
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:23:
Nu twee dagen met Forza 6 bezig (dank voor tip Russia store ;) ) en focus mij vnml op de singleplayer. Dat tunen vond ik in vorige Forza's nog wel leuk maar met een gezinnetje en overvolle dagen voor andere klaarstaan wil ik ook gewoon chill kunnen racen..

Waar haal ik het makkelijkste per klasse de beste/leukste tunes vandaan..? Of is er per klassen 'een beste auto' om te tunen waar ik me dan in één avondje druk om kan maken zodat ik binnenkort ook eens online kan komen kijken? :)

Ben sowieso zeer te spreken over de game in combinatie met een Sony 50W829B, echt schitterende combi!
Bij de Rivals staan er per klasse altijd leuke auto's met leuke tunes in de top van het klassement. Heb daardoor bijvoorbeeld een Honda NRX '05, een Alfa 33 Stradale en nog een aantal andere auto's die daar goede tijden rijden in de A klasse aangeschaft en er goede tunes voor gevonden.

• D-Ed
  • Niet online
ThomasXIV schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:57:
[...]

Bij de Rivals staan er per klasse altijd leuke auto's met leuke tunes in de top van het klassement. Heb daardoor bijvoorbeeld een Honda NRX '05, een Alfa 33 Stradale en nog een aantal andere auto's die daar goede tijden rijden in de A klasse aangeschaft en er goede tunes voor gevonden.
Dank (en dr_dreey ook ) maar hoe krijg ik dan de juiste tunes gevonden én geïnstalleerd? Overigens heb ik niet alle assists uitgezet (zit op 50% uit/aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Je kunt in het klassement gewoon iemand kiezen en die tune downloaden, of de naam van de maker zien.

• D-Ed
  • Niet online
ThomasXIV schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:11:
Je kunt in het klassement gewoon iemand kiezen en die tune downloaden, of de naam van de maker zien.
:+ Gisterenavond heel de shop doorlopen.. :o

• Thomas
  • Niet online
5 sterren houdt helaas niet altijd een goede tune in :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Gift van T10 d:)b d:)b d:)b
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2dymLAJVBDFpkoR4DTRSTn1X/full.jpg
Nee hoor, als het goed is een demo van de dealer

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:27:
[afbeelding]
Lekker opvallend kleurtje, zo moet het bij zo'n auto :) Zal denk wel de 2.3 ecoboost zijn.. 5.0V8tjes zullen zeer schaars worden met hun 130.000 euro ofzo ten opzichte de 50.000ish van de 2.3.

Btw waarom staat je evo er niet naast? ben wel benieuwd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sven Enthoven op 24-09-2015 19:45 ]

Xbone GT: sv3nnie

• MAX3400
Sven Enthoven schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:44:
[...]

Lekker opvallend kleurtje, zo moet het bij zo'n auto :) Zal denk wel de 2.3 ecoboost zijn.. 5.0V8tjes zullen zeer schaars worden met hun 130.000 euro ofzo ten opzichte de 50.000ish van de 2.3.
Ongeacht de motor (ja, het is de EcoBoost) moet hier standaard een 3.5" Milltek of Magnaflow onder. Gewoon, lekker donkere brom omdat het erbij past.
Btw waarom staat je evo er niet naast? ben wel benieuwd :P
Staat 20m verderop. Sinds vorige week maandag. Sinds ik het huis niet meer heb verlaten ivm FM6 :+

/edit: dafuq... Rij met mijn TF Viper op Road Atlanta Full. 3 rondjes op rij op het meetpunt voor de laatste chicane, de tijdsmeting op +0.000. Hoezo consequent rijden?

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2015 21:12 ]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:59
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:27:
[afbeelding]
Is de demo van Ford NL voor pers :) journalist bij je wonen?

• MAX3400
Boinkie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:44:
[...]

