GreNade schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:57:
[...]
Zeker, jouw gequote zinnetje spreekt echter de rest van het hele artikel tegen, in het hele artikel staat 24 maanden of 2 jaar garantie, inclusief de tabel. In de praktijk krijgen mensen gewoon hun telefoon gerepareerd, ook na 1 jaar. Ik vermoed dat dit een fout is gemaakt bij het vertalen.
Ken je dat bedrijf apple? je weet wel die telefoons maakt, die heeft jaren dit zelfde gedaan. (maar als je na een jaar je garantie ging claimen zeiden ze: heb je apple care afgesloten? nee nou geen garantie)--> google is your friend, is volgens mij ook op tweakers langsgekomen geloof in 2012 op de vingers getikt en in 2016 hebben ze het pas echt aangepast ~ongeveer data.
2012 artikel
OP spreekt zich zelf hier tegen, doen ze met opzet want als jij zegt: ja maar ik heb twee jaar.. zeggen zij: ja maar alleen een jaar daarna betaal je zelf, staat eronder. Het is een chinees bedrijf die zijn toestellen letterlijk uit China stuurt.
Daaronder staat wat beperkte garantie niet dekt:
Een paar high lights..
-Gewone slijtage.
-Defecten of schade als gevolg van het gebruik van het product in combinatie of in verband met accessoires, producten, of bijkomende randapparatuur niet geleverd of door OnePlus niet goedgekeurd.
-Een fysieke eigenschap, gebreken of schade als gevolg van onjuist testen, bediening, onderhoud, installatie, service of aanpassing niet geleverd of goedgekeurd door OnePlus.
-Defecten of schade als gevolg van externe oorzaken, zoals botsing met een object, brand, overstroming, vuil, storm, bliksem, aardbevingen, blootstelling aan weersomstandigheden, diefstal, doorgebrande zekering, of oneigenlijk gebruik van een electrische bron.
-Defecten of schade als gevolg van cellulaire signal overdracht, virussen en andere software problemen ingevoerd in het product.
Met andere woorden hebben ze genoeg middelen om je garantie af te keuren.
[
Voor 79% gewijzigd door
D0gtag op 01-09-2018 23:08
]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's