Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:28:
En als het een of andere rare virus zou zijn, zou de geluidsbron dan niet van System afkomstig moeten zijn i.p.v. Chrome?
Bij een virus kan het overal vandaan komen, want dat soort troep tast werkelijk waar alles aan. Ik acht het alleen niet erg waarschijnlijk dat iemand een virus schrijft dat het geluid van de Steam Summer Game vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 15:58
Jeroenneman schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:27:
[...]

Tja, als je een heel spel niet wil spelen omdat je misschien ooit ergens een minuutje een beetje op die linkermuisknop moet rammen. :?
Als het daar bij blijft vind ik het prima haha. Maar meestal 43 verschillende toetscombinaties combi's blocken enz en dan ben je mij dus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-08 23:19
Heb nog €10,- over en weet niet welke game ik wil kopen die op de hoofdpagina staat :D. The Long Dark lijkt mij wel een leuke game, maar is alleen singleplayer en dan sandbox, en dat lijkt mij nogal snel saai. This War of Mine lijkt mij ook wel leuk. Weten jullie nog iets leuks? (Geen Skyrim :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Als het daar bij blijft vind ik het prima haha. Maar meestal 43 verschillende toetscombinaties combi's blocken enz en dan ben je mij dus kwijt.
Zo werkt dat niet met Skyrim :) Het is heel straight forward en het gaat niet om moeilijke combo's maken. Het is niet ZO een vechtspel, totaal niet! Het is een echte RPG, lekker rondlopen, praten met NPC's, en af en toe gevaar uit de wegruimen op de manier waarop jij dat wilt (zwaar, pijl en boog, magie, you name it). Het gaat niet om lastige combo's of zo snel mogelijk op een knop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

• The Witcher: Enhanced Edition
  • The Witcher 2
  • Ori and the Blind Forest
  • Metal gear Solid V: Ground Zeroes
  • Final Fantasy VII
  • Final Fantasy VIII
  • Final Fantasy XIII
  • Brothers - A Tale of Two Sons
  • Prison Architect
Bovenstaande deze sale gekocht, mede omdat ik een xbox one controller heb gekocht en deze games daarmee een stuk fijner spelen :D Ik ga me genoeg vermaken dus na de sale :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
The Long Dark is een goed en sfeervol survival spel waar weinig vechten in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
mrc4nl schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:32:
[...]

tja laatste dag van de sale alweer, kun je nu hunten naar kleine games die niet op de voorpagina staan

rochard is zon pareltje bijv :)
Thanks! Lijkt idd leuk, die pak ik even mee! Nog meer van dit soort toppers? Zelf pak ik Prison Architect nog ff mee, maar die kent iedereen denk ik wel. Die onbekende games zijn leuk om te ontdekken, vooral als ze 1,34 kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

spokje schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:36:
[...]

Thanks! Lijkt idd leuk, die pak ik even mee! Nog meer van dit soort toppers? Zelf pak ik Prison Architect nog ff mee, maar die kent iedereen denk ik wel. Die onbekende games zijn leuk om te ontdekken, vooral als ze 1,34 kosten :D
had je deze lijst al gezien?

mrc4nl in "Steam Summer Sale 2015"

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:29:
[...]

Bij een virus kan het overal vandaan komen, want dat soort troep tast werkelijk waar alles aan. Ik acht het alleen niet erg waarschijnlijk dat iemand een virus schrijft dat het geluid van de Steam Summer Game vervangt.
Dat laatste lijkt me ook niet nee, maar ik bedoelde meer dat het misschien dan toch niet vanuit de summer game komt maar dat het alleen zo lijkt. Zou het dan een infectie kunnen zijn, ook al laat sound mixer zien dat het uit Chrome komt?

Want zoals ik al zei, het gebeurt weliswaar vaak wanneer ik loot win maar niet altijd. Door die inconsistentie twijfel ik eraan. En het feit dat ik de enige lijk te zijn die er last van lijkt te hebben natuurlijk 8)7

Ik heb uiteraard allang gescand met Malwarebytes en Avast maar die konden niets verdachts vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Kroepoekoe op 20-06-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Southpark in de encore met 40% korting.. Wederom dikke fail. In de daily was hij 66%. Snap trouwens niet waarom ze hem niet 75% in de sale deden. Met de nieuwe Southpark game op komst zou het goede reclame zijn geweest om zoveel mogelijk games te verkopen. Durf trouwens te wedden dat ze meer omzet hadden gedraaid als ze het spel met 75% korting hadden verkocht dan nu met 66% het geval is.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
InF.Inc schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:42:
Southpark in de encore met 40% korting.. Wederom dikke fail. In de daily was hij 66%. Snap trouwens niet waarom ze hem niet 75% in de sale deden. Met de nieuwe Southpark game op komst zou het goede reclame zijn geweest om zoveel mogelijk games te verkopen. Durf trouwens te wedden dat ze meer omzet hadden gedraaid als ze het spel met 75% korting hadden verkocht dan nu met 66% het geval is.
Wanneer komt dat spel überhaupt uit, 2016? Ze wachten vast op kerst wachten voor -75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
InF.Inc schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:42:
life is strange was 2,50 in daily, 3,99 nu in encore :') Beetje vreemd inderdaad.

