Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:56
Furt Purson Sjoetur? Klopt toch? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rofl :+ Third Person Shooter ;) En Gyro aiming werkt best lekker. Misschien voegen ze ooit nog WiiMote + Nunchuck toe (wishful thinking) zoals CoD Ghosts had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Eerste Amiibo ergernis te pakken. Die gasten op mijn plein in Splatoon hebben allemaal veel betere gear dan ik kan kopen in m'n winkeltje... Irritant (en dan bedoel ik niet wapens ;) )

Oh en het is grappig dat je een vriend kan joinen, maar kan best zijn dat je potje erna al weer uit elkaar getrokken wordt en er is geen enkele garantie dat je bij elkaar in het team zit. Daarnaast net 1 bizar potje gehad waarbij ons team 3 rollers had. Wanneer je tegenstander daar geen plan tegenover stelt, wat dus moeilijk gaat zonder enige vorm van communicatie, zijn ze behoorlijk kansloos...

[ Voor 52% gewijzigd door The PyroPath op 29-05-2015 22:30 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
The PyroPath schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:25:
Daarnaast net 1 bizar potje gehad waarbij ons team 3 rollers had. Wanneer je tegenstander daar geen plan tegenover stelt, wat dus moeilijk gaat zonder enige vorm van communicatie, zijn ze behoorlijk kansloos...
De tegenstander heeft geen communicatie nodig, gewoon iemand die goed is met de Splattershot Jr., zoals Andre van GameXplain. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Eindelijk wat tijd vrijgemaakt om het spel te spelen (buiten de Testfires om). Het spel is verslavend. :p

Heb nu ook wat meer tijd doorgebracht met de Splattershot Jr. en het gaat me steeds beter af (van de gewonnen potjes stond ik op #1 qua punten aantal). Tijdens de Testfires speelde ik vnl. met de roller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Who cares, je moet richten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Motion controls voor de Pro controller:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij hebben ze nu wat problemen al een paar keer disconnect gehad, volle lobby die op laden blijft staan...

Maar verder vind ik t matchmaking eigen lekker vlot, allen inderdaad jammer dat je niet uit de lobby kunt..

[ Voor 34% gewijzigd door dizzytal op 30-05-2015 09:50 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:34
Bah - ik kom met mijn KPN Thomson 789 Experia box niet door de matchmaking heen. Vreemd genoeg doet MK8 het wel online.

Na wat zoekwerk blijkt dit model Experiabox niet compatibel met de WiiU voor matchmaking servers. DMZ is niet beschikbaar voor mij als user, UPNP werkt niet, en Port Forwarding evenmin. Zojuist dus maar een nieuwe (v8 of v9) Experiabox besteld via KPN. Maandag nog eens proberen.

Het verbaast me overigens dat men bij KPN tegenwoordig zo moeilijk doet. Vroeger werden die modems gewoon per post opgestuurd, en kon je je oude modem later retourneren. Nu moet mijn oude modem persé met diezelfde koerier mee terug. Lekker dan als het nieuwe modem straks niet (goed) werkt... :(

Ik heb dus alleen pas singleplayer kunnen spelen. Grappig spel, maar ik hoop echt dat ze nunchuck / Wiimote controls toevoegen á la Metroid Prime Trilogy. WiiU gamepad met motion controls vind ik niet lekker werken - erg onnauwkeurig. Beide analoge sticks blijft behelpen, maar vind ik al iets beter.

[ Voor 66% gewijzigd door Flozem op 30-05-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond flink wat potjes gespeeld en die roller vindt ik toch wel geniaal bedacht.
Waar ik een stuk minder goed mee overweg kon was dat sluipschuttersgeweer. Een vizier zou het al een stuk aangenamer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Ik word debiel van die eindbaas. Staat niet in verhouding wat betreft moeilijkheid tot de rest van het spel, maar erger, HEEL DE TIJD DAT GELUL als je weer eens dood bent gegaan. ARGH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gekocht na lezen van wat reviews en kijken van een aantal vids, ik vrees dat ik als een dweil rond zal rennen want controller + mikken + ik is faal. Maar al doende leert men, toch? :)

De meeste reviews geven als negatieve punt dat er wat weinig content is, maar dat gaat vanzelf goedkomen dus dat boeit me nu niet echt. Daarnaast heb ik vandaag alle drie de amiibo's op kunnen pikken dus dat levert nog wat extra challenges op :) Ik ga me wel vermaken denk ik!

[ Voor 0% gewijzigd door Bundin op 31-05-2015 02:13 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bundin schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:10:
Gekocht na lezen van wat reviews en kijken van een aantal vids, ik vrees dat ik als een dweil rons zal rennen want controller + mikken + ik is faal. Maar al doende leert men, toch? :)
Toevallig kun je ook een dweil als wapen gebruiken :P (nouja een verfroller maar same difference.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens voor fans van lokale multiplayer en Gyro controls..

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2015/05/weirdness_the_second_player_can_have_motion_controls_in_splatoons_battle_dojo_mode/attachment/0/630x.jpg
Dit werkt. Vreemd genoeg.
One of our scientists has made a rather stunning discovery! From early reports, it appears to be a means of adding motion control to the controller of the player playing on the TV screen in Battle Dojo. On the controller selection screen for Battle Dojo, press and hold down on the +Control Pad, press and hold B, and then press ZR and ZL.
It seems a Wii Remote Plus is necessary to perform this incredible feat. This technique also appears to be possible when using a Classic Controller or Classic Controller Pro! When using a Wii U Pro Controller, first press ZL and ZR to select that as your controller, and then press the 2 Button on the Wii Remote Plus to activate it.
De omschrijving is niet geheel duidelijk: op een Wii U Pro Controller druk je eerst Omlaag op de D-pad en B in en houd je die ingedrukt. Daarna druk je ZR en ZL tegelijk in en je krijgt een "dingeltje" te horen. Druk dan op 2 op de Wii Remote en selecteer je wapens. Je kan dan aimen met de WiiRemote.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Zag net splatoon in de shop staan voor € 35,98 (aanbieding geld wanneer je de demo hebt gedownload). In de winkel ben je net iets meer kwijt met verzendkosten erbij.

edit: Vandaag (zondag) bij intertoys nog ff scherper: http://www.intertoys.nl/games/wii-u/splatoon-wii-u € 34,20

[ Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 03-06-2015 15:59 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Eind baas splatoon is niet te doen. Duurt veelste lang en te chaotisch waardoor je steeds dood gaat.

Na 1 uur proberen ben ik maar gestopt. Vrijwel niet te doen en 100x moeilijker dan de levels

Online kom ik alleen bij Japanse gamers terrecht. Dat is wel echt vaag

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 31-05-2015 14:13 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik geef het op met splatoon.
ik ben nu al 2,5 uur met de eindbaas bezig en gewoon niet te doen.

Zoveel frustatie nu om het uberhaubt nog te kunnen halen en opassen dat ik niet rage en mn wii u kapot maak :P

ik ga maar eens kijken hoe je een Wii game op de Wii u kut afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Disc d'r in en gaan met die banaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:35
CyBeR schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:38:
Disc d'r in, Wii Channel kiezen, kiezen voor beeld alleen op TV of TV&GamePad en gaan met die banaan :p
Even wat toegevoegd. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Pft, dat valt gewoon onder banaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Vermakelijk spel, ben alleen nog maar bezig geweest met de single player campaign, dat is een leuke puzzlegame/platformer combinatie. Tot zover houdt het me leuk bezig en de combinatie van twin stick + precisiewerk met motion controls is prima. Bevalt me in ieder geval beter dan alleen sticks als keyboard/mouse speler :) Binnenkort maar eens zien hoe de multiplayer eruit ziet, maar morgen eerst nog wat leveltjes solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Ik heb m ook maar gekocht (gezwicht door jullie en gameplay video's). Helaas via Marktplaats dus het duurt nog 1 a 2 dagen voordat ik hem heb. Is het makkelijk en/of aan te raden om online met tweakers te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:41:
Trouwens voor fans van lokale multiplayer en Gyro controls..

[afbeelding]
Dit werkt. Vreemd genoeg.
Zie RayNbow in "[Wii U] Het Splatoon Topic" voor de werking. :)

Deze setup...
spoiler:
...zie je trouwens ook terug in een van de sunken scrolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Het is een leuk spel, gisteren maar opgepikt icm inruil actie en nog een cadeaubon kon ik hem voor 8 euro niet laten liggen. Gisteren paar potje gedaan, gelijk was ik bang dat ik die motion controls moest gebruiken maar gelukkig, even in de settings gekeken en kon het uit zetten en nu net als een normale shooter spelen.

De game is erg leuk en verslavend wel nog wat weinig content inderdaad maar leuk om even tussendoor te doen nadat je andere games hebt gespeeld.

Helaas kan je nog geen teams maken met vrienden uit je lijst maar dat zal vast nog wel komen in een update. Een erg leuke game tot dusver en wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bijzonder vermakelijk spel, heb alle Amiibo's er ook bij kunnen scoren ^^

Ik ben ook benieuwd of er mensen samen spelen, als ik het goed zie kom je random in een team dus soms tegen elkaar.

Moet ook nog eens in al die gear opties duiken, gear heeft 1 bonus vast en tot 3 random bonussen als ik t goed zie. Zal even duren voordat een item de ideale combo geeft dus.

En wat een hoop verschillende mogelijkheden ook, eens kijken of ik daar een overzicht van kan vinden.

Hier dus:

http://splatoon.wikia.com/wiki/Gear_Abilities

:)

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 01-06-2015 08:47 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dit weekend gespeeld, erg vermakelijk. Online lijkt er een redelijk goede balans te zitten tussen matchmaking en de hoeveelheid potjes die je wint. Gelukkig ben je tegen hogere levels niet direct kansloos.

De "intro" met opstarten waarbij de op dat moment beschikbare arena's aangekondigd is wel een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Bizzarro schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:01:
Dit weekend gespeeld, erg vermakelijk. Online lijkt er een redelijk goede balans te zitten tussen matchmaking en de hoeveelheid potjes die je wint. Gelukkig ben je tegen hogere levels niet direct kansloos.
Dat ervaar ik anders. Gisteren, zeker toen het in Korea een uur of 9 was,niet anders als gematched met lvl20 koreanen die Splatoon inmiddels tot hun levensdoel hebben uitgeroepen. Ben uiteindelijk maar wat Amiibo missies gaan spelen omdat multiplayer gewoon echt niet leuk meer was. Hoop dat dat in de ranked battles
spoiler:
die je trouwens unlockt als je lvl10 bent
anders gaat.
De "intro" met opstarten waarbij de op dat moment beschikbare arena's aangekondigd is wel een beetje irritant.
Nogal. Het niet kunnen disconnecten uit de lobby ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Henk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Gisteren, zeker toen het in Korea een uur of 9 was,niet anders als gematched met lvl20 koreanen
Yep. Is meer match-fixing dan -matching ... eh, -making :o
Ben nog maar level 6 en kwam terecht in potjes met level 17, 18 die rondlopen met wapens waar ik nog maar van kan dromen.

Iets anders ; met 3 Splatooners in huis denk ik eraan om voor de gamepad zo'n high-capacity batterij te kopen. Mensen die daar ervaring mee hebben ??

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 01-06-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
epamel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:44:
Helaas kan je nog geen teams maken met vrienden uit je lijst maar dat zal vast nog wel komen in een update.
Dit bemoeilijkt het match-making en als het er ooit komt, dan alleen als de install-base groot genoeg is.
Henk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:12:
[...]

Dat ervaar ik anders. Gisteren, zeker toen het in Korea een uur of 9 was,niet anders als gematched met lvl20 koreanen die Splatoon inmiddels tot hun levensdoel hebben uitgeroepen.
Goner schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:45:
[...]

Yep. Is meer match-fixing dan -matching ...
Ben nog maar level 6 en kwam terecht in potjes met level 17, 18 die rondlopen met wapens waar ik nog maar van kan dromen.
Level zegt niet veel. Heb wel eens een paar keer op #1 gestaan boven een lvl 15+, terwijl ik toen nog onder lvl 7 was. Volgens mij was ik toen flink bezig met de Splattershot Jr. :p

(Jammer dat ik een aantal matches niet heb opgenomen.)

Op het moment gebruik ik de Aerospray MG. De range is best ruk, maar de firerate en de seekers zijn awesome. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
[...]

Yep. Is meer match-fixing dan -matching ... eh, -making :o

Iets anders ; met 3 Splatooners in huis denk ik eraan om voor de gamepad zo'n high-capacity batterij te kopen. Mensen die daar ervaring mee hebben ??
Ehhh, ik heb er ook al met een half oog naar zitten kijken, maar heb op dit moment mijn Gamepad maar gewoon aan een draad hangen @ een stopcontact in de buurt :P
RayNbow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Dit bemoeilijkt het match-making en als het er ooit komt, dan alleen als de install-base groot genoeg is.

Level zegt niet veel. Heb wel eens een paar keer op #1 gestaan boven een lvl 15+, terwijl ik toen nog onder lvl 7 was. Volgens mij was ik toen flink bezig met de Splattershot Jr. :p
Klopt, maar wat het wel zegt, is het aantal matches. Volgens mij moet je je lvl x1000 doen, en heb je het aantal punten dat je nodig hebt voor level up. Als je het een beetje goed doet, win je 1000p als je een match wint. Iemand die LVL 20 is, heeft dus iets van 200 potjes minstens gespeeld. En daar word je met lvl 7 met ±30 potjes op de teller tegen gematched. Nee, lekker :/

Wat ik graag zou willen is a la MK8, de mogelijkheid om te kiezen om lekker regiogebonden te gamen. Kunnen we al die overactieve Aziaten uitsluiten, en wat meer betrokken vloeken op die laffe Fransen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Henk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:53:
[...]

Klopt, maar wat het wel zegt, is het aantal matches. Volgens mij moet je je lvl x1000 doen, en heb je het aantal punten dat je nodig hebt voor level up. Als je het een beetje goed doet, win je 1000p als je een match wint. Iemand die LVL 20 is, heeft dus iets van 200 potjes minstens gespeeld. En daar word je met lvl 7 met ±30 potjes op de teller tegen gematched. Nee, lekker :/
Maar het aantal potjes zegt op zich ook niets. Zoals ik al zei, je kunt als low-level meer punten scoren dan een high-level.
Wat ik graag zou willen is a la MK8, de mogelijkheid om te kiezen om lekker regiogebonden te gamen. Kunnen we al die overactieve Aziaten uitsluiten, en wat meer betrokken vloeken op die laffe Fransen >:)
Ik rank wel eens hoger dan een Japanner, zo moeilijk is dat niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
RayNbow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:58:
[...]

Maar het aantal potjes zegt op zich ook niets. Zoals ik al zei, je kunt als low-level meer punten scoren dan een high-level.
Je mag toch hopen dat iemand met (meer dan, want erg optimistisch geschat) 200 potjes op zijn naam (200*3 minuten = 600min = 10 UUR), iets beter is geworden in de game dan iemand die er net 20 achter de kiezen heeft :P
Ik rank wel eens hoger dan een Japanner, zo moeilijk is dat niet. :+
Ik ook wel, maar, zeldzaamheidje. Het euforische gevoel is dan ook wel groot op zo'n moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ben nu zelf ook lvl 19 bijna 20 *ahum* en speel alleen maar met Splattershot jr. i.c.m. de Gyro controls wat echt iets is wat je onder de knie moet krijgen. De grootste ergernis is zoals jullie al zeggen, er is geen matchmaking alles is random, en de splatrollers met kraken *ugh*, maar daarvoor heeft de Splattershot jr. weer een bubbeler :) als je eens mee wilt spelen Nintendo ID: AstralizeR

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het is wel net een echte shooter hè ? Ik kom al regelmatig campers en spawn-killers tegen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Henk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:53:
[...]

Nah, ik zit op level 17 nu en naarmate 't level hoger wordt heb je meer punten nodig om een level omhoog te gaan. Om van 17 naar 18 te gaan, 25000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
CyBeR schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:20:
[...]

Nah, ik zit op level 17 nu en naarmate 't level hoger wordt heb je meer punten nodig om een level omhoog te gaan. Om van 17 naar 18 te gaan, 25000.
Dat betekent dus dat er nog meer speeluren in moeten gaan zitten :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yep. Maar vergeet niet dat spelen tegen mensen die beter zijn dan jij best een manier is om te leren wat je wel en niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Goner schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:28:
Het is wel net een echte shooter hè ? Ik kom al regelmatig campers en spawn-killers tegen ... :(
Sorry... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ze leren het vanzelf af ook. Je haalt namelijk punten door oppervlak te 'inken', een kill geeft afaik alleen maar punten als daardoor het poppetje uit elkaar splat en oppervlak met jouw kleur bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad, kills doen op zich niks voor je score. Maar: een dode squid kan niet inken en komt bij z'n spawn point uit (die in de meeste gevallen al z'n eigen kleur is) dus in dat opzicht doet 't wel wat.

Wel lollig overigens omdat je super jump points van de tegenstander ook kunt zien dus als je daar toevallig met je roller in de buurt bent kun je daar kort werk van maken. Gisteren had ik er twee tegelijk op die manier die naast elkaar jumpten :D

[ Voor 38% gewijzigd door CyBeR op 01-06-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
CyBeR schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:05:
Wel lollig overigens omdat je super jump points van de tegenstander ook kunt zien dus als je daar toevallig met je roller in de buurt bent kun je daar kort werk van maken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gnn6PXZ.png ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

https://twitter.com/NintendoUK/

Ranked Battle opens tomorrow! That was fast… #Splatoon

From tomorrow the rapid-fire N-ZAP ’85 weapon & a new stage called Port Mackerel are available for free in #Splatoon

[ Voor 73% gewijzigd door Goner op 01-06-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nintendo Zapper confirmed: https://youtu.be/-5kXsTAUEHw?t=467 (Nintendo Direct Micro van vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hm, bewegende items in die nieuwe map. Spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Saltspray Rig had ook al wat bewegende platforms. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mja maar dat waren lifts. Dit zijn dingen die over je heen kunnen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Er is ook een kraan met een platform dat over de map beweegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Eergisteren Splatoon gekocht. Wat blijkt, mijn vrouw is verslaafd. Ikzelf heb 4 potjes gespeeld en zij al tig. Ach ja. Geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

RayNbow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:45:
Er is ook een kraan met een platform dat over de map beweegt. :)
Oh? Die heb ik nog nooit gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Grappig dat commentaar op het willekeurig matchen binnen de potjes. Mijn zoontje vind het geen probleem en alleen maar tof als hij een level 20 speler onder zijn roller plet. Zelf is hij level 11 nu. Maar zal na weekend wat langzamer omhoog gaan natuurlijk.

Single player is toch ook best leuk. Beetje Galaxy gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
CyBeR schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:29:
[...]

Oh? Die heb ik nog nooit gezien :X
Ik ben er zelf nooit opgeklommen, maar ik zag het in een van de officiele Splatoon filmpjes. Ook tijdens de Testfire viel het me op dat er telkens een schaduw over het gebied heen bewoog.

Zie ook: You can get onto hanging moving platforms above the big top area in saltspray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Singleplayer gisteren uitgespeeld en daarna online gegaan. Toch te weinig maps helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

RayNbow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Ik ben er zelf nooit opgeklommen, maar ik zag het in een van de officiele Splatoon filmpjes. Ook tijdens de Testfire viel het me op dat er telkens een schaduw over het gebied heen bewoog.

Zie ook: You can get onto hanging moving platforms above the big top area in saltspray
Heb net gekeken en idd, dat moet kunnen maar je moet er wel wat moeite voor doen. En als roller heb je er niet echt wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ach, er is weer een map bijgekomen en het gaat naar een stuk of 10 in de komende tijd volgens de info in de Prima guide. Ik zie het voorlopig wel goedkomen en hoop vooral dat over een maand nog genoeg mensen spelen om te lange queues te voorkomen.

Maar dit is na CS in een ver ver veleden en TF2 wat meer recent de eerste niet-coop shooter die ik online speel. Met een controller nog wel :o En ik vermaak me best, hoewel ik de singleplayer ook erg vermakelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem

Ja, ik. Bevalt goed, de pad gaat merkbaar langer mee - zatop voor een intensieve avond gamen. Waar de meegeleverde batterij al na een uurtje of twee leeg is, gaat deze met gemak twee keer zo lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Flozem schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Ja, ik. Bevalt goed, de pad gaat merkbaar langer mee - zatop voor een intensieve avond gamen. Waar de meegeleverde batterij al na een uurtje of twee leeg is, gaat deze met gemak twee keer zo lang mee.
Twee uur maar? Hier gaat de originele makkelijk vijf uur meer.
Wel de helderheid van het scherm omlaag gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
horizon1978 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:26:
[...]

Twee uur maar? Hier gaat de originele makkelijk vijf uur meer.
Wel de helderheid van het scherm omlaag gezet.
Daarom schrijf ik "intensief gebruik". Punt is dat de vervangende batterij twee keer zo lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang hebben jullie er over gedaan om Splatoon single player uit te spelen?

Op howlongtobeat staat dat deze uit te spelen is binnen 3,5 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren mijn vrouw ook maar eens richting de single player gestuurd om te oefenen met richten etc. Uiteindelijk heb ik de singleplayer maar gedaan. :D

Het valt me op dat er weinig tactisch gespeeld wordt door veel mensen. Of ze nu hoog of laag level zijn.
Terwijl er best heel tactisch gespeeld kan worden.
Bijvoorbeeld een roller en iemand als backup om de andere squids af te knallen. Een roller alleen is dead meat als die iemand met een wapen tegen komt.
Op dat gebied is een communicatie mogelijkheid wel heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Flozem schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:24:
[...]

Daarom schrijf ik "intensief gebruik". Punt is dat de vervangende batterij twee keer zo lang mee gaat.
Dat die langer meegaat ok, maar vijf uur is hier ook intensief gebruik (bv Splatoon dus).

Single player binnen 3,5 uur? Zou kunnen als je meteen alle level designs doorhebt. De levels zijn inderdaad niet super lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Ik hoorde dat mensen hier uren bezig waren met de eindbaas. Dus ik denk dat het wel iets langer is dan 3.5 uur. Ik hoop het in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arunia schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:51:
Een roller alleen is dead meat als die iemand met een wapen tegen komt.
Op dat gebied is een communicatie mogelijkheid wel heel interessant.
Nou, zó kansloos ben je niet als roller hoor. Ik duik meestal snel onder als ik merk dat er een schutter me in het vizier heeft. Vaak zitten ze wat hoger (campers), dus muurtje verven, omhoog zwemmen en 'splat' :+
Heb nu ook de Kraken, maar heb 'm nog niet helemaal door.
Maar inderdaad, beetje communicatie zou niet weg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 02-06-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Maar het is vaak zo snel binnen het spel dat als je zou communiceren het tien seconden later weer heel anders uitziet.

En over campers, tja, als je met een sniper-achtige rifle speelt zul je wel moeten. Daar ben je kansloos mee in een snel gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Dit hele topic gaat bijna over de unieke tijdstippen waarbij de servers bewust pas online worden gezet van de demo, slimmerik ;)
Als je daar niet van op de hoogte bent of daarover niets hebt gelezen dan is je dat gewoon niet duidelijk. En snap je dus totaal niet waarom hij die demo nimmer kon spelen op de servers. |:(
Maar mijn zoon heeft het spel gekocht in de e-shop, was in no time level 11 en heeft veel plezier dus ja topspel voor hem. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

GRUMBLER schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:11:
[...]

Als je daar niet van op de hoogte bent of daarover niets hebt gelezen dan is je dat gewoon niet duidelijk. En snap je dus totaal niet waarom hij die demo nimmer kon spelen op de servers. |:(
't stond ook vrij groot in beeld…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Echt niet gezien, zal wel aan ons liggen dan.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door GRUMBLER op 02-06-2015 15:10 . Reden: tja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Anderen er ook last van dat ranked veel disconnects heeft?
Met gewone turf war is niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
horizon1978 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:07:
Anderen er ook last van dat ranked veel disconnects heeft?
Met gewone turf war is niets aan de hand.
Geloof me, met de turfs heb ik ze ook al gezien, meer dan leuk was. Even een pauze nemen en later nog een keer proberen hielp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Mooi - mijn Experiabox v9 is binnen. Ik kan eindelijk middels matchmaking online spelen. Eerste drie potjes bevielen goed: de eerste shooter waarbij ik niet vloek wanneer ik word afgeknald. :)

Nu het volgende probleem:

Vrouwlief wil tv kijken... Is er een off tv setting, of hebben ze daar bij Nintendo niet aan gedacht? |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Flozem op 02-06-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flozem schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:08:

Vrouwlief wil tv kijken... Is er een off tv setting, of hebben ze daar bij Nintendo niet aan gedacht? |:(
Off tv zit niet in dit spel, ik denk dat het voor online niet te doen zou zijn met enkel een Gamepad. Gezien je dan geen kaart hebt en geen hyper jumps kan maken. Wel heb je asynchrone multiplayer (1 speler op TV, één op GamePad) dus technisch moet het mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ik heb gisteren die Battle Dojo geprobeerd, maar wat werkt dat kut zeg. Met je pro controller op TV mis je de motion controls, met je gamepad met motion controls schud je beeld alle kanten op omdat je er zelf mee zit te zwaaien. Nee, dan liever bij iedereen alle motion controls uit en 4 player goldeneye style. Hoop echt dat dat er nog ingepropt wordt, Nintendo is _juist_ zo leuk vanwege alle local multiplayer functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Net even ranked battle met splat zones gedaan. Daar heb je dus helemaal niks aan een roller en met een gun moet je toch echt motion gebruiken wil je een beetje kunnen richten, dus da's even wennen. Wel superleuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, mijn vrouw had net een potje waar de tegenstander maar 8,8% had. Needless to say, dat ging lekker.
Werd ook best samengewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:39:
[...]

Off tv zit niet in dit spel, ik denk dat het voor online niet te doen zou zijn met enkel een Gamepad. Gezien je dan geen kaart hebt en geen hyper jumps kan maken. Wel heb je asynchrone multiplayer (1 speler op TV, één op GamePad) dus technisch moet het mogelijk zijn.
Meh... Ik heb die kaart nog niet eens gebruikt. En zo groot zijn die arena's niet dat ik moet jumpen... Dat kan mijns inziens overigens allemaal heel goed zonder touchscreen geregeld (meerdere pc shooters hebben dit). Qua score kon ik wel mee overigens. :p

Het had toch wel de keuze van de gebruiker mogen zijn om wat belemmeringen voor lief te nemen. Ook tijdens online gameplay. Het lijkt me eerder op een smoes van Nintendo om die gamepad te rechtvaardigen, waarbij ik juist off tv de toegevoegde waarde vindt boven "het tweede scherm".

Jammer - dit betekent dat ik Splatoon minder vaak kan spelen dan ik zou willen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Flozem schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:47:
[...]

Meh... Ik heb die kaart nog niet eens gebruikt. En zo groot zijn die arena's niet dat ik moet jumpen... Dat kan mijns inziens overigens allemaal heel goed zonder touchscreen geregeld (meerdere pc shooters hebben dit). Qua score kon ik wel mee overigens. :p
Bij splat zones is 't anders verdomde handig om te kunnen jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Handig en persé nodig, zijn twee verschillende dingen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ligt eraan of je wilt winnen of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Wat een vette game is dit toch! :9

Singleplayer is behoorlijk eenvoudig, ik denk dat ik die in ongeveer 4 uurtjes had uitgespeeld, desondanks wel vermakelijk. Bij de multiplayer probeer ik met de Splattershot Jr. een baas te worden, die "protection bubble" is zo lekker wanneer iemand denkt je te splatten. Dat matchmaking werkt ook lekker vlot, weinig wachttijden in tegenstelling tot andere games.

Ik heb ook alle 3 de amiibo's maar ik het vertik het om ze uit de verpakking te halen. Slechts 3 kostuums is iets te karig als je het mij vraagt.

Toch heb ik nog een vraag; het is toch zo dat iedere speler andere gear in zijn of haar winkels heeft hangen? Wil je die gear van iemand anders hebben dan moet je naar die freak in de back alley en betaal je een hoger bedrag. Heeft iemand dit al geprobeerd? (Ergens gelezen btw)

[ Voor 20% gewijzigd door Kevaai op 03-06-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Geen idee van die andere gear. En de amiibo challenges zijn wel leuk. Met het meisje moet je alles met de sniper rifle doen, met de jongen met de roller en met de squid gaat het om de snelheid.

En de jump-optie in arena's kan inderdaad het verschil maken tussen winst en verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Kevaai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:54:
Toch heb ik nog een vraag; het is toch zo dat iedere speler andere gear in zijn of haar winkels heeft hangen? Wil je die gear van iemand anders hebben dan moet je naar die freak in de back alley en betaal je een hoger bedrag. Heeft iemand dit al geprobeerd? (Ergens gelezen btw)
In principe moet de gear in de winkels elke dag wisselen (lees: 24 uur) het kan zijn dat er toch items tussen hangen die je al hebt gekocht. Als je gear van een ander wilt kopen wees bereid er de hoofdprijs voor te betalen, Spike vind soms gear met al 2 sloten gevuld en vraag zonder blikken of blozen 30k voor zoiets.
...en dan nog eens 30k als je je 4 slot item wilt "respeccen" :+

Ben benieuwd of de nog te onthullen mode 'Rainmaker' je veel extra cash op gaat leveren, want zo vliegt het je beurs uit.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Flozem schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:08:
Daar heb je je 'Mancave' toch voor :+
Ik heb op zolder een 22" TV staan met de Wii U, DVD speler, Digitenne en mediaplayer eraan. Moet het alleen delen met dochters die ook graag gamen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
AstralizeR schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:08:
[...]

In principe moet de gear in de winkels elke dag wisselen (lees: 24 uur) het kan zijn dat er toch items tussen hangen die je al hebt gekocht. Als je gear van een ander wilt kopen wees bereid er de hoofdprijs voor te betalen, Spike vind soms gear met al 2 sloten gevuld en vraag zonder blikken of blozen 30k voor zoiets.
...en dan nog eens 30k als je je 4 slot item wilt "respeccen" :+

Ben benieuwd of de nog te onthullen mode 'Rainmaker' je veel extra cash op gaat leveren, want zo vliegt het je beurs uit.
Bedankt, was er niet van op de hoogte dat die kleding per dag wisselt. Was al een aantal dagen niet meer in de winkel geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kevaai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:54:
Ik heb ook alle 3 de amiibo's maar ik het vertik het om ze uit de verpakking te halen. Slechts 3 kostuums is iets te karig als je het mij vraagt.
Aan de achterkant onderaan zit een kartelrand in t plastic, die met een stanley mes doorsnijden, dan met een pincet de sticker er onderuit vissen.

Scannen door t doosje heen ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
itsme schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Aan de achterkant onderaan zit een kartelrand in t plastic, die met een stanley mes doorsnijden, dan met een pincet de sticker er onderuit vissen.

Scannen door t doosje heen ;)
Het is zonde om voor een enkel kostuum de verpakking open te maken. Ook al is het op die manier. Mocht ik ze ooit slijten (waarschijnlijk bij overlijden) dan leveren ze een aantal centen meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Nintendo moet echt met een ToyBox-achtige Amiibo game komen, gewoon gratis in de eShops. Scan een Amiibo om 'm te unlocken speel - level je Amiibo - scan je Amiibo opnieuw om op te slaan. Maar ik verwacht zoiets pas wanneer er genoeg Amiibo-kaarten uit zijn

Er is trouwens een update (1.2.0) voor Splatoon uitgebracht:
Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:35:
offtopic:
Nintendo moet echt met een ToyBox-achtige Amiibo game komen, gewoon gratis in de eShops. Scan een Amiibo om 'm te unlocken speel - level je Amiibo - scan je Amiibo opnieuw om op te slaan. Maar ik verwacht zoiets pas wanneer er genoeg Amiibo-kaarten uit zijn

Er is trouwens een update (1.2.0) voor Splatoon uitgebracht:

[...]
agreed.

Ze doen er op dit moment veel te weinig mee. En het viel me op dat als je een amiibo gebruikt in Smash, dat deze in een ander spel leeg gehaald wordt. Je kunt ze schijnbaar niet koppelen aan meerdere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amiibo hebben idd maar ruimte voor één savegame. Dat is vooral te danken aan technische beperkingen van NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dat is balen van die ene savegame ... met 3 m/v in huis die Splatoon spelen. Nou ja, dan ieder maar 1 Amiibo.
Kevaai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:26:
[...]
Mocht ik ze ooit slijten (waarschijnlijk bij overlijden) dan leveren ze een aantal centen meer op.
Toch leuk voor je erfgenamen ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 03-06-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Kevaai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:26:
[...]

Het is zonde om voor een enkel kostuum de verpakking open te maken. Ook al is het op die manier. Mocht ik ze ooit slijten (waarschijnlijk bij overlijden) dan leveren ze een aantal centen meer op.
Dan heb je ze hopelijk wel uitgestald zodat je ze vaker kan bekijken want anders is het ook maar suf. Toch? Behalve voor eventueel nageslacht dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
horizon1978 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Dan heb je ze hopelijk wel uitgestald zodat je ze vaker kan bekijken want anders is het ook maar suf. Toch? Behalve voor eventueel nageslacht dan. ;)
Vind het gewoon zonde van die € 40,00 voor 3 schamele kostuums. De 3 amiibo's zijn op dit moment makkelijk te slijten voor een hoger bedrag. ;) Ik vond ze echter te tof om te laten liggen.
Waarschijnlijk vergeet ik ze over enkele weken of maanden te verpatsen en liggen ze ergens onder een laag stof.

[ Voor 16% gewijzigd door Kevaai op 03-06-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Kevaai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:42:
[...]

Vind het gewoon zonde van die € 40,00 voor 3 schamele kostuums. De 3 amiibo's zijn op dit moment makkelijk te slijten voor een hoger bedrag. ;) Ik vond ze echter te tof om te laten liggen.
Waarschijnlijk vergeet ik ze over enkele weken of maanden te verpatsen en liggen ze ergens onder een laag stof.
Los van die savegames, unlocken die amiibo een hele zwik challenges he. En als je die uitgespeeld hebt, _dan_ krijg je die items.

Het is dus niet zo dat je er wat items bij krijgt, en het daar mee moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Tipje voor de splatoon eindbaas:

spoiler:
Leer de routine kennen. Wat schiet hij, en wanneer. Uiteindelijk draait het niet om hoe vaak je hem raakt met die handen, maar hoe ver je hem terug drijft, en uiteindelijk raakt met die grote bollen met inktvis tentakels (die matrix achtige dingen). Blijven pushen en vooruit blijven rammen gaan zeg maar. Pas wel op dat je niet te dichtbij komt, dan maak je het anticiperen moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:35:
Dat is balen van die ene savegame ... met 3 m/v in huis die Splatoon spelen. Nou ja, dan ieder maar 1 Amiibo.
Splatoon schrijft niet naar de Amiibo. Dus dan kan je 'm zo vaak gebruiken als je maar wil :)

Zie voor meer info deze pagina:
http://www.nintendo.com/amiibo/compatibility

Momenteel hebben alleen SSB en MarioParty 10 schrijfrechten. En die laatste alleen voor Amiibo van Super Mario-karakters. (zowel de SSB als MP10 Amiibo)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:42:
[...]
Splatoon schrijft niet naar de Amiibo. Dus dan kan je 'm zo vaak gebruiken als je maar wil
Toch eens proberen dan ... je moet de Amiibo in Splatoon nl wel aan een account hangen en een naam geven, dus vraag me af of daarna een andere gebruiker dat nog een keer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat is idd wel zo. Ik weet idd niet wat er gebeurt als je met een andere Wii U gebruiker inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het kan iig niet terwijl ze in de doos zitten kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
Nee er zit specifiek een stuk metaal tussen om scannen vanuit de doos te voorkomen

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vroeg me al eerder af waar dat voor is toen ik die metalen sticker zag.
Zijn ze bang dat mensen met hun Gamepad naar de winkel gaan om Amiibo's te scannen terwijl de Wii U thuis staat 8)7
edit: smiley betekent dat ik ook weet dat communicatie na 3 meter al ophoudt :+

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 03-06-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Goner schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:
Vroeg me al eerder af waar dat voor is toen ik die metalen sticker zag.
Zijn ze bang dat mensen met hun Gamepad naar de winkel gaan om Amiibo's te scannen terwijl de Wii U thuis staat 8)7
Dat werkt niet, want die gamepad moet met de Wii U kunnen communiceren. Het is meer tegen bijvoorbeeld het poppetje online bestellen, scannen, terugsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou ze met een New Nintendo 3DS (XL) kunnen scannen, die kan je gewoon meenemen de winkel in.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste