Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Is er geen hoop meer?. Zelfs de bestellingen van 6 mei :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:00
We moeten naar mijn weten juist wel met zijn allen gaan bellen. Ik hoor namelijk zojuist dat wanneer
toch blijkt dat er veel mensen nadeel hebben gehad van deze fout er mogelijkerwijs gezorgd gaat worden
voor een passende oplossing voor deze mensen.

Ook vond de persoon het raar dat wij achter de fout aanmoeten inplaats van dat t-mobile ons op de hoogte stelt van het annuleren van orders. Alle orders van de promo actie worden namelijk geannuleerd wist deze persoon mij te vertellen.

Afwachten dus, en een beetje druk blijven houden zodat ze bij t-mobile weten dat er toch wel iets terug moet komen van hun kant. Dit is namelijk geen manier van doen in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
net gechat met niels , hij zei:
Deze bestelling zit vast in ons systeem, als gevolg van een fout op de website. Het bestelde abonnement met toestel is niet mogelijk voor de weergegeven prijs.

Die bestelling gaat niet door . Als gevolg van een fout op de website zijn die orders wel aangemaakt. Vandaar ook de email. We toetsen de aanvraag daarna nog op een aantal zaken, waaronder ook het aanbod zelf. Die bleek niet te kloppen.

Er volgt vanuit T-Mobile verder geen actie, de bestelling zit nu nog vast in het systeem en zal uiteindelijk geannulleerd worden. Daarvan krijg je nog een email.

dus jammer :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
petrusk schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:36:
... We toetsen de aanvraag daarna nog op een aantal zaken, waaronder ook het aanbod zelf. ...
Ik zou zeggen dat het aanbod zelf bij uitstek iets is wat je vooraf toetst. Natuurlijk kan je fouten maken, maar als bij een simpele toetsing achteraf dergelijke fouten worden gefilterd, moet dat ook vooraf met een simpele (maar kennelijk wat zorgvuldigere) filtering kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Net gechat met tmobile. Alle bestellingen worden zijn geannuleerd ;w ;w :'( :'( :'(

[ Voor 10% gewijzigd door tweakerjunior op 07-05-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:15:
Net gechat met tmobile. Alle bestellingen worden zijn geannuleerd ;w ;w :'( :'( :'(
Krijgt men nog een annuleringsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik had het gevraagd maar de vrouw wist van niks. Alleen dat het geannuleerd is :'( :'(

Wat moeten we doen als we geen officiële reactie krijgen?

[ Voor 28% gewijzigd door tweakerjunior op 07-05-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het overdreven gesmijt met emoticons is nergens voor nodig. Eentje is genoeg :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht komt van Kaneesha van de klantenservice:

De bestellingen die afgelopen week zijn gedaan omtrent de Galaxy S6 toestellen zijn allemaal geannuleerd. De systemen hadden een storing waardoor er foutieve prijzen op de website zijn komen te staan. Om die reden zjin alle contracten met die voorwaarden per direct geannuleerd.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:59

Patrick89

PSN : Gamesource

Dat irriteert me overigens wel het meest en dat was de vorige keer ook al het geval met de foutieve prijs van de Note, dat tmobile zelf geen actie onderneemt of in zeer beperkte mate communiceert door uit zichzelf mensen te contacten!!

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij heeft de klantenservice via de chat laten weten dat er op 5 mei enorm veel bestellingen waren en deze alsnog geleverd worden alleen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:07
Besteld met de mobiele link van gister, nog geen bevestiging ontvangen en dus naar gevraagd.

Niels van de Klantenservice vertelde mij dat:

Mijn bestelling is doorgekomen maar dat de bestellingen met de S6 niet correct uitgevoerd worden en dat de toestelprijs op 740 euro komt en niet gratis zoals de website deed voorkomen.

Wanneer ik vroeg of mijn order geannuleerd werd vertelde hij:

Je order wordt niet automatisch geannuleerd, ik raad je aan over 24-48 uur contact op te nemen met de klanten service, tegen die tijd kunnen we deze orders annuleren, we helpen je dan gelijk verder met een correcte bestelling. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
JS-NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:15:
Besteld met de mobiele link van gister, nog geen bevestiging ontvangen en dus naar gevraagd.

Mijn bestelling is doorgekomen maar dat de bestellingen met de S6 niet correct uitgevoerd worden en dat de toestelprijs op 740 euro komt en niet gratis zoals de website deed voorkomen.

Je order wordt niet automatisch geannuleerd, ik raad je aan over 24-48 uur contact op te nemen met de klanten service, tegen die tijd kunnen we deze orders annuleren, we helpen je dan gelijk verder met een correcte bestelling. :/
740 terwijl de adviesprijs 699 is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Zonder orderbevestiging is er toch geen order? Ik heb via de mobiele link een bestelling geplaatst en tot op heden geen bevestiging ontvangen (ik verwacht ook niet dat die nog gaat komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
I
zerocool82 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:18:
[...]

