Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dit topic is bedoeld voor discussie over de afhandeling van bestellingen voor de Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile.

Even recapituleren:
CLB schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:26:
T-mobile doet eens gek op 5 mei door de Galaxy S6, 32GB-model, aan te bieden voor wel erg weinig...
Alleen € 5 per maand voor 50 belminuten, thuiskopieheffing en aansluitkosten, wat neerkomt op zo'n € 80.

[afbeelding]
Dit is duidelijk een prijsfout geweest, maar zoals wel vaker verdient de initiele afhandeling bij de webshop geen schoonheidsprijs, spreekt de klantenservice zichzelf nogal eens tegen en is men creatief aan het bestellen. Echter, die discussie is hier verder off-topic, het is nu de bedoeling om constructief over de afhandeling te debatteren.

Waar is dit topic WEL voor bedoeld:
- serieuze discussie over de afhandeling.
- onderbouwde reacties over de rechten van de bestellers en plichten van T-mobile

Waar is dit topic NIET voor bedoeld:
- moralistische discussie over "je had het kunnen weten" of de zogenaamde onwetendheid "nee hoor, dat was een normale prijs"
- oneliners of niet-inhoudelijke posts
- vraagjes over bestellingen
- opmerkingen dat je besteld hebt
- allerlei ongeduld, rants, grapjes enz

Let op, dit is het Shopping Forum, niet Aanbiedingen en Kortingscodes. De lat ligt in SF een stukje hoger :)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 01:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
Ik heb net gechat met een medewerker en die heeft mij gemeld dat alle bestellingen van de galaxy s6 promo worden geannuleerd vanwege een prijsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
M3lvinG schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:15:
Ik heb net gechat met een medewerker en die heeft mij gemeld dat alle bestellingen van de galaxy s6 promo worden geannuleerd vanwege een prijsfout.
Ik ook en die zegt dat alles goed zit en ik vandaag een mail krijg over de afhandeling.

Dus laten we even op een officiele reactie wachten aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Gebeld, order staat nog in het systeem en zou vandaag een mail moeten krijgen. Wel even ordernr gevraagd uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:14
Heb nog geen contact opgenomen met t-mobile dus ik wacht het gewoon af maar ben wel benieuwd hoor veel verschillende dingen vind het maar apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ik heb de mobiele link gebruikt, zal zo even bellen of chatten met T-Mobile. Vraag me toch af of ze echt gaan leveren. Dit aangezien ze de vorige bestellingen geannuleerd hebben...

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:04
Ik vermoed dat niemand hem krijgt en de mensen die wel een bestigiging krijgen gewoon een "onwetende" medewerker aan de lijn krijgen.
Ik wacht wel af, zou het goed snappen als ze hem cancellen maar heel leuk vinden als ik er een zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 21:29
Samenvattend denk ik dat de stand van zaken nu als volgt is:

5 mei besteld
- Bestelling geplaatst en bevestiging ontvangen per mail.
- Een enkeling beweert een afspraak voor de levering gemaakt te hebben (troll?).
- Meeste reacties geven aan dat deze bestellingen geannuleerd zijn of worden.

6 mei besteld (mobiel)
- Bestelling geplaatst maar niemand heeft een bevestiging ontvangen.
- Verschillende reacties via chat. Er wordt beweerd dat we een bevestiging gaan ontvangen terwijl andere chats melden dat de bestelling is of wordt geannuleerd.

Wellicht dat er nog een beetje hoop is voor de mensen die via mobiel besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Laatst online: 11-05 20:59
somers1234 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:02:
Samenvattend denk ik dat de stand van zaken nu als volgt is:

5 mei besteld
- Bestelling geplaatst en bevestiging ontvangen per mail.
- Een enkeling beweert een afspraak voor de levering gemaakt te hebben (troll?).
- Meeste reacties geven aan dat deze bestellingen geannuleerd zijn of worden.

6 mei besteld (mobiel)
- Bestelling geplaatst maar niemand heeft een bevestiging ontvangen.
- Verschillende reacties via chat. Er wordt beweerd dat we een bevestiging gaan ontvangen terwijl andere chats melden dat de bestelling is of wordt geannuleerd.

Wellicht dat er nog een beetje hoop is voor de mensen die via mobiel besteld hebben.
Je aanname klopt niet helemaal, ik ben denk ik 1 van de eerste geweest met de ''gewone'' bestelling (niet mobiel) gisteren en die waren in orde volgens de medewerker.

Dus mobiel of niet maakt niet uit. Maar het beste is om de officiele berichtgeving van T-Mobile af te wachten die zal vandaag komen.

[ Voor 6% gewijzigd door alper_maestro op 07-05-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:05
Omdat er meerdere mensen zijn (waaronder ik) die dit van de telefoniste hebben gehoord. Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren blijft natuurlijk nog de vraag.

Ik denk daarom ook dat we het gissen vanaf nu beter achterwege kunnen laten en gewoon afwachten op de mailtjes, in ons voordeel, of die van tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkAarts
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik krijg net een bericht van T-Mobile:
Ik zie dat je bestelling niet is afgerond, daarom heb je nog geen bevestiging ontvangen.Ik zie helaas in je bestelling niet het merk en type telefoon vermeld staan, er is dus iets fout gegaan bij het invoeren van je keuze telefoon. Om dit meteen in orde te maken zodat je bestelling doorloopt en je meteen een e-mail kunt verwachten van de koerier, kun je het beste even telefonisch contact opnemen met de Verkoopafdeling. *Telefoonnummer*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakIThard
  • Laatst online: 08-01-2016
Goedemorgen allen,

Leuk dat er op internet een explosie plaatsvindt over deze telefoon bij T-Mobile.
Het moge duidelijk zijn dat de telefoon gewild is bij het grote publiek.

T-Mobile zal deze "Promo" telefoons zeker niet uitleveren.
Het gaat hier om een prijsfout, zoals ook de medewerkers van T-Mobile bevestigen.
In de voorwaarden staat ook duidelijk vermeld dat bestellingen met prijsfouten kunnen worden gerectificeerd.
De rechten van de consument zijn hier niet ter sprake, want de bestelling vertegenwoordigt een waarde die niet op enige manier overeenstemt met de prijs die werd getoond.
De rechten van de aanbieder zijn hier wel ter sprake. T-Mobile heeft wel degelijk het recht om orders te annuleren indien er een prijsfout is opgetreden die een onrealistische prijs oplevert.

*knip* dit sooort opmerkingen zijn ongewenst

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook gebeld en de bestelling is goed Door gekomen. Vanmiddag krijgen we een mail met de gegevens over de bezorging.

Dus er is nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 05-09 20:06
Mijn order is ook doorgekomen, het enigste wat mistte was het toestel dat ik heb gekozen, de vrouw aan de chat zei dat het toestel niet in het systeem stond.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
TweakIThard schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:19:
... In de voorwaarden staat ook duidelijk vermeld dat bestellingen met prijsfouten kunnen worden gerectificeerd. ...
Als het een klaarblijkelijke prijsfout betreft is dat nieteens nodig. Wel heb ik een hekel aan dergelijke bedingen in de algemene voorwaarden, ɪᴍʜᴏ is de prijs een hoofdzaak in de overeenkomst, en hoofdzaken (of bedingen die wijzigingen in de hoofdzaken direct toestaan) hebben daarom eigenlijk geen plaats in algemene voorwaarden. Wat mij betreft zou het primair vooral zo moeten zijn dat alle hoofdzaken/kernbedingen expliciet vastliggen in de overeenkomst, en dat men in beginsel mag vertrouwen op wilsuitingen. Natuurlijk kan men fouten maken, en als dat overduidelijk zo is, moet dat ook geen probleem opleveren. In dit geval lijkt me wel sprake van een klaarblijkelijke fout. Dat T-Mobile dan toch uitlevert is natuurlijk nog steeds mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 07-05-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 12:28
Mr. Jummy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:25:
Mijn order is ook doorgekomen, het enigste wat mistte was het toestel dat ik heb gekozen, de vrouw aan de chat zei dat het toestel niet in het systeem stond.
Ik heb zo het vermoeden dat ze bij T-mobile het zekere voor het onzekere genomen hebben en de galaxy S6 even op "niet beschikbaar" hebben gezet om te voorkomen dat een onwetende medewerker een toestel aan deze prijs zal verzenden.
Mocht er toch eentje toekomen, veel plezier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
*zucht* Even dicht voor onderhoud

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Modbreak:Ik begrijp dat mensen nogal snel verhit gaan reageren, maar dat is geen excuus. Blijkbaar moeten we heel expliciet zijn in wat niet de bedoeling is, ipv dat mensen zelf even nadenken.

- Plaats ALLEEN een TR als je denkt dat er iets mis is. NIET REAGEREN!
- Geen "je bent zeker een T-mobile medewerker" of vergelijkbare opmerkingen.
- geen ongeduldige posts.

Ik gooi het weer open en hoop dat het nu niet door een paar mensen wordt verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Mr. Jummy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:25:
Als ik dit zo hoor, dan heb ik een vermoeden dat de medewerkers in hun systeem een soort simonly abonnement hebben staan. Dan klopt de prijs van 5 euro natuurlijk wel. S6 erbij en het abonnement zou fors duurder moeten worden. Maar we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dinsdag een telefoon besteld en gisteren weer eentje, via mijn mobiel.
Ik ben op dit moment met een T-Mobile medewerker aan het chatten.
De bestelling van gisteren bevatte geen telefoon, dus die wordt nu geannuleerd. De bestelling van 5 mei staat er nog gewoon. Ik heb nu een order nummer ontvangen en mijn bestelling wordt binnen 24 uur gevalideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Nostordici schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:20:
Als ik dit zo hoor, dan heb ik een vermoeden dat de medewerkers in hun systeem een soort simonly abonnement hebben staan. Dan klopt de prijs van 5 euro natuurlijk wel. S6 erbij en het abonnement zou fors duurder moeten worden. Maar we wachten af.
Toen ik gisteren belde en geen enkel toestel had genoemd wist de mevrouw een witte S6 te melden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-07 03:20
De eerste mensen die er achter kwamen zijn wel verzonden volgens een vriend, helaas was ik er te laat achter gekomen en heb dus niets gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
svensonic1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:24:
De eerste mensen die er achter kwamen zijn wel verzonden volgens een vriend, helaas was ik er te laat achter gekomen en heb dus niets gekocht.
En hoe is die vriend aan de info gekomen? Mijn bestelling stond namelijk nog open gister en ik zou vandaag een mail krijgen dus ben benieuwd hoe betrouwbaar de info van je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:21:
Ik heb nu een order nummer ontvangen en mijn bestelling wordt binnen 24 uur gevalideerd.
Via de mail of via de chat?

Toen ik trouwens bestelde moest ik een mobiel telefoonnummer opgeven. Betreft de bestelling eigenlijk een nieuw abonnement of een abonnement met nummerbehoud? Of valt dat nog te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Via de mail of via de chat?

Toen ik trouwens bestelde moest ik een mobiel telefoonnummer opgeven. Betreft de bestelling eigenlijk een nieuw abonnement of een abonnement met nummerbehoud? Of valt dat nog te kiezen?
Via de chat. Het gaat niet om nummerbehoud, volgens mij puur om jou te kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Via de chat. Het gaat niet om nummerbehoud, volgens mij puur om jou te kunnen bereiken.
Ik sta nu ongeveer 20 minuten te wachten op een chat.Op deze pagina https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact#chat
In de balk boven heb ik een rood slotje en streep door https ( ik gebruik chrome) Kom ik daardoor niet in de chat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Ik sta nu ongeveer 20 minuten te wachten op een chat.Op deze pagina https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact#chat
In de balk boven heb ik een rood slotje en streep door https ( ik gebruik chrome) Kom ik daardoor niet in de chat ?
Nee dit betekend dat je geen veilige ssl verbinding hebt. Heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Ik kwam binnen 8 minuten in de chat. Ik denk dus gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:43:
[...]

probeer het in IE. bij mij werkte het gisteren ook niet in chrome

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
spartacusNLD schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:49:
[...]

probeer het in IE. bij mij werkte het gisteren ook niet in chrome
Bedankt :)
Ik ga het nu proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
svensonic1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:24:
Als dit zo zou zijn, staat de rest een stuk sterker natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
  • Laatst online: 01-09 12:49
Nu in de chat met KS,
Wordt vermeld dat er een "storing" is en dat hierdoor de orderstatus niet te zien is a.k.a straks worden weer alle orders uit het systeem gegooid net zoals op 6 mei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dill01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb net met een medewerker van T-Mobile gechat. Mijn bestelling van 5 mei is gecancelled. Waarom kan de medewerker mij niet vertellen. Daarnaast wou ze mij eerst ook niet helpen. Na wat zeuren ging ze pas mijn bestelling checken in hun systeem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Net gechat met tmobile en deze vertelde mij dat er op mijn naam en e-mail geen bestelling te vinden is. Ik heb deze gisteren via de mobiel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 05-09 20:06
Ben nu aan het chatten, en heb te horen gekregen dat ik binnen 24 uur bericht krijg.

Edit:
info: at 12:51:25
Je chat nu met Klantenservice.
Jummy: at 12:51:23
Hallo, ik kan mijn order met nummer
Jummy: at 12:51:27
*** niet tracken
Klantenservice: at 12:53:41
Goedemiddag Jummy, welkom bij T-Mobile Chat. Wat vervelend dat dat niet lukt. Mijn naam is *** en ik kijk graag even mee. Wat had je besteld?
Jummy: at 12:53:33
Ik had een zwarte S6 met 32GB besteld
Klantenservice: at 12:55:50
En je had hem besteld via onze website?
Jummy: at 12:55:36
Ja.
Klantenservice: at 12:57:07
Welk e-mailadres had je gebruikt bij de bestelling?
Jummy: at 12:56:59
Margreet: at 12:58:14
Fijn, bedankt Jummy. Ik kijk het even voor je na, een moment alsjeblieft?
Jummy: at 12:58:03
Natuurlijk.
Klantenservice: at 13:03:17
Ik zie dat de bestelling is blijven 'hangen' in het systeem. Het blijkt dat we een storing hebben. Op dit moment zijn we bezig om de oorzaak te achterhalen.
Klantenservice: at 13:03:30
Het spijt me, maar ik moet je vragen om geduld.
Jummy: at 13:03:20
Geen probleem.
Klantenservice: at 13:04:44
Dankjewel voor je begrip Jummy! Heb je nog andere vragen?
Jummy: at 13:05:27
Wanneer kan ik mijn bestelling dan weer volgen? Want ik heb best wel snel een nieuwe telefoon nodig voor op vakantie.
Klantenservice: at 13:08:10
Het vervelende is, dat ik daar op dit moment geen antwoord op kan geven. Aangezien ik de oorzaak van de storing niet weet, is het ook moeilijk in te schatten hoeveel vertraging dit oplevert.
Klantenservice: at 13:08:41
Maar het gaat om de bestelprocedure. Je mag er vanuit gaan dat T-Mobile daar hoge prio aan geeft.
Klantenservice: at 13:09:32
Ik hoor net dat je opnieuw contact op mag nemen als je binnen 24 uur nog niks hebt gehoord.
Klantenservice: at 13:09:40
Dus blijkbaar geen dagen.
***: at 13:09:33
Oké, maar mijn order staat dus wel vermeld in het systeem?
Klantenservice: at 13:10:29
Jazeker. Ik zie hem hier wel.

[ Voor 91% gewijzigd door Mr. Jummy op 07-05-2015 13:14 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
ik citeer: 'Ik heb het voor je nagevraagd. Vanwege de storing worden alle orders handmatig opgepakt. Dit duurt uiteraard langer dan dat een automatisch systeem dit opppakt. De verwachting is, dat binnen 24 uur alles is geregeld." - Klantenservice.

Kortom: waarschijnlijk vanwege de prijsfout gaan ze nu alle orders (20,000 ofzo??) handmatig checken zodat er geen galaxy s6'en uit het magazijn vliegen voor €80,-.

Over 24 uur krijgen we bericht, maar dit bevestigd eigenlijk al dat we het toestel nevernooit geleverd gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jasper123321 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:12:
ik citeer: 'Ik heb het voor je nagevraagd. Vanwege de storing worden alle orders handmatig opgepakt. Dit duurt uiteraard langer dan dat een automatisch systeem dit opppakt. De verwachting is, dat binnen 24 uur alles is geregeld." - Klantenservice.

Kortom: waarschijnlijk vanwege de prijsfout gaan ze nu alle orders (20,000 ofzo??) handmatig checken zodat er geen galaxy s6'en uit het magazijn vliegen voor €80,-.

Over 24 uur krijgen we bericht, maar dit bevestigd eigenlijk al dat we het toestel nevernooit geleverd gaan krijgen.
:) heb dit bij een andere firma wel ooit meegemaakt en dat ging op de zelfde manier :) dus inderdaad over en uit me de pret.. nu nog wachten op een mail van t-mobile met 5 euro korting code ofzo en dan kan t topic weer dicht :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik heb net gechat. Heb een ordernummer gekregen en mij werd verteld dat de bestelling is vertraagd. Ik krijg als het goed is vandaag een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
die ks afdeling kan wel zeggen wat ze willen, maar je moet de juiste afdeling spreken voor echte duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
beekjo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:18:
die ks afdeling kan wel zeggen wat ze willen, maar je moet de juiste afdeling spreken voor echte duidelijkheid
Ze heeft ervoor gebeld (zei ze).
En wat betreft het ordernummer; hier heb je niks aan. Voer het nummer maar in bij bestelstatus check en dan kom je erachter dat deze ordernummers bedoelt zijn voor interne communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
  • Laatst online: 11-09 13:45
Ben aan chatten met een medewerker van ks. Die geeft aan dat ik gisteravond via telefoon heb besteld. De order is nog niet actief ivm de storing. Echter geeft zij wel aan dat ik een eenmalige bijbetaling heb van 744 euro. Wat is het advies om nu te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Huh, wat vreemd. Bij mij zei ze niks over een prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
kamiel93 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:41:
Ben aan chatten met een medewerker van ks. Die geeft aan dat ik gisteravond via telefoon heb besteld. De order is nog niet actief ivm de storing. Echter geeft zij wel aan dat ik een eenmalige bijbetaling heb van 744 euro. Wat is het advies om nu te doen???
Order annuleren natuurlijk. Kost nieuw een stukken minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
komt omdat ik er expliciet naar heb gevraagd. tenminste dat denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Als blijkt dat je dat bedrag moet betalen. Dan kan je gwn de bestelling annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
Ja, ga hem denk nu via de chat annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
kamiel93 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:45:
Ja, ga hem denk nu via de chat annuleren...
Ik denk dat je beter kan afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinaius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:20
Vreemd dat ze je niet van die bijbetaling op de hoogte brengen. Je hebt een contract afgesloten voor een gratis S6 met abbo van 5 euro per maand. Het lijkt me toch nog niet dat ze dat zonder jouw toestemming zomaar kunnen wijzigen. Maar ik moet zeggen dat T-mobile hier sowieso erg vreemd mee omgaat.

Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
Ja klopt raad zij nu ook aan. Dus ik wacht de bevestingsmail wel even af. Die had ik namelijk nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:04
**** (Servicechat): at 13:44:38

Door de vele aanvragen duurt het wat langer. Je zal uiterlijk morgen een mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
ServiceChat: "Daar ben ik weer. Wij hebben een update gehad van de systemen op 5 mei. Hierdoor is er een enorme vertraging opgelopen in de orders. Deze zijn op dit moment niet in te zien door ons of door de klant. De bevestiging van de orders worden ook niet op tijd verstuurd. Wij dachten dit met 24 uur te hebben opgelost, maar dit gaat helaas langer duren. Je hoeft geen order opnieuw te plaatsen. Deze zal alsnog voor je worden doorgevoerd, het duurt alleen iets langer dan verwacht."

We wachten af... Bijbetalen doe ik niet dan annuleer ik hem natuurlijk ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Laatst online: 06-09 22:20
info: at 12:47:09
Welkom bij T-Mobile Chat. Je wordt zo snel mogelijk verbonden met één van onze
medewerkers.
info: at 12:49:09
Al onze medewerkers zijn bezet. Nog even geduld alsjeblieft.
info: at 12:51:09
Al onze medewerkers zijn bezet. Nog even geduld alsjeblieft.
info: at 12:52:22
Je chat nu met Everline.
Frank: at 12:54:21
Beste, Ik heb op 5 mei een abonnement en een telefoon besteld, maar ik heb wel een
bevestiging maar nog e-mail met meer informatie ontvangen. wanneer kan ik die verwachten?
Everline: at 12:55:23
Hallo Frank, je spreekt met Everline. Graag controleer ik de status van je bestelling. Mag ik je
achternaam, je huisnummer en postcode?
Frank: at 12:56:07
[knip]
Everline: at 12:57:06
Ik zoek even je bestelling erbij, heb je een moment?
Frank: at 12:57:15
ja geen probleem
Everline: at 12:59:51
Bedankt voor het wachten, Frank. Ik kan je bestelling niet vinden op de door jou vermelde
postcode. Heb je misschien een andere postcode ingevoerd bij het plaatsen van je bestelling?
Frank: at 13:00:15
nee, [knip] heb ik vermend
Frank: at 13:01:15
heb je een tijdstip nodig?
Everline: at 13:01:22
Helaas vind ik geen bestelling bij deze postcode.
Frank: at 13:01:54
[knip] dan?
Everline: at 13:03:31
Ook op die postcode zie ik geen bestelling.
Everline: at 13:05:14
Als je nu online kunt bestellen dan is je bestelling op 5 mei niet goed doorgekomen.
Frank: at 13:06:24
kan me niet voorstellen
Frank: at 13:06:33
ik heb een bevestiging ontvangen
Everline: at 13:08:37
Ik begrijp dat je je dat niet kunt voorstellen omdat je al een bevestiging hebt ontvangen. Maar
op de een of andere manier zie ik je bestelling niet terug in het bestelsysteem. Er was enige
dagen geleden wel een technische storing in dit systeem.
Frank: at 13:08:45
Bedankt voor je bestelling Beste [knip] Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en
zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken. Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail
met meer informatie over: Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement
Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen Betaling: De link
naar de website om je betaling online te voldoen Bezorging: Meer informatie over de
bezorging Heb je nog vragen? Kijk op alles over je bestelling of neem contact met ons op Met
vriendelijke groet, T-Mobile Netherlands BV
Frank: at 13:09:09
dat geloof ik niet, er heeft zich geen enkele fout voorgedaan tijdens het bestel proces
Frank: at 13:09:28
en jullie geven zelf aan dat de bestelling in goede orde ontvangen is
Frank: at 13:10:18
op mail adres misschien?
Frank: at 13:10:30
[knip]
Frank: at 13:10:37
of telefoonnummer [knip]
Everline: at 13:12:17
Frank, je chat nu met de Klantenservice. Graag wil ik je voor het opvragen van de status
doorverwijzen naar onze verkoopafdeling. Je kunt de status dan telefonisch opvragen via het
telefoonnummer 0800 - 7123. Zij kunnen dan een eventueel probleem meteen voor je
oplossen en een nieuwe order plaatsen.
Frank: at 13:13:45
maar ik wil die order waar we een overeenkomst over hebben, geen nieuwe order.
Frank: at 13:14:04
ik denk eerder dat jullie bewust die bestelling hebben verwijderd
Everline: at 13:14:26
Ik zeg heet eigenlijk niet goed, ik bedoelde eigenlijk 'opnieuw je order invoeren'.
Frank: at 13:15:07
ok, toch apart, want is er dan geen kans dat ik straks aan 2 abonnementen vast zit?
Frank: at 13:16:56
en ik neem aan dat het dan om dezelfde prijs gaat?
Everline: at 13:16:59
Nee, omdat er eerst nog wat uitgebreider gezocht wordt naar je order. Mocht dit ook niet
leiden tot resultaat dan kan meteen opnieuw je order ingevoerd worden.
Frank: at 13:17:33
toch kan ik me dat niet voorstellen
Frank: at 13:17:50
ik denk eerder dat het met de prijs te maken heeft.
Frank: at 13:17:58
en er helemaal geen storing is.
Everline: at 13:18:12
Het kan met de storing te maken hebben, het hoeft niet te maken te hebben dat je een andere
postcode hebt ingevoerd.
Frank: at 13:18:15
het betreft namelijk een Samsung Galaxy S6 promo met een abonnement van 5 euro per
maand
Frank: at 13:18:32
ik heb zeker weten de juiste postcode ingevoerd
Everline: at 13:20:42
Je kunt natuurlijk geheel vrijblijvend bellen met de verkoopafdeling.
Everline: at 13:20:43
Is mijn uitleg tot zover duidelijk?
Frank: at 13:20:52
nee totaal niet
Frank: at 13:21:21
het lijkt er namelijk op dat de bestelling bewust verwijderd is
Frank: at 13:21:58
en dat je probeert de bal naar mij terug te plaatsen om zo onder de overeenkomst die we
hebben uit te komen.
Everline: at 13:21:57
Ik kan je conclusie niet bevestigen noch ontkennen, ik weet dit niet.
Everline: at 13:22:14
Ik kan je alleen adviseren om even contact op te nemen.
Frank: at 13:22:31
maar de email verwijst me naar de klantenservice
Frank: at 13:23:09
komt op mij over als een single point of contact
Everline: at 13:23:53
Ik zie geen melding staan over dat een aanbieding niet door kan gaan en dan zomaar
bestellingen verwijderen. Ik weet niet of T-Mobile dit ooit op die manier heeft gedaan.
Frank: at 13:24:18
ik ook niet, ik kan alleen aantonen dat ik besteld heb.
Everline: at 13:24:34
Graag verzoek ik je dus om informatie in te winnen bij de verkoopafdeling.
Frank: at 13:25:07
ok, gaan we doen dan
Everline: at 13:25:08
Het kan zo maar zijn dat je order gewoon gevonden wordt maar dat je order is blijven 'hangen'
in het systeem waardoor je nog geen bevestiging hebt ontvangen.
Everline: at 13:25:16
Heb je nog andere vragen, Frank?
Frank: at 13:25:48
ja is het adres van de afdeling written complaints nog altijd hetzelfde?
Frank: at 13:26:30
mocht er met de verkoop afdeling niets uit komen
Frank: at 13:26:58
ben alweer een tijdje als klant weg bij t-mobile
Everline: at 13:28:05
Je kunt dan eventueel een klacht insturen via het contactformulier. Je vindt deze terug op de
website van T-Mobile onder de optie 'Contact' en daarna naar beneden te scrollen.
Frank: at 13:28:53
ok, maar stuur liever een aangetekende brief.
Frank: at 13:29:07
aangezien bestellingen blijkbaar ook verdwijnen
Everline: at 13:30:06
Verder nog vragen, Frnak?
Everline: at 13:30:11
Frank?
Frank: at 13:30:38
ja wat is het adres van de afdeling written complaints
Frank: at 13:31:36
T-Mobile klantenservice bv postbus 16272 2500 BG den haag nog steeds?
Frank: at 13:32:02
[knip] zou dan het telefoonnummer moeten zijn.
Everline: at 13:32:50
Ja dat is het adres: Postbus 16272; 2500 BG Den Haag
Everline: at 13:33:13
Weet je zo voldoende?
Everline: at 13:34:01
Kan ik de chat sluiten?
Frank: at 13:35:02
ja zo weet ik voldoende.
Ik wens je een fijne dag verder, Frank.
info: at 13:35:26
Deze chatsessie is beëindigd door de medewerker.
system: at 13:35:31
oftewel de bestelling is er niet meer, nu die andere afdeling maar eens opbellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
^ Heeft het nou voor zin zo iemand zo te pushen? Als zij hem niet kan vinden kan ze hem niet vinden.. Gewoon afwachten :)

Zo gaan ze niet opeens beter meewerken uit ervaring, het omgekeerde effect juist vaak. En naar mijn mening terecht

[ Voor 65% gewijzigd door dglavimans op 07-05-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Proberen ze nu te doen alsof de bestellingen niet binnen zijn gekomen...
Met het argument technische storing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
ik denk dat je die mensen van ks niet zo veel kwalijk kunt nemen. De persoon waar ik mee praat is erg behulpzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:04
Mijn bestelling is wel gevonden en van een aantal anderen blijkbaar ook. Ik denk niet dat ze onderscheid maken tussen mensen...
tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:53:
Proberen ze nu te doen alsof de bestellingen niet binnen zijn gekomen...
Met het argument technische storing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:49:
[...]

oftewel de bestelling is er niet meer, nu die andere afdeling maar eens opbellen
Je kan wel boos worden op de KS van Tmobile maar die kunnen ook niet meer als een order nakijken, op de knop annuleren drukken (dacht ik) en hun draaiboek doorlopen als er problemen zijn..
We wachten gewoon met zen alle af op antwoord, en als mensen hier weer laag gaan doen dan gaat dalijk weer het topic op slot en dan heeft niemand meer info :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
ik neem haar ook niets kwalijk hoor, ze is absoluut behulpzaam, en ik geloof ook echt wel dat ze niets kan vinden.

en pushen? valt wel mee hoor, heb braaf op antwoord gewacht, heb haar zelfs nog wat extra handvaten aangereikt.

en dreigen? Nee hoor, ik heb alleen vast naar de gegevens van de afdeling written complaints gevraagd, die pas bevestigd werden toen ik ze zelf aan gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Kunnen we niet gewoon met zijn allen rustig afwachten ipv de helpdesk te stalken :? Zij weten ook vaak de helft niet of zeggen maar wat en al dat gespeculeer heeft niemand wat aan behalve dan dat iedereen elkaar gek zit te maken.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
Wat wil je hun dan toesturen? Je weet dat ze bij hun prijsfout niet verplicht zijn om uit te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
kamiel93 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:01:
Wat wil je hun dan toesturen? Je weet dat ze bij hun prijsfout niet verplicht zijn om uit te leveren...
offtopic: kijk zn reacties zijn juist de redens waarom zn topic een slotje krijgt... als hij een brief wilt sturen laat hem sturen. Misschien wilt die een liefdesbrief sturen naar het meisje van de KS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
Oke, me reactie was verder niet uitlokkend bedoelt. Was gewoon benieuwd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Lees voor de gein het mtv mobile (is t mobile) topic van een tijdje terug eens door. was wel een minder goede aanbieding maar de afhandeling verliep vergelijkbaar...tegenstrijdige berichten, orders die ineens kwijt waren, geannuleerde orders etc. Uiteindelijk via Facebook doorbraak en werd er alsnog netjes geleverd.

MTV Mobile aanbieding

***ik zeg dus niets over of ze nu wel of niet moeten leveren alleen dat de gang van zaken sterk lijkt op die van toen***

[ Voor 21% gewijzigd door Medione1210 op 07-05-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:00
We hebben geen poot om op te staan. Die overeenkomst waar Frank het over heeft;

en dat je probeert de bal naar mij terug te plaatsen om zo onder de overeenkomst die we
hebben uit te komen.

die is er helemaal niet. Voor een koopovereenkomst geldt de regel dat ‘de wil en de verklaring van koper en verkoper met elkaar overeen moeten stemmen’ (art. 3:33 BW). Dat is hier niet het geval: bij de verkoper ontbreekt de wil om het aangeboden artikel tegen de aangegeven prijs te leveren. Maar ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk als er sprake is van een "gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper" (art 3:35 BW).

Omdat de aanbieding ver onder de normale verkoopprijs had gelegen, kan de koper begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs. Omdat 80 (15% van de eigenlijke waarde) euro geen "reële prijs" is, mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod niet geldig was. En dat laat ik de algemene voorwaarden nog even buiten beschouwing. Of gaan we nu zeuren over het woordje promo?

Wat ik wil is duidelijkheid van t-mobile. Daar zijn ze op dit moment mee bezig, ze pakken het waarschijnlijk heel zorgvuldig aan en kijken alle orders SGS6 van die dag na. Kwestie van even wachten en hopen op een leuk presentje voor het lange wachten. Want dat is het zeker haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Retep2124 op 07-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
die overeenkomst is er wel.

de aanbieding (wil van de verkoper) is op de website gedaan en ik ben daar mee akkoord gegaan door op de bestelknop te drukken op de website.

daarmee is die overeenkomst tot stand gekomen.

T-Mobile heeft deze bevestigt per mail dat deze ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:37:

de aanbieding (wil van de verkoper) is op de website gedaan en ik ben daar mee akkoord gegaan door op de bestelknop te drukken op de website.

Volgens mij heb je alleen een akkoord van je bestelling, maar nog geen goedkeuring. die volgt pas bij de tweede mail, om waarschijnlijk dit soort gevallen te kunnen managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:37:

Klopt maar ze kunnen de overeenkomst gewoon ontbinden volgens hun AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
En de website had klaarblijkelijk een storing die dag, dus die wil van de verkoper klopte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Said Ben Salah schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:39:
...
Volgens mij zou dat zoals door jou gesteld toch wel een zwarte-lijst-beding zijn. BW6:236 a
PeterHid schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:40:
En de website had klaarblijkelijk een storing die dag, dus die wil van de verkoper klopte niet.
Dat is op zich alleen relevant als ook de wilsuiting geen gerechtvaardigd vertrouwen van de contractspartner had verdiend.

[ Voor 31% gewijzigd door begintmeta op 07-05-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/
Verplichting tot leveren

Als een koop op afstand wordt gesloten, moet de leverancier uiteraard ook werkelijk gaan leveren. Hij kan er niet onderuit door te zeggen dat hij het product niet meer op voorraad heeft, tenzij dit expliciet op de site (of in de algemene voorwaarden) vermeld staat. Hetzelfde geldt voor prijsveranderingen. Wat op de site staat, is het aanbod, en wie daar mee akkoord gaat, mag verwachten dat hij dat product tegen die prijs krijgt.
En die storing die ze aangeven klopt, maar daar wil T-Mobile geen bewijs van aanleveren.

zolang ze daar geen schriftelijke verklaring voor af willen geven kan ik helemaal niets met die uitspraak.

oftewel het is een uitweg zoeken.

op deze manier is een rm - rf wel een erg makkelijke manier om onder je afspraken uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Dat mag ook wel wat vriendelijker.

Waarom zijn er altijd weer personen die het niet los kunnen laten terwijl ze dondersgoed weten dat het een fout bij T-mobile is geweest :/

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Alleen als inderdaad gerechtvaardigd vertrouwen in de wilsuiting zou mogen bestaan natuurlijk, en of dat in dit geval zo zou zijn, zou ik me eerlijk gezegd wel afvragen, maar het kan best zo zijn. De vraag is dan weer op T-Mobile dat ook zo zou zien voordat een rechter eraan te pas komt.

[ Voor 57% gewijzigd door begintmeta op 07-05-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Said Ben Salah schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:39:
[...]
http://www.iusmentis.com/contracten/algemenevoorwaarden/

ja vast, maar niet eenzijdig zonder communicatie. en dat is wel gebeurd. ook is het de vraag of het van de wet mag. daar waar de wet anders meldt als de algemene voorwaarden is de wet van toepassing.

[ Voor 22% gewijzigd door fvdberg op 07-05-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:59:
[...]

http://www.iusmentis.com/contracten/algemenevoorwaarden/

ja vast, maar niet eenzijdig zonder communicatie. en dat is wel gebeurd.
De communicatie kan nog komen, we zullen waarschijnlijk gewoon vandaag of morgen een mailtje ontvangen dat het hele feest niet doorgaat. Wat ik mij nog wel afvraag, voor mijzelf uiteraard, omdat ze mij gisteren via de chat hebben laten weten dat de koop niet doorgaat, is dit ook een rechtsgeldige manier van communiceren?

Zo ja, stom van me }:O . Geduld is een schone zaak. Ik ben benieuwd op welke manier de mensen die wel netjes hebben gewacht bereikt zullen worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Retep2124 op 07-05-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Als jij daar een email of PDF als samenvatting van opgeslagen hebt: ja
maar je hebt een mail dat je binnen 2 dagen antwoord krijgt, dus dat antwoord is later als de reactie termijn. het is gewoon een bevestiging van het vermoeden.

[ Voor 53% gewijzigd door fvdberg op 07-05-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
fvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:04:
Als jij daar een email of PDF als samenvatting van opgeslagen hebt: ja
Je bedoelt dat ik dan mijn eigen ruiten ingooi? Of bedoel je, als t-mobile dit heeft opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook gebeld vandaag en alles is goed doorgekomen. Vandaag zou de mail moeten komen van bevestiging en van de koerier. Ze had gekeken als die op voorraad was en dat was die dus ff afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ruzor schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Dat mag ook wel wat vriendelijker.

Waarom zijn er altijd weer personen die het niet los kunnen laten terwijl ze dondersgoed weten dat het een fout bij T-mobile is geweest :/
welcom to the netherlands :> ;)

mensen het is over en uit.. wat verwacht je nou? dat ze 20.000 orders die geplaatst zijn allemaal gaan uitleveren en 20.000 * inkoopprijs gaan afschrijven? nee.. wat zou je zelf doen als je in de schoenen van de ondernemer zou staan? inderdaad.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:39

Patrick89

PSN : Gamesource

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:08:
Hier ook gebeld vandaag en alles is goed doorgekomen. Vandaag zou de mail moeten komen van bevestiging en van de koerier. Ze had gekeken als die op voorraad was en dat was die dus ff afwachten nog.
Het is ook best wel grappig dat mensen zo veel verschillende dingen zeggen vanuit een chat of e-mail. Niet op jou gericht maar meer op t-mobile.

Hoe lastig is het om als bedrijf nou 1 lijn te hanteren, het lijkt er toch op dat er meerdere verschillende systemen zijn waaruit informatie geput kan worden. En een ding hebben ze allemaal gemeen ! Uitstelgedrag hebben ze hoog in het vaandel staan. Er zijn bedrijven die in mijn optiek adequaater reageren.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
PeterHid schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:06:
[...]Je bedoelt dat ik dan mijn eigen ruiten ingooi? Of bedoel je, als t-mobile dit heeft opgeslagen?
nee en nee. je gooit je eigen ruiten niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
*knip* dit soort opmerkingen zijn ongewenst

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen het vanzelf zien. Als de tel komt is mooi meegenomen toch zo niet ja dan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
*knip* laat dat soort opmerkingen achterwege

Anyway - ik heb zowel gisteren mobiel als op 5 mei besteld en heb meerdere pogingen gedaan om in de chat te geraken, zonder succes overigens.
Ik ga er ook niet te veel moeite insteken - dat de prijs niet realistisch is, lijkt me geheel duidelijk en mochten we iets krijgen, dan hebben we gewoon veel geluk.

Er zijn erg veel goedbedoelde adviesen, maar de beste is en blijft gewoon rustig afwachten.

Verder blijf ik dit topic met veel plezier lezen :+

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
PeterHid schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:33:
We hebben geen poot om op te staan. Die overeenkomst waar Frank het over heeft;

hebben uit te komen.

die is er helemaal niet. Voor een koopovereenkomst geldt de regel dat ‘de wil en de verklaring van koper en verkoper met elkaar overeen moeten stemmen’ (art. 3:33 BW). Dat is hier niet het geval: bij de verkoper ontbreekt de wil om het aangeboden artikel tegen de aangegeven prijs te leveren. Maar ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk als er sprake is van een "gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper" (art 3:35 BW).

Omdat de aanbieding ver onder de normale verkoopprijs had gelegen, kan de koper begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs. Omdat 80 (15% van de eigenlijke waarde) euro geen "reële prijs" is, mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod niet geldig was. En dat laat ik de algemene voorwaarden nog even buiten beschouwing. Of gaan we nu zeuren over het woordje promo?

Wat ik wil is duidelijkheid van t-mobile. Daar zijn ze op dit moment mee bezig, ze pakken het waarschijnlijk heel zorgvuldig aan en kijken alle orders SGS6 van die dag na. Kwestie van even wachten en hopen op een leuk presentje voor het lange wachten. Want dat is het zeker haha.
Alle order promo's zijn dan toch ongeldig? Waarom zou iemand die meer belminuten en mb's wil wel ineens de promo mogen gebruiken? :)

Overigens is er al 48 uur voorbij. Ze zouden binnen die tijd reageren, volgens de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
trix0r schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Alle order promo's zijn dan toch ongeldig? Waarom zou iemand die meer belminuten en mb's wil wel ineens de promo mogen gebruiken? :)

Overigens is er al 48 uur voorbij. Ze zouden binnen die tijd reageren, volgens de bevestiging.
Wat vraag/stel je nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
trix0r schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Je weet maar nooit wat er wel doorglipt :p Ik heb 'm zelf nog een keer mobiel bestelt met een fatsoenlijk abo: Stel bij/Stel samen 3GB +120min etc à 26 euro ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
henri86 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Je weet maar nooit wat er wel doorglipt :p Ik heb 'm zelf nog een keer mobiel bestelt met een fatsoenlijk abo: Stel bij/Stel samen 3GB +120min etc à 26 euro ofzoiets.
Dit moet natuurlijk geen enkele doorslag geven of je m wel of niet krijgt, ze bieden m zelf al aan vanaf 5 eu. zou heel gek zijn als ze deze orders wel doorzetten, en de goedkopere niet. het gaat natuurlijk juist om de bijbetaling van het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noudjuh555
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-01-2023
*knip* trollen doe je maar ergens anders

[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Modbreak:Mensen, ik zie weer allerlei one-liners, wishful thinking posts etc. Lees de startpost en post alleen iets als je wat nuttigs hebt bij te dragen aan de discussie, en onderbouw je posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
praat nu met niels via de chat en die zegt dit:

Ja de bestelling staat hier in het systeem en loopt nu door een aantal checks. Zodra dat afgerond is ontvang je een e-mail. Ik verwacht dat je die in de loop van de avond en anders morgen ontvangt.

hij wist dat het om een s6 ging en zij ook nog:

Prijsplan kan ik nog niet inzien. Verder kan ik bezorgadres etc allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Een samenvatting van mijn chat:

Kaneesha (Servicechat): at 16:18:46
Ik zie 'm inderdaad staan, de bestelling is helaas blijven hangen

Kaneesha (Servicechat): at 16:19:40
Ik geef 'm even een zetje in de goede richting en dan zul je zsm een bevestiging van ons ontvangen betreffende je ebstelling

Jooproo: at 16:20:47
Super! heel erg bedankt!

Jooproo: at 16:20:58
wanneer kan ik een bevestiging verwachten

Kaneesha (Servicechat): at 16:21:49
Ik hoop binnen afzienbare tijd, er staat maximaal 5 werkdagen voor; maar ik ga er vanuit dat dit eerder afgehandeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Is jullie bestelling inclusief het 50belminuten abbonement, of hebben jullie deze veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam iedere keer met een medewerker chatten? Iedere keer als ik kijk bij de klantenservice dan staat er dat er geen medewerkers beschikbaar zijn voor de chat. Heel vervelend want, ik kan momenteel niet bellen op m'n werk en ik wil toch heel graag weten of mijn bestelling er nou wel of niet in staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
M3lvinG schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:31:
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam iedere keer met een medewerker chatten? Iedere keer als ik kijk bij de klantenservice dan staat er dat er geen medewerkers beschikbaar zijn voor de chat. Heel vervelend want, ik kan momenteel niet bellen op m'n werk en ik wil toch heel graag weten of mijn bestelling er nou wel of niet in staat..
Dat had ik eerst ook toen ik Chrome gebruikte. Als je Internet Explorer gebruikt moet het werken. Ik had ook cookies geaccepteerd.

[ Voor 0% gewijzigd door tweakerjunior op 07-05-2015 16:35 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakIThard
  • Laatst online: 08-01-2016
Goedemiddag allen,

De servicedesk medewerkers kunnen je in dit geval niet veel helpen omdat ze geen inzicht hebben in de systemen die aan de achterkant van een webshop draaien.
Een dergelijke medewerker zal altijd de klant willen plezieren en dus vertellen dat ze de order nog een "zetje" hebben gegeven, maar in werkelijkheid zal een order nooit door een systeem heen komen omdat de prijzen niet gevalideerd worden.

Gelukkig hebben dit soort grote organisaties altijd een prijsvalidatie ingebouwd in hun ERP systeem, zodat *knip* orders niet snel zullen worden uitgeleverd.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Ik heb zojuist ook contact gehad met T-mobile (zelfde medewerker aan de chat als JooProo). Het verhaal is nu dat de orders allemaal direct geannuleerd zijn nadat ze binnen zijn gekomen op 5 mei. Er komt nog een mail met een officiële bevestiging van deze annulering.

Samenvatting van dit topic tot nu toe: T-mobile krijgt het niet voor elkaar om een éénduidig verhaal naar buiten te krijgen en we moeten wachten op de officiële mail.

Het is mogelijk wel zinvol om te kijken of er misschien een lijn te trekken is op de besteltijd en of het antwoord vanuit de klantenservice daar iets mee te maken heeft.

1e mail ontvangenAntwoord klantenservicee
13:57 Order geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
TweakIThard schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:42:
... Gelukkig hebben dit soort grote organisaties altijd een prijsvalidatie ingebouwd in hun ERP systeem, zodat knip orders niet snel zullen worden uitgeleverd.
Zo'n validatiesysteem wat eerder in het proces inzetten lijkt me beter, dan wordt in eerste instantie al geen 'frauduleus aanbod' gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 07-05-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
13:57
14:45
Order geannuleerd
Order geannuleerd

[ Voor 40% gewijzigd door Retep2124 op 07-05-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Teknoviking schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:52:
Ik heb zojuist ook contact gehad met T-mobile (zelfde medewerker aan de chat als JooProo). Het verhaal is nu dat de orders allemaal direct geannuleerd zijn nadat ze binnen zijn gekomen op 5 mei. Er komt nog een mail met een officiële bevestiging van deze annulering.

Samenvatting van dit topic tot nu toe: T-mobile krijgt het niet voor elkaar om een éénduidig verhaal naar buiten te krijgen en we moeten wachten op de officiële mail.

Het is mogelijk wel zinvol om te kijken of er misschien een lijn te trekken is op de besteltijd en of het antwoord vanuit de klantenservice daar iets mee te maken heeft.

13:57 Order geannuleerd
eerste mail 14:59 antwoord klantenservice order niet te vinden in systeem antwoord afdeling verkoop order niet te vinden in systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Nou ik heb shanikwa ook gesproken (over de chat) en die geeft aan dat orders die allemaal met de promo van de S6 gedaan zijn, geannuleerd zijn. Bij de vraag of er niet nog een andere leuke actie was moest ik gelijk me nummer geven en teruggebeld worden, tja daar had ik dan weer geen zin in.

hoi

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de openingspost voor wat wel en niet de bedoeling is in dit topic