Dat laatste betwijfel ik trouwens, je zult verbaasd staan hoeveel games er verkocht worden. Ik meen ergens gelezen te hebben dat publishers in de summersale meer aan winst binnenhalen dan het half jaar ervoor aan normale verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:48:
Dat laatste betwijfel ik trouwens, je zult verbaasd staan hoeveel games er verkocht worden. Ik meen ergens gelezen te hebben dat publishers in de summersale meer aan winst binnenhalen dan het half jaar ervoor aan normale verkoop.
En Steam roomt, wat is het, 30% af. Ergens moet een gouden kantoorgebouw staan, met een platina serverruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:39:
[...]
Dat laatste lijkt me ook niet nee, maar ik bedoelde meer dat het misschien dan toch niet vanuit de summer game komt maar dat het alleen zo lijkt. Zou het dan een infectie kunnen zijn, ook al laat sound mixer zien dat het uit Chrome komt?

Want zoals ik al zei, het gebeurt weliswaar vaak wanneer ik loot win maar niet altijd. Door die inconsistentie twijfel ik eraan. En het feit dat ik de enige lijk te zijn die er last van lijkt te hebben natuurlijk 8)7

Ik heb uiteraard allang gescand met Malwarebytes en Avast maar die konden niets verdachts vinden.
Kijk naar de tabs, als er het volgende bij staat dan komt daar het geluid van daan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gEVsemO.png

Je kan daar op klikken als je het volgende aanpast (om te muten):
chrome://flags/#enable-tab-audio-muting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Misschien heb je hier ook nog wat aan?
SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:49:
[...]

Kijk naar de tabs, als er het volgende bij staat dan komt daar het geluid van daan:
[afbeelding]

Je kan daar op klikken als je het volgende aanpast (om te muten):
chrome://flags/#enable-tab-audio-muting
Bedankt voor de tip, maar geen enkele tab laat zien dat er geluid afgespeeld wordt. Ik zou sowieso moeten wachten totdat het deuntje weer komt, maar het is niet te voorspellen wanneer dat weer gebeurt en het duurt maar 1,5 seconde. Heel kort, maar lang genoeg om me te laten schrikken iedere keer weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:53:
Bedankt voor de tip, maar geen enkele tab laat zien dat er geluid afgespeeld wordt. Ik zou sowieso moeten wachten totdat het deuntje weer komt, maar het is niet te voorspellen wanneer dat weer gebeurt en het duurt maar 1,5 seconde. Heel kort, maar lang genoeg om me te laten schrikken iedere keer weer :+
Teveel koffie gedronken? Drugs gebruikt? Misschien moet je even een speciaal topic openen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Crypt of the Necrodancer is ook goed, een rogue-like op muziek., Het lijkt wat raar, maar binnen 4 seconde zit je vast in een beat die je niet meer los laat.

Please, Don't Touch Anything, lijkt een soort van puzzel game en qua graphics heeft het wat weg van Papers, Please (maar heeft er afaik niks mee te maken.)

Verder heb ik ook Grow Home gekocht. Eingelijk alleen omdat Nerd3 het aanraadde te kopen zonder z'n video erover verder af te kijken. Meestal vind ik zulke spellen wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Nice Kroepoekoe, die Reddit is ook een mooie idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
YES! ik heb geld...

Ik heb besloten: PayDay 2 gaat erin

Ik heb 10 euro en 4 cent

10,04 - 4,99 = 5,05

Welk(e) spel(len) zal ik kopen voor 5,05?

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:56:
[...]

Teveel koffie gedronken? Drugs gebruikt? Misschien moet je even een speciaal topic openen :D
Het begon letterlijk vlak nadat ik me met de summer game begon te bemoeien, de eerste dag hoorde ik naast 'Happy' ook nog miauw-geluiden en had ik 30 uur niet geslapen }:O Maar ben nu goed uitgerust.

Ik kijk het nog even aan aangezien het bijna afgelopen is. Als het dan terugkomt ga ik er zeker achteraan.

Overigens heeft 48583 een jump van 8 miljoen gemaakt... En daar zit ik dan met mijn 'superieure' WH game op level 2 miljoen. Die YOHW games lijken toch beter te zijn :X En 48581 net een jump van 13 miljoen, wtf...

[ Voor 3% gewijzigd door Kroepoekoe op 20-06-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:56:
Crypt of the Necrodancer is ook goed, een rogue-like op muziek., Het lijkt wat raar, maar binnen 4 seconde zit je vast in een beat die je niet meer los laat.
Een tientje vind ik toch wel prijzig voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:49:
[...]

En Steam roomt, wat is het, 30% af. Ergens moet een gouden kantoorgebouw staan, met een platina serverruimte :+
Daarom flipte de hele site op 11 Juni :+

Koper geleid beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:00:
Overigens heeft 48583 een jump van 8 miljoen gemaakt... En daar zit ik dan met mijn 'superieure' WH game op level 2 miljoen. Die YOHW games lijken toch beter te zijn :X
Wij maakten net een jump van 6 miljoen. Ik heb eindelijk een goede room te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:00:
Overigens heeft 48583 een jump van 8 miljoen gemaakt... En daar zit ik dan met mijn 'superieure' WH game op level 2 miljoen. Die YOHW games lijken toch beter te zijn :X
YOWH #3 inderdaad YOWH #2 heeft net een 40 minute jump gemaakt van 13 Mil, score board is gelijk gereset

1ste plek :YOWH #1
2de plek : YOWH #2
3de plek: YOWH #3

:D heb toch wel hoop dat ik die 100mil badge nog net even op de val reep ga krijgen ;d

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:01:
[...]

Wij maakten net een jump van 6 miljoen. Ik heb eindelijk een goede room te pakken.
Blij voor je ;) Hoop dat jullie het wel halen i.t.t. tot mijn k**groep :9 Meanwhile heeft 581, een andere YOHW groep, net een jump van 13 miljoen gemaakt :F ;w
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:02:
[...]

YOWH #3 inderdaad YOWH #2 heeft net een 40 minute jump gemaakt van 13 Mil, score board is gelijk gereset

:D heb toch wel hoop dat ik die 100mil badge nog net even op de val reep ga krijgen ;d
Wrijf het er even lekker in ja :> ;( Wat is jullie tactiek nou, gewoon platnuken?

[ Voor 39% gewijzigd door Kroepoekoe op 20-06-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik daar in zit :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:24

Gmount

Ecorunner lid

helaas gaat YOWH #4 nog niet echt lekker, zit nu op 3,5 miljoen.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:03:
[...]

Ik geloof dat ik daar in zit :)F
Jij zit in een Twitch game zei je toch? 293? Jullie groep is nu #4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:02:
[...]

Ik ook deze combi van twee badges Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cTYpXQb.png

Dit zijn echt ugly fucklings, ik wil mooiere badges :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:04:
Jij zit in een Twitch game zei je toch? 293? Jullie groep is nu #4.
Nee, YOWH. Mijn Twitch-room ging helemaal nergens heen.

Die ranglijst is wat lastig, met de enorme jumps die nu gemaakt worden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Gmount schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:04:
helaas gaat YOWH #4 nog niet echt lekker, zit nu op 3,5 miljoen.
Die begon 2 uur na de Twitch games, en toch loop je 1,5 miljoen voor op mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cWZmzpT.png

Laat ik mijn scripts eens updaten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:03:
Wrijf het er even lekker in ja :> ;( Wat is jullie tactiek nou, gewoon platnuken?
Juist niet nuken. De bosses in leven laten en zoveel mogelijk wormholes stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:07:
[...]

Juist niet nuken. De bosses in leven laten en zoveel mogelijk wormholes stacken.
Dan snap ik niet wat het verschil is tussen YOHW en die nieuwe scripts. Beide stacken wormholes. Althans, dat proberen we...

Ik ben momenteel zo salty geworden door deze tyfusgroep, pardon my 'Murican, dat mijn Lays naar karton smaakt :/

[ Voor 14% gewijzigd door Kroepoekoe op 20-06-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Joostlek schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:59:
YES! ik heb geld...

Ik heb besloten: PayDay 2 gaat erin

Ik heb 10 euro en 4 cent

10,04 - 4,99 = 5,05

Welk(e) spel(len) zal ik kopen voor 5,05?
The Banner Saga is €5,-

Of Toybox Turbo's + Rochard of Orbit als je nog een paar cent extra kan vinden :p

Banished en Tombraider zijn ook goeie opties. Als de antwoorden je niet bevallen is het jouw schuld, want je zet er niet bij wat je leuk vind en wat je al hebt :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:09:
[...]

Dan snap ik niet wat het verschil is tussen YOHW en die nieuwe scripts. Beide stacken wormholes. Althans, dat proberen we...

Ik ben momenteel zo salty geworden door deze tyfusgroep, pardon my 'Murican, dat mijn Lays naar karton smaakt :/
Teveel trolls / noobs bij Twitch.
Het is wat "moeilijker" om YOWH te vinden.

Yepla, 40 miljoen bij #1 <3

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Een tientje vind ik toch wel prijzig voor zoiets.
Ja, ik twijfelde ook of ik niet zou wachten op betere deal. Uiteindelijk heb ik besloten de Devs het te gunnen ;)
En anders is er The Binding of Isaac: Rebirth nog voor 7,49 ook de moeite waard

-edit-
En Super Hexagon voor 1,01 is een must.
Of een 2-pack kopen en er nog iemand anders blij mee maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Anthor op 20-06-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Beakzz schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:22:
[...]

The Banner Saga is €5,-

Of Toybox Turbo's + Rochard of Orbit als je nog een paar cent extra kan vinden :p

Banished en Tombraider zijn ook goeie opties. Als de antwoorden je niet bevallen is het jouw schuld, want je zet er niet bij wat je leuk vind en wat je al hebt :+ :p
Ik wil nog wel gaan slapen vanavond, als ik alles ver mag typen xd

steamcommunity.com/id/joostlek

Ik zoek nog een gezellig multiplayer actie spel achtig

net zoals Gmod TTT <3

Van die spellen die je gewoon op een vrijdagavond speelt en lekker kan lachen met anderen enzo. openworldig enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dat precies gebeurt en wellicht ook de organisatie er omheen maken blijkbaar het nodige verschil.

Niet om het in te wrijven, maar net een 25 minute charge/stack en 11,1 miljoen jump :+ Ik ben benieuwd waar dat gaat eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:28:
[...]

Hoe dat precies gebeurt en wellicht ook de organisatie er omheen maken blijkbaar het nodige verschil.

Niet om het in te wrijven, maar net een 25 minute charge/stack en 11,1 miljoen jump :+ Ik ben benieuwd waar dat gaat eindigen.
Ik denk dat wchill's script is gebasseerd op dps, als je ziet in de stats, gebruiken we minder WH's maar hebben we hogere DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostlek schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:31:
Ik denk dat wchill's script is gebasseerd op dps, als je ziet in de stats, gebruiken we minder WH's maar hebben we hogere DPS
De tactiek is een paar keer veranderd, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:26:
[...]

Teveel trolls / noobs bij Twitch.
Het is wat "moeilijker" om YOWH te vinden.

Yepla, 40 miljoen bij #1 <3
Moet je voor YOWH gewoon wachten op IRC totdat er een aankondiging komt of zo? Ik zag dat er nog een #6 wordt gestart vandaag, wil er dan ook wel bij :+
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:28:
[...]

Nee joh, ben alleen maar blij voor je :) Toch iemand die z'n badge haalt ;) Alleen vind ik dit soort praktijken sketchy en jammer, hoop dat het BS is: http://imgur.com/isIVaPk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Een groot verschil is ook dat YOWH's script een loader is.
Als er een update is, wordt iedereen upgedate. Bij Wchill zitten er massas mensen op een oude versie omdat ze die niet weten dat je de auto updater van tampermonkey kan verstellen, standaard staat die op 1 dag..
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:33:
[...]
Moet je voor YOWH gewoon wachten op IRC totdat er een aankondiging komt of zo? Ik zag dat er nog een #6 wordt gestart vandaag, wil er dan ook wel bij :+
Yep, maar ik had geluk. Ik kon direct in #1 rond 8 uur.

[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:22:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:33:
Nee joh, ben alleen maar blij voor je :) Toch iemand die z'n badge haalt ;) Alleen vind ik dit soort praktijken sketchy en jammer, hoop dat het BS is: http://imgur.com/isIVaPk
Ik heb geen idee waar dat over gaat, dat moet je even uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:35:
[...]

Ik heb geen idee waar dat over gaat, dat moet je even uitleggen.
Ik lees iets over dat de mensen van YOWH een troll naar de Ulletic groepen wilden doen, dus massas jinen zonder script. En ze wilden wchill's github hacken om descript aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostlek schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:37:
Ik lees iets over dat de mensen van YOWH een troll naar de Ulletic groepen wilden doen, dus massas jinen zonder script. En ze wilden wchill's github hacken om descript aan te passen.
Ik heb daar in de chat niets over gelezen. Tussen al die duizenden mensen zitten altijd wel een paar figuren die in plaats van het zelf beter doen liever een ander onderuit trappen.

Over het algemeen is het juist tekenend hoe coöperatief de community is, YOWH, Ulletical, waar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:39:
[...]

Ik heb daar in de chat niets over gelezen. Tussen al die duizenden mensen zitten altijd wel een paar figuren die in plaats van het zelf beter doen liever een ander onderuit trappen.

Over het algemeen is het juist tekenend hoe coöperatief de community is, YOWH, Ulletical, waar dan ook.
Er wordt gezegd dat het een privéchat is, niet in de algemene chat. Zou ook veel logischer zijn wanneer je een groepje randdebielen hebt die het spelletje iets te serieus nemen en hun week willen spenderen met andere mensen trollen.

Maar ja, vervolgens doodsbedreigingen krijgen omdat je iemand van z'n badge afhoudt is ook weer zoiets achterlijks :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:41:
Er wordt gezegd dat het een privéchat is, niet in de algemene chat. Zou ook veel logischer zijn wanneer je een groepje randdebielen hebt die het spelletje iets te serieus nemen en hun week willen spenderen met andere mensen trollen.

Maar ja, vervolgens doodsbedreigingen krijgen omdat je iemand van z'n badge afhoudt is ook weer zoiets achterlijks :F
Vergeet ook niet dat sommige mensen zeer slecht tegen hun verlies kunnen, dus dat wanneer een room of scriptversie niet lekker loopt men een zondebok gaat zoeken. Dan is fitten op 'het andere kamp' erg makkelijk en sommige mensen gaan er vervolgens veel te serieus mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:44:
[...]

Vergeet ook niet dat sommige mensen zeer slecht tegen hun verlies kunnen, dus dat wanneer een room of scriptversie niet lekker loopt men een zondebok gaat zoeken. Dan is fitten op 'het andere kamp' erg makkelijk en sommige mensen gaan er vervolgens veel te serieus mee aan de slag.
Je hebt helemaal gelijk, en die zitten er vast ook tussen. Maar je kunt zien wie nukes gebruikt en wanneer, en vervolgens is het een koud kunstje om hun Steamprofielen te vinden.

Vanmiddag was het nog veel erger, toen de vorige games hun einde naderden. Wat opviel aan veel nukers, was dat het mensen waren met een 100,000,000 badge. Dat is voor mij evident een ander misgunnen zodat je jezelf een special little snowflake voelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wat ik in de IRC gezien heb van YOWH is net het omgekeerde. Waar de "leaders" zeiden dat het geen competitie is en dat ze niet willen dat je gaat trollen of YOWH script in andere lobbies gaat gebruiken..

En die kerel van imgur image in het rood is banned van zowel YOWH en MSG? (zegt hij anyways)
Dat vertelt mij al genoeg, dat hij net zo'n troll is. Daarnaast zijn er genoeg mensen apart die vanuit hun eigen beginnen te trollen. Dan zien ze anderen het ook doen en van het een komt het ander.

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:54:
Wat ik in de IRC gezien heb van YOWH is net het omgekeerde. Waar de "leaders" zeiden dat het geen competitie is en dat ze niet willen dat je gaat trollen of YOWH script in andere lobbies gaat gebruiken..

En die kerel van imgur image in het rood is banned van zowel YOWH en MSG? (zegt hij anyways)
Dat vertelt mij al genoeg, dat hij net zo'n troll is.
Daar heb je een punt, en dat hoop ik dan maar.

Ik zie ondertussen wel dat er veel vraag is voor een YOWH #6, dus hopen dat ik daarbij kan als die launcht :) Wordt er bij YOWH gewoon een lobbynummer gepost op IRC die je dan kan joinen? Ik lees namelijk berichten over een autolauncher, maar heb ik dat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:58:
[...]

Daar heb je een punt, en dat hoop ik dan maar.

Ik zie ondertussen wel dat er veel vraag is voor een YOWH #6, dus hopen dat ik daarbij kan als die launcht :) Wordt er bij YOWH gewoon een lobbynummer gepost op IRC die je dan kan joinen? Ik lees namelijk berichten over een autolauncher, maar heb ik dat nodig?
IRC wordt aangepast dat enkel mods kunnen posten en dan zeggen ze dat ze bijna een room gaan posten. Waarna ze gewoon het nummer er plaatsen.

Persoonlijk ben ik in #1 geraakt door reeds JoinGame(485); in te typen en moest dus enkel nog "20" intypen en enteren.

Check rooms op http://steamga.me/all.html en filter op roomnummer. Zo kan je zien welke roomnummers er gaan komen. Nu zitten ze in de 48700-48800 range.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[...]

We hebben het nog steeds over een spelletje waarmee je een badge verdient die weinig anders zegt dan " ik joinde een room met de meeste scripts"?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:09

Vrijdag

De Zwarte

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:58:
[...]

Net even Skyrim bekeken en dat ziet er werkelijk prachtig uit. Ik word niet helemaal wijs uit het intro filmpje maar zo te zien helaas weer met een hoop dom gevecht. Kan iemand die het spel gespeeld heeft dat misschien bevestigen want als bijna niet gevochten hoeft te worden koop ik hem meteen voor 3,75.
Zo ontzettend mooie wereld om te zien.
Misschien zijn de volgende spellen wel wat voor je:

* A bird's tale
* To the moon
* Dear Esther
* A tale from my uncle
* Anna
* Child of light
* Spirits
* AAAAAaaaaaaaAAAAAAaaaaaHHHHHHHH for the awesome!
* Bastion
* A tale of two brothers
* The Cat Lady
* Among the sleep
* 9.03m
* Year walk
* Gone Home
* Primordia
* Tales of Deponia

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Nog iets heel anders, aangezien dit wel te maken heeft met de summer sale post ik het toch maar hier. De steam summer sale 2015 trading cards verdwijnen na de sale. Zorg er dus voor dat je deze craft of verkoopt voor het einde:

"Unlike previous badges, once the sale ends the cards will disappear. Make sure to trade and craft your badges before June 22nd 10am PDT."

Bron: http://steamcommunity.com/minigame/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Jeroenneman schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:04:
[...]

We hebben het nog steeds over een spelletje waarmee je een badge verdient die weinig anders zegt dan " ik joinde een room met de meeste scripts"?
Yep. Normaal gesproken boeien badges me helemaal niks, behalve years of service (11!). Maar moet eerlijk bekennen dat het nu anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:08:
[...]

Yep. Normaal gesproken boeien badges me helemaal niks, behalve years of service (11!). Maar moet eerlijk bekennen dat het nu anders is.
Pokemon kaarten voor gamers <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Volgend jaar komt er een mini game met in-game aankopen, waarbij uiteindelijk men meer geld neerlegt voor deze mini game dan de uiteindelijke sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:09

Vrijdag

De Zwarte

The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:14:
Volgend jaar komt er een mini game met in-game aankopen, waarbij uiteindelijk men meer geld neerlegt voor deze mini game dan de uiteindelijke sale :D
Een minigame met dlc en een seasonpass voor de sales van de rest van het jaar :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:34:
[...]

Zo werkt dat niet met Skyrim :) Het is heel straight forward en het gaat niet om moeilijke combo's maken. Het is niet ZO een vechtspel, totaal niet! Het is een echte RPG, lekker rondlopen, praten met NPC's, en af en toe gevaar uit de wegruimen op de manier waarop jij dat wilt (zwaar, pijl en boog, magie, you name it). Het gaat niet om lastige combo's of zo snel mogelijk op een knop rammen.
Ok je hebt me zojuist omgepraat, ik ga Skyrim kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:28:
[...]

Denk niet dat je er spijt van krijgt.

Bedenkt wel; je kunt voor de base game gaan, dat is erg goedkoop, maar als je ooit denkt; dit vind ik onwijs leuk, ik wil de DLC ook, dan gaat je dat méér kosten dan nu het complete pack. Dus denk daar goed overna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:28:
Oh, en reken erop dat je juist in het begin nog wel eens iemand tegenkomt waarvoor je alleen maar weg kunt rennen, omdat je 'm niet aankunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Vrijdag schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:04:
[...]

Misschien zijn de volgende spellen wel wat voor je:

* A bird's tale
* To the moon
* Dear Esther
* A tale from my uncle
* Anna
* Child of light
* Spirits
* AAAAAaaaaaaaAAAAAAaaaaaHHHHHHHH for the awesome!
* Bastion
* A tale of two brothers
* The Cat Lady
* Among the sleep
* 9.03m
* Year walk
* Gone Home
* Primordia
* Tales of Deponia
Dat zijn ze zeker. De meeste heb ik maar 2 kende ik nog niet. Die heb ik meteen even bekeken en dat ziet er leuk uit. Dank je voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Oh, en reken erop dat je juist in het begin nog wel eens iemand tegenkomt waarvoor je alleen maar weg kunt rennen, omdat je 'm niet aankunt :)
Haha dan ga ik mijn snelle schoenen er maar vast bij pakken.

Op de valreep toch nog een mooie game gekocht op Steam Pneuma. Ziet er prachtig uit.
ik heb ruim 300 ongespeelde spellen en niets te spelen totdat die download klaar is.....
What's wrong with me??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:39:
Haha dan ga ik mijn snelle schoenen er maar vast bij pakken.
Ik kan me mijn frustratie van de eerste keer dat dat gebeurde nog herinneren. Anders dan bij andere spellen word je niet aan het handje gehouden en ook niet beschermd, dus als je lekker aan het dwalen bent en een stevige baas tegenkomt heb je vette pech :P

Omgekeerd maakt juist die vrijheid de spellen zo tof :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Denk niet dat je er spijt van krijgt.

Bedenkt wel; je kunt voor de base game gaan, dat is erg goedkoop, maar als je ooit denkt; dit vind ik onwijs leuk, ik wil de DLC ook, dan gaat je dat méér kosten dan nu het complete pack. Dus denk daar goed overna ;)
Ik heb daar goed over nagedacht maar ik heb me zojuist over laten halen door een wildvreemde om een spel te kopen wat ik normaal niet eens bekeken had. Ook wel weer erg leuk moet ik zeggen.
We gaan rustig beginnen en als ik hier al 100 uur mee bezig ben, met mijn aanleg voor vechten dus 200 uur dan is de winter sale er alweer. Ik ben heel benieuwd. Ik wacht nog even een dagje omdat ik een paar ruilvoorstellen op Barter heb geplaatst. Als die worden afgewezen koop ik het spel morgen.
Als ik de pan in wordt gehakt de eerste 10 minuten zal ik aan je denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:58:
We gaan rustig beginnen en als ik hier al 100 uur mee bezig ben, met mijn aanleg voor vechten dus 200 uur dan is de winter sale er alweer. Ik ben heel benieuwd. Ik wacht nog even een dagje omdat ik een paar ruilvoorstellen op Barter heb geplaatst. Als die worden afgewezen koop ik het spel morgen.
Vergeet niet dat Steam een return policy heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:59:
[...]

Vergeet niet dat Steam een return policy heeft :)
Ik dacht dat die niet gold voor spellen gekocht tijdens de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Wat ik me trouwens afvraag, die wormhole tactiek ... is de enige werkende tactiek? Ik bedoel 1 persoon kan die tactiek ongedaan maken wat men blijkbaar massaal doet. Is het niet mogelijk om juist een damage script te maken die vol voor nukes e.d. gaat op alle levels? Dat valt niet te trollen namelijk. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:01:
Ik dacht dat die niet gold voor spellen gekocht tijdens de sale.
Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar anderen volgens mij wel. Het zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:08:
Wat ik me trouwens afvraag, die wormhole tactiek ... is de enige werkende tactiek? Ik bedoel 1 persoon kan die tactiek ongedaan maken wat men blijkbaar massaal doet. Is het niet mogelijk om juist een damage script te maken die vol voor nukes e.d. gaat op alle levels? Dat valt niet te trollen namelijk. ;)
En zo worden de scripts iedere dag verfijnd ;) Overigens is het wel lastig een 11 miljoen levels jump puur op basis van DPS te evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:26:
[...]

En zo worden de scripts iedere dag verfijnd ;) Overigens is het wel lastig een 11 miljoen levels jump puur op basis van DPS te evenaren.
Ja, dat is waar. Zeker als je zoals in YOWH room 1 gewoon +30 min wormholes kan laden, dat wordt me een grote sprong!!! :o

Ik zit nu met dilemma eigenlijk. De stream room waar ik in zit, die zo goed leek te gaan is redelijk dood. Omdat juist de trollen hier zitten omdat het op stream is. Nu zit ik te denken om de volgende YOWH room te nemen die open gaat binnenkort, denk dat ik daar meer kans maak om de 100 mil badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:38:
Ik zit nu met dilemma eigenlijk. De stream room waar ik in zit, die zo goed leek te gaan is redelijk dood. Omdat juist de trollen hier zitten omdat het op stream is. Nu zit ik te denken om de volgende YOWH room te nemen die open gaat binnenkort, denk dat ik daar meer kans maak om de 100 mil badge.
Ik heb de boel gejinxt geloof ik. Eerst een paar mooie jumps, nu heel lang niets. Vette pech, of aandacht van griefers omdat het goed gaat - ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Goed dat ik voor YOWH gegaan ben vandaag :)
Ondertussen al 35 minuten aan het chargen.. De mobs zijn gewoonweg al 2x respawned xD

edit:
62 miljoen voor de jump..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NGvYgGV.png

80,7 miljoen na de jump..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5BQtXJJ.png

[ Voor 41% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2015 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:40:
[...]

Ik heb de boel gejinxt geloof ik. Eerst een paar mooie jumps, nu heel lang niets. Vette pech, of aandacht van griefers omdat het goed gaat - ik weet het niet.
Aandacht van grievers, stond paar keer in de twitch stream dat het de reden was om deze kamer te trollen. Stream is zelfs even daarom offline geweest. :P

Ik zat ook te denken om yowh te gaan, maar was bij mijn ouders dus geen tijd om uit te zoeken hoe zij werken enzo. :( Dus toen maar voor oude vertrouwde gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:43:
[...]

Aandacht van grievers, stond paar keer in de twitch stream dat het de reden was om deze kamer te trollen. Stream is zelfs even daarom offline geweest. :P

Ik zat ook te denken om yowh te gaan, maar was bij mijn ouders dus geen tijd om uit te zoeken hoe zij werken enzo. :( Dus toen maar voor oude vertrouwde gegaan.
Ik heb werkelijk nog nooit gezien dat mensen zo fanatiek gaan strijden over een "dom" minispelletje wat 2 weken bestaat :+

Heb een algemene autoclicker, gewoon muis op target zetten en 40 klikken per seconde, heb (per ongeluk) een stuk of 500 van die raining gold gekocht dus die worden ook bij iedere mogelijkheid ingezet.

Wel jammer dat ik maar ongeveer 1 boss per 100 levels heb die dan ook nog maar 10 seconden leeft, die onnozele wormholes zijn de oorzaak denk ik...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:50:
Heb een algemene autoclicker, gewoon muis op target zetten en 40 klikken per seconde, heb (per ongeluk) een stuk of 500 van die raining gold gekocht dus die worden ook bij iedere mogelijkheid ingezet.
Dat werkt niet, de server capt het aantal clicks op 20 per seconde. Overigens moet je even kijken naar welke strategie je room volgt, want als je gewoon damage doet zou je jezelf weleens flink wat levels kunnen kosten.
Wel jammer dat ik maar ongeveer 1 boss per 100 levels heb die dan ook nog maar 10 seconden leeft, die onnozele wormholes zijn de oorzaak denk ik...
Wormholes doen geen damage. Voor wormholes wil je juist dat bosses zo lang mogelijk meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

Ik heb werkelijk nog nooit gezien dat mensen zo fanatiek gaan strijden over een "dom" minispelletje wat 2 weken bestaat :+

Je snapt het concept van de wormholes niet denk ik ;)

1 wormhole op een lvl = 1 level extra wanneer die wave gedaan is.
1 wormhole op een x00 lvl (100, 200, ...) = 10 levels extra wanneer die wave gedaan is.

Hoe krijg je zoveel mogelijk levels dus?
Simpel. Zo lang mogelijk op x00 lvl's blijven en daar zoveel mogelijk wormholes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Zonder die onnozele wormholes zou je niet veel verder dan level 6000 komen dus blijkbaar zijn ze nuttig samen met like new.

Mijn room zit pas op 25 mil dus zal wel weer niet verder komen dan de 57 van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:53:
Mijn room zit pas op 25 mil dus zal wel weer niet verder komen dan de 57 van vandaag.
Met 25 miljoen zit je nu goed op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bedankt voor de tekst en uitleg, weten jullie ook meteen de mate waarin ik me in het spel verdiept heb...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:54:
Bedankt voor de tekst en uitleg, weten jullie ook meteen de mate waarin ik me in het spel verdiept heb...
Ach, als een malle op een muisknop rammen is ook een hobby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:54:
[...]

Met 25 miljoen zit je nu goed op schema.
Ligt er maar net aan. Gisteren om deze tijd stond de room op 30M en haalde maar 57M dus het is maar net hoeveel er active blijven en hoeveel trollers er langskomen :+ Lig er verder ook niet wakker van. Veel te druk met mijn winkelwagentje aan het rondcrossen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe één van de nieuwe Wolfensteins nog even en dan ben ik wel echt klaar. Welke van de twee weet ik nog niet. Heeft iemand ze toevallig gespeeld?
Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:43:
Bij ons lijken het inderdaad helaas griefers te zijn. Ik heb even zitten kijken en er zijn er een paar die structureel wormholes spammen op x99-levels. Ah well, ik zie wel waar het schip strandt.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Is Wolfenstein 2009 trouwens nooit op Steam gereleased? Ik had die graag meegenomen. Die heb ik destijds op mijn Vista PC echt kapot gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:58:
Ik heb daar goed over nagedacht maar ik heb me zojuist over laten halen door een wildvreemde om een spel te kopen wat ik normaal niet eens bekeken had. Ook wel weer erg leuk moet ik zeggen.
Oh, ik zie dat Proteus toch op Steam te koop is :) Meer een ervaring dan een spel, maar wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
msnguy schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:14:
Is Wolfenstein 2009 trouwens nooit op Steam gereleased? Ik had die graag meegenomen. Die heb ik destijds op mijn Vista PC echt kapot gespeeld!
Het was er wel, maar is om wat voor reden dan ook verwijderd. Ik denk dat het rechtengerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Kroepoekoe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:16:
[...]

Het was er wel, maar is om wat voor reden dan ook verwijderd. Ik denk dat het rechtengerelateerd is.
Activision. Nuff said. :+

Van James Bond tot Dead Pool, activision trekt ze zomaar van Steam (en anderen) bij enige problemen rond hun licenties. Daarom is elke sale (zowel tijdens als door het hele jaar) vaak verraderlijk, omdat je nooit weet wanneer ze iets écht van steam halen. (net als deadpool in de 2013 winter sale, terwijl die game er net een half jaar uit was)

Maar Wolfenstein 2009 had wel iets, zo slecht was die nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Whoeps, ik heb "even" tropico5 gespeeld, en zie dat het alweer veels te laat is voor mij. Wel een erg leuk spel (heb tropico 4 al uitgespeeld, ben met tropico bekend zeg maar.)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
MusicAddict schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:30:
[...]

Activision. Nuff said. :+

Van James Bond tot Dead Pool, activision trekt ze zomaar van Steam (en anderen) bij enige problemen rond hun licenties. Daarom is elke sale (zowel tijdens als door het hele jaar) vaak verraderlijk, omdat je nooit weet wanneer ze iets écht van steam halen. (net als deadpool in de 2013 winter sale, terwijl die game er net een half jaar uit was)

Maar Wolfenstein 2009 had wel iets, zo slecht was die nou ook weer niet :P
Mensen die die games gekocht hebben kunnen wel blijven spelen hoor. Maar het is wel irritant ja, ik had graag Wolfenstein en Deadpool gekocht in een sale.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
mrc4nl schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:48:
Whoeps, ik heb "even" tropico5 gespeeld, en zie dat het alweer veels te laat is voor mij. Wel een erg leuk spel (heb tropico 4 al uitgespeeld, ben met tropico bekend zeg maar.)
Niet zo goed dus anders had je pas gestopt als de vogeltjes beginnen te fluiten :p Maar is het wat in vergelijking met 4 ? Ik lees nogal wat horror stories over de dlc en dat het een goed idee is om op de complete edition te wachten. Ga hoe dan ook wachten tot de wintersale, want de Tropico serie helpt me altijd tijdens winterdepressies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lvl 100 000 000 :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x3saCiR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats *O* Wij zijn nog even onderweg, maar als #3 in de ranglijst mogen we niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Gefeliciteerd, ik zag het! Zometeen nieuwe YOWH room, denk je dat die nog 100 halen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Dreanor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:34:
[...]

Gefeliciteerd, ik zag het! Zometeen nieuwe YOWH room, denk je dat die nog 100 halen vandaag?
Ik ga die ook proberen te joinen. Als er mensen joinen die snappen wat ze doen dan haalt die room 100 miljoen met gemak.

Oh nee he, wat is er nu weer aan de hand. Chunkr en Skullclown hebben ruzie? En nu komen er 2 verschillende room 6? :/ Aha, power struggle nadat #1 de 100 miljoen bereikte, het zal weer eens niet om iets onbenulligs gaan :+

[ Voor 28% gewijzigd door Kroepoekoe op 21-06-2015 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:53:
Oh nee he, wat is er nu weer aan de hand. Chunkr en Skullclown hebben ruzie? En nu komen er 2 verschillende room 6? :/ Aha, power struggle nadat #1 de 100 miljoen bereikte, het zal weer eens niet om iets onbenulligs gaan :+
Ja, er beginnen wat dingen te rammelen. Het is maar goed dat de sale maandag weer afgelopen is, geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ok, scary. Van een zeer langzame room van 24 mil toch de gok gewaagd en overgestapt in room 7 van YOWH. Eigenlijk enige reden was het hoge aantal actieve spelers in die kamer (1200 op dit moment). Dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Ach, drama op zijn tijd is ook wel leuk natuurlijk. En het creëert toch een soort groepsbindingsgevoel O+
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen: