| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
De meeste spellen moet je met het doosje alsnog aan Steam koppelen, dus dat krijg je dan ook allemaalJeroenneman schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:39:
Gedaan puur omdat Stea veel snellere update servers heeft, de achievements dan mooi bij de rest staan, en omdat 30 euro eigelijk niks is voor dit spel.

Je kan je ook afvragen of je bij Rockstar beter af ben. Nee dan liever Steam. Ik blijf toch snel bij Steam hangen. Ik kan ondertussen makkelijk goedkoop GOG games krijgen maar ik krijg het niet over mijn hart daar een library op te bouwen, deels omdat ik blij ben met mijn Steam library en deels omdat het simpelweg gemakzuchtiger is bij Steam met hun client. GOG Galaxy is nog niet klaar om dat te vervangen.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:40:
[...]
De meeste spellen moet je met het doosje alsnog aan Steam koppelen, dus dat krijg je dan ook allemaal
[ Voor 35% gewijzigd door Pheace op 14-06-2015 00:43 ]
Dat geldt dus net niet voor GTA V.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:40:
[...]
De meeste spellen moet je met het doosje alsnog aan Steam koppelen, dus dat krijg je dan ook allemaal
Bij MW2 trouwens wel, dus daar maakt het minder uit.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
There's no school like the old school and i'm the headmaster
kopenokaydanny schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:52:
Weet iemand hoe ik aan Monster Summer Sale glimmende badges kan komen?
ora et labora
Dat klopt, maar is niet geheel dezelfde versie als die van Steam, de versie die je in de winkel koopt kan je ook niet activeren via Steam, dat is de Rockstar versie met hun eigen launcher. Voor mensen die Steam veel gebruiken is het wel fijn om dan ook de prestaties e.d. te krijgen.SmokingCrop schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:30:
[...]
Oh zeker, maar ik vind het redelijk gek dat mensen GTA V via Steam zouden kopen.
Terwijl hij gewoon voor 41 euro bij Bart Smit te verkrijgen is. (of 45 euro bij bol.com die ook naar België levert)
Kwam ik ook pas achter nadat ik de game bij Bol had besteld, ik vind Steam prettig, maar 20 euro meer betalen om de prestaties en cards te kunnen krijgen vind ik het ook weer niet waard.
Aan de andere kant, Mediamarkt gooit er ook 18% bovenop met de BTW dagen.MicGlou schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:58:
Kwam ik ook pas achter nadat ik de game bij Bol had besteld, ik vind Steam prettig, maar 20 euro meer betalen om de prestaties en cards te kunnen krijgen vind ik het ook weer niet waard.
En ja dat is bewezen, bekracht door werkgevers.
Aja, vraag aanbod > gekken met geld.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
En "unlocken" van extra aanbiedingen maakt natuurlijk deel uit van het spel op Steam zelf. Die targets worden toch wel elke dag gehaald. Bij vorige sales had je ook dat soort targets en ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat zo'n target niet op die dag werd gehaald.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Ik probeerde even een gevangenis up and running te krijgen. Dat viel nog niet mee, maar Prison Architect (€4.19) is duidelijk een aanrader!
Een wat minder bekende titel die ik heb opgepakt is Smallworld 2, maar die moet ik nog testen.
Ik had me ingehouden door Enemy Within niet te kopen, maar nu ben ik alsnog geld aan het uitgeven. Als dit maar niet betekent dat het hek nu van de dam is.
De eerste twee lobbies zitten aan 7600 en 7200, lol
maar die hebben 300 actieve mensen en mijn lobby maar 100.
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 11:36 ]
Dit. Ik had eerst 10 spellen gekocht, en toen even de monster game geprobeerd. Opeens een half uur nutteloos zitten klikken. Dumbest game ever en ik begrijp niet eens waar ik het voor doe.Beakzz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:07:
Dit wordt weer lachen aan het einde van de sale als iedereen zich afvraagt 'wtf heb ik met mijn tijd gedaan?' Een hele library met goede games waarschijnlijk, maar iedereen speelt het meest zinloze spel ooit, nemen de moeite om heel de dag de pc aan te laten met een script en gaan zich zitten ergeren als mensen niet tactisch genoeg spelen![]()
De kracht van Steam is episch
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ouders vertrouwen me niet met internetbankieren xD ben ook maar 16, al mijn mogelijke transacties met iDeal (steam/PayPal) gingen via mijn oma ;3
«Nooit geschoten is altijd mis»
dit rijd echt voor GEEN meter als je Project Cars gewend bent mensen !!!
Met mijn level 400+ heb ik 200xp erbij gekregen. Dus hoe hoger het level hoe meer xp je krijgt? Zo ja, hoe join ik zo'n Reddit lobby?SmokingCrop schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:33:
lvl 5162 op Monster Game
De eerste twee lobbies zitten aan 7600 en 7200, lol
maar die hebben 300 actieve mensen en mijn lobby maar 100.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
En als side notice: lv 7800 net bereikt
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 14-06-2015 13:12 ]
Wat bedoel je met die 200xp? Bedoel je de Steam Batches die je kan krijgen?InF.Inc schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Met mijn level 400+ heb ik 200xp erbij gekregen. Dus hoe hoger het level hoe meer xp je krijgt? Zo ja, hoe join ik zo'n Reddit lobby?
Check dit: http://imgur.com/a/XqslI
Zo'n Reddit lobby joinen is denk ik meer geluk dan iets anders.. Je kan immers maar een lobby joinen als je minder dan 10 lvls verschil hebt.. Dus gewoon rond 18:00-18:10 lobby proberen te joinen en geluk hebben..
Eenmaal die lobbies begonnen zijn, is het binnen 1 minuut al meer dan 10 waves verder..
Ik zit blijkbaar in de 4chan lobby
http://steamga.me/
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 13:18 ]
Nee zit op 2000+ en heb ook 200xp is puur het cijfertje wat erin staat volgens mijInF.Inc schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Met mijn level 400+ heb ik 200xp erbij gekregen. Dus hoe hoger het level hoe meer xp je krijgt? Zo ja, hoe join ik zo'n Reddit lobby?
Jup, met mijn level 400+ had ik een badge erbij die me 200xp gaf. Dus ik was benieuwd of dit een max kent (waarschijnlijk wel).SmokingCrop schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:17:
[...]
Wat bedoel je met die 200xp? Bedoel je de Steam Batches die je kan krijgen?
Check dit: http://imgur.com/a/XqslI
Zo'n Reddit lobby joinen is denk ik meer geluk dan iets anders.. Je kan immers maar een lobby joinen als je minder dan 10 lvls verschil hebt.. Dus gewoon rond 18:00-18:10 lobby proberen te joinen en geluk hebben..
Eenmaal die lobbies begonnen zijn, is het binnen 1 minuut al meer dan 10 waves verder..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
DamnitMusicAddict schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:11:
Heb maar Stalingrad en Cuban Missle Crisis + expandalone gekocht, zelfde engine als blitzkrieg en blijft de nostalgie van sudden strike hebbenJe zou kunnen zeggen meer van hetzelfde maar elke game is toch wel uniek in de campaign bijvoorbeeld
Resoluties werken ook gewoon lekker mee trouwens, dus daar geen issues.
Gisteren heb je me Blitzkrieg aangesmeerd, vandaag dit
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dus wie weet wat ze nog gaan doen..
Over welke game gaat dit?InF.Inc schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:26:
Waar kan ik trouwens zien in welke lobby ik zit?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Monster game die je kunt spelen in de Steam Summer sale.
ctrl + shift + J in Chrome (of console van andere browser), dan het volgende copy/pasten en enteren:InF.Inc schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:26:
Waar kan ik trouwens zien in welke lobby ik zit?
g_Minigame.gameid
Want one more?anandus schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:20:
[...]
Damnit
Gisteren heb je me Blitzkrieg aangesmeerd, vandaag dit![]()
Horen er nog een paar meer te zijn, maar die vind ik zo niet op steam
World War I
En dan vind ik dit; Sudden Strike meets Mad Max
Desert Law
Ja shit, nu moet ik ze ook allemaal hebben ook
Frontline: Fields of Thunder en X-Team: Day of Freedom komen ooit misschien nog.. Waarbij deze op de blitzkrieg2 engine draaien )
[ Voor 21% gewijzigd door MusicAddict op 14-06-2015 14:34 ]
ik zit al op een veel hoger level en nog steeds maar 200 XP.InF.Inc schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:08:
[...]

De 4chan groep waar ik toevallig inzat is naar rang 5 gezakt met lvl 6000.
http://store.steampowered.com/app/285330/
Werkt ook met OpenRCT2 (www.openRCT2.com) en daarmee een instant buy! Een klassieker die dankzij fans na 13 jaar veel nieuwe, handige functies krijgt en sowieso een heerlijk spel waar je uren plezier aan hebt!
Nette deal, ik heb zelf alleen deel 1 Deluxe gekocht, 2 heb ik al op cdmsnguy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:59:
Aanrader: tot 19:00 is RollerCoaster Tycoon 2 maar 2,50!
http://store.steampowered.com/app/285330/
Werkt ook met OpenRCT2 (www.openRCT2.com) en daarmee een instant buy! Een klassieker die dankzij fans na 13 jaar veel nieuwe, handige functies krijgt en sowieso een heerlijk spel waar je uren plezier aan hebt!
2,807
Jemig en ik doe niet eens iets XD
Die scripts hebben dus ondertussen al "slaves" ook.
Denk dat ze bij Valve dus heel goed wisten wat de community allemaal ging doen.
Daarom ook die insane hoge lvls die gehaald moeten worden voor de badges..
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 17:31 ]
Ik speel hem gewoon legitSmokingCrop schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:30:
Je kan trouwens meerdere schermen openen met die SteamGame en ze tellen allemaal mee..
Die scripts hebben dus ondertussen al "slaves" ook.
Daarom ook die insane hoge lvls die gehaald moeten worden voor de badges..
Denk het ook gezien ze badges hebben voor level 300.000 enzoSmokingCrop schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:30:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 14-06-2015 17:58 ]
Ik zit in een random groep die maar level 435 heeft gehaaldMusicAddict schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:56:
Het ziet er uit dat ook reddit 2 10k gaat halen, nipt(yay badge
)
• Plants vs zombies
• Prototype 2
• Lost planet 3
• Evoland
• Gas Guzzlers Extreme -80% ipv -75
• J.U.L.I.A
• Kings bounty dark side
• Sanctuary
• Survivalist
EDIT: korting voeg ik nog toe
[ Voor 18% gewijzigd door al capone226 op 14-06-2015 19:03 ]
[ Voor 25% gewijzigd door JoeZuCK op 14-06-2015 18:09 ]
Ik zit in 39574.
edit: 5:20 -> lvl 62
[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 18:13 ]
http://store.steampowered.com/app/243970/
Gelukkig kan ik tot de lv 10000 gewoon nog switchen
Moet er wel eerst een plaats vrijkomen in die andere :3MusicAddict schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:33:
Zit volgens mij in de 4chan groep![]()
max is 1500.
"This game was started more than 10 minutes ago and cannot be joined"MusicAddict schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:33:
Oftewel, helaas
en gg bij de mensen die dachten even een top-game te joinen vandaag
[ Voor 57% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 18:49 ]
Dan hebben ze dat aangepast voor vandaag, ach, de 4chan groep doet het ook niet verkeerd. Is ook de reden waarom voor 6 uur reddit #2 nog 10k had gehaald, kwamen nog mensen helpenIceStorm schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:42:
[...]
"This game was started more than 10 minutes ago and cannot be joined"
Oftewel, helaas
Daarnaast is er ondertussen vast een script dat je gewoon door die melding heen loodst
[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 14-06-2015 18:54 ]
Verwijderd
OT:
bijna nieuwe deals
Even doorbijten, nu is het weer spannend en vanaf straks komen er vast sporadisch een paar berichten voorbijVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:55:
Kunnen we dit topic niet omdopen tot het steam sale mini-game thread? Je mag van alles niet posten om de thread niet te vervuilen maar t gaat hier bijna alleen maar over de minigame
OT:
bijna nieuwe deals
Hoop dat ik mijn wishlist weer mag inkorten zometeen
Eensch.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:55:
Kunnen we dit topic niet omdopen tot het steam sale mini-game thread? Je mag van alles niet posten om de thread niet te vervuilen maar t gaat hier bijna alleen maar over de minigame
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ja daar zit ik ook op te wachten.R0y. schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:57:
Hoop stiekem dat H1Z1 nog langs gaat komen met een leuke korting maar ben bang dat het tegen gaat vallen
Ik snap echt het punt niet waarom je zou hoog mogelijk zou moeten hebben of zelfs die groepen... tegen middernacht is alles toch al unlocked. Alleen eigenlijk kaarten ervoor krijgen interesseert me want dat kan i verkopen. Daarstraks moest ik er nog 4 krijgen, nu opeens zes...
Hij zit nu bij de daily saleR0y. schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:57:
Hoop stiekem dat H1Z1 nog langs gaat komen met een leuke korting maar ben bang dat het tegen gaat vallen
- Reign of Kings
- Call of Duty franchise
- Game Dev Tycoon < kan leuk zijn
- Grim Fandango
- Vanishing of Ethan Carter < Aanrader!
- Insurgency
- Sid Meier's Civ franchise
- Far Cry Franchise
- The banner Saga
- Transistor
- H1Z1
- Left 4 Dead
- Aliens
- Endless Legend
- Fable
[ Voor 37% gewijzigd door eltweako op 14-06-2015 19:01 ]
En daar is H1Z1 met -25% naar €14,99
and thanks for all the fish.
oke... poging 2...eltweako schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:00:
[...]
Hij zit nu bij de daily salehad je eerder moeten zeggen.
ik hoop dat H1Z1 gratis word!
*wacht geduldig af*
ik twijfel nog.. 25% korting is niet veel
[ Voor 10% gewijzigd door R0y. op 14-06-2015 19:02 ]
Ff wachten tot de release, dan word ie free2play.R0y. schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:01:
[...]
oke... poging 2...
*wacht geduldig af*
Steam/XBL: Avioto
Daar zit ik ook op te hopen ja. Fantastische serie is dat, die Wargames.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:57:
Ik zit te hopen op wargame: red dragon.. kende het niet tot voor kort, en als die nog ff wat omlaag gaat wordt het een no-brainer
Maar hij was hiervoor al toch met 25%? Of heb ik dat dan verkeerd gezien.
Dat zal ook nooit veranderen.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:05:
[...] Overigens zijn de CODs nog veel te duur imo
edit: toch goedkoper geworden, 75%
Enne..

Wait what?
[ Voor 41% gewijzigd door Phantomic op 14-06-2015 19:13 ]
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2015 19:08 ]
Thief is echt aan te raden, super game maar wel wat meer horror dan gewend van de vorige Thief games.
Super Meat Boy is sowieso geweldig.
Call of Duty: World at War game van 7,5jr oud nog steeds 25 --> 12,50€ ik hoop dat er een mooie Amazon sale komt en die daar wat lager uit gaat vallen.
Plants vs. Zombies GOTY Edition is zelfs iets wat ik mijn vriendin heb laten kunnen spelen, geniaal spel weer en voor deze prijs zeker aan te raden.
Insurgency zat ik op te wachten deze ook maar binnen gehaald eens zien wat dat wordt.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Inderdaad, beter koop je het origineel. TotalBiscuit maakte er een goede video over:True schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:10:
Ik wil Fable Anniversary echt afraden, is echt een flop, controls werken afschrikwekkend slecht, is 200% console port en menu's zijn vreselijk.
Ondertussen al gezakt naar rank 10 en nog maar 450 active players.
Waarom verbaasd mij dat niks van jouTrue schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:10:
Ik twijfel nu wel over CIV V, het is een erg goed spel en mijn vrienden zijn er heel enthousiast over, maar het is echt niet mijn soort game zodat ik hem waarschijnlijk nauwelijks ga spelen. Aan de andere kant is het wel weer een goede toevoeging aan mijn library, weer een nieuw genre spel erbij.
Inderdaad orgineel ziet er wat minder uit maar speelt stukken en stukken fijner. En kost ook nog geen drol. Smerig weer origneel is niet on sale. linkje En heeft wel eens vrijwel niets gekost.Avioto schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:12:
[...]
Inderdaad, beter koop je het origineel. TotalBiscuit maakte er een goede video over:
[video]
Haha ja niet eens aan gedacht
Dat ken ik, inderdaad spreken er zo veel mensen met lof over maar hij lijkt mij gewoon niets. Ik weet dat als ik die koop die onderaan mijn backlog komt en tja ik doe toch al niets met mijn backlog.markdm schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:18:
Ik twijfel nu wel over CIV V, het is een erg goed spel en mijn vrienden zijn er heel enthousiast over, maar het is echt niet mijn soort game zodat ik hem waarschijnlijk nauwelijks ga spelen. Aan de andere kant is het wel weer een goede toevoeging aan mijn library, weer een nieuw genre spel erbij.
[ Voor 39% gewijzigd door True op 14-06-2015 19:22 ]
Dank voor de mini review
Helaas 50% voor FC4 dus dat wordt h'm niet deze sale.
Voor de mensen die de game nog niet hebben :State Of Decay is wel een goede koop. Ik heb zelf de originele versie en aardig wat uurtjes in vermaakt
[ Voor 34% gewijzigd door The Inquisitor op 14-06-2015 19:30 ]
Ik vind de 50% op zich wel redelijk voor een game van 8 maand alleen zo jammer dat we dan 60€ zouden moeten betalen voor een game die on release nog 3 maanden nodig had om niet meer om de havenklap te crashen en save game bugs te creëren die er voor zorgden dat je je machete misteThe Inquisitor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:28:
[...]
Dank voor de mini review
Helaas 50% voor FC4 dus dat wordt h'm niet deze sale.
Voor de mensen die de game nog niet hebben :State Of Decay is wel een goede koop. Ik heb zelf de originele versie en aardig wat uurtjes in vermaakt

De andere Far Cry's daar in tegen 100% hun geld waard imho.
Het is ook niet zo zeer dat ik het onredelijk vind, alleen voor mijn smaak nog iets te duurTrue schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:34:
[...]
Ik vind de 50% op zich wel redelijk voor een game van 8 maand
M.b.t. Farcry collection, ik wil een pack met de DLC's (of een 1,2,3 complete pack). Deel 2 vond ik overigens maar meh. Helaas heb ik toen die actie gemist dat je 1,2 en 3 (zonder dlc) voor <8 euro had.
Goed dat ik dat van Fable lees, dan maar deeltje 1 en door de schrale textures en models heenkijken
[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 14-06-2015 20:16 ]
Is inderdaad een toffe game, is voor 1 euro te koop op: https://www.humblebundle.com/True schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:10:
toevallig een paar dagen terug deze game gekocht samen met World of Goo en Dustforce DX voor 1 eurie... ben toch een nederlander
Ik had hetzeldeeL_Jay schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:41:
oeps bijna een How To Survive zonder DLC gekocht, net op tijd de Storm Warning edition gehaald.
Far Cry 4 is retail gewoon goedkoper bijv. CoD is gewoon sneu. Die games moet je een paar euro maken en niet meer over zeuren als uitgever. Maar het zal voor deze prijzen nog genoeg opleveren blijkbaar.
Ik bedoel, voor deel 1 uit 2003 (!) kun je toch niet met droge ogen nog bijna 10 euro vragen?
[ Voor 25% gewijzigd door IceStorm op 14-06-2015 19:47 ]
Wacht even, dus eigenlijk is het gewoon een beta waarvoor je moet betalen? Het moet niet gekker worden.Avioto schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:02:
[...]
Ff wachten tot de release, dan word ie free2play.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
hij is hier 50% hoorR0y. schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:01:
[...]
oke... poging 2...
*wacht geduldig af*
Jep, ik snap ook niet waarom mensen hier massaal voor betalen.Compizfox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:57:
[...]
Wacht even, dus eigenlijk is het gewoon een beta waarvoor je moet betalen? Het moet niet gekker worden.
http://store.steampowered...lization/#sale_item_row_3
Ik vind van wel, steam download servers zijn alleen best wel sloom, dus...... download dat spel hier met 10 kb/s2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:10:
Twijfel over Insurgency, nog de moeite waard?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Er word in dit topic niet georganiseerd tot het samenkopen van multipacks
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is