Het was even een gepiel, maar heb het nu inclusief Recyclarr draaiende.

Blij mee.

Thanks voor de hints, @
TRaSH!
EDIT:
Ik heb dan wel weer wat vaags... Ik heb voor de seizoen folder gewoon de standaard instelling
Season {season}, dit geeft, aldus de interface van Sonarr simpelweg
Season 1. Het gekke is, toen ik net mass rename deed, om zeker te zijn dat alles en iedereen in hetzelfde stramien zit, alsnog mappen als
Season 01 voorbij zie komen. 0-based dus bij seizoen nummers lager dan 10.
Nu zag ik dat er ook een nieuwe container was, dus ik heb net ook die binnen gehengeld, ik hoop dat dat het oplost, maar zeker weten doe ik het niet. Begrijpen waarom dit gebeurd evenmin.
Ook krijg ik, gek genoeg, opeens de melding dat ik remote path mapping moet instellen, terwijl ik dat juist een poos terug al gefixed had? Ik heb verder niets aan de mounts in de Dockers of wat dan ook veranderd, dus ik begrijp niet waarom dit gebeurd. Dit betekend toch ook, dat hardlinks niet werken, toch?
EDIT2:
Wat trouwens wel gek is, ik heb de volgende configs voor SABnzbd en Sonarr:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| sonarr:
image: hotio/sonarr:latest
container_name: sonarr
environment:
- PUID=${ID_USER}
- PGID=${ID_GROUP}
- TZ="${TIMEZONE}"
- UMASK_SET=022
volumes:
- ./sonarr/config:/config
- type: bind
source: /data/media/downloads
target: /downloads
ports:
- 8989:8989
restart: unless-stopped
sabnzbd:
image: linuxserver/sabnzbd:latest
hostname: sabnzbd
container_name: sabnzbd
environment:
- PUID=${ID_USER}
- PGID=${ID_GROUP}
- TZ=${TIMEZONE}
volumes:
- ./sabnzbd:/config
- /data/media/downloads:/downloads
ports:
- 8084:8080
restart: unless-stopped |
Ze hebben dus dezelfde map op dezelfde folder gekoppeld zitten... Nou ja, wellicht omdat de een een mount en de ander een bind is?

Ik ga dat in elk geval even gelijk maken, wellicht dat het scheelt, maar ik heb daar een hard hoofd in.
EDIT3:
En het lijkt ook te werken, wanneer ik bijvoorbeeld
cd /downloads/complete/tv/Map.Van.Een.Download/ doe (gekopieerd vanuit SABnzbd) dan opent de map dus in Sonarr gewoon, no problemo.
EDIT4:
Ik had blijkbaar toch wat niet goed. Of zo. Nu heb ik echt 100% zeker de juiste content overal en nu gaat het wel goed.
[
Voor 133% gewijzigd door
CH4OS op 27-01-2024 02:07
]