Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cass schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:17:
Hier ook net de bevestigings e-mail (Rond je bestelling af / ordernummer ) binnen van de bestelling van vorige week zondag. Vraag: ik zie echter nergens dat de korting gedurende 24 maanden geldt. Waar kun je dat zien?
Op je contract die de koerier komt brengen...
Lees anders even de ervaringen van mensen in dit topic die het contract al binnengesleept hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Bij Totaal maandelijkse kosten heb ik daar alléén het lage tarief staan. Ik zie nergens het normale tarief, en neem dus ook aan dat het voor de complete periode geldt.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stap over van T-mobile prepaid, weet iemand of ik de aansluitkosten dan moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:01:
Ik stap over van T-mobile prepaid, weet iemand of ik de aansluitkosten dan moet betalen?
hoef je dan niet te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:27
Zijn ook hier ook mensen die op maandag 30-september hadden besteld en bevestiging hebben gekregen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12-2024

rnd

Jazeker heb de 30e besteld en rond een uur of 1 vandaag de bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tonytang schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:43:
Zijn ook hier ook mensen die op maandag 30-september hadden besteld en bevestiging hebben gekregen vandaag?
Ja maandagmiddag besteld, inmiddels al bezorgafspraak geregeld oOo
Dit is wel een snaai aan alle negatieve mensen die bij voorbaat al meteen gaan dreigen met stappen etc. _O-
Hoewel het een week vertraagd is vind ik het toch wel netjes opgelost door alle bestellingen gewoon door te zetten, mag ook weleens gezegd worden! Kan je nagaan hoeveel de telecombedrijven eigenlijk wel niet verdienen aan de "normale" dure abonnementen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ik had vorige week zondag besteld, niks meer gehoord en afgelopen donderdag nog een keer besteld.

De bestelling van afgelopen donderdag is zojuist afgeleverd ZONDER sim kaart. T mobile klantenservice houdt bij hoog een laag vol dat er geen order van mij in het systeem staat....

Edit: Afijn inmiddels 4 of 5 mensen gesproken en ze komen er niet uit. Ze kunnen de order wel terugvinden in het ene systeem maar is onbekend in een ander systeem.
Het lukt ze niet om een telefoonnummer te koppelen aan het ordernummer....
Ze gaan me terugbellen...zeggen ze....

Paar uur geleden kreeg ik ook de bevestiging dat ze de order van vorige week zondag gaan uitleveren :>

Wow 2 gratis S4 telefoons :>

Edit: de ontvangen s4 phone zit trouwens vol met t mobile shit. T Mobile opstartscherm etc... maar is WEL simlockvrij

[ Voor 84% gewijzigd door Medione1210 op 07-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Ja maandagmiddag besteld, inmiddels al bezorgafspraak geregeld oOo
Dit is wel een snaai aan alle negatieve mensen die bij voorbaat al meteen gaan dreigen met stappen etc. _O-
Hoewel het een week vertraagd is vind ik het toch wel netjes opgelost door alle bestellingen gewoon door te zetten, mag ook weleens gezegd worden! Kan je nagaan hoeveel de telecombedrijven eigenlijk wel niet verdienen aan de "normale" dure abonnementen :N
Haha wacht maar met je 'snaai' ....deze klucht gaat nog verder...zie mijn nieuwste post :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook op de 30e besteld, maar ik heb nog niets gehoord. Wel donderdag de SMS van T-Mobile gehad en ook via FB de bevestiging gekregen dat mijn order getraceerd was. Beetje vreemd dat andere mensen die de 30e hebben besteld, dan wel al iets gehoord hebben. Maargoed ik wacht nog even (ongeduldig :9) af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:12:
Ik had vorige week zondag besteld, niks meer gehoord en afgelopen donderdag nog een keer besteld.

De bestelling van afgelopen donderdag is zojuist afgeleverd ZONDER sim kaart. T mobile klantenservice houdt bij hoog een laag vol dat er geen order van mij in het systeem staat....

Paar uur geleden kreeg ik ook de bevestiging dat ze de order van vorige week zondag gaan uitleveren :>

Wow 2 gratis S4 telefoons :>
Zie ook mijn eerdere post. Ik word straks (als ze hun afspraak nakomen) om 16:15 gebeld door de klantenservice voor een bezorgafspraak voor mijn simkaart. Ben alleen benieuwd of het nu ook goed gaat komen met mijn nummerbehoud. Dit verzoek is namelijk nog niet doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:23:
Ik heb ook op de 30e besteld, maar ik heb nog niets gehoord. Wel donderdag de SMS van T-Mobile gehad en ook via FB de bevestiging gekregen dat mijn order getraceerd was. Beetje vreemd dat andere mensen die de 30e hebben besteld, dan wel al iets gehoord hebben. Maargoed ik wacht nog even (ongeduldig :9) af
Ik had je post idd gelezen en de klantenservice verteld dat ik niet de enige ben zonder simkaart...heeft niet geholpen...:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Cass schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:17:
Hier ook net de bevestigings e-mail (Rond je bestelling af / ordernummer ) binnen van de bestelling van vorige week zondag. Vraag: ik zie echter nergens dat de korting gedurende 24 maanden geldt. Waar kun je dat zien?
Als je inlogt op T-mobile dan zie je bij je bestelling staan dat de korting voor 24 maanden geldt.

Nu nog 2 weken wachten tot ik terug ben van vakantie. Hopelijk gaat de nummerportering in de tussentijd goed.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:29
Nog even de de MTVmobile facebook pagina gekeken.

oi Sjoerd en George, ik begrijp de verwarring hierover en ik ontken ook niet dat de bestellingen van een latere datum verwerkt zijn, maar ik kan jullie nog steeds geruststellen dat wij de orders van het weekend van 27 t/m 30 september nog in behandeling hebben en gaan uitleveren voor de super aanbieding van 24 maanden 50% korting actie.
Het probleem is dat deze orders technisch nog niet uit te leveren zijn doordat er een bug in ons systeem is gekomen, waarvoor nogmaals onze oprechte excuses.
Doordat alle aanvragen van een order via verschillende kanalen aangemeld moeten worden kan ik ook niet op voorhand de toestellen al uitsturen.
Ik verwacht dat ik vandaag of morgen iedereen kan voorzien van een positief antwoord en wil jullie alvast bedanken voor het begrip en het getoonde geduld.
Like · Reply · 1 · 5 hours ago

Ik heb direct vrijdagavond 27 September besteld , en behalve de eerste mail + de SMS dat het wat later wordt nog niks gehoord.
Dus het lijkt een gevalletje De eersten zullen de laatsten zijn :O
Nog even heel geduldig afwachtten tot ik aan de beurt ben, ik hoop morgen op een mailtje, maar desnoods is overmorgen ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Medione1210 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Ik had je post idd gelezen en de klantenservice verteld dat ik niet de enige ben zonder simkaart...heeft niet geholpen...:>
ik hoor net van de klantenservice dat er 78 bestellingen waren vastgelopen in het systeem....die hebben allen geen sim gekregen/ gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik had zondag de 29e besteld en na een lange week wachten kreeg ik vandaag eindelijk de definitieve bevestiging en een mail van de koerier waarmee ik de bezorgafspraak kon maken. Morgen tussen 12.30 en 18.00 komt de bezorger langs. Het komt gelukkig dus nog goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Qast op 07-10-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Qast schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:26:
Ik had zondag de 29e besteld en na een lange week wachten kreeg ik vandaag eindelijk de definitieve bevestiging en een mail van de koerier waarmee ik de bezorgafspraak kon maken. Morgen tussen 12.30 en 18.00 komt de bezorger langs. Het komt gelukkig dus nog goed. En ik weet niet of het klopt maar er stond bij mij €0,00 aansluitkosten dus met een beetje geluk zijn ze die ook nog vergeten.
Nummer overgezet van Tmobile of tmobile prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Cyclonic schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:30:
[...]

Nummer overgezet van Tmobile of tmobile prepaid?
Nee, ik had eerst een simkaart van de Dirk Bas Digros. Maar ik kon gemakkelijk de overstap aanvragen via de link in de bevestigingmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
T-Mobile - MTV Mobile loopt wel erg door elkaar bij deze club zeg.
Ook de definitieve bevestiging en afspraakmails binnen van de 28e afzender MTV Mobile ondertekend door iemand van T-Mobile met links er in naar T-Mobile. Bij Ben hebben ze dat allemaal nog een beetje gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:24:
Ook de definitieve bevestiging en afspraakmails binnen van de 28e afzender MTV Mobile ondertekend door iemand van T-Mobile met links er in naar T-Mobile.
Qast schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:26:
Ik had zondag de 29e besteld en na een lange week wachten kreeg ik vandaag eindelijk de definitieve bevestiging en een mail van de koerier waarmee ik de bezorgafspraak kon maken.
Hoelaat hebben jullie de bevestigingsmail ontvangen? Is dit rond 1u geweest net als de meeste anderen?

En zijn er verder nog meer mensen die vandaag helemaal niks hebben gehoord? (buiten weerstand en ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Zondag 29 sept om 0:15 besteld en nog niks gehoord, neem aan dat ze "last come, first served" aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:04
als ik van ben naar mtv mobile ga betaal ik dan wel aansluit kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Yannick50 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:55:
Zondag 29 sept om 0:15 besteld en nog niks gehoord, neem aan dat ze "last come, first served" aanhouden
Maandag 30 september besteld en krijg morgen de HTC One voor mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wakez schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:11:
als ik van ben naar mtv mobile ga betaal ik dan wel aansluit kosten ?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:52:
[...]

[...]

Hoelaat hebben jullie de bevestigingsmail ontvangen? Is dit rond 1u geweest net als de meeste anderen?

En zijn er verder nog meer mensen die vandaag helemaal niks hebben gehoord? (buiten weerstand en ik)
Ja om 12:42 heb ik mijn bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mail gehad.
89.95 overgemaakt voor Iphone 5 16gb
Nummerbehoud ingevuld
24 maanden abo 50%
Nu wachten op bezorgingafspraak mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:59
Hoi,

Als ik nummerbehoud neem (ga van Voda naar T-Mobile), beginnen de abonnementskosten en contract dan te lopen bij nummerportatie of bij het in ontvangst nemen van de telefoon. Weet niet hoe zulks in z'n werking gaat, sorry.

Alvast bedankt en groetjes,

Bimbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bimbel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:31:
Hoi,

Als ik nummerbehoud neem (ga van Voda naar T-Mobile), beginnen de abonnementskosten en contract dan te lopen bij nummerportatie of bij het in ontvangst nemen van de telefoon. Weet niet hoe zulks in z'n werking gaat, sorry.

Alvast bedankt en groetjes,

Bimbel
T-Mobile klantenservice, dag en nacht bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:59
Daar had ik al contact mee gehad, maar die kon me ook niet uitleggen waarom er in het bevestigingsmailtje 'activeringsdatum aansluiting direct' stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Ik vind dat MTV Mobile in ieder geval een grote pluim verdiend voor deze afhandeling! Via sociale media zijn ze zeer duidelijk en correct geweest en ze komen hun beloftes na, in tegenstelling tot de club die vodafone heet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Bimbel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:43:
Daar had ik al contact mee gehad, maar die kon me ook niet uitleggen waarom er in het bevestigingsmailtje 'activeringsdatum aansluiting direct' stond.
Waarschijnlijk heb je bij het afsluiten het verkeerde knopje aangevinkt. Je had drie opties: directe, nummerportering en andere datum.

Als je nummerportering had gekozen, dan begint tmobile pas als je andere abbo stopt.

Je kan je keuze terug vinden in de eerste bevestigingsmail die je gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
weerstand schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:05:
Nog even de de MTVmobile facebook pagina gekeken.

oi Sjoerd en George, ik begrijp de verwarring hierover en ik ontken ook niet dat de bestellingen van een latere datum verwerkt zijn, maar ik kan jullie nog steeds geruststellen dat wij de orders van het weekend van 27 t/m 30 september nog in behandeling hebben en gaan uitleveren voor de super aanbieding van 24 maanden 50% korting actie.
Het probleem is dat deze orders technisch nog niet uit te leveren zijn doordat er een bug in ons systeem is gekomen, waarvoor nogmaals onze oprechte excuses.
Doordat alle aanvragen van een order via verschillende kanalen aangemeld moeten worden kan ik ook niet op voorhand de toestellen al uitsturen.
Ik verwacht dat ik vandaag of morgen iedereen kan voorzien van een positief antwoord en wil jullie alvast bedanken voor het begrip en het getoonde geduld.
Like · Reply · 1 · 5 hours ago

Ik heb direct vrijdagavond 27 September besteld , en behalve de eerste mail + de SMS dat het wat later wordt nog niks gehoord.
Dus het lijkt een gevalletje De eersten zullen de laatsten zijn :O
Nog even heel geduldig afwachtten tot ik aan de beurt ben, ik hoop morgen op een mailtje, maar desnoods is overmorgen ook goed :)
Gewoon via Facebook ff een privébericht sturen met de vraag over de status.
Vergeet niet je emailadres en postcode en mobielnr. bij het berichtje te zetten met als het kan een screendump van je bestelling.
Dan Trekt Henk de order wel vlot. :)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
michaelscott schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:51:
Ik vind dat MTV Mobile in ieder geval een grote pluim verdiend voor deze afhandeling! Via sociale media zijn ze zeer duidelijk en correct geweest en ze komen hun beloftes na, in tegenstelling tot de club die vodafone heet! ;)
Dit.

Véél mensen die direct gingen klagen, maar uiteindelijk levert de MTV Mobile club gewoon uit. Respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Brammos85 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:34:
[...]

Dit.

