Positieve berichten, netjes.
Ook de 2 toestellen ontvangen, ook zonder simkaarten. Zijn 2 blauwe S4'en en recente toestellen denk ik, staat dat t een europees model is met een regio lock.. Nu op simkaarten wachten.
Heeft iemand enig idee hoe ik de modelcode kan zien? Heb de blauwe S4 en wil de gratis flip cover aanvragen, maar kan niks vinden op de zijkant? En er staat dealer plaats en firma? Kan ik dan gewoon Rotterdam en T-Mobile schrijven zoals het op de pakbon staat?
http://www.samsung.com/nl...lipcover/registreren.html
Hier nu dus ook een MTV sim ontvangen via de reguliere post van 1 vd 2 orders. De andere zal dan wel volgende week aankomen hoop ik. Heb Henk net ook maar even gevraagd hoe ik t nu verder moet doen met nummerbehoud, want op de site van t-mobile over nummerbehoud status kan ik nog niks vinden, maar het kan natuurlijk ook dat ik moet wachten tot die actief is zoals hier beneden gezegd wordt.
Heeft iemand enig idee hoe ik de modelcode kan zien? Heb de blauwe S4 en wil de gratis flip cover aanvragen, maar kan niks vinden op de zijkant? En er staat dealer plaats en firma? Kan ik dan gewoon Rotterdam en T-Mobile schrijven zoals het op de pakbon staat?
http://www.samsung.com/nl...lipcover/registreren.html
Hier nu dus ook een MTV sim ontvangen via de reguliere post van 1 vd 2 orders. De andere zal dan wel volgende week aankomen hoop ik. Heb Henk net ook maar even gevraagd hoe ik t nu verder moet doen met nummerbehoud, want op de site van t-mobile over nummerbehoud status kan ik nog niks vinden, maar het kan natuurlijk ook dat ik moet wachten tot die actief is zoals hier beneden gezegd wordt.
[ Voor 74% gewijzigd door Musta op 12-10-2013 17:17 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
gisteren ook gebeld.
2 maal verhaal gedaan aan 2 personen (1/2 uur)
zou later die dag wat horen
ontving zelfde sms
heb oude sim maar verknipt voor iphone 5 en werkt gelukkig
2 maal verhaal gedaan aan 2 personen (1/2 uur)
zou later die dag wat horen
ontving zelfde sms
heb oude sim maar verknipt voor iphone 5 en werkt gelukkig
Verwijderd
postbode net geweest
mtv sim kaart
helaas geen iphone 5 sim !! dit is een normale sim met een kleinere maar niet zo klein als voor iphone 5.
en niets over nummer behoud wat ik wel aangevraagd heb en bevestigingsmail van heb
Helpdisk wist daar gisteren ook niets van
"U heeft geen nummerbehoud aangevraagd"
ik : "heb ik wel gedaan. Heb er ook een bevestigingsmail van ."
"oh...staat niet in mijn systeem. Ik geef even iemand anders"
weer heel verhaal.
"O ja is nog niet naar ons systeem doorgezet waarschijnlijk"
"Ik ga u terug bellen"
Dat bellen werd een sms
Zal weer moeten bellen denk ik
mtv sim kaart
helaas geen iphone 5 sim !! dit is een normale sim met een kleinere maar niet zo klein als voor iphone 5.
en niets over nummer behoud wat ik wel aangevraagd heb en bevestigingsmail van heb
Helpdisk wist daar gisteren ook niets van
"U heeft geen nummerbehoud aangevraagd"
ik : "heb ik wel gedaan. Heb er ook een bevestigingsmail van ."
"oh...staat niet in mijn systeem. Ik geef even iemand anders"
weer heel verhaal.
"O ja is nog niet naar ons systeem doorgezet waarschijnlijk"
"Ik ga u terug bellen"
Dat bellen werd een sms
Zal weer moeten bellen denk ik
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 13:20 ]
Ook de MTV SIM ontvangen. Voor nummerbehoud moet ik wachten tot dit nieuwe nummer actief is, en dt zou automatisch binnen 24u gebeuren. Maandag weer even bellen dus. Ben ik blij dat het oude Flex-abo gratis 1200 bellen is
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik heb vanochtend de simkaart ontvangen, net voordat de telefoon werd afgeleverd.
dat toestel contract komt toch niet boven op het contract wat we hebben afgesloten als kosten ? zit er toch boekhoudkundig in verwerkt ?
Verwijderd
Het staat er om de waarde van de telefoon te laten zien, maar ze brengen dit verder niet bij je in rekening. Waarde van de telefoon willen ze bijvoorbeeld bij de verzekering nog wel eens weten.Wakez schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:33:
dat toestel contract komt toch niet boven op het contract wat we hebben afgesloten als kosten ? zit er toch boekhoudkundig in verwerkt ?
Is het niet vreemd dat ik nergens heb hoeven tekenen voor het daadwerkelijke maandbedrag? Dit zag ik alleen maar terug bij de bestelling, daarna nergens meer.
Daar teken je voor bij aflevering van de telefoon.mrwolf schreef op zondag 13 oktober 2013 @bankrekening0:
Is het niet vreemd dat ik nergens heb hoeven tekenen voor het daadwerkelijke maandbedrag? Dit zag ik alleen maar terug bij de bestelling, daarna nergens meer.
Daarna wordt het contract via de mail opgestuurd, de pdf is te openen met je bankrekening nr. die gekoppeld is aan je contact.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
ik denk dat hij meer bedoelde dat het maandbedrag niet in Euro's erop staat.
Simkaart gisteren ook ontvangen maar ze hadden er best nog wel een brief bij kunnen voegen met informatie wat de volgende stappen zijn ivm nummerbehoud. Ook is het absoluut niet af te leiden om welke bestelling het gaat. Tenminste order nummer die erop staat komt niet overeen met order nummer in email?
Simkaart gisteren ook ontvangen maar ze hadden er best nog wel een brief bij kunnen voegen met informatie wat de volgende stappen zijn ivm nummerbehoud. Ook is het absoluut niet af te leiden om welke bestelling het gaat. Tenminste order nummer die erop staat komt niet overeen met order nummer in email?
Klopt, ook in dat contract in de mail staat wel welk abonnement je afsluit en dat je 24 maanden 50% korting hebt, maar nergens een maandbedrag. Dat is toch vreemd?
En inderdaad ordernummers die niet overeenkomen en online geen nummerbehoudstatus, terwijl dit wel in het contract staat. Gelukkig is nu alles afgeleverd, maar dit gaat nog wel wat contact met de klantenservice kosten vrees ik...
En inderdaad ordernummers die niet overeenkomen en online geen nummerbehoudstatus, terwijl dit wel in het contract staat. Gelukkig is nu alles afgeleverd, maar dit gaat nog wel wat contact met de klantenservice kosten vrees ik...
[ Voor 7% gewijzigd door mrwolf op 13-10-2013 10:49 ]
Ze beloven bij MTV met hun hand op hun hart dat alles goedkomt, bij mij klopt alles op het uiteindelijke T-Mobile contract behalve de prijs per maand staat er niet op.
Dus hou geloof dat alles in de laatste fase correct is.
Dus hou geloof dat alles in de laatste fase correct is.
[ Voor 14% gewijzigd door Supertip op 13-10-2013 12:55 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
dus ik hoef niet bang te zijn dat op eens mijn maandelijkse kosten even worden verhoogd door toestel afbetalen ??Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:19:
[...]
Het staat er om de waarde van de telefoon te laten zien, maar ze brengen dit verder niet bij je in rekening. Waarde van de telefoon willen ze bijvoorbeeld bij de verzekering nog wel eens weten.
dus 27,5 blijft 27,5 voor 24 maanden
Nee, want in de "definitieve bevestiging van je bestelling" (je 2e mail) staat exact het juiste maandbedrag vermeld:Wakez schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:12:
[...]
dus ik hoef niet bang te zijn dat op eens mijn maandelijkse kosten even worden verhoogd door toestel afbetalen ??
dus 27,5 blijft 27,5 voor 24 maanden

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hier zaterdag ook de sim ontvangen (ook micro ipv nano). Heeft iemand de (zaterdag) ontvangen sim inmiddels al geactiveerd?
Ben nu toch vooral benieuwd naar hoe het zit met het nummerbehoud.
Zaterdag kwamen los van elkaar de S4 en de sim binnen, nummerbehoud had ik een week geleden al via die link aangevraagd maar in het systeem is dat niet bekend. Op contract staat wel ingangsdatum na nummerbehoud.
Zaterdag kwamen los van elkaar de S4 en de sim binnen, nummerbehoud had ik een week geleden al via die link aangevraagd maar in het systeem is dat niet bekend. Op contract staat wel ingangsdatum na nummerbehoud.
Weer gebeld.
Nieuwe sim is niet automatisch geactiveerd terwijl dit gisteren gebeurd zou moeten zijn. Zolang dit niet gebeurd is kan nummerbehoud niet aangevraagd worden.
Na een tiental minuten invullen door betrffende t-mobile medewerker (ik moet zeggen, ze helpen altijd erg goed) liep hij vast op het feit dat er de nodige gegevens ontbreken van het nieuwe abo. Ik moet dit nu gaan opsturen naar t-mobile.....
Nieuwe sim is niet automatisch geactiveerd terwijl dit gisteren gebeurd zou moeten zijn. Zolang dit niet gebeurd is kan nummerbehoud niet aangevraagd worden.
Na een tiental minuten invullen door betrffende t-mobile medewerker (ik moet zeggen, ze helpen altijd erg goed) liep hij vast op het feit dat er de nodige gegevens ontbreken van het nieuwe abo. Ik moet dit nu gaan opsturen naar t-mobile.....

[ Voor 9% gewijzigd door psy op 14-10-2013 12:34 ]
Verwijderd
Wat een puinhoop bij T-Mobile, simkaarten zijn nog niet geactiveerd omdat het prijsplan van MTV Mobile nog niet in hun systeem staat. Er is mij beloofd dat mijn kaart in de loop van morgen geactiveerd gaat worden.
simkaart werkte bij mij gewoon. Zaterdag ontvangen, net voordat de telefoon kwam.Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:47:
Wat een puinhoop bij T-Mobile, simkaarten zijn nog niet geactiveerd omdat het prijsplan van MTV Mobile nog niet in hun systeem staat. Er is mij beloofd dat mijn kaart in de loop van morgen geactiveerd gaat worden.
Alhoewel ik wel kan bellen, wordt mij dit door de klantenservice sterk ontraden. De simkaart lijkt geactiveerd. Maar het abonnement zelf is nog niet (goed) geactiveerd. Hierdoor zou ik mogelijk buiten de bundel bellen....
(bij een registratiepoging op My T-mobile wordt het mobiele nummer ook niet herkend)
(bij een registratiepoging op My T-mobile wordt het mobiele nummer ook niet herkend)
hmartino schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:04:
[...]
simkaart werkte bij mij gewoon. Zaterdag ontvangen, net voordat de telefoon kwam.
Verwijderd
Daarnaast kan de nummerportering ook alleen worden uitgevoerd als de simkaart geactiveerd is.Cass schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:16:
Alhoewel ik wel kan bellen, wordt mij dit door de klantenservice sterk ontraden. De simkaart lijkt geactiveerd. Maar het abbonement zelf is nog niet (goed) geactiveerd. Hierdoor zou ik mogelijk buiten de bundel bellen....
[...]
Ik wacht nog steeds op het toestel (of eigenlijk eerst een 2de mail dat het eindelijk gelukt is mijn order in het systeem te zetten) , maar misschien dat tegen de tijd dat ik aan de beurt ben de simkaarten ook gaan werken....
Vrijdag 18 october ook eindelijk de bestigingsmail gehad.
Nu nog wachten op de bezorgingsafspraak en dan spelen met een zilveren HTC one.
Vrijdag 18 october ook eindelijk de bestigingsmail gehad.
Nu nog wachten op de bezorgingsafspraak en dan spelen met een zilveren HTC one.
[ Voor 24% gewijzigd door weerstand op 20-10-2013 16:13 . Reden: Bevestigingsmail binnen ]
Is er iemand die een Iphone 4S met deze actie heeft ontvangen, heb er al meerdere keren over gebeld en men zegt er nog steeds mee bezig te zijn. Misschien komt het omdat er geen voorraad is van de 4S?
Ik kreeg trouwens vanmorgen een bericht via Facebook van MTV Mobile of ik mijn T-Mobile nummer en postcode zou doorsturen. Waarschijnlijk moeten ze alles handmatig in het systeem van T-Mobile zetten.
Ik vraag me af wat er gebeurt als je niets doet; volgens mij wordt er dan niks geactiveerd, en gaat je contract ook niet lopen... Ik heb het vermoeden dat ze de controle over deze batch volledig kwijt zijn, en geen idee hebben wat ze aan wie verkocht hebben.
Ik heb nog steeds geen positief bericht mogen ontvangen voor mijn One Black..
Ik ga heel hard springen en gillen op het moment dat ik hier het verlossende mailtje kan sturen:(
Je begrijpt het al, ik heb dus nog geen datum.
Duurt wel lang allemaal helaas, zover ik kan zien is de voorraad ook normaal, zal er wel mee te maken hebben ook dat ze zoveel problemen hebben met deze batch met simkaartenrommel enzo, zelfs me hoesjes van amazon zijn sneller binnen..en die had ik afgelopen week pas besteld..
Mja, officieel is het laatste wat ik gehoord heb dat ene sms anderhalve week geleden.
Ik ga heel hard springen en gillen op het moment dat ik hier het verlossende mailtje kan sturen:(
Je begrijpt het al, ik heb dus nog geen datum.
Duurt wel lang allemaal helaas, zover ik kan zien is de voorraad ook normaal, zal er wel mee te maken hebben ook dat ze zoveel problemen hebben met deze batch met simkaartenrommel enzo, zelfs me hoesjes van amazon zijn sneller binnen..en die had ik afgelopen week pas besteld..
Mja, officieel is het laatste wat ik gehoord heb dat ene sms anderhalve week geleden.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Deze vlieger gaat niet helemaal op. Ik heb namelijk niet geklaagt/contact opgenomen dat mijn simkaart er niet bij zat. (Aangezien mijn abbo bij vodafone nog tot 13 december doorloopt.) Echter kreeg ik wel afgelopen vrijdag een smsje dat mijn simkaart zal worden nagestuurd. Ze weten dus precies wie wel of wie niet iets gehad heeft.mrwolf schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
Ik vraag me af wat er gebeurt als je niets doet; volgens mij wordt er dan niks geactiveerd, en gaat je contract ook niet lopen... Ik heb het vermoeden dat ze de controle over deze batch volledig kwijt zijn, en geen idee hebben wat ze aan wie verkocht hebben.
Edit: Ik ben overigens ook echt niet van plan om hier tijd in te stoppen. Indien hun gegevens missen, dienen ze maar zelf contact met mij op te nemen. Aangezien ik alle gegevens netjes aan MTV Mobile geleverd heb en het contract heb ondertekend. Als dan het contract foetsie is, dan is dat niet mijn probleem. Zolang ze hun dienst niet leveren, gaat er ook niks afgeschreven worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Zane11 op 15-10-2013 13:33 ]
Sinds vandaag werkt alles naar behoren.
Ook inloggen bij My T-mobile lukt. (daar staan wel hele andere, hogere, maandbedragen. Uit navraag bij klantenservice blijkt dat ze op de factuur straks wel de door mij verwachte (bij aankoop zichtbare) maandbedragen in rekening zullen brengen. Ze kon ze ook gewoon noemen. (;-
Ook inloggen bij My T-mobile lukt. (daar staan wel hele andere, hogere, maandbedragen. Uit navraag bij klantenservice blijkt dat ze op de factuur straks wel de door mij verwachte (bij aankoop zichtbare) maandbedragen in rekening zullen brengen. Ze kon ze ook gewoon noemen. (;-
Ik word een beetje ongeduldig.... nog helemaal niks ontvangen. Henk houdt me ook maar aan het lijntje. Vroeg om een adres om een klachtmail te sturen, maar hij praat er alleen maar omheen.
Weer gebeld. Nu werd ik doorverbonden met een speciale MTV mobile afdeling (dat is nieuw voor me)
Nummerbehoud was intern niet verstuurd, had wel moeten gebeuren. Ze zou dit nu wel in orde maken, en ik kreeg hier een definitieve bevestiging van als dit was afgerond.
Per 14 november wordt mijn oude sim gedeactiveerd en mijn nieuwe MTV-sim geactiveerd met mijn oude nummer.
Vreemd was, dat mijn nieuwe MTV abo een begindatum had van 1 november! Dit zou ze ook aanpassen want dat kon natuurlijk niet kloppen ivm nummerportering.
Tip voor de mensen die denken het komt wel goed ik doe niks, bel toch maar, het is makkelijker vooraf dingen recht te zetten dan achteraf. Want die ingangsdatum van 1 november, daar heb ik nooit voor getekend. Zou me een mooie boel worden. Zou me niet verbazen dat iedereen zo’n startdatum heeft. En dan gaan de afschrijvingen wel komen lijkt me.
Nummerbehoud was intern niet verstuurd, had wel moeten gebeuren. Ze zou dit nu wel in orde maken, en ik kreeg hier een definitieve bevestiging van als dit was afgerond.
Per 14 november wordt mijn oude sim gedeactiveerd en mijn nieuwe MTV-sim geactiveerd met mijn oude nummer.
Vreemd was, dat mijn nieuwe MTV abo een begindatum had van 1 november! Dit zou ze ook aanpassen want dat kon natuurlijk niet kloppen ivm nummerportering.
Tip voor de mensen die denken het komt wel goed ik doe niks, bel toch maar, het is makkelijker vooraf dingen recht te zetten dan achteraf. Want die ingangsdatum van 1 november, daar heb ik nooit voor getekend. Zou me een mooie boel worden. Zou me niet verbazen dat iedereen zo’n startdatum heeft. En dan gaan de afschrijvingen wel komen lijkt me.
Ook vandaag eens achter nummerbehoud aangegaan nadat ik dat een week eerder via de link in de email al aangevraagd was en de bevestiging ervan al lang binnen was. Nummerbehoud was dus nergens bekend, wel de rest van de bestelling maar daar was niets aan gekoppeld. Doorverbonden en telefonisch het nummerbehoud geheel opnieuw aangevraagd zodat het nu wel aan de bestelling gekoppeld wordt.
Dus het hebben ontvangen van een bevestiging voor nummerbehoud, en dat als je op ''Nummerbehoud aanvragen'' klikt uit een mailtje van MTV Mobile (7 oktober) je dit krijgt:sambalbaj schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:14:
Ook vandaag eens achter nummerbehoud aangegaan nadat ik dat een week eerder via de link in de email al aangevraagd was en de bevestiging ervan al lang binnen was. Nummerbehoud was dus nergens bekend, wel de rest van de bestelling maar daar was niets aan gekoppeld. Doorverbonden en telefonisch het nummerbehoud geheel opnieuw aangevraagd zodat het nu wel aan de bestelling gekoppeld wordt.

Betekent niet dat het geregeld is, en dat je er zelf achteraan moet?
precies, die laatste screeprint, dat had ik ook
Ik kreeg gister ineens een facebook berichtje van de welbekende Henk met de vraag of ik mijn nieuwe simkaart al had gehad zodat hij het nummerbehoud verder in orde kon maken. Prima service zo, nu hopen dat alles vlot goed geregeld wordt!
[ Voor 15% gewijzigd door rnd op 16-10-2013 16:44 ]
Ja, met die status.
Kreeg later vandaag ook al de sms dat ik per 18 november over ga, dus dat zit nu echt in de pijplijn.
Alleen de facturatie waar ik nog benieuwd naar ben.
Kreeg later vandaag ook al de sms dat ik per 18 november over ga, dus dat zit nu echt in de pijplijn.
Alleen de facturatie waar ik nog benieuwd naar ben.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 16-10-2013 21:20 ]
Nu na bijna drie weken wachten heb ik nog steeds geen definitieve orderbevestiging gekregen.
Bellen naar de klantenservice betekent van het kastje naar de muur:
in eerste instantie geeft men aan dat ik gebruik had mogen maken van de aanbieding (was slechts bestemd voor 200 mtv mobile abonnees).
Als ik vervolgens aangeef dat de orders volgens mtvmobile medewerkers op Facebook zullen worden uitgeleverd volgens de actievoorwaarden, dan blijkt "de storing" opeens nog steeds niet opgelost te zijn.
t-mobile maakt niet erg veel haast om alles op te lossen imo.
Bellen naar de klantenservice betekent van het kastje naar de muur:
in eerste instantie geeft men aan dat ik gebruik had mogen maken van de aanbieding (was slechts bestemd voor 200 mtv mobile abonnees).
Als ik vervolgens aangeef dat de orders volgens mtvmobile medewerkers op Facebook zullen worden uitgeleverd volgens de actievoorwaarden, dan blijkt "de storing" opeens nog steeds niet opgelost te zijn.
t-mobile maakt niet erg veel haast om alles op te lossen imo.
[ Voor 4% gewijzigd door TweakersOnly op 17-10-2013 20:02 ]
Kreeg je een SMS bericht op je oude nummer of nieuwe T-Mobile nummer?mrwolf schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:16:
Net een SMS ontvangen (zonder na te bellen) dat mijn nummerbehoud is aangevraagd. Er zit schot in
Mijn oude nummer, ik heb de nieuwe sim nog niet aangeraakt...
Trouwens ook vandaag de factuur voor de telefoon per post ontvangen (0 euro)
Trouwens ook vandaag de factuur voor de telefoon per post ontvangen (0 euro)
Gisteren opnieuw mijn nummerbehoud aanvraag ingestuurd in de verwachting dat dit anders niet meer zou gebeuren. Vandaag ook de sms gehad dat mijn nummer over gaat naar MTVmobile. Dacht al " wat gaat dat snel!" Nu ik dit lees was het blijkbaar zonder nieuwe aanvraag ook goedgekomen. Via mytmobile zag ik dat mijn bundel per dit weekend in zal gaan, dus maar even nog niets doen met de sim. Ik hoop ook snel op 4G te kunnen testen met de sim. Al met al gaat het langzaam, maar met deze goede deal ben ik zeker tevreden met hoe Tmobile/MTVmobile het doet.
Heeft iemand de app "under the thumb" al aan de praat? De gratis content werkt, maar aanmelden met jeabonnementsgegevens leidt niet tot succes.
Heeft iemand de app "under the thumb" al aan de praat? De gratis content werkt, maar aanmelden met jeabonnementsgegevens leidt niet tot succes.
Hoe heb jij het nummerbehoud opnieuw aangevraagd? Als ik de link volg uit een e-mail van MTV Mobile krijg ik de melding dat de gegevens al zijn ingevoerd.ucsdcom schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:44:
Gisteren opnieuw mijn nummerbehoud aanvraag ingestuurd in de verwachting dat dit anders niet meer zou gebeuren. Vandaag ook de sms gehad dat mijn nummer over gaat naar MTVmobile. Dacht al " wat gaat dat snel!" Nu ik dit lees was het blijkbaar zonder nieuwe aanvraag ook goedgekomen. Via mytmobile zag ik dat mijn bundel per dit weekend in zal gaan, dus maar even nog niets doen met de sim. Ik hoop ook snel op 4G te kunnen testen met de sim. Al met al gaat het langzaam, maar met deze goede deal ben ik zeker tevreden met hoe Tmobile/MTVmobile het doet.
Kwam gisteren ook per brief een factuur van T-Mobile binnen die alleen over het toestel gaat en tevens het garantiebewijs zou zijn. Niet handig opgesteld want ze reppen alleen over de toestelbedragen en maandelijkse toestelbetalingen en bij de abo gegeven staat de korting niet. Maar dat stond allemaal wel netjes op het contract van MTV Mobile (de 50% korting en toestelbedrag 0).
Nog steeds geen definitieve bevestiging, en krijg nu ook al 2 dagen geen reactie meer op privebericht op facebook, gaat er niet heel klantvriendelijk aan toe zo zeg, a.s. zondag is het al 3 weken geleden, dat kun je gewoon niet meer op een bug gooien na zo'n lange tijd, zeker gezien meerendeel vorige week dinsdag al erdoor is gegooid..
Zelfde bij mij. Henk wil maar niet bevestigen of de order door word gevoerd. Hij zei dat ik hij nog geen negatief of positief nieuws had en dat hij nog niet wist of het werd door gevoerd etc. etc. Begin me echt af te vragen hoelang dit nog gaat duren en of ze deze orders nog handmatig gaan toevoegen of iets dergelijks. We zullen het mee maken.Only schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:21:
Nog steeds geen definitieve bevestiging, en krijg nu ook al 2 dagen geen reactie meer op privebericht op facebook, gaat er niet heel klantvriendelijk aan toe zo zeg, a.s. zondag is het al 3 weken geleden, dat kun je gewoon niet meer op een bug gooien na zo'n lange tijd, zeker gezien meerendeel vorige week dinsdag al erdoor is gegooid..
Bij mij werkt My T-Mobile niet, zowel mijn oude te porteren nummer als mijn nieuwe nummer worden niet herkend...ucsdcom schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:44:
Edit: net mijn nieuwe SIM-kaart geprobeerd, en die doet het niet: registratie mislukt...
[ Voor 4% gewijzigd door mrwolf op 18-10-2013 18:31 ]
Heeft iemand al succesvol zijn nummer kunnen overzetten? Ik had de nummerbehoud gegevens al via de eerste mail doorgegeven maar later heb ik via Henk van Facebook nog eens de gegevens doorgegeven. Daarna kreeg ik een sms maar toen ik vandaag de status bekeek stond er dat hij was afgekeurd omdat het nummer niet bekend was bij mijn oude provider. Blijkbaar is er dus iets fout gegaan. Ik heb vandaag opnieuw de gegevens ingevoerd op de website, hopelijk doet hij het nu wel.
Wel heel raar zoals mtvmobile/t-mobile met jullie omgaat.MurtnR schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Zelfde bij mij. Henk wil maar niet bevestigen of de order door word gevoerd. Hij zei dat ik hij nog geen negatief of positief nieuws had en dat hij nog niet wist of het werd door gevoerd etc. etc. Begin me echt af te vragen hoelang dit nog gaat duren en of ze deze orders nog handmatig gaan toevoegen of iets dergelijks. We zullen het mee maken.
En als je belt naar klantenservice zelfde verhaal?
Zojuist definitieve bevestiging eindelijk binnen gekregen, zul je net zien he

Ik heb hetzelfde. Nummerbehoud aangevraagd via eerste mail, daarna nog een keer via Henk van Facebook. Maar geen SMS gekregen dat nummerbehoud is aangevraagd. Via de website van T-Mobile is mijn nummerbehoud ook niet bekend.Qast schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:57:
Heeft iemand al succesvol zijn nummer kunnen overzetten? Ik had de nummerbehoud gegevens al via de eerste mail doorgegeven maar later heb ik via Henk van Facebook nog eens de gegevens doorgegeven. Daarna kreeg ik een sms maar toen ik vandaag de status bekeek stond er dat hij was afgekeurd omdat het nummer niet bekend was bij mijn oude provider. Blijkbaar is er dus iets fout gegaan. Ik heb vandaag opnieuw de gegevens ingevoerd op de website, hopelijk doet hij het nu wel.
Bij mij is nummerbehoud inmiddels succesvol uitgevoerd. Echt heel snel en dus zeer tevreden daarover.
Als ik jullie was zou ik je nummerbehoud opnieuw invoeren, via de link op de mtvmobile website mits jullie nieuwe simkaart het doet tenminste (of staat de abonnementsstart bij jullie op de datum van het nummerbehoud?
Als ik jullie was zou ik je nummerbehoud opnieuw invoeren, via de link op de mtvmobile website mits jullie nieuwe simkaart het doet tenminste (of staat de abonnementsstart bij jullie op de datum van het nummerbehoud?
En ja hoor, het heeft 3 weken geduurd maar daar was vanmiddag dan eindelijk de definitieve bevestiging. Toch weer wat beter weekend in
Hier is ook nummerbehoud gelukt, voor 1 sim dan. De andere nog niet ontvangen
Zelfs aanmelden als mtv klant bij de under the Thumb app is gelukt. Voorheen ging dat niet als je nummerbehoud had laten uitvoeren. De manier waarop het nu wel lukte was door de hele procedure via de mobiele 3G verbinding uit te voeren.
Eerst account aanmaken en je mailadres bevestigen via de email link. Daarna je mobiele nummer in de app koppelen aan dit account via je mobiele verbinding op het toestel wat je wilt gaan gebruiken. Dan ontvang je een sms met een verificatielink. Hiernaartoe surfen via je mobiele verbinding en als het goed is ben je dan als MTV Mobile klant aangemeld en heb je gratis toegang tot alle content. Vervolgens kan je je WiFi weer aanzetten.
Ik mis in de UTT app wel een mogelijkheid om de filmpjes via Airplay weer te geven. Altijd beter als je ze naar je tv zou kunnen streamen.
Eerst account aanmaken en je mailadres bevestigen via de email link. Daarna je mobiele nummer in de app koppelen aan dit account via je mobiele verbinding op het toestel wat je wilt gaan gebruiken. Dan ontvang je een sms met een verificatielink. Hiernaartoe surfen via je mobiele verbinding en als het goed is ben je dan als MTV Mobile klant aangemeld en heb je gratis toegang tot alle content. Vervolgens kan je je WiFi weer aanzetten.
Ik mis in de UTT app wel een mogelijkheid om de filmpjes via Airplay weer te geven. Altijd beter als je ze naar je tv zou kunnen streamen.
[ Voor 9% gewijzigd door ucsdcom op 19-10-2013 11:40 ]
Weet iemand of de HTC One bij MTVmobile simlockvrij is?
En staat er T-mobile/MTV troep op? (branded)
En staat er T-mobile/MTV troep op? (branded)
Thanksmrwolf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:22:
Simlockvrij is hij wel, of hij branded is weet ik niet. Ik heb hem direct verkocht..
Die van mij zou vandaag geleverd worden, maar werd gisteravond gebeld door de bezorger dat ze het toestel niet hebben ontvangen van MTV.....
Verwijderd
Zelfde hier, afspraak gepland voor vandaag. Dacht dat ik eindelijk klaar was met dit hele gezeur, totdat ik ook gisteravond gebeld werd door de bezorger.D2FValinor schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:53:
[...]
Thanks
Die van mij zou vandaag geleverd worden, maar werd gisteravond gebeld door de bezorger dat ze het toestel niet hebben ontvangen van MTV.....
Edit: Nu ontvang ik een mail waarin staat dat mijn bestelling is geannuleerd....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 13:03 ]
Ik had dus ook een afspraak gemaakt voor vandaag, zie ik vanochtend op mijnorderstatus dat mijn order vertraagd is en de bezorger nog contact op zal nemen. Ok prima, echter ontvang ik nu net een mailtje van MTV mobile dat mijn order wordt geannuleerd...
Ik heb net precies hetzelfde gehad!!! Zou op de een of andere manier niet door de kredietcheck zijn gekomen, echt complete bullshit overigens!
Verwijderd
@S_De_B ze belden mij een keertje op een vrijdag dat mijn order zou worden geannuleerd als ik binnen vijf werkdagen geen afpsraak zou maken. Misschien is 'ie daardoor geannuleerd.
Verder heb ik een papiertje ontvangen waarin ze zeggen dat ik 580 euro (toestelwaarde) over 24 maanden zal betalen, dus 23,25 p/m. Het was toch 24,50? Ik ben echt benieuwd of mtv zich aan hun woord gaan houden.
Verder heb ik een papiertje ontvangen waarin ze zeggen dat ik 580 euro (toestelwaarde) over 24 maanden zal betalen, dus 23,25 p/m. Het was toch 24,50? Ik ben echt benieuwd of mtv zich aan hun woord gaan houden.
Ik had al een afspraak gemaakt, hierboven ook, ik heb net met de klantenservice gebeld, maar die kunnen me niks anders dan een formuliertje sturen waarmee ze nogmaals gaan toetsen, oftewel, gaat nog meer tijd overheen op deze manier, heb de vraag ook alweer open gezet bij facebook. Word er beetje leip van ondertussen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:31:
@S_De_B ze belden mij een keertje op een vrijdag dat mijn order zou worden geannuleerd als ik binnen vijf werkdagen geen afpsraak zou maken. Misschien is 'ie daardoor geannuleerd.
Verder heb ik een papiertje ontvangen waarin ze zeggen dat ik 580 euro (toestelwaarde) over 24 maanden zal betalen, dus 23,25 p/m. Het was toch 24,50? Ik ben echt benieuwd of mtv aan hun afspraken zal houden.
Verwijderd
Ja eerst de bevestiging sturen dat alles klopt en een afspraak laten maken, en als de afspraak gepland staat zogenaamd een kredietcheck doen? Idd enorme bullshit dit. Ik heb niet bijna een maand zitten wachten en er achter aan gezeten om dan alsnog een annulering te ontvangenOnly schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:30:
Ik heb net precies hetzelfde gehad!!! Zou op de een of andere manier niet door de kredietcheck zijn gekomen, echt complete bullshit overigens!
Ik had de afspraak al gemaakt op de dag dat ik het mailtje ontvangen had, dus ja.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:31:
Net met T-Mobile gebeld, kreeg het verhaal dat het een exclusieve aanbieding was en de order daarom geannuleerd is. Echter heb ik sinds het bestellen meerdere keren contact gehad met MTV mobile en T-mobile en werd mij altijd doodleuk verteld dat alles gewoon doorging.
Verwijderd
Er is al vaker gezegd dat de geplaatste orders gewoon geldig zijn. Daarbij hebben al genoeg mensen die gebruikt hebben gemaakt van deze actie, al hun bestelling ontvangen.S_De_B schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Net met T-Mobile gebeld, kreeg het verhaal dat het een exclusieve aanbieding was en de order daarom geannuleerd is. Echter heb ik sinds het bestellen meerdere keren contact gehad met MTV mobile en T-mobile en werd mij altijd doodleuk verteld dat alles gewoon doorging.
Verder pas na dikke 3 weken de order annuleren en zeggen dat het een exclusieve aanbieding was? Ga toch weg.....
Dit vertelde ik de beste man dus ook maar daar wou hij niet veel verder op ingaan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Er is al vaker gezegd dat de geplaatste orders gewoon geldig zijn. Daarbij hebben al genoeg mensen die gebruikt hebben gemaakt van deze actie, al hun bestelling ontvangen.
Verder pas na dikke 3 weken de order annuleren en zeggen dat het een exclusieve aanbieding was? Ga toch weg.....
Ook mijn order zou vandaag geleverd worden, maar is vanmiddag geannuleerd.
Ik heb om 13:00 uur gebeld naar de klantenservice, waana ik zojuist ben teruggebeld. Nieuwe order met 50% korting voor 24 maanden was geen probleem, alleen toestelprijs moet nog besproken worden met "de managers" . Morgen krijg ik een update van T-Mobile hoe verder te handelen.
Ik heb T-Mobile er al gewezen dat meerdere MTVMobile bestellingen vandaag geannuleerd zijn en ik niet akkoord ga met een andere dan de originele aanbieding.
Ik heb om 13:00 uur gebeld naar de klantenservice, waana ik zojuist ben teruggebeld. Nieuwe order met 50% korting voor 24 maanden was geen probleem, alleen toestelprijs moet nog besproken worden met "de managers" . Morgen krijg ik een update van T-Mobile hoe verder te handelen.
Ik heb T-Mobile er al gewezen dat meerdere MTVMobile bestellingen vandaag geannuleerd zijn en ik niet akkoord ga met een andere dan de originele aanbieding.
Dat bedoel ik maar weer..ze zijn gewoon weer aan het pesten, krijg er zo een stuk minder zin in, maar dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Nu heb ik ook gebruik gemaakt van deze actie en is vandaag mijn bestelling ook geannuleerd. Alleen heb ik wel het toestel al ruim twee weken binnen. Wat betekend dit dat voor mij? Kunnen ze het zomaar weer anuleren? Ik neem aan dat wij ook nog wat rechten hebben...
Mvg
Nu heb ik ook gebruik gemaakt van deze actie en is vandaag mijn bestelling ook geannuleerd. Alleen heb ik wel het toestel al ruim twee weken binnen. Wat betekend dit dat voor mij? Kunnen ze het zomaar weer anuleren? Ik neem aan dat wij ook nog wat rechten hebben...
Mvg
Twee weken je toestel binnen maar je order toch geannuleerd? Niks meer betalen overig termijn? Toestel houden? Bel anders eens met klanten service, kijken wat hun over dit verhaal zeggen. Wat gek zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:42:
Hallo allemaal,
Mvg
Ik denk dat we mogen concluderen dat er een hoop mis loopt bij MTVMobile/T-Mobile.
Ik heb inmiddels weer reactie gehad op facebook:
Ik heb dit nagevraagd bij T-Mobile maar het heeft inderdaad niets te maken met een mogelijke krediet check.
T-Mobile geeft aan dat ze deze order ook gaan uitleveren!
Ik ga zo snel als mogelijk achterhalen wanneer de order opnieuw aangeboden gaat worden en kom hier uiterlijk morgen bij je op terug.
Ik heb dit nagevraagd bij T-Mobile maar het heeft inderdaad niets te maken met een mogelijke krediet check.
T-Mobile geeft aan dat ze deze order ook gaan uitleveren!
Ik ga zo snel als mogelijk achterhalen wanneer de order opnieuw aangeboden gaat worden en kom hier uiterlijk morgen bij je op terug.
Verwijderd
Ik wacht het allemaal wel weer af, toestel is binnen en nummerbehoud is ook allemaal aangevraagd, maar inderdaad wel weer heel vreemd allemaal... Haha schandalig gewoon.MurtnR schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:49:
[...]
Twee weken je toestel binnen maar je order toch geannuleerd? Niks meer betalen overig termijn? Toestel houden? Bel anders eens met klanten service, kijken wat hun over dit verhaal zeggen. Wat gek zeg.
Ik denk dat we mogen concluderen dat er een hoop mis loopt bij MTVMobile/T-Mobile.
Ik ook, hang nu al 10 minuten in de wacht met de klantenservice...
Ah, krijg nu gewoon korting op de 1e maand, tot de 18e geen abonnementskosten. So far so good...
Ah, krijg nu gewoon korting op de 1e maand, tot de 18e geen abonnementskosten. So far so good...
Verwijderd
Voor de mensen die problemen ondervinden met de telefonische klantenservice. Ga even naar een t-mobile shop, daar helpen ze je veel beter. Althans, dat is mijn ervaring. Ik had 2 problemen: 1) verkeerd legimatienummertje destijds ingevuld en koerier kon het pakket niet leveren, klantenservice gebeld en werd, zoals hier ook vaker gemeld wordt, doodleuk gezegd dat de actie al voorbij was en met geen mogelijkheid meer opnieuw de bestelling te plaatsen was. Blijkbaar hebben de mensen daar van hogerop instructies gekregen om zoveel mogelijk bestellingen proberen te annuleren. Ik heb toen de koeriersdienst gebeld en daarna naar een t-mobile shop gegaan om het regelen. Binnen 10 minuten was de nieuwe order aangemaakt en de koerier kwam morgen weer langs!
Ik wilde ook een duo-sim, aan de lijn zou het mij 15 euro kosten, zelfs als je verlengt... bij de shop kreeg ik binnen 1 minuut gratis en voor niks een duo-sim mee die ik tzt gewoon kan activeren.
Bespaar je de moeite en irritatie om ze eindeloos te bellen, in de shop gaat het allemaal veel sneller en efficienter.
Ik wilde ook een duo-sim, aan de lijn zou het mij 15 euro kosten, zelfs als je verlengt... bij de shop kreeg ik binnen 1 minuut gratis en voor niks een duo-sim mee die ik tzt gewoon kan activeren.
Bespaar je de moeite en irritatie om ze eindeloos te bellen, in de shop gaat het allemaal veel sneller en efficienter.
heb precies hetzelfde, 18-11 loopt mijn Vodafone abo af en kreeg smsje vandaag. Had ze gebeld en ze zou een pending formulier invullen. En als ik geen bericht krijg, over 2 dagen contact opnemen..Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:29:
Ik heb inmiddels ook een bericht gekregen via sms dat mijn abonnement op 1 november ingaat, terwijl mijn nummerbehoud pas op 18 november ingaat.
Kreeg gister ook sms dat het per 1 nov geactiveerd zou worden.
Ik moet conctact opnemen als die datum niet klopt.
En nee die datum klopt niet. Het zou per 16 november moeten gaan (nummerbehoud)
Dus ik bel weer, echter heb ik nu het nieuwe nummer niet bij de hand. Nou....ze kunnen het nieuwe nummer niet vinden! Nu breekt mijn klomp. Nu moet IK terug gaan bellen met het nieuwe nummer anders kunnen ze niks. Wat is dit voor een knullig systeem wat ze daar gebruiken?
Dus ik bel weer, echter heb ik nu het nieuwe nummer niet bij de hand. Nou....ze kunnen het nieuwe nummer niet vinden! Nu breekt mijn klomp. Nu moet IK terug gaan bellen met het nieuwe nummer anders kunnen ze niks. Wat is dit voor een knullig systeem wat ze daar gebruiken?
Wat ik gisteren te horen kreeg is dat ze in hun systeem nagenoeg geen gegevens hebben van abonnementen die door resellers worden afgesloten.
Knap irritant, want die resellers verwijzen direct naar T-Mobile. Dus het enige bewijs dat je hebt zijn de contracten die je uit naam van T-Mobile hebt ontvangen, maar waar zij dus geen weet van hebben.
Dat dit ooit goed gaat is eigenlijk al een klein wonder. Feit blijft overigens dat ik nog steeds nergens getekend hebt voor een abonnement, alleen maar voor een telefoon die in periodes betaald wordt. Behalve op het aanvraagformulier op de MTV Mobile actiesite heb ik nergens de abonnementskosten teruggezien.
Ik ben erg benieuwd naar de eerste factuur!
Knap irritant, want die resellers verwijzen direct naar T-Mobile. Dus het enige bewijs dat je hebt zijn de contracten die je uit naam van T-Mobile hebt ontvangen, maar waar zij dus geen weet van hebben.
Dat dit ooit goed gaat is eigenlijk al een klein wonder. Feit blijft overigens dat ik nog steeds nergens getekend hebt voor een abonnement, alleen maar voor een telefoon die in periodes betaald wordt. Behalve op het aanvraagformulier op de MTV Mobile actiesite heb ik nergens de abonnementskosten teruggezien.
Ik ben erg benieuwd naar de eerste factuur!
Vraag of ze in het ander systeem kan kijken, want dat was ook bij mij zo gisteren. Toen vond ze t wel op mijn naam, hoewel ik ook nog geen simkaart of een nummer heb ontvangenpsy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:06:
Kreeg gister ook sms dat het per 1 nov geactiveerd zou worden.
Heb inmiddels zo'n 2 weken de telefoon, abbo was aangevraagd met nummerbehoud maar daar nog niks over gehoord. Gisteren bericht dat abonnement op 1 november ingaat en vandaag een bericht dat mijn bestelling is geannuleerd ivm kredietcheck. Gaat wel goed zo.
Hier hetzelfde mailtje gekregen, maar ik maak me er niet zo veel zorgen over. Straks Henk maar eens een berichtje sturen, mag die er maar even naar kijken!gijoy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:
Heb inmiddels zo'n 2 weken de telefoon, abbo was aangevraagd met nummerbehoud maar daar nog niks over gehoord. Gisteren bericht dat abonnement op 1 november ingaat en vandaag een bericht dat mijn bestelling is geannuleerd ivm kredietcheck. Gaat wel goed zo.
Haha het wordt steeds spannender, eerst de smsjes gehad en nu zojuist in de e-mail:
Je bestelling is geannuleerd
Beste -,
Onderstaande bestelling is geannuleerd.
Je bestelling is geannuleerd
Beste -,
Onderstaande bestelling is geannuleerd.
[ Voor 9% gewijzigd door thefox154 op 23-10-2013 14:12 ]
Yup hier hetzelfde, zelfs 3 annuleringsmails. Helass reageert Henk al een paar dagen niet op fb op mn prive berichten
edit: 4e mail zelfs
Ik heb wel 2 abonnementen besteld en 1 daarvan is gisteren ingegaan (voor mn zusje).
En nu achter de andere aan.
En de 5 annuleringsmail is ook binnen, loopt hun systeem soms weer vast
edit: 4e mail zelfs

Ik heb wel 2 abonnementen besteld en 1 daarvan is gisteren ingegaan (voor mn zusje).

[ Voor 48% gewijzigd door Musta op 23-10-2013 14:34 ]
Ja ik ook....onvoorstelbaar
Telefoon heb ik al niet meer. Wat gaat er nu gebeuren
Telefoon heb ik al niet meer. Wat gaat er nu gebeuren
haha zal wel een foutje zijn in het systeem. Nummerbehoud etc is al goedgekeurd en ook zojuist de annuleringsmail. Ben benieuwd
Hoe kan bij jou nu weer het nummerbehoud goed zijn gegaan 
dat zal vast een foutje zijn
dat zal vast een foutje zijn
[ Voor 22% gewijzigd door psy op 23-10-2013 15:03 ]
Hier ook, wat een prutsers! Telefoon is al lang verkocht, nummerbehoud is aangevraagd en goedgekeurd...
Hoor ook niks meer van hem, zal wel overspannen zijn.Musta schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
Yup hier hetzelfde, zelfs 3 annuleringsmails. Helass reageert Henk al een paar dagen niet op fb op mn prive berichten
edit: 4e mail zelfs![]()
Hm, nummerportering per 18 november was al goedgekeurd door Vodafone en de S4 al gebruikt om te kijken of het geen DOA was. Als me dit grapje nu nog maand langer een duur abo gaat kosten dan ga ik dat wel verhalen op MTV/T-Mobile.
Ik zie ook geen enkele link naar mijn bestelling/ordernummer of nieuw t-mobile contract. Erg vreemd.
Net bij de T-Mobile winkel langsgeweest, maar hun konden niet veel zien in hun systeem. Ze gingen dan ook bellen met de helpdesk, eerste mevrouw van de helpdesk beweerde dat het door de kredietcheck kwam (heel onwaarschijnlijk dat ik daar negatief uitrol) en dat er binnenkort een afspraak wordt gemaakt om het toestel op te halen! Nadat de medewerker van de winkel een paar keer doorverbonden was, is er gezegd dat het niet door de kredietcheck komt en dat ze het uit gaan zoeken en me terugbellen.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Ze weten volgens mij niet meer wie een telefoon heeft gekregen en wie de bijbehorende simkaart.
Leuk voor de mensen die denken lekker gratis toestel, laat mooi niets meer van me horen.
Ploft er over een halfjaar een rekening op de mat, toestel a' 500€+ afrekenen.
Leuk voor de mensen die denken lekker gratis toestel, laat mooi niets meer van me horen.
Verwijderd
AMP Logistics houdt de administratie iets beter bij dus ze kunnen wel zien wat ze qua toestellen uitgeleverd hebben. Een tweede toestel heb ik inmiddels teruggestuurd, ondanks dat de klantenservice mij eerder verzekerde dat ik het toestel als niet verzonden zou mogen beschouwen.Supertip schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:22:
Ze weten volgens mij niet meer wie een telefoon heeft gekregen en wie de bijbehorende simkaart.
Zou ook belachelijk zijn. Ik ben ook al sinds 2006 klant bij t-mobile en dan zou de check opeens niet goed zijn...?gijoy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:51:
Net bij de T-Mobile winkel langsgeweest, maar hun konden niet veel zien in hun systeem. Ze gingen dan ook bellen met de helpdesk, eerste mevrouw van de helpdesk beweerde dat het door de kredietcheck kwam (heel onwaarschijnlijk dat ik daar negatief uitrol) en dat er binnenkort een afspraak wordt gemaakt om het toestel op te halen! Nadat de medewerker van de winkel een paar keer doorverbonden was, is er gezegd dat het niet door de kredietcheck komt en dat ze het uit gaan zoeken en me terugbellen.
Ben benieuwd.
Trouwens ik wil gewoon dat abo, dat toestel boeit me niet, t-mobile kan zich er nu niet opeens met een smoesje vanaf gaan maken, ik (we) hebben notabene getekend. T-mobile heeft ook een verplichting.
Tja, wij wachten ook nog. Eerst de bevestiging begin oktober, dan een simkaart op de 11e. Nog steeds geen toetsel. 9 telefoontjes verder. Vandaag voor 20.00uur worden we teruggebeld, geloof jij het nog ?
Dreigen met annuleren
, doen wat je zegt, zegt wat je doet hebben ze bij T-Mobile MTV niet begrepen KANSLOOS, maar we gaan door met bellen mailen etc. Daarna een klacht naar Radar, Kassa en op internet.
Wordt Vervolgd
Dreigen met annuleren
Wordt Vervolgd
Nou, dat was weer een lang telefoongesprek over vier schijven, maar uiteindelijk iemand die het ´´cancelled´´ weer kon verwijderen en alles gewoon per de datum van nummerbehoud (wat bij Vodafone ook nog gewoon zo stond) kon laten ingaan. Dat schriftelijk bevestigen was wel weer teveel gevraagd. En eerst de aanbieding nog onrealistisch noemen ook.
[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 23-10-2013 19:42 ]
Ik noteer ook maar weer mijn telefoongesprek van vanavond.
Samengevat.
Nummerbehoud wéér ingevoerd. Is me een raadsel waarom dit telkens niet zichtbaar terug te vinden is bij hen. Enfin. Zij kon volgens mij ook niet veel meer zien en moest een keer even overleggen.
Daarna nog eventjes opgemerkt dat ik die annuleringsmail had gekregen. Toen werd ik wel even doorverbonden naar de 2e lijn. Ik was vandaag al de 5e, en ook hij begreep dit niet, want het klopte niet. Er was ook helemaal geen annulering bekend bij t-mobile bij mijn aanvraag (toen dacht ik, ik kan misschien volgende keer beter niks zegen. Naja.).
Ik zou morgen in ieder geval teruggebeld worden, om een status update te krijgen.
Ook nu wel weer zeer correct te woord gestaan.
Overigens noem ik de aanbieding nooit verder inhoudelijk. Dat lijkt mij verder namelijk niet relevant en zo vermijd je ook eventuele discussies. Het is gewoon een getekend contract voor een bepaald abo.
Samengevat.
Nummerbehoud wéér ingevoerd. Is me een raadsel waarom dit telkens niet zichtbaar terug te vinden is bij hen. Enfin. Zij kon volgens mij ook niet veel meer zien en moest een keer even overleggen.
Daarna nog eventjes opgemerkt dat ik die annuleringsmail had gekregen. Toen werd ik wel even doorverbonden naar de 2e lijn. Ik was vandaag al de 5e, en ook hij begreep dit niet, want het klopte niet. Er was ook helemaal geen annulering bekend bij t-mobile bij mijn aanvraag (toen dacht ik, ik kan misschien volgende keer beter niks zegen. Naja.).
Ik zou morgen in ieder geval teruggebeld worden, om een status update te krijgen.
Ook nu wel weer zeer correct te woord gestaan.
Overigens noem ik de aanbieding nooit verder inhoudelijk. Dat lijkt mij verder namelijk niet relevant en zo vermijd je ook eventuele discussies. Het is gewoon een getekend contract voor een bepaald abo.
Nou vandaag mijn HTC One ontvangen zonder sim kaart. Nu pas laten bezorgen ivm met maand op vakantie. Ik dacht laat ik even de post bekijken die in de tussentijd is verzameld en daar zat gelukkig de sim kaart tussen. Blijkbaar ligt ie al 2 weken in de brievenbus.
Nu nummerportering regelen. Is kijken hoe lang we aan de telefoon moeten zitten met de helpdesk.
Edit: Helpdesk was al dicht, dus via de site aangevraagd. 10 minuten later was het goedgekeurd en ga per 6 december over.
Tot nu toe geen problemen gehad. Als ik de problemen in dit topic niet zou lezen, dan zou ik zeggen dat dit een van de soepelere overgangen is.
Nu nummerportering regelen. Is kijken hoe lang we aan de telefoon moeten zitten met de helpdesk.
Edit: Helpdesk was al dicht, dus via de site aangevraagd. 10 minuten later was het goedgekeurd en ga per 6 december over.
Tot nu toe geen problemen gehad. Als ik de problemen in dit topic niet zou lezen, dan zou ik zeggen dat dit een van de soepelere overgangen is.
[ Voor 27% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 23-10-2013 21:42 ]
PSN: speedrazor3
Hierbij mijn ervaringen met deze aanbieding en MTV Mobile:
Zal proberen het simpel te houden maar inmiddels zie ik bijna zelf door de bomen het bos niet meer en MTV Mobile maakt het allemaal niet overzichtelijker.
Het begon allemaal op de avond dat ik de melding over deze aanbieding tegenkwam hier op Tweakers (waarvoor nog dank namens mijn vader!). Mijn vader was al een tijd op zoek naar een goede aanbieding met een Iphone. Dus wij bestellen via de website een Iphone 4S 16gb bij 250 belminuten en 2GB-data. Bijbetaling zou dan nog €89,95 zijn.
Na een aantal dagen had mijn vader echter niks gehoord en heb ik voor het eerst de klantenservice geprobeerd te benaderen. Daar werd me allervriendelijkst verteld dat er geen spoor was te vinden van de geplaatste order en werd mij verzocht nogmaals de order te plaatsen terwijl ik aan de telefoon was. Op dat moment was de site uit de lucht gehaald waardoor opnieuw bestellen niet meer mogelijk bleek. Uiteindelijk bleek dit op een later moment wel te lukken.
De volgende dag terug gebeld om een en ander te verifiëren maar beide orders bleken onvindbaar. Toen heb ik via de chat op Facebook contact opgenomen waar onze Henk na lang zoeken opeens de orders bleek te kunnen vinden.
Na de berichten hier en op Facebook te hebben gevolgd besloot ik nog een 3e keer te bestellen aangezien mensen opeens wel een bericht kregen met betrekking tot de betaling. Dit gebeurde ook bij mijn vader en na 2 dagen had hij de betaling geregeld. Maar toen bleef het weer een tijd stil.
Na vele berichten met Henk te hebben uitgewisseld leek het eindelijk te gaan lukken. Mijn vader had besloten 2 orders te willen laten doorgaan aangezien mijn stiefmoeder ook nog wel een nieuwe telefoon met abonnement kan gebruiken. Geen probleem volgens Henk. Mijn vader kreeg zijn eerste Iphone geleverd, zonder sim die later via post zou volgen, en twee dagen later zou de tweede volgen.
Daar ging het echter weer mis. De bezorger van de 2e Iphone bleek wat beter op te letten en zag dat er iets fout was gegaan bij het invoeren van het nummer van de ID-kaart. De koerier heeft geprobeerd het nummer te wijzigen maar mocht de telefoon uiteindelijk niet afgeven. We moesten maar weer contact opnemen met MTV.
Dit voorgelegd aan Henk en die wist te vertellen dat de order is gecanceld en dit niet meer ongedaan kan worden gemaakt dus dat de bestelling wederom moest worden geplaatst zodat hij de prijzen aan zou kunnen passen zodat we toch gebruik kunnen maken van de aanbieding. Maar wat blijkt...de Iphone 4S 16gb is niet meer te bestellen.
Henk biedt als alternatief de Iphone 4S 8gb gratis aan, dus zonder bijbetaling van €89,95. Dit besluiten we te doen en ik plaats de order. Helaas volgt hierop direct een afwijzing. Dus wederom proberen met Henk in contact te komen. Behalve een bericht dat Henk me terug gaat bellen van afgelopen maandag blijft het nu weer verdacht stil... :O!
Als je er nog bij bent: Een ander verhaal is het aangevraagde nummerbehoud. Ook dit lijkt te ingewikkeld en kan niet direct worden geregeld. Eerst moet de nieuwe SIM-kaart binnen komen. Uiteindelijk komt deze en we proberen via internet het nummerbehoud opnieuw (we hadden dit al aangegeven bij het invoeren van de order maar dit is blijkbaar dus niet verwerkt) in te voeren.
Dit lukt niet en dus bellen we met de klantenservice. Die kunnen het naar eigen zeggen direct regelen en na het herstarten van de telefoon (na 10 minuten uitstaan) zou het geregeld zijn. Al wat er gebeurd, geen overzetting van het nummer.
Mijn vader vandaag naar de T-mobile-winkel. Daar hebben ze geen idee en kunnen de nieuwe (MTV-)SIM nergens terug vinden. Na een telefoontje naar de klantenservice blijkt dat ook daar niks is terug te vinden. Nu zeggen ze een aantekening te hebben gemaakt en zou hij morgen in een winkel een SIM kunnen krijgen waarop de portering wel mogeljik is.
Samengevat: Nog geen nummerbehoud, geen communicatie meer vanuit de klantenservice (FB chat) en zeer waarschijnlijk nooit een 2e Iphone....
Slechte reclame dit voor T-mobile, zit er zelf helaas ook nog bijna 2 jaar aan vast...
Zal proberen het simpel te houden maar inmiddels zie ik bijna zelf door de bomen het bos niet meer en MTV Mobile maakt het allemaal niet overzichtelijker.
Het begon allemaal op de avond dat ik de melding over deze aanbieding tegenkwam hier op Tweakers (waarvoor nog dank namens mijn vader!). Mijn vader was al een tijd op zoek naar een goede aanbieding met een Iphone. Dus wij bestellen via de website een Iphone 4S 16gb bij 250 belminuten en 2GB-data. Bijbetaling zou dan nog €89,95 zijn.
Na een aantal dagen had mijn vader echter niks gehoord en heb ik voor het eerst de klantenservice geprobeerd te benaderen. Daar werd me allervriendelijkst verteld dat er geen spoor was te vinden van de geplaatste order en werd mij verzocht nogmaals de order te plaatsen terwijl ik aan de telefoon was. Op dat moment was de site uit de lucht gehaald waardoor opnieuw bestellen niet meer mogelijk bleek. Uiteindelijk bleek dit op een later moment wel te lukken.
De volgende dag terug gebeld om een en ander te verifiëren maar beide orders bleken onvindbaar. Toen heb ik via de chat op Facebook contact opgenomen waar onze Henk na lang zoeken opeens de orders bleek te kunnen vinden.
Na de berichten hier en op Facebook te hebben gevolgd besloot ik nog een 3e keer te bestellen aangezien mensen opeens wel een bericht kregen met betrekking tot de betaling. Dit gebeurde ook bij mijn vader en na 2 dagen had hij de betaling geregeld. Maar toen bleef het weer een tijd stil.
Na vele berichten met Henk te hebben uitgewisseld leek het eindelijk te gaan lukken. Mijn vader had besloten 2 orders te willen laten doorgaan aangezien mijn stiefmoeder ook nog wel een nieuwe telefoon met abonnement kan gebruiken. Geen probleem volgens Henk. Mijn vader kreeg zijn eerste Iphone geleverd, zonder sim die later via post zou volgen, en twee dagen later zou de tweede volgen.
Daar ging het echter weer mis. De bezorger van de 2e Iphone bleek wat beter op te letten en zag dat er iets fout was gegaan bij het invoeren van het nummer van de ID-kaart. De koerier heeft geprobeerd het nummer te wijzigen maar mocht de telefoon uiteindelijk niet afgeven. We moesten maar weer contact opnemen met MTV.
Dit voorgelegd aan Henk en die wist te vertellen dat de order is gecanceld en dit niet meer ongedaan kan worden gemaakt dus dat de bestelling wederom moest worden geplaatst zodat hij de prijzen aan zou kunnen passen zodat we toch gebruik kunnen maken van de aanbieding. Maar wat blijkt...de Iphone 4S 16gb is niet meer te bestellen.
Henk biedt als alternatief de Iphone 4S 8gb gratis aan, dus zonder bijbetaling van €89,95. Dit besluiten we te doen en ik plaats de order. Helaas volgt hierop direct een afwijzing. Dus wederom proberen met Henk in contact te komen. Behalve een bericht dat Henk me terug gaat bellen van afgelopen maandag blijft het nu weer verdacht stil... :O!
Als je er nog bij bent: Een ander verhaal is het aangevraagde nummerbehoud. Ook dit lijkt te ingewikkeld en kan niet direct worden geregeld. Eerst moet de nieuwe SIM-kaart binnen komen. Uiteindelijk komt deze en we proberen via internet het nummerbehoud opnieuw (we hadden dit al aangegeven bij het invoeren van de order maar dit is blijkbaar dus niet verwerkt) in te voeren.
Dit lukt niet en dus bellen we met de klantenservice. Die kunnen het naar eigen zeggen direct regelen en na het herstarten van de telefoon (na 10 minuten uitstaan) zou het geregeld zijn. Al wat er gebeurd, geen overzetting van het nummer.
Mijn vader vandaag naar de T-mobile-winkel. Daar hebben ze geen idee en kunnen de nieuwe (MTV-)SIM nergens terug vinden. Na een telefoontje naar de klantenservice blijkt dat ook daar niks is terug te vinden. Nu zeggen ze een aantekening te hebben gemaakt en zou hij morgen in een winkel een SIM kunnen krijgen waarop de portering wel mogeljik is.
Samengevat: Nog geen nummerbehoud, geen communicatie meer vanuit de klantenservice (FB chat) en zeer waarschijnlijk nooit een 2e Iphone....
Slechte reclame dit voor T-mobile, zit er zelf helaas ook nog bijna 2 jaar aan vast...
Let op:
Geen statusupdates of "ik ook" posts
Geen statusupdates of "ik ook" posts