Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u2w2nSHdA8aYoQzxqDmKJg1r/full.png

Het Splatoon topic

Maak kennis met Splatoon. Een nieuwe IP voor Nintendo. In deze game speel je een Inktvis/mensachtige hybride. (Inkling genaamd) Het spel is een 4 tegen 4 shooter met online multiplayer, lokale multiplayer (1 tegen 1) en een single player modus.
Voor dit spel zijn enkele Amiibo aangekondigd die speciale missies in het spel unlockt.

Vandaag (7 mei) was er een speciale Nintendo Direct voor Splatoon
Turf wars
De belangrijkste online modus is de Turf war mode. In deze mode moet je meer inkt verspreiden dan je tegenstanders. Het team met de meeste inkt wint.
Inkling
Een inkling kan wanneer je maar wil tussen Inktvis en menselijke vorm schakelen. In de Inktvis vorm kan je snel door je eigen inkt zwemmen en je zo voor je tegenstanders verbergen.
In de menselijke vorm kan je wapens gebruiken om je inkt verder te verspreiden.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UCQThMzqZ68VI27dZeSKBoiV/full.png
Speciale Demo
Er is een speciale demo in de eShop beschikbaar. Deze biedt je o.a. 10% korting op de volledige game zodra deze uit is.
Daarnaast kan je op zondag 24 mei op vaste tijden online turfwars spelen.
De tijden dat de demo open is:
0:00-1:00
Verder
Je kan je Inkling uitrusten met gear welke je kan levellen om zo sterker te worden.
Dit topic
Dit topic is voor algemeen gebruik voor dit spel, eveneens voor online multiplayer.
Splatfest
De eerste Europese Splatfest begint op 4 juli om 7 uur s'avonds.
Links
Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2
Het Nintendo Amiibo topic
http://www.nintendo.nl
http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Splatoon-892510.html
Splat Squad NNID
Stuur Max|Burn een DM om aan deze lijst toegevoegd te worden:
Afbeeldingslocatie: http://members.multiweb.nl/mcf/Splatoon%20Squad%20v3-13-8_570.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u2w2nSHdA8aYoQzxqDmKJg1r/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door 90710 op 14-08-2015 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik heb de Limited/ Special Edition besteld bij yourgamezone.nl. Heb verder geen ervaringen met die winkel dus ik hoop dat mijn bestelling (op tijd) geleverd wordt. Ik ben nog vrij sceptisch over wat ik gezien heb. Helaas geen 8+ gevechten en de mogelijkheid tot voicechat. Ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Voice chat mis ik echt niet, en 4 tegen 4 is hectisch genoeg (heb op #Firstlook 2014 gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Als er voice chat in zou zitten dan moest deze sowieso optioneel zijn. Vind het wel prettig hoe Nintendo dit in bijvoorbeeld MK8 aanpakt. Zeker met kinderen die online racen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
90710 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:50:
Voice chat mis ik echt niet, en 4 tegen 4 is hectisch genoeg (heb op #Firstlook 2014 gespeeld).
Wat was je ervaring? Ik word nou niet echt warm van Splatoon..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt me een erg gaaf spel, alleen jammer dat je met de download versie de special edition amiibo dus niet kunt krijgen :|

Overweeg om de special edition te kopen en dan de disc maar te verkopen ... wat een gedoe.
Als ze de US amiibo pack eens hier verkochten ...

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91dQTV2xRJL._SX425_.jpg

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
JerX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:13:
[...]

Wat was je ervaring? Ik word nou niet echt warm van Splatoon..
Erg hectisch maar vooral ook erg leuk, spel zat toen al goed in elkaar en heeft zeker goede multiplayer fun.

Ik zou je zeker aanraden as. zaterdag de demo te proberen.
itsme schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:14:
Lijkt me een erg gaaf spel, alleen jammer dat je met de download versie de special edition amiibo dus niet kunt krijgen :|

Overweeg om de special edition te kopen en dan de disc maar te verkopen ... wat een gedoe.
Als ze de US amiibo pack eens hier verkochten ...

[afbeelding]
Je zou ook het Amiibo pack kunnen importeren.. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door 90710 op 08-05-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
horizon1978 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:08:
Als er voice chat in zou zitten dan moest deze sowieso optioneel zijn. Vind het wel prettig hoe Nintendo dit in bijvoorbeeld MK8 aanpakt. Zeker met kinderen die online racen. :)
Mariokart 8 valt niet te vergelijken met Splatoon. Wil je enigszins strategisch en competitief spelen dan is voicechat noodzakelijk. Jammer dat de demo geen singleplayer-modus bevat om alvast kennis te maken met de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
90710 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Erg hectisch maar vooral ook erg leuk, spel zat toen al goed in elkaar en heeft zeker goede multiplayer fun.

Ik zou je zeker aanraden as. zaterdag de demo te proberen.

[...]

Je zou ook het Amiibo pack kunnen importeren.. ;)
Ben idd amazon in de gaten aan het houden ... maar vooralsnog is daar bestellen niet gelukt.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-05 11:01

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik kan niet wachten, te veel gameplay video's gezien wil het nu graag zelf ervaren. De Splatoon direct vertelde niet heel veel nieuwe dingen, alleen die aankondiging van de demo was een leuke verassing, dat wordt de wekker zetten! :)

verder vraag ik mij ook af of de Amiibo pack ook hier uitgebracht gaat worden, want de bundel met 1 Amiibo is dan overbodig. We zullen het zien.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-05 14:56

Thermometer

Whoop Whoop!

Leuke Nintendo direct! Veel info voor iemand als ik die nog niet veel wist over het spel. Wel een aantal punten die me opvallen:

1. Het lijkt erop dat er ge-rushed wordt om de game uit te brengen, weinig content (voor het geld) op launch vind ik. Gelukkig komen de 'updates' wel gratis uit en verkopen ze het niet als DLC
2. Leuk dat ze een demo vooraf uitbrengen (ook al is het wel kort te spelen). Hoop wel erg dat dit niet een 'stress-test' wordt maar gewoon een marketing ding, wat zou betekenen dat het onspeelbaar wordt.
3. Jammer dat ze naast cosmetisch ook echte content in de Amiibo's zetten zonder mogelijkheden om dit te kopen naast amiibo (aka digitaal).

Nou ben ik misschien wat te cynisch van aard, maar naast deze punten lijkt me de game erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Thermometer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:28:
Leuke Nintendo direct! Veel info voor iemand als ik die nog niet veel wist over het spel. Wel een aantal punten die me opvallen:

1. Het lijkt erop dat er ge-rushed wordt om de game uit te brengen, weinig content (voor het geld) op launch vind ik. Gelukkig komen de 'updates' wel gratis uit en verkopen ze het niet als DLC
Weinig content? Dat valt reuze mee ;) En juist mooi dat ze een spel na de release verder uitbreiden. En nog gratis ook.
2. Leuk dat ze een demo vooraf uitbrengen (ook al is het wel kort te spelen). Hoop wel erg dat dit niet een 'stress-test' wordt maar gewoon een marketing ding, wat zou betekenen dat het onspeelbaar wordt.
Ik denk dat je zaterdag wel wat verbindingsproblemen zult ondervinden. Maar dat is niet vreemd gezien dat bij elke grote release, ongeacht de uitgever / platform zo is.
3. Jammer dat ze naast cosmetisch ook echte content in de Amiibo's zetten zonder mogelijkheden om dit te kopen naast amiibo (aka digitaal).
"Echte content"? Je bedoelt de mini games? Gezien de rest gewoon cosmetisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Thermometer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:28:
... Jammer dat ze naast cosmetisch ook echte content in de Amiibo's zetten zonder mogelijkheden om dit te kopen naast amiibo (aka digitaal).
Waarschijnlijk ligt dat aan de vreemde uitleg in het filmpje, dat er speciale levels zijn voor Amiibo.
De extra content is alleen maar dezelfde singleplayer levels spelen, maar dan met een ander wapen, of als je de groene squid gebruikt als de Kraken.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

90710 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:38:
[...]

Weinig content? Dat valt reuze mee ;) En juist mooi dat ze een spel na de release verder uitbreiden. En nog gratis ook.
Nouja ik vind het persoonlijk te weinig content op release voor een €60 (adviesprijs) game. 5 maps en 1 mode voor een game die voornamelijk multiplayer is, vind ik echt te karig als je het vergelijkt met andere multiplayer-focused games. Dan moet de singleplayer wel erg veel brengen, om het voor mij te rechtvaardigen om er €60 voor neer te leggen.

Ik snap dat 'de rest' van de content in augustus met een update wordt toegevoegd, maar dat is in mijn ogen dus zoals ik zei het rushen van de game voor de zomer.
[...]

Ik denk dat je zaterdag wel wat verbindingsproblemen zult ondervinden. Maar dat is niet vreemd gezien dat bij elke grote release, ongeacht de uitgever / platform zo is.
Ben ik het niet mee eens. Mocht dit het geval zijn, vind ik niet dat ze dit als 'demo' moeten promoten, maar meer als 'testfase waaraan je mee mag werken'. Ook al hebben andere grote uitgevers hetzelfde probleem met online 'tests', vind ik niet dat je dat als consument moet accepteren als het je verkocht wordt als 'demo'.
[...]

"Echte content"? Je bedoelt de mini games? Gezien de rest gewoon cosmetisch is.
Wat ik begreep uit de Nintendo direct zijn er ~20 speciale Amiibo missions die anders spelen afhankelijk van welke Amiibo je hebt. Je wordt daar gelimiteerd in het specifieke stuk van de desbetreffende Amiibo (girl-->charger only, boy-->roller only, etc), dus je kunt beargumenteren dat die 20 levels erg van elkaar verschillen door de manier hoe je ze moest oplossen. Dat vind ik best wat content wat je niet krijgt als je geen Amiibo daarvan hebt.

Zoals AstralizeR al aangaf kan het zijn dat ik dit niet goed begrepen heb hoor, dat het gaat over bestaande missies met andere uitdagingen o.i.d. Dat zou ik minder erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Thermometer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Nouja ik vind het persoonlijk te weinig content op release voor een €60 (adviesprijs) game.
Full stop hier. De adviesprijs van de game is €39.99 niet €60, je kan het spel zelfs voor €35.99 krijgen als je de demo downloadt.(zie http://www.nintendo.nl/Ni...en-op-9-mei--1007414.html)
Thermometer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:33:
[...]

5 maps en 1 mode voor een game die voornamelijk multiplayer is, vind ik echt te karig als je het vergelijkt met andere multiplayer-focused games. Dan moet de singleplayer wel erg veel brengen, om het voor mij te rechtvaardigen om er €60 voor neer te leggen.
Er zijn zover ik kan zien in het begin 2 modes: ranked battle en turf wars.
Ik snap dat 'de rest' van de content in augustus met een update wordt toegevoegd, maar dat is in mijn ogen dus zoals ik zei het rushen van de game voor de zomer.
De rest komt in de volgende weken met een grote update in augustus.
Ben ik het niet mee eens. Mocht dit het geval zijn, vind ik niet dat ze dit als 'demo' moeten promoten, maar meer als 'testfase waaraan je mee mag werken'. Ook al hebben andere grote uitgevers hetzelfde probleem met online 'tests', vind ik niet dat je dat als consument moet accepteren als het je verkocht wordt als 'demo'.
Een demo is een testversie van een game. Mensen die denken dat een demo puur is om de gameplay te proberen zitten er al vele jaren naast.
Wat ik begreep uit de Nintendo direct zijn er ~20 speciale Amiibo missions die anders spelen afhankelijk van welke Amiibo je hebt. Je wordt daar gelimiteerd in het specifieke stuk van de desbetreffende Amiibo (girl-->charger only, boy-->roller only, etc), dus je kunt beargumenteren dat die 20 levels erg van elkaar verschillen door de manier hoe je ze moest oplossen. Dat vind ik best wat content wat je niet krijgt als je geen Amiibo daarvan hebt.
Het zijn speciale missies in bestaande Single player mode maps, maar dan met een ander wapen. Puur cosmetisch dus.

[ Voor 75% gewijzigd door 90710 op 08-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

90710 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:12:
[...]

Full stop hier. De adviesprijs van de game is €39.99 niet €60, je kan het spel zelfs voor €35.99 krijgen als je de demo downloadt.(zie http://www.nintendo.nl/Ni...en-op-9-mei--1007414.html)
My bad, ik zag bij Dixons en MyCom hem voor €60 staan dus ging ervan uit dat dit de adviesprijs was. Dit maakt het wel een stuk dragelijker voor mij.
[...]

Er zijn zover ik kan zien in het begin 2 modes: ranked battle en turf wars.
Ranked battle is toch turf wars maar dan met een rating systeem? Of is er ook daadwerkelijk andere gameplay aan die mode?
[...]

De rest komt in de volgende weken met een grote update in augustus.

[...]

Een demo is een testversie van een game. Mensen die denken dat een demo puur is om de gameplay te proberen zitten er al vele jaren naast.
Ik vind niet dat je misbruik door developers/publishers van het woord 'demo' moet zien als dat elke beta/stresstest nu een demo moet heten. Kijk eens in de Nintendo eShop, hoeveel demo's van games er nog zijn die daadwerkelijk een demonstratie van de game geven, dat zijn er nog erg veel. Games als Battlefield en Destiny gebruiken in hun marketing ook een beta als een 'speel een stuk van de game nog voor release', maar zij noemen dit niet expliciet een demo.

Als Nintendo deze 'demo' als stresstest gebruikt, vind ik het jammer dat ze het een demo noemen aangezien ze veel 'echte' demo's in hun eShop hebben staan.

Dit allen neemt niet weg dat ik erg uitkijk naar deze game! Ook tof om te horen dat ze colorblind-mode hebben toegevoegd waar anderen ook nog wat aan hebben. In de gebruikershandleiding staat dat je kunt instellen om kleuren te 'locken'. Zo kun je dus bijv altijd Blauw vs Oranje spelen als je dat wilt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Die color lock is inderdaad een goede toevoeging, gelukkig geen custom colors (wit/bruin) ;)
Wat betreft de Ranked battle, dit is voor zover ik zag Splatzones ('king of the hill') en Tower battle waarin je dus op een plateau moet blijven staan en deze naar de vijandige basis brengt zolang je er op blijft staan.. wat het precieze doel is komt niet echt naar voren in het filmpje.. misschien weet iemand anders dit?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Thermometer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Ik vind niet dat je misbruik door developers/publishers van het woord 'demo' moet zien als dat elke beta/stresstest nu een demo moet heten.
Eens.
Bij andere 'demos' in de e-shop is gewoon het geteste product off- en/of on-line (evt. een beperkt aantal keren) te spelen. Deze 'beta' is puur bedoeld om te kijken of de servers het aankunnen. En moet je maar afwachten of je in die 3 uurtjes met z'n 10.000-en kunt connecten.
Ik had even gehoopt dat er een off-line leveltje in zou zitten, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 19:29
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Moet wel zeggen dat de demo erg goed speelt! Geen verbindingsproblemen, alleen soms dat een groep al vol zit wanneer ik probeer te joinen (logisch,gezien de drukte) Spel speelt zelf zonder enige lag en is echt super leuk! :)

Een uurtje spelen is wel zó voorbij, helaas. Vanavond om 21:00 de laatste ronde.

[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 09-05-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-11-2024
Vond het ook erg leuk. De controls waren wel even wennen met een combinatie van motion en analoog maar als je het eenmaal doorhebt speelt het best lekker. Ik merkte dat hoe meer ik speelde hoe minder die rollers de mogelijkheid hadden in de buurt te komen omdat ik ze steeds makkelijker kon raken.

Heb al zin in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik had alleen verbindingsproblemen vlak na de tutorial, daarna geen enkele hiccup. Controls zijn inderdaad een beetje wennen in 't begin, maar daarna speelt 't best goed weg.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Je kan met dual analog spelen (en zelfs motion controls helemaal uitschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Stukje van een match van vanmiddag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 09:04
Connecten wil niet hier....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gaat hier hartstikke goed, nouja.. enige puntje is dat Mvr Dizzytal nu met de controller heeft (nog nooit een ' shooter' gespeeld) en wil 't niet meer afgeven... O, ow.. ik wil nog wel even een ander wapen proberen.. (WTF!)

Of we ' em nu al kunnen kopen...!? (nee, Schat alleen pre-orderen)

Ik moet zeggen ik vind 't best tof. Leuke vlotte potjes, duren niet te lang, best wat ' tactische' mogelijkheden en als zelfs de vrouw 't al leuk vindt...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
dizzytal schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:45:
nouja.. enige puntje is dat Mvr Dizzytal nu met de controller heeft (nog nooit een ' shooter' gespeeld) en wil 't niet meer afgeven...
Tijd voor een 2e Wii U in huis dan maar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
@dizzytal: uiteindelijk kan je ook lokaal 1 tegen 1 spelen, leuk om potjes Splatoon tegen je vrouw te spelen :)

Wel merk ik dat veel mensen het beasisprincipe van het spel niet doorhebben, maw. ze werken niet naar zoveel mogelijk inkt-dekking, maar gaan juist alleen maar iedereen doodschieten. Bij de tegenstanders is dit niet erg (heb al een paar potjes zo kunnen winnen) maar als je zelf zo iemand in je team hebt is het een stuk moeilijker te winnen.

Stiekem hoop ik dat Nintendo volgende week opnieuw gewoon een paar uur de demo open zet zodat we nog even kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door 90710 op 09-05-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

90710 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:44:
Wel merk ik dat veel mensen het beasisprincipe van het spel niet doorhebben, maw. ze werken niet naar zoveel mogelijk inkt-dekking, maar gaan juist alleen maar iedereen doodschieten.
Heb zelf niet gespeeld - dochterlief wilde gamepad niet afgeven :+ - maar dat viel me inderdaad snel op, lui die het spel als een gewone shooter spelen en perks of zo denken te krijgen voor kills ...
Spelen zelf ging heel soepel, geen enkele lag of wat dan ook. Games joinen ging snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494618

Ook zojuist even een uurtje net mogen genieten van dit spel. Ik had er eerlijk gezegd niet zo'n hoge verwachtingen van en na het eerste potje dacht ik al snel ik kap ermee, dit uurtje houd ik zo niet vol.

Maar al snel was ik hooked aan het spel en was het uurtje zo voorbij! Ontzettend veel lol kun je hieraan beleven. Ook de prijs valt me zeer zeker mee, € 35.

Iets in mij zegt echter dat er veel meer items in het spel komen waarvoor je uiteindelijk moet gaan betalen met echt geld. Zoals fatsoenlijke gear of een extra map o.i.d., hoewel ze hebben aangekondigd dat de aankomende updates gratis zijn. Maar zoals dat spul wat die Spike verkocht waardoor je een extra upgrade slot krijgt in je gear of de extra wapens, ik hoop dat dit alles met in-game geld te bekostigen is.

Ook vond ik de wat kinderlijke presentatie wel wat ergerlijk soms. Al met al lijkt me dit toch een spel waaraan ik flink wat lol kan beleven en zeer waarschijnlijk ook ga aanschaffen. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
90710 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:44:
@dizzytal: uiteindelijk kan je ook lokaal 1 tegen 1 spelen, leuk om potjes Splatoon tegen je vrouw te spelen :)
Ja, ik weet ' t maar over het algemeen is dat niet zo'n succes. Ik ben benieuwd of matchmaking in de finalversion een beetje goed is, dus dat je wel spelers van t zelfde niveau tegen elkaar krijgt. (Ja, ik heb de ND over Splatoon gezien, maar iedere ontwikkelaar zegt natuurlijk over hun eigenmatchmaking dat t perfect werkt) Bij deze game, die dus zelfs door de gamemechanics ook leuk is voor casualgamers die niets met een 'traditionele' shooter hebben is dat erg belangrijk anders zullen die snel afhaken ben ik bang.
Wel merk ik dat veel mensen het beasisprincipe van het spel niet doorhebben, maw. ze werken niet naar zoveel mogelijk inkt-dekking, maar gaan juist alleen maar iedereen doodschieten.
Tja, wat verwacht je... Ik denk dat de meeste mensen hooguit een uur hebben gespeeld i.v.m. de beperkte tijden. Ik richtte me vooral op het afstoppen van de spelers met rollers, terwijl mijn vrouw direct de roller pakte en inderdaad voornamelijk zoveel mogelijk probeerde te verven. Dat is denk ik ook direct dat wat deze game tot een succes kan maken bij alle soorten spelers. Wil je het benaderen als een shooter, kan dat wil je wat minder een 'echte' shooter spelen ga je verven en plet je af een toe een andere speler als je die tegen komt met je roller.

Ik verwacht eigenlijk nog wel ergens voor launch een uurtje te kunnen spelen. Het heeft me positief verrast dat er zo weinig problemen waren, althans hier, met de verbinding ik ben wel anders gewent.

Hier komt ie sowieso in huis, ik heb me goed vermaakt en denk dat er voldoende diepgang en tactiek in de game zit om hem lang speelbaar te houden. Nu maar hopen dat veel Wii-U bezitters er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Anoniem: 494618 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:31:
Iets in mij zegt echter dat er veel meer items in het spel komen waarvoor je uiteindelijk moet gaan betalen met echt geld. Zoals fatsoenlijke gear of een extra map o.i.d.,
Bepaalde gear vereisen Amiibo om bepaalde challenges te unlocken. Het halen van deze challenges resulteert dan in exclusieve gear.
hoewel ze hebben aangekondigd dat de aankomende updates gratis zijn. Maar zoals dat spul wat die Spike verkocht waardoor je een extra upgrade slot krijgt in je gear of de extra wapens, ik hoop dat dit alles met in-game geld te bekostigen is.
Spyke vraagt om 'Super Sea Snails', die je met 'Splatfests' kunt verdienen:
...'Splatfests'... These events will also include their very own ranking system, and based on a player's overall rank, a valuable item called a 'Super Sea Snail' may be received at the end of an event period allowing players to freshen up and improve their gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Nog wat opnamemateriaal van gisteren:

(Helaas maakt de YouTube-compressie de boel niet mooier op; M'n raw footage is stukken beter qua kwaliteit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Nieuwe Testfire:
Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/848f290110e3e09eef665b80196669e1/tumblr_noe8dhti781u3akyno1_1280.jpg
Middernacht voor ons (nacht van 23 op 24 mei).

Edit: Nieuw wapenfilmpje:

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 15-05-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Woei. De 1e heb ik gemist.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Splatoon krijgt blijkbaar een manga:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CFBJ11KUsAEPhwx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CDWPccKUMAADKfT.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CFFhzHIVEAAKKao.jpg
(via NeoGAF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Nintendo had afgelopen vrijdag een Splatoon promotieevenement in Santa Monica:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kgH6ZFCAH00]

[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 17-05-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Er is straks een 1 uur durende livestream van Splatoon hier op Twitch Er staat bij van 3pm tot 4pm PT.. (volgens mij is dat hier dan 0.00 uur.?)

*edit: hij staat nu online

[ Voor 18% gewijzigd door AstralizeR op 19-05-2015 08:31 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:08:

Middernacht voor ons (nacht van 23 op 24 mei).
Om 00:00 zaterdag 23 mei tot 01:00 zondag 24 mei dan?

Was even in de war toen ik de informatie bekeek die werd gegeven door http://www.xgn.nl/nieuws/...keert-volgende-week-terug
die zegt dat het om 12 uur 's middags begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Anoniem: 494618 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:19:
[...]

Om 00:00 zaterdag 23 mei tot 01:00 zondag 24 mei dan?
Strict genomen is die 00:00 al zondag, maar ja, het eindigt om 01:00 op zondag.

(De Japanners hebben een handigere manier van tijdsaanduiding, die zeggen bijv. dat een evenement plaatsvindt tussen 24:00 en 25:00. :p)
Was even in de war toen ik de informatie bekeek die werd gegeven door http://www.xgn.nl/nieuws/...keert-volgende-week-terug
die zegt dat het om 12 uur 's middags begint.
Die informatie is onjuist. Zie bijv. ook deze tweet van Nintendo UK. Voor de Britten begint 't om 11 uur 's avonds (op zaterdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, bedankt voor de opheldering. En idd, doe mij maar de Japanse tijdsaanduiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Zo wie kunnen we vanavond allemaal online verwachten? Ik heb afgelopen week de download gemist, wist niet dat er een test fase in zat. Deze week was hij weer beschikbaar en ik heb hem direct binnen gehaald.
Heb veel zin in de game en vind het leuk dergelijke korte spelletjes te spelen.
Als ik t goed begrijp zijn we vanaf 24:00 zaterdag nacht tot 01:00 zondag nacht welkom op de splatoon servers.
En opnieuw op zondag ochtend vanaf 05:00 tot 06:00?
Dat laatste ga ik ws niet redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
rieshjart schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:00:
En opnieuw op zondag ochtend vanaf 05:00 tot 06:00?
Dat laatste ga ik ws niet redden
Hoe kom je bij die tijd? Er is nog maar 1x een uur testtijd en dat is middernacht. Bij de vorige testfire was er wel een 5-6 tijdslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Zoiets staat op de site, maar dat heeft dus met tijdzones te maken en is hetzelfde event?

23/5 23:00-24:00 en AU/NZ(aest) 24/5 8:00-09:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Moeilijk he, tijdzones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
eerder vervelend. Als ze nou gewoon aangeven wanneer welke regio mag (+ normale tijden handhaven), is het sowieso duidelijker. D'r is nu teveel ruimte om dingen op je eigen manier te interpreteren :-/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het is niet per regio. Het is wereldwijd 1 uur lang op hetzelfde moment. Automatisch betekent dat dat 't voor sommige mensen overdag en voor anderen midden in de nacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
2 potjes kunnen spelen tot nu toe, maar daarna helaas geen verbinding meer kunnen krijgen.
Hoop dat ik zo nog een potje kan doen :(

Als plus punt heb ik mijn high score naar 18420 kunnen krijgen in Squid Jump...

[ Voor 23% gewijzigd door Hathor op 24-05-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Ik heb 2 of 3 potjes kunnen spelen sinds middernacht, maar op een gegeven moment draaide de boel weer (kwart voor 1?). Nintendo heeft blijkbaar vanwege de lange storing de Testfire met een uur verlengd tot 2 uur 's nachts, want ik kon spelen tot een paar minuten geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yep, ik kon spelen vanaf 1:10 tot 1:59. En om 0:03 ofzo even de tutorial gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Nadeel van dit alles is dat de capturesoftware op m'n pc nu 2 uur aan footage moet encoden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Ik had helemaal niet kunnen spelen :(. Na 30mimuten laadscherm op wachten andere spelers heb ik t maar opgegeven. Opnieuw opstarten resulteerde in helemaal geen verbinding met de servers. Dit beloofd iig niks goeds voor de officiële release. Jammer had het graag even willem uitproberen. Was iig niet gecharmeerd van de controls (met of zonder motion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Dit was een testfire, een stresstest. Het ging inderdaad hopeloos mis, maar aan de andere kant ging de vorige testfire vlekkeloos en reviewers hebben de afgelopen weken ook zonder problemen kunnen spelen.

Het is goed dat het juist nu mis gaat, en niet tijdens de launch (zoals in 2014 de gewoonte leek met een aantal big budget titels).

Edit: Over de controls, hoe lang heb je ze kunnen proberen? Vannacht had ik zelf in het begin moeite om weer te wennen sinds de eerste testfire. De eerste twee potjes vlak na middernacht gingen hopeloos slecht, totdat ik weer doorhad hoe ik het beste de gamepad kon vasthouden. In de verlenging toen de servers gefixt waren speelde ik weer als een paar weken geleden.

Ik speel trouwens met motion controls. Tijdens de downtime heb ik heel even (toen ik soms wel kon connecten) even in de tutorial zonder motion controls gespeeld, maar dat beviel me totaal niet.

[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 24-05-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij idem dito. Meteen om 12 uur online gekomen, één potje kunnen spelen en vervolgens een uur moeten wachten totdat ik weer verbinding kreeg.

Ik ben wel bang dat dit spel te snel gaat vervelen. Ik denk dat ik sowieso nog even ga wachten met mijn aanschaf totdat ze wat meer content hebben toegevoegd zoals ze hadden beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Ik heb 2x de tutorial gedaan daarmee bedacht dat t met motion wellicht lekkerder speelde, vervolgens 30m wezen wachten en t saaie minigame wezen spelen :p. Nee het is niet lang genoeg om een echt oordeel te geven, maar wilde t echte werk ook niet missen door de queue uit te gaan en meerdere malen de tutorial achter elkaar te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Wat footage van vannacht:

(YouTube's videokwaliteit is afschuwelijke :/)

Edit: Nog meer footage:

Edit 2:
Footage van GameXplain: In de eerste match, een bloedinktbad waarin Andre op een killing spree is.

[ Voor 52% gewijzigd door RayNbow op 24-05-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Zo dat zijn me wel skilz, ik moet nog goed oefenen zie ik ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313096

Kunnen aardig knallen die gasten! De Splatoon bundels zijn al in het wild gespot. NU de game nog. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Langzaam aan beginnen de reviews gepubliceerd te worden, maar het interessantste is dan wel deze tweet van Andre (van GameXplain):
@AndreSegers: "[Splatoon's] motion controls make quick responses impossible during combat" I think @arstechnica needs to watch some of my videos
Edit: paar reviews:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AL66YDgV0YM]

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 27-05-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Iemand 'm al in een winkel gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
De game niet, maar ik heb de Inkling Girl Amiibo al binnen (via de post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Via Twitter al een aantal voorbij zien komen, maar geen enkele post kwam vanuit Nederland.
Ik heb ze zelf gereserveerd bij de lokale Intertoys, ze verwachten het spel en de Amiibo's morgen binnen te krijgen en geven ze dan meteen mee. :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Iemand splatoon al in de winkels gespot vandaag?

* itsme gaat strakjes even wat winkels langs ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al wat meer bekend wanneer de DLC worden uitgebracht?

Zover heb ik alleen dit nog kunnen vinden:
Zomer periode - nieuwe mappen
Augustus - Ranked Battle 'Rainmaker'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

itsme schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:48:

Bart Smit even gecheckt net, nada nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:
[...]
Bart Smit even gecheckt net, nada nog.
Bij Toys Champ ook nog niet, vanmiddag mediamarkt eens proberen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Splatoon x Squid Girl crossover:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CGDffr6VAAA00cm.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CGDf3q4U0AA4Jsa.jpg:large

https://twitter.com/SplatoonJP/status/603728088208400385
https://twitter.com/SplatoonJP/status/603728499761885184

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 28-05-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-05 23:20
itsme schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:48:

Ja! Ik liep bij de MediaMarkt in Amersfoort binnen, waar een heel schap al vol stond met splatoon. Ze hadden ook één keer de special edition voor €44.95 (dat is 5 euro duurder dan het gewone spel is daar), die heb ik maar even meegenomen :9

offtopic:
De dag van Barts14 kan niet meer stuk :o

[ Voor 0% gewijzigd door Barts14 op 28-05-2015 17:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Don't know if lucky... Maar ik heb de Squid+Game bundel en de inkling boy en girl Amiibo binnen. :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
MM Amersfoort heeft hem iig al in de schappen. NedGame had in een mail staan dat ze hem ook beschikbaar hadden.

Maar MM met 3=2 actie is wel de goedkoopste optie (26,66 indien 3 items van 40 euro)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
* RayNbow is lui en haalt de game uit de eShop... :p

Scheelt me ook schijfjes wisselen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Even moeten pushen bij mediamarkt Heerlen om m uit t magazijn te krijgen en daarna dat ik de actie 3 voor 2 wilde doen maar is gelukt ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Meh, net vlak voor sluitingstijd de bart smit nog 's geprobeerd maar kreeg toch nul op het rekest. Morgen om 10u dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Waarom zijn er pas 2 maps te spelen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Elke vier uur zijn twee andere maps van de 5 beschikbaar. (zie Splatoon Direct in de TS vanaf 23:30). Zo word je gedwongen om op alle maps te spelen, wat ik wel een goede opzet vind om eerlijk te zijn.

[ Voor 98% gewijzigd door 90710 op 28-05-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ah okay, thanks. Ik heb er ook geen problemen mee :-)

Zit iig lekker tempo in de game. Snelle laadtijden, lekker korte potjes. Super geschikt om gewoon ff tussendoor te doen.

Me likey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
Kun je de game eigenlijk straks om 00:00 al spelen als je de digitale versie hebt besteld of wordt die pas morgen ochtend vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
De eShop wordt rond middernacht geüpdatet. Dus tussen twaalf en één uur moet je 'm kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Zo, 00:06 en nog een kwartiertje downloaden.. Ben benieuwd of de servers up&running en niet overbelast zijn...

Nou downloaden ging als een zonnetje, installatie was vervolgens zo gepiept.

Het eerste stukje is weer gelijk aan dat van de test fire, de tutorial voor de basiscontrols. Daarna even een stukje van de singleplayer gedaan. Die begint lekker eenvoudig, ( voor diegene die regelmatig gamen een beetje te eenvoudig, maar voor deze game en de brede doelgroep denk ik dat precies goed is) , zie t maar weer als een soort tutorial maar nu met wat meer gameplaytips.

Was leuk en krijg t idee dat er nog wel wat puzzelachtige uitdaging in kan zitten.

MP ging lekker vlot en soepel. In een klein kwartiertje drie ( of waren t nu vier) potjes kunnen doen op de twee maps. Geen lange wachttijden in de lobby, binnen no time acht spelers bij elkaar.

Qua gameplay gelijk aan de testfire ( kan ook niet anders natuurlijk) lekker snel, geen lange respawntijden, gewoon lekker verven. Zit in de eerste potjes 0,0 tactiek, iedereen speelt gewoon voor zichzelf. Maar opzich is dat (voor nu?) geen enkel probleem bij de game.

Eerste indruk is hartstikke goed, echt een aanrader wat mij betreft.

[ Voor 83% gewijzigd door dizzytal op 29-05-2015 07:36 . Reden: gameplay ervaring toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Is dit een prijsfoutje of niet?
Heb maar toch ff snel de Amiibo versie besteld! :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eLuDA7S.png

[ Voor 7% gewijzigd door Pherox006 op 29-05-2015 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 15:18
Gisteren spel gehaald bij de Mediamarkt en wat een leuk spel!
De hele avond mee bezig geweest :D Kan niet wachten op nieuwe maps.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pherox006 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 03:37:
Is dit een prijsfoutje of niet?
Heb maar toch ff snel de Amiibo versie besteld! :D
Dit is neem ik aan bij de Media Markt? Ik kijk al dagen lang op die website, maar het lijkt wel of ze via internet Splatoon niet doen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Anoniem: 494618 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:19:
[...]

Dit is neem ik aan bij de Media Markt? Ik kijk al dagen lang op die website, maar het lijkt wel of ze via internet Splatoon niet doen verkopen.
Gisteren even de Mediamarkt in Eindhoven binnengelopen, lagen er nog drie exemplaren waarbij de amiibo was inbegrepen. Ondanks dat ik er één elders had besteld kon ik het niet laten een exemplaar mee te nemen. Ik vreesde dat mijn eerdere bestelling niet zou arriveren. Nu heb ik er dus twee. Dus mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur even een bericht. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kevaai op 29-05-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

OK, geef maar toe, wie van jullie zit hierachter :

http://uk.businessinsider...n-game-stolen-2015-5?r=US

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
Mijn zoon heeft de demo gedownload. Nooit kunnen spelen, omdat er altijd als hij wilde spelen onderhoud aan de severs was. Zag gisteren aanbieding op het Wii U scherm langskomen € 34,99 als download, dan doen we dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vwb 'nooit kunnen spelen' ; je kon ook alleen maar spelen tijdens bepaalde data/uren, de Testfire events ... niet wanneer je zelf wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Anoniem: 494618 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:19:
[...]

Besteld op mediamarkt.be, op .nl was em er indd niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevaai schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Gisteren even de Mediamarkt in Eindhoven binnengelopen, lagen er nog drie exemplaren waarbij de amiibo was inbegrepen. Ondanks dat ik er één elders had besteld kon ik het niet laten een exemplaar mee te nemen. Ik vreesde dat mijn eerdere bestelling niet zou arriveren. Nu heb ik er dus twee. Dus mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur even een bericht. ;)
Toevallig, daar was ik gisteren ook :-) maar had haast en kwam voor iets anders.

Voor hoeveel werd ie daar verkocht? Ook voor 40 euro incl. Amiibo, net als hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Pherox006 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Besteld op mediamarkt.be, op .nl was em er indd niet nee
Voor meer mensen die dit willen bestellen op Mediamarkt.be:
quote: FAQ
Een bestelling geplaatst op mediamarkt.be wordt enkel in België geleverd of kan enkel in een Belgische Media Markt winkel worden afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GRUMBLER schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:48:
Mijn zoon heeft de demo gedownload. Nooit kunnen spelen, omdat er altijd als hij wilde spelen onderhoud aan de severs was. Zag gisteren aanbieding op het Wii U scherm langskomen € 34,99 als download, dan doen we dat wel.
Dit hele topic gaat bijna over de unieke tijdstippen waarbij de servers bewust pas online worden gezet van de demo, slimmerik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Anoniem: 494618 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Toevallig, daar was ik gisteren ook :-) maar had haast en kwam voor iets anders.

Voor hoeveel werd ie daar verkocht? Ook voor 40 euro incl. Amiibo, net als hierboven?
€ 49,99 ;)

Ik loop net even de plaatselijke Intertoys binnen, niets in het schap. Ik trotseer mijn schaamte en vraag het de medewerker. "Achter de kassa hebben we nog een doos met Splatoon". Helaas was het een aantal exemplaren van het spel en een enkele limited edition. Dus klaar voor vertrek roept een andere medewerker: "Én we hebben nog twee van die poppetjes in het magazijn". Schijnbaar de enige 2 die binnen waren gekomen en toevallig een 'boy' en een 'girl'. Toch nog mijn verzameling compleet. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Kevaai op 29-05-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel jammer dat het die Squid is die er standaard bij zit verpakt. Inkling Boy of Girl was leuker geweest, meer gedetailleerd t.o.v. zo'n groene vlek.

Ik denk dat ik toch maar de normale editie ga kopen binnenkort en dan liever die 15 euro extra besteed aan of een andere oudere Wii U game die ik al een tijdje wil spelen (iets uit de Batman of AC series) of aan een andere Amiibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Dan koop je de game toch los en de Amiibo ook :?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bij MM ?! Da's sterk, heb er net eentje gekocht voor €44,9599 ...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-wfqKR1Xn4NU/VWhroGONR9I/AAAAAAAABP4/YjBL5EtwXWw/s640/splatoon_mm.png

(sorry, is al unboxed :+ )

op de MM website staat €49,98 ... ?!

Hoe verwijder je de demo ? Gewoon verwijderen van USB storage met Settings, Data Management ?

[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 29-05-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zo, net even een splatoon + squid opgehaald bij de bart smit. De laatste zo te zien. Kreeg er ook nog een poster bij.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 29-05-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Goner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:04:
[...]

Bij MM ?! Da's sterk, heb er net eentje gekocht voor €44,95 ...

Dan breng ik hem terug ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kevaai op 29-05-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Jeetje, worden de prijzen van de Splatoon Amiibo nou zo opgedreven via internet of is er nu op de release dag alweer schaarste?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oef, FPS controls op een console is wel even wennen. Ik doe dat normaal met tobo + muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Het is geen FPS ;)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste