NS FC: SW 2742 0448 8213
JdJtA schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:38:
Hierbij mijn ervaringen met deze aanbieding en MTV Mobile:
Zal proberen het simpel te houden maar inmiddels zie ik bijna zelf door de bomen het bos niet meer en MTV Mobile maakt het allemaal niet overzichtelijker.
Het begon allemaal op de avond dat ik de melding over deze aanbieding tegenkwam hier op Tweakers (waarvoor nog dank namens mijn vader!). Mijn vader was al een tijd op zoek naar een goede aanbieding met een Iphone. Dus wij bestellen via de website een Iphone 4S 16gb bij 250 belminuten en 2GB-data. Bijbetaling zou dan nog €89,95 zijn.
Na een aantal dagen had mijn vader echter niks gehoord en heb ik voor het eerst de klantenservice geprobeerd te benaderen. Daar werd me allervriendelijkst verteld dat er geen spoor was te vinden van de geplaatste order en werd mij verzocht nogmaals de order te plaatsen terwijl ik aan de telefoon was. Op dat moment was de site uit de lucht gehaald waardoor opnieuw bestellen niet meer mogelijk bleek. Uiteindelijk bleek dit op een later moment wel te lukken.
De volgende dag terug gebeld om een en ander te verifiëren maar beide orders bleken onvindbaar. Toen heb ik via de chat op Facebook contact opgenomen waar onze Henk na lang zoeken opeens de orders bleek te kunnen vinden.
Na de berichten hier en op Facebook te hebben gevolgd besloot ik nog een 3e keer te bestellen aangezien mensen opeens wel een bericht kregen met betrekking tot de betaling. Dit gebeurde ook bij mijn vader en na 2 dagen had hij de betaling geregeld. Maar toen bleef het weer een tijd stil.
Na vele berichten met Henk te hebben uitgewisseld leek het eindelijk te gaan lukken. Mijn vader had besloten 2 orders te willen laten doorgaan aangezien mijn stiefmoeder ook nog wel een nieuwe telefoon met abonnement kan gebruiken. Geen probleem volgens Henk. Mijn vader kreeg zijn eerste Iphone geleverd, zonder sim die later via post zou volgen, en twee dagen later zou de tweede volgen.
Daar ging het echter weer mis. De bezorger van de 2e Iphone bleek wat beter op te letten en zag dat er iets fout was gegaan bij het invoeren van het nummer van de ID-kaart. De koerier heeft geprobeerd het nummer te wijzigen maar mocht de telefoon uiteindelijk niet afgeven. We moesten maar weer contact opnemen met MTV.
Dit voorgelegd aan Henk en die wist te vertellen dat de order is gecanceld en dit niet meer ongedaan kan worden gemaakt dus dat de bestelling wederom moest worden geplaatst zodat hij de prijzen aan zou kunnen passen zodat we toch gebruik kunnen maken van de aanbieding. Maar wat blijkt...de Iphone 4S 16gb is niet meer te bestellen.
Henk biedt als alternatief de Iphone 4S 8gb gratis aan, dus zonder bijbetaling van €89,95. Dit besluiten we te doen en ik plaats de order. Helaas volgt hierop direct een afwijzing. Dus wederom proberen met Henk in contact te komen. Behalve een bericht dat Henk me terug gaat bellen van afgelopen maandag blijft het nu weer verdacht stil... :O!
Als je er nog bij bent: Een ander verhaal is het aangevraagde nummerbehoud. Ook dit lijkt te ingewikkeld en kan niet direct worden geregeld. Eerst moet de nieuwe SIM-kaart binnen komen. Uiteindelijk komt deze en we proberen via internet het nummerbehoud opnieuw (we hadden dit al aangegeven bij het invoeren van de order maar dit is blijkbaar dus niet verwerkt) in te voeren.
Dit lukt niet en dus bellen we met de klantenservice. Die kunnen het naar eigen zeggen direct regelen en na het herstarten van de telefoon (na 10 minuten uitstaan) zou het geregeld zijn. Al wat er gebeurd, geen overzetting van het nummer.
Mijn vader vandaag naar de T-mobile-winkel. Daar hebben ze geen idee en kunnen de nieuwe (MTV-)SIM nergens terug vinden. Na een telefoontje naar de klantenservice blijkt dat ook daar niks is terug te vinden. Nu zeggen ze een aantekening te hebben gemaakt en zou hij morgen in een winkel een SIM kunnen krijgen waarop de portering wel mogeljik is.
Samengevat: Nog geen nummerbehoud, geen communicatie meer vanuit de klantenservice (FB chat) en zeer waarschijnlijk nooit een 2e Iphone....
Slechte reclame dit voor T-mobile, zit er zelf helaas ook nog bijna 2 jaar aan vast...
Lezen is ook een kunstMusta schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:57:
Kunnen ze geen sim kaart geven in de t mobile winkel aan je? Dit blijft zo maar doorgaan en het is bijna een maand geleden dat de eerste bestellingen geplaatst zijn

[ Voor 87% gewijzigd door Supertip op 23-10-2013 23:55 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Als ze chat zouden ondersteunen zou het al veel beter zijn trouwens.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik begrijp je reactie en je kunt ook het smsje en e-mail van gisteren van T-Mobile meteen deleten. Onze oprechte excuses voor de ontstane verwarring. Het klopt allemaal nog zoals ik eerder deze week aangaf dat MTVMobile het contract niet eerder zal starten en dat T-Mobile het nummer mag overnemen per 22 november. Wanneer wij het contract starten op dag van levering kan ook maar dan heb je dubbele kosten. Wanneer je hier toch voor kiest dan hoor ik het graag.
[ Voor 3% gewijzigd door thefox154 op 24-10-2013 11:50 ]
Precies hetzelfde verhaal als bij meerder mensen. MTV mobile, htc one, sms met 1 nov gaat uw contract in, en de annulering.
Even naar het nummer gebeld die in het sms'je stond en mijn nummer behoud en de ingang van mijn nieuwe contract is nu wel op de goede datum.
Ik kreeg wel wat smoesjes over andere collega's die dingen over het hoofd gezien hebben maar goed daar geloof ik geen bal van.
Ik denk dat ik het voordeel heb dat ik al bij t-mobile zat en dat het daardoor makkelijker was voor de helpdeskmedewerker om mijn gegevens in te zien.
Succes voor de gene die nog niet alles op orde hebben gekregen,
Wel bleek mijn contract nu 1-11 in te gaan ipv 2-12, maar dat gaan ze weer terug aanpassen zeggen ze.
Je bent denk ik echt te optimistisch. Ik heb al zeker 3x dezelfde toezegging gekregen "dat nu wel alles goed stond" om vervolgens een week later te horen dat er niets in het systeem stond. Ik zit trouwens ook al jaren bij t-mobile, maar dat maakt weinig verschil.Sander235 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:01:
25 minuten later en alles is in kannen en kruiken.
Precies hetzelfde verhaal als bij meerder mensen. MTV mobile, htc one, sms met 1 nov gaat uw contract in, en de annulering.
Even naar het nummer gebeld die in het sms'je stond en mijn nummer behoud en de ingang van mijn nieuwe contract is nu wel op de goede datum.
Ik kreeg wel wat smoesjes over andere collega's die dingen over het hoofd gezien hebben maar goed daar geloof ik geen bal van.
Ik denk dat ik het voordeel heb dat ik al bij t-mobile zat en dat het daardoor makkelijker was voor de helpdeskmedewerker om mijn gegevens in te zien.
Succes voor de gene die nog niet alles op orde hebben gekregen,
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Contract heb ik voor één abbo, die van mijn vrouw nog steeds niet.
Twee telefoons 1x sim met contract, één telefoon zonder contract en zonder sim.
En geen haast, maar wel twijfels.
Gaat dit goedkomen?
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
107 euro voor de eerste maand..
heb de htc one black, met 150 belminuten en 2gb, voor 22 euro.....
Aansluitkosten eenmalig 30 euro (stond in de aanbieding)
Wat moet ik betalen:
44,55 excl. aan abbokosten
44,xx excl. aan aansluitkosten.
wordt in totaal 88,xx excl. btw, en vervolgens dus 107,xx incl. btw.....
Morgen maar weer eens achteraan gaan...
Verwijderd
ook rekening ontvangen,, S4, 60 euro vooraf betaald, zouden 30 euro aansluitingskosten inrekening worden gebracht op me eerste factuur. Nu stond er 44 euro. Gelijk gebeld waarna ze het zouden aanpassen, nu heb ik de kredietfactuur ontvangen. waarna alles wel klopt.securitymayo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:33:
Kreeg net de rekening
107 euro voor de eerste maand..
Aansluitkosten eenmalig 30 euro (stond in de aanbieding)
Wat moet ik betalen:
44,55 excl. aan abbokosten
44,xx excl. aan aansluitkosten.
wordt in totaal 88,xx excl. btw, en vervolgens dus 107,xx incl. btw.....
Even bellen dus, zo gefixed:)
Volgens mij was dat 24,50 per maand.[b][message=41100696,noline]securitymayo schreef op donabonnementgprijzenktober 2013 @ 18:33[/message
Edit. Dit ff om de discussies te voorkomen over verschillende abonnement prijzen.
[ Voor 17% gewijzigd door Supertip op 24-10-2013 21:43 ]
je hebt gelijk!
het is idd 24,50 per maand
Vandaag wel opeens de bon/factuur ontvangen van T-mobile
Gaat echt lekker daar.
Precies hetzelfde hier (Bon ook gisteren gehad), alleen is Henk ook niet altijd even netjes, snap wel dat hij waarschijnlijk ook weinig kan, maar als hij op woensdag dinsdag zegt ik kom hier uiterlijk morgen op terug, en ik hoor helemaal niets, dan vind ik dat vervelend. Overigens eergisteren en gisteren nog getracht om iets te horen, maar krijg simpelweg geen enkele reactie terug.D2FValinor schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:03:
Na ook geannuleerd te zijn wegens kredietcheck fout, heb ik weer contact opgenomen met Henk. Hij zou nog voor het weekend duidelijkheid verschaffen (wordt dus pas na het weekend....)
Vandaag wel opeens de bon/factuur ontvangen van T-mobile
Gaat echt lekker daar.
Telefonische helpdesk was helemaal drama, zeggen dat ze niets kunnen zien, t-mobile verwijst je dan weer door naar MTV-mobile, en die helpdesk kon alleen een formuliertje toesturen voor die afwijzing..
Maar ondertussen zijn we net geen 4 weken verder al (en deze week gaat het sowieso niet meer binnenkomen), en ik ga zo nog in de knoop komen met mijn huidige abbo ook..sowieso al over opzegdatum heen ondertussen.....
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
MTV Mobile aansprakelijk stellen voor dubbele kosten!Only schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:19:
[...]
Precies hetzelfde hier (Bon ook gisteren gehad), alleen is Henk ook niet altijd even netjes, snap wel dat hij waarschijnlijk ook weinig kan, maar als hij op woensdag dinsdag zegt ik kom hier uiterlijk morgen op terug, en ik hoor helemaal niets, dan vind ik dat vervelend. Overigens eergisteren en gisteren nog getracht om iets te horen, maar krijg simpelweg geen enkele reactie terug.
Telefonische helpdesk was helemaal drama, zeggen dat ze niets kunnen zien, t-mobile verwijst je dan weer door naar MTV-mobile, en die helpdesk kon alleen een formuliertje toesturen voor die afwijzing..
Maar ondertussen zijn we net geen 4 weken verder al (en deze week gaat het sowieso niet meer binnenkomen), en ik ga zo nog in de knoop komen met mijn huidige abbo ook..sowieso al over opzegdatum heen ondertussen.....
AMP heeft al al 2x geprobeerd het pakketje bij T-mobile op te halen, maar dat pakketje is er dan niet.
Nieuwe bezorgafspraak dinsdagavond, let's see...
Wel gisteren T-mobile factuur in de post (brief) met 24 maanden 23.25 maandelijkse toestelbetalingen.
Het zal uiteindelijk allemaal wel goed komen, maar de weg is lang en kronkelig.
Ik heb de mijne via de post ontvangen.mrwolf schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:22:
Degene die een factuur hebben ontvangen, is die via de post, e-mail of My T-Mobile verstuurd?
ik kreeg hem in mijn mailmrwolf schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:22:
Degene die een factuur hebben ontvangen, is die via de post, e-mail of My T-Mobile verstuurd?
Alvast dank.
Henk op Facebook maar weer eens triggeren, zou ik zeggen.tonytang schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:02:
Mijn bestelling HTC One voor aflevering vandaag is op eens geannuleerd, iemand tips hoe hiermee om te gaan om de bestelling alsnog te krijgen.
Alvast dank.
Update 29 Okt: Ook bij mij vandaag weer de bezorging van de zilveren HTC one geannuleerd.
Henk heb via facebook gevraagd om hem dit door te geven als het vandaag weer misging.
Henk zou dan nu de order opnieuw in het systeem gaan zetten.
Dus. status vandaag .. nog geen HTC, nog geen sim kaart.
En nog geen facebook reactie...

Update 30 okt
De annuleringsmail in de mail.
Henk reageert inderdaad al een paar dagen niet via facebook,
De T-mobile helpdesk even gebeld, daar hebben ze vanmorgen een systeemstoring

Oef, er gaat wel erg veel mis bij T-mobile.

Maar goed alles wat ik meemaak hebben andere tweakers ook ervaren alleen bij mij duurt het allemaal nog langer, geduld dus maar, misschien een gebaar van T mobile als compensatie voor het wachten en de gebrekkige communicatie (hint hint)
Onderstaande bestelling is geannuleerd.
Heb je deze bestelling zelf geannuleerd?
Als je wilt kun je via www.mtvmobile.nl opnieuw een bestelling plaatsen.
Heb je deze bestelling niet zelf geannuleerd?
Bij de aanvraag van een nieuw abonnement voeren wij standaard een risico-onderzoek uit. Op basis van deze informatie wordt een score bepaald, welke wij in jouw geval als onvoldoende hebben beoordeeld voor het afsluiten van een abonnement. Het kan zijn dat je een afwijzing hebt ontvangen omdat je bijvoorbeeld in korte tijd meerdere abonnementen hebt aangevraagd, of dat er een betaling openstaat. Dit kun je hier controleren via een online test.
[ Voor 81% gewijzigd door weerstand op 30-10-2013 09:21 ]
Henk doet ook helemaal niks. Houdt mij al een week aan het lijntje.weerstand schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
Henk op Facebook maar weer eens triggeren, zou ik zeggen.
Wel even controleren of het aantal minuten/ MB etc kloppen bij My T-Mobile, want bij het abo dat is gelukt stond er bij mij 150 minuten ipv 250 minuten én de kortingen waren niet in het systeem verwerkt nog. Had dit via FB aan Henk laten weten en het staat nu netjes op 250 minuten en de kortingen staan nu ook in het systeem volgens Henk.
Wel wat rimpels in het bestelproces maar alles netjes glad gestreken door Henk van mtv mobile.
Nu nog ff kijken of de facturatie goed gaat aan het einde van november.
So far so .............
Nog even en dan hebben ze hun zin en dan kap ik het zelf wel af..als het zo moet dan heb ik er weinig trek in..zeker als de nexus 5 volgende week in de winkel zou liggen voor een schappelijke prijs.
Je kan me serieus gewoon niet wijsmaken dat dit nu nog door een systeemfout zou komen, en als je daar binnen een maand gewoon nog niet uit kan komen is het toch wel dikke faal voor zo'n groot bedrijf in mijn ogen.
Ik durf er wel op te wedden dat als je gewoon nu een abonnement afsluit dat alles wel netjes verloopt.
Ik heb op dit moment nog telfort sim-only, hoewel ik sowieso geen toestel bij hun zou halen door de leaseconstructie, heb ik verder nooit geen gezeur van hun gehad, en ik ga er eigelijk alleen maar weg omdat de prijzen simpelweg verhoogd/verouderd zijn met hoe ik het 2 jaar geleden afgesloten heb en mijn data/belbundel niet meer bij mij past en ik dus sowieso een andere deal moest gaan afsluiten ergens.
Chapeau dat de actie is doorgegaan, maar doe het dan wel een beetje vriendelijk, nu voel je je meteen ongewenst als klant.
Ze gooien dus doodleuk een ander contract onder je neus dan de actie die je besteld hebt. Ben benieuwd of ik dit nog recht kan zetten.
50% korting van 24 maanden slaat dan op wat? Het zogenaamde sim-only abbo van 24 maanden t.w.v. 49,- euro op basis van 150 belminuten en 2000MB internet? Belachelijk.
Edit: Heeft iemand toevallig een screenshot van de actiepagina m.b.t. de HTC zwart 32GB? Wellicht heb ik deze nodig als bewijs dat er toch echt stond HTC One: 0 euro.
[ Voor 11% gewijzigd door Zane11 op 30-10-2013 08:03 ]
https://forum.t-mobile.nl...ctuur-216496/#post1100248
Wat Zane11 dus heeft, een factuur met APARTE toestelbetalingen (558,- voor de HTC One gedeeld door 24 maanden!) dat is dus net niet de beddoeling. Wat ik uit bovenstaande quote kan opmaken is dat deze toestelbetalingen in zijn geheel in mindering gebracht zouden worden op je maandelijkse factuur.Wat is de Toestelbetaling op mijn factuur?
Toestelbetaling op de factuur is de betaling voor het toestel behorend bij het afgesloten abonnement. Voor het toestel wordt een eenmalige betaling gedaan bij het afsluiten van het contract en vervolgens wordt het restantbedrag in 12 of 24 maanden voldaan (afhankelijk van de contracttermijn). Na afloop van de 12 of 24 termijnen verdwijnt de toestelbetaling van de factuur.
Je betaalt dus voor je nieuwe toestel het normale bedrag dat je nu ook bij betaalt. Stel je koopt de iPhone5 en je dient € 250,- bij te betalen. Het toestel kost los € 650, de € 400,- die je niet hebt betaald wordt gedeeld door 24 maanden en dit bedrag zie je terug op je factuur.
Bij de kortingen ontvang je dit bedrag weer terug. Je betaalt dus alleen de € 250,- net als eerst. Alleen vermelden we nu ook het restantbedrag van het toestel op de factuur. Het gaat dus alleen om een administratieve wijziging.
Hier ook nog een filmpje waar het een en ander over de opbouw van een factuur wordt uitgelegd, rond 3:30 wordt ook aandacht besteed aan de toestelkosten.
Als het goed is betaal je dus niet meer, maar worden de toestelkosten die net als vroeger (gedeeltelijk) in de abonnementsprijzen zitten apart weergegeven.
Deze constructie is vrij nieuw, en ik weet niet precies hoe het op je contract staat weergegeven, maar hopelijk biedt het bovenstaande wat meer duidelijkheid.
Groet,
Gwendoly
Via de search vond ik deze post in dit topic, en dat vind ik wel zeer vreemd:
Die "toestelbetaling" staat bij mij namelijk nergens vermeld in de bevestiging:gomo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:50:
Ik heb afgelopen Donderdag besteld en krijg net de bevestiging binnen (telefoon wordt morgen geleverd):
Handset/SIM: HTC - One zwart
Abonnementsvorm: MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
Opties:
MTV Mobile 250 minuten
Toestelbetaling 24 mnd E23,25
Accessoires: Geen
Eenmalige kosten: € 0,00
Activatiekosten: € 0,00
Maandelijks kosten: € 27,50

Zijn er meer mensen met die "toestelbetaling" in de bevestiging???
[ Voor 34% gewijzigd door psy op 30-10-2013 09:50 ]
Ik ga deze week maar eens langs de T-Mobile shop om het proberen recht te laten zetten...
Jouw bestelling
HTC One zwart
MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
MTV Mobile 150 minuten
Aansluitkosten
Eenmalig op de
1e factuur € 30,00
Totaal direct te voldoen € 0,00
Totaal maandelijkse kosten € 24,50
Bezorgkosten € 0,00
Buiten dat, dan mis ik toch echt de 50% korting op de hele duur van het abbonnement? 49,- euro betaal je namelijk bij andere aanbieders voor een abbo + telefoon gratis (of minimale bijbetaling.) en niet voor een sim-only.
[ Voor 26% gewijzigd door Zane11 op 30-10-2013 09:55 ]
Niet dat wij geen reden hebben om te bellen of langs te gaan, sjonge wat is het een rookgordijn.
De normale prijs was wel echt 49 euro. Dus je krijgt met 24,50 wel 50% korting.Zane11 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:53:
Toch nog even gechecked. Bij mijn order staat niks kwa toestelbetalingen.
Jouw bestelling
HTC One zwart
MTV Mobile 2000 MB 14,4 Mb/s
MTV Mobile 150 minuten
Aansluitkosten
Eenmalig op de
1e factuur € 30,00
Totaal direct te voldoen € 0,00
Totaal maandelijkse kosten € 24,50
Bezorgkosten € 0,00
Buiten dat, dan mis ik toch echt de 50% korting op de hele duur van het abbonnement? 49,- euro betaal je namelijk bij andere aanbieders voor een abbo + telefoon gratis (of minimale bijbetaling.) en niet voor een sim-only.
Uiteraard ga ik ook uit van 0 euro toestelbetaling per maand (los van de initiele eenmalige bijdrage)
Die gefactureerde toestelbetalingen bij jou, dat KAN niet kloppen, en ik zou daar zeker achteraan gaan! Op dat t-mobile forum zeggen ze juist dat dat niet zo is.
[ Voor 73% gewijzigd door psy op 30-10-2013 10:03 ]
Ik dacht geen reden te hebben, totdat die toestelbetalingen ineens op mijn factuur verscheen. Ze hebben gewoon simpelweg een fout gemaakt met de actie, en proberen die creatief op te lossen om zo min mogelijk geld te verliezen. Echter, gooien ze het wel over een hele verkeerde boeg. Namelijk de klant een beetje misleiden en te verrassen met een rekening verspreid over 24 maanden ter waarde van 568,- euro.psy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:58:
Vraag me af waar dat gekke regeltje bij gomo dan vandaan komt, als ik hem was zou ik daar zeker achteraan gaan.
Niet dat wij geen reden hebben om te bellen of langs te gaan, sjonge wat is het een rookgordijn.
Het geeft mij overigens ook een erg nare nasmaak, aangezien ik die bezorger nog vroeg wat dat restant toestelbedrag op het contract had te betekenen. Hij zei tevens dat dit gewoon de prijs van de telefoon normaal gesproken is en dat de telefoon verder gratis bij het abbonement zit.
Het is een combinatie. Je hebt een abonnement + een toestelcontract. Het lijkt erop dat ze nu alleen het toestelcontract afrekenen. Maar het zou normaal altijd een combinatie moeten zijn, dus abonnement betalen en dan worden die toestelbetalingen er helemaal afgetrokken.Zane11 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:04:
[...]
Ik dacht geen reden te hebben, totdat die toestelbetalingen ineens op mijn factuur verscheen. Ze hebben gewoon simpelweg een fout gemaakt met de actie, en proberen die creatief op te lossen om zo min mogelijk geld te verliezen. Echter, gooien ze het wel over een hele verkeerde boeg. Namelijk de klant een beetje misleiden en te verrassen met een rekening verspreid over 24 maanden ter waarde van 568,- euro.
Het geeft mij overigens ook een erg nare nasmaak, aangezien ik die bezorger nog vroeg wat dat restant toestelbedrag op het contract had te betekenen. Hij zei tevens dat dit gewoon de prijs van de telefoon normaal gesproken is en dat de telefoon verder gratis bij het abbonement zit.
Ik denk nog steeds eerder aan een ongelofelijk slecht ingeregeld systeem waarbij echt van alles fout gaat. Geen moedwillige fout. Want geen mens zal dit accepteren.
Heb je wel een werkende SIM?
Ik heb wel een werkende SIM, kan er mee bellen, maar nog geen bruikbaar internet (64/64 snelheid).
En nummerbehoud is nog steeds niet geregeld.
[ Voor 6% gewijzigd door psy op 30-10-2013 10:09 ]
Mijn simkaart moet pas de 13de december ingaan. (datum nummerbehoud)
[ Voor 16% gewijzigd door Zane11 op 30-10-2013 10:21 ]
Verwijderd
klopt, ze reageren nergens meer op.tonytang schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:04:
Zijn hier ook nog tweakers die wachten op antwoord van MTV Mobile op facebook, wacht nog steeds op mijn HTC One, MTV Mobile reageert al drie dagen niet meer op mijn vragen via facebook.
Verwijderd
Wat versta je onder alles?Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:32:
Je kan wachten tot je een ons weegt of eindeloos bellen zoals veel mensen hier, ik had alles in de t-shop binnen 10 minuten geregeld. Kleine moeite...

Dus... vandaag de annulering binnen (na 3 x de mislukte afleverpoging omdat het pakketje er niet was).
De T-mobile klantenservice kan mij 41 euro/maand + 109 euro bijbetaling aanbieden....

Dus morgen maar eens naar de T-mobile winkel kijken of het daar beter gaat.

En hopen dat Henk snel weer online is en de facebook toezeggingen even saven.
Zucht, wat een geklungel bij T-mobile.
Nooit gedacht dat ik ooit zoveel Smilies zou gebruiken in 1 post.
Edit.... Geweldig zelfs het sturen van een klachten mail naar T-mobile werkt niet.
Blijft hangen in stap 3 net voor de bevestiging van de klacht .....

[ Voor 25% gewijzigd door weerstand op 30-10-2013 20:20 ]
Dan heb je gewoon geluk gehad.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:32:
Je kan wachten tot je een ons weegt of eindeloos bellen zoals veel mensen hier, ik had alles in de t-shop binnen 10 minuten geregeld. Kleine moeite...
Had ik vandaag dus ook al gedaan, langs zo'n T-Mobile shop. Maar de shop kon niets voor me doen. Wel zagen ze dat er in totaal 3 klantnummers voor mij waren, 1 oude en 2 nieuwe....en op de nieuwe klntnummers zaten helemaal geen abonnementen. Had ie nog nooit gezien. En de simkaart klopte ook al niet, hij had het over een postpaid-sim maar dat ie niet geactiveerd was. Niet gek als er niet eens een abonnement bekend is natuurlijk.
Wel belde hij naar T-Mobile (intern uiteraard) om te vragen hoe het nou zat. Enfin, wederom de toezegging dat er echt naar gekeken werd momenteel en dat ik binnen enkele dagen iets zou horen

Maar hij kon dus NIETS concreet voor mij doen.
Verwijderd
Ik moet er wel bij zeggen dat iedere shop weer anders omgaat met vragen/problemen. Ik had een duo sim nodig, mevrouw gaf aan dat ik het ook via de site kon aanvragen en zou me meer dan 10 euro kosten. Bij de andere shop twee straten verder kreeg ik het binnen 5 minuten gratis mee, moest het alleen nog activeren.
Een duosim aanvragen is toch heel wat anders dan dit gedoe met bestellen. Een simpele handeling als sim kaart omwisselen kunnen ze in elke shop. Zodra het wat moeilijker wordt moeten ze zelf ook contact opnemen met het servicecentrum.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:15:
Dus als iets geregeld kan worden, dan is het meteen geluk? Wat jij wil.
Ik moet er wel bij zeggen dat iedere shop weer anders omgaat met vragen/problemen. Ik had een duo sim nodig, mevrouw gaf aan dat ik het ook via de site kon aanvragen en zou me meer dan 10 euro kosten. Bij de andere shop twee straten verder kreeg ik het binnen 5 minuten gratis mee, moest het alleen nog activeren.
PSN: speedrazor3
Verwijderd
Maar deze hele discussie raakt weer helemaal off-topic. Ik gaf alleen maar een tip, iedereen succes verder.
Op mijn berichten reageert hij helaas helemaal niet meer.D2FValinor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:23:
Ik word nog steeds door Henk aan het lijntje gehouden. Heb net maar een klacht ingediend.
Kan ik je dadelijk laten bellen en op welk telefoonnummer?
Wij gaan het op een andere manier oplossen.
Mijn collega van T-Mobile gaat een nieuwe order ingeven met een HTC One Zwart en ik pas de voorwaarden aan conform de bevestiging zoals je naar mij gestuurd hebt.
Ik hoor graag van je.
Groet,
Henk
------------
Nu het belletje afwachten.
Ik zit ook nog op een bestelling te wachten, al 4 dagen geleden bericht via Facebook naar je gestuurd zonder enig antwoord terug.
Mijn order stond voor aflevering op 28-okt maar is zo maar geannuleerd, graag alsnog je hulp.
[ Voor 5% gewijzigd door tonytang op 01-11-2013 14:53 . Reden: prive ]
haha, dat is niet Henk die post, dat is een tweaker die quote zonder tags. Dus ik zou je nummer even weghalentonytang schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:36:
Henk van MTV Mobile,
Ik zit ook nog op een bestelling te wachten, al 4 dagen geleden bericht via Facebook naar je gestuurd zonder enig antwoord terug.
Mijn order stond voor aflevering op 28-okt maar is zo maar geannuleerd, graag alsnog je hulp.
Groeten,
Tony
06-xxxxxxxx
Men heeft vandaag eindelijk een oplossing gevonden voor de technische storing rondom de MTV Mobile orders. De orders worden opnieuw ingevoerd en ik krijg vandaag nog een nieuwe orderbevestiging. Althans, dat werd beloofd.
Afwachten dus!
Verwijderd
EDIT: Henk heeft mij kunnen verzekeren dat de korting in het systeem staat.
[ Voor 26% gewijzigd door Qast op 01-11-2013 17:48 ]
Ja hier ook, hij gaf aan dat ze dit anders niet in het systeem kunnen krijgen, abbo is ook 38 per maand gemiddeld staat in de bevestiging, hij verzekerde mij dat het uiteindelijke maandbedrag wel zou zijn als wat je in eerste instantie heb afgesloten, wellicht moet je aan de deur de telefoon dus nog betalen, dit zou je dan weer gekrediteerd krijgen op de volgende rekening.
Enige waar ik mee zit is dat je nu dus gaat tekenen voor een contract waar je normale bedrag nergens op vermeldt staat, heb de vraag dus nog wel even uitgezet bij henk voor het geval je dus tekent en je het niet zou krijgen, dan heb ke technisch gezien dus geen poot om op te staan omdat je voor iets anders getekend hebt.
Edit: Henk geeft aan dat het niet anders kan, hij kan de kortig alleen verwerken naderhand pas, heb nu iig bevestiging op FB, iig iets op papier.
[ Voor 8% gewijzigd door Only op 01-11-2013 16:29 ]
Verwijderd
Bel al bijna 2 weken met de nieuwe sim/abonnement. Mijn collega al een paar weken.psy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:45:
Wie heeft eigenlijk al een correct werkende sim?
Als je het zo leest lijkt het erop dat het bij iedereen misgaat (bias), maar je vergeet dat de gevallen die wel goed zijn gegaan hier natuurlijk niet meer gaan posten of terugkomen. Logisch ook...

Henk vertelde dat ik door Tmobile gebeld zou worden om de order opnieuw in het systeem te zetten.
Uurtje later werd ik inderdaad gebeld, een heel vriendelijk Tmobile mens deze keer.
Alle kortingen worden achteraf verrekend (is telefonisch toegezegd)
Ik moet nu ook 150 euro bijbetalen (ben nu toch maar geswitched naar de S4 en 250 belminuten en 2 GB ipv HTC one met 2 GB en 150 belminuten, camera van HTC one lijkt minder).
Enige manier om het voor T mobile te regelen lijkt inderdaad om het zo in het systeem te zetten en dan met correctie facturen alles (ook het maandbedrag) weer recht te breien.
Als het allemaal goed gaat krijg ik dus (binnenkort...):
-Telefoon
-Sim kaart
-De 150 euro weer terug
-24 maanden 50% korting.
Ben benieuwd, ik had niet gerekend op zo veel hindernissen.
[ Voor 15% gewijzigd door weerstand op 01-11-2013 19:36 ]
Nu is het alleen even afwachten of straks alles weer goed staat op de 1e factuur, zou wat zijn als dat ook weer in het honderd loopt
Er staat nu dus op: HTC One, 75 min + 2 GB data voor 38,- + 159.95 bijbetaling en 30,- activeringskosten = 1102 totaal.
Gaat na de correctie als het goed is worden 22,- zonder bijbetaling + 30,- activeringskosten = 558,- totaal.
Als alles goed gaat komt er nu dus na de eerste rekening geld bij op de rekening i.p.v. dat het eraf gaat.
Nu nog hopen dat er niets mis is met het toestel en nummerbehoud ook goed gaat!
Twitter reageerde ze bij mij helemaal niet, kun je niet even via facebook van een vriend of vriendin een berichtje posten? Als je je gegevens er dan bij zet heb je ook alsnog een soort van bevestiging.S_De_B schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:32:
Uiteindelijk ook gebeld door T-mobile, echter omdat de korting nergens op de orderbevestiging staat wil ik wel een bevestiging op papier. Henk schijnt op Facebook wel snel te reageren maar via Twitter is dit een ander verhaal. Zou iemand kunnen vragen of Henk ook even reageert op Twitter zodat Facebook-loze ik een bevestiging van de korting op papier kan krijgen?
En sowieso heb je nog koop op afstand wet van 8 dagen, neem toch aan dat ze binnen die tijd ook nog wel kunnen reageren in een DM op twitter?
Edit: Ik had bijna op donderdagavond een Nexus 5 besteld omdat ik het helemaal zat was, hij was alleen net uitverkocht al! Toch blij dat ik nog dagje langer geduld heb gehad!
[ Voor 4% gewijzigd door Only op 03-11-2013 08:49 ]
Ik ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in, dit gaat nog wel wat tijd en energie kosten vrees ik!
Ik had dit aan Henk gevraagd en hij wist 100% zeker dat het in het systeem stond. Maar eerst zien dan geloven.mrwolf schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:55:
De T-Mobile shop werd ik ook niet veel wijzer van; mijn abo is ingegaan per 1-11, en op my T-Mobile staat bij abonnementsgegevens alleen het volledige bedrag zonder korting. Bij de shop zagen ze niks anders, en ik moest maar de eerste factuur afwachten. 'Het zal wel goed gaan' was het antwoord, meer konden ze er niet van maken...
Ik ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in, dit gaat nog wel wat tijd en energie kosten vrees ik!
Ik zit Henk een beetje te pushen op FB. Ik wil het zwart op wit hebben dat ze het achteraf gaan aanpassen voordat ik dan ook maar iets ga tekenen.Qast schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:01:
[...]
Ik had dit aan Henk gevraagd en hij wist 100% zeker dat het in het systeem stond. Maar eerst zien dan geloven.
Nu nog nummerbehoud en daarna correcte bedragen op de rekeningen. Maar stapje voor stapje.
En Henk reageert weer bliksemsnel op Facebook.
Heb dit maar gedaan, ze reageren hier inderdaad een stuk sneller.Only schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:47:
Twitter reageerde ze bij mij helemaal niet, kun je niet even via facebook van een vriend of vriendin een berichtje posten? Als je je gegevens er dan bij zet heb je ook alsnog een soort van bevestiging.
En sowieso heb je nog koop op afstand wet van 8 dagen, neem toch aan dat ze binnen die tijd ook nog wel kunnen reageren in een DM op twitter?
Same here, nummerbehoud aangevraagd via de eerste mail, maar daar is op de site van T-mobile weer niet van te zien, heb het dus maar weer uit gezet bij Henk, toestel is gelukkig wel tiptop in orde! Morgen denk ik even langs een shop op me huidige sim te verknippen gezien ik niet weet hoelang migratie nog gaat duren.weerstand schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:29:
Telefoon en simkaart vandaag ontvangen.![]()
Nu nog nummerbehoud en daarna correcte bedragen op de rekeningen. Maar stapje voor stapje.
En Henk reageert weer bliksemsnel op Facebook.
Je kan ook via de T-Mobile site het aanvragen:dinsdag 05 november 2013 @ 20:30:
[...]
Same here, nummerbehoud aangevraagd via de eerste mail, maar daar is op de site van T-mobile weer niet van te zien, heb het dus maar weer uit gezet bij Henk, toestel is gelukkig wel tiptop in orde! Morgen denk ik even langs een shop op me huidige sim te verknippen gezien ik niet weet hoelang migratie nog gaat duren.
https://www.t-mobile.nl/p...st/inporting_request.aspx
PSN: speedrazor3
Goede tip, maar dan krijg ik meteen de melding:SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:58:
[...]
Je kan ook via de T-Mobile site het aanvragen:
https://www.t-mobile.nl/p...st/inporting_request.aspx
Het ingevoerde T-Mobile nummer is niet actief. Neem contact op met de T-Mobile klantenservice 06 - 2400 1200
Heb inmiddels een nette brief gestuurd met een kopie van het nieuwe contract, dat ze het nu maar eens fatsoenlijk uitzoeken en de gegevens invoeren. Ben beniuwd. Telefonisch is echt helemaal zinloos gebleken.
Lukte me nog steeds niet om via de website nummerbehoud in te voeren en kreeg ook Henk via facebook niet te pakken.psy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
Bij mij ook nog steeds.
Heb inmiddels een nette brief gestuurd met een kopie van het nieuwe contract, dat ze het nu maar eens fatsoenlijk uitzoeken en de gegevens invoeren. Ben beniuwd. Telefonisch is echt helemaal zinloos gebleken.
Vandaag toch maar even de T-mobile helpdesk gebeld, en kreeg een heel vriendelijk behulpzaam en op de hoogte mens aan de lijn.
Contract lijkt goed in het systeem te staan, maar telefoon stond nog op niet afgeleverd.
Wordt nu op wel afgeleverd gezet, en dan kan nummerbehoud doorgang vinden.
Dus we are moving (in the right direction)
Update 8 Nov:
SMS nummerbehoud ontvangen, toch maar even gechecked op T Mobile site
Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is afgewezen, omdat het opgegeven telefoonnummer niet correspondeert met het opgegeven simkaartnummer.
Dus stapjes, vooruit maar ook weer achteruit.
Henk maar weer even op de hoogte gesteld en morgen de aardige T Mobile helpdesk maar eens bellen.
Update 12 Nov : Jippie, zojuist weer een SMS voor nummerbehoud, nu lijkt het goed te gaan overstap op 9 Dec.
Nu nog een goede rekening en de 149.95 terug en dan is alles goed.
Facebook Henk reageerd alweer een paar dagen niet.
[ Voor 26% gewijzigd door weerstand op 13-11-2013 14:11 . Reden: nummerbehoud nu ok ]
Mijn oude abonnement liep tot gister door. Henk zou het verder allemaal regelen. Net proberen te registreren op My t-mobile via oude en nieuwe nummer was bij alle 2 niet mogelijk.
Heb ik nu een gratis HTC one?
Of het door de brief komt weet ik niet. Echter ik heb nu opeens twee smsjes dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en zal worden overgezet per 14 november.psy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
Bij mij ook nog steeds.
Ook via www.t-mobile.nl/status is deze status nu te zien, dat was voorheen niet zo.
alleen moet je op tijd even op ESC drukken dat de pagina stopt met laden
Betreft levering waarvan voor de telefoon betaald moet worden en de maandelijkse kosten "niet goed" op contract stond.
Ik zou wel eens willen weten van alle mensen die besteld hebben, wie
- een telefoon hebben ontvangen
- een werkende sim
- een correct verlopen overstap
Volgens mij zijn er ook nog heel wat die helemaal niks hebben ontvangen.
Inmiddels werkt mijn sim nu ook naar behoren.
HOI.

Ander abonnement gaat op 2-12 in, hopelijk gaat dat in 1 keer goed. Moest daar hele tijd achteraan bellen terwijl ik de tel al ruim een maand gebruik..
edit: krijg ik dus een sms dat ze het bedrag niet konden afschrijven en dat ze t binnen 5 dagen weer zullen proberen. Ik zal t maar weigeren aangezien ze steeds fout op fout maken en ikzelf achter alles aan moet gaan om t te laten corrigeren. Ze hebben notabene zelfs voor de lopende periode een fout, willen ze overige kosten berekenen terwijl er is gebeld naar normale t-mobile nummers

[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 14-11-2013 11:59 ]
Account aanmaken op T-mobile lukte maar niet, contact met henk opgenomen, blijkt mijn nummer niet geactiveerd te zijn....
Wel erg raar, kan wel gewoon bellen en gebeld worden op dit nummer..
Ook internet werkt gewoon, alhoewel dit erg traag is.
Ik ben benieuwd naar volgende maand, en of ze dan netjes 1 tot en met 17 november crediteren. So far, so good, dit is al beter dan ik verwacht had!
[ Voor 54% gewijzigd door mrwolf op 18-11-2013 20:29 ]
Henk reageert al dagen niet meer dus vandaag maar gebeld. Zou binnen een week geregeld zijn...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen statusupdates of "ik ook" posts