Als je je telefoon nog niet eens hebt is het veel vervelender ja.
Ik heb net ook maar eens even gebeld, de medewerker snapte het ook niet, hij kon me nog niet vertellen wanneer het nieuwe abonnement actief zou worden. Ik zou nog teruggebeld worden. Het was een heel rare zaak ze hij.
Ook op het t-mobile forum staan veel mensen met klachten over nieuwe abonnementen (los van MTV). Uit de reacties daar van t-mobile leid ik af dat het grootste probleem ligt in een nieuw systeem wat ze daar gebruiken sinds een paar weken. Onze MTV actie die al een beetje vreemd was maakt het nog ingewikkelder.
Ik wacht maar weer af. Heb er verder geen probleem mee zolang ze dadelijk maar geen dubbele abokosten gaan afboeken.
EDIT net teruggebeld reactie: het nieuwe MTV abo is niet zichtbaar bij T-Mobile. Alleen mijn oude abo. Zolang het nieuwe abo niet zichtbaar is kunnen ze eigenlijk niets voor me doen, wel wist hij dat de nieuwe simkaart "snel" opgestuurd zou worden, hopelijk volgende week (al denk ik dat dat wishfull thinking is).
Zolang ik geen sim heb, zou ook geen geld afgeschreven worden. Dat was wel mijn belangrijkste vraag.
Op t-mobile forum heb ik echter een zeer recente reactie gelezen dat de aflevering van een nieuw toestel meteen het begin van het contract is. Dus ik ben wel nog wat argwanend.
[
Voor 29% gewijzigd door
psy op 11-10-2013 13:07
]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)