NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Dát is nog eventjes afwachten. Dat is vooral DICE die het flikt.kevz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 04:40:
Zelfde met EA hun Star Wars aka Battlefield reskin. Enorm epische trailers maar als je het eenmaal speelt is het vaak buggy, zijn de graphics niet zoals in de trailers, en worden problemen pas maanden later opgelost of helemaal niet. Alleen daarom al boeit dat spel me al niks ondanks dat het audiovisueel echt geweldig was...
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Edit: never mind. Hardware en UI als argumenten aandragen, LOL. Het feit dat je geen enkele game noemt (volgens mij draait de E3 daar om), zegt genoeg.Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 04:13:
[...]
Hahaha, dit kan je niet serieus menen....
MS maakt het mogelijk om 360 games op de One te spelen, MS komt met nieuwe hardware, MS komt met een compleet nieuwe UI voor de Xbox. Dan heb ik het nog niet over de Hologram bril en Valve/Controller bundeling.
Sony komt met wat A-Typische Sony games die juist te verwachten waren...
Anyway: Last Guardian is dus nog levend en Horizon ziet er zeer bruut uit. Uncharted veegt de vloer met alles aan wat mij betreft. Verder heb ik nog zat te spelen dit jaar, dus geen enkel probleem dat veel pas in 2016 komt.
Bij MS ben ik het meest onder de indruk van Gears (graphics wise, de game zelf doet me niet veel als exclusive, net als God of War me dat niet doet) en mod ondersteuning. Verder eigenlijk niets dat ik interessant vind. Tomb Raider ziet er ook goed uit, maar die verwacht ik volgend jaar wel op de PS4 met wellicht enhanced graphics.
[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 16-06-2015 05:10 ]
Verder was ea toch wel een beetje teleurstellend en ronduit saai.
Ubisoft was gewoon geweldig om naar te kijken!
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Erg jammer van de Vita, maar goed, dat wisten we al.
Heb meteen mn xbox 360 met zon 60 spwllen aan mn neefje gegeven toen ik een ps4 kocht.
Ga exht niet nog oude games spelen.
Die nieuwe controller van ms is bruut. Maar niet 150 dollar waard.
En de games waren alles behalve verassend. Kan geen nieuwe ip boven halen die me intreseerde. Tomb raider legt het vreselijk af aan uncharted 4.
Ja fm6 is tof en gears 4 ook. Maar gears 4 is 2016 alsngoe heb.
En halo 5 moest ik bijna om lachen. Zag er zo slapjes uit en graphics heel matig. Halo is dood sinds vertrek bungie.
Nee ms had een hele matige show.
Sony begon fenomenaal maar kreeg een grote dip aan multiplatform zooi en zakken geld opkoop praktijken. Maar eindigde fenomenaal.
Ik zeg sony 1 ubi 2 starwars 3. Microsoft 4 en ea 5.
Ben opzich wel blij want is maar 1 game dit jaar op x1 en dat ia fm6. Dus bespaart me hoop geld
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Niet dat het me veel doet, ik doe het voor het verhaal enzo. Ico en Shadow of the Colossus speel ik nog graag bijvoorbeeld.
Ik opende voor de grap die shenmue kickstarter en zag het bedrag letterlijk elke paar seconden met zeker $100 stijgen... Zit nu al dik boven de miljoen.
Maar Ghost Recon, wat ziet die er gaaf uit, en wat verschrikkelijk mooi zeg!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vond ghost recon er ook erg leuk uitzien, en geheel 4 player co-op te doen!Mars18 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:19:
Wow Ubisoft, Ik was helemaal lyrisch van The Division nog steeds ook..
Maar Ghost Recon, wat ziet die er gaaf uit, en wat verschrikkelijk mooi zeg!
Verder kijk ik uit naar uncharted 4, the division en SW-BF!
Ubisoft kwam lekker hard met nieuwe the division gameplay, zag er echt Nice uit!
Voor mij tot nu toe:
1:sony (uncharted-the last guardian -horizon zero dagen
Gedeelde 2: ms+Ubisoft
Halo5....ga denk ik toch ren Xbox aanschaffen daarvoor. *knip* halen ze me toch over
The division + ghost recon, zagen er prachtig uit.
[ Voor 2% gewijzigd door Uniciteit op 16-06-2015 15:23 ]
The first casualty in war is always the truth...
Waarom geen UFC ? Zonde
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik mag toch wel verwachten dat ze dit behoorlijk gaan oppoetsen en op z'n minst schaduwen, etc. gaan toevoegen. Vooral het stuk met die balk ziet er ronduit slecht uit.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik ga de Sony conference nog terugkijken (birdie/cammy reveal voor sf5 enzo)
Maar vanavond eerst de Nintendo/Square conferences.
Collectors edition, here I come!
Ik kan er eigenlijk best mee leven. Liever wat mindere gfx en een constante framerate (het ICO team is nu niet meteen gekend om technisch goed presterende games af te leveren). Eerste reactie was ook, "oei dat kan beter", maar was het al snel vergeten en gefascineerd aan het kijken.MazeWing schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:34:
Ben ik de enige die de graphics van the last guardian echt ondermaats vind. Als dit unreleased footage van de ps3 e3 2009 presentatie was geweest had ik het geloofd.
Ik mag toch wel verwachten dat ze dit behoorlijk gaan oppoetsen en op z'n minst schaduwen, etc. gaan toevoegen. Vooral het stuk met die balk ziet er ronduit slecht uit.
Wat de winnaar van E3 betreft wacht ik toch nog even de direct van Nintendo af. Vond die vorig jaar geniaal om volgen en verfrissend en hoop stiekem dat men dit jaar opnieuw knalt.
Serieus, wat is dat jammerLuukwa schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:29:
The Division heeft geen singleplayer, een no-go voor mij tho.
Hoe dan ook, verwacht ik niet dat welk spel dan ook Uncharted 4 gaat overtreffen. Wat zag die demo er belachelijk goed uit!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Join usssspc gaming it is.
Bethesda!maar voor mij heeft Microsoft wel veruit gewonnen.
FF7...meh. Waar blijft Kingdom Hearts 3, verdorie!
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 16-06-2015 09:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dus omdat het niet live is, is het geen E3 presentatie? Als ze niks te presenteren hebben dan mag je het inderdaad geen presentatie noemen.MazeWing schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:17:
Nintendo heeft toch geen e3 presentatie maar weer zo'n Nintendo Direct?
Ook al wordt er een presentatie gegeven TIJDENS de E3, is het toch anders, gezien het feit dat ze niet daadwerkelijk op de E3 aanwezig zijn en het ook niet live is.NintendoSmasher schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:26:
[...]
Dus omdat het niet live is, is het geen E3 presentatie? Als ze niks te presenteren hebben dan mag je het inderdaad geen presentatie noemen.
Treehouse erna vond ik ook erg geslaagd als je het mij vraagt.
1. Microsoft
2. Ubisoft (STICK OF TRUTH SEQUEL!!)
3. Sony
4. EA
MS focust vooral op 2015 waar Sony naar 2016 keek.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 241612
Maybe is het niet jullie ding maar overal zijn ze er erg blij mee
Ziet er ook wel aardig uit, en de oude gfx zijn zo langzamerhand wel erg outdated.
FF IX is nog prima te spelen bijv maar VII is echt wel voor de diehards momenteel.
Ik zit nog beetje met 2 t/m 4, maar waarom alles 'spring en late 2016', als er volgend jaar gewoon weer een E3 is en je dan alles erin kan zetten? Soort van 'ik heb geen 2015 lineup', dus ik gooi maar weer zut van 2016 erin.Willybubba schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:34:
Voor mij:
1. Microsoft
3. Sony
4. EA
EA met z'n SWTOR was imho flopper, dat is gewoon een MMO expension die net als elke andere MMO (muv blizzard) wel gewoon via regulier nieuws had kunnen komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Until Dawn
- Planetside 2
- Nathan Drake Collection
- Everybody's gone to the rapture
- Tearaway Unfolded
- Rime?
Maar volgend jaar najaars line-up ziet er weer een stuk beter uit met Horizon. Wat zag dat er wreed uit zeg. Horizon, TLG, No Man's Sky en Uncharted 4 maken voor mij de Sony conference de beste. Leuke extraatje voor de mensen die erop gewacht hadden is ook de dlna support.
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 10:03 ]
Welke games hebben jou precies weggeblazen die ervoor hebben gezorgd dat MS "veruit gewonnen" (waarom moet er op een beurs überhaupt iemand winnen, eigenlijk?) heeft? Just curious. Ik had wel weer iets van Quantum Break willen zien of een andere grote nieuwe IP.X-Fighter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:15:
Nu nog uitkijken naar de Nintendo conference, maar voor mij heeft Microsoft wel veruit gewonnen. Meer nieuwe exclusives, nieuwe features, nieuwe hardware wat meer kan je willen

Unravel
Dit spel staat bij mij op nummer 1, leek mij een soort little big planet platform game.
Zeer benieuwd wat voor gameplay elementen het allemaal gaat krijgen.
uncharted 4
Zag er goed uit en ik heb eigenlijk nog nooit uncharted gespeeld.
Nou hoop ik dat het geen Ubisoft kwaliteit is, leuk eruit zien naar besturing zeer vervelend.
Tomb raider
Ik was zeer verrast van de laatste Tomb Raider en deze game doet vrijwel het zelfde in een nieuwe wereld.
Mijn top lijst en zaken waar ik verder naar uitkijk.
1. Microsoft (Halo5, Forza 6, Tomb raider, Xbox360 games, nieuwe controller)
2. Sony (Uncharted)
3. EA (New 3d game face, unravel,Fifa 16, Need for speed(ondanks always online))
4. Ubisoft (presentatie goed, maar games vallen ALTIJD tegen)
Angelo NL / Global Cargo VTC
LOL, haha ik wilde als ps4 bezitter ook wel de show kijken, maar moest vandaag om 06:00 weer op, helaas niet kunnen kijken, terwijl het behoorlijk episch geweest lijkt te zijn. Ik heb de Horizon footage nu al 3 keer bekeken wtf.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:12:
Vooral erg grappig dat de Xbox defense force hier tot 04.00 wakker blijft om iets te bekijken wat ze bij voorbaat helemaal ruk vinden. Jongens, bedankt voor jullie verslag! Ik heb ervan genoten
Eens,Willybubba schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:34:
Voor mij:
1. Microsoft
3. Sony
4. EA
Het is echt belachelijk wat EA liet zien deze E3. Alleen NFS spreekt...
Scalebound, Quantum Break, en Crackdown komen gelukkig op Gamescom, ze hadden niet genoeg plaats voor die er nog in te doen.bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Welke games hebben jou precies weggeblazen die ervoor hebben gezorgd dat MS "veruit gewonnen" (waarom moet er op een beurs überhaupt iemand winnen, eigenlijk?) heeft? Just curious. Ik had wel weer iets van Quantum Break willen zien of een andere grote nieuwe IP.
Maar voor mij de top games. Ik ben Halo fanaat, dus het begon al top. Die Rare collectie is fantastisch, ik weet niet hoe oud jij bent, maar mijn eerste console was de N64. Banjoo-Kazooie, en Perfect Dark ben ik mee opgegroeid. Die nieuwe game van Rare (Sea of Thieves) wacht ik nog beetje mee af, ziet er wel leuk uit, maar weinig info rond. Er werden veel indies getoond, maar dat speel ik niet zo echt, enige wat me mss wel cool leek was Cuphead, maar dat had meer met de stijl te maken. Ik vond het dan ook weer leuk om te zien dat Microsoft investeerde in nieuwe IP's zoals Recore, zag er alvast mooi uit. Forza Motorsport 6 is sowieso de terugkeer van king of racing games, GoW heb ik nooit echt veel gespeeld maar GoW 4 zag er wel heel slick uit, en Tomb Raider vond ik grafisch de beste game van E3. Ja sorry jongens, ook mooier van Uncharted.
Dat waren de games, en denk dat ik er mss nog enkele mis, maar dan vind ik ze wrs minder belangrijk. Nog belangrijker waarom ik vind dat ze de beste conferentie hadden van het jaar, was de nieuwe hardware, en software updates. Elite controller is redelijk prijzig (150$), maar wel fantastisch als je een pro-console gamer bent. Software doen ze het echt weer veruit het beste van iedereen. Game preview programma (Early Access Steam), nieuwe snellere UI, Backward Compatibility, en dan toelaten van mods voor games. Fallout 4 zal de eerste zijn, maar ik zie er dan nog wel vele volgen.
Ze hebben gewoon een totaal pakket getoond. Games, software, hardware, en in mijn ogen beter als de concurrentie. Weet niet wat je nog meer kan verwachten. Laat het wel duidelijk zijn dat dit gewoon mijn mening is, kan goed zijn dat andere dit helemaal niet zo leuk vinden allemaal
Ik weet wel zeker dat er downgrades komen, maar het boeit mij persoonlijk weinig.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:19:
Naughty Dog en Guerilla Games staan echt op eenzame hoogte met PS4 development, of uberhaupt 8th generation console development. Ongelooflijk. En voordat mensen in twijfel trekken of ze in staat zijn om dit op je scherm thuis te toveren, kijk eens naar Killzone 3 uit 2011 en Uncharted 2 uit 2009(!) allebei op de PS3.
Mooi zal het er zeker uit zien!
Horizon is voor mij ook met afstand Game of the Show, ho-ly shit.
Nog niet eens in de top-5 qua E3 beelden, maar goed, misschien heb ik een bril nodig.X-Fighter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
Tomb Raider vond ik grafisch de beste game van E3. J
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 16-06-2015 10:25 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
QB was al aangegeven dat het een game voor 'late 2016' zou worden en zou juist op de GC komen, andere kant doet de GoW4 er wel bij, terwijl die dezelfde tijd gaat uitkomen, alleen daar komen de eerdere deeltje al eerder naar XBO.bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:02:
Welke games hebben jou precies weggeblazen die ervoor hebben gezorgd dat MS "veruit gewonnen" (waarom moet er op een beurs überhaupt iemand winnen, eigenlijk?) heeft? Just curious. Ik had wel weer iets van Quantum Break willen zien of een andere grote nieuwe IP.
Recore was toch een aardig stukje nieuwe IP, maar geen idee wat die game zou zijn.
Vooraf, RPG's boeien mij niet, dus Lara viel meteen af, Uncharted direct erna, Fallout hang ik nog in twijfel maar heeft al zeker betere settings dan Halo 5 (desert, spaceship.. niets voor mij).
Ik had serieus GT7 verwacht bij Sony, binnen de games die ik dus veel speel, is het MS met FM6 die voor mij flink gewonnen heeft, zeker door een release binnen paar maanden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou dat denk ik niet. Ik herkende toch duidelijk elementen van de Shadow Fall Engine zoals de kleuren en belichting, alleen dan nog wat verder verbeterd. Als je kijkt naar het Killzone Shadow Fall Forest level dan geloof ik wel dat dit mogelijk is. Ook herinner ik me nog goed de MAWLR battle uit Killzone 3.....On_E schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
[...]
Ik weet wel zeker dat er downgrades komen, maar het boeit mij persoonlijk weinig.
Mooi zal het er zeker uit zien!
Horizon is voor mij ook met afstand Game of the Show, ho-ly shit.
[...]
Nog niet eens in de top-5 qua E3 beelden, maar goed, misschien heb ik een bril nodig.
Ten eerste zijn beide games adventures en geen RPG's en over FM7 kan nog niemand iets zeggenSinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
[...]
Vooraf, RPG's boeien mij niet, dus Lara viel meteen af, Uncharted direct erna, Fallout hang ik nog in twijfel maar heeft al zeker betere settings dan Halo 5 (desert, spaceship.. niets voor mij).
Ik had serieus GT7 verwacht bij Sony, binnen de games die ik dus veel speel, is het MS met FM7 die voor mij flink gewonnen heeft, zeker door een release binnen paar maanden.
Vond de presentatie van MS trouwens erg rommelig, Goed dat ze zoveel games lieten zien, maar er werd maar weinig uitgediept. De presentatie van EA vond ik verreweg de saaiste en die van Ubi de beste tot nu toe. De downgrade in graphics bij The Division was zichtbaar maar voor mij niet boeiend. Als het sfeertje goed is en het "Ubi sausje" niet te overheersend wordt dan komt het wel goed met die game.
(heb nog geen tijd gehad om Sony te bekijken dus kan er weinig over zeggen).
Op het moment iig nog geen behoefte om een Xbone naast mijn PS4, WiiU en pc te zetten. Tombraider spreekt me wel veel meer aan dan Uncharted en dat je nu 360 games kan spelen is zeker een pluspunt. De controller was voor mij niet zo indrukwekkend, want voor die prijs kan je net zo goed een Skuff controller halen. Nog niet dus, maar het is wel weer een mogelijkheid geworden dat hij hier ooit komt te staan
[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 16-06-2015 10:42 ]
Potato, potato, ik noem het nog steeds RPG's, genre an sich vind ik 10x niets, maar daar vallen ook games als witch hunter en DS3 onder.Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:33:
[...]
Ten eerste zijn beide games adventures en geen RPG's en over FM7 kan nog niemand iets zeggen
Woo typo
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 10:38 ]
No Mans sky ook nog een stuk laten zien en uiteraard FF7
MS vond ik dit jaar erg jammer, Halo viel erg tegen ik had daar maar weinig gevoel bij, Gears zag er echt zeer goed uit, maar de hoofdpersonage vond ik er niet bij passen.
De Holo lens was voor mij de enige hoogtepunt van MS.
EA was zwaar klote, die sla ik volgend jaar ook over, Bethesda was top! en Ubisoft was redelijk.
1. Sony
2. Bethesda.
3 Ubi
4. MS
5. EA
LOL, de enige RPG tussen het lijstje staat op je twijfel lijst, alle niet-RPG's interesseren je nietSinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
[...]Vooraf, RPG's boeien mij niet, dus Lara viel meteen af, Uncharted direct erna, Fallout hang ik nog in twijfel maar heeft al zeker betere settings dan Halo 5 (desert, spaceship.. niets voor mij).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
1. Sony - Uncharted 4, Firewatch, TLG, No Man's Sky, Horizon en zoveel meer
2. Bethesda - Fallout 4 en Dishonored 2
3. Microsoft - Ondanks de sequel galore en timed exclusives (Tomb Raider) toch een impressive line-up met ook een nieuwe Rare IP. Hololens demo was tof maar ik zie niet de toegevoegde waarde, plus: wanneer leert Microsoft nou eens dat wij geen zin hebben om zoveel ruimte in huis te maken voor dit soort dingen.
4. EA - Nieuwe Mass Effect, Unravel, Need for Speed en Battlefront zien er fantastisch uit.
5. Ubisoft - Toch weer de Tom Clancy games die bij mij opvielen, Ghost Recon Wildlands lijkt me fantastisch.
[ Voor 3% gewijzigd door Eelceau op 16-06-2015 10:51 ]
Naughty Dog is 1 van de beste developers die er op het moment bestaan. Spellen waarbij alles van begin tot het einde tot in de puntjes verzorgd is. Dit uit zich natuurlijk ook in zeer hoge cijfers (9,5+ is niet ongewoon).Pykow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:14:
uncharted 4
Zag er goed uit en ik heb eigenlijk nog nooit uncharted gespeeld.
Nou hoop ik dat het geen Ubisoft kwaliteit is, leuk eruit zien naar besturing zeer vervelend.
Ubisoft kan alleen maar dromen om een game uit te brengen die zich kan meten met een Naughty Dog game.
Daarna had Microsoft, zoalsl hierboven al vermeld, de meest complete presentatie, van Hardware tot software tot vette games. Al moet ik wel zeggen dat de USA kind of games mij meer trekt. Dat heeft mij persoonlijk ook overgehaald om een Xbox One te halen. 8/10
Sony heeft absoluut een goede presentatie neergezet en eigenlijk super veel aangekondigd waar veel mensen op zaten te wachten. Helaas ben ik niet zo van dat Japanse. Final Fantasy, Shenmue maar ook The last guardian (dat vind ik eigenlijk echt een indie game lijken, als ik de gameplaytrailer bekijk) spreken mij echt totaal niet aan. Al moet ik wel zeggen dat ik steeds meer twijfel om een PS4 aan te schaffen puur om alle uncharted games te kunnen spelen (+ the last of us jaja die moet ik nog) Ook de nieuwe Guerrilla IP ziet er veelbelovend uit. Doordat er in verhouding weinig games voor mij bij zijn geef ik de persconferentie een 7/10
EA was echt drama. Saai. Fifa hoef ik niet te zien op zo'n persconferentie. Dat voegt niks toe. 2 punten voor Need for Speed die er erg goed uit zag. 2 punten voor Unravel en 1 punt voor Star wars Battlefront. Dat wordt best een vette game (alleen al vanwege Star wars Theme) maar de multiplayer vind ik echt BF4 on Steroids. Een 5/10 dus voor de drie games.
Nintendo is niet mijn ding. Er zal vast wel weer een of andere Mario aangekondigd worden, of een donkey kong of iets anders ''voorspelbaars'' (sidescroller of een 3d variant). Ik ben daar nu wel klaar mee.
SWTOR snapte ik werkelijk niet waarom dat in de E3 zat en wat was dat hele gelul met die pele? Dan nog die gast die z'n face laat scannen, op de scan heeft hij z'n haar opeens anders.. grappig.Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:49:
EA was echt drama. Saai. Fifa hoef ik niet te zien op zo'n persconferentie. Dat voegt niks toe. 2 punten voor Need for Speed die er erg goed uit zag. 2 punten voor Unravel en 1 punt voor Star wars Battlefront. Dat wordt best een vette game (alleen al vanwege Star wars Theme) maar de multiplayer vind ik echt BF4 on Steroids. Een 5/10 dus voor de drie games.
Vond die presentator met Unravel (of hoe heette die game) wel grappig, man wat was die gast nerveus
Ja dat vond ik ook. Die gast was een mix van heeeel zenuwachtig maar ook enthousiast. Het kwam dus wat knullig over maar je merkte wel dat hij met passie over de game aan het praten was. Ondanks dat het poppetje geen emoties heeft, kwam die game wel emotioneel over door de combinatie van stijl en muziek. Ik weet niet precies wat het is, maar het pakte mij wel enorm.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:52:
[...]
SWTOR snapte ik werkelijk niet waarom dat in de E3 zat en wat was dat hele gelul met die pele? Dan nog die gast die z'n face laat scannen, op de scan heeft hij z'n haar opeens anders.. grappig.
Vond die presentator met Unravel (of hoe heette die game) wel grappig, man wat was die gast nerveus
Ben trouwens ook erg benieuwd naar Recore. Het heeft iets weg van Destiny maar ook weer totaal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Chrosser op 16-06-2015 10:57 ]
Inderdaad, geen verkoopgelul, gewoon iets wat hij mooi vind om te maken.Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:56:
Ja dat vond ik ook. Die gast was een mix van heeeel zenuwachtig maar ook enthousiast. Het kwam dus wat knullig over maar je merkte wel dat hij met passie over de game aan het praten was. Ondanks dat het poppetje geen emoties heeft, kwam die game wel emotioneel over door de combinatie van stijl en muziek. Ik weet niet precies wat het is, maar het pakte mij wel enorm.
Welke mij ook opviel, die 1930 style game, de gameplay zelf leek inderdaad echt alsof het gewoon een oude cartoon was.
Die twist aan het einde van Division, daar kan nog wel eens een gigantisch troll-gehalte van komen. Dat je andere neer kan maaien.. ok, maar je eigen team?
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 10:58 ]
CupheadSinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Inderdaad, geen verkoopgelul, gewoon iets wat hij mooi vind om te maken.
Welke mij ook opviel, die 1930 style game, de gameplay zelf leek inderdaad echt alsof het gewoon een oude cartoon was.
Die twist aan het einde van Division, daar kan nog wel eens een gigantisch troll-gehalte van komen. Dat je andere neer kan maaien.. ok, maar je eigen team?
BFV: SuperflipNL [PS4]
Naja, als je met een bepaalde bril naar dingen kijkt...bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:02:
Tomb Raider grafisch de mooiste game. Gears, NFS, U4 en Horizon zien er allen beter uit.
Cuphead ziet er echt fantastisch uit. Was teleurgesteld om te zien dat het een "echte" xbox exclusive is
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik kan me nog iets herinneren over U3, E3 en ingameTrishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:09:
Naja, als je met een bepaalde bril naar dingen kijkt...
Die inderdaad, was erg leuk neergezet.
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 11:15 ]
Ik kijk naar Horizon en ik zie duidelijk gameplay en ik herken de SF engine. Heb KZ:SF veel gespeeld, dus weet wat ik kan verwachten.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:14:
[...]
Ik kan me nog iets herinneren over U3, E3 en ingame
[...]
Die inderdaad, was erg leuk neergezet.
MS heeft gewoon een goeie presentatie neergezet. Ik vond Halo er erg goed uitzien, zeker als ik het vergelijk met de kale Halo's van de 360. De nieuwe rare game lijkt me ook heel goed, kan ik eigenlijk niet op wachten.
Sony heeft een hoop games die ik niet echt heel bijzonder vind. Dat zijn de Japanse games. No Mans sky lijkt me goed, maar eigenlijk vooral heel veel lijken op Elite. Uncharted vond ik toch wel heel veel van hetzelfde als de eerdere delen. Zelf ben ik nu toch meer fan geworden van Tomb Raider. COD zag er werkelijk niet uit, en kan dit najaar wel eens de grote verliezer worden.
Ubi laat wel erg goeie games zien. AC geloof ik inmiddels wel, maar The Division en de andere Tom Clancy games zien er wel goed uit. Ben even kijkt hoe die Ryse game heet. Het lijkt wel leuk, maar vind het vaak wel tegenvallen.
Terwijl de game volgend jaar waarschijnlijk multiplatform wordt en ook nog eens fatsoenlijk moet draaien op de 360.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Naja, als je met een bepaalde bril naar dingen kijkt...
EA was echt slap, alleen SW Battlefront was leuk om te zien!
Ubisoft heerlijk vermaakt met RBS Siege, For Honor en The Division.
Microsoft was ook goed met HALO 5, elite controller, backwards compatibility, HoloLens en Gears of War.
Playstation moet ik nog even terug kijken!
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
EA kwamt met:Old republic, Battlefront en een mobile game waarbij ik de naam ben vergeten.
Playstation met Disney infinty 3 exclusieve bundel.
Vanavond lekker Nintendo (ook al is het niet live), ben toch benieuwd naar nieuwe games met samenwerking van de amiibo's. Super mario maker wil ik ook nog meer van zien.
Oja. Hololens zie ik als 3D gaming of een kinect, ook nooit echt doorgebroken.
Gears of war was trouwens een slechte presentatie, veelste donker
Angelo NL / Global Cargo VTC
Last Guardian, Horizon: Zero Dawn, Firewatch, Shenmue 3, Final Fantasy 7 remake, Uncharted 4: A Thief's End, Assassin's Creed Syndicate waren voor mij de hoogtepunten. De shooters trekken mij toch iets minder.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
muhda schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:40:
Gister in slaap gevallen tijdens het wachten op de Persconferentie van Sony, iemand een idee waar ik het kan bekijken? Overal gezocht maar dat zijn na-shows/interviews etc
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dank je, Ik wou net al posten dat ik hem gevonden had. https://youtu.be/sHK1u3VQDog
http://www.ign.com/wikis/...ams_and_Press_Conferences
Staan alle persconferenties samen met een lijstje van welke games aangekondigd zijn. Een compleet overzicht dus.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
The first casualty in war is always the truth...
Ik denk dat je alleen je team mates kan neer halen in bepaalde gevaarlijke zones, vond het geniaal.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Inderdaad, geen verkoopgelul, gewoon iets wat hij mooi vind om te maken.
Ps: dit is de beste e3 ooit.
Niet geheel onbelangrijk, Microsoft heeft op haar Daly newshow ook het een en ander laten zien.Zeror schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:44:
Deze link is ook wel mooi:
http://www.ign.com/wikis/...ams_and_Press_Conferences
Staan alle persconferenties samen met een lijstje van welke games aangekondigd zijn. Een compleet overzicht dus.
Windows 10 - Xbox One Streaming, maar ook het compleet nieuwe dashboard....
Kijken kan hier; http://www.xbox.com/en-US/e3/xbox-daily/day-one
Cogitationis poenam nemo patitur
Vanaf +- 55 minuten gaat het over dashboard en daarna over Windows 10.Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Niet geheel onbelangrijk, Microsoft heeft op haar Daly newshow ook het een en ander laten zien.
Windows 10 - Xbox One Streaming, maar ook het compleet nieuwe dashboard....
Kijken kan hier; http://www.xbox.com/en-US/e3/xbox-daily/day-one
Dashboard ziet er best mooi uit al zeg ik het zelf.
Al vraag ik me wel af hoe bepaalde zaken gaan werken, party/friends/messages gaan nu 'on top' van je game, maar hoe zit het met andere snapbare apps? En waar is de record/screenshot heen gegaan?Beltoni schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:14:
[...]
Vanaf +- 55 minuten gaat het over dashboard en daarna over Windows 10.
Dashboard ziet er best mooi uit al zeg ik het zelf.
Vond het idee van Cortana wel grappig (is amanda online?), maar in de praktijk onmogelijk. Er zitten usernames tussen die niet uit te spreken zijn (of hun voornaam). En ze hadden 'Cortana' ipv 'Hey Cortana' moeten doen
Ze hebben games doorgeschoven naar Gamescom, vanwege vol programma. Dus waarom is dat zo raar? Vorig jaar had MS op Gamescom ook Tomb Raider als grote klapper. En dit jaar in ieder geval Crackdown en Quantum Break, dus daar kijk ik wel naar uit ja.SacreBleu schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 04:34:
[...]
Ja want op GC komen altijd de pareltjes.. Beetje wishful thinking. Het is gewoon een andere strategie, je kunt het bagatelliseren wat je wil. MS heeft op dit moment maar weinig soeps voor 2016 staan. Kan dat veranderen? Sure. Kán.
Het kan toch fijn zijn als je weet dat de algehele ervaring verbeterd? Die snelheidsverbetering heeft de dash wel nodig, dus het is fijn dat het eraan zit te komen. Verder heeft Sony geen aandacht aan hardware of OS besteed. Dan valt het dus extra op.bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 04:45:
[...]
Edit: never mind. Hardware en UI als argumenten aandragen, LOL. Het feit dat je geen enkele game noemt (volgens mij draait de E3 daar om), zegt genoeg.
Dude, denk je dat nou echt?Bij MS ben ik het meest onder de indruk van Gears (graphics wise, de game zelf doet me niet veel als exclusive, net als God of War me dat niet doet) en mod ondersteuning. Verder eigenlijk niets dat ik interessant vind. Tomb Raider ziet er ook goed uit, maar die verwacht ik volgend jaar wel op de PS4 met wellicht enhanced graphics.
Ik denk dat je mij en anderen bedoelt? Ehm, ik (en volgens mij nog een paar) hebben ook gewoon een PS4, dus niet zo mekkeren. Plus dat iedereen toch gewoon zijn mening mag geven? Ik ben gewoon niet onder de indruk van Sony omdat de meeste games die ze hebben laten zien, gewoon niet mijn ding zijn. Grafisch waren er een aantal wel indrukwekkend, maar gameplay zag er nog niet echt bijzonder uit.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:12:
Vooral erg grappig dat de Xbox defense force hier tot 04.00 wakker blijft om iets te bekijken wat ze bij voorbaat helemaal ruk vinden. Jongens, bedankt voor jullie verslag! Ik heb ervan genoten
Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:19:
Naughty Dog en Guerilla Games staan echt op eenzame hoogte met PS4 development, of uberhaupt 8th generation console development. Ongelooflijk. En voordat mensen in twijfel trekken of ze in staat zijn om dit op je scherm thuis te toveren, kijk eens naar Killzone 3 uit 2011 en Uncharted 2 uit 2009(!) allebei op de PS3.
Qua graphics zijn ze inderdaad geweldig, maar Guerilla Games scoort meestal vrij laag op gameplay gebied en het is ook de reden dat ik Killzone niet eens heb uitgespeeld. Heb deze week vrij, dus misschien dan toch, maar het kon me niet bekoren.MazeWing schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:48:
[...]
Naughty Dog is 1 van de beste developers die er op het moment bestaan. Spellen waarbij alles van begin tot het einde tot in de puntjes verzorgd is. Dit uit zich natuurlijk ook in zeer hoge cijfers (9,5+ is niet ongewoon).
Ubisoft kan alleen maar dromen om een game uit te brengen die zich kan meten met een Naughty Dog game.
Verder heb ik een PS3 gehaald voor de Naughty Dog games, maar achteraf vond ik ze geen negens en tienen waard. Ik heb me meer vermaakt met de laatste Tomb Raider dan de laatste Uncharted. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik vind alleen wel dat Naughty Dog een soort legendarische status aan het krijgen is waar niemand aan mag tippen. Alsof het een wonder-developer is. Calm your horses.
SWTOR was pure opvulling en vanwege het Star Wars effect. Maar ik dacht even dat ze een nieuwe game gingen aankondigen of dat ie ook naar consoles zou komen. Zo jammer dit.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:52:
[...]
SWTOR snapte ik werkelijk niet waarom dat in de E3 zat en wat was dat hele gelul met die pele? Dan nog die gast die z'n face laat scannen, op de scan heeft hij z'n haar opeens anders.. grappig.
Overall ben ik van geen enkele presentatie onder de indruk. Ze waren wel entertaining, maar niemand heeft me echt doen verbazen. Ik heb leuke aankondigingen gezien, maar helaas weinig wat ik echt meteen wil hebben. Mijn grootste gemis is toch wel een nieuwe grote shooter, dat genre lijkt nu echt dood te gaan bijna. Cod boeit me al jaren te weinig (zeker de MP met die laggy bullshit) en verder is er gewoon geen grote najaars shooter bijgekomen. Ik weet ook nog niet wat ik dan precies eind dit jaar ga spelen wat me een tijdje bezig kan houden.
Enne, wanneer gaan we eens wat origineels krijgen qua setting? Al die post-apocalyptische shit, de fuck, verzin eens wat anders. Is gewoon een excuus voor dat ze wat anders kunnen doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 13:30 ]
Je weet nooit wat voor tweaking hier nog uit gaat komen, ziet er igg erg goed uit en lijkt erg soepel te lopen.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:18:
[...]
Al vraag ik me wel af hoe bepaalde zaken gaan werken, party/friends/messages gaan nu 'on top' van je game, maar hoe zit het met andere snapbare apps? En waar is de record/screenshot heen gegaan?
Vond het idee van Cortana wel grappig (is amanda online?), maar in de praktijk onmogelijk. Er zitten usernames tussen die niet uit te spreken zijn (of hun voornaam). En ze hadden 'Cortana' ipv 'Hey Cortana' moeten doen
True, maar dat zijn alle Nelson filmpjes van dashboard previews, in de praktijk liep het toch allemaal stukje langzamerBullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:21:
Je weet nooit wat voor tweaking hier nog uit gaat komen, ziet er igg erg goed uit en lijkt erg soepel te lopen.
Het helpt als je een directe lijn naar de backend hebtSinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:23:
[...]
True, maar dat zijn alle Nelson filmpjes van dashboard previews, in de praktijk liep het toch allemaal stukje langzamer
Microsoft has detailed a bit more on what we can expect when the dashboard update comes this fall
Ik denk dat de performance updates een beetje uit zijn gebleven voor de huidige UI, overigens vindt ik hem nog steeds niet langzaam hier. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat men dit aan gaat pakken, misschien wou de "metro" niet sneller en gooien ze het daarom over een andere boeg.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:23:
[...]
True, maar dat zijn alle Nelson filmpjes van dashboard previews, in de praktijk liep het toch allemaal stukje langzamer
Ik vindt de nieuwe Xbox Elite Controller wel een erg gaaf ding hoor, hij ziet er super degelijk uit, pookjes zijn te wisselen.... Qua materiaal gebruik ziet er in elk geval uit als of het meer mag kosten dan een standaard controller. Natuurlijk, negatievelingen kunnen gaan klagen dat een controller niets met een game te maken heeft.... Maar vergeten voor het gemak even dat de controller de toegang tot een game is.
Ik heb ook al wat voorbij zien komen dat er andere bedrijven op de markt zijn die controllers op de markt brengen die min of meer het zelfde kunnen. Maar dan nog, dit is een Microsoft controller, waar de meeste mensen toch wel van vinden (er zijn hardnekkige uitzonderingen) dat het de fijnste controller op de markt is. Microsoft geeft je dus gewoon meer keuze, de standaard controller is al prima, maar wil je meer.... Dat kan!
[ Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2015 13:32 ]
Maar daar staat niet of het de preview is of de daadwerkelijke release. Want volgens mij komt dan gewoon de daadwerkelijke release.
Laag op gameplay gebied? KZ 2 &3 zaten prima in elkaar, werd en wordt alleen verguisd door wat gamejourno's en mensen die blind elkaar napraten terwijl ze het niet eens gespeeld hebben. Ook met de SF gameplay was niet zoveel mis, als ik het vergelijk met bv. een COD of BF.Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:20:
[...]
[...]
[...]
[...]
Qua graphics zijn ze inderdaad geweldig, maar Guerilla Games scoort meestal vrij laag op gameplay gebied en het is ook de reden dat ik Killzone niet eens heb uitgespeeld. Heb deze week vrij, dus misschien dan toch, maar het kon me niet bekoren.
Verder heb ik een PS3 gehaald voor de Naughty Dog games, maar achteraf vond ik ze geen negens en tienen waard. Ik heb me meer vermaakt met de laatste Tomb Raider dan de laatste Uncharted. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik vind alleen wel dat Naughty Dog een soort legendarische status aan het krijgen is waar niemand aan mag tippen. Alsof het een wonder-developer is. Calm your horses.
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 13:31 ]
Maar het wordt niet jarenlang nog door een grote massa gespeeld. En ja ik vond het snel saai worden. Voelde gewoon te geforceerd aan. Ik weet niet, kan het ook niet precies thuisbrengen, maar dr mist gewoon iets om het episch te maken. De eerste gameplay van SF heeft ook wat te veel verklapt over wat het verhaal ging worden, dus dat was niet zo indrukwekkend meer.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:31:
[...]
Laag op gameplay gebied? KZ 2 &3 zaten prima in elkaar, werd en wordt alleen verguisd door wat gamejourno's en mensen die blind elkaar napraten terwijl ze het niet eens gespeeld hebben. Ook met de SF gameplay was niet zoveel mis, als ik het vergelijk met bv. een COD of BF.
En bij hun nieuwe titel lijkt het me ook vrij snel saai worden. Maar ook deze gameplay spreekt me niet echt aan, ondanks dat het er heel mooi uit ziet. Ik bedoel, beetje met een boog allerlei tech-dino's aanvallen. Hoe lang is dat leuk?
Hmm, ik kan niet wachten op Horizon van Guerilla en Uncharted 4, alleen die zullen vast pas in mid of laat 2016 uitkomen. No Mans Sky zag er weer erg uitgebreid uit.
Voor de komende tijd, kijk ik uit naar Batman Arkham Night en MGS 4.
Wat meteen duidelijk maakt dat gameplay is subjectiefs is en voor ieder individu anders kan zijn.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:31:
[...]
Laag op gameplay gebied? KZ 2 &3 zaten prima in elkaar, werd en wordt alleen verguisd door wat gamejourno's en mensen die blind elkaar napraten terwijl ze het niet eens gespeeld hebben. Ook met de SF gameplay was niet zoveel mis, als ik het vergelijk met bv. een COD of BF.
Ik heb niets met de typische "Japanse saus" games, terwijl andere hier helemaal voor uit hun bol gaan.
Zoveel mensen, zoveel smaken, wat direct duidelijk maakt wat voor jou geweldig is voor mij zwaar onvoldoende kan zijn.
Eh, hiermee verklap je nu wel dat je dus eigenlijk geen idee hebt hoe de game/verhaal voortgezet wordt, en het einde... Want er vind toch een flinke draai in het verhaal plaats.Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:34:
[...]
Maar het wordt niet jarenlang nog door een grote massa gespeeld. En ja ik vond het snel saai worden. Voelde gewoon te geforceerd aan.Ik weet niet, kan het ook niet precies thuisbrengen, maar dr mist gewoon iets om het episch te maken. De eerste gameplay van SF heeft ook wat te veel verklapt over wat het verhaal ging worden, dus dat was niet zo indrukwekkend meer..
En bij hun nieuwe titel lijkt het me ook vrij snel saai worden. Maar ook deze gameplay spreekt me niet echt aan, ondanks dat het er heel mooi uit ziet. Ik bedoel, beetje met een boog allerlei tech-dino's aanvallen. Hoe lang is dat leuk?
Ik zou btw gevechten met bv. de MAWLR niet 'niet episch' willen noemen...
Ik heb toch ook al gezegd: ik heb hem niet uitgespeeld. Een uur of 6 en ik had het wel gezien. En als je grote klapper dan pas komt en alles goed moet maken, dan doe je ook iets niet goed.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Eh, hiermee verklap je nu wel dat je dus eigenlijk geen idee hebt hoe de game/verhaal voortgezet wordt, en het einde... Want er vind toch een flinke draai in het verhaal plaats.
Ik zou btw gevechten met bv. de MAWLR niet 'niet episch' willen noemen...
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:34:
Zo lust ik er nog 10....
''Ik bedoel, een beetje met een auto rondjes rijden, hoe lang is dat leuk?''
''Ik bedoel, een beetje met een kerel rondlopen en schieten, hoe lang is dat leuk?''
etc.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Sony zet grafisch wel altijd hele goede games bij. Maar ik denk niet dat ik die games lang zal blijven spelen. Ik ben er vrij snel klaar mee denk ik.
Die nieuwe Ghost Recon zag er dan wel weer héél erg cool uit.
Ik vind het erg jammer. Het is veel leuker om te discussiëren met mensen die een neutrale blik hebben en niet alles wat door 1 bedrijf aangekondigd word door een roze bril zien. Het is vermoeiend en het verpest dit topic een beetje.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:12:
Steam/XBL: Avioto
Wat waarschijnlijk niet onbelangrijk is voor de Xbox One, hoe zit het met de Cortana is Windows 10, en dan doel ik op de Nederlandse uitvoering.... Voor de Xbox moet Microsoft straks toch het zelfde zoek algoritme kunnen gebruiken van uit de cloud?mobygo76 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:
Ik zie net Cortana in de nieuwe dashboard voor de Xbox One. Echt vet!!
Nja, hoewel Killzone qua gameplay zelf wel prima was op de ps3, zat er wel altijd belachelijke inputlag in, waardoor het voor mij eigenlijk onspeelbaar was. Ik irriteer me daar gewoon teveel aan en heb de laatste op de ps4 dan ook nieteens aangeraakt, dus weet niet of het daar is opgelost.Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:31:
[...]
Vond Halo 5 helaas tegenvallen, de laatste goede Halo was voor mij deeltje 3 en heb ze allemaal gespeeld. Heb voorlopig alleen de ps4 staan thuis, maar door Forza en vooral Gears gaat het toch wel een beetje jeuken. Die shotgun kills blijven geweldig online.
Sony heeft wat mij betreft voor dit jaar niet een super line-up, en jammer dat er niks van GT7 te zien was. Ben ook wel benieuwd naar de remake van ff7. Nog nooit gespeeld maar dat spel heeft zoveel fans, eindelijk een reden om het uit te proberen. Verder lijkt Firewatch wel grappig te zijn.
Beste vond ik toch Ubisoft, hoewel ik een beetje bang ben voor het nou allemaal gaat uitpakken. The Division, RS:S, en vooral Ghost Recon
Vind het wel grappig hoe een paar Xbox ridders alles van Microsoft proberen op te hemelen en overal een puntje zoeken om Sony af te kraken.
Omdat er mensen Killzone niet leuk vinden? Overdrijven kan ook.Vind het wel grappig hoe een paar Xbox ridders alles van Microsoft proberen op te hemelen en overal een puntje zoeken om Sony af te kraken.
Had je anders verwacht dan? Enige games die je daar mee kan pikken zijn de multi's van de grote publishers (division etc), maar de exclusives weet je dat je daar amper neutraal over kan praten (al wordt een 'ik vind uncharted liniair en doodsaai' ook gezien als roze/anti-bril.. so be it).Avioto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:51:
[...]
Ik vind het erg jammer. Het is veel leuker om te discussiëren met mensen die een neutrale blik hebben en niet alles wat door 1 bedrijf aangekondigd word door een roze bril zien. Het is vermoeiend en het verpest dit topic een beetje.
Mij boeit het werkelijk voor geen meter, afkraken dit, ophemelen dat, geweldig dat je dat vind en zet er vooral wat extra
Mensen hier blijven een 'of/of' volk, 'en/en' bestaat niet. Niet in consoles, niet in A of B games, zeker niet in een mening, maarja.. dat maakt Tweakers
1Baas41 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:52:
Vind het wel grappig hoe een paar Xbox ridders alles van Microsoft proberen op te hemelen en overal een puntje zoeken om Sony af te kraken.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 13:57 ]
vond die South Park aankondiging ook wel lachen, vooral omdat ik het niet verwacht had en het altijd wel leuk is.
een EA conference vond ik ook niets, maar ik kan me voorstellen dat mensen de nieuwste fifa wel weer leuk vinden. Heb niets met Star wars maar Battlefront zag er leuk uit, zeker vanwege ook wat fanservice (Vader/Skywalker enzo).
Als men constant hamert op wat men niet leuk vond vind ik het ook niet raar dat mensen iedere e3 als fail gaan zien.
FF7 gaat sowieso in de preorder, ook al heb ik die game echt helemaal kapot gespeeld op de PS1
Ik kijk met smart Nintendo en Square vanavond, in de hoop wat leuks mee te pikken
Ze hebben het er over dat Cortana continu bij leert. Zelf blijf ik de interface toch in z'n Engels gebruiken, maar het is wel een valide opmerking.Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:52:
[...]
Wat waarschijnlijk niet onbelangrijk is voor de Xbox One, hoe zit het met de Cortana is Windows 10, en dan doel ik op de Nederlandse uitvoering.... Voor de Xbox moet Microsoft straks toch het zelfde zoek algoritme kunnen gebruiken van uit de cloud?
Anoniem: 241612
Daar ben ik het volkomen mee eens, FF7 remake is voor mij de aankondiging deze E3 en ook overal heeft men het er over behalve hier op tweakers.Akaendra schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:55:
Tja, ieder zijn ding, ik heb niets met gears of een halo of andere dertien in een dozijn shooter maar dingen zoals een FF7 remake ben ik gewoon blij mee. Andere Mogen helemaal hyped zijn voor wat zij leuk vinden imo, iedereen wint.
vond die South Park aankondiging ook wel lachen, vooral omdat ik het niet verwacht had en het altijd wel leuk is.
een EA conference vond ik ook niets, maar ik kan me voorstellen dat mensen de nieuwste fifa wel weer leuk vinden. Heb niets met Star wars maar Battlefront zag er leuk uit, zeker vanwege ook wat fanservice (Vader/Skywalker enzo).
Als men constant hamert op wat men niet leuk vond vind ik het ook niet raar dat mensen iedere e3 als fail gaan zien.
FF7 gaat sowieso in de preorder, ook al heb ik die game echt helemaal kapot gespeeld op de PS1
Ik kijk met smart Nintendo en Square vanavond, in de hoop wat leuks mee te pikken
Men zegt een x oh FF7 en vervolgens worden games weer geranked op welke t beste gfx showt in de pre-rendered trailers

Games als ME welke weer uit de kast worden getrokken om enkel geld te maken wordt opgehemelt terwijl dat verhaal al af was.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 241612 op 16-06-2015 14:02 ]