when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Papers Please?TomAtTweakers schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:11:
Ik heb nog € 1,90 in mijn Steam Wallet zitten. Wie heeft een gouden tip?Heb een vrij brede smaak maar koop over het algemeen geen games met een Metacritic score lager dan 75.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Don't Starve Mega Pack 12,89 ( Al een tijd op wishlist vanwege goede reviews en aansprekende grafische stijl)
XCOM: Enemy Unknown - (geruild voor bonus copy don't starve, gratis gok en goede reviews)
Metal Slug 3 1,37 (impulsaankoop op groupbuys, voor dit geld kan ik me er geen bult aan vallen)
Castle Crashers 0,89 (goede reviews vs lage prijs)
How to Survive - Storm Warning Edition 0,94 (goede reviews, zombies en lage prijs)
Brothers a Tale of two sons 1,49 (game sprak me vorige sale al aan, had toen echter nog geen controller)
Nom Nom Galaxy 1,99 (Combi van bouwen, tower defense, doet me denken aan Terraria)
Rayman Origins 2,49 (Had nog geen Rayman game op Steam, dat moest gefixt worden)
Goat Simulator + Goatz 4,34 (Voor deze prijs wil ik ook wel uitproberen of het echt goed is of slechts een hype)
Crash Drive 2 2,49 (leuke online fun racer, voor dit geld bovendien een extra copy)
Morpohopolis 0,19 (voor die paar cent een game met goede reviews en aansprekende graphics )
Ducktales Remastered 6,99 (voor de kids en een beetje voor m'n zelf)
FX Football 2,99 (zocht een manager die wat meer casual (en goedkoper) was dan de marktleider)
Windward 9,74 (Doet me erg denken aan Pirates!, maar dan met online multiplayer, erg benieuwd)
Pat & Mat 0,99 (Buurman&Buurman midget golf, voor kids en wederom een beetje voor mezelf)
Urban Trials Freestyle 0,99 (Voor een euro leuk voor tussendoor)
Totaal 50,78
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 21-06-2015 22:21 ]
Thanks, dan weet ik in ieder geval zeker dat het in dit specifieke geval om geclaimde kaarten gaatTrinsec schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:09:
In het geval van de summer cards is die counter slechts hoeveel kaarten je al daarvan heb gekregen. Ik weet het, geheel tegenover de rest van de kaarten.
Monaco: What's Yours is Mine | € 1.39 | Overstag na gameplay videos |
Prison Architect (Name in Game) | € 6.89 | Sim City, thug edition, veel goede dingen over gehoord |
Dishonored GOTY | € 8.49 | Ook hier nav gameplay videos gekocht |
Call of Juarez Gunslinger + Far Cry 3 - Blood Dragon | € 6.89 | Hier ga ik volgens mij veel plezier aan beleven |
Eidos Anthology: 34 games + DLC. Hitman: Absolution, Just Cause 1+2, Tombraider collection, Thief etc | € 31.19 | Veel games wilde ik nog hebben, slechts twee games had ik al. Buitenkansje. |
TOTAAL | € 54.85 | Meer dan normaal, maar die Eidos Anthology is zijn geld waard |
Plus € 1.39 voor een gift aangezien Monaco: What's Yours is Mine op de wishlist van een vriend stond.
Wolfenstein: The Old Blood | € 9.99 | Heb Wolfenstein: The New Order vorig jaar mei uitgespeeld, vond deze echt heerlijk om te spelen. Van The Old Blood heb ik nu 3 chapters gespeeld en ik vind deze ook erg vermakelijk. De wapens die je hebt voelen goed aan en de game is heel lekker responsive. Heb me pas iets later verdiept in de lore (brieven lezen die je kunt vinden), maar dit past bij de grimmige sfeer. |
Dishonored | € 3.74 | Aan de hand van reacties in dit forum en een korte Let's Play op internet besloten om deze toch maar aan te kopen. Ben benieuwd of hij goed bevalt! |
Half-Life 2: Episode One | € 1.74 | Altijd al fan geweest van de Half-Life engine (Portal/Garry's Mod/Half Life 2) en altijd de planning gehad om deze te kopen, echter nooit daadwerkelijk in mijn mandje gestopt. Nu kwam ik deze toevallig tegen en direct maar in het mandje gestopt. |
Half-Life 2: Episode Two | € 1.99 | Idem als Episode One |
2x The Witcher: Enhanced Edition (voor mezelf + vriendin) | 2x € 1.19 | We hebben The Witcher 2 en 3 ook, dit maakt het rijtje compleet. |
Outlast | € 3.99 | Heb nog niet veel horror spellen gespeeld, aan de hand van reviews en reacties van mijn vriendin bij het kijken van de Let's Play van Pewdiepie (ze schrok zich soms wezenloos), ga ik deze toch maar eens een kans geven! |
Een totaal van € 23,73, dit vind ik nog meevallen. Baal wel dat ik The Stanley Parable niet heb gekocht toen deze nog € 2,99 was maar deze zal ongetwijfeld nog een keer voorbij komen in de Winter Sale en anders wel een keer in een bundle. In ieder geval nog genoeg backlog voor de aankomende tijd!
To the moon (+9 cent nu zie ik net) of Rochard. Zoek je een klassieke RTS dan Blitzkrieg 1 of 2.TomAtTweakers schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:11:
Ik heb nog € 1,90 in mijn Steam Wallet zitten. Wie heeft een gouden tip?Heb een vrij brede smaak maar koop over het algemeen geen games met een Metacritic score lager dan 75.
Orbit en Hero Siege zijn ook leuke opties
Polarity en Morphopolis zijn hoe dan ook aanraders voor 19 cent per stuk (geloof dat de cards al meer waard zijn).
Allemaal niet op metacritic gok ik, maar Steamreviews zeggen me net zoveel.
Offtopic: Hahaha, er komen nog meer klassiekers voorbij hoor (al dan niet gemixed met het spel-muziekje). Onder andere themesongs van The A-Team, Airwolf en Macgyver. Dat ik die dingen nog herken joh (The A-Team is wel de meest herkenbare).Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:39:
Briljant, iemand heeft Gangnam Style met het spel-muziekje geremixt
[ Voor 3% gewijzigd door Roflzor op 21-06-2015 23:00 ]
Super HexagonTomAtTweakers schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:11:
Zier er vrij simpel uit maar is erg uitdagend en de muziek is awesome
Dit voor €1,01 en een metacritic score van 8,8
En op steam 96% positive reviews van 15,578
Awesomenauts, 0,99 (wellicht ook een leuke voor jou Sempy)
Planetary Annihilation - Digital Deluxe Commander Bundle, 6.89 (Was vroeger Total Annihilation addict
FX Football, 2.99 EUR
BattleBlock Theater, 1.49 EUR
21,20
Baal alleen dat ik Metal Slug 3 heb gemist voor 1,37
[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 21-06-2015 23:26 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Developer Alliance Bundle - € 0,74 - Allleen Out There Somewhere is al verslavend genoeg
Dishonored (ROW) - € 3,74 - Op zoek naar een Bioshock alternatief, moet nog gaan beginnen
The Bluecoats: North vs South - € 1,49 - Vroeger op de Amiga gespeeld, moest 'm nu wel kopen
Metro Last Light Redux - € 4,99 - Stond al ff op de verlanglijst, hopelijk net zo tof als Metro 2033
Grand Theft Auto: San Andreas (EU) - € 2,49 - Gift voor mijn zoon, wilde deze graag hebben.
The Albino Hunter - € 0,19 - Kon deze voor het geld niet laten liggen
Totaal € 14,23
En ipv van minder staat er nu nog meer op de verlanglijst
Gehoopt op een flinke korting op Bioshock seasonpass maar dat zat er niet in, nog ruim 18 uur bedenktijd ...
last light is zeker zo tof imoshaiwa887 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:19:
One Way Heroics - € 0,59 Zag er leuk uit maar niet wat ik ervan verwachte qua gameplay
Developer Alliance Bundle - € 0,74 - Allleen Out There Somewhere is al verslavend genoeg
Dishonored (ROW) - € 3,74 - Op zoek naar een Bioshock alternatief, moet nog gaan beginnen
The Bluecoats: North vs South - € 1,49 - Vroeger op de Amiga gespeeld, moest 'm nu wel kopen
Metro Last Light Redux - € 4,99 - Stond al ff op de verlanglijst, hopelijk net zo tof als Metro 2033
Grand Theft Auto: San Andreas (EU) - € 2,49 - Gift voor mijn zoon, wilde deze graag hebben.
The Albino Hunter - € 0,19 - Kon deze voor het geld niet laten liggen
Totaal € 14,23
En ipv van minder staat er nu nog meer op de verlanglijst![]()
Gehoopt op een flinke korting op Bioshock seasonpass maar dat zat er niet in, nog ruim 18 uur bedenktijd ...
zelfs de dlc zijn prima, als vond ik de faction pack in metro 2033 met artifacts zoeken in de bibliotheek misschien nog wel leuker als het spel zelf. wat een uitdaging
dishonered zou ik zelf ook nog eens een kans moeten geven.
Nukezone FTW
De uren die ik daar in gestoken heb op GoG, zo relaxed om je eigen Viking dorp uit te breiden. Lekker micromanagen of Thorvald nou wel of niet met Astrid moet trouwen of geïrriteerd raken dat Bjarni voor de zoveelste keer de weg niet weet en vervolgens bijna sterft van ondervoeding omdat de AI het niet meer snapt.. Had je dan toch maar met Hungvar de scout mooie waypoints neergezet..
(En al zou je het vijandige dorp aan de andere kant van de rivier willen verslaan zal je toch eerst een boot moeten bouwen, en natuurlijk je soldaten trainen en uitrusten.)
Instant buy als je een strategie game wilt waar je wilt micromanagen (tot op beroep en wearables van characters aan toe) met een relaxende sfeer. En dat voor die prijs..
Ik vind wel dat de screenshots op de pagina's veel beter hadden moeten zijn, op 1080p ziet het er in alle glorie enorm scherp en sfeervol uit.
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2015 02:50 ]
Child of Light | € 3.74 | Goede dingen overgehoord, voor die prijs kon ik hem niet laten liggen |
Goat Simulator | € 2.50 | Leuk voor LAN's |
Ori and the Blind Forest | € 11.99 | Reviews zijn lovend en met 40% off kon ik het niet laten |
Strider | € 4.49 | Zo beetje elke platformer / hack & slash moet ik hebben |
Shadow of Mordor all DLC | € 4.99 | Leuke game en met de DLC's iets meer gameplay, sowieso heb ik nu The One Ring |
TOTAAL | € 27.71 | Prima sale geweest, toch weer wat games gepakt die niet op mijn wishlist stond. Ook veel games die op mijn wishlist stonden uiteindelijk niet gehaald, omdat ze nog niet de volledige korting hebben. |
This War of Mine | € 7.59 | Stond al een tijdje op men verlanglijst. |
Wolfenstein: The Old Blood | € 9.99 | Prima vermaakt met the new order en speciaal gewacht tot hij een leuke prijs had in de sale |
Assassin's Creed 3 | € 4.99 | Hopelijk geraak ik er ooit aan om deze eens te spelen. |
The Wolf Among Us | € 5.74 | Op aanraden gekocht. |
Age of Mythology | € 6.99 | Nostalgie |
Goat Simulator | € 2.49 | Meer geld wilde ik er niet voor geven. |
One Finger Death Punch | € 1.24 | Op aanraden gekocht. |
The Walking Dead Season 2 | € 5.74 | Al zal het nog even duren eer ik deze ga spelen leek het me toch een koopje. |
Spelunky | € 2.79 | Stond al langer op mijn verlanglijstje maar gewacht tot het eigenlijk te goedkoop is. |
Don't Starve | € 3.74 | Alleen al voor de graphics woud ik deze eens uitproberen. |
Totaal | € 51.3 | Meer dan ik gedacht had te kopen maar zitten wel enkele tussen die ik toch echt wou. |
Awesomenauts is idd een leuke game. Had hem al via een bundle, maar bedankt voor de tip.iCy schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:24:
Awesomenauts, 0,99 (wellicht ook een leuke voor jou Sempy)
Baal alleen dat ik Metal Slug 3 heb gemist voor 1,37
Metal Slug 3 voor die prijs was een 2-pack tegen Amerikaanse prijzen. NL prijs was volgens mij nog ietsjes duurder.
2 team fortress 2 items verkocht.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Valkyria Chronicles | € 4.99 | Heb 'm al op de PS3, maar hier zit alle DLC bij |
Papers, Please | € 2.69 | Positieve verhalen over gehoord, nooit gedacht dat een bureaucratiesim zo zou kunnen boeien |
Don't Starve + Reign of Giants | € 4.74 | Positieve review gelezen, stond op wishlist |
Prison Architect Introversioner (+ Uplink, Darwinia, DEFCON, Multiwinia) | € 5.54 | Veel positiefs over gehoord, bij deze versie zitten vier games extra waarvan er een me we leuk leek |
7 Days to Die | € 9.19 | Stond op wishlist (wtf, heb ik daar zoveel voor betaald?) |
Invisible, Inc | € 13.32 | Stond op wishlist na positieve review |
Transistor | € 4.74 | idem |
Alice Madness Returns | € 2.19 | Had ik al, bye bye Origin |
The Banner Saga | € 4.99 | Stond op wishlist na positieve review |
How to Survive, Storm Warning Edition | € 0.94 | Leek me wel grappig, en voor die prijs... |
Alien: Isolation | € 12.49 | Schijnt erg goed te zijn |
Antichamber | € 1.89 | Geen idee waarom, leek me wel leuk of zo |
Contrast | € 3.74 | Leek me wel grappig, aardige review gelezen |
Dino D-Day | € 0.49 | ? |
Dino D-Day: Last Stand DLC | € 0.49 | DLC voor bovenstaand |
Gunpoint Special Edition | € 2.80 | ? |
The Ship - Complete Pack | € 1.69 | Schijnt goed te zijn |
Gone Home | € 2.39 | ? |
Postal 2 | € 0.99 | Heerlijk foute game |
Postal 2: Paradise Lost | € 3.99 | DLC voor bovenstaand |
The Stanley parable | € 2.99 | Demo gespeeld, toen had ik nog steeds geen idee waar de game over ging |
SpaceChem | € 2.49 | Werd aangeraden door iemand in dit topic |
Wolf Pack (Spear of Destiny, Wolfenstein 3D, Return to Castle Wolfenstein) | € 5.09 | Nostalgie |
Totaal | € 94.86 | Volgende keer maar eens een limiet aanhouden |
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Rollercoaster tycoon 1 | € 1.49 | Tja, jeugdsentiment. |
Rollercoaster tycoon 2 | € 2.49 | Idem |
Anno 1404 Gold | € 3.74 | Wou ik al een tijdje aanschaffen/proberen, voor dit geld kon ik het niet laten |
Life is strange Episode 1 | € 2.49 | Kort een Let's play van gezien (Dodger), zag er erg goed en interessant uit |
Small World 2 | € 1.99 | Gewoon om het spel eens te proberen (iets goedkoper dan de boardgame |
TOTAAL | € 12.20 | Valt mee, leuke dingen gekocht die ik nog zocht |
Niet veel gekocht, maar wel een geslaagde sale. Er is zoveel wat ik al heb dus ik ging er ook niet vanuit dat ik heel veel zou kopen. Voor volgende sale staat Black Flag nog op m'n verlanglijstje (was nu toch 50 cent duurder dan vorige sale
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Windward | €9,74 | Ziet er uit als een opvolger van Sid zijn legendarische pirates en de eerste uurtjes spelen voelen goed aan. Leuk spel. |
Dino D-Day (incl. DLC) | €1,22 | Old skool multiplayer geweld, voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. DLC bevat o.a. een comic. |
Soul Gambler: Dark Arts Edition | €0,39 | Eigenlijk gekocht voor de lolz. Maar best een leuk verhaal al klik je jezelf regelrecht naar een stevige RSI. |
Brothers - A Tale of Two Sons | €1,49 | Op aanraden van een vriend gekocht die het verhaal zo tof vond. |
The Banner Saga | €4,99 | Pittige turn based strategy game, de comic achtige graphics zorgen voor een mooie sfeer. |
Besiege | €5,94 | Klonk heel tof, is early access en valt mij een beetje tegen op het moment. Hopelijk wordt het in de komende releases beter. |
Kingdoms of Amalur: Reckoning | €4,39 | RPG, kan ik nooit genoeg van hebben. Is echt geen impuls aankoop |
Pixel Piracy | €1.99 | Pirates meets Terraria. Dus moest ik het hebben. 1e spel sessies vallen niet tegen, leuk spel. |
Yet Another Zombie Defense | €0.49 | Stond al een tijdje op de wishlist en nu maar eens mee gepakt. Leuk spel al is het wat eentonig. |
Van Helsing II : Complete Pack | €6,45 | Het 1e deel vond ik fantastisch dus nu ook maar deel 2 gekocht. Diablo style hack & slash met een mooi verhaal er om heen. |
DiRT Rally | €22,49 | Eindelijk weer een rally game zoals Colin McRae destijds. Gewoon no nonsense rally rijden zonder allerlei "cheats" als flashbacks e.d. Een fout maken heeft echt gevolgen. |
Had een budget van 50 euro maar uiteindelijk op het laatste moment toch nog Windward gekocht waardoor het totaal op €59,58 uit kwam.

Oh en hoeveel uur heb ik de afgelopen twee weken gespeeld: 0.1
Hoeveel games heb je in backlog? +100
Hey Durden!
- Hele Hitman collectie
- Hele Fallout collectie
- Hele Tomb Raider collectie
- Euro Truck Simulator 2 Ultimate Bundle ofzo
Wordt weer heerlijk gamen
Age of empires III
Back to the future bundel
bioshock bundel
bulletstorm
Command and conquer 3 en 4
red alert 3
Company of heroes (allemaal)
The crew
Driver San Francisco
Enemy Front
Gas Guzzlers Extreme (vet
Halo Spartan Assault
Homeworld Remastered collection
Poker night at the inventory
Remember me
Road redemption
Southpark the stick of truth
Spec ops the line
Wargame Red Dragon
Zombie driver
Kan zijn dat ik er een paar heb overgeslagen, de steamlijst is wat lang
Ik ga niet eens uitrekenen hoeveel het bijelkaar was
Floksor
Mooi lijstje, zitten een hoop geweldige games bijFloks schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:20:
pfff lijstjes
Age of empires III
Back to the future bundel
bioshock bundel
bulletstorm
Command and conquer 3 en 4
red alert 3
Company of heroes (allemaal)
The crew
Driver San Francisco
Enemy Front
Gas Guzzlers Extreme (vet)
Halo Spartan Assault
Homeworld Remastered collection
Poker night at the inventory
Remember me
Road redemption
Southpark the stick of truth
Spec ops the line
Wargame Red Dragon
Zombie driver
Kan zijn dat ik er een paar heb overgeslagen, de steamlijst is wat lang
Ik ga niet eens uitrekenen hoeveel het bijelkaar was
Zou wel even kijken of je C&C 4 iets voor je is in de refund periode.. Wat een enorm ruk spel is dat, van de Changes in gameplay tot aan verplichte connectie met EA servers, zelfs voor single-player.. Bah. De andere C&C's zijn stuk voor stuk super.
Heb ook nog een paar games staan van de Kerst sale die ik nog moet spelen hierna

Ik was dan ook totaal onvoorbereid voor deze sale, maar goed
Anno 2070 complete edition | 9,99 € |
XCOM : Enemy Within | 6,24€ |
Totaal | 16,23€ |
Toch tevreden met deze 2 koopjes, en nog meer tevreden dat ik maar zo weinig geld heb gespendeerd deze sale
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Mooi spel en ik kan nog steeds niet uitleggen waaromSoundless schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:20:
- Euro Truck Simulator 2 Ultimate Bundle ofzo
Wordt weer heerlijk gamen
Check vooral de Promods even, want die voegt echt veel landen toe en in een goede kwaliteit inclusief verbeteringen van de bestaande landen. Verder wat trailermods en carmods om wat meer afwisseling te krijgen met bekende merken.
YouTube: ProMods 1.9 (Euro Truck Simulator 2)
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2015 12:38 ]
Ik vind hem vooral lekker om te spelen tijdens het kijken van een Twitch stream.Beakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:36:
[...]
Mooi spel en ik kan nog steeds niet uitleggen waaromOoit ook voor de gein gekocht en zo minstens 50 uur kwijt geraakt. Radio aan in de cabine en gaan
![]()
Check vooral de Promods even, want die voegt echt veel landen toe en in een goede kwaliteit inclusief verbeteringen van de bestaande landen. Verder wat trailermods en carmods om wat meer afwisseling te krijgen met bekende merken.
YouTube: ProMods 1.9 (Euro Truck Simulator 2)
Twitch op TV, Euro Truck Sim aan en genieten maar
XCOM: Enemy Unknow Complete Pack is 25 cent goedkoper, daar zit Enemy Within ook bij:KipCurreh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:34:
Heb mij goed kunnen inhouden, voornamelijk omdat ik 95% van men game-tijd nog steeds in The Witcher 3 aan 't steken ben![]()
Heb ook nog een paar games staan van de Kerst sale die ik nog moet spelen hierna![]()
Ik was dan ook totaal onvoorbereid voor deze sale, maar goed
Anno 2070 complete edition 9,99 € XCOM : Enemy Within 6,24€ Totaal 16,23€
Toch tevreden met deze 2 koopjes, en nog meer tevreden dat ik maar zo weinig geld heb gespendeerd deze sale
http://store.steampowered.com/sub/37429/
Wellicht refunden en de pack kopen?
Ik wil Enemy Within eigenlijk ook nog hebben, toch jammer dat die los niet goedkoper is, zeker gezien de prijs van de complete pack...
Ter land, ter zee en in de kroeg
http://store.steampowered.com/sub/4156/Christiano007 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:53:
Als je nog wat losse centen wilt uitgeven, heel veel commando's spellen voor onder een euro
En als bundle kost het nog minder.
Beyond Good & Evil | €3,- | Enorm veel plezier beleefd aan het origineel op m'n X-box (classic), en toen ik zag dat hij < €5 kostte meteen gekocht. No-brainer en dikke aanrader |
Dishonored | €3,75 | Ik vond Bioshock supervet, ik vind Deus Ex: Human Revolution een van de beste games ooit en ik had Dishonored nooit gespeeld. Hoog tijd daar verandering in te brengen |
BioShock 1, 2, Infinite | €9,- | Bioshock is vet. |
Insurgency | €3,75 | Wilde nog een goede online shooter, en zat te twijfelen tussen CS:GO en deze, maar deze was goedkoper en sprak me meer aan. Schijnt daarnaast een leuke online community aan te hangen, super belangrijk imho. |
Brothers - A Tale of Two Sons | €1,50 | Volgens mij de meeste gekochte game tijdens deze steamsale als ik dit topic bekijk |
Out There Somwhere | €0,20 | Aanrader van iemand in dit topic, screenies en gameplay zagen er leuk uit, en 20 cent... Worth the risk |
Never Alone (Kisima Ingitchuna) | €6,- | Nog wel een beetje duur, maar de game heeft erg goede recensies en de video's + screenies zien er fantastisch uit, dus ik kon het niet laten |
Anno 1404 | €2,50 | Fantastische, sfeervolle game. Ik had de retail maar ben het doosje (incl. DVD) kwijt.. |
Fallout 3 - GOTY | €6,80 | De, ehm, 'onofficiele ![]() |
Fallout New Vegas - Ultimate | €6,80 | Nooit gespeeld maar Fallout 3 was fantastisch, en voor deze prijs vond ik het zeker de moeite waard |
Supreme Commander + Forged Alliance | €7,50 | Groot fan van Total Annihilation, en SupCom 2 en Planetary Annihilation (wat een schijtspel...) had ik al, dus deze moest nog aan de collectie worden toegevoegd. Dikke aanrader als je fan bent van Massive RTSs |
Totaal | €50,80 | . |
Voor mezelf vantevoren vastgesteld dat ik max €50,- uit wilde geven dus dat is aardig gelukt.
Heb nog heel erg lopen twijfelen aan The Vanishing of Ethan Carter voor €6,45, maar ik heb zo volgens mij weer voldoende games om mezelf tot de winter bezig te houden, dus ik heb geen haast. Daarnaast lijkt dit me ook een typische game die sneller goedkoper gaat worden, of die je voor el cheapo meepikt in een Humble Bundle.
Al met al erg tevreden met m'n aankopen deze Sale!
Verwijderd
- Borderlands 2 Siren Learned Warrior pack(15 juni)
- Brutal Legend with (107!!) Soundtrack (12 juni)
- CounterStrike: GO(12 juni)
- Half-Life 2,inclusief Lost Coast erbij (13 juni)
- Shadow Warrior 2(15 juni)
- Torchlight 2*(20 juni)
- Trine 2: Complete Story(13 juni)
- X-com Enemy Unknown Complete pack(12 juni)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 13:43 ]
Helemaal gemist! Deze heb ik ook helemaal stuk gespeeld op de classic xbox, daarna opnieuw gespeeld op de 360.pixeled schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:28:
Ok, gooi ik voor de vergelijking ook mijn lijstje even online
Beyond Good & Evil €3,- Enorm veel plezier beleefd aan het origineel op m'n X-box (classic), en toen ik zag dat hij < €5 kostte meteen gekocht. No-brainer en dikke aanrader
Zie dat ie nog in de aanbieding is voor 3 euro! Snel gekocht
Bedankt voor de tip
Hoe kan ik daar spellen mee kopen? Als ik een spel wil kopen moet ik alsnog met iDEAL of een van de andere betalingswijze betalen.
Als het goed is zou hier moeten staan, Payment method: Steam Wallet.
http://gyazo.com/aff6ec08a1a5b578fffd901884fd262a
[ Voor 25% gewijzigd door GluonC op 22-06-2015 14:03 ]
Yw! Een tip: zet in de Settings Application onder het Advanced Settings tabblad even 'HW Vertex Processing' en 'Multi vertex stream' uit onder het Compatibility kopje. Scheelt je haperende graphics en rare random artifacts en misplaatste textures0stone0 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:43:
Helemaal gemist! Deze heb ik ook helemaal stuk gespeeld op de classic xbox, daarna opnieuw gespeeld op de 360.
Zie dat ie nog in de aanbieding is voor 3 euro! Snel gekocht
Bedankt voor de tip
Bij mij staat er gewoon Steam wallet tussen de opties en is ook de standaard keuze van Steam als ik er wat op heb staan.GluonC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:51:
Ik heb nog 30eu op mijn steam account staan.
Hoe kan ik daar spellen mee kopen? Als ik een spel wil kopen moet ik alsnog met iDEAL of een van de andere betalingswijze betalen.
http://gyazo.com/3e67a40ab2a09595671a3b45237f79deBeakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:04:
[...]
Bij mij staat er gewoon Steam wallet tussen de opties en is ook de standaard keuze van Steam als ik er wat op heb staan.
Kan het zijn dat mijn geld bij portemonneesaldo moet staan ipv Pending Balance? Misschien dat ik daarom die optie niet krijg te zien.
Ik heb gister van 2 games geld teruggekregen omdat ik die spellen niet leuk vond. Maar zo kan er ik nog vrij weinig mee natuurlijk.
EDIT:
Volgens mij duurt het een aantal dagen dat het geld weer op mijn steam account staat.
[ Voor 7% gewijzigd door GluonC op 22-06-2015 14:09 ]
Bedankt voor de tip, heel mooie besteding voor mijn restbudget.pixeled schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:28:
Beyond Good & Evil €3,- Enorm veel plezier beleefd aan het origineel op m'n X-box (classic), en toen ik zag dat hij < €5 kostte meteen gekocht. No-brainer en dikke aanrader
Torchlight 2 zit momenteel in de weekly bundle van HumbleBundle. Dan betaal je $4,05 en dan krijg je er ook nog Mousecraft, Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark, Aqua Kitty - Milk Mine Defender en Pix the Cat bij. Misschien interessant genoeg om nogmaals refund aan te vragen?Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:40:
*Baldur's Gate 2: Enhanced Edition ook gekocht(15 juni),maar heb binnen 24 uur een refund aangevraagd en dus TL2 gekocht.
[ Voor 30% gewijzigd door Sempy op 22-06-2015 14:15 ]
Verwijderd
Neuh,ik hoef geen refund te vragen van Torchlight 2.Want ik zit inmiddels goed,heb toch een echte RPG nodig(in HD ook nog).!!Sempy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:11:
[...]
Torchlight 2 zit momenteel in de weekly bundle van HumbleBundle. Dan betaal je $4,05 en dan krijg je er ook nog Mousecraft, Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark, Aqua Kitty - Milk Mine Defender en Pix the Cat bij. Misschien interessant genoeg om nogmaals refund aan te vragen?
Verwijderd
Weet het niet. Heb eigenlijk alles al wat ik wilde kopen en ben ook content met de games die ik nu speel en ten slotte, gebrek aan tijd. Daarnaast vond ik de deals ook niet echt fantastisch. Game of Thrones bijvoorbeeld kon ik maanden geleden al voor 13 euro kopen op de PS4. Ook AC Unity en Far Cry 4 heb ik niet meer dan 40 euro voor betaald op de PS4, en ook dat is maaaaanden geleden.
Enige deal die verassend was vond ik Wolfenstein The Old Blood met 50% korting, maar ook die had ik al op PS4. Daar toen wel de volle 20 euro voor neergelegd.
Eerste Summer Sale dus waar ik niks heb gekocht. =P
Ja klopt. Dat geld heb je alvast voor de volgende saleGluonC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:06:
[...]
http://gyazo.com/3e67a40ab2a09595671a3b45237f79de
Kan het zijn dat mijn geld bij portemonneesaldo moet staan ipv Pending Balance? Misschien dat ik daarom die optie niet krijg te zien.
Ik heb gister van 2 games geld teruggekregen omdat ik die spellen niet leuk vond. Maar zo kan er ik nog vrij weinig mee natuurlijk.
EDIT:
Volgens mij duurt het een aantal dagen dat het geld weer op mijn steam account staat.
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2015 14:28 ]
Anno 1404 Gold
Bioshock Triple Pack
Dead Rising 3
Hitman Absolution: Elite Edition (met Sniper Challenge)
LEGO Harry Potter: Years 1-4
LEGO Harry Potter: Years 5-7
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
LEGO Indiana Jones: The Adventure Continues
LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game
Payday 2 met een paar DLC's (gratis kunnen krijgen door verdiensten in CS:GO)
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Mocht je hem willen doorspelen met iemand op skype/ts geef maar een gil. Ben altijd te porren voor een 5e play through, zeker als het met mods isVerwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:15:
Nog minder dan 5 uur!!!![]()
[...]
Neuh,ik hoef geen refund te vragen van Torchlight 2.Want ik zit inmiddels goed,heb toch een echte RPG nodig(in HD ook nog).!!
Gvd, helemaal niet op gelet.. Grappige/pijnlijke is dat ik bij de aanschaf van XCOM Enemy Unknown zo goed als dezelfde fout gemaakt heb...Xtuv schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:48:
[...]
XCOM: Enemy Unknow Complete Pack is 25 cent goedkoper, daar zit Enemy Within ook bij:
http://store.steampowered.com/sub/37429/
Wellicht refunden en de pack kopen?
Ik wil Enemy Within eigenlijk ook nog hebben, toch jammer dat die los niet goedkoper is, zeker gezien de prijs van de complete pack...
Nou ja, die 2 andere DLC's lijken me niet zo onmisbaar, ga het zo laten denk ik...
Maar idd, best jammer van die prijzen

Heb wel nog serieus zitten twijfelen over de Bioshock & Wolfenstein franchises, maar toch kunnen weerstaan
[ Voor 7% gewijzigd door KipCurreh op 22-06-2015 15:48 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Zou het niet doen (dat twijfelen). De Bioshock franchise is goedkoop en daar krijg je fantastische games voor terug. 1 van mijn favoriete all-time, samen met de Metro 2033's.KipCurreh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Heb wel nog serieus zitten twijfelen over de Bioshock & Wolfenstein franchises, maar toch kunnen weerstaan
Die season pass moet toch eens een keer tegen de 5 euro te krijgen zijn, die van de sale in 2014 gemist en daarna niet meer voor deze prijs geweest.
Je bent gewaarschuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door shaiwa887 op 22-06-2015 16:01 ]
Morphopolis | €0,19 |
Polarity | €0,19 |
Totaal | €0,38 |
Begin van de sale een Summer Sale Foil card verkocht voor €0,30 dus eigenlijk moest ik €0,08 betalen
Dishonored GOTY
8.49 EUR
Fable Anniversary
7.99 EUR
Fable Anniversary - Scythe Content Pack
1.99 EUR
Fable Anniversary - Heroes and Villains Content Pack
2.99 EUR
Dead Rising 3
19.99 EUR
Total:
41.45 EUR
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Fallout New Vegas | € 4.99 | Eigenlijk net voor de Steam sale gekocht tijdens de Fallout Hype. Ooit "onofficieel" gespeeld. Was zo buggy dat ik er mee gekapt heb. Toch blij met de officiele minder buggy versie. Inmiddels 40 uur geklokt. |
Wargame: European Escalation | € 1.99 | Nooit gespeeld, maar past wel bij mijn genre (R.U.S.E vind ik bijvoorbeeld erg tof). Op basis van reviews ("meer van hetzelfde") andere delen nog even afgehouden |
Dishonored | € 3.74 | Voor die prijs een must-buy |
Infested Planet | € 3.74 | Stond al een tijdje om mijn verlanglijstje. Vond het de prijs wel waard |
Lyne | € 0.89 | Op advies van een forum over indiegames. |
The Banner Saga | € 4,99 | Stond ook al een tijdje op het verlanglijstje |
Hexcells Plus | € 0.89 | Een maand geleden Hexcells gespeeld.Wat een fantastische puzzelgame. Smaakt naar meer |
Hexcells Infinity | € 1.49 | Smaakt naar heel veel meer |
A bird story | € 1.71 | Van de makers van To The Moon. |
Developer Alliance Bundle | € 0.74 | Ging voor Out There Somewhere', zag dat polarity ook wel wat was en voor die prijs, direct maar de hele bundel (4 games) gekocht. Nu dus ook BEEP en Camera Obscura erbij |
Morphopolis | € 0.19 | Last minute buy (thanks @MeltedForest) |
Totaal: € 25.36, 14 games
Gemiddelde: 1.81 €/game
Bedankt voor de tip! Ben zelf wel liefhebber van de Anno games dus dit lijkt me wel wat.. Voor dat geld wil ik 'm wel proberen, kan 'm altijd nog refundenMusicAddict schreef op maandag 22 juni 2015 @ 02:24:
Dus ik relaxed browsen op steam naar hidden deals, schrik ik dat Cultures: Northland en Cultures: 8th wonder of the world een maand of 2 op steam zijn gekomen. En dat voor €1,99 samen.
Heel Wargame franchise gemist, kom er nu achter dat ik graag de franchisepack had gehaald

[ Voor 30% gewijzigd door eL_Jay op 22-06-2015 18:51 ]
Tja als je een week niet kan eten na deze aankoop doe het dan vooral niet, maar anders snap ik niet dat je twijfelt. 2 dolkomische gameseL_Jay schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:49:
Twijfel twijfel. Zal ik toch nog op de valreep battleblock theater en castle crashers kopen voor de couch-coop.
Heel Wargame franchise gemist, kom er nu achter dat ik graag de franchisepack had gehaald
Geniaal. Laatste ronde heb ik niet meegedaan helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door Flozem op 22-06-2015 18:55 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
1 is GEWELDIG, 2 is goed, 3 niet gespeeld.Flozem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:55:
Op de valreep nog maar ff Bioshock triple pack gekocht. Eens zien of het echt zo geweldig weg speelt.
Verwacht hem nog wel eens langs zien te komen in een humble oid. Daarnaast heeft castle crashers geen versie met dlcBeakzz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:53:
[...]
Tja als je een week niet kan eten na deze aankoop doe het dan vooral niet, maar anders snap ik niet dat je twijfelt. 2 dolkomische games
Fuck it, maar eens even zelfbeheersing oefenen.
OMG Zombies | $ 0,49 |
The Walking Dead Season 2 | $ 6,24 |
Polarity | $ 0,19 |
Perimeter + Emperor's Testament | $ 1,79 |
Sentinel | $ 0,89 |
How to Survive - Storm Warning Edition | $ 0,99 |
Totaal | $ 10,59 |
En omdat ik de sale verder wat tegen vond vallen (niet qua aanbod, dat was veel diverser dan voorgaande keren) heb ik Batman Origins en South Park: The Stick of Truth maar gewoon retail gekocht bij Amazon
Gisteren alle bundles eens doorgekeken in mijn mailbox (Humble en bundlestars) en dat had ik eerder moeten doen aangezien ik 3 games al had die ik gekocht heb. Gelukkig genoeg vrienden die de kruimels oprapen
In die zoektocht nog eens 30 games aan de bibliotheek toegevoegd
Dat was het dus weer voor dit half jaar. Deals waren vergelijkbaar met vorige keren, alleen de summer game had de overhand en daar zag je ook de focus op liggen imho.
Maar.. is er al progressie geboekt met het weggeef topic en het openstellen van de groep (als dat mogelijk is), voordat hier iedereen weer langzaamaan verdwijnt tot het volgende half jaar
- Ryse: Son of Rome
- Kill The Bad Guy
- Strider
- Company of Heroes 2 - Ardennes Assault
- LISA
- Block N Load
- J.U.L.I.A.: Among the Stars
- Call of Duty: World at War
- Metal Slug X
- Agarest: Generations of War 2
- Wings! Remastered Edition
- TRI: Of Friendship and Madness
- Metro Redux Bundle
- Unreal Tournament 2004
- PIX the CAT
- The Charnel House Trilogy
- Choice of Robots
Steam/XBL: Avioto
Besiege | €5,94 |
Borderlands 2 GOTY | €9,89 |
Polarity | €0,19 |
Terraria | €2,49 |
One Finger Death Punch | €1,24 |
Civ V Complete | €9,99 |
Far Cry 2 | €2,49 |
Super Hexagon | €1,01 |
Totaal | €33,24 |
En dat is dus een verdubbeling van mijn voornemenmarkdm schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:52:
Zoals ik al gezegd heb wacht ik voornamelijk op borderlands en besiege. Verder ga ik waarschijnlijk nog wat indiegames kopen maar ik wil echt onder de €15 blijven, ik speel namelijk toch alleen maar Csgo.
Maar ik heb het volledig betaald van mijn drops uit csgo en heb geen euro in Steam gestopt voor deze sales, dus dan kan het weer wel vind ik.
[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 22-06-2015 19:13 ]
3 is ook fantastisch. Het was even inkomen omdat het zo'n andere setting is (en ik vond een onderwaterstad toch interessanter lijken), maar het verhaal is weer overweldigend goed
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Mount and Blade: Warband 2x (1x gift) | €7.98 |
Chivalry Medieval Warfare with Chivalry Deadliest Warrior | €3,19 |
Verdun | €0,00 (ontvangen gift) |
Compangy of Heroes | €1,99 |
Totaal | €13,16 |
De schade valt dus behoorlijk mee deze keer. Ook een hoop titels die ik eigenlijk best wel wil, maar toch maar niet gedaan (GTA V, ArmA 3)
In de volgende sale zal er ongetwijfeld ETS2 Scandinavië bij zitten.
[ Voor 2% gewijzigd door Cixelsyd op 22-06-2015 19:50 . Reden: bracket vergeten ]
Inderdaad, Bioshock Infinite is een echte aanrader. Het verhaal is echt brainfuck maar wel erg goed, zelf vond ik de gameplay ook geweldig, alhoewel anderen dat wat minder vonden.The Inquisitor schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:41:
[...]
3 is ook fantastisch. Het was even inkomen omdat het zo'n andere setting is (en ik vond een onderwaterstad toch interessanter lijken), maar het verhaal is weer overweldigend goed
Ik heb het ook nog nooit gespeeld en ben ben Infinite begonnen en het is gewoonFlozem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:55:
Op de valreep nog maar ff Bioshock triple pack gekocht. Eens zien of het echt zo geweldig weg speelt. Probeer gewoon de dlc-val te negeren...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Volledig mee eensmarkdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:05:
[...]
Inderdaad, Bioshock Infinite is een echte aanrader. Het verhaal is echt brainfuck maar wel erg goed, zelf vond ik de gameplay ook geweldig, alhoewel anderen dat wat minder vonden.
Refund
Crysis 2 Maximum Edition | €4,39 |
Prison Architect | €4,19 |
Xenonauts | €11,49 |
Space Engineers | €11,49 |
Ik ben absoluut geen fps-speler (en zeker niet in multiplayer), maar af en toe een grote naam wil ik wel spelen, dus Crysis 2 maar even opgepikt. Prison Architect klinkt geinig. Ik hou niet van dergelijke spellen in alpha / beta / early access fase spelen, want dan ben je soms uitgekeken voordat de definitieve versie er is. Maar voor dit bedrag kan het spel wel een tijdje in m'n library rijpen. Xenonauts volg ik al sinds hun early access (en om hierboven genoemde redenen toen niet gekocht). De laatste tijd wat uit het oog verloren, maar het spel is af, X-Com (het origineel) was fantastisch, de flashy reboot viel tegen qua diepgang, dus Xenonauts was een must-buy. Space Engineers staat al een tijdje op m'n wishlist. Weet niet of ik het veel ga spelen, maar ach, we zien wel...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Prison Architect is inmiddels al heel erg lang in Alpha. Ik heb hem vorig jaar in de summer sale gekocht en toen was hij nog niet zo heel lang in beta. Inmiddels de game een paar keer tussendoor opgestart en elke keer verbaas ik me weer over de hoeveelheid content die ze hebben toegevoegd. De game voelt nagenoeg 'af' ondanks dat deze niet eens in de beta is geweest. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms bestaande maps moet abandonen omdat er nieuwe content uit is gekomen waardoor sommige spelelementen nét iets anders werken.Rannasha schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:17:
Crysis 2 Maximum Edition €4,39 Prison Architect €4,19 Xenonauts €11,49 Space Engineers €11,49
Ik ben absoluut geen fps-speler (en zeker niet in multiplayer), maar af en toe een grote naam wil ik wel spelen, dus Crysis 2 maar even opgepikt. Prison Architect klinkt geinig. Ik hou niet van dergelijke spellen in alpha / beta / early access fase spelen, want dan ben je soms uitgekeken voordat de definitieve versie er is. Maar voor dit bedrag kan het spel wel een tijdje in m'n library rijpen. Xenonauts volg ik al sinds hun early access (en om hierboven genoemde redenen toen niet gekocht). De laatste tijd wat uit het oog verloren, maar het spel is af, X-Com (het origineel) was fantastisch, de flashy reboot viel tegen qua diepgang, dus Xenonauts was een must-buy. Space Engineers staat al een tijdje op m'n wishlist. Weet niet of ik het veel ga spelen, maar ach, we zien wel...

Totale schade: 22,99,-
Oeioeioei
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik ook.
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Don't Starve MEGA PACK | € 12,89 |
The Wolf Among Us | € 5,74 |
The Vanishing of Ethan Carter | € 6,45 |
The Talos Principle | € 13,59 |
This War of Mine | € 7,59 |
Totaal | € 46,26 |
Gaat toch best hard als je een paar spellen koopt. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik meer Indie games speel en veel minder de AAA games. Laatste was alweer Destiny denk ik afgelopen winter.
Don't Starve en The Talos Principle heb ik al wel redelijk veel gespeeld. Deze twee spellen zijn het geld echt 100% waard. De andere 3 wil ik echt een keer een lange sessie voor plannen. Ik denk dat zodra ik eenmaal in het verhaal zit, dat ik lekker door wil spelen
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
And I'm the only one and I walk alone.
Hebben ze ook al een herfst en halloween sale? Ik dacht alleen summer en winterMegaTronics schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:42:
Nu weer wachten op de volgende sale, ben alleen kwijt of dat dan de herfst sale is of de haloween sale.
Niet gek toch? De kwaliteit van AAA games daalt met het jaar, terwijl je er tegenwoordig zo'n 120 euro voor neer mag tellen (DLCs etc). Het is nog wel eens zoeken, maar er zitten echt pareltjes van games in die indie sectie. En zoals je zelf laat zien, 5 games voor nog geen vijf tientjes is dat zeker waard.[b]amas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:27:
Gaat toch best hard als je een paar spellen koopt. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik meer Indie games speel en veel minder de AAA games. Laatste was alweer Destiny denk ik afgelopen winter.
Een jaar of vier geleden waren er vier sales per jaar. Met de komst van o.a. Humble bundle en GoG lijkt steam zich te hebben gericht op twee grote sales per jaar en de rest van de sales meer thematisch te maken. Halloween sale was vorig jaar een weeklong (of weekend?) deals van horror gamesspokje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:43:
Hebben ze ook al een herfst en halloween sale? Ik dacht alleen summer en winter
Die zijn significant kleiner en korter, en zoals hierboven wordt gezegd; vaak met een thema. Niet direct te vergelijken met de summersale(en ook geen speciale badges)spokje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:43:
[...]
Hebben ze ook al een herfst en halloween sale? Ik dacht alleen summer en winter
Haha zag via steam activity dat je deze gekocht had, zelf toen ook meteen maar even opgepiktIrcghost schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:27:
Alleen Age of Empires 2 + uitbreiding.. bringing back the good old times!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Haha nice! Voor 3.34? is het natuurlijk ook echt een koopjeSn3gG3l schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Haha zag via steam activity dat je deze gekocht had, zelf toen ook meteen maar even opgepikt
Had me laptop af afgesloten en opgeborgen. De scripts verwijderd en was zondag lekker Wolfenstein: The New Order aan het spelen. Toen ik tegen 21.00 uur afsloot merkte ik op dat er toch nog een dag Monster Game was en kon ik nog net de YeOldeWormHole room 1 joinen.
Efijn, mijn aankopen deze summer sale zijn voornamelijk oude games die ik al heb om mijn digitale library aan te vullen zoals de command & conquer games en eerste Assassin's Creed games.
Bizar eigenlijk, dubbele games kopen enkel omdat het zo leuk staat in je Steam Library omdat je de originele, in doosje op DVD, niet officieel kan toevoegen aan Steam.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Er word in dit topic niet georganiseerd tot het samenkopen van multipacks
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is