Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

anandus

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52

Cybergamer

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023

eL_Jay

Index

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gX8wn2kmfo6kP6WGgvUwUmyl/full.png
[list]• Wat is dit topic?
FAQ
Deals
Vorige deals
Wat is dit topic

Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De geruchtenmolen is al enkele weken bezig, maar zeer waarschijnlijk begint donderdag 11 juni om 19:00 de Steam Summer Sale.
De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)
Daarnaast kan er wederom een badge gecraft kan worden. Cards voor deze badges ontvang je door elke aankoop met een bedrag van (cumulatief) 10 dollar hebt gekocht en door mee te spelen aan de "Monster Game".

De Steam Summer sale 2015 loopt vermoedelijk van donderdag 11 juni tot en met 20 juni.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.

Zie ook:
Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit
En de Flowchart: anandus in "Steam Summer Sale 2014"

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Kan ik weer stemmen op community choices?
Nope, helaas moet je dit jaar meespelen met de Monster game. Je kunt in deze game terechtkomen door de banner te klikken op de homepage. De game werkt een beetje buggy, dus houdt hier rekening mee.

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

Zijn er teams, net zoals vorig jaar? :?
Nee, teams zijn dit jaar niet meer van de partij. Dit jaar moet je het doen met de Monster Game.

Ik wil nieuwe deals!
7 uur 's ochtends worden nieuwe flash deals toegevoegd, dailies en de aanbiedingen die via de monstergame unlocked worden, komen om 7 uur 'savonds. Zie ook de reactie van Sempy.

Deals

http://store.steampowered.com/

De Summer Sale 2015 zit er helaas alweer op. Vanuit traditie is de poll over uitgaven hieronder te vinden. Namens The Inquisitor, Cybergamer, PromoX & anandus graag tot de volgende sale! :)

Poll: Uitgaven Steam Summer Sale 2015
• Niets / Geen aankopen
• €1 t/m €10
• €11 t/m €25
• €26 t/n €50
• €51 t/m €75
• €76 t/m €100
• €101+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394820&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Daily-Deals (encore)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dTTVb3i.png

Flash-Deal
- Alweer voorbij -

Community-Choice
- Alweer voorbij -

Vorige Deals

Daily Deals
[list]
Daily Deal 11/06
Daily Deal 13/06
Daily Deal 14/06
Daily Deal 15/06
Daily Deal 16/06
Daily Deal 17/06
Daily Deal 18/06
Daily Deal 19/06
Daily Deal 20/06 (ENCORE)
Daily Deal 21/06 (ENCORE)

Flash Deals
[list]
Flash Deals - 11/06 19:00
Flash Deals - 12/06 07:00
• Flash Deals - 12/06 - 19:00
• Flash Deals - 13/06 - 07:00
Flash Deals - 13/06 - 19:00
• Flash Deals - 14/06 - 07:00
• Flash Deals - 14/06 - 19:00
Flash Deals - 15/06 - 07:00
Flash Deals - 15/06 - 19:00
Flash Deals - 16/06 - 07:00
Flash Deals - 16/06 - 19:00
Flash Deals - 17/06 - 07:00
Flash Deals - 17/06 - 19:00
Flash Deals - 18/06 - 07.00
• Flash Deals - 18/06 - 19:00
Flash Deals - 19/06 - 07:00
Flash Deals - 19/06 - 19:00
Flash Deals - 20/06 - 07:00

Monster Game Deals (Community Choice)
[list]
• Monster Game Deal 12/06
Monster Game Deal 13/06
Monster Game Deal 14/06
Monster Game Deal 15/06
Monster Game Deal 16/06
Monster Game Deal 17/06
Monster Game Deal 18/06
Monster Game Deal 19/06

Deze post wordt continu bijgewerkt wanneer er nieuwe deals zijn. Alle vorige deals zijn te vinden onder het desbetreffende kopje.

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic, PM mij of een mede-auteur. Met dank aan eL_Jay voor de TS lay-out.

[ Voor 35% gewijzigd door The Inquisitor op 21-06-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik zal straks even de datum op de afbeelding wijzigen. Nu even eten :9

Tevens welkom en alvast veel koopplezier :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4LR3kQd.png

[ Voor 18% gewijzigd door The Inquisitor op 08-06-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 23:19
Spannend!
Ik heb al een tijdje Borderlands 2 en Besiege in mijn verlanglijst staan dus ik hoop echt dat die in de aanbieding komen. Van borderlands weet ik het 99% zeker dat hij 75% in de aanbieding komt (hopelijk meer), maar helaas verwacht ik niet zo'n hele grote korting bij Besiege omdat het zo'n nieuwe game is.

Verder hoop ik ook dat de prijzen van CSGO skins weer lekker gaan dalen, kan ik weer wat leuke skins inkopen, later verkopen en een kleine maar leuke winst maken :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Borderlands 2 komt inderdaad langs met minimaal 75% korting, mogelijk zelfs 80%. Ik heb hm in de wintersale al gekocht voor 75% en de game komt elke grote sale weer langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:42
Ik ben benieuwd. Kijk elk jaar wel weer uit naar de sale, maar koop steeds minder.
Heeft niets met de sale zelf te maken, maar de eerste sale had ik iets van 10 games in steam enkele sales later staat de teller op 156 games. Maar goed, ik hoop nog een paar goedkope games binnen te halen.

Onderstaande games komen waarschijnlijk wel voorbij in de sale, als de prijs goed genoeg is neem ik d'r een paar mee.
- Dishonored
- Prison Architect
- Banished
- Rise of Nations Extended Edition
- Company of Heroes 2
- Bulletstorm

Hoop overigens wel dat de Flash sales en community choice ook gewoon van de partij zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door eltweako op 07-06-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tegelijkertijd met de E3, vorig jaar was dat volgens mij niet zo.

Misschien wat verrassende releases ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Zelf kijk ik uit naar Wolfenstein, Metro 2033 Redux en Far Cry 4, maar heb niet het idee dat FC4 en W:TNO een discount krijgen die groot genoeg is om ze te kopen. Metro Redux koop ik alleen voor -75%, daar ik de originele games ook al heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Tja, ik heb niet echt wensen voor games. Maybe een leuke survival game en Mortal Kombat X, even afwachten maar. Misschien kom er nog een leuke game in de aanbieding die ik moet hebben.

Anyway, de sales op Steam zijn altijd wel spannend! :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DST990
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:58
Ik zit op twee telltale games te wachten.

Game of Thrones & Tales of the Borderlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 05-07 23:19
Zoals ik al gezegd heb wacht ik voornamelijk op borderlands en besiege. Verder ga ik waarschijnlijk nog wat indiegames kopen maar ik wil echt onder de €15 blijven, ik speel namelijk toch alleen maar Csgo. :p

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik ben druk bezig mijn wishlist bij te werken. Wat kan eraf, wat moet erbij. Altijd een work-in-progress :P
Er zijn een aantal spellen die ik op het oog heb, plus een aantal DLC. Ik ben benieuwd :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik geef elke sale toch weer zo'n 50 euro uit. Maar dat vind ik best, want daar doe ik vervolgens (met gemak) tot de volgende sale mee (vaak dan nog steeds niet de helft gespeeld). Achja kopen is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:35
anandus schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:56:
Ik ben druk bezig mijn wishlist bij te werken. Wat kan eraf, wat moet erbij. Altijd een work-in-progress :P
Er zijn een aantal spellen die ik op het oog heb, plus een aantal DLC. Ik ben benieuwd :)
Noch Witcher 3, noch GTA V noch Invisible Inc zullen een degelijke korting krijgen, te recent uitgekomen.

Iemand advies voor een 2player co-op game?
- online co-op (dus geen local, zoals in LEGO games)
- liefst strategie (turn based) of Action/adventure achtig
-maximum een 15euro
-liefst geen FPS of iets dat teveel overhelt naar RPG

Games die we al gespeeld hebben: Portal 2, Trine 1+2(beide sublieme games), Ibb en Obb, Age of Empires 2 HD en TW

Niet als suggestie lanceren: Geen Civ V (ben ik al lang beu gespeeld), geen CK2/EU4 met twintig dlc's, voor dezelfde reden ook geen Payday 2. Geen FPS dus geen Borderlands. Ook Magicka staat ons niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:34:
[...]

Noch Witcher 3, noch GTA V noch Invisible Inc zullen een degelijke korting krijgen, te recent uitgekomen.
Weet ik, die staan er alvast op voor volgend jaar :P
-maximum een 15euro
Total War: Rome 2, of Total War: Attila?
Je speelt co-op in de campaign, en battles kan je 'autoresolven', of als je ze zelf wil spelen kan je de ander meekijken in observer-mode of kan je een deel van je leger onder controle van je medespeler zetten, zodat de ander ook iets te doen heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 07-06-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
anandus schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:43:
[...]
Weet ik, die staan er alvast op voor volgend jaar :P

[...]
Total War: Rome 2, of Total War: Attila?
Je speelt co-op in de campaign, en battles kan je 'autoresolven', of als je ze zelf wil spelen kan je de ander meekijken in observer-mode of kan je een deel van je leger onder controle van je medespeler zetten, zodat de ander ook iets te doen heeft.
TW staat er al.....

Atilla gaat niet onder 15 euro duiken, en de campaign in Rome 2 duurt te lang. De co-op campaign die we speelden in Shogun 2 had al redelijk wat bugs en glitches, zal in rome 2 niet beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Je kan ook een short campaign doen. En ik heb al enkele tientallen uren co-op gespeeld en het is redelijk bugvrij. Al hadden we wel gedoe toen ik een mod had geïnstalleerd (en hij niet) en weer verwijderd, dat-ie toch dacht dat het andere versies waren. Maar behalve dat geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Rome 2 heeft geen short campaign, dat was net een van de klachten erover... Tenzij met mod, en hoe meer mods je doet, hoe groter de kans op problemen

[ Voor 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 07-06-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 16:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik hoop dat GTA V, Cities skylines, Verdun en Euro Truck Simulator 2 Scandinavia erin zit met leuke prijzen!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:19

Pykow

Angelo OTR

Goede singleplayer game voor een zacht prijsje zit ik op te wachten

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:48

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dutchredgaming schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:02:
Ik hoop dat GTA V, Cities skylines, Verdun en Euro Truck Simulator 2 Scandinavia erin zit met leuke prijzen!
GTA V sws niet meer dan 25%, ze zullen zo lang mogelijk blijven uitmelken voordat er meer op komt
Cities: dikke kans op 50%
Verdun:??
ETS2: Zal wel 75% voor het spel zelf zijn en Scandinavia 25-50%

Heb zelf eigenlijk niks op het lijstje staan, heb de vorige sale iets van 30 euro op m'n Steam account gezet en aan het einde stond er nog steeds 30 euro op. Uiteindelijk die 30 euro weer kwijt aan domme DLC of andere nutteloze zaken, not going to happen again...

Tja, Borderline 2 GOTY, maar ik krijg al kromme tenen als ik dat DLC lijstje zie, 2 skins voor 0,99 euro en dan 40 van die onnozele dingen. Qua echte DLC lijkt er ongeveer 80 euro aan te zijn en de content die je ervoor krijgt is (alweer) tenenkrommend weinig...

Maar ja, denk dat we wel uit mogen gaan van 75%, dus 7,50 voor de basegame en 11,25 voor de GOTY, maar dan opnieuw: ik heb nog een stuk of 5 GOTY games onaangeraakt liggen...
Sorry, ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in mezelf :')

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

kuusj98 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:17:
[...]

GTA V sws niet meer dan 25%, ze zullen zo lang mogelijk blijven uitmelken voordat er meer op komt
Cities: dikke kans op 50%
Verdun:??
ETS2: Zal wel 75% voor het spel zelf zijn en Scandinavia 25-50%

Heb zelf eigenlijk niks op het lijstje staan, heb de vorige sale iets van 30 euro op m'n Steam account gezet en aan het einde stond er nog steeds 30 euro op. Uiteindelijk die 30 euro weer kwijt aan domme DLC of andere nutteloze zaken, not going to happen again...

Tja, Borderline 2 GOTY, maar ik krijg al kromme tenen als ik dat DLC lijstje zie, 2 skins voor 0,99 euro en dan 40 van die onnozele dingen. Qua echte DLC lijkt er ongeveer 80 euro aan te zijn en de content die je ervoor krijgt is (alweer) tenenkrommend weinig...

Maar ja, denk dat we wel uit mogen gaan van 75%, dus 7,50 voor de basegame en 11,25 voor de GOTY, maar dan opnieuw: ik heb nog een stuk of 5 GOTY games onaangeraakt liggen...
Sorry, ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in mezelf :')
ach als leuke games met leuke kortingen komen :D

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:48

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dutchredgaming schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:21:
[...]

ach als leuke games met leuke kortingen komen :D
http://steamcommunity.com/id/KuusjGaming/games/?tab=all
Welke moet ik volgens jou dan nog hebben? GTA V hoef ik niet, al op de PS3 gespeeld...
Soms, heel soms, zou ik het geweldig vinden als we onze games gewoon konden verkopen, dan zou ik héél veel geld rijker zijn en andere mensen zouden kunnen genieten van iets wat ik toch niet gebruik.

Ach ja, denk dat de meesten van ons wel al een dergelijk grote backlog heeft dat dat ene spelletje meer of minder ook niet mee uitmaakt.

Ik verheug me hoe dan ook, en zal het topic zeker goed in de smiezen houden, alleen zul je me wat minder dan normaal horen (waar velen blij om zullen zijn :+ )

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

kuusj98 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:27:
[...]

http://steamcommunity.com/id/KuusjGaming/games/?tab=all
Welke moet ik volgens jou dan nog hebben? GTA V hoef ik niet, al op de PS3 gespeeld...
Soms, heel soms, zou ik het geweldig vinden als we onze games gewoon konden verkopen, dan zou ik héél veel geld rijker zijn en andere mensen zouden kunnen genieten van iets wat ik toch niet gebruik.

Ach ja, denk dat de meesten van ons wel al een dergelijk grote backlog heeft dat dat ene spelletje meer of minder ook niet mee uitmaakt.

Ik verheug me hoe dan ook, en zal het topic zeker goed in de smiezen houden, alleen zul je me wat minder dan normaal horen (waar velen blij om zullen zijn :+ )
ETS 2 is super leuk en ik wil graag Scandinavia DLC kopen. Zeker aan te raden.
CS:GO ook!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:29
Dutchredgaming schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:40:
[...]

ETS 2 is super leuk en ik wil graag Scandinavia DLC kopen. Zeker aan te raden.
CS:GO ook!
Die heb ik tijdens de launch gekocht, scheelde 2 euro omdat je de Vikings paintjob bij kreeg.

Op de zogenaamde 99 cent paintjobs na heb ik alles, ETS:2 + East heb ik van een Humble Bundle, en op Scandinavia na, de rest van de dingen tijdens de Winter Sale gekocht.

Maar qua games hoop ik nergens op momenteel, net 60 euro aan een PS VIta spel uitgegeven dus voor Steam blijft stuk minder over, ik denk dat ik wel op dlc jacht ga, mis er nog paar voor bepaalde games.

En qua games zelf? Audiosurf 2, de eerste had ik paar jaar als crack en toen via steam gekocht omdat ik het zo geweldig vond, daarna Blazblue en I am Bread, de andere games zullen voor 99% zelfs met korting buiten de budget vallen helaas.

Overigens, de PS Vita spel is Limited Edition en import dus die kon ik niet laten liggen, anders zou mijn Steam Sale budget groter zijn ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Mizgala28 op 08-06-2015 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:24:
Rome 2 heeft geen short campaign, dat was net een van de klachten erover... Tenzij met mod, en hoe meer mods je doet, hoe groter de kans op problemen
offtopic:
Weet je dat zeker? Ik meen gezien te hebben dat er een korte campaign in multiplayer zat, maar misschien is dat dan alleen bij Attila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Eens kijken of er nog leuke aanbiedingen komen, ik heb niet zo 123 een wishlist. Ik kijk gewoon wat er aangeboden word en beslis dan of ik het koop of niet.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 11:19
Er staat een foutje in de titel boven de index. Daar staat July 11 - July 22.

Heb de laatste sales niet veel gekocht, dus deze zal wel weer de spuigaten uitlopen.

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 07:15

Wailing_Banshee

You're Next

ik heb niet zoveel in m'n wishlist staan, dus ik denk niet dat het bij mij de spuigaten uit gaat lopen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik hoop op een paar leuke racegames in de aanbieding. Project Cars zal wel niet in de aanbieding komen, is pas uitgekomen, al hoop ik er wel op, zodat er online wat meer actie is. Verder hoop ik Assetto Corsa of een andere degelijke racegame.

Verder staat er niet zo veel op de planning. Misschien dat ik Football Manager nog meepak als die met minimaal 50% aangeboden wordt. Ik denk overigens nog wel meer aangezien het seizoen is afgelopen en in november al de 2016 versie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 18:30
Ik hoop op Cities Skylines en Ark: Survival Evolved :) lekker dino's knallen!

[ Voor 17% gewijzigd door spokje op 08-06-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30

luigi87

Domotica Fanaticus

Lekker , de duurste maand van het jaar is weer aangebroken.

Beter komt er een mooi prijsje voor GTA 5. en de borderland DLC's

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Ongeveer 27 games in mijn wishlist staan, en daar kunnen er denk ik nog wel 10 van af waar ik ondertussen geen intresse meer in heb of mijn pc toch niet kan draaien. Zal sowieso wel onder de €50,- blijven zitten. Hoop persoonlijk op een flinke sale op de walking dead telltale games, AVGN adventure, Hot Tin Roof, en RCT2 nu openRCT2 steeds verder komt. Al denk ik niet dat ik dat onder de €50,- red

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 460511 op 08-06-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tiental games op mijn wishlist staan. Ik hoop vooral op een mooie korting voor Saints Row: Gat in hell.

Mijn vrouw heeft ook voor het eerst items op haar wishlist staan, kan ze ook eens meegenieten van de sales :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
boe2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:49:
Tiental games op mijn wishlist staan. Ik hoop vooral op een mooie korting voor Saints Row: Gat in hell.
Goeie! :) Lullig genoeg is Gat al eens in de VS verkocht voor zo'n 5 euro. Helaas region locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb er zin in :D Ik heb geen extreme verwachtingen over deals maar er is altijd wel wat klein grut om mee te nemen en wat DLC om aan te vullen.
Ik hoop op een goeie deal voor South Park: The Stick of Truth, Heroes III HD en BG II Enhanced. Allemaal zaken die geen haast hebben.

En verder zie ik de 'Hidden Gems' thread weer met veel plezier tegemoet. Ideale manier om (vaak voor een tiental centen) wat games mee te pikken.

Misschien ook handig om een site als http://isthereanydeal.com/ op te nemen in de startpost? Makkelijke manier om te kijken of iets echt een goeie deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11-07 07:15

Wailing_Banshee

You're Next

IceStorm schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:08:
Ik heb er zin in :D Ik heb geen extreme verwachtingen over deals maar er is altijd wel wat klein grut om mee te nemen en wat DLC om aan te vullen.
Ik hoop op een goeie deal voor South Park: The Stick of Truth, Heroes III HD en BG II Enhanced. Allemaal zaken die geen haast hebben.

En verder zie ik de 'Hidden Gems' thread weer met veel plezier tegemoet. Ideale manier om (vaak voor een tiental centen) wat games mee te pikken.

Misschien ook handig om een site als http://isthereanydeal.com/ op te nemen in de startpost? Makkelijke manier om te kijken of iets echt een goeie deal is.
Ik heb BG II Enhanced afgelopen week gekocht bij GoG, met aanbieding. Die is dus van mijn lijstje af :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 10:34
Iemand al opgemerkt?

Afbeeldingslocatie: http://goo.gl/j7TRPV

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:47

nielsvv

100% Afol

Heb al 2 kaarten uit deze set. Heb deze verkregen door het craften van enkele badgen.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-06 16:05

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Ik hoop dat Project Cars voor een leuke prijs komt (max €30,-) ik wil dat spel zoooo graag :D

Als de sale weer gaat beginnen gooi ik maar weer es €50,- op steam. Meestal hou ik dan niks over van die €50,- en heb ik toch wat leuke games :)

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:37
Ik hoop op Grey Goo voor een leuke prijs. Speel alleen nog RTS games op m'n pc, maar weet niet hoe goed deze zal draaien op m'n huidige hardware. €45 is dan een beetje dure gok, hoop op ~€25/30. Er is ook geen demo voor zover ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
nielsvv schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Heb al 2 kaarten uit deze set. Heb deze verkregen door het craften van enkele badgen.
Screenshotje? Ben wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

anandus schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:18:
Screenshotje? Ben wel nieuwsgierig :)
Ik heb er 1'tje in mijn inventory staan.

Maar de hele set staat hier alvast genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07 23:33
Dit gaat me weer geld kosten... ;(

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Ik heb ze inmiddels allemaal, kan alleen nog niks craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

okaydanny schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:41:
Wow, cards opgespaard om in 1x te craften vlak voor de sale?
Dat de mystery badge niet te craften is vind ik niet zo'n punt. Zal donderdag wel gewoon net als voorgaande jaren omgezet worden in Summer Sale cards die je dan wel kunt craften.

Ik hoop wel dat ze dit jaar weer een leuke actie om de hele sale heen hebben.Die verschillende teams van vorig jaar was grappig maar werd toch ook een beetje verpest door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik hoop, maar dat zal wel ijdele hoop zijn, dat je weer allemaal custom DLC kan winnen.
Een paar jaar geleden was dit het geval, heb er veel plezier aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 26-06 12:13

Irrival

"Dispel the Darkness"

AntiChrist7 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:34:
[...]

-maximum een 15euro
Alien Swarm! Geniaal spel :+

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kun je met die badges weer games kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 22:37
okaydanny schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:41:
Snap alleen niet hoe je ze al hebt gekregen. Kun je dat misschien uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:42
NegativeFreak schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Door badges te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

spokje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:50:
Kun je met die badges weer games kopen?
Is nog niks van bekend. Ik verwacht het zelf niet, volgens mij is dat alleen bij de eerste Summer Sale het geval geweest.
Als je alle trading cards van een game hebt en je een badge gaat craften krijg je normaal gesproken een badge, een background van de game, een emoticon van de game en een coupon voor het een of ander. Tijdens de sales krijg je daar een 'mystery card' bij (in plaats van de coupon volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
[...]

Badges craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:06

superwashandje

grofheid alom

markdm schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:52:
Zoals ik al gezegd heb wacht ik voornamelijk op borderlands en besiege. Verder ga ik waarschijnlijk nog wat indiegames kopen maar ik wil echt onder de €15 blijven, ik speel namelijk toch alleen maar Csgo. :p
mocht je wargame red dragon kopen (komt vast wel in de aanbieding) dan laat maar ff weten als je hulp nodig hebt ;)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
Hoop deze keer op wat games met 75% korting, die waren bij de laatste sale wel erg schaars/vervangen voor 66%.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-02 13:58
Net nog m'n wishlist aangevuld, dit moet goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Vorig jaar werden de teams geïntroduceerd waarbij we gratis games konden winnen als je de grootste bijdrage had gedaan. Ik denk dat de kans wel aanwezig is dat zoiets weer gebeurt, niet iets bijzonder groots dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco011
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik hoop idd echt dat Citie Skylines een leuke korting krijgt.
Verder de bijde Metro Redux versies.
Ik heb al 560 games oOo inkl. free-to-play allemaal gespaard via Humblebundle und Steam sales. M'n whitelist is nu 270 games inkl. DLC groot. 80% is ongespeeld, maar heb de laatste 2 jaar niet echt veel tijd gehad voor het gamen vanwege studie enzo.
Verder nog een paar goede tips voor het echte werk :) Maar ik denk dat vele de tips al kennen.
GTA V zal waarsschijnlijk geen korting krijgen en anders misschien 10%. Ik kijk liever via key shops, dan heb je GTA V al voor ~38 euro.
Far Cry 4 heeft al een grootere kans van een 25% korting.
Innegeval: prepare your wallet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
560 games? wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 22:37
Xepos schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:15:
[...]

Door badges te craften.
Bedankt! Voortaan mijn kaarten maar bewaren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 18:29
Valt mee, mijn vriendin heeft 1068 en 825 op wishlist en een goede vriend zit al op 2987 :P

Ik zelf heb 57 games, ben te kieskeurig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 16:05
Nog even als reminder Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4LR3kQd.png
En ik denk dat ik ga voor de kleine games dit keer zoals Hotline miami, en misschien 1 grote titel. Ik zou Wolfenstein nog wel willen :D

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:29

Martinspire

Awesomeness

Ik heb de laatste maanden mn wishlist aardig uitgebreid. Het is niet alsof ik te weinig games heb, maar kan altijd wel wat bij.

Wil deze steamsale vooral wat VR-ervaringen downloaden (tips nog welkom via PM), maar heb ook nog wat gortere games op de lijst staan waarvan ik nog niet weet hoeveel ik er voor over heb.

Anyways:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gifbay.com/2014/06/steam_summer_sale_is_here-138468.gif

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Vraag me af of ze de steam controller in de sale zullen gooien? Wellicht in combinatie met de steam link?
De bundle kost nu €109,98. Is nog voorverkoop dus ik ga er niet van uit.

Witcher 2 was altijd al spotgoedkoop, vraag me af of deze nu nog lager zal duiken omdat 3 uit is.

Wat betreft bovenstaande gif.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DuV7nDm.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
plientje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:33:
Nog even als reminder [afbeelding]
En ik denk dat ik ga voor de kleine games dit keer zoals Hotline miami, en misschien 1 grote titel. Ik zou Wolfenstein nog wel willen :D
Stond inderdaad ook in de TS, maar dit plaatje is hipper (want PCMR). Ik 'leen' hm van je en plaats het onder de ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:00
h1z1 zou leuk zijn, maar denk niet dat daar veel vanaf gaat

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Laatst online: 07-06-2020
Misschien is dat al gezegd maar het staat fout in het plaats van de Topic-start :

Daar Staat : 11 JuLi - 18 - JuLi (Dus niet de N maar de L en dus niet 11.06-18-06 maar 11.07.-18.07.

Wat is het nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
Dr.Jake schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:11:
Misschien is dat al gezegd maar het staat fout in het plaats van de Topic-start :

Daar Staat : 11 JuLi - 18 - JuLi (Dus niet de N maar de L en dus niet 11.06-18-06 maar 11.07.-18.07.

Wat is het nu ?
Is gewoon een plaatje van de Steam Summer Sale 2013 (die wel in juli begon), zie: Steam Summer Sale 2013.

Dit jaar zal die op 11 juni starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
1 alinea verder staat ook gewoon de (vermoedelijke) datum. Plaatje is inderdaad niet goed, staat ook in de 1e reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Och, een paar dagen wachten en we hebben het goeie plaatje :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Op Steam subreddit staat een post waarbij mensen een e-mail hebben ontvangen van Paypal met het volgend plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CdU12mU.png

http://www.reddit.com/r/S...irmed_to_be_june_11th_to/

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 09-06-2015 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 21:11
Met hoeveel denken jullie dat civ 5 zal zakken? Ik denk dat ik deze samen met cities: skylines ga kopen. Eerste keer dat ik mee doe. Nog 0 games via steam :0

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Civ 5 Complete komt regelmatig her en der langs voor €7,50, dus het zal op de sale weinig ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 21:11
Ik zit niet echt vaak op steam dus dat wist ik niet maar bedankt :)

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19
Ik zie nu pas dat er een sale-topic is en dat terwijl ik al druk in voorbereiding ben met 7 mystery cards (helaas wel 2 dubbele). Mijn wishlist is aardig vol, maar voor een deel ook met games die ik binnenkort in bundles verwacht. Aandacht zal vooral uitgaan naar de ontbrekende Telltale-titels met name Game of Thrones.

Misschien handig om Is there any Deal en Enhanced Steam in de startpost te vermelden. Met name de laatste vind ik ideaal om te beoordelen of een deal echt goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Sempy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:47:
Ik zie nu pas dat er een sale-topic is en dat terwijl ik al druk in voorbereiding ben met 7 mystery cards (helaas wel 2 dubbele). Mijn wishlist is aardig vol, maar voor een deel ook met games die ik binnenkort in bundles verwacht. Aandacht zal vooral uitgaan naar de ontbrekende Telltale-titels met name Game of Thrones.

Misschien handig om Is there any Deal en Enhanced Steam in de startpost te vermelden. Met name de laatste vind ik ideaal om te beoordelen of een deal echt goed is.
Dank & done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

Vrijdag

De Zwarte

Ik zit vooral te wachten op een flinke korting op de Apogee bundel. Kan ik eindelijk Cosmo en Hocus Pocus uitspelen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30

luigi87

Domotica Fanaticus

Vrijdag schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:47:
Ik zit vooral te wachten op een flinke korting op de Apogee bundel. Kan ik eindelijk Cosmo en Hocus Pocus uitspelen :9
geweldige games, ik denk dat ik ze een jaartje terug uitgespeeld heb zonder veel moeite. terwijl ik heel lang geleden het niet voor elkaar kreeg.
Heb je Commander keen ook al uitgespeeld?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

luigi87 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:54:
[...]

geweldige games, ik denk dat ik ze een jaartje terug uitgespeeld heb zonder veel moeite. terwijl ik heel lang geleden het niet voor elkaar kreeg.
Heb je Commander keen ook al uitgespeeld?
Keen heb ik wel allemaal uitgespeeld, hoewel dat erg lang geleden is, ik denk meer dan 15 jaar geleden :P

Van Cosmo, Hocus Pocus en Major Stryker bijvoorbeeld had ik alleen de shareware versies dus met deze bundel zou ik in één keer klaar zijn :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Het is bevestigd door Paypal: Steam Summer Sale 2015 start vanaf 11 juni a.s!

Bron

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Yup, tot de 20e met 21e als einde van alle goeie sales (denk ik). Maar Encore day zou ook de 22e kunnen zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Cybergamer op 09-06-2015 21:11 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Normaal is de laatste dag (de 21ste) de encore sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19
Was ook niet zo'n verrassing zowel Groupees als vanavond HumbleBundle korten hun bundels een week in omdat ze toch geen bundles verkopen tijdens een sale. Eigenlijk jammer, ze hebben nu een mooie Indiebundle maar geen extra games na een week.

Iemand trouwens opgevallen dat zodra je een badge craft de mistery card een week niet geruild of verkocht kan worden (ook na 11 juni). Ik hoop dat dit wordt gefixt zodat ik zo snel mogelijk die dubbele cards kan ruilen als de sale begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 646537

De Steam Summer sale 2015 loopt vermoedelijk van donderdag 11 juni tot en met 20 juni.
Waarom niet tot 3 juli of zo?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
eltweako schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:24:
Normaal is de laatste dag (de 21ste) de encore sale.
Dacht ik al ja, wist het niet zeker. Thanks!
Anoniem: 646537 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 03:38:
[...]

Hoe dat zo? Zijn 10 dagen niet lang genoeg?

[ Voor 32% gewijzigd door Cybergamer op 10-06-2015 06:17 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik zit klaar voor de Sale die morgen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Anoniem: 646537 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 03:38:
[...]

Tegen die tijd is jouw bankrekening allang leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Cybergamer schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 06:15:
[...]

Dacht ik al ja, wist het niet zeker. Thanks!

[...]

Hoe dat zo? Zijn 10 dagen niet lang genoeg?
Meeste mensen krijgen tussen de 21 en 28ste altijd hun salaris/uitkering/stufi gestort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Laatst online: 08-07 08:01

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Denk je dat Project Cars al in de sale gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JustFogMaxi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:36:
Denk je dat Project Cars al in de sale gaat?
Hooguit een minor discount. Voor de rest zou ik niet verwachten een 75% pricedrop ofzo :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Vrijdag schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:34:
[...]

Meeste mensen krijgen tussen de 21 en 28ste altijd hun salaris/uitkering/stufi gestort ;)
Daar hebben we een Creditcard voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zo, ik heb mijn wishlist even aangevuld, ben benieuwd hoeveel games ik kan gaan afstrepen na deze sale. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BPfX4wd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
[...]

Ahhja, natuurlijk...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
hyptonize schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
Zo, ik heb mijn wishlist even aangevuld, ben benieuwd hoeveel games ik kan gaan afstrepen na deze sale. :+
Hehehe Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Aan de andere kant, tegen die tijd is het vakantiegeld al weer op ;)

Serieus: Als je moet wachten op je loon om games te kopen doe je, tenzij dit je eerste loon is, m.i. iets niet goed ;)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Het verbaast me toch dat ik ondertussen weer 114 games op mijn wishlist heb staan, dat was een tijdje geleden een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Pheace schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:26:
Het verbaast me toch dat ik ondertussen weer 114 games op mijn wishlist heb staan, dat was een tijdje geleden een stuk minder.
Pheace! Steamheld. Fijn dat je ook weer aanwezig bent in dit topic 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

The Inquisitor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:03:
[...]

Pheace! Steamheld. Fijn dat je ook weer aanwezig bent in dit topic 8)
Had al zo'n vermoeden dat er ondertussen wel al een topic aangemaakt zou zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:29

Martinspire

Awesomeness

114 maar? Amateur :+
offtopic:
Zoveel games heb ik ondertussen al voor de Xbox One en bij Steam ben ik er al helemaal ver overheen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:23:
114 maar? Amateur :+
offtopic:
Zoveel games heb ik ondertussen al voor de Xbox One en bij Steam ben ik er al helemaal ver overheen
Ik kan me bij de consoles moeilijk in denken dat er meer dan 114 games zouden zijn die ik nog wi* kopen (wishlist, niet library) ik kom er met moeite aan 10. (daarom heb ik ook geen consoles meer gekocht sinds de PS2)

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 10-06-2015 17:30 ]

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen: