Acties:
  • 0 Henk 'm!
Processorkoeler schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:55:
Manman, twee weken wachten voor niets. Maargoed, twee weken van de 50 is ook weer niets natuurlijk.

Dus eindelijk mijn OP3T (voor de vierde keer) teruggestuurd en deze is ontvangen. Ik zou een nieuwe krijgen. Citaat van OP3T CCA van een week of anderhalf geleden:

"Please be advised that we've sent the replacement and you just have to wait for it within 3-7 business days."

Vervolgens krijg ik vandaag heel leuk te horen:
In regards to your query related to shipping label, we were not able to proceed with the order due to not stock availability . Hence we can provide you refund for the same. Kindly let us know.

Ik ben helemaal klaar met dit *** merk. Jammer dat dat zo moet, ik krijg mijn geld terug (aankoopsom) en daar ga ik wel een ander merk van kopen. De 6T was ik sowieso geen fan van, de 3T wilde ik behouden, maar goed dat kan weer eens niet. Bovenstaand gaf wel de doorslag dat ik geen 6(T) ga kopen, want als die ooit stuk is ben ik weer een jaar verder voordat deze fatsoenlijk wordt gerepareerd.

Voor allen die ooit support van OnePlus nodig hebben, ik wens je veel sterkte, geduld en succes toe. Na (praktisch) een jaar te moeten zeuren om een fatsoenlijke oplossing kan OnePlus dit niet eens bieden. Tegelijkertijd wel heel schijnheilig doen over hoe goed de support en community dan wel niet is.

Enfin, ik heb geen zin meer om hierover te klagen, maar voor mij is het einde OnePlus. Veel meer moeite om dit de wereld uit te krijgen ga ik niet doen, maar dit zegt voor mij genoeg over hoe een merk met zijn of haar klanten omgaat. Van het kastje naar de muur is nog een eufenisme, ik denk dat ik inmiddels van heel de IKEA alle kastjes en muren wel heb gezien, als ik de support van OnePlus moet geloven.

*mic drop*
Damn.... wat een rot ervaring... Misschien dat @OnePlus wat voor je kan doen, alhoewel ik geen garantie durf te geven...

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-05 17:16

WCA

Processorkoeler schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:55:
Manman, twee weken wachten voor niets. Maargoed, twee weken van de 50 is ook weer niets natuurlijk.

Dus eindelijk mijn OP3T (voor de vierde keer) teruggestuurd en deze is ontvangen. Ik zou een nieuwe krijgen. Citaat van OP3T CCA van een week of anderhalf geleden:

"Please be advised that we've sent the replacement and you just have to wait for it within 3-7 business days."

Vervolgens krijg ik vandaag heel leuk te horen:
In regards to your query related to shipping label, we were not able to proceed with the order due to not stock availability . Hence we can provide you refund for the same. Kindly let us know.

Ik ben helemaal klaar met dit *** merk. Jammer dat dat zo moet, ik krijg mijn geld terug (aankoopsom) en daar ga ik wel een ander merk van kopen. De 6T was ik sowieso geen fan van, de 3T wilde ik behouden, maar goed dat kan weer eens niet. Bovenstaand gaf wel de doorslag dat ik geen 6(T) ga kopen, want als die ooit stuk is ben ik weer een jaar verder voordat deze fatsoenlijk wordt gerepareerd.

Voor allen die ooit support van OnePlus nodig hebben, ik wens je veel sterkte, geduld en succes toe. Na (praktisch) een jaar te moeten zeuren om een fatsoenlijke oplossing kan OnePlus dit niet eens bieden. Tegelijkertijd wel heel schijnheilig doen over hoe goed de support en community dan wel niet is.

Enfin, ik heb geen zin meer om hierover te klagen, maar voor mij is het einde OnePlus. Veel meer moeite om dit de wereld uit te krijgen ga ik niet doen, maar dit zegt voor mij genoeg over hoe een merk met zijn of haar klanten omgaat. Van het kastje naar de muur is nog een eufenisme, ik denk dat ik inmiddels van heel de IKEA alle kastjes en muren wel heb gezien, als ik de support van OnePlus moet geloven.

*mic drop*
Nou, succes met de service van andere merken. Lullig dat het zo gebeurd is, maar dit soort dingen komen bij alle fabrikanten ook voor. *Iets met dynafix*

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:37

Processorkoeler

Geen stock koeler

GreNade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:29:
[...]

Nou, succes met de service van andere merken. Lullig dat het zo gebeurd is, maar dit soort dingen komen bij alle fabrikanten ook voor. *Iets met dynafix*
Tot dusver heel veel bedrijven gehad met RMA's, defecten, etc (ik koop veel), maar dit is tot nu toe wel een factor 10 erger dan dat ik ooit heb gezien hoor....

Ook telkens een alinea tekst bij elke ticket waarin elk persoon zich 10x voorstelt en net doet alsof er geen probleem is, vreselijk. Als je belt herhalen ze zichzelf 5x en de chat is niets anders dan "persoon X is er niet en die behandelt je case".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:33

13art

Moderator Mobile
Processorkoeler schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:38:
[...]

Tot dusver heel veel bedrijven gehad met RMA's, defecten, etc (ik koop veel), maar dit is tot nu toe wel een factor 10 erger dan dat ik ooit heb gezien hoor....

Ook telkens een alinea tekst bij elke ticket waarin elk persoon zich 10x voorstelt en net doet alsof er geen probleem is, vreselijk. Als je belt herhalen ze zichzelf 5x en de chat is niets anders dan "persoon X is er niet en die behandelt je case".
Ik vermoed dat dat de overdreven beleefdheid is zoals dat gewoon is in China ed. Heb dezelfde ervaring met de chat van AliEpxress. Voor Nedelandse begrippen overdreven beleefd, doen alsof het zo opgelost wordt, je gerust stellen, etc.

Maar inderdaad, je hebt wel een heel lang traject achter de rug. Alsnog netjes dat je je volledige aankoopbedrag terug hebt gekregen, maar ja het liefste had je het natuurlijk snel en goed opgelost gezien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

l3art schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:41:
[...]

Ik vermoed dat dat de overdreven beleefdheid is zoals dat gewoon is in China ed. Heb dezelfde ervaring met de chat van AliEpxress. Voor Nedelandse begrippen overdreven beleefd, doen alsof het zo opgelost wordt, je gerust stellen, etc.

Maar inderdaad, je hebt wel een heel lang traject achter de rug. Alsnog netjes dat je je volledige aankoopbedrag terug hebt gekregen, maar ja het liefste had je het natuurlijk snel en goed opgelost gezien.
Precies, dat heb ik op Wish en Ali ook wel. Ik kan nog wel meer herrie gaan schoppen hierover, maar daar heb ik geen zin in, en een merk helemaal zwart maken wil ik absoluut niet. Ik vind alleen wel dat mijn mening wel gehoord mag worden (gezien dit een RMA topic is, vond ik het nuttig om dit te delen).

Aan de andere kant heb ik bij een niet ontvangen order wél weer een vervangende gekregen (dit ging over een dash charger). Dat ging dan weer wel netjes, niet supersnel weliswaar, maar dat ging prima (was ook tijdens de kerst, dus logisch).

Voor de rest blijf ik positief over de hardware hoor, ik zou best graag een nieuwe 3T willen, voornamelijk om het formaat, de vingerscanner voor, jackplug, et cetera. De 6T kan ook wel, maar het formaat, het ontbreken van de jackplug twijfel ik nog aan. Waar ik nu al tegen aan ga lopen is dat zodra er een reparatie moet worden uitgevoerd (even afgezien of dit garantie is of niet), ik bang ben dat er weer allemaal moeilijkheden komen. Throwback; een batterijreparatie waar ik vervolgens een offerte voor het scherm kreeg die blijkbaar tijdens of na transport is beschadigd.

Hebben jullie ooit dergelijke ervaringen gehad (bij OnePlus)? Ik ben benieuwd of ik echt de enige ben die zo'n uitzonderlijke situatie heeft, of dat dit standaard is. Enkele (en vele) pagina's terug las ik mooie dingen over hoe snel een reparatie was gegaan, en dat alles ook weer goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Processorkoeler schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:46:
[...]

Precies, dat heb ik op Wish en Ali ook wel. Ik kan nog wel meer herrie gaan schoppen hierover, maar daar heb ik geen zin in, en een merk helemaal zwart maken wil ik absoluut niet. Ik vind alleen wel dat mijn mening wel gehoord mag worden (gezien dit een RMA topic is, vond ik het nuttig om dit te delen).

Aan de andere kant heb ik bij een niet ontvangen order wél weer een vervangende gekregen (dit ging over een dash charger). Dat ging dan weer wel netjes, niet supersnel weliswaar, maar dat ging prima (was ook tijdens de kerst, dus logisch).

Voor de rest blijf ik positief over de hardware hoor, ik zou best graag een nieuwe 3T willen, voornamelijk om het formaat, de vingerscanner voor, jackplug, et cetera. De 6T kan ook wel, maar het formaat, het ontbreken van de jackplug twijfel ik nog aan. Waar ik nu al tegen aan ga lopen is dat zodra er een reparatie moet worden uitgevoerd (even afgezien of dit garantie is of niet), ik bang ben dat er weer allemaal moeilijkheden komen. Throwback; een batterijreparatie waar ik vervolgens een offerte voor het scherm kreeg die blijkbaar tijdens of na transport is beschadigd.

Hebben jullie ooit dergelijke ervaringen gehad (bij OnePlus)? Ik ben benieuwd of ik echt de enige ben die zo'n uitzonderlijke situatie heeft, of dat dit standaard is. Enkele (en vele) pagina's terug las ik mooie dingen over hoe snel een reparatie was gegaan, en dat alles ook weer goed werkte.
Prima om je ervaring te melden lijkt me.

Ik zit hard na te denken of ik destijds een keer mijn 3T heb terug gestuurd. Kan het me niet goed meer herinneren. Ik meen ergens van wel, maar zou niet meer weten waarom eigenlijk. Sowieso dan dus geen nare herinneringen aan over gehouden. De 5T moet ook nog een keer terug voor de L1 update. Maar dat komt wel als er een ander toestel is aangeschaft. Kan de 5T daarna meteen in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

l3art schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:49:
[...]

Prima om je ervaring te melden lijkt me.

Ik zit hard na te denken of ik destijds een keer mijn 3T heb terug gestuurd. Kan het me niet goed meer herinneren. Ik meen ergens van wel, maar zou niet meer weten waarom eigenlijk. Sowieso dan dus geen nare herinneringen aan over gehouden. De 5T moet ook nog een keer terug voor de L1 update. Maar dat komt wel als er een ander toestel is aangeschaft. Kan de 5T daarna meteen in de verkoop.
Aan de 5 zat ik ook te denken, is gewoon de grotere broer van de 3T met alsnog dezelfde schermlayout. Buiten OnePlus zat ik te denken aan een S9, maar sinds ik dus OP had vond ik Samsung altijd maar minder, zeker met die 'nieuwere' features die de 3T had destijds (vs de S7, maar nu ook zelfs nog tegen de S9). Die on screen figuren tekenen om play/pause etc. te doen blijven echt handig.

Wellicht dat ik me ooit nog bedenk als er een OP 7 of 8 uit komt :)
Ik ben overigens benieuwd naar de oplossing. Ik heb als reactie op de "we hebben geen 3T in stock meer" gevraagd of er een andere optie was buiten 'geld terug', ik heb immers nog enkele accessoires (en veel te dure dash chargers) liggen waarvan ik het ook zonde vind om weg te doen. Daarbij komt nog dat ik in m'n auto "speciaal" een OnePlus charger heb, netjes alles heb weggewerkt, enzovoorts.

edit:

Oh oh, volgens mij zijn ze nu zelf ook in de war.
This is (naam weggehaald) again from OnePlus Chat Support. I would like to apologize for the message that was sent by (naam collega) about the out of stock device.

As of now, I'm still waiting for the system to provide the tracking details about the replacement.
Er was eerst een vervangend toestel gestuurd, toen was deze opeens 'out of stock', nu weer niet, en opeens wachten ze nog op tracking details.

Ik vraag me al af of 'ie daadwerkelijk verstuurd is. Elke dag verrassingen hier 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Processorkoeler op 02-11-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik snap het niet. Ik heb een request gedaan om de accu van mijn 3T te laten vervangen. Gelijk allerlei mails met dat het is goedgekeurd, UPS label etc. Twee dagen later stond UPS al voor de deur, maar ik was niet thuis (ging me wel heel snel). Gelijk gebeld door UPS meneer en later door een mevrouw van Oneplus.

Kortom ze gaan heel snel. Maar...

Je krijgt een link naar zendesk om je request te volgen, maar ik kan daar helemaal niet inloggen. Elke keer krijg ik opnieuw een login page te zien en wordt na het inloggen doorverwezen naar de algemene oneplus site. Waar ik inderdaad ben ingelogd.
Daarnaast zie ik slechts één request. En die is niet van mij. Maar van een Christina uit London. De data kloppen ook niet (shipping vóór het maken van de request). Ook heb ik geen UK model maar een gewoon model. De order klopt dan weer wél. En mijn account gegevens.
Ik vertrouw het dus allemaal niet. Navragen bij Oneplus zeggen ze alleen dat ik het nog maar eens moet proberen. Ja dat werkt dus niet. Niet een week geleden, niet nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BmPeXC2LZGv36ceg7wTxOrQK/full.png

Hoe normaal is dit? En kan ik dit vertrouwen?

Edit: zojuist gebeld door een mevrouw met een nummer uit Aalsmeer. Ze had me vorige week ook gebeld. Of ik mijn telefoon nog op ging sturen. Haar het verhaal uitgelegd. Ze kon op mijn naam in haar systeem geen eerder verzoek vinden. Wel kon ze me vertellen dat ze het nieuwe reparatie centrum zijn voor west Europa (ofzo). Tot nu toe ging alles naar Roemenië.

Ze klonk geloofwaardig en oprecht. Ik geloof haar wel. Maar wel vreemd dat Oneplus hun online systeem niet op orde heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Jelte op 13-11-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Jelte schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:26:
Ik snap het niet. Ik heb een request gedaan om de accu van mijn 3T te laten vervangen. Gelijk allerlei mails met dat het is goedgekeurd, UPS label etc. Twee dagen later stond UPS al voor de deur, maar ik was niet thuis (ging me wel heel snel). Gelijk gebeld door UPS meneer en later door een mevrouw van Oneplus.

Kortom ze gaan heel snel. Maar...

Je krijgt een link naar zendesk om je request te volgen, maar ik kan daar helemaal niet inloggen. Elke keer krijg ik opnieuw een login page te zien en wordt na het inloggen doorverwezen naar de algemene oneplus site. Waar ik inderdaad ben ingelogd.
Daarnaast zie ik slechts één request. En die is niet van mij. De data kloppen ook niet (shipping vóór het maken van de request). Ook heb ik geen UK model maar een gewoon model. De order klopt dan weer wél. En mijn account gegevens.
Ik vertrouw het dus allemaal niet. Navragen bij Oneplus zeggen ze alleen dat ik het nog maar eens moet proberen. Ja dat werkt dus niet. Niet een week geleden, niet nu.

[Afbeelding]

Hoe normaal is dit? En kan ik dit vertrouwen?

Edit: zojuist gebeld door een mevrouw met een nummer uit Aalsmeer. Ze had me vorige week ook gebeld. Of ik mijn telefoon nog op ging sturen. Haar het verhaal uitgelegd. Ze kon op mijn naam in haar systeem geen eerder verzoek vinden. Wel kon ze me vertellen dat ze het nieuwe reparatie centrum zijn voor west Europa (ofzo). Tot nu toe ging alles naar Roemenië.

Ze klonk geloofwaardig en oprecht. Ik geloof haar wel. Maar wel vreemd dat Oneplus hun online systeem niet op orde heeft.
Roemenië? Het is Polen toch?
In ieder geval, ik wacht nu al 3 weken op een vervangend toesten. Zoek maar op de replies op mijn naam. Als ik een tijdlijn van alle gebeurtenissen van mijn OP3T op een rij moest zetten had ik er een presentatie, biografie en vervolgens daarover een boekbespreking kunnen houden.

Enfin, dit zijn mijn twee laatste updates van OnePlus. Let op: Eerst was mijn nieuwe OP3T "verzonden", daarna "niet in voorraad". Nu wachten we op "tracking information". Opvallend is dat ik doorgaans een reactie binnen 6 uur krijg, en het nu 2 á 3 dagen duurt.

Update 1 (3 november, na veel doorvragen).
Hi,

Based on the status of the replacement, it shows that it's Pending Shipment. It means that the ordering process is complete and your package is in a warehouse, labelled, and ready to go, once it is scanned the order status is changed to shipped.

Supposedly, you should have received it already. Nothing to worry because I'll let a supervisor review this ticket as well to make sure you'll receive the device.

Best Regards,

OnePlus Customer Support
Erika
Update 2 (5 november, wederom na het vragen)
Hi,

We're still waiting for the update about the tracking details. We'll send it to you as soon as we have that information.

Best Regards,

OnePlus Customer Support
Erika
Een week later vroeg ik weer hoe het ermee zat. Verrassend genoeg....
Hi,

As of now, we're still waiting an update to get a tracking number for the replacement request.

Best Regards,

OnePlus Customer Support
Erika
Supervisors zijn heilig, en ze vallen nog meer in herhaling dan een casettebandje van Bassie en Adriaan toen ik een jaar of 4 was. Wat is sneller? Zelf een studie doen, bedrijf beginnen en een smartphone maken, of wachten op een vervangende 3T?

@Jelte De communicatie bij OnePlus is echt dramatisch, als je iets vraagt wordt er doorverwezen naar degene die je 'case behandelt'. Opzich fijn, want anders krijg je het welbekende 'internetprovider mailsysteem' waarin 10 verschillende mensen je mail beantwoorden zonder inhoudelijke kennis.

In het geval van OnePlus is het altijd "wacht op dit, wachten op dat". Ik heb eigenlijk spijt dat ik koos voor een vervangend toestel in plaats van mijn aankoopbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Processorkoeler ik hoor ook positieve verhalen, waarbij het vlekkeloos gaat. Jammer dat jij een slechte ervaring heb.

Wel zie ik dat Europaconnection B.V., van waaruit een mail komt. Daadwerkelijk bestaat en zo te zien een fatsoenlijk KvK nummer en BTW nummer heeft.
Mevrouw vroeg me de UPS ding te cancelen, zodat zij er niet elke keer een melding van krijgen. Maar ik zou niet weten hoe, aangezien ik niet bij het request in mijn account kan...

edit: Oneplus zelf heeft hem gecancelled. Maar over de request die niet van mij is zegt hij alleen: "Just disregard that one". Nouja, volgende week nieuwe kans. Dit weekend wil ik gewoon mijn telefoon hebben ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Jelte op 13-11-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Jelte schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:08:
@Processorkoeler ik hoor ook positieve verhalen, waarbij het vlekkeloos gaat. Jammer dat jij een slechte ervaring heb.

Wel zie ik dat Europaconnection B.V., van waaruit een mail komt. Daadwerkelijk bestaat en zo te zien een fatsoenlijk KvK nummer en BTW nummer heeft.
Mevrouw vroeg me de UPS ding te cancelen, zodat zij er niet elke keer een melding van krijgen. Maar ik zou niet weten hoe, aangezien ik niet bij het request in mijn account kan...

edit: Oneplus zelf heeft hem gecancelled. Maar over de request die niet van mij is zegt hij alleen: "Just disregard that one". Nouja, volgende week nieuwe kans. Dit weekend wil ik gewoon mijn telefoon hebben ;)
Nounou, ik ben weliswaar weer verbaasd.
De 3T was opeens niet meer leverbaar, dus zou ik een OP5 krijgen, helemaal prima. Na 2 weken wachten was die opeens niet leverbaar omdat "het systeem dit niet kan". Dus zou ik geld terugkrijgen. Dan zit ik met 3 dash chargers van €30 per stuk die niks meer doen (een 6 of 6T hoef ik niet vanwege het onderwerp).

Ik heb vervolgens voorgesteld om zelf een paar tientjes bij te leggen om de 5 te krijgen. Ik wacht af, als dit niks is dan koop ik een ander merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:58
Processorkoeler schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:08:
[...]

Nounou, ik ben weliswaar weer verbaasd.
De 3T was opeens niet meer leverbaar, dus zou ik een OP5 krijgen, helemaal prima. Na 2 weken wachten was die opeens niet leverbaar omdat "het systeem dit niet kan". Dus zou ik geld terugkrijgen. Dan zit ik met 3 dash chargers van €30 per stuk die niks meer doen (een 6 of 6T hoef ik niet vanwege het onderwerp).

Ik heb vervolgens voorgesteld om zelf een paar tientjes bij te leggen om de 5 te krijgen. Ik wacht af, als dit niks is dan koop ik een ander merk...
Waarom koop je 3 extra chargers 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-05 13:22
Ik heb zojuist mijn eerste ervaringen gehad met de oneplus klantenservice en ik moet zeggen top!

Het LCD paneel (back light) was overleden van mijn oneplus5. Waardoor het scherm helemaal zwart werd en het touchscreen werkte nog wel.

Op de zaterdag verstuurd, woensdag een reactie dat het toestel was gerepareerd en donderdagochtend stond de UPS leverancier voor de deur met mijn telefoon.

Veel betere service dan bijvoorbeeld bij dynafix, waar ik zelf veel problemen heb gehad mbt het niet nakomen van afspraken, niet leveren van mijn telefoon en het weigeren van een vergoeding van de gemaakte kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

superiscch schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:21:
[...]

Waarom koop je 3 extra chargers 🤔
Thuis, werk, on the go. Why not? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Blekkienl schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:45:
Ik heb zojuist mijn eerste ervaringen gehad met de oneplus klantenservice en ik moet zeggen top!

Het LCD paneel (back light) was overleden van mijn oneplus5. Waardoor het scherm helemaal zwart werd en het touchscreen werkte nog wel.

Op de zaterdag verstuurd, woensdag een reactie dat het toestel was gerepareerd en donderdagochtend stond de UPS leverancier voor de deur met mijn telefoon.

Veel betere service dan bijvoorbeeld bij dynafix, waar ik zelf veel problemen heb gehad mbt het niet nakomen van afspraken, niet leveren van mijn telefoon en het weigeren van een vergoeding van de gemaakte kosten.
Fijn dat het gelukt is, maar een Oneplus 5 heeft geen LCD en ook geen Backlight, het hele paneel was waarschijnlijk stuk :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
GreNade schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:47:
[...]

Fijn dat het gelukt is, maar een Oneplus 5 heeft geen LCD en ook geen Backlight, het hele paneel was waarschijnlijk stuk :P
De oneplus 5 heeft wel degelijk een LCD scherm, vanaf de 5T zijn ze overgestapt naar kleding/amoled.
Sorry kan even niet de bron opzoeken ivm beperkte internet mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Blekkienl schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:26:
[...]

De oneplus 5 heeft wel degelijk een LCD scherm, vanaf de 5T zijn ze overgestapt naar kleding/amoled.
Sorry kan even niet de bron opzoeken ivm beperkte internet mogelijkheden.
Sinds de oneplus 2 al, of op z'n minst de 3 is het al OLED

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
GreNade schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:27:
[...]

Sinds de oneplus 2 al, of op z'n minst de 3 is het al OLED
Oke, wist ik niet. Was vanaf het begin in de veronderstelling dat het LCD was.
Omdat het touchscreen namelijk nog wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:58
Processorkoeler schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:46:
[...]

Thuis, werk, on the go. Why not? :)
Omdat €100 voor 3 laders veel is 😂 ik heb er 2, een die op 't werk blijft en één voor thuis/onderweg.

Dash chargers zijn wel nog geliefd, die geraak je wel kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Nounou.

Als pre-sinterkaascadeautje toch maar gekozen voor 'm geld terug. Na weer twee weken "intensief" wachten op replies waar gemiddeld 5 dagen tussen zat, kreeg ik reply.

Recap: Een 3T werd vervangen, maar opeens kon dat niet meer. Dan dus maar de 5. De 5 was opeens ook niet leverbaar want 'het systeem kon dat niet'. Nounou, oke, ik dus proberen €50 bij te leggen want ik had het idee dat het hun allemaal om geld ging. Dat wilden ze dus ook niet.

Ik krijg dus m'n geld terug, en ze vroegen of ik hier 'akkoord' mee was. Er is geen andere optie want letterlijk alles wordt afgewezen. Geld terug, andere telefoon kopen en I suppose maar alle dash chargers en hoesjes op Marktplaats zetten.

Doei OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pox-ie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 21:13
De dash charger van mijn vrouw is vanmiddag overleden.... Nu is het 1 jaar en 11 maanden geleden dat hij aangeschaft is...dus nog in de garantietermijn :) Gelijk 1+ support gebeld ,heel lastig te verstaan in het engels met een haperende lijn....en ik moet een rma aanvragen via de site...alleen zie ik nergens de optie staan om de dash charger te selecteren. Iemand toevallig ook zo'n gevallletje gehad? Ik heb maar repair gekozen omdat bij replacement stond "the item as exceeded the replacement period" .. en als uitleg gezegd dat het om de oplader gaat en niet de telefoon zelf. Nu zie ik staan dat mijn telefoon wordt opgehaald? snap er niks meer van... Ik krijg nog komende dagen een mail met uitleg hopelijk wordt ik daar wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 07:31
Voor mij ook geen oneplus meer. Helaas niet de beste organisatie service wise.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Processorkoeler schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:53:
Nounou.

Als pre-sinterkaascadeautje toch maar gekozen voor 'm geld terug. Na weer twee weken "intensief" wachten op replies waar gemiddeld 5 dagen tussen zat, kreeg ik reply.

Recap: Een 3T werd vervangen, maar opeens kon dat niet meer. Dan dus maar de 5. De 5 was opeens ook niet leverbaar want 'het systeem kon dat niet'. Nounou, oke, ik dus proberen €50 bij te leggen want ik had het idee dat het hun allemaal om geld ging. Dat wilden ze dus ook niet.

Ik krijg dus m'n geld terug, en ze vroegen of ik hier 'akkoord' mee was. Er is geen andere optie want letterlijk alles wordt afgewezen. Geld terug, andere telefoon kopen en I suppose maar alle dash chargers en hoesjes op Marktplaats zetten.

Doei OnePlus.
Vervolg #ikBenDeTelKwijt

Het is 23 december en inmiddels nog niks terug. Al drie weken is OnePlus "druk bezig" met het "onderzoeken" hoeveel geld ik terugkrijg. Ik heb op dag 2 dus een factuur bijgevoegd met alle informatie, maar nee, ze moeten echt "onderzoeken" om "zeker te weten dat ik het juiste bedrag krijg".

Gisteren heel vrolijk een UPS shipping label gekregen voor IMEI "111111111111111". Weet dat ik mijn telefoon al +- 2 maanden geleden (voor de 4e of 5e keer) heb opgestuurd. Een vervangende 3T of 5 was niet mogelijk. Inmiddels ga ik denk ik maar een blog aanmaken of een boek schrijven want zo'n slechte service heb ik nog niet gezien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aQOmk90.png

Hier wat screenshots van mijn gesprekken met de zeer vooruitstrevende klantenservice (privacygegevens achterwege gelaten)

#1, eind november/begin december

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5w8lwsv.png

#2, heden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/etCWOG3.png

Mocht ik ooit tijd hebben kan ik praktisch een tijdlijn of een bijbel maken van hoe het is gegaan vanaf november 2017. Ja dat las je goed, al meer dan een jaar zijn we bezig om een smartphone van €439 te repareren dan wel te crediteren. Als mijn werkgever dat zag, lag ik allang op straat maargoed, soort zoekt soort daar I suppose. Zoals je ziet verlies ik m'n geduld een beetje, want poeslief doen werkt niet meer bij OnePlus. Manmanman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Ja ik gaf het ook al aan. Sinds juni al bezig met @OnePlus voor het repareren van mijn camera. Ik had tot half september garantie. Maar ik moest van oneplus wachten op de software update. Die kwam 1-10 geloof ik. Probleem was niet opgelost. En nu zeggen ze ... Ja je heb geen garantie meer.... Mzzzzlll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:14:
Ja ik gaf het ook al aan. Sinds juni al bezig met @OnePlus voor het repareren van mijn camera. Ik had tot half september garantie. Maar ik moest van oneplus wachten op de software update. Die kwam 1-10 geloof ik. Probleem was niet opgelost. En nu zeggen ze ... Ja je heb geen garantie meer.... Mzzzzlll
Haha wauw meen je die? Wat een paupermerk is het geworden, sorry dat ik het zeg maar de kwaliteit van OnePlus is mijns inziens zwaar achteruit gegaan.

edit: Net kwam UPS langs om een telefoon op te halen. Ik heb geen flauw idee wat ze aan het stunten zijn op die CS van OnePlus, maar ik heb geen telefoon meer van ze. Ook kreeg ik dit bericht nog van de "supervisor":

Hi Rick,

I am already coordinating with our support group to expedite your refund.
Once again, we are requesting for your patience on this.
Rest assured, we are doing our best to keep this case moving.

Thank you,

Michelle
OnePlus Support

[ Voor 29% gewijzigd door Processorkoeler op 24-12-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Nou binnen de Europese wetgeving is wat ze mij flikken geen grapje. Maar ik ben vergeten het gesprek op te nemen. Tjaaa... My flaw...

Dan nog erkennen ze wel het verhaal van de software update. Gewoon een ballen tent idd.

Update:
Vandaag zelf maar een camera besteld. Dan ga ik er vabuit dat het probleem is opgelost. Maar geen oneplus voor mij weer. Of het gaat via een NL retailer. Dan kan die eventueel nog aan de hoogste boom.

Maar mensen bedenk je goed voor je een oneplus koopt en verwacht garantie nodig te hebben. Tuin niet in het wachten op de update. Gewoon insturen dat ding.

[ Voor 45% gewijzigd door Darkz0rs op 07-01-2019 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Inmiddels weer twee weken verder....

Nog steeds niks van OnePlus. Serieus, het duurt al bijna 2 maanden om te kijken hoeveel geld ik terugkrijg?
Een klacht indienen daar heeft geen zin, want diezelfde persoon behandelt ook weer je klacht....

Zit OnePlus ergens in een internationale geschillenkommissie aangesloten zoals wij dat in NL hebben? Ik heb het idee dat je nergens terecht kunt als het met hen niet meer werkt. Dit is toch te belachelijk voor woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Processorkoeler schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:38:
Inmiddels weer twee weken verder....

Nog steeds niks van OnePlus. Serieus, het duurt al bijna 2 maanden om te kijken hoeveel geld ik terugkrijg?
Een klacht indienen daar heeft geen zin, want diezelfde persoon behandelt ook weer je klacht....

Zit OnePlus ergens in een internationale geschillenkommissie aangesloten zoals wij dat in NL hebben? Ik heb het idee dat je nergens terecht kunt als het met hen niet meer werkt. Dit is toch te belachelijk voor woorden?
Het is natuurlijk wel een gokje... Destijds kocht je dit toestel in China. Je bent nagenoeg onbeschermd. Ze kunnen wel roepen we voldoen aan de EU wetgeving. Maar als ze het niet doen vlieg je voor een telefoon niet ff naar China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 12:46
Ik heb 2 maanden geleden reparatie aangevraagd voor mijn Oneplus toestel omdat het touchscreen slecht werkte. Eerst een heel stappenplan doiorlopen met chat medewerker, uiteindelijk kwam eruit dat toestel opgestuurd moest worden. Het zou allemaal binnen garantie zijn en er zouden geen kosten aanzitten, tenzij er val of waterschade is(niet van toepassing op mijn toestel). Ik kreeg een bevetigingsmail en een casecode en uitgebreide mail met voorbereiding. Zo moest ik het toestel zelf goed backuppen, vervolgens moest DHL het op komen halen waarbij ik persoonlijk erbij moest zijn en de doos pas dicht mocht plakken met de bezorger erbij.

Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk heb ik op aanwijzing van OP het toestel naar Arvato in Tsjechië gestuurd. 2 weken niks van gehoord, dus om een update gevraagd. Dezelfde dag kreeg ik een vette rekening voor het vervangen van het moederbord met als reden "warranty expired"! Ik kan nu kiezen: reparatie voor €150,00, ongerepareerd terug laten sturen voor €40,00 of gratis laten vernietigen. Ik heb gelijk de customer support van Oneplus gebeld en geklaagd. Ze zouden het oplossen zeiden ze, ik zou een mail krijgen. Ondertussen heb ik twee weken niets teruggehoord. Gisteren nog contact opgenomen via chat met de CS in Banglaore, die zeggen dat ik geduldig op de mail moet wachten. Op de OP website staat een reparatietermijn van 2 weken.

Is dat normaal bij OP? Moet ik rustig afwachten of ergens aan de bel trekken?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Ik ervaar dat oneplus nauwelijks iets aan garantie doet. Het probleem is natuurlijk dat je niemand even kan aanspreken. En dat er altijd de bottleneck taal is.

Dat heb je minder als je toestel via de NL retailers is verkocht. Dan maak je simpelweg hun probleem ervan. Zoals je kan lezen heb ik zelf ook een garantie kwestie waar ze zichzelf heel professioneel onderuit hebben gewiebelt.

Voor mij geen oneplus meer. Goede toestellen maar een bijzonder slechte klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

WAUW! Gewoon WAUW.
2 maanden verder, en nu hoor ik (door zelf een chat te beginnen), dat mijn telefoon beschadigd is en niet geaccepteerd wordt voor een return. Is dat nieuw? Volgens mij was 'ie al 2 maanden binnen, maar oke. Er was behalve een klein krasje aan de zijkant (wat normale sporen zijn voor praktisch anderhalf jaar) niets mee aan de hand (de batterijproblemen daar gelaten).

Ik was al klaar met dit bedrijf, maar nu al helemaal. Ik ga maar eens kijken wat voor proces erachter zit om juridisch eens te doen, want ik word weer van het kastje naar de muur en 500x terug gestuurd. OnePlus zit niet in Nederland gevestigd, dus een klacht via de officiële weg zit er niet in.
Elke reply op mijn ticket bij OnePlus wordt nu genegeerd (werkelijk al drie weken achter elkaar, waarna ik netjes elke keer een week wacht op reply). Kansloos bedrijf dit. Werkelijk waar. Zelfs in de chat krijg ik 20x dezelfde template-replies die niet eens aansluiten op mijn vraag. Na het geven van mijn ticketnummer en de chatmedewerker het ging lezen, kreeg ik de vraag "wat moet ik hiermee"?

Ik investeer liever €400 in een goed doel dan dat ik ooit nog een OnePlus product koop. Serieus.
Darkz0rs schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:38:
Ik ervaar dat oneplus nauwelijks iets aan garantie doet. Het probleem is natuurlijk dat je niemand even kan aanspreken. En dat er altijd de bottleneck taal is.

Dat heb je minder als je toestel via de NL retailers is verkocht. Dan maak je simpelweg hun probleem ervan. Zoals je kan lezen heb ik zelf ook een garantie kwestie waar ze zichzelf heel professioneel onderuit hebben gewiebelt.

Voor mij geen oneplus meer. Goede toestellen maar een bijzonder slechte klantenservice.
"bijzonder slecht" is nog een eufenisme. Voortaan koop ik nog alleen maar een telefoon van binnen Nederland, of de EU.

De laatste zin van de OnePlus medewerker:
I have checked from our team, and it is not possible to refund.
Lekker joh, een telefoon opgestuurd, drie maanden wachten, en geen geld terug krijgen. Dit is diefstal of niet?

[ Voor 29% gewijzigd door Processorkoeler op 13-01-2019 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Processorkoeler zelfs er om lachen is niet leuk. Alsof een krasje op me auto mij heen garantie recht meer geeft.

Lekker.laten stikken die gasten van Oneplus. En mooie Nokia of zo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op zondag 13 januari 2019 @ 23:57:
@Processorkoeler zelfs er om lachen is niet leuk. Alsof een krasje op me auto mij heen garantie recht meer geeft.

Lekker.laten stikken die gasten van Oneplus. En mooie Nokia of zo kopen.
Dat zeker. Maar ik wil nog wel gewoon mijn +- €400 terug. De "belofte" dat OnePlus binnen 48 uur met een "oplossing" komt wacht ik voor de laatste keer maar af. Dure les in ieder geval om maar weer geen 'dure' producten buiten de EU te kopen. Het zou serieus verboden moeten worden. Logistiek gezien komt alles vanuit binnen de EU, alleen vraag ik me af wat de 'officiele' vestigingsplaats (c.q. het gebied of land waarin ze juridisch ook kunnen worden vervolgd) is. Als dat in de EU is, wordt het leuk.

Dat voorbeeld van je auto is dus precies hoe zij het nu stellen. Om het nog gedetailleerder te maken, je garage heeft je motorstoring proberen te verhelpen, maar dit is niet gelukt omdat jij een keer met je sleutels bij het portier bent blijven haken. Daardoor is er nu geen sprake meer van garantie, want ook heb je je niet gehouden aan de voorwaarden waar je nooit op bent gewezen.

In detail: Ik moest gewoon (as usual) alleen de telefoon opsturen ter reparatie (dat ging dus na de 4/5e keer niet) en ik kreeg een vervangende OP3T. Dan is het totaal zinloos om ook de accessoires mee te sturen (wat ook niet hoefde).

En nu is het dus zo dat de retour is afgewezen vanwege incompleetheid en schade. Ik heb het idee dat ze het nu als een reguliere retour behandelen (alszijnde de bedenktijd na aankoop). Tweemaal uitgelegd, maar dat ging er niet in bij hen. Ik krijg serieus na een reply van mijn kant weer zo'n standaard "Thank you for the information, I will check with my team in 2-3 minutes" reply.

Zelf deel ik als parttime baan een soortgelijke functie bij een groot bedrijf, ook deels via chat, en als ik maar zo'n grapje zoals dit (wat inmiddels geen grap meer is, daar gelaten) flik, sta ik op straat. Volgens mij krijgen ze daar bij OP bonuspunten als ze iemand bedonderen.

[ Voor 44% gewijzigd door Processorkoeler op 14-01-2019 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Nou ja, lees mijn verhaal maar... Wacht even op de update.... Nog heel even wachten... Hier is de update. Probleem niet opgelost... Achhhh u heeft geen garantie meer... Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 07:51:
Nou ja, lees mijn verhaal maar... Wacht even op de update.... Nog heel even wachten... Hier is de update. Probleem niet opgelost... Achhhh u heeft geen garantie meer... Doei!
Ook waardeloos ja, we zouden bijna gele hesjes moeten gaan aantrekken en protesteren voor het (onbekende) hoofdkantoor. Ach, jij bent tenminste je device EN je geld niet kwijt. Ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Processorkoeler schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:10:
[...]

Ook waardeloos ja, we zouden bijna gele hesjes moeten gaan aantrekken en protesteren voor het (onbekende) hoofdkantoor. Ach, jij bent tenminste je device EN je geld niet kwijt. Ik wel.
Ik heb voor 12€ een nieuwe camera besteld. Hij is al in NL en als dat werkt ben ik weer een happy camper.

Anders moet ik wat anders. Maar geen oneplus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:13:
[...]

Ik heb voor 12€ een nieuwe camera besteld. Hij is al in NL en als dat werkt ben ik weer een happy camper.

Anders moet ik wat anders. Maar geen oneplus meer.
Ga je die ook zelf fixen?
Inderdaad geen OnePlus meer. Jammer want die 6T wilde ik wel hebben. Ik gun ze alleen geen winst (aan mijn geld) en als ik weer support odig heb, ben ik weer een jaar (letterlijk) verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Processorkoeler schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Ga je die ook zelf fixen?
Inderdaad geen OnePlus meer. Jammer want die 6T wilde ik wel hebben. Ik gun ze alleen geen winst (aan mijn geld) en als ik weer support odig heb, ben ik weer een jaar (letterlijk) verder.
Ja, Ik heb toch geen garantie meer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:22:
[...]

Ja, Ik heb toch geen garantie meer 😂
Al had je die wel dan slopen ze zelf wel iets, zie ook mijn scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
Ik weet niet of het zin heeft maar heb je toevallig ook op het OP forum geklaagd hierover of op social media?

Ik ben ook even gaan zoeken voor je waar je terecht zou kunnen om hier iets mee te doen maar heb nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
schumi2004 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:46:
Ik weet niet of het zin heeft maar heb je toevallig ook op het OP forum geklaagd hierover of op social media?

Ik ben ook even gaan zoeken voor je waar je terecht zou kunnen om hier iets mee te doen maar heb nog niets gevonden.
Wat mij betreft stikken ze er maar in daar bij @OnePlus .
@Processorkoeler voor jouw wellicht de moeite waard. Jij heb niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hier nog een legal thread https://forums.oneplus.co...eu-warranty.29228/page-31 hoewel het er gewoon op lijkt dat @OnePlus zich hier toch niets van aantrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Wat mij betreft stikken ze er maar in daar bij @OnePlus .
@Processorkoeler voor jouw wellicht de moeite waard. Jij heb niks meer.
De social media pagina was niet echt behulpzaam, het Tweakersaccount heeft het e.e.a nagevraagd, maar ik heb het idee dat (hoe goed ze ook willen helpen, afgezien van of dat ook wordt gedaan) ze niks kunnen doen, alszijnde interne systemen. Waarschijnlijk kunnen ze alleen 'aanvragen' doen, voor zover bij mij bekend.

Ik denk als ik dit op het forum post, het wordt verwijderd. Op social media kun je geen publieke posts maken (Twitter wel, maar dat heb ik niet, misschien toch hiervoor aanmaken). Ik ben zelf niet echt van het "mijn probleem wordt niet opgelost dus ik ga het op social media zetten" idee, maar dit moet wel volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Processorkoeler ow... Maar volgens mij is het diefstal. Tenminste in de wet staat iets over het ontvreemden van eigendommen. Dat doen ze nu. Ik neem aan dat je de telefoon heb gefotografeerd voordat hij verstuurd werd. Trouwens probeer op dat aluminium maar is geen krassen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:33:
@Processorkoeler ow... Maar volgens mij is het diefstal. Tenminste in de wet staat iets over het ontvreemden van eigendommen. Dat doen ze nu. Ik neem aan dat je de telefoon heb gefotografeerd voordat hij verstuurd werd. Trouwens probeer op dat aluminium maar is geen krassen te krijgen.
Ah ja, en in welk rechtsgebied zitten we? Ik in Nederland, zij in Polen (reparatiecentrum?), China, of waar dan ook.

Als het goed is heb ik er een foto van, of althans een verzendbevestiging.

Zonet een S9 besteld, zou even duur moeten zijn als de OP3T destijds. Hopen dat dat geen reparatie nodig zijn (stervesduur).

Ik heb werkelijk 0 idee wat ik moet gaan doen als ik binnen en 2 dagen een "nee" te horen krijg. Ze hebben een klachtenformulier, maargoed daar zit dezelfde pipo achter als de chat en de "supervisor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Het doet me een beetje denken aan die camera API die vrij gegeven zou worden. Dan kon je met een custom ROM dezelfde foto kwaliteit te halen. Nou ook dat is er niet hè... Net als android 8.1 ... MAAR WE KRIJGEN PIE.... Dat dan wel... Tegen het einde van de lifecycle support. Als in release en stik erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:21:
Het doet me een beetje denken aan die camera API die vrij gegeven zou worden. Dan kon je met een custom ROM dezelfde foto kwaliteit te halen. Nou ook dat is er niet hè... Net als android 8.1 ... MAAR WE KRIJGEN PIE.... Dat dan wel... Tegen het einde van de lifecycle support. Als in release en stik erin.
"Wacht anders even op de update, dan wordt het probleem opgelost!"
Ik lees nu hier en daar op het forum en kom alweer talloze 6 en 6T accuproblemen tegen. Ik begrijp nu eindelijk waarom die reparaties zo goedkoop zijn, de "tweedehands" en "nieuw" bak bij de assemblagelijn is volgens mij identiek. Althans, alleen bij OnePlus heb ik die batterijproblemen gehad. Ooit eenmaal bij een ander merk, accu vervangen (prachtig, die waren los dus ik kreeg een nieuwe thuisgestuurd) in 2 minuten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Bij een oneplus kan je ook goed zelf de accu vervangen. Ik moet zeggen dat ik de oneplus 3 echt een prima toestel vind. Dat er iets defect gaat binnen de garantie en niet gerepareerd word is natuurlijk nasty.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 10:24
Modbreak:Ok... vanaf nu gaan we het weer hebben over RMA & Support. Dat betekend: je mag de status van een garantie geval delen (positief en negatief), maar in dit topic hoort het niet thuis om te klagen over camera API's. Probeer ook (en ik begrijp dat dat lastig is) constructief te blijven. Het heeft (in dit topic! dit is dus geen censuur) geen zin om een opsomming te gaan maken over alle negatieve zaken die je over OnePlus kan bedenken.

Voor een probleem zoals die van @Processorkoeler is het misschien beter om een apart topic aan te maken in SF: Shopping Forum
Dat is de juiste plek voor vragen over welke rechten je als nederlandse consument hebt bij een conflict met een internationale reseller als OnePlus.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2019 09:55 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Prulleman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:47:
[modbreak]
Ok... vanaf nu gaan we het weer hebben over RMA & Support. Dat betekend: je mag de status van een garantie geval delen (positief en negatief), maar in dit topic hoort het niet thuis om te klagen over camera API's. Probeer ook (en ik begrijp dat dat lastig is) constructief te blijven. Het heeft (in dit topic! dit is dus geen censuur) geen zin om een opsomming te gaan maken over alle negatieve zaken die je over OnePlus kan bedenken.

Voor een probleem zoals die van @Processorkoeler is het misschien beter om een apart topic aan te maken in SF: Shopping Forum
Dat is de juiste plek voor vragen over welke rechten je als nederlandse consument hebt bij een conflict met een internationale reseller als OnePlus.
[/modbreak]
Dank! We zijn inderdaad wat uiteen gelopen, sorry hiervoor. Goed dat je dit linkt, ik ga gelijk aan de slag zodra ik reply van OP heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Je heb gelijk. Mijn camera werkt inmiddels weer 20min knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:02:
Je heb gelijk. Mijn camera werkt inmiddels weer 20min knutselen.
Ik heb netjes de "24-48 uur" afgewacht die mij zondag werd toegezegd, waarin ze ECHT binnen 48 uur zouden reageren. 3x raden wat er niet gedaan is.

Belofte #4 is ook niet nagekomen, wat een RMA ervaring zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:06:
[...]

Ik heb netjes de "24-48 uur" afgewacht die mij zondag werd toegezegd, waarin ze ECHT binnen 48 uur zouden reageren. 3x raden wat er niet gedaan is.

Belofte #4 is ook niet nagekomen, wat een RMA ervaring zeg..
Er werd mij beloofd dat er op korte termijn een mail zou komen vanwege mijn klacht over het feit dat ik met Kerstmis een vette rekening kreeg omdat mijn toestel buiten garantie zou vallen(terwijl bij inlevering toestel mij expliciet was gezegd dat alles in garantie en gratis zou zijn behalve bij water en fysieke schade). Na 2,5 weken nog steeds niks gekregen, dus contact opgenomen via chat. Via mail support ticket reageert niemand meer op mijn berichten. Volgens chatmedewerker zouden het escaleren en hogere afdeling op zetten. Nu weer 4 dagen aan het wachten, maar ik zie geen activiteit. Communicatie is blijkbaar geen sterk punt van de OP klantenservice.

Tevens, ze hebben bij repair center mijn telefoon onder de scanner gelegd. Op die scan lijkt het net alsof de behuizing van de telefoon bekrast is. Ik mag hopen dat dit niet zo is, het device is zonder beschadigingen opgestuurd want er heeft altijd een case en glazen protector op gezeten. Bovendien ben ik er extreem zuinig op geweest. Iemand een ervaring dat telefoon beschadigd terugkwam? Mocht het zo zijn dat hij beschadigd terug komt, heb ik dan het recht om te eisen dat ze hem weer terug aannemen en een nieuwe achter of zijkant er op zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door timmie1 op 17-01-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:55:
[...]

Er werd mij beloofd dat er op korte termijn een mail zou komen vanwege mijn klacht over het feit dat ik met Kerstmis een vette rekening kreeg omdat mijn toestel buiten garantie zou vallen(terwijl bij inlevering toestel mij expliciet was gezegd dat alles in garantie en gratis zou zijn behalve bij water en fysieke schade). Na 2,5 weken nog steeds niks gekregen, dus contact opgenomen via chat. Via mail support ticket reageert niemand meer op mijn berichten. Volgens chatmedewerker zouden het escaleren en hogere afdeling op zetten. Nu weer 4 dagen aan het wachten, maar ik zie geen activiteit. Communicatie is blijkbaar geen sterk punt van de OP klantenservice.

Tevens, ze hebben bij repair center mijn telefoon onder de scanner gelegd. Op die scan lijkt het net alsof de behuizing van de telefoon bekrast is. Ik mag hopen dat dit niet zo is, het device is zonder beschadigingen opgestuurd want er heeft altijd een case en glazen protector op gezeten. Bovendien ben ik er extreem zuinig op geweest. Iemand een ervaring dat telefoon beschadigd terugkwam? Mocht het zo zijn dat hij beschadigd terug komt, heb ik dan het recht om te eisen dat ze hem weer terug aannemen en een nieuwe achter of zijkant er op zetten?
Ja, absoluut. Mijn display was heel opgestuurd en werd beschadigd gefotografeerd (of tijdens transport, of bij hun gebeurd).

De hele CS daar is malafide, ik krijg ook geen reactie, klacht wordt niet behandeld en ook chats worden afgewimpeld met "ik ga het doorzetten", niemand laat van zich horen. Het recht zal je vast wel hebben, maar of ze het honoreren, 100% van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Carl Pei ff taggen op twitter ofzo met de melding dat er toch iets niet deugt aan hun service/product, dat zou ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:00
Wellicht kan @OnePlus ook nog iets voor jullie betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@rens-br dat is nou wat we steeds aan halen. @OnePlus lapt alles aan ze laars. Ze spelen dus een ver van je bed show. En ze komen er mee weg, want je rijd niet even naar ze toe.

Dat is ook het risico van kopen in het buitenland. Feit is, oneplus doet niet aan fysieke garantie buiten hun service centers om. Althans dat is de ervaring die ik ook op de oneplus forums lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Darkz0rs schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:27:
@rens-br dat is nou wat we steeds aan halen. @OnePlus lapt alles aan ze laars. Ze spelen dus een ver van je bed show. En ze komen er mee weg, want je rijd niet even naar ze toe.

Dat is ook het risico van kopen in het buitenland. Feit is, oneplus doet niet aan fysieke garantie buiten hun service centers om. Althans dat is de ervaring die ik ook op de oneplus forums lees.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zojuist ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PWHdRvs.png

Ik ben benieuwd en wacht af tot het geld op m'n Paypal rekening staat.
@timmie1 heb jij al reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 20:48
Ik wil even een positieve ervaring delen. Mijn telefoon was in september ergens gevallen en had een flinke barst in het scherm. Afgelopen vrij besloten om er maar eens wat aan te laten doen en na wat wikken en wegen voor de OnePlus support gekozen (ivm behoud garantie en laagste prijs).
Aanvraag gedaan op de website, zaterdag geaccepteerd met een pakbon om mijn telefoon maandag af te geven aan de UPS koerier. Dinsdagmiddag gebeld door Europa Connection (NL bedrijf, autorized door OnePlus) met de herstelkosten en het verzoek om mijn akkoord. Via Paypal een 'tikkie' gekregen en op woensdag lag mijn telefoon alweer klaar bij het pickup point om de hoek.
Top service, had ik niet zo snel verwacht!

Volgens mij heb ik nu ook een glazen screenprotector op mijn scherm erbij gekregen, want er zit nog een extra laagje op dat vrij hard aanvoelt. Totaal 132,40 kwijt.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
*knip
voegt niks toe...

[ Voor 86% gewijzigd door Prulleman op 18-01-2019 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:28:
[...]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zojuist ontvangen:

[Afbeelding]

Ik ben benieuwd en wacht af tot het geld op m'n Paypal rekening staat.
@timmie1 heb jij al reactie?
Ik heb nog geen reactie. En wat betreft die reactie die jij hebt gehad zou ik het pas geloven als je na die gegevens te hebben verstuurd daadwerkelijk het volledige bedrag op je Paypal hebt teruggekregen. Ik zie ze er wel voor aan om na dit bericht weer een tijd lang niets van zich te laten horen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
Ik zal me verder distantiëren van dit topic. Aan alle met garantie issues succes met het wel al dan niet krijgen van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
@Processorkoeler Ik heb nu uiteindelijk ook een reactie na 5 dagen, al schrijven ze precies hetzelfde als daarvoor: Ze hebben contact opgenomen met een andere afdeling en wachten hun antwoord af. Al met al komen we nu tot 3 en half weken wachten na ontvangst van offerte en indienen van de klacht en nog geen eind in zicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 10:31:
@Processorkoeler Ik heb nu uiteindelijk ook een reactie na 5 dagen, al schrijven ze precies hetzelfde als daarvoor: Ze hebben contact opgenomen met een andere afdeling en wachten hun antwoord af. Al met al komen we nu tot 3 en half weken wachten na ontvangst van offerte en indienen van de klacht en nog geen eind in zicht...
Ik wil je niet demotiveren, maar ik wachtte sinds begin november. Ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat je nog wel even moet gaan wachten. Ik zou gewoon chats blijven openen en een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:02:
[...]

Ik wil je niet demotiveren, maar ik wachtte sinds begin november. Ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat je nog wel even moet gaan wachten. Ik zou gewoon chats blijven openen en een klacht indienen.
In dat geval zal ik sowieso een compensatie van hen eisen. Iemand hier ervaring mee? Er was aangegeven dat het traject van versturen tot gerepareerd ontvangen maximaal 10 werkdagen zou duren, en het zit er nu al flink overheen. En er is nog steeds geen activiteit waarneembaar m.b.t. deze case...

Hebben ze je trouwens nu al echt terugbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 15:21:
[...]

In dat geval zal ik sowieso een compensatie van hen eisen. Iemand hier ervaring mee? Er was aangegeven dat het traject van versturen tot gerepareerd ontvangen maximaal 10 werkdagen zou duren, en het zit er nu al flink overheen. En er is nog steeds geen activiteit waarneembaar m.b.t. deze case...

Hebben ze je trouwens nu al echt terugbetaald?
Haha compensatie en OnePlus, nog nooit gezien.
Nee, ik heb nog niets gekregen en nog geen reactie gehad nadat ik mijn gegevens heb gegeven. Ik geef ze nog een week (nadat ze het opvroegen) en anders ga ik weer moeilijk doen. Die 10 werkdagen zijn vast wel ergens een richtlijn...

edit:

Na praktisch een week nog niets vernomen. Ik heb maar een herinneringsbericht verstuurd. De hamvraag is, verwachten jullie dat ik vóór of ná kerst 2019 m'n geld heb? Ik durf het nauwelijks te zeggen...

[ Voor 12% gewijzigd door Processorkoeler op 23-01-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 12:55
Ik heb mijn OnePlus 6 voor RMA gestuurd omdat er een soort "wiggle room" zit bij de USB-C poort, waardoor het moeilijk/onmogelijk is om te dash chargen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Enige idee of dit
binnen de garantie gaat vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Wederom een chat gestart met OnePlus. Ik moest aardig doorzeuren, want er werd weer gezegd dat "higher management" bezig is met m'n zaak.

Na een uur chatten wilde de medewerker navraag doen. Ik tel het aantal niet meer, maar wederom weer een belofte dat het geld binnen 48 uur zou worden overgeschreven richting m'n paypal en dat er dan ook goedkeuring voor komt (volgens mij had ik die in november al, maargoed).

Ik wacht maar weer eens af tot eind deze week, zucht..

Korte edit: Ik krijg in het ticketoverzicht wél "last activity" elke keer 5 uur te zien (in plaats dan van x dagen). Ik zie echter geen updates in de vorm van replies, dus enigszins "hoop" dat er aan wordt gewerkt, met welke snelheid dan ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Processorkoeler op 29-01-2019 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Processorkoeler schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:31:
Wederom een chat gestart met OnePlus. Ik moest aardig doorzeuren, want er werd weer gezegd dat "higher management" bezig is met m'n zaak.

Na een uur chatten wilde de medewerker navraag doen. Ik tel het aantal niet meer, maar wederom weer een belofte dat het geld binnen 48 uur zou worden overgeschreven richting m'n paypal en dat er dan ook goedkeuring voor komt (volgens mij had ik die in november al, maargoed).

Ik wacht maar weer eens af tot eind deze week, zucht..

Korte edit: Ik krijg in het ticketoverzicht wél "last activity" elke keer 5 uur te zien (in plaats dan van x dagen). Ik zie echter geen updates in de vorm van replies, dus enigszins "hoop" dat er aan wordt gewerkt, met welke snelheid dan ook.
Dit is wel echt om te huilen zeg deze service.
Zelfs ik als tevreden gebruiker denk erover om mijn laatste Oneplus toestel gehad te hebben en naar alternatieven te zoeken en ik denk dat ik dat ook gewoon maar ga doen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

schumi2004 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:06:
[...]

Zelfs ik als tevreden gebruiker denk erover om mijn laatste Oneplus toestel gehad te hebben en naar alternatieven te zoeken en ik denk dat ik dat ook gewoon maar ga doen ook!
Ja maar echt hoor. Ter vergelijking, ik spaar elke e-mail van ze op. Ik heb inmiddels 122 e-mails! :(:)
De eerste is van maart 2018, dus dat is niet eens alles, gezien het probleem sinds november 2017 liep. Een paar van de e-mails zijn kopieën of chattranscripts en enkel zijn UPS e-mails. Netto denk ik dat er zo'n 80 mails OnePlus berichten zijn met valse beloftes en "nog even wachten".

Nog iets van 24 uur remaining, nog geen update :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

schumi2004 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:06:
[...]

Tsja, je zult in een topic als dit met name negatieve ervaringen vinden natuurlijk. Voor een positieve ervaring zal je niet zo snel een reactie achterlaten, aangezien positief de norm zou moeten zijn.

Ik zou het in ieder geval gek vinden om een merk niet te kopen puur vanwege een RMA ervaringentopic. Ik heb persoonlijk grappig genoeg 10x betere service bij OP gehad dan bij 3 merken die hier in NL gerepareerd worden, bij het bedrijf Dynafix. (Tip: zoek daar eens naar ervaringen van, is ook niet je-van-het). Ik ben met mijn Sony minstens zo lang bezig geweest als Processorkoeler met zijn Oneplus, en heb uiteindelijk nooit een goede oplossing gehad. Dus staar je niet blind op slechte ervaringen (ik zeg ook niet dat je op basis van mijn ervaring wèl weer een Oneplus moet kopen hoor).

Staar je niet blind op Nederlandse garantie, veel beter hoeft die niet te zijn. Ik moet de eerste "perfecte" reparatietoko nog tegenkomen, Dynafix/Teleplan/ZES goes zijn dat zeker niet.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

GreNade schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:15:
[...]

Tsja, je zult in een topic als dit met name negatieve ervaringen vinden natuurlijk. Voor een positieve ervaring zal je niet zo snel een reactie achterlaten, aangezien positief de norm zou moeten zijn.

Ik zou het in ieder geval gek vinden om een merk niet te kopen puur vanwege een RMA ervaringentopic. Ik heb persoonlijk grappig genoeg 10x betere service bij OP gehad dan bij 3 merken die hier in NL gerepareerd worden, bij het bedrijf Dynafix. (Tip: zoek daar eens naar ervaringen van, is ook niet je-van-het). Ik ben met mijn Sony minstens zo lang bezig geweest als Processorkoeler met zijn Oneplus, en heb uiteindelijk nooit een goede oplossing gehad. Dus staar je niet blind op slechte ervaringen (ik zeg ook niet dat je op basis van mijn ervaring wèl weer een Oneplus moet kopen hoor).

Staar je niet blind op Nederlandse garantie, veel beter hoeft die niet te zijn. Ik moet de eerste "perfecte" reparatietoko nog tegenkomen, Dynafix/Teleplan/ZES goes zijn dat zeker niet.
Klopt, hier lees je vooral de negatieve ervaringen. Nu wil ik echt mensen niet gaan vertellen wat ze wel of niet moeten doen hoor, ik heb ook véél bedrijven meegemaakt (en ook reparaties), en doorgaans gaat he "oké".

Nog een update: OnePlus wil slechts €219 vergoeden, want de rest is te duur. Ik word hier zó moe van... Er rest alleen nog een "officiële klacht" maar die zal een bureau verder vast wel worden behandeld. En anders procederen, maargoed, voor dat geld, en nog maar eens kijken hoe je zo'n bedrijf moet dagvaarden zonder
Europese vestiging (volgens mij).... _O-

edit: Ik ben eens rond gaan Googlen. Nu zullen er geen resultaten zoals "Wow, deze telefoon werkt perfect en de CS is awesome" berichten komen, maar wat ik lees op TrustPilot en andere websites bevestigt maar weer hoe slecht de CS is over het algemeen.

https://www.trustpilot.com/review/oneplus.net

Ik hoop dat de reparatiecentra (als er geen speciale cases zijn althans, maar gewoon 'reparaties') wel normaal zijn, als ik het zo lees uit onder- en bovenstaande posts ben ik blij dat dit wel goed gaat. Maar het probleem bij OP zit echt in de communicatie (tussen afdelingen) en de hele customer support. Ze hebben een contract met CTDI (een reparatieboer in Polen) en ook die kunnen er een zooitje van maken, maargoed dat is een Dynafix 2.0 denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Processorkoeler op 30-01-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
danslo schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:20:
Ik heb mijn OnePlus 6 voor RMA gestuurd omdat er een soort "wiggle room" zit bij de USB-C poort, waardoor het moeilijk/onmogelijk is om te dash chargen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Enige idee of dit
binnen de garantie gaat vallen?
Ik was toch een beetje bezorgd toen ik alle verhalen hier las. Maar mijn telefoon is vrijdag opgehaald en vandaag (woensdag) weer teruggebracht en alles werkt weer naar behoren. Gewoon binnen de garantie vervangen. Ik ben er blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Het is inmiddels 7 weken dat ik bezig ben met OnePlus en Arvato. Na vele malen navragen krijg ik te horen dat die talloze escalaties bij OnePlus klantenservice naar 3e lijns supportteams niets hebben geholpen. OnePlus geeft aan dat ze elke dag een mail sturen naar Arvato en dat er simpelweg geen reactie komt. Bellen kunnen ze blijkbaar niet, al heeft een andere CS agent het wel voorgesteld. Het Arvato ordersysteem laat ook geen enkel verandering zien, afgezien van het gegeven dat mijn reactietermijn verstreken is. Ik begin nu te vrezen dat de telefoon in de shredder verdwijnt, aangezien er blijkbaar geen communicatie is tussen Arvato en Oneplus en Arvato heeft aangegeven in de offerte dat het apparaat vernietigd wordt als ze binnen termijn geen betaling ontvangen.

Het valt ook op dat er wordt beloofd om mails te sturen met actuele stand van zaken maar die krijg ik nooit. Blijkbaar moet je er als klant toch continue achteraan blijven gaan om op de hoogte te blijven.

Inmiddels is het opnieuw geëscaleerd en moet ik dus weer een paar werkdagen wachten voordat ik contact opneem...

@Processorkoeler Hoe staat het met jouw case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:00:
Het is inmiddels 7 weken dat ik bezig ben met OnePlus en Arvato. Na vele malen navragen krijg ik te horen dat die talloze escalaties bij OnePlus klantenservice naar 3e lijns supportteams niets hebben geholpen. OnePlus geeft aan dat ze elke dag een mail sturen naar Arvato en dat er simpelweg geen reactie komt. Bellen kunnen ze blijkbaar niet, al heeft een andere CS agent het wel voorgesteld. Het Arvato ordersysteem laat ook geen enkel verandering zien, afgezien van het gegeven dat mijn reactietermijn verstreken is. Ik begin nu te vrezen dat de telefoon in de shredder verdwijnt, aangezien er blijkbaar geen communicatie is tussen Arvato en Oneplus en Arvato heeft aangegeven in de offerte dat het apparaat vernietigd wordt als ze binnen termijn geen betaling ontvangen.

Het valt ook op dat er wordt beloofd om mails te sturen met actuele stand van zaken maar die krijg ik nooit. Blijkbaar moet je er als klant toch continue achteraan blijven gaan om op de hoogte te blijven.

Inmiddels is het opnieuw geëscaleerd en moet ik dus weer een paar werkdagen wachten voordat ik contact opneem...

@Processorkoeler Hoe staat het met jouw case?
Is Arvato een reparatiecentrum? De communicatie bij OnePlus zelf, zowel als hun afdelingen extern (en partners), is echt minimaal tot 0, voor zover ik weet.

Mijn case? Ik had dus 50% van mijn aankoopbbedrag 'aangeboden' gekregen. Dit was eergisteren, na drie maanden wachten en zeuren, tientallen keren mailen en chatten, en uiteindelijk wilde een chatmedewerker maar eens vragen hoe het zat. Het excuus "het is in behandeling bij het management" is al meerdere malen voorbij gekomen.

Ik vind dit onacceptabel en eis gewoon het volledige aankoopbedrag. Als ik aan het einde van de week weer geen reactie heb, dan ga ik weer chatten. Ik heb inmiddels al 7 verschillende verhalen gekregen en beloftes worden niet meer nagekomen, dus daar ga ik niet eens meer van uit.

Klachtenprocedure (officiële klacht) overwogen, maar die zal een bureau verderop wel weer gedeeld worden met de werkvloer, en dus wordt daar niks mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 17:27
Hier enkel positieve ervaringen met oneplus (arvato polen)
Nieuwe scherm voor mijn oneplus3
Vorige jaar.

Screen: 57.2
Labor fee: 17.00 EUR
Logistic range fee: 0.00
VAT: 23%
Estimated Total Price: 91.26 EUR

Telefoon werd opgehaald en nog geen week later had ik die al terug met een nieuw scherm.

Collega van mij heeft een soort gelijke positieve ervaring (januari 2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:03:
[...]

Is Arvato een reparatiecentrum? De communicatie bij OnePlus zelf, zowel als hun afdelingen extern (en partners), is echt minimaal tot 0, voor zover ik weet.

Mijn case? Ik had dus 50% van mijn aankoopbbedrag 'aangeboden' gekregen. Dit was eergisteren, na drie maanden wachten en zeuren, tientallen keren mailen en chatten, en uiteindelijk wilde een chatmedewerker maar eens vragen hoe het zat. Het excuus "het is in behandeling bij het management" is al meerdere malen voorbij gekomen.

Ik vind dit onacceptabel en eis gewoon het volledige aankoopbedrag. Als ik aan het einde van de week weer geen reactie heb, dan ga ik weer chatten. Ik heb inmiddels al 7 verschillende verhalen gekregen en beloftes worden niet meer nagekomen, dus daar ga ik niet eens meer van uit.

Klachtenprocedure (officiële klacht) overwogen, maar die zal een bureau verderop wel weer gedeeld worden met de werkvloer, en dus wordt daar niks mee gedaan.
Arvato is een groot bedrijf met allerlei reparatiecentra in verschillende landen, in dit geval Tsjechië.

Ik heb precies hetzelfde wat betreft verhalen. "Het is al meerdere malen geëscaleerd", "De leidinggevende gaat Arvato morgen bellen", "Waarom heb je zelf geen contact opgenomen met Arvato?", "Please wait 38-72 business hours, we will get back to you", ik heb het allemaal gehad.

Ik denk dat ik Arvato toch maar eens zelf een bericht ga schrijven, al hoort de consument over support- en reparatiekwesties alleen met de verkoper te communiceren. Wellicht dat ze dan iets te melden hebben...
Ghostface9000 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:15:
Hier enkel positieve ervaringen met oneplus (arvato polen)
Nieuwe scherm voor mijn oneplus3
Vorige jaar.

Screen: 57.2
Labor fee: 17.00 EUR
Logistic range fee: 0.00
VAT: 23%
Estimated Total Price: 91.26 EUR

Telefoon werd opgehaald en nog geen week later had ik die al terug met een nieuw scherm.

Collega van mij heeft een soort gelijke positieve ervaring (januari 2019)
Dat komt omdat je het zelf betaald hebt. Jouw telefoon was blijkbaar al buiten garantie. Mijn telefoon is wel in garantie, dit is bevestigd door OnePlus en dus hoort reparatie gratis te zijn. Toch wil Arvato geld van me zien. Dat is de hele kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:21:
[...]

Arvato is een groot bedrijf met allerlei reparatiecentra in verschillende landen, in dit geval Tsjechië.

Ik heb precies hetzelfde wat betreft verhalen. "Het is al meerdere malen geëscaleerd", "De leidinggevende gaat Arvato morgen bellen", "Waarom heb je zelf geen contact opgenomen met Arvato?", "Please wait 38-72 business hours, we will get back to you", ik heb het allemaal gehad.

Ik denk dat ik Arvato toch maar eens zelf een bericht ga schrijven, al hoort de consument over support- en reparatiekwesties alleen met de verkoper te communiceren. Wellicht dat ze dan iets te melden hebben...

[...]

Dat komt omdat je het zelf betaald hebt. Jouw telefoon was blijkbaar al buiten garantie. Mijn telefoon is wel in garantie, dit is bevestigd door OnePlus en dus hoort reparatie gratis te zijn. Toch wil Arvato geld van me zien. Dat is de hele kwestie.
Oh nee mijn telefoon is niet buiten garantie hoor. Ik kan je een hele uitgebreide lectuur geven, maar daar gaat het niet om. TLDR;

OP3T 4-5x laten repareren, geen resultaat voor de issue (niet opgelost), ze hebben zelfs 1x het scherm gesloopt

OP3T zou worden vervangen door een andere OP3T, dit is toegezegd, er is verteld dat 'ie onderweg was, en 2 dagen later opeens niet meer

OP3T zou dan worden geswapt voor een OP5, dit kon opeens niet meer

OP3T zou ingewisseld (geld terug) voor m'n aankoopbedrag, duurde drie maanden (tot op vandaag dus)

Nu opeens krijg ik maar 50% terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-05 12:08
Mijn OnePlus 3T had problemen met de volumeknoppen, de 3.5 mm jack en er zat stof achter de frontcamera. Nu had ik hem 13 januari 2017 besteld en 18 januari 2017 ontvangen. Op 13 januari 2018 heb ik de retouraanvraag aangemaakt en op 28 januari heb ik de OnePlus opgestuurd.

Één dag later werd ik gebeld met de vraag of ik het breukje in de frontcamera wilde laten repareren. Dit zou sowieso buiten de garantie vallen, dus dat wilde ik niet. Daarbij vertelde de Nederlandse dame mij dat het hele toestel niet meer binnen de garantie viel. Ik vertelde haar dat je naar mijn mening wettelijk gezien 2 maanden de tijd had om het toestel op te sturen na het aanmaken van de retouraanvraag. (Achteraf kwam ik erachter dat dit niet zo in de wet staat, je kan je enkel op redelijkheid en coulance beroepen). Ze vroeg mij dit op te pakken met het OnePlus service center.

Om geen slapende honden wakker te maken wilde ik pas contact met hen zoeken als er een rekening zou komen. De volgende dag werd er een pakketje bezorgd met mijn gerepareerde OnePlus! Op de pakbon staat: "In warranty"!

Service hoor van OnePlus, ik had erop gerekend hem weken kwijt te zijn!

Nu ik de prijzen zie van een reparatie buiten de garantie denk ik erover om de back cover & batterij binnenkort nog eens te laten repareren. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Japie07 op 31-01-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:23:
[...]

Oh nee mijn telefoon is niet buiten garantie hoor. Ik kan je een hele uitgebreide lectuur geven, maar daar gaat het niet om. TLDR;

OP3T 4-5x laten repareren, geen resultaat voor de issue (niet opgelost), ze hebben zelfs 1x het scherm gesloopt

OP3T zou worden vervangen door een andere OP3T, dit is toegezegd, er is verteld dat 'ie onderweg was, en 2 dagen later opeens niet meer

OP3T zou dan worden geswapt voor een OP5, dit kon opeens niet meer

OP3T zou ingewisseld (geld terug) voor m'n aankoopbedrag, duurde drie maanden (tot op vandaag dus)

Nu opeens krijg ik maar 50% terug.
Die tekst onder de onderste quote was eigenlijk alleen een antwoord op @Ghostface9000 ...
Japie07 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:24:
Mijn OnePlus 3T had problemen met de volumeknoppen, de 3.5 mm jack en er zat stof achter de frontcamera. Nu had ik hem 13 januari 2017 besteld en 18 januari 2017 ontvangen. Op 13 januari 2018 heb ik de retouraanvraag aangemaakt en op 28 januari heb ik de OnePlus opgestuurd.

Één dag later werd ik gebeld met de vraag of ik het breukje in de frontcamera wilde laten repareren. Dit zou sowieso buiten de garantie vallen, dus dat wilde ik niet. Daarbij vertelde de Nederlandse dame mij dat het hele toestel niet meer binnen de garantie viel. Ik vertelde haar dat je naar mijn mening wettelijk gezien 2 maanden de tijd had om het toestel op te sturen na het aanmaken van de retouraanvraag. (Achteraf kwam ik erachter dat dit niet zo in de wet staat, je kan je enkel op redelijkheid en coulance beroepen). Ze vroeg mij dit op te pakken met het OnePlus service center.

Om geen slapende honden wakker te maken wilde ik pas contact met hen zoeken als er een rekening zou komen. De volgende dag werd er een pakketje bezorgd met mijn gerepareerde OnePlus! Op de pakbon staat: "In warranty"!

Service hoor van OnePlus, ik had erop gerekend hem weken kwijt te zijn!

Nu ik de prijzen zie van een reparatie buiten de garantie denk ik erover om de back cover & batterij binnenkort nog eens te laten repareren;)
Dan heb jij toevallig geluk gehad. Ik ben nu al zo lang(7 weken) bezig om mijn gelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Die onderste quote was eigenlijk alleen een antwoord op @Ghostface9000 ...

[...]

Dan heb jij toevallig geluk gehad. Ik ben nu al zo lang bezig om mijn gelijk te halen.
Excuus, overheen gelezen, mijn fout!
In ieder geval denk ik dat zowel jij als ik nog een hele tijd bezig gaan zijn om dit voor elkaar te krijgen. Wat eigenlijk diep triest is voor een (naar mijn mening) prima apparaat (3T, 6, 6T), maar het achterliggende 'ondersteunende gedeelte' van het bedrijf, puur trash is.

edit:

Nu breekt ook gewoon totaal mijn digitale klomp. Eerst is het doodleuk "Je geld terug" daarna "de helft van je geld terug" en nu "De oplader zat er niet bij, en er zitten twee (normale gebruikerssporen na 1½ jaar) krasjes op de zijkant, dus we doen niets meer voor je.

Het bericht:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/03r1fww.png

De bijlage, c.q. foto's van mijn OP3T, die ze blijkbaar wel in een halve dag kunnen opvragen om "tegen bewijs" te verzamelen;

https://i.imgur.com/NjCGHWP.jpg

Verder was er nog een document ingevoegd waar het een en ander op stond (inclusief NAW-gegevens, vandaar geen kopie). Hier wat 'opmerkelijke' informatie die daarin stond:
_____
Serial number: 1111111111
Service code "DOA" - Dead on Arrival
Vervolgens purchase date 23 december 2018 (wat niet klopt)
Return type "return"
"Impact,scratch.paint peeling off/discoloration".
_____
Wat cynisch dat ze nog een reparatie aanbieden, ik vraag me daadwerkelijk af of dit niet een of andere zieke grap is, of dat dit daadwerkelijk het niveau is waar OnePlus operationeel op is.

Ik denk dat als ik van dit alles verslaglegging moet gaan doen, mijn verslag een nieuwe- en oude testament gaat bevatten qua grootte.

@Anonymoussaurus @Darkz0rs @l3art @timmie1 , wat vinden jullie hier nou van? Ik heb geen zin om hier nog meer moeite in te steken, alhoewel ik m'n geld terug wil (student hmmm), en hen de overwinning niet gun. Dit is gewoon frauduleus.

@OnePlus Voor de tag, hoewel waarschijnlijk vrij hopeloos op dit moment

[ Voor 55% gewijzigd door Processorkoeler op 31-01-2019 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Processorkoeler schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:31:

@Anonymoussaurus @Darkz0rs @l3art @timmie1 , wat vinden jullie hier nou van? Ik heb geen zin om hier nog meer moeite in te steken, alhoewel ik m'n geld terug wil (student hmmm), en hen de overwinning niet gun. Dit is gewoon frauduleus.

@OnePlus Voor de tag, hoewel waarschijnlijk vrij hopeloos op dit moment
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het verhaal niet tot in detail heb gevolgd, maar wat ik zo lees vind ik het wel een vreemd verhaal. Zeker dat doa is gek. Dat ze niet een volledig bedrag willen terug betalen met duidelijke gebruikschade snap ik dan ook wel weer. Wat me echter nog niet helemaal duidelijk is, zat de kabel en lader er inderdaad niet bij?

Hoe dan ook het is wel een kastje/muur verhaal.

Gelukkig zijn de meeste mensen wel tevreden over de service van Oneplus maar gaat het bij jou steeds mis en worden afspraken niet nagekomen en/of op terug gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Heeft Polen (Daar ligt het toestel als goed is toch?) niet ook iets van een consumenten organisatie of iets dergelijks?
Ik zou in alle toekomstige mails hun in de TO of CC zetten zodat die ook weten van de hoed en de rand, al was het alleen maar voor mijn eigen genoegdoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Processorkoeler mijn mening is glashelder. Voor jullie niet die word namelijk door mods gewist. En dat is waar je het mee moet doen. OnePlus geeft simpelweg geen garantie. Een onbetrouwbare club die niets meer wil dan units verkopen. Tevreden klanten zijn ze hun niets waard. En waarom zou je. Je bent simpelweg toch niet aan te spreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Het lijkt me goed hier de berichtgeving omtrent processorkoeler zijn debacel te stoppen. Er zijn genoeg mensen met positieve ervaringen en helaas zullen er ook altijd situaties bij zitten die niet goed verlopen. Dit topic is niet bedoeld als klaagzang richting een bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

l3art schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:38:
[modbreak] Het lijkt me goed hier de berichtgeving omtrent processorkoeler zijn debacel te stoppen. Er zijn genoeg mensen met positieve ervaringen en helaas zullen er ook altijd situaties bij zitten die niet goed verlopen. Dit topic is niet bedoeld als klaagzang richting een bedrijf. [/]
Een perfecte timing. Zojuist;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/16SH5J1.png

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar het is gelukt. Ik blijf dit topic zo nu en dan watchen, maar mijn probleem is na veel moeite opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Processorkoeler schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:23:
[...]

[Afbeelding]

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar het is gelukt. Ik blijf dit topic zo nu en dan watchen, maar mijn probleem is na veel moeite opgelost :*)
Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen, jammer dat het zo veel moeite heeft moeten kosten. Ik ken de frustratie, ik heb een soortgelijke situatie gehad met Sony.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
l3art schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 06:49:
[...]
Wat me echter nog niet helemaal duidelijk is, zat de kabel en lader er inderdaad niet bij?
Ik heb zijn verhaal ook niet helemaal gevolgd, bij mij werd er overigens wel expliciet vermeld dat ik de kabels er niet bij moest doen:

"Please do not include the original OnePlus charger or data cable bundled with your device."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Processorkoeler schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:23:
[...]

[Afbeelding]

Staat het ook al op je rekening, anders....... ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

schumi2004 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Staat het ook al op je rekening, anders....... ? :P
Haha, nou vandaag kwam 't vanuit Paypal binnen op de rekening. Ik moest ook stiekem lachen toen ik een laatste berichtje kreeg van OP waarin stond dat het nog 14 werkdagen kon duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Processorkoeler schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:16:
[...]

Haha, nou vandaag kwam 't vanuit Paypal binnen op de rekening. Ik moest ook stiekem lachen toen ik een laatste berichtje kreeg van OP waarin stond dat het nog 14 werkdagen kon duren.
Fijn dat ze toch sommige cases kunnen oplossen en beloftes toch worden nagekomen. Dat geeft weer wat hoop voor mijn eigen case, nadat ze me voor de 15e keer(jaja, een jubileum! :P) vroegen om 48-72 uur te wachten op een update na een escalatie van hen. Inmiddels ook wat mails de deur uit gedaan richting het service center zelf, aangezien Oneplus aangeeft dat dat het enige is wat ik zelf nog kan doen. En ik zal dat center spoedig ook eens proberen te bellen. Wordt vervolgd, dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

timmie1 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:37:
[...]

Fijn dat ze toch sommige cases kunnen oplossen en beloftes toch worden nagekomen. Dat geeft weer wat hoop voor mijn eigen case, nadat ze me voor de 15e keer(jaja, een jubileum! :P) vroegen om 48-72 uur te wachten op een update na een escalatie van hen. Inmiddels ook wat mails de deur uit gedaan richting het service center zelf, aangezien Oneplus aangeeft dat dat het enige is wat ik zelf nog kan doen. En ik zal dat center spoedig ook eens proberen te bellen. Wordt vervolgd, dus! ;)
Gewoon blijven pushen, dat werkt. Je telefoon werd gerepareerd toch, of waar ging het precies over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P_Tingen schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:43:
Mein gott, ligt het aan mij of is die Oneplus support een drama? De telefoon van mijn dochter valt steeds uit en ik heb een RMA aangemeld, maar de mail met instructies over hoe eea op te sturen blijft hangen. Dat is niet de eerste keer want de telefoon is al een keer teruggestuurd. Toen was het ook een heel gedoe om een mail met instructies te krijgen. Pas na drie keer aan de chat met een supportmedewerker lukte dat.

Nu is de telefoon nog steeds niet goed en wil ik hem weer aanmelden, maar weer hetzelfde geneuzel. Of nee, nog meer want ik kon eerst geen verzoek aanmaken. Een van de vorige pogingen stond nog open kennelijk. Chatten met support en na een klein uur was het opgelost. Dwz, verzoek aangemaakt. Ik kreeg een mail dat support in behandeling is en binnen 24 uur moest er een vervolgmail komen.

Dus niet. Twee dagen verder en alweer een half uur aan de chat. En het gaat zooooooo tergend traaaaaaaaag. Het duurt steeds een hele tijd voor ik reactie krijg en elke stap gaat - lijkt het wel - via een stappenplan. Eerst smalltalk, dan stap voor stap wat er aan de hand is. En steeds is het "Please give me a moment.", "Thank you for staying connected." "Please give me 2-3 minutes to check on this."

Hoe is jullie ervaring met de support van Oneplus?
De chat vind ik zelf ook waardeloos. Wat je beter kan doen is een ticket aanmaken. Daar heb ik zelf betere ervaring mee.

Ik denk dat ik je wel kan helpen, maar dan raakt ze wel haar al gegevens kwijt. Ik host alle meest gebruikte unbrick tools die ook door OnePlus Support wordt gebruikt voordat je kan concluderen dat het een hardware-issue is.

Deze tool gebruiken ze ook bij support en ook in de fabriek van OnePlus. Alstu:

https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d (password is: N3v3r S3ttl3 tm)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:43

P_Tingen

omdat het KAN

Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:46:
[...]
Deze tool gebruiken ze ook bij support en ook in de fabriek van OnePlus. Alstu:

https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d (password is: N3v3r S3ttl3 tm)
Danku! _/-\o_

... en gaat over tot de orde van de dag

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:43

P_Tingen

omdat het KAN

Ik moet eerlijk bekennen dat ze wél snel zijn bij OnePlus. Telefoon donderdagmiddag opgestuurd en maandagochtend bericht gekregen dat hij was aangekomen in het servicecenter (UPS traag denk ik). Dinsdag werd hij al teruggestuurd en woensdag was hij weer terug, gerepareerd en wel (mainboard vervangen).

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giku
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 16:19
Ik snap er echt de ballen van.

Ik heb een repair aangevraagd, referentie ontvangen, mail ontvangen en ik verwachtte een mail na 2 uur van 'het service center' maar in de enige mail daarna staat geen adres of UPS label. Wel het referentienummer en ROP nummer opgeschreven op de doos, weet niet of dat verstandig is?

Er staat niet bij wat ik moet doen dus ik heb maar gevraagd om meer informatie (zoals een adres bijvoorbeeld?). Ik zie in ieder geval dat de communicatie met OP vaker een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Giku schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:43:
Ik snap er echt de ballen van.

Ik heb een repair aangevraagd, referentie ontvangen, mail ontvangen en ik verwachtte een mail na 2 uur van 'het service center' maar in de enige mail daarna staat geen adres of UPS label. Wel het referentienummer en ROP nummer opgeschreven op de doos, weet niet of dat verstandig is?
Ik heb ze een paar dagen lang moeten spammen om me een UPS label te sturen... Gelukkig kreeg ik deze een paar uur voordat de bezorger voor de deur stond om hem op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 03:22

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik schrik nogal van de slechte CS en de verhalen hier en elders.
De 6T/7 zou een optie zijn maar ik vind goede support wel erg belangrijk..
Zou hier oa deels het verschil in aanschafkosten vandaan komen?

Ik ga toch nog eens goed nadenken of dit wel verstandig is.. al weet ik niet of bv een Huawei /Samsung beter is.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ik weet het ook niet... Heb nu 3 x mogen dealen met OnePlus.
En zoals de meesten geen enkele slechte ervaring.

2x maandag heen en vrijdag al weer retour.
Die andere had er een weekend tussen zitten.

0 problemen. 0 klachten. 💯%service
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Benieuwd wat een reparatie gaat kosten? Gebruik dan de search of kijk op de website van OnePlus: