Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link0007 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:14:
Normaal volg ik dit topic om erachter te komen welke aanbiedingen de moeite waard zijn. Dit jaar heb ik de hele sale maar over laten waaien omdat dit topic zo goed als waardeloos geworden is vanwege dat spelletje.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:13:
dan raakt het plebs geïrriteerd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
link0007 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:14:
Ik vind het een briljante stap van steam: ipv een goede sale, maken ze een of ander kneuterig spelletje zodat alle aandacht daarheen gaat.
Eigenlijk vat dat alles samen: echte goede aanbiedingen waren er in mijn ogen niet.

The usual suspects en heel wat nep-aanbiedingen. Games die elders goedkoper te krijgen zijn, de hele week dezelfde prijs hebben als in de flash / daily, of spellen die bruto ineens een stuk duurder waren. Valt me op dat Indie titels tegenwoordig ook al aardig aan de prijs zijn, en vaak niet eens menen met een goede aanbieding te moeten komen.

Toch nog wat leuke titels voor een goede prijs gevonden... Vooral omdat ik ze nog niet eerder heb gekocht. Maarja: lijstjes. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 20-06-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Flozem schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Dat klopt, maar de restrictie wat betreft het posten van lijstjes werkt daar ook aan mee. Wanneer iemand must-haves wil opnoemen lijkt het al snel op: "kijk eens wat ik allemaal gekocht heb"-posts.

Uiteindelijk vraag ik me af wat men dan wel nog in een Steam topic verwacht te zien. :)

Wat betreft must-haves: Unepic. Heb er op tijd van niks 75 minuten in zitten. Eldritch is ook best aardig.
Die regels hebben een hele andere oorsprong en wat je zegt is dus niet waar. Probleem met lijstjes is dat mensen om de dag een (steeds groter) wordende lijst gaan posten. Dit roept andere mensen weer op om dit ook te doen, en hup, we hebben 2 pagina's aan lijsten waar we dus geen informatie uit kunnen halen. Mini-reviews of een opsomming van games die men moet kopen voor het huidige bedrag zijn juist wél welkom.

De regel heb ik ingesteld na de summersale van vorig jaar, waarbij het al snel uit de hand liep met lijstjes, ik ben echt niet de enige die dit gemerkt heeft.

@Camacha, ik hoop dat je op een quasi grappige toon bezig bent, want anders zit je je wel bijzonder naar te gedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:18:
Eigenlijk vat dat alles samen: echte goede aanbiedingen waren er in mijn ogen niet.
Ik heb toch behoorlijk wat goeds langs zien komen. Voor mij was dit echt een goede sale, eindelijk eens. Ik heb best wat dingen gescoord die ik al even wilde hebben en die nu eindelijk voor acceptabele prijzen voorbij kwamen.

- Homeworld Remastered kwam met een enorme korting
- Euro Truck Simulator had een stevige korting
- The Vanishing of Ethan Carter had een stevige korting
- Wolftenstein 2014 had best een leuke korting

Plus nog een paar titels met best prima korting. In totaal heb ik best wat uitgegeven - meer dan anders - maar relatief waren het toch best prima prijzen.
The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:22:
@Camacha, ik hoop dat je op een quasi grappige toon bezig bent, want anders zit je je wel bijzonder naar te gedragen
Plebs. Geïrriteerd. Waarvan akte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Zeker je lolbroek aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net van een paar grapjurken af :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Nee de Steamsales zuigen hard. Heb pas 22 spellen gekocht die nergens anders voor die prijs te krijgen waren :+

Mensen die zeuren dat de sales niks voorstellen hebben gewoon teveel gekocht de laatste tijd, hebben geen brede smaak of zeuren om het zeuren imo.

Je hoort mij niet zeggen dat elke aanbieding top is ( verre van) , maar er zit genoeg leuks tussen. Grow home en Toybox Turbo's zijn bijvoorbeeld nog niet oud en nu al voor minder dan de helft. Zal geen lijstje gaan posten, want dat mag natuurlijk niet :/ , maar er zit weer genoeg moois tussen dit jaar. En nee ik ben niet nieuw in de sales en heb iets van 300 games op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ja vind het tot nu toe ook een prima sale. Vooral de flash sales. Heb toch 11 games aangeschaft, voor super cheap. Meeste tussen de 1 en 3 euro. Die sowieso nergens goedkoper waren, ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
Beakzz schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:27:
Mensen die zeuren dat de sales niks voorstellen hebben gewoon teveel gekocht de laatste tijd, hebben geen brede smaak of zeuren om het zeuren imo.
Ik heb best een brede smaak, maar ik heb waarschijnlijk al te veel van de echt goede aanbiedingen in mijn library (inmiddels 256 games). Die zijn namelijk al vaker langs geweest.

Maar mijn definitie van een aanbieding is: rond 5 euro voor +/- 20 uur goede gameplay. Ik zie momenteel veel spellen van bijna een jaar oud voor rond 20 euro rondkomen, dat vind ik dan geen "aanbieding". Voor 20 Euro of meer koop ik liever spellen voor mijn retro verzameling. Dan heb ik alles op een fysiek medium en ziet het er in de kast nog leuk uit ook. :+

Het meeste irriteerde mij dit jaar het ophogen van bruto prijzen of iets als speciale dag aanbieding presenteren terwijl het dat niet is. Dat heb ik deze sale vaker meegemaakt dan anders.

De eerste twee dagen waren voor mij overigens wél raak met Xcom en Valkyria Chronicles. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Ik vond het een prima sale maar ik heb dan ook nog niet zoveel games gekocht in de voorgaande sales. Heb toch het volgende opgepikt en ben tevreden:

1954 Alcatraz
Bioshock Trilogy
Bully Scholarship Edition
Fallout 3 GoTY
The Guild Collection (Zeer ondergewaardeerde reeks nogmaals :) )
Legend of Grimrock 1 + 2
Trine 1 + 2
Xcom Enemy Unknown Complete edition

Toch 15 games erbij dus de komende tijd heb ik genoeg te doen. Ik wil alleen nog een survival/crafting game erbij. Die Stranded Deep ziet er wel leuk uit maar is niet echt veel te doen als ik het zo zie. ARK zag er ook interresant uit maar met 17% vind ik dat te karig.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Tr!gger schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:44:
ARK zag er ook interresant uit maar met 17% vind ik dat te karig.
En die game vond ik dus raar dat gister bij de dailies stond. Het is niks goedkoper wanneer je het nu koopt, dan aan het begin of eind van de sale. Sterker nog volgens mij was die korting al sinds "release".
Vind het erg jammer dat steam zulke "aanbiedingen" er tussen zet.

Beste koop van mij tot nu toe: The Talos Principle, erg leuk puzzel spel.
Ook maar even de refund policiy uitgeprobeerd (Assetto Corsa viel me erg tegen), maar helaas duurt het een week voor je je geld weer kunt besteden op steam.. Had dus toch niet voor steam wallet moeten kiezen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Natsu op 20-06-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hahn schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Jij wilt beweren dat dit topic niet grotendeels over die game gaat?
Jawel, maar die game is dan ook het hoogtepunt van de sale aangezien de bulk van de sales op zijn best matig is te noemen (kortingspercentages).
Overigens is het constructiever volgende keer om zelf een TS voor die game in elkaar te flansen dan er in dit topic over te discussieren.

Vanavond encore toch?

[ Voor 22% gewijzigd door eL_Jay op 20-06-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

WildeBeestje schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:08:
[...]

En die game vond ik dus raar dat gister bij de dailies stond. Het is niks goedkoper wanneer je het nu koopt, dan aan het begin of eind van de sale. Sterker nog volgens mij was die korting al sinds "release".
Vind het erg jammer dat steam zulke "aanbiedingen" er tussen zet.
Stranded Deep was precies hetzelfde, dat had geen extra korting als Daily. En GTA had 'korting' maar nog steeds dezelfde soort prijs, maar wel met 'in-game goodies' (wat de devs niks kost).

ARK had ook in-game goodies.. maar met dinobrillen is het spel voor mij wel klaar. Ik dacht dat het tenminste nog een mooie serieuze survival game zou zijn, maar dan met coole dino's. Niet dus. Tenminste, ik hoef dat soort 'cool' niet. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh,mijn 1ste Steam refund aanzoek is goedgekeurd en ik heb mijn geld terug. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Die refund kan ik straks ook van profiteren hopelijk, mijn vriendin wil graag Devil May Cry 4 Special edition preorder voor de costumes van de preorder, dus ik had hem bij GMG besteld maar je krijgt je key pas op release... dus ik heb wat twijfel of die preorder costumes er wel bij zullen zitten (staat wel op de website).

Just in case maar een Steam Gift van DMC4SE gekocht en in mijn inventory geplaatst. Als de GMG key goed is refund ik de gift dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Wat zeuren mensen over de Steam minigame zeg... Je bent vrij een apart topic te openen, ook als je hier geen TS bent.

Het spelletje is onderdeel van de sale, zonder specifiek topic; waar zou het besproken moeten worden? :w

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Tot nu toe nog niks gekocht, twijfelde nog even over Age of Empires 2 HD, vroeger erg veel gespeeld, maar toen bedacht ik me wanneer ik het zou spelen, zijn inmiddels wel leukere games en het is eerder nostalgie en heb. Dus ik sla het toch over, ondanks dat ie erg goedkoop is.

Er zitten best leuke aanbiedingen tussen, maar de meeste aanbiedingen zaten ook al I'm eerdere sales en vaak zaten bepaalde games ook al in de Humblebundle. Tja dan valt de sale al snel tegen en heb je ook gelijk een reden (zoals ik), dat je niks hebt gekocht tot nu toe :p

Ik twijfel alleen nog over Telltale Game of Thrones, maar die is pas compleet met de wintersale, dus die sla ik ook maar over hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nostordici schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:54:
Tot nu toe nog niks gekocht, twijfelde nog even over Age of Empires 2 HD, vroeger erg veel gespeeld, maar toen bedacht ik me wanneer ik het zou spelen, zijn inmiddels wel leukere games en het is eerder nostalgie en heb. Dus ik sla het toch over, ondanks dat ie erg goedkoop is.
Age2HD is leuk aangezien je nu ook fatsoenlijk MP kan spelen, ik heb zelf een vriendengroep die hem heel veel speelt dus dat helpt - maar de matchmaking word langzaam steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu ook niet veel gekocht:

Icewind Dale Enhanced Edition
Baldur's Gate 2 Enhanced Edition
Age of Wonders 3
This War Of Mine
Legends Of Grimrock Bundle
Kingdoms of Amalur: Reckoning - Complete Pack
Valkyria Chronicles™
Homeworld Remastered Collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:11
Sempy schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Als je minder dan 2 uur hebt gespeeld kan je een refund aanvragen.
Thanks, zat uj inderdaad al te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:52

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog steeds geen aankopen voor mij hoewel ik wel 3 games op de verlanglijst erbij gezet heb (nu nog minder dan 75% korting / meer dan 10€ dus nog geen aanschaf voor mij)
Waarschijnlijk ga ik nog wel een paar mini indies kopen van het geld die ik door kaartverkoop heb verdient waarvan poolnation waarschijnlijk de eerste wordt.

En de 100M monster-badge is ook binnen. Niet verwacht omdat vanochtend het een hele tijd leek alsof er een stel flauwerikken met een script juist expres de lvl100 mega-boss aan het nuken waren of wormholes gebruiken rond lvl xxx98/99.

Bedankt voor de eerdere tips over het openen van het spel in Chrome en dan via ctrl-shift j het JoinGame(xxxxx) commando (xxxxx is dan de gameroom)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
rockhopper schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:05:
....

En de 100M monster-badge is ook binnen. Niet verwacht omdat vanochtend het een hele tijd leek alsof er een stel flauwerikken met een script juist expres de lvl100 mega-boss aan het nuken waren of wormholes gebruiken rond lvl xxx98/99.
...
100M Club *O*

OT: Net even Call of Juarez: Bound in Blood en :Gunslinger gekocht, ooit al eens gespeeld maar nu heb ik ze zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt Valiant Hearts nog eens langs in de encore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik zit in reddit #4 en ga net niet die 100m halen :( door zielige trollen jammer ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vanavond nog een kans geen zorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zou je komen helpen maar het zit aardig vol, daarbij lagfeest :(
Over een half uurtje nieuwe ronde nieuwe kansen

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Toch The Escapist gekocht, gewoon omdat het kan ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

EIV, netjes. Even mijn missing expansions oppakken. (en dan het spel eens een keer serieus uitproberen :))

Ooo Anno 1404 is ook -75% ... gah. Net DLC pack voor 2070 gekocht en die al amper gespeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 20-06-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik ga maar eens YOWH groep proberen vandaag. Al telkens in de verkeerde Reddit lobby die lager en lager zakt in de rankings in vergelijking met andere..

Eerste room wordt trouwens maar rond 8 uur gepost bij YOWH dus wellicht ook heel wat minder randoms dan.

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:18:
Ik ga maar eens YOWH groep proberen vandaag. Al telkens in de verkeerde Reddit lobby die lager en lager zakt in de rankings in vergelijking met andere..

Eerste room wordt trouwens maar rond 8 uur gepost bij YOWH dus wellicht ook heel wat minder randoms dan.
Ik zou gewoon ergens hoog instappen of overstappen als je de mogelijkheid hebt, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan. yowh schijnt wel beter te gaan dan de reddits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
rockhopper schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Ik zou gewoon ergens hoog instappen of overstappen als je de mogelijkheid hebt, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan. yowh schijnt wel beter te gaan dan de reddits.
Nja, daar had ik vandaag voor gekeken, maar ze bleven gewoon op 1500/1500 staan. :/
Eerste paar uur was m'n lobby hele tijd rank 3 en op het einde nog rank 18 ofzo..

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Misschien op deze site de snelle stijgers in de gaten houden:
https://lab.xpaw.me/towerattack.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Torchlight 2 gekocht,het laatste spel van Steam Summer Sale 2015 voor mij.

Dus ik zit voorlopig goed voor de komende tijd op mijn Linux bak. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Toch nog laatste dag room 48 293 kunnen joinen.
Mijn record stond op lvl7000 vanmiddag. Nu al lvl 955k 8) Zo te zien de beste room op dit moment.

En de encore sale is aangebroken!
Mensen nog hidden gems gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gah, weer die games terug waar ik niet van overtuigd was en dus (met moeite) had overgeslagen, nooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
Ambition88 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 01:39:
ah okay cool zal zondag ffe checken dan 30 euries is wel een leuke prijs voor zon nieuwe game, en volgens mij is hij wel echt tof :) nooit een farcry gespeeld hou wel van fps games
Nu is de encore sale begonnen en is FC4 50% off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Pheace schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:24:
Gah, weer die games terug waar ik niet van overtuigd was en dus (met moeite) had overgeslagen, nooooooo
tja laatste dag van de sale alweer, kun je nu hunten naar kleine games die niet op de voorpagina staan

rochard is zon pareltje bijv :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Ja kom maar op met die pareltjes die niet op de frontpage hebben gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Rochard is een aanrader inderdaad. Had zelf Homeworld Remastered helaas gemist maar die aanbieding is nu in de encore weer terug. Mooi, die gaat dus mee in het mandje :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Hm, wilde Murdered nog hebben, maar die zit niet in de encore sale. Dan houdt het op. Life is Strange episode 1 dacht ik ook nog aan, maar de 50% is weg sinds de komst van de encore sale (ondanks nog steeds op frontpage).

Even Metro 2033 Redux binnen harken en toch nog even twijfelen over SR:GOOA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik raad Space Rangers HD: A War Apart aan, -75% €3.74

Meesterlijk spel waar jij met je ruimteschip een enkele 'Ranger' bent in een oorlog tussen de overlevende rassen en een robot vijand die het heelal aan het overnemen is, met een piraten factie die zelf ook graag een deel van het universum overneemt.

Je kan traden, kill quests, delivery quests, text quests, een soort rts quests etc doen om zo verderop te komen, je rang te verhogen, meer money waarmee je je schip kan upgraden, mogelijk wat andere schepen recruit (als wingmen) en proberen het heelal terug over te nemen.

Heerlijk, heerlijk spel. Was een onverwachte aankoop x jaar geleden dat ik Space Rangers 2 Reboot had gekocht, en dat spel staat nu sterk in mijn top 5, en dit is een enhanced versie van SR2R.

Bedenk wel dat de game geen actiegame is a la elite, in principe zijn het turns en kan je pauzeren en turn by turn spelen als dat nodig is (vooral in combat)

(ik ben absoluut slecht in reviews, heb deze game nog nooit kunnen beschrijven op een manier dat ik er tevreden mee was :D)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 20-06-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Alvast een paar aanraders:

Thief is best een grote titel met 50% korting die ik niet op de FP heb gezien http://store.steampowered.com/app/239160/

Deponia is ook een erg leuk spel. point en click/puzzel met veel humor
deopia 1 en 2 kan ik aanraden, 3 heeft zon enorm ruk einde dat je die beter kan laten liggen (goodbye deponia niet kopen dus)

http://store.steampowered.com/app/214340/ (slechts 1 euro 8)7 )
http://store.steampowered.com/app/220740/

mark of the ninja en deadlight zijn 2 hele goede platform games
http://store.steampowered.com/app/214560/
http://store.steampowered.com/app/211400/

voor 2.25 kun je quantum condodrum kopen, als je portal leuk vind zal dit spel geschikt voor je zijn.
3d puzzelgame waarbij je de door 4 dimensies moet wisselen om de puzzel op te kunnen lossen.
(inverse zwaartegracht, alles heel licht, alles heel zwaar, en alles heel traag)

http://store.steampowered.com/app/200010/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Yay, zit in YOWH #1 (48520). Hopelijk breng ik mijn ongeluk niet over naar daar }:O
Vorige keer hadden ze de eerste groep in 6 uur naar 100 miljoen ofzo..

oh btw, hier is de link ernaar toe waar ze room aankondigen: http://irc.lc/quakenet/YeOldeWH

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Wat is YOWH?

Net een 1miljoen lvl jump in room293 8)

Edit: en nog eentje van 1.2mil

[ Voor 23% gewijzigd door K-Wulf op 20-06-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Heb even het filmpje op Steam bekeken en klinkt goed inderdaad. Die gaat ook mee, thanks for the tip!

Overigens, als je Bastion leuk vond, is Transistor, nu met 75% korting ook een dikke aanrader. Erg leuke game :)

[ Voor 15% gewijzigd door tallstoi op 20-06-2015 20:17 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
K-Wulf schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:11:
Wat is YOWH?

Net een 1miljoen lvl jump in room293 8)

Edit: en nog eentje van 1.2mil
Groep zoals Reddit het doet, maar dan met een ander script.
Staat voor Ye Olde Wormhole

Daarnet van lvl 900 naar 660 000! LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 15:58
Is dit het? Is dit de beroemde Steam sale waar iedereen zenuwachtig van wordt?

Komen er morgen op de laatste dag ook nog mooie aanbiedingen bij of blijft het bij wat nu op de voorpagina staat?
Ik vraag dit omdat dit voor mij de eerste grote sale is waar ik nb geld voor opzij heb gezet. Vooralsnog 2 euro uitgegeven met mijn steamwallet.

Ik kijk dan ook al dagen uit naar de mega encore sale. Dus mensen moet ik teleurgesteld in een hoekje kruipen of wordt morgen misschien nog mijn dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:17:

Komen er morgen op de laatste dag ook nog mooie aanbiedingen bij of blijft het bij wat nu op de voorpagina staat?
Ik vraag dit omdat dit voor mij de eerste grote sale is waar ik nb geld voor opzij heb gezet. Vooralsnog 2 euro uitgegeven met mijn steamwallet.

Ik kijk dan ook al dagen uit naar de mega encore sale. Dus mensen moet ik teleurgesteld in een hoekje kruipen of wordt morgen misschien nog mijn dag?
Dit is het wel zo'n beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dit is de 'encore' sale al. Dus we moeten je helaas teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meer mooie titels gekocht dan ooit. Ik merk wel dat al je de ene sale goed je slag hebt geslagen, de volgende sale of twee vaak tegenvallen omdat je al het leuke spul al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ach ik heb me prima vermaakt met het gratis monster summer sale spel. Al stelt het geen drol voor, ik vind het leuk om te zien wat er allemaal bedacht wordt om zo hoog mogelijk te komen. Bijna als een aflevering ter land ter zee en in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 11:24

Gmount

Ecorunner lid

Ik twijfel nog over dishonored, een game met toch wel hele goede revieuws. Zijn de DLC's het geld waard? Het complete pakket kost meer dan het dubbele van de game zelf!

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Dank je wel voor jullie reacties mensen. Wat jammer!

Dit is mijn eerste sale dus ik was eigenlijk al bang dat mijn 60,- euro die ik opzij had gelegd niet genoeg zou zijn. Als dit het is, is dit het niets aan te doen. Hou ik lekker mijn geld in mijn zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik zou heel graag de encore sale zien, maar Steam is down geloof ik.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Als je nu nog steeds niets hebt aangeschaft, dan is het gewoon jouw ding niet. Staat veel moois tussen en zaten prima acties bij. Ik kan me voorstellen dat er weinig games waren van 10 cent e.d. maar die monsteraanbiedingen van een paar jaar geleden ga je nu niet meer zien (daar zijn een heleboel devs niet blij van geworden achteraf).

Zelf mn slag wel geslagen, van 250 naar 333 games gegaan. Al ben ik nog wel steeds mijn lijst van "games die ik vroeger illegaal deed, maar nu eigenlijk wel legaal wil hebben" aan het bijwerken. Toch nog aardig wat games erbij en ook wat leuke dingen die ik met mn Oculus Rift kan doen. Meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde, maar toch niet ontevreden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gmount schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:22:
Ik twijfel nog over dishonored, een game met toch wel hele goede revieuws. Zijn de DLC's het geld waard? Het complete pakket kost meer dan het dubbele van de game zelf!
Die DLC voegt nog eens een 9~ uur gameplay toe.
Base game is een 11 uur.
(was toch mijn eigen ervaring)

Heb er zeer van genoten alleszinds.

Holy cow, van 670k -> 2010k jump :9
wel een paar idiote trolls die expres wormholes lossen op lvl ..95-99

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:22:
Dank je wel voor jullie reacties mensen. Wat jammer!

Dit is mijn eerste sale dus ik was eigenlijk al bang dat mijn 60,- euro die ik opzij had gelegd niet genoeg zou zijn. Als dit het is, is dit het niets aan te doen. Hou ik lekker mijn geld in mijn zak :)
Tja het hangt erg af van je smaak en hoe 'snel' je een spel wilt. En natuurlijk hoe groot je bibliotheek is. Ik wacht meestal tot de prijs onder de €5 gezakt is maar als je bv echt NU GTA V wilt dan ben je zo door je 60€ heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan precies verwacht als dit zo tegenvalt? (oprechte vraag).
Zeker als het je eerste Steam Sale is, dan staan er toch wel wat mooie aanbiedingen bij?

Als je iedere sale meepakt, dan wordt het steeds minder interessanter, omdat veel deals zich herhalen.
Daar heb ik ook 'last' van, maar toch heb ik in een weekje zo'n vijftal spellen meegepakt voor scherpe prijzen en wellicht komt er nog wat bij. Nog altijd meer games dan dat ik tijd heb om te spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Kent iemand anders nog leuke pareltjes onder de 5 euro?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
mrc4nl schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:30:
Metro 2033 / LL Redux _/-\o_

Of bedoelde je hidden gems :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
mrc4nl schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:30:
Transistor vind ik een absolute aanrader. Bijzonder mooi en sfeervol.
http://store.steampowered.com/app/237930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:33:
[...]

Metro 2033 / LL Redux _/-\o_

Of bedoelde je hidden gems :>
meer hidden gems, ik volg de steam sale al vele jaren :+
en heb dus ook al een aardige lijst opgebouwd.

en ik heb het niet zo op 3D shooters/survival games

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 20-06-2015 20:36 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:05:
Yay, zit in YOWH #1 (48520). Hopelijk breng ik mijn ongeluk niet over naar daar }:O
Vorige keer hadden ze de eerste groep in 6 uur naar 100 miljoen ofzo..

oh btw, hier is de link ernaar toe waar ze room aankondigen: http://irc.lc/quakenet/YeOldeWH
Ik zit in YOWH #2 al 6 minuten vast op level 500 met ruim 23k WH's active ;) Major jump incomming zelfs de admins verbazen zich in het channel al :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:39:
[...]
Ik zit in YOWH #2 al 6 minuten vast op level 500 met ruim 23k WH's active ;) Major jump incomming zelfs de admins verbazen zich in het channel al :D
Hebben jullie ook een paar trolls die expres WH's loslaten net voor 100's?
Ongelooflijk hoe zielig zo'n mensen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat waren je verwachtingen?

Witcher 2 voor 2,50
Borderlands voor <10 euro
Payday 2 voor 5 euro
Shadow of Mordor voor 25 euro
Verdun voor 10 euro
Wolfenstein:TNO voor 13 euro
Dishonored voor 4 euro

Hoppa. Flinke AAA titels voor minder dan 60 euro samen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Xtuv schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:28:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan precies verwacht als dit zo tegenvalt? (oprechte vraag).
Zeker als het je eerste Steam Sale is, dan staan er toch wel wat mooie aanbiedingen bij?

Als je iedere sale meepakt, dan wordt het steeds minder interessanter, omdat veel deals zich herhalen.
Daar heb ik ook 'last' van, maar toch heb ik in een weekje zo'n vijftal spellen meegepakt voor scherpe prijzen en wellicht komt er nog wat bij. Nog altijd meer games dan dat ik tijd heb om te spelen... :)
Ja het klopt wel dat ik niet de meest gangbare smaak in spellen heb inderdaad. Ik hou niet van schieten, vechten, space dingen of geweld in het algemeen. Tsja dan valt 80% van de spellen al af.

Maar op de valreep nog even een 10 spellen gescoord bij Gog en gamersgate dus ik ben niet helemaal met lege handen blijven zitten. Ik wil echt niet alleen maar nieuwe spellen maar als ik zie dat een spel van mijn verlanglijstje nu 5 euro kost terwijl datzelfde spel in het verleden al eens 1 euro heeft gekost op Steam dan voelt dat niet goed om nu te kopen. Mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog. Geen punt gelukkig heeft GOG ook een summer sale zullen we maar denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:39:
[...]

Hebben jullie ook een paar trolls die expres WH's loslaten net voor 100's?
Ongelooflijk hoe zielig zo'n mensen zijn..
van 500 naar 3.2 mil gejumped ;) YOWH#2 unleashed :D

Nee bijna geen last van trolls tbh

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Jeroenneman schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:40:
[...]

Wat waren je verwachtingen?

Witcher 2 voor 2,50
Borderlands voor <10 euro
Payday 2 voor 5 euro
Shadow of Mordor voor 25 euro
Verdun voor 10 euro
Wolfenstein:TNO voor 13 euro
Dishonored voor 4 euro

Hoppa. Flinke AAA titels voor minder dan 60 euro samen.
+ Skyrim & Fallout, niet de nieuwste meer, maar wel AAA en je bent meteen 50 uur zoet per titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:40:
[...]
van 500 naar 3.2 mil gejumped ;) YOWH#2 unleashed :D

Nee bijna geen last van trolls tbh
Serieus kerel, ik heb zoveel ongeluk :X
Hopelijk zijn het geen scripts en gaan ze binnen x-aantal tijd gewoon weg..

edit: gelukkig lijken ze geen nukes en zo meer te gebruiken op x100 levels, grote jump incoming.
7 minutes so far :p

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:41:
[...]

+ Skyrim & Fallout, niet de nieuwste meer, maar wel AAA en je bent meteen 50 uur zoet per titel.
En dat is een ondergrens denk ik ;)

Met Skyrim alleen kun je je al makkelijk honderd uur zoethouden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

hehe eindelijk in YOWH#4
zat al in een lvl 280K game maar die gingen het toch niet halen

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:51
Hm in de IRC zie ik de room nummers niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Xepos schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:53:
Hm in de IRC zie ik de room nummers niet?
Ze zijn al announced en zitten nu reeds vol ;)
Later zal er nog wel een room announced worden, maar het is maar de vraag wanneer..

enneuh, net een 7 miljoen jump :+
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iwhG5/bbeaa7393e.png

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Niet te vroeg juichen, maar ik zit zowaar in de twitch stream room #48293 _/-\o_ Ga ik dan toch de 100 mil halen op de valreep! :D Gerucht is dat deze kamer geen trollen heeft omdat ze eerder de 100 mil willen halen dan het YOWH team. Ik zeg doen, race naar de 100 miljoen! :D

Net een jump van 1.7 mil gehad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:41:
[...]

Net even Skyrim bekeken en dat ziet er werkelijk prachtig uit. Ik word niet helemaal wijs uit het intro filmpje maar zo te zien helaas weer met een hoop dom gevecht. Kan iemand die het spel gespeeld heeft dat misschien bevestigen want als bijna niet gevochten hoeft te worden koop ik hem meteen voor 3,75.
Zo ontzettend mooie wereld om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:58:
[...]

Net even Skyrim bekeken en dat ziet er werkelijk prachtig uit. Ik word niet helemaal wijs uit het intro filmpje maar zo te zien helaas weer met een hoop dom gevecht. Kan iemand die het spel gespeeld heeft dat misschien bevestigen want als bijna niet gevochten hoeft te worden koop ik hem meteen voor 3,75.
Bij Skyrim (en de andere Elders Scrolls Games) is het vechten juist het zwakste deel van het spel. Heel veel gevechten kan je gewoon ontwijken afhankelijk van je eigen speel stijl. Je kan soms zelfs door slim te praten (en hoge charisma) gevechten totaal vermijden. Of ga sluipen en stealth waardoor je gewoon langs de vijanden loopt. Maar ja, er wordt ook redelijk wat in gevochten.

Ik zeg, voor 3,74 euro gewoon proberen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Misschien moet je meer naar games kijken als Gone Home of The Vanishing of Ethan Carter als je niet wil vechten. Daar gaat het meer om verkennen in plaats van vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Dreanor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:58:
Niet te vroeg juichen, maar ik zit zowaar in de twitch stream room #48293 _/-\o_ Ga ik dan toch de 100 mil halen op de valreep! :D Gerucht is dat deze kamer geen trollen heeft omdat ze eerder de 100 mil willen halen dan het YOWH team. Ik zeg doen, race naar de 100 miljoen! :D

Net een jump van 1.7 mil gehad. 8)7
Succes man :) Zo te zien halen jullie het makkelijk, op 520 na (dat is YOWH zeker?) de hoogste.

Ik heb ook een plekje weten te bemachtigen in een van de 10 Twitchkamers, is het meteen de slechtste van allemaal: 295 :'( Zelfs 297 doet het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand overigens waarom het Steam Game-laadscherm van 0 naar 109 gaat? Het lijken me procenten, maar 109% is dan weer niet zo logisch :P
Net even Skyrim bekeken en dat ziet er werkelijk prachtig uit. Ik word niet helemaal wijs uit het intro filmpje maar zo te zien helaas weer met een hoop dom gevecht.
Als je niet van vechten in spellen houdt moet je wellicht specificeren wat je wel zoekt :)

- The Vanishing of Ethan Carter: prachtig mooi en gaat meer over zoeken en verkennen. Visueel het meest indrukwekkend spel dat ik ken.
- Proteus: je wandelt over een wonderlijk eiland onder begeleiding van geluiden die je zelf maakt. Nauwelijks een spel, wel een hele fraaie ervaring. (Edit: ik zie dat deze niet op Steam te koop is.)
- Cities Skylines gaat over het bouwen van steden en absoluut niet over vechten.
- Assetto Corsa gaat over racen, wat alleen met enige fantasie een gevecht genoemd kan worden.
- ???

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

[...]

Je kunt natuurlijk gewoon rondlopen in de wereld. Maar wat ben je van plan als er een bandit of beest op je afkomt? Wegrennen?

Waar zit dan de lol van het gamen in? De gescripte gesprekken met NPC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Dreanor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:02:
[...]

Bij Skyrim (en de andere Elders Scrolls Games) is het vechten juist het zwakste deel van het spel. Heel veel gevechten kan je gewoon ontwijken afhankelijk van je eigen speel stijl. Je kan soms zelfs door slim te praten (en hoge charisma) gevechten totaal vermijden. Of ga sluipen en stealth waardoor je gewoon langs de vijanden loopt. Maar ja, er wordt ook redelijk wat in gevochten.

Ik zeg, voor 3,74 euro gewoon proberen toch? :)
Jij maakt het helemaal moeilijk nu haha. Ik zit meestal vast bij het eerste rondje vechten en helaas nooit gewoon te skippen na 3x proberen met als resultaat weer een spel wat ik verder niet kan spelen. Maar vechten het zwakste deel in dit spel en veelal te ontwijken...... moeilijk moeilijk. Want ik vind het wel geweldig om te zien. Ik ga even dubben of ik hem toch ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:05:
Weet iemand overigens waarom het Steam Game-laadscherm van 0 naar 109 gaat? Het lijken me procenten, maar 109% is dan weer niet zo logisch :P
Elementen die het laadt, toen er nieuwe upgrades bijkwamen, werd dat nummer ook hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:08:
Jij maakt het helemaal moeilijk nu haha. Ik zit meestal vast bij het eerste rondje vechten en helaas nooit gewoon te skippen na 3x proberen met als resultaat weer een spel wat ik verder niet kan spelen.
Wat is doorgaans het probleem dan? Je houdt er niet van, of je bent er niet goed genoeg in om door te spelen, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Avioto schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:03:
Misschien moet je meer naar games kijken als Gone Home of The Vanishing of Ethan Carter als je niet wil vechten. Daar gaat het meer om verkennen in plaats van vechten.
Precies dat zijn de spellen waar ik van hou. Ik heb deze allebei gespeeld en Ethan Carter is werkelijk prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:08:
[...]

Jij maakt het helemaal moeilijk nu haha. Ik zit meestal vast bij het eerste rondje vechten en helaas nooit gewoon te skippen na 3x proberen met als resultaat weer een spel wat ik verder niet kan spelen. Maar vechten het zwakste deel in dit spel en veelal te ontwijken...... moeilijk moeilijk. Want ik vind het wel geweldig om te zien. Ik ga even dubben of ik hem toch ga kopen.
In skyrim kan je de hele wereld rondlopen! Dus als bepaalde gevechten te moeilijk zijn dan kan je ook gewoon andere delen gaan verkennen, misschien wat quests doen en later terug komen als je sterker bent.

In dit spel zit je niet heel snel vast en er zijn gewoon heeeel veel mogelijkheden. Vechten met zwaarden en stalen harnas of juist sluipen met licht harnas of als magier met spreuken de vijand verslaan.

Maar ik zeg wel, je kan niet ALLE gevechten ontwijken dus vechten zal je vroeg of later moeten doen! Desnoods huur je iemand in die voor je vecht of download je een mod met een sterk(ere) NPC die het vechten voor jou doet?

Zoveel mogelijk en voor die prijs kan je het gewoon proberen! Ik kan lastig bepalen of het wel of niet voor jou werkt dit spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Ik hoor dus soms rare muziek, en het lijkt te komen wanneer ik loot heb gewonnen. Soms, niet altijd. Niemand anders hier last van? De summer game bedoel ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Kroepoekoe op 20-06-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Wat is doorgaans het probleem dan? Je houdt er niet van, of je bent er niet goed genoeg in om door te spelen, of...?
Beiden ik vind het strontvervelend EN ik ben er super slecht in. Zo jammer dat er in bijna elk spel toch ergens gevochten moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:11:
[...]

Precies dat zijn de spellen waar ik van hou. Ik heb deze allebei gespeeld en Ethan Carter is werkelijk prachtig.
Brothers: A Tale of Two Sons is ook een dikke aanrader als je die nog niet hebt. Speelt wel het beste met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:12:
Ik hoor dus soms rare muziek, en het lijkt te komen wanneer ik loot heb gewonnen. Soms, niet altijd. Niemand anders hier last van? De summer game bedoel ik.
Ik hoor niets anders dan anders. Die deuntjes ga ik nog wel even een tijdje in mijn hoofd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Avioto schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:14:
[...]

Brothers: A Tale of Two Sons is ook een dikke aanrader als je die nog niet hebt. Speelt wel het beste met een controller.
Ja! Dit spel is ook echt een aanrader als je niet van vechten houd! Zit wel wat puzzels en spring dingen in maar vechten kan je niet in dit spel! Super sfeer, boeiend verhaal en grafisch prachtig! En ja, een controller is een MUST voor dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Dreanor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:15:
[...]

Ja! Dit spel is ook echt een aanrader als je niet van vechten houd! Zit wel wat puzzels en spring dingen in maar vechten kan je niet in dit spel! Super sfeer, boeiend verhaal en grafisch prachtig! En ja, een controller is een MUST voor dit spel!
Is inderdaad ook een super mooi spel wat ik heb gespeeld. Ik wil iedereen bedanken voor de suggesties, ga mijn hoofd nog even breken over Skyrim en mijn nieuw gekochte spellen downloaden en uitproberen.

Natuur wens ik iedereen nog veel vechtplezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Welke spellen heb je gekocht dan? Misschien kunnen we op basis daarvan nog andere games adviseren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
Limbo vond ik ook erg leuk, maar die is al wel goedkoper geweest (ook vaker in een bundle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
48595 heeft al binnen een half uur, 48295 (2,5 uur) ingehaald. Fml ;w
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:14:
[...]

Ik hoor niets anders dan anders. Die deuntjes ga ik nog wel even een tijdje in mijn hoofd hebben :P
Ik bedoel niet die standaard beatmuziekdeuntjes. Ik heb toggle music uitgezet, en soms hoor ik alsnog Farrell William - Happy of andere irritante geluidjes :( Of bedoelde jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy dingbats, een 1,12M jump :D
Kroepoekoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:20:
Ik bedoel niet die standaard beatmuziekdeuntjes. Ik heb toggle music uitgezet, en soms hoor ik alsnog Farrell William - Happy of andere irritante geluidjes :( Of bedoelde jij dat ook?
Nee, die hoor je niet te horen :D Heb je niet ergens een stream of Youtube-player open staan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

zomaar wat voorstellen:
-Ori and the blind forest,
-The talos principle (puzzelgame ala portal)
-Space engineers (bouwen zoals in minecraft, maar dan in spaaaace!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Dreanor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:19:
Welke spellen heb je gekocht dan? Misschien kunnen we op basis daarvan nog andere games adviseren? :D
Dat wordt een lange lijst. Ik ben nl meer tijd bezig met spellen jagen ipv ze te spelen. Daar gaat best veel tijd inzitten maar toch zo'n 300 niet vechtspellen gescoord in de loop van de tijd op verschillende consoles en pc (nog niet allemaal gespeeld maar wel heel wat).

Ben dus bang dat ik de meest bekende al heb maar nogmaals bedankt voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Annenouk schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:13:
[...]

Beiden ik vind het strontvervelend EN ik ben er super slecht in. Zo jammer dat er in bijna elk spel toch ergens gevochten moet worden.
Tja, als je een heel spel niet wil spelen omdat je misschien ooit ergens een minuutje een beetje op die linkermuisknop moet rammen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:20:
Holy dingbats, een 1,12M jump :D

[...]

Nee, die hoor je niet te horen :D Heb je niet ergens een stream of Youtube-player open staan?
Haha, nee :P Dat was ook mijn eerste gedachte, een YouTube-clip ergens. Maar er zit niks tussen wat dit kan veroorzaken. Het begon ook pas nadat ik de monster game startte, ik begon laat mee te doen, en heb het spel nu al een paar keer betrapt dat het soms lijkt te gebeuren wanneer ik loot heb gewonnen. Het klinkt compleet onlogisch, maar ik kan werkelijkwaar geen enkele andere reden bedenken.

En als het een of andere rare virus zou zijn, zou de geluidsbron dan niet van System afkomstig moeten zijn i.p.v. Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annenouk
Gmount schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:20:
zomaar wat voorstellen:
-Ori and the blind forest,
-The talos principle (puzzelgame ala portal)
-Space engineers (bouwen zoals in minecraft, maar dan in spaaaace!)
Super voorstel!
2 vd 3 staan hoog op mijn verlanglijst. Ze zijn echter nog wat te jong/te duur om nu te kopen. Wie weet in de volgende steam sale.
Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen: