Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Yannick50 schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:39:
[...]

Als je klikt op bestellen:

Beste klant,

Wegens zeer grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van de webshop.

Als u in onderstaand invulveld uw telefoonnummer achterlaat, houden wij u gratis per sms op de hoogte van wanneer de webshop weer toegankelijk is.
Ik zie het nu ook, net te snel m'n conclusies getrokken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net bestellen voor mijn vriendin. Jammer dat het is gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:46:
Ik wilde net bestellen voor mijn vriendin. Jammer dat het is gestopt.
Gestopt? het is niet eens begonnen 8)7 denk dat we niet eens iets krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:00
Raar, Ze gooien het op een "persoonlijke actie" echter staat en stond het nergens op het moment van bestellen. Via hun facebook ook al contact gezocht vooralsnog geen echte reacties.... Als iedereen nou massaal via fb protesteert en mtv mobile in een slecht daglicht plaatst veranderd er misschien nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou slechte reclame zijn als gemaakte bestellingen niet worden gehonoreerd.
Ik verwacht dat gemaakte bestellingen gewoon uitgegeven gaan worden.
Nu kan je niet meer bestellen dat is dan gewoon pech actie is voorbij.

Denk dat de toestellen die voor actie bestemd waren nu op zijn.
Vaak ik zo'n actie maar 1 of 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:37:
Zou slechte reclame zijn als gemaakte bestellingen niet worden gehonoreerd.
Ik verwacht dat gemaakte bestellingen gewoon uitgegeven gaan worden.
Nu kan je niet meer bestellen dat is dan gewoon pech actie is voorbij.

Denk dat de toestellen die voor actie bestemd waren nu op zijn.
Vaak ik zo'n actie maar 1 of 2 dagen.
Ben er bang voor, denk dat alles gecanceld wordt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg ook aan de dame van de chat hoe lang deze 24 maanden actie was.
Ze antwoorde dat het met het aantal abo's te maken had.
Kan 1 dag duren of tot eind van de maand

Daarom neem ik aan dat ze nu op zijn.
Bij een openingsactie heb je dat ook.
Kijk maar die mensen in Oberhausen voor de Iphone 5c
Uren in de rij en naar huis zonder.

Zou wel je mail adres invullen onder de actie voor mogelijke aanbieding.
Of je telefoon nummer als je op bestel hebt geklikt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik nu gisteren maar niet getwijfeld.. vandaag op de zaak besloten het maar te doen.. helaas!
Hoop dat iedereen zijn bestelling krijgt natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:28
heb vrijdag de 27e besteld, verder nog geen reactie van mtv gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
securitymayo schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:49:
Foutje,

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 30-09-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

securitymayo schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:49:
Hoe ben jij het vrijdag te weten gekomen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActionWaction
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-09 20:39
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:58:
[...]

Ik ook vrijdag, stond toen in de kortingstopic/centrale aanbiedingen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActionWaction schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:07:
[...]

Ik ook vrijdag, stond toen in de kortingstopic/centrale aanbiedingen topic.
Oh ok, had ik blijkbaar gemist die dag :/
Hopen dat de bestellingen van iedereen goedgekeurd worden, voor zover bekend heeft niemand hier een definitieve bevestiging gekregen, afwachten maar weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De actie van de Smartphones doet het niet meer. Er komt steeds te staan dat de t-mobile webshop het niet meer doet

Help?

http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 23:06 . Reden: hulp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
*knip*

Je hebt een zoekfunctie hier, maar de mtv actie was een fout en is er niet meer.
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:04:
De actie van de Smartphones doet het niet meer. Er komt steeds te staan dat de t-mobile webshop het niet meer doet

Help?

http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 01-10-2013 00:14 . Reden: dat soort opmerkingen zijn niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ze hebben nu een officiële? reactie op facebook geplaatst. Maar een mailtje kon er schijnbaar niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Helaas zijn er foutieve links in omloop gebracht die naar een actie pagina leiden van MTV Mobile, waarvoor onze excuses.
Deze pagina en aanbiedingen zijn echter alleen geldig wanneer je persoonlijk een officiële e-mail hebt ontvangen van MTV Mobile.
Wanneer je niet persoonlijk deze mail hebt ontvangen maar de link op een andere manier hebt verkregen, kun je geen order plaatsen. Iedere order geplaatst op een andere manier dan de officiële link kan niet verwerkt worden, je bestelling zal niet geaccepteerd worden.
Sorry voor de ontstane verwarring, natuurlijk kun je gebruik maken van alle andere aanbiedingen via onze officiële website http://www.mtvmobile.nl/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Toch vreemd dit. Ik kon via die pagina nooit weten dat dit een 'persoonlijk' aanbod was voor speciaal geselecteerde klanten. Heb het idee dat men de stormloop aan orders gewoon niet verwacht had en het daarom nu maar op deze toer gooit.. Jammer jammer jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Wel een beetje naïef van MTVmobile om te denken dat een openbare link niet op het internet
zou gaan circuleren. Je mag toch verwachten van een online aanbieder dat ze dit toch wat beter
uitzoeken, kijk even op een vodafone directsales site, doe iets met codes, schrijf iets neer in
de trant van email/adres gebonden aanbieding etc.
Beetje amateuristisch dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
funk80 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:10:
Wel een beetje naïef van MTVmobile om te denken dat een openbare link niet op het internet
zou gaan circuleren. Je mag toch verwachten van een online aanbieder dat ze dit toch wat beter
uitzoeken, kijk even op een vodafone directsales site, doe iets met codes, schrijf iets neer in
de trant van email/adres gebonden aanbieding etc.
Beetje amateuristisch dit.
Niet alleen amateuristisch maar ook asociaal om een geplaatste order gewoon te negeren. Ze sturen je niet eens een excuus mail o.i.d.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik(we) hebben gewoon op een legale manier een order geplaatst. Ik heb screenprints gemaakt en nergens staat iets over een beperkende voorwaarde o.i.d. En gezien het feit dat er wel vaker gestunt wordt met abonnementen (openingsacties) bijv. mocht ik aannemen dat het een heel goede aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik moet er wel om lachen. Iedere keer als een bedrijf een fout maakt zijn er mensen die vanaf de daken schreeuwen dat ze recht hebben op een product, alleen maar omdat ze een fout hebben ontdekt of omdat ze gebruik maken van een domme actie zoals hier. MTV Mobile had dit zeker beter kunnen aanpakken, maar het geeft je echt geen enkel recht om dingen te gaan eisen.

Als ze het accepteren heb je geluk, anders moet je gewoon je schouders ophalen en verder gaan met leven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Medione1210 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:22:
[...]

Niet alleen amateuristisch maar ook asociaal om een geplaatste order gewoon te negeren. Ze sturen je niet eens een excuus mail o.i.d.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik(we) hebben gewoon op een legale manier een order geplaatst. Ik heb screenprints gemaakt en nergens staat iets over een beperkende voorwaarde o.i.d. En gezien het feit dat er wel vaker gestunt wordt met abonnementen (openingsacties) bijv. mocht ik aannemen dat het een heel goede aanbieding was.
Ik neem toch aan dat er in ieder geval een annulering komt per e-mail. Als ik daar online boek kan men toch niet van iedereen verwachten dat we de facebookpagina van MTV in de gaten houden voor nieuws over de order? Voor veel mensen zal de order gewoon als geslaagd beschouwd zijn en al dit drama compleet langs hen heen gaan..
mrwolf schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:31:
Ik moet er wel om lachen. Iedere keer als een bedrijf een fout maakt zijn er mensen die vanaf de daken schreeuwen dat ze recht hebben op een product, alleen maar omdat ze een fout hebben ontdekt of omdat ze gebruik maken van een domme actie zoals hier. MTV Mobile had dit zeker beter kunnen aanpakken, maar het geeft je echt geen enkel recht om dingen te gaan eisen.

Als ze het accepteren heb je geluk, anders moet je gewoon je schouders ophalen en verder gaan met leven >:)
Waar lees jij hier mensen die het product 'eisen'? Het is puur verbazing over de gang van zaken, ik snap ook dat ik wettelijk geen pepernoot om op te staan heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Brammos85 op 01-10-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
mrwolf schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:31:

Dat zie je in dit geval verkeerd. Er was geen aanwijzing dat het om een fout ging. De website gaf alles juist aan (met groot erboven 24 maanden 50% korting). Daarnaast, zoals eerder gezegd zijn er wel vaker abonnementstunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Net op facebook wordt er gereageerd op een klacht:

We bellen je zo even met een passende oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Medione1210 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Dat zie je in dit geval verkeerd. Er was geen aanwijzing dat het om een fout ging. De website gaf alles juist aan (met groot erboven 24 maanden 50% korting). Daarnaast, zoals eerder gezegd zijn er wel vaker abonnementstunts.
Hier sluit ik me wel bij aan, als je zelfs banners laat maken voor een actie.. Je site laat aanpassen. Tja dan is het geen fout meer te noemen. Er wordt bewust een designer aan het werkt gezet om deze te maken, als dit ook ene fout is dan kunnen ze de toko beter opdoeken daar want als je niet weet wat je eigen personeel doet... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Meulendijks89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:35:
Helaas zijn er foutieve links in omloop gebracht die naar een actie pagina leiden van MTV Mobile, waarvoor onze excuses.
Deze pagina en aanbiedingen zijn echter alleen geldig wanneer je persoonlijk een officiële e-mail hebt ontvangen van MTV Mobile.
Wanneer je niet persoonlijk deze mail hebt ontvangen maar de link op een andere manier hebt verkregen, kun je geen order plaatsen. Iedere order geplaatst op een andere manier dan de officiële link kan niet verwerkt worden, je bestelling zal niet geaccepteerd worden.
Sorry voor de ontstane verwarring, natuurlijk kun je gebruik maken van alle andere aanbiedingen via onze officiële website http://www.mtvmobile.nl/home
Ze hebben deze post weggehaald denk ik, zie het iig niet meer en reageerden op iemand van dat die gebeld gaat worden na zijn klacht. Als meerderen nou klagen, komen ze misschien wel met een goeie oplossing..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Ze hebben deze post weggehaald denk ik, zie het iig niet meer en reageerden op iemand van dat die gebeld gaat worden na zijn klacht. Als meerderen nou klagen, komen ze misschien wel met een goeie oplossing..
Die post staat er nog steeds... alleen die meneer die zo tekeer gaat op fb wordt blijkbaar teruggebeld. Zou best wel stupide en onrechtvaardig zijn om alleen die meneer een passende oplossing te bieden i.p.v. iedere order. Wachten weer af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:58:
[...]

in de kortingscode's thread hier op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
Ik vind het maar een zwaar kansloze actie, er kan dus niet eens blijkbaar een mail vanaf dat het om een fout gaat? Ik heb geen facebook en wil ik ook nooit hebben dus hoe wil ik dan aan deze informatie komen?

Tevens staat er nergens: "Dit is een speciaal aanbod voor bepaalde mensen", de site is gewoon bereikbaar zonder login, tevens staat er een banner 24 maanden 50% korting, het systeem zegt je niet: sorry meneer u staat niet in onze database voor deze actie.

Nee alles werkt gewoon zoals een normale actie, in de voorwaarden staat ook niks dat het alleen voor mensen is die een mail hebben ontvangen.

Dus MTVmobile staat hier niet echt sterk, ik word hier echter zo moe van, om weer achter je recht aan te gaan, ze mogen de telefoon ergens steken waar geen zonlicht komt als ze al zo moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe je in aanmerking was gekomen voor zo'n "persoonlijke" mail met deze aanbieding, alleen MTV mobile klanten? T-Mobile klanten? Op twitter staat een voorlopige bevestiging dat de orders (zonder persoonlijke mail) geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ze blijven zich telkens indekken met termen als "dummy" order of "foutieve link" en nog meer, maar wat een onzin.

Bij het bestellen stonden geen speciale voorwaarden, en de voorwaarden bij het bestellen zijn toch die gelden?! Nu achteraf voegen ze de voorwaarde toe dat het alleen voor bepaalde klanten is.

Ik snap dat ze onder de orders uit proberen te komen, maar juridisch gezien hebben mensen toch onder bepaalde voorwaarden besteld, niet voorwaarden die er later bij kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik vraag me ook af of ze kunnen zien wie het nou via een persoonlijk bericht heeft besteld en wie via de gewone openbare link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qast schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:44:
Ik vraag me ook af of ze kunnen zien wie het nou via een persoonlijk bericht heeft besteld en wie via de gewone openbare link.
Op facebook en twitter vragen ze je e-mail en adres door te geven, blijkbaar hebben ze dus een lijst met genodigden. Maar ik las ook al enkele slimmeriken die beweren de persoonlijke aanbieding hebben aangeboden gekregen van een "vriend" e.d. en er zelf geen gebruik van maken. Daar gaan ze ook op in zo te lezen, behoorlijk grijs gebied dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Heb zojuist een pm gestuurd over de bestelling, gewoon aangegeven dat ik niets heb gehoord over de status. Antwoord was dat order correct is binnengekomen en wsl morgen wordt bevestigd. Ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:39
Er wordt hier gesproken over een "openbare link".
Wanneer is een link openbaar?
- Een link die niet beveiligd staat achter een login oid?
- Een link die geindexeerd is door Google?

Dat de link openbaar was is namelijk een nogal rekbaar begrip. Iemand heeft een persoonlijke link uit zijn mailbox openbaar gemaakt door deze op het forum te plaatsen. AFAIK staat deze link nergens anders vermeld door MTV Mobile zelf.

Ze hadden dit wel een beetje aan moeten zien komen hoor. Is een goede aanbieding en natuurlijk gaan mensen dat met elkaar delen. Ze hadden beter een persoonlijke link ervan kunnen maken.

In the end denk ik dat we pech hebben. We hebben geprobeerd gebruik te maken van iemand anders zijn "persoonlijke" link wat niet gelukt is. Helaas...

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:39:
Ik vind het maar een zwaar kansloze actie, er kan dus niet eens blijkbaar een mail vanaf dat het om een fout gaat? Ik heb geen facebook en wil ik ook nooit hebben dus hoe wil ik dan aan deze informatie komen?

Tevens staat er nergens: "Dit is een speciaal aanbod voor bepaalde mensen", de site is gewoon bereikbaar zonder login, tevens staat er een banner 24 maanden 50% korting, het systeem zegt je niet: sorry meneer u staat niet in onze database voor deze actie.

Nee alles werkt gewoon zoals een normale actie, in de voorwaarden staat ook niks dat het alleen voor mensen is die een mail hebben ontvangen.

Dus MTVmobile staat hier niet echt sterk, ik word hier echter zo moe van, om weer achter je recht aan te gaan, ze mogen de telefoon ergens steken waar geen zonlicht komt als ze al zo moeilijk gaan doen.
Grappig dat je aangeeft geen facebook te hebben, staat zojuist een post op de facebook pagina van iemand met een vrijwel identieke nickname als die van jou (Cyclo nog wat) en vrijwel hetzelfde commentaar wat je hier schrijft , zal wel toeval zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Grappig dat je aangeeft geen facebook te hebben, staat zojuist een post op de facebook pagina van iemand met een vrijwel identieke nickname als die van jou (Cyclo nog wat) en vrijwel hetzelfde commentaar wat je hier schrijft , zal wel toeval zijn 8)7
Aan een vriend gevraagt om dat voor mij te posten misschien? Cyclonic en Cyclodia zijn onze game nicknames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Aan een vriend gevraagt om dat voor mij te posten misschien? Cyclonic en Cyclodia zijn onze game nicknames.
Uuhm, klinkt net zo geloofwaardig als MTV mobile 8)7
Doet er verder ook niet toe, vond het wel grappig :Y

Maar even weer on-topic: ik denk dat het verstandiger is ipv zo'n dreigpost op facebook te plaatsen wat wrs niks uithaalt, om ze even een privebericht te sturen met je gegevens van de bestelling. Meer kan je op dit moment niet doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Op Facebook zijn ze nu toch aan het melden dat de bestellingen niet geannuleerd gaan worden!
Ook ik wacht nog steeds op een orderbevestiging van mijn bestelling.

Allemaal leuk en aardig, maar zorg dat iedereen op de hoogte gehouden wordt. Niet alleen voor de mensen die via facebook of twitter reageren, maar iedereen die een bestelling geplaatst heeft. Zomaar die bestellingen negeren is geen oplossing.

Er wordt nergens aangegeven dat het om een persoonlijke aanbieding gaat, er is geen inlog nodig of een gebruikersnaam, dus zomaar aangeven dat het om een foute actie gaat terwijl er eerst via de chat en twitter alles bevestigd wordt, lijkt me ook geen oplossing.
MTV Mobile NL Wanneer je een bevestiging hebt binnengekregen gisteren of afgelopen weekend dat je order in behandeling is genomen zullen wij deze bestelling niet annuleren. Ik verwacht dat wij nog maximaal 24 uur nodig hebben om deze orders af te handelen en te bevestigen per mail.
en
Ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan voor een HTC one via de website. Dit voor mijn schoonmoeder. Tot op heden heb ik geen bevestiging gehad, op de automatische bevestiging na direct na bestellen. Volgens uw chatmedewerkster Roos zou alles binnen 24h bevestigd worden. Gaat er iets niet goed?
MTV Mobile NL Hoi Bram, vanmorgen hebben wij de orders correct binnengekregen in onze systemen. Ik verwacht dat wij de goedkeuringen binnen 24 uur per mail kunnen bevestigen. Wanneer je ons een privébericht kunt sturen met daarin je naam, postcode en huisnummer en e-mailadres zoals je hebt gebruikt bij de bestelling, kan ik dit uitzoeken en bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
PolluxDKB schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:51:
Op Facebook zijn ze nu toch aan het melden dat de bestellingen niet geannuleerd gaan worden!

[...]

[...]

en

[...]

[...]
Ik denk dat hun hele systeem eruit lag dus ook gewone orders met 8 maanden 50% korting niet doorkwamen, ik zie nergens dat het om deze orders gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:51:

[...]

[...]

en

[...]

[...]
Ja precies, als je gewoon netjes je gegevens doorgeeft van de bestelling, dan kijken ze wat ze voor je kunnen doen. De mensen die zo te keer gaan op facebook en dreigen met van alles en nog wat is echt van de zotte!
Er zitten daar geen robots die binnen 1 dag de honderden (of zelfs meer) orders kunnen verwerken. Dus wellicht gaan ze inderdaad de bestellingen toch doorzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat hun hele systeem eruit lag dus ook gewone orders met 8 maanden 50% korting niet doorkwamen, ik zie nergens dat het om deze orders gaat.
PolluxDKB:
Hoi MTV Mobile,

Ik heb op mijn bestelling van afgelopen zondag nog geen bevestiging mogen ontvangen, op de website stond dat dit meestal 24 uur duurt.
Ik vroeg me in ieder geval af of de bestelling is doorgekomen.

Alvast bedankt!

MTV Mobile NL
Wij hebben je order gelukkig alsnog goed binnengekregen. Ik ga meer dan mijn best doen om alle orders binnen 24 uur officieel te bevestigen dus ook deze zwarte HTC One.

Zou een bijzonder toffe aanbieding zijn en erg netjes opgelost van MTV Mobile, nadat er wat verwarring was.

[ Voor 7% gewijzigd door bóòbó op 01-10-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog andere manieren om met ze in contact te komen? Ik heb namelijk geen FB of Twitter. Chatten met een medewerker kan ik ook niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
PolluxDKB schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:59:
[...]

PolluxDKB:
Hoi MTV Mobile,

Ik heb op mijn bestelling van afgelopen zondag nog geen bevestiging mogen ontvangen, op de website stond dat dit meestal 24 uur duurt.
Ik vroeg me in ieder geval af of de bestelling is doorgekomen.

Alvast bedankt!

MTV Mobile NL
Wij hebben je order gelukkig alsnog goed binnengekregen. Ik ga meer dan mijn best doen om alle orders binnen 24 uur officieel te bevestigen dus ook deze zwarte HTC One.
En dan krijg je ineens maar 8 maanden korting inplaats van de 24 maanden :+ Heb nog altijd niet gezien dat ze de actie toch gaan doorzetten, en alleen dat het een fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

En dan krijg je ineens maar 8 maanden korting inplaats van de 24 maanden :+ Heb nog altijd niet gezien dat ze de actie toch gaan doorzetten, en alleen dat het een fout was.
Haha zo dom zullen ze toch niet zijn.
Moeten ze daarna een week aan het werk om alle annuleringen te verwerken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Haha zo dom zullen ze toch niet zijn.
Moeten ze daarna een week aan het werk om alle annuleringen te verwerken :+
En bovendien moet je het contract nog ondertekenen, daar staan alle voorwaarden in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

En bovendien moet je het contract nog ondertekenen, daar staan alle voorwaarden in...
Niet altijd, bij mijn vodafone abo stond ook alleen maar Red B en niks van 6 maanden 50% of het maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Niet altijd, bij mijn vodafone abo stond ook alleen maar Red B en niks van 6 maanden 50% of het maandbedrag.
Op een contract horen de kortingsvoorwaarden zeker wel op te staan. Je bent wel heel naïef om dan blind een handtekening of akkoord te geven als dit niet het geval is lijkt me.

Weer even on-topic, laatste info op facebook, ongeveer een uur geleden gepost:

Vraag:
dus kunnen we hieruit concluderen dat niet alle bestellingen automatisch geannuleerd worden zo als eerder gecommuniceerd via twitter?

Antwoord:

Wanneer je een bevestiging hebt binnengekregen gisteren of afgelopen weekend dat je order in behandeling is genomen zullen wij deze bestelling niet annuleren. Ik verwacht dat wij nog maximaal 24 uur nodig hebben om deze orders af te handelen en te bevestigen per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Dat zou wel een goede aktie van ze zijn. Ben dan blij dat ik de bestelling toch nog midden in de nacht heb geplaatst.

Wanneer zouden de poviders door hebben dat de klanten dezelfde tarieven als vroeger willen betalen en niet 50 euro in de maand.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Net de klantenservice gebeld en die zijden dat de aanbieding voor de 1e 250 orders is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Meulendijks89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:31:
Net de klantenservice gebeld en die zijden dat de aanbieding voor de 1e 250 orders is...
Stond ook nergens op de site dat het alleen voor de eerste 250 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Stond ook nergens op de site dat het alleen voor de eerste 250 is.
Ik weet het ook niet meer, uitgaande dat deze actie een "fout" was zoals hun het vermelden heb ik net een contract afgesloten in de winkel.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Vind het gewoon raar, is het voor bepaalde mensen die een mail gekregen hebben, en in die mail stond niet je moet er snel zijn want de eerste 250 krijgen deze aanbieding, dus ze wisten precies hoeveel mails verstuurd waren.

En nu ineens maar 250? Raar bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:35:
Vind het gewoon raar, is het voor bepaalde mensen die een mail gekregen hebben, en in die mail stond niet je moet er snel zijn want de eerste 250 krijgen deze aanbieding, dus ze wisten precies hoeveel mails verstuurd waren.

En nu ineens maar 250? Raar bedrijf.
Als jij nu hier en vooral op facebook eens wat liever doet ...

Zoals ik e.e.a lees krijgt gewoon iedereen die besteld heeft en een orderbevestiging heeft gehad de bestelling uitgeleverd. Mocht nu uiteindelijk blijken dat je je bestelling NIET krijgt, dán heb je reden om zo boos te doen en dingen te eisen en alles belachelijk te vinden. Tot die tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Brammos85 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Zoals ik e.e.a lees krijgt gewoon iedereen die besteld heeft en een orderbevestiging heeft gehad de bestelling uitgeleverd. Mocht nu uiteindelijk blijken dat je je bestelling NIET krijgt, dán heb je reden om zo boos te doen en dingen te eisen en alles belachelijk te vinden. Tot die tijd niet.
Maar MTV werkt dan weer met één of ander systeem met 2 orderbevestigingen, dus mij is totaal onduidelijk wat nu gaat gebeuren, aangezien ik alleen de eerste heb gehad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Brammos85 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Dat heb ik ook al aan het gebrek aan persoonlijke status update, hoe moeilijk is het om een mail te sturen naar iedereen die besteld heeft. Enige wat mij stoort is geen informatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Ook ik heb via facebook binnen 30 minuten een antwoord terug:
Hoi bos97,

Ik kan je gerust stellen. Wij hebben de order binnengekregen en stellen alles in het werk om deze op korte termijn officieel te bevestigen.

Groet, Henk
Het ziet er naar uit dat alles goedkomt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Als alle orders gewoon worden geaccepteerd, dan ga ik ook maar een poging wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
michaelscott schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:08:
Ook ik heb via facebook binnen 30 minuten een antwoord terug:

[...]

Het ziet er naar uit dat alles goedkomt! _/-\o_
Stellen alles in werk en echt bevestigen je krijgt 24 maanden 50% is niet hetzelfde. Heb nog nergens gezien dat je werkelijk de 24 maanden 50% willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 12-09 21:51
Meulendijks89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:31:
Valt me op dat jij elke keer nieuwe feiten uit de hoge hoed tovert. Duidelijk een troll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Stellen alles in werk en echt bevestigen je krijgt 24 maanden 50% is niet hetzelfde. Heb nog nergens gezien dat je werkelijk de 24 maanden 50% willen geven.
Maar ze zullen in ieder geval met een serieus antwoord moeten komen en dat is al een stuk beter dan: Niks laten horen en stilzwijgend annuleren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Het leuke is de link werkt nog altijd :P

Edit: Okay nu down :+

[ Voor 24% gewijzigd door Cyclonic op 01-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Dat heb ik ook al aan het gebrek aan persoonlijke status update, hoe moeilijk is het om een mail te sturen naar iedereen die besteld heeft. Enige wat mij stoort is geen informatie geven.
Je punt is wel duidelijk na al je berichten hier en op facebook. Zullen we gewoon afwachten? Precies wat mijn voorganger al zei. Laten we eerst gewoon kijken of de bestellingen inderdaad allemaal bevestigd worden, mocht dat niet zo zijn, dan heb je daarna nog ALLE tijd om je op te winden en uit je dak te gaan. Het begint een beetje irritant te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
de website is inmiddels aangepast. Indien je op bestel drukt dan krijg je de webshop is offline page en een pop up met een nieuwe aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zo net maar ff een tweet en fb berichtje afgeschoten naar MTV.
Ik had telefonisch kontact gehad met de verkoop en die zij, niemand gaat die aanbieding krijgen.
Ik zou het een waardeloze actie vinden als dat waar was, geeft een bedrijf een berg imago schade als die houding waar is.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Mtv mobile had volgensmij allang een slechte image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertip schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:55:
Zo net maar ff een tweet en fb berichtje afgeschoten naar MTV.
Ik had telefonisch kontact gehad met de verkoop en die zij, niemand gaat die aanbieding krijgen.
Ik zou het een waardeloze actie vinden als dat waar was, geeft een bedrijf een berg imago schade als die houding waar is.
De mensen die persoonlijk de bestellink hebben ontvangen, geldt de aanbieding gewoon. Daar is geen discussie over. Het is nu de vraag of de mensen die niet persoonlijk zijn benaderd ook hun bestelling krijgen. Maar zoals vaker, zijn ze aan telefoon nogal tegenstrijdig (was een paar uur geleden nog de eerste 250 klanten als ik diegene mag geloven), ben benieuwd morgen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Iemand al een mail gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:58
hier nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:50
Via hun facebook (algemeen bericht):

Wij hebben merendeel van alle orders alsnog kunnen oppakken van de afgelopen dagen en bieden onze excuses aan voor de ontstane verwarring. Iedereen die ons in privé benaderd heeft met vermelding van zijn/haar e-mailadres en postcode+huisnummer hebben wij gerust kunnen stellen en aangegeven dat wij de order in behandeling hebben genomen.
Wij gaan meer dan ons best doen om deze orders vandaag te verwerken in onze systemen zodat wij een definitieve bevestiging kunnen uitsturen.

Het komt dus allemaal goed :). Ook heb ik zwart op wit via facebook als prive bericht dat mijn order bezorgd wordt (heb nooit een persoonlijke mail gehad).

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Daar kan Vodafone nog wat van leren, die negeerden gewoon hele volksstammen toen met die aanbieding aangaande de Nokia Lumia 820 gratis met een 1 jarig abonnement.

Hulde aan de baas ... T-Mobile :)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
mat2005 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:

Wij hebben merendeel van alle orders alsnog kunnen oppakken van de afgelopen dagen en bieden onze excuses aan voor de ontstane verwarring. Iedereen die ons in privé benaderd heeft met vermelding van zijn/haar e-mailadres en postcode+huisnummer hebben wij gerust kunnen stellen en aangegeven dat wij de order in behandeling hebben genomen.
Wij gaan meer dan ons best doen om deze orders vandaag te verwerken in onze systemen zodat wij een definitieve bevestiging kunnen uitsturen.

Het komt dus allemaal goed :). Ook heb ik zwart op wit via facebook als prive bericht dat mijn order bezorgd wordt (heb nooit een persoonlijke mail gehad).
Dus je hebt het zwart op wit dat ze 24 maanden korting geven? En je telefoon is al onderweg? Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
mat2005 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:

wanneer heb jij besteld dan?
Ik heb vrijdag's besteld en weet verder nog steeds niets... Alleen dat ze met de order bezig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Cyclonic schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Dus je hebt het zwart op wit dat ze 24 maanden korting geven? En je telefoon is al onderweg? Wanneer had je besteld?
Beide dingen zegt hij niet, beter lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:50
Nee ik moet nog een bevestiging krijgen per mail maar op de vraag of het ook echt 24 maanden 50% korting (a 24.50 er maand) krijg ik het antwoord:
De order is goed doorgekomen in ons systeem.
Binnen nu en 24 uur ontvang je de definitieve bevestiging met de bijbehorende korting

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Ik heb ook een Facebook bericht gehad, vergelijkbaar met de andere berichten die ik hier lees:

Wij hebben gisteren merendeel van de orders alsnog kunnen traceren en in behandeling genomen.
Kun je mij je postcode+huisnummer en het e-mailadres welke je gebruikt hebt bij het plaatsen van de order sturen zodat ik ook jouw order kan opzoeken en bevestigen dat deze is binnengekomen?

Dat zijn dus goede berichten. Nu hopen dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Ik heb een bevestiging gehad dat de bestelling in goede orde ontvangen is maar geen bevestiging dat de bestelling in behandeling genomen is. Ik vrees er dus een beetje voor maar wacht nog een dagje af.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!cky
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 14:25
Heb ook op facebook een bericht gestuurd - heb zaterdag besteld;

"Hoi, Ik heb ook deze order gisteren kunnen oppakken
Ik verwacht dat wij binnen 24 uur de orders definitief kunnen maken en bevestigen.
Excuses voor de ontstane verwarring en vertraging. Groet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Het merendeel van de orders in behandeling genomen....
Weet niet welke... Maar ik heb vrijdag al besteld en weet ook nog van niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Zojuist maar even een bericht gestuurd dat de 24 uur wel om zijn en of er al nieuws is. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:29
Ik heb zojuist ook maar even mijn gegevens naar facebook gestuurd....

Kreeg heel snel via facebook antwoord:

Ik heb ook deze order gisteren op kunnen pakken zodat wij deze alsnog in behandeling nemen.
Zodra de goedkeuring definitief is ontvang je van ons een bevestiging per mail.
Groet,
Henk

Er staat gisteren...
Dat zou kunnen betekenen dat ook zonder gegevens doorgeven op facebook de orders goed gaan komen.

Een simpel emailtje naar een ieder die al besteld heeft (ik was er vrijdag snel bij) zou een stukje professioneler overkomen.
Maar goed, als er geleverd wordt kan ik wel leven met deze ondersteuning.
Ik was anders overgestapt naar Hollandse Nieuwe, ook goedkoop, ook wat minder ondersteuning,

Misschien is email wel te ouderwets voor het jong en hippe MTVmobile, en is twitter/facebook het communicatie middel voor de doelgroep, val er met m'n 47 jaar een beetje buiten waarschijnlijk.

Voorlopig tevreden met Henk :)

[ Voor 3% gewijzigd door weerstand op 02-10-2013 18:56 . Reden: warrige tekst wat minder warrig gemaakt + pluim voor Henk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Ik kreeg net deze melding terug na het melden van de niet verwerkte orders (op aanraden van de klantenservice gisteren nog een 2e bestelling geplaatst) voor mijn vader:

Ik heb beide orders kunnen traceren.
Het klopt inderdaad dat hier veel verwarring door is ontstaan waarvoor nogmaals onze excuses.
Op dit moment zijn wij aan het onderzoeken op welke manier wij deze orders alsnog kunnen verwerken. Ik durf geen tijdstip meer te noemen omdat het probleem nog niet is gevonden.
Ik verwacht echter dat je zo snel mogelijk een definitieve orderbevestiging per mail zult ontvangen.
Bedankt voor je begrip.
Groet,
Henk

Nu kunnen ze geen tijdstip meer noemen maar ik ga er voorlopig toch maar vanuit dat het goed zal komen. Ze reageren in ieder geval best snel via Facebook, misschien kan Henk beter gaan helpen met verwerken van de orders :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Ik heb nog niet meer informatie over wanneer de orderbevestigingen verzonden gaan worden.
Gisteren heb ik inderdaad aangegeven dat normaliter dit proces binnen 24 uur is afgerond echter is hierin een vertraging ontstaan. Zodra wij de oorzaak van deze storing opgelost hebben zal het proces weer verder ingang gezet worden.
Zodra ik meer informatie op voorhand te horen krijg zal ik dit plaatsen op de wall van MTVMobile.
Nogmaals excuses voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste MTV Mobile, waarom kunnen jullie niet voldoen aan jullie eigen verwachting dat het binnen 24 uur (vanaf gisterochtend) geregeld zou moeten zijn? Hoe kan ik er van op aan dat het eind van vandaag wel gehaald gaat worden?

Hoi, ik kan deze garantie niet afgeven.:(De techniek laat zich niet leiden door emoties, wij zijn in het huidige tijdperk afhankelijk van computers.
Onze IT specialisten zijn oplossingen aan het zoeken zodat deze orders alsnog verwerkt kunnen worden conform de voorwaarden zoals aangeboden.
Ik begrijp je ongeduld maar ik moet toch echt om meer tijd vragen. Nogmaals onze excuses voor de ontstane vertraging.Groet,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
Beste MTV Mobile, waarom kunnen jullie niet voldoen aan jullie eigen verwachting dat het binnen 24 uur (vanaf gisterochtend) geregeld zou moeten zijn? Hoe kan ik er van op aan dat het eind van vandaag wel gehaald gaat worden?

Hoi, ik kan deze garantie niet afgeven.:(De techniek laat zich niet leiden door emoties, wij zijn in het huidige tijdperk afhankelijk van computers.
Onze IT specialisten zijn oplossingen aan het zoeken zodat deze orders alsnog verwerkt kunnen worden conform de voorwaarden zoals aangeboden.
Ik begrijp je ongeduld maar ik moet toch echt om meer tijd vragen. Nogmaals onze excuses voor de ontstane vertraging.Groet,
Henk
Waarom nou niet heel even wachten, even geduld. Ze hebben toch bevestigt hier hard aan te werken.

Ze hebben ook letterlijk gestuurd: 'we doen ons best om'
Met andere woorden ze proberen het maar kunnen geen keiharde garantie afgeven.
Waarschijnlijk gaan ze al een super deal voor ons leveren, dus ontspan en wacht de communicatie even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Waarom nou niet heel even wachten, even geduld. Ze hebben toch bevestigt hier hard aan te werken.

Waarschijnlijk gaan ze al een super deal voor ons leveren, dus ontspan en wacht de communicatie even af.
Respect voor meneer Henk van facebook d:)b . Die antwoordt echt retesnel en wordt niet gek van alle ongeduldige cq. onredelijke mensen. Inderdaad gewoon afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Respect voor meneer Henk van facebook d:)b . Die antwoordt echt retesnel en wordt niet gek van alle ongeduldige cq. onredelijke mensen. Inderdaad gewoon afwachten!
Inderdaad hulde voor geduldige Henk, die s'morgens om 8.00 al in de startblokken staat om iedereen te antwoorden.
Laten we MTV Mobile maar net zo netjes behandelen als ze ons behandelen.
Ik heb altijd vertrouwen gehad in een oplossing zoals de aanbieding was, al vind IK wel dat de mensen die na het nieuws van de verkeerde site, geen oplossing geboden hoeft te worden.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Ik zie dat je idd gekozen hebt voor de HTC One zwart, wij hebben je order dus kunnen traceren en weer opgepakt. Ik verwacht dat wij een definitieve bevestiging binnen 24 uur kunnen uitsturen.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane verwarring en vertraging.
Groet,
Henk

Goeie gast die Henk, ik zou zelf waarschijnlijk helemaal gek worden van al die ongeduldige vervelende reacties. Wel apart dat dit allemaal via Facebook moet, maar goed zolang Henk het goed regelt heb ik er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Het punt is meer dat ze verwachtingen wekken die ze niet waar maken en ook niet duidelijk communiceren aan alle gevallen (per mail ofzo). Als ze nu duidelijk gezegd hadden van geef ons een week en we lossen het op was ik tevreden geweest. Ik kan mij niet voorstellen dat het echt technische problemen zijn, maar eerder dat er eerst koortsachtig overlegd moest worden met de mensen die het bij MTV Mobile voor het zeggen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:37:
[...]

Het punt is meer dat ze verwachtingen wekken die ze niet waar maken en ook niet duidelijk communiceren aan alle gevallen (per mail ofzo). Als ze nu duidelijk gezegd hadden van geef ons een week en we lossen het op was ik tevreden geweest. Ik kan mij niet voorstellen dat het echt technische problemen zijn, maar eerder dat er eerst koortsachtig overlegd moest worden met de mensen die het bij MTV Mobile voor het zeggen hebben.
Een technisch probleem is toch heel plausibel? De orders van mensen die de persoonlijke link wel hebben gekregen zijn namelijk ook niet doorgekomen (zie facebook).
Zolang ze nog steeds aangeven dat de bestellingen verwerkt gaan worden, lijkt me wel redelijk dat we gewoon netjes afwachten. Denk dat we al blij mogen zijn dat ze niet zonder pardon alle orders annuleren, wat menig bedrijf (lees: Dixons) wel zou doen. In de tussentijd allerlei complot theorieën bedenken, dreigposten op facebook en klagen over elke mug, vind ik eerlijk gezegd best wel onredelijk. Mocht het feestje niet doorgaan, dan hebben "jullie" daarna alle tijd om jullie op te winden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Je kan al,les wel op technische problemen gooien, neemt niet weg dat je je potentiële klanten dan nog wel via de mail op de hoogte kan brengen. Als iemand niet op facebook of hier kijkt weet hij van niks.
J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Als mensen of niet hier of niet op facebook kijken, dan zouden ze in de eerste instantie niet eens van de aanbieding afweten. Maar dat terzijde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Cache schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:44:
Als mensen of niet hier of niet op facebook kijken, dan zouden ze in de eerste instantie niet eens van de aanbieding afweten. Maar dat terzijde. :+
Je hebt bijna gelijk. De orders van de mensen met link waren ook niet doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Dat zouden hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die rustig afwachten, aangezien de aanbieding specifiek voor hen was. Mensen die hier via een deeplink op kwamen zijn vaak de koopjesjagers die zich veel te veel zorgen maken of ze hun hebben-hebben-hebben-gevoel wel of niet kunnen verzadigen. In het achterhoofd weten ze ook dat wanneer MTV Mobile de orders annuleert, ze er niets aan kunnen veranderen. Moord en brand schreeuwen heeft dan ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Hoi Davy,
Zoals je misschien hebt gelezen zijn alle orders van deze actie vertraagd.
Wij hebben gisteren zoals ik je al vertelde alle orders toch kunnen traceren en in onze systemen gezet echter de afhandeling zit nu vast op een technisch probleem. Mijn collega's hebben dit in onderzoek en werken hard aan een mogelijke oplossing.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven maar ik moet toch nog om meer geduld vragen.
Alvast bedankt voor je begrip.
Groet,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Cache schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:59:
Dat zouden hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die rustig afwachten, aangezien de aanbieding specifiek voor hen was. Mensen die hier via een deeplink op kwamen zijn vaak de koopjesjagers die zich veel te veel zorgen maken of ze hun hebben-hebben-hebben-gevoel wel of niet kunnen verzadigen. In het achterhoofd weten ze ook dat wanneer MTV Mobile de orders annuleert, ze er niets aan kunnen veranderen. Moord en brand schreeuwen heeft dan ook geen zin.
Nogal een vooroordeel heb jij. Laat iedereen lekker in zijn waarde a.u.b. En laat ze bij MTV eens meer mensen aannemen dan slechts een Henk.
Hoe technisch moeilijk kan het zijn om de noreply email box te filteren en de mensen een antwoord per email te sturen. Ik wacht al rustig af sinds een aantal dagen (Ik heb slechts een chat gehad met een medewerker omdat ik wederom op de link zat te kijken afgelopen maandag). De informatie die ik krijg is via al die schreeuwers die hier de reactie van ene Henk posten. Ik dank ze hiervoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, Ik heb vandaag de klantenservice gebeld. Daar heb ik een dame gesproken. Op de actiewebsite las ik een aanbieding over een Samsung S4 voor 32,50 p.m.. Ik heb gevraagd of ik i.p.v. de Samsung voor een iPhone 5 kan gaan. Dit was echter mogelijk, mits ik 100 euro voor de toestel over had. Ik ben akkoord gegaan met de aanbod en heb het gesprek beëindigd.

Na enkele minuten kreeg ik twee verschillende e-mails. Allereerst van de koerier en ten tweede van MTV-Mobile. In de bevestigingsmail van MTV-Mobile heb ik een hele andere abonnement aangetroffen. Ik kreeg i.p.v. 50% korting voor 24 maanden -> 50% korting voor 8 maanden.

Na dit bericht heb ik per direct opnieuw de klantenservice gebeld. Ik heb aangegeven dat de dame bij de klantenservice uitdrukkelijk enkele keren heeft herhaalt dat het om een 24 maanden kortingsperiode ging. Overigens heb ik nog uitdrukkelijk gevraagd wat het maandbedrag na 24 maanden (na afloop van contract) wordt, eveneens gaf ze aan dat het gelijk blijft (32,50 p.m.).

Inmiddels heb ik gebruik gemaakt van de wettelijke afkoelperiode van acht werkdagen. Ik heb aangegeven dat dit een typisch geval van bedrog is en dat men telefonisch over een hele andere abonnement had. Overigens had ik het eerste gesprek met behulp van een app op mijn iPhone opgenomen. Helaas kan ik dit niet als bewijslast gebruiken omdat ik de dame van de klantenservice heb geattendeerd dat ik het gesprek opnam (men geeft aan dat dit een onrechtmatige daad is). Kortom, linksom of rechtsom voor mij T-Mobile en MTV-Mobile vroegtijdig voorbij.

Ik en inmiddels al jaren klant bij T-Mobile. Mijn vrouw en mijn twee kinderen (+2x data abbonement voor de iPad) hebben eveneens al jaren een abonnement bij T-Mobile. Die van mij is inmiddels opgezegd. De rest volgt....

Even nogmaals het verschil:

Hier heb ik voor gebeld: 100,- (toestelprijs)+32,50x24= 880
Dit kreeg ik uiteindelijk: 100,- (toestelprijs)+32,50x8 + 14x45= 990

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:28:
Heren, Ik heb vandaag de klantenservice gebeld. Daar heb ik een dame gesproken. Op de actiewebsite las ik een aanbieding over een Samsung S4 voor 32,50 p.m.. Ik heb gevraagd of ik i.p.v. de Samsung voor een iPhone 5 kan gaan. Dit was echter mogelijk, mits ik 100 euro voor de toestel over had. Ik ben akkoord gegaan met de aanbod en heb het gesprek beëindigd.

Na enkele minuten kreeg ik twee verschillende e-mails. Allereerst van de koerier en ten tweede van MTV-Mobile. In de bevestigingsmail van MTV-Mobile heb ik een hele andere abonnement aangetroffen. Ik kreeg i.p.v. 50% korting voor 24 maanden -> 50% korting voor 8 maanden.

Na dit bericht heb ik per direct opnieuw de klantenservice gebeld. Ik heb aangegeven dat de dame bij de klantenservice uitdrukkelijk enkele keren heeft herhaalt dat het om een 24 maanden kortingsperiode ging. Overigens heb ik nog uitdrukkelijk gevraagd wat het maandbedrag na 24 maanden (na afloop van contract) wordt, eveneens gaf ze aan dat het gelijk blijft (32,50 p.m.).

Inmiddels heb ik gebruik gemaakt van de wettelijke afkoelperiode van acht werkdagen. Ik heb aangegeven dat dit een typisch geval van bedrog is en dat men telefonisch over een hele andere abonnement had. Overigens had ik het eerste gesprek met behulp van een app op mijn iPhone opgenomen. Helaas kan ik dit niet als bewijslast gebruiken omdat ik de dame van de klantenservice heb geattendeerd dat ik het gesprek opnam (men geeft aan dat dit een onrechtmatige daad is). Kortom, linksom of rechtsom voor mij T-Mobile en MTV-Mobile vroegtijdig voorbij.

Ik en inmiddels al jaren klant bij T-Mobile. Mijn vrouw en mijn twee kinderen (+2x data abbonement voor de iPad) hebben eveneens al jaren een abonnement bij T-Mobile. Die van mij is inmiddels opgezegd. De rest volgt....

Even nogmaals het verschil:

Hier heb ik voor gebeld: 100,- (toestelprijs)+32,50x24= 880
Dit kreeg ik uiteindelijk: 100,- (toestelprijs)+32,50x8 + 14x45= 990
3) De actie van 24 mnd korting i.c.m. iPhone 5 is al een paar dagen niet meer te bestellen, dus raar dat het via de telefoon mogelijk zou zijn. De 8 mnd korting is nog wel van kracht op de website, wrs. ging die dame daar vanuit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
En volgens mij klopt je berekening niet...moet 14x65 euro zijn ipv 14x45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BestTested!
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
Ook ik had afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst met de 50% korting gedurende de gehele looptijd. Zojuist (rond 19:30) een berichtje via facebook geplaatst om de status van mijn order op te vragen.

Nu al een bericht terug van MTV Mobile:
Hoi ****,
Ik heb dit voor je nagekeken en de order is aangemaakt. Deze zal spoedig verwerkt worden. Zodra dit is gebeurd ontvang je bericht van ons !
Groetjes,
Ruben
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of "ik ook" posts