Steam/XBL: Avioto
Anyways, morgen nog een bepaalde tijd dat de sale zal gaan beginnen of is dat de laatste jaren niet echt een standaardtijd?
Op zich heb ik aardig wat geinige titels op mn wishlist staan. Enige full-price game waarvan ik op een mooie aanbieding hoop is GTA. Hoewel ik hem al op de 360 en X1 heb (lol), wil ik hem ook nog op de PC aanschaffen om de Oculus Rift op los te laten. Maar gezien ik hem al 2x heb, vind ik 60 euro nu wel wat veel
Is altijd de standaardtijd.
Maar waarschijnlijk gaan de servers dan plat, dus ik zou even een kwartier wachten
[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 10-06-2015 19:42 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Nee hoor.The Inquisitor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:33:
[...]
Tegen die tijd is jouw bankrekening allang leeg
Inderdaadanandus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:41:
19:00
Is altijd de standaardtijd.
Maar waarschijnlijk gaan de servers dan plat, dus ik zou even een kwartier wachten
Dan kunnen we bij deze ook meteen met elkaar afspreken dat we niet elke dag om 19:00 gaan zeuren dat de kortingspercentages nog niet zijn toegepast, of heel laag liggen (foutief).
Geduld is een schone zaak
Mijn wishlist had ik al eerder aangegeven en is nogal beperkt. Je kunt alles wel kopen maar het moet ook nog gespeeld worden.
Feit is dat 37% van de verkochte steam games nooit gespeeld worden. Goede kans dat ik deze sale ook weer iets koop wat vervolgens nooit gespeeld wordt.
Games welke ik al heb, maar van harte kan aanraden als ze langskomen voor een goed bedrag zijn:
- Age of Empires 2 HD Edition:
Als je deze game vroeger gespeeld hebt weet je genoeg. Houd er wel rekening mee dat ondanks het oppoetsen de game nog steeds gedateerd aandoet. - BioShock, BioShock 2: Ondanks de leeftijd ziet de gamer nog goed uit. De game mechanics zijn hier en daar wat verouderd maar speelt nog prima.
- BioShock Infinite: Klassieker in mijn boek. De moeite waard als je een leuke shooter houd.
- Cities Skylines: Eigenlijk gewoon een nieuwe versie SimCity, maar dan niet van EA. Aanrader als je van City Building games houd.
- Deus Ex Human Revolution: Heb ik ooit gekocht en heeft een jaar in mijn steam gestaan voordat ik hem speelde. Persoonlijk vond ik de sfeer van de game erg goed. Daarnaast speelt de game lekker weg.
- Orcs Must Die (2): Zowel de eerste als de 2e zijn de moeite waard. Is eigenlijk Tower Defense in een 3D jasje. De gekste vallen komen voorbij om de orcs met de bosjes te vernietigen.
- Portal (2): Komt eigenlijk elke sale voorbij. Niet iedereen vind het geweldig, maar voor een paar euro zou ik hem gewoon kopen.
- Civilization V: Als je van deze serie houd kun je deze niet laten liggen. De Complete edition is de beste keuze.
- Tomb Raider 2013: Zeer de moeite waard. Het spel is gewoon goed gemaakt. Het speelt zich als een film (in positieve zin). Echt een avonturen game. Komt meestal spotgoedkoop voorbij (rond de €4), niet laten liggen voor dat geld.
Wat is de verwachting welke tijdszonde wordt aangehouden?The Inquisitor schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:10:
De Steam Summer sale 2015 loopt vermoedelijk van donderdag 11 juni tot en met 20 juni.
Dus 11 juni in Amerika? +- -8 uur dus morgen 08:00 voor ons?
Zoals gezegd: 19:00 (ik geloof dat het dan lokaal 9 á 10 uur is)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42417080
19:00, over het algemeen vervolgd door 03.00 en 11.00 onze tijd voor flashsales en/of community choises (het is nog niet bekend of beide aanwezig zullen zijn en in welke roulatie).
Dat is omdat je craft met cards die een trade ban hebben. De items die je dan krijgt hebben dezelfde trade ban. Cards die je gedropt krijgt kun je gewoon direct verkopen/traden.Sempy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:29:
Was ook niet zo'n verrassing zowel Groupees als vanavond HumbleBundle korten hun bundels een week in omdat ze toch geen bundles verkopen tijdens een sale. Eigenlijk jammer, ze hebben nu een mooie Indiebundle maar geen extra games na een week.
Iemand trouwens opgevallen dat zodra je een badge craft de mistery card een week niet geruild of verkocht kan worden (ook na 11 juni). Ik hoop dat dit wordt gefixt zodat ik zo snel mogelijk die dubbele cards kan ruilen als de sale begint.
Ik had wat sales geleden BioShock 2 gehaald, maar deze game is zo slecht geport naar de PC... De game crashte elke 5 minuten en elke fix op het internet werkte helaas niet.eltweako schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:04:
- BioShock, BioShock 2: Ondanks de leeftijd ziet de gamer nog goed uit. De game mechanics zijn hier en daar wat verouderd maar speelt nog prima.
Zelf heb ik op mijn wishlist vrij recente, maar ook wat oudere games opstaan. Ik zal ze ook zeker niet allemaal gamen tijdens de sale
- Divinity: Original Sin
- Final Fantasy VII
- Hotline Miami
- Never Alone
- Ori and the Blind Forest
- Strider
- Trials in the Sky
- The Talos Principle
- Tony Hawk Pro Skater HD
- Trine 3
- Wolfenstein: The new Order
- Yaiba: Ninja Gaiden Z
[ Voor 9% gewijzigd door JerX op 11-06-2015 07:48 ]
Is de vorige sales ook gelukt, krijg het toch niet uitgespeeld anders.
Enige uitzonderingen daar gelaten van games waar ik op wacht of met maten kan spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door solique op 11-06-2015 08:41 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Woaa die trailer ziet er echt hilarisch uit. Ook zeer positief die reviews. Die ga ik ook ooit aanschaffenBeakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:50:
Ben er ook weer klaar voor. Vooral aan het hunten op local multiplayer gamesVan de week Duck game gekocht en die kan ik iedereen aanraden. Maarja van de week pas gereleased met korting dus weinig kans dat hij er deze keer al bij zit. Maar voor local mp lovers....kopen !
ARK zou lang wachten worden dan.. Gewoon nu al kopen!spokje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:08:
Ik hoop op Cities Skylines en Ark: Survival Evolvedlekker dino's knallen!
Zeker 'Gang Beasts' in de gaten houden. Het is wel enkel lokaal te spelen. Het is nog in early access dus mogelijk komt online er nog wel bij.Beakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:50:
Ben er ook weer klaar voor. Vooral aan het hunten op local multiplayer gamesVan de week Duck game gekocht en die kan ik iedereen aanraden. Maarja van de week pas gereleased met korting dus weinig kans dat hij er deze keer al bij zit. Maar voor local mp lovers....kopen !
Steam: Grim
Die heb ik allang johNuCl3aR schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:05:
[...]
Zeker 'Gang Beasts' in de gaten houden. Het is wel enkel lokaal te spelen. Het is nog in early access dus mogelijk komt online er nog wel bij.
Ik hoop dat Toybox Turbo's en Assault android Cactus in deze sale zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2015 10:14 ]
Pas vanaf 19:00 vanavond, net zoals altijd.SamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:10:
hm.... nog steeds niet begonnen.... iemand een idee hoe laat dan?
Staat meerdere keren op pagina 5 + in de eerste regels van de topicstart.SamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:10:
hm.... nog steeds niet begonnen.... iemand een idee hoe laat dan?
Steam: Grim
Cities Skylines en This War of Mine lijken mij de meest waarschijnlijke aankopen uit mijn lijst. Dead State zal waarschijnlijk nog iets te duur blijven.
Edit: aangezien ik Wasteland 2 in principe al heb maar vervangen met Sunless Sea, die maakt nog een kans deze sale.
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 11-06-2015 10:17 ]
Shit, I feel stupid nowNuCl3aR schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:12:
[...]
Staat meerdere keren op pagina 5 + in de eerste regels van de topicstart.
klinkt bekend....mschol schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:17:
met een steam lib van >1100 games wil ik eigenlijk gewoon niks kopen.. maar dat zal wel niet lukken..
Lukt het is eerder de vraag. Zal niet de eerste keer zijn dat ik onderweg ben om een sale game aan te schaffen om er dan achter te komen dat ik hem al heb ...mschol schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:17:
met een steam lib van >1100 games wil ik eigenlijk gewoon niks kopen.. maar dat zal wel niet lukken..
Haha, ja kun je nog meer rommel kopenmschol schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:17:
Uit eindelijk koop je toch alle games van 0,19 weer op ^^mschol schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:17:
nee daar hebben we bundels voorSamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:18:
[...]
Haha, ja kun je nog meer rommel kopenDan haal je de 1200 wel
mja, meestal weet ik wel ongeveer welke games ik al heb, zeker de games die ik bewust wil kopen (de rest is meestal aanhangsel in bundels)Pheace schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:18:
[...]
Lukt het is eerder de vraag. Zal niet de eerste keer zijn dat ik onderweg ben om een sale game aan te schaffen om er dan achter te komen dat ik hem al heb ...
Daar zit ik ook op te wachtenPheace schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:14:
This War of Mine lijken mij de meest waarschijnlijke aankopen uit mijn lijst.
Zit zelf nu weer even wat (game)tradingcards binnen te halen, dan kan ik weer lekker craften straks.
Some companies are raising prices on their Steam products in advance of the Summer Sale. Again.
Voorbeelden
Dit soort dingen gebeuren overal.
The Inquisitor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:37:
Je ziet het altijd aan het einde van het jaar. Winkels, vooral speelgoedwinkels, verhogen in november de prijzen, zodat ze rond Sinterklaas, etc goede aanbiedingen lijken te hebben.
The Inquisitor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:37:
Hmja, enerzijds vind ik het een smerig handeltje, maar anderzijds is het maar een marketingtruc. Als je meer korting krijgt denk je ook goedkoper uit te zijn. Uiteindelijk is de game netto ook daadwerkelijk goedkoper...
Helicopter Simulator 2014: Search and Rescue
Release: 28th February 2014
€ 5.99 € 17.99
€ 12.00 (200.33%) since 9th June 2015
ik vind het schandalige praktijken, en ik vraag mij af of het wel mag, zomaar je prijzen verhogen voor sales
[ Voor 9% gewijzigd door mschol op 11-06-2015 10:42 ]
Alle Gajin dingen boycotten zou ik zeggen. Op alles doen ze gewoon +10 Euro zowat..
Het is ook schandalig daarom ook niet te impulsief kopenmschol schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:41:
[...]
[...]
ik vind het schandalige praktijken, en ik vraag mij af of het wel mag, zomaar je prijzen verhogen voor sales
Ik zelf heb ook nog wel wat games op mijn wishlist staan welke voornamelijk Final Fantasy en wat platformers
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ben je nou serieus?Dutchredgaming schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:55:
De sale begint toch vanaf 17:00?
[ Voor 22% gewijzigd door The Inquisitor op 11-06-2015 10:56 ]
-> (Steam) Game Trading TopicSamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:55:
Iemand nog interesse om een Risk of Rain Steamkey te ruilen?
We gaan her wel weer zien.
Off-topic: V&A in de gaten houden, zag hem vanochtend langs komen voor €19,-garriej schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:00:
De mooiste zomerweek van het jaar staat weer voor de deur!ben benieuwd, wil toch eigenlijk nog wel GTA aanschaffenvoor de PC, maar verder staat er niks op de wishlist. Ja the withcer 3, maar ik verwacht daar geen mega kortingen op.
We gaan her wel weer zien.
On-topic:
Hoop dat de nieuwe cities voor een leuke prijs verkocht gaat worden, en AOM HD (minimaal 75%)
Verder hoop ik me in te houden dit jaar.... Ook al braaf geen geld besteed aan League, ik geloof in mezelf!
Omdat ik de afgelopen 2(?) maanden geen geld aan league(en heartstone) heb uitgegeven, ben ik JUIST bang dat het deze sale helemaal fout gaat.IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:05:
[...]
Off-topic: V&A in de gaten houden, zag hem vanochtend langs komen voor €19,-
On-topic:
Hoop dat de nieuwe cities voor een leuke prijs verkocht gaat worden, en AOM HD (minimaal 75%)
Verder hoop ik me in te houden dit jaar.... Ook al braaf geen geld besteed aan League, ik geloof in mezelf!
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Het is ieder jaar zo en iedere grote update vindt plaats om 19:00.Redax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:41:
Ik ben benieuwd of de sale daadwerkelijk om 19:00 uur vanavond zal beginnen. Tot dusver nog geen nieuwsbericht waar echt goede bronnen vermeld staan.
Waarom zou het nu niet zo zijn?
Na ja, het zal wel 19:15-19:30 worden. Aangezien iedereen het zo langzamerhand weet en de servers bestookt.
Maar ik heb geen haast, een dag later is voor mij ook prima, ik hoef niet in de eerste minuten een aanbieding te hebben. (of mis ik iets wat de eerste zoveel mensen krijgen?)
Eventuele price errors.IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:45:
Maar ik heb geen haast, een dag later is voor mij ook prima, ik hoef niet in de eerste minuten een aanbieding te hebben. (of mis ik iets wat de eerste zoveel mensen krijgen?)
Op de eerste dag kan je er altijd van uit gaan dat het wel eens tot 20:00 kan duren voordat je eindelijk op steam kan omdat die altijd gelijk overbelast is.Redax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:41:
Ik ben benieuwd of de sale daadwerkelijk om 19:00 uur vanavond zal beginnen. Tot dusver nog geen nieuwsbericht waar echt goede bronnen vermeld staan.
Mocht je Skylines bedoelen, die heeft niets te maken met de 'oude' Cities (XXL), dat was een andere developer.IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:05:
[...]
Hoop dat de nieuwe cities voor een leuke prijs verkocht gaat worden
Ja, die bedoel ik inderdaad. En was ook niet van plan de oude te kopen, minder goede dingen over gehoord dan SkylinesPheace schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:52:
[...]
Mocht je Skylines bedoelen, die heeft niets te maken met de 'oude' Cities (XXL), dat was een andere developer.
Ah, daar heb ik nog ooit voordeel van gehaald, ga ik nu ook niet op rennen xDThe Inquisitor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:47:
Tsjah je moet zelf geloven wat je wilt. De paypal berichten zijn al eerder genoemd.
[...]
Eventuele price errors.
Kan natuurlijk wel interessant zijn als je ze doorverkoopt. :x
Redax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:53:
Ik doelde niet zozeer op het tijdstip maar meer naar de datum. Is het al zeker dat de sale vandaag zal gaan beginnen?
The Inquisitor schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:47:
De paypal berichten zijn al eerder genoemd.
Ik heb gisteren mijn wishlist ook even bekeken, mis nog aardig wat volgens mij maar ik laat me gewoon verassen door wat er op de sale voorbij gaat komen. Als ik iets zie wat me leuk lijkt koop ik het meestal toch wel.
Hoop dat ik me deze sale boven de 500 games uit ga komen, het is meer een verzameling geworden dan games die ik allemaal wil spelen.
I'm an Ironman!
500?!?Madstorm schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:18:
Hmm, hoe laat begint de sale?
Ik heb gisteren mijn wishlist ook even bekeken, mis nog aardig wat volgens mij maar ik laat me gewoon verassen door wat er op de sale voorbij gaat komen. Als ik iets zie wat me leuk lijkt koop ik het meestal toch wel.
Hoop dat ik me deze sale boven de 500 games uit ga komen, het is meer een verzameling geworden dan games die ik allemaal wil spelen.
Dacht dat ik al veel had met 70 games..
[ Voor 4% gewijzigd door Redax op 11-06-2015 12:23 ]
Vorige sale Valiant Hearts gekocht, bijzonder leuk spel. Deze sale staat iig This war of mine op de lijst. En misschien als aanloop naar Fallout 4 toch nog ff New Vegas kopen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je bij voorkeur de eerste paar uur de steam sale mooi kunt ontwijken want alles loopt toch vast bij elke stap die je zetRedax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:53:
Ik doelde niet zozeer op het tijdstip maar meer naar de datum. Is het al zeker dat de sale vandaag zal gaan beginnen?
Nieuwe laptop hopelijk vandaag binnen en dan meteen wat leuke games erop zetten! Hopelijk is Killing Floor 2 in de aanbieding
Aanrader! Zeker met alle mods en actieve community die er nu nog is. Kijk wel uit dat bij de kale game(als in zonder mods) grafisch het misschien wat kan tegenvallen(spel is van 2010).Prosac2010 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:26:
En misschien als aanloop naar Fallout 4 toch nog ff New Vegas kopen.
[ Voor 26% gewijzigd door weszz op 11-06-2015 12:44 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
https://youtu.be/yr2GdRBDOmU
InderdaadRedax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:22:
[...]
500?!?![]()
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maakt er ook wel uit of je de grote AAA-games koopt of vooral bundles. Ik ben het laatste half jaar echt actief met bundlegames en zit nu op 700+ en daar komen er wekelijks 10-15 bij. Genoeg verzamelaars die op 2-3k games zitten. Gemiddelde prijs van $0,25 per game dus echt niet te vergelijken met een account met enkel mainstream titels.
Hoe kan je er nou maar 70 hebben met al die mooie Humble Bundles in de afgelopen jarenRedax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:22:
[...]
500?!?![]()
Weet iemand nog die site waar je aantal steamgames wordt vergeleken met het aantal uren dat je hebt gespeeld ? Ben wel benieuwd of ik het er ondertussen wat beter van af breng. Volgens mij kon je dan ook de zogenaamde waarde van je bibliotheek zien
Deze?Beakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]
Hoe kan je er nou maar 70 hebben met al die mooie Humble Bundles in de afgelopen jaren
Weet iemand nog die site waar je aantal steamgames wordt vergeleken met het aantal uren dat je hebt gespeeld ? Ben wel benieuwd of ik het er ondertussen wat beter van af breng. Volgens mij kon je dan ook de zogenaamde waarde van je bibliotheek zien
[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
Jazeker, die is hier te vinden: https://steamdb.info/calculator/Beakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]
Hoe kan je er nou maar 70 hebben met al die mooie Humble Bundles in de afgelopen jaren
Ontopic:
Zit zelf te wachten op:
GTA 5
Killing Floor 2
Evolve
Sniper Elite 3
Assassin's Creed Unity & Black Flag
[ Voor 10% gewijzigd door BlazeMuis op 11-06-2015 13:13 ]
It would take you...
2436 continuous hours
101 days,12 hours,11 minutes
of gameplay to complete your Steam library
Als er er aan denk om te kijken, zijn het altijd spellen die ik niet hoefBeakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]
Ik heb er blijkbaar 96. Zitten wel een paar bundels in (maar geen humble ones).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik moest ook nog studeren, werken, een leven hebben en zoBeakzz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door TommyGun op 11-06-2015 13:24 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
1618 continuous hours
67 days,10 hours,38 minutes
Lang leve al die Humble Bundles!
9749 continuous hours
1 year,41 days,5 hours,14 minutes
Misschien moet ik niet te veel aanschaffen deze sale.
95 days,8 hours,45 minutes
Valt relatief gezien nog mee
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is opgezet om de modjes voornamelijk tijdens Steam sales een beetje te ontlasten. Geen reden meer om die topics te vervuilen met offtopic statspamming en cijfergeiling, dat kan nu allemaal hier! |
Niet heel lullig bedoelt, maar dat is letterlijk overgenomen van hier:
[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
^_^

Ik zit nog niet halfweg The Witcher 3, en moet daarna nog enkele games tackelen die ik met de Kerst nog gekocht heb
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
You were not ready!KipCurreh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:45:
Oh my god dit komt veel te vroeg !
Ik zit nog niet halfweg The Witcher 3, en moet daarna nog enkele games tackelen die ik met de Kerst nog gekocht heb![]()
Steam sales moet je 6 maanden van te voren plannen, net na de andere grote Steam sale

Steam doet het overigens goed met dingen deels verstopt houden, ik kan nergens in de vertaalstrings iets over de sales zien

Games die ik echt wil zijn:
Big Parma (nog niet uit
FNAF series
Talos Principle
[ Voor 46% gewijzigd door Joostlek op 11-06-2015 17:01 ]
«Nooit geschoten is altijd mis»
Altijd rekening houden met summer/winter sale ^^Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:52:
Oke, dit gaat tricky worden, dat worden 2 weken met weinig geld, maar waarom maar 10 dagen? Doet steam niet meer aan 2 weken.
Ik ga er trouwens wel van uit dat het 14 dagen is, van 11 juni tot 25 juni is!
Meestal is de laatste dag/dagen een best of (herinnert de storefront op de laatste dag om precies 19:00 (Borderlands 2: -114% etc.))itzmxtch schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:54:
[...]
Altijd rekening houden met summer/winter sale ^^
Ik ga er trouwens wel van uit dat het 14 dagen is, van 11 juni tot 25 juni is!
Ja laatste dag zijn sowieso de beste daily deals van de afgelopen dagen weer op sale. Borderlands 2 gaat waarschijnlijk wel -75% als het niet meer is.Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:02:
[...]
Meestal is de laatste dag/dagen een best of (herinnert de storefront op de laatste dag om precies 19:00 (Borderlands 2: -114% etc.))
Ik bedoel dat om 19:00 de site bugs vertoond en toen zei ie -114%itzmxtch schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:06:
[...]
Ja laatste dag zijn sowieso de beste daily deals van de afgelopen dagen weer op sale. Borderlands 2 gaat waarschijnlijk wel -75% als het niet meer is.
Juist, alleen is de site praktisch onbereikbaar rond die tijd.Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:12:
[...]
Ik bedoel dat om 19:00 de site bugs vertoond en toen zei ie -114%
Overigens doen die prijsfouten zich volgens mij niet meer voor. Zou ook wel slordig zijn als je zulke bug nog niet weg hebt na zo veel sales.
https://www.g2a.com/lords...-steam-cd-key-global.htmlYonix schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:21:
Mijn wishlist is niet groot, maar Dying Light en Lords of The Fallen staan er zeker bij! Ik wacht al een tijdje op de Lords of The Fallen, maar vind € 25,- (of € 29,99) nog iets teveel geld.
14,91 inc tax
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Voor de rest, ik twijfel er eigenlijk niet aan dat het om 19:00 start. Wat je wel kunt verwachten is dat het een tijdje kan duren voordat de website weer reageert en de aanbiedingen laat zien.
Houd er ook rekening mee dat de kortingen die je ziet vaak niet meteen de juiste percentages hebben. Wacht dus een paar minuten voordat je een screenshot post, na 5 á 10 min weet je zeker dat de kortingpercentages kloppen.
handige site: https://steamdb.info/sales/
reddit draadje: https://www.reddit.com/r/...z4/steam_sale_megathread/
subreddit: https://www.reddit.com/r/steam

[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 11-06-2015 18:24 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat doet dat dan ?eltweako schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:09:
Het is al eerder gezegd maar ik herhaal het nog een keer: De Enhanced Steam browser plugin kan veel ellende voorkomen.
[ Voor 56% gewijzigd door rwbk op 11-06-2015 18:55 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Woask op 11-06-2015 18:56 ]
Je kunt makkelijk zien of een game echt goedkoop is op de Steam website. Je ziet de laagste prijs die de game ooit geweest is (op Steam of op wat andere sites). Handigrwbk schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:53:
Wat doet dat dan ?
Is er trouwens een plek (net als voor PS en XBO) waar je steamaccounts kan vinden van tweakers? Momenteel niet heel veel vrienden daarop.
Steam: rh1991
Daar kun je wel vanuit gaan. Kijk om 19:30 wel weerRedax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:59:
Zou het echt om 19:00 beginnen of krijgt de Steam site dan een DDOS?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Er word in dit topic niet georganiseerd tot het samenkopen van multipacks
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is