Is de demo van Ford NL voor pers :) journalist bij je wonen?
Niet dat ik weet. Er staan wel regelmatig allerlei wagens van Ardea maar dat is omdat er volgens mij iemand van hier daar werkt. Grappig dat je weet dat dat de pers-bak is; primeur op T.net, over 3 weken in Autoweek :)

Ach, zo lang er geen Super Snake voor de deur staat, loop ik dus echt niet naar beneden om te kijken

• v8power67
Effe wat plaatjes geschoten om te laten zien dat sommige autos gewoon echt een fucked up cockpit view hebben. In verhouding met hoe het mannetje in de auto zit.
Hier zie je de cockpit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6GVSMzS.jpg

Zoals te zien zit het bovenste van het stuur ruim voorbij midden van beeld.
Dan nu hoe de coureur erin zit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RA7NB2y.jpg

Zoals je ziet zit het stuur never in de buurt van midden van de coureur zijn ogen.
( sowieso vind ik de helm heel raar veelste groot vizier, en een sticker precies waar de ogen zouden zitten ong..)
Maar zoals ik al eerder aangaf camera punt is zwaar verneukt. Je ziet veelste weinig op deze manier.
En er zijn autos die het nog veel erger hebben...

Edit:

Enne heb er al blijkbaar 98 uur in zitten :p
Game uren

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 24-09-2015 23:22 ]

• Martinspire
Gaat het nou om de camera dat die niet vanuit de helm komt of om de view? Want zo blokkerend is die view toch niet? Het dashboard is gewoon erg hoog.

• v8power67
Gaat erom dat 60% van je cockpitview het dashboard/stuur is. En dat dit zeker hinderlijk is. Je zit te laag. Waardoor je weinig van het circuit ziet. Plus als je kijk hoe de coureur erin zit klopt het hele beeld ook voor geen meter als hoe het zou moeten zijn. De camera zit nu ong op de borst van de coureur. Wat heel gek is.

• MAX3400
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hdlBXrxFHTthRuARx47Bj1fT/medium.png
Ik zit je op de hielen, qua tijd. Helaas kost de Career zo ontzetteeeeend veel inspanning om ergens te komen :+

/edit: snap niet waar die tijd op gebaseerd is; IN de game staat dat ik minder dan 65 uur gereden heb. En dat is ook het enige wat ik doe: rijden en soms wat multi ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2015 23:35 ]

• v8power67
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:29:
[...]

[afbeelding]
Ik zit je op de hielen, qua tijd. Helaas kost de Career zo ontzetteeeeend veel inspanning om ergens te komen :+

/edit: snap niet waar die tijd op gebaseerd is; IN de game staat dat ik minder dan 65 uur gereden heb. En dat is ook het enige wat ik doe: rijden en soms wat multi ;)
Damn je hebt al bijna alle chivos..
Heb in carreer pas overal 17% done. Dus eerste ronde gehad van alles. Geen enkele showcase gedaan op de verplichte met indy cars na. Dus heb genoeg te doen alsnik me verveel. Maar vermaak me genoeg met drag wagens bouwen en beetje online drag racen.

De tijd die daar staat is alles dus menus. Laadtijden( toch al snel 30sec per race) dan gaat het behoorlijk hard natuurlijk. De race tijd is echt letterlijk alleen de tijd na de timers etc. Dat je dus controle over de auto.
Dusngewft wel aan hoeveel tijd de menus en laadtijden en tunen etc innemen.

Sjong3 jonge wat is het online van fm6 onstabiel zeg... hoor alleen maar robot stemmen. En krijg weer de melding weak connection...
Heb verdomme een 200/20mbit van ziggo. Een netgear r7000 nighthawk router van focking 150 euro. Porten geforward zoals het hoort. Maar het probleem blijft...
Begin echt serieus te twijfelen aan het kunnen van turn 10 en xbox live. Alleen maar problemen laatste tijd. Om over de download snelhied van updates maar niet eens te beginnen...

Edit:
Bullet NL schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:04:
Maak er eens een opname van, dit moet geen probleem zijn toch?
http://xboxdvr.com/gamer/RiCeBoY%20NL/video/10278187

Zo even dan gedaan. Gebeurde net weer, ondanks demo eraf is, niet in instant on modus gestaan heeft etc. Gebeurt bijna altijd in de regen.

[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 25-09-2015 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
Net ook maar een playseat besteld. De strijkplank houdt het niet langer meer met het stuurtje er aan. Vanaf zaterdag dus helemaal los met het stuurtje (G920 + Shifter).

Tot die tijd nog maar even met de controller wat auto's bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
Habbekrats_NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 02:07:
Net ook maar een playseat besteld. De strijkplank houdt het niet langer meer met het stuurtje er aan. Vanaf zaterdag dus helemaal los met het stuurtje (G920 + Shifter).

Tot die tijd nog maar even met de controller wat auto's bemachtigen.
Toevallig de Challenge bij Megekko? Ik had m ook bijna gekocht samen met de TX, zag de levertijd in een keer naar 2 dagen gaan. Nu wacht ik even tot eind volgende maand, eerst ff kijken wat ik aan centjes over houd.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Hey allemaal, mochten er nog mensen zijn die een keertje zin hebben in een potje online racen mogen mij ook wel toevoegen op Xbox Live. Gamertag: Gortoth666.

Ben voornamelijk nog met de single player bezig en heb nog niet echt tijd gevonden om multiplayer op te starten. Dit is ook nog eens de eerste keer dat ik met bijna alle drive aids uit rijd en moet zeggen het valt me nog redelijke mee hoe ver ik soms kom met m'n simpele controller.

Kijk eigenlijk uit naar de Elite of die verbetering brengt dus als MAX3400 hem binnen heeft en zijn ervaringen deelt ben ik blij. ;)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ElectricHead schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:16:

Kijk eigenlijk uit naar de Elite of die verbetering brengt dus als MAX3400 hem binnen heeft en zijn ervaringen deelt ben ik blij. ;)
What did I do? :+ Maar ja, komt wel goed; ben er de afgelopen dagen wel een beetje klaar mee dat de gewone controller toch redelijk cheapo aan begint te voelen. Zal wel aan mij liggen maar na al die uurtjes racen, is & blijft het een stuk plastic wat je in je handen hebt en merk dat ik soms grip verlies. Ach, hoe lang nog; maandje wachten ongeveer? Eind oktober/begin november moet dat ding toch wel in huis zijn.

FYI: nieuwe Forza Rewards zijn er!! Goed nieuws voor onze virtuele proleten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:40:
Sjong3 jonge wat is het online van fm6 onstabiel zeg... hoor alleen maar robot stemmen. En krijg weer de melding weak connection...
Heb verdomme een 200/20mbit van ziggo. Een netgear r7000 nighthawk router van focking 150 euro. Porten geforward zoals het hoort. Maar het probleem blijft...
Begin echt serieus te twijfelen aan het kunnen van turn 10 en xbox live. Alleen maar problemen laatste tijd. Om over de download snelhied van updates maar niet eens te beginnen...
Als er andere mensen zijn zonder problemen (ok weak heb ik af en toe) met downloaden en services, hoe zou dat precies aan t10 of xbl kunnen liggen? Zit je btw op US regio? Weak melding online lijkt vaker voor te komen op US locatie dan op UK locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 14:17
schumi1986 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:04:
Ik kan nog steeds niet online met fm6, nu een aantal x geprobeerd maar krijg steeds de foutmelding : failed to create match server list .

Op het FM forum staan er ook topics over dit probleem, hier nog iemand die hier ook last van heeft?
Had je dit ook met fm5?
Ik wel namelijk. Snapte er helemaal niets van.
Uiteindelijk een andere (nieuwere) router geprobeerd.. Dit was voor mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Aantal redenen waarom je volgens mij lang niet altijd op unbeatable wint (en waar ik doodziek van wordt) zijn dat je vaak in het eerste rondje voor je flikker wordt gereden of dat de AI veel te vroeg remt, op onmogelijke plekken meent te moeten remmen, je gaat blokken, etc. Wat ook zo irri is, is dat wanneer je onverhoopt 'n AI van achter raakt ze gaan remmen, zodat je wordt geblokt en vervolgens van alle kanten voorbij wordt gereden. En wanner AI jouw van achteren aantikt maak je gelijk 'n 180 want ze rijden ondanks dat ze op je zitten onverstoorbaar door. Allemaal tijd wat je vrijwel nergens goed kunt maken.

En volgens mij heeft iedereen een nemesis AI. 1 die je altijd op de huid zit, agressief is, steevast de binnenbocht neemt en mocht ie ergens crashen, staat ie op 1 of andere wondere manier toch nog naast je.
Een "fix" (totdat T10 met 'n patch komt) voor al deze onzin is om je X1 offline te halen want dan speel je tegen de voorgeprogrammeerde AI.

Tot gisteren alle showcases laten liggen. Kwam er een showcase op de Oval. Was ff dislectisch want dacht 10 rondjes te hebben gezien en dat is wel te doen op die dodelijk saaie track. Bleken het er 100 te zijn. Afijn. Van tevoren alles op simulation gezet want op de Oval kan je niet verliezen. Hoe dom kan je zijn om rewind uit te zetten want in rondje 85 wordt ik geraakt en crash ik.
Als je deze onzin showcase tegenkomt wil je of deze skippen of rewind aanzetten en evt damage op cosmetic. Met dat laatste win je gegarandeerd op unbeatable want de AI moet elke 17 a 18 rondjes pitten.

Echter rij je de AI vrijwel overal volledig zoek met de R18 e-tron. Met z'n AWD rij je tijdens 'n regenbui volledig onbezorgd en scheur je snoeihard door de bochten van de Nordschleife.
Misschien 'n racen voor dummies bak want iedereen kan deze moeiteloos zonder assists rijden. Geeft wel 'n leuk snelheidsgevoel al is z'n top niet zo hoog. Voor de snellere tracks is 'n 787b beter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:29:
[...]

[afbeelding]

Kelere, ik vraag me serieus af of je buiten Forza spelen om nog wel wat doet haha.
Ik krijg met moeite tussen neus en lippen door de 14 uur met mijn Ultimate ;-)
Ga zo door man!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Poulusma schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:08:
[...]

Kelere, ik vraag me serieus af of je buiten Forza spelen om nog wel wat doet haha.
Ik krijg met moeite tussen neus en lippen door de 14 uur met mijn Ultimate ;-)
Ga zo door man!! _/-\o_
En toch... Heb afgelopen weken langer geslapen dan als ik zou werken. Gewoon elke dag normaal gekookt, huishouden etc. gedaan. Ook nog een week standby-dienst gehad. En niet eens op de 10e al met Early Access kunnen beginnen want toen was ik nog op vakantie. Ach, ik koop niet zoveel spellen per jaar en dan wil ik er graag even wat tijd voor nemen om lekker in 1 ruk door te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:59:
[...]

En toch... Heb afgelopen weken langer geslapen dan als ik zou werken. Gewoon elke dag normaal gekookt, huishouden etc. gedaan. Ook nog een week standby-dienst gehad. En niet eens op de 10e al met Early Access kunnen beginnen want toen was ik nog op vakantie. Ach, ik koop niet zoveel spellen per jaar en dan wil ik er graag even wat tijd voor nemen om lekker in 1 ruk door te gamen ;)
Je hebt groot gelijk hoor!
Ik koop ook bijna nooit spellen, heb toevallig FH2 2e hands gekocht van de zomer omdat me dat door mijn broertje werd opgedrongen 8)7 Maar kon er niet heel enthousiast over worden.
Veel plezier nog met t spel!
En ook ik wacht je bevindingen over de Elite controller af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:41:
[...]

Als er andere mensen zijn zonder problemen (ok weak heb ik af en toe) met downloaden en services, hoe zou dat precies aan t10 of xbl kunnen liggen? Zit je btw op US regio? Weak melding online lijkt vaker voor te komen op US locatie dan op UK locatie.
Er zijn altijd mensen zonder problemen. Maar er zijn steeds meer mensen met problemen. Het feit dat ik port forward moet doen anders heb je eigenlijk geen open nat zegt een hoop. Is op bv psn niet nodig. En het ligt dus aan xbl en ook aan turn 10 want fm6 heeft veel problemen online die denk niet allemaal met xbl te maken hebben. Spel is een van de bugged games van turn 10 tot nu toe denk wel.
Ben wel benieuwd wanneer ze eens met patch info komen. Is hoop te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:32:
[...]

Er zijn altijd mensen zonder problemen. Maar er zijn steeds meer mensen met problemen. Het feit dat ik port forward moet doen anders heb je eigenlijk geen open nat zegt een hoop. Is op bv psn niet nodig. En het ligt dus aan xbl en ook aan turn 10 want fm6 heeft veel problemen online die denk niet allemaal met xbl te maken hebben. Spel is een van de bugged games van turn 10 tot nu toe denk wel.
Ben wel benieuwd wanneer ze eens met patch info komen. Is hoop te patchen.
Port forwarding komt vooral omdat ze voor poorten hebben gekozen die vaak door andere applicaties of oplossingen gebruikt worden. Wie heeft bedacht dat port 80 nodig is bijvoorbeeld (heel het internet met alle sites draait op poort 80)? Dat moet geen verplichte zijn voor partychat, downloads of online gaming. Juist met zo'n besloten netwerk kun je vrijwel elke poort kiezen die nodig is. Of het feit dat Skype standaard via poort 80 werkt. Wie bij MS verzint dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
Earzz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 06:07:
[...]

Toevallig de Challenge bij Megekko? Ik had m ook bijna gekocht samen met de TX, zag de levertijd in een keer naar 2 dagen gaan. Nu wacht ik even tot eind volgende maand, eerst ff kijken wat ik aan centjes over houd.
Nee, heb de Revolution + Pro Gear + Slider gekocht bij PlatteTV.nl. heb het voordeel dat ik geen vrouw/gezin heb, dus de centjes kan ik allemaal aan mezelf besteden. En... Laat dit nou een heerlijke toevoeging zijn aan mijn 'mancace' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Even een Tweakers livery in elkaar geflanst voor de BAC Mono;

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm6&id=710177&full=false
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm6&id=710141&full=false]
klikbaar

Je kunt 'm vinden door m'n GT in te vullen of tweakers als beschrijving te zoeken.

Misschien de wielen maar zwart maken, vind 'm zo een beetje too much met dat wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Nice hoor! Misschien juist de wielen 'Tweakers groen' maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:38
Ik race sinds mei met een Mad Catz-stuurtje voor de Xbox One, maar sinds kort rammelt er iets in het binnenwerk . Ik heb de fabrikant er een filmpje van gestuurd en ze denken dat het stuurtje stuk is. Helaas hebben ze er geen meer op voorraad en dus moest ik maar contact opnemen met de webshop voor een omruiling.

Wehkamp gemaild en die lieten weten dat ik het stuur maar moest opsturen (wordt nog een hele klus, want de originele doos heb ik uiteraard niet meer). In hun webshop is het hele Mad Catz-stuur niet meer terug te vinden, dus ik ben bang dat ook zij me niet aan een nieuwe kunnen helpen.

Nu ben ik toch niet 100% tevreden over het stuur (de FFB voelt ok, maar niet top en bij het sturen zelf voel je de tandwielen binnen meedraaien) en dit is een mooi moment om maar eens over te stappen naar iets nieuws. Grote kans dat ik dan kies voor de Logitech G920, maar… zou ik die op mijn Wheel Stand Pro kunnen mounten? Die is natuurlijk voor de Mad Catz.

Toch wel een dilemmaatje:
- Stap ik over naar Logitech en past het niet, dan heb ik een Wheel Stand over en moet ik er ook nog een nieuwe voor de G920 bij kopen
- Blijf ik bij Mad Catz, waar ik niet helemaal tevreden over ben, dan moet ik ook maar zien waar en of ik nog zo’n nieuwe Mad Catz-unit vandaan haal

Iemand hier ervaring mee? Hoeveel verschil zit er in de bevestiging van die stuurtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
kevlar01 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:18:
Nice hoor! Misschien juist de wielen 'Tweakers groen' maken?
+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zal er ook even groene wielen onder gooien, heb er nu 1 met witte en 1 met zwarte online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:59
RobinFM schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:24:
Ik race sinds mei met een Mad Catz-stuurtje voor de Xbox One, maar sinds kort rammelt er iets in het binnenwerk . Ik heb de fabrikant er een filmpje van gestuurd en ze denken dat het stuurtje stuk is. Helaas hebben ze er geen meer op voorraad en dus moest ik maar contact opnemen met de webshop voor een omruiling.

Wehkamp gemaild en die lieten weten dat ik het stuur maar moest opsturen (wordt nog een hele klus, want de originele doos heb ik uiteraard niet meer). In hun webshop is het hele Mad Catz-stuur niet meer terug te vinden, dus ik ben bang dat ook zij me niet aan een nieuwe kunnen helpen.

Nu ben ik toch niet 100% tevreden over het stuur (de FFB voelt ok, maar niet top en bij het sturen zelf voel je de tandwielen binnen meedraaien) en dit is een mooi moment om maar eens over te stappen naar iets nieuws. Grote kans dat ik dan kies voor de Logitech G920, maar… zou ik die op mijn Wheel Stand Pro kunnen mounten? Die is natuurlijk voor de Mad Catz.

Toch wel een dilemmaatje:
- Stap ik over naar Logitech en past het niet, dan heb ik een Wheel Stand over en moet ik er ook nog een nieuwe voor de G920 bij kopen
- Blijf ik bij Mad Catz, waar ik niet helemaal tevreden over ben, dan moet ik ook maar zien waar en of ik nog zo’n nieuwe Mad Catz-unit vandaan haal

Iemand hier ervaring mee? Hoeveel verschil zit er in de bevestiging van die stuurtjes?
Zijn deze stands niet universeel? Het is dat je niet in de buurt woont. Anders had je mogen komen passen :)

Moet zeggen dat ik echt tevreden ben over 920. Alleen het gehannes met de instellingen van Forza (bug in Forza) is wel vervelend. En mijn RSB en LSB buttons wrrken helemaal niet. Meer mensen last van? Ook in dashboard van de xbox zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Boinkie op 25-09-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:38
Boinkie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:41:
[...]

Zijn deze stands niet universeel? Het is dat je niet in de buurt woont. Anders had je mogen komen passen :)
Geen idee, ze lijken verdomd veel op elkaar, maar voor ieder type stuur staat er een aparte vermelding in de webshops en de prijzen variëren ook per uitvoering. Logischerwijs verwacht ik dan ook dat er verschil in de Stands zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 12:16

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:02:
Aantal redenen waarom je volgens mij lang niet altijd op unbeatable wint (en waar ik doodziek van wordt) zijn dat je vaak in het eerste rondje voor je flikker wordt gereden of dat de AI veel te vroeg remt, op onmogelijke plekken meent te moeten remmen, je gaat blokken, etc. Wat ook zo irri is, is dat wanneer je onverhoopt 'n AI van achter raakt ze gaan remmen, zodat je wordt geblokt en vervolgens van alle kanten voorbij wordt gereden. En wanner AI jouw van achteren aantikt maak je gelijk 'n 180 want ze rijden ondanks dat ze op je zitten onverstoorbaar door. Allemaal tijd wat je vrijwel nergens goed kunt maken.

En volgens mij heeft iedereen een nemesis AI. 1 die je altijd op de huid zit, agressief is, steevast de binnenbocht neemt en mocht ie ergens crashen, staat ie op 1 of andere wondere manier toch nog naast je.
Een "fix" (totdat T10 met 'n patch komt) voor al deze onzin is om je X1 offline te halen want dan speel je tegen de voorgeprogrammeerde AI.

Tot gisteren alle showcases laten liggen. Kwam er een showcase op de Oval. Was ff dislectisch want dacht 10 rondjes te hebben gezien en dat is wel te doen op die dodelijk saaie track. Bleken het er 100 te zijn. Afijn. Van tevoren alles op simulation gezet want op de Oval kan je niet verliezen. Hoe dom kan je zijn om rewind uit te zetten want in rondje 85 wordt ik geraakt en crash ik.
Als je deze onzin showcase tegenkomt wil je of deze skippen of rewind aanzetten en evt damage op cosmetic. Met dat laatste win je gegarandeerd op unbeatable want de AI moet elke 17 a 18 rondjes pitten.
Heerlijk dit, weten we weer dat we met een spelletje bezig zijn. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Laatst online: 09-10 12:23
v8power67 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:27:
Gaat erom dat 60% van je cockpitview het dashboard/stuur is. En dat dit zeker hinderlijk is. Je zit te laag. Waardoor je weinig van het circuit ziet. Plus als je kijk hoe de coureur erin zit klopt het hele beeld ook voor geen meter als hoe het zou moeten zijn. De camera zit nu ong op de borst van de coureur. Wat heel gek is.
Het is niet de positie van de camera, het is de FOV die niet klopt. Daardoor lijkt alles niet juist kwa perspectief. Zou je de huidige camera namelijk hoger zetten, dan zie je de helft van het dak ;)

Ik heb in iRacing ooit eens het verschil laten zien tussen de verschillende field of views.

Kun je goed zien hoe moeilijk het overzicht kan zijn. In alle screenshots staat de auto op exact dezelfde plaats!! Ik gok dat in forza het standaard FOV 90 is (3e plaatje) Zouden ze dit veranderen naar 75 dan scheelt dat al immens kwa hoe je "in" de auto zit. Ik kan er in Forza door die reden gewoon niet lekker mee overweg (rijd in iracing op een FOV van 65, wat uitgerekend de beste is voor mijn setup)

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_Pit_FOV120.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_Pit_FOV105.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_Pit_FOV090.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_Pit_FOV075.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_Pit_FOV060.jpg

op de baan:

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_EauRouge_FOV090.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_EauRouge_FOV075.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/FOV/FOV_iRacing_EauRouge_FOV060.jpg

Bumpercam rijd voor mij in forza het lekkerst. Ik moet overigens nog wel enorm wennen aan de feel ten opzichte van Forza 3/Forza 4. Zijn er hier mensen die met Fanatec setup aan het rijden zijn? Zoja, wat voor settings? Ik heb heel erg lopen spelen ermee en het voelt nu redelijk goed kwa feedback. Het zijn vooral de physics waar ik me niet in kan vinden. Ik hoef maar heel licht van mijn gas af te gaan of ik heb al overstuur. Heb in Forza 6 mijn eigen MX5 nagemaakt, kwa specs identiek, (veersterkte, damping sterkte, bandenmaat, rijhoogte,velgen tot aan de rolkooi aan toe) en die reageert dan totaal verkeerd. Pas wanneer ik voor 185 breed monteerde, achter 225 breed, en de rolbars voor knalhard en achter zacht zette, voelde de wagen aan zoals ik verwachte dat hij zou voelen. Reageerd dan ook behoorlijk identiek aan zijn reallife vriendje :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mYizowt_tJ0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nog mensen online vanavond?

W.b.t. die AI, ik rij de career nog wel een keer uit maar dan houdt het ook echt op. Vind Rivals en competitie rijden veel fijner, in competitie heb je nu A klasse met collision uit, veel fijner. Je wordt daar overigens ook in een divisie ingedeeld (naar mate je hoog finished kom je in een hogere) waardoor je ook met vrij uitdagende lui rondrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
ThomasXIV schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:33:
Nog mensen online vanavond?

W.b.t. die AI, ik rij de career nog wel een keer uit maar dan houdt het ook echt op. Vind Rivals en competitie rijden veel fijner, in competitie heb je nu A klasse met collision uit, veel fijner. Je wordt daar overigens ook in een divisie ingedeeld (naar mate je hoog finished kom je in een hogere) waardoor je ook met vrij uitdagende lui rondrijdt.
Hoorde dat de league's schijnbaar naar ronde tijden zijn ingedeeld, weet dus niet of je met goede resultaten in de league's hoger op kan komen. Zat namelijk bij alle league's al in pinnacle division voor ik ook maar een race voltooid had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Dan verbeter ik mijn tijden daar blijkbaar, in de ranking schiet ik steeds omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:06:
[...]

Hoorde dat de league's schijnbaar naar ronde tijden zijn ingedeeld, weet dus niet of je met goede resultaten in de league's hoger op kan komen. Zat namelijk bij alle league's al in pinnacle division voor ik ook maar een race voltooid had
Leagues kloppen/werken niet? Heb in de eerste week 6 races voltooid en kreeg uiteindelijk 250K credits in mijn Message Centre. Afgelopen week iets van 8 races gedaan, league is gesloten, geen geld gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
ThomasXIV schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:16:
Dan verbeter ik mijn tijden daar blijkbaar, in de ranking schiet ik steeds omhoog.
Die punten zijn wel gebaseerd op je verrichtingen in de league's, 100 punten voor ieder persoon die achter je finisht. Maar volgens mij hebben die league leaderboards en je divisie geen drol met elkaar te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hier is de league nu ook steeds gesloten.

• MAX3400
_O- _O- _O- Wist niet dat de Xbox App alles opnam op je PC. Onderstaand filmpje laat mooi zien dat als je Soundcloud open hebt staan in de achtergrond (browser ofzo) dat dat dus ook meekomt in een capture.

Hint: geen emotionele gesprekken voeren over TeamSpeak of een natuurfilmpje aanzetten als je een game clip wil opnemen dus. :X :X

• Earzz
  • Laatst online: 07-10 19:35
MAX3400 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:46:
_O- _O- _O- Wist niet dat de Xbox App alles opnam op je PC. Onderstaand filmpje laat mooi zien dat als je Soundcloud open hebt staan in de achtergrond (browser ofzo) dat dat dus ook meekomt in een capture.
[video]
Hint: geen emotionele gesprekken voeren over TeamSpeak of een natuurfilmpje aanzetten als je een game clip wil opnemen dus. :X :X
Weet niet zo snel van wie dit nummer is maar ik ken het wel van de live set van Bass D & King Mathew van de allereerste versie editie van Qlimax in het GelreDome waar ik bij was 8) , die goeie ouwe tijd.

XboxLive: Dave 130R

• MAX3400
Earzz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:25:
[...]

Weet niet zo snel van wie dit nummer is maar ik ken het wel van de live set van Bass D & King Mathew van de allereerste versie editie van Qlimax in het GelreDome waar ik bij was 8) , die goeie ouwe tijd.
Jonkie... :+ Anyhow, ik zat naar https://soundcloud.com/officialb2s/8-placid-k te luisteren tijdens het racen. Dat is best een wazige ervaring; in je klassieke Merc met relatief klassieke house door Rio trappen :9

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste