Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja heerlijk, jammer dat Domino's die weer uit het assortiment heeft gehaald.RayNbow schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:07:
Beter Splatfest idee: satesaus op een pizza, ja of nee?
Ik heb trouwens gekozen voor pizza's zonder ananas. Maar ik vraag me af of ik dit spel nog vaak genoeg wil spelen. Een nieuwe modus of een Europese server zou mijn aandacht wel weer trekken. Nu verleg ik mijn aandacht liever naar andere games of (verplicht) naar mijn vriendin.

Enfin, erg weinig gespeeld vandaag.
Meer anti-ananas spelers. En met mijn eigen account veel gewonnen voor pro-ananas maar kids hebben meer gewonnen als anti-ananas.
Dat heeft de EU splatfest ook.horizon1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:03:
VS heeft ook veel mindere gebieden. Als je reddit leest heeft VS splatfest best vaak last van lag en disconnects.
Misschien zijn die jappen zo slecht nog niet

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
- Schoonmaken/uitzuigen ventilator openingen (Nog steeds ruk)
- Wired connectie ipv Wireless (Nog steeds ruk)
- Meer ruimte geven aan de WiiU (Nog steeds ruk).
Ik heb dus besloten een teardown van me WiiU te gaan doen. Dit moet namelijk wel hitte gerelateerd zijn. ik zie verder geen oplossing. (Garantie is er echt allang al af). Ik zal denk ik t/m de optical drive moeten demonteren

edit: Ho..wacht..Mei 2014..het kan nog

[Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 14-12-2015 05:42]
Alleen in Splatoon ? Of ook andere games ?Max|Burn schreef op maandag 14 december 2015 @ 05:31:
Ok. Ik heb nog steeds dikke framedrops met Splatoon..
Met de browser een speedtest doen (als die dat aankan) ..
Heb je smash? Trekt ook wel zwaar online.

[Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 15-12-2015 05:01]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Het lijkt erop dat de inlogdienst van het Nintendo Netwerk plat ligt.
https://gamesdonequick.com/schedule
http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Afgelopen splatfest alleen met de nieuwe octobrush gespeeld. Ben fan.
Bayonetta 2 echter nog niet aangeraakt. Kinderen hebben heel het weekend Splatoon zitten spelen, en ik heb dit ook gedaan nadat de kinderen naar bed gegaan zijn. Ben vooral met de singleplayer bezig (moet nu naar laatste eiland, tenzij er nog een compleet nieuwe map achter komt?), maar multiplayer is ook wel leuk. Wel valt het op hoe enorm gemakkelijk de tegenstand vaak is. Ik eindig steevast eerst of tweedes, terwijl ik toch enorm moet wennen aan die motion controls: Gewoon veel kleine kinderen (zoals de mijne

Wel vaag, de eerste avond vonden we een "splatfest" multiplayer mode terug waarbij je voor een team moest kiezen, 1 dag later is die spoorloos verdwenen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je wordt adv. je level ingedeeld. In het begin is je level laag dus speel je veel tegen mensen met een laag level. Waardoor je dus makkelijk 1e of 2e wordtboe2 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:22:
Zo, kinderen hebben met nieuwjaarscentjes een WiiU gekocht: de bundel met Mario Kart en Splatoon. Voor mezelf ook Bayonetta 2 meegebracht omdat ik een grote fan van deel 1 was.
Bayonetta 2 echter nog niet aangeraakt. Kinderen hebben heel het weekend Splatoon zitten spelen, en ik heb dit ook gedaan nadat de kinderen naar bed gegaan zijn. Ben vooral met de singleplayer bezig (moet nu naar laatste eiland, tenzij er nog een compleet nieuwe map achter komt?), maar multiplayer is ook wel leuk. Wel valt het op hoe enorm gemakkelijk de tegenstand vaak is. Ik eindig steevast eerst of tweedes, terwijl ik toch enorm moet wennen aan die motion controls: Gewoon veel kleine kinderen (zoals de mijne) die online spelen?

Splatfests zijn speciale events die regelmatig op de zaterdag gehouden worden.Wel vaag, de eerste avond vonden we een "splatfest" multiplayer mode terug waarbij je voor een team moest kiezen, 1 dag later is die spoorloos verdwenen
Wanneer je level 10 bereikt kan je meedoen aan Ranked Battles. Hierbij geldt een indeling naar prestatie: van C- tot S+. Wanneer je rank S bereikt wordt de tegenstand écht pittig. Vooral door de stormvloed aan getalenteerde Japanners. In Regular Battles (Turf War) krijg je tegenstand van spelers die ongeveer hetzelfde speelniveau hebben (een uitzondering daargelaten).boe2 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:22:
Zo, kinderen hebben met nieuwjaarscentjes een WiiU gekocht: de bundel met Mario Kart en Splatoon. Voor mezelf ook Bayonetta 2 meegebracht omdat ik een grote fan van deel 1 was.
Bayonetta 2 echter nog niet aangeraakt. Kinderen hebben heel het weekend Splatoon zitten spelen, en ik heb dit ook gedaan nadat de kinderen naar bed gegaan zijn. Ben vooral met de singleplayer bezig (moet nu naar laatste eiland, tenzij er nog een compleet nieuwe map achter komt?), maar multiplayer is ook wel leuk. Wel valt het op hoe enorm gemakkelijk de tegenstand vaak is. Ik eindig steevast eerst of tweedes, terwijl ik toch enorm moet wennen aan die motion controls: Gewoon veel kleine kinderen (zoals de mijne) die online spelen?
Wel vaag, de eerste avond vonden we een "splatfest" multiplayer mode terug waarbij je voor een team moest kiezen, 1 dag later is die spoorloos verdwenen
Afgelopen weekend vond er tussen vrijdag 19:00 uur en zaterdag 19:00 uur een Splatfest plaatst. Hierbij kan je Super Sea Snails verdienen. Deze kan je inleveren bij Spike om zo een extra slot voor een bepaalde uitrusting (gear) vrij te spelen. Vanaf level 20 kan hij ook de eigenschappen (abilities) van een kledingstuk geheel willekeurig veranderen. Een bepaald kledingstuk heeft echter ook een verhoogde kans op een bepaalde eigenschap. Krak-on heeft bijvoorbeeld een verhoogde kans op Swim Speed Up en een verlaagde kans op Defense Up. Squidforce heeft weer een verhoogde kans op Damage Up en een verlaagde kans op Ink Saver (Main). Als je competitief wil spelen is het belangrijk om gear en wapens goed op elkaar aan te laten sluiten.
* boe2 hoopt op singleplayer DLC in de toekomst
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De singleplayer was voor mij een manier om de besturing en de mogelijkheden te leren kennen (met de bijkomstigheid dat je hiermee de Aerosprays en Dynamo Rollers kan ontgrendelen). Vond het eigenlijk wel goed dat de singleplayer niet al te lang was. Hierdoor kan je je volledig storten op de multiplayer (waarvoor het spel zich ook eigenlijk leent).boe2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:38:
Ok, singleplayer uitgespeeld. Laatste bossfight was erg entertainend (veel falen, maar iedere keer word je beter, zoals het hoort), maar was desondanks wat teleurgesteld. Deels omdat de singleplayer content enorm kort is, maar ook om hoe abrupt het eindigt. Win het gevecht, Squid girls doen nog een zegje, en dan sta je terug in het hoofdmenu. Heb de indruk dat de singleplayer content er maar achteraf bijgeplakt is omdat ze moeilijk een multiplayer-only spel konden verkopen.
* boe2 hoopt op singleplayer DLC in de toekomst

Ik ben inmiddels level 44 en heb een S-rank.

Ik heb voor I play like a Barbarian gekozen aangezien 80% (gevoelsmatig) voor team I play like a Ninja kiest. Ik wil lekker door kunnen spelen in plaats van lange wachttijden in de lobby.
Ik speel trouwens ook als een échte Barbaar.

Ik ben ook voor Barbarian gegaan, puur omdat het de underdog is. Als je rondkijkt op het Plaza, zie je bijna iedereen team Ninja supporteren

Dat is niet stiekem hoor, dat krijg je gewoon te zien.boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:
Ach, ik heb gelezen dat het spel stiekem spelers uit hetzelfde team tegen elkaar zet als er niet meteen genoeg spelers uit het rivaliserende team kunnen gevonden worden, zodat niemand ooit lang moet wachten.
Yep, ben ook voor Barbarian gegaan, zo speel ik Splatoon gewoon. In "echte" shooters ben ik veel tactischer
bezig, maar hier ga ik echt lós !
Het spel zal eerst gaan zoeken naar een beschikbaar Barbaar-team voordat hij je koppelt aan een Ninja-team. Dus de wachttijden in de lobby zullen langer zijn. Toen ik bij Team Tidy - 44% (vs Team Messy - 56%) zat had ik binnen 2 uur rank King gehaald. Toen ik bij Team Anti-pineapple zat - 62% - duurde dat aanzienlijk langer.boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:
Ach, ik heb gelezen dat het spel stiekem spelers uit hetzelfde team tegen elkaar zet als er niet meteen genoeg spelers uit het rivaliserende team kunnen gevonden worden, zodat niemand ooit lang moet wachten.
Ik ben ook voor Barbarian gegaan, puur omdat het de underdog is. Als je rondkijkt op het Plaza, zie je bijna iedereen team Ninja supporteren
[Voor 4% gewijzigd door Kevaai op 26-01-2016 10:57]
1 potje gespeeld, daarna alleen maar "waiting for team Barbarian" of "waiting for opponents" en dan "not enough players joined the battle ."
[Voor 10% gewijzigd door Goner op 30-01-2016 21:01]
Zeven potjes, 1x tegen barbaren...

Maar verschil is deze keer heel erg groot.
[Voor 22% gewijzigd door horizon1978 op 31-01-2016 09:07]
En in ander nieuws, er was dit weekend een concert:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u99z1MIhUTk]
Drie keer verloren van ninja's nooit van barbaren.

He comments on how almost one year ago they deputed Splatoon for the first time on stage and that they owe the progress and success of the team over that time thanks to people like the ones gathered there, the ones who unfortunately were unable to participate there, and everyone watching the stream at home for their constant support and encouragement.
I can't quite gather the middle portion but he goes on to comment again that the only reason Splatoon came as far as it has is thanks to players like the ones he's looking out at right now and has been thinking about ways he can express his appreciation. "I know we announced that the content updates were going to end in January, but it's possible we might be able to do something more in the future. (What a huge announcement!) Just please give us some time. We hope you'll continue to enjoy Splatoon and the Squid Research Lab!"
Als je de resultaten ziet verklaart het ook meteen de lange wachttijden voor Ninja spelers:
Je moet een andere URL gebruiken als je zut van imgur wilt embedden.boe2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:30:
Zat in Team Barbarian, best een....interessante ervaring. Nieuwe persoonlijk record: 16 wins na elkaar, en altijd direct matches gevonden.
Als je de resultaten ziet verklaart het ook meteen de lange wachttijden voor Ninja spelers:
[afbeelding]

Had aanvankelijk vroeg zaterdagavond wat team-building problemen, maar later en op zondag ging alles redelijk soepel. Toch behoorlijk wat gewonnen, Champion gehaald en van 23 naar 24 gegaan zonder echt héél veel potjes te doen.
Nu weer 's met de single-player aan de slag voor die scrolls en de bijbehorende wapens.
Bij momenten begon ik te twijfelen of ik wel Turf Wars aan het spelen was, met het halve vijandige team aan het campen met snipers ipv verf te verspreidenGoner schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:02:
Hier thuis 2 x team Barbarian ... zo te zien voelt iedereen met zo'n sniper-rifle zich Ninja

[Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 01-02-2016 10:26]
En de officiele video op Nintendo's kanaal:RayNbow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:22:
En in ander nieuws, er was dit weekend een concert:
[video]
Vrijwel hetzelfde. De eerste is een screencapture van de Nico Nico Douga stream (je ziet ook 1x een notificatiepopup verschijnen in de hoek). De Nintendo-versie is de oorspronkelijke videoopname (met een watermerk, waarsch. vanwege een overeenkomst tussen Nintendo en Nico Nico Douga).CyBeR schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:49:
Ben ik nou gek of is dat dezelfde video?
Pokémon Red tegen Pokémon Blue.
Oftewel: Charizard vs Blastoise.
Oftewel: Ekans, Arbok, Oddish, Gloom, Vileplume, Mankey, Primeape, Growlithe, Arcanine, Scyther, Electabuzz vs Sandshrew, Sandslash, Meowth, Persian, Bellsprout, Weepinbell, Victreebell, Vulpix, Ninetales, Pinsir, Magmar.
Dit gaat voor mij een lastige keuze worden. Ga ik voor het team met de laagste populariteit (waarschijnlijk Pokémon Blue) of voor het team met Charizard

Ik zal mijn stem even uitstellen. Eens even afwachten wat de verhoudingen gaan zijn in Inkopolis.
[Voor 5% gewijzigd door Kevaai op 12-02-2016 08:19]

In ieder geval is het bevestigd: Nieuwe EU splatfest op 20 en 21 februari
[Voor 65% gewijzigd door boe2 op 12-02-2016 11:40]
Volgens mij verwar je het nu met mario maker, waar je nu verschillende pokemons kan unlocken in een nieuw eventKevaai schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:10:
[...]
Sommige pokémon waren exclusief voor een bepaalde versie
Charizard hier. Moest van mijn zoontje. Lol. Zie sowieso best veel team blauw in inkopolis.
Ik bedoel inderdaad de originele pokémon spellen.horizon1978 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 06:44:
Volgens mij heeft Kevaai het echt over een pokémon spel...
Charizard hier. Moest van mijn zoontje. Lol. Zie sowieso best veel team blauw in inkopolis.

Ik ga waarschijnlijk voor team Blastoise. Maar ik wacht nog een aantal dagen met mijn keuze.

Resultaat is dat ik dit op de plaza in ontvangs mocht nemen:

[Voor 17% gewijzigd door boe2 op 21-02-2016 14:03]
Blauw heeft geluk gehad dat ik tijdgebrek had. har har.
Mijn zoontje vind het trouwens enorm flauw dat er veel ervaren spelers juist de optie kiezen die niet door de kinderen wordt gekozen omdat ze dan een sterker team hebben. Hij vind dat je moet kiezen wat je leukste vind.

Ik kies de optie die me het meeste sea snails oplevert. Meningen over Pokemon Red/Blue en Barbarians/Ninjas kunnen me eigenlijk aan mijn reet roestenHij vind dat je moet kiezen wat je leukste vind.

Precies dit. Maar ook het feit dat je minder lang in de lobby vertoeft en dat je sneller rank King bereikt.boe2 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:05:
[...]
Ik kies de optie die me het meeste sea snails oplevert.

White Headband + Anchor Sweat / Retro Sweat + Red Hi-Tops i.c.m. de Octoshot Replica is de combinatie die ik nu al tijden gebruik. (6x Damage Up + 3x Swim Speed Up).
Retro Sweat tegen de Gal-gebruikers: (van 2-hit kill naar 3-hit kill)
Anchor Sweat tegen E-litre-gebruikers: (echolocators werken slechts 3 seconden i.p.v. 12)
Ik zit nu op 920.000 punten met de Octoshot. Ik probeer de 999.999 punten te bereiken. Met de Splattershot Jr. is die missie al eerder gelukt.

[Voor 14% gewijzigd door Kevaai op 22-02-2016 08:45]

Gebruik zelf ook maar enkele gear combinaties. Coldblooded is wel bijna een must als ik met tri-slosher of carbon roller speel.
* CyBeR is de 999999 al lang voorbij met de splash-o-matic trouwens, alleen laat 'ie dat niet zien

Ahem,
http://gonintendo.com/sto...spongebob-squarepants-spl
[Voor 50% gewijzigd door 90710 op 14-04-2016 20:32]

Ik durf ranked niet aan na een half jaar, zeker niet als ik de nieuwe maps nog nooit gespeeld heb.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nxn6TYMBjKo]
vandaag weer rondje Splatoon gedaan na ~ vijf maanden (blame XCX

Allemaal nieuwe spullen, eerste potjes waren echt.... hopeloos... lol. Daarna weer splatten.
En dan lees ik dat Splatoon afgelopen week in Japan op tweede plek stond qua aantal verkopen.... en dat na meer dan een jaar na release! 15000 stuks. (mede dankzij bundel).
Mjah, ik moet zelf ook flink trainen als ik mee wil doen met het aankomende Splatfest.horizon1978 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
Whoahaa haha,
vandaag weer rondje Splatoon gedaan na ~ vijf maanden (blame XCX).
Allemaal nieuwe spullen, eerste potjes waren echt.... hopeloos... lol. Daarna weer splatten.

Je hebt gelijk:En dan lees ik dat Splatoon afgelopen week in Japan op tweede plek stond qua aantal verkopen.... en dat na meer dan een jaar na release! 15000 stuks. (mede dankzij bundel).
Edit: Oh, zie nu pas dat je eenzelfde link in een ander topic gepost hebt...01./00. [3DS] Culdcept Revolt <TBL> (Nintendo) {2016.07.07} (¥4.700) - 29.321 / NEW
02./17. [WIU] Splatoon # <ACT> (Nintendo) {2015.05.28} (¥5.700) - 16.351 / 1.415.016 (+211%)
03./03. [3DS] Story of Seasons: Trio of Towns <SLG> (Marvelous) {2016.06.23} (¥4.980) - 15.432 / 146.677 (-50%)
04./05. [WIU] Minecraft: Wii U Edition <ADV> (Microsoft Game Studios) {2016.06.23} (¥3.600) - 9.762 / 42.830 (-7%)
05./04. [WIU] Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games <SPT> (Nintendo) {2016.06.23} (¥5.700) - 9.329 / 38.285 (-13%)
06./01. [PS4] Super Robot Wars OG: The Moon Dwellers # <SLG> (Bandai Namco Games) {2016.06.30} (¥8.200) - 9.080 / 79.471 (-87%)
07./06. [PSV] Refrain no Chika Meikyuu to Majo no Ryodan # <RPG> (Nippon Ichi Software) {2016.06.23} (¥5.980) - 7.476 / 34.572 (-21%)
08./08. [3DS] Kirby: Planet Robobot <ACT> (Nintendo) {2016.04.28} (¥4.700) - 6.850 / 344.903 (-11%)
09./02. [PS3] Super Robot Wars OG: The Moon Dwellers <SLG> (Bandai Namco Games) {2016.06.30} (¥8.200) - 6.603 / 45.318 (-83%)
10./12. [PSV] Minecraft: PlayStation Vita Edition <ADV> (Sony Computer Entertainment) {2015.03.19} (¥2.400) - 6.423 / 818.113 (-3%)
11./07. [3DS] Taiko no Tatsujin: Don Don! Mystery Adventure <ACT> (Bandai Namco Games) {2016.06.16} (¥4.800) - 5.410 / 57.210 (-30%)
12./00. [PSV] Shin Hayarigami 2 <ADV> (Nippon Ichi Software) {2016.07.07} (¥5.800) - 5.351 / NEW
13./00. [PS4] Tales of Zestiria <RPG> (Bandai Namco Games) {2016.07.07} (¥3.800) - 5.045 / NEW
14./14. [PS4] Overwatch <ACT> (Square Enix) {2016.05.24} (¥7.800) - 4.957 / 115.725 (-22%)
15./15. [PSV] Dragon Quest Heroes II: The Twin Kings and Prophecy's End <RPG> (Square Enix) {2016.05.27} (¥6.800) - 4.425 / 212.434 (-27%)
16./19. [3DS] Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games <SPT> (Nintendo) {2016.02.18} (¥4.700) - 4.363 / 187.339 (-3%)
17./10. [3DS] Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice # <ADV> (Capcom) {2016.06.09} (¥5.800) - 3.959 / 245.424 (-48%)
18./25. [3DS] Pokemon Omega Ruby / Alpha Sapphire <RPG> (Pokemon Co.) {2014.11.21} (¥4.571) - 3.518 / 2.819.752
19./22. [PS4] Grand Theft Auto V [New Price Edition] <ACT> (Take-Two Interactive Japan) {2015.10.08} (¥4.990) - 3.136 / 130.380
20./18. [WIU] Super Mario Maker # <ACT> (Nintendo) {2015.09.10} (¥5.700) - 3.003 / 908.424 (-37%)

laatste Splatfest king geworden. Wel bij verliezende team maar dat mag de pret niet drukken. Gister twee keer in geweldig team gezeten en in korte tijd van fiend naar king gegaan. Octobrush ftw.
Nintendo and ESL join forces to bring online tournaments to European Splatoon fans
At gamescom in Cologne, the top four ranked teams from ESL Play’s early Splatoon qualifiers were getting ready for their final battle, as they were greeted on stage by Nintendo of Europe president Satoru Shibata and Splatoon producer Hisashi Nogami.
“I’m happy to announce that, starting in early September, Nintendo and ESL will team up for official online Splatoon tournaments in Europe,” said Satoru Shibata. "They’ll last for six months, so we hope you’ll all look forward to taking part.”
(meer info in de Twitter draad)Hmm, Splatoon's matchmaking servers are being expanded, wonder why if not for a re-release on NX

Krijg er weer zin in mensen !
[Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2017 21:19]
Tuurlijk lijkt het op versie 1, gezien het een direct vervolg is van 1. Maar je kan een duidelijke grafische upgrade zien en je hebt een flink aantal nieuwe wapens en allemaal nieuwe super wapens.Max|Burn schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:18:
Zal ik hem dan aftrappen ? Splatoon 2: Lijkt erg op 1. Maar een paar potjes gespeeld maar het speelde wel weer heerlijk weg. Liep als een trein op de Switch en netplay leek nog beter dan in 1.
Krijg er weer zin in mensen !
[afbeelding]

Ik kan niet wachten op de release

Ik kon absoluut niet aan de map wennen maar het was maar 2 potjes. Misschien went het uiteindelijk.
[Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2017 21:27]

Het is een vervolg en geen compleet nieuwe ervaring. Het spel heet dan ook "Splatoon 2"

Beter dan bv Fifa versie zoveel.
[Voor 4% gewijzigd door 90710 op 24-03-2017 21:35]
Ben erg benieuwd naar de release.