Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ach ik heb het ook al eens gehad, maar dan was ik bezig met een secure stukje en dan springen mijn teammates vervolgens allemaal op mij terwijl de tegenstander de rest pakt.horizon1978 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:33:
Blijkbaar keek jij ook niet tijdig naar je map.
Dat is idd irritant, maar dan weet je sowieso dat je niet meer gaat winnen en dan ga ik gewoon puur voor persoonlijke punten en dan kom ik vaak nog uit op de 800-900 afhankelijk van hoevaak ik dan nog gesplat wordt natuurlijk
Bijna level 13 inmiddels, nog een lange weg te gaan naar de 20 in ieder geval. Werk zelf nog steeds met Splattershot maar wil de Aerospray RG tzt ook zeker uitproberen.
Volgens mij wel, elke dag (real-time) is er een ander aanbod. Hoe hoger je level, hoe groter de kans dat er betere gear verschijnt. Bovendien moet je voorbij een bepaalde level grens zijn om 2* en 3* gear te laten verschijnen.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:59:
Verschilt het overigens per speler wat de inhoud van de winkels zijn?
Inderdaad random maar wel afh v. level. ik koop elke dag de shop leeg want ik ben een completionistLynox schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:29:
[...]
Volgens mij wel, elke dag (real-time) is er een ander aanbod. Hoe hoger je level, hoe groter de kans dat er betere gear verschijnt. Bovendien moet je voorbij een bepaalde level grens zijn om 2* en 3* gear te laten verschijnen.
Zit die Bubbler alleen bij de Rapid/Custom Blaster ?The PyroPath schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:54:
we alle 3 een bubble als special hebben
Nee, er zijn er meer. Van de Splatoon Wiki:Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:32:
[...]
Zit die Bubbler alleen bij de Rapid/Custom Blaster ?
Een nadeel is wel dat de bubbler sinds de update een stuk verder weg stuitert als je geraakt wordt door de inkt/verf van de tegenstander. Het is dus wel zaak om die personen op afstand te houden. Ik hoop op een aantal meer specials in de augustus update. Het is jammer dat de specials nu alleen maar wisselen per wapen of dat de speciale edities andere specials hebben die al bekend zijn. Ik zou het leuk vinden als daar nog wat aan toegevoegd zou worden.The Bubbler is a Special Weapon in Splatoon. It is in a few sets including
Classic Squiffer
Rapid Blaster
Custom Blaster
Splattershot Jr.
It is possible future weapons may get this special weapon.
Over de kleding, dit gaat erg hard. De selectie is in mijn ogen zeer beperkt. Vooral de kleding met standaard 3 sub slots is niet veel vertegenwoordigd.
Breek je nek voorzichtig
Maar die kan je juist uitbreiden met meer slots. Wel een duur grapje misschien, maar het zeker waard als je op een bepaald stuk fashion meer abilities wil hebben. Rerollen om het perfect te maken en je kan een leuke en sterke outfit samenstellen. Ook daar kan een completionist helemaal op los gaan. Bovendien krijg je met die splatfests zo 18 sea snails erbij die je ook kan gebruiken ipv 30000 gold te betalen aan spike. Dan schiet het nog wel een keer op, vooral omdat er laatst is gezegd dat Nintendo elke maand wel een splatfest wil houden.The PyroPath schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:58:
[...]
Nee, er zijn er meer. Van de Splatoon Wiki:
[...]
Een nadeel is wel dat de bubbler sinds de update een stuk verder weg stuitert als je geraakt wordt door de inkt/verf van de tegenstander. Het is dus wel zaak om die personen op afstand te houden. Ik hoop op een aantal meer specials in de augustus update. Het is jammer dat de specials nu alleen maar wisselen per wapen of dat de speciale edities andere specials hebben die al bekend zijn. Ik zou het leuk vinden als daar nog wat aan toegevoegd zou worden.
Over de kleding, dit gaat erg hard. De selectie is in mijn ogen zeer beperkt. Vooral de kleding met standaard 3 sub slots is niet veel vertegenwoordigd.
Dat ben ik met je eens hoor, maar zoals afgelopen keer lag ik met m'n gat op het strand met dat prachtige weer. Toevallig had ik het goede team gekozen dus kreeg ik toch 4 seashells in de bonus. Alleen het RNG karakter van het opnieuw draaien kan ook frustratie in de hand werken. Zo draaide ik 2x exact wat ik al had en een 3e keer in een andere volgorde. De 4e draai had ik meer geluk, maar nog steeds niet ideaal. Dan is 30,000 punten wel een hele grote investering mij dunkt. Ik zou er nog vrede mee hebben als het 10.000 per slot was en dat je het te draaien slot kan kiezen.Lynox schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:06:
[...]
Maar die kan je juist uitbreiden met meer slots. Wel een duur grapje misschien, maar het zeker waard als je op een bepaald stuk fashion meer abilities wil hebben. Rerollen om het perfect te maken en je kan een leuke en sterke outfit samenstellen. Ook daar kan een completionist helemaal op los gaan. Bovendien krijg je met die splatfests zo 18 sea snails erbij die je ook kan gebruiken ipv 30000 gold te betalen aan spike. Dan schiet het nog wel een keer op, vooral omdat er laatst is gezegd dat Nintendo elke maand wel een splatfest wil houden.
In dit geval was ik 4 seashells en 150,000 punten armer voordat ik 2 kledingstukken enigszins naar wens had. Als je bedenkt dat je per gewonnen pot gemiddeld 2750 punten haalt dan is dat dus afgerond 55 gewonnen potjes om 1 kledingstuk met 3 slots ongeveer naar wens te krijgen. Uhm, en dat is nog er vanuit gaande dat je alles wint. Dat vind ik te gek eerlijk gezegd.
Breek je nek voorzichtig
Herhaling van wat ik eerder in deze draad postte:The PyroPath schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:18:
Alleen het RNG karakter van het opnieuw draaien kan ook frustratie in de hand werken. Zo draaide ik 2x exact wat ik al had en een 3e keer in een andere volgorde.

(source)
Inderdaad jammer, ik zou liever Splat Zones spelen/kiezen ... was vanavond zo ver dat heel Splatoon niet leuk meer was alleen maar omdat er niks anders dan Tower Control (hoezo roulatie?) werd gespeeld en ik verloor er zeker 10 op rij. Niet leuk. Dom spelletje, deed me denken aan team deathmatch met al die springerige bunnies. Laat dit alsjeblieft niet de zoveelste domme shooter wordenLynox schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:56:
Tower Control is een enorm leuke nieuwe modus, maar jammer dat ie in roulatie zit met Splat Zones dat ook heel erg tof blijft.
Maar het was gister inderdaad iets teveel tower control... Hopelijk dat de augustus update laat gaan kiezen tussen de diverse soorten.
Die modi rouleren mee met de stages he. Om de 4 uur veranderen ze en voor zover ik gezien heb gaan splat zones en tower control om en om. Zo was er gister van 16:00-20:00 splat zones en van 20:00-00:00 tower control. Hopelijk gaat dat wisselen op ten duur sneller, tussen de 2 modi kiezen kan dode lobby's veroorzaken wat toch wel erg zonde zou zijn.horizon1978 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:04:
Nu vind ik tower control voor de variatie wel leuk en is het meer dan deatchmatch omdat het inkten van de omgeving toch wel voordeel kan geven.
Maar het was gister inderdaad iets teveel tower control... Hopelijk dat de augustus update laat gaan kiezen tussen de diverse soorten.
Morgen verschijnt er weer een nieuwe stage: Moray Tower!
[ Voor 3% gewijzigd door Lynox op 10-07-2015 09:12 ]
Ook een beetje droom van alle snipers lijkt me...

Zullen we met deze groep allemaal gelijk stemmen ? Eating of sleeping ?
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 11-07-2015 16:11 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Bij Turf War en Tower Control heb je daar een stuk minder last van, omdat daar iedereen continu snel moet bewegen om te kunnen winnen in zijn team.
Klopt, maar je zal er eerst heen moetenCyBeR schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:13:
Ja, maar door dus de muren te nemen kun je daar veel makkelijker wat aan doen. Op salt spray bijvoorbeeld zijn die camper plekken onbereikbaar vanaf waar je neergecamped word.
Ik blijf zelf vaak in de muur hangen tot ik een target heb zodat ik door kan breken.
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 11-07-2015 22:21 ]
Maar, inderdaad, een goed team is op alles beducht en zal dat niet zo snel laten gebeuren.
• Team Eating!
• Team Sleeping!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Yup. ik Kamikaze best vaak. Splattershot Pro en dan helemaal naar voor rushen ..dan kan je snipers recht omhoog gewoon pakkenhorizon1978 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:47:
Je zegt het goed. Team work is de enige oplossing. En als je al drie capabele spelers hebt dan lukt het wel om een doorbraak te krijgen en naar het middel punt te jumpen en de sniper uit te schakelen. En soms offer ik me gewoon op om snipers bezig te houden zodat de rest meer ruimte heeft.
Maar, inderdaad, een goed team is op alles beducht en zal dat niet zo snel laten gebeuren.
Ready when you are...

[ Voor 102% gewijzigd door Max|Burn op 12-07-2015 13:02 ]
Breek je nek voorzichtig
Heb trouwens gisteren B+ rank bereikt
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nog steeds c+ hier. Steeds als b- in handbereik is gaat het mis.
Lol, dag later en we zijn op rang B terecht gekomen. Lekkere run.horizon1978 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:51:
Nee, zit niet in de single player.
Nog steeds c+ hier. Steeds als b- in handbereik is gaat het mis.
* RayNbow moet meer spelen...
Ik moet wel nog erg wennen aan de controls. Hebben jullie de motion controls nog aanstaan of speelt iedereen met motion controls uit?
Hail to the king baby!
Mijn vrouw daarentegen speelt alleen online en heeft ze dan wel aan staan, maar gebruikt ze niet. Camera kijkt ook vaak schuin naar beneden. Richten hoeft ze schijnbaar weinig omdat ze alleen de roller gebruikt.
Ze had wel liever alleen gebruik gemaakt van de pro controller.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
We spelen hier allebei met motion controls aan. Heb een keertje zonder gespeeld in de twee-speler missies (met de pro controller)... dat was een drama... motion controls zijn echt top voor dit spel.urk_forever schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:22:
Eind vorige week ook Splatoon gekocht, en het bevalt me goed. Ik heb niet heel veel tijd om te spelen, maar ik zit toch al op level 7.
Ik moet wel nog erg wennen aan de controls. Hebben jullie de motion controls nog aanstaan of speelt iedereen met motion controls uit?
Je weet dat je een wiimote aan de pro controller kunt tapen voor motion controls voor speler 2?horizon1978 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:16:
Heb een keertje zonder gespeeld in de twee-speler missies (met de pro controller)... dat was een drama... motion controls zijn echt top voor dit spel.
Yup, zal ik volgende keer dan ook doen. Als Nintendo die twee speler modus wat meer substantie geeft. Al is het maar de andere mappen voor de afwisseling.RayNbow schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Je weet dat je een wiimote aan de pro controller kunt tapen voor motion controls voor speler 2?
Heb het meteen uitgezet toen ik begon te spelen. Vind motion controls helemaal niets en zeker niet als ik al liggend met die gamepad aan het zwaaien ga. Inmiddels level 16, maar vind de normal matchmaking nog steeds meh. Heel vaak dat ik bij Japanners wordt gezet die een verschrikkelijke hoge MS hebben waardoor zo'n roller wel heel irritant wordt (i.e dood terwijl op mijn scherm de rollerjapanner op een nogal grote afstand staat.) Hoop dat ze snel een regional optie inbouwen zoals bij MK zodat lag issues niet meer vaak voor zullen komen. Of meer splatfestsurk_forever schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:22:
Eind vorige week ook Splatoon gekocht, en het bevalt me goed. Ik heb niet heel veel tijd om te spelen, maar ik zit toch al op level 7.
En je hoef echt niet te zwaaien met de gamepad.
't is even wennen maar als je eraan gewend bent is 't eigenlijk vrij awesome.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 15-07-2015 16:49 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 15-07-2015 22:40 ]
Tis ook niety altijd, maar er zijn er wel eens bij waarbij je ineens doodbent en op je beeld staat de tegenstander nog zo ver van je af met een roller. Dan flitst het en staat ie ineens achter je. Is alleen maar bij bepaalde personen hoor, voor de rest werkt alles gewoon goed. Kleine gripe, maar regioplay zou ik wel aanmoedigen.horizon1978 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:45:
Lag? Nog nooit meegemaakt. En van Japanners heb ik niet meer of minder last dan andere tegenstanders.
En je hoef echt niet te zwaaien met de gamepad.
Zie alleen maar Super Sleepers van level 20 ...
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 18-07-2015 23:44 ]
Vreest niet. Zoontje heeft tussen zeven en acht gespeeld en alleen maar gewonnen met team eat.Goner schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:40:
Groter, maar niet beter ... heb 8 potjes gespeeld en er eentje gewonnen !!
Zie alleen maar Super Sleepers van level 20 ...
[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2015 16:58 ]
Ah, iemand wel 's een 4v0 gedaan? Da's makkelijk winnen hoor.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 19-07-2015 18:39 ]
Dan kan je goed proberen om 100% van de map te kleuren, das dan wel een uitdagingCyBeR schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:52:
Ah, iemand wel 's een 4v0 gedaan? Da's makkelijk winnen hoor.
Net als bij 'echte' shooters merk ik hier dat sommige level 20's het aan hun spel te zien alleen maar bereikt hebben door heeeeel veel te spelen en level 2's die aanleg hebben en meer punten pakken dan level 20CyBeR schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:52:
Maar ook een 4v4 waar ik, lvl 20, met drie man levels 3-4-5 ingedeeld werd
Echter alleen omdat team eating meer stemmen had. Team sleep blijkbaar meer gewonnen (48-52).
Ja dank jeGoner schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:15:
[...]
Net als bij 'echte' shooters merk ik hier dat sommige level 20's het aan hun spel te zien alleen maar bereikt hebben door heeeeel veel te spelen en level 2's die aanleg hebben en meer punten pakken dan level 20
Mijn potjes voor Team Eat gingen niet zo goed in 't weekend. M'n verbinding was om een of andere reden ook niet erg stabiel... (Paar keer zelfs terug naar de plaza gekickthorizon1978 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:38:
Team sleep blijkbaar meer gewonnen (48-52).
Ik hoop ontzettend ( net als velen te zien aan internet. ) dat er wat dat betreft nog updates komen.
Je kan nu friends joinen maar je komt dan random in je friends team of juist het tegenovergestelde team. Samen in een team joinen komt er komende maand ofzo als ik het goed begrepen had. Dan kan je met je friends verzamelen in een lobby en dan samen een ander team aanvallenInverted_World schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:58:
Ook een Wii U gekocht 2 weken terug, met Splatoon, gisteren voor het eerst gespeelt, wat een leuk spel! Ik mis alleen echt de mogelijkheid om 2 player online te doen, of meet Local opties. Dit lijkt me juist zo'n heerlijk party spel.
Ik hoop ontzettend ( net als velen te zien aan internet. ) dat er wat dat betreft nog updates komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 21-07-2015 18:29 ]
Ik bedoel meer dat je zoals bij Mario Kart 8 twee player online hebt, of multiplayer splitscreen local niet dat ik al mijn vrienden moet overhalen een Wii U te kopenMax|Burn schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:27:
[...]
Je kan nu friends joinen maar je komt dan random in je friends team of juist het tegenovergestelde team. Samen in een team joinen komt er komende maand ofzo als ik het goed begrepen had. Dan kan je met je friends verzamelen in een lobby en dan samen een ander team aanvallen
Ik heb van Aliexpress een WiiU gamepad controller. Kun je hier nu ook gewoon mee spelen? Ik vind het spelen met zo'n grote tablet eigenlijk niets....
Overigens ik lees zo af en toe verhalen dat er slecht wordt samengespeeld etc. Vergis je niet dat er meerdere 5-6 jarige zijn die dit spelen en die echt nog niet weten wat samenspelen is.
Happy fraggin' inkin'
Basement Bios ---- Exo-S
In de extra time wel.RayNbow schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:34:
Nu heb ik die modus niet zo veel gespeeld, maar met z'n allen op de toren blijven zitten is ook niet zo slim.
Maar als je met z'n allen erop staat is het toch makkelijker om in 1x ervan afgeknald te worden?
Wanneer niemand meer op de toren staat dan is het spel ten einde.RayNbow schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:14:
Nieuwe map komt eraan: Camp Triggerfish
[...]
Maar als je met z'n allen erop staat is het toch makkelijker om in 1x ervan afgeknald te worden?
Extra Time verschijnt in de volgende situaties:
Splatzones: een team staat op achterstand terwijl het alle splatzones bezet heeft op het moment dat de reguliere speeltijd afloopt.
Tower Control: een team staat op achterstand terwijl een teamgenoot (of teamgenoten) op de toren staat én deze in beweging zet op het moment dat de reguliere speeltijd afloopt.
[ Voor 23% gewijzigd door Kevaai op 24-07-2015 13:29 ]
http://www.eurogamer.net/...ight-future-with-splatoon
Mag wat mij betreft wel 99-100 worden
Dan is het toch slimmer om op z'n minst 1 teamgenoot *niet* op de toren te laten staan zodat deze voor dekking kan zorgen?Kevaai schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:22:
[...]
Wanneer niemand meer op de toren staat dan is het spel ten einde.
Met meer teamgenoten op de toren verplaatst de toren zich sneller.RayNbow schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:33:
[...]
Dan is het toch slimmer om op z'n minst 1 teamgenoot *niet* op de toren te laten staan zodat deze voor dekking kan zorgen?
Ik ben trouwens opnieuw begonnen met Splatoon. Ik had level 20 en rank B +.
Ik heb namelijk een manier gevonden om mijn abilities te kiezen.
Na een potje selecteert het spel willekeurig een ability, bevalt deze niet, kan je de power button indrukken. Na een aantal pogingen krijg je exact de gear die je wil.
Belangrijk als je rank A+ wil bereiken. In die klasse zie je veel personen die op een bepaalde gear 4x Quick Respawn of 4x Special Duration Up hebben.
[ Voor 44% gewijzigd door Kevaai op 24-07-2015 13:43 ]
Afaik niet hoor.Kevaai schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Met meer teamgenoten op de toren verplaatst de toren zich sneller.
Dan heb ik het verkeerd.CyBeR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:48:
Zover ik weet gaat 't even snel als er meer mensen op staan, maar hij gaat wel sneller naar het verste punt toe dat je bereikt had. Dus als je al halverwege was, gaat 'ie iets sneller tot je weer halverwege bent en daarna normale snelheid.
En dus zoals aangegeven als je bij tc achter staat maar op de toren staat komt et extra time. En als ze dan alle drie eraf springen heb je wel een facepalm momentje.
Hallelujah, moet er niet aan denken om telkens dit spel te soft-resetten alleen voor die abilities. Wat een tijdverspilling is dat! Nee, dan betaal ik toch gewoon liever voor een reroll en dan maar geluk hebben.Kevaai schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Met meer teamgenoten op de toren verplaatst de toren zich sneller.
Ik ben trouwens opnieuw begonnen met Splatoon. Ik had level 20 en rank B +.
Ik heb namelijk een manier gevonden om mijn abilities te kiezen.
Na een potje selecteert het spel willekeurig een ability, bevalt deze niet, kan je de power button indrukken. Na een aantal pogingen krijg je exact de gear die je wil.
Belangrijk als je rank A+ wil bereiken. In die klasse zie je veel personen die op een bepaalde gear 4x Quick Respawn of 4x Special Duration Up hebben.
Ben trouwens beetje begonnen met het spelen met motion controls. Richten wordt dan een enorm stuk fijner, maar moet wel in de gaten houden dat ik op tijd de gamepad terugdraai.
3x sub ability = 1 main ability
[ Voor 49% gewijzigd door Kevaai op 24-07-2015 16:31 ]
Nope.horizon1978 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:44:
Yup. Meer comeback snelheid met meerdere mensen.
Op reddit gelezen dat dit niet helemaal opgaat.
edit:
Nieuwe map Camp Triggerfish is leuk. Ben al benieuwd of splat zones leuk blijft daar...
En dan dit:
YouTube: Splatoon - New Update Trailer: Paint Bucket & Gatling Gun Weapons, New Maps, Rainmaker Mode (Japan)
Japanse commercial:
meer nieuwe maps.
Gatling Gun!
Ink bucket (lol).
[ Voor 48% gewijzigd door horizon1978 op 25-07-2015 08:50 ]
1x gespeeld met splat zones. En daar was key snel je eigen zone bereiken. Toen ontstond direct teamwork. Sniper bovenop muurtje om tegenstander aan overkant lastig te vallen. Zelf kon ik met tentatek overkant bereiken (jet squelcher zou nog handiger zijn) en vooral fusion bombs waren handig. En twee andere team genoten gingen steeds via omweg naar tegenstander zone toe. Wonnen met knockout zonder seconde weg te geven. Enige waar je voor moest uitkijken waren de inktstrikes.CyBeR schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:42:
Splat Zones is vrij tricky op camp triggerfish, tot dusverre iig. Je kunt de ene splatzone wel enigszins beschieten vanaf de andere, maar er daadwerkelijk naartoe gaan heeft een enorme omweg nodig.
Tower Control heeft veel verdedigende mogelijkheden. Aanvallend lastig. Luna Blaster is uitermate tof in tower control.
Gah, Blasters in TC zijn zo hinderlijkhorizon1978 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:37:
[...]
1x gespeeld met splat zones. En daar was key snel je eigen zone bereiken. Toen ontstond direct teamwork. Sniper bovenop muurtje om tegenstander aan overkant lastig te vallen. Zelf kon ik met tentatek overkant bereiken (jet squelcher zou nog handiger zijn) en vooral fusion bombs waren handig. En twee andere team genoten gingen steeds via omweg naar tegenstander zone toe. Wonnen met knockout zonder seconde weg te geven. Enige waar je voor moest uitkijken waren de inktstrikes.
Tower Control heeft veel verdedigende mogelijkheden. Aanvallend lastig. Luna Blaster is uitermate tof in tower control.Als ik niet minimaal 15 kills haal ermee ben ik teleurgesteld.
Gnah gnah. Drie tegenstanders in één keer spletten is zo leuk.
Maar niet met zijn drieën van de toren afspringen.RayNbow schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:06:
En zie daar de reden om niet met z'n allen op de toren te gaan staan.
Minimaal twee in extra time.
Ben nog steeds pas level 7
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ze doen iig wel genoeg om mensen aan het spelen te houden.
Het hele web staat vol met dit nieuws.Akaendra schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:17:
Als ik Nintendo UK mag geloven komt er op 6 augustus een major update. Level cap naar 50, 2 nieuwe wapentypes (de emmer/minigun) 40 nieuwe stukken armor, nieuwe maps en wat nog meer. Ranked title ook extra naar S+ max.
Ze doen iig wel genoeg om mensen aan het spelen te houden.
Echt geweldig van nintendo en daar kunnen andere ontwikkelaars en uitgevers nog een puntje aan zuigen
50 euro betalen voor een Season pass of Premium
Angelo NL / Global Cargo VTC