PSN: speedrazor3
volle mep betalen voor 6000 MB (45 euro) klopt niet
aansluitkosten (44.12 euro ex btw) klopt niet
geen belminuten, klopt niet
nog helemaal geen reactie op mijn brief van 4 nov
oftwel t-mobile houdt zich van de domme of ze zijn echt verschrikkelijk traag
ik begin nu wel te denken aan
- aangetekende brief sturen met daarin een harde eis dat ze binnen 2 weken alsnog reageren en rechtzetten
- mogelijk inschakelen rechtsbijstand
EDIT. weer even gebeld en dit keer een vrouw aan de lijn die wél behoorlijk voortvarend was. Brief is bij hun nog nergens te zien, maar ze verzekerde me dat deze hele toestand rechtgezet zou worden, ze zag wel het een en ander aan aantekeningen. Aansluitkosten werden meteen gecrediteerd. 50% voor de eerste maand en de rest zou dan handmatig erin gezet worden. Emailadres gekregen waar ik alles naar op moest sturen.
Valt wel op dat er behoorlijk verschil zit aan wie je aan de lijn krijgt.
[ Voor 32% gewijzigd door psy op 21-11-2013 11:37 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Er is bij mij nu opeens een kleine €10 afgeschreven zonder een factuur bij My T-Mobile?! Heb de incasso maar teruggeboekt, kon bij de details wel een factuurnummer zien bij de incasso maar die komt me nergens bekend voor. En de vorige 107 is uiteindelijk 53,89 geworden, alleen weet ik nu nog steeds niet waaruit dat dus bestaat..
Wordt vervolgd
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb je een account aangemaakt bij https://www.mtvmobile.nl/mytmobile/mijngegevens ?Musta schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:35:
Begin dit aardig zat te worden, heb het ook aan Henk laten weten.
Er is bij mij nu opeens een kleine €10 afgeschreven zonder een factuur bij My T-Mobile?! Heb de incasso maar teruggeboekt, kon bij de details wel een factuurnummer zien bij de incasso maar die komt me nergens bekend voor. En de vorige 107 is uiteindelijk 53,89 geworden, alleen weet ik nu nog steeds niet waaruit dat dus bestaat..
Wordt vervolgd
Ik denk dat je de factuur daar wel kan zien.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ja dat was t eerste wat ik had gedaan. En als je via https://www.t-mobile.nl/my-t-mobile gaat, kom je automatisch nadat je ingelogd hebt op de mtv site terecht. Er staat wel een creditnota en de eerste factuur van €107, maar deze laatste niet.psy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:58:
[...]
Heb je een account aangemaakt bij https://www.mtvmobile.nl/mytmobile/mijngegevens ?
Ik denk dat je de factuur daar wel kan zien.
Ik ben nu wel bang voor mijn andere abo dat op 2-12 in zou moeten gaan.. Heb al een toezegging dat ze me een vergoeding van €24,50 geven voor de periode 18-11 / 2-12 omdat mn abo in de tussentijd afgelopen zou zijn en ik dus nu door hun kosten moet maken.
Wacht met spanning af
[ Voor 22% gewijzigd door Musta op 21-11-2013 13:02 ]
Verwijderd
De abonnementskosten zelf kloppen wel zo ongeveer, die komen op 24,80 uit na korting. Maar aansluit kosten staan op de factuur is €44,12. (dacht dat dit 30 was) en over de gehele factuur wordt nog btw berekend. Dat lijkt me ook onjuist? Of is dat normaal? Ik dacht dat de kosten allemaal inclusief btw waren...
[ Voor 7% gewijzigd door Qast op 22-11-2013 08:26 ]
Bij mij staat er 44,12 ex btw aan afsluitkosten en 19 euro nog wat aan korting. Totaal netjes 30euro incl btw.Qast schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:23:
Nou de eerste factuur is binnen. Niet helemaal wat ik gehoopt had; 83,39 euro.
De abonnementskosten zelf kloppen wel zo ongeveer, die komen op 24,80 uit na korting. Maar aansluit kosten staan op de factuur is €44,12. (dacht dat dit 30 was) en over de gehele factuur wordt nog btw berekend. Dat lijkt me ook onjuist? Of is dat normaal? Ik dacht dat de kosten allemaal inclusief btw waren...
Nu nog de eerste rekening afwachten, heb alle vertrouwen in Henk dat ook hier wel goed komt.
Maargoed, langszaam aan komen we er wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Only op 25-11-2013 13:10 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik zou gelijk bellen. Bij mij was het na 2 dagen gelijk geactiveerd.Cyclonic schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:59:
Abo zou vandaag ingaan, sim kaart werkt niet. Maar contact met henk zoeken.
Als je contact met henk zoekt dan gaat er zo weer een week voorbij.
Hmm morgen maar eens bellen dan met T Mobile.D2FValinor schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:03:
[...]
Ik zou gelijk bellen. Bij mij was het na 2 dagen gelijk geactiveerd.
Als je contact met henk zoekt dan gaat er zo weer een week voorbij.
Internet is retesnel en inloggen op My T-Mobile werkt ook waar je precies kan zien hoeveel je gebeld en gesmst en dergelijke hebt.
Het enige waar ik nog een beetje moeite mee heb, is dat als ik naar "Bekijk en wijzig je abonnement" ga, het volgende te zien is:

Eigenlijk is dit namelijk €24,50. Heb nog geen factuur open staan, zal eind december pas komen, maar ik hoop dat ze op de factuur wel de 50% korting berekenen.
Bij mensen bij wie het rechtgezet is en die al facturen hebben ontvangen, wat staat er bij jullie rechts bij "Bekijk of wijzig je abonnement"? Hetzelfde als mijn plaatje of andere bedragen? Betreft HTC One 2000mb/150 belminuten.
De 150 belminuten staan er nu ook op, deze zijn later toegevoegd, maar zonder bedrag

Echter abo loopt slechts 12 maanden. Heb al aangegeven dat dat niet kan kloppen, maar het staat er nog steeds. Eerste factuur is al afgeschreven, en er is gerekend met die kale € 45 zónder uberhaupt enige korting.
Nu bevind ik me dus in de eigenaardige situatie dat ik als dit zo blijft, 12 keer 45 euro ga betalen totaal € 540. Dat is in totaal goedkoper als de 24 x 29,50 = € 708 waar ik eigenlijk voor getekend heb, maar dan moet ik na een jaar een nieuwe aanbieding zoeken en het is maar de vraag of dat nog wel zo'n goeie zal zijn.
Verwijderd
Komt dus neer op een abo zoeken van minder dan 14 euro per maand, gaat je denk ik niet lukken met 6 Gb...

Het kon ook niet anders. Wel jammer.
Naar mijn berekening zou het €24,50+€3,16+€36,30=€63,96 moeten zijn, dit is bijna het dubbele.
Los van de ontbrekende korting in maandkosten begrijp ik ook de stijging van €30 aansluitkosten naar €44,12 (vrij willekeurig bedrag) totaal niet. Door de chaotische afhandeling, vooral aan het begin, waarbij je als klant veel moeite moet hebben doen kan ik het niet rechtvaardigen dat je extra aansluitkosten moet betalen, maar dit zal vast een fout zijn.
Contact opnemen it is.
[ Voor 11% gewijzigd door bóòbó op 30-11-2013 23:01 ]
En bij het andere abonnement is de facturatie één maand te vroeg begonnen,
Maar eens contact opnemen........of het nog aangepast word.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
En kreeg je het bedrag teruggestort of wordt het met toekomstige rekeningen verrekend?
[ Voor 30% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2013 20:50 ]
De factuur is ook simpel nu:
MTV Mobile 2000MB 28,92
MTV Mobile 250 minuten 16,53
Minus:
50% kort. MTV Mobile 2000MB -14,46
50% kort. MTV Mobile 250 minuten -8,27
Totaal: 22,72 + 4,77 BTW = 27,49.
Hier klopt het nu ook, gister gebeld.
Verwijderd
wordt alleen op factuur getoond als het goed is.
[ Voor 86% gewijzigd door psy op 12-12-2013 14:12 ]
Wat mij betreft geeft de creditfactuur vertrouwen dat de verrekening volgt.
[ Voor 15% gewijzigd door ucsdcom op 12-12-2013 23:36 ]
Enige wat me moeten blijven controleren is dat de korting verrekend blijft worden. Vooral na de 4e (standaard) of 8e maand.
Bij mij staat trouwens dat het abonnement alweer afloopt na 1 jaar. Ik heb het al eerder doorgegeven ("wat bent u eerlijk!" kreeg ik te horen) maar het staat er nog steeds. Ik vind het verder geen probleem aangezien je sim-only 1 jaar kan verlengen voor 29 euro en dan krijg je 5GB/150 minuten. Dus dat maakt verder niet uit als je zoals ik nu 29,50 betaalt voor 6GB/150min.
Toch mooi dat zo'n actie uiteindelijk zeer netjes op z'n pootjes terecht komt
Helaas bij mij hetzelfde. Gisteren mijn eerste factuur gehad en geen korting. Wel jammer want de andere problemen heb ik juist niet gehad. Morgen maar is bellen.PolluxDKB schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:39:
[afbeelding]
Het kon ook niet anders. Wel jammer.
Naar mijn berekening zou het €24,50+€3,16+€36,30=€63,96 moeten zijn, dit is bijna het dubbele.
Los van de ontbrekende korting in maandkosten begrijp ik ook de stijging van €30 aansluitkosten naar €44,12 (vrij willekeurig bedrag) totaal niet. Door de chaotische afhandeling, vooral aan het begin, waarbij je als klant veel moeite moet hebben doen kan ik het niet rechtvaardigen dat je extra aansluitkosten moet betalen, maar dit zal vast een fout zijn.
Contact opnemen it is.
Henk zei dat hij het erin zou zetten zodra het abbo actief zou worden, maar nu dus toch een rekening van 100€ ipv rond de 53..abbokosten waren 44 incl BTW ipv 22 en aansluitkosten waren 44.12 ex BTW zoals bij meerdere mensen hier al het geval was..
Heb onze Henk meteen een bericht gestuurd, maar gaat denk wel weekje duren zo met alle feestdagen..
Heb er ondertussen wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar toch weer jammer! haha.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Op een of andere manier kunnen ze niet de MTV mobile contracten zien, waardoor je geen korting krijgt.
Vandaag is je MTVMobile contract van start gegaan en staat je nummer (xxxxxxxx) op de simkaart van T-Mobile.
Ik heb ook de kortingen toegevoegd en een credit aangemaakt voor het bedrag van € 109.95 voor het toestel.
Verder heb ik de startdatum van je contract in technische zin aangepast naar 6 november zodat je niet onnodig 2 maanden langer met dit abonnement moet doen dan oorspronkelijk de bedoeling was.
De dag van bijschrijving van het beltegoed is overigens de 13e van de maand. Daardoor heb je nu voor slechts 7 dagen bel en data tegoed ontvangen. Op 13 januari ontvang je voor het eerst de volledige bundels.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groet,
Henk
----------------------
Hier kwam hij uit zich zelf mee, hoefde geen reminder te sturen. Erg netjes. Dit is dikke prima.
(S4 toestel en T mobile verbinding werkt prima).
Ik zie dat ik alleen 2000 MB/maand heb niet de gevraagde en bestestigde 250 minuten
en bij mij ook 50 euro aansluitkosten ipv de 30 euro.
Dus Henk op facebook maar weer eens een mailtje gestuurd.
Blijft toch vreemd, einddatum staat nog steeds op één jaar later, al in november.

Zou je denken dat is niet gunstig, want dan moet ik het dubbele gaan betalen (de normale prijs bij 6000MB/150min). Dat is een behoorlijk stevige 59 euro.
Maar nee hoor, want je kan dan verlengen met sim-only, en dat is is nóg iets gunstiger.

En ik kan natuurlijk ook switchen naar een gunstiger variant, zoals bijvoorbeeld alléén 6000 MB zonder bellen dan is het slechts 22,50 euro

1) Toch maar weer eens de rekeningen gecontroleerd:
Er wordt bij mij 32.50 / maand ipv 27.50 (S4 2000 MB en 250 min) afgeschreven.
De 50% korting wordt alleen op de data gegeven, 5 euro korting -> facebook mailtje naar Henk :-)
En fingers crossed dat het uiteindelijk goed komt.
Contractduur staat trouwens bij mij wel gewoon op 2 jaar.
2) Ik zat dus even op My T-mobile een kreeg bij bijvoorbeeld aanmelden voor spaarprogramma ook de "Helaas, je hebt geen toegang. " melding
Voor mij nu geen ramp, Misschien iets lastigs .tussen MTV en T-Mobile??
update, gewoon weer prima gereld uiteindelijk staat alles goed.
[ Voor 5% gewijzigd door weerstand op 05-04-2015 17:56 ]
Ik heb een nieuwprijs nodig voor de verzekering op het moment, maar MTV Mobile vermeld dit nergens in orderbevestigingen of op facturen. Dit is pas sinds/na juni 2014 verplicht voor providers om te vermelden op de factuur, onder andere voor dit soort zaken.
Ik denk niet dat er ooit een toestelprijs heeft gestaan op de aanbiedingspagina of wat dan ook, maar misschien heeft iemand hier toevallig toentertijd een printscreen gemaakt van de prijs van het losse toestel. Anders stuur ik wel links naar de grafieken van het prijsverloop van dit toestel van Tweakers Pricewatch en hardware.info, meer kan ik zelf niet doen.
Uiteraard heb ik al telefonisch contact met T-Mobile maar het was voor hun niet mogelijk om een factuur te genereren met daarop hardwarekosten.
[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 05-04-2015 20:12 ]
Ik heb destijds gebruik gemaakt van die actie voor mijn moeder. Zal thuis mijn foto's even door spitten naar een foto van de actie, wellicht dat ik die door heb gestuurd toen.PolluxDKB schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:43:
Heeft iemand een printscreen of chatlog of wat dan ook met daarop vermeld een toestelprijs van de HTC One van de aanbieding van eind september 2013?
Ik heb een nieuwprijs nodig voor de verzekering op het moment, maar MTV Mobile vermeld dit nergens in orderbevestigingen of op facturen. Dit is pas sinds/na juni 2014 verplicht voor providers om te vermelden op de factuur, onder andere voor dit soort zaken.
Ik denk niet dat er ooit een toestelprijs heeft gestaan op de aanbiedingspagina of wat dan ook, maar misschien heeft iemand hier toevallig toentertijd een printscreen gemaakt van de prijs van het losse toestel. Anders stuur ik wel links naar de grafieken van het prijsverloop van dit toestel van Tweakers Pricewatch en hardware.info, meer kan ik zelf niet doen.
Uiteraard heb ik al telefonisch contact met T-Mobile maar het was voor hun niet mogelijk om een factuur te genereren met daarop hardwarekosten.
Groningen
Helaas pindakaas.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Geen statusupdates of "ik ook" posts
:fill(white):strip_exif()/i/1363354741.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1361290173.jpeg?f=thumbmini)
/u/820/crop5dc1821dada95_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/297537/images.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/285290/crop662e1bf6d2565_cropped.webp?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/224871/crop5857147035a1c.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/196856/Kopie%2520van%2520tweak-plaatje.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/171690/crop5db00e7903620_cropped.jpeg?f=community)