Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een beetje raar verhaal allemaal. Iedereen wacht nog op een definitieve bevestiging van de order en jij belt 1x en meteen wordt alles gefixed incl. een toestelswitch?

*knip*

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 02-10-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:21
ik heb nu enkele keren contact gehad met de klantenservice (over deze order). Mijn ervaringen:

- Dinsdagmiddag uur of 3: Volgens medewerker is er iets verkeerd met de order. Hij vertelt mij dat er in de eerste bevestigingsmail een linkje zou staan waarmee ik mijn order kan bevestigen, pas dan wordt hij doorgevoerd. In deze mail staat echter geen linkje. Hij ging regelen dat ik direct een nieuwe mail zou krijgen met linkje.
- Dinsdagavond 19:55 uur: Medewerker gaat uitzoeken waarom ik geen mail heb gehad. Om 20:03 komt hij terug aan de telefoon met de mededeling dat de betreffende afdeling om 20:00 naar huis is gegaan. Ik moet de volgende morgen terugbellen
- Woensdagochtend 08:00 uur: gebeld. Alles zou worden geregeld, ik moet binnen 2 dagen een mail krijgen met de bevestiging van mijn order.

Al deze keren geen moment te horen gekregen dat de order verkeerd zou zijn. Ik ga er dan ook gewoon vanuit het te ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
hmartino schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Nogal een vooroordeel heb jij. Laat iedereen lekker in zijn waarde a.u.b.
Bijna net zoveel vooroordelen als dat die mensen tegen MTV Mobile hebben. Mijn punt was: laten we lekker afwachten. Persoonlijk vind ik dat ze beter en netter reageren dan welke andere provider ook. Er staat nu zelfs op de site dat de geplaatste orders gewoon geldig zijn: http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Kijk dat is goed nieuws. Jammer dat we het wederom hier moeten vernemen en weer niet via mail geinformeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:56:
[...]

Bijna net zoveel vooroordelen als dat die mensen tegen MTV Mobile hebben. Mijn punt was: laten we lekker afwachten. Persoonlijk vind ik dat ze beter en netter reageren dan welke andere provider ook. Er staat nu zelfs op de site dat de geplaatste orders gewoon geldig zijn: http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx
Kijk, dat is nuttige info d:)b
Eindelijk geen gezeur meer hier (hoop ik) en afwachten maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de MTV mobile website:

ALLE GEPLAATSTE ORDERS ZIJN GEWOON GELDIG
Wegens storing duren orders wat langer. Onze excuses voor het ongemak.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Gaarne elders de kleuter uithangen

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 02-10-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaarne elders de kleuter uithangen

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 02-10-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:00:
Van de MTV mobile website:

ALLE GEPLAATSTE ORDERS ZIJN GEWOON GELDIG
Wegens storing duren orders wat langer. Onze excuses voor het ongemak.
Dit is eindelijk van MTV/T-Mobile goed nieuws. Nu nog nummerbehoud voor mekaar krijgen.

Spijt van dat ik me vriendin der abbo niet ook heb overgezet. Krijgt ze ervan als ze geen Android wilt :).

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Je kon toch ook met een iPhone bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Kan nu niet meer terug kijken, maar volgens mij was de iPhone 5 alleen gratis bij een relatief duur abbonement. Daardoor is het alsnog goedkoper om hem los te kopen.

Dacht er pas later aan dat je de HTC One ook kan verkopen om dan los een iPhone te kopen. Ach ja zolang ik maar een nieuwe gsm heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon de iphone 5 kiezen bij duurste abo met bijbetaling 90 euro
Je kon dan eerst iphone 4s kiezen en dan andere telefoons aankilikken
zie foto

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-oPTjlJg7Xe0/UkibYrM4XwI/AAAAAAAAAQs/Dt0Aut3aMa8/w571-h357-no/Vastleggen+in+volledig+scherm+29-9-2013+231450.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 00:39 . Reden: afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeeDRaZoR3 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:35:
Kan nu niet meer terug kijken, maar volgens mij was de iPhone 5 alleen gratis bij een relatief duur abbonement. Daardoor is het alsnog goedkoper om hem los te kopen.

Dacht er pas later aan dat je de HTC One ook kan verkopen om dan los een iPhone te kopen. Ach ja zolang ik maar een nieuwe gsm heb ;)
Deze kon ook, iPhone 5:
toestel 210 euro
abo 27 euro/mnd (6000 Mb, 75 min)

Totale kosten na 2 jaar: 210+27x24 = 858 euro
Los toestel is rond de 560 euro, dus per jaar ben je dan ongeveer 150 euro aan abo kosten kwijt, wel redelijke deal voor zoveel Mb d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb wat moeten knippen omdat er mensen zijn die zich niet schijnen te kunnen gedragen. Gaarne on-topic blijven en als je iets ziet dat je niet bevalt, maak dan een TR aan. Geen verdachtmakingen of andere ongefundeerde posts, de personen met blauwe tekst dienen zich aangesproken te voelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Vaag volgens mij kun je gewoon weer met 24mnd korting bestellen
https://shop.mtvmobile.nl...as4mbl.html?ab_agid=10001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niks vaags aan, link was gisteren al actief. Alleen was die even tijdelijk niet beschikbaar, wrs door de ladingen nieuwe orders. Trouwens zijn het maar 3 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Alleen krijg je nu wel meteen een order bevestiging:
Bevestiging van je bestelling

Beste ,

Dit is de definitieve bevestiging van je bestelling. Bedankt dat je voor MTV Mobile hebt gekozen. In deze mail kan je nummerbehoud aanvragen, de betaling regelen en de bezorgprocedure van MTV Mobile bekijken.

Betaling regelen

• Je kan online betalen met creditcard of iDeal.

Tip: als je online betaalt, kunnen wij je bestelling sneller verwerken. Indien je niet online betaalt, wordt je bestelling onder rembours bezorgd. Je kan dan bij de bezorging contant of met pin betalen.

Let op! Als je geen keuze maakt, loopt je bestelling vertraging op en wordt het automatisch rembours

Betaling regelen

Nummerbehoud aanvragen

Wil je je huidige telefoonnummer behouden? Vraag dan hier op je eigen moment nummerbehoud aan.

Nummerbehoud aanvragen

Jouw bestelling snel in huis

Stap 1
Je ontvangt van onze koerier AMP Logistics een mail waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.

Stap 2
Als de koerier langskomt, vraagt hij je ter controle € 0,01 te pinnen met de bankpas die je hebt opgegeven bij je bestelling.

Stap 3
De koerier scant de bankpas en het identiteitsbewijs die je hebt opgegeven bij je bestelling. Het BSN-nummer wordt hierbij afgeschermd.

Stap 4
Vervolgens vraagt de koerier je het contract te tekenen. Omdat je voor dit contract persoonlijk moet tekenen, kun je alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

Stap 5
Vervolgens ontvang je je bestelling. Veel plezier ermee!

Jouw bestelling
Samsung Galaxy S4 wit

MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
MTV Mobile 150 minuten
Aansluitkosten
Eenmalig op de
1e factuur € 30,00

Totaal direct te voldoen € 59,95
Totaal maandelijkse kosten € 24,50
Bezorgkosten € 0,00

bij de bestelling van zondag nog steeds geen orderbevestiging ontvangen

Edit: als je doorklikt krijg je een optie om te betalen:
Handset/SIM: Samsung - Galaxy S4 wit
Abonnementsvorm: MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
Opties:
MTV Mobile 150 minuten
Toestelbetaling 24 mnd E21,75
Accessoires: Geen
Eenmalige kosten: € 59,95
Activatiekosten: € 0,00
Maandelijks kosten: € 24,50

Waar nu ineens toestelbetaling 24mnd e21,75 vandaan komt.....

edit: Sem (Verkoopadviseur): Tegenwoordig bieden wij u op de maandelijks factuur ook informatie over de toestelprijs die u "afbetaalt" via het abonnement.
Sem (Verkoopadviseur): dat is dus niet een bedrag wat u maandelijks betaalt,

Edit 2: op het scherm stond aansluitkosten 30,00, op de bevestigingen activatiekosten 0,00.
Afijn , we zien het wel als ze komen opdagen met toestel en contract.

Edit 3: bezorgdatum is ook geregeld: Hierbij bevestigen wij uw afspraak:

Dag/ Tijdvak: 07-10-13 tussen 12:30 en 18:00 uur

Nu maar hopen dat het contract klopt met het printscreen:
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/hbxtyy6uh/image.jpg

Edit 4: zojuist ook een sms ontvangen dat de order van zondag vertraagd is...duh....

[ Voor 21% gewijzigd door Medione1210 op 03-10-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws voor degenen die te laat waren voor de 24 mnd korting, helaas is het assortiment toestellen nogal beperkt geworden, maar nog steeds goeie deal met de korting.
Iemand nog een update van "Henk" wat betreft de vorige batch bestellingen?

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 03-10-2013 11:32 . Reden: onnodige quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de TR functie dus voor bedoeld.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 03-10-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
  • Laatst online: 11-09 23:09
Ik heb nog niks gehoord nadat henk toezegging heeft gedaan.. x'D iemand anders al bericht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Zojuist een sms van MTVmobile ontvangen. Ik had zondag 0:15 besteld. Het een en anders is vertraagd en excuses ervoor, en ze gaan hun best doen om de storing te verhelpen.

[ Voor 16% gewijzigd door Yannick50 op 03-10-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een minuut geleden een sms'je dat de bestelling zsm verwerkt gaat worden. Ze hebben in ieder geval mijn bestelling te pakken nu ze mijn nummer ook hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
heb nu ook sms.. x'D, ik was te snel...

[ Voor 32% gewijzigd door Wakez op 03-10-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12-2024

rnd

Ook een sms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Is wel de eerste keer dat men de mensen informeert zonder dat daar zelf om gevraagd is. Benieuwd hoe dit verder gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Zojuist ook even een HTC one zwart besteld met 24 maanden korting. Kreeg direct een bevestiging nadat mijn bestelling in behandeling was genomen. Lijkt erop dat ze nieuwe bestellingen direct doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Hoe zit het bij MTVmobile met het afkopen van je abbonoment? Iemand enig idee?
Want heb geen zin om 24 maand met dat toestel te lopen, maar doe liever er een jaar mee oid. Dan wil ik graag dat laatste jaar afkopen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
Lol x'D, ik loop nog met s1 :p dus vind best knap van me zelf. accu gaat nog 10 minuten mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
MurtnR schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:05:
Hoe zit het bij MTVmobile met het afkopen van je abbonoment? Iemand enig idee?
Want heb geen zin om 24 maand met dat toestel te lopen, maar doe liever er een jaar mee oid. Dan wil ik graag dat laatste jaar afkopen. Iemand enig idee?
Waarom zou je dat willen?:P Je bent eigenaar vanaf dag 1 van het toestel, dus je kan zelf bepalen wat je er mee wilt.

Daarnaast kan je gewoon je abonnement op dag 1 opzeggen zodat hij over 2 jaar stopt. Je zou net zogoed het simkaartje in je la leggen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Tjiwa schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Waarom zou je dat willen?:P Je bent eigenaar vanaf dag 1 van het toestel, dus je kan zelf bepalen wat je er mee wilt.

Daarnaast kan je gewoon je abonnement op dag 1 opzeggen zodat hij over 2 jaar stopt. Je zou net zogoed het simkaartje in je la leggen.
Nummerbehoud.

Ik denk dat de meeste providers geen probleem maken van afkopen.

Zojuist hier ook besteld en direct bevestiging met een link voor nummerbehoud.

[ Voor 8% gewijzigd door zero_cool89 op 03-10-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
Meeste mensen hier wachten nog steeds >.> (sms is al we got)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Typisch, heb om 11.00 vandaag besteld, en binnen 5 minuten heb ik een SMS-je, orderbevestiging en bezorgafspraak binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
mrwolf schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:26:
Typisch, heb om 11.00 vandaag besteld, en binnen 5 minuten heb ik een SMS-je, orderbevestiging en bezorgafspraak binnen.
Is op zich wel jammer ja. Heb zondagmiddag besteld en kan nog steeds wachten. Jammer dat de 'nieuwe' klanten in dit geval voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezorgafspraak is gemaakt. Morgen tussen 12:30 en 18:00 heb ik mijn toestel als het goed is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
was net aan het chatten met een verkoop medewerken, en die zei dat ik moest bellen als ik meer informatie wou rond de wachttijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wakez schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:33:
was net aan het chatten met een verkoop medewerken, en die zei dat ik moest bellen als ik meer informatie wou rond de wachttijd...
Ik wacht wel gewoon, schiet wrs niks op om te gaan bellen, geeft alleen maar ergenissen als er weer eentje een zogenaamde deadline durft te geven. Ze zijn ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Hier ook mail met bevestigingsafspraak. Ook morgen ingepland.

Best wel zuur voor de mensen die voor en tijdens dit weekend hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen en de eerste bestelling te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:49:
Is het niet mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen en de eerste bestelling te annuleren?
Op dit moment ligt de webshop er weer uit.

Ik zou gewoon afwachten. Ik verwacht wel dat ze ook jullie orders gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:49:
Aangezien men huidige orders al niet weet te verwerken zal dit helemaal tot een pandemonium aan chaos leiden..

Voor mensen die nog twijfelden:
De website is inmiddels weer gesloten.
Onze IT collega's zijn bezig om het probleem op te lossen en ze hebben de oorzaak gevonden. Ik kan je alleen aangeven dat je order absoluut conform de actievoorwaarden uitgeleverd gaat worden. Wat mij betreft liever vandaag nog dan morgen maar ik heb hier helaas geen exact tijdstip voor.
Groet,
Henk

[ Voor 39% gewijzigd door Brammos85 op 03-10-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Brammos85 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Aangezien men huidige orders al niet weet te verwerken zal dit helemaal tot een pandemonium aan chaos leiden..

Voor mensen die nog twijfelden:

[...]
En ik ga ervanuit dat ook jij geen persoonlijke aanbieding hebt gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Hier ook een bezorgafspraak gemaakt voor morgen tussen 12:30 en 18:00. Wel apart dat ze niet eerst de oudere orders verwerken en dan pas aan de slag gaan met de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook hier: geen statusupdates of "ik ook" posts. Probeer inhoudelijk bij te dragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
michaelscott schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

En ik ga ervanuit dat ook jij geen persoonlijke aanbieding hebt gehad? ;)
Correct. Dit is eigenlijk de eerste melding die ik zie dat MTV daadwerkelijk gewoon alles gaat uitleveren tegen 24 x 50% korting. Wel apart dat nu blijkbaar 'iedereen' van die aanbieding gebruik mag maken aangezien er weer bestellingen uitgaan en dit ook tegen 50% korting voor de gehele periode gaat. Is de paniek over 'alleen voor mensen die speciale aanbieding hebben gehad' dan voor niets geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Dat is wel weer grappig. Gister nog tegen me oom en vriendin gezegd hadden jullie maar sneller moeten zijn, had je ook een super aanbieding.

Nu maar even snel nog eentje bestellen dan, voordat op = op gaat gelden.

Over eerder berichtje heen gelezen, dat de webshop er weer uit ligt.

Mijn huidige order mag nog wel vertraagd zijn. Kan pas zondag met nummerbehoud overstappen.

[ Voor 29% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 03-10-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos85 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Correct. Dit is eigenlijk de eerste melding die ik zie dat MTV daadwerkelijk gewoon alles gaat uitleveren tegen 24 x 50% korting. Wel apart dat nu blijkbaar 'iedereen' van die aanbieding gebruik mag maken aangezien er weer bestellingen uitgaan en dit ook tegen 50% korting voor de gehele periode gaat. Is de paniek over 'alleen voor mensen die speciale aanbieding hebben gehad' dan voor niets geweest?
Zo gek is het niet, het is nu beperkt tot slechts 3 toestellen. In het weekend was een iPhone 5 ook mogelijk bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

Zo gek is het niet, het is nu beperkt tot slechts 3 toestellen. In het weekend was een iPhone 5 ook mogelijk bijv.
Die was geloof ik dan ook direct €50,- per maand. Dan is €24,50 voor een HTC one toch een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:40:
[...]

Deze kon ook, iPhone 5:
toestel 210 euro
abo 27 euro/mnd (6000 Mb, 75 min)

Totale kosten na 2 jaar: 210+27x24 = 858 euro
Los toestel is rond de 560 euro, dus per jaar ben je dan ongeveer 150 euro aan abo kosten kwijt, wel redelijke deal voor zoveel Mb d:)b
Deze kon ook, iPhone 5:
toestel 90 euro
abo 40 euro/mnd (6000 Mb, 500 min)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van de toestelwaarde en abonnementsvorm waren de prijzen volgens mij redelijk vergelijkbaar. Zeker weet ik het eigenlijk ook niet, ik heb ze niet echt vergeleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Ze ze zijn uiteindelijk allemaal dezelfde prijs. iPhone is nu eenmaal duur. Was het ook niet meer mogelijk om met de directe link de iPhone 5 te bestellen
funk80 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:34:
Omdat soms niet alle aanbieding telefoons zichtbaar zijn hier even een lijstje met directe links:

HTC One, gratis vanaf €22 p/m
https://shop.mtvmobile.nl...rpi0,am24dati3,am24voicm1

Samsung Galaxy S4, gratis vanaf €29.50 p/m
https://shop.mtvmobile.nl...as4mbl.html?ab_agid=10001

Iphone 5 16GB , bijbetaling €90, €40 p/m

Iphone 4S 16GB , gratis , €40 p/m

[ Voor 67% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 03-10-2013 16:36 . Reden: Directe link gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:28
K heb alleen een sms dat t vertraagt is. Vrijdag al besteld...lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
securitymayo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:11:
K heb alleen een sms dat t vertraagt is. Vrijdag al besteld...lekker!!
Nou en? Voor het allerbeste moet je altijd ff geduld hebben.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook wel een paar dagen geduld voor over, ben al blij dat de order geaccepteerd en verwerkt wordt :P
Bestelsite is nog steeds down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Best raar dat alleen de links van 24 maanden korting down zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze zich na 200 nieuwe orders vandaag gerealiseerd hebben dat het misschien verstandiger is om eerst de lading oude orders te verwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

En je kan weer bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Gelukkig zijn we een week verder en hebben de bestaande bestellers nog steeds niets gehoord. Begin langzaam maar zeker iets minder enthousiast over de mensen van MTV mobile te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Ik lees dat mensen ook de iphone5 konden kiezen ivm 24 maand 50% korting.
Ik heb geprobeerd maar dit werkt helaas niet. Wou het graag doen met Note 3.
Nja dan maar HTC One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop nu tegen het problem aan dat de combinatie postcode/huisnummer niet meer wordt herkend. In de chat bij Jesse was hier niets over bekend, telefonisch contact gehad met T-Mobile. Zij vertelden dat deze actie helaas is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
ik loop nu tegen het problem aan dat de combinatie postcode/huisnummer niet meer wordt herkend. In de chat bij Jesse was hier niets over bekend, telefonisch contact gehad met T-Mobile. Zij vertelden dat deze actie helaas is afgelopen.
Zelfde probleem, zowel google Chrome als IE10. Op meerdere pc's.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
MurtnR schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:15:
Ik lees dat mensen ook de iphone5 konden kiezen ivm 24 maand 50% korting.
Ik heb geprobeerd maar dit werkt helaas niet. Wou het graag doen met Note 3.
Nja dan maar HTC One
Alleen de link voor de HTC one werkt nog. Als je een ander toestel kiest krijg je maar 8 maanden korting. Is iets om op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Nou die adrescheck gaat volgens mij nu bij alle telefoons fout, ook bij een willekeurige 8mnd actie...

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 04-10-2013 15:23 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Ik kan weer mijn adres invullen, gaat u gang mensen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het weer! meteen S4 wit besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

LOL ik wilde een S4, keek voor de zekerheid nog naar de HTC One, heb de bestelling afgerond voor de S4, en ga nu een HTC One krijgen..... 8)7

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Laatst online: 05-09 15:54
Is deze actie nu wel of niet voor iedereen beschikbaar?
Of alleen voor de nieuwsbrief ontvangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Voor iedereen met de link, maar "op = op" (zo stond het in de sms van t-mobile die ik kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
HTC one zwart besteld. Op de bevestigingsmail staat echter niks over de 24 maand korting. Wel staat er het volgende;

Totaal maandelijkse kosten € 27.50 € 55.00

Met de 27.50 dikgedrukt. Ik neem aan dat dit correct is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Niet online
Ik heb HTC One besteld, 150min/2000 MB voor 24,50 per maand (24 maanden korting dus). Je krijgt 8/24 maanden korting als je speelt met hoogte spraak en data, bij 75 min en 1000 MB kreeg ik soms maar 8 maanden korting.

De goedkoopste was mijn bovenstaande HTC bestelling. De S4 is gratis met 24 maanden 29,50 (6000 MB en 150 min). Iphone was 40 euro per maand.

Mooie prijzen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Niet online
Op https://shop.mtvmobile.nl/mtvact/mcsmambo.p zie je de One voor 27,50, S4 voor 29,50 en Iphone voor 40 euro. Maar soms kun je dus nog spelen in het bestelproces. Wel opletten dat je 24md korting dus niet verspringt.

In chrome werkt mijn wijzigingen in mb's en belminuten niet door in 'Mijn bestelling' aan rechterkant. Als je even de kleur van het toestel verandert (en desgewenst daarna weer terug) wneemt ie wel de juiste keuzes over.

Voorbeelden

Samsung Galaxy S4 wit
Direct voldoen€ 0,00
Aansluitkosten€ 30,00
MTV Mobile 2 jaar
1E 24 MAANDEN € 29,50 KORTING

MTV Mobile 6000 MB
MTV Mobile 150 minuten
van € 59,00 voor € 29,50
TOTAAL € 29,50

---

HTC One zwart
Direct voldoen € 0,00
Aansluitkosten € 30,00

MTV Mobile 2 jaar

1e 24 maanden € 24,50 korting
MTV Mobile 2000 MB
MTV Mobile 150 minuten

van € 49,00 voor € 24,50

totaal € 24,50

---

Apple iPhone 4S 16GB wit
Direct voldoen € 0,00
Aansluitkosten € 30,00

MTV Mobile 2 jaar

1e 24 maanden € 40,00 korting
MTV Mobile 6000 MB
MTV Mobile 500 minuten

van € 80,00 voor € 40,00

totaal € 40,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Hij ligt er weer uit. Ben benieuwd hoeveel bestellingen ze per minuut moeten verwerken door deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Vind het wel een beste prijs, maar twijfel zeer of het allemaal/mtv mobile goed geregeld is en dat houd mij tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ach is gewoon t-mobile.
Mijn ervaringen bij t-mobile zijn altijd uitstekend geweest, ik heb het al sinds 2006. Klantenservice is ook top.

Alleen in de grote steden schijnt het bereik niet altijd goed te zijn, maar daar heb ik bijna geen last van. Ik rijd heel veel door NL maar net buitende randstad en heb meestal goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Oh, gwn tmobile dus. Geen bezwaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Zojuist de HTC One binnengekregen met het contract. Ik kan bevestigen dat alles klopt en ook op het contract staat netjes 24 maanden 50% korting en het toestel is gratis. Goede actie van MTV mobile/T-Mobile. Stukken beter dan een paar uur voor een winkel liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 12-09 22:04
Is de telefoon branded? Staan er T-Mobile apps op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Jeutje, de site was even online en aanbieding is insta uitverkocht.

Mensen die het hebben gekocht, veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
AquaSheep schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:22:
Is de telefoon branded? Staan er T-Mobile apps op?
Geen T-mobile troep erop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zane11 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:18:
Zojuist de HTC One binnengekregen met het contract. Ik kan bevestigen dat alles klopt en ook op het contract staat netjes 24 maanden 50% korting en het toestel is gratis. Goede actie van MTV mobile/T-Mobile. Stukken beter dan een paar uur voor een winkel liggen. ;)
Bedankt voor de bevestiging d:)b
Kan ik met een gerust hart afwachten, hopelijk komt de definitieve bevestiging begin volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Wanneer heb jij besteld? Gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
PolluxDKB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

Wanneer heb jij besteld? Gisteren?
Gisteren, kreeg direct een bevestiging en een uurtje later een mailtje om de afspraak te maken met de koerier. Gok dat de bestellingen van gisteren direct zijn doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de gisteren bestelde Samsung Galaxy S4 is binnen en kan geen T Mobile of MTV Mobile troep ontdekken. Contract vermeldt netjes de 50% korting van 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Gek, ik heb ook gisteren besteld en heb nog alleen maar de orderbevestiging zonder ordernummer ontvangen. Heb vandaag via Facebook contact met MTV Mobile gehad: ze hebben mijn order kunnen traceren maar vanwege een technische storing kunnen ze de order nog niet accorderen. Ik heb een HTC One Black besteld met 2 jaar €27,50 korting (50%).
Groeten,
Gonzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Is het mogelijk nog te bestellen? want op de site zelf zie ik maar 8 maanden korting.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Beste bezoeker,
Onze eenmalige aanbieding op de Iphone 4S, HTC One en de Samsung Galaxy S4 is helaas uitverkocht. Excuses voor het ongemak.

Kijk op mtvmobile.nl voor ons overige scherpe aanbod.
Groeten van MTVmobile

De Aktie is voorbij. Had ik toch zondagavond 2 abbo's moeten afsluiten ipv de hele avond twijfelen. De normale aanbieding is best wel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:46:
Beste bezoeker,
Onze eenmalige aanbieding op de Iphone 4S, HTC One en de Samsung Galaxy S4 is helaas uitverkocht. Excuses voor het ongemak.

Kijk op mtvmobile.nl voor ons overige scherpe aanbod.
Groeten van MTVmobile

De Aktie is voorbij. Had ik toch zondagavond 2 abbo's moeten afsluiten ipv de hele avond twijfelen. De normale aanbieding is best wel matig.
De normale aanbieding is ongeveer hetzelfde wat andere providers ook aanbieden. Normaal gesproken kom je alleen 50% korting op de gehele abbo duur tegen als je aanwezig bent bij de druk bezochte openingen van de nieuwe T-Mobile shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hoe is je one,heeft die mankementen (zoals,gaps,roze camera)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag een mail gehad en daarna niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Amaze86 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Hoe is je one,heeft die mankementen (zoals,gaps,roze camera)
*Offtopic: Geen roze camera en kan geen gaps ontdekken. Dus ik ben tevreden. ;) Heb overigens de black versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:58:
Ik heb zondag een mail gehad en daarna niets meer.
De meeste mensen hebben donderdagochtend een sms ontvangen dat de bestelling vertraagd is. Als je niets hebt gehad zou ik even T-Mobile bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:50
Vind het allemaal maar vreemd. Zondag besteld omdat ik nog steeds geen bericht had ontvangen donderdag nog een keer besteld. Gisteren is alles binnengekomen (ik typ dit op een one ;) ). Simkaart zat er alleen niet bij dus gebeld naar de klantenservice. Deze kon alleen deze order zien en niet die van zondag terwijl eerder deze week ze dat wel konden....

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag een sms gehad zie ik nu.
Volgens sms komt alles goed alleen vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat2005 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 08:01:
Vind het allemaal maar vreemd. Zondag besteld omdat ik nog steeds geen bericht had ontvangen donderdag nog een keer besteld. Gisteren is alles binnengekomen (ik typ dit op een one ;) ). Simkaart zat er alleen niet bij dus gebeld naar de klantenservice. Deze kon alleen deze order zien en niet die van zondag terwijl eerder deze week ze dat wel konden....
Hier hetzelfde probleem. Heb gisteren 3x met de klantenservice moeten bellen. Een van de mensen van de klantenservice weigerde mij zelfs te helpen aangezien ik geen contract had en ik niet in het systeem stond. Ik moest maar contact opnemen met HI omdat ik volgens haar een oud MTV Mobile abo had....

Uiteindelijk ben ik na de laatste keer bellen teruggebeld en zijn ze via de koerier er achter gekomen dat ik daadwerkelijk een bestelling heb geplaatst, ontvangen en een contract heb getekend. In hun eigen systeem stond helemaal niks vermeld. Als ik iets minder netjes was geweest had ik dus zonder ook maar 1 cent te betalen mijn telefoon kunnen houden en had er nooit meer een haan naar gekraaid.

Als het goed is bellen ze maandag op om de laatste dingen te regelen en een bezorgdatum voor mijn simkaart te prikken. Hoop dat alles goed gaat, maar veel vertrouwen in MTV Mobile krijg je er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
De 2e week gaat in voor de mensen die als eerste hebben besteld en een sms hebben gehad...
Hopelijk krijgen we toch wel wat meer te horen nu.. anders wordt het weer contact zoeken.. mijn telefoon heeft het weekend niet overleefd :p het kan dus niet te vroeg komen.

iemand anders al wat gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Ik heb afgelopen Donderdag besteld en krijg net de bevestiging binnen (telefoon wordt morgen geleverd):
Handset/SIM: HTC - One zwart
Abonnementsvorm: MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
Opties:
MTV Mobile 250 minuten
Toestelbetaling 24 mnd E23,25
Accessoires: Geen
Eenmalige kosten: € 0,00
Activatiekosten: € 0,00
Maandelijks kosten: € 27,50

Tevens een berichtje via Facebook van MTWMobile dat ze de telefoons gaan uitleveren van deze "geweldige" actie. Ziet er naar uit dat ze dit weekend besloten hebben om mensen niet teleur te stellen. :-)

[ Voor 0% gewijzigd door gomo op 07-10-2013 13:11 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ik keek net op de Mijn-T-Mobile site...
Kreeg daar de optie om mijn huidige Flex te verlengen.
Aanbod dan voor een vergelijkbaar abo als bij MTV
24 x 48 = 1152 euro
Bijbetalen 100
Totaal 1252 euro

Nu is de MTV deal
24 x 29,50 = 708 euro
Bijbetalen 0
Totaal 708 euro

Ja die MTV actie is echt een topdeal hoor _/-\o_
Een mooi moment om afscheid te nemen van het zeer fijne Flex abo.

[ Voor 8% gewijzigd door psy op 07-10-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:27
Net minuut geleden een bevestiging van MTV Mobile gekregen van mijn bestelling gedaan op zondag 29-sep.

Denk het het wel goed gaat komen. Top van MTV Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
tonytang schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:43:
Net minuut geleden een bevestiging van MTV Mobile gekregen van mijn bestelling gedaan op zondag 29-sep.

Denk het het wel goed gaat komen. Top van MTV Mobile.
Hier ook binnen. Grappig dat ik 20 min. geleden nog een bericht van Facebook Henk kreeg dat men nog geen idee had hoe en wat qua bestellingen. kan snel gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Hier ook net de bevestigings e-mail (Rond je bestelling af / ordernummer ) binnen van de bestelling van vorige week zondag. Vraag: ik zie echter nergens dat de korting gedurende 24 maanden geldt. Waar kun je dat zien?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of "ik ook" posts