EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Zal ook wel opgelost worden maar nu is het niet echt bruikbaar nee. Gisteren op 2 iPhones de stappen doorlopen om het te activeren maar bij beide reageert het niet fatsoenlijk (na 10x roepen wellicht 1x geactiveerd).THE_BASE schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:
[...]
Toch irritant, aangezien ik het nog wel eens gebruik om te vragen hoe laat de wekker gaat, of om de wekker in te stellen en dat soort dingen.
Mijn boefje is liev!
Inderdaad, drama.JB schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:04:
[...]
Zal ook wel opgelost worden maar nu is het niet echt bruikbaar nee. Gisteren op 2 iPhones de stappen doorlopen om het te activeren maar bij beide reageert het niet fatsoenlijk (na 10x roepen wellicht 1x geactiveerd).
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Mijn 5s had ook bijzonder veel last van lag op/in nagenoeg alle pagina's/apps. Deze oplossing heeft het mij voor ook opgelostMir64za schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:38:
[...]
Ik had het zelfde probleem Ga naar > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen
En de Iphone zal weer als een zonnetje werken.
Ik zit er een paar minuten op.nagasy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:13:
Zijn er mensen die ios 9 draaien op de iPhone 4s.
Zijn de bevindingen wat goed?
Er valt nog geen conclusie te trekken. De traagheid kan komen omdat de telefoon nog bezig is met het afronden van de update ofzo. Dat lettertype irriteert mij wat. De accu is vandaag in 3 uur tijd met zeer weinig gebruik, maar wel het upgraden, van 98 naar 65% gegaan.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oke! En qua performance? Vergeleken met 7 of 8?Plato1989 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]
Ja, vlekkeloze installatie. Na de installatie opnieuw opstarten kan ik wel aanraden, want je krijgt last met het openen van apps met zwarte schermen.
Dat idee heb ik ook, maar ik vind nog altijd dat de animaties een stuk vlotter mogen. Met OS X kun je met Terminal nog wel wat instellen, maar helaas kan dat bij iPhones niet.Rivanov schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:21:
M'n iPhone 6 is echt stukken sneller geworden met iOS 9. Heerlijk!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Een vooruitgang. Ik had nogal een last van 'lag' op de Mini, bijvoorbeeld naar het zoeken met spotlight of simpelweg het openen van je mail. Ik heb hem nu 2 uur gebruikt en ik heb daar nog geen last van gehad. Wat wel een minpunt is, is het zwarte lettertype op een witte ondergrond. Dat ziet er op een Mini wat korzelig uit, dus dat ga ik proberen aan te passen.Jack O10 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:30:
[...]
Oke! En qua performance? Vergeleken met 7 of 8?
Algemene conclusie: iOS 9 draait op een iPad Mini eerste generatie verrassend goed!
Oke, super bedankt! Ik ga de upgrade ook eens proberen dan.Plato1989 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:44:
[...]
Een vooruitgang. Ik had nogal een last van 'lag' op de Mini, bijvoorbeeld naar het zoeken met spotlight of simpelweg het openen van je mail. Ik heb hem nu 2 uur gebruikt en ik heb daar nog geen last van gehad. Wat wel een minpunt is, is het zwarte lettertype op een witte ondergrond. Dat ziet er op een Mini wat korzelig uit, dus dat ga ik proberen aan te passen.
Algemene conclusie: iOS 9 draait op een iPad Mini eerste generatie verrassend goed!
Ja, heb ik ook last van ( IPhone 6) .. Ik kan ze individueel ook niet updaten. Er staat 'open' in plaats van 'werk bij'..Plato1989 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:29:
Wat overigens vreemd is: ik zie 9 updates in de Appstore staan. Echter kan ik niet op 'Update (all)' klikken. Meer mensen hier last van?
Iemand dezelfde ervaring?
PSN: Fruitschaaltje
Volgens mij niet, dat heeft er altijd al zo in gezeten.Jieve schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:55:
Weet iemand of je de melding kan uitzetten die je krijgt als je batterij 20% is en 10%?
Gister trouwens mijn iPad 3 geüpdate, verliep allemaal vlekkeloos (in tegenstelling tot de update naar 8.x destijds) en eerste indruk is dat e.e.a. toch wat soepeler loopt dan onder iOS 8. Maar ik heb er nog te weinig mee gedaan om een definitief oordeel te kunnen vellen. Vooralsnog ziet het er echter goed uit.
instellngen > icloud > icloud drive > zet "Op beginscherm" uit.mister9 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:04:
Is er dan echt niemand die zich helemaal kapot ergert aan de iCloud drive app ?
Animaties heb ik al heel lang geleden uitgezet. Reduce Motion heb ik dus aangezet. Vond dat in- en uitzoomen maar irritant. Dat 'faden' vind ik veel fijner.THE_BASE schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:33:
[...]
Dat idee heb ik ook, maar ik vind nog altijd dat de animaties een stuk vlotter mogen. Met OS X kun je met Terminal nog wel wat instellen, maar helaas kan dat bij iPhones niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2015 11:15 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat mij tot nu toe als meest prettig opvalt is de agenda. Deze is gebruiksvriendelijker.Saven schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
Heeft iemand al echt een meerwaarde gevonden om deze update nu al te installeren? Zie niet echt voordelen voor een iphone op dit moment. En zullen vast eerst nog een aantal bugs geplet gaan worden
Mijn boefje is liev!
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook 1 van de minst boeiende iOS updates vind idd. De hosanna over de batterijduur moet ik ook nog maar zien, voorlopig loopt mijn accu akelig snel leeg. Maar dat geef ik nog wel een paar dagen om daar een oordeel over te vellen.Saven schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
Heeft iemand al echt een meerwaarde gevonden om deze update nu al te installeren? Zie niet echt voordelen voor een iphone op dit moment. En zullen vast eerst nog een aantal bugs geplet gaan worden
Mensen die al trouw Crystal hebben gedownload, kunnen ook nog een poging wagen bij Peace zodat je ook de Ghostery filters hebt
Nu nog even wachten tot mijn iCloud abo wordt geüpgraded naar 50GB. Die optie is nu al wel zichtbaar bij 'wijzig abonnement' maar mijn opslag is nog 20GB helaas.
Algehele snelheid van iOS 9 vind ik wel een meerwaarde, maar iOS 9.1 schijnt echte snelheid te brengen. Ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal met 9.0 meer om dat te kunnen bevestigen. Bij mij draait 9.1 in ieder geval soepeltjes. Adblocker is ook superfijn, want Safari is echt bloedsnel nu.Saven schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
Ik vind de rich text in de notes app wel een echte verbetering. Daarnaast zie ik dat mijn 5s echt minder energie gebruikt. En dat pro-actieve werkt erg intuïtief, die vluchtnummers opzoeken vanuit je mail is erg cool.Saven schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
Ben ik met je eens, weinig boeiends in deze update.Servor schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:26:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook 1 van de minst boeiende iOS updates vind idd. De hosanna over de batterijduur moet ik ook nog maar zien, voorlopig loopt mijn accu akelig snel leeg. Maar dat geef ik nog wel een paar dagen om daar een oordeel over te vellen.
Het enige wat ik wel heel erg fijn vind is de adblocker in Safari, niet perce om ads te blocken, maar het maakt Safari een stuk sneller, pagina's laden echt weer snel.
Shift bij het toetsenbord is ook wel prettig (grote en kleine letters), maar dat had er eigenlijk van dag1 in moeten zitten, ok het zit er nu in, fijn.
Het gaat erom dat er ein-de-lijk een iCloud drive app is, en nu die er is, werkt die dus totaal niet zoals je verwacht? Je wilt toch gewoon als je zo'n app hebt, een bestand kunnen aantikken en dat bestand bewerken en opslaan? Nu is het wel heel erg omslachtig.Mrk87 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
[...]
instellngen > icloud > icloud drive > zet "Op beginscherm" uit.
Te weinig nieuwe features maar een hoop under the hood performance verbeteringen: wat een saaie update zeg!

Er zitten best een hoop kleine maar hele chille nieuwe dingen in iOS 9: http://www.imore.com/what...=navigation&utm_source=im
Albert Plesman: "Mensen die geen fouten maken, werken niet."
Chill ja, meer ook niet. iOS 8.5.Impstoker schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:33:
Ieder jaar weer hetzelfde, teveel nieuwe features: allemaal zeuren over bugs en instabiele OS.
Te weinig nieuwe features maar een hoop under the hood performance verbeteringen: wat een saaie update zeg!![]()
Er zitten best een hoop kleine maar hele chille nieuwe dingen in iOS 9: http://www.imore.com/what...=navigation&utm_source=im
Dat viel mij eigenlijk ook tegen. Nu exporteer ik het naar een iWork-app en die slaat het weer op in z'n eigen map van iCloud Drive. Ik wil mapjes per onderwerp (bijv. alles van m'n woning bij elkaar, dat kunnen tekstdocumenten zijn maar ook spreadsheets of foto's). Niet mapjes per type document, zoals Apple je opdringt. In principe heb ik de vrijheid met iCloud Drive om het zo in te delen zoals ik wil, maar met deze app is bewerken weer nodeloos onhandig. Jammer.mister9 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:32:
[...]
Het gaat erom dat er ein-de-lijk een iCloud drive app is, en nu die er is, werkt die dus totaal niet zoals je verwacht? Je wilt toch gewoon als je zo'n app hebt, een bestand kunnen aantikken en dat bestand bewerken en opslaan? Nu is het wel heel erg omslachtig.
Heb je er invloed op? Staat nu ook aan via Instellingen --> Safari, maar hoe merk ik dat ie wat doet?WhatsappHack schreef op donderdag 17 september 2015 @ 04:23:
[...]
[...]
Van de site:
Note: Crystal requires a 64-bit device - iPhone 5s, iPad Air or iPad Mini 2 or newer.
Werkt hier niet overigens, heb het ingeschakeld en aan Safari gekoppeld; maar mooi niet dat ie ook maar enige ads blokkeert, hehe.
Mijn boefje is liev!
Misschien moet je ff rebooten.
[ Voor 33% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2015 11:47 ]
Ik zeur niet, ik signaleer iets als simpele eindgebruiker. Ik ben geen power user, geen developer en naar mijn bescheiden mening voegt iOS 9 relatief weinig toe aan het apparaat. Dat is geen gezeur, ik hoef geen geld terug, ik ga geen klacht indienen, ik start geen webpetitie, ik ben niet boos, slechts een constatering.Impstoker schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:33:
Ieder jaar weer hetzelfde, teveel nieuwe features: allemaal zeuren over bugs en instabiele OS.
Te weinig nieuwe features maar een hoop under the hood performance verbeteringen: wat een saaie update zeg!![]()
Dan maar hopen dat Firefox for iOS (requires iOS 8 ) met een ingebouwde adblocker komt die ook op non 64-bit devices werkt!Saturnus schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:36:
Adblockers alleen op 5S en hoger...
Nu is mijn upgrade officieel volledig nutteloos.
Nu is ook Canada als bèta land toegevoegd: https://support.mozilla.o...-available-iphone-or-ipad Het komt eraan..
NRG
Nee maar die opent als mobile site. Als ik naar psv.nl ga zie ik wel allerlei banners van Philips en Fox Sports.SidewalkSuper schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:47:
Ga naar een site als Nu.nl of TheVerge.com, zie je reclames?
Misschien moet je ff rebooten.
Mijn boefje is liev!
Wellicht was het jullie al opgevallen, maar het was nieuw voor mij
2250 WP Zuid PVoutput
TheVerge mobile heeft gelijk bovenaan een (hele dikke) banner op de hoofdpagina en onderaan net boven de footer ook.JB schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:52:
[...]
Nee maar die opent als mobile site. Als ik naar psv.nl ga zie ik wel allerlei banners van Philips en Fox Sports.
Bij refreshen verandert de banner natuurlijk, maar mijn 1e keer laden leverde een banner die de helft van het scherm inneemt.
Dumpert mobile geeft ook een vrij grote banner (1/3e scherm) op de homepage.
Nu.nl heeft onder het Economie nieuws bij mij ook een forse banner.
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2015 12:03 ]
Verwijderd
Ik zie die reclame dus niet..JB schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:52:
[...]
Nee maar die opent als mobile site. Als ik naar psv.nl ga zie ik wel allerlei banners van Philips en Fox Sports.
2250 WP Zuid PVoutput
Verwijderd
Instellingen, safari, Matriaalblokkeringen, Crystal aanzettenMdO82 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:04:
Kan iemand vertellen waar je crystal kan activeren in de Nederlandse taal versie ?
Ik vind m redelijk onbruikbaar zo. De app is alleen geschikt om je documenten te ordenen, maar dat kan in de Finder op osx veel makkelijker natuurlijk. Verder heb je niks aan de iCloud drive app. Echt heel erg balen, was voor mij een grote reden om te upgraden, keek er echt naar uit.Tom schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:40:
[...]
Dat viel mij eigenlijk ook tegen. Nu exporteer ik het naar een iWork-app en die slaat het weer op in z'n eigen map van iCloud Drive. Ik wil mapjes per onderwerp (bijv. alles van m'n woning bij elkaar, dat kunnen tekstdocumenten zijn maar ook spreadsheets of foto's). Niet mapjes per type document, zoals Apple je opdringt. In principe heb ik de vrijheid met iCloud Drive om het zo in te delen zoals ik wil, maar met deze app is bewerken weer nodeloos onhandig. Jammer.
ThanksVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:05:
[...]
Instellingen, safari, Matriaalblokkeringen, Crystal aanzetten
2250 WP Zuid PVoutput
Mja, ik keek heel erg uit naar de News app maar ja... helaas pindakaas.mister9 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:11:
[...]
Ik vind m redelijk onbruikbaar zo. De app is alleen geschikt om je documenten te ordenen, maar dat kan in de Finder op osx veel makkelijker natuurlijk. Verder heb je niks aan de. Echt heel erg balen, was voor mij een grote reden om te upgraden, keek er echt naar uit.
Dat betreft dan reclame van partners van PSV en die banners zijn gehost bij psv.nl zelf o.i.d. Dat gaat geen enkele adblocker dan tegenhouden natuurlijk. Persoonlijk vind ik het ook niet storend zoals ik het nu zie bij psv.nl. Op de desktop zie ik die reclame ook met uBlock en Ghostery.JB schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:52:
[...]
Als je elders wel reclame ziet zoals SidewalkSuper beschrijft, moet je je device toch even opnieuw opstarten. Ik vind die banners het irritantst en die zie je snel genoeg verschijnen als test.
Is het bij jou nu opgelost of niet? Aangezien je zelf begon over rebooten.SidewalkSuper schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:01:
[...]
TheVerge mobile heeft gelijk bovenaan een (hele dikke) banner op de hoofdpagina en onderaan net boven de footer ook.
Bij refreshen verandert de banner natuurlijk, maar mijn 1e keer laden leverde een banner die de helft van het scherm inneemt.
mooi dan werkt het hierSidewalkSuper schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:01:
[...]
TheVerge mobile heeft gelijk bovenaan een (hele dikke) banner op de hoofdpagina en onderaan net boven de footer ook.
Ik teken nergens meer voor
Dus Crystal en Peace is winwin?sww89 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:28:
Mensen die al trouw Crystal hebben gedownload, kunnen ook nog een poging wagen bij Peace zodat je ook de Ghostery filters hebtKost je wel 3 hele euro's.
Wat zijn Ghostery filters trouwens?
Ik heb nu alleen Peace draaien en dat lijkt al voldoende te zijn. Weet niet precies of je beide aan kan zetten en of dat echt nut heeft.Reverb_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:44:
[...]
Dus Crystal en Peace is winwin?
Ghostery is een zeer fijne, bekende browser add-on voor op de desktop die websitetrackers tegenhoud. Om al die trackers te blokkeren, hebben ze de grootste database van ruim 2000 bekende trackers (ik noem dat dan filters). Peace schijnt een exclusieve overeenkomst te hebben voor het gebruik van hun database.
Op de iPad passen er inderdaad 16 apps in een foldertabblad. Op de iPhone zijn dit er nog steeds 9.mister9 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:52:
Ik heb tot nu toe alleen mijn iPad ge-update, en ik dat er nu 16 apps in een map staan ipv 9. Is dat op de iPhone ook zo?
[ Voor 23% gewijzigd door swv op 17-09-2015 13:03 ]
Blockers werken met een set aan regels die bepalen of content weggefilterd moet worden of niet; de meeste adblockers hebben hun eigen lijst en vaak zie je dat die niet perfect is of weinig onderhouden wordt.Reverb_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:44:
[...]
Dus Crystal en Peace is winwin?
De maker van Peace heeft ervoor gekozen om ipv zelf een lijst bij te houden contact op te nemen met de makers van Ghostery met de vraag of hij hun regels mag gebruiken. Ghostery is één van de betere (en goed onderhouden) blockers voor de desktop, en Peace brengt diezelfde set aan regels nu dus naar mobiel wat in theorie erg goed zou moeten werken.
Kan het jammergenoeg zelf niet proberen, Peace vereist een 64-bit device dus de iPhone 5 kan er niets mee.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
.
Alles lijkt nog prima te werken, maar op het oog een fractie langzamer te zijn, maar zoals eerder gemeld kan dit ook te maken hebben met de processen die nog lopen. Kijk dit nog wel even aan hoe dit verder gaat.
Wel heb ik 1 probleem ontdekt: in de originele mail app had ik naast een exchange/werk account, ook GMAIL toegevoegd. Dit account haalt geen mail meer op.
Vervolgens heb ik het gmail account verwijderd in de mailinstellingen en via de wizard opnieuw proberen toe te voegen..zonder succes. Na de 2steps verificatie voor gmail geef ik toestemming dat de iphone bij de mail/kalender e.d mag...maar uiteindelijk zie ik geen gmail account worden toevoegd.
I don't drive fast, I only fly low!
Als ik voor de prijs van een biertje een goed onderhouden lijst krijg en de app werkt goed zie ik het probleem niet. De maker van Peace draagt een gedeelte van zijn inkomsten af om de database te mogen gebruiken.CopyCatz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:08:
Nou vind ik 3 euro voor een adblocker wel weet iets te veel van het goede voor een lijstje domeinen die je van een ander krijgt..
http://www.marco.org/2015/09/16/peace-content-blocker
Die grens ligt voor iedereen anders natuurlijk, maar 3 euro voor een goede adblocker - waar je browse genot ook nog eens meetbaar van toeneemt qua snelheid... lijkt mij een koopje. Maar goed. Ik kan niet op ieders bankrekening kijken natuurlijk.CopyCatz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:08:
Nou vind ik 3 euro voor een adblocker wel weet iets te veel van het goede voor een lijstje domeinen die je van een ander krijgt..
Aan de andere kant is Clearly nu wel tijdelijk gratis; als ik er gebruik van zou kunnen maken zou ik die toch ook wel eerst proberen en pas als ik daar niet tevreden over zou zijn zou ik bereid zijn 3 euro te betalen voor Peace.UltraSub schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:18:
[...]
Als ik voor de prijs van een biertje een goed onderhouden lijst krijg en de app werkt goed zie ik het probleem niet. De maker van Peace draagt een gedeelte van zijn inkomsten af om de database te mogen gebruiken.
http://www.marco.org/2015/09/16/peace-content-blocker
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Goede vraag, ik heb het zowel op mijn iPhone als iPad geïnstalleerd, maar op mijn iPad zie ik nog wel reclames op sites waar ik ze op mijn iPhone niet zie. Dat is met herstart.kmf schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:14:
[...]
Hoezo werkt het niet op de ipad mini 2? Als je kan installeren dan werkt het. Je met wellicht even aanzetten of safari opnieuw starten. Ik had het vanochtend nog op mijn mini 2 gezet.
Maar ik heb maar blockr gekocht. Ik heb whitelist nodig
https://twitter.com/purify_app/status/643298350490501120
Ik heb er zelf nog geen draaien, heb nog een iPhone 5. Later deze maand kan ik pas meepraten over de adblockers
Ik vind 3 euro trouwens écht een nobrainer om aan te schaffen.
[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2015 13:34 ]
Disclaimer: speciale effecten/background apps selectief uitgezet. Spotlight search staat ook uit.
Batterij: op eerste 100% lading (vol na installatie) 67% over na 4.35 uur gebruik en 12 uur 51 standby.
Morgen gebruik ik de telefoon de hele dag met low power mode om te kijken hoeveel winst ik behaal
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vraagjes:
iCloud drive: Als ik een PDF in een mail wil opslaan kan ik dat wel in Onedrive doen, maar niet in iCloud Drive? Dat zou toch wel erg gek zijn he?!?
Agenda functie: Werken die vertrektijden bij jullie? Ik heb het hier geprobeerd met mijn werkagenda (exchange). afspraken staan (en stonden) er altijd al wel in. Nu wat adressen toegevoegd bij die afspraken, maar krijg geen herinneringen hoor.
als je icloud sleutelhanger aanzet, en in safari voorkeuren automatisch invullen etc. uitschakelt worden je wifi wachtwoorden in de sleutelhanger opgeslagen. Hoef je ze nooit meer in te tikken.Mir64za schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:50:
[...]
Persoonlijk geen last van onbeperkt 4g internet eh...
En die van thuis ken ik wel uit me hoofd.
Liever de codes opnieuw vragen dan een laggy telefoon.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Gisteren na installatie niet, zojuist wel last van. Geen bereik terwijl ik altijd vol bereik had op mijn locatie. Even opnieuw opstarten...Kecin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:00:
Hmm, mijn bereik bij Vodafone lijkt enorm slecht te zijn. momenteel niet eens service: "No service". Terwijl ik thuis altijd 3+ bolletjes haal. Er stond ook een carrier update klaar vanuit Vodafone. Meer mensen dit probleem?
Ja die mogen er van mij ook wel eens uit. Merk het vanzelf wel.Jieve schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:55:
Weet iemand of je de melding kan uitzetten die je krijgt als je batterij 20% is en 10%?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Collega zit nog op iOs 8.4.1 en heeft gewoon 4G dekking.
Als ik een app open voor de eerste keer, dan krijg ik een zwart scherm. Via de homeknop kom ik wel uit de app en ik krijg dan als ik de app heropen wel gewoon beeld. Ik heb een iphone 6.
Heeft iemand anders hier ook last van?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Verwijderd
Ik zie bij een al bestaande afspraak voor vandaag ineens over 5 uur staan. Terwijl hier geen locatie bij staat. Ik heb morgen een afspraak staan waar wel een locatie bij staat. Eens kijken wat hij morgen zegtreadytoflow schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:42:
Agenda functie: Werken die vertrektijden bij jullie? Ik heb het hier geprobeerd met mijn werkagenda (exchange). afspraken staan (en stonden) er altijd al wel in. Nu wat adressen toegevoegd bij die afspraken, maar krijg geen herinneringen hoor.
Merk dat ik sinds de update het bereik brak is. Met regelmaat apps opstarten resulteert in een zwart scherm, nog een keer proberen lukt het wel.
Dus wel herkenbaar wat ik hier lees.
http://www.iculture.nl/ios-9-ervaringen-update/
En algemener:
http://www.nu.nl/mobiel/4...ben-last-van-storing.html
[ Voor 31% gewijzigd door sjimmie op 17-09-2015 14:18 ]
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Ik hoor het graag!Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:06:
[...]
Ik zie bij een al bestaande afspraak voor vandaag ineens over 5 uur staan. Terwijl hier geen locatie bij staat. Ik heb morgen een afspraak staan waar wel een locatie bij staat. Eens kijken wat hij morgen zegt
Waar zie je 'over 5 uur' staan?
Ik had voicemail even gebeld, toen ineens 3 bolletjes. Nu weer niets :-)SidewalkSuper schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:19:
Ik had net ook ff geen bereik met Vodafone, maar door ff uit het raam te hangen verhielp het zich weer.
Ik heb dit op een iPhone 6 ook alleen start de app na even een zwart scherm te laten zien wel op... Ziet er ook niet uit zo.BjornE schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:05:
Ik heb gezocht naar dit probleem, maar kan niet vinden. Blijkbaar ben ik de enige?
Als ik een app open voor de eerste keer, dan krijg ik een zwart scherm. Via de homeknop kom ik wel uit de app en ik krijg dan als ik de app heropen wel gewoon beeld. Ik heb een iphone 6.
Heeft iemand anders hier ook last van?
De iPhone 6 van mijn werk heeft er bij dezelfde apps ook last van... Zodra je de app eenmaal hebt opgestart en je opent 'm nog een keer dan is dat niet. Sluit je de app weer af dan heb je het zwarte schermpje weer even bij 1e keer opstarten.
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 17-09-2015 14:30 ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
readytoflow schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:20:
[...]
Ik hoor het graag!
Waar zie je 'over 5 uur' staan?

Oke.. krijg foto even niet kleiner.. maar hier dus
Verwijderd
Hier een 5S met tmobile en ik heb geen van die problemen vooralsnog. De telefoon voelt zelfs wat vlotter aan. Bereik is zelfde als voorheen. Maar wellicht krijg ik die problemen nog.Signs schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:11:
Ik heb een iphone 5 met ios9 en als provider tmobile.
Merk dat ik sinds de update het bereik brak is. Met regelmaat apps opstarten resulteert in een zwart scherm, nog een keer proberen lukt het wel.
Dus wel herkenbaar wat ik hier lees.
Bron: http://www.onemorething.n...ud-voorwaarden-oude-bugs/
NRG
http://www.onemorething.n...nbereikbaar-door-storing/
nieuws: Vodafone-klanten kunnen niet bellen en hebben geen mobiel internet do...
http://forum.vodafone.nl/...p/253534#M16?cmpid=100120
[ Voor 64% gewijzigd door Kecin op 17-09-2015 14:40 ]
Die heet hier "Newsstand"LLaTeM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:37:
Hmmm, newsstand niet meer beschikbaar ins iOS9. Daarmee ook de toegang tot de oude magazines die je vroeger erin had staan? Of zijn die nog op een andere wijze te benaderen?
Tja, toch heb ik hem echt
Daar staan je oude magazines in, tenminste hier wel...LLaTeM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:41:
[...]
Ja, zo heet die volgens mij in het Nederlands.
Ik teken nergens meer voor
Die heb je nog staan in iOS9? kan zowel newsstand als kiosk niet vinden.Quakie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:42:
[...]
Daar staan je oude magazines in, tenminste hier wel...
[ Voor 44% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-09-2015 14:45 ]
Bij mij is dat een losse folder geworden welke Newsstand heet met zowel de Telegraaf krant als losse app als het AD. Kan beide losse "apps" gewoon openen en die opent direct de juiste krant zonder tussenkomst van het oude kiosk scherm met ditto layout.LLaTeM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:37:
Hmmm, newsstand niet meer beschikbaar ins iOS9. Daarmee ook de toegang tot de oude magazines die je vroeger erin had staan? Of zijn die nog op een andere wijze te benaderen?
Verwijderd
Newstand is in de Engelse versie opgenomen in News. Daar staan niet je oude tijdschriften in?
Bij mij wel. Wellicht dat het eraan ligt dat ik heel veel beta newsbladen heb (ik werk bij een grote leverancier van Nederlands grootste magazine's in apps).Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:46:
[...]
Newstand is in de Engelse versie opgenomen in News. Daar staan niet je oude tijdschriften in?
Zie zelfs de News app nog niet staan.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:46:
[...]
Dit soort apps staan bij mij in het mapje CrApple..THE_BASE schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:49:
News is sowieso nog niet beschikbaar in NL en ik hoop dat dit zo blijft. Geen behoeft aan nog een app van Apple.
PSN: Fruitschaaltje
"Update installeren niet mogelijk"
"Fout bij de installatie van IOS9"
Die popup krijg ik. Downloaden is gelukt, rebooten helpt niet.