• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-10 19:56
Paulus07 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:17:
vraagje voor de sickrage gebruikers. Weet niet of hij nu goed update namelijk. Als ik in SR klik op check for update ga ik weer gewoon terug naar het begin scherm.

Waar kan ik in git zien wat de meeste recente versie is?
In SR zelf zie ik alleen dit mbt versie:

Branch: master
Commit: 7fd6c98aafe1f543bf8f96b2e370666be5412288
Version: v5.1
Bij mij op de Synology hetzelfde verhaal. Laatste update is van 3-1, https://github.com/SickRage/SickRage/releases, lijkt mij ook de meest recente versie. :)

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:09

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als je naar updates zoekt krijg je, als de pagina herladen is, een klein popupje rechts onderin die vertelt of je up to date bent.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DeTeraarist schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:51:
Als je naar updates zoekt krijg je, als de pagina herladen is, een klein popupje rechts onderin die vertelt of je up to date bent.
Die krijg ik nu dus niet in beeld. Voorheen met de andere repo wel. Maar 5.1 zal dan de laatste versie zijn :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sowieso staat ook in je log of er geüpdate is of niet.

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
Ik doe gewoon 1x per dag een git pull
ZFLaSH schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:38:
Ik doe gewoon 1x per dag een git pull
Je weet dat je dan het risico loopt dat ie stuk gaat bij een slechte commit?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
pven schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:41:
[...]

Je weet dat je dan het risico loopt dat ie stuk gaat bij een slechte commit?
Yep, maar ik help miigotou ook met debuggen van features. Er is eigenlijk de laatste 3 maanden nog nooit een slechte commit gedaan en anders is het vlug even op de IRC vragen wat er aan de hand is.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 07:54
Op een of andere manier krijgt coachpotato's ondertitels niet goed werkend.

Ik heb nu 1x franse ondertitels erbij gekregen en vaak Engelse (dit klopt).
Maar nog nooit Nederlandse.

Terwijl ik heb ingesteld: en, nl

En als ik zelf zoek op Nederlandse ondertitels ik ze wel vind!
Ik wil ze dus eigenlijk beide hebben, zoekt die er maar 1 ofzo?

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
Heeft er iemand de laatste tijd het probleem dat CP de weg een beetje kwijt is mbt qualities en een voorkeur daarvoor?

Ik heb een HD profiel met in deze volgorde
1080p
720p
BR Rip

En bij het zoeken naar films krijgt om de een of andere reden 720p altijd een hogere score, terwijl er equivalenten van 1080p van zelfde groep zelfs beschikbaar zijn.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 22:15
Joostje123 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:57:
Op een of andere manier krijgt coachpotato's ondertitels niet goed werkend.

Ik heb nu 1x franse ondertitels erbij gekregen en vaak Engelse (dit klopt).
Maar nog nooit Nederlandse.

Terwijl ik heb ingesteld: en, nl

En als ik zelf zoek op Nederlandse ondertitels ik ze wel vind!
Ik wil ze dus eigenlijk beide hebben, zoekt die er maar 1 ofzo?
CouchPotato ondertitels zoeken werkt niet briljant. Ik gebruik er zelf eigenlijk altijd andere programma's voor.

• Joostje123
Cyleo schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:57:
[...]

CouchPotato ondertitels zoeken werkt niet briljant. Ik gebruik er zelf eigenlijk altijd andere programma's voor.
Zoals? Programma's die je kan koppelen aan Couchpotato of ieder geval koppelen met die films heeft Couchpotato gedownload ik moet in actie om die film te downloaden?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sinds kort worden mijn series in Sickrage niet meer bijgewerkt met nieuwe afleveringen. De nieuwe afleveringen verschijnen simpelweg niet in de episode list waardoor Sickrage uiteraard ook geen opdracht kan geven om ze te downloaden. Ik heb al geprobeerd om shows handmatig te updaten of opnieuw toe te voegen en ook een mass update heb ik al geprobeerd, helaas allen zonder resultaat.

Herkent iemand dit probleem en/of heeft iemand een mogelijke oplossing? Ik draai Sickrage overigens op een Synology NAS.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:26
Ik zit al maanden met een heel irritant probleem.

In chrome werkt de interface van sickrage niet helemaal goed. zodra ik in de instellingen of show toevoegen menu zit dan springt alles de hele tijd heen en weer waar door ik er niks mee kan doen. Maar in IE werkt alles wel. Dit probleem doet zich voor op alle computers. Dus ik dacht de install van sickrage zal wel niet goed zijn dus ik heb sickrage er helemaal af gegooid en er opnieuw op gezet maar het heeft niet geholpen.

Ik draai sickrage op ubuntu server 14.04

Hier een filmpje van het probleem.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_x6D9QCI4bU]

iRacing Profiel

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:06
HyperBart schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:56:
Heeft er iemand de laatste tijd het probleem dat CP de weg een beetje kwijt is mbt qualities en een voorkeur daarvoor?

Ik heb een HD profiel met in deze volgorde
1080p
720p
BR Rip

En bij het zoeken naar films krijgt om de een of andere reden 720p altijd een hogere score, terwijl er equivalenten van 1080p van zelfde groep zelfs beschikbaar zijn.
Die problemen heb ik niet. Wat ik wel veel ondervind is dat die veel releases vind voor ETA en vervolgens de nzb bestanden leeg zijn. Die staan die weer in een aparte link als ik in spotlite kijk.

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 10:00
ik krijg het volgende niet voor elkaar met de postprocessing van headphones. Zodra er een grote WAV file komt die gesplit moet worden, gebeurt dit niet en krijg ik deze foutmelding:
code:
1
WARNING Cue not split: Command not found, ensure shntool or xld installed

Nou snap ik dat ik de shntool of xld moet installeren, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen op een Synology NAS. Ik kan hier ook niets over vinden in dit forum of via google. Misschien iemand die me kan helpen?

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:20
Even een fyi, na alle meldingen binnen dit topic over Sickrage en de bijbehorende Git-links, heb ik gisteren een poging gedaan Sickrage te herinstalleren en gelijk te switchen naar de 'goede' Sickrage git.

Maar ik kan dus geen packages meer downloaden vanuit het package center en de Synocommunity source. Ik heb hier zelf nog een DS209+II staan met DSM4.2, het blijkt dus dat de Synocommunity package source niet meer werkt voor DSM 4.2. Zie ook hier.

Mochten hier mensen nog DSM4.2 draaien en willen switchen, misschien handiger om even te wachten. Al zal handmatig zo'n package installeren misschien ook nog wel lukken.

EDIT:
En het werkt weer!

n.a.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:14
Wellicht dat iemand het volgende weet.

Soms krijg ik van Couchpotato een melding via Pushbullet dat hij films voor de releasedate heeft gevonden. Ik kan dan naar de frontend gaan en zelf handmatig downloaden. Op zich prima en een makkelijke feature alleen vraag ik mij af hoe dit wordt getriggerd?

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:06
Ik weet niet precies wat CP hanteerd maar kan goed zijn dat CP met de ETA de release date bedoeld. Dat wil dus zeggen dat hij een versie heeft gevonden voordat deze gereleased is. Voorheen downloade hij gewoon maar waarom dit nu zo gaat is mij ook een raadsel.

• Raven__NL
Bedankt,

Ik weet wat de melding inhoudt :) En op zich vind ik dit ook een prima feature. Alleen wil ik weten wat dit triggerd. Want op dit moment heb ik een film gezien op een van mijn indexers alleen CP heeft hem nog niet gepakt omdat hij voor zijn release datum uit is gekomen. Dat is wat mij betreft prima maar nu heb ik ook nog geen melding gehad dat hij iets heeft gevonden wat voor de release date is uitgekomen. Dus nu wil ik weten wanneer ga ik die melding wel krijgen oftewel wanneer triggerd die dat :)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Misschien heb jij gezocht voordat de search interval zelf een zoekopdracht deed.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Raven__NL
Jorgen schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:35:
Misschien heb jij gezocht voordat de search interval zelf een zoekopdracht deed.
Nee ik heb nog niks gezocht want als ik handmatig ga zoeken dan vind hij hem zowiezo. Het probleem is ook niet waarom hij hem niet pakt MAAR ik wil weten wat de trigger is. Ook al staat de optie 'Always Search,
Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes.' uit doet CP dus blijkbaar toch iets om te kijken of er toch films zijn. In het verleden en zelfs gisteren heb ik die melding nog gehad dat hij films heeft gevonden die voor de ETA released zijn.

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-11 14:12
Raven__NL schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:41:
[...]

Nee ik heb nog niks gezocht want als ik handmatig ga zoeken dan vind hij hem zowiezo. Het probleem is ook niet waarom hij hem niet pakt MAAR ik wil weten wat de trigger is. Ook al staat de optie 'Always Search,
Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes.' uit doet CP dus blijkbaar toch iets om te kijken of er toch films zijn. In het verleden en zelfs gisteren heb ik die melding nog gehad dat hij films heeft gevonden die voor de ETA released zijn.
Je hebt toch een search interval ingesteld: zoek elke ..uur ... minuten naar releases? Dan gaat hij dus om de zoveel uren/minuten na of er een release is van de film die jij in je wanted lijst hebt staan. Hij download hem automatisch als de film voldoet aan het vereiste profiel (BR, 720 of 1080 films, + grootte van de film + datum van release).

CP maakt dus alleen een melding dat hij een film is tegengekomen tijdens het doorzoeken van usenet/torrentsites en dat je hem zou kunnen binnenhalen (hoewel het voor de ETA is).

• Raven__NL
willem1509 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:00:
[...]

Je hebt toch een search interval ingesteld: zoek elke ..uur ... minuten naar releases? Dan gaat hij dus om de zoveel uren/minuten na of er een release is van de film die jij in je wanted lijst hebt staan. Hij download hem automatisch als de film voldoet aan het vereiste profiel (BR, 720 of 1080 films, + grootte van de film + datum van release).

CP maakt dus alleen een melding dat hij een film is tegengekomen tijdens het doorzoeken van usenet/torrentsites en dat je hem zou kunnen binnenhalen (hoewel het voor de ETA is).
Nee dat is het niet.
Ik heb het vermoeden dat jullie niet weten over welke 'feature' ik het bedoel.

Probeer het nogmaals uit te leggen:
Als je de optie "Always Search,
Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes." uit zet dan zoekt CP alleen de films die in aanmerking komen voor release. Zo ver ik weet kijkt hij naar de officiele release datum en plakt daar nog een aantal weken voor (give or take 2 weken).

Nu kan het voorkomen dat films toch nog eerder gereleased worden en die loop je dan mis. CP doet dan toch een soort van manual search om te kijken of er films voor de ETA uit zijn gekomen. Mocht dat het geval zijn dan krijg je van CP een warning dat er films gereleased zijn voor de ETA. Die films worden niet automatisch gedownload maar je moet ze dan handmatig selecteren in de frontend.

Volgens mij gebeurd dit 1x peer week. Ik zou graag willen weten wat de trigger is wat die optie activeert en of we die kunnen aanpassen zodat het vaker gebeurt.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Raven__NL op 18-01-2016 17:25 ]

• Brandonj
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-05 19:48
Ik heb onlangs een nieuwe Synology DS215J aangeschaft en probeer nu al drie volle dagen (bijna letterlijk helaas), tevergeefs, om sickrage i.c.m. NZBget werkend te krijgen..

Couchpotato lijkt ondertussen prima te werken, geen idee hoe dit opgelost is..

Sickrage snatched maar stuurt niets door naar NZBget..
Ik ben tientallen fora/guides/noemhetmaarop nagelopen en voor zover ik kan zien, staan mijn instellingen goed..
Sonarr blijkt wel te werken voor mij!

Ik zit ondertussen met mijn handen in het haar, iemand die mij hier mee zou kunnen helpen? (wellicht met Teamviewer o.i.d.?)

[ Voor 39% gewijzigd door Brandonj op 19-01-2016 12:01 ]

Raven__NL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:19:
[...]

Nee dat is het niet.
Ik heb het vermoeden dat jullie niet weten over welke 'feature' ik het bedoel.

Probeer het nogmaals uit te leggen:
Als je de optie "Always Search,
Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes." uit zet dan zoekt CP alleen de films die in aanmerking komen voor release. Zo ver ik weet kijkt hij naar de officiele release datum en plakt daar nog een aantal weken voor (give or take 2 weken).

Nu kan het voorkomen dat films toch nog eerder gereleased worden en die loop je dan mis. CP doet dan toch een soort van manual search om te kijken of er films voor de ETA uit zijn gekomen. Mocht dat het geval zijn dan krijg je van CP een warning dat er films gereleased zijn voor de ETA. Die films worden niet automatisch gedownload maar je moet ze dan handmatig selecteren in de frontend.

Volgens mij gebeurd dit 1x peer week. Ik zou graag willen weten wat de trigger is wat die optie activeert en of we die kunnen aanpassen zodat het vaker gebeurt.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk
Ik vat hem maar waar dat zit durf ik je niet te zeggen. Wil het wel eens opzoeken en/of maak een request aan op github om deze aan te kunnen passen vanuit de gui ;)

• Raven__NL
schumi2004 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:48:
[...]

Ik vat hem maar waar dat zit durf ik je niet te zeggen. Wil het wel eens opzoeken en/of maak een request aan op github om deze aan te kunnen passen vanuit de gui ;)
Thanks, daar was ik al bang voor.
Ik heb zelf ook een beetje zitten neuzen en heb het vermoeden dat het op https://github.com/RuudBu...e/media/movie/searcher.py ergens aangepast kan worden. Ik zie daar namelijk wat verwijzingen naar de search before ETA. Zal later eens een issue aanmaken en kijken of het response krijgt want er is namelijk niet zoveel activiteit volgens mij.
Raven__NL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:50:
[...]

Thanks, daar was ik al bang voor.
Ik heb zelf ook een beetje zitten neuzen en heb het vermoeden dat het op https://github.com/RuudBu...e/media/movie/searcher.py ergens aangepast kan worden. Ik zie daar namelijk wat verwijzingen naar de search before ETA. Zal later eens een issue aanmaken en kijken of het response krijgt want er is namelijk niet zoveel activiteit volgens mij.
Denk wel dat je in de juiste hoek zit en dat je zou moeten spelen met dit stuk

https://github.com/RuudBu...vie/searcher.py#L150-L156

/edit:
Volgens mij gebeurt er nog genoeg
https://github.com/RuudBu...atoServer/commits/develop

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 19-01-2016 17:04 ]

• Raven__NL
schumi2004 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:03:
[...]

Denk wel dat je in de juiste hoek zit en dat je zou moeten spelen met dit stuk

https://github.com/RuudBu...vie/searcher.py#L150-L156

/edit:
Volgens mij gebeurt er nog genoeg
https://github.com/RuudBu...atoServer/commits/develop
Top, ik had het ook al gezien toen ik er rustig door heen aan het lezen was.
Ik ga vanavond eens de value 604800 aanpassen naar 86400 (24uur) en kijken wat die doet. Hopelijk is dit voldoende :)

Thanks btw _/-\o_
Ik doelde meer op de nieuwe issues die op het moment open stonden. Verder heb ik niet gekeken

[ Voor 19% gewijzigd door Raven__NL op 19-01-2016 17:14 ]

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 21:56

B2

wa' seggie?

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het vinden van episodes icm Sickrage en nzbs.org? Alhoewel de episodes 100% zeker op nzbs.org staan vind Sickrage niks. De oude SickrageTV versie vind het wel.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 06:54
B2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:42:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het vinden van episodes icm Sickrage en nzbs.org? Alhoewel de episodes 100% zeker op nzbs.org staan vind Sickrage niks. De oude SickrageTV versie vind het wel.
Met het in hun issue tracker? Daar hebben ze er meer aan dan dat het hier staat. Of kijk in hun issue tracker of het al eerder gemeld is, dan weet je gelijk of het vaker voorkomt. Dat is het voordeel van open source software.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 21:56

B2

wa' seggie?

CRXDelSol schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:39:
[...]

Met het in hun issue tracker? Daar hebben ze er meer aan dan dat het hier staat. Of kijk in hun issue tracker of het al eerder gemeld is, dan weet je gelijk of het vaker voorkomt. Dat is het voordeel van open source software.
Voordat je je eigen probleem in de issue tracker is het meestal handig om te weten of het een algemeen probleem is of user specifiek. Vandaar mijn vraag, want bij het laatste is het meestal een config probleem. Open source heeft hier niet zoveel mee te maken ;)

En over het issue, dat is inderdaad een bekende ;)

[ Voor 4% gewijzigd door B2 op 20-01-2016 09:19 ]

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 11:02
Ik ben teruggegaan naar Sickbeard op mijn Readynas 6000. Compleet niet stabiel dat Sickrage. Heel vaak start de web ui niet en waren er errors en series die hij niet oppakte. Daarnaast erg zwaar voor de Readynas, constante diskactiviteit en CPU (Dual Atom) load. Beide forks (zowel de tv als de sickrage) kwamen ook maar niet met updates op de master branch (ligt wellicht aan mijn readynas x86 versie).

Ik heb SB versie 0.493.1-rnx86-0.9.3 opnieuw geïnstalleerd. Probleem wat ik wel heb ik dat ik niet kan updaten, want dan start SB niet meer. Ik weet ook niet of het nodig is, volgens mij is SB development gestopt en ik weet niet wat de laatste versie is, laat staan dat ik die nog ergens kan vinden voor readynas x86 (.bin file).

Error in SB Log bij poging tot updaten: 2016-01-20 19:37:24.880929 CP Server Thread-11 :: Unable to contact github, can't check for update

[ Voor 8% gewijzigd door wvkreg op 20-01-2016 19:42 ]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
edit: bezint eer ge begint... Opgelost.

[ Voor 96% gewijzigd door pelt op 20-01-2016 23:53 ]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-11 22:32
Een vraag van mijn kant waar ik geen antwoord op kan vinden hier in het topic of elders. Op dit moment gebruik ik Couchpotato voor mijn films, ik heb hier een webportal dmv de API omheen gebouwd zodat familie en het thuisfront zelf films kunnen toevoegen zonder in de applicatie te hoeven, vriendinproof zullen we maar zeggen. Nu ruim ik zelf zo af en toe CP op en de bijbehorende map op om weer wat ruimte te creëren en om geen hoarder te worden, maar dat moet handiger kunnen.

Een film verwijderen uit CP zorgt er dus niet voor dat deze fysiek verdwijnt van de Synology, zijn er scripts die dit mogelijk maken dat na een verwijdering uit Couchpotato alle files ook verwijderd worden (Sonarr doet dat bijvoorbeeld wel bij het verwijderen van een serie) of zie ik ergens een instelling over het hoofd?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb de laatste tijd flink problemen met CP. Krijg alleen maar rommel binnen. Dit weekend maar eens sleutelen aan de keywords en kijken of sonarr het beter doet. :X

• lubbertkramer
MikeyMan schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:10:
Ik heb de laatste tijd flink problemen met CP. Krijg alleen maar rommel binnen. Dit weekend maar eens sleutelen aan de keywords en kijken of sonarr het beter doet. :X
*knip*
Credits naar de tweaker uit dit topic die hem samengesteld had, naam even kwijt :)

[ Voor 143% gewijzigd door Rupie op 04-05-2016 19:07 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oh, crap, dacht dat sonarr beide deed...

• lubbertkramer
MikeyMan schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:15:
Oh, crap, dacht dat sonarr beide deed...
Is wel een verzoek maar zeer lage prioriteit -> https://trello.com/c/yhnTftdj/144-movie-support -> https://github.com/Sonarr/Sonarr/issues/298

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 21-01-2016 11:17 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks, heb de keywords toegevoegd. Volgens mij had ik een oude versie van deze lijstjes erin staan. Krijg vooral veel cams en ingebouwde Aziatische ondertitels binnen.

• wvkreg
Voer je die keywords voor CP in bij searcher, Required Words en Ignored Words of ergens anders?

• emile66
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 10:38
hello
I have been running sickbeard for a couple of years now on a windows 7 machine
great program
but i have a problem
I erased sickbeard(don't ask)
so i installed it again got it set up to work with sabnzbd and it works
all my shows I have have a main folder and then every episode has a seperate folder

disc O:\
folder media\
folder series\
folder fownton ebbey\
file fownton ebbey - S01E11
and so on
which is how I like it

now I get
O:\
media\
series\
gillions\
gillions - S01E01
gillions - S01E02

can any one sort me out what I have done wrong?

thanks

Emile

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 16:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

emile66 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:33:
hello

can any one sort me out what I have done wrong?

thanks

Emile
Je kunt het beste met seasonfolders werken.

fownton ebbey\season 1\fownton ebbey - S01E11.mkv
fownton ebbey\season 1\fownton ebbey - S01E12.mkv

etc.

PS.
Dit is een Nederlands forum, maar dat wist je bij je eerste post in 2014 ook al. :+

[ Voor 60% gewijzigd door FREAKJAM op 21-01-2016 16:39 ]

is everything cool?

• emile66
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 10:38
sorry
ik heb gewoon knippen plakken gedaan van wat ik gepost heb in het sickbeard forum en eigenlijk er niet op gelet.

voorheen ging het ook altijd goed dus per aflevering een folder
dus eigenlijk begrijp ik niet waarom het nu mis gaat.

alle oude afleveringen die ik al had staan keurig per aflevering
en die pakt die ook handmatig met postprocessing(dus hij slaat ze keurig over) maar de nieuwe afleveringen zet die er bij zonder folder.
dus als het kan het liefst per aflevering een folder voor mijn overzicht.

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 20:18

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Na goede ervaringen uit het verleden met SB wilde ik de draad weer eens oppakken door een PVR sickbeard/sickrage/sonarr te installeren op een Debian server. Dat heb ik geweten, de ervaringen tot nu toe zijn ronduit slecht, SB werkt niet meer met de default (gratis) indexers en geeft continu een foutmelding i.c.m. zijn eigen indexer. Ik krijg de indruk dat de master branch zijn beste tijd gehad heeft.Ok over na sickrage dan maar.
Na een clone van de master branch krijg ik sickrage niet opgestart. De Wiki van Sickrage is niet heel erg duidelijk, vervolgens is de source een mix van Sickbeard en Sickrage. Google verteld mij dat ik een 100 tal commits terug moet om in ieder geval Sickrage gestart te krijgen, wtf? Vervolgens moet ik autoupdate uit zetten en kan ik er niet achter komen welke bestanden hij aan een aflevering koppelt, grrr.
Sonarr dan maar, om vervolgens erachter te komen dat het op een mono framework draait. Maar je vervolgens nzbdrone?? nodig hebt welke niet in de standaard Debian repo opgenomen is en je een externe repo moet toevoegen aan apt om aan sonarr te geraken.

Ligt het aan mij of is het slecht gesteld momenteel met de huidige opensource PVR's? :/

[ Voor 11% gewijzigd door WeaZuL op 22-01-2016 13:48 ]

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• wvkreg
Het is matig gesteld inderdaad met de PVR's!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je de goede repo hebt van SR, is het best te doen hoor.
Maar er is natuurlijk steeds lastiger geworden om goede searchers/trackers te vinden. Dat is an sich niet aan de PVRs te wijten.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:28
Pfff Couchpotato calt tegen zeg:
• Unc paden werken niet. Valt nog wel op te lossen door netwerk mappings te maken
• Hij matched ongeveer 1/3 van mijn films niet :X. Plex matched ze allemaal dus het is zeker wel mogelijk, de matcher van Couchpotato is gewoon niet best blijkbaar..

Roomba E5 te koop

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
WeaZuL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:07:
Sonarr dan maar, om vervolgens erachter te komen dat het op een mono framework draait. Maar je vervolgens nzbdrone?? nodig hebt welke niet in de standaard Debian repo opgenomen is en je een externe repo moet toevoegen aan apt om aan sonarr te geraken.

Ligt het aan mij of is het slecht gesteld momenteel met de huidige opensource PVR's? :/
Nzbdrone is gewoon de oude naam van Sonarr. Dat het op Mono draait is gewoon omdat het onder .NET geschreven is, nu ben je gewoon aan het klagen over een diesel-wagen dat je er diesel moet indoen... :+

Mono zit er inderdaad niet in en moet apart toegevoegd worden, maar daarna is het toch makkelijk draaiende te krijgen?

Met SickBeard had ik nooit problemen tbh, ok ik heb dan ook wel een van de grootste indexers er in staan die geen invites meer uitdeelt maar ben overgeschakeld naar Sonarr wegens de failed download handling. Na een maandje in parallel draaien op een clone filesystem gebaseerd op ZFS ging alles goed en heb ik het van Acceptance naar Productie gegooid ;) :w

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 20:18

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Na mijn rant post van gisteren in de late uurtjes ben ik vandaag verder gegaan met mijn zoektocht. Blijkt dat er, zoals MikeyMan ook aangeeft verschillende repo's te zijn van SickRage namelijk SickRage en SickRageTV. Die laatste daar ging mijn rant over hierboven. Vanochtend SickRage geinstalleerd middels GIT master branch en wonder boven wonder, het werkt tot nu toe flawlessly _/-\o_
MikeyMan schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:28:
Als je de goede repo hebt van SR, is het best te doen hoor.
Maar er is natuurlijk steeds lastiger geworden om goede searchers/trackers te vinden. Dat is an sich niet aan de PVRs te wijten.
Thnx voor de headsup mbt de verschillende repos, wellicht is dat iets voor de in de 1 post van dit topic? Het had mij ig wat tijd kunnen besparen ;)
HyperBart schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Nzbdrone is gewoon de oude naam van Sonarr. Dat het op Mono draait is gewoon omdat het onder .NET geschreven is, nu ben je gewoon aan het klagen over een diesel-wagen dat je er diesel moet indoen... :+

Mono zit er inderdaad niet in en moet apart toegevoegd worden, maar daarna is het toch makkelijk draaiende te krijgen?

Met SickBeard had ik nooit problemen tbh, ok ik heb dan ook wel een van de grootste indexers er in staan die geen invites meer uitdeelt maar ben overgeschakeld naar Sonarr wegens de failed download handling. Na een maandje in parallel draaien op een clone filesystem gebaseerd op ZFS ging alles goed en heb ik het van Acceptance naar Productie gegooid ;) :w
Bedankt voor je ervaringen, wellicht de moeite waard om het in de toekomst te proberen. Vooralsnog blijf ik nu even bij SickRage :Y

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• Dacuuu
  • Laatst online: 15:39
WeaZuL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:58:

Bedankt voor je ervaringen, wellicht de moeite waard om het in de toekomst te proberen. Vooralsnog blijf ik nu even bij SickRage :Y
Hier draait Sonarr (de "nieuwe" naam van nzbdrone ;) ) al zeker een jaar 100% stabiel. Dat ding update zichzelf, en heb er geen omkijken naar.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26
Hallo

gisteren avond de Synology 6.0 Beta 2 erop gezet, lang gewacht vanwege surveillance station maar nu kon ik eindelijk om.

Maar nu starten autobus en sickrage niet meer (en het blijkt overigens dat sickrage uit de repo is en dat je weer moet werken met sickbeard-custom). Ik weet dat dit bij een beta hoort, maar juist het leuke van een beta is gezamenlijk zoeken naar oplossingen op fora etc :)

Wat niet werkt:
  • Als ik ze via packagecenter probeer te starten dan gaat dit mis, ik kan echter nergens logging vinden van die startactie
  • Ik heb alle files voor zien van de juist user rechten dmv chown
  • Nadat dit allemaal niet werkte heb ik SickRage verwijderd, en Sickbeard-Custom met SickRage opnieuw geïnstalleerd, echter deze start ook niet.
Wat wel werkt
  • Via de CLI het Sickrage.py script starten en dan draait hij als user als een zonnetje, echter als deamon wil en kan hij dus niet starten dat is vreemd.
Ik heb 1 site gevonden die het probleem beschrijft echter zeggen die dat je terug moet naar een bepaalde commit van git, maar dat lukt niet omdat je zit met een mix van Sickbeard-custom en SickRage.

Iemand een idee om dit werkend te krijgen, want als user draaien is geen optie omdat ik niet 24/7 ingelogd ben.

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:55
Ik ben bezig met het opzetten van sickbeard via torrents, maar in de nieuwste builds kan ik niet vinden hoe ik een search provider toe kan voegen. Wie weet waar ik dit kan vinden/doen?

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:30

QinX

Shai-Hulud

Ik ben bezig met de overstap van de SickRageTV git naar SickRage nadat het al langer een geklooi was en nu het domein ineens vaag aan het doen is ben ik maar opnieuw begonnen met SickRage.

Ik wil echt mijn encoding van cp1252 overzetten naar utf8, wat ook wordt aangeraden.
Echter krijg is het enige advies wat ik vind alleen voor Linux volgens mij.

Mijn vraag is dus, waar kan ik op WINDOWS de encoding aanpassen naar UTF8?

Ik heb nu namelijk dat een serie een error geeft waardoor ik geen overzicht krijgt, waarschijnlijk een aflevering met een onbekend karakter wat dit tegenhoud.

Alvast bedankt!

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
Klopt het dat het postprocessen van SickBeard alleen werkt als ik Unpack aanzet? Ik heb deze optie in feite niet nodig, omdat Kodi dit gewoon on the fly voor me doet (en het daarnaast alleen maar onnodige resources vraagt van mijn NAS). Er gebeurt in feite niks. De show wordt niet verplaatst naar de destination map.

Ik krijg de volgende error (waarbij ik de show heb veranderd in xxx):
code:
1
Found unwanted files:Found unwanted files: ['xxx.hdtv-lol.r05', 'xxxl.rar', 'xxx.sfv', 'xxx.r07', 'xxx.r06', 'xxx.nfo', 'xxx.r04', 'xxx.r03', 'xxx.r02', 'xxx.r01', 'xxx.00']

Als ik Unpack aanzet in Postprocessing dan werkt het wel en wordt de show (uitgepakt) verplaatst naar de juiste dir en de oude folder verwijderd.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor zover ik weet wel, SickBeard werkt enkel met mediafiles.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:48
QinX schreef op zondag 24 januari 2016 @ 00:43:
Ik ben bezig met de overstap van de SickRageTV git naar SickRage nadat het al langer een geklooi was en nu het domein ineens vaag aan het doen is ben ik maar opnieuw begonnen met SickRage.

Ik wil echt mijn encoding van cp1252 overzetten naar utf8, wat ook wordt aangeraden.
Echter krijg is het enige advies wat ik vind alleen voor Linux volgens mij.

Mijn vraag is dus, waar kan ik op WINDOWS de encoding aanpassen naar UTF8?

Ik heb nu namelijk dat een serie een error geeft waardoor ik geen overzicht krijgt, waarschijnlijk een aflevering met een onbekend karakter wat dit tegenhoud.

Alvast bedankt!
Zo iets bestaat er niet voor windows.
Overigens hebben bestandsnamen niet zoveel met cp1252 of utf-8 te maken, dat zijn gewoon reeksen van bytes en de applicatie moet interpreteren wat ze betekenen.

Jij heb een applicatie die de bestanden op je PC neerzet en die geeft bestandsnamen uit die volgens CP1252 gecodeerd zijn.
Als je dan een andere applicatie draait (Sickrage) die bestandsnamen interperteert als utf-8 dan kun je problemen krijgen.
Zolang de namen strikt ascii zijn gaat alles goed maar dingen als accenten kunnen problemen opleveren.

Voor bestaande bestanden zul je dus de namen aan moeten passen.
Ik heb daar ooit eens een python scripje voor geschreven zie hier:
http://www.synology-forum...kens/msg140985/#msg140985

Verder moet hje het programma dat die bestanden aanmaakt opdracht geven geen cp1252 bestandsnamen maar utf-8 bestandsnamen aan te maken.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Ik heb wat zitten spelen met nzbToMedia, maar ik snap er eigenlijk de ballen van. Je moet zoveel invullen, en het waarom ontgaat me deels.

Wat ik wil bereiken is dat sickrage het weet als er een corrupte download is, blijkbaar kan dat met nzbToMedia.

Kortom: help? :)

• willem1509
pven schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:49:
Ik heb wat zitten spelen met nzbToMedia, maar ik snap er eigenlijk de ballen van. Je moet zoveel invullen, en het waarom ontgaat me deels.

Wat ik wil bereiken is dat sickrage het weet als er een corrupte download is, blijkbaar kan dat met nzbToMedia.

Kortom: help? :)
Uh dat staat toch allemaal uitgelegd bij NZBtoMedia wat het doet en waarom je het moet invullen? Veel dingen moet je invullen om de programma's met elkaar te laten communiceren. Je bent er eventjes mee bezig, maar uiteindelijk scheelt het je tijd qua downloaden en corrupte downloads etc.

• stormfly
stormfly schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:22:
Hallo

gisteren avond de Synology 6.0 Beta 2 erop gezet, lang gewacht vanwege surveillance station maar nu kon ik eindelijk om.

Maar nu starten autobus en sickrage niet meer (en het blijkt overigens dat sickrage uit de repo is en dat je weer moet werken met sickbeard-custom). Ik weet dat dit bij een beta hoort, maar juist het leuke van een beta is gezamenlijk zoeken naar oplossingen op fora etc :)

Wat niet werkt:
  • Als ik ze via packagecenter probeer te starten dan gaat dit mis, ik kan echter nergens logging vinden van die startactie
  • Ik heb alle files voor zien van de juist user rechten dmv chown
  • Nadat dit allemaal niet werkte heb ik SickRage verwijderd, en Sickbeard-Custom met SickRage opnieuw geïnstalleerd, echter deze start ook niet.
Wat wel werkt
  • Via de CLI het Sickrage.py script starten en dan draait hij als user als een zonnetje, echter als deamon wil en kan hij dus niet starten dat is vreemd.
Ik heb 1 site gevonden die het probleem beschrijft echter zeggen die dat je terug moet naar een bepaalde commit van git, maar dat lukt niet omdat je zit met een mix van Sickbeard-custom en SickRage.

Iemand een idee om dit werkend te krijgen, want als user draaien is geen optie omdat ik niet 24/7 ingelogd ben.
Iemand ditzelfde gedrag al eens ervaren en eventueel een oplossing beschikbaar?

• Kalua
  • Laatst online: 15:06
stormfly schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:15:
[...]

Iemand ditzelfde gedrag al eens ervaren en eventueel een oplossing beschikbaar?
Autosub start niet meer omdat Cheetah niet (meer?) geïnstalleerd staat. Niet echt een fout van synology maar meer een brakke package van autosub. Synocommunity maakt namelijk netjes een aparte python environment aan voor elke package(die python gebruikt), maar autosub doet dat helaas niet. De oplossing zou dan zijn een correcte package maken zoals synocommunity doet.

• Waah
  • Laatst online: 05-11 14:15
Sinds gisteren gebruik is Couchpotato custom (main) op mijn Synology (DSM5.2 update 3) en op zich werkt dat prima. Zeker met behulp van alle instelling in de startpost. Maar ik nog niet helemaal waarom soms releases niet gevonden worden.

Ik heb TPB en kat.cr toegevoegd, en spotweb. Hij pakt ze eigenlijk altijd van TPB of spotweb. Nu heb ik zelf even gezocht op TPB en het item wat ik zoek staat gewoon erop (meerdere keren) met seeds en veel preferred keywords (en geen unwanted keywords). Maar toch pakt Couchpotato hem niet. Wat kan hier het probleem zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 25-01-2016 22:14 ]

• stormfly
Kalua schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:49:
[...]

Autosub start niet meer omdat Cheetah niet (meer?) geïnstalleerd staat. Niet echt een fout van synology maar meer een brakke package van autosub. Synocommunity maakt namelijk netjes een aparte python environment aan voor elke package(die python gebruikt), maar autosub doet dat helaas niet. De oplossing zou dan zijn een correcte package maken zoals synocommunity doet.
Helder, alleen is autosub de minst belangrijke. Ik zou veel liever hebben dat SickRage het weer gaat doen. Ik kan nog niet helemaal goed filteren of ik de enige ben https://forum.synology.co...0&t=109400&hilit=sickrage ik denk het niet.

Maar kan er bar weinig over vinden op internet....

• Ben(V)
@kalua
Beetje onzin wat je nu beweert.
Autosub gaat er gewoon vanuit dat cheetah als site package bij python geinstalleerd is.
De python van de SynoCommunity heeft dan ook gewoon cheetah aan boord.
Heb je een python omgeving waar dat niet het geval is kun je simpelweg cheetah erbij zetten.

Het probleem met het niet werken van packages heeft met wijzigingen in Dsm 6 te maken.
Er zijn meerdere packages die daar last van hebben, maar aangezien Synology nog geen informatie over deze beta release van Dsm heeft vrijgegeven is het wachten daarop.

Als je het overigens zo goed weet stel ik voor dat je zelf even een package maakt en zo het probleem oplost.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• Kalua
Als je even kijkt hoe een package van synocommunity in elkaar zit en dat vergelijkt met de package van autosub dan zie je dat synocommunity een environment aanmaakt en alle dependencies daar installeert. Dat voorkomt fouten omdat programma's er niet van uit moeten gaan dat iets geinstalleerd is.

Kijk bijvoorbeeld naar de package van flexget, daar worden de requirements netjes in de virtual environment geinstalleerd. Zo heb je geen problemen met rechten, dependencies enzovoort en weet je zeker dat het altijd werkt.
willem1509 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:33:
[...]

Uh dat staat toch allemaal uitgelegd bij NZBtoMedia wat het doet en waarom je het moet invullen? Veel dingen moet je invullen om de programma's met elkaar te laten communiceren. Je bent er eventjes mee bezig, maar uiteindelijk scheelt het je tijd qua downloaden en corrupte downloads etc.
Waar dan precies? Ik heb last van het bos en de bomen. :S

• Ben(V)
Kalua schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:19:
Als je even kijkt hoe een package van synocommunity in elkaar zit en dat vergelijkt met de package van autosub dan zie je dat synocommunity een environment aanmaakt en alle dependencies daar installeert. Dat voorkomt fouten omdat programma's er niet van uit moeten gaan dat iets geinstalleerd is.

Kijk bijvoorbeeld naar de package van flexget, daar worden de requirements netjes in de virtual environment geinstalleerd. Zo heb je geen problemen met rechten, dependencies enzovoort en weet je zeker dat het altijd werkt.
Heeft nog steeds allemaal niets te maken met het feit dat het niet draait onder DSM 6, Sickrage is een package van de SynoCommunity en die draait ook niet onder DSM 6 en zo zijn er meer.

Het feit dat ze een vitruel environment gebruiken zou uiteraard niets helpen als cheetah niet in hun python pacake zou zitten, dan meot je alsnoog cheetah erbij zetten.

• willem1509
pven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:26:
[...]

Waar dan precies? Ik heb last van het bos en de bomen. :S
https://github.com/clinto...wiki/autoProcessMedia.cfg

:)

De meeste dingen kun je (afhankelijk wat je nog meer gebruikt) overslaan. Ik gebruik bijvoorbeeld geen headphones, mylar, gamez etc.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ok CP, dankjewel denk ik. Begint gisteren en eergisteren na weken ineens ijverig een oude que te downloaden. :')

2TB NAS staat nu wel ramvol...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

warhamstr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:16:
Ok CP, dankjewel denk ik. Begint gisteren en eergisteren na weken ineens ijverig een oude que te downloaden. :')

2TB NAS staat nu wel ramvol...
Dat viel mij ook op, URL's die niet werkten komen plots tot leven.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-11 16:34

icecreamfarmer

en het is

Kalua schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:49:
[...]

Ik krijg dat hele autosub niet eens werkend op mijn PC.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Waah
Ben een heel eind met Couchpotato volgens mij. Alleen de laatste stap (rename and move) wil maar niet lekker lopen.

De folder die hij moet controleren is /volume1/Downloads/incompleet
Hier staan nu een aantal films in. Via de synology file manager zie ik ze staan.
Echter als ik Couchpotato handmatig laat scannen naar films, zie ik wel de mappen in "Downloads". Maar "incompleet" lijkt voor Couchpotato leeg... ondanks dat deze niet leeg is via de file manager van Synology. Als ik hem laat scannen vind die ook geen folders of films volgens de log.

Dus heb de film (.avi) maar direct in /volume1/Downloads gezet als test. Als ik hem dan laat scannen, lijkt die de film wel te vinden. Hij maakt een map aan in de /volume1/Films map met de juiste naamgeving. Maar dan gebeurt er niks meer. Volgens de log, vind die de film goed, maar krijg ik bij het renamen en kopiëren een Permission Error.

Permission voor sc-media, sc-download en

Permission op de download map stond goed, maar enkel op die map.... voor de andere mappen had Users geen permissies :F . Ik moet nog ff wennen aan Linux :+

• Kalua
icecreamfarmer schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:32:
[...]

Ik krijg dat hele autosub niet eens werkend op mijn PC.
Op de PC moet je sowieso cheetah installeren, zit niet in de python standaard package namelijk. Dat kan met pip geinstalleerd worden.
Ik loop vast met nzbToMedia ... :S

In autoProcessMedia.cfg heb ik het deel voor sickbeard ingevuld (ik gebruik sickrage). Dat gaat niet helemaal lekker, en vervolgens heb ik onder [sickbeard] twee keer een sub-category staan. Dit heb ik dus niet zelf gedaan, het gebeurt automatisch. [[tv sick beard]] heb ik aangepast, [[tv]] wordt toegevoegd.

Voor de duidelijkheid: de category in SABnzbd heet dus 'tv sick beard'.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
[SickBeard]
    #### autoProcessing for TV Series
    #### tv - category that gets called for post-processing with SB
    [[tv]]
        enabled = 0
        host = localhost
        port = 8081
        username = ""
        password = ""
        ###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
        web_root = ""
        ssl = 0
        fork = auto
        delete_failed = 0
        # Enable/Disable linking for Torrents
        Torrent_NoLink = 0
        keep_archive = 1
        process_method = ""
        # force processing of already processed content when running a manual scan.
        force = 0
        # tell SickRage to delete all source files after processing.
        delete_on = 0
        extract = 1
        nzbExtractionBy = Downloader
        # Set this to minimum required size to consider a media file valid (in MB)
        minSize = 0
        # Enable/Disable deleting ignored files (samples and invalid media files)
        delete_ignored = 0
        ##### Enable if SickBeard is on a remote server for this category
        remote_path = 0
        ##### Set to path where download client places completed downloads locally for this category
        watch_dir = ""
    [[tv sick beard]]
        enabled = 1
        host = localhost
        port = 8081
        username = user
        password = peewee
        web_root = ""
        ssl = 0
        fork = auto
        delete_failed = 0
        Torrent_NoLink = 0
        keep_archive = 1
        process_method = ""
        force = 0
        delete_on = 0
        extract = 1
        minSize = 0
        delete_ignored = 0
        remote_path = 0
        watch_dir = ""

De logging (ik snap dat hij sickbeard/sickrage niet kan vinden als hij naar de verkeerde sub-categorhy kijkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
[22:32:45] [INFO]::MAIN: Loading config from [/volume1/@appstore/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg]
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: LANG: en_US.utf8
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: TERM: cons25
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: SHELL: /bin/sh
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: CLASSPATH: .:/volume1/@appstore/java8/ejdk1.8.0_06/linux_ppc_e500v2/jre/lib
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: PGDATA: /var/services/pgsql
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: PWD: /volume1/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: LOGNAME: sabnzbd
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: USER: sabnzbd
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: TERMINFO: /usr/share/terminfo
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: PATH: /usr/local/sabnzbd/bin:/usr/local/sabnzbd/env/bin:/usr/local/python/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: HOME: /usr/local/sabnzbd/var
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: JAVA_HOME: /volume1/@appstore/java8/ejdk1.8.0_06/linux_ppc_e500v2/jre
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: PAGER: more
[22:32:45] [INFO]::ENVIRONMENT: LC_ALL: en_US.utf8
[22:32:45] [INFO]::MAIN: Checking database structure...
[22:32:45] [DEBUG]::MAIN: Checking Initial Schema database upgrade
[22:32:45] [DB]::MAIN: nzbtomedia.db: SELECT 1 FROM sqlite_master WHERE name = ?; with args ('db_version',)
[22:32:45] [DB]::MAIN: nzbtomedia.db: SELECT db_version FROM db_version
[22:32:45] [DEBUG]::MAIN: InitialSchema upgrade not required
[22:32:45] [DEBUG]::MAIN: Checking if we can use git commands: git version
[22:32:45] [DEBUG]::MAIN: Executing git version with your shell in /volume1/@appstore/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Not using: git
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Unable to find your git executable - Set git_path in your autoProcessMedia.cfg OR delete your .git folder and run from source to enable updates.
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: No git specified, can't use git commands
[22:32:46] [INFO]::MAIN: Checking if git needs an update
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: No git specified, can't use git commands
[22:32:46] [ERROR]::MAIN: Unable to determine installed version via git, please check your logs!
[22:32:46] [INFO]::MAIN: No update needed
[22:32:46] [INFO]::MAIN: nzbToMedia Version:10.13 Branch:master (Linux 2.6.32.12)
[22:32:46] [WARNING]::MAIN: Failed to locate ffprobe. Video corruption detection disabled!
[22:32:46] [WARNING]::MAIN: Install ffmpeg with x264 support to enable this feature  ...
[22:32:46] [INFO]::MAIN: #########################################################
[22:32:46] [INFO]::MAIN: ## ..::[nzbToMedia.pyc]::.. ##
[22:32:46] [INFO]::MAIN: #########################################################
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Options passed into nzbToMedia: ['/usr/local/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py', '/volume1/downloads/sickrage/leuke_serie_S01E01', 'leuke_serie_S01E01.nzb', 'leuke_serie_S01E01', '', 'tv sick beard', 'alt.binaries.boneless', '0']
[22:32:46] [INFO]::MAIN: Script triggered from SABnzbd
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Searching for nzoid from SAbnzbd ...
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Adding NZB download info for directory /volume1/downloads/sickrage/leuke_serie_S01E01 to database
[22:32:46] [DB]::MAIN: nzbtomedia.db: UPDATE downloads SET status = ?, client_agent = ?, last_update = ?, input_id = ?, input_hash = ?, input_name = ? WHERE input_directory = ? with args [0, u'sabnzbd', 735989, u'None', u'None', u'leuke_serie_S01E01.nzb', u'/volume1/downloads/sickrage/leuke_serie_S01E01']
[22:32:46] [DB]::MAIN: nzbtomedia.db: INSERT OR IGNORE INTO downloads (status, client_agent, last_update, input_id, input_hash, input_name, input_directory) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?) with args [0, u'sabnzbd', 735989, u'None', u'None', u'leuke_serie_S01E01.nzb', u'/volume1/downloads/sickrage/leuke_serie_S01E01']
[22:32:46] [INFO]::MAIN: Auto-detected SECTION:SickBeard
[22:32:46] [DEBUG]::MAIN: Checking for archives to extract in directory: /volume1/downloads/sickrage/leuke_serie_S01E01
[22:32:46] [INFO]::MAIN: Calling SickBeard:tv sick beard to post-process:leuke_serie_S01E01.nzb
[22:32:46] [ERROR]::SICKBEARD: Server did not respond. Exiting
[22:32:46] [ERROR]::MAIN: A problem was reported in the /usr/local/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py script.
SickBeard: Failed to post-process - SickBeard did not respond.!

Kan iemand mij een duw in de juist richting geven? Ik zie het even niet.

• willem1509
pven schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:44:
Ik loop vast met nzbToMedia ... :S

Kan iemand mij een duw in de juist richting geven? Ik zie het even niet.
In je logfile is te zien dat het bij sickbeard/sickrage verkeerd gaat. Daar (in sickrage) heb je waarschijnlijk een andere naam als categorie opgegeven. Dit moet hetzelfde zijn als dat jij in het cfg bestand hebt gezet onder het kopje tv.

Het gedeelte van tv sickbeard moet je dus weghalen en je gegevens invullen onder het kopje tv.

Hoe dat sickrage wordt aangeroepen (staat nu op tv volgens de logfile) dat moet hetzelfde zijn als hoe dat jij het in sickrage noemt.
willem1509 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:32:
[...]

In je logfile is te zien dat het bij sickbeard/sickrage verkeerd gaat. Daar (in sickrage) heb je waarschijnlijk een andere naam als categorie opgegeven. Dit moet hetzelfde zijn als dat jij in het cfg bestand hebt gezet onder het kopje tv.

Het gedeelte van tv sickbeard moet je dus weghalen en je gegevens invullen onder het kopje tv.

Hoe dat sickrage wordt aangeroepen (staat nu op tv volgens de logfile) dat moet hetzelfde zijn als hoe dat jij het in sickrage noemt.
Maar mijn categorie heet 'tv sick beard', waar vermeld ik die dan? Ik dacht juist dat dat tussen die dubbele rechte haken moest.

• willem1509
pven schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Maar mijn categorie heet 'tv sick beard', waar vermeld ik die dan? Ik dacht juist dat dat tussen die dubbele rechte haken moest.
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/001O0Z3A0X093r3v0T2O/Screen%20Shot%202016-01-27%20at%203.51.56%20PM.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3d0r1J3y1E0y2z243S3i/Screen%20Shot%202016-01-27%20at%203.52.50%20PM.png

instellingen in autoprocesmedia.cfg ( ik heb de andere categorieën even weggelaten voor het gemak)

[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### tv - category that gets called for post-processing with SB
[[tv]]
enabled = 1
host = localhost
port = 8081
username = ""
password = ""
###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
web_root = ""
ssl = 0
fork = auto
delete_failed = 0
# Enable/Disable linking for Torrents
Torrent_NoLink = 0
process_method = ""
# force processing of already processed content when running a manual scan.
force = 0
extract = 1
# Set this to minimum required size to consider a media file valid (in MB)
minSize = 0
# Enable/Disable deleteing ignored files (samples and invalid media files)
delete_ignored = 0
##### Enable if SickBeard is on a remote server for this category
remote_path = 0
##### Set to path where download client places completed downloads locally for this category
watch_dir = ""

[Nzb]
###### clientAgent - Supported clients: sabnzbd, nzbget
clientAgent = sabnzbd
###### SabNZBD (You must edit this if your using nzbToMedia.py with SabNZBD)
sabnzbd_host = localhost
sabnzbd_port = 8080
sabnzbd_apikey = jouw api
###### Enter the default path to your default download directory (non-category downloads). this directory is protected by safe_mode.
default_downloadDirectory = jouw standaard locatie downloads

Volgens mij moet het zo lukken:)
Dank voor je uitgebreide antwoord! _O_

Begrijp ik nou goed dat de category tv MOET heten? (Ik noem hem overal consequent 'tv sick beard', vandaar dat ik dat ook in die config zo aan heb gepast, maar dat werkt dus niet.)

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 27-01-2016 16:21 ]

• willem1509
Moeten is een groot woord, maar ik heb het wel overal gedaan en bij mij werkt het wel:)

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ben over van sickrage naar sonar, bevalt prima.
Alleen een dingetje die ik niet zo snel terug vind op dit forum of elders is het vervangen van een serie voor een betere versie.
Ik heb bv the x-files 720 binnen en sonar import deze netjes naar de gewenste folder. Maar zodra er een 1080 is gedownload en klaar staat voor import krijg ik de melding in de log dat ie deze niet kan importeren..no permission.
Vreemd omdat de 720 versie wel ging. Optie staat aan voor import en delete nzbget history..iemand een idee.?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Muncher
  • Laatst online: 31-10 20:34
Sinds de grote upgrade naar csoachpotato v2, merk ik dat het programma voor mij steeds minder goed gaat werken (zoeken is buggy, mobile laat ook te wensen over, niet goed compatible met spotweb, etc). Kennen jullie alternatieven voor dit programma?

• Kalua
ionicdog schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:14:
ben over van sickrage naar sonar, bevalt prima.
Alleen een dingetje die ik niet zo snel terug vind op dit forum of elders is het vervangen van een serie voor een betere versie.
Ik heb bv the x-files 720 binnen en sonar import deze netjes naar de gewenste folder. Maar zodra er een 1080 is gedownload en klaar staat voor import krijg ik de melding in de log dat ie deze niet kan importeren..no permission.
Vreemd omdat de 720 versie wel ging. Optie staat aan voor import en delete nzbget history..iemand een idee.?
Zoals de fout al aangeeft is dit een rechten issue. Kan zijn dat hij niet genoeg rechten heeft om de oude te verwijderen? Welek DSM draai je? In 6 is namelijk het één en ander gewijzigd aan rechten.

• ionicdog
Draai nog geen 6, maar 5.2
Heb de handleiding van snelrennen gebruikt.
Welke standaard rechten moeten de import en definitieve serie folder
hebben dan? Volgens mij hebben groep users nu lees en schrijf rechten maar
zal het nog eens nakijken

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Waah
Muncher schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:29:
Sinds de grote upgrade naar csoachpotato v2, merk ik dat het programma voor mij steeds minder goed gaat werken (zoeken is buggy, mobile laat ook te wensen over, niet goed compatible met spotweb, etc). Kennen jullie alternatieven voor dit programma?
Couchpotato app voor android werkt erg goed imho (blauw cp logo). De rest kan ik je niet mee helpen, pas sinds 2 dagen heb ik het programma in gebruik
willem1509 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:48:
Moeten is een groot woord, maar ik heb het wel overal gedaan en bij mij werkt het wel:)
De juiste poort gebruiken helpt ook :$

Het doet dus iets! _O_

• Dzine
  • Laatst online: 04-11 19:15
Ik heb me vorig weekend ook gestort op het automatiseren van de CP, Sonarr, Deluge (torrent) en Plex natuurlijk.
Hiervoor heb ik deze top guide van A-Z gevolgd, misschien een idee v TS: http://www.cuttingcords.c...te-server/getting-started _/-\o_

Alles lijkt te lopen als een zonnetje, maar ik wil eigenlijk dat CP eerst torrents inzet. De preferred search staat al op Torrents maar ik heb het idee dan met nzbgeek api 'te goed' is en die van KAT niet voldoende. Any ideas?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Laatste vraag, voorlopig dan. :)

Ik heb dus een categorie voor mijn series, en daar heb ik nzbtomedia als nabewerking ingesteld. Daarnaast heb ik nog de post-processing van sickrage. nzbtomedia doet wat truukjes met de bestanden, daarna verplaatst sickrage het naar de juiste seizoen-folder.

Is dit de juiste werkwijze?

• Joostje123
Wij willen eigenlijk een Synology NAS delen voor verschillende huishoudens.
Nu is dit redelijk goed gelukt, ik kan de films die gedownload zijn gewoon netjes afspelen op ieder locatie.
Alleen ik kan zelf niet in couchpotato komen extern, dat kan alleen in het netwerk van waar de NAS staat.

Hoe kan ik instellen dat dit ook toegankelijk is?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoek eens op Port forwarding.

Moet je overigens nog wel een aardige nas en upload hebben om met meerdere tegelijk video te kijken ook.

[ Voor 65% gewijzigd door MikeyMan op 28-01-2016 07:23 ]

• Waah
Dzine schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:16:
Ik heb me vorig weekend ook gestort op het automatiseren van de CP, Sonarr, Deluge (torrent) en Plex natuurlijk.
Hiervoor heb ik deze top guide van A-Z gevolgd, misschien een idee v TS: http://www.cuttingcords.c...te-server/getting-started _/-\o_

Alles lijkt te lopen als een zonnetje, maar ik wil eigenlijk dat CP eerst torrents inzet. De preferred search staat al op Torrents maar ik heb het idee dan met nzbgeek api 'te goed' is en die van KAT niet voldoende. Any ideas?
Je kunt in CouchPotato volgens mij punten toekennen aan een zoekmethode. Zit onder advanced volgens mij. Helpt dat als je die voor alle torrents omhoog zet?
pven schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:26:
Laatste vraag, voorlopig dan. :)

Ik heb dus een categorie voor mijn series, en daar heb ik nzbtomedia als nabewerking ingesteld. Daarnaast heb ik nog de post-processing van sickrage. nzbtomedia doet wat truukjes met de bestanden, daarna verplaatst sickrage het naar de juiste seizoen-folder.

Is dit de juiste werkwijze?
Ah, de nabewerking via nzbtomedia verplaatst hem automatisch naar de juiste season-folder. _O_

Ik kan de postprocessing in sickrage dus eigenlijk uit zetten?

• wvkreg
Ja

• ionicdog
Ik krijg het nog niet voor elkaar met Sonarr. Bij een verbeterde versie van een serie bv 1080p kan deze na de download niet geimporteerd worden, permissie probleem
Via een andere tip heb ik een group aangemaakt en daar de nzbdrone user in geplaatst.
Vervolgens de betreffende mappen voor toegang deze groep aan toegevoegd met volledige rechten.
Helaas werkt dat ook niet.
Heb het idee dat nzbget ook rechten geeft aan de betreffende video files.
en ik kan ook nog niet vinden hoe ik programma(sonarr) rechten kan geven ipv een user.
Iemand ervaring met het opzetten van Sonarr met rechten problemen?

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 11:08
Ik heb dat opgelost door de users groep meer rechten te geven. Misschien niet helemaal veilig maar werkt wel..

Computer nr 486 denk ik..

• Arunia
  • Laatst online: 15:15
Ik heb pas sonarr eens ingesteld op mijn server. Het valt me alleen op dat hij stug lage kwaliteit binnen hengelt. Kwaliteit heb ik wel hoger ingesteld, maar vind het maar moeilijk verzinnen wat een mooie instelling is.
Ik wil gewoon 720 of 1080 en dan minimaal 700 MB. Heb dat ook ingesteld en ook de juiste groep, maar zelfs als er beter is, dan pakt hij stug lager.
Heb er wel SD tussen staan voor oudere series.
Wellicht bij de oudere series alleen die gebruiken en de nieuwere de hogere.

Een andere ding is het instellen dat oudere afleveringen niet gedownload moeten worden. Hebben van sommige series al seizoenen gezien, maar die verwijder ik ook. Sonarr download die ook weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 28-01-2016 17:47 ]

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:20
Arunia schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:44:
Ik heb pas sonarr eens ingesteld op mijn server. Het valt me alleen op dat hij stug lage kwaliteit binnen hengelt. Kwaliteit heb ik wel hoger ingesteld, maar vind het maar moeilijk verzinnen wat een mooie instelling is.
Ik wil gewoon 720 of 1080 en dan minimaal 700 MB. Heb dat ook ingesteld en ook de juiste groep, maar zelfs als er beter is, dan pakt hij stug lager.
Heb er wel SD tussen staan voor oudere series.
Wellicht bij de oudere series alleen die gebruiken en de nieuwere de hogere.
Je hebt verschillende profiles en per serie geef je aan welke profile gebruikt moet worden.

Ik heb dus bijv. profile voor 720P en 1080P, en Sonarr download echt alleen de aangegeven kwaliteiten.
Een andere ding is het instellen dat oudere afleveringen niet gedownload moeten worden. Hebben van sommige series al seizoenen gezien, maar die verwijder ik ook. Sonarr download die ook weer.
Je kunt per serie, per seizoen en zelfs per aflevering de monitored status instellen, dus wat je niet wilt downloaden moet je dan ook niet monitoren.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:18
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20160128-petb-22kb.png
misschien heb je de cutoff niet goed staan + volgorde

ik maak gebruik van meerdere profielen deze is toevallig voor alle HD formaten,
over het algemeen gebruik ik alleen 1080p web-dl

als je niet wilt dat oudere seizoenen/afleveringen niet gedownload worden dan moet je dat instellen.
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20160128-mnjh-512kb.png

en ook als je een serie toevoegd kan je het kiezen wat je wilt

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Arunia
  • Laatst online: 15:15
Ik dacht dat ik het goed had staan. Maar ga aan de hand van jullie uitleg het nog eens proberen.

Dat van die afleveringen had ik over het hoofd gezien. Dus dat moet ik dan nog doen.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:18
zeker als je afleveringen delete na het kijken raad ik aan het volgende ook aan te doen
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20160128-brhl-16kb.png
ik gebruik deze optie omdat autoub de aflevering moved en me shared mysql update zodra er een sub gevonden is

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• baco2000
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 10:43
Ik heb een probleempje waar ik niet helemaal uitkom. Ik heb al wat gegoogled maar zonder resultaat.
Ik heb een synology 214plus waar ik CP, Sonarr en Spotweb op heb draaien. Sonarr haalt keurig de afleveringen uit Spotweb, maar Couchpotato wil niet meewerken.
Couchpotato krijgt wel toegang tot Spotweb maar lijkt niks in de betreffende categorieen te vinden. Terwijl ik ze wel in spotweb zie staan natuurlijk.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen??

log:

01-30 19:19:28 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in 720p ignoring ETA
01-30 19:19:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: get http://192.168.249.50/spo...eda1af&t=movie&extended=1, data: []
01-30 19:19:29 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 2da29ef4-1cf7-48f2-be8f-2c83414ef383
01-30 19:19:29 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 2da29ef4-1cf7-48f2-be8f-2c83414ef383 1 messages
01-30 19:19:30 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache 4d80678d820499197a6fd2c4f364d54e
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in 720p
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in 1080p ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in 1080p
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in BR-Rip ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in BR-Rip
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in DVD-Rip ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in DVD-Rip
01-30 19:19:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Notifying frontend
01-30 19:19:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Done notifying frontend
01-30 19:19:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 5f21a395-ca14-4795-a3ed-e389d9a221aa
01-30 19:19:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 5f21a395-ca14-4795-a3ed-e389d9a221aa 2 messages
01-30 19:19:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f
01-30 19:19:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f 0 messages
01-30 19:19:38 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages
01-30 19:19:38 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages
01-30 19:19:53 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages
01-30 19:19:53 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages
01-30 19:21:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f
01-30 19:21:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f 0 messages

• brandtr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 20:15
baco2000 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:26:
Ik heb een probleempje waar ik niet helemaal uitkom. Ik heb al wat gegoogled maar zonder resultaat.
Ik heb een synology 214plus waar ik CP, Sonarr en Spotweb op heb draaien. Sonarr haalt keurig de afleveringen uit Spotweb, maar Couchpotato wil niet meewerken.
Couchpotato krijgt wel toegang tot Spotweb maar lijkt niks in de betreffende categorieen te vinden. Terwijl ik ze wel in spotweb zie staan natuurlijk.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen??

log:

01-30 19:19:28 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in 720p ignoring ETA
01-30 19:19:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: get http://192.168.249.50/spo...eda1af&t=movie&extended=1, data: []
01-30 19:19:29 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 2da29ef4-1cf7-48f2-be8f-2c83414ef383
01-30 19:19:29 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 2da29ef4-1cf7-48f2-be8f-2c83414ef383 1 messages
01-30 19:19:30 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache 4d80678d820499197a6fd2c4f364d54e
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in 720p
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in 1080p ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in 1080p
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in BR-Rip ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in BR-Rip
01-30 19:19:30 INFO [core.media.movie.searcher] Search for Spectre in DVD-Rip ignoring ETA
01-30 19:19:30 DEBUG [core.media.movie.searcher] Nothing found for Spectre in DVD-Rip
01-30 19:19:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 5f21a395-ca14-4795-a3ed-e389d9a221aa
01-30 19:19:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 5f21a395-ca14-4795-a3ed-e389d9a221aa 2 messages
01-30 19:19:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f
01-30 19:19:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f 0 messages
01-30 19:19:38 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages
01-30 19:19:38 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages
01-30 19:19:53 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages
01-30 19:19:53 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages
01-30 19:21:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f
01-30 19:21:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for 4320687d-658a-4894-96ed-084b77300a7f 0 messages
Ik heb hetzelfde probleem, althans zo lijkt het. De array die terug komt blijft leeg....

Wat zie je precies als je de URL van spotweb in je browser plakt? Ik krijg dan deze error melding:
<error code="300" description="No such item"/>

Greetz
Pagina: 1 ... 12 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)