Damn.... wat een rot ervaring... Misschien dat @OnePlus wat voor je kan doen, alhoewel ik geen garantie durf te geven...Processorkoeler schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:55:
Manman, twee weken wachten voor niets. Maargoed, twee weken van de 50 is ook weer niets natuurlijk.
Dus eindelijk mijn OP3T (voor de vierde keer) teruggestuurd en deze is ontvangen. Ik zou een nieuwe krijgen. Citaat van OP3T CCA van een week of anderhalf geleden:
"Please be advised that we've sent the replacement and you just have to wait for it within 3-7 business days."
Vervolgens krijg ik vandaag heel leuk te horen:
In regards to your query related to shipping label, we were not able to proceed with the order due to not stock availability . Hence we can provide you refund for the same. Kindly let us know.
Ik ben helemaal klaar met dit *** merk. Jammer dat dat zo moet, ik krijg mijn geld terug (aankoopsom) en daar ga ik wel een ander merk van kopen. De 6T was ik sowieso geen fan van, de 3T wilde ik behouden, maar goed dat kan weer eens niet. Bovenstaand gaf wel de doorslag dat ik geen 6(T) ga kopen, want als die ooit stuk is ben ik weer een jaar verder voordat deze fatsoenlijk wordt gerepareerd.
Voor allen die ooit support van OnePlus nodig hebben, ik wens je veel sterkte, geduld en succes toe. Na (praktisch) een jaar te moeten zeuren om een fatsoenlijke oplossing kan OnePlus dit niet eens bieden. Tegelijkertijd wel heel schijnheilig doen over hoe goed de support en community dan wel niet is.
Enfin, ik heb geen zin meer om hierover te klagen, maar voor mij is het einde OnePlus. Veel meer moeite om dit de wereld uit te krijgen ga ik niet doen, maar dit zegt voor mij genoeg over hoe een merk met zijn of haar klanten omgaat. Van het kastje naar de muur is nog een eufenisme, ik denk dat ik inmiddels van heel de IKEA alle kastjes en muren wel heb gezien, als ik de support van OnePlus moet geloven.
*mic drop*
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