• shaiwa887
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08-12 21:42
One Way Heroics - € 0,59 Zag er leuk uit maar niet wat ik ervan verwachte qua gameplay
Developer Alliance Bundle - € 0,74 - Allleen Out There Somewhere is al verslavend genoeg
Dishonored (ROW) - € 3,74 - Op zoek naar een Bioshock alternatief, moet nog gaan beginnen
The Bluecoats: North vs South - € 1,49 - Vroeger op de Amiga gespeeld, moest 'm nu wel kopen
Metro Last Light Redux - € 4,99 - Stond al ff op de verlanglijst, hopelijk net zo tof als Metro 2033
Grand Theft Auto: San Andreas (EU) - € 2,49 - Gift voor mijn zoon, wilde deze graag hebben.
The Albino Hunter - € 0,19 - Kon deze voor het geld niet laten liggen
Totaal € 14,23

En ipv van minder staat er nu nog meer op de verlanglijst >:)
Gehoopt op een flinke korting op Bioshock seasonpass maar dat zat er niet in, nog ruim 18 uur bedenktijd ...

star citizen referal code

• Powrskin
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
shaiwa887 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:19:
One Way Heroics - € 0,59 Zag er leuk uit maar niet wat ik ervan verwachte qua gameplay
Developer Alliance Bundle - € 0,74 - Allleen Out There Somewhere is al verslavend genoeg
Dishonored (ROW) - € 3,74 - Op zoek naar een Bioshock alternatief, moet nog gaan beginnen
The Bluecoats: North vs South - € 1,49 - Vroeger op de Amiga gespeeld, moest 'm nu wel kopen
Metro Last Light Redux - € 4,99 - Stond al ff op de verlanglijst, hopelijk net zo tof als Metro 2033
Grand Theft Auto: San Andreas (EU) - € 2,49 - Gift voor mijn zoon, wilde deze graag hebben.
The Albino Hunter - € 0,19 - Kon deze voor het geld niet laten liggen
Totaal € 14,23

En ipv van minder staat er nu nog meer op de verlanglijst >:)
Gehoopt op een flinke korting op Bioshock seasonpass maar dat zat er niet in, nog ruim 18 uur bedenktijd ...
last light is zeker zo tof imo :)
zelfs de dlc zijn prima, als vond ik de faction pack in metro 2033 met artifacts zoeken in de bibliotheek misschien nog wel leuker als het spel zelf. wat een uitdaging :P

dishonered zou ik zelf ook nog eens een kans moeten geven.

Nukezone FTW

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-12 23:47
Dus ik relaxed browsen op steam naar hidden deals, schrik ik dat Cultures: Northland en Cultures: 8th wonder of the world een maand of 2 op steam zijn gekomen. En dat voor €1,99 samen.

De uren die ik daar in gestoken heb op GoG, zo relaxed om je eigen Viking dorp uit te breiden. Lekker micromanagen of Thorvald nou wel of niet met Astrid moet trouwen of geïrriteerd raken dat Bjarni voor de zoveelste keer de weg niet weet en vervolgens bijna sterft van ondervoeding omdat de AI het niet meer snapt.. Had je dan toch maar met Hungvar de scout mooie waypoints neergezet.. :+
(En al zou je het vijandige dorp aan de andere kant van de rivier willen verslaan zal je toch eerst een boot moeten bouwen, en natuurlijk je soldaten trainen en uitrusten.)

Instant buy als je een strategie game wilt waar je wilt micromanagen (tot op beroep en wearables van characters aan toe) met een relaxende sfeer. En dat voor die prijs.. _/-\o_

Ik vind wel dat de screenshots op de pagina's veel beter hadden moeten zijn, op 1080p ziet het er in alle glorie enorm scherp en sfeervol uit.

[Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2015 02:50]

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:23
Child of Light€ 3.74Goede dingen overgehoord, voor die prijs kon ik hem niet laten liggen
Goat Simulator€ 2.50Leuk voor LAN's :P
Ori and the Blind Forest€ 11.99Reviews zijn lovend en met 40% off kon ik het niet laten
Strider€ 4.49Zo beetje elke platformer / hack & slash moet ik hebben
Shadow of Mordor all DLC€ 4.99Leuke game en met de DLC's iets meer gameplay, sowieso heb ik nu The One Ring :o
TOTAAL€ 27.71Prima sale geweest, toch weer wat games gepakt die niet op mijn wishlist stond. Ook veel games die op mijn wishlist stonden uiteindelijk niet gehaald, omdat ze nog niet de volledige korting hebben.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Grompie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-12 12:15
This War of Mine€ 7.59Stond al een tijdje op men verlanglijst.
Wolfenstein: The Old Blood € 9.99Prima vermaakt met the new order en speciaal gewacht tot hij een leuke prijs had in de sale
Assassin's Creed 3€ 4.99Hopelijk geraak ik er ooit aan om deze eens te spelen.
The Wolf Among Us€ 5.74Op aanraden gekocht.
Age of Mythology€ 6.99Nostalgie
Goat Simulator€ 2.49Meer geld wilde ik er niet voor geven.
One Finger Death Punch€ 1.24Op aanraden gekocht.
The Walking Dead Season 2 € 5.74Al zal het nog even duren eer ik deze ga spelen leek het me toch een koopje.
Spelunky€ 2.79Stond al langer op mijn verlanglijstje maar gewacht tot het eigenlijk te goedkoop is.
Don't Starve€ 3.74Alleen al voor de graphics woud ik deze eens uitproberen.
Totaal€ 51.3Meer dan ik gedacht had te kopen maar zitten wel enkele tussen die ik toch echt wou.

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:30
iCy schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:24:

Awesomenauts, 0,99 (wellicht ook een leuke voor jou Sempy)

Baal alleen dat ik Metal Slug 3 heb gemist voor 1,37 :(
Awesomenauts is idd een leuke game. Had hem al via een bundle, maar bedankt voor de tip.

Metal Slug 3 voor die prijs was een 2-pack tegen Amerikaanse prijzen. NL prijs was volgens mij nog ietsjes duurder.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 22:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb project CARS gehaald en dat was het voor totaal 0 euro ;)
2 team fortress 2 items verkocht.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Flotter
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:30

Flotter

Pelipper!

Ah, tijd voor lijstjes :)

Valkyria Chronicles€ 4.99Heb 'm al op de PS3, maar hier zit alle DLC bij
Papers, Please€ 2.69Positieve verhalen over gehoord, nooit gedacht dat een bureaucratiesim zo zou kunnen boeien :P
Don't Starve + Reign of Giants€ 4.74Positieve review gelezen, stond op wishlist
Prison Architect Introversioner (+ Uplink, Darwinia, DEFCON, Multiwinia)€ 5.54Veel positiefs over gehoord, bij deze versie zitten vier games extra waarvan er een me we leuk leek
7 Days to Die€ 9.19Stond op wishlist (wtf, heb ik daar zoveel voor betaald?)
Invisible, Inc€ 13.32Stond op wishlist na positieve review
Transistor€ 4.74idem
Alice Madness Returns€ 2.19Had ik al, bye bye Origin
The Banner Saga€ 4.99Stond op wishlist na positieve review
How to Survive, Storm Warning Edition€ 0.94Leek me wel grappig, en voor die prijs...
Alien: Isolation€ 12.49Schijnt erg goed te zijn
Antichamber€ 1.89Geen idee waarom, leek me wel leuk of zo
Contrast€ 3.74Leek me wel grappig, aardige review gelezen
Dino D-Day€ 0.49?
Dino D-Day: Last Stand DLC€ 0.49DLC voor bovenstaand
Gunpoint Special Edition€ 2.80?
The Ship - Complete Pack€ 1.69Schijnt goed te zijn
Gone Home€ 2.39?
Postal 2€ 0.99Heerlijk foute game
Postal 2: Paradise Lost€ 3.99DLC voor bovenstaand
The Stanley parable€ 2.99Demo gespeeld, toen had ik nog steeds geen idee waar de game over ging
SpaceChem€ 2.49Werd aangeraden door iemand in dit topic
Wolf Pack (Spear of Destiny, Wolfenstein 3D, Return to Castle Wolfenstein)€ 5.09Nostalgie
Totaal€ 94.86Volgende keer maar eens een limiet aanhouden :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11:19

Touchdomex

Meisje!

Stanley is leuk maar het is meer een ervaring ipv echt een game.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DaMei
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 11:17

DaMei

Schrijft op technovatie.nl

Rollercoaster tycoon 1€ 1.49Tja, jeugdsentiment.
Rollercoaster tycoon 2€ 2.49Idem ;)
Anno 1404 Gold€ 3.74Wou ik al een tijdje aanschaffen/proberen, voor dit geld kon ik het niet laten
Life is strange Episode 1€ 2.49Kort een Let's play van gezien (Dodger), zag er erg goed en interessant uit
Small World 2€ 1.99Gewoon om het spel eens te proberen (iets goedkoper dan de boardgame ;) )
TOTAAL€ 12.20Valt mee, leuke dingen gekocht die ik nog zocht

Niet veel gekocht, maar wel een geslaagde sale. Er is zoveel wat ik al heb dus ik ging er ook niet vanuit dat ik heel veel zou kopen. Voor volgende sale staat Black Flag nog op m'n verlanglijstje (was nu toch 50 cent duurder dan vorige sale :P en nu toch totaal geen tijd om te spelen). En jammer genoeg de Tom Clancy daily gemist.

Schrijft over technologie & innovatie | technovatie.nl | Fan van koffie

• hilgo
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

hilgo

Clear your mind of can't.

Mijn aankopen van de afgelopen sale:

Windward €9,74 Ziet er uit als een opvolger van Sid zijn legendarische pirates en de eerste uurtjes spelen voelen goed aan. Leuk spel.
Dino D-Day (incl. DLC) €1,22 Old skool multiplayer geweld, voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. DLC bevat o.a. een comic.
Soul Gambler: Dark Arts Edition €0,39 Eigenlijk gekocht voor de lolz. Maar best een leuk verhaal al klik je jezelf regelrecht naar een stevige RSI.
Brothers - A Tale of Two Sons €1,49 Op aanraden van een vriend gekocht die het verhaal zo tof vond.
The Banner Saga €4,99 Pittige turn based strategy game, de comic achtige graphics zorgen voor een mooie sfeer.
Besiege €5,94 Klonk heel tof, is early access en valt mij een beetje tegen op het moment. Hopelijk wordt het in de komende releases beter.
Kingdoms of Amalur: Reckoning €4,39RPG, kan ik nooit genoeg van hebben. Is echt geen impuls aankoop ;)
Pixel Piracy €1.99 Pirates meets Terraria. Dus moest ik het hebben. 1e spel sessies vallen niet tegen, leuk spel.
Yet Another Zombie Defense €0.49 Stond al een tijdje op de wishlist en nu maar eens mee gepakt. Leuk spel al is het wat eentonig.
Van Helsing II : Complete Pack €6,45 Het 1e deel vond ik fantastisch dus nu ook maar deel 2 gekocht. Diablo style hack & slash met een mooi verhaal er om heen.
DiRT Rally €22,49 Eindelijk weer een rally game zoals Colin McRae destijds. Gewoon no nonsense rally rijden zonder allerlei "cheats" als flashbacks e.d. Een fout maken heeft echt gevolgen.

Had een budget van 50 euro maar uiteindelijk op het laatste moment toch nog Windward gekocht waardoor het totaal op €59,58 uit kwam.

Discogs

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:27
Ik durf eigenlijk geen lijstje te maken, heb 16 games gekocht, allemaal wel aardig cheap maar toch weer teveel uitgegeven ben ik bang :P denk dat ik het meeste fun ga hebben van Prison Architect. Prachtig spelletje is dat. Gister al even mee gespeelt.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-12 09:46
Ben ik nou de enige hier die SR:GOOH heeft gekocht? :P

• seez
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08-12 15:54
Ha de ironie! Sinds september geen vaste vriendinnetje, geen student meer, maar loonslaaf. Sta op het punt een R9 390 of GTX 970 of GTX 980 te bestellen en wat koop ik tijdens de steamsale met mijn riante grote mensen salaris.....

Oh en hoeveel uur heb ik de afgelopen twee weken gespeeld: 0.1
Hoeveel games heb je in backlog? +100

Hey Durden!

• Soundless
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 24-11 23:01
Ik heb ook nog het een en ander binnen weten te harken:
- Hele Hitman collectie
- Hele Fallout collectie
- Hele Tomb Raider collectie
- Euro Truck Simulator 2 Ultimate Bundle ofzo

Wordt weer heerlijk gamen

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:48
pfff lijstjes

Age of empires III
Back to the future bundel
bioshock bundel
bulletstorm
Command and conquer 3 en 4
red alert 3
Company of heroes (allemaal)
The crew
Driver San Francisco
Enemy Front
Gas Guzzlers Extreme (vet :) )
Halo Spartan Assault
Homeworld Remastered collection
Poker night at the inventory
Remember me
Road redemption
Southpark the stick of truth
Spec ops the line
Wargame Red Dragon
Zombie driver

Kan zijn dat ik er een paar heb overgeslagen, de steamlijst is wat lang :)
Ik ga niet eens uitrekenen hoeveel het bijelkaar was

Floksor

• MusicAddict
Floks schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:20:
pfff lijstjes

Age of empires III
Back to the future bundel
bioshock bundel
bulletstorm
Command and conquer 3 en 4
red alert 3
Company of heroes (allemaal)
The crew
Driver San Francisco
Enemy Front
Gas Guzzlers Extreme (vet :) )
Halo Spartan Assault
Homeworld Remastered collection
Poker night at the inventory
Remember me
Road redemption
Southpark the stick of truth
Spec ops the line
Wargame Red Dragon
Zombie driver

Kan zijn dat ik er een paar heb overgeslagen, de steamlijst is wat lang :)
Ik ga niet eens uitrekenen hoeveel het bijelkaar was
Mooi lijstje, zitten een hoop geweldige games bij :)

Zou wel even kijken of je C&C 4 iets voor je is in de refund periode.. Wat een enorm ruk spel is dat, van de Changes in gameplay tot aan verplichte connectie met EA servers, zelfs voor single-player.. Bah. De andere C&C's zijn stuk voor stuk super.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:59

KipCurreh

Nightcrawler

Heb mij goed kunnen inhouden, voornamelijk omdat ik 95% van men game-tijd nog steeds in The Witcher 3 aan 't steken ben :)

Heb ook nog een paar games staan van de Kerst sale die ik nog moet spelen hierna :X

Ik was dan ook totaal onvoorbereid voor deze sale, maar goed

Anno 2070 complete edition9,99 €
XCOM : Enemy Within6,24€
Totaal16,23€

Toch tevreden met deze 2 koopjes, en nog meer tevreden dat ik maar zo weinig geld heb gespendeerd deze sale ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08-12 21:52
Soundless schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:20:

- Euro Truck Simulator 2 Ultimate Bundle ofzo

Wordt weer heerlijk gamen
Mooi spel en ik kan nog steeds niet uitleggen waarom :) Ooit ook voor de gein gekocht en zo minstens 50 uur kwijt geraakt. Radio aan in de cabine en gaan :o

Check vooral de Promods even, want die voegt echt veel landen toe en in een goede kwaliteit inclusief verbeteringen van de bestaande landen. Verder wat trailermods en carmods om wat meer afwisseling te krijgen met bekende merken.

YouTube: ProMods 1.9 (Euro Truck Simulator 2)

[Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2015 12:38]

• Soundless
Beakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Mooi spel en ik kan nog steeds niet uitleggen waarom :) Ooit ook voor de gein gekocht en zo minstens 50 uur kwijt geraakt. Radio aan in de cabine en gaan :o

Check vooral de Promods even, want die voegt echt veel landen toe en in een goede kwaliteit inclusief verbeteringen van de bestaande landen. Verder wat trailermods en carmods om wat meer afwisseling te krijgen met bekende merken.

YouTube: ProMods 1.9 (Euro Truck Simulator 2)
Ik vind hem vooral lekker om te spelen tijdens het kijken van een Twitch stream.
Twitch op TV, Euro Truck Sim aan en genieten maar

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:11

Xtuv

Redacteur
KipCurreh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:34:
Heb mij goed kunnen inhouden, voornamelijk omdat ik 95% van men game-tijd nog steeds in The Witcher 3 aan 't steken ben :)

Heb ook nog een paar games staan van de Kerst sale die ik nog moet spelen hierna :X

Ik was dan ook totaal onvoorbereid voor deze sale, maar goed

Anno 2070 complete edition9,99 €
XCOM : Enemy Within6,24€
Totaal16,23€

Toch tevreden met deze 2 koopjes, en nog meer tevreden dat ik maar zo weinig geld heb gespendeerd deze sale ;)
XCOM: Enemy Unknow Complete Pack is 25 cent goedkoper, daar zit Enemy Within ook bij:
http://store.steampowered.com/sub/37429/

Wellicht refunden en de pack kopen?

Ik wil Enemy Within eigenlijk ook nog hebben, toch jammer dat die los niet goedkoper is, zeker gezien de prijs van de complete pack...

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:57

Christiano007

Ich bin der champion

Als je nog wat losse centen wilt uitgeven, heel veel commando's spellen voor onder een euro

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Sempy
Christiano007 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:53:
Als je nog wat losse centen wilt uitgeven, heel veel commando's spellen voor onder een euro
http://store.steampowered.com/sub/4156/

En als bundle kost het nog minder.

• ThomasAH
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08-12 11:43
Ok, gooi ik voor de vergelijking ook mijn lijstje even online :)

Beyond Good & Evil€3,-Enorm veel plezier beleefd aan het origineel op m'n X-box (classic), en toen ik zag dat hij < €5 kostte meteen gekocht. No-brainer en dikke aanrader
Dishonored€3,75Ik vond Bioshock supervet, ik vind Deus Ex: Human Revolution een van de beste games ooit en ik had Dishonored nooit gespeeld. Hoog tijd daar verandering in te brengen :+ (incl. DLC vond ik nog wat te duur, koop ik evt. nog wel los)
BioShock 1, 2, Infinite€9,-Bioshock is vet.
Insurgency€3,75Wilde nog een goede online shooter, en zat te twijfelen tussen CS:GO en deze, maar deze was goedkoper en sprak me meer aan. Schijnt daarnaast een leuke online community aan te hangen, super belangrijk imho.
Brothers - A Tale of Two Sons€1,50Volgens mij de meeste gekochte game tijdens deze steamsale als ik dit topic bekijk :) Ik hou heel erg van verhalende, sfeervolle platformers, dus kijk er naar uit deze te spelen!
Out There Somwhere€0,20Aanrader van iemand in dit topic, screenies en gameplay zagen er leuk uit, en 20 cent... Worth the risk ;)
Never Alone (Kisima Ingitchuna)€6,-Nog wel een beetje duur, maar de game heeft erg goede recensies en de video's + screenies zien er fantastisch uit, dus ik kon het niet laten
Anno 1404€2,50Fantastische, sfeervolle game. Ik had de retail maar ben het doosje (incl. DVD) kwijt..
Fallout 3 - GOTY€6,80De, ehm, 'onofficiele O-) ' versie al eens uitgespeeld, en vond het dik waard om toch legaal te hebben voor een 2e playthrough, helemaal de GOTY
Fallout New Vegas - Ultimate€6,80Nooit gespeeld maar Fallout 3 was fantastisch, en voor deze prijs vond ik het zeker de moeite waard
Supreme Commander + Forged Alliance€7,50Groot fan van Total Annihilation, en SupCom 2 en Planetary Annihilation (wat een schijtspel...) had ik al, dus deze moest nog aan de collectie worden toegevoegd. Dikke aanrader als je fan bent van Massive RTSs
Totaal€50,80.

Voor mezelf vantevoren vastgesteld dat ik max €50,- uit wilde geven dus dat is aardig gelukt.

Heb nog heel erg lopen twijfelen aan The Vanishing of Ethan Carter voor €6,45, maar ik heb zo volgens mij weer voldoende games om mezelf tot de winter bezig te houden, dus ik heb geen haast. Daarnaast lijkt dit me ook een typische game die sneller goedkoper gaat worden, of die je voor el cheapo meepikt in een Humble Bundle.

Al met al erg tevreden met m'n aankopen deze Sale! :) Thanks Valve ;)

• Chame_Wizard
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-07-2015

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Mijn lijst van wat ik gekocht heb voor op mijn Linux bak.
  • Borderlands 2 Siren Learned Warrior pack(15 juni)
  • Brutal Legend with (107!!) Soundtrack (12 juni)
  • CounterStrike: GO(12 juni)
  • Half-Life 2,inclusief Lost Coast erbij (13 juni)
  • Shadow Warrior 2(15 juni)
  • Torchlight 2*(20 juni)
  • Trine 2: Complete Story(13 juni)
  • X-com Enemy Unknown Complete pack(12 juni)
*Baldur's Gate 2: Enhanced Edition ook gekocht(15 juni),maar heb binnen 24 uur een refund aangevraagd en dus TL2 gekocht. ;)

[Voor 25% gewijzigd door Chame_Wizard op 22-06-2015 13:43]

FOSS & PS4 ftw!!

• 0stone0
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21-11 18:40

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

ThomasAH schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:28:
Ok, gooi ik voor de vergelijking ook mijn lijstje even online :)

Beyond Good & Evil€3,-Enorm veel plezier beleefd aan het origineel op m'n X-box (classic), en toen ik zag dat hij < €5 kostte meteen gekocht. No-brainer en dikke aanrader
Helemaal gemist! Deze heb ik ook helemaal stuk gespeeld op de classic xbox, daarna opnieuw gespeeld op de 360.
Zie dat ie nog in de aanbieding is voor 3 euro! Snel gekocht :D
Bedankt voor de tip ;)

"~~Linux is only free if your time has no value"

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 25-11 09:59
Ik heb nog 30eu op mijn steam account staan.
Hoe kan ik daar spellen mee kopen? Als ik een spel wil kopen moet ik alsnog met iDEAL of een van de andere betalingswijze betalen.

Als het goed is zou hier moeten staan, Payment method: Steam Wallet.
http://gyazo.com/aff6ec08a1a5b578fffd901884fd262a

[Voor 25% gewijzigd door GluonC op 22-06-2015 14:03]

• ThomasAH
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08-12 11:43
0stone0 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:43:
Helemaal gemist! Deze heb ik ook helemaal stuk gespeeld op de classic xbox, daarna opnieuw gespeeld op de 360.
Zie dat ie nog in de aanbieding is voor 3 euro! Snel gekocht :D
Bedankt voor de tip ;)
Yw! Een tip: zet in de Settings Application onder het Advanced Settings tabblad even 'HW Vertex Processing' en 'Multi vertex stream' uit onder het Compatibility kopje. Scheelt je haperende graphics en rare random artifacts en misplaatste textures ;)

• Beakzz
GluonC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:51:
Ik heb nog 30eu op mijn steam account staan.
Hoe kan ik daar spellen mee kopen? Als ik een spel wil kopen moet ik alsnog met iDEAL of een van de andere betalingswijze betalen.
Bij mij staat er gewoon Steam wallet tussen de opties en is ook de standaard keuze van Steam als ik er wat op heb staan.

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 25-11 09:59
Beakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Bij mij staat er gewoon Steam wallet tussen de opties en is ook de standaard keuze van Steam als ik er wat op heb staan.
http://gyazo.com/3e67a40ab2a09595671a3b45237f79de
Kan het zijn dat mijn geld bij portemonneesaldo moet staan ipv Pending Balance? Misschien dat ik daarom die optie niet krijg te zien.
Ik heb gister van 2 games geld teruggekregen omdat ik die spellen niet leuk vond. Maar zo kan er ik nog vrij weinig mee natuurlijk. :P

EDIT:
Volgens mij duurt het een aantal dagen dat het geld weer op mijn steam account staat.

[Voor 7% gewijzigd door GluonC op 22-06-2015 14:09]

• Sempy
ThomasAH schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:28:
Bedankt voor de tip, heel mooie besteding voor mijn restbudget. :P
Chame_Wizard schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:40:

*Baldur's Gate 2: Enhanced Edition ook gekocht(15 juni),maar heb binnen 24 uur een refund aangevraagd en dus TL2 gekocht. ;)
Torchlight 2 zit momenteel in de weekly bundle van HumbleBundle. Dan betaal je $4,05 en dan krijg je er ook nog Mousecraft, Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark, Aqua Kitty - Milk Mine Defender en Pix the Cat bij. Misschien interessant genoeg om nogmaals refund aan te vragen?

[Voor 30% gewijzigd door Sempy op 22-06-2015 14:15]

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Nog minder dan 5 uur!!! :D
Sempy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:11:
[...]

Torchlight 2 zit momenteel in de weekly bundle van HumbleBundle. Dan betaal je $4,05 en dan krijg je er ook nog Mousecraft, Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark, Aqua Kitty - Milk Mine Defender en Pix the Cat bij. Misschien interessant genoeg om nogmaals refund aan te vragen?
Neuh,ik hoef geen refund te vragen van Torchlight 2.Want ik zit inmiddels goed,heb toch een echte RPG nodig(in HD ook nog).!!

FOSS & PS4 ftw!!

• Random IT Man
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08-12 18:22
0 euro.

Weet het niet. Heb eigenlijk alles al wat ik wilde kopen en ben ook content met de games die ik nu speel en ten slotte, gebrek aan tijd. Daarnaast vond ik de deals ook niet echt fantastisch. Game of Thrones bijvoorbeeld kon ik maanden geleden al voor 13 euro kopen op de PS4. Ook AC Unity en Far Cry 4 heb ik niet meer dan 40 euro voor betaald op de PS4, en ook dat is maaaaanden geleden.

Enige deal die verassend was vond ik Wolfenstein The Old Blood met 50% korting, maar ook die had ik al op PS4. Daar toen wel de volle 20 euro voor neergelegd.

Eerste Summer Sale dus waar ik niks heb gekocht. =P

• Beakzz
GluonC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:06:
[...]

http://gyazo.com/3e67a40ab2a09595671a3b45237f79de
Kan het zijn dat mijn geld bij portemonneesaldo moet staan ipv Pending Balance? Misschien dat ik daarom die optie niet krijg te zien.
Ik heb gister van 2 games geld teruggekregen omdat ik die spellen niet leuk vond. Maar zo kan er ik nog vrij weinig mee natuurlijk. :P

EDIT:
Volgens mij duurt het een aantal dagen dat het geld weer op mijn steam account staat.
Ja klopt. Dat geld heb je alvast voor de volgende sale :p Tegenwoordig met de midweek en weekenddeals is de sale bij Steam nooit echt afgelopen. En dan de Weekly sale nog met 100+ games in de aanbieding.

[Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2015 14:28]

• Soundless
Kan je trouwens ook een refund aanvragen op de website? Ik zie net namelijk dat er een volle Eidos collectie is voor 31 euro

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-12 18:28
Dit is eigenlijk mijn eerste echte sale waar ik een aantal games heb gekocht, dus soms heb ik iets teveel betaald dan nodig was, maar daar kan je van leren :) Mijn uiteindelijke lijst:

Anno 1404 Gold
Bioshock Triple Pack
Dead Rising 3
Hitman Absolution: Elite Edition (met Sniper Challenge)
LEGO Harry Potter: Years 1-4
LEGO Harry Potter: Years 5-7
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
LEGO Indiana Jones: The Adventure Continues
LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game
Payday 2 met een paar DLC's (gratis kunnen krijgen door verdiensten in CS:GO)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08-12 21:47

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Chame_Wizard schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:15:
Nog minder dan 5 uur!!! :D

[...]

Neuh,ik hoef geen refund te vragen van Torchlight 2.Want ik zit inmiddels goed,heb toch een echte RPG nodig(in HD ook nog).!!
Mocht je hem willen doorspelen met iemand op skype/ts geef maar een gil. Ben altijd te porren voor een 5e play through, zeker als het met mods is :P

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:59

KipCurreh

Nightcrawler

Xtuv schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:48:
[...]

XCOM: Enemy Unknow Complete Pack is 25 cent goedkoper, daar zit Enemy Within ook bij:
http://store.steampowered.com/sub/37429/

Wellicht refunden en de pack kopen?

Ik wil Enemy Within eigenlijk ook nog hebben, toch jammer dat die los niet goedkoper is, zeker gezien de prijs van de complete pack...
Gvd, helemaal niet op gelet.. Grappige/pijnlijke is dat ik bij de aanschaf van XCOM Enemy Unknown zo goed als dezelfde fout gemaakt heb...
Nou ja, die 2 andere DLC's lijken me niet zo onmisbaar, ga het zo laten denk ik...

Maar idd, best jammer van die prijzen |:(

Heb wel nog serieus zitten twijfelen over de Bioshock & Wolfenstein franchises, maar toch kunnen weerstaan >:)

[Voor 7% gewijzigd door KipCurreh op 22-06-2015 15:48]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

• The Inquisitor
KipCurreh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:47:
[...]

Heb wel nog serieus zitten twijfelen over de Bioshock & Wolfenstein franchises, maar toch kunnen weerstaan >:)
Zou het niet doen (dat twijfelen). De Bioshock franchise is goedkoop en daar krijg je fantastische games voor terug. 1 van mijn favoriete all-time, samen met de Metro 2033's.

:)

• shaiwa887
  • Laatst online: 08-12 21:42
Hmm, als je eenmaal aan Bioshock begint weet je wat je al die tijd gemist heb ;)
Die season pass moet toch eens een keer tegen de 5 euro te krijgen zijn, die van de sale in 2014 gemist en daarna niet meer voor deze prijs geweest.
Je bent gewaarschuwd! :) ;)

[Voor 4% gewijzigd door shaiwa887 op 22-06-2015 16:01]

star citizen referal code

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08-12 14:24
Mijn dure lijst:

Morphopolis€0,19
Polarity€0,19
Totaal€0,38

Begin van de sale een Summer Sale Foil card verkocht voor €0,30 dus eigenlijk moest ik €0,08 betalen :+

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-11 19:00
Oef. Net even 41 euro aan games gehaald in minder dan 3min :+

Dishonored GOTY
8.49 EUR
Fable Anniversary
7.99 EUR
Fable Anniversary - Scythe Content Pack
1.99 EUR
Fable Anniversary - Heroes and Villains Content Pack
2.99 EUR
Dead Rising 3
19.99 EUR

Total:
41.45 EUR

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001

Christiano007

Ich bin der champion

Dat refund gebeuren werkt erg goed trouwens. Heb een spel iets langer als 2 uur gespeeld, kreeg toch nog een refund binnen een uur.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Skyaero
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Veel van mijn verlanglijstje kunnen kopen.

Fallout New Vegas€ 4.99Eigenlijk net voor de Steam sale gekocht tijdens de Fallout Hype. Ooit "onofficieel" gespeeld. Was zo buggy dat ik er mee gekapt heb. Toch blij met de officiele minder buggy versie. Inmiddels 40 uur geklokt.
Wargame: European Escalation€ 1.99Nooit gespeeld, maar past wel bij mijn genre (R.U.S.E vind ik bijvoorbeeld erg tof). Op basis van reviews ("meer van hetzelfde") andere delen nog even afgehouden
Dishonored€ 3.74Voor die prijs een must-buy
Infested Planet€ 3.74Stond al een tijdje om mijn verlanglijstje. Vond het de prijs wel waard
Lyne€ 0.89Op advies van een forum over indiegames.
The Banner Saga€ 4,99Stond ook al een tijdje op het verlanglijstje
Hexcells Plus€ 0.89Een maand geleden Hexcells gespeeld.Wat een fantastische puzzelgame. Smaakt naar meer
Hexcells Infinity€ 1.49Smaakt naar heel veel meer
A bird story€ 1.71Van de makers van To The Moon.
Developer Alliance Bundle€ 0.74Ging voor Out There Somewhere', zag dat polarity ook wel wat was en voor die prijs, direct maar de hele bundel (4 games) gekocht. Nu dus ook BEEP en Camera Obscura erbij
Morphopolis€ 0.19Last minute buy (thanks @MeltedForest)

Totaal: € 25.36, 14 games
Gemiddelde: 1.81 €/game

• tallstoi
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 08-12 16:59
MusicAddict schreef op maandag 22 juni 2015 @ 02:24:
Dus ik relaxed browsen op steam naar hidden deals, schrik ik dat Cultures: Northland en Cultures: 8th wonder of the world een maand of 2 op steam zijn gekomen. En dat voor €1,99 samen.
Bedankt voor de tip! Ben zelf wel liefhebber van de Anno games dus dit lijkt me wel wat.. Voor dat geld wil ik 'm wel proberen, kan 'm altijd nog refunden :)

Steam

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-12 23:06
Twijfel twijfel. Zal ik toch nog op de valreep battleblock theater en castle crashers kopen voor de couch-coop.

Heel Wargame franchise gemist, kom er nu achter dat ik graag de franchisepack had gehaald 8)7

[Voor 30% gewijzigd door eL_Jay op 22-06-2015 18:51]

• Beakzz
eL_Jay schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:49:
Twijfel twijfel. Zal ik toch nog op de valreep battleblock theater en castle crashers kopen voor de couch-coop.

Heel Wargame franchise gemist, kom er nu achter dat ik graag de franchisepack had gehaald 8)7
Tja als je een week niet kan eten na deze aankoop doe het dan vooral niet, maar anders snap ik niet dat je twijfelt. 2 dolkomische games :)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-07 12:57
"4.97 million of you defeated 180 million monsters, activated 362 million abilities, used 322 million items, and "clicked"* your mouse buttons 97 billion times."

Geniaal. Laatste ronde heb ik niet meegedaan helaas.

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 07:20
Op de valreep nog maar ff Bioshock triple pack gekocht. Eens zien of het echt zo geweldig weg speelt. Probeer gewoon de dlc-val te negeren... :p

[Voor 16% gewijzigd door Flozem op 22-06-2015 18:55]

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-12 13:21

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier op de valreep nog even de Lego Indiana Jones games gekocht, ook altijd leuk tijdverdrijf.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• eL_Jay
  • Laatst online: 08-12 23:06
Flozem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:55:
Op de valreep nog maar ff Bioshock triple pack gekocht. Eens zien of het echt zo geweldig weg speelt. :p
1 is GEWELDIG, 2 is goed, 3 niet gespeeld.
Beakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:53:
[...]

Tja als je een week niet kan eten na deze aankoop doe het dan vooral niet, maar anders snap ik niet dat je twijfelt. 2 dolkomische games :)
Verwacht hem nog wel eens langs zien te komen in een humble oid. Daarnaast heeft castle crashers geen versie met dlc :( Daarentegen heb ik nooit genoeg couch-coops.
Fuck it, maar eens even zelfbeheersing oefenen.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-07 12:57
Op de valreep H1Z1 gekocht :P

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:50
En hier op de valreep Dirt Rally !

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Eens zien, ik heb gekocht:

OMG Zombies$ 0,49
The Walking Dead Season 2$ 6,24
Polarity$ 0,19
Perimeter + Emperor's Testament$ 1,79
Sentinel$ 0,89
How to Survive - Storm Warning Edition$ 0,99
Totaal$ 10,59

En omdat ik de sale verder wat tegen vond vallen (niet qua aanbod, dat was veel diverser dan voorgaande keren) heb ik Batman Origins en South Park: The Stick of Truth maar gewoon retail gekocht bij Amazon :)

• Beakzz
En hier Cultures. Alsof ik niet genoeg had :p Ongeveer 50 games gekocht deze sale (nog 5 na het posten van mijn lijst door tips hier). En als ik eenmaal aan het kopen ben dan ben ik daar gevoelig voor :+

Gisteren alle bundles eens doorgekeken in mijn mailbox (Humble en bundlestars) en dat had ik eerder moeten doen aangezien ik 3 games al had die ik gekocht heb. Gelukkig genoeg vrienden die de kruimels oprapen :p

In die zoektocht nog eens 30 games aan de bibliotheek toegevoegd :+ dus 80 games uit te spelen voor de wintersale begint !! 1,2,3 Go .... :D

• MusicAddict
Poeh op de valreep toch nog €10.00 precies uit kunnen geven aan koopjes.

Dat was het dus weer voor dit half jaar. Deals waren vergelijkbaar met vorige keren, alleen de summer game had de overhand en daar zag je ook de focus op liggen imho.

Maar.. is er al progressie geboekt met het weggeef topic en het openstellen van de groep (als dat mogelijk is), voordat hier iedereen weer langzaamaan verdwijnt tot het volgende half jaar :+ . Zo niet, dan kunnen we nog steeds een nieuwe groep overwegen die breed inzetbaar is . :)

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 02-12 19:16
Mijn lijstje:
  • Ryse: Son of Rome
  • Kill The Bad Guy
  • Strider
  • Company of Heroes 2 - Ardennes Assault
  • LISA
  • Block N Load
  • J.U.L.I.A.: Among the Stars
  • Call of Duty: World at War
  • Metal Slug X
  • Agarest: Generations of War 2
  • Wings! Remastered Edition
  • TRI: Of Friendship and Madness
  • Metro Redux Bundle
  • Unreal Tournament 2004
  • PIX the CAT
  • The Charnel House Trilogy
  • Choice of Robots

Steam/XBL: Avioto

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:32
Weer een paar mooie games gekocht, hier kan ik wel een jaar mee vooruit:
Besiege€5,94
Borderlands 2 GOTY€9,89
Polarity€0,19
Terraria€2,49
One Finger Death Punch€1,24
Civ V Complete€9,99
Far Cry 2€2,49
Super Hexagon€1,01
Totaal€33,24
markdm schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:52:
Zoals ik al gezegd heb wacht ik voornamelijk op borderlands en besiege. Verder ga ik waarschijnlijk nog wat indiegames kopen maar ik wil echt onder de €15 blijven, ik speel namelijk toch alleen maar Csgo. :p
En dat is dus een verdubbeling van mijn voornemen :+
Maar ik heb het volledig betaald van mijn drops uit csgo en heb geen euro in Steam gestopt voor deze sales, dus dan kan het weer wel vind ik.

[Voor 6% gewijzigd door markdm op 22-06-2015 19:13]

steam: failsnail, Letterbox

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Hier enkel Wolfenstein: the new order gekocht :p

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• The Inquisitor
eL_Jay schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:57:
[...]

1 is GEWELDIG, 2 is goed, 3 niet gespeeld.
3 is ook fantastisch. Het was even inkomen omdat het zo'n andere setting is (en ik vond een onderwaterstad toch interessanter lijken), maar het verhaal is weer overweldigend goed _/-\o_

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-12 13:21

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nu weer wachten op de volgende sale, ben alleen kwijt of dat dan de herfst sale is of de haloween sale.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Cixelsyd
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 27-11 07:27
Mijn lijstje:
Mount and Blade: Warband 2x (1x gift)€7.98
Chivalry Medieval Warfare with Chivalry Deadliest Warrior€3,19
Verdun€0,00 (ontvangen gift)
Compangy of Heroes€1,99
Totaal€13,16

De schade valt dus behoorlijk mee deze keer. Ook een hoop titels die ik eigenlijk best wel wil, maar toch maar niet gedaan (GTA V, ArmA 3)

In de volgende sale zal er ongetwijfeld ETS2 Scandinavië bij zitten.

[Voor 2% gewijzigd door Cixelsyd op 22-06-2015 19:50. Reden: bracket vergeten]

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:32
The Inquisitor schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:41:
[...]

3 is ook fantastisch. Het was even inkomen omdat het zo'n andere setting is (en ik vond een onderwaterstad toch interessanter lijken), maar het verhaal is weer overweldigend goed _/-\o_
Inderdaad, Bioshock Infinite is een echte aanrader. Het verhaal is echt brainfuck maar wel erg goed, zelf vond ik de gameplay ook geweldig, alhoewel anderen dat wat minder vonden.

steam: failsnail, Letterbox

• PSPfreaky
  • Laatst online: 08-12 18:28
Flozem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:55:
Op de valreep nog maar ff Bioshock triple pack gekocht. Eens zien of het echt zo geweldig weg speelt. Probeer gewoon de dlc-val te negeren... :p
Ik heb het ook nog nooit gespeeld en ben ben Infinite begonnen en het is gewoon _/-\o_

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Sempy
Skyaero schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:54:

Lyne€ 0.89Op advies van een forum over indiegames.
Bedankt voor de tip, leuke indiegames zijn hier altijd welkom. ;)

• The Inquisitor
markdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:05:
[...]

Inderdaad, Bioshock Infinite is een echte aanrader. Het verhaal is echt brainfuck maar wel erg goed, zelf vond ik de gameplay ook geweldig, alhoewel anderen dat wat minder vonden.
Volledig mee eens :) Het hele spel is echt 'mijn ding', maar sommige verwachten gunplay als BF/CoD.

• MusicAddict
Koop je een game (Gun metal €1,34) met -85% in de sale, is hij vervolgens METEEN in de weekly -90% (0,89) :D Developers, wtf.

Refund :'( Ik wil mn 45 cent teveel betaald terug :+

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:21

Rannasha

aka "Species5618"

Crysis 2 Maximum Edition€4,39
Prison Architect€4,19
Xenonauts€11,49
Space Engineers€11,49

Ik ben absoluut geen fps-speler (en zeker niet in multiplayer), maar af en toe een grote naam wil ik wel spelen, dus Crysis 2 maar even opgepikt. Prison Architect klinkt geinig. Ik hou niet van dergelijke spellen in alpha / beta / early access fase spelen, want dan ben je soms uitgekeken voordat de definitieve versie er is. Maar voor dit bedrag kan het spel wel een tijdje in m'n library rijpen. Xenonauts volg ik al sinds hun early access (en om hierboven genoemde redenen toen niet gekocht). De laatste tijd wat uit het oog verloren, maar het spel is af, X-Com (het origineel) was fantastisch, de flashy reboot viel tegen qua diepgang, dus Xenonauts was een must-buy. Space Engineers staat al een tijdje op m'n wishlist. Weet niet of ik het veel ga spelen, maar ach, we zien wel...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Roflzor
  • Laatst online: 10:19
Rannasha schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:17:
Crysis 2 Maximum Edition€4,39
Prison Architect€4,19
Xenonauts€11,49
Space Engineers€11,49

Ik ben absoluut geen fps-speler (en zeker niet in multiplayer), maar af en toe een grote naam wil ik wel spelen, dus Crysis 2 maar even opgepikt. Prison Architect klinkt geinig. Ik hou niet van dergelijke spellen in alpha / beta / early access fase spelen, want dan ben je soms uitgekeken voordat de definitieve versie er is. Maar voor dit bedrag kan het spel wel een tijdje in m'n library rijpen. Xenonauts volg ik al sinds hun early access (en om hierboven genoemde redenen toen niet gekocht). De laatste tijd wat uit het oog verloren, maar het spel is af, X-Com (het origineel) was fantastisch, de flashy reboot viel tegen qua diepgang, dus Xenonauts was een must-buy. Space Engineers staat al een tijdje op m'n wishlist. Weet niet of ik het veel ga spelen, maar ach, we zien wel...
Prison Architect is inmiddels al heel erg lang in Alpha. Ik heb hem vorig jaar in de summer sale gekocht en toen was hij nog niet zo heel lang in beta. Inmiddels de game een paar keer tussendoor opgestart en elke keer verbaas ik me weer over de hoeveelheid content die ze hebben toegevoegd. De game voelt nagenoeg 'af' ondanks dat deze niet eens in de beta is geweest. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms bestaande maps moet abandonen omdat er nieuwe content uit is gekomen waardoor sommige spelelementen nét iets anders werken.

• psvunited
  • Laatst online: 30-11 21:59
Paar uur voor het sluiten van de sale H1Z1 gekocht, valt allemaal een beetje tegen. Heb maar een refund aangevraagd. Benieuwd of ik de refund daadwerkelijk krijgen, eerste keer dat ik een refund aanvraag op steam.

• The Inquisitor
Waarom zou je het dan niet krijgen?...

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 03:20
Blijkbaar kan je ook geld verdienen aan Steam :P

• SgtTitanium
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 08-12 20:16
Jammer genoeg is het alleen in die aanbiedingenlijst het geval, als je naar de winkelpagina van de game gaat staat er toch €7,99.

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07-12 22:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Potverdriedubbeltjes, was ik gisteren nog zo trots dat ik maar liefst 0,- had uitgegeven, heb ik het vandaag 2 minuten voor 7 niet kunnen laten om Dirt Rally te kopen.

Totale schade: 22,99,-

Oeioeioei

R7 5800X - RTX3070 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08-12 15:28

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn schade: Pool Nation gekocht van de kaartjes opbrengst. Goedkope editie voor mij :)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-12 13:59

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb lekker helemaal niks gekocht :P

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• herr_tol
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07-12 08:57
Ik ook. :o

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

• amas
  • Registratie: maart 2009

amas

Law of Nature: Chaos

Don't Starve MEGA PACK€ 12,89
The Wolf Among Us€ 5,74
The Vanishing of Ethan Carter€ 6,45
The Talos Principle€ 13,59
This War of Mine€ 7,59
Totaal€ 46,26

Gaat toch best hard als je een paar spellen koopt. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik meer Indie games speel en veel minder de AAA games. Laatste was alweer Destiny denk ik afgelopen winter.

Don't Starve en The Talos Principle heb ik al wel redelijk veel gespeeld. Deze twee spellen zijn het geld echt 100% waard. De andere 3 wil ik echt een keer een lange sessie voor plannen. Ik denk dat zodra ik eenmaal in het verhaal zit, dat ik lekker door wil spelen :)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Soundless
Last minute nog de Tomb Raider en Hitman collections om kunnen wisselen voor de volledige Eidos collectie :9~

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02-12 18:32
Met de stapel games die ik nog heb te spelen, heb ik me in kunnen houden. Enkel Waveform gekocht en die kostte maar € 0,20.

And I'm the only one and I walk alone.

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:27
MegaTronics schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:42:
Nu weer wachten op de volgende sale, ben alleen kwijt of dat dan de herfst sale is of de haloween sale.
Hebben ze ook al een herfst en halloween sale? Ik dacht alleen summer en winter :P

• Skyaero
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
[b]amas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:27:
Gaat toch best hard als je een paar spellen koopt. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik meer Indie games speel en veel minder de AAA games. Laatste was alweer Destiny denk ik afgelopen winter.
Niet gek toch? De kwaliteit van AAA games daalt met het jaar, terwijl je er tegenwoordig zo'n 120 euro voor neer mag tellen (DLCs etc). Het is nog wel eens zoeken, maar er zitten echt pareltjes van games in die indie sectie. En zoals je zelf laat zien, 5 games voor nog geen vijf tientjes is dat zeker waard.
spokje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:43:
Hebben ze ook al een herfst en halloween sale? Ik dacht alleen summer en winter :P
Een jaar of vier geleden waren er vier sales per jaar. Met de komst van o.a. Humble bundle en GoG lijkt steam zich te hebben gericht op twee grote sales per jaar en de rest van de sales meer thematisch te maken. Halloween sale was vorig jaar een weeklong (of weekend?) deals van horror games

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn&#039;t care!

Alleen Age of Empires 2 + uitbreiding.. bringing back the good old times!

• The Inquisitor
spokje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:43:
[...]

Die zijn significant kleiner en korter, en zoals hierboven wordt gezegd; vaak met een thema. Niet direct te vergelijken met de summersale(en ook geen speciale badges)

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08-12 12:24
Ircghost schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:27:
Alleen Age of Empires 2 + uitbreiding.. bringing back the good old times!
Haha zag via steam activity dat je deze gekocht had, zelf toen ook meteen maar even opgepikt :p

Steam: Sneggel

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn&#039;t care!

Sn3gG3l schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Haha zag via steam activity dat je deze gekocht had, zelf toen ook meteen maar even opgepikt :p
Haha nice! Voor 3.34? is het natuurlijk ook echt een koopje :). Voor potje MP weet je me te vinden ;)!

• Dreanor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-11 23:06

Dreanor

Joene

Zo, op de laatste dag per toeval nog de 100 mil badge weten te bemachtigen! 8) :*)

Had me laptop af afgesloten en opgeborgen. De scripts verwijderd en was zondag lekker Wolfenstein: The New Order aan het spelen. Toen ik tegen 21.00 uur afsloot merkte ik op dat er toch nog een dag Monster Game was en kon ik nog net de YeOldeWormHole room 1 joinen. :P

Efijn, mijn aankopen deze summer sale zijn voornamelijk oude games die ik al heb om mijn digitale library aan te vullen zoals de command & conquer games en eerste Assassin's Creed games. :P

Bizar eigenlijk, dubbele games kopen enkel omdat het zo leuk staat in je Steam Library omdat je de originele, in doosje op DVD, niet officieel kan toevoegen aan Steam. 8)7

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• The Inquisitor
Ircghost schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Haha nice! Voor 3.34? is het natuurlijk ook echt een koopje :). Voor potje MP weet je me te vinden ;)!
Oh interessant :) Ik voeg je toe op steam

tenzij je dat niet wilt natuurlijk, dan gewoon niet accepteren :>

[Voor 13% gewijzigd door The Inquisitor op 23-06-2015 13:58]

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 10:37
Rainbow Six Vegas 2 voor 1,80€ op de ubishop, was mijn beste koop :p

Mensen geintresseerd voor wat coop potjes met 4? Eventueel kunnen we een Steamgroep voor Tom Clancy games maken, want ik ken ook nog wel enkele mensen die ook SC Blacklist hebben gekocht om eens MP te proberen

[Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 23-06-2015 14:39]

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08-12 12:24
Ircghost schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Ja iets van 3 of 4 euro, heb ook AC dreampack gekocht dus we kunnen ook eens over de Nordschleife jagen. (gisteren even geprobeerd en ik heb nog een hooooooooooop te oefenen in dat spel :p)

Steam: Sneggel

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 22:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zonet nog eens 110 euro verdient aan een Team Fortress 2 item ;)
Daarvan gelijk just cause 3 besteld.

nu nog kijken of er nog wat leuks gaat komen om mn andere centjes aan uit te geven.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-12 14:24
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:51:
Dat is wel nice. :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• The Inquisitor
AntiChrist7 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:23:
want ik ken ook nog wel enkele mensen die ook SC Blacklist hebben gekocht om eens MP te proberen
Heb blacklist uitgespeeld muv alle mutliplayer/co-op onderdelen :'( Heb jou ook even toegevoegd op steam

• Beakzz
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:51:
Daarvan gelijk just cause 3 besteld.

nu nog kijken of er nog wat leuks gaat komen om mn andere centjes aan uit te geven.
Mensen die €110,- voor een TF2 item betalen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen :p Zal ook eens mijn items door kijken die ik in al die jaren bij elkaar heb gespeeld :)

• NESFreak
  • Laatst online: 11:25
Beakzz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:27:
[...]

Mensen die €110,- voor een TF2 item betalen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen :p Zal ook eens mijn items door kijken die ik in al die jaren bij elkaar heb gespeeld :)
http://steam.tools/itemvalue/

• Nostordici
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:13
Helemaal niets gekocht deze Summersale, eigenlijk heb ok het meeste al en/of gekregen via een Humblebundle. Zat nog even te twijfelen over Telltale Game of Thrones (maar kan goedkoper/nog niet compleet) en Age of Empires 2 HD (nostalgie, maar wanneer speel ik dit), dus op naar de Wintersale!

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:00:
[...]

Mocht je hem willen doorspelen met iemand op skype/ts geef maar een gil. Ben altijd te porren voor een 5e play through, zeker als het met mods is :P
5 play through?? :o

FOSS & PS4 ftw!!

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08-12 21:47

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Yup, 6e of 7e ook wel. ^_^

Ik vindt het spel en het verhaal doorlopen leuk, het levelen aan het eind van het spel niet. Dus de level 100 haal ik vrijwel nooit xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:48

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Nou ik heb dit gekocht met de summersale (eigenlijk nog meer maar dit is wat ik geactiveerd heb)

DarkBase 01
State of Decay: Year One Survival Edition
Besiege
HuniePop
Professor Teaches Windows 8.1
Despair
D4: Dark Dreams Don’t Die -Season One-
The Albino Hunter
Escape Machines
Black Mesa
Why So Evil 2: Dystopia
Camera Obscura
Dino D-Day: Last Stand DLC
Dino D-Day Comic - Issue #1
Republique Remastered
Driver: San Francisco - Deluxe Edition
Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas
Omega Jam
Stream Dream
GameLoading: Rise of the Indies
World 1-1
An Alternative Reality: The Football Manager Documentary
Coffee, Kill Boss
Ogrest
Soul Gambler: Dark Arts Edition

Heb geen prijzen bijgehouden maar Steam zegt: You have spent approximately $123.47 USD in the store since the sale began

[Voor 8% gewijzigd door Cloontje op 28-06-2015 15:53]

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:44
Ik heb al een enorme backlog, dus ik dacht ik koop niks tijdens de sale. Maar toen Age of Empires II HD langs kwam heb ik toch nog een aantal andere games erbij gehaald.
  • The Witcher: Enhanced Edition (€ 1,19)
  • The Witcher 2 (€ 2,99)
  • Age of Empires Legacy Bundle Including The Forgotten (€ 7,64)
  • The Banner Saga (€ 4,99)

[Voor 5% gewijzigd door Zidane007nl op 28-06-2015 23:32]

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee