En wat doe je dan in dat uur? Ik vind dit zo verbazingwekkend veel. Om even aan te geven: mijn iPhone 6 met 9.1 beta twee uur geleden volledig opgeladen, en die staat nog steeds op 100%.Jannis schreef op zondag 13 september 2015 @ 23:10:
Vanmiddag de beta van 9.1 geprobeerd, maar batterijverbruik is nog steeds belabberd, in uur tijd 20% eraf. Had het zelfde probleem met beta 5 van iOS 9 (voorgaande beta's hadden totaal geen issues). Gelukkig is de batterijtijd met 9.0 GM weer zoals vanouds, dus weer lekker terug naar 9.0 :-).
Niet heel veel mee gedaan: enkele berichten gelezen/geschreven (imessage), regenmelding app en een keer een wachtwoord opgezocht. (o ja, en de klok een aantal keer geraadpleegd). Maar dat kost me niks aan batterij verbruik. (even opgezocht: 22 min gebruik in 2 uur en 2 minuten).
Nu heb ik hem wel vrij strikt ingesteld: nauwelijks apps in achtergrond draaien, 30 sec beeldscherm sleep, et cetera. Bluetooth staat wel altijd aan. En uiteraard geen Facebook (want dat is een enorme battery drainer).
[ Voor 5% gewijzigd door cranebird op 14-09-2015 14:48 ]