Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Echt? Hier gaat het ook wel lekker. Ben pas iets van LVL25 ofz dus pas 25x gedraaid maar toch al leuke dingen gewonnen.MAX3400 schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:08:
Dan ben jij een bofferd; lees tientallen threads op T10 dat mensen voornamelijk crap spins krijgen. Mij boeit het in zijn geheel niet maar heb denk ik ook minder dan 5% auto's gekregen en de rest wat kleingeld of kaartjes.
2x een miljoen.
Bugatti Veyron
2x SLR
1x een of andere klassieke F1 auto ding (verkocht voor 320.000 ofz)
Aantal keer 50.000 En verder wat wisselgeld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Als dat zo is, dan wil ik mijn geld terugSnowDude schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:19:
Is het niet zo dat VIP members meer kans hebben op de betere prijzen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Affirmatief!Nipje schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:41:
Uit nieuwsgierigheid: hoeveel mensen spelen hier nou nog met een controller? Lees beel berichten over erg goede tijden op de banen en kan me bijna niet voorstellen dat dat met een controller mogelijk is.
Controller, stuurtje is me een beetje te prijzigNipje schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:41:
Uit nieuwsgierigheid: hoeveel mensen spelen hier nou nog met een controller? Lees beel berichten over erg goede tijden op de banen en kan me bijna niet voorstellen dat dat met een controller mogelijk is.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
• Controller
• Stuurtje
• Kinect & springen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://www.thrustmaster.c...-3-pedal-pedal-set-uncomp
Een stuur is overigens niet altijd sneller en heeft een redelijke learning curve als je van een pad afkomt. Ben me dus goed bewust dat ik straks absoluut niet zo snel ga zijn maar het gaat me echt om de beleving.
XboxLive: Dave 130R
Het is in ieder geval een stuk leuker met de stuur.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Demping? Nederlands zeker... Ik rij met "Normal" in de assistsSnowDude schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:31:
Vraagje aan de andere controller rijders, rijden jullie met stuurdemping aan of uit?
Allang die was meteen bij opstarten van het spel al beschikbaar voor me.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:35:
Heeft iemand van jullie die cover car al gekregen? Ik heb wel een berichtje dat ik hem krijg, maar geen gift...
Moest net de Endurance op Nordschleife rijden; niet alleen pakt handige Harry de langzaamste wagen van het stel maar komt er pas na anderhalve ronde achter de TCS weer uit stond. Oh well, dan maar doorrijden; ging nog verrassend goed ondanks die bizar hoge randjes in sommige bochten.
En de volgende staat weer klaar; 30 ronden LeMans in het donker met mijn Audi

Ja demping is Nederlands voor DampingMAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:42:
[...]
Demping? Nederlands zeker... Ik rij met "Normal" in de assists
Nope, ik heb de demo niet. Maar misschien dat het door de quick/instant resume komt. Het komt iig niet vaak genoeg voor dat ik het uberhaupt kan debuggenMAX3400 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:06:
[...]
Even late reaktie maar heb je ook de FM6 demo nog op je console staan? Op de T10 forums zeggen enkele mensen dat als ze de demo eraf gooien, dat FM6 niet meer hapert.
Geen idee of het waar / toeval is
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Welke wagen gebruik je in de A-klasse?ThomasXIV schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:26:
Gisteren avond nog even Rivals gedaan en heb een paar mooie tijden op de 3 tracks in de alpen neergezet. Stiekem toch nog best een uitdagende track met de A klasse, je merkt toch dat je elke ronde weer net wat perfecter en sneller kan gaan.
In FM5 was 'online' de F40 mijn favoriet, maar in FM6 ben ik nog bezig met de laatste volume (P-classe o.a.).
Verschilt per track. Ik kijk meestal in het klassement welke auto's mooie tijden hebben neergezet op de track. In de alpen op de 2 lange banen de Aston V12 Zagato, op de korte een Lotus Eleven. Verder is de BAC Mono erg fijn, en de Ferrari California T wel goed met de tune van Raceboy77.RigolleM schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:38:
[...]
Welke wagen gebruik je in de A-klasse?
In FM5 was 'online' de F40 mijn favoriet, maar in FM6 ben ik nog bezig met de laatste volume (P-classe o.a.).
[ Voor 4% gewijzigd door RigolleM op 22-09-2015 11:01 ]
Verwijderd
Ha, had ik ook. Uit mijn hoofd: je moet net zolang RB indrukken in berichten totdat je bij de tab "gifted cars" of zoiets uitkomt, daar kun je 'm downloaden.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:35:
Heeft iemand van jullie die cover car al gekregen? Ik heb wel een berichtje dat ik hem krijg, maar geen gift...
Ah dat is die combo waar je het over had.Earzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:18:
Hier ook een controller, ben ook van plan een stuur aan te schaffen. Mijn keus is alleen niet op de Logitech gevallen maar op deze set:
http://www.thrustmaster.c...-3-pedal-pedal-set-uncomp
Een stuur is overigens niet altijd sneller en heeft een redelijke learning curve als je van een pad afkomt. Ben me dus goed bewust dat ik straks absoluut niet zo snel ga zijn maar het gaat me echt om de beleving.
Nog even ter vergelijking, vond mooi plaatje

Links de GT 28, rechts de GT Challenge (die ik dus heb).
De T300 heeft dus de GT Challenge, niet de GT 28.
http://www.thrustmaster.c...ady-make-your-engine-howl
(verderop de pagina zie je ook de F1 wheel).
Enige upgrade die ik nog wil is de T3PA-PRO en toch de F1, ding oogt gewoon bruut
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 11:20 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het matige stuur en de cheapass pedals. Deze combi lijkt alleen wel prijzig te zijn. >€400?.
Advies prijs is €469,99Tortelli schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:18:
Die nieuwe Trustmaster set lost wel de issues van het TX 458 stuur op:
Het matige stuur en de cheapass pedals. Deze combi lijkt alleen wel prijzig te zijn. >€400?.
De T300 set krijgt de Ferrari 599XX EVO Alcantara erbij voor dezelfde prijsSinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:16:
[...]
Ah dat is die combo waar je het over had.
Nog even ter vergelijking, vond mooi plaatje
[afbeelding]
Links de GT 28, rechts de GT Challenge (die ik dus heb).
De T300 heeft dus de GT Challenge, niet de GT 28.
http://www.thrustmaster.c...ady-make-your-engine-howl
(verderop de pagina zie je ook de F1 wheel).
Enige upgrade die ik nog wil is de T3PA-PRO en toch de F1, ding oogt gewoon bruut
Had zelf de Alcantara ook graag bij de TX set gezien.
http://www.thrustmaster.c...g-wheel-alcantara-edition
[ Voor 61% gewijzigd door Earzz op 22-09-2015 11:26 ]
Het F1 stuur is echt geweldig en zeker een aanrader, al veel uurtjes in Pcars/F12015 mee zitten racen.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Jammer zeg, ik heb 2 Audi's uit de P klasse van het draaienRigolleM schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:59:
@MAX3400: nu je boven level 100 zit, kan je blijven draaien voor gratis stuff? Komen daar nog wagens bij, want de Audi R18 e-tron is mij ontsnapt bij het draaienMoet nu de P-classe rijden met die suffe Mazda (#18 Mazdaspeed 787B).
Ja hoor, met elk driver-level krijg je weer een Spin voor je kiezenRigolleM schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:59:
@MAX3400: nu je boven level 100 zit, kan je blijven draaien voor gratis stuff? Komen daar nog wagens bij, want de Audi R18 e-tron is mij ontsnapt bij het draaienMoet nu de P-classe rijden met die suffe Mazda (#18 Mazdaspeed 787B).
Oh die is inderdaad weer net iets anders, zelfde style als de GT Challenge maar met soort van foam grip en iets andere draaiknop.Earzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:21:
De T300 set krijgt de Ferrari 599XX EVO Alcantara erbij voor dezelfde prijs![]()
Had zelf de Alcantara ook graag bij de TX set gezien.
http://www.thrustmaster.c...g-wheel-alcantara-edition
Ik zit er nog steeds mee dat volgens mij op de XBO al die extra knoppen en dials 0,0 toevoegen, ik heb nergens gelezen dat er expliciete support is voor dit stuur (die aanzienlijk meer knoppen lijkt te hebben dan de overige stuurtjes - die mappen alleen de XBO controller).xavento schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:30:
Gebruik zelf de TX458 met de TH8A shifter + F1 stuur. De F1 stuur haal ik er wel van af wanneer ik in "normale" auto's rijd en zet ik het 458 stuurtje er weer op.
Het F1 stuur is echt geweldig en zeker een aanrader, al veel uurtjes in Pcars/F12015 mee zitten racen.
Heb met m'n spinopbrengsten mijn Volvo S60 ver het raam uit geslingerd, nu maar een Honda Civic genomen (is dat nu de WTCC of de BTCC versie?).
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 11:34 ]
Xbone GT: sv3nnie

Uiteindelijk maar 'n non-aero P1 getuned en own op pro maar wordt op unbeatable maximaal 2e. Tot er 'n patch komt blijven er 1 of 2 die (voor mij) niet in te halen zijn.
Dat is soms inderdaad erg maf, ik geloof dat ik daar met de Veneno heb gereden die sowieso al niet zo snel is.mowa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:22:
Volume 3 Modern hypercars (max PI=880) vond ik echt raar in zowel unbeatable als pro. Heb 'n Ulltima opgetuigd (volgens mij de snelste), wordt ik op rechte stukken aan alle kanten voorbij gereden door 'n Huayra. Tuig ik 'n Huayra op, komt er vrolijk een Venom voorbijgereden. Neem ik 'n Venom is 't de P1. Neem ik de P1, is 't de Veyron.![]()
Uiteindelijk maar 'n non-aero P1 getuned en own op pro maar wordt op unbeatable maximaal 2e. Tot er 'n patch komt blijven er 1 of 2 die (voor mij) niet in te halen zijn.
Volgens mij werken de 5 middelste dials helemaal niet en zitten die er alleen voor de sier op. Ook mis ik een werkend scherm en rpm ledsSinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:33:
[...]
Ik zit er nog steeds mee dat volgens mij op de XBO al die extra knoppen en dials 0,0 toevoegen, ik heb nergens gelezen dat er expliciete support is voor dit stuur (die aanzienlijk meer knoppen lijkt te hebben dan de overige stuurtjes - die mappen alleen de XBO controller).
Ik ga geen 150k uitgeven om er alleen achter te komen dat de #1 net zo slecht isSven Enthoven schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:02:
Al die haat tegen de volvo S60 STCC of wat ever cup die ook in rijdt..:) misschien is die nr 13 gewoon ruk haha
Nu een civic in whoppin raybrig livery.. hell yeah GT500 NSX nostalgie.
pricewatch: Logitech G920 Driving Force Zwart, PC, Xbox One
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
3 uur? Doen je vingers geen pijn dan ondertussen?MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:57:
Had niemand ff kunnen waarschuwen? Sebring duurt 2:45 om uit te rijden... Heb er gelukkig al 2 uur opzitten nu met de koffiepauze
&Mu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:58:
Ik wil die endurances ook nog doen allemaal, maar zo te horen ben je zo 10 uur verder voordat je ze allemaal hebt uitgereden XD
Ik laat het zometeen allemaal weten... Nou ben ik natuurlijk echt niet de allerbeste rijder op FM6 maar er zit aardig wat tijd & zweet in...Sjaakmoes schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:01:
[...]
3 uur? Doen je vingers geen pijn dan ondertussen?
De nr 13 mist goede tunes, nr 1 heeft er bijvoorbeeld 1 van Raceboy77. Ik ga nr 13 de deur uit doen, klaar met dat ding.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:41:
[...]
Ik ga geen 150k uitgeven om er alleen achter te komen dat de #1 net zo slecht is![]()
Nu een civic in whoppin raybrig livery.. hell yeah GT500 NSX nostalgie.
Ik heb overigens wat mensen uit dit topic toegevoegd als Friend, toch altijd leuker om wat tijden te kunnen vergelijken met je eigen tijden.
[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 22-09-2015 14:59 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Leuk ding die Volvo, standaard een beetje overstuurd, maar dat was niet zo heel lastig eruit te krijgen. zat met de Volvo op een gelijk tempo als de audi op sonomaSinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:33:
[...]
Oh die is inderdaad weer net iets anders, zelfde style als de GT Challenge maar met soort van foam grip en iets andere draaiknop.
[...]
Ik zit er nog steeds mee dat volgens mij op de XBO al die extra knoppen en dials 0,0 toevoegen, ik heb nergens gelezen dat er expliciete support is voor dit stuur (die aanzienlijk meer knoppen lijkt te hebben dan de overige stuurtjes - die mappen alleen de XBO controller).
Heb met m'n spinopbrengsten mijn Volvo S60 ver het raam uit geslingerd, nu maar een Honda Civic genomen (is dat nu de WTCC of de BTCC versie?).
Kans alleen groot dat die raceboy dingen weer zo'n overdreven brakepower hebben, waar ik met m'n stuurtje weinig aan heb.ThomasXIV schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:25:
[...]
De nr 13 mist goede tunes, nr 1 heeft er bijvoorbeeld 1 van Raceboy77. Ik ga nr 13 de deur uit doen, klaar met dat ding.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Eens! Heb gisteren even een Mitsubishi GSX gereden met zijn tune. Al kijk je maar naar je controller, sta je al stil & achterstevoren.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:02:
[...]
Kans alleen groot dat die raceboy dingen weer zo'n overdreven brakepower hebben, waar ik met m'n stuurtje weinig aan heb.
Op te lossen door je deadzones iets aan te passen
Grappig, vind raceboys tunes juist een veel te lage remdruk hebben. Vraag me af wat mensen dan denken over mijn tunes, heb overal 160%MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:07:
[...]
Eens! Heb gisteren even een Mitsubishi GSX gereden met zijn tune. Al kijk je maar naar je controller, sta je al stil & achterstevoren.
Dat, factor3 is dus rempendalenMAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:07:
[...]
Eens! Heb gisteren even een Mitsubishi GSX gereden met zijn tune. Al kijk je maar naar je controller, sta je al stil & achterstevoren.
&Mu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:58:
Ik wil die endurances ook nog doen allemaal, maar zo te horen ben je zo 10 uur verder voordat je ze allemaal hebt uitgereden XD
Sjaakmoes schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:01:
[...]
3 uur? Doen je vingers geen pijn dan ondertussen?
FM6 Endurance tijden | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Ja, het kost allemaal wat tijd maar ik vind de races echt briljant! Oke, Sebring viel even tegen qua tijd maar daarom niet minder interessant. Neem wel genoeg rust tussendoor; het is een single-player race dus je kan op Pauze drukken. Ik doe het eigenlijk elk uur; even controller opzij, peukie doen, glaasje drinken en dan weer verder.
/edit: laatste ronde Sebring; waarom neemt GameDVR de achievement-pop niet op
En zoals job/balou helaas opmerkte; TCS stond nog aan...

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2015 15:56 ]

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 22-09-2015 17:34 ]
Enne wat is er mis met brake line ? Heb ik ook aanstaan omdat ik gewoon geen zin meer heb alle circuits perfect te leren. Alleen op de nordschleife gaat ie uit want die droom ik.
En om te zorgen dat je elk circuit kan dromen zet je brake line uit.v8power67 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:44:
Zo damn wat is watkins glenn een heerlijke baan. Is mijn nieuwe testbaan geworden. Echt super gaaf.
Enne wat is er mis met brake line ? Heb ik ook aanstaan omdat ik gewoon geen zin meer heb alle circuits perfect te leren. Alleen op de nordschleife gaat ie uit want die droom ik.
I know maar daar staat ie dus niet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:11:
[...]
Ha, had ik ook. Uit mijn hoofd: je moet net zolang RB indrukken in berichten totdat je bij de tab "gifted cars" of zoiets uitkomt, daar kun je 'm downloaden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In forza begin je meestal met langzame auto's lekker makkelijk om circuits te leren kennen

Had wel een 10% fuel warning ofzo verwacht, grrrrr
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zal volgende keer wel een Replay-video posten; hoeft & heeft niemand iets op te merken over wat dan ook wel/niet aan staat.
Dat is idd wel balen,een duidelijkere Fuel indicator is zeer zeker geen overbodige luxe want nu is het toch een beetje gokken....t ken njetBM schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:23:
Hmmmz, die fuel indicator is wel heeeeel kleinNet 35 minute in een endurance race op Barcelona, 5 ronden voor het einde van het rondje zonder fuel. Terug spoelen naar vorig rondje gaat niet, en uitrollen ook niet (waarom kan ik niet naar N schakelen).
Had wel een 10% fuel warning ofzo verwacht, grrrrr
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik zag pas op twitch dat raceboy77 ook de racelijn aan had staan..... iedereen moet het gewoon lekker zelf weten.MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:34:
Vind het gescheten hoor, over mijn racelijn. Sommige snelle Tweakers hebben dat ding ook soms aan staan. Onze fijne vriend Mechberg rijdt ermee. Grosjean heeft het aan staan in #TimeToShine.
Zal volgende keer wel een Replay-video posten; hoeft & heeft niemand iets op te merken over wat dan ook wel/niet aan staat.
En ja ik heb m ook op brake only staan
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Niet zo serieus manMAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:34:
Vind het gescheten hoor, over mijn racelijn. Sommige snelle Tweakers hebben dat ding ook soms aan staan. Onze fijne vriend Mechberg rijdt ermee. Grosjean heeft het aan staan in #TimeToShine.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z13vGps9yoY]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heerlijk hoor, ik heb hem ook aan.v8power67 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:05:
Ja maar denk dat veel mensen net als mij daar geen zin in hebben. Dat ik de ring ken is van mijn gran turismo 4/5/6 dagen(plus ben paar keer meegereden eroverheen). Nu ben ik niet meer zo van het leren van circuits en dan is zon lijn ideaal.
Laat hun maar lekker dromen van een circuit in Forza, droom ik lekker van wat anders
Race jij altijd derde persoon trouwens?MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:34:
Bij track day cars (BAC Mono bv) zit ik in de cockpit, anders "hang" ik erachter.
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 22-09-2015 23:06 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die heeft zware hoofdpijn
Trouwens, wanneer jij (of wie dan ook) lekker met of zonder assists/racelijn wil rijden moet je dat lekker zelf weten. Lekker boeiend. Gaat erom dat je plezier hebt.
In de regen heb ik ook TCS aan, tenzij ik 'n AWD rij.
Welke assist elke Forza rijder in mijn beleving sowieso zou moeten mijden, want die verneuken je snelheid dramatisch, is:
- Rem assist.
Op droog wegdek, bij uit-accelereren, doet TCS ook een behoorlijke aanslag op je snelheid, zeker in de lagere klassen.
F1 rij ik ook in de cockpit en Forza juist weer met 'fly near' view
Ik had al op Y gedrukt voor dat ik geland was
Ik rij ook met fly near, anders mis ik overzicht,
Oh well, meer reden om vaker buiten te komen en/of FM6 zo snel mogelijk uit te spelen
Rivals blijven maar door gaan, er is dus geen uitspelenMAX3400 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:06:
Man man man, wat rijdt mijn prive-auto IRL toch lekker in FM* steeds zo ruk...
Oh well, meer reden om vaker buiten te komen en/of FM6 zo snel mogelijk uit te spelen
True... Rivals kan ik nog wel een uurtje 's avonds doen. De career is een ander verhaal om dat in uurtjes te doenSven Enthoven schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:08:
[...]
Rivals blijven maar door gaan, er is dus geen uitspelen
Ik baal op moment best wel want heb voor deze game de Logitech G920 gekocht maar het rem pedaal werkt niet goed.Je moet heel hard duwen wil het goed werken.[Heb bij een maat PC & Horizon 2 getest en dat ging perfect]
Het is gelukkig wel bij 10Turn bekend dus ik hoop snel op een patch.
Hebben meer mensen hier al ervaring met de G920 ???
Verder zie ik nog wel meer dingen die een patch nodig hebben maar laat ik nu nog maar niet te veel klagen voor een game die nog maar net uit is.
Moet erg hard duwen wil het balkje naar 100% gaan.Dedzone staat op 0.SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:28:
Specifiek een auto of tune? Let even op je 'rode balkje' rechtsonderin, gaat die wel helemaal max? En uiteraar je brake deadzone op 0 100 zetten. Default tunes werken met 100% brakepower, wat ~60-80 brake nodig heeft bij hard remmen.
Heb Forza 5 veel met de Thrustmaster 458 Italia gespeeld [Verkocht voor deze] en wil gewoon niet met controller spelen dus ik hoop snel op een fix.
Maar je krijgt hem wel op 100%? Gok dat rempedaal veel zwaardere weerstand heeft op de G920 dan de TX, ik kan rempedaal makkelijk 100% intrappen (heb mijn vorige pedalen opengehad, zitten nagenoeg dezelfde veren in voor gas en rem).jori040 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:42:
[...]
Moet erg hard duwen wil het balkje naar 100% gaan.Dedzone staat op 0.
Heb Forza 5 veel met de Thrustmaster 458 Italia gespeeld [Verkocht voor deze] en wil gewoon niet met controller spelen dus ik hoop snel op een fix.
Je kan max deadzone aanpassen naar bv 50, dan hoef je maar tot de helft te gaan om 100% braking te halen, misschien dat het iets beter gaat?
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 10:44 ]

Ook grappig; sommige tuners vinden FM6 ontzettend lastig om te rijden; de hoeveelheid onderstuur op bepaalde wagens is amper te corrigeren met hun tuning-skills.
Iets is er gisteren fout gegaan met settings invoeren [Ja gebruik voor begin even die van de Italia] maar ik check net en hij staat op Default.SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:44:
[...]
Maar je krijgt hem wel op 100%? Gok dat rempedaal veel zwaardere weerstand heeft op de G920 dan de TX, ik kan rempedaal makkelijk 100% intrappen (heb mijn vorige pedalen opengehad, zitten nagenoeg dezelfde veren in voor gas en rem).
Je kan max deadzone aanpassen naar bv 50, dan hoef je maar tot de helft te gaan om 100% braking te halen, misschien dat het iets beter gaat?
Had iets beter moeten opletten.
Maar bedankt man.
Haha, tja waarom niet? betekend dat je toch best rap gaatMAX3400 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:59:
Van die berichten die je niet wil zien in je Career: "Next rival is Raceboy77"![]()
Ook grappig; sommige tuners vinden FM6 ontzettend lastig om te rijden; de hoeveelheid onderstuur op bepaalde wagens is amper te corrigeren met hun tuning-skills.
Ben momenteel ook aan het oriënteren voor sturen voor de XBone en PC.jori040 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:08:
[...]
Iets is er gisteren fout gegaan met settings invoeren [Ja gebruik voor begin even die van de Italia] maar ik check net en hij staat op Default.
Had iets beter moeten opletten.
Maar bedankt man.
Zo te zien heb jij op 2 van de weinige gespeeld.
Merk je duidelijk verschil tussen die van Logitech en Thrustmaster?
Moet zeggen dat overstappen van controller > stuur ontzettend lastig is. Ook heb ik het idee dat mijn settings nog niet helemaal in orde zijn.
Heb ook zoals hierboven ontzettend veel last met het 100% remmen te behalen. Welke settings zouden jullie aanraden voor een G920?
En hebben jullie nog overige tips m.b.t. het racen/beginnen met een stuur? Eventueel toevoegen mag ook: HabbekratzNL
XBL GT: HabbekratzNL
En tegelijkertijd weet ik ook dat ik nooooit zal zien "You beat Raceboy77"Sven Enthoven schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:17:
[...]
Haha, tja waarom niet? betekend dat je toch best rap gaat
Goed, zometeen maar eens wat tunes gaan opsnorren voor A-klasse wagens. Heb een "new best friend" uit FM5 waar ik altijd fijne tunes van kon vinden.
Basis is altijd 0-100 deadzone op alles (of je wil echt met clutch gaan rijdenHabbekrats_NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:28:
Heb ook zoals hierboven ontzettend veel last met het 100% remmen te behalen. Welke settings zouden jullie aanraden voor een G920?
En hebben jullie nog overige tips m.b.t. het racen/beginnen met een stuur? Eventueel toevoegen mag ook: HabbekratzNL
Heb Forza 5 met de Thrustmaster veel gespeeld maar ben nooit echt groot fan van dat stuur geweest dus daarom ben ik dan ook voor de G920 gegaan.Vays schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:26:
[...]
Ben momenteel ook aan het oriënteren voor sturen voor de XBone en PC.
Ik kan er nu nog weinig over zeggen maar ik merk wel al dat het stuur meer precisie kent en lekkerder in de hand ligt.
Ik ga de komende dagen met de game aan de gang dus ik zal mijn ervaringen over de G920 posten.
Wel rijd ik op moment nog even met TCS aan.
Oké top! Er is wel een probleempje, er schijnt een bug te zijn met de G920 i.c.m. FM6. Workarround zou zijn om Braking deadzone te verlagen maar er is ook een bug dat de instellingen steeds 'resetten'. Hier meer informatie: http://forums.forzamotors...edal-deadzone-config.aspxSinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:53:
[...]
Basis is altijd 0-100 deadzone op alles (of je wil echt met clutch gaan rijden), 540 rotation (anders draai je op bepaalde banen je gek en tegensturen is dan echt pittig). Ik neem aan dat in de komende dagen er ook wel een guide topic komt op FM.net voor de G920.
XBL GT: HabbekratzNL
Ik geloof niet dat hij de Thrustmaster TX 458 heeft gehad, kan t ook mis hebben hoor.Vays schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:26:
[...]
Ben momenteel ook aan het oriënteren voor sturen voor de XBone en PC.
Misschien vergeten TX te vermelden?jori040 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:42:
[...]
Weer een bug met wheels, TX heeft inderdaad ook since lauch issues met FFB reset en button-remapping.Habbekrats_NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:58:
[...]
Oké top! Er is wel een probleempje, er schijnt een bug te zijn met de G920 i.c.m. FM6. Workarround zou zijn om Braking deadzone te verlagen maar er is ook een bug dat de instellingen steeds 'resetten'. Hier meer informatie: http://forums.forzamotors...edal-deadzone-config.aspx
De 458 Italia is de TX, volgens mij is de 458 spider de 'goedkopere' vesie voor XBO. De oude 458 Italia was namelijk een X360 versie.Earzz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:00:
Ik geloof niet dat hij de Thrustmaster TX 458 heeft gehad, kan t ook mis hebben hoor.
Uitdagingen zijn leuk johMAX3400 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:31:
[...]
En tegelijkertijd weet ik ook dat ik nooooit zal zien "You beat Raceboy77"![]()
Goed, zometeen maar eens wat tunes gaan opsnorren voor A-klasse wagens. Heb een "new best friend" uit FM5 waar ik altijd fijne tunes van kon vinden.
Ah goed om te horen. De Thrustmaster was wel iets goedkoper, maar ik vind het stuurwiel zo 'plastic'jori040 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:54:
[...]
Heb Forza 5 met de Thrustmaster veel gespeeld maar ben nooit echt groot fan van dat stuur geweest dus daarom ben ik dan ook voor de G920 gegaan.
Ik kan er nu nog weinig over zeggen maar ik merk wel al dat het stuur meer precisie kent en lekkerder in de hand ligt.
Ik ga de komende dagen met de game aan de gang dus ik zal mijn ervaringen over de G920 posten.
Wel rijd ik op moment nog even met TCS aan.
Ben benieuwd naar je ervaringen ermee!~
Twijfel vooral tussen de Madcatz en de G920 van Logitech momenteel.
Als je wat reviews van de G29 leest dan is vaak het enige minpuntje de prijs [Deze is gelijk aan de G920 maar dan voor de PS4/PC en was eerder op de markt]Vays schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ah goed om te horen. De Thrustmaster was wel iets goedkoper, maar ik vind het stuurwiel zo 'plastic'
Let op dat de Madcatz (zover ik weet nog steeds) niet op de PC kan, G920 kan dit gelukkig wel, mocht je ook in de toekomst op PC willen gamen.Vays schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ah goed om te horen. De Thrustmaster was wel iets goedkoper, maar ik vind het stuurwiel zo 'plastic'