Misschien dat ik join voordat jullie 99,999,999 hebben bereikt.. oh wacht...SmokingCrop schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:24:
[...]
Gaat vanzelf met het laatste script, behalve de laatste 100 punten kan je kiezen.
The Quest for 100 million Badge has begun![]()
Ik zit in #3 - 47 030
FYI: nieuwste script spammed tot 100K level en doet alles voor je, kom aan niets meer
OT: 19:00 deals hype

(4 te gaan dus
[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 19-06-2015 19:00 ]
Edd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Helaas...![]()
Maar volgens mij heb ik die van de week al voorbij zien komen?
Uhhh nee toch? Is met 25% korting al heel de sale.Edd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Helaas...![]()
Maar volgens mij heb ik die van de week al voorbij zien komen?
Dirt 2 heb ik wel langs zien komen

Hij heeft wel bij de dailys gestaan deze week...R0y. schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:15:
[...]
Uhhh nee toch? Is met 25% korting al heel de sale.

Ik weet het niet zeker meer en kan hem ook in het overzicht van de eerste post vinden (nu missen daar natuurlijk ook een paar).R0y. schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:15:
[...]
Uhhh nee toch? Is met 25% korting al heel de sale.
Kan ook zijn dat ik me vergis en ik van de week er even naar heb gekeken
-
Hoe kan je nu nog joinen als je nooit echt hoog bent gekomen. Na een paar seconden zijn de rooms mijn record van 1800 zo voorbij.plientje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:51:
http://www.twitch.tv/ulletical Je kan nog steeds joinen en we gaan voor zoveel mogelijke 100mil lobby's
SR:GAT -50%... hmm interessants, maar een 10tje is alsnog vrij prijzig.
Ben nu aan twijfelen om Fall Out te kopen. Is het aan te raden om eerst Fall Out 3 te kopen, of heb ik aan Fall Out New Vegas genoeg? Fall Out 3 is al redelijk uit zie ik. Ik weet niet of nog wel zo'n oud spel wil spelen.
Fallout 3 loopt ook niet altijd even goed vanaf Windows 7, sommige zeggen dat het niet mogelijk is, maar ik moet mijn exemplaar nog proberen.GluonC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:19:
Anno 2070 gisteren gekocht ))
Ben nu aan twijfelen om Fall Out te kopen. Is het aan te raden om eerst Fall Out 3 te kopen, of heb ik aan Fall Out New Vegas genoeg? Fall Out 3 is al redelijk uit zie ik. Ik weet niet of nog wel zo'n oud spel wil spelen.
New Vegas is een nieuw verhaallijn, dus je hoeft zeker niet eerst 3 gespeeld te hebben
2 keer uitgespeeld op w7, download de unofficial patch en je hebt ongeveer 1 x per drie uur een crash to desktop. Steam tijd klopt wel niet bij mij (afaik de enige game waar de playtime gewoon grof niet klopt)The Inquisitor schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:20:
[...]
Fallout 3 loopt ook niet altijd even goed vanaf Windows 7, sommige zeggen dat het niet mogelijk is, maar ik moet mijn exemplaar nog proberen.
New Vegas is een nieuw verhaallijn, dus je hoeft zeker niet eerst 3 gespeeld te hebben
jammer dat EYE niet voor 99 cent te krijgen is zoals een tijdje terug
Max Payne, Serious Sam, en Just Cause colletion zijn wel aanraders (net als de fallout goty's)
Er is nog steeds geen hogere badge dan de >1.000.000 badge?
[ Voor 55% gewijzigd door eL_Jay op 19-06-2015 19:23 ]
Je kunt prima aan New Vegas beginnen zonder Fall Out 3 te spelen. Het verhaal begint gewoon bij 0.GluonC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:19:
Anno 2070 gisteren gekocht ))
Is ook niet meer het nieuwste spel, maar wel geweldig!
Dat vind ik ook zo karig. Dan ben je een half jaar of jaar verder en de game wordt minder voordelig.eL_Jay schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:21:
jammer dat EYE niet voor 99 cent te krijgen is zoals een tijdje terug
Ook Stranded Deep gekocht, zag er ook wel leuk uit.
Verder twijfel ik nog om Age of Empires 2 HD Edition te kopen, maar ik heb Anno 2070 gister ook al gekocht en die 2 games vallen toch wel in het zelfde straatje.
Just Cause 2 is ook niet duur maar die heb ik destijds helemaal grijs gespeeld dus die laat ik maar aan mij voorbij gaan.
Damn wat zijn die sales toch verleidelijk.
Imo rare keuzes (buiten de ultimate, want een TES /Fallout game wil je alleen maar als Goty edition).GluonC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:24:
Mooi zo dan ga ik zo even de Ultimate Edition bestellen:)
Ook Stranded Deep gekocht, zag er ook wel leuk uit.
Verder twijfel ik nog om Age of Empires 2 HD Edition te kopen, maar ik heb Anno 2070 gister ook al gekocht en die 2 games vallen toch wel in het zelfde straatje.
Just Cause 2 is ook niet duur maar die heb ik destijds helemaal grijs gespeeld dus die laat ik maar aan mij voorbij gaan.
Damn wat zijn die sales toch verleidelijk.
AoE2 is heel anders dan Anno imo. (hooguit zelfde genre, maar emt een compleet andere focus en snelheid).
Just Cause 2 is een geweldige game en zeker met de multiplayer mod kan je er nog uren speelplezier uit halen.
[ Voor 98% gewijzigd door eL_Jay op 19-06-2015 19:29 ]
Zag net team DPS van 358Q, dus zal wel veel zijn denk ik (verder staat ie standaard op 0 omdat het te snel gaat). Ook de items die actief zijn, zijn er echt shit veel. Komt ook meer bij dan dat ik kan wegklikken.
Edit, ik zie al meer dan 358Q, veel meer.
[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2015 19:51 ]
Hoe dan ook nog de DTM92 dlc van Raceroom en Toybox turbo's. Verder iemand nog tips ?
Voor nu beide Fallouts binnen gehaald, De Xbox 360 versies die ik heb zien er echt slecht uit nu en er schijnen wel wat goede mods voor te zijn. Nu nog even twijfelen over Windward, want die ziet er erg aantrekkelijk uit
Er staat nogsteeds een timer die aftelt naar nieuwe sales en flash deals. Sale is t/m 20 juni, dus lijkt me dat er morgen nog nieuwe daily deals komen? Of zou dat dan al om de encore sale gaan?Beakzz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:56:
Geen nieuwe sale meer zo te zien, Je kan nu namelijk geen sales meer vrijspelen met de monster game. Dus dan morgen maar eens alles kopen wat ik wil en niet in op de frontpage is geweest
Jawel, er is een 100 miljoen badgeeL_Jay schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:21:
[...]
Er is nog steeds geen hogere badge dan de >1.000.000 badge?
Dat is ook het maximale level dat je kan behalen. (als ze het vandaag niet verhoogd hebben)
en sinds vandaag een 'haal 5x 100m' badge. (naar het schijnt, valve kennende is het wel waar)SmokingCrop schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:32:
[...]
Jawel, er is een 100 miljoen badge
Dat is ook het maximale level dat je kan behalen. (als ze het vandaag niet verhoogd hebben)
Hadden ze niet moeten doen, maakt het weer dat een kleine groep alles gaat proberen om die badge te halen.
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 19-06-2015 20:37 ]
Zit te wachten op Dirt Rally, maar ik lees dat die reeds de revue is gepasseerd...
Nouja, morgenochtend om 7 uur komen er waarschijnlijk nog wel nieuwe flashsales, maar dan gaan we wel de encore in denk ik . Waarom anders er voor kiezen om nu al het vrijspelen van sales met de monstergame te stoppen ?Xtuv schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Er staat nogsteeds een timer die aftelt naar nieuwe sales en flash deals. Sale is t/m 20 juni, dus lijkt me dat er morgen nog nieuwe daily deals komen? Of zou dat dan al om de encore sale gaan?
Quote van wat er naast de monster sales staat :
'Thank you for playing the Monster Game! Today's special deals are the final set unlocked by the community. There are no more milestones to unlock, but you can still play the Monster Summer Game to level up your badge.'
Ik twijfel nog, gelukkig heb ik nog even.The Inquisitor schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:53:
Zo, even Geiten simulator + Goatz aangeschaft. Mooie aanbieding.
Hield hm al een tijdje in de gaten, maar had besloten dat ik hm zo aanschaffen bij 75% korting... Zo gepiept
Edit:
Net een +130k level gejoined met 150 WH, crasht de hele monstergame...
Iedereen's Steam level is nu 0 bovendien.
[ Voor 22% gewijzigd door Flozem op 19-06-2015 21:55 ]
Jup, denk dat de servers het een beetje zwaar hebbenFlozem schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:12:
Ik hoop dat Thief en Dragonage nog in flash of encore gaan. Wil de dragonage dlc en uitbreiding nog wel - en de retail pack kan ik niet registreren. Vandaag 6 goedkope spellen gekocht die op mijn wishlist stonden, en niet goedkoper worden.
Edit:
Net een +130k level gejoined met 150 WH, crasht de hele monstergame...
Iedereen's Steam level is nu 0 bovendien.
Wel grappig om te zien dat in de stream iedereen roept dat ze een VAC ban hebben

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja lijkt wel op een volwaardige day reset op deze manier :Dachte rlekker rustig evenDutchCrownNL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:05:
[...]
Jup, denk dat de servers het een beetje zwaar hebben![]()
Wel grappig om te zien dat in de stream iedereen roept dat ze een VAC ban hebben
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zit nu trouwens op level 16,284,300 van de minigame. Iets met een reddit groep die naar 100M wil gaan.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Fixed it for you ;0D4NG3R schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:07:
Zit nuWas trouwens op level 16,284,300 van de minigame. Iets met een reddit groep die naar 100M wil gaan.
Voordat ik het kon zien zag ik het hoofdmenu weer haha
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Napoleon Total War moest nog 5% grrr

Edit:
Werkt weer.. was gewoon een dip oid
[ Voor 22% gewijzigd door R0y. op 19-06-2015 22:13 ]
Je zit gewoon nog in het level hoorMusicAddict schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:21:
Ik hoop voor iedereen dat Valve de 'cannot return to previous game' heeft uitgezet.. anders is iedereen echt zo pissed
Verwijderd
Hier draait het prima, bijna voluitAlbert020 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:45:
Assetto Corsa werkt op mijn pc voor geen meter,
Core 2 Quad Processor Q9300, 8GB geheugen, Geforce GT 720
Daarentegen werkt Project Cars juist wel heel goed en smooth !

[ Voor 7% gewijzigd door Zalmanman op 19-06-2015 22:24 ]
and thanks for all the fish.
Verwijderd
Heu, jammer. Ik dacht dat 28 miljoen wel genoeg was om even goed te zittenMusicAddict schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:34:
en sinds vandaag een 'haal 5x 100m' badge. (naar het schijnt, valve kennende is het wel waar)
Hadden ze niet moeten doen, maakt het weer dat een kleine groep alles gaat proberen om die badge te halen.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Iemand die de stream net aan het kijken was en mij kan vertellen welk hardstyle nummer daar langs kwam?plientje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:51:
http://www.twitch.tv/ulletical Je kan nog steeds joinen en we gaan voor zoveel mogelijke 100mil lobby's
Reactie van een van de modjes daar! YouTube: 「オリジナル」:Contrast
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 19-06-2015 22:37 ]
Lijkt me idd een leuke game, vind de losse versie net iets te duur. 4-pack zou net te doen zijn, maar helaas valt dat buiten de regels van dit topic. Heb een oproepje op Groupbuys lopen en anders schuif ik hem door naar de winter sale (aan backlog geen gebrekMortalboy[NL] schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:29:
Windward is best vermakelijk in de multiplayer
Andere leuke multiplayer-tip is Crash Drive 2, slechts 2,49 voor 2 copies.
[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 19-06-2015 22:34 ]
Ach ik wacht wel tot de encore sale en pak dan nog wat koopjes
[ Voor 9% gewijzigd door msnguy op 19-06-2015 22:43 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Faal anders nog ff harder.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Eens kijken waar dit gaat stranden, maar ziet er veel belovend uit op dit moment.
Elke lobby die ik join vorige dagen en vandaag, gaat na een paar uur telkens lager en lager in de rankings in vergelijking met de andere reddit rooms..
Vandaag weer zo.. lange tijd 3e van allemaal, nu nog 10e..
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 00:29 ]
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:25:
Net mee gedaan met een BETA test script voor het pre-made maken van rooms2de test is geslaagd zijn net begonnen maar hebben ruim 200 meer active mensen dan de nummer 1 room op dit moment die heeft 1018 active wij hebben 1256 active in de room.
Eens kijken waar dit gaat stranden, maar ziet er veel belovend uit op dit moment.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Ranklijst: https://lab.xpaw.me/towerattack.php
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2015 00:30 ]
Ga jij eens heel gauw uit 321D4NG3R schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:28:
[...]
[afbeelding]
Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Is dat noodzaak dan? Begon met een paar 100 van die krengen. Zodra deze op 100M zit rot ik wel op naar een andere game om daar te helpen.ShadowBumble schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:30:
[...]
Ga jij eens heel gauw uit 321je hebt geen wh's meer
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2015 00:32 ]
Verwijderd
Dat lijkt wel de geldende code te zijn. Ik heb nu 28K WH'sD4NG3R schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:31:
Is dat noodzaak dan? Begon met een paar 100 van die krengen.
Yes, dat is heel noodzakelijk. Vertel me wel specifiek op welke seconde je gaat leaven, zodat ik in die lobby kanD4NG3R schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:31:
[...]
Is dat noodzaak dan? Begon met een paar 100 van die krengen. Zodra deze op 100M zit rot ik wel op naar een andere game om daar te helpen.
ps: te hoog lvl voor mij
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 20-06-2015 00:34 ]
Zat gisteren in een lobby die in de miljoenen ging maar toen ik vanochtend weer keek heeft Steam daar weinig van meegekregen en was m'n oude record er nogsteeds.
Tussen nu en 1.SmokingCrop schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:33:
[...]
Yes, dat is heel noodzakelijk. Vertel me wel specifiek op welke seconde je gaat leaven, zodat ik in die lobby kan
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Dat dus.brambest schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:59:
Ik dacht dat er een sale aan de gang was maar zie alleen maar miljoenen en wormholes voorbij komen...
Maar zegt ook iets over de sale dat zo'n ondingspelletje zo scoort.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, dat stoort mij ook een beetje. Ik kom hier af en toe om te zien welke spellen men aan/afraadt, maar die monstergame heeft de overhand. Ik snap dat mensen erover willen discussiëren, maar ik hoop dat een eventuele volgende keer er een apart topic voor geopend wordt.brambest schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:59:
Ik dacht dat er een sale aan de gang was maar zie alleen maar miljoenen en wormholes voorbij komen...
Heb ik al 2 dagen terug aangekaart, ik geloof dat men er voor open staat. Ben iig niet afgeschoten.JulesvH schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:53:
[...]
Ja, dat stoort mij ook een beetje. Ik kom hier af en toe om te zien welke spellen men aan/afraadt, maar die monstergame heeft de overhand. Ik snap dat mensen erover willen discussiëren, maar ik hoop dat een eventuele volgende keer er een apart topic voor geopend wordt.
OT ; jammer dat Kerbal zo weinig korting geeft. is nog steeds 30 euro.
Lijkt me een hilarische game. De minions lachen als ze neerstorten, ze hebben nl. meegedaan aan de ontdekking van de ruimte.
Sick.
Heb het spel zelf en als je begint te tollen. Beginnen ze te kijken van wat gebeurd hier nou.maartend schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:05:
Lijkt me een hilarische game. De minions lachen als ze neerstorten, ze hebben nl. meegedaan aan de ontdekking van de ruimte.
Sick.
Het is een leuke game. Alleen zonder hulp van bijvoorbeeld tutorials zal het nog pittig lastig zijn. Daarom speel ik het ook nog niet zo veel
Verwijderd
Kerbal Space Program is briljant. Dat spel is 10 euro waard, dat spel is 30 euro waard, dat spel is 80 euro waard. Er zit zoveel meer diepgang en speeltijd in dan in welke AAA-titel dan ook, dat houd je niet voor mogelijk.maartend schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:05:
Sick.
Het is geen spel waarbij je verteld wordt welke knop je wanneer moet indrukken, maar omgekeerd betekent dat wel dat je er ook echt iets van kunt leren.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 10:14 ]
Dat zeg ik ook van hatoful boyfriend maar dan gelooft niemand mij meerVerwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Kerbal Space Program is briljant. Dat spel is 10 euro waard, dat spel is 30 euro waard, dat spel is 80 euro waard. Er zit zoveel meer diepgang en speeltijd in dan in welke AAA-titel dan ook, dat houd je niet voor mogelijk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Is dat serieus?Touchdomex schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:26:
Dat zeg ik ook van hatoful boyfriend maar dan gelooft niemand mij meer
Voor die 2 euro die het op dit moment kost en je wil jezelf vermaakt hebben is het zeker hilarisch. Beter dan een Goat Simulator bijvoorbeeld.
Zelfde geld voor Papers Please.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Het ziet er echt heel slecht uit - in tegenstelling tot Papers Plox.Touchdomex schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:33:
Voor die 2 euro die het op dit moment kost en je wil jezelf vermaakt hebben is het zeker hilarisch. Beter dan een Goat Simulator bijvoorbeeld.
Lolz... had net Goat Simulator gekocht... een brak spel inderdaad.[b][message=44449721,noline]
Nou ja, komend weekend krijgen mijn vrienden een drankje minder of ze moeten verplicht een paar uur goat simulator spelen ^^
Als je minder dan 2 uur hebt gespeeld kan je een refund aanvragen.2green schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:49:
[...]
Lolz... had net Goat Simulator gekocht... een brak spel inderdaad.
Nou ja, komend weekend krijgen mijn vrienden een drankje minder of ze moeten verplicht een paar uur goat simulator spelen ^^
Papers plox is briljant en als die langskomt is dat een aanrader alleen al om de emoties die zoiets stoms met je meebrengtVerwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:38:
[...]
Het ziet er echt heel slecht uit - in tegenstelling tot Papers Plox.
Hatoful boyfriend is wel iets bijzonders maar het moet je wel echt liggen
Niet steam sale relatief, maar mocht je ze nog niet kennen en verder willen met kerbal, de YouTube serie van Scott Manley is ideaal om te leren hoe fatsoenlijk te beginnen in het spel.Redeta schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Heb het spel zelf en als je begint te tollen. Beginnen ze te kijken van wat gebeurd hier nou.
Het is een leuke game. Alleen zonder hulp van bijvoorbeeld tutorials zal het nog pittig lastig zijn. Daarom speel ik het ook nog niet zo veel
Verwijderd
Scott Manley is sowieso een held, welke serie dan ook van hem valt eigenlijk wel aan te raden.Fly-guy schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:01:
Niet steam sale relatief, maar mocht je ze nog niet kennen en verder willen met kerbal, de YouTube serie van Scott Manley is ideaal om te leren hoe fatsoenlijk te beginnen in het spel.
Democracy 3; Lijkt me erg leuk om eens te proberen, dit soort games kunnen voor mij enorme "timesinks" zijn
Tropico 4/5; Deel drie eens gehaald in de mac app store, erg leuk en daarnaast een lekkere duistere combi van citrybuilding en strategy. 4 ook gehaald naast ivm volgens de reviews een andere opzet van de game in 5.
Vandaag of morgen sowieso Tropico even spelen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, het is zeker iets dat ik wil meenemen voor volgend jaar. Het Wintersale(/Hollidaysale) topic verzorg ik niet (tenzij niemand van de oude ts'en dit jaar wilt), maar die hebben over het algemeen ook niet zo'n 'grote activiteit' erbij.JulesvH schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:53:
[...]
Ja, dat stoort mij ook een beetje. Ik kom hier af en toe om te zien welke spellen men aan/afraadt, maar die monstergame heeft de overhand. Ik snap dat mensen erover willen discussiëren, maar ik hoop dat een eventuele volgende keer er een apart topic voor geopend wordt.
spoor12b
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 11:58 ]
- Ori and the blind forest
-Brothers-A tale of Two sons
-Dirt rally
Iedere scheet? 80% van de posts van afgelopen week is over die monstergame.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:57:
Jullie hebben allemaal een scrollknop. Probleem opgelostVoor iedere scheet een apart topic openen wordt op een gegeven moment ook wel erg gesegmenteerd. Je ziet nu al dat er amper posts gemaakt worden in het trading cards-topic.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb dit al eerder aangegeven de monstergame chat dient gewoon een aparte topic te krijgen.spoor12b schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:50:
Het zou inderdaad fijn zijn als er de volgende keer een apart topic komt voor die monstergame!
Verwijderd
Als je je ergens aan ergert zie je het al snel overalwontcachme schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:03:
Iedere scheet? 80% van de posts van afgelopen week is over die monstergame.
Jij wilt beweren dat dit topic niet grotendeels over die game gaat?Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Als je je ergens aan ergert zie je het al snel overal
The devil is in the details.
Verwijderd
Zonder harde cijfers beweer ik liever maar gewoon nietsHahn schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:06:
Jij wilt beweren dat dit topic niet grotendeels over die game gaat?
Verwijderd
Numbers plox!The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:08:
De monster game had inderdaad de overhand in dit topic, dat is een feit.
Dat klopt, maar de restrictie wat betreft het posten van lijstjes werkt daar ook aan mee. Wanneer iemand must-haves wil opnoemen lijkt het al snel op: "kijk eens wat ik allemaal gekocht heb"-posts.The Inquisitor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:08:
Ik heb er zelf niet bijzonder veel last van gehad, maar discussie over de sale of must-have games werden hierdoor wel onderbelicht.
Uiteindelijk vraag ik me af wat men dan wel nog in een Steam topic verwacht te zien.
Wat betreft must-haves: Unepic. Heb er op tijd van niks 75 minuten in zitten. Eldritch is ook best aardig.
[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 20-06-2015 12:14 ]
Verwijderd
Then GTFO

Niets, want dan raakt het plebs geïrriteerdFlozem schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:13:
Uiteindelijk vraag ik me af wat men dan wel nog in een Steam topic verwacht te zien.
Normaal volg ik dit topic om erachter te komen welke aanbiedingen de moeite waard zijn. Dit jaar heb ik de hele sale maar over laten waaien omdat dit topic zo goed als waardeloos geworden is vanwege dat spelletje.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Er word in dit topic niet georganiseerd tot het samenkopen van multipacks
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is