Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thofra01 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:15:
is civilization 5 het waard als je van age of empires houd en middeleeuwse oorlog spellen?, ik zie nu de uitverkoop en wil het graag maar twijfel nog een klein beetje ;)
Het eerste, AoE is RTS dit is TBS.. ofterwijl turn-based.. Tweede, het gaat ook door de middeleeuwen heen ja :)

Het ligt helemaal aan jezelf, Civ V is gigantisch uitgebreid en komt ook aardig op strategie aan maar is absoluut niet te vergelijken met AoE2 waar je simpel een base bouwt en vervolgens anderen aanvalt.
Civ V kan je overwinningen halen op meerdere manieren, je researched technologieen en sticht steden. :) Raad hem wel aan overigens, maar je moet er van houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:18
Hmm was vast een foutje oid. stond echt 25%.. maar 50% is idd wel zo netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

wesley17 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Ik vind van wel, steam download servers zijn alleen best wel sloom, dus...... download dat spel hier met 10 kb/s :+
Moet je in settings > downloads je region op russia zetten dan is het gewoon lekker 100% van je lijn bij mij in ieder geval tot 5MBs :)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 18:18
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:19:
[...]

Het eerste, AoE is RTS dit is TBS.. ofterwijl turn-based.. Tweede, het gaat ook door de middeleeuwen heen ja :)

Het ligt helemaal aan jezelf, Civ V is gigantisch uitgebreid en komt ook aardig op strategie aan maar is absoluut niet te vergelijken met AoE2 waar je simpel een base bouwt en vervolgens anderen aanvalt.
Civ V kan je overwinningen halen op meerdere manieren, je researched technologieen en sticht steden. :) Raad hem wel aan overigens, maar je moet er van houden :)
klinkt leuk ik hou daar wel van, dan heb ik nog een vraagje: in de sale is het spel voor €7,50 maar je kan voor €10,- ook nog alle dlc's erbij, welke zou ik kopen, heb je de dlc's echt nodig of is dat het niet perse waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thofra01 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:24:
[...]

klinkt leuk ik hou daar wel van, dan heb ik nog een vraagje: in de sale is het spel voor €7,50 maar je kan voor €10,- ook nog alle dlc's erbij, welke zou ik kopen, heb je de dlc's echt nodig of is dat het niet perse waard?
Ik zou zelf voor de complete bundle gaan, niet zozeer omdat de DLC per se nodig is, maar mocht het spel bevallen dan baal je dat je de DLC er niet bij hebt.
Niet eens alle DLC is echt relevant maar Brave New World is zeker een aanrader.
Uiteindelijk zorgt alle DLC wel voor een andere ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
The Executer schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:16:
Zit er aan te denken Counter Strike aan te schaffen. Twijfel alleen nog over alleen GO, of de hele pack met Source en anderen voor dezelfde prijs als GO normaal (zonder aanbieding).
Uit eigen ervaring: heb de hele pack gekocht voor het hebben, maar speel alleen go. Ben deze sale ronde dus ook opgehouden iets te kopen wat ik niet gelijk denk te gaan spelen. Dan koop ik wel weer wat in de wintersale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:52

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:29:
[...]
Uiteindelijk zorgt alle DLC wel voor een andere ervaring :)
Dit is voor mij momenteel de belangrijkste reden dat ik de nieuwe civ nog niet gehaald heb. Straks krijg je weer een complete edition voor maar een paar euro terwijl beyond earth momenteel eigenlijk nog niet echt af is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
wesley17 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Ik vind van wel, steam download servers zijn alleen best wel sloom, dus...... download dat spel hier met 10 kb/s :+
Zit het voor mijzelf te vergelijk met CS GO, mijn huidige verslaving... is dit zoveel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:21
Thofra01 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:24:
[...]

Pak de bundle.
De DLC is het geld waard, tevens fixt brave new world een aantal nare bugs, met name in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:35:
[...]

Zit het voor mijzelf te vergelijk met CS GO, mijn huidige verslaving... is dit zoveel anders?
Kvind Insurgency veel mooier, maar das mijn mening xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
wesley17 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Kvind Insurgency veel mooier, maar das mijn mening xD
De gameplay of the graphics? zijn de mappen trouwens groter? dat zou wel een leuke afwisseling zijn t.o.v. cs go. cs go's mappen voelens soms wat voorspelbaar aan, zit vrijwel altijd te preshooten, etc. Weinig keus voor die snipers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 18:52
Als 'Steam veteraan' vind ik de summer sale tot nu toe wat tegenvallen, zeker als je kijkt naar voorgaande jaren. Nieuwkomers op Steam kunnen nog wel een aardige verzameling bij elkaar scharrelen maar voor andere is het weer veel van hetzelfde. De aanbiedingen omtrent nieuwere games die het afgelopen jaar zijn uitgekomen kun je amper een deal noemen omdat ze elders veelal goedkoper te vinden zijn.

Eén van de spellen die ik op m'n (korte) wishlist heb staat en waar al veel ophef over is geweest is GTA V. De huidige 'aanbieding' vind ik te veel van het goede voor een spel die ik reeds gespeeld heb op de PlayStation. De huidige deal getuigt in mijn ogen van minachting voor de klant door Rockstar. Knal gewoon 25% of 50% korting op het losse spel dan heb je meer omzet, geen imagoschade én blije klanten. Tel uit je winst.

Wat niet is kan natuurlijk nog komen en stiekem hoop ik dat er de laatste dag nog een paar spectaculaire aanbieding van grote titels komen om zo van deze summer sale (voor mij in ieder geval) toch een succes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Mijn eerste sale-aankoop is een feit: Evoland. Het spel stond al een tijdje op mijn verlanglijst en voor die 2,50 heb je toch (volgens de reviews) 5-10 uur speelplezier. Alleen het downloaden gaat nogal traag, hooguit 100kb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

The Executer schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:16:
Zit er aan te denken Counter Strike aan te schaffen. Twijfel alleen nog over alleen GO, of de hele pack met Source en anderen voor dezelfde prijs als GO normaal (zonder aanbieding).
Waarschijnlijk ga je Source toch niet spelen als je ook GO hebt.
2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:43:
[...]
De gameplay of the graphics? zijn de mappen trouwens groter? dat zou wel een leuke afwisseling zijn t.o.v. cs go. cs go's mappen voelens soms wat voorspelbaar aan, zit vrijwel altijd te preshooten, etc. Weinig keus voor die snipers ;)
De maps zijn groter dan die van Counter-Strike.

Het spel is eigenlijk het beste te omschrijven als een mix tussen Counter-Strike en Red Orchestra.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:43:
[...]

Beide :P

Mappen zijn medium (ik ben Battlefield 4 gewend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
Compizfox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:54:
[...]

Waarschijnlijk ga je Source toch niet spelen als je ook GO hebt.

[...]

De maps zijn groter dan die van Counter-Strike.

Het spel is eigenlijk het beste te omschrijven als een mix tussen Counter-Strike en Red Orchestra.
Names gabe bedankt, grotere mappen, hoger red orchestra gehalte, die gaan we zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Jorick schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:47:
Als 'Steam veteraan' vind ik de summer sale tot nu toe wat tegenvallen, zeker als je kijkt naar voorgaande jaren. Nieuwkomers op Steam kunnen nog wel een aardige verzameling bij elkaar scharrelen maar voor andere is het weer veel van hetzelfde. De aanbiedingen omtrent nieuwere games die het afgelopen jaar zijn uitgekomen kun je amper een deal noemen omdat ze elders veelal goedkoper te vinden zijn.

Eén van de spellen die ik op m'n (korte) wishlist heb staat en waar al veel ophef over is geweest is GTA V. De huidige 'aanbieding' vind ik te veel van het goede voor een spel die ik reeds gespeeld heb op de PlayStation. De huidige deal getuigt in mijn ogen van minachting voor de klant door Rockstar. Knal gewoon 25% of 50% korting op het losse spel dan heb je meer omzet, geen imagoschade én blije klanten. Tel uit je winst.

Wat niet is kan natuurlijk nog komen en stiekem hoop ik dat er de laatste dag nog een paar spectaculaire aanbieding van grote titels komen om zo van deze summer sale (voor mij in ieder geval) toch een succes te maken.
Dus je totale argument is nu eigenlijk dat jij meer korting op GTA V wilt en omdat dat niet zo is, voornamelijk vanwege alleen maar persoonlijke redenen is rockstar "een slecht bedrijf".
Te veel gerant om niets hoor, sorry dat ik het zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:21
Heb deze sale ook nog niets gekocht, maar dat is niet omdat de sale slecht is maar meer omdat ik de games die ik wil hebben al heb gekocht.
GTA heb ik al gehaald toen hij uitkwam,en dat deze aanbieding niets voorstelt heeft niets met de kwaliteit van de sale te maken.
Er zijn genoeg koopjes te halen, en mij zelf kennende koop ik de laatste dag nog wat klein grut in.

Ik kijk vooral naar de koopjes onder de €10 die je even makkelijk meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Wow, de Call of Duty aanbiedingen zijn wel erg slecht zeg, met name de bundels. Vooral als je nagaat dat je voor sommige spellen dubbel betaalt voor de PC en Mac versie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:26
De flashsales zijn een beetje in de war volgens mij :)

Iedere twaalf uur nieuwe sales... maar de teller telt af vanaf 36 uur! Staat nu op plus 33 uur... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door MicGlou op 14-06-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:07

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:10:
Twijfel over Insurgency, nog de moeite waard?
Ligt heel erg aan je eigen smaak. Ik vind het echt totaal niks aan en had het na een paar minuten al gezien. Gelukkig had ik hm uit een bundel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 21:18
2green schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:10:
Twijfel over Insurgency, nog de moeite waard?
Ik heb het spel voor de steam sale gekocht op bundlestars aan 3,75€.
Ik moet zeggen dat ik het mij nog niet beklaagd heb!
Leuke mappen, goeie community, goede devs (updaten de game regelmatig), ... voor 3,74€ kan je niet sukkelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 21:18
The Inquisitor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:40:
[...]

Ligt heel erg aan je eigen smaak. Ik vind het echt totaal niks aan en had het na een paar minuten al gezien. Gelukkig had ik hm uit een bundel :P
Wat vond je er niet goed aan? Is CS GO meer jouw smaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, geruild voor This War of Mine! :D

PS: Voor de Fallout fans onder ons, vannacht om 4 uur is de E3 Bethesda Press Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
al capone226 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:45:
[...]

Wat vond je er niet goed aan? Is CS GO meer jouw smaak?
Nee, ook niet. Dus ik ben niet echt een representatieve mening wat dat betreft. Ik zou het spel zelf ook nooit hebben gekocht op Steam omdat ik al het vermoeden was dat het niets voor mij was. CS, Flashpoint, en deze... nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

The Inquisitor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:47:
[...]

Nee, ook niet. Dus ik ben niet echt een representatieve mening wat dat betreft. Ik zou het spel zelf ook nooit hebben gekocht op Steam omdat ik al het vermoeden was dat het niets voor mij was. CS, Flashpoint, en deze... nope.
Zijn er andere shooters die je wel van harte speelt of hebt gespeeld?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Eerder vandaag 25%, vanavond pas 50%. :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah nice zo even kopen :) (H1Z1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Vond 20/15 euro te veel voor een early terwijl de game ooit F2P wordt :)

10tje heb ik er nog wel voor over.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Zo, even een flinke hap genomen van mijn niet-vastgestelde budget :P

Eidos Anthology voor 31 euro en een beetje.

Jammer dat het één steamkey is, anders had ik twee dubbelen en een aantal andere games weg kunnen geven. :)

[ Voor 145% gewijzigd door Tackleberry op 14-06-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Gaben heeft nu van mij €19

-Pool Nation
-Cities Skylines

Hoop dat ETS2 Scandinavia of ETS2 collection in dikke sale is bij dag- of flashaanbieding. Misschien op de laatste dag wel dikke sale.

[ Voor 76% gewijzigd door Dutchredgaming op 14-06-2015 22:27 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:02

Vrijdag

De Zwarte

Straks maar even Defense Grid 2 kopen. Deel 1 was al briljant en dit deel zouden ze nog meer verbeterd hebben :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Jorick schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:47:
Als 'Steam veteraan' vind ik de summer sale tot nu toe wat tegenvallen, zeker als je kijkt naar voorgaande jaren.
Dit verhaal lees ik elke jaar, maar het heeft niks met "veteraan" zijn te maken aangezien ik al zolang ik me kan herinneren Steamsales volg en nu al weer €50,- aan voor mij goede deals heb aangegeven.

Het is eerder hoe breed je smaak is, en ik leer door deze sale games kennen waar ik nog nooit van had gehad (This war of mine en Endless Legend bijvoorbeeld). GTAV is pas een paar maanden uit en verkoopt genoeg om geen korting te hoeven geven en al is de manier waarop ze het doen minder is het opzich logisch. Steam deals zijn nooit briljant geweest voor nieuwe games (en ja op de pc is GTAV nieuw :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
Chivalry en Mount&Blade: Warbands gekocht. Tot nu toe vind ik Chivalry ten eerste mooier, fijner spelen, en een learning curve die nog te doen is. Bij Mount&Blade: Warbands wordt ik behoorlijk afgeslacht. Achja, al met al de eerste 8 euro alweer aan onze vriend gespendeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:44:
[...]

Dit verhaal lees ik elke jaar, maar het heeft niks met "veteraan" zijn te maken
Misschien wel. Als veteraan (ik) heb je mogelijk bij de eerste paar sales de achterstand in gehaald. Daar de games kunnen kopen die nog niet in je bibliotheek stonden. Na wat sales is die achterstand weggewerkt en nu blijft er weinig over, behalve zo nu en dan een topper. Veel spellen in de sale zijn immers relatief oud en de meeste die ik nu in de sale interessant vind, heb ik al (in eerdere sales gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, Defense Grid 2 en King's Bounty: Dark Side er bij geruild, op naar de volgende flash sales :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
True schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:59:
[...]

Zijn er andere shooters die je wel van harte speelt of hebt gespeeld?
Absoluut, de Bioshock serie en de Metro 2033 serie zijn mijn favoriet. BF3, BF4, Borderlands, FC3... Dat is een beetje mijn stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Fly-guy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:22:
[...]
Misschien wel. Als veteraan (ik) heb je mogelijk bij de eerste paar sales de achterstand in gehaald. Daar de games kunnen kopen die nog niet in je bibliotheek stonden. Na wat sales is die achterstand weggewerkt en nu blijft er weinig over, behalve zo nu en dan een topper. Veel spellen in de sale zijn immers relatief oud en de meeste die ik nu in de sale interessant vind, heb ik al (in eerdere sales gekocht).
Dan valt de sale niet tegen, er zit dus gewoon niets voor jou tussen... dat toch wel een verschil in benadering.

Maar lees aub even de topic warning ;) Het is niet gewenst om over de kwaliteit van de sale te klagen...
The Inquisitor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Absoluut, de Bioshock serie en de Metro 2033 serie zijn mijn favoriet. BF3, BF4, Borderlands, FC3... Dat is een beetje mijn stijl.
Heb je Wolfenstein al? Ik moet zeggen dat ik de game erg prettig vind... absolute aanrader voor een shooter, speelt lekker weg.

[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 14-06-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Zo heb deze week naast Duck Game nu ook H1Z1 binnen gehaald, hoopte al dat die in de aanbieding zou komen deze week. Stuur me even een friendinvite als je dat leuk vind: rh1991

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

The Inquisitor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Dat heeft dan weer echter niets te maken met multiplayer FPSen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Compizfox schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:40:
[...]

Dat heeft dan weer echter niets te maken met multiplayer FPSen...
Ging meer om de stijl? Maar BF wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er zijn genoeg spellen die mischien wel leuk zijn maar niet prominent op de frontpage staan. Meestal is er op de steamforums een hidden "gem" topic en nu ook:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3286046

Er staan wellicht nog wel wat leuke dingen tussen, voâh wènâhg :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 10:15
Ik was eigenlijk van plan om wolfenstein: the new order te kopen maar nu is die aanbieding alweer voorbij. Hopen dat hij op de laatste dag nog terug komt, €25 vind ik eigenlijk teveel.

Morgen ook meteen even prison architect kopen, lijkt me wel een leuk spel voor €4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
chielisdenaam schreef op maandag 15 juni 2015 @ 00:25:
Ik was eigenlijk van plan om wolfenstein: the new order te kopen maar nu is die aanbieding alweer voorbij. Hopen dat hij op de laatste dag nog terug komt, €25 vind ik eigenlijk teveel.

Morgen ook meteen even prison architect kopen, lijkt me wel een leuk spel voor €4.
De kans is groot dat ie terugkomt op de encore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 18:52
Douweegbertje schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:01:
[...]

Dus je totale argument is nu eigenlijk dat jij meer korting op GTA V wilt en omdat dat niet zo is, voornamelijk vanwege alleen maar persoonlijke redenen is rockstar "een slecht bedrijf".
Te veel gerant om niets hoor, sorry dat ik het zeg.
Nou nee, misschien dat ik iets duidelijker had moeten zijn. Ik hoef GTA V niet per se nu te hebben, ik heb hem namelijk al uitgespeeld maar áls hij voorbij komt voor een leuke prijs dan zal ik hem zeker niet laten liggen.

Wat Rockstar betreft, dat vind ik absoluut geen slecht bedrijf alleen de actie m.b.t. GTA V vind ik nogal ongewoon, ik had zo'n onhandige actie niet van ze verwacht. Want zoals ik al eerder zei, een spel aanbieden van €59 voor €56, er een (oud) spel t.w.v. enkele euro's en er een virtuele credit card met virtueel geld (dat ze echt niets kost om te maken) bij doen en dan doodleuk een sticker op het geheel plakken met 25% korting dan neem je je klanten niet echt serieus als je het mij vraagt. Is het nou echt teveel gevraagd om tijdens de summersale GTA V te kunnen kopen voor een prijs die menig key-site of webshop hanteren? Dus zo'n €45 oftewel 25% 'korting' op de normale Steam prijs.

En GTA V is overigens maar een voorbeeld, er zijn heel veel spellen (inclusief summersale korting) te vinden die elders goedkoper te krijgen zijn. Voor mij doet dit afbreuk aan de de beleving en de waarde van de summersale en dat vind ik jammer. Deels zal de beleving en de waarde van de zo'n sale afhangen van je smaak qua games en de spellen die je al in je catalog hebt maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het aantal interessante koopjes die zo'n sale zo leuk maken steeds minder worden (helaas ;( ).

Ik ben wel benieuwd hoe deze sales er in de toekomst uit gaan zien met de komst van Windows 10 en de mogelijkheid voor uitgevers/ontwikkelaars om hun spellen ook daar in de store te plaatsen. Hopelijk dat de Steam store dan weer wat concurrerender kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iCy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:12:
[...]

Vond 20/15 euro te veel voor een early terwijl de game ooit F2P wordt :)

10tje heb ik er nog wel voor over.
Ja inderdaad, even gespeeld en vond het wel leuk voor €10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Wargame Red Dragon is slechts een tientje, dit spel zou het nog waard zijn als het 40 euro was.

Als je van een goed stratagie spel houd wat je niet al na 5 potjes goed in bent zou ik het zeker even gaan bekijken want het is episch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 09:13

Wailing_Banshee

You're Next

eltweako schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:04:
Er zijn genoeg koopjes te halen, en mij zelf kennende koop ik de laatste dag nog wat klein grut in.

Ik kijk vooral naar de koopjes onder de €10 die je even makkelijk meeneemt.
Ik heb Rock of Ages gekocht, was 99 cent. Kon ik me geen buil aan vallen zou je zeggen. En het is komisch! (was een aanbieding die vanuit de Monster Game kwam)

Ik wilde eigenlijk niets kopen deze sale, heb nog genoeg in m'n lijstje staan, maar heb toch maar 2x spintires gekocht. Lijkt me wel leuk om dat samen te kunnen spelen en het zag er gewoon goed uit.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MicGlou schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Dan valt de sale niet tegen, er zit dus gewoon niets voor jou tussen... dat toch wel een verschil in benadering.

Maar lees aub even de topic warning ;) Het is niet gewenst om over de kwaliteit van de sale te klagen...
Ik klaag ook niet, heb mijn geld al weer uitgegeven inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
MicGlou schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:24:
De flashsales zijn een beetje in de war volgens mij :)

Iedere twaalf uur nieuwe sales... maar de teller telt af vanaf 36 uur! Staat nu op plus 33 uur... 8)7
Volgens mij blijven de sales nog een dag beschikbaar nadat ze zijn afgelopen, in tegenstelling tot vorige sales waarbij de flash sales 8 uur duurden en na die 8 uur ook gewoon weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Roflzor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:23:
[...]

Volgens mij blijven de sales nog een dag beschikbaar nadat ze zijn afgelopen, in tegenstelling tot vorige sales waarbij de flash sales 8 uur duurden en na die 8 uur ook gewoon weg waren.
Idd, vorige flashsales waren er 3 per dag a 8 uur per flashsale, nu 2... maar de teller klopt voor geen meter op het moment (laatste keer dat ik het had gechecked btw, misschien inmiddels hersteld)
Fly-guy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:09:
[...]

Ik klaag ook niet, heb mijn geld al weer uitgegeven inmiddels ;)
Ehh... ik hoef je vorige reply toch niet te quoten? ;) Oh nee, dan staat het er 2x :+

[ Voor 69% gewijzigd door MicGlou op 15-06-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

MicGlou schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:23:
[...]

Niet een dag. De flash sales zijn er voor 12 uur + 12 uur daarna. De gewone sales zijn er voor 24 uur + 24 uur daarna.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Niet een dag. De flash sales zijn er voor 12 uur + 12 uur daarna. De gewone sales zijn er voor 24 uur + 24 uur daarna.
:+ :+ :+ :+

Dat heb ik niet gezegd :) Ik heb lopen rommelen met de quotes, moest snel weg en heb er een zooitje van gemaakt zo te zien. Zal mijn reactie even aanpassen... EDIT: nu klopt het weer!

Neemt niet weg dat de teller van de flashsales dit keer vanaf 36 uur aftelde... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

http://store.steampowered.com/app/363460

Spermination.... prepare your load...

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 11-09 10:24
De eerste keer dat we de milestone niet hebben gehaald! JEEJ!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 21:39
Zijn eigenlijk maar 2 games die ik nog wil hebben op steam:
- Life is Strange
- Fallout 3 GOTY (ik weet het had ik al eerder moeten spelen ^^)

Hopelijk komen ze nog voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

rwbk schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:37:
De eerste keer dat we de milestone niet hebben gehaald! JEEJ!!
Het loopt toch tot vanavond 6 uur? Gisteren hadden we gewoon alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:04:
Ik wilde eigenlijk niets kopen deze sale, heb nog genoeg in m'n lijstje staan, maar heb toch maar 2x spintires gekocht. Lijkt me wel leuk om dat samen te kunnen spelen en het zag er gewoon goed uit.
Kan je je geld voor Spintires nog terugclaimen via de refund-optie? Die is op Indiegala namelijk een stuk goedkoper en nog een gratis game erbij:

https://www.indiegala.com/store/product/spintires/263280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Sempy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:35:
[...]

Kan je je geld voor Spintires nog terugclaimen via de refund-optie? Die is op Indiegala namelijk een stuk goedkoper en nog een gratis game erbij:

https://www.indiegala.com/store/product/spintires/263280
Vast, maar dat ga ik niet doen. Moet ik weer ergens een account aanmaken. 4 sites waar ik een account heb vind ik wel genoeg... (steam, uplay, gog en humble)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb me deze sale aardig in kunnen houden. So far maar 3 games gekocht, Prison Arcitect, GTA V en Fallout New Vegas.

GTA Was niet echt een deal, maar gratis geld in de MP voor een game die ik toch stiekem weer wilde spelen vond ik wel leuk. Heb de game op de xbox360 gespeeld, maar dat was alweer een tijdje geleden.

Fallout, die ik verrassend genoeg nog niet in de libary had ook maar aangeschaft, nog niet heel veel gespeeld, maar dat komt wel weer een keer.

Prison architect had ik al een hoop goeds over gehoord en voor 4,19 was het wel een keer het proberen waard. Een paar uur gespeeld en de eerste indruk is erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:41:
[...]

Vast, maar dat ga ik niet doen. Moet ik weer ergens een account aanmaken. 4 sites waar ik een account heb vind ik wel genoeg... (steam, uplay, gog en humble)
Bij indiegala hoef je geen account aan te maken, alleen je e-mail op te geven waar de key naar toe gestuurd wordt. (Moet hetzelfde zijn als PayPal e-mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap, Wolfenstein gemist :( Dan maar even wachten, nu is hij veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
TS geüpdated... Gisteren How To Survive gekocht voor 0,69. Wel leuke game om met een paar vrienden te doen. Tijd geleden dat ik zo'n lol gehad heb voor die prijs! :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
Ik wilde net civilization 5 kopen maar, ik was goed bezig. Toen moest ik mijn bank selecteren maar ik kon het niet aanpassen dus ik drukte op annuleren en wilde het toen via mijn browser gaan doen maar nu zegt hij dat ik het heb gekocht maar dat ik het niet kan installeren omdat de betaling nog niet is afgerond (had nog geen enkele gegevens van bank en code ingevoerd) maar ik heb dit 1 keer eerder gehad maar nu ben ik bang dat na 7 uur de grote korting voorbij is. Want hij moet de betaling nog afronden.

Heeft iemand nog tips om het wel te kunnen kopen want nu kan het niet omdat hij zegt dat ik het spel al bezit heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

je zou just in case nog een kopie als gift kunnen kopen en in je inventory kunnen stallen. Mocht het dan goed gaan refund je die, als het mis gaat dan heb je die extra copy in elk geval.

Dit aangenomen dat je de extra funds ~een week kan missen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet een nieuw account aanmaken en hem als gift voor je main account kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

The Wolf Among Us gekocht, en in een ruk uitgespeeld, man wat een toppertje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:18:
kan je niet een nieuw account aanmaken en hem als gift voor je main account kopen?
Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in. Maar ik vind het ook raar dat wanneer je op annuleren klikt hij alsnog zegt dat je hem hebt. Ik hoop dat hij niet na 7 uur zegt van: Je aankoop is niet geldig en doe het maar opnieuw terwijl het dan weer heel duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Beste is gewoon geduld hebben, die mislukte koop vervalt vanzelf na een uur ofzo. Zelf ook een keer gehad.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
vleesjus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:24:
Beste is gewoon geduld hebben, die mislukte koop vervalt vanzelf na een uur ofzo. Zelf ook een keer gehad.
Bedankt, dat stelt me aardig gerust, de vorige keer wilde ik terraria kopen voor 2 euro (het was 18.45) toen had ik het dus niet afgerond maar wel het spel, ik was in eerste instantie heel blij maar toen kwam ik er achter dat het niet werkte en moest ik de volgende dag 3 euro betalen. Maar aangezien dit toch wel om een iets groter bedrag kan gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Civ is vandaag toch in de sale? Dat betekent dat hij nog iets meer dan 24 uur voor de lage prijs te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:28:
Civ is vandaag toch in de sale? Dat betekent dat hij nog iets meer dan 24 uur voor de lage prijs te koop is.
Over 3 uur komen nieuwe aanbiedingen, waarschijnlijk nog steeds met korting maar ik verwacht wel een lagere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tripwire999 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:47:
Zijn eigenlijk maar 2 games die ik nog wil hebben op steam:
- Life is Strange
- Fallout 3 GOTY (ik weet het had ik al eerder moeten spelen ^^)

Hopelijk komen ze nog voorbij!
Life is strange verwacht ik niet, ik heb hem zelf bij GMG gekocht, met de voucher voor alsnog 25% korting :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Thofra01 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:36:
[...]

Over 3 uur komen nieuwe aanbiedingen, waarschijnlijk nog steeds met korting maar ik verwacht wel een lagere.
Ze blijven nog 24 uur in de aanbieding.

Even gecontroleerd: nog 27 uur te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
Yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bleh inmiddels wel al gevonden waarom ik de 5 gevonden steamcards van de Monstergame niet kreeg ben net geen lv8 :( maar ja ik mag ook geen cards kopen op de marktplaats ivm dat het langer dan een jaar geleden was dat ik direct iets kocht van steam en dus 30 dagen dien te wachten.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanishing of Ethan Carter vind ik persoonlijk wel interessant! Zeker omdat ik Syberia ook geweldig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
ShadowBumble schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:04:
Bleh inmiddels wel al gevonden waarom ik de 5 gevonden steamcards van de Monstergame niet kreeg ben net geen lv8 :( maar ja ik mag ook geen cards kopen op de marktplaats ivm dat het langer dan een jaar geleden was dat ik direct iets kocht van steam en dus 30 dagen dien te wachten.
Ahh dat is klote. Had dat vorig jaar ook omdat ik mijn wachtwoord vlak voor de sale had veranderd. Je kan niet eens ruilen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 15-09 16:44
gekke monster game, snap er de ballen van, eerste game was ik level 238, 2de game was klaar op level 1000 en nu de 3de game zitten we al op de 1178, heb nu wel 8 van de 10 cards.

geloof dat je er een kreeg bij iedere 10 euro

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zit sinds gister bij die Steam Summer Monster Game bij de nummer 1 room(reddit/steamdb) en we zitten nu op dit moment op level 24310 8)7 :+

De levels vliegen je oren voorbij...

Over 40 minuten wordt het spel weer gereset en kan je opnieuw een bepaalde room joinen

Via hier ben ik in de nummer 1 room terecht gekomen:
http://steamcommunity.com/groups/MSG2015
inmiddels alweer op 24470 8)7
http://steamga.me/

[ Voor 46% gewijzigd door falcon123 op 15-06-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Hoe ben je die game gejoined? Hoe weet je uberhaubt dat je in die game zit? Ik kan nergens een lijst vinden die je kan joinen of niet ...? :(

Zit in een game met minder activiteit dan gisteren, en we komen niet eens boven de level 600 vandaag in dit tempo :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dreanor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:22:
Hoe ben je die game gejoined? Hoe weet je uberhaubt dat je in die game zit? Ik kan nergens een lijst vinden die je kan joinen of niet ...? :(

Zit in een game met minder activiteit dan gisteren, en we komen niet eens boven de level 600 vandaag in dit tempo :(
Via hier http://steamcommunity.com/groups/MSG2015 en hier staat uitgelegd hoe je een specifieke room kan joinen: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=459684540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat werkt naar mijn idee niet meer omdat je niet langer games kunt joinen als ze langer dan 10 min runnen.

Ik ben bij die game een beetje afgehaakt. Leuk voor een keertje maar verder niet voor de volle 10 dagen. Laat mij maar gewoon stemmen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door IceStorm op 15-06-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
IceStorm schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:26:
[...]

Dat werkt naar mijn idee niet meer omdat je niet langer games kunt joinen als ze langer dan 10 min runnen.
Daarom moet je bij de reset ook heel snel joinen volgens mij werkt het dan nog wel. Joinen opzich is ook al een chaos/drama en ik had volgens mij geluk dat ik er in kwam.

http://www.twitch.tv/ulletical/ <-- dit is de room waar ik nu in zit. Dit is de persoon die alles regelt en zegt welke room je moet joinen bij de reset.

Hier staat de reset tijd: http://steamga.me/
Next reset in: 28 minutes and 27 seconds

[ Voor 26% gewijzigd door falcon123 op 15-06-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 15-09 16:44
Dan weet jij wel wat er na de new mouse button komt?
Ik baal er alleen van dat ze steeds die bosses nuken

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Oke, ik snap het. En wanneer reset de game dan? Om 18.00 uur of om 19.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazelnoot
  • Laatst online: 06:57
18.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 11-09 10:24
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Het loopt toch tot vanavond 6 uur? Gisteren hadden we gewoon alles...
Hetzijn er nu maar 8 die er nu zijn terwijl er 9 milestones waren. Degene die vanochtend on sale zijn gegaan om 7 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Die 9de heeft als tags anime, turnbased rpg. Dus denk niet dat we daar veel gaan missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

oeps, rpg, dacht tactics game om 1 of andere reden ^^

[ Voor 94% gewijzigd door Pheace op 15-06-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik zit heel erg te twijfelen over H1Z1. Ben geen fan van early acces games, ben een paar keer op me bek gegaan met early acces games (Towns/Cube World) dus vandaar dat ik voorzichtig ben.

Aan de andere kant wil ik graag een DayZ type spel proberen en H1Z1 lijkt daarvoor de beste kandidaat?

Dus is H1Z1 het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Ik heb zojuist Dishonored en Alien: Isolation in mijn winkelwagel gekieperd. Metro 2033 heb ik opgegeven voor een refund. Slechts 20 minuutjes gespeeld en het lijkt mij niks. Bovendien hem ik die game een paar dagen terug nog voor € 19,99 gekocht, terwijl je nu de bundel met Last Night voor dat geld kan kopen. Ook jammer van Far Cry 3 die nu € 4,99 kost. Deze heb ik 12 dagen terug gekocht voor € 19,99, maar al wel 13 uur gespeeld.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Major_ton schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:55:
Ik heb zojuist Dishonored en Alien: Isolation in mijn winkelwagel gekieperd. Metro 2033 heb ik opgegeven voor een refund. Slechts 20 minuutjes gespeeld en het lijkt mij niks. Bovendien hem ik die game een paar dagen terug nog voor € 19,99 gekocht, terwijl je nu de bundel met Last Night voor dat geld kan kopen. Ook jammer van Far Cry 3 die nu € 4,99 kost. Deze heb ik 12 dagen terug gekocht voor € 19,99, maar al wel 13 uur gespeeld.
Nu geleerd dat je beter op een sale kan wachten dan. De Zomer/Winter sales zijn extreem voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Pheace schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:59:
[...]

Nu geleerd dat je beter op een sale kan wachten dan. De Zomer/Winter sales zijn extreem voorspelbaar.
Haha ja dat blijkt maar weer. Het was voor het eerst dat ik Steam gebruikte. Wel lekker die sales!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dreanor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:51:
Ik zit heel erg te twijfelen over H1Z1. Ben geen fan van early acces games, ben een paar keer op me bek gegaan met early acces games (Towns/Cube World) dus vandaar dat ik voorzichtig ben.

Aan de andere kant wil ik graag een DayZ type spel proberen en H1Z1 lijkt daarvoor de beste kandidaat?

Dus is H1Z1 het waard?
Ik vind van wel, ik heb er al 72 uur in zitten. Ze brengen regelmatig updates uit.
Zie hier hun roadmap: https://www.h1z1.com/roadmap

Verder zijn ze ook actief op de h1z1 subreddit: http://www.reddit.com/r/h1z1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanochtend Baldur's Gate 2:Enhanced Edition gekocht en een DLC voor Borderlands 2(GOTY)

Er is alleen 1 ding wat ik niet begrijp: Waarom hebben ze BG2 niet grafisch opgevoerd,voor alles post-2010 in HD?Spel kwam oorspronkelijk uit in 2000,dus het zal geen enkele moeite kunnen zijn. :?

Black Mesa is een complete herziening/remake van Half-Life 1(dat uitkwam in 1998!!), het is niet alleen grafisch opgevoerd maar ook veel dingen zijn toegepast.En het is te spelen in full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Pfff hoe komen mensen in die juiste kamers, ik krijg enkel errors en dat de games vol zijn, room 1 t/m 6 van de reddit monster game. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Dreanor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:47:
Pfff hoe komen mensen in die juiste kamers, ik krijg enkel errors en dat de games vol zijn, room 1 t/m 6 van de reddit monster game. :(
Ik heb het ook geprobeerd in de console (Chrome) met JoinGame(kamernummer); maar ik kreeg ook errors bij elke kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mortalboy[NL] schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:48:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd in de console (Chrome) met JoinGame(kamernummer); maar ik kreeg ook errors bij elke kamer.
Same here, telkens een error tot ik de error "... is full" tegenkom en dan is het natuurlijk weer te laat.
Oh well, maakt niet veel uit eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtTitanium
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:16
SmokingCrop schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:53:
[...]

Same here, telkens een error tot ik de error "... is full" tegenkom en dan is het natuurlijk weer te laat.
De kamer mag ook niet meer dan 10 minuten oud zijn. Ik denk dat de meeste goede kamers al ouder zijn. Morgen maar proberen om 1800 uur. ;)
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen: