• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Beter Splatfest idee: satesaus op een pizza, ja of nee? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
RayNbow schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:07:
Beter Splatfest idee: satesaus op een pizza, ja of nee? :+
Ja heerlijk, jammer dat Domino's die weer uit het assortiment heeft gehaald.

Ik heb trouwens gekozen voor pizza's zonder ananas. Maar ik vraag me af of ik dit spel nog vaak genoeg wil spelen. Een nieuwe modus of een Europese server zou mijn aandacht wel weer trekken. Nu verleg ik mijn aandacht liever naar andere games of (verplicht) naar mijn vriendin.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-02 13:32
Een non "VS/Australië" server zou al ideaal zijn. Die hebben meeste lag.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-03 07:44

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm.. VS is toch echt wel ok. New york is doorgaans 80-110ms. Australie en Japan daarentegen... 200ms+ :)

ma ma ma ma ma macron one

• horizon1978
VS heeft ook veel mindere gebieden. Als je reddit leest heeft VS splatfest best vaak last van lag en disconnects.

Enfin, erg weinig gespeeld vandaag.

Meer anti-ananas spelers. En met mijn eigen account veel gewonnen voor pro-ananas maar kids hebben meer gewonnen als anti-ananas.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

horizon1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:03:
VS heeft ook veel mindere gebieden. Als je reddit leest heeft VS splatfest best vaak last van lag en disconnects.
Dat heeft de EU splatfest ook.

Misschien zijn die jappen zo slecht nog niet :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ok. Ik heb nog steeds dikke framedrops met Splatoon..dusdanig groot dat ik totaal niet competitief meer kan spelen. ik heb al geprobeerd:
- Schoonmaken/uitzuigen ventilator openingen (Nog steeds ruk)
- Wired connectie ipv Wireless (Nog steeds ruk)
- Meer ruimte geven aan de WiiU (Nog steeds ruk).

Ik heb dus besloten een teardown van me WiiU te gaan doen. Dit moet namelijk wel hitte gerelateerd zijn. ik zie verder geen oplossing. (Garantie is er echt allang al af). Ik zal denk ik t/m de optical drive moeten demonteren :(

edit: Ho..wacht..Mei 2014..het kan nog :) Dan stuur ik hem eerst naar Nintendo :)

[Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 14-12-2015 05:42]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-03 22:43

Goner

What can I do you for ?

Max|Burn schreef op maandag 14 december 2015 @ 05:31:
Ok. Ik heb nog steeds dikke framedrops met Splatoon..
Alleen in Splatoon ? Of ook andere games ?
Met de browser een speedtest doen (als die dat aankan) ..

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Speel weinig andere zware games. Kan Mariokart 8 een keer draaien, al tijden niet gedaan.

• horizon1978
Idd mk8 proberen online en met vier spelers.

Heb je smash? Trekt ook wel zwaar online.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Smash heb ik ook ja :). Beide voorheen geen problemen gehad. Netwerk is uitgesloten in ieder geval want met LAN werkt het nog steeds niet goed. Denk ook dat dit er over tijd ingeslopen is, kan me neit eens herinneren dat ik dit in het begin had met Splatoon.

[Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 15-12-2015 05:01]

• RayNbow
Meer Splatoon DLC:

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Bij meer mensen dat het netwerk eruit ligt voor splatoon ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

https://www.nintendo.co.jp/netinfo/nl_NL/index.html

Het lijkt erop dat de inlogdienst van het Nintendo Netwerk plat ligt.

• horizon1978
Goede dlc voor Splatoon!

• RayNbow
Vandaag om 6 uur is er blijkbaar een Splatoon speedrun @ Games Done Quick:

https://gamesdonequick.com/schedule
http://www.twitch.tv/gamesdonequick

• horizon1978
Leuk. :)

Afgelopen splatfest alleen met de nieuwe octobrush gespeeld. Ben fan.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, kinderen hebben met nieuwjaarscentjes een WiiU gekocht: de bundel met Mario Kart en Splatoon. Voor mezelf ook Bayonetta 2 meegebracht omdat ik een grote fan van deel 1 was.

Bayonetta 2 echter nog niet aangeraakt. Kinderen hebben heel het weekend Splatoon zitten spelen, en ik heb dit ook gedaan nadat de kinderen naar bed gegaan zijn. Ben vooral met de singleplayer bezig (moet nu naar laatste eiland, tenzij er nog een compleet nieuwe map achter komt?), maar multiplayer is ook wel leuk. Wel valt het op hoe enorm gemakkelijk de tegenstand vaak is. Ik eindig steevast eerst of tweedes, terwijl ik toch enorm moet wennen aan die motion controls: Gewoon veel kleine kinderen (zoals de mijne :p) die online spelen?

Wel vaag, de eerste avond vonden we een "splatfest" multiplayer mode terug waarbij je voor een team moest kiezen, 1 dag later is die spoorloos verdwenen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

boe2 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:22:
Zo, kinderen hebben met nieuwjaarscentjes een WiiU gekocht: de bundel met Mario Kart en Splatoon. Voor mezelf ook Bayonetta 2 meegebracht omdat ik een grote fan van deel 1 was.

Bayonetta 2 echter nog niet aangeraakt. Kinderen hebben heel het weekend Splatoon zitten spelen, en ik heb dit ook gedaan nadat de kinderen naar bed gegaan zijn. Ben vooral met de singleplayer bezig (moet nu naar laatste eiland, tenzij er nog een compleet nieuwe map achter komt?), maar multiplayer is ook wel leuk. Wel valt het op hoe enorm gemakkelijk de tegenstand vaak is. Ik eindig steevast eerst of tweedes, terwijl ik toch enorm moet wennen aan die motion controls: Gewoon veel kleine kinderen (zoals de mijne :p) die online spelen?
Je wordt adv. je level ingedeeld. In het begin is je level laag dus speel je veel tegen mensen met een laag level. Waardoor je dus makkelijk 1e of 2e wordt :) Daarbij is het een teamspel, er zullen ook altijd mensen zijn die niet veel inkt verspreiden. Die komen dus lager in de ranglijst maar zijn vaak bezig je tegenstanders tegen te houden.
Wel vaag, de eerste avond vonden we een "splatfest" multiplayer mode terug waarbij je voor een team moest kiezen, 1 dag later is die spoorloos verdwenen :?
Splatfests zijn speciale events die regelmatig op de zaterdag gehouden worden.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

't gaat niet op level maar op speelstijl, zodra je boven level ~5 a 6 komt (en opnieuw inlogt) zul je worden ingedeeld met mensen met hoger level, enigszins afhankelijk van hoe je zelf speelt.

• Kevaai
boe2 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:22:

Wanneer je level 10 bereikt kan je meedoen aan Ranked Battles. Hierbij geldt een indeling naar prestatie: van C- tot S+. Wanneer je rank S bereikt wordt de tegenstand écht pittig. Vooral door de stormvloed aan getalenteerde Japanners. In Regular Battles (Turf War) krijg je tegenstand van spelers die ongeveer hetzelfde speelniveau hebben (een uitzondering daargelaten).

Afgelopen weekend vond er tussen vrijdag 19:00 uur en zaterdag 19:00 uur een Splatfest plaatst. Hierbij kan je Super Sea Snails verdienen. Deze kan je inleveren bij Spike om zo een extra slot voor een bepaalde uitrusting (gear) vrij te spelen. Vanaf level 20 kan hij ook de eigenschappen (abilities) van een kledingstuk geheel willekeurig veranderen. Een bepaald kledingstuk heeft echter ook een verhoogde kans op een bepaalde eigenschap. Krak-on heeft bijvoorbeeld een verhoogde kans op Swim Speed Up en een verlaagde kans op Defense Up. Squidforce heeft weer een verhoogde kans op Damage Up en een verlaagde kans op Ink Saver (Main). Als je competitief wil spelen is het belangrijk om gear en wapens goed op elkaar aan te laten sluiten.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ok, singleplayer uitgespeeld. Laatste bossfight was erg entertainend (veel falen, maar iedere keer word je beter, zoals het hoort), maar was desondanks wat teleurgesteld. Deels omdat de singleplayer content enorm kort is, maar ook om hoe abrupt het eindigt. Win het gevecht, Squid girls doen nog een zegje, en dan sta je terug in het hoofdmenu. Heb de indruk dat de singleplayer content er maar achteraf bijgeplakt is omdat ze moeilijk een multiplayer-only spel konden verkopen.

* boe2 hoopt op singleplayer DLC in de toekomst

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Kevaai
boe2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:38:
Ok, singleplayer uitgespeeld. Laatste bossfight was erg entertainend (veel falen, maar iedere keer word je beter, zoals het hoort), maar was desondanks wat teleurgesteld. Deels omdat de singleplayer content enorm kort is, maar ook om hoe abrupt het eindigt. Win het gevecht, Squid girls doen nog een zegje, en dan sta je terug in het hoofdmenu. Heb de indruk dat de singleplayer content er maar achteraf bijgeplakt is omdat ze moeilijk een multiplayer-only spel konden verkopen.

* boe2 hoopt op singleplayer DLC in de toekomst
De singleplayer was voor mij een manier om de besturing en de mogelijkheden te leren kennen (met de bijkomstigheid dat je hiermee de Aerosprays en Dynamo Rollers kan ontgrendelen). Vond het eigenlijk wel goed dat de singleplayer niet al te lang was. Hierdoor kan je je volledig storten op de multiplayer (waarvoor het spel zich ook eigenlijk leent). ;)

Ik ben inmiddels level 44 en heb een S-rank.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heel dat rank gedoe kan me eigenlijk geen hol schelen :p

• horizon1978
Nieuwe baan erbij. En Splatoon in 2015 in Frankrijk op vierde plek qua spel verkopen geëindigd. Netjes tussen de CoD, Star Wars en Fifa's in.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Splatfest volgend weekend! Team Barbarian tegen team Ninja.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die nieuwe map is best geinig. Alleen met TC gedaan tot dusverre.

• Kevaai
Anchor-V Games is mijn favoriete map geworden. Chaotisch in het middelpunt en dynamisch door het gebruik van de ventilatoren.

Ik heb voor I play like a Barbarian gekozen aangezien 80% (gevoelsmatig) voor team I play like a Ninja kiest. Ik wil lekker door kunnen spelen in plaats van lange wachttijden in de lobby.

Ik speel trouwens ook als een échte Barbaar. >:)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ach, ik heb gelezen dat het spel stiekem spelers uit hetzelfde team tegen elkaar zet als er niet meteen genoeg spelers uit het rivaliserende team kunnen gevonden worden, zodat niemand ooit lang moet wachten.

Ik ben ook voor Barbarian gegaan, puur omdat het de underdog is. Als je rondkijkt op het Plaza, zie je bijna iedereen team Ninja supporteren :p

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:
Ach, ik heb gelezen dat het spel stiekem spelers uit hetzelfde team tegen elkaar zet als er niet meteen genoeg spelers uit het rivaliserende team kunnen gevonden worden, zodat niemand ooit lang moet wachten.
Dat is niet stiekem hoor, dat krijg je gewoon te zien.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kevaai schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:32:
Ik speel trouwens ook als een échte Barbaar. >:)
Yep, ben ook voor Barbarian gegaan, zo speel ik Splatoon gewoon. In "echte" shooters ben ik veel tactischer
bezig, maar hier ga ik echt lós !

• Kevaai
boe2 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:

Ik ben ook voor Barbarian gegaan, puur omdat het de underdog is. Als je rondkijkt op het Plaza, zie je bijna iedereen team Ninja supporteren :p
Het spel zal eerst gaan zoeken naar een beschikbaar Barbaar-team voordat hij je koppelt aan een Ninja-team. Dus de wachttijden in de lobby zullen langer zijn. Toen ik bij Team Tidy - 44% (vs Team Messy - 56%) zat had ik binnen 2 uur rank King gehaald. Toen ik bij Team Anti-pineapple zat - 62% - duurde dat aanzienlijk langer.

[Voor 4% gewijzigd door Kevaai op 26-01-2016 10:57]

• RayNbow

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Waardeloos ....
1 potje gespeeld, daarna alleen maar "waiting for team Barbarian" of "waiting for opponents" en dan "not enough players joined the battle ."

[Voor 10% gewijzigd door Goner op 30-01-2016 21:01]

• horizon1978
Alleen maar ninja's....

Zeven potjes, 1x tegen barbaren...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Op zich had je kunnen verwachten dat team Ninja populairder zou zijn…

• horizon1978
Tja, klopt. Alleen ging het om de speelstijl.... Niet dat iemand dat leest. ;)

Maar verschil is deze keer heel erg groot.

[Voor 22% gewijzigd door horizon1978 op 31-01-2016 09:07]

• RayNbow
Yes, please:

En in ander nieuws, er was dit weekend een concert:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u99z1MIhUTk]

• Kevaai
Was echt heel voorspelbaar dat het meerendeel (kiddies) voor Team Ninja zou kiezen. Ik was zelf Barbarian, en was binnen 2,5 uur King. Ik zat in een team van 50/50/50/46 en heb daarmee een streak van 35+ gehaald. Geen disconnects en niemand die het team wilde verlaten. Ik denk dat ik hooguit 5 potjes verloren heb.

• horizon1978
Hier is alleen maar voor ninja gekozen. Kids zeiden dat ik sowieso alleen maar als ninja speelde vanwege de octobrush...

Drie keer verloren van ninja's nooit van barbaren. :)

• RayNbow
Niet confirmed, maar de producer teaset dat er mogelijk meer Splatoon content komt:
He comments on how almost one year ago they deputed Splatoon for the first time on stage and that they owe the progress and success of the team over that time thanks to people like the ones gathered there, the ones who unfortunately were unable to participate there, and everyone watching the stream at home for their constant support and encouragement.

I can't quite gather the middle portion but he goes on to comment again that the only reason Splatoon came as far as it has is thanks to players like the ones he's looking out at right now and has been thinking about ways he can express his appreciation. "I know we announced that the content updates were going to end in January, but it's possible we might be able to do something more in the future. (What a huge announcement!) Just please give us some time. We hope you'll continue to enjoy Splatoon and the Squid Research Lab!"

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zat in Team Barbarian, best een....interessante ervaring. Nieuwe persoonlijk record: 16 wins na elkaar, en altijd direct matches gevonden.

Als je de resultaten ziet verklaart het ook meteen de lange wachttijden voor Ninja spelers:
http://imgur.com/FRDcSRK

• RayNbow
boe2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:30:
Zat in Team Barbarian, best een....interessante ervaring. Nieuwe persoonlijk record: 16 wins na elkaar, en altijd direct matches gevonden.

Als je de resultaten ziet verklaart het ook meteen de lange wachttijden voor Ninja spelers:
[afbeelding]
Je moet een andere URL gebruiken als je zut van imgur wilt embedden. ;)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hier thuis 2 x team Barbarian ... zo te zien voelt iedereen met zo'n sniper-rifle zich Ninja :+

Had aanvankelijk vroeg zaterdagavond wat team-building problemen, maar later en op zondag ging alles redelijk soepel. Toch behoorlijk wat gewonnen, Champion gehaald en van 23 naar 24 gegaan zonder echt héél veel potjes te doen.

Nu weer 's met de single-player aan de slag voor die scrolls en de bijbehorende wapens.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Goner schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:02:
Hier thuis 2 x team Barbarian ... zo te zien voelt iedereen met zo'n sniper-rifle zich Ninja :+
Bij momenten begon ik te twijfelen of ik wel Turf Wars aan het spelen was, met het halve vijandige team aan het campen met snipers ipv verf te verspreiden :+

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik kan iig bevestigen dat als je niet stemt voor (en dus ook niet meedoet met) een splatfest je ook niet lastiggevallen wordt met resultaten.

[Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 01-02-2016 10:26]

• RayNbow
RayNbow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:22:
En in ander nieuws, er was dit weekend een concert:
[video]
En de officiele video op Nintendo's kanaal:

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben ik nou gek of is dat dezelfde video?

• RayNbow
CyBeR schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:49:
Ben ik nou gek of is dat dezelfde video?
Vrijwel hetzelfde. De eerste is een screencapture van de Nico Nico Douga stream (je ziet ook 1x een notificatiepopup verschijnen in de hoek). De Nintendo-versie is de oorspronkelijke videoopname (met een watermerk, waarsch. vanwege een overeenkomst tussen Nintendo en Nico Nico Douga).

• Kevaai
Volgend splatfest:

Pokémon Red tegen Pokémon Blue.

Oftewel: Charizard vs Blastoise.

Oftewel: Ekans, Arbok, Oddish, Gloom, Vileplume, Mankey, Primeape, Growlithe, Arcanine, Scyther, Electabuzz vs Sandshrew, Sandslash, Meowth, Persian, Bellsprout, Weepinbell, Victreebell, Vulpix, Ninetales, Pinsir, Magmar.

Dit gaat voor mij een lastige keuze worden. Ga ik voor het team met de laagste populariteit (waarschijnlijk Pokémon Blue) of voor het team met Charizard }) . 17 jaar geleden koos ik Pokémon Red mét Charmander. :P

Ik zal mijn stem even uitstellen. Eens even afwachten wat de verhoudingen gaan zijn in Inkopolis.

[Voor 5% gewijzigd door Kevaai op 12-02-2016 08:19]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zie enkel charizard vs blastoise :?

In ieder geval is het bevestigd: Nieuwe EU splatfest op 20 en 21 februari

[Voor 65% gewijzigd door boe2 op 12-02-2016 11:40]

• Kevaai
boe2 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:28:
Ik zie enkel charizard vs blastoise :?
Sommige pokémon waren exclusief voor een bepaalde versie ;)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kevaai schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:10:
[...]

Sommige pokémon waren exclusief voor een bepaalde versie ;)
Volgens mij verwar je het nu met mario maker, waar je nu verschillende pokemons kan unlocken in een nieuw event

• horizon1978
Volgens mij heeft Kevaai het echt over een pokémon spel...

Charizard hier. Moest van mijn zoontje. Lol. Zie sowieso best veel team blauw in inkopolis.

• Kevaai
horizon1978 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 06:44:
Volgens mij heeft Kevaai het echt over een pokémon spel...

Charizard hier. Moest van mijn zoontje. Lol. Zie sowieso best veel team blauw in inkopolis.
Ik bedoel inderdaad de originele pokémon spellen. ;)

Ik ga waarschijnlijk voor team Blastoise. Maar ik wacht nog een aantal dagen met mijn keuze.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien ook maar weer eens spelen :)

• Kevaai
Pokémon Blue King 8)

• horizon1978
Vanmorgen maar half uur kunnen spelen. Beste Splatfest team ooit. Acht klinkende overwinningen op rij voor team rood. Moest toen helaas weg. :(

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond voor Team Blue doorgespeeld tot de hoogste rank. En het was de moeite waard, want de resultaten voor Europa zijn binnen:

Resultaat is dat ik dit op de plaza in ontvangs mocht nemen:

:D

[Voor 17% gewijzigd door boe2 op 21-02-2016 14:03]

• horizon1978
Tja.

Blauw heeft geluk gehad dat ik tijdgebrek had. har har.

Mijn zoontje vind het trouwens enorm flauw dat er veel ervaren spelers juist de optie kiezen die niet door de kinderen wordt gekozen omdat ze dan een sterker team hebben. Hij vind dat je moet kiezen wat je leukste vind.
:)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hij vind dat je moet kiezen wat je leukste vind.
Ik kies de optie die me het meeste sea snails oplevert. Meningen over Pokemon Red/Blue en Barbarians/Ninjas kunnen me eigenlijk aan mijn reet roesten :z

• Kevaai
boe2 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:05:
[...]

Ik kies de optie die me het meeste sea snails oplevert.
Precies dit. Maar ook het feit dat je minder lang in de lobby vertoeft en dat je sneller rank King bereikt. ;)

• horizon1978
Dus alles voor de sea snails. Die handig zijn maar niet echt nodig als je toch meer dan een miljoen coins hebt. ;)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR zit op 6 mln tegenwoordig. Leuk idd die sea snails maar echt veel heb ik er niet aan :P

• Kevaai
Ik hoef het eigenlijk ook allang niet meer voor de Super Sea Snails te doen. Ik heb ongeveer 50 á 60 kledingstukken met 3 dezelfde abilities, waarvan ik er 10 echt gebruik.

White Headband + Anchor Sweat / Retro Sweat + Red Hi-Tops i.c.m. de Octoshot Replica is de combinatie die ik nu al tijden gebruik. (6x Damage Up + 3x Swim Speed Up).

Retro Sweat tegen de Gal-gebruikers: (van 2-hit kill naar 3-hit kill)
Anchor Sweat tegen E-litre-gebruikers: (echolocators werken slechts 3 seconden i.p.v. 12)

Ik zit nu op 920.000 punten met de Octoshot. Ik probeer de 999.999 punten te bereiken. Met de Splattershot Jr. is die missie al eerder gelukt. :P

[Voor 14% gewijzigd door Kevaai op 22-02-2016 08:45]

• horizon1978
Conclusie: volgende keer kiezen wat je leuk vind en die kids aan een overwinning helpen. Har har. ;)

Gebruik zelf ook maar enkele gear combinaties. Coldblooded is wel bijna een must als ik met tri-slosher of carbon roller speel.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb idd altijd hetzelfde, Tenacity, Cold-blooded en Stealth Jump. Behalve bij splatfest, dan wordt cold-blooded eruit geknikkerd. (Voordeel: dat gebeurt bij iedereen want die is shirt-exclusive.)

* CyBeR is de 999999 al lang voorbij met de splash-o-matic trouwens, alleen laat 'ie dat niet zien :P

Ahem,

• RayNbow
Misschien moet ik maar eens wat tijd vinden (lees: andere games minder spelen) om weer wat te Splatoonen:

• RayNbow
Splatfest volgende week is samen met NoA:
http://gonintendo.com/sto...spongebob-squarepants-spl

SpongeBob vs Patrick? Dat is vreemd, maar... ja.. TEAM SPONGEBOB!

[Voor 50% gewijzigd door 90710 op 14-04-2016 20:32]

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-08-2022
Net gekocht, geweldig spel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
Na blijkbaar een half jaar niet gespeeld te hebben maar eens Splatoon opgestart. Ging niet heel erg slecht (5 van de 5 turf war potjes gewonnen). :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Turf war :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
Ik durf ranked niet aan na een half jaar, zeker niet als ik de nieuwe maps nog nooit gespeeld heb. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
Splatoon is een jaartje ouder geworden. Er verscheen veel fanart dit weekend. :p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nxn6TYMBjKo]

• RayNbow
Allerlaatste Splatfest: Callie vs Marie.

• horizon1978
Whoahaa haha,

vandaag weer rondje Splatoon gedaan na ~ vijf maanden (blame XCX :) ).

Allemaal nieuwe spullen, eerste potjes waren echt.... hopeloos... lol. Daarna weer splatten.

En dan lees ik dat Splatoon afgelopen week in Japan op tweede plek stond qua aantal verkopen.... en dat na meer dan een jaar na release! 15000 stuks. (mede dankzij bundel).

• RayNbow
horizon1978 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
Whoahaa haha,

vandaag weer rondje Splatoon gedaan na ~ vijf maanden (blame XCX :) ).

Allemaal nieuwe spullen, eerste potjes waren echt.... hopeloos... lol. Daarna weer splatten.
Mjah, ik moet zelf ook flink trainen als ik mee wil doen met het aankomende Splatfest. :X
En dan lees ik dat Splatoon afgelopen week in Japan op tweede plek stond qua aantal verkopen.... en dat na meer dan een jaar na release! 15000 stuks. (mede dankzij bundel).
Je hebt gelijk:
01./00. [3DS] Culdcept Revolt <TBL> (Nintendo) {2016.07.07} (¥4.700) - 29.321 / NEW
02./17. [WIU] Splatoon # <ACT> (Nintendo) {2015.05.28} (¥5.700) - 16.351 / 1.415.016 (+211%)
03./03. [3DS] Story of Seasons: Trio of Towns <SLG> (Marvelous) {2016.06.23} (¥4.980) - 15.432 / 146.677 (-50%)
04./05. [WIU] Minecraft: Wii U Edition <ADV> (Microsoft Game Studios) {2016.06.23} (¥3.600) - 9.762 / 42.830 (-7%)
05./04. [WIU] Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games <SPT> (Nintendo) {2016.06.23} (¥5.700) - 9.329 / 38.285 (-13%)
06./01. [PS4] Super Robot Wars OG: The Moon Dwellers # <SLG> (Bandai Namco Games) {2016.06.30} (¥8.200) - 9.080 / 79.471 (-87%)
07./06. [PSV] Refrain no Chika Meikyuu to Majo no Ryodan # <RPG> (Nippon Ichi Software) {2016.06.23} (¥5.980) - 7.476 / 34.572 (-21%)
08./08. [3DS] Kirby: Planet Robobot <ACT> (Nintendo) {2016.04.28} (¥4.700) - 6.850 / 344.903 (-11%)
09./02. [PS3] Super Robot Wars OG: The Moon Dwellers <SLG> (Bandai Namco Games) {2016.06.30} (¥8.200) - 6.603 / 45.318 (-83%)
10./12. [PSV] Minecraft: PlayStation Vita Edition <ADV> (Sony Computer Entertainment) {2015.03.19} (¥2.400) - 6.423 / 818.113 (-3%)
11./07. [3DS] Taiko no Tatsujin: Don Don! Mystery Adventure <ACT> (Bandai Namco Games) {2016.06.16} (¥4.800) - 5.410 / 57.210 (-30%)
12./00. [PSV] Shin Hayarigami 2 <ADV> (Nippon Ichi Software) {2016.07.07} (¥5.800) - 5.351 / NEW
13./00. [PS4] Tales of Zestiria <RPG> (Bandai Namco Games) {2016.07.07} (¥3.800) - 5.045 / NEW
14./14. [PS4] Overwatch <ACT> (Square Enix) {2016.05.24} (¥7.800) - 4.957 / 115.725 (-22%)
15./15. [PSV] Dragon Quest Heroes II: The Twin Kings and Prophecy's End <RPG> (Square Enix) {2016.05.27} (¥6.800) - 4.425 / 212.434 (-27%)
16./19. [3DS] Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games <SPT> (Nintendo) {2016.02.18} (¥4.700) - 4.363 / 187.339 (-3%)
17./10. [3DS] Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice # <ADV> (Capcom) {2016.06.09} (¥5.800) - 3.959 / 245.424 (-48%)
18./25. [3DS] Pokemon Omega Ruby / Alpha Sapphire <RPG> (Pokemon Co.) {2014.11.21} (¥4.571) - 3.518 / 2.819.752
19./22. [PS4] Grand Theft Auto V [New Price Edition] <ACT> (Take-Two Interactive Japan) {2015.10.08} (¥4.990) - 3.136 / 130.380
20./18. [WIU] Super Mario Maker # <ACT> (Nintendo) {2015.09.10} (¥5.700) - 3.003 / 908.424 (-37%)
Edit: Oh, zie nu pas dat je eenzelfde link in een ander topic gepost hebt... :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• horizon1978
Yay,
laatste Splatfest king geworden. Wel bij verliezende team maar dat mag de pret niet drukken. Gister twee keer in geweldig team gezeten en in korte tijd van fiend naar king gegaan. Octobrush ftw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ben blij dat de splatfests afgelopen zijn. Een etmaal lang geforceerd turf war spelen is niet leuk.

• RayNbow

Nintendo and ESL join forces to bring online tournaments to European Splatoon fans

At gamescom in Cologne, the top four ranked teams from ESL Play’s early Splatoon qualifiers were getting ready for their final battle, as they were greeted on stage by Nintendo of Europe president Satoru Shibata and Splatoon producer Hisashi Nogami.

“I’m happy to announce that, starting in early September, Nintendo and ESL will team up for official online Splatoon tournaments in Europe,” said Satoru Shibata. "They’ll last for six months, so we hope you’ll all look forward to taking part.”

• RayNbow
Splatoon op #4 qua sales (JP) over heel 2015: Media Create Sales: CY 2015 (2014 Dec 29 - 2016 Jan 03)

• RayNbow
Hmm, Splatoon's matchmaking servers are being expanded, wonder why if not for a re-release on NX
(meer info in de Twitter draad)

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08-2022

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zal ik hem dan aftrappen ? Splatoon 2: Lijkt erg op 1. Maar een paar potjes gespeeld maar het speelde wel weer heerlijk weg. Liep als een trein op de Switch en netplay leek nog beter dan in 1.

Krijg er weer zin in mensen !

[Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2017 21:19]

Max|Burn schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:18:
Zal ik hem dan aftrappen ? Splatoon 2: Lijkt erg op 1. Maar een paar potjes gespeeld maar het speelde wel weer heerlijk weg. Liep als een trein op de Switch en netplay leek nog beter dan in 1.

Krijg er weer zin in mensen !
[afbeelding]
Tuurlijk lijkt het op versie 1, gezien het een direct vervolg is van 1. Maar je kan een duidelijke grafische upgrade zien en je hebt een flink aantal nieuwe wapens en allemaal nieuwe super wapens. :)

Ik kan niet wachten op de release :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Beeld was wat scherper. Het is alleen eerder een groot DLC pakket dan een nieuwe game. Begrijp me niet verkeerd, vind hem prima zo. Heb maar 10 minuten kunnen spelen (2 potjes). Was laat thuis van werk.

Ik kon absoluut niet aan de map wennen maar het was maar 2 potjes. Misschien went het uiteindelijk.

[Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2017 21:27]

Ik heb een vol uur gespeeld. En het is duidelijk een upgrade over het Wii U spel, hogere resolutie meer detail op scherm, nieuwe wapens. Maar ja, het is natuurlijk ook maar een testfire met 2 van de maps. ;)

Het is een vervolg en geen compleet nieuwe ervaring. Het spel heet dan ook "Splatoon 2" ;) Gooi er een goede nieuwe lokale multiplayer (tot 8 Switches) en nieuwe single player bij en je hebt gewoon een nieuw pakket.

Beter dan bv Fifa versie zoveel.

[Voor 4% gewijzigd door 90710 op 24-03-2017 21:35]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-03 08:57
Ik heb me ook erg vermaakt met Splatoon 2. Denk wel dat ik hem ga kopen. Heb echter wel erg snel de 'switch' gemaakt van controls. DMV motion sensor werkte voor mij persoonlijk niet echt.

Ben erg benieuwd naar de release.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je gaat spelen kom je er na een paar weken achter dat je onder de slechtere spelers gaat behoren..tot je weer terug gaat naar motion controls :) Het is het beste na mouse+keyboard.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 11:37
JA! het is me eindelijk gelukt! ik heb van Tele2 een nieuwe modem gekregen, waarin ik wel kan port forwarden, dus ik kan nu online op Splatoon!! mijn eerste potje zelfs gewonnen! en daarna vond ik dat ik het hier moest delen...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Meer dan twee jaar na release is 't je eindelijk gelukt?

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 11:37
We hebben het spel pas een jaar denk ik, en zoals gezegd, onze vorige modem ondersteunde geen port forwarding, waar alleen splatoon last van had. De prioriteit om het op te lossen lag dus niet erg hoog. Nu blijkt wel de prijs die we moeten betalen. De nieuwe modem is eigenlijk niet ondersteund in de wijkcentrale, dus onze digitale televisie werkt niet meer... Toch maar van provider wisselen.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee