Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, jammer hoor. Ik had gehoop dat Wolfenstein een ouderwetse rechttoe rechtaan-shooter zou zijn. En hoewel het schieten dat wel is, zitten er weer van die Battlefield-achtige cutscenes in waardoor van lekker doorspelen steeds geen sprake is.

Waarom moet dat toch altijd? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Hele nacht opgebleven om te zien hoe YOWH #6 supergoed van start ging, totdat opeens alle progress werd gereset, iedereen hun items werd afgepakt, en we vervolgens totaal geen vooruitgang meer boekten omdat mensen AFK zijn en hun browser niet refreshen. Feestje :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kroepoekoe op 21-06-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:29

mrc4nl

Procrastinatie expert

Beakzz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:20:
[...]

Niet zo goed dus anders had je pas gestopt als de vogeltjes beginnen te fluiten :p Maar is het wat in vergelijking met 4 ? Ik lees nogal wat horror stories over de dlc en dat het een goed idee is om op de complete edition te wachten. Ga hoe dan ook wachten tot de wintersale, want de Tropico serie helpt me altijd tijdens winterdepressies :)
Heb nog geen tropico DLC gekocht maar vermaak mij prima met de game. Er zijn best wel wat wijzigingen ivm de vorige tropico game. Je gebouwde eiland gebruik je ook voor komende missies je hoeft niet telkens bij 0 te beginnen. Wel heb je 2 eilanden waar je de missies moet voltooien Voordat je verder kan gaan met de eerste.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100.000.000 is binnen *O* Totaal legitiem ook. Bizar hoe interessant je een van de meer nutteloze bezigheden opeens kunt vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ben net begonnnen in The Witcher (deel 1) wat een geweldig spel. Zeker als je van Mass Effect houdt dan is het een aanrader. Een stuk beter in ieder geval dan Dragon Age en kost maar €1,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Oh man, als je van chess with laz0rs houdt, moet je zeker Khet nemen. Net even een paar potjes gespeeld tegen vrienden. Het is veeeeeeeeeeeel leuker dan schaken! :D Helaas wel een beetje buggy.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Ik weet niet of het al gemeld is (allemaal posts over een spelletje?), maar Mount & Blade Full Collection voor 13,59 is echt een koopje.
http://store.steampowered.com/sub/50292/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oheng schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:35:
Ik weet niet of het al gemeld is (allemaal posts over een spelletje?), maar Mount & Blade Full Collection voor 13,59 is echt een koopje.
http://store.steampowered.com/sub/50292/
Wat zeur je, jij post ook over een spelletje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Weet iemand nog een goede game zoals SpaceChem? Dus waar je puzzels/breinbrekers moet oplossen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gefeliciteerd alle 100m-ers maar het valt wel enorm op de enige room van MGS2015 die de 100M al heeft gehaald is room 5 terwijl Room 1 t/m 4 ( en 5 in de komende 3 minuten) allemaal op 100M zitten ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:39:
Weet iemand nog een goede game zoals SpaceChem? Dus waar je puzzels/breinbrekers moet oplossen.
Laat dat eens, ik was net klaar met kopen :(

Zijn Antichamber of The Stanley Parable iets voor jou?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
ik zit in yowh 5, bijna 100 mil !! :)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheez88 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:47:
ik zit in yowh 5, bijna 100 mil !! :)
Dat gaat best lekker vandaag :) Ik zag dat het eindscherm nog niet integraal op Youtube staat. Heeft iemand toevallig trek om dat te doen? Wellicht leuk als aandenken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Laat dat eens, ik was net klaar met kopen :(

Zijn Antichamber of The Stanley Parable iets voor jou?
Niet echt. Ik zoek meer echt dingen oplossen om naar een moeilijker level te gaan. Nier rondlopen en dergelijke.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:50:
Niet echt. Ik zoek meer echt dingen oplossen om naar een moeilijker level te gaan. Nier rondlopen en dergelijke.
Dat klinkt toch wel erg als Antichamber :Y The Stanley Parable is geen puzzlegame as such, maar Antichamber toch echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Dat gaat best lekker vandaag :) Ik zag dat het eindscherm nog niet integraal op Youtube staat. Heeft iemand toevallig trek om dat te doen? Wellicht leuk als aandenken :)
ik ben het nu aan het capturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:58:
[...]

Ik heb daar goed over nagedacht maar ik heb me zojuist over laten halen door een wildvreemde om een spel te kopen wat ik normaal niet eens bekeken had. Ook wel weer erg leuk moet ik zeggen.
We gaan rustig beginnen en als ik hier al 100 uur mee bezig ben, met mijn aanleg voor vechten dus 200 uur dan is de winter sale er alweer. Ik ben heel benieuwd. Ik wacht nog even een dagje omdat ik een paar ruilvoorstellen op Barter heb geplaatst. Als die worden afgewezen koop ik het spel morgen.
Als ik de pan in wordt gehakt de eerste 10 minuten zal ik aan je denken :P
Hahaha jahoor dat is prima. Ben erg benieuwd wat je ervan vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat een "clicking"-game zo populair kan zijn. Het kon mij dus totaal niet boeien. Ik heb niet eens spellen gekocht bij Steamsale deze keer. Ik heb nog genoeg spellen op mijn lijst staan die ik eigenlijk nog eens moet uitspelen zoals Fall Out:NV (zeker aan te raden met de extra mods) en Wasteland 2.

Ik heb wel een ding gekocht op Steam: Sony Movie studio 13 platinum. Een video editor voor beginners die geen zin hebben in alle features van Sony Vegas Pro. De interface zit overzichtelijk in elkaar en er zijn ook tutorials. Je kan er vrij snel mee aan de slag. Enige minpunt is dat je wel via Steam moet inloggen om het te gebruiken.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:59:
Dat een "clicking"-game zo populair kan zijn. Het kon mij dus totaal niet boeien.
Aan het spel zelf is, buiten de artwork, inderdaad geen donder. Aan wat het teweeg brengt daarentegen weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Aan het spel zelf is, buiten de artwork, inderdaad geen donder. Aan wat het teweeg brengt daarentegen weer wel :)
idd, het vergt heel wat organisatie, scripting/strategie en samenwerking van 1500 randoms(!!!) om de 100 mil te krijgen want anders zul je het niet halen

het spel zelf is natuurlijk geen reet aan

[ Voor 3% gewijzigd door TI_Observer op 21-06-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
De Summer Sale 2015 zit er helaas alweer op, alleen de encore is nog druk bezig. Vanuit traditie is de poll over uitgaven hieronder te vinden. Namens The Inquisitor, Cybergamer, PromoX & anandus graag tot de volgende sale! :)

Poll: Uitgaven Steam Summer Sale 2015
• Niets / Geen aankopen
• €1 t/m €10
• €11 t/m €25
• €26 t/n €50
• €51 t/m €75
• €76 t/m €100
• €101+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394820&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De poll is ook de te vinden in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Zonde dat Killing Floor 2 maar 20% korting heeft. Het enige spel waar ik echt op zat te azen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:09:
De Summer Sale 2015 zit er helaas alweer op, alleen de encore is nog druk bezig. Vanuit traditie is de poll over uitgaven hieronder te vinden. Namens The Inquisitor, Cybergamer, PromoX & anandus graag tot de volgende sale! :)

*poll*

De poll is ook de te vinden in de TS :)
Zelf €35,- uitgegeven:
- Contrast
- Costume Quest 1 en 2,
- Ikaruga
- Rogue Trooper
- Sine Mora
- Worms Armageddon

Niet zo belagelijk veel als vorig jaar maar had dan ook als voornemen om onder de €50,- te blijven deze keer. Achteraf een beetje spijt dat ik Walking Dead 1 en 2 niet in de daily gehaald heb en misschien koop ik Metro Redux nog. Maar dan blijf ik alsnog onder de €50,- en blijft de poll kloppen.

Wat me trouwens verbaast is dat Don't Starve Together nog in de sale blijft. Wie heeft die game nou nog niet aangezien iedereen er 2 kreeg? Heb er nog steeds 1 die ik aan niemand kan giften omdat iedereen in mn friendlist die al heeft. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Schade is slechts drie games, drie meer dan mijn bedoeling was. The Vanishing of Ethan Carter, The Banner Saga en Metro: Last Light Redux.

Volgens mij komt dat op ongeveer 15 euro uit. * JanW is trots op zichzelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik heb in elke sale een max van 50 euro. Niet zozeer dat ik er niet overheen MAG gaan, maar meer dat het niet echt nodig is en ik voor dit gedrag genoeg kan kopen om een half jaar (vaak een jaar) mee door te komen

Metro 2033 Redux   4,99
Driver: San Francisco   2,49
Goat Simulator + GoatZ   4,34
Saints Row: Gat out of Hell Released   9,99
Wolfenstein: The New Order ROW   12,49
Child of Light   3,74

Totaal 38,04.

Ook voor mij dus tot 50 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Anno 2070
ARK: Survival Evolved
Assetto Corsa
Banished
Driving School Simulator 2
Euro Truck Simulator 2
Fall Out: New Vegas
Insterstellar Marines
Medieval Engineers
Metro 2033 Redux
Metro: Last Night Redux
Stranded Deep
Ik denk dat ik rond de €100 kwijt was, ik kan iig weer even flink vooruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:29

mrc4nl

Procrastinatie expert

Vector
Tropico 5 Steam Special Edition
Ori and the Blind Forest
Never Alone (Kisima Ingitchuna)
Command and Conquer: Kane's Wrath
Command and Conquer: Tiberium Wars
Child of Light

niet zo veel veel bijzonders, maarja ik heb een hoop games al :+

[ Voor 14% gewijzigd door mrc4nl op 21-06-2015 11:46 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

50,12 euro gespendeerd. Virtuele budget was 50 euro dus ik vond dit wel heel netjes. :)

Aankopen op volgorde:
  • Don't Starve - Reign of Giants, Moet dit spel toch weer eens spelen.
  • Valkyria Chronicles, Veel goeds over gelezen en wou graag spelen, maar moet eerst veel HDD space vrijmaken!
  • Legend of Grimrock 2, Zat erop te azen.
  • PACMAN Championship Edition DX, Had een free weekend gespeeld, vond het leuk. Wou een simpel spelletje erbij.
  • The Guild Gold Edition, Umm.. just for completion of collection. Hey, het was cheap. :P
  • Despair, Slechts 9 cent. Wou wel eens zien of de trading cards dit zou terugverdienen. :+
  • Rock of Ages, Leek wel leuk en was cheap.
  • Pixel Heroes, Echt een leuk spelletje. :D Humor is heerlijk melig.
  • Morphopolis, Voor de achievements. Voor de rest kutspel door de controls. Was gelukkig cheap.
  • FORCED 4-Pack, Leek me wel leuk, toch beetje spijt van aankoop. Werkte wel goed maar voorlopig niet iemand die hier interesse in heeft. Met buddy gespeeld maar hij vond het niets. Ik vond het in ieder geval wel beter dan de Gauntlet remake.
  • J.U.L.I.A., Mooie scifi adventure game. Uitgespeeld! 8)
  • How to Survive, Why not.. cheap en leek me wel geinig.
  • Town of Salem, Peer pressure. Vrienden willen dit spelen. Ik zei alleen als het in daily/flash komt met extra discount. Guess what happened the next morning... :+
  • Fight the Dragon 4-Pack, Leuk spelletje! Wat aan vrienden gegifted en al een paar potjes samengespeeld. Gewoon leuk hack'n'slash. Veel geiniger dan FORCED.
  • The Stanley Parable, Een let's play eventjes gekeken, lag in een deuk door de narrator, toen zelf maar gekocht om zelf uit te spelen. :) Uitgespeeld, btw!
  • Khet 2.0 2-Pack, CHESS WITH LAZ0RS! Hartstikke gaaf. Paar potjes al gespeeld met vrienden.
Al met al best tevreden. Alleen had ik FORCED best kunnen laten staan.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 11:30
Wolfenstein: The New Order ROW
Apotheon
Legend of Korra
Sir, You Are Being Hunted Steam
Wolfenstein: The Old Blood ROW
Chime

Nog geen 50 Euro gespendeerd. Koop de laatste steamsales eigenlijk alleen als het op mijn wishlist staat en af en toe een goedkoop spel dat ik nog niet kende (in dit geval Chime).

Tripple A titles koop ik tegenwoordig nog maar zelden via Steam omdat deze vaak al ergens anders goedkoper zijn gepasseerd.

Daarnaast heb ik net zoals vele last van een overvolle lijst met spellen waarvan ik nog een hoop te spelen heb. Sta nu op 35% van de 1000 games gespeeld op Steam. Games die ik heb gekocht op Steam heb ik wel allemaal gespeeld. Anders toch zonde zo'n bedrag uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:36
Veel wat er voorbij kwam had ik al. Gisteren zitten te puzzelen en toch nog wat games gekocht:
  • Defcon - Al een oudere game, maar werkt goed samen met mijn AMBX setje, plus het blijft een "leuk" spel.
  • Dishonored GOTY - Een must have, enige game die ik 3x achter elkaar uitgespeeld heb.
  • Prison Architect - Van de makers van Defcon, leuke "tycoon" achtige sim.
  • BattleBlock Theater - Grappige game voor tussendoor, de steam trailer alleen al was een reden om hem te kopen.
  • Worms Reloaded - Geen worms in mijn steam library kan natuurlijk niet.
  • Worms Ultimate Mayhem - 3D versie van worms, blijft vermakelijk.
Schade valt dus wel mee.

[ Voor 48% gewijzigd door eltweako op 21-06-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
- GTA V - had eigenlijk verwacht dat hij een stuk goedkoper met de Steam Sale zou zijn. Helaas alleen wat extra online cash.
- NBA 2K15 - voor 13 euro leuk om een keer te proberen.

Ik denken dat ik toekomstgericht beter een 256 GB SSD kon nemen. GTA V is 60 GB en NBA2K15 is 45 GB. Had dus beter een 500 GB kunnen nemen! 8)7

Uiteindelijk geen Assetto Corsa of Project Cars gekocht, maar m'n iRacing membership voor een jaar verlengd voor de helft van de prijs. :)

[ Voor 17% gewijzigd door JPtjeeNL op 21-06-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik koop alleen maar tijdens de sale en heb redelijk wat gekocht (meer dan ik waarschijnlijk zal spelen). Sommige games zijn echter zo goedkoop, die kan je gewoon niet laten liggen:
  • Deadlight
  • Lego Marvel Super Heroes
  • Fist of Jesus
  • Banished
  • Age of Wonders 3
  • Homebrew - Vehicle sandbox - wordt waarschijnlijk een refund.
  • Spintires
  • Invisble Inc.
  • Talisman
  • One Finger Death Punch
  • Space Rangers HD
  • Ronin
  • Pool Nation - favoriet van deze sale.
  • Windward
Waarschijnlijk koop ik FSX steam edition nog wel vandaag. Nu ik de lijst zie vraag ik me eigenlijk af of ik onder de €50 zit.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
wontcachme schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:39:
Infinifactory al bekeken? Is ook van Zach. Wel nog gelabeld als early access, maar eigenlijk gewoon een compleet spel met 25-30 uur aan puzzels (en er komen nog regelmatig nieuwe puzzels bij)

TIS-100 is trouwens ook van hem, ook wel de moeite waard (die vind ik lastiger dan SpaceChem).

Ik ben me op dit moment ook erg aan het vermaken met The Talos Principe, en daar is geloof ik ook een demo van beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Aangezien we lijstjes gaan dumpen even de vraag om er kort de reden van aankoop achter te zetten. Dan hebben die lijstjes nog enig nut. geen opdracht dus doe wat je wil 😛

Waar zijn die mooie tabelletjes van vorig jaar gebleven ? Heb even gekeken, maar kom niet verder met de FAQ van GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Beakzz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:46:
Aangezien we lijstjes gaan dumpen even de vraag om er kort de reden van aankoop achter te zetten. Dan hebben die lijstjes nog enig nut. geen opdracht dus doe wat je wil 😛

Waar zijn die mooie tabelletjes van vorig jaar gebleven ? Heb even gekeken, maar kom niet verder met de FAQ van GOT.
Bedoel je dit?

Game 1€ 0,00
Game 2€ 0,00
Totaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
The Walking Dead: 400 Days
The Walking Dead Season 2
BioShock Triple Pack
Plants vs. Zombies
Game Dev Tycoon

Net geen €25,- dus netjes gehouden deze keer.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

anboni schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Infinifactory al bekeken? Is ook van Zach. Wel nog gelabeld als early access, maar eigenlijk gewoon een compleet spel met 25-30 uur aan puzzels (en er komen nog regelmatig nieuwe puzzels bij)

TIS-100 is trouwens ook van hem, ook wel de moeite waard (die vind ik lastiger dan SpaceChem).

Ik ben me op dit moment ook erg aan het vermaken met The Talos Principe, en daar is geloof ik ook een demo van beschikbaar.
Infi en TIS koop ik eventueel in de volgende sale. Nu nog redelijk prijzig. Talos zal ik even beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:34:
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • The Witcher 2
  • Ori and the Blind Forest
  • Metal gear Solid V: Ground Zeroes
  • Final Fantasy VII
  • Final Fantasy VIII
  • Final Fantasy XIII
  • Brothers - A Tale of Two Sons
  • Prison Architect
Gelukkig is het bij bovenstaande lijstje gebleven (tenzij iemand nog echt toppers aanraad in de loop van de middag hier ;+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Mijn nieuwe games tijdens de sale (enkele games niet direct van de Summer Sale):
  • Cities Skylines (een van de weinige recente city builders die succesvol lijkt te zijn + workshop, I'm there)
  • Defense Grid 2 (want 1 was de beste tower defense game voor een lange tijd, ben benieuwd naar 2)
  • Galactic Civilizations III (want 2 was een geweldige space 4x dus hopelijk deze ook)
  • King's Bounty The Dark Side (want ik heb de rest, alhoewel niet veel gespeeld tot nog toe)
  • Offworld Trading Company (Ik hou van traden al ben ik bang na gelezen te hebben dat de games misschien wat te kort zijn voor mijn smaak)
  • This War of Mine (meesterlijk survival door scavenging in een geweldige sfeer, alleen jammer dat er geen zombies zijn :D)
  • Endless Guardians Expansion Pack (kan ik eindelijk de game eens uitproberen nu hij 'compleet is')
  • Europa Universalis IV Expansions die ik miste (idem)
  • Anno 2070 DLC Complete Pack (idem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 12:17
Age of Mythology EX€ 6.99
Besiege€ 5.94
Tomb Raider: Legend€ 1.39
Tomb Raider: Anniversary€ 1.79
Sonic and SEGA All Stars Racing € 4.99
Grid€ 2.59
Sid Meier's Civilization V: Complete€ 9.99
BioShock Triple Pack€ 8.99
Ryse: Son of Rome€ 13.59
Need for Speed: Undercover€ 2.19
Need for Speed: SHIFT€ 3.29
Need For Speed: Hot Pursuit€ 3.29
Rayman Legends€ 4.99
Ori and the Blind Forest*€ 11.99
Tomb Raider: Underworld€ 1.79
Tomb Raider ROW€ 3.99
Totaal€ 75.80

Een aantal games hiervan had ik al voor de XBOX 360, maar deze ga ik verkopen, en wil in de nabije toekomst een mooie HTPC / Game PC hybride maken en voortaan daar op gamen.

* Refund aangevraagd. Was toch niet helemaal wat ik er van verwachtte, ziet er erg mooi uit daar niet van.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Tomb Raider (laatste deel) is tof :) Was echt een verrassing voor me aangezien ik de vorige spellen 'meh' vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dubbel :F

[ Voor 97% gewijzigd door Beakzz op 21-06-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Inquisitor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:03:
[...]

Bedoel je dit?

Game 1€ 0,00
Game 2€ 0,00
Totaal:
Ja tnx :)

test

Game 1€ 0,00
om deze reden
Game 2€ 0,00
Totaal:

Edit : zie hie boven mijn faal. Hoe krijg ik er een 3e kolom achter die breder is voor de omschrijving ? (zonder de layout te verzieken natuurlijk.

100M club gehaald. nog rooms die hulp nodig hebben ?

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 21-06-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
The Inquisitor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:45:
Tomb Raider (laatste deel) is tof :) Was echt een verrassing voor me aangezien ik de vorige spellen 'meh' vond.
Die heb ik al eens eerder gespeeld, en inderdaad erg mooi. De voorgaande nog niet allemaal gespeeld. Dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Weet iemand of vanavond de monstergame weer reset of dat ie dan eindigt?
(room 272 #2 heb dus nog een kans nodig:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
eL_Jay schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:56:
Weet iemand of vanavond de monstergame weer reset of dat ie dan eindigt?
(room 272 #2 heb dus nog een kans nodig:()
Nog 1 reset dus volop kans ;)

De trollers zijn gevraagd om te stoppen en dat lijkt ook zo te zijn in het algemeen.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 21-06-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
ZpAz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Die heb ik al eens eerder gespeeld, en inderdaad erg mooi. De voorgaande nog niet allemaal gespeeld. Dus ben benieuwd!
Laat maar weten als je ze gespeeld hebt, wellicht dat ik het dan in de wintersale ga kopen :P De laatste TR wil ik nog wel herspelen, maar dat zal voorlopig wel niet gaan gezien mijn nieuwe aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Beakzz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:46:
[...]

Edit : zie hie boven mijn faal. Hoe krijg ik er een 3e kolom achter die breder is voor de omschrijving ? (zonder de layout te verzieken natuurlijk.
Zo:

Game1€ 6.99 omschrijving
Game2€ 4.99 omschrijving
Game3€ 1.99 omschrijving

code:
1
2
3
4
5
[table border=1 width=800 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[tr][td]Game1[/td][td]€ 6.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[tr][td]Game2[/td][td]€ 4.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[tr][td]Game3[/td][td]€ 1.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[/table]

[ Voor 5% gewijzigd door Xtuv op 21-06-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:38:
[...]

Ik zit nu met dilemma eigenlijk. De stream room waar ik in zit, die zo goed leek te gaan is redelijk dood. Omdat juist de trollen hier zitten omdat het op stream is. Nu zit ik te denken om de volgende YOWH room te nemen die open gaat binnenkort, denk dat ik daar meer kans maak om de 100 mil badge.
#48293 (Room 48293 > Level: 100000001) heeft net de 100 miljoen gehaald, dus je had niet hoeven switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Xtuv schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Zo:

Game1€ 6.99 omschrijving
Game2€ 4.99 omschrijving
Game3€ 1.99 omschrijving

code:
1
2
3
4
5
[table border=1 width=800 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[tr][td]Game1[/td][td]€ 6.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[tr][td]Game2[/td][td]€ 4.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[tr][td]Game3[/td][td]€ 1.99 [/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[/table]
Mooie tabel maar de kolom van de prijs kan natuurlijk flink kleiner.
Fijn om te zien dat er nu flink wat rooms zijn die de 100M gehaald hebben. Ik wacht nog even af of ik mijn "saldo" op kan hogen met kaarten morgen/vanavond en dan koop ik mijn mini games keurig op de laatste dag.

@Pheace heb je nog aanraders die op King's Bounty lijken? De dark side was erg leuk (hoewel uiteindelijk meer van hetzelfde zoals alle KB games eigenlijk. Dit lijkt me een mooi moment om misschien een andere leuke fantasy-style TBS (turn based strat) te scoren nu mijn aankopen lijst nog leeg is. Overigens is dit een open vraag aan iedereen ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
rockhopper schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:20:
[...]
Mooie tabel maar de kolom van de prijs kan natuurlijk flink kleiner.
Zo dus? :p
Game1€ 6.99omschrijving
Game2€ 4.99omschrijving
Game3€ 1.99omschrijving

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[table border=1 width=800]
[tr]
   [td width=300]Game1[/td]
   [td width=50]€ 6.99[/td]
   [td width=450]omschrijving[/td]
[/tr]
[tr][td]Game2[/td][td]€ 4.99[/td][td]omschrijving  [/td][/tr]
[tr][td]Game3[/td][td]€ 1.99[/td][td]omschrijving[/td][/tr]
[/table]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

Metro Redux Bundle€ 7,99Ben nu met 2033 nu bezig. Goed spel!
Prison Architect€ 4.19Voor dat geld wilde ik ook wel eens een gevangenis bouwen

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

rockhopper schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:20:
[...]@Pheace heb je nog aanraders die op King's Bounty lijken? De dark side was erg leuk (hoewel uiteindelijk meer van hetzelfde zoals alle KB games eigenlijk. Dit lijkt me een mooi moment om misschien een andere leuke fantasy-style TBS (turn based strat) te scoren nu mijn aankopen lijst nog leeg is. Overigens is dit een open vraag aan iedereen ;)
Moeilijk, misschien Age of Wonders III of Eador Genesis/Masters of the Broken World?

PS: Ik zal heel teleurgesteld zijn als ik niet op zijn minst een paar keer Space Rangers HD voorbij zie komen in deze aankooplijstjes, tenzij jullie hem allemaal al hebben uiteraard :p (Yay, iemand (Vince) heeft hem in zijn lijstje! *O* )

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 21-06-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AoW heb ik, inderdaad erg leuk! Die tweede Eador ken ik niet dus daar zal ik me eens in verdiepen vanavond (ga er zo even op uit). Bedankt voor de tip. Ik hou me aanbevolen voor andere verborgen pareltjes op TBS gebied. (fantasy setting is een pre geen must)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 21-08 13:25
Veel indiegames voor weinig gekocht, steamcards gefarmd en weer kleine spellen gekocht. Ook heb ik nog:

30 seconds heroes 4-pack
Bloody Trapland 4-pack

Nog in mijn winkelwagentje staan. Zit erg te twijfelen, nog 6,23 euro over in mijn wallet. zoek een hele goede party en/of co-op game voor weinig. Iemand nog tips?

Iemand interesse in de overige 3 van 30second voor de kostprijs? Of moet ik daar voor een V&A aanmaken?

[ Voor 5% gewijzigd door iamzero456 op 19-07-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
[table border=1 width=800] [tr] [td width=300]Five Nights at Freddy's/td] [td width=50]€ 1.24[/td] [td width=450]ik gunde Scott die 25% wel extra ;)[/td] [/tr] [tr][td]GTA SA + GTA IV[/td][td]€ ?.??[/td][td]Weet prijs effe niet[/td][/tr] [tr][td]Castle Crashers[/td][td]€ 1.19[/td][td]:3[/td][/tr][tr][td]Despair[/td][td] €0.19[/td][td]bought to fam cardz, of om een keer te sspelen[/td] [/tr][/table]

Hoe de fuck verbeukde ik dit. (camping + foon)

Five Nights at Freddy's€ 1.24ik gunde Scott die 25% wel extra ;)
GTA SA + GTA IV€ ?.??Weet prijs effe niet
Castle Crashers€ 1.19:3
Despair €0.19bought to fam cardz, of om een keer te sspelen

[ Voor 38% gewijzigd door Joostlek op 21-06-2015 15:27 ]

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Tomb Raider: Aniversary€ 1.79 Gewoon omdat het tomb raider is, kijken of het iets is. En redelijk recent vergeleken met de echte oudjes
Tomb Raider: Legend€ 1.39 zelfde als hierboven
Tomb Raider: Underworld€ 1.79 zelfde als hierboven
Blitzkrieg 1 Anthology€ 1.24 had ik al op GoG, voor die prijs op steam.. koopje :) Spel is een realistische RTS, leuke content en ziet er nog steeds redelijk uit na al die jaren. Speelt hetzelfde als Sudden Strike, al vind ik de units hier beter in 3d models.
Blitzkrieg 2 Anthology€ 1.24 'Verbetering' van 1, meer arcade dat wel. Nu volledig in 3D trouwens.
Stalingrad€ 1.24 Blitzkrieg 1 engine, meer historisch vermaak.
Desert Law€ 1.24 Blitzkrieg 1 meets Mad Max + Comic cutscenes O+
Cuban Missle Crisis€ 0.99 Blitzkrieg 1 engine game, met compleet andere setting en verhaal etc.
Cuban Missle Crisis: Ice Crusade€ 0.99 Losstaande uitbereiding van bovenstaande, weer meer content.
World War I€ 1.24 Ja dan koop je ze maar allemaal gebaseerd op dezelfde engine, de onderliggende engine is prima, en de setting is ook leuk ter variatie.
Rainbow Six Vegas€ 2.49 Gewoon een enorm goede strategische shooter.
Rainbow Six Vegas 2€ 2.49 Beter dan 1, beste van de twee. Ook online.
Brothers in Arms: HH € - -
Brothers in Arms: RTH30€ - -
Brothers in Arms: EIB € 8,99(pack)40% korting gebleven, maar toch willen hebben (in complete 3 pack)
Far Cry 2€ 2.50 geen uplay, mooie open wereld met wat flaws, verder leuke ervaring. :)
Bioshock 2: Minerva's Den DLC€ 3.36 EINDELIJK WEER EENS MET KORTING, volgende keer weer ergens in 2017 :D
Rayman Origins€ 2.50 geen Uplay, en lekker co-op Raymannen. Heerlijk.
Call of Juarez: Gunslinger€ - western arcade pew pew met cell-shading, nuff said. :+
Call of Juarez: Bound in Blood€ 6.23(pack) Voorganger van de eerste CoJ, ziet er goed uit en speelt lekker weg. Ook wel deels vrijheid om dingen te doen.

Verder heb ik Battlestations: Midway uit mn humble collection geplukt, en ergens anders Warhammer 40.000: Dawn of War; Soulstorm, Dark Crusade en Winter Assault op de kop getikt met meer korting dan steam kon bieden. :)

En natuurlijk die 100M badge al een dag of 2 :+ O+

Was meer koopjes jagen dan echt iets spannends deze keer, het meesten had ik al of waren niet aantrekkelijk qua prijs. De backlog is real. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/4ddb1282875f695b9ca52ded9883f078.png
Alle gifts op Risk of Rain na waren of 4-packs of geruild met vrienden, zo heb ik de E3 Humble Bundle gehaald voor een kameraad die geen paypal heeft die mij vervolgens weer een andere game van Steam terug gaf.

Alle games uit de store heb ik als daily en/of flash gehaald, geen zin om daar de prijzen voor op te zoeken. Alleen DS2 was nooit meer als 50% off, maar die ging ik sowieso halen.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 21-06-2015 15:26 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Evoland€ 2.49 Inmiddels al 100% uitgespeeld. TOPgame voor die paar uurtjes!
Antichamber€ 1.89 Door dit topic, nog niet gespeeld.
Disco Dodgeball€ 5.09 Zag er leuk uit, so why not?
Alice Madness Returns€ 2,19 Door de vreselijke EA DRM ook meteen mijn eerste refund. Jammer, het spel zag er wel leuk uit!
Niet Steam: Psychonauts (Humble E3 Bundle)€ 0,92 Goedkoper dan een drankje in de kroeg, en het spel sprak me wel aan.
Totaal:€ 10,39Minder dan ik had verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Geen€ 0.00Ik zei al dat ik me op de achtergrond zou houden...

Was wel een lekker goedkope sale moet ik zeggen, dat geld gaat direct naar een nieuwe GPU.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
The walking dead. Fan van de serie, dus laten we de game maar proberen.
The walking dead season 2.
How to survive. cheap en humor.
This war of mine + warchild DLC. Eens een keer wat anders.
The wolf among us.

Valt me op dat ik oud word. Meeste zijn verhalende games.

Zit nog te twijfelen over Ethan Carter.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:13
Anno 1404 Gold€ 3.74 Jeugdsentiment
Arma X: Anniversary Edition€ 5.99 Franchise compleet maken
Banished€ 4.74 Leek me een leuk spel, blijkt wel moeilijk maar heb er geen spijt van
Cities Skylies Deluxe€ 24.78 Goede recensies en valt inderdaad niet tegen
Flight Simulator X€ 12.49 Zie Add-On
FSX: F-16 Fighting Falcon Add-On€ 11.49 Oefenen voor 'de' test
Rollercoaster Tycoon 1€ 2.09 Jeugdsentiment
Rollercoaster Tycoon 2 Thrill Pack€ 3.49 Jeugdsentiment
Rollercoaster Tycoon 3 Platinum€ 6.99 Jeugdsentiment
Sim City 4 Deluxe€ 4.99 Jeugdsentiment
Totaal€ 80,79

Helaas iets te vroeg geweest met Flight Simulator X, de korting had nog iets groter kunnen zijn.
Verder maar 1 spel aangeschaft die niet op me verlanglijst stond (banished)

Steam Sale viel in ieder geval niet tegen maar ben wel onder me budget gebleven, als ik de H.O.T.A.S. (controllers) niet mee tel tenminste die ik aangeschaft heb voor FSX, meer die stond al langer op me planning. O-)

Twijfel nog wel om of de assassins creed franchise binnen te slepen (1,2, brotherhood en 3) en/of GTA V + great white shark card. Waardoor ik wel weer boven me budget ga :+
Heb in ieder geval weer genoeg te doen deze zomer.

[ Voor 10% gewijzigd door IMarks op 21-06-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:32
Eens kijken...

Metro Redux bundle€ 7.81Had Metro al, maar kon deze niet laten liggen
Wolfenstein Old Blood€ 9.99Voor vriend
Wolfenstein New Order€ 12.49Idem
Besiege€ 5.94Leek me wel een leuk spel
Steam wallet€ 15Weer eens geld uitgegeven aan badges ;( Moet er maar eens mee stoppen
Battlefield Bad Company 2 (+Vietnam + Sepcact DLC€ 5.47Voor dat bedrag kon ik het niet laten liggen
Rollercoaster Tycoon 2: Triple Thrill€ 2.49Voor die prijs...
Civ V Complete€ 9.99Heb de andere al, dus verzameling vervolledigen

Totale "schade" in games: € 31.70
Totale "schade" in gifts : € 22.48
Totale "schade" in badges: € 15.00 (ongeveer)
---------------------------------------------------
Totale "schade" deze sale: € 69.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

iamzero456 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:09:
Nog in mijn winkelwagentje staan. Zit erg te twijfelen, nog 6,23 euro over in mijn wallet. zoek een hele goede party en/of co-op game voor weinig. Iemand nog tips?
Fight the Dragon? Ik vond het in ieder geval een geslaagde party/coop spel!

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-08 23:19
Bundle:Game:Prijs:Omschrijving:
Metro Redux Bundle:Metro 2033 Redux€7,99*Gekocht zodat ik tenminste weer wat singleplayer games heb.
Metro Redux Bundle:Metro Last Light Redux€7,99*Gekocht zodat ik tenminste weer wat singleplayer games heb.
Miscreated€7,59Gekocht omdat DayZ nog steeds niet soepel loopt.
Battlefield Bad Company 2€2,19Had hem al op CD, maar wou hem ook nog op Steam
Chivalry: Medieval Warfare1€2,29Even iets anders dan al dat moderne geschiet
TrackMania Stadium€5,99Had demo gespeeld, en vond het wel een leuke race game
Bull: Scholarship Edition€1,99Oud spelletje, wou hem hebben.
BEEP€0,19Was goedkoop, dus hebben :P
Out There Somewhere€0,19Was goedkoop, dus hebben :P
RollerCoaster Tycoon 2: Triple Thrill Pack€3,49Was iets te laat met de daily deal, maar voor deze prijs is het nog steeds goed
Age of Empires 2€6,79Verleiding was te groot om hem eerder te kopen, paar dagen later in sale ;(
Rainbow Six CollectionTom Clancy's Rainbow Six Lcokdown€7,49*Tom Clancy fan :)
Rainbow Six CollectionTom Clancy's Rainbow Six 3€7,49*Tom Clancy fan :)
Rainbow Six CollectionTom Clancy's Rainbow Six Vegas€7,49*Tom Clancy fan :)
Rainbow Six CollectionTom Clancy's Rainbow Six Vegas 2€7,49*Tom Clancy fan :)
LYNE€0,89Gekocht zonder reden :D
RollerCoaster Tycoon: Deluxe€2,09Deeltje 2 al eerder in sale gekocht, dan mag deeltje 1 niet missen
This War of Mine€7,59Heeft een oorlog setting en eens vanaf een andere view
*Prijs van de bundle
De totale uitgaven zijn €56,76 dus dat valt nog wel mee. Eens zien hoe lang ik er zoet mee ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
GamePrijsomschrijving
Flatout 2€ 1.99 Heerlijke LAN arcade racer
Rochard€ 1,34 Tip uit dit topic
Lunar Flight€ 4.99 Vliegen met een moonlander (DK2 support)
GTA Vice City€ 2.49 Kijken wat de graphics mods doen
Trackmania Stadium€ 5.99 DK2 support
Space Rangers HD..€ 3.74 Tip uit dit topic
Shadowrun Returns€ 2.99 Xcom achtige gameplay en leuke stijl
Strike Suit Infinity€ 1.49 Tip van een vriend
Little Racers Street€ 1.49 I am a sucker for topdown racers
Age of Mythology EX€ 6.99 Pure Nostalgie, goede RTS
The Banner Saga€ 4.99 Stijl en verhaal spreekt me aan
Toybox Turbos€ 3.74 Micro machines 2015 :D, DK2 support
Valkyria Chronicles€ 4.99 Turnbased strategy
Blitzkrieg Anthology€ 1.24 Pure nostalgie, RTS
Blitzkrieg Anthology 2€ 1.24 Pure nostalgie, RTS
Raceroom DTM 1992€ 5.49 DLC voor Raceroom
Orbit HD€ 1.49 Cheap en goede reviews
Dwarven Brawl Bros€ 1.99 Local mp beetje zoals Towerfall
Skyhook€ 1.99 ""
Deponia€ 0.99 Tip uit dit topic
Hatoful Boyfriend€ 1.19 Vage game over datende vogels :p
Fallout 3 GOTY€ 6.79 Graphics mods proberen
Fallout New Vegas Ultimate€ 6.79 ""
Oned Finger Death Punch1.24 Cheap en grappig
Orcs Must Die 2€ 3.74 Trap defence FTW :+
Hammerwatch€ 1.79 Local mp tot 4 spelers
Infested Planet€ 3.74 Tip van een vriend
Age of wonder III€ 9.99 Turnbased explorer strategy zoals Heroes of Might & Magic
Dungeon Defenders II€ 11.49 DD1 was episch (Deze wordt bij release gratis btw.
Hero Siege€ 0.89 stijltje,prijs, posi Steamreviews
Polarity€ 0.19 prijs,posi Steamreviews
Morphopolis€ 0.19 prijs, posi Steamreviews
Grow Home€ 3.99 Lekker anders en Ubisoft maakt goede "indy style" games tot nu toe
To the Moon€ 1.19 Stijltje en prijs spreken me aan
Double Dragon : Neon€ 1.99 Local mp met 2 spelers en gewoon fun
Gaz Guzzlers Extreme€ 4.59 Lekkere arcade racer met wapens
Insurgency€ 3.74 Tactical shooter zonder crosshair vanuit een mod voor Counterstrike
Chivalry Medieval Warfare complete€ 3.19 Is weer eens wat anders dan een online shooter
Lethal League€ 4.07 Local mp tot 4 splers
PAC-MAN + All You Can EAT€ 3.74 Lekker voor tussendoor ook al had ik hem al op de XBOX 360
Salt€ 7.49 Stijltje en exploren (Early Acces
Nidhogg€ 1.39 Local mp voor 2 splers
This War Of Mine€ 7.59 Het hele idee spreekt me aan
Homeworld Remastered Collection€ 12,79 Klassieker met een hele goede remaster
Totaal: €168.79

Lekker los gegaan dus en mijn budget van €10 per dag "lichtelijk"overschreden. Een paar games die ik al een tijdje wilde voor de Oculus DK2 en wat local multiplayer games voor de wekelijkse sessies hier in de huiskamer :) Goede kans dat ik de helft nooit meer aanraak, maar dat nemen we dan mee als les voor de volgende sale :+

Al met al 1 van de betere sales die ik heb gehad en als er mensen zijn die games uit dit lijstje hebben gekocht die multiplayer zijn voeg me dan vooral toe op Steam. Mijn real life vrienden hebben kinderen en/of aan 2 tot 3 games per jaar genoeg dus daar heb ik niet veel aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 21-06-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word nu al blij van SpaceChem. Als je het opstart krijg je nauwelijks instructies en denk je Wat is deze!?, maar als je dan na je frustratie eindelijk doorziet wat de bedoeling is voelt het al alsof je iets nuttigs gedaan hebt.

Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 08:45
Gekocht;

Witcher 2 (speel nu 1 en heb 3 al maar niet gespeelt)
Battlefield 2
Assassins Creed 2
edit: Insurgency ook, was ff vergeten.
Stranded deep (briljant en uitermate niks voorstellen)
Allen waren knaak 50 en Stranded deep 9 nogwat.

Kom je uit op 20 euro nogwat.

[ Voor 15% gewijzigd door Bad Brains op 21-06-2015 17:10 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Beakzz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:41:
Lekker los gegaan dus en mijn budget van €10 per dag "lichtelijk"overschreden. Een paar games die ik al een tijdje wilde voor de Oculus DK2 en wat local multiplayer games voor de wekelijkse sessies hier in de huiskamer :) Goede kans dat ik de helft nooit meer aanraak, maar dat nemen we dan mee als les voor de volgende sale :+

Al met al 1 van de betere sales die ik heb gehad en als er mensen zijn die games uit dit lijstje hebben gekocht die multiplayer zijn voeg me dan vooral toe op Steam. Mijn real life vrienden hebben kinderen en/of aan 2 tot 3 games per jaar genoeg dus daar heb ik niet veel aan :)
Mooie lijst makker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja komt vooral door die schitterende tabel van je natuurlijk :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:56:
Waarom las ik nu The Glitcher? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mij is het gebleven bij Assassins Creed Black flag Deluxe Edition met de Season Pass. Het was me een beetje onduidelijk wat er nou allemaal bij zat, dus heb ik de losse DLC's maar gelaten voor wat ze zijn.
Ik heb de rest van de serie ook. Ben nu nog met AC3 bezig maar daarna wil ik IV in ieder geval proberen dus heb ik m maar vast gekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Hier ook maar rustig gehouden ( omdat ik al meer dan 100 spellen heb van de vorige sales die nog geen uur playtime hebben :P ).

De volgende 3 spellen zijn eruit gekomen:
- Elite: Dangerous (Vanwege de Oculus ondersteuning, heb een DK2)
- ARK: Survival Evolved (Ook vanwege de Oculus ondersteuning, wel nog performance problemen dus ff afwachten totdat ze dat hebben gefixed)
- Ori and the Blind Forest (Trailer zag er zeer leuk uit, wou het meteen hebben :P )

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hier de schade weten te beperken
  • Metro Redux Bundle
  • 2-pack Nidhogg
  • Orion Prelude
En de enige echte superdeal die ik deze sale voorbij heb zien komen (en in geïnteresseerd was)
  • How to Survive complete
Totaal een kleine 12 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
The Inquisitor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:59:
[...]

Laat maar weten als je ze gespeeld hebt, wellicht dat ik het dan in de wintersale ga kopen :P De laatste TR wil ik nog wel herspelen, maar dat zal voorlopig wel niet gaan gezien mijn nieuwe aankopen.
Als ik het onthoud.

Sonic en Sega All Star Racing draait enkel als ik de geluidskaart uitzet. Ook werkt splitscreen helaas enkel met een Xbox controller. Met een Xbox controller simulator (via keyboard) werkt wel, maar de player 1 toetsen zijn niet aan te passen, dus de toetsen moet je dan op een onhandige plek instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Als je aanwezig bent in het Wintersale topic dan onthoud ik het wel :+
En anders volgend jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Vraagje:

Als ik in mijn badge profiel staat, dan staat er:

Nog 22 kaarten te vinden voor de Summer game, is dit een fout of loop ik straks 22 kaarten mis?
Hoe claim ik deze kaarten? Want ik krijg alleen twee kaarten als ik een eerste game opstart. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaggie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 19:20
Nostordici schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:13:
Vraagje:

Als ik in mijn badge profiel staat, dan staat er:

Nog 22 kaarten te vinden voor de Summer game, is dit een fout of loop ik straks 22 kaarten mis?
Hoe claim ik deze kaarten? Want ik krijg alleen twee kaarten als ik een eerste game opstart. Alvast bedankt!
Je krijgt de kaarten alleen als je level 8 bent en alle summer sale kaarten vervallen zodra de sale over is, dus als je ze hebt en niet gebruikt zou ik ze snel nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 13:08
Mijn gekochte games tot nu toe (in volgorde van kopen):

GamePrijsCommentaar
This War of Mine€ 6,72Ik hoorde dat deze game erg goed was, en ik houd wel van strategy en resource management. Tot nu toe erg blij met de aankoop!
Assassin's Creed 2€ 2,49Ik wil eigenlijk al een aantal sales beginnen met deze serie. Nu eindelijk de stap gezet. Er werd me aangeraden te starten met AC2 en niet 1.
The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut€ 1,19Tja, waarom heb ik deze gekocht? Eigenlijk alleen maar omdat ik hoorde dat CD Projekt RED gewoonweg een hele goede studio is en ik over de Witcher serie alleen maar goede dingen hoor.
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition€ 2,99Zelfde als hierboven
Pool Nation€ 0,99Nog niet gespeeld, maar lijkt me heel leuk spel. Geen verhaal, gewoon spelen.
Eindstand€ 14,38Valt al met al nog mee vind ik

Sowieso genoeg om me weer even bezig te houden.
Maar ik sta open voor aanraders, dus als iemand nog een game heeft waarbij hij/zij denkt; 'Die MOET je hebben!' ... :)

[ Voor 0% gewijzigd door MrImpulsive op 21-06-2015 18:46 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Flight Simulator X€ 4.99 Oudere versies vroeger grijs gespeeld :)
Supreme Commander + Forged Alliance€ 7.49 RTS klassieker van grootmeester Chris Taylor
Half Life 2 Orange Box€ 4.74 Had deze alleen nog 'onofficieel' gespeeld. Voor deze prijs: must-buy!
Company of Heroes Complete€ 6.23 Een van mijn favo RTS titels, nu complete!
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes€ 4.99 Filmpjes zagen er cool uit, prima recensies.
Planetary Annihilation€ 4.19 'RTS in space', cool! Gokje, maar het proberen waard.
Rainbow Six Collection€ 7.49 Shooters met erg fijne, tactische gameplay.
Braid€ 2.69 Veel over gehoord, schijnt geniale puzzelgame te zijn.
Saints Row IV GotC Edition€ 7.49 Vond deel III erg grappig, IV nog beter?
Mount & Blade Full Collection€ 13.59 Tip van iemand op GoT. Erg interessante titel, zeker voor een Game of Thrones fan.
Space Rangers HD: A War apart€ 3.74 Tip van Pheace :) Schijnt zwaar onderschatte game te zijn.
Homeworld Remastered Collection€ 12.79 Space RTS in optima forma!
Totaal€ 80,42

Had niet echt een budget voor ogen deze keer, ging het om een interessante game en was het een sterke aanbieding dan pakte ik hem mee. Ondanks dat ik vier dagen te laat erachter kwam dat de sale al was begonnen toch prima mijn slag kunnen slaan. Anyway, ik kan weer (met gemak) een half jaar vooruit.

Overigens, de meesten van jullie weten dit denk ik al, maar toch een tip voor degenen die dit nog niet weten: Als je een account aanmaakt op IsThereAnyDeal.com kun je daar je Steam wishlist importeren in jouw eigen waitlist. Voordeel is dat je dan zicht hebt op de aanbiedingen van veel meer webshops (25+) en dat je de notificaties heel precies kunt instellen. Uiteraard kun je een maximumprijs instellen maar ook bijvoorbeeld een minimum kortingspercentage dat de aanbieding moet behelzen. Of je kunt bepaalde winkels uitsluiten of eisen dat de game DRM vrij moet zijn (dus niet draait onder Steam). Zo heb ik regelmatig aanbiedingen mee kunnen pakken die beter waren dan de aanbiedingen van Steam 8)

O ja, en corrigeer me als het niet zo is, maar volgens mij zijn er bij Isthereanydeal alleen maar bonafide webshops aangesloten. Dus geen 'grijze' winkels zoals Kinguin, G2Play e.d..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:56:
Gekocht;

Battlefield 2
Assassins Creed 2
edit: Insurgency ook, was ff vergeten.
Stranded deep (briljant en uitermate niks voorstellen)
Allen waren knaak 50 en Stranded deep 9 nogwat.

Kom je uit op 20 euro nogwat.
Battlefield 2 wordt al enige tijd niet meer verkocht op Steam? Denk dat je Bad Company 2 bedoelt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Azerdion schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:22:
Mijn gekochte games tot nu toe (in volgorde van kopen):

GamePrijsCommentaar
Assassin's Creed 2€ 2,49Ik wil eigenlijk al een aantal sales beginnen met deze serie. Nu eindelijk de stap gezet. Er werd me aangeraden te starten met AC2 en niet 1.

Sowieso genoeg om me weer even bezig te houden.
Maar ik sta open voor aanraders, dus als iemand nog een game heeft waarbij hij/zij denkt; 'Die MOET je hebben!' ... :)
Ik zit ook nog te twijfelen of ik die nog even snel meepak, games nog nooit gepseeld maar hoor er goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ook maar even via de screenshot gedaan, beetje veel moeite om het op te schrijven/overtypen:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/879117a302f983519fc5254aed0903fa.png
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/317d081abc9720a3e97ec6f87beb6c23.png

Beetje meer dan ik had verwacht.. maar ik kan eerst weer vooruit.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:29:
[...]

Battlefield 2 wordt al enige tijd niet meer verkocht op Steam? Denk dat je Bad Company 2 bedoelt? :p
Psies, is dat anders? Alleen ooit de eerste BF gespeeld.
ShadowBumble schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:33:
[...]

Ik zit ook nog te twijfelen of ik die nog even snel meepak, games nog nooit gepseeld maar hoor er goede dingen over.
Vond 1 slecht, en 3 abominabel.
2 schijnt met black flag de top 1-2 te zijn van alle titels.
Vandaar dat ik het "weer" een kans geef.

[ Voor 40% gewijzigd door Bad Brains op 21-06-2015 18:40 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:38:
[...]

Psies, is dat anders? Alleen ooit de eerste BF gespeeld.
Jazeker, Battlefield Bad Company 2 is veel later in de serie gekomen en is eigenlijk een spin-off van de main reeks. Maakt niet uit overigens, zowel BF2 als BC2 zijn super! :D
De DLC voor BC2 (Vietnam) altijd helemaal blauw en grijs gespeeld ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Zo heb het heel rustig aan gedaan minder dan een 10 euro uit gegeven aan deze sale

Metro Redux Bundle 7,99
Commandos Bundle 1,19

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 13:08
ShadowBumble schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:33:
[...]

Voor de 2,49 zou ik het niet laten. Tot nu toe vind ik het erg leuk. Al zijn er wel een aantal mindere dingen, maar waar ik genoeg mee kan nemen. Namelijk: uPlay en het niet kunnen skippen van cutscenes(of ik weet de knop nog niet). Heb zo'n 2 uur erop zitten.

Maar, nogmaals, voor 2,49 zou ik hem niet laten liggen. Als je hem niet leuk vindt, speel je hem gewoon niet meer. Je hoeft niet direct de hele franchise te kopen, dus kwa schade valt het sowieso wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Wolfenstein: The New Order€12.49Al een tijdje op mijn wishlist. Bijna uitgespeeld. Toffe game, 8/10
Ori and the Blind Forest€11.99Ziet er prachtig uit, eerste level gespeeld, ben benieuwd hoe het verder bevalt
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes€4.99Ik houd van korte single player games :P nog niet gespeeld, maar lijkt me tof
Hotline Miami€1.27Paar levels gespeeld, damn.. wat is dit moeilijk :( :P
Valkyria Chronicles€4.99Hoor er veel goede dingen over, beetje een gokje. Ben benieuwd
Far Cry 4€22.49 (G2A)Stiekem op G2A gekocht, goedkoper dan Steam. Far Cry 3 vind ik fantastisch dus dit moet wel goedkomen. Stond al lang op m'n lijst

Hier laat ik het voorlopig bij. Er staat nog veel meer van mijn wishlist tussen de sale, maar heb een flinke backlog. Misschien pak ik nog wat mee, heb nog 24u... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Een paar jaar geleden fanatiek TF2 gespeeld en daarbij heel wat vintage spul verzameld waaronder wat hats. Ben van het spelen afgestapt omdat ik het allemaal veel te veel meuk vond worden (ik mis TF2 voor de invoering van hats nog steeds) maar ik zat nog steeds met die voorraad items. De hele handel op de Marketplace verkocht en toch een tientje aan overgehouden in mijn Steam Wallet.

Daarvan de Hitman Collection gekocht voor € 7,99 maar eigenlijk dus voor noppes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
TomAtTweakers schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:06:
Een paar jaar geleden fanatiek TF2 gespeeld en daarbij heel wat vintage spul verzameld waaronder wat hats. Ben van het spelen afgestapt omdat ik het allemaal veel te veel meuk vond worden (ik mis TF2 voor de invoering van hats nog steeds)
Overstappen naar Dirty Bomb ? :) en ook ik vond TF2 leuker voor het gratis werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Zo, de sales zitten erop, eens kijken wat de schade is:

Transistor€ 4,74Van de makers van...
Age of Empires II HD€ 2,99Omdat ik deze gewoon nog moet uitspelen
Ori and the Blind Forest€ 11,99Zeer positieve reviews en moooooi
Brothers - A Tale of Two Sons€ 2,99Interesant idee
Unreal Tournament 2004€ 3,74LAN party
Banished€ 4,74Positieve verhalen
Anno 1404 Gold€ 3,74Geweldig spel, tevaak illegaal gedaan
Grid Autosport€ 9,99Semi-arcade racer
Prison Architect Standard€ 4,19Interesse
Monaco€ 1,39Te weinig om niet te proberen
Totaal€ 50,50

Al met al meer dan ik verwacht had, vooral Ori and the Blind Forest en Grid drijven het redelijk had op natuurlijk. Ik twijfelde nog voor Elite, maar ik ga toch Star Citizen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 10:15
Metro 2033 + Last Light€ 6.99 Lijken mij twee erg leuke shooters voor dit geld, ben niet bekend met de serie en heb de spellen ook nog niet gespeeld dus ik hoop dat het iets is.
Prison Architect€ 4.19 Ik ben een grote fan van city builders en andere games waarin je iets moet bouwen dus dit leek me ook wel leuk.
Wargame Airland Battle, European Escalation & Red Dragon€ 12.49 Volgens de reviews is Red Dragon een goede RTS en ik houd wel van een goede RTS, omdat de bundel maar €2,49 duurder was maar voor de bundel gegaan.
Dishonored€ 3,74 Voor dit geld leek het me wel een leuke game om een keertje uit te proberen.
Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist€ 4.99 Aangeschaft omdat het me wel een leuk spel leek en omdat de reviews goed waren.
Tomb Raider€ 3.99 Dezelfde reden als hierboven
Wolfenstein: The New Order€ 12.49 Vond hem nog aan de dure kant maar een goede shooter waarbij je niet al te veel na hoeft te denken leek me wel weer een keertje leuk. Als het niks is dan kan ik altijd nog een refund aanvragen.
Verdun€ 0 Deze heb ik gratis van een Tweaker hier gekregen :) en hij bevalt erg goed, de loopgraven zijn eens wat anders dan wat ik gewend ben van een shooter.
Totaal€ 49,88

Dit was mijn eerste Steam summer sale en hij is me erg goed bevallen, ben veel leuke games tegengekomen en ik heb me ook regelmatig in moeten houden omdat het anders wel erg duur zou worden. Ik kan voor het komende jaar wel weer vooruit wat betreft games. Het enige spel wat ik nog echt wil hebben is GTA 5, maar daar wacht ik nog een paar maanden mee, eerst eens aan deze games beginnen.

Verder vind ik Ori and the blind forest er erg mooi uitzien. Ik had er voor deze sale nog nooit van gehoord en ik ben ook totaal niet bekend met het genre maar het lijkt me wel een grappig spel. Helaas heb ik deze sale al genoeg uitgegeven en vind ik €12,99 nog teveel, als hij volgende sale goedkoper is zal ik hem nog eens overwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door chielisdenaam op 21-06-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
XCOM: Complete€ 5.99Turn based tactical done right
Valkyria Chronicles™€ 4.99Turn based tactical done right, maar dan net wat anders
Dungeon Siege Collection€ 4.99Goedkoop, en ik heb alleen deel 1 retail
Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut€ 4.49Shadowrun, maar dan als echte RPG
Just Cause 1 + 2 + DLC Collection€ 3.79Gokje: goedkoop, en komt aanbevolen (reviews)
Call of Juarez Gunslinger€ 3.74Coole western shooter - leuk verhaal.
Unepic€ 2.59Gave Metroidvania game - humoristische dialoogjes. Must-have
Sine Mora€ 2.49Goede sidescroller
Eldritch€ 1.55Graphics zien er niet uit, maar de gameplay + suspense is er

Alsnog bijna 35 Euro besteed. Geen echt betere aanbiedingen dan anders, maar spellen die ik bij eerdere gelegenheden nog niet heb gekocht. Veel van de spellen die hoog op mijn wenslijst staan, kregen na één jaar of langer te koop te zijn niet de sale die ik had gehoopt. Nog wat langer wachten dan maar: genoeg te spelen voorlopig.

Xcom, Valkyria en Shadowrun zijn voor mij de beste deals - precies mijn soort spellen. Hoewel ik het zwak vond dat Shadowrun als daily dezelfde prijs bleef houden. Unepic en Sine Mora zijn echte aanraders voor de prijs die ik betaalde. Call of Juarez schijnt kort te zijn, maar is erg vermakelijk.

Alleen jammer dat Dragon Age Origins Ultimate niet in de encore kwam. Ik heb de retail pack zonder dlc en expansion. Zou DA:O best nog eens in alle glorie willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Grand Theft Auto Collection€ 12.49 GTA III, Vice City, San Andreas IV en Episodes from Liberty City.
Hier ga ik zeker nog heel veel uren plezier aan hebben.
Tomb Raider€ 3.99 Goed verhaal, mooie graphics! Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en heb hem ondertussen ook al uitgespeeld :p
Dishonored€ 3.74 Lijkt me wel een leuke game a la Bioshock Infinite
NFS Undercover€ 4.99 Leuke arcade race game. Niets meer niets minder.
Ori and the Blind Forest€ 11.99 Erg veel lovende verhalen over dit spel gehoord! En wat zien die graphics er toch gelikt uit!
Rollercoaster Tycoon Deluxe€ 2.09 Jeugdsentiment
Psychonauts en Wildstar€ 0.92 Komen uit de E3 Humble Bundle
Total damge€ 40.92 Toch nog netjes binnen de perken gebleven.

Ik kom de zomer/herfst wel door! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zingo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:10:
Zo, de sales zitten erop, eens kijken wat de schade is:

Brothers - A Tale of Two Sons€ 2,99Interesant idee
Neem een avondje dat je niet gestoord wordt voor een uur of 3 en ervaar deze game in 1 run. Echt een heerlijk spel en 1 van mijn favo games van vorig jaar (incl. AAA releases ;) )

Dit jaar kwam Valliant Hearts voor mij in de buurt, maar ook die overtreft niet de ervaring van Brothers.

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 21-06-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Flaggie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:19:
[...]

Je krijgt de kaarten alleen als je level 8 bent en alle summer sale kaarten vervallen zodra de sale over is, dus als je ze hebt en niet gebruikt zou ik ze snel nog verkopen.
Mijn Steam account is lvl 17 als ik me niet vergis, dus dat kan niet het probleem zijn. 22 kaarten beschikbaar, betekent dat ik 22 kaarten heb gehad of echt nog beschikbaar zijn? Voor € 1,10 kun je toch nog een leuke game kopen ;)

Dus hoe claim ik 22 kaarten in één dag? Want ik krijg er alleen maar twee als ik een game begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Nostordici schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Mijn Steam account is lvl 17 als ik me niet vergis, dus dat kan niet het probleem zijn. 22 kaarten beschikbaar, betekent dat ik 22 kaarten heb gehad of echt nog beschikbaar zijn? Voor € 1,10 kun je toch nog een leuke game kopen ;)

Dus hoe claim ik 22 kaarten in één dag? Want ik krijg er alleen maar twee als ik een game begin.
Dat probleem had ik dus ook geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Nostordici schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Niet? Je krijgt volgens mij 2 kaarten per dag als je aan de Monster Game mee doet. Gezien dit laatste dag is kan je niet meer kaarten krijgen via de game.

Dus 12 dagen sale, keer 2 kaartjes, is 24 te verdienen kaarten gedurende de hele uitverkoop! Jij hebt er vandaag (laatste dag) 2 gekregen, dus 22 unclaimed. Denk ik, maar ik kan het mis hebben.

Enige manier om aan kaarten te komen is om games te kopen, of de kaarten los te kopen van de marktplaats, of ruilen met andere mensen voor kaarten/items.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:17:
[...]

Niet? Je krijgt volgens mij 2 kaarten per dag als je aan de Monster Game mee doet. Gezien dit laatste dag is kan je niet meer kaarten krijgen via de game.

Dus 12 dagen sale, keer 2 kaartjes, is 24 te verdienen kaarten gedurende de hele uitverkoop! Jij hebt er vandaag (laatste dag) 2 gekregen, dus 22 unclaimed. Denk ik, maar ik kan het mis hebben.

Enige manier om aan kaarten te komen is om games te kopen, of de kaarten los te kopen van de marktplaats, of ruilen met andere mensen voor kaarten/items.
Nope ik alle dagen mee gedaan ik kan er maar 20 verklaren dat komt omdat er 10 "gewone" cards zijn en 10 "Glimmend" cards te vinden zijn ik kan alleen de laatste 4 niet vinden waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:24

Gmount

Ecorunner lid

Bij mij ging die counter steeds omhoog, is van 10 naar 22 gegaan.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen: