Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
Siri aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:45

JB

Cédric roelt!

Staat ook op beiden aan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Gebruik je WhatsApp en wil je belangrijke meldingen niet missen? Bugje in Whatsapp die je geluid dempt!

"Stond je iPhone de afgelopen dagen ineens zonder je medeweten op stil? Grote kans dat een bug in WhatsApp de oorzaak is. De populaire messenger dempt het geluid van de iPhone automatisch na het maken van een foto, maar zet het niet terug aan."

Bron: http://www.onemorething.n...dempt-geluid-onder-ios-9/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:59
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:07:
Gebruik je WhatsApp en wil je belangrijke meldingen niet missen? Bugje in Whatsapp die je geluid dempt!

"Stond je iPhone de afgelopen dagen ineens zonder je medeweten op stil? Grote kans dat een bug in WhatsApp de oorzaak is. De populaire messenger dempt het geluid van de iPhone automatisch na het maken van een foto, maar zet het niet terug aan."

Eindelijk! Dank je. Ik heb dit al dagen en ging aan mezelf twijfelen. Ik wist dat het ergens door moest komen, want meestal laat je dit soort instellingen met rust.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
sww89 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:53:
Hmm. Er is een iPhone 6s onderweg naar mij en ik heb een werkende traceercode gekregen vandaag bij UK Mail. Echter krijg ik maar telkens te zien dat er geen zending gevonden kan worden op mijn iPhone. Op mijn iPad werkt het wel.

Net bedacht ik mij dat ik adblocker Crystal niet had ingeschakeld op mijn iPad, en wel op de iPhone. Dus ik Crystal op mijn iPhone uitgezet en nu vind UK Mail mijn zending wel.

Ik ben dus benieuwd in hoeverre dit aan de orde is en of andere adblockers dit probleem ook/niet hebben.
Ik heb de adblockers nog niet geprobeerd, maar als andere ad-blockers dit probleem ook hebben dan wacht ik nog wel even. Crystal is zoals je inmiddels ook weet niet bepaald lekker bezig qua deals sluiten met advertentie netwerken dus goed van je dat je die eraf hebt gegooid.
Ethirty schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:09:
Mijn widget probleem is verholpen door de apps opnieuw te installeren. Nu al mijn Hue scenes opnieuw maken ;(
Ik heb zelf ook een iPad mini2, maar draai nog iOS9.0.
Ik heb ook weinig zin in om zaken opnieuw in te moeten gaan stellen in mijn notificatie centrum. Al denk ik dat in mijn geval het vooral een instelling in de apps is dus alleen een kwestie van opnieuw toevoegen is van Launcher, BeWeather 2, Buienalarm, Klok, Glympse en Heapo.
t mac schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:07:
Ik mis de functie om twee tabbladen te kunnen 'splitviewen'.
J.Appleseed schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:46:
[...]

Dat zal niet uitmaken, want zelfs op mijn iPad Air 2 gaat dat niet. Je kunt maar één instance van Safari open hebben, dus als je twee webpagina's naast elkaar open wil hebben zul je nog een andere internetbrowser moeten vinden die Split View ondersteunt.
Het is inderdaad spijtig dat je niet 2x Safari kunt gebruiken met Split view of Slide over. Gelukkig zijn er al veel andere apps die deze functies ondersteunen waaronder ook deze WebProtectMe Safe Browser (wel eerst aanmelden, met fake naam ofzo) zodat je ook twee sites naast elkaar kunt open zetten. Overigens voor de YouTube liefhebbers is er YouPlayer.
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:19:
[...]

Instellingen > Spotlight > 'Siri Suggesties' aanzetten.
Weet jij soms ook hoe je kunt zorgen dat je wel Siri app suggesties krijgt, maar geen nieuws berichten? Ik zou graag de nieuwsberichten daar uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 10:04
Sinds de upgrade naar IOS 9 en daarna IOS 9.01 lijkt mijn Exchange push mail niet meer helemaal te werken zoals voorheen. Af en toe blijft hij heel lang staan op oude berichten en moet je handmatig refreshen.

Iemand die hetzelfde probleem ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
funrider schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:
Weet jij soms ook hoe je kunt zorgen dat je wel Siri app suggesties krijgt, maar geen nieuws berichten? Ik zou graag de nieuwsberichten daar uitzetten.
De functie is aan of uit voor apps, contacten en nieuws suggesties. Niet afzonderlijk te kiezen helaas.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Vermeulen

Ik heb alles gedaan wat je gezegd heb maar mijn game center blijft grijs geeft dus geen beeld.
Helaas heeft het dus niet geholpen. Ben niet blij met Apple die na een update de gebruiker met de brokken laat zitten.

In elk geval bedankt voor je poging mij te helpen

Groet Trudie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
xares schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:35:
Sinds de upgrade naar IOS 9 en daarna IOS 9.01 lijkt mijn Exchange push mail niet meer helemaal te werken zoals voorheen. Af en toe blijft hij heel lang staan op oude berichten en moet je handmatig refreshen.

Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Ik had nog wel meer problemen maar onder ander dat. Sinds 9.1 geen last meer mee. Zeker beta 2 is wat snelheid weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:36
JB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:25:
[...]

Staat op beide iPhones aan.
Heb je al upgedate naar ios9

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

GerardVanAfoort schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:42:
[...]

De functie is aan of uit voor apps, contacten en nieuws suggesties. Niet afzonderlijk te kiezen helaas.
Waarom werkt het bij mij dan alleen op de zakelijke iPhone (waar ik trouwens ook weer geen contactpersonen zie)? Zie hier een printscreen van mijn prive iPhone:

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/09/29/image1.png

Zakelijk:

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/09/29/image.png

Beide draaien 9.0.1

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 29-09-2015 16:29 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
JB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:21:
[...]

Waarom werkt het bij mij dan alleen op de zakelijke iPhone (waar ik trouwens ook weer geen contactpersonen zie)? Zie hier een printscreen van mijn prive iPhone:

[afbeelding]

Zakelijk:

[afbeelding]

Beide draaien 9.0.1
vanuit het beginscherm van links naar rechts, alleen dan krijg je ook nieuws te zien (van boven naar beneden krijg je geen nieuws te zien)
En het heeft zijn tijd nodig suggesties te vinden door je gebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 29-09-2015 16:45 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

mell33 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:41:
[...]

vanuit het beginscherm van links naar rechts, alleen dan krijg je ook nieuws te zien (van boven naar beneden krijg je geen nieuws te zien)
Was mij ook opgevallen, maar wat is de reden eigenlijk? Vind het ook raar dat zoeken op twee manieren toegankelijk is. Alsof ze het zelf ook niet meer weten, het is immers al ooit van links naar boven-naar-onder-swipen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Tom schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:51:
[...]

Was mij ook opgevallen, maar wat is de reden eigenlijk? Vind het ook raar dat zoeken op twee manieren toegankelijk is. Alsof ze het zelf ook niet meer weten, het is immers al ooit van links naar boven-naar-onder-swipen gegaan.
Zal ook om ergonomische redenen zijn, van boven naar beneden is met 1 hand niet te doen soms, en dan is links naar rechts makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

mell33 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:41:
[...]

En het heeft zijn tijd nodig suggesties te vinden door je gebruik.
Ja ik post screenshots van 2 verschillende handelingen 8)7

Ik weet niet hoe duidelijk ik het nog moet formuleren maar ik doe identieke zaken dus ik schuif op beide telefoons van links naar rechts. Waarom zou ik dat anders doen? Dan zou mijn vraag zijn "waarom werkt het alleen van links naar rechts en niet van onder naar boven".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
We proberen mee te denken! Het komt dan niet zo sympathiek over als je zo'n reactie plaatst..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:09:
[...]

Ja ik post screenshots van 2 verschillende handelingen 8)7

Ik weet niet hoe duidelijk ik het nog moet formuleren maar ik doe identieke zaken dus ik schuif op beide telefoons van links naar rechts. Waarom zou ik dat anders doen? Dan zou mijn vraag zijn "waarom werkt het alleen van links naar rechts en niet van onder naar boven".
wellicht staat iets niet aan onder instellingen > Zoek met Spotlight > Siri Suggesties.

heel eerlijk, ik heb niet alle posts teruggelezen.

edit: Als ik bij mijn iPad in het genoemde menu "Bing web resultaten" uitzet dan verdwijnen de nieuws suggesties.

[ Voor 8% gewijzigd door SirLenncelot op 29-09-2015 18:35 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SirLenncelot schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:34:
[...]

wellicht staat iets niet aan onder instellingen > Zoek met Spotlight > Siri Suggesties.

heel eerlijk, ik heb niet alle posts teruggelezen.

edit: Als ik bij mijn iPad in het genoemde menu "Bing web resultaten" uitzet dan verdwijnen de nieuws suggesties.
Ben er achter. Bing web resultaten is niet degene die dit regelt. Spotlight Suggesties is degene die aan moet staan. Nu laat ie het ook zien op mijn prive iPhone. Alleen Siri Suggesties is niet voldoende.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 29-09-2015 20:09 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Heeft iemand al het nieuwe two factor authentication in kunnen schakelen? Zie alleen nog de oude twee staps verificatie

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
JB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:07:
[...]

Ben er achter. Bing web resultaten is niet degene die dit regelt. Spotlight Suggesties is degene die aan moet staan. Nu laat ie het ook zien op mijn prive iPhone. Alleen Siri Suggesties is niet voldoende.
Thanks! Wat mij betreft hadden ze dit helemaal bovenin mogen zetten i.p.v. tussen alle apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:07:
[...]

Top! beter gekeken dan ik.
Erulezz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:39:
Heeft iemand al het nieuwe two factor authentication in kunnen schakelen? Zie alleen nog de oude twee staps verificatie
https://developer.apple.c...wo-factor-authentication/

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb sinds ik iOs 9 heb een vreemd issue.
Gebruik4 mailboxen op de iPhone, maar heb geen enkel ongelezen e-mail, maar op een ander moment opeens 40050 ongelezen.
Na enkele minuten is dit opeens weer helemaal weg.

iemand een idee of hier ook tegen aan gelopen?

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Toch ffies een paar vraagjes: Gebruik je imap voor je mailboxen? Om wat voor mailboxen gaat het? (Denk aan outlook.com, gmail, etc)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:29
Ik kwam er vandaag achter dat ik sinds iOS9 een raar probleem heb. Als ik in de instellingen naar 'beperkingen' ga moet ik een 4cijferige code invullen (dit moest altijd al). Echter geeft hij steeds aan dat de code niet goed is. Ik heb in het verleden maar 2 codes hiervoor gebruikt en beide pakt hij niet. Ik begrijp hier daadwerkelijk niets van.

Iemand hetzelfde probleem of de oplossing?

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om de toegangscode om het scherm te unlocken, deze werkt gewoon (is tegenwoordig overigens 6cijferig). En ook mijn iCloud verificatiecode werkt gewoon..

©2004

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb je die 6 cijferige code ook al eens geprobeerd?

Ik heb al sinds touch-ID een lettercombinatie ipv 4-cijfers. Ik moet hetzelfde wachtwoord invoeren bij het unlocken als bij de wijzigen van beperkingen.

• Jieve
_Rayman_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:34:
Toch ffies een paar vraagjes: Gebruik je imap voor je mailboxen? Om wat voor mailboxen gaat het? (Denk aan outlook.com, gmail, etc)
2 Google accounts
1 iMap account
1 Pop

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 14:00
Rct124 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:03:
Wat ook irritant is dat als ik mn telefoon uit 'standby' haal en direct mn code in wil voeren altijd het eerste cijfer wordt gemist. Heel vervelend.
Iemand nog dit probleem?
Ik had heel lang dit probleem vandaag contact opgenomen met Apple support om dit probleem op te lossen.

Door de homebutton En de powerbutton in te houden en dan Iphone te resetten werd dit probleem opgelost bij mij

Verder had ik opnieuw Whatsapp geïnstalleerd en was het zwarte scherm weg.

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Knoezelbos schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:28:
[...]

Heb overigens ook last van een oude backup die nog in iCloud staat en niet weg gaat. Volgens mij hier al een keer vermeld. Konden mij destijds (2 weken terug) niet helpen vanuit Apple omdat toen iOS 9 nog niet uit was. Misschien binnenkort weer eens op de chat.
Vandaag dus aan de telefoon gehangen (*een uur!!) met apple over bovenstaande. Vriendelijke meneer vond het allemaal vreemd en heeft het een en ander geprobeerd. Uiteindelijk zonder resultaat. Vraag is uiteindelijk nu doorgezet naar de software engineers en die gaan (na mijn iCloud in onderzoeksmodus te hebben geplaatst) nu uitzoeken wat er is gebeurd en hopelijk de 5,9 GB aan phantom backups verwijderen.
Ben benieuwd!

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:29
readytoflow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:43:
Heb je die 6 cijferige code ook al eens geprobeerd?

Ik heb al sinds touch-ID een lettercombinatie ipv 4-cijfers. Ik moet hetzelfde wachtwoord invoeren bij het unlocken als bij de wijzigen van beperkingen.
Ja echter kan ik er maar 4 invoeren ivp 6..

©2004

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Iemand hier die met zijn/haar iPhone 6s handoff niet werkend krijgt onder de publieke bèta van iOS 9.1? Weet dat het een bèta is, maar even benieuwd...

• Erulezz
iOS 9.0.2 is uit (naast de derde beta van 9.1):

This update contains bug fixes and improvements including:

- Fixes an issue with the setting to turn on or off app cellular data usage
- Resolves an issue that prevented iMessage activation for some users
- Resolves an issue where an iCloud backup could be interrupted after starting a manual backup
- Fixes an issue where the screen could incorrectly rotate when receiving notifications
- Improves the stability of Podcasts

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
iOS 9.0.2 is er.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:37

Saven

Administrator

Meteen maar installeren dan, al zullen er geen performanceverbeteringen zijn zo te lezen

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:52
Ik krijg regelmatig zwart scherm als ik apps opstart en na 3 pogingen of meer krijg ik beeld van de apps (dit geld voor alle apps) zit nu nog op 9.0.1 (iphone 6+) en sinds 9.0.1 heb ik dat probleem hopelijk opgelost in 9.0.2...ga ik straks ff testen

• Jieve
9.0.2 aan het downloaden op mijn 6S deze is 71,8 MB.
9.0.2 aan het downloaden op mijn vrienden haar 6 is 66,1 MB.

Wie weet waarom hierin een verschil zit?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Omdat het een ander apparaat is? :?
Vrij logisch, toch?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:34
Via iTunes is het ruim 1,8 GB. Niet zeuren voor die 6 MB :) Inderdaad, komt doordat het een ander apparaat is.
Weet iemand de Build nummers toevallig?
Ik zit nu op 13b5130b alleen is dat nou Public of Closed beta 3?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Bij zowel mijn 5s als de 5 van mijn vrouw, werken zowel de software update als de app updates niet momenteel. Gaat het proberen, maar er komt geen data binnen.
Kan zijn dat het overbelast is, maar vrienden van mij op een ander netwerk als ziggo kunnen het wel.
Meer mensen last van ?

• Thombias
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:59:
Weet iemand de Build nummers toevallig?
Ik zit nu op 13b5130b alleen is dat nou Public of Closed beta 3?
Das de public.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 14:17
Jieve schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:40:
9.0.2 aan het downloaden op mijn 6S deze is 71,8 MB.
9.0.2 aan het downloaden op mijn vrienden haar 6 is 66,1 MB.

Wie weet waarom hierin een verschil zit?
Omdat de 6S extra features heeft zoals '3D Touch'? Andere aangepaste drivers voor de hardware? Enzovoorts.
Zag inmiddels op 9to5 dat de Closed en de Public een en dezelfde Build zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:22

swv

Na een lange reviewperiode (althans ik vond het lang duren) heeft Apple gisteren eindelijk de Adblock Plus contentblocker vrijgegeven.

App Store: https://t.co/XlIrWOQgr1

Reden voor mij om deze te proberen is dat je tenminste een blacklist hebt van een partij die deze continu bijwerkt. Ik had gelezen dat je bij andere apps afhankelijk bent van de ontwikkelaar voor het toevoegen en updaten van goede filters? Tenzij er een samenwerking wordt aangegaan zoals Peace deed en Crytsal nu wilt doen.

Vergeet niet om nog de keuze te maken om bescheiden apps wel door te laten (staat standaard aan) of dat je alles wilt blokkeren. Hij werkt voor mij nu al beter, omdat bijvoorbeeld filmpjes op Dumpert het direct doen, terwijl Crystal dat blokkeert. Bovenal is de app GRATIS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik iets heel raars..
Sinds ik mijn iPhone 6S heb en ik een app wil downloaden krijg ik steeds de melding dat ik moet inloggen op Apple Store, echter is dit een ID van iemand anders.
Een familielid om precies te zien.
Heb al aantal keer uitgelogd en opnieuw ingelogd, zonder resultaat.

iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:37

breinonline

Are you afraid to be known?

Staat family sharing niet aan dan?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Nee, die staat niet aan.

Wat ik me nu wel bedenk, heb in het verleden een backup gemaakt van deze persoon op de zelfde laptop.
En toen ik van 6 > 6S ging, heb ik op de zelfde laptop een backup gemaakt en terug gezet.

Misschien komt het daar wel door...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 10:48
Jieve schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:11:
Nee, die staat niet aan.

Wat ik me nu wel bedenk, heb in het verleden een backup gemaakt van deze persoon op de zelfde laptop.
En toen ik van 6 > 6S ging, heb ik op de zelfde laptop een backup gemaakt en terug gezet.

Misschien komt het daar wel door...?
Dat lijkt me alleen mogelijk als je de back-up van die persoon dan hebt teruggezet (maar dat had je waarschijnlijk wel gemerkt).

Waar heb je je precies in- en uitgelogd? In de App Store zelf, of onder Instellingen > App en iTunes Stores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
J.Appleseed schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

Dat lijkt me alleen mogelijk als je de back-up van die persoon dan hebt teruggezet (maar dat had je waarschijnlijk wel gemerkt).

Waar heb je je precies in- en uitgelogd? In de App Store zelf, of onder Instellingen > App en iTunes Stores?
Ja idd, heb wel mijn eigen back-up.

Ben uitgelogd via Instellingen > App en iTunes Stores.
Waarschijnlijk moet ik ook uitleggen in de App Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:07:

Volgens mij zit er nog een bugje in Whatsapp. Want er verdwijnen zo nu en dan berichten die ik (iPhone 5) heb verstuurd aan mensen als ik na een tijdje whatsapp weer opstart. Heel raar, bij mijn vrou gebeurt het niet (iPhone 4S)
Heb al lopen zoeken online maar zie alleen maar hele oude topics op google 8)7

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
9.0.2 heeft mijn problemen grotendeels opgelost die ik in 9.0.1 had zoals zwart scherm bij opstarten van apps....wel merk ik nog steeds vertraging als ik op de homeknop druk dan gaat ie schokkerig naar het home scherm (vanuit apps gezien) i6+
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Lockscreen bypass is gefixed in iOS 9.0.2 https://support.apple.com/en-us/HT205284

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 21-09 18:37

Saven

Administrator

Weet iemand hoe ik dat facebook icoontje van het lockscreen haal in ios9? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Instellingen > iTunes & AppStore Suggested apps (is op locatie basis)

[ Voor 63% gewijzigd door GerardVanAfoort op 01-10-2015 12:38 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 22-09 19:20
Hebben anderen hier ook last van de spotlight search (van bovenaf naar beneden swipen), dat tijdens het swipen de achtergrond (homescreen met icoontjes) blurry wordt, maar als spotlight er helemaal is als het ware, de achtergrond weer behoorlijk goed te zien is. Alle suggesties die er komen na ingeven van een zoekopdracht, zweven zo'n beetje boven de app icoontjes die daaronder duidelijk te zien zijn.. niet heel prettig. Was in ios 8 toch echt anders en beter (achtergrond bleef blurry!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:30

YellowCube

Wait...what?

dbz1985 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:00:
9.0.2 heeft mijn problemen grotendeels opgelost die ik in 9.0.1 had zoals zwart scherm bij opstarten van apps....wel merk ik nog steeds vertraging als ik op de homeknop druk dan gaat ie schokkerig naar het home scherm (vanuit apps gezien) i6+
Meer mensen hier last van?
Ik had 9.0.1 in z'n geheel niet geinstalleerd en ben direct naar 9.0.2 gegaan.
Ik heb nu juist last van het "zwarte scherm" probleem bij de eerste keer opstarten van apps.
Best irritant.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
YellowCube schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Ik had 9.0.1 in z'n geheel niet geinstalleerd en ben direct naar 9.0.2 gegaan.
Ik heb nu juist last van het "zwarte scherm" probleem bij de eerste keer opstarten van apps.
Best irritant.
Ik merkte toevallig alleen bij safari dat ie af en toe zwart scherm geeft en zelfs crasht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Laatst online: 20:32
hier ook zwart beeld bij whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dat heb ik al sinds 9.0
Vriendin overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
Jieve schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:29:
[...]

Dat heb ik al sinds 9.0
Vriendin overigens ook.
Backup maken & Whatsapp opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Kun je die newsfeed uitzetten op je meest linkse scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Jack O10 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:00:
Kun je die newsfeed uitzetten op je meest linkse scherm?
Ja hoor. Zie hier wat Spotlight functies voor nieuws/contacten en app suggesties:
JB in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Bij Willen de app updates nog steeds niet 😕
i5s op 9.0.2.
Blijft maar rondjes draaien, maar er gebeurd verder niks 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Waarom kan ik Siri niet gebruiken voor berekeningen?
Gebruik ik de verkeerde commando's?
Krijg alleen dat ze het of niet kan of dat ze me verwijst naar wat (verkeerde) websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:46:
Waarom kan ik Siri niet gebruiken voor berekeningen?
Gebruik ik de verkeerde commando's?
Krijg alleen dat ze het of niet kan of dat ze me verwijst naar wat (verkeerde) websites.
Nee, Siri kan niet rekenen. Best vreemd eigenlijk..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb het probleem weer dat mijn telefoon blijft hangen (na update iOS 9.0.2). Nu moet ik of 2 keer hard reset of 3 keer een hard reset uitvoeren. Vorige keer was het probleem verholpen door m'n telefoon als nieuw in te stellen zonder back up terug te zetten. Ik moet zeggen dat ik daar nu niet zo veel zin in heb.

Iemand een idee hoe ik het kan verhelpen? Heb opnieuw instellen als nieuw met back up terugzetten geprobeerd. Maar dan blijft het probleem bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Wat zit er allemaal in je backup? Merk je bijvoorbeeld na gebruik van een specifieke app dat je iPhone hangt? Je kan eens bij de opties van iCloud backup, apps (alles tonen) de minder belangrijke app backups gaan verwijderen, of tijdelijk uitschakelen en op een later moment weer inschakelen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:04:
[...]

Nee, Siri kan niet rekenen. Best vreemd eigenlijk..
Engelsetalige Siri wel toch? Daarom dacht ik al dat ik het niet goed deed.
Da's nou net even zo'n handig commando voor Siri ipv een rekenmachine app te moeten openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 20:25
Banshee schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:41:
Bij Willen de app updates nog steeds niet 😕
i5s op 9.0.2.
Blijft maar rondjes draaien, maar er gebeurd verder niks 😐
Bij mij had dit te maken met DNS settings (upc/ziggo gebruiker). Heb in de router even de dns servers van google ingesteld en ik kon weer updaten (of wifi even uitzetten en dan updaten via je dataverbinding, afhankelijk van je bundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Ja idd. Wijzigen dns naar Google werkt prima.
Raar eigenlijk! Soort traffic shaping wat ziggo dus doet 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Banshee schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:49:
Ja idd. Wijzigen dns naar Google werkt prima.
Raar eigenlijk! Soort traffic shaping wat ziggo dus doet 😐
Of ze 'pauzeren' mesu.apple.com even na de Ziggo APN settings die bij iOS 9 om zeep gingen :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Het is wel erg vreemd, sinds deze week zijn er problemen met updaten via Ziggo.
Als je de DNS aanpast werkt alles meteen.
Zou Ziggo dit expres doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:30

YellowCube

Wait...what?

dbz1985 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:39:
[...]

Ik merkte toevallig alleen bij safari dat ie af en toe zwart scherm geeft en zelfs crasht :(
Ik heb een harde reset gedaan (power en homebutton 4 seconden tegelijk vasthouden) en dat lijkt het probleem voor nu te fixen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
GerardVanAfoort schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:38:
[...]

Ja hoor. Zie hier wat Spotlight functies voor nieuws/contacten en app suggesties:
JB in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
Jieve schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:25:
Het is wel erg vreemd, sinds deze week zijn er problemen met updaten via Ziggo.
Als je de DNS aanpast werkt alles meteen.
Zou Ziggo dit expres doen?
lijkt er wel op kreeg constant issues maar andere dns en tada geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb ook ziggo en bemerk ook dat updaten van iOS maar ook van apps tergend traag gaat. Begrijp ik nu goed dat ik iets moet veranderen in m'n horizonbox?
Zoja, kan ieman ik lekentaal uitleggen wat en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
melly schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:29:
Ik heb ook ziggo en bemerk ook dat updaten van iOS maar ook van apps tergend traag gaat. Begrijp ik nu goed dat ik iets moet veranderen in m'n horizonbox?
Zoja, kan ieman ik lekentaal uitleggen wat en hoe?
In het configuratipaneel van je Horizon box zit waarschijnlijk ergens een mogelijkheid om je DNS-servers aan te passen. Ik gebruik zelf de Open DNS server maar die van Google gaat natuurlijk ook. Dan verander je dat in feite voor elk apparaat op je thuisnetwerk (zodat je niet tegen problemen aanloopt bij andere netwerken).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n8YiBwU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
YellowCube schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 07:13:
[...]

Ik heb een harde reset gedaan (power en homebutton 4 seconden tegelijk vasthouden) en dat lijkt het probleem voor nu te fixen.
Ga ik ook maar eens proberen....maar raak ik dan niet alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbz1985 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Ga ik ook maar eens proberen....maar raak ik dan niet alles kwijt?
Nee hoor.. Ik heb dat de laatste paar dagen zo vaak gedaan. En gegevens zijn er nog steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Nee hoor.. Ik heb dat de laatste paar dagen zo vaak gedaan. En gegevens zijn er nog steeds :+
Dat is fijn :) ga ik meteen proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
J.Appleseed schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

In het configuratipaneel van je Horizon box zit waarschijnlijk ergens een mogelijkheid om je DNS-servers aan te passen. Ik gebruik zelf de Open DNS server maar die van Google gaat natuurlijk ook. Dan verander je dat in feite voor elk apparaat op je thuisnetwerk (zodat je niet tegen problemen aanloopt bij andere netwerken).

[afbeelding]
Hey!!..dat is een heldere uitleg 👍
Vandaag of morgen ga ik dit uitproberen.
Bedankt voor je moeite..super!! 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik heb ook last van dat DNS probleem bij Ziggo. Ik had in het Apple Music topic al de oplossing gepost maar er niet aan gedacht dat hier ook nog te doen. Ik kon namelijk opeens geen muziek meer streamen en apps/iOS updaten ging inderdaad heel traag. Wel 'fijn' dat andere mensen hetzelfde ervaren zodat we allen kunnen concluderen dat Ziggo in deze dwarszit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag toen ik OS X El Capitan en iOS 9.0.2 wilde installeren, bleef de Mac en iPhone/iPad ook alsmaar wachten op reactie. Na het omzetten van de DNS servers van Ziggo naar Google startte de downloads meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Dat probleem met Ziggo speelt al erg lang bij mij. Eigenlijk sinds die aanvallen in augustus. Paar weken geleden bij de GM download een uurtje lopen klooien met alle apparatuur hier en toen ik de DNS veranderde naar Google DNS ging het op volle snelheid. Hetzelfde bij de App Store downloads. Maar ik snap dan even niet wat de DNS servers daarmee te maken kunnen hebben, want als de DNS eenmaal is opgevraagd moet het toch ook snel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Nog mensen met veel problemen op ipad? Ik heb een ipad 4 en heb geupgrade van IOS 7 naar 9, maar nu heb ik zeer veel last van crashes en freezes. Bijvoorbeeld bij het openen van notification centre, maar ook gewoon bij gebruik veel freezes waarna ik moet resetten. Op mijn iPhone 5S werkt het perfect en eb ik geen problemen.

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen met het ziggo probleem.
Kijk hier eens naar http://jacobsalmela.com/b...-a-raspberry-pi-hole-2-0/

Heb je nooit meer gedonder met DNS probleem enz, ook toen Ziggo een aantal dagen storing had heb ik nergens last van gehad.

Blokkeert nog reclame ook. Win win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Iemand ervaring met Google Drive als Backup voor foto's?

Dus als je foto's automatisch laat uploaden naar Google Drive en je verwijderd deze van je iPhone, wordt deze dan ook verwijderd van Google Drive?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Het valt me erg op dat bij de review van iOS 9 alle positieve reacties steevast naar beneden worden gemod. Klagers krijgen daarentegen automatisch +1, meestal zelfs +2 wat gelukkig daarna naar beneden wordt gemod.

Het is blijkbaar niet mogelijk om positief te zijn want omdat 'jouw' 4S niet vlekkeloos werkt is Apple des duivels en is het één groot complot om je een nieuwe iPhone te laten kopen :') Alsof mensen die ontevreden zijn van hun iPhone daardoor getriggerd worden om opnieuw een iPhone te kopen. Juist niet, zou ik zo denken.

Ik schrijf dit hier om dat een kritische reactie op die mensen automatisch -1 toebedeeld krijgt op de review. Ik vind dit echt iets wat Tweakers eens zou mogen bekijken. Fanboys mogen zeker aan de leiband gehouden worden, maar van die haters die elke ontopic maar positieve reactie geven -1 geven zouden gewoon een tijdelijke ban opgelegd moeten krijgen vind ik.

Een tijdje terug kreeg ik 4x -1 op een post waarmee ik iemand terecht wees die begon te flamen tegen iemand die een nieuwe iPhone 6+ wou kopen. Volledig on topic, het ging over de iPhone, en ik vertelde mooi waarom hij/zij fout zat.

Ben het eerlijk gezegd een beetje beu dat hier niks aan gedaan wordt.

Eventjes een kleine frustratie-post na het lezen van de review van iOS 9 en de bijhorende reacties.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

Na het opnieuw installeren van enkele apps werkte de bijbehorende widgets weer een paar dagen, maar ineens waren ze allemaal weer weg. 9.0.2 heeft dat verder niet gefixed. Chrome is ook nauwelijks bruikbaar meer sinds IOS9. Wel balen dit. :(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 00:34
Het lijkt me niet nodig om hier speciaal een topic voor te openen. Maar het zou wel fijn zijn als iemand mee wil denken in deze kwestie. Ik heb een iPhone 5S (sinds februari 2014) welke ik graag eens een keer wil herstellen (DFU) en dan meteen naar 9.x Nu heb ik een icloud account waar zoek mijn iPhone uitstaat. Ik weet niet of ik deze iCloud account heb sinds ik die iPhone had meteen. Het kan zijn namelijk dat ik een jaar geleden ofzo een nieuwe account heb aangemaakt. En dat ik dus voor mijn huidige account een andere icloud had waar misschien zoek mijn iphone aanstond. Hoe kan ik controleren of zoek mijn iPhone op een bepaalde icloud account actief is? Ik weet dus niet meer wat de inlognaam van die icloud account was. Ik heb sinds ik die nieuwe account heb wel probleemloos iig kunnen updaten via itunes steeds. Is dat een teken dat icloud zoek mijn iphone niet actief was? Of kan het zijn dat je pas een vraag naar inlognaam en wachtwoord krijgt op het moment dat je echt wilt herstellen DFU? En ik neem dat als in het ergste geval mijn iPhone vraagt naar een icloud account dat ik Apple kan bellen en dat die wel kunnen zien welke icloud accounts actief zijn op basis van mijn achternaam of adres ofzo, en dat ze die dus kunnen geven aan mij indien ik mij kan verifiëren op basis van wat persoonlijke vragen? Ik twijfel hierdoor een beetje of ik een clean install kan doen.

Edit: net even wat gezocht en gekeken. Ik heb 20 september vorig jaar een nieuwe iCloud account aangemaakt, maar ik zag dat ik hier op Tweakers had geschreven dat ik 5/6 oktober nog een herstel in ITunes (geen dfu dacht ik) gedaan. En dat ging allemaal goed. Toch ben ik benieuwd naar mijn vragen in dit bericht.

[ Voor 10% gewijzigd door dennis_rsb op 03-10-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een gewoon normaal functionerende iPhone hebt hoef je geen DFU installatie/resterende te doen hoor.

Als je opnieuw wilt beginnen voldoet "Instellingen>algemeen>Stel opnieuw in "meer dan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
dennis_rsb schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:21:
Nu heb ik een icloud account waar zoek mijn iPhone uitstaat. Ik weet niet of ik deze iCloud account heb sinds ik die iPhone had meteen. Het kan zijn namelijk dat ik een jaar geleden ofzo een nieuwe account heb aangemaakt. En dat ik dus voor mijn huidige account een andere icloud had waar misschien zoek mijn iphone aanstond. Hoe kan ik controleren of zoek mijn iPhone op een bepaalde icloud account actief is?
Ga eens naar Settings > iCloud en kijk welk Apple ID daar wordt gebruikt. Dit kan een ander Apple ID zijn als het Apple ID waarmee je bent ingelogd in de App Store (die zie je onder Settings > App and iTunes Stores) maar als daar je 'huidige' Apple ID staat vermeld zit je goed.

Als je in iCloud wil uitloggen (zoals je toentertijd misschien met Apple ID 1 hebt gedaan), moet je namelijk Find my iPhone uit zetten en het wachtwoord van Apple ID 1 ingeven. Log je daarna met Apple ID 2 in, kun je daar Find my iPhone weer activeren.

Als Settings > iCloud aangeeft dat Find my iPhone aan is, kun je die weer uitzetten (m.b.v. het wachtwoord van het Apple ID waarmee je bent ingelogd) en daarna kun je zonder problemen zo'n DFU restore doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
J.Appleseed schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Ga eens naar Settings > iCloud en kijk welk Apple ID daar wordt gebruikt. Dit kan een ander Apple ID zijn als het Apple ID waarmee je bent ingelogd in de App Store (die zie je onder Settings > App and iTunes Stores) maar als daar je 'huidige' Apple ID staat vermeld zit je goed.

Als je in iCloud wil uitloggen (zoals je toentertijd misschien met Apple ID 1 hebt gedaan), moet je namelijk Find my iPhone uit zetten en het wachtwoord van Apple ID 1 ingeven. Log je daarna met Apple ID 2 in, kun je daar Find my iPhone weer activeren.

Als Settings > iCloud aangeeft dat Find my iPhone aan is, kun je die weer uitzetten (m.b.v. het wachtwoord van het Apple ID waarmee je bent ingelogd) en daarna kun je zonder problemen zo'n DFU restore doen.
Ik weet niet meer of ik destijds heb uitgelogd in iCloud, ik denk dat ik toen gewoon herstel in iTunes heb gedaan of dfu en daarna mijn nieuwe iCloud account heb ingegeven.

Wat ik wel weet is dat ik mijn huidige account in zowel Appstore als iCloud heb staan, als ik in mijn telefoon kijk. Zit ik dan goed? Oftewel, als zoek mijn iPhone aan stond op die oude account, dan kon ik mijn huidige niet eens gebruiken momenteel tijdens updates van iOS, updaten van apps enzo op deze iPhone? Klopt dit? Ik kan op mijn telefoon ook probleemloos uitloggen uit de icloud en Appstore en terug inloggen.

Jouw laatste alinea, ik heb idd zoek mijn iPhone uitstaan op mijn huidige iCloud account, maar ik weet dus niet hoe dit op mijn vorige account was.

[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 03-10-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
dennis_rsb schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:43:
[...]

Jouw laatste alinea, ik heb idd zoek mijn iPhone uitstaan op mijn huidige iCloud account, maar ik weet dus niet hoe dit op mijn vorige account was.
Als je Find my iPhone uit hebt staan op het apparaat is dit ook uit op elk Apple ID waar je op dat apparaat mee bent ingelogd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Je kunt toch gewoon de Zoek mijn iPhone app downloaden uit de App Store? Vervolgens in de app inloggen met jouw oude account als je email en wachtwoord nog weet.

Als je herstel in iTunes doet krijg je trouwens altijd de melding dat Zoek mijn iPhone eerst nog uitgeschakeld moet worden. Bij DFU weet ik even niet wat er gebeurd. In principe is een iPhone zo beveiligd dat DFU niet werkt als Zoek mijn iPhone nog aanstaat, anders hebben dieven het wel heel makkelijk ;) Ik denk dat iTunes jou vraagt om jouw (oude) Apple ID of om Zoek mijn iPhone uit te schakelen. Het wijst zich vanzelf en als herstellen zonder problemen werkt staat Zoek mijn iPhone van de betreffende iPhone niet ergens anders aan ofzo. Maar kijk eerst nog even of je in de app met je oude Apple ID nog kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
J.Appleseed schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:11:
[...]

Als je Find my iPhone uit hebt staan op het apparaat is dit ook uit op elk Apple ID waar je op dat apparaat mee bent ingelogd ;)
Thanks, nu staat het op mijn iPhone uit, dan zit ik dus eigenlijk 100% goed en kan en met een gerust gevoel DFU of normaal herstel uitvoeren als ik wil updaten naar 9.X?:) Want wat jij bedoeld is dat als nu in de iCloud instelling op telefoon staat dat zoek mij iPhone uitstaat, dat geldt voor DIT apparaat. Dus ook alle anders iCloud accounts waar deze iPhone eventueel zoek mijn iPhone aanhad, zet hij hiermee zoek mijn iPhone uit dus?

[ Voor 23% gewijzigd door dennis_rsb op 03-10-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
sww89 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:14:
Je kunt toch gewoon de Zoek mijn iPhone app downloaden uit de App Store? Vervolgens in de app inloggen met jouw oude account als je email en wachtwoord nog weet.

Als je herstel in iTunes doet krijg je trouwens altijd de melding dat Zoek mijn iPhone eerst nog uitgeschakeld moet worden. Bij DFU weet ik even niet wat er gebeurd. In principe is een iPhone zo beveiligd dat DFU niet werkt als Zoek mijn iPhone nog aanstaat, anders hebben dieven het wel heel makkelijk ;) Ik denk dat iTunes jou vraagt om jouw (oude) Apple ID of om Zoek mijn iPhone uit te schakelen. Het wijst zich vanzelf en als herstellen zonder problemen werkt staat Zoek mijn iPhone van de betreffende iPhone niet ergens anders aan ofzo. Maar kijk eerst nog even of je in de app met je oude Apple ID nog kan inloggen.
Die Apple ID weet ik niet met zekerheid, misschien dat ik hem weet. Maar ik denk dat degene boven jou post het verlossende antwoord in mijn situatie heeft uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
dennis_rsb schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:19:
[...]

Thanks, nu staat het op mijn iPhone uit, dan zit ik dus eigenlijk 100% goed en kan en met een gerust gevoel DFU of normaal herstel uitvoeren als ik wil updaten naar 9.X?:) Want wat jij bedoeld is dat als nu in de iCloud instelling op telefoon staat dat zoek mij iPhone uitstaat, dat geldt voor DIT apparaat. Dus ook alle anders iCloud accounts waar deze iPhone eventueel zoek mijn iPhone aanhad, zet hij hiermee zoek mijn iPhone uit dus?
Nu kun je je iPhone inderdaad gewoon herstellen 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik dat ik gamecenter niet vaak gebruikte. Maar zo te zien wel. Ik heb pas mijn iCloud e-mailadres gewijzigd. Geen probleem, maar wanneer iemand hier in huis een spel wil spelen (angrybirds, stratego, etc...), dan moet ik elke keer opnieuw mezelf aanmelden bij Gamecenter? Wordt dus niet meer onthouden.

Staat goed bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
J.Appleseed schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:29:
[...]

Nu kun je je iPhone inderdaad gewoon herstellen 👍🏻
Thanks voor je meedenken cq je heldere blik op mijn situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Zijn er nog mensen die geen tweede zoekscherm hebben?
Ik kan enkel Search zien als ik naar beneden swipe.
Rechtts swipen geeft niets.

Het is een iPad V3.
Heb al eens gezocht op bug en search in het topic, maar niet direct iets tegengekomen.

Battle.net: NagaByrd#2844

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste