Mensen, wat zijn die oude twingo's wereldbakkies. Ik had al eens verteld dat mijn meissie en kids levend uit zo'n ding zijn gekomen nadat ze in de luxemburgse heuvels was geslipt en de keuze had tussen 30 meter lager en de bergwand. Dus bergwand, twingo volledig aan gort (jee, man dan is 60 km hard zeg).
Nu heb ik door haast/ziekte per ongeluk (oke, dat hou ik verdre voor me) remolie in de koelvloeitof gedonderd. En dochterlief is daar mee gaan rijden. 2 dagen. Toen ik er achter kwam, alles leeg laten lopen bij de koeling, heet water er in, reservoir schoongespeolt met afwasmiddel, afgetapt, weer heet watere er in, stukje rijden, weer aftappen en koelvleoistof er in.
Ding rijdt als een tierelier.
Oja, staat 270k op dat ding.
Nu heb ik door haast/ziekte per ongeluk (oke, dat hou ik verdre voor me) remolie in de koelvloeitof gedonderd. En dochterlief is daar mee gaan rijden. 2 dagen. Toen ik er achter kwam, alles leeg laten lopen bij de koeling, heet water er in, reservoir schoongespeolt met afwasmiddel, afgetapt, weer heet watere er in, stukje rijden, weer aftappen en koelvleoistof er in.
Ding rijdt als een tierelier.
Oja, staat 270k op dat ding.