Index |
![]() [list]• Wat is dit topic? • FAQ • Deals • Vorige deals |
Wat is dit topic |
Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De geruchtenmolen is al enkele weken bezig, maar zeer waarschijnlijk begint donderdag 11 juni om 19:00 de Steam Summer Sale. De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen Daarnaast kan er wederom een badge gecraft kan worden. Cards voor deze badges ontvang je door elke aankoop met een bedrag van (cumulatief) 10 dollar hebt gekocht en door mee te spelen aan de "Monster Game". De Steam Summer sale 2015 loopt vermoedelijk van donderdag 11 juni tot en met 20 juni. Belangrijk Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
|
FAQ |
Wordt "Game X" nog goedkoper? Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen. Zie ook: Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit En de Flowchart: anandus in "Steam Summer Sale 2014" Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library? Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/. Help, mijn downloads gaan traag Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen Kan ik weer stemmen op community choices? Nope, helaas moet je dit jaar meespelen met de Monster game. Je kunt in deze game terechtkomen door de banner te klikken op de homepage. De game werkt een beetje buggy, dus houdt hier rekening mee. Is deze game echt goedkoop? Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam. Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis! Zijn er teams, net zoals vorig jaar? Nee, teams zijn dit jaar niet meer van de partij. Dit jaar moet je het doen met de Monster Game. Ik wil nieuwe deals! 7 uur 's ochtends worden nieuwe flash deals toegevoegd, dailies en de aanbiedingen die via de monstergame unlocked worden, komen om 7 uur 'savonds. Zie ook de reactie van Sempy. |
Deals |
http://store.steampowered.com/ De Summer Sale 2015 zit er helaas alweer op. Vanuit traditie is de poll over uitgaven hieronder te vinden. Namens The Inquisitor, Cybergamer, PromoX & anandus graag tot de volgende sale! Poll: Uitgaven Steam Summer Sale 2015 • • Niets / Geen aankopen • • €1 t/m €10 • • €11 t/m €25 • • €26 t/n €50 • • €51 t/m €75 • • €76 t/m €100 • • €101+ Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Daily-Deals (encore) ![]() Flash-Deal - Alweer voorbij - Community-Choice - Alweer voorbij - |
Vorige Deals |
Daily Deals [list] • Daily Deal 11/06 • Daily Deal 13/06 • Daily Deal 14/06 • Daily Deal 15/06 • Daily Deal 16/06 • Daily Deal 17/06 • Daily Deal 18/06 • Daily Deal 19/06 • Daily Deal 20/06 (ENCORE) • Daily Deal 21/06 (ENCORE) Flash Deals [list] • Flash Deals - 11/06 19:00 • Flash Deals - 12/06 07:00 • Flash Deals - 12/06 - 19:00 • Flash Deals - 13/06 - 07:00 • Flash Deals - 13/06 - 19:00 • Flash Deals - 14/06 - 07:00 • Flash Deals - 14/06 - 19:00 • Flash Deals - 15/06 - 07:00 • Flash Deals - 15/06 - 19:00 • Flash Deals - 16/06 - 07:00 • Flash Deals - 16/06 - 19:00 • Flash Deals - 17/06 - 07:00 • Flash Deals - 17/06 - 19:00 • Flash Deals - 18/06 - 07.00 • Flash Deals - 18/06 - 19:00 • Flash Deals - 19/06 - 07:00 • Flash Deals - 19/06 - 19:00 • Flash Deals - 20/06 - 07:00 Monster Game Deals (Community Choice) [list] • Monster Game Deal 12/06 • Monster Game Deal 13/06 • Monster Game Deal 14/06 • Monster Game Deal 15/06 • Monster Game Deal 16/06 • Monster Game Deal 17/06 • Monster Game Deal 18/06 • Monster Game Deal 19/06 |
Deze post wordt continu bijgewerkt wanneer er nieuwe deals zijn. Alle vorige deals zijn te vinden onder het desbetreffende kopje.
Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic, PM mij of een mede-auteur. Met dank aan eL_Jay voor de TS lay-out.
[ Voor 35% gewijzigd door The Inquisitor op 21-06-2015 11:07 ]