Nou na nogal wat research en heel veel lezen toch besloten om de OnePlus 5T aan te schaffen maar man man man wat is het bestellen een zooitje. Komt die telefoon uit Polen naar Nederland, kan je het daarna weer terug sturen naar Polen om het daarna weer in Nederland te mogen ontvangen.
Ik had nog gevraagd aan de support of ze dat ding niet meteen naar de support konden doorsturen om de Widevine L1 fix te laten plaatsen, maar dat ging niet. Het zijn andere gebouwen zei de support.
Dan maar meteen die RMA aangemaakt zodra mogelijk, wordt er gevraagd of ik zus en zo heb gedaan terwijl ik erbij verteld heb dat die nieuw binnen is. Na wat heen en weer gepost in dat ticket een verzendnummer gekregen. Ga je pickup inregelen krijg je te zien dat je moet betalen voor het ophalen. Ik de helpdesk gebeld. Ja sorry maar we kunnen niet anders, het verzendnummer is alleen voor afgeven en niet ophalen. Ik maar even haarfijn uitgelegd dat het als klant helemaal niet zo'n fijne ervaring is om een telefoon van 600 euro te bestellen en die gelijk terug te moeten sturen laat staan moet gaan betalen om het te laten ophalen.
De dame van de helpdesk zei dat ze niets voor me kon betekenen en dat ik maar moest gaan afgeven. De kosten waren het niet, 3 euro, maar gaat me om het principe. De heleboel geregeld wordt ik later op de avond terug gebeld, ophalen is toch gratis :-S
Gisteren de telefoon ontvangen, vandaag gelijk terug gestuurd, komt die jongen van de UPS en die vraagt of ik 2 pakketjes heb want er zijn 2 ophaalopdrachten :-|
Laten we hopen dat die telefoon volgende week netjes retour is en er eindelijk lol van kan hebben