Véél mensen die direct gingen klagen, maar uiteindelijk levert de MTV Mobile club gewoon uit. Respect _/-\o_
Wacht nou maar ff tot je alles in goede orde hebt ontvangen.....
Bij veel mensen krijgt het nog een staartje door de ontbrekende simkaart. Heeft mij gisteren bijna de hele middag gekost en is nog niet opgelost.
dat ze het uitleveren met deze korting is mooi maar alle non communicatie en amateurisme eromheen is een heel valse start van een abo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Medione1210 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:49:
[...]
Bij veel mensen krijgt het nog een staartje door de ontbrekende simkaart. Heeft mij gisteren bijna de hele middag gekost en is nog niet opgelost.
dat ze het uitleveren met deze korting is mooi maar alle non communicatie en amateurisme eromheen is een heel valse start van een abo. :D
Ja dat is waar, maar hoogstwaarschijnlijk heeft een en ander rechtstreeks met elkaar te maken. Als die website niet zo klungelig was afgeschermd, hadden wij allemaal nu niet zo'n mooie deal gehad. Daardoor is die hele eerste batch aan orders wel fout gelopen ja. Maar ik vind het wel best zo.

En mijn ervaringen met t-mobile zijn altijd positief geweest (de afhandeling hier wijst daar ook weer op) dus het zal wel loslopen allemaal.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Medione1210 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:49:
[...]

Als die mensen niet door hebben dat ze je een 'gratis' telefoon hebben toegestuurd zie ik het probleem niet :+ Dan haal ik zelf wel ergens een sim-only >:) Zelf bij T-mobile na fout in toestel uiteindelijk 2 x een nieuw toestel opgestuurd gekregen. Zijn nu 2 jaar verder, men heeft er nog steeds niet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Brammos85 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Als die mensen niet door hebben dat ze je een 'gratis' telefoon hebben toegestuurd zie ik het probleem niet :+ Dan haal ik zelf wel ergens een sim-only >:) Zelf bij T-mobile na fout in toestel uiteindelijk 2 x een nieuw toestel opgestuurd gekregen. Zijn nu 2 jaar verder, men heeft er nog steeds niet om gevraagd.
Je moet wel het digitale contract en voor ontvangst van het toestel tekenen.
Maar goed, zolang je geen simkaart hebt en er ook geen telnr of simkaartnr op je contract staat.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:14
Vandaag ook mijn HTC one gekregen. Helaas ook geen simkaart erbij.

Op het digitale contract stond gelukkig de korting 24 maanden 50% netjes vermeld. Maar per email heb ik nog geen exemplaar ontvangen, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Maite schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:56:
Vandaag ook mijn HTC one gekregen. Helaas ook geen simkaart erbij.

Op het digitale contract stond gelukkig de korting 24 maanden 50% netjes vermeld. Maar per email heb ik nog geen exemplaar ontvangen, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?
ongeveer een uur na aflevering ontvangen.

Sterkte met het verkrijgen van een simkaart....ben er al sinds gisterenmiddag mee bezig.
Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.... 8)7 (spijt dat ik er aan begonnen ben)

Edit: krijg net dit bericht op facebook:
De simkaart wordt vanuit T-Mobile nagestuurd met de grootst mogelijke spoed. Mijn collega's van T-Mobile kunnen dit inderdaad niet bespoedigen.
Mocht je gebruik maken van nummerbehoud kan dit aangevraagd worden zodra de simkaart daadwerkelijk bij je binnen is.
Mocht je hierbij hulp nodig hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Henk

[ Voor 23% gewijzigd door Medione1210 op 08-10-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Sterkte met het verkrijgen van een simkaart....ben er al sinds gisterenmiddag mee bezig.
Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.... 8)7 (spijt dat ik er aan begonnen ben)

De simkaart wordt vanuit T-Mobile nagestuurd met de grootst mogelijke spoed. Mijn collega's van T-Mobile kunnen dit inderdaad niet bespoedigen.
Mocht je gebruik maken van nummerbehoud kan dit aangevraagd worden zodra de simkaart daadwerkelijk bij je binnen is.
Groet,
Henk
Wanneer heb je besteld? Het weekend van 28-29 september of afgelopen donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Medione1210 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Groet,
Henk
Nummerbehoud kon je toch direct aanvragen bij definitieve bevestiging? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

Wanneer heb je besteld? Het weekend van 28-29 september of afgelopen donderdag?
Ik heb afgelopen donderdag besteld en gisteren ontvangen.

Ik heb ook nog in het beruchte weekend besteld en gisteren een berichtje gekregen dat ze die ook gaan afleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Brammos85 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Nummerbehoud kon je toch direct aanvragen bij definitieve bevestiging? 8)7
Yep, maar dat is dus ook fout gegaan :? .. en moet je zelf achteraf alsnog regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
Vandaag nog iemand bevestiging gekregen van zijn bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 16:52
tonytang schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:50:
Vandaag nog iemand bevestiging gekregen van zijn bestelling?
Nee, geen bevestiging voor de bestelling van mijn vriendin. Heb mijn eigen bestelling vandaag in ontvangst genomen, ook zonder simkaart.. Heb voor mijn vriendin 5 minuten later besteld. Ga er vanuit dat het goed komt, heb er geen haast mee gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Voor de liefhebbers nog even een deelscan van het digitale contract dat je bij aflevering krijgt. Kun je zien dat de korting iig goed gaat
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p4wUh7A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Vandaag toch naar maar weer eens op facebook MTVmobile een mailtje gestuurd, nogsteeds geen tweede mail gehad.
En weer netjes snel via facebook antwoord. De ontknoping nadert.

Hoi xxxxxxxx,

Wij hebben ondertussen circa 70% van de orders al kunnen uitleveren, wij komen steeds dichter bij de ontknoping zodat jij ook gebruik kunt maken van je zilverkleurige HTC One.
Bedankt nogmaals voor je begrip en het geduld.
Groet,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Inmiddels contract ook per mail ontvangen. Nu nog de simkaart en dan maar wachten tot nummerbehoud geregeld is

Vind de vermelding van restant toestelbedrag €558 wel verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Hoe snel hoort de nummerbehoudaanvraag in het systeem te staan?
Gisteravond laat ingevuld en zie nu:

Geen nummerbehoudaanvraag gevonden

Er is geen nummerbehoudaanvraag bekend in onze systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Dat schijnt pas verwerkt te worden, nadat je je nieuwe contract getekend hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door psy op 08-10-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Ik heb ook geen SIM kaart gekregen bij de aflevering van de telefoon. De HTC One is trouwens een T-Mobile branded telefoon (CID: T-MOB101). Je ziet er alleen niks van als je de telefoon de eerste keer opstart, maar alle updates gaan wel via T-Mobile. In de toegezonden digitale contract is mijn handtekening niet geregistreerd. Het vakje met handtekening is een witveld. Is dat bij meer mensen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
Tmobile browser? Of andere branded apps? Krijg morgen mijn s4 dus ga het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:31:
Ik heb ook geen SIM kaart gekregen bij de aflevering van de telefoon. De HTC One is trouwens een T-Mobile branded telefoon (CID: T-MOB101). Je ziet er alleen niks van als je de telefoon de eerste keer opstart, maar alle updates gaan wel via T-Mobile. In de toegezonden digitale contract is mijn handtekening niet geregistreerd. Het vakje met handtekening is een witveld. Is dat bij meer mensen zo?
Hier was ook geen handtekening zichtbaar, dus dit lijkt me standaard. Is vaker met digitale bestanden dat handtekeningen worden verwijderd om misbruik tegen te gaan. Een digitale handtekening knip en plak je namelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
AquaSheep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:31:
kun je dat ook ergens aan de buitenkant zien. Op de verpakking van mijn HTC One zilver zelfs kan ik namelijk nergens iets wat op TMobile wijst vinden, geen logo niks. Heb hem nog niet open gemaakt omdat ik hem waarschijnlijk ga verkopen en hem daarom liever geseald laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Aan de buitenkant kun je niet zien dat het T-Mobile is. Maar met de app CID Getter krijg je als CID T-MOB101, terwijl een unbranded telefoon HTC__E11 als CID heeft. Zolang je een ander sim kaart dan die van T-Mobile gebruikt, merk je er niks van behalve dat updates via T-Mobile gaat. Alles ziet er stock uit. Maar met een T-Mobile sim kaart schijn je allerlei T-Mobile apps te krijgen. Ik kan het helaas niet testen, want ik heb geen T-Mobile kaart gekregen bij de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ah, oké. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
AquaSheep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:07:
Aan de buitenkant kun je niet zien dat het T-Mobile is. Maar met de app CID Getter krijg je als CID T-MOB101, terwijl een unbranded telefoon HTC__E11 als CID heeft. Zolang je een ander sim kaart dan die van T-Mobile gebruikt, merk je er niks van behalve dat updates via T-Mobile gaat. Alles ziet er stock uit. Maar met een T-Mobile sim kaart schijn je allerlei T-Mobile apps te krijgen. Ik kan het helaas niet testen, want ik heb geen T-Mobile kaart gekregen bij de aflevering.
Is het wel androidversie 4.2.2 ?

Ik lees op internet dat het opstartscherm en en enkele apps worden toegevoegd. Je kan hem altijd nog rooten als het te aanwezig is of tmobile traag is met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:51
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/6q8omhsqn/Naamloos.jpg

Hebben jullie dit ook in het contract staan en wat betekend het precies?

Moet ik het toestel maandelijks afbetalen?

[ Voor 14% gewijzigd door Spixo op 08-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricardo87 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:28:
[afbeelding]

Hebben jullie dit ook in het contract staan en wat betekend het precies?

Moet ik het toestel maandelijks afbetalen?
Nee je hoeft je toestel niet af te betalen, dit staat voor split contract.. Boekhoud trucje van T-mobile

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Wakez schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:35:
Tmobile browser? Of andere branded apps? Krijg morgen mijn s4 dus ga het zien.
S4 heeft irritant t mobile opstartscherm en veel t mobile en samsung crap. Het meeste kun je gelukkig uitzetten.
Telefoon blijft ook met de melding komen dat whatsapp een bedreiging vormt. Schijnt nog een oplossing voor te moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

De bezorger had naar eigen zeggen wel wat meer MTV contracten de laatste paar dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[quote]psy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:55:
De bezorger had naar eigen zeggen wel wat meer MTV contracten de laatste paar dagen :+
[/q
Ben wel benieuwd hoeveel. Klantensedvice medew had het tegen mij over 78 contracten die waren vastgelopen in het systeem en met de hand moesten worden doorgezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
heeft samsung niet voor de s4 een speciale flash tool ? waarmee je er legaal stock android en weer terug kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De simkaart en het contract worden apart vanuit T-Mobile verzonden. Zodra het (tijdelijke) nummer bekent is van T-Mobile kun je nummerbehoud aanvragen.
Mocht je hier hulp bij nodig hebben laat het mij dan weten.

Groet,
Henk

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:25:
[...]

Is het wel androidversie 4.2.2 ?

Ik lees op internet dat het opstartscherm en en enkele apps worden toegevoegd. Je kan hem altijd nog rooten als het te aanwezig is of tmobile traag is met updaten.
Het is gewoon 4.2.2. Tegenwoordig is T-Mobile wel sneller met updates. Bij de Sony Xperia Z was de update via T-Mobile zelfs eerder binnen dan via Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
AquaSheep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:45:
[...]

Het is gewoon 4.2.2. Tegenwoordig is T-Mobile wel sneller met updates. Bij de Sony Xperia Z was de update via T-Mobile zelfs eerder binnen dan via Sony.
Het is JDQ39I9505XXUDMH7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Wakez schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:05:
heeft samsung niet voor de s4 een speciale flash tool ? waarmee je er legaal stock android en weer terug kan zetten ?
Zojuist via Odin succesvol I9505XXUDMHB_I9505PHNDMHB_I9505XXUDMHB geflashed. En weg is de T mobile shit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Medione1210 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:51:
[...]

Zojuist via Odin succesvol I9505XXUDMHB_I9505PHNDMHB_I9505XXUDMHB geflashed. En weg is de T mobile shit :>
Ik had ze (mTV) vandaag gebeld met de vraag of ik ook een standaard versie zou kunnen krijgen van de S4 maar dit was volgens de verkoper niet mogelijk. Ze leveren alleen die met tmobile apps erop en startscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[quote]hmartino schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Ik had ze (mTV) vandaag gebeld met de vraag of ik ook een standaard versie zou kunnen krijgen van de S4 maar dit was volgens de verkoper niet mogelijk. Ze leveren alleen die met tmobile apps erop en

edit..never mind

[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 08-10-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Mensen hierboven, misschien kunnen jullie beter hier terecht:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie

Dan kunnen we het hier over de MTV Mobile aanbieding blijven hebben.
En leuk om te zien dat Henk nu ook hier in dit topic zit :P Welkom op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
PolluxDKB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:19:
Mensen hierboven, misschien kunnen jullie beter hier terecht:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie

Dan kunnen we het hier over de MTV Mobile aanbieding blijven hebben.
En leuk om te zien dat Henk nu ook hier in dit topic zit :P Welkom op Tweakers.
Volgens mij is het een tweaker die een Facebook reactie van Henk post.

Het zou wel fijn zijn als alle tech bedrijven een tweakers account zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ja Vodafone heeft dat inderdaad. Is dan ook zeer herkenbaar. Zouden inderdaad meer bedrijven mogen doen.

Ik heb nu inmiddels bijna 3 uur na levering van de telefoon ook eindelijk mijn contract in de mail. Nog geen spoor van een eventuele sim....ook op my-t-mobile staan nog steeds mijn oude gegevens en niet het nieuwe contract.

we wachten maar af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
De HTC one black is tijdelijk niet meer op voorraad

Henk: "ik heb ondertussen je order kunnen traceren. Zodra de HTC One zwart op voorraad is gaan wij deze uitleveren"

[ Voor 53% gewijzigd door Yannick50 op 09-10-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
"De HTC one black is tijdelijk niet meer op voorraad"

Kunnen we dan misschien ook de zilver krijgen dan ipv zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dat zou wel helemaal mooi zijn, eerst een hoop andere afhandelen die later bestellen en dan nu niet meer op voorraad..of geldt dat alleen voor nieuwe orders?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
Vandaag zou mijn samsung s4 geleverd worden, kreeg sms van de koerier... door storing kan het vandaag niet uitgeleverd worden. is verschoven naar vrijdag!

Niks bekend over uitverkocht..

#wegaanhetzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een simkaart ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Ook hier geen sim. Volgens Henk van facebook wordt alles nagestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
:>
Wakez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:17:
Vandaag zou mijn samsung s4 geleverd worden, kreeg sms van de koerier... door storing kan het vandaag niet uitgeleverd worden. is verschoven naar vrijdag!

Niks bekend over uitverkocht..

#wegaanhetzien
Hier dus ook hetzelfde met de S4 en de One, ook gekozen voor de opnieuw levering vrijdag.
Wat ik van MTV begreep is dat ze de toestellen gelijk met sim uit willen leveren.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Mijn zusje haar aflevering is tegengehouden vandaag (door de koerier) omdat het nog door MTV mobile goedgekeurd moest worden. Nu staat het voor vrijdag gepland. Henk zei waarschijnlijk omdat T-Mobile wil controleren of de simkaart wel bijgesloten is. Wel vreemde gang van zaken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik heb net mijn HTC One in ontvangst genomen (zonder simkaart) dus niet alle afleveringen worden blijkbaar tegengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand hoe het zit met de 4G snelheid van deze mtv mobile abonnementen? Op het contract/order staat bij de max. bundel van 6000 Mb expliciet een basissnelheid tot 14,4 Mb/s, maar op de site van MTV mobile staat de max. 4G snelheid tot 50 Mb/s bij een bundel van 6000 Mb. Toch wel groot verschil. Wordt wel pas vanaf 18 nov uitgerold, eerst in de grote steden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Alleen 1 e-mail gehad, geen bevestiging van dat het definitief is..
Contact gehad met Henk, screenshot gestuurd en word uitgezocht door de desbetreffende afdeling.
Ik vermoed dat ik 1 van die 78 bestellingen heb, die vast zit in het systeem.
Henk zei dat ik het binnen 24 uur meer zal horen. 72 uur verder nog niks. We wachten nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Had een week geleden contact opgenomen via facebook omdat ik alleen een bestelbevestiging had zonder ordernummer en toen werd mij verteld dat mijn bestelling te zien was.
Sindsdien niks meer vernomen.
Gisteren weer berichtje gestuurd wanneer ik eindelijk mijn bestelling kan verwachten maar volgens Henk is dat nog niet duidelijk...
Duurt wel erg lang vooral aangezien hij een week geleden wel mijn bestelling in het systeem kon zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Ik heb gisteren weer eens om een update gevraagd via facebook, wacht ook al sinds de eerste mail + SMS.
Kreeg gisteren reaktie dat ik vandaag een update zou krijgen....

Pffffffffff...... (ben toch blij dat ik Henk niet ben. Ik zou niet vrolijk worden als ik mijn klanten dit soort antwoorden zou moeten geven) Dit is wel een behoorlijk open einderegeling.

Maar goed de dag is nog niet voorbij en de zon schijnt hier, en m'n oude telefoon doet het nog, etc, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
weerstand schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:41:
Ik heb gisteren weer eens om een update gevraagd via facebook, wacht ook al sinds de eerste mail + SMS.
Kreeg gisteren reaktie dat ik vandaag een update zou krijgen....

Pffffffffff...... (ben toch blij dat ik Henk niet ben. Ik zou niet vrolijk worden als ik mijn klanten dit soort antwoorden zou moeten geven) Dit is wel een behoorlijk open einderegeling.

Maar goed de dag is nog niet voorbij en de zon schijnt hier, en m'n oude telefoon doet het nog, etc, etc.
Heb de telefoon (s4) maandag ontvangen maar tot op vandaag geen simkaart. Wordt nagestuurr zeggen ze via facebook maar officieel geen bericht gehad,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Vandaag HTC One ontvangen, echter kan ik niet inloggen op mijn contract staat dat het postcode de login is maar die werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 16:52
Cyclonic schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:53:
Vandaag HTC One ontvangen, echter kan ik niet inloggen op mijn contract staat dat het postcode de login is maar die werkt niet :(
Bij een nieuw contract is het je bankrekeningnummer. Bij verlenging inderdaad postcode.. Dus als je nieuwe klant bent even je rekeninghouder proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn geduld begint langzaam een beetje op te raken. Dinsdag contact gehad, toen werd me verteld dat de zwarte One niet op voorraad was en dat ze diezelfde dag of woensdag een nieuwe voorraad verwachtten.
Donderdag is nu alweer voorbij en nog steeds geen definitieve bevestiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de iphone 5 binnen gekregen.
met contract 24 maanden 50 % korting die ik nog over de mail zal krijgen
vreemd dat er geen sim bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:23:
vandaag de iphone 5 binnen gekregen.
Toch niet zo vreemd als je dit forum leest....niemand heeft een sim gekregen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:23:
vandaag de iphone 5 htc one binnen gekregen.
Idem hier, geen simkaart. Vraag mij of het abo wel per direct ingaat, dus betalen terwijl we nog geen simkaart hebben. Mij is aangeraden naar de winkel te gaan, maar dat zal niets oplossen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Freshnub schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:50:
[...]

Idem hier, geen simkaart. Vraag mij of het abo wel per direct ingaat, dus betalen terwijl we nog geen simkaart hebben. Mij is aangeraden naar de winkel te gaan, maar dat zal niets oplossen denk ik.
Ik heb begin deze week een hele middag besteedt aan het (5x) bellen van de klantenservice. Niemand kon helpen.
Henk van MTV Mobile Facebook heeft op 8-10 dit bericht gestuurd:

MTV Mobile NL
Hoi,
Groet,
Henk

Jammer dat ze wederom niet de moeite nemen om de contractanten een mail te sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 11-10-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
tonytang schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:32:
"De HTC one black is tijdelijk niet meer op voorraad"

Kunnen we dan misschien ook de zilver krijgen dan ipv zwart?
Ik wacht nog steeds op bevestiging (meer dan de SMS) van m'n zilveren HTC One....
Zucht

(dat betekend niet dat ik zeg dat de HTC One zilver niet op voorraad is)

Ik hoor gewoon nog niks anders dan morgen kom ik er op terug, dus nog geen enkele echte status update dan de SMS en de facebook bevestiging dat er aan gewerkt wordt....
Nu lukt het Henk zelfs niet meer om op de beloofde dag te reageren.

Misschien moeten we een tweakers event (+stukje software :-) organiseren om Henk + MTVmobile te helpen de orders over te tikken of in ieder geval af en toe eens een echte status update te versturen via SMS, email.

Update 12 okt (2013) :-)
Het lukt Henk + rest van MTVmobile nog niet om mijn order op welke manier dan ook in het systeem te krijgen.
Waarschijnlijk hoor ik maandag of dinsdag meer

[ Voor 9% gewijzigd door weerstand op 12-10-2013 13:25 . Reden: update via facebook ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Als je je telefoon nog niet eens hebt is het veel vervelender ja.

Ik heb net ook maar eens even gebeld, de medewerker snapte het ook niet, hij kon me nog niet vertellen wanneer het nieuwe abonnement actief zou worden. Ik zou nog teruggebeld worden. Het was een heel rare zaak ze hij.

Ook op het t-mobile forum staan veel mensen met klachten over nieuwe abonnementen (los van MTV). Uit de reacties daar van t-mobile leid ik af dat het grootste probleem ligt in een nieuw systeem wat ze daar gebruiken sinds een paar weken. Onze MTV actie die al een beetje vreemd was maakt het nog ingewikkelder.
Ik wacht maar weer af. Heb er verder geen probleem mee zolang ze dadelijk maar geen dubbele abokosten gaan afboeken.

EDIT net teruggebeld reactie: het nieuwe MTV abo is niet zichtbaar bij T-Mobile. Alleen mijn oude abo. Zolang het nieuwe abo niet zichtbaar is kunnen ze eigenlijk niets voor me doen, wel wist hij dat de nieuwe simkaart "snel" opgestuurd zou worden, hopelijk volgende week (al denk ik dat dat wishfull thinking is).
Zolang ik geen sim heb, zou ook geen geld afgeschreven worden. Dat was wel mijn belangrijkste vraag.
Op t-mobile forum heb ik echter een zeer recente reactie gelezen dat de aflevering van een nieuw toestel meteen het begin van het contract is. Dus ik ben wel nog wat argwanend.

[ Voor 29% gewijzigd door psy op 11-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier idem,
afgelopen dinsdag S4 binnen gekregen zonder simkaart.
Vervolgens wordt alleen maar gezegt van ja we zien je bestelling in het systeem staan.
Hier moet nog door T-Mobile een nummer aan gekoppeld worden.
We vragen je geduld te hebben, we verwachten dat deze simkaart snel wordt opgestuurd.
Doordat er nog geen nummer aan gekoppeld is kunnen ze niets voor me doen.
Wel zeggen ze contact op te nemen als de simkaart binnen is voor een compensatie.

Al vraag ik me af of ik hem wel ga krijgen, gezien er mensen op het Forum van T-Mobile zijn die al 5(!) weken op hun toestel/sim wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!cky
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 14:25
Zojuist een sms van MTV Mobile ontvangen dat mijn simkaart begin volgende week binnenkomt - best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

inderdaad
mtv mobile sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
SMS tekst is als volgend:

MTV Mobile: Door een storing heb nog geen nieuwe simkaart van ons ontvangen. Deze simkaart wordt apart naar je verstuurd en ontvang je begin volgende week. Onze excuses voor het ongemak. Groet, MTV Mobile.

*knip* wel weer communicatie.

Waarschijnlijk ga ik me sim kaart nu eerder hebben dan me GSM. Dat zou ook wel weer appart zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-10-2013 19:12 . Reden: daar over klagen lokt alleen maar offtopic reacties uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft een telefoongesprek van een half uur dus toch geholpen :)
maar eerst zien, dan geloven.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of "ik ook" posts