Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 16:10
Jannis schreef op zondag 13 september 2015 @ 23:10:
Vanmiddag de beta van 9.1 geprobeerd, maar batterijverbruik is nog steeds belabberd, in uur tijd 20% eraf. Had het zelfde probleem met beta 5 van iOS 9 (voorgaande beta's hadden totaal geen issues). Gelukkig is de batterijtijd met 9.0 GM weer zoals vanouds, dus weer lekker terug naar 9.0 :-).
En wat doe je dan in dat uur? Ik vind dit zo verbazingwekkend veel. Om even aan te geven: mijn iPhone 6 met 9.1 beta twee uur geleden volledig opgeladen, en die staat nog steeds op 100%.

Niet heel veel mee gedaan: enkele berichten gelezen/geschreven (imessage), regenmelding app en een keer een wachtwoord opgezocht. (o ja, en de klok een aantal keer geraadpleegd). Maar dat kost me niks aan batterij verbruik. (even opgezocht: 22 min gebruik in 2 uur en 2 minuten).

Nu heb ik hem wel vrij strikt ingesteld: nauwelijks apps in achtergrond draaien, 30 sec beeldscherm sleep, et cetera. Bluetooth staat wel altijd aan. En uiteraard geen Facebook (want dat is een enorme battery drainer).

[ Voor 5% gewijzigd door cranebird op 14-09-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb ook de laatste 9.0 beta en krijg elke keer een pop-up dat er een update is. Maar als ik op updates check dan is er niks?

Hoe ga ik van 9.0 nu naar 9.1?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barry|IA schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:26:
Ik heb ook de laatste 9.0 beta en krijg elke keer een pop-up dat er een update is. Maar als ik op updates check dan is er niks?

Profiel installeren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Thanks. Gelukt.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Happy middelvinger emoji versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Klopt het dat 'nieuws' alleen te zien is bij het spotlight scherm in de GM? Ik dacht dat het een aparte app zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mikeelroy schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:15:
Klopt het dat 'nieuws' alleen te zien is bij het spotlight scherm in de GM? Ik dacht dat het een aparte app zou worden.
Alleen in ondersteunende landen is het een losse app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
mikeelroy schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:15:
Je kunt de News-app gebruiken als je de regio van je iPhone instelt op een van de landen waarin de News-app beschikbaar is. Uit mijn hoofd US, UK en Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 17:47
cranebird schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:44:
[...]

En wat doe je dan in dat uur? Ik vind dit zo verbazingwekkend veel. Om even aan te geven: mijn iPhone 6 met 9.1 beta twee uur geleden volledig opgeladen, en die staat nog steeds op 100%.

Niet heel veel mee gedaan: enkele berichten gelezen/geschreven (imessage), regenmelding app en een keer een wachtwoord opgezocht. (o ja, en de klok een aantal keer geraadpleegd). Maar dat kost me niks aan batterij verbruik. (even opgezocht: 22 min gebruik in 2 uur en 2 minuten).

Nu heb ik hem wel vrij strikt ingesteld: nauwelijks apps in achtergrond draaien, 30 sec beeldscherm sleep, et cetera. Bluetooth staat wel altijd aan. En uiteraard geen Facebook (want dat is een enorme battery drainer).
Vooral Spotify luisteren, soms even Facebook checken etc. Zelfde als altijd eigenlijk. Normaliter zit ik bij dergelijk gebruik na 1,5 - 2 uur gebruik rond de 70% batterij. Heb zelf trouwens een iPhone 5S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb weer gedowngraded naar iOS 8, op m'n iPhone 6. Ik vind iOS 8 toch meer snappy aanvoelen. Eigenlijk doe ik dat altijd met OS X en iOS, wachten tot een paar releases later :).
Restoren kon makkelijk doordat gelukkig m'n iOS 8 iCloud backup nog beschikbaar was.

[ Voor 19% gewijzigd door kamerplant op 14-09-2015 23:46 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Donstil schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:51:
[...]

Ik begreep van wat vrienden dat ze de update naar 9.1 Public beta kregen terwijl ze op 9.0 Public beta 3 zaten.

Je kan dus "naadloos" over naar de nieuwe beta reeks.

Je kan echter ook het profiel verwijderen en vanzelf naar 9.0 Final overgaan. Al is er wel een kans dat dit via iTunes moet. Net zoals 9.0 Beta 5 naar GM
Blijf je dan wel je gegevens houden? Want heb een hele oude backup van iOS 8.4.1....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Barry|IA schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:26:

De IOS9.1 ipsw ergens downloaden en dan naar itunes - ipad aan pc hangen - shift ingedrukt houden en drukken op herstellen. ipws bestand kiezen en dan gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:48
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:52

swv

Thombias schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:16:
[...]

De IOS9.1 ipsw ergens downloaden en dan naar itunes - ipad aan pc hangen - shift ingedrukt houden en drukken op herstellen. ipws bestand kiezen en dan gaan met die banaan.
Hij heeft al het profiel geinstalleerd van beta.apple.com. Is ook veel makkelijker dan via iTunes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Maikjuh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 23:00:
Heeft Apple nu de mogelijk toegevoegd om een ad Blocker te installeren (voor safari)?
Ik ben via Testflight Adblock for Safari aan het testen! :)

Is er iemand die trouwens weet hoe het gaat met AppThinning? Is dat iets wat een developer "aan" moet zetten (als optie, of opnieuw compilen). Ik heb nog niets gemerkt namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 05:04:
[...]

Blijf je dan wel je gegevens houden? Want heb een hele oude backup van iOS 8.4.1....
Maak je toch even een iCloud/iTunes backup van 9.0 Beta. Mocht het dan fout gaan installeer je de GM alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iAmRenzo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:08:
[...]

Ik ben via Testflight Adblock for Safari aan het testen! :)

Is er iemand die trouwens weet hoe het gaat met AppThinning? Is dat iets wat een developer "aan" moet zetten (als optie, of opnieuw compilen). Ik heb nog niets gemerkt namelijk...
Is dat dezelfde AdBlock als van getadblock.com?

Het antwoord op jouw vraag moet ik je schuldig blijven, wie weet weet iemand anders het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Stomme vraag miss, maar kan je de GM nou flashen zonder UDID registration bij Apple?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 15:24

doc

DennusB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:25:
Stomme vraag miss, maar kan je de GM nou flashen zonder UDID registration bij Apple?
Ja hoor, draait hier prima.

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
Mijn iPad Mini 2 heeft sinds iOS 9.1 beta last van oriëntatiedetectie (portrait/landscape), het scherm weigert gewoon mee te draaien. Hebben meer mensen hier last van?

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
ronzelver schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:44:
Mijn iPad Mini 2 heeft sinds iOS 9.1 beta last van oriëntatiedetectie (portrait/landscape), het scherm weigert gewoon mee te draaien. Hebben meer mensen hier last van?
Ja! Ik kreeg dat idee ook al, maar het is nog niet zo vaak gebeurd dat het me irriteerde. Ik zal er wat meer op letten. Ik moet dan even het scherm uit en aanzetten om het te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:25:
Dit? https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Maar dan kan je de GM niet installeren en kom je alweer bij de 9.1 PB uit. Via niet nader te noemen omwegen kan je de GM al bemachtigen, maar je kunt beter nog heel even geduld hebben en morgen de iOS 9 ipsw bij Apple zelf downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Oh ja, ff niet aan gedacht.. En inderdaad morgen wordt ie al de wereld in geslingerd :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:21:
Is dat dezelfde AdBlock als van getadblock.com?
Hij is van een andere ontwikkelaar, namelijk Danny Smolinsky. De easyList staat er niet in, die is volgens mij altijd binnen AdBlock meen ik. Maar je kunt wel redelijk wat kiezen.
Ook kun je eigen toevoegen én niet onbelangrijk: whitelist.
Het antwoord op jouw vraag moet ik je schuldig blijven, wie weet weet iemand anders het ;)
Hopelijk! :)
Zou in dezekere zin wel een domper zijn als de developer wat moet doen. Sommige apps worden nu eenmaal slecht onderhouden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iAmRenzo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:52:
[...]

Hij is van een andere ontwikkelaar, namelijk Danny Smolinsky. De easyList staat er niet in, die is volgens mij altijd binnen AdBlock meen ik. Maar je kunt wel redelijk wat kiezen.
Ook kun je eigen toevoegen én niet onbelangrijk: whitelist.

[...]

Hopelijk! :)
Zou in dezekere zin wel een domper zijn als de developer wat moet doen. Sommige apps worden nu eenmaal slecht onderhouden :(
Ik heb nog even gekeken in het forum op getadblock.com. Daar heb ik gevonden dat deze versie ook naar iOS 9 komt zodra die uit is. Dus we hebben straks veel keuze ;)

Ja, dat is jammer. Zo heb ik toch nog een enkele app op mijn iPhone die nog steeds geen gebruik maakt van auto layout. Die vallen op de iPad Air 2 en iPad Pro nog meer op met multitasking want dan staan ze er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

De eerste iOS 9 app-updates druppelen al binnen zie ik :D
Tenminste, Horizon Go meldt alleen iOS9 fixes maar Parcel - Leveringen volgen is wel een iOS9 en WatchOS 2 update met native app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:46:
De eerste iOS 9 app-updates druppelen al binnen zie ik :D
Tenminste, Horizon Go meldt alleen iOS9 fixes maar Parcel - Leveringen volgen is wel een iOS9 en WatchOS 2 update met native app.
Keurig.
Ik had laatst ook al de eerste app met een update (Movist) alleen helaas nog geen Native App.
Waar ik juist benieuwd naar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Nog even over die adblockers he.

Iemand al een voorkeur? Bij mij ontbreekt nog het overzicht. Ik kwam wel http://techcrunch.com/201...ocker-blockr-and-crystal/ tegen. Ik sta te popelen om te downloaden namelijk en als het geld kost wil ik wel in een keer de goede keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Komt AdBlock Plus niet gewoon met een extensie? Trouwens. Zijn het extensies of zijn het echt apps?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik persoonlijk gebruik een Raspberry PI (2) als Sinkhole binnen mijn thuis netwerk dus heb de adblockers niet direct nodig op iOS maar ben wel benieuwd wat dit voor het internet gaat doen.

Mooie ontwikkeling zo binnen iOS9.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:52:
Komt AdBlock Plus niet gewoon met een extensie? Trouwens. Zijn het extensies of zijn het echt apps?
Het zijn Apps, blocken alléén content in Safari. Hier een beschrijving van AdBlocker: http://www.onemorething.n...-filter-community-bouwen/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ja het is net als die toetsenborden. Ach het heeft als voordeel dat je tenminste overzichtelijk hebt wat je nou allemaal installeert.

Ik houd nog even
http://forums.macrumors.c...s-where-are-they.1915585/
http://forums.macrumors.c...os-9-ad-blockers.1906251/
in de gaten. 1Blocker lijkt mij een interessante in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
sww89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:30:
[...]

Maar dan kan je de GM niet installeren en kom je alweer bij de 9.1 PB uit. Via niet nader te noemen omwegen kan je de GM al bemachtigen, maar je kunt beter nog heel even geduld hebben en morgen de iOS 9 ipsw bij Apple zelf downloaden :)
Zit op 9.1. Die overigens goed bevalt. Maar als 9.0 uit komt en ik knal die er op, zie ik dan mijn backups gemaakt met 9.1? Denk het niet hè....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

UltraSub schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:34:
[...]

Zit op 9.1. Die overigens goed bevalt. Maar als 9.0 uit komt en ik knal die er op, zie ik dan mijn backups gemaakt met 9.1? Denk het niet hè....
Dat kan inderdaad niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jammer dat het wederom Apps zijn. Ben zelf een beetje app-moe. Voor elk stukje doen is er een app. Hou het liever simpel en zie dan maar een paar advertenties.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:51:
Jammer dat het wederom Apps zijn. Ben zelf een beetje app-moe. Voor elk stukje doen is er een app. Hou het liever simpel en zie dan maar een paar advertenties.
Ik heb het ook niet zo op apps voor elke scheet, op een gegeven moment heb je er tientallen en je opend ze zelden.

Maar daarom dus de Sinkhole. Werkt voor internet maar ook voor apps,
Op al je apparaten binnen je netwerk welke adds kunnen tonen op welke manier dan ook. Echt een aanrader. Sites laden ook veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Of OpenDNS of een soortgelijke dienst, mits de Airport Express instelbare DNS heeft? (Dacht de Extreme wel iig)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:14:
Of OpenDNS of een soortgelijke dienst, mits de Airport Express instelbare DNS heeft? (Dacht de Extreme wel iig)
Maar OpenDNS is weer net iets minder vlot. Dat is toch weer een extra dienst buiten je eigen netwerk.

De Extreme ondersteund in ieder geval wel instelbare dns ja.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe laat vandaag wordt de release van iOS9 verwacht?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ergens in onze namiddag.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
19.00u

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En dan nog kan het een paar dagen duren voordat 'ie op jouw telefoon beschikbaar is (via de OTA manier dan). Heb ik al een paar keer gehad.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hier gaan er straks 3 apparaten ook aangeloven, allemaal clean installs via iTunes om de issues te vermijden die er soms met OTA updaten in kruipen. Meestal is er wel een site te vinden die alle links van iTunes verzamelt rond 19u00.

• DennusB
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:57:
Hier gaan er straks 3 apparaten ook aangeloven, allemaal clean installs via iTunes om de issues te vermijden die er soms met OTA updaten in kruipen. Meestal is er wel een site te vinden die alle links van iTunes verzamelt rond 19u00.
Imzdl.com heeft al een download van de GM hoor :)

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Zijn er mensen die bij de 9.1 beta blijven? Enige probleem is dat je daarna helemaal clean moet beginnen of een oude backup terugzetten.

Verwijderd

Recon24 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:06:
Zijn er mensen die bij de 9.1 beta blijven? Enige probleem is dat je daarna helemaal clean moet beginnen of een oude backup terugzetten.
Ik blijf bij 9.1 beta :)

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:47

NSG

Je weet niks!

Ik heb nu al 3 ochtenden achter elkaar meegemaakt dat wanneer ik m'n headset inplug en Spotify aanzet het volume knetterhard staat. 1/4 staat dan ongeveer gelijk aan wat normaal het maximale volume is, gek genoeg hersteld de bug zich vanzelf wanneer ik de headset er opnieuw inprik. Maar de dag erna weer dus hetzelfde probleem, klinkt dit bekend bij iemand?

Ik gebruik de iOS 9.1 Beta op een iPhone 5

[ Voor 6% gewijzigd door NSG op 16-09-2015 12:23 ]

Recon24 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:06:
De Back-up gemaakt met 9.1 werkt gewoon op 9.1 en hoger natuurlijk.

Dus je kan van 9.1 naar 9.1 Final of naar 9.x beta.

Ik blijf bij 9.1 in ieder geval. 9.1 Voelde soepeler dan 9.0 GM en dat is online ook wat je van de ervaringen leest. Verder niets tegen gekomen waardoor ik terug zou willen.

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

NSG schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:23:
Ik heb nu al 3 ochtenden achter elkaar meegemaakt dat wanneer ik m'n headset inplug en Spotify aanzet het volume knetterhard staat. 1/4 staat dan ongeveer gelijk aan wat normaal het maximale volume is, gek genoeg hersteld de bug zich vanzelf wanneer ik de headset er opnieuw inprik. Maar de dag erna weer dus hetzelfde probleem, klinkt dit bekend bij iemand?

Ik gebruik de iOS 9.1 Beta op een iPhone 5
Hoe draait 9.1 verder op de iPhone 5? Qua performance?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

DennusB schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:58:
[...]

Imzdl.com heeft al een download van de GM hoor :)
Werkt deze effectief als 9.0 final of gaat bij de release vanavond ineens nog een update gevonden worden ?
Ik herinner me iets vaag in het verleden dat de GM niet altijd dezelfde versie als de launchversie is.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:26
Die 9.1 draait wel lekker inderdaad. 0 problemen :) (iPhone 6 plus)

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 16-09-2015 13:01 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:18

ChUcKiE

Dus........

Misschien heb ik wat berichten erover gemist, maat ik krijg sinds het weekeinde elke keer als ik de telefoon aanzet (was ios 9 beta, nu 9.0) de melding dat er een nieuwe beta update is (beta 9.1 gok ik). Maar zowel op de telefoon als in iTunes blijft de melding komen dat alles up-to-date is.
Maar de melding dat er een nieuwe update is blijft komen.
Iemand meer last van en wat kan ik er tegen doen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• swv

swv

ChUcKiE schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:03:
Misschien heb ik wat berichten erover gemist, maat ik krijg sinds het weekeinde elke keer als ik de telefoon aanzet (was ios 9 beta, nu 9.0) de melding dat er een nieuwe update is (beta 9.1 gok ik). Maar zowel op de telefoon als in iTunes blijft de melding komen dat alles up-to-date is.
Maar de melding dat er een nieuwe update is blijft komen.
Iemand meer last van en wat kan ik er tegen doen?
Negeren, vanavond de iOS 9.0 ipsw downloaden of nu iOS 9.1 installeren via developers portal/beta.apple.com. Ik zou ff niet weten wat je er anders aan kan doen. Negeren hielp bij mij niet :+ , dus toen maar 9.1 geinstalleerd.

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:34:
[...]

De Back-up gemaakt met 9.1 werkt gewoon op 9.1 en hoger natuurlijk.

Dus je kan van 9.1 naar 9.1 Final of naar 9.x beta.

Ik blijf bij 9.1 in ieder geval. 9.1 Voelde soepeler dan 9.0 GM en dat is online ook wat je van de ervaringen leest. Verder niets tegen gekomen waardoor ik terug zou willen.
Ik heb 9.1 beta ook op mijn 6 plus draaien. Ik laat deze ook erop tot er een final 9.1 komt. Goed dat ik dus daarna gewoon zonder zorgen de 9.1 beta backup kan terug zetten.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:56

allstarted1

WTRFTS

Deze week kreeg ook ik de 9.1 Beta binnen op m'n oude iPod Touch en de iPad Mini 2. Vooral op de Touch is heel goed te merken dat er veel optimalisaties onder de motorkap zijn gedaan, het apparaatje voelt echt een heel stuk sneller dan onder 9.0.

Ik heb het idee dat iOS 9 (en El Capitan, maar dat is voor een ander draadje) eindelijk grote stappen voorwaarts zijn richting de prestaties waarom ik überhaupt voor Apple heb gekozen :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 21:43
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:47:
[...]

De iPhone 5 van vriendin op 9.1 is bijna net zo snel als mijn 5s op 9.1. :D . Batterij is ook top.9.0 overslaan is mijn advies.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20
Ga m'n iPhone 6 gewoon bijwerken vanaf 8.4.1

M'n iPad 3 en iPad mini ga ik wel herstellen vanaf 8.4.1 naar iOS 9
Hopelijk worden beide iPads dan weer wat bruikbaarder qua snelheid.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:47

NSG

Je weet niks!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:47:
[...]

Heel erg smooth en erg tevreden met de accuduur!

• DennusB
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:57:
[...]

Werkt deze effectief als 9.0 final of gaat bij de release vanavond ineens nog een update gevonden worden ?
Ik herinner me iets vaag in het verleden dat de GM niet altijd dezelfde versie als de launchversie is.
Nee, de GM is de final!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:22

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hoe draait de ING app onder iOS 9 (beta/GM)?

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
Splinter Cell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:53:
Hoe draait de ING app onder iOS 9 (beta/GM)?
Geen problemen

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:22

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 11:23

JB

Cédric roelt!

Toevallig ook iemand die weet of de SNS app het fatsoenlijk doet onder iOS 9?

Mijn boefje is liev!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Over dat misschien die teksten op de achterkanten zouden verdwijnen en dat dat juridisch in de states verplicht is en daarom niet kan worden weg gelaten. Ik kom net in settings " regulatory" tegen waar die logos staan. Zouden ze dan toch verdwijnen als print?

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb nu een paar dagen 9.0 GM draaien, maar heb toch redelijk wat lack en gestotter bij scrollen. Zit te twijfelen om nog terug te gaan naar 8.4.1
Meer mensen er last van dat het niet zo vloeiend werkt als 8.4..

• SnerePx
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-08 19:09
Iemand enig idee hoe de iPhone 5s met iOS 9 draait? Zit momenteel nog op versie 8.1, zou dus een mooie upgrade kunnen zijn.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

topic lezen, dan weet je het.

39

• THE_BASE
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:16:
Over dat misschien die teksten op de achterkanten zouden verdwijnen en dat dat juridisch in de states verplicht is en daarom niet kan worden weg gelaten. Ik kom net in settings " regulatory" tegen waar die logos staan. Zouden ze dan toch verdwijnen als print?
Jep. :)

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:55
Waar de GM de eerste dagen volledig ruk was qua batterijgebruik is dat nu flink bijgetrokken. Ik heb eigenlijk helemaal geen klagen meer. Ik las overal dat er de eerste dagen druk "geïndexeerd" wordt (wat dan?) en was daar skeptisch over. Maar feit is dat ik nu met mijn iPhone 6 sinds ik hem vanmorgen uit het stopcontact gehaald heb op 72% batterij zit, met een standby van 8:51 en een usage van 2:12. Ik vind dat best netjes.

omniscale.nl

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002

SuBBaSS

-has Ryzen

SnerePx schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:40:
Iemand enig idee hoe de iPhone 5s met iOS 9 draait? Zit momenteel nog op versie 8.1, zou dus een mooie upgrade kunnen zijn.
Ik heb 9.1 beta hier over 8.4.1 geinstalleerd op een 5 en het draait helemaal prima. Nou was dat al het geval met 8.4(.1) dus wat dat betreft weinig verbetering te behalen. Ik haal er natuurlijk niet uit wat erin zit met dit relatief oude beestje maar het is qua features toch wel een flinke stap vooruit.
Was even bang dat whatsapp problemen zou krijgen maar ook dat ging helemaal smooth op deze manier.
Zou hem gewoon proberen, je loopt al wat achter qua versies, zeker mooie upgrade voor je.

Natuurlijk eerst wel even een backupje trekken!

[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 16-09-2015 16:41 ]

Verwijderd

Vervelend dit. Ik blijf haken bij 9.0, krijg telkens de melding bij unlock dat er een nieuwe versie beschikbaar is, maar de software-updater zegt van niet.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:26
Blijf haken bij 9.0?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
JB schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:48:
Toevallig ook iemand die weet of de SNS app het fatsoenlijk doet onder iOS 9?
Prima.

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:06:
Vervelend dit. Ik blijf haken bij 9.0, krijg telkens de melding bij unlock dat er een nieuwe versie beschikbaar is, maar de software-updater zegt van niet.
Oplossing is vandaag nog gepost.. 80 minuten wachten nog :) sww89 in "[iOS 9 Beta] Ervaringen & Discussie"

NRG

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:32
Release van iOS 9 is over 1 minuut?

👉🏻 Blog 👈🏻

• THE_BASE
  • Niet online
Volgens iTunes nog niet beschikbaar. Maar we hebben geduld! :)

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 17:09
kraades schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:59:
Release van iOS 9 is over 1 minuut?
Jup, zit 'm te downloaden :)

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 00:46
En ik ook..... :)

• technorabilia
An error occurred downloading iOS 9... :-(

👉🏻 Blog 👈🏻

• THE_BASE
  • Niet online
In elk geval nog niet via iTunes. Wil een clean install doen, dus nog eventjes geduld!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:32

PBP

Ik krijg een update van 42mb terwijl ik de GM heb draaien. Toch nog kleine wijzingen?

• Hawk999
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 22:31
kraades schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:04:
Hier ook.

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05:14
zit nog op 8.3 en bij mij geeft ie aan dat ik eerst naar 8.4.1 moet ????
zegt niets over iOS 9 8)7 :?

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 16:35
kraades schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:04:
Blijven proberen heb ik ook 3x gehad. Nu aan het downloaden.

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• Gaston
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:49
Ik heb de GM reeds draaien, maar ik krijg inderdaad ook een update van 40,3MB. Kan iemand hier na de installatie het buildnummer posten?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Jurgen_V schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:06:
[...]

Blijven proberen heb ik ook 3x gehad. Nu aan het downloaden.
Ik blijf de error houden. Heel vervelend..

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Na aantal keer de melding "software update mislukt" had ik hem binnen 2 min binnen.Nu is die update aan het voorbereiden!

[ Voor 8% gewijzigd door Jieve op 16-09-2015 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
downloaded & installed: ik krijg een rosé-gold start up screen..... ik wil mn geld terug! :P

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:36
Ben vooral benieuwd naar de quick reply api. Zal wel lang duren voordat whatsapp hiermee komt, maar wel een functie waar ik naar uitkijk.

• Sinus_rhythm
Hann1BaL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:09:
[...]

Ik blijf de error houden. Heel vervelend..
Twitter staat er vol mee

• _Bailey_
  • Niet online
GM 13A340
vandaag 13A344

• AntoineHD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:50
Krijg nog steeds de foutmelding

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 00:46
Klopt het dat ios9 ipv. 4gb slechts 1gb aan ruimte gaat innemen?
Zou mooi zijn, dat maakt de spijt van het kopen van de 16gb versie iets minder...

• Sinus_rhythm
Hij staat nu ook op iTunes

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
3 Apple devices hier, iPad en iPhone van me vriendin krijgen ook deze foutmelding, die van mij is bijna klaar met installeren.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 23:27
over the air ook foutmeldingen, nu aan iTunes gehangen en gaat wel goed.

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:03
ITunes werkt wel ..

Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:59
Benieuwd of deze de iPad 3 weer wat sneller maakt. iOs 8 heeft mn iPad 3 toch wel trager gemaakt en lijkt wat sneller op te zijn.

Ben benieuwd dus!

• technorabilia
Hier al 23x geprobeerd op 4 devices... Ik wacht wel tot morgen... :-(
Mrk87 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:14:
over the air ook foutmeldingen, nu aan iTunes gehangen en gaat wel goed.
Ok, goeie tip. Misschien ook maar een clean install dan gelijk...

[ Voor 36% gewijzigd door technorabilia op 16-09-2015 19:16 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste