Ik heb nu toch maar vast 159.95 voorgeschoten i.p.v. onder rembours, had het waarschijnlijk sowieso toch moeten betalen anders aan de deur, meteen daarna mail gekregen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Staat nu voor dinsdagmorgen, heb er nu wel meer vertrouwen in dat hij iig niet meer geannuleerd gaat worden.
Nu is het alleen even afwachten of straks alles weer goed staat op de 1e factuur, zou wat zijn als dat ook weer in het honderd loopt
Er staat nu dus op: HTC One, 75 min + 2 GB data voor 38,- + 159.95 bijbetaling en 30,- activeringskosten = 1102 totaal.
Gaat na de correctie als het goed is worden 22,- zonder bijbetaling + 30,- activeringskosten = 558,- totaal.
Als alles goed gaat komt er nu dus na de eerste rekening geld bij op de rekening i.p.v. dat het eraf gaat.
Nu nog hopen dat er niets mis is met het toestel en nummerbehoud ook goed gaat!
S_De_B schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:32:
Uiteindelijk ook gebeld door T-mobile, echter omdat de korting nergens op de orderbevestiging staat wil ik wel een bevestiging op papier. Henk schijnt op Facebook wel snel te reageren maar via Twitter is dit een ander verhaal. Zou iemand kunnen vragen of Henk ook even reageert op Twitter zodat Facebook-loze ik een bevestiging van de korting op papier kan krijgen?

Twitter reageerde ze bij mij helemaal niet, kun je niet even via facebook van een vriend of vriendin een berichtje posten? Als je je gegevens er dan bij zet heb je ook alsnog een soort van bevestiging.
En sowieso heb je nog koop op afstand wet van 8 dagen, neem toch aan dat ze binnen die tijd ook nog wel kunnen reageren in een DM op twitter?
Edit: Ik had bijna op donderdagavond een Nexus 5 besteld omdat ik het helemaal zat was, hij was alleen net uitverkocht al! Toch blij dat ik nog dagje langer geduld heb gehad!
[
Voor 4% gewijzigd door
Only op 03-11-2013 08:49
]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.