Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Nog iemand die de "Jet Squelcher" gebruikt? Ik kom hem bijna nooit tegen bij andere spelers. Blijkbaar het shooter wapen met de grootste range, en hij lijkt voorlopig (lvl 9) het beste aan te sluiten bij mijn speelstijl. Haal er aardig wat kills mee. Dat ie inkstrike als special heeft is ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die gebruik ik wel 's bij ranked. Vaak dan in de Custom versie trouwens.

[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 14-06-2015 20:07 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59
Ik heb de Jet Squelcher een paar keer gebruikt, maar ik vond hem niet zo speciaal. Momenteel heb ik mijn Aerospray MG ingeruild voor de .96 Gal (alleen nog niet in ranked uitgeprobeerd).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Servers er uit of zo? Net van 190 naar 0 afgeteld terwijl er acht spelers waren en toch niet starten. Daarvoor een aantal potjes waarbij we met acht waren maar tijdens het spelen bleek het 2 VS 2 te zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Lekker Ventje schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:19:
Servers er uit of zo? Net van 190 naar 0 afgeteld terwijl er acht spelers waren en toch niet starten. Daarvoor een aantal potjes waarbij we met acht waren maar tijdens het spelen bleek het 2 VS 2 te zijn.
Geen idee. Hier heb ik tussen 2130 en 2230 zonder problemen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Speel splatoon nu 2 weken. De reviews onderwaarderen de game echt. Ik had het zelf toch zeker een 8,5 of hoger gegeven, de gameplay is super en het is echt enorm origineel. Het feit dat het populair is in Japan is echt knap, shooters doen het daar normaal voor geen meter. Er zit weinig negatiefs in de game, daarom is het ook zo leuk. Met verliezen wordt je met turf wars ook gewoon beloond.

ik speel sinds vrijdag ook ranked en tot nu toe gaat het goed. Bijna B+ alleen beginnen de games nu ook echt af te hangen van geluk, e.g. met wat matige spelers ga je zo hard de boot in (matige spelers zijn er zeker nog in de B/B- range, e.g. die er door hun team naartoe gedragen zijn). .

2-3 potjes op rij verloren terwijl ik zelf 10-15+ kills had elke keer en redelijk goed alleen de splatzone hield..rest van het team.. 0-8... 0-4... 0-3..lekker 8)7

Alhoewel begrijpelijk dat je ranking van je team effort afhangt i.p.v alleen persoonlijke inzet, is dit voor mij vooral weer een teken dat je voor competitief toch echt je eigen teams moet kunnen samenstellen..en idealiter ook moet kunnen communiceren.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2015 13:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Max|Burn schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:16:
ik speel sinds vrijdag ook ranked en tot nu toe gaat het goed. Bijna B+ alleen beginnen de games nu ook echt af te hangen van geluk, e.g. met wat matige spelers ga je zo hard de boot in (matige spelers zijn er zeker nog in de B/B- range, e.g. die er door hun team naartoe gedragen zijn). .

2-3 potjes op rij verloren terwijl ik zelf 10-15+ kills had elke keer en redelijk goed alleen de splatzone hield..rest van het team.. 0-8... 0-4... 0-3..lekker 8)7

Alhoewel begrijpelijk dat je ranking van je team effort afhangt i.p.v alleen persoonlijke inzet, is dit voor mij vooral weer een teken dat je voor competitief toch echt je eigen teams moet kunnen samenstellen..en idealiter ook moet kunnen communiceren.
Het is misschien geen populaire actie, maar het valt me op dat als er zo'n groot verschil in teams is dat de balance voor de volgende ronde vaak te wensen over laat.
Als iedereen blijft dan worden vaak alleen de spelers die tweede zijn geworden gewisseld en als team 1 4 goede spelers heeft en team 2 heeft er 2 dan helpt het omwisselen van de spelers die tweede zijn geworden in een groot deel van de gevallen niet. Als ik tegen zo'n pot aanloop dan stop ik ook meestal en ga voor een compleet nieuw team. Misschien vinden mensen dat raar of stom maar op die manier speel ik meer leuke potjes dan wanneer ik zou blijven tot de balans hersteld is.

Kelp dome is wel een van mijn nieuwe favorieten. Heerlijk open map en moeilijk helemaal in bezit te houden. Aanvallen kan vanuit alle hoeken en gaten. Communicatie is inderdaad lastig, maar aan de andere kant hoef ik ook geen kansloos gebrul in mijn oren, want dat is toch wat je vaak merkt. In 1 op de 10 gevallen is het nuttig en in de rest van de gevallen leidt het af of in het meest positieve geval is het alleen nutteloos. Dus nee, echt missen doe ik het niet.

Het wapen wat ik gebruik en eerder beschreef is trouwens de dual squelcher en dat wapen lijkt echt voor mij gemaakt!

Oh en nog een gratis tip van flip voor de beginnende spelers: tijdens een super jump is het niet altijd verstandig om meteen in de frontlinie te duiken. Als de persoon daar al gesplat is voor je er land en je geen stealth upgrades hebt is je landingspositie heel ruim van tevoren te zien voor de tegenstander en ben je kanonnen voer. Kies liever 1 linie terug of soms nog beter, baan een tweede pad vanaf de andere kant en neem je tegenstander in de tang. Goed en handig om te weten is dat je tijdens de super jump al kan draaien en vlak voor de landing kan schieten, maak hier gebruik van!

[ Voor 12% gewijzigd door The PyroPath op 15-06-2015 13:45 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik begin ook steeds vaker te disconnecten inderdaad. Dit doe ik kan z.s.m. zodat men niet met een 3-mans team zit opgezadeld. Match making terwijl je al in een brak team zit lijkt inderdaad vooral continu brakke games te geven..een reconnect levert inderdaad betere resultaten voor me.

Met Turf Wars lijkt de Aerospray RG/MG helaas redelijk dominant. ik gebruik die dan ook wel vaak want het werkt gewoon.

Met Ranked speel ik vooral met Splattershot Pro / Forge splattershot Pro, soms de NZAP-85 en ik begin de .52 Gal ook te waarderen (Volgens mij het sterkste wapen in de game..killen gaat daar wel erg makkelijk mee en de seeker is gaaf :D). .96 ook maar eens proberen..

De squelcher schiet lekker ver maar ik vind hem toch wat zwakjes.
hoef ik ook geen kansloos gebrul in mijn oren,
Wordt vaak als reden genoemd om geen voice chat te hebben maar dat is natuurlijk een drogreden. ik wil alleen maar mijn "Friends" horen. Men kan dit prima de standaard instelling maken en optioneel meer toestaan (als je gebler wel wilt horen :D).

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Na drie verloren potjes op rij en dan quit ipv continue klikken is dan niet erg. Kan nooit kwaad om je wapen te wisselen.

Gister bij ranked battle facepalm van een team... Twee leden gingen alles inkten... Behalve de splatzones....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wat is een voordeel van ranked match tegenover normaal ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Als je wint, veel meer cash om uit te geven. Als je verliest... Nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Maar nu is cash en experience ook makkelijk te behalen via de gewone turf war.
Wellicht een klein minpuntje dat je te snel alle wapens kunt kopen en te snel levels omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

horizon1978 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:23:
Maar nu is cash en experience ook makkelijk te behalen via de gewone turf war.
Wellicht een klein minpuntje dat je te snel alle wapens kunt kopen en te snel levels omhoog gaat.
Met amiibo's krijg je ook genoeg geld binnen en gratis kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:10:
Wat is een voordeel van ranked match tegenover normaal ?
  • Het is een andere spelmodus. Je moet een bepaald gebied inkleuren, in plaats van het hele gebied.
  • Grotere uitdaging, er staat meer op het spel, en je hebt verschillende leagues waarin je zit. Dus ook betere tegenstanders (gemiddeld). Of in ieder geval, op je eigen niveau.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Lijkt me trouwens dat de stage uit level 20 van de single player ook nog turf arena gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ha! Dat is dat level 20 waar ik het over had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Lekker Ventje schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:19:
Servers er uit of zo? Net van 190 naar 0 afgeteld terwijl er acht spelers waren en toch niet starten.
Gebeurde net weer ... 8 spelers en maar wachten en aftellen. Tot 2 keer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik zag dat die nieuwe map van gister ook uit de single player kwam. Die zit zo rond level
spoiler:
21
Ik begreep van eerdere reacties hier dat het laatste level ook een map zou kunnen worden. Hopelijk hebben ze ook nog écht nieuwe maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
mat.hi.as schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:14:
Ik begreep van eerdere reacties hier dat het laatste level ook een map zou kunnen worden. Hopelijk hebben ze ook nog écht nieuwe maps.
Men heeft in Splatoon's data lopen spitten. Er zijn nog 2 onuitgebrachte maps.

In ander nieuws, Splatoon blijft het redelijk goed doen in Japan.

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 21-06-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Woot woot!! Meer gamemodes! Capture the Flag!! Woot! Tower control klinkt net als splat zones, zoals we nu hebben. Zal wel iets anders zijn, maar hopelijk komt het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets wat ik nog steeds niet kan begrijpen is waarom de makers van dit spel niet de optie hebben toegevoegd om van wapen te kunnen wisselen in een match tijdens dat je dood bent en opnieuw moet spawnen. Dat zou de hoeveelheid tactiek binnen het spel zoveel verhogen. Ik kan dan nog enigszins begrip tonen voor het feit dat dan de 'fast paced' gameplay binnen het spel verloren gaat als iedereen van wapen gaat wisselen gedurende de korte matches, maar ook hier zijn alternatieven voor (maximaal één keer kunnen wisselen van wapen bijvoorbeeld of dat dit alleen toegestaan is voor mensen met een speciale main ability op hun gear).

Wat al helemaal nergens op slaat is dat je buiten de lobby moet gaan om van wapen te kunnen wisselen om vervolgens opnieuw naar een match te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
... (maximaal één keer kunnen wisselen van wapen bijvoorbeeld of dat dit alleen toegestaan is voor mensen met een speciale main ability op hun gear).

...
Wat bedoel je daarmee? Dat er een nieuwe ability moet komen, of dat alleen mensen met (noem maar wat) Kraken als special hun wapen kunnen wisselen?

Ik ben het er wel mee eens hoor. Af en toe wil ik best wel eens wat anders proberen, maar geen zin om die lobby uit te gaan. Wat ik nu doe, is gewoon de single player spelen ipv een ander wapen nemen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
Iets wat ik nog steeds niet kan begrijpen is waarom de makers van dit spel niet de optie hebben toegevoegd om van wapen te kunnen wisselen in een match tijdens dat je dood bent en opnieuw moet spawnen. Dat zou de hoeveelheid tactiek binnen het spel zoveel verhogen. Ik kan dan nog enigszins begrip tonen voor het feit dat dan de 'fast paced' gameplay binnen het spel verloren gaat als iedereen van wapen gaat wisselen gedurende de korte matches, maar ook hier zijn alternatieven voor (maximaal één keer kunnen wisselen van wapen bijvoorbeeld of dat dit alleen toegestaan is voor mensen met een speciale main ability op hun gear).

Wat al helemaal nergens op slaat is dat je buiten de lobby moet gaan om van wapen te kunnen wisselen om vervolgens opnieuw naar een match te zoeken.
Dit komt door de matchmakingsystem, die kijkt ook naar jou uitrusting en probeerd zo een lobby voor je te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:57:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Dat er een nieuwe ability moet komen, of dat alleen mensen met (noem maar wat) Kraken als special hun wapen kunnen wisselen?
Inderdaad een nieuwe ability of iets dergelijks op je gear. Als je graag van wapen wilt wisselen gedurende een match, dan zul je dus een andere main ability moeten opofferen op je gear om dit mogelijk te maken, waarbij de nieuwe ability je toelaat tot eenmaal wisselen van wapen in een match o.i.d.

Ik vind ook dat slechts bij een aantal mappen de sniper echt goed van pas kan komen. Het is dan ook jammer dat je van tevoren deze sniper moet selecteren en dan moet gokken dat je bij de ''juiste'' map deze kan gebruiken met 50% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ah, je bedoelt zelfs nog tijden een match. Dat maakt het een heel ander verhaal. Ik dacht dat de algemene consensus hier was dat het nog mogelijk moest zijn om in de lobby je wapen te wisselen. Dat hoeft van mij niet ten koste te gaan van je ability.

Maar de mogelijkheid voor 2 wapens IN een game, met een merkbare wisseltijd (dus niet midden in een gevecht kunnen wisselen, wel als je net gesplat bent) en het verliezen van je charged ability (kraken, inkstrike etc.), lijkt me ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm..weer wat meer gespeeld. Was net A- rank tot de 3 vd 4 beste spelers continue in het team van de andere kant kwamen. 5 losses op rij, ben nu weer B+ :(.

Er zijn echt nog wel dingen mis met de game:
1. Als je eenmaal in het kneuzenteam komt..ga weg. Je wint nooit/nauwelijks meer want de game balanced op de een of andere manier de beste overblijvende spelers aan 1 kant. Net 5 losses op rij waar ik echt RUIM eerste stond met ranked. (e.g. 11 kills, 0 death..punten vasthouden..de nummer 2 van me team? 1 kill..11 death..nice !
Dit werkt ook vaak genoeg in je eigen voordeel..maar leuk is anders. Het zou niet zo moeten werken.
2. Bij naar beneden aimen heeft de game de neiging om je cursor te verspringen zodat je de vloer verf..top maar niet als je een enemy probeert te raken die omhoog jou wel kan raken maar jij omlaag niet ivm het verspringen van je cursor. Dit gebeurt ook op vlakke stukken met een heuveltje ertussen..rete irritant.. De workaround is omlaag springen en tegelijk schieten..wat iedereen op ranked dan ook maar doet.

3. Lag impact is soms enorm. Heb 1x een game meegemaakt waar een japanner (met brakke wifi?) zo hard lagde dat niemand hem kon raken. Je was al dood en dan zag je daarna pas dat hij omhoog kwam. Je ziet hem lopen en echt binnen 1 ms staat hij ineens 30 meter verderop zonder animatie of wat dan ook (Warpen..doet me denken aan UT99 :D) (Je kan niet zo snel met zwemmen, al helemaal niet zonder animaties).

4. Misschien gerelateerd aan 3. Soms enorm maffe hit detectie. Heb gister een potje gehad waar ik echt 10x de hitmarker hoorde en de beste man liep gewoon door. Hij had geen Defense perks.. :) Splattershot pro dus hij had echt allang dood moeten zijn :)

5. Zie 1. Ik speel ranked liever met communicatie en goede spelers die ik ken :S

6. Loadout switchen tijdens de game. Je kunt je nu niet aanpassen aan de situatie..heel irritant.

Blijft overigens wel een enorm vermakelijke game.. :)
Dit komt door de matchmakingsystem, die kijkt ook naar jou uitrusting en probeerd zo een lobby voor je te maken.
Hmm..nope. Verklaart niet waarom je soms 4x Aerospray RG hebt..of 3x een sniper en een splattershot pro ofzo. Overigens is dit in ranked minder een probleem maar in turf wars is het soms echt huilen..4 chargers vs 4 aerospray ? Stop maar met spelen als je aan de kant met chargers zit :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 22-06-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat van de lag tijdens de game heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig dan maar.

En ja, is wel sneu, maar als je ranked twee keer op rij verliest is het tijd om terug de lobby in te gaan.

Wapens wisselen tussen de gevechten in lijkt me wel oké. Tijdens het gevecht lijkt me helemaal niets.
Zoals je bij punt zes aanhaalt: pas je maar aan met het wapen dat je hebt. ;)
Soms moet je tijdens een battle je gebruikelijke routine verlaten om succes te behalen.

Maar spel blijft sowieso heerlijk om te spelen. De info die vandaag naar boven is gekomen over de nieuwe spel vormen en stages is tof.

Zo'n ranked battle in laatste minuut omdraaien terwijl tegenstander nog maar 15 seconden overhad blijft altijd mooi. Valt me wel op dat ik in geval van extra time in negen van de tien gevallen aan de winnende kant sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zo, net een potje splat zones gewonnen in de extra time, met 20 kills en 7 deaths :D Einde was echt intense.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 24-06-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nieuwe datum voor de Europese splatfest bekend: 4 juli, 7pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:30:
Nieuwe datum voor de Europese splatfest bekend: 4 juli, 7pm
In de TS geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team ROCK! ;)

Leuk om te zien hoe creatief sommige mensen zijn met die MiiVerse tekeningen voor Splatoon. Nu is natuurlijk alles in het thema van de Splatfest, waarbij er volgens mij een voorkeur is naar team Rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Zoontje heeft ook voor team rock gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik ook. Maakt het nog uit hoeveel mensen voor een team kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Wordt eens tijd voor nieuwe spelmodi.... vierkantjes verdedigen heb ik wel gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
123RR schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:57:
Wordt eens tijd voor nieuwe spelmodi.... vierkantjes verdedigen heb ik wel gezien.....
Augustus zal dat waarschijnlijk worden. Rainmaker & Tower Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Waarom niet gewoon deathmatch, team deatchmatch en capture the flag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Misschien omdat deathmatch niet een geschikt speltype is met de gegeven gamemechanics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

turf war is al quasi team deathmatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er komt een nieuwe spelstand uit voor #Splatoon! Vanaf 2 juli kun je Tower Control spelen in Ranked Battle. #WiiU

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIwOrGTWsAAa96c.jpg

Our friends @NintendoAmerica will broadcast Treehouse: Live with Splatoon - Tower Control tonight at 00:00 CEST

http://t.co/u8p0SWKmto

[ Voor 37% gewijzigd door itsme op 30-06-2015 16:11 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hmm, interesting. Ik vraag me dan ook af of dit ranked wordt, en of je kan kiezen welke gamemode je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad, kun je of moet je?

Niet dat 't me uit maakt eigenlijk, een beetje variatie is ook wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Vandaag of morgen schijnt ook de balance update te komen waarin oa de Kraken wat minder almachtig wordt. Denk dat die samen komt met Tower Control.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hmm, zonde. Kraken is inderdaad erg fijn om te spelen. Ik hoop dat hij nog steeds invulnerable is, dat was toch wel het fijnste. Dan maar iets korter als kraken rond zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
mat.hi.as schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:31:
Hmm, zonde. Kraken is inderdaad erg fijn om te spelen. Ik hoop dat hij nog steeds invulnerable is, dat was toch wel het fijnste. Dan maar iets korter als kraken rond zwemmen.
http://www.destructoid.co...s-the-kraken-294879.phtml

Kraken blijft invulnerable maar je kunt hem op afstand houden.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Vanmiddag de Single Player uitgespeeld. Leuke, uitdagende, maar ook frustrerende eindbaas. Nu ongeveer 70% van alle scrolls te pakken. Zijn er dingen te unlocken als je ze allemaal hebt, of alleen maar meer 'lore'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
mat.hi.as schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:32:
Vanmiddag de Single Player uitgespeeld. Leuke, uitdagende, maar ook frustrerende eindbaas. Nu ongeveer 70% van alle scrolls te pakken. Zijn er dingen te unlocken als je ze allemaal hebt, of alleen maar meer 'lore'?
Nieuwe wapens in de shop en lore, maar de weapon scrolls kun je niet missen gezien je die krijgt bij het verslaan van een eindbaas.
itsme schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:05:
Er komt een nieuwe spelstand uit voor #Splatoon! Vanaf 2 juli kun je Tower Control spelen in Ranked Battle. #WiiU

[afbeelding]

Our friends @NintendoAmerica will broadcast Treehouse: Live with Splatoon - Tower Control tonight at 00:00 CEST

http://t.co/u8p0SWKmto
Hier is trouwens al Japanse footage van de modus:

[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 30-06-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Mooi!

De balance update is paar dagen geleden al geweest.

En de eindbaas van single player vind ik onwijs tof. Geweldige uitdaging en soundtrack.
Zoontje heeft hem ook al met de squid amiibo challenge verslagen. Nu nog met die andere twee.
De drie amiibo unlocken de hero replica wapens.

De lore scrolls hebben we ook compleet.

[ Voor 6% gewijzigd door horizon1978 op 30-06-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Kun je bij ranked Battles wel kiezen tussen tower control of splat zones?
Is er geen keuze dan zou dat eerste minpunt voor dit spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
horizon1978 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:00:
Kun je bij ranked Battles wel kiezen tussen tower control of splat zones?
Is er geen keuze dan zou dat eerste minpunt voor dit spel zijn.
Uitgaande wat te zien was in de Treehouse stream en de GameXplain stream ziet er naar uit dat de gamemodus vooraf bepaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat is dan wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kan idd niet kiezen, wtf

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Poll: Team Rock of Team Pop?
Team Rock!
Team Pop!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394908&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me totaal niet ingelezen over wat Splatfest nu ging inhouden. Wilde me laten verassen. Zojuist dus ook even gespeeld, maar zo te zien stelt het eigenlijk niks bijzonders voor?

Het uiterlijk is veranderd van het plein en de maps zijn wat donkerder met een beetje graffiti, maar dan houdt het eigenlijk ook wel op. Alleen Turf Wars is mogelijk en nu zijn er drie mappen te bespelen in plaats van twee.

Mis ik iets of is dit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Weet niet wat het is. Heb geen voorkeur voor rock of pop en koos maar pop..het is net of alle beginners bij pop zitten..lekkere keuze :S
Net 20 potjes op rij verloren terwijl ik zelf steeds rond de 900-1100P zat met 10+ kills in losing team..de rest..0-300P ..0-2 kills kills lol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Splatoon's Splatfest is vergelijkbaar met Conquest in Smash Bros. Je kiest en speelt voor een bepaald team. Door te spelen verdien je punten voor dat team. Aan het einde wordt er gekeken welk team gewonnen heeft en dit bepaald ook de rewards die je krijgt.

In het geval van Splatoon kun je Super Sea Snails verdienen. Die kun je aan Spyke geven om stats op je equipment te rerollen of een extra slot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:56:
Ik had me totaal niet ingelezen over wat Splatfest nu ging inhouden. Wilde me laten verassen. Zojuist dus ook even gespeeld, maar zo te zien stelt het eigenlijk niks bijzonders voor?

Het uiterlijk is veranderd van het plein en de maps zijn wat donkerder met een beetje graffiti, maar dan houdt het eigenlijk ook wel op. Alleen Turf Wars is mogelijk en nu zijn er drie mappen te bespelen in plaats van twee.

Mis ik iets of is dit het?
De teams worden niet geshuffled. Ik heb net echt 20 potjes achter elkaar gewonnen juist omdat ik een goed team had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Max|Burn schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 22:02:
Weet niet wat het is. Heb geen voorkeur voor rock of pop en koos maar pop..het is net of alle beginners bij pop zitten..lekkere keuze :S
Je kunt als het goed is op elk moment van team wisselen.
Net 20 potjes op rij verloren terwijl ik zelf steeds rond de 900-1100P zat met 10+ kills in losing team..de rest..0-300P ..0-2 kills kills lol :(
Zoals CyBeR in "[Wii U] Het Splatoon Topic" boven mij schrijft, is het slim om in zo'n geval te quitten en een nieuwe lobby op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik quitte na elk potje..dus 20x quiten en 20 ingemaakt worden :) Verschillen waren enorm..verlies met 70%+. Had gewoon pech denk ik. Kreeg utieindelijk wel een goed teampje en toen bleven we met z'n allen bij elkaar..ging toen wel lekker :) Daarna weer 20+ wins dus we staan weer kiet..

Zijn dus ook dit soort teams waartegen je losing streaks mee krijgt als je net begint op een avond. :)) Balancing in splatoon kan toch echt beter. Als je eenmaal een treintje hebt gaat het goed maar dan is het weer irritant voor de andere kant. Dit effect is sterker met splatfest..je zult namelijk nooit van kant gewisselt worden.

Schieten over licht hellende vlakken is ook nog steeds matig..helaas nog niet gepatched.
De teams worden niet geshuffled. Ik heb net echt 20 potjes achter elkaar gewonnen juist omdat ik een goed team had.
I know..maar dat maakt juist dat veel mensen quitten en de goede teams blijven doorgaan. Als je eenmaal in een goed teampje zit dat blijft gaat het goed. Meestal als ik net begin kan het echt ff drama zijn een goed teampje te vinden. Gister was me ergste pot ooit. ik had 1436P en 12 kills 0 death..in het losing team..de rest had bijna alle stats 0..om gek van te worden op zo'n moment :D

Zal echt blij zijn als je met friends (knap) kan teamen later.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 04-07-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb geen enkele keer gequit (anders dan om daadwerkelijk te stoppen) en toch veel gewonnen. Jij zat gewoon in team pop en team pop zuigt nogal :P

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 05-07-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Eerste potje van mijn zoontje:
Eén tegen vier. Serieus op het moment dat de stage verschijnt staat alleen hij op de home base.

Hij wist meer dan 1000 punten te scoren. Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
CyBeR schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:37:
Jij zat gewoon in team pop en team pop zuigt nogal :P
Team Rock ftw... :p
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/pap/MlWA77wU_v0NTJSo7T
(Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanochtend 35 wins op rij.. Team Pop !!! :) (Zal maar niet zeggen hoe oud ik ben).
Team pop gaat overigens wel hard verliezen denk ik..Op reddit hebben ze wat playercounts proberen te doen a.d.v. diverse polls en miiVerse statistieken..lijkt erop dat Rock (2/3 vs 1/3)) grof groter is. Verklaart ook waarom ik vaak maar 3 man in me team heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Max|Burn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:32:
Verklaart ook waarom ik vaak maar 3 man in me team heb.
Dat is beter dan dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

lol..ja niet normaal meer :) Ik ben best vaak in een 3v4 gekomen. Het maakt me allemaal niet uit maar ik had graag 24 snails gehad aan het eind ipv 12 :(

Maf dat het andere team maar 78% had trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat had mijn zoontje dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Qua % aan de win kant kan het overigens wel een stuk erger dan 78%. 2 weken terug won ik met een team met 87,5%..andere team had 6,1% en ze stonden met 4 man in het spawn hokje en er vlogen de hele tijd seekers, splatbombs en andere meuk tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zoals verwacht team pop zwaar in de minderheid:
Rock vs pop:
Votes - 64% vs 36%
Wins - 53% vs 47%
Total: 170 vs 130

Heb zelf ongeveer 60 gewonnen, 25 verloren. Beetje jammer van alle missende seasnails :)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
M'n snelste Splatoon kill tot nu toe:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

24 sea snails voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RayNbow schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:10:
M'n snelste Splatoon kill tot nu toe:
Nice. Pak je de route bovenlangs wel eens aan het begin ? Dan kan het in ~10 (maar alleen als de andere kant ook snel is). Ik knal meteen een seeker neer op de bovenroute om snel aan de andere kant/enemy base te komen..maar heb 1x gehad dat iemand er echt vol overtuiging insprong. :)

Anyway..seeker via boven en je kan vaak het hele team in de rug pakken omdat ze niet verwachten dat je al zo snel aan de andere kant bent. Vaak ink ik aan het begin ook niet/zo weinig mogelijk voor de illusie :P

Op Walleye Warehouse stuur ik soms seekers meteen vanaf base rechtdoor (tussen de obstakels door, trappetjes af, etc)..daar lopen er ook wel eens een paar in.

Ik had uiteindelijk nog 18 snails..viel me mee voor losing team.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Hier 16 sea snails btw (niet heel veel gespeeld en kwam misschien iets van 10-20 punten te kort voor de volgende titel.)
Max|Burn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:29:
[...]
Nice. Pak je de route bovenlangs wel eens aan het begin ? Dan kan het in ~10 (maar alleen als de andere kant ook snel is). Ik knal meteen een seeker neer op de bovenroute om snel aan de andere kant/enemy base te komen..maar heb 1x gehad dat iemand er echt vol overtuiging insprong. :)
Bedoel je deze route?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5MBZn9d.png

Die neem ik eig. nooit in het begin. Wel vaak in tegenovergestelde richting naar de tegenstanders basis toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee. Ik maak wel een keer een opname. Ik bedoel rechtsaf via de muur omhoog en dan naar beneden bij die (brakke) sniperspot. Voordat/tijdens ik spring gooi ik de seeker. Bij oefening kan je dat dan zonder hickup..dan ben je echt loeisnel. Ben ook altijd de enige die de route neemt. En dan aan het eind in de hoek wachten voor surprise attack of idd meteen omhoog en in de rug aanvallen.

Misschien eens tijd om een tnet squad te maken ? :)

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Max|Burn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:35:
Nee. Ik maak wel een keer een opname. Ik bedoel rechtsaf via de muur omhoog en dan naar beneden bij die (brakke) sniperspot. Voordat/tijdens ik spring gooi ik de seeker. Bij oefening kan je dat dan zonder hickup..dan ben je echt loeisnel. Ben ook altijd de enige die de route neemt. En dan aan het eind in de hoek wachten voor surprise attack of idd meteen omhoog en in de rug aanvallen.
Oh, deze?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lb8sbGA.png

Neem ik eig. ook nooit. Misschien maar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh dat doe ik eigenlijk altijd, maar inderdaad meestal ben ik de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RayNbow schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:54:
[...]
Oh, deze?
Neem ik eig. ook nooit. Misschien maar eens proberen. :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/utb0CGPJ0UNcEzNYGMGHhZNk/full.png
Zo zie je de meest minimale route die ik ga..snij dus ook hoekjes e.d. af. (en niet de trap nemen maar het muurtje inken en er meteen op jumpen) Dit is echt het snelst. Het is ook vlakker dan b.v. de route door het midden uit je video dus minder springen etc. Plus men kijkt altijd naar dat gat in het midden en dan kom jij ineens rechts langs ze zeilen.. ;) Maarehm.. GoT Squad? ... anyone? :) Ik heb welgeteld 0 vrienden met een WiiU.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 05-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Max|Burn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:02:
ze stonden met 4 man in het spawn hokje en er vlogen de hele tijd seekers, splatbombs en andere meuk tegenaan.
Spawn rape ... zoals ik al zei ; af en toe is het is net een echte shooter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
GoT Squad , prima idee d:)b

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
Gisteren ook nog wat SPlatfest gedaan, moet wel zeggen dat de matchmaking daar zeker nog wat beter kan.
Ikzelf ben maar lvl 9, maar om dan met andere level 9's geplaatst te worden tegen level 20's is mij net wat te meh. Komt dan ook eens kijken wat je leavers hebt en je dan 4v3 of minder komt te staan. Dan moet je zoals bij andere games gewoon te game staken en terug naar de lobby voor nieuwe teams, maar dat ben ik natuurlijk. Toch 16 seasnails erbij omdat ik niet gegrind heb voor de Eternal titel, dus eens zien wat we er mee kunnen doen om wat betere stats/rerolls te krijgen.

Geen idee of de stores gewoon willekeurige dingen hebben met willekeurige stat uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Geen idee of de stores gewoon willekeurige dingen hebben met willekeurige stat uitbreidingen.
Gear heeft een vaste set eigenschappen, een shirt met rarity 1 heeft altijd rarity 1. Wil je m met meer dan een bonus slot zul je m bij spike moeten upgraden. De shop gaat dat 1 bonus slot shirt nooit verkopen met 2 bonus slots. En bijvoorbeeld het Aloha Shirt zal altijd Main Ability Ink Recovery Up hebben.

Bron: de official game guide :)

[ Voor 12% gewijzigd door itsme op 06-07-2015 09:28 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
itsme schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Gear heeft een vaste set eigenschappen, een shirt met rarity 1 heeft altijd rarity 1. Wil je m met meer dan een bonus slot zul je m bij spike moeten upgraden. De shop gaat dat 1 bonus slot shirt nooit verkopen met 2 bonus slots. En bijvoorbeeld het Aloha Shirt zal altijd Main Ability Ink Recovery Up hebben.

Bron: de official game guide :)
Aah zo, dan maar hopen dat de shops binnenkort wat rare spul hebben waarmee ik dus 3 extra abilities kan hebben naast de main ability. Ben nog maar level 9 maar wil het liefst wel zo optimal mogelijk werken.

Sowieso wil ik nog gaan experimenteren met wapens, Roller vind ik persoonlijk niet fijn genoeg, ook al is het een OP wapen, ben toch meer van de splattershot, of misschien later wat leuks met een hoge fire rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Akaendra schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Aah zo, dan maar hopen dat de shops binnenkort wat rare spul hebben waarmee ik dus 3 extra abilities kan hebben naast de main ability. Ben nog maar level 9 maar wil het liefst wel zo optimal mogelijk werken.

Sowieso wil ik nog gaan experimenteren met wapens, Roller vind ik persoonlijk niet fijn genoeg, ook al is het een OP wapen, ben toch meer van de splattershot, of misschien later wat leuks met een hoge fire rate.
Staat ook iets over in de game guide:
... the only thing level affects is the rarity of the equipment that shows up each day - level 20 is required for the rarest equipment to have a chance of showing up.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Max|Burn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:02:
Maarehm.. GoT Squad? ... anyone? :) Ik heb welgeteld 0 vrienden met een WiiU.
Hoe hadden jullie dat in gedachte? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wou je daar mee zeggen ? :) de video.
En mbt squad: we kunnen in dm details delen denk ik dan ? :) in augustus kunnen we dan samen spelen. Samen gaat nu nog matig dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Een K-D van 12-0 heb ik niet zo vaak gezien. En het was een lekker potje om te zien vanuit dit standpunt, ging erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Afhankelijk van de map is dat met een charger nog wel redelijk te doen. Ik heb zoiets wel s voor elkaar gekregen op arowana mall met splat zones. Gewoon ordinair campen en dan lukt 't wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Me hoogste kd is ergens rond de 16-18 geweest. Met een charger wel moeilijker idd naar je ziet een hoop spawnkills op jumps in de video.

Vandaag voor het eerst (echt) wat Tower Control gedaan. Op zich wel geinig, heb 2 comeback runs geshared waar we echt de hele tijd slecht gingen en aan het einde ineens inhaalden:

Normaal edit ik de videos mooi enzo maar me PC staat tijdelijk ingepakt achter de bank :(

Is er al iemand die alle gear heeft? Ik ben er volgens mij bijna, zie nog 2 gaten in het menu.

[ Voor 72% gewijzigd door Max|Burn op 07-07-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Nette video daarboven en erg goede scherpschutter.

Vandaag potje gespeeld waarin we toren direct in bezit hebben en zonder deze af te geven naar het doel begeleiden.

Hoogste kd van mij is iets van 15 geweest. Met de kwast. Har har.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Max|Burn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:18:
Wou je daar mee zeggen ? :) de video.
En mbt squad: we kunnen in dm details delen denk ik dan ? :) in augustus kunnen we dan samen spelen. Samen gaat nu nog matig dacht ik?
Heb jullie mijn Miiverse ID gestuurd, doen er nog meer mee? Meer = beter :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
http://venturebeat.com/20...d-about-your-social-life/

Ow. Lijkt mij toch eerder inschattingsfout van Nintendo. Level 20 vergt echt geen opgave van het sociale leven.

Ook het geld verdienen voor gaat gaat in verhouding veels te snel.

Maar dat terzijde: morgen twee nieuwe wapens voor dit geweldige spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:08:

Ow. Lijkt mij toch eerder inschattingsfout van Nintendo. Level 20 vergt echt geen opgave van het sociale leven.
Die opmerking was als grap bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Die opmerking was als grap bedoeld...
De opmerking wel, de strekking niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Level 20 is echt zo gepiept al helemaal als je vanaf level 10 meteen ranked speelt. Ik ben ook level 140 in bf4, DAN heb je pas geen sociaal leven :Y)

Ik zal zo ook mn network id rondspammen in dm :)

edit: Ik snap echt niet hoe sommigen die game spelen. Had net een potje waar we al goed voor stonden. In de laatste minuut kwam ik tot in de enemy base, waar ik in me remi continue 3 man bezig hield van het andere team. Ik dacht mooi..me 3 teamleden hebben mooi de tijd gehad alles vol te blaffen.. Wat denk je? De enkele overgebleven enemy team member had met z'n aerospray ruim baan gekregen van me team..wtf...80% van de map foetsie..hun hele base volgeinked door mij maar de rest allemaal van hun lol :S

Die aerospray knakker had geeeneens kills (1 of 2?)..dus aangevallen is hij ook niet door het team..snap er de *** van. Kijkt niemand naar zn map ? :S

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 07-07-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Blijkbaar keek jij ook niet tijdig naar je map. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je een flink groot stuk inked en 10 kills maakt in 1 minuut is dat niet nodig m.i. :) de andere 3 waren gewoon aan het campen , dan snap je het spel ook niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 07-07-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Gisteren een briljante record pot gehad met tower control. Met 3 man naar de toren gerushed en erop, daarbij 3 van de tegenstanders gesplat. Onze vierde man nam een alternatieve route en sneed hun toegang af. Met meer mensen op de toren gaat deze sneller en als je dan zonder communicatie het voor elkaar krijgt dat we alle 3 een bubble als special hebben en deze netjes na elkaar activeren (als je je medespelers aanraakt krijgen zij ook bubbel) dan kan je de wanhoop bijna in de ogen van de tegenstander zien. Potje was in iets van een minuut voorbij, lol.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Heerlijke game blijft dit toch. Tower Control is een enorm leuke nieuwe modus, maar jammer dat ie in roulatie zit met Splat Zones dat ook heel erg tof blijft. Aan de ene kant wel te begrijpen; splitsen kan de wachttijden voor een volle lobby vergroten en aangezien de Wii U het niet héél goed doet kan dat problemen veroorzaken.

Hopelijk komt die augustus update aan het begin van de maand. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan toevoegen naast een nieuwe modus en friend teams. Hopelijk gaan ze dan ook naar 3 maps per 4 uur en wordt de level cap verhoogd naar 100 ofzo. Ook al heeft het dan niet echt een doel, Het gevoel van progressie is toch weer een stimulans om te blijven spelen.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste