Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:15:
Dus als iets geregeld kan worden, dan is het meteen geluk? Wat jij wil.
Ik moet er wel bij zeggen dat iedere shop weer anders omgaat met vragen/problemen. Ik had een duo sim nodig, mevrouw gaf aan dat ik het ook via de site kon aanvragen en zou me meer dan 10 euro kosten. Bij de andere shop twee straten verder kreeg ik het binnen 5 minuten gratis mee, moest het alleen nog activeren.
Een duosim aanvragen is toch heel wat anders dan dit gedoe met bestellen. Een simpele handeling als sim kaart omwisselen kunnen ze in elke shop. Zodra het wat moeilijker wordt moeten ze zelf ook contact opnemen met het servicecentrum.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was niet het enige wat er "geregeld" moest worden. Ging ook over het bestellen van de actie (verkeerd legitimatienummertje, nieuwe order etc.), maar ik ga mezelf niet herhalen. Zoals gezegd, had het al eerder gepost hier, zoek zelf maar even. Ik wil alleen maar aangeven dat ze bij de meeste shop tenminste nog de intentie hebben jou verder te helpen, dat gevoel heb ik telefonisch eerlijk gezegd niet.
Maar deze hele discussie raakt weer helemaal off-topic. Ik gaf alleen maar een tip, iedereen succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik word nog steeds door Henk aan het lijntje gehouden. Heb net maar een klacht ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
D2FValinor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:23:
Ik word nog steeds door Henk aan het lijntje gehouden. Heb net maar een klacht ingediend.
Op mijn berichten reageert hij helaas helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:27
Ik hier ook, krijg geen enkel reaktie meer van MTV Mobile Facebook, hoe kan ik een klacht indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Ben vanochtend naar de t shop geweest, maar zij konden me geen simkaart meegeven omdat ze t nergens aan konden koppelen. Blijkbaar zat mn order nirt in t systeem en wat blijkt nadat ik ze heb gebeld, inderdaad. So Henk zit me ook gewoon aan de lijntje te houden met je simkaart komt eraan. Zei die 2 weken geleden al.. Moet zo met mn contract naar t mobile tow en zij kunnen t handmatig invoeren. Dat is mij althans gezegd aan de telefoon..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Zojuist hij een t mobile winkel geweest. Hij gaf meteen aan te weten over welke orders het ging. Hij zelf heeft hem wel geleverd gekregen naar een belletje. Hij kon zelf niks inzien, dus ik moest maar even telefonisch contact opnemen. Hebben we dus weer niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Hoi Maarten

Kan ik je dadelijk laten bellen en op welk telefoonnummer?

Wij gaan het op een andere manier oplossen.
Mijn collega van T-Mobile gaat een nieuwe order ingeven met een HTC One Zwart en ik pas de voorwaarden aan conform de bevestiging zoals je naar mij gestuurd hebt.

Ik hoor graag van je.

Groet,
Henk

------------
Nu het belletje afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
Henk van MTV Mobile,

Ik zit ook nog op een bestelling te wachten, al 4 dagen geleden bericht via Facebook naar je gestuurd zonder enig antwoord terug.
Mijn order stond voor aflevering op 28-okt maar is zo maar geannuleerd, graag alsnog je hulp.

[ Voor 5% gewijzigd door tonytang op 01-11-2013 14:53 . Reden: prive ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tonytang schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:36:
Henk van MTV Mobile,

Ik zit ook nog op een bestelling te wachten, al 4 dagen geleden bericht via Facebook naar je gestuurd zonder enig antwoord terug.
Mijn order stond voor aflevering op 28-okt maar is zo maar geannuleerd, graag alsnog je hulp.

Groeten,
Tony
06-xxxxxxxx
haha, dat is niet Henk die post, dat is een tweaker die quote zonder tags. Dus ik zou je nummer even weghalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Wie heeft eigenlijk al een correct werkende sim?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17
Zojuist gebeld door T-Mobile. :)

Men heeft vandaag eindelijk een oplossing gevonden voor de technische storing rondom de MTV Mobile orders. De orders worden opnieuw ingevoerd en ik krijg vandaag nog een nieuwe orderbevestiging. Althans, dat werd beloofd.

Afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
Hopelijk geldt dit ook voor alle anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17
Nieuwe orderbevestiging is binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de nieuwe orderbevestiging binnen, echter moet ik nu 160 euro bijbetalen voor de telefoon, terwijl dit eerst 0 euro was. Iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Sinds vandaag werkt mijn simkaart en mijn nummer is ook overgezet! Heel fijn. Nu nog hopen dat de factuur klopt.

EDIT: Henk heeft mij kunnen verzekeren dat de korting in het systeem staat.

[ Voor 26% gewijzigd door Qast op 01-11-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier ook de nieuwe orderbevestiging binnen, echter moet ik nu 160 euro bijbetalen voor de telefoon, terwijl dit eerst 0 euro was. Iemand anders dit ook?

Ja hier ook, hij gaf aan dat ze dit anders niet in het systeem kunnen krijgen, abbo is ook 38 per maand gemiddeld staat in de bevestiging, hij verzekerde mij dat het uiteindelijke maandbedrag wel zou zijn als wat je in eerste instantie heb afgesloten, wellicht moet je aan de deur de telefoon dus nog betalen, dit zou je dan weer gekrediteerd krijgen op de volgende rekening.
Enige waar ik mee zit is dat je nu dus gaat tekenen voor een contract waar je normale bedrag nergens op vermeldt staat, heb de vraag dus nog wel even uitgezet bij henk voor het geval je dus tekent en je het niet zou krijgen, dan heb ke technisch gezien dus geen poot om op te staan omdat je voor iets anders getekend hebt.

Edit: Henk geeft aan dat het niet anders kan, hij kan de kortig alleen verwerken naderhand pas, heb nu iig bevestiging op FB, iig iets op papier.

[ Voor 8% gewijzigd door Only op 01-11-2013 16:29 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:45:
Wie heeft eigenlijk al een correct werkende sim?
Bel al bijna 2 weken met de nieuwe sim/abonnement. Mijn collega al een paar weken.
Als je het zo leest lijkt het erop dat het bij iedereen misgaat (bias), maar je vergeet dat de gevallen die wel goed zijn gegaan hier natuurlijk niet meer gaan posten of terugkomen. Logisch ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Nummerbehoud is bij mij nu ook gelukt, hoewel ik nog simkaart moet ontvangen. Gaat per 2-12 in terwijl mn huidige abonnement 18-11 afloopt, maar ze vergoeden de kosten voor tussen periode. Alles lijkt goed te komem, maar vraag niet hoe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:29
Henk was vandaag weer terug op facebook.
Henk vertelde dat ik door Tmobile gebeld zou worden om de order opnieuw in het systeem te zetten.
Uurtje later werd ik inderdaad gebeld, een heel vriendelijk Tmobile mens deze keer.

Alle kortingen worden achteraf verrekend (is telefonisch toegezegd)
Ik moet nu ook 150 euro bijbetalen (ben nu toch maar geswitched naar de S4 en 250 belminuten en 2 GB ipv HTC one met 2 GB en 150 belminuten, camera van HTC one lijkt minder).
Enige manier om het voor T mobile te regelen lijkt inderdaad om het zo in het systeem te zetten en dan met correctie facturen alles (ook het maandbedrag) weer recht te breien.

Als het allemaal goed gaat krijg ik dus (binnenkort...):
-Telefoon
-Sim kaart
-De 150 euro weer terug
-24 maanden 50% korting. :)

Ben benieuwd, ik had niet gerekend op zo veel hindernissen.

[ Voor 15% gewijzigd door weerstand op 01-11-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Uiteindelijk ook gebeld door T-mobile, echter omdat de korting nergens op de orderbevestiging staat wil ik wel een bevestiging op papier. Henk schijnt op Facebook wel snel te reageren maar via Twitter is dit een ander verhaal. Zou iemand kunnen vragen of Henk ook even reageert op Twitter zodat Facebook-loze ik een bevestiging van de korting op papier kan krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik heb nu toch maar vast 159.95 voorgeschoten i.p.v. onder rembours, had het waarschijnlijk sowieso toch moeten betalen anders aan de deur, meteen daarna mail gekregen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Staat nu voor dinsdagmorgen, heb er nu wel meer vertrouwen in dat hij iig niet meer geannuleerd gaat worden.
Nu is het alleen even afwachten of straks alles weer goed staat op de 1e factuur, zou wat zijn als dat ook weer in het honderd loopt :P
Er staat nu dus op: HTC One, 75 min + 2 GB data voor 38,- + 159.95 bijbetaling en 30,- activeringskosten = 1102 totaal.
Gaat na de correctie als het goed is worden 22,- zonder bijbetaling + 30,- activeringskosten = 558,- totaal.
Als alles goed gaat komt er nu dus na de eerste rekening geld bij op de rekening i.p.v. dat het eraf gaat.
Nu nog hopen dat er niets mis is met het toestel en nummerbehoud ook goed gaat!
S_De_B schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:32:
Uiteindelijk ook gebeld door T-mobile, echter omdat de korting nergens op de orderbevestiging staat wil ik wel een bevestiging op papier. Henk schijnt op Facebook wel snel te reageren maar via Twitter is dit een ander verhaal. Zou iemand kunnen vragen of Henk ook even reageert op Twitter zodat Facebook-loze ik een bevestiging van de korting op papier kan krijgen? :P
Twitter reageerde ze bij mij helemaal niet, kun je niet even via facebook van een vriend of vriendin een berichtje posten? Als je je gegevens er dan bij zet heb je ook alsnog een soort van bevestiging.
En sowieso heb je nog koop op afstand wet van 8 dagen, neem toch aan dat ze binnen die tijd ook nog wel kunnen reageren in een DM op twitter?

Edit: Ik had bijna op donderdagavond een Nexus 5 besteld omdat ik het helemaal zat was, hij was alleen net uitverkocht al! Toch blij dat ik nog dagje langer geduld heb gehad!

[ Voor 4% gewijzigd door Only op 03-11-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 23:04
Mijn abonnement gaat op 28-11 in met nummerportering, maar ik houd mijn hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
De T-Mobile shop werd ik ook niet veel wijzer van; mijn abo is ingegaan per 1-11, en op my T-Mobile staat bij abonnementsgegevens alleen het volledige bedrag zonder korting. Bij de shop zagen ze niks anders, en ik moest maar de eerste factuur afwachten. 'Het zal wel goed gaan' was het antwoord, meer konden ze er niet van maken...

Ik ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in, dit gaat nog wel wat tijd en energie kosten vrees ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
mrwolf schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:55:
De T-Mobile shop werd ik ook niet veel wijzer van; mijn abo is ingegaan per 1-11, en op my T-Mobile staat bij abonnementsgegevens alleen het volledige bedrag zonder korting. Bij de shop zagen ze niks anders, en ik moest maar de eerste factuur afwachten. 'Het zal wel goed gaan' was het antwoord, meer konden ze er niet van maken...

Ik ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in, dit gaat nog wel wat tijd en energie kosten vrees ik!
Ik had dit aan Henk gevraagd en hij wist 100% zeker dat het in het systeem stond. Maar eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Qast schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:01:
[...]

Ik had dit aan Henk gevraagd en hij wist 100% zeker dat het in het systeem stond. Maar eerst zien dan geloven.
Ik zit Henk een beetje te pushen op FB. Ik wil het zwart op wit hebben dat ze het achteraf gaan aanpassen voordat ik dan ook maar iets ga tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Telefoon en simkaart vandaag ontvangen. _/-\o_
Nu nog nummerbehoud en daarna correcte bedragen op de rekeningen. Maar stapje voor stapje.
En Henk reageert weer bliksemsnel op Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Only schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:47:

Twitter reageerde ze bij mij helemaal niet, kun je niet even via facebook van een vriend of vriendin een berichtje posten? Als je je gegevens er dan bij zet heb je ook alsnog een soort van bevestiging.
En sowieso heb je nog koop op afstand wet van 8 dagen, neem toch aan dat ze binnen die tijd ook nog wel kunnen reageren in een DM op twitter?
Heb dit maar gedaan, ze reageren hier inderdaad een stuk sneller. :P Heb nu een bevestiging van Henk op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
weerstand schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:29:
Telefoon en simkaart vandaag ontvangen. _/-\o_
Nu nog nummerbehoud en daarna correcte bedragen op de rekeningen. Maar stapje voor stapje.
En Henk reageert weer bliksemsnel op Facebook.
Same here, nummerbehoud aangevraagd via de eerste mail, maar daar is op de site van T-mobile weer niet van te zien, heb het dus maar weer uit gezet bij Henk, toestel is gelukkig wel tiptop in orde! Morgen denk ik even langs een shop op me huidige sim te verknippen gezien ik niet weet hoelang migratie nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
dinsdag 05 november 2013 @ 20:30:
[...]

Same here, nummerbehoud aangevraagd via de eerste mail, maar daar is op de site van T-mobile weer niet van te zien, heb het dus maar weer uit gezet bij Henk, toestel is gelukkig wel tiptop in orde! Morgen denk ik even langs een shop op me huidige sim te verknippen gezien ik niet weet hoelang migratie nog gaat duren.
Je kan ook via de T-Mobile site het aanvragen:

https://www.t-mobile.nl/p...st/inporting_request.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Goede tip, maar dan krijg ik meteen de melding:
Het ingevoerde T-Mobile nummer is niet actief. Neem contact op met de T-Mobile klantenservice 06 - 2400 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Bij mij ook nog steeds.
Heb inmiddels een nette brief gestuurd met een kopie van het nieuwe contract, dat ze het nu maar eens fatsoenlijk uitzoeken en de gegevens invoeren. Ben beniuwd. Telefonisch is echt helemaal zinloos gebleken.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
psy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
Bij mij ook nog steeds.
Heb inmiddels een nette brief gestuurd met een kopie van het nieuwe contract, dat ze het nu maar eens fatsoenlijk uitzoeken en de gegevens invoeren. Ben beniuwd. Telefonisch is echt helemaal zinloos gebleken.
Lukte me nog steeds niet om via de website nummerbehoud in te voeren en kreeg ook Henk via facebook niet te pakken.

Vandaag toch maar even de T-mobile helpdesk gebeld, en kreeg een heel vriendelijk behulpzaam en op de hoogte mens aan de lijn.

Contract lijkt goed in het systeem te staan, maar telefoon stond nog op niet afgeleverd.
Wordt nu op wel afgeleverd gezet, en dan kan nummerbehoud doorgang vinden.
Dus we are moving (in the right direction) _/-\o_ :)

Update 8 Nov:
SMS nummerbehoud ontvangen, toch maar even gechecked op T Mobile site
Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is afgewezen, omdat het opgegeven telefoonnummer niet correspondeert met het opgegeven simkaartnummer.

Dus stapjes, vooruit maar ook weer achteruit.
Henk maar weer even op de hoogte gesteld en morgen de aardige T Mobile helpdesk maar eens bellen.

Update 12 Nov : Jippie, zojuist weer een SMS voor nummerbehoud, nu lijkt het goed te gaan overstap op 9 Dec. _/-\o_

Nu nog een goede rekening en de 149.95 terug en dan is alles goed.

Facebook Henk reageerd alweer een paar dagen niet.

[ Voor 26% gewijzigd door weerstand op 13-11-2013 14:11 . Reden: nummerbehoud nu ok ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Ik heb de telefoon ontvangen evenals de simkaart, Ook een mail gekregen dat mijn order is geannuleerd.
Mijn oude abonnement liep tot gister door. Henk zou het verder allemaal regelen. Net proberen te registreren op My t-mobile via oude en nieuwe nummer was bij alle 2 niet mogelijk.

Heb ik nu een gratis HTC one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Tot nu te is dat ook de status bij mij....een gratis HTC One en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

psy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
Bij mij ook nog steeds.
Of het door de brief komt weet ik niet. Echter ik heb nu opeens twee smsjes dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en zal worden overgezet per 14 november.
Ook via www.t-mobile.nl/status is deze status nu te zien, dat was voorheen niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt, dat de status op de site werkt is nieuw.
Had alles wel gewoon telefonisch kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Je kan de aanbieding trouwens nog altijd zien op http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

alleen moet je op tijd even op ESC drukken dat de pagina stopt met laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
Heeft iemand hier achteraf aanpassen van mandelijkse kosten en bedrag voor de telefoon gecreiditeerd gekregen?
Betreft levering waarvan voor de telefoon betaald moet worden en de maandelijkse kosten "niet goed" op contract stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Iemand waarbij Henk nog reageert op Facebook? Ik hoor maar niks van hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ja, ik vind het hier ook maar stil.
Ik zou wel eens willen weten van alle mensen die besteld hebben, wie
- een telefoon hebben ontvangen
- een werkende sim
- een correct verlopen overstap
Volgens mij zijn er ook nog heel wat die helemaal niks hebben ontvangen.

Inmiddels werkt mijn sim nu ook naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Ik heb toestel inmiddels ontvangen. Echter is vanaf het moment dat ik hem heb, me gemeld heb op facebook voor de aanpassing. Echter hoor ik niks meer. Ik wacht het nog even af & ga anders wel ff bellen naar mtv mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb toestel ontvangen, sim ontvangen maar het abonnement gaat pas 13 januari in dus ik ben nog aan het afwachten hoe het dan zal zijn...

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb eerste factuur gehad afgelopen week, stond er 107 op 8)7 Ik zo naar henk schrijven, hij kon alleen de aansluitkosten crediteren en de volgende factuur is ook bijna 0 zei die. Nu zie ik een credit nota staan van 53 bij my t mobile, maar snap niet echt nu hoe dit tot stand is gekomen. Ik weet dat ik 24*27.50 moet betalen + aansluitkosten en ik kijk t wel aan of ik daarop uitkom.
Ander abonnement gaat op 2-12 in, hopelijk gaat dat in 1 keer goed. Moest daar hele tijd achteraan bellen terwijl ik de tel al ruim een maand gebruik..

edit: krijg ik dus een sms dat ze het bedrag niet konden afschrijven en dat ze t binnen 5 dagen weer zullen proberen. Ik zal t maar weigeren aangezien ze steeds fout op fout maken en ikzelf achter alles aan moet gaan om t te laten corrigeren. Ze hebben notabene zelfs voor de lopende periode een fout, willen ze overige kosten berekenen terwijl er is gebeld naar normale t-mobile nummers 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 14-11-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Henk reageert bij mij wel, al duurt het tegenwoordig langer (2 a 3 dagen)
Account aanmaken op T-mobile lukte maar niet, contact met henk opgenomen, blijkt mijn nummer niet geactiveerd te zijn....
Wel erg raar, kan wel gewoon bellen en gebeld worden op dit nummer..
Ook internet werkt gewoon, alhoewel dit erg traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
nou het porteren is gelukt.
Ben nu alleen nog benieuwd naar de facturatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Same here, vandaag overgegaan en ik zie al 2 facturen op My T-Mobile waar ik absoluut niets van begrijp... Ze hebben wel erg veel boekingen nodig om 1 maand te factureren. Inclusief aansluitkosten is het totaalbedrag overigens wel ongeveer wat ik verwacht, iets lager zelfs.

Ik ben benieuwd naar volgende maand, en of ze dan netjes 1 tot en met 17 november crediteren. So far, so good, dit is al beter dan ik verwacht had!

[ Voor 54% gewijzigd door mrwolf op 18-11-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Hier ook nog bij lange na niet geregeld helaas, toestel inmiddels wel ontvangen, maar daar is het helaas dan ook weer mee gezegd, nummerportering krijgen ze maar niet voor mekaar,daar zijn ze nu alweer 2 weken mee bezig, krijg elke keer weer te horen we zijn het aan het proberen we houden je op de hoogte, maar moet er steeds zelf om vragen. En stel dat nummerportering eindelijk lukt, dan moet ik dus ook weer gaan afwachten of de rekening in 1x gaat kloppen, Henk gaf aan dat credit voor de aanbetaling ook binnen 1 week geregeld zou zijn, 2 weken later nog steeds 160 euro niet retour gekregen. Ergens wou ik dat ik het toch niet had doorgezet als je ziet hoe ze met je omgaan..twijfels twijfels twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Bij mij is mijn nummer nog steeds niet geactiveerd.. Heb niet eens nummerbehoud aangevraagd.
Henk reageert al dagen niet meer dus vandaag maar gebeld. Zou binnen een week geregeld zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:36
Ze komen er gewoon niet uit,volgens mij had die actie nooit plaats mogen vinden op mtv.nl het is toch een drama,hoe moeilijk kan het zijn,of is hun systeem zo complex dat ze het zelf ook niet weten.Zo krijg je alleen maar boze/teleurgestelde klanten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Volgens mij valt het uiteindelijk wel mee hoeveel problemen er nog zijn. Het zijn dezelfde namen waar het echt compleet mis ging en waar nu nog steeds problemen zijn.

Dat de aktie niet plaats had moeten vinden dat was volgens mij wel duidelijk. Denk dat MTV mobile ons liever kwijt dan rijk is.

• psy

psy

eerste factuur binnengekregen, er klopt zoals verwacht helemaal niets van

volle mep betalen voor 6000 MB (45 euro) klopt niet
aansluitkosten (44.12 euro ex btw) klopt niet
geen belminuten, klopt niet

nog helemaal geen reactie op mijn brief van 4 nov

oftwel t-mobile houdt zich van de domme of ze zijn echt verschrikkelijk traag

ik begin nu wel te denken aan
- aangetekende brief sturen met daarin een harde eis dat ze binnen 2 weken alsnog reageren en rechtzetten
- mogelijk inschakelen rechtsbijstand

EDIT. weer even gebeld en dit keer een vrouw aan de lijn die wél behoorlijk voortvarend was. Brief is bij hun nog nergens te zien, maar ze verzekerde me dat deze hele toestand rechtgezet zou worden, ze zag wel het een en ander aan aantekeningen. Aansluitkosten werden meteen gecrediteerd. 50% voor de eerste maand en de rest zou dan handmatig erin gezet worden. Emailadres gekregen waar ik alles naar op moest sturen.

Valt wel op dat er behoorlijk verschil zit aan wie je aan de lijn krijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door psy op 21-11-2013 11:37 ]

• Musta
Begin dit aardig zat te worden, heb het ook aan Henk laten weten.
Er is bij mij nu opeens een kleine €10 afgeschreven zonder een factuur bij My T-Mobile?! Heb de incasso maar teruggeboekt, kon bij de details wel een factuurnummer zien bij de incasso maar die komt me nergens bekend voor. En de vorige 107 is uiteindelijk 53,89 geworden, alleen weet ik nu nog steeds niet waaruit dat dus bestaat..
Wordt vervolgd

• psy

psy

Musta schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:35:
Begin dit aardig zat te worden, heb het ook aan Henk laten weten.
Er is bij mij nu opeens een kleine €10 afgeschreven zonder een factuur bij My T-Mobile?! Heb de incasso maar teruggeboekt, kon bij de details wel een factuurnummer zien bij de incasso maar die komt me nergens bekend voor. En de vorige 107 is uiteindelijk 53,89 geworden, alleen weet ik nu nog steeds niet waaruit dat dus bestaat..
Wordt vervolgd
Heb je een account aangemaakt bij https://www.mtvmobile.nl/mytmobile/mijngegevens ?
Ik denk dat je de factuur daar wel kan zien.

• Musta
psy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:58:
[...]

Heb je een account aangemaakt bij https://www.mtvmobile.nl/mytmobile/mijngegevens ?
Ik denk dat je de factuur daar wel kan zien.
Ja dat was t eerste wat ik had gedaan. En als je via https://www.t-mobile.nl/my-t-mobile gaat, kom je automatisch nadat je ingelogd hebt op de mtv site terecht. Er staat wel een creditnota en de eerste factuur van €107, maar deze laatste niet.

Ik ben nu wel bang voor mijn andere abo dat op 2-12 in zou moeten gaan.. Heb al een toezegging dat ze me een vergoeding van €24,50 geven voor de periode 18-11 / 2-12 omdat mn abo in de tussentijd afgelopen zou zijn en ik dus nu door hun kosten moet maken.
Wacht met spanning af :p

[ Voor 22% gewijzigd door Musta op 21-11-2013 13:02 ]

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik hoop dat hier alles goed gaat volgende week als mijn abo ingaat, zijn er ook mensen waar de rekening wel klopt? Of is er stelselmatig bij iedereen iets mis?

Verwijderd

Abo is 18 november ingegaan. Er is nog geen factuur te zien, maar verder is het goed gegaan. Simkaart is uiteindelijk netjes geactiveerd en het nummer is overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Nou de eerste factuur is binnen. Niet helemaal wat ik gehoopt had; 83,39 euro.
De abonnementskosten zelf kloppen wel zo ongeveer, die komen op 24,80 uit na korting. Maar aansluit kosten staan op de factuur is €44,12. (dacht dat dit 30 was) en over de gehele factuur wordt nog btw berekend. Dat lijkt me ook onjuist? Of is dat normaal? Ik dacht dat de kosten allemaal inclusief btw waren...

[ Voor 7% gewijzigd door Qast op 22-11-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Qast schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:23:
Nou de eerste factuur is binnen. Niet helemaal wat ik gehoopt had; 83,39 euro.
De abonnementskosten zelf kloppen wel zo ongeveer, die komen op 24,80 uit na korting. Maar aansluit kosten staan op de factuur is €44,12. (dacht dat dit 30 was) en over de gehele factuur wordt nog btw berekend. Dat lijkt me ook onjuist? Of is dat normaal? Ik dacht dat de kosten allemaal inclusief btw waren...
Bij mij staat er 44,12 ex btw aan afsluitkosten en 19 euro nog wat aan korting. Totaal netjes 30euro incl btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
Ik heb in ieder geval de 159,95 euro gister terug gekregen van T-Mobile, goed werk van Henk.
Nu nog de eerste rekening afwachten, heb alle vertrouwen in Henk dat ook hier wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Hier ook eindelijk weer wat schot in de zaak, helaas gaat het abbo nu pas 23 december in, oude abbo moest maandje doorlopen omdat er geen tijd meer was omdat alles zolang heeft geduurd, heb inmiddels ook nu sms daarvan gekregen voor nummerportering, die 159,95 gaat bij mij alleen nog duren t/m eind december omdat ik geen t-mobile nummer heb officieel, pas dan kan het gestort worden binnen een week. Edit: kreeg daarnet positief bericht dat dit toch nu al geregeld is!
Maargoed, langszaam aan komen we er wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Only op 25-11-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Abo zou vandaag ingaan, sim kaart werkt niet. Maar contact met henk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Cyclonic schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:59:
Abo zou vandaag ingaan, sim kaart werkt niet. Maar contact met henk zoeken.
Ik zou gelijk bellen. Bij mij was het na 2 dagen gelijk geactiveerd.
Als je contact met henk zoekt dan gaat er zo weer een week voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
D2FValinor schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:03:
[...]

Ik zou gelijk bellen. Bij mij was het na 2 dagen gelijk geactiveerd.
Als je contact met henk zoekt dan gaat er zo weer een week voorbij.
Hmm morgen maar eens bellen dan met T Mobile.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Bij mij is alles omgezet van Vodafone naar MTV Mobile (T-Mobile) op de beloofde dag, dit ging allemaal prima. Oude simkaart er uit, nieuwe er in en het werkte.

Internet is retesnel en inloggen op My T-Mobile werkt ook waar je precies kan zien hoeveel je gebeld en gesmst en dergelijke hebt.

Het enige waar ik nog een beetje moeite mee heb, is dat als ik naar "Bekijk en wijzig je abonnement" ga, het volgende te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/42Es8ST.png

Eigenlijk is dit namelijk €24,50. Heb nog geen factuur open staan, zal eind december pas komen, maar ik hoop dat ze op de factuur wel de 50% korting berekenen.

Bij mensen bij wie het rechtgezet is en die al facturen hebben ontvangen, wat staat er bij jullie rechts bij "Bekijk of wijzig je abonnement"? Hetzelfde als mijn plaatje of andere bedragen? Betreft HTC One 2000mb/150 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Bij mij staat hetzelfde (maar dan 54,99 ipv 27,50), de eerste factuur was een rommeltje, dus ik wacht even de tweede af, begin december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Omdat er bij mij teveel aansluitkosten waren gaat Henk deze laten crediteren op de volgende factuur, zodat ik als het goed is bijna niks hoef te betalen dan. Ben benieuwd, in ieder geval netjes van Henk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Bij mij staat het volle bedrag voor de 6000 MB bundel, zijnde € 45
De 150 belminuten staan er nu ook op, deze zijn later toegevoegd, maar zonder bedrag 8)7
Echter abo loopt slechts 12 maanden. Heb al aangegeven dat dat niet kan kloppen, maar het staat er nog steeds. Eerste factuur is al afgeschreven, en er is gerekend met die kale € 45 zónder uberhaupt enige korting.

Nu bevind ik me dus in de eigenaardige situatie dat ik als dit zo blijft, 12 keer 45 euro ga betalen totaal € 540. Dat is in totaal goedkoper als de 24 x 29,50 = € 708 waar ik eigenlijk voor getekend heb, maar dan moet ik na een jaar een nieuwe aanbieding zoeken en het is maar de vraag of dat nog wel zo'n goeie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vergelijking tussen 540 euro en 708 gaat niet echt op. Zit een jaar verschil in. Je zou bij de 540 euro nog een jaar sim-only abo kosten bij op moeten tellen. Als je dan lager dan 708 zit, dan heb je voordeel inderdaad.
Komt dus neer op een abo zoeken van minder dan 14 euro per maand, gaat je denk ik niet lukken met 6 Gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LUCT3nn.png

Het kon ook niet anders. Wel jammer.

Naar mijn berekening zou het €24,50+€3,16+€36,30=€63,96 moeten zijn, dit is bijna het dubbele.

Los van de ontbrekende korting in maandkosten begrijp ik ook de stijging van €30 aansluitkosten naar €44,12 (vrij willekeurig bedrag) totaal niet. Door de chaotische afhandeling, vooral aan het begin, waarbij je als klant veel moeite moet hebben doen kan ik het niet rechtvaardigen dat je extra aansluitkosten moet betalen, maar dit zal vast een fout zijn.

Contact opnemen it is.

[ Voor 11% gewijzigd door bóòbó op 30-11-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hier ook een foutje met de facturatie, één abonnement kost nu 34,49€ ipv 24,50€.
En bij het andere abonnement is de facturatie één maand te vroeg begonnen,

Maar eens contact opnemen........of het nog aangepast word.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Klopt de 30,- aansluitkosten? Op de bevestiging staat 30,- euro, maar op het screenshot staat 0,- euro. Daar staan dan weer maandelijkse extra kosten op voor het toestel die niet kloppen. Dus voor ik T-Mobile benader en er misverstanden ontstaan zou ik graag nog van iemand horen of de aansluitkosten inderdaad 30,- waren. (Staat mij bij van wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Yep aansluitkosten zijn 30. Die 44,12 had ik ook, maar is gewoon verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Ik werd niet teruggebeld door de klantenservice, maar ontving een sms. Nu heb ik de bewijzen van de korting moeten mailen. Ik las dat dat voor sommigen van jullie ook gold. Hoe lang duurde het bij jullie voor je bericht kreeg dat de onterecht berekende kosten gecrediteerd werden?

En kreeg je het bedrag teruggestort of wordt het met toekomstige rekeningen verrekend?

[ Voor 30% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Hier nog geen enkele reactie. Heb ook al per post verstuurd & gemaild. Alleen aansluitkosten zijn gecrediteerd, korting heb ik nog niks van gezien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Afgelopen week maar eens gebeld om de status na te vragen. De bewijzen blijken goed ontvangen te zijn en de crediteringen stonden volgens zeggen een dag later al ingevoerd in de systemen. Helaas geen correctie met terugstorting, maar verrekening met volgende facturen. Misschien dus de moeite om het ook eens na te bellen.

• mrwolf
  • Niet online
Tweede factuur is binnen, 27,49. Precies wat ik had verwacht, dus dit gaat goed. Nu alleen nog even zorgen dat de toegezegde creditering over november nog wordt gedaan, maar het lijkt erop dat ze het nu voor elkaar hebben.

De factuur is ook simpel nu:

MTV Mobile 2000MB 28,92
MTV Mobile 250 minuten 16,53

Minus:
50% kort. MTV Mobile 2000MB -14,46
50% kort. MTV Mobile 250 minuten -8,27

Totaal: 22,72 + 4,77 BTW = 27,49.

• psy

psy

Mooi dan kunnen we nu 2 jaar gaan genieten van een ultra-laag abonnementje :D
Hier klopt het nu ook, gister gebeld.

Verwijderd

Wanneer jullie bij My T-Mobile inloggen en dan onder 'bekijk en wijzig abonnement' kijken, staat de korting er dan in verwerkt? Bij mij namelijk niet, staat gewoon een totaal van 44euro, terwijl dit 22euro moet zijn en geen enkele vermelding van de korting.

• psy

psy

Nope
wordt alleen op factuur getoond als het goed is.

[ Voor 86% gewijzigd door psy op 12-12-2013 14:12 ]

• powerflyer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-09 20:32
Ook bij mij is de tweede factuur binnen, de 50% korting is netjes verwerkt en ik betaal de verwachte 27,49. Na een onrustige start lijkt het nu allemaal goed te zitten..

• ucsdcom
Bij mij is er een creditfactuur toegevoegd, waarop staat dat het terug te ontvangen bedrag verrekend zal worden met toekomstige facturen. Hebben jullie ook een credit factuur als een na laatste factuur in jullie account?

Wat mij betreft geeft de creditfactuur vertrouwen dat de verrekening volgt.

[ Voor 15% gewijzigd door ucsdcom op 12-12-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Jep, heb er zelfs een paar. En allea is correct verrekend en bij mij begint t ook goed te verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Niet online
Creditering is goed gedaan, nu een factuur van €1,10.

Verwijderd

Foutje, dit keer in het voordeel van de klant. Wordt veel tetheren deze maand 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A6lBqbe.jpg

• psy

psy

Alles hier ook in orde.
Enige wat me moeten blijven controleren is dat de korting verrekend blijft worden. Vooral na de 4e (standaard) of 8e maand.

Bij mij staat trouwens dat het abonnement alweer afloopt na 1 jaar. Ik heb het al eerder doorgegeven ("wat bent u eerlijk!" kreeg ik te horen) maar het staat er nog steeds. Ik vind het verder geen probleem aangezien je sim-only 1 jaar kan verlengen voor 29 euro en dan krijg je 5GB/150 minuten. Dus dat maakt verder niet uit als je zoals ik nu 29,50 betaalt voor 6GB/150min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Hier gelijk bij de eerste factuur (nummerbehoud zat er tussen) alles goed gegaan qua facturering.
Toch mooi dat zo'n actie uiteindelijk zeer netjes op z'n pootjes terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
PolluxDKB schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:39:
[afbeelding]

Het kon ook niet anders. Wel jammer.

Naar mijn berekening zou het €24,50+€3,16+€36,30=€63,96 moeten zijn, dit is bijna het dubbele.

Los van de ontbrekende korting in maandkosten begrijp ik ook de stijging van €30 aansluitkosten naar €44,12 (vrij willekeurig bedrag) totaal niet. Door de chaotische afhandeling, vooral aan het begin, waarbij je als klant veel moeite moet hebben doen kan ik het niet rechtvaardigen dat je extra aansluitkosten moet betalen, maar dit zal vast een fout zijn.

Contact opnemen it is.
Helaas bij mij hetzelfde. Gisteren mijn eerste factuur gehad en geen korting. Wel jammer want de andere problemen heb ik juist niet gehad. Morgen maar is bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Hier gisteren de eerste factuur binnen gekregen, en helaas is ook dit natuurlijk weer niet in 1x goed gegaan...
Henk zei dat hij het erin zou zetten zodra het abbo actief zou worden, maar nu dus toch een rekening van 100€ ipv rond de 53..abbokosten waren 44 incl BTW ipv 22 en aansluitkosten waren 44.12 ex BTW zoals bij meerdere mensen hier al het geval was..
Heb onze Henk meteen een bericht gestuurd, maar gaat denk wel weekje duren zo met alle feestdagen..
Heb er ondertussen wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar toch weer jammer! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Je kan het beste bellen. Ik had een zeer vriendelijke dame aan de lijn. Heb haar het contract gestuurd en ze zou het daarna verwerken.

Op een of andere manier kunnen ze niet de MTV mobile contracten zien, waardoor je geen korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Hoi Maarten,

Vandaag is je MTVMobile contract van start gegaan en staat je nummer (xxxxxxxx) op de simkaart van T-Mobile.
Ik heb ook de kortingen toegevoegd en een credit aangemaakt voor het bedrag van € 109.95 voor het toestel.
Verder heb ik de startdatum van je contract in technische zin aangepast naar 6 november zodat je niet onnodig 2 maanden langer met dit abonnement moet doen dan oorspronkelijk de bedoeling was.
De dag van bijschrijving van het beltegoed is overigens de 13e van de maand. Daardoor heb je nu voor slechts 7 dagen bel en data tegoed ontvangen. Op 13 januari ontvang je voor het eerst de volledige bundels.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groet,
Henk

----------------------
Hier kwam hij uit zich zelf mee, hoefde geen reminder te sturen. Erg netjes. Dit is dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Nou Maarten, ik ben benieuwd of bij jou dan de rekening wel meteen bij de eerste factuur al klopt. Houd het goed in de gaten is mijn advies. Het blijft een top actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Zo ook maar eens de rekeningen gecontroleerd.... (time flies)
(S4 toestel en T mobile verbinding werkt prima).

Ik zie dat ik alleen 2000 MB/maand heb niet de gevraagde en bestestigde 250 minuten
en bij mij ook 50 euro aansluitkosten ipv de 30 euro.

Dus Henk op facebook maar weer eens een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Weer eens een kickje.
Blijft toch vreemd, einddatum staat nog steeds op één jaar later, al in november.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6BSlU3MNwbNNNxtgts4qwI64/full.jpg

Zou je denken dat is niet gunstig, want dan moet ik het dubbele gaan betalen (de normale prijs bij 6000MB/150min). Dat is een behoorlijk stevige 59 euro.
Maar nee hoor, want je kan dan verlengen met sim-only, en dat is is nóg iets gunstiger.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vKriiQQ45HhF0hFMtBrp6AIj/full.jpg

En ik kan natuurlijk ook switchen naar een gunstiger variant, zoals bijvoorbeeld alléén 6000 MB zonder bellen dan is het slechts 22,50 euro :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Heeft iemand al gebruik gemaakt van garantie? Mijn toestel is defect en als ik op de T-Mobile/MTV Mobile een reparatie wil aanvragen binnen de inlog-omgeving krijg ik na doorklikken en het daadwerkelijke reparatie aanvragen dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9uiqtoI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
Twee updates:

1) Toch maar weer eens de rekeningen gecontroleerd:
Er wordt bij mij 32.50 / maand ipv 27.50 (S4 2000 MB en 250 min) afgeschreven.
De 50% korting wordt alleen op de data gegeven, 5 euro korting -> facebook mailtje naar Henk :-)
En fingers crossed dat het uiteindelijk goed komt.

Contractduur staat trouwens bij mij wel gewoon op 2 jaar.

2) Ik zat dus even op My T-mobile een kreeg bij bijvoorbeeld aanmelden voor spaarprogramma ook de "Helaas, je hebt geen toegang. " melding
Voor mij nu geen ramp, Misschien iets lastigs .tussen MTV en T-Mobile??

update, gewoon weer prima gereld uiteindelijk staat alles goed.

[ Voor 5% gewijzigd door weerstand op 05-04-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Heeft iemand een printscreen of chatlog of wat dan ook met daarop vermeld een toestelprijs van de HTC One van de aanbieding van eind september 2013?

Ik heb een nieuwprijs nodig voor de verzekering op het moment, maar MTV Mobile vermeld dit nergens in orderbevestigingen of op facturen. Dit is pas sinds/na juni 2014 verplicht voor providers om te vermelden op de factuur, onder andere voor dit soort zaken.

Ik denk niet dat er ooit een toestelprijs heeft gestaan op de aanbiedingspagina of wat dan ook, maar misschien heeft iemand hier toevallig toentertijd een printscreen gemaakt van de prijs van het losse toestel. Anders stuur ik wel links naar de grafieken van het prijsverloop van dit toestel van Tweakers Pricewatch en hardware.info, meer kan ik zelf niet doen.

Uiteraard heb ik al telefonisch contact met T-Mobile maar het was voor hun niet mogelijk om een factuur te genereren met daarop hardwarekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
  • Laatst online: 28-11-2024
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 05-04-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
PolluxDKB schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:43:
Heeft iemand een printscreen of chatlog of wat dan ook met daarop vermeld een toestelprijs van de HTC One van de aanbieding van eind september 2013?

Ik heb een nieuwprijs nodig voor de verzekering op het moment, maar MTV Mobile vermeld dit nergens in orderbevestigingen of op facturen. Dit is pas sinds/na juni 2014 verplicht voor providers om te vermelden op de factuur, onder andere voor dit soort zaken.

Ik denk niet dat er ooit een toestelprijs heeft gestaan op de aanbiedingspagina of wat dan ook, maar misschien heeft iemand hier toevallig toentertijd een printscreen gemaakt van de prijs van het losse toestel. Anders stuur ik wel links naar de grafieken van het prijsverloop van dit toestel van Tweakers Pricewatch en hardware.info, meer kan ik zelf niet doen.

Uiteraard heb ik al telefonisch contact met T-Mobile maar het was voor hun niet mogelijk om een factuur te genereren met daarop hardwarekosten.
Ik heb destijds gebruik gemaakt van die actie voor mijn moeder. Zal thuis mijn foto's even door spitten naar een foto van de actie, wellicht dat ik die door heb gestuurd toen.

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
@pollux op de printscreen staat hier ook geen totale toestel prijs, alleen wat je bij moet betalen.
Helaas pindakaas.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of "ik ook" posts