Zonder orderbevestiging is er toch geen order? Ik heb via de mobiele link een bestelling geplaatst en tot op heden geen bevestiging ontvangen (ik verwacht ook niet dat die nog gaat komen).
Dat dacht ik ook, maar mijn gegevens waren wel in het system geplaatst met de S6 Promo White, hij kon mij alleen geen odernummer geven...

Moet ik straks T-mobile ook nog gaan bellen om het te annuleren, ik hoef geen S6 voor €740 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 11-09 20:47
JS-NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:21:
I
[...]

Dat dacht ik ook, maar mijn gegevens waren wel in het system geplaatst met de S6 Promo White, hij kon mij alleen geen odernummer geven...

Moet ik straks T-mobile ook nog gaan bellen om het te annuleren, ik hoef geen S6 voor €740 |:(
Dus promo actie betekent bij Tmobile + 40 euro op de normale adviesprijs? Leuke actie zeg! Dat niet meer bedrijven dit doen is mij een raadsel...

Maar je hebt altijd binnen 2 weken recht je contract te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

JS-NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:21:
I
[...]

Kan mij niet voorstellen dat zij zomaar het contract mogen doorzetten met een totaal andere prijs dan waarvoor je het aangevraagd heb. Lijkt mij dat ze je op zijn minst daarover moeten informeren. Doen ze dat niet zal het nog wel een hoop gezeur gaan opleveren.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan annuleren ze de gratis toestellen en de dure niet? Typisch......

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Het verbaast me niet dat ze het abonnement van 1500 euro niet annuleren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
bAdmuTs schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:36:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat zij zomaar het contract mogen doorzetten met een totaal andere prijs dan waarvoor je het aangevraagd heb. Lijkt mij dat ze je op zijn minst daarover moeten informeren. Doen ze dat niet zal het nog wel een hoop gezeur gaan opleveren.
Lijkt mij ook, ik heb een abbonement voor €5,- per maand afgesloten met daarbij een S6 voor €0.
Heb gelukkig screenshots van mijn bestelling gemaakt.
Al met al, zijn ze lekker bezig bij T-mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordaaaaa
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 17:21
Nou na twee en een halve dag gewacht te hebben na mijn bevestigingsmailtje, toch maar de chat ingedoken. Kaneesha vertelde mij dat ik niet in het systeem te vinden was?? Toch raar als ik een bevestiging mail krijg met geachte (achternaam). Het is dus goed mis daar met het systeem haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Mij is zojuist verteld dat de bevestiging van mijn order vanavond of anders uiterlijk morgen komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Maxjj4 op 07-05-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Maxjj4 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:47:
Mij is zojuist verteld dat de bevestiging van mijn order vanavond, uiterlijk morgen komt.
Dat zeggen ze allemaal tot je het hebt over de s6 promo. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:48:
[...]

Dat zeggen ze allemaal tot je het hebt over de s6 promo. :Y)
Dan kost de S6 Promo je opeens €740 extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
JS-NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:01:
[...]

Dan kost de S6 Promo je opeens €740 extra ;)
De telefoon verkopen voor €740 mag blijkbaar wel en dat is geen prijsfout... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
Toch maar even de bankrekening in de gaten houden op automatische incasso's van T-Mobile :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
henri86 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:15:
Toch maar even de bankrekening in de gaten houden op automatische incasso's van T-Mobile :D
Ze kunnen toch geen geldaftrekken zonder de overeenkomt in de tweede mail. Toen ik bij belsimpel bestelde kreeg ik eerst een brief die je moest ondertekenen. En daarna kreeg je pas het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dill01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-08-2022

Hoe komen ze aan 740 euro. Als ik de s6 samenstel met 50 belmin staat er dat het toestel 644,95 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
Dill01 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Hoe komen ze aan 740 euro. Als ik de s6 samenstel met 50 belmin staat er dat het toestel 644,95 kost.
Ik zou het niet weten, misschien om er zo voor te zorgen dat ik zelf mijn abbonement gewoon opzeg. Of omdat de order toch al loopt (zonder orderbevestiging :? ) en ze er dus blijkbaar van alles mee kunnen doen, zonder ook maar één mail. Ik vindt het wel minder dat ze na 2 dagen nog geen algemeen bericht hebben verstuurd over de situatie en dat elke klantenservice medewerker een ander verhaal heeft. 1 ding weet ik wel, de S6 hoef ik niet voor die prijs en al helemaal niet voor de duidelijke service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
tweakerjunior schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:21:
[...]

Ze kunnen toch geen geldaftrekken zonder de overeenkomt in de tweede mail. Toen ik bij belsimpel bestelde kreeg ik eerst een brief die je moest ondertekenen. En daarna kreeg je pas het toestel.
Klopt, ze hebben nog geen handtekening. Deze kunnen ze op twee manieren verkrijgen, door je nog een tweede e-mail te laten bevestigen met het terusturen van een getekend contract of je ook voor je abonnement te laten tekenen als je het toestel ontvangt. T-Mobile werkt vaak met de tweede methode (de provider onafhankelijke online telecomwebsites werken vaak met de eerste methode).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik ben benieuwd naar de reactie van tmobile. Krijgen we die überhaupt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Laatst online: 05:53
In mijn visie zijn ze verplicht om te reageren. Al dan niet met een annulering waarin ze zich beroepen op de voorwaarden. Inmiddels zijn de twee dagen voorbij.
hoe zit het eigenlijk als ze helemaal niet reageren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zal op een of ander manier een reactie/2de mail moeten komen, dat wordt in de eerste mail al aangegeven. Iedereen die online besteld bij tmobile hoort in dat rijtje thuis, ongeacht promo of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Boomster schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:06:
In mijn visie zijn ze verplicht om te reageren. Al dan niet met een annulering waarin ze zich beroepen op de voorwaarden. Inmiddels zijn de twee dagen voorbij.
Dan kan je ze in gebreke stellen als ze niet leveren etc., eigenlijk niet veel anders dan als ze wel zouden reageren met een melding dat ze niet willen, al kort dat laatste het een en ander natuurlijk af (als iemand al duidelijk maakt dat hij niet wil, heeft aanmanen geen zin)

[ Voor 17% gewijzigd door begintmeta op 08-05-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Laatst online: 06-09 22:20
Boomster schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:06:
Dat is ook mijn visie, zonder reactie is de order niet geannuleerd. Eenzijdig opzeggen van overeenkomsten is niet wettelijk

Wel wettig (op basis van jurisprudentie: http://uitspraken.rechtsp...ECLI:NL:RBUTR:2012:BW5843) is een tegenvoorstel doen en indien die wordt afgewezen de overeenkomst opzeggen.

Aangezien de orders al verwijderd zijn is daar niet aan voldaan

oftewel de volgende stap wordt inderdaad schriftelijk in gebreke stellen. doe dit niet gelijk met een week al, geef T-Mobile nog even de tijd want te snel handelen werkt als het tot een zaak komt in je nadeel.

Adres is:

T-Mobile klantenservice bv
postbus 16272
2500 BG den haag

[ Voor 15% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Laatst online: 05:53
fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Dat is ook mijn visie, zonder reactie is de order niet geannuleerd. Eenzijdig opzeggen van overeenkomsten is niet wettelijk

Wel wettig (op basis van jurisprudentie: http://uitspraken.rechtsp...ECLI:NL:RBUTR:2012:BW5843) is een tegenvoorstel doen en indien die wordt afgewezen de overeenkomst opzeggen.

Aangezien de orders al verwijderd zijn is daar niet aan voldaan

oftewel de volgende stap wordt inderdaad schriftelijk in gebreke stellen. doe dit niet gelijk met een week al, geef T-Mobile nog even de tijd want te snel handelen werkt als het tot een zaak komt in je nadeel.
ik heb alleen maar gelezen op dit forum dat de orders zijn gecancelled. Ik wacht gewoon op een bericht van tmobile. Tot die tijd staat de order gewoon. Of toch niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Boomster schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:31:
[...]

ik heb alleen maar gelezen op dit forum dat de orders zijn gecancelled. Ik wacht gewoon op een bericht van tmobile. Tot die tijd staat de order gewoon. Of toch niet :?
wettelijk gezien wel ja aangezien ze zonder tegenvoorstel of terugkoppeling zijn gecanceld ook al komt die als nog, er zou binnen 2 dagen gereageerd worden, dat is niet gebeurt.

[ Voor 19% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Geen moralistische discussie. En ook geen kruistochten. Er zijn een paar posts weg van dergelijke pogingen.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 08-05-2015 10:16 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:05
Zojuist nogmaals even de chat gestart om eens te checken hoe het ervoor staat, jammer maar helaas:

Cees: De order die je hebt geplaatst op 5 mei is verwijderd. Deze actie heeft 2 uur live gestaan en was foutief. Het vervelende is dat wij de klanten hierover niet hebben geinformeerd en ik durf je niet te zeggen of dit alsnog gaat gebeuren. Hiervoor mijn excuses Richard. Wat ik kan doen is je doorzetten naar mijn collega om te kijken of er een ander aanbod voor je is.
Richard: Ah oke, ik heb eergister nog wel contact gehad met ***, die me aangaf dat de bestelling goed was doorgekomen
Cees: Ja, op dat moment wisten wij niet dat het ging om een fout. Dat is gister duidelijk geworden.
Richard: Ok
Richard: Maar ik hoef dus geen mail met annulering meer te verwachten van mijn bestelling?
Cees: Wij hadden alleen graag gezien dat dit bij de klanten bekend werd gemaakt middels een email.
Cees: Nee, inderdaad.
Richard: Ja precies, ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
als er echt geen reactie meer komt dan gaat het toch echt hierheen:
http://tweakers.net/shopreview/7620/t-mobile-shop/overzicht/

Niet leveren, fout, storing wat dan ook prima maar helemaal geen communicatie is wel erg extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
dat heb ik nagevraagd bij Hugo, hij had het over een officieel bericht.

bij navraag over via welke kanalen dat bericht is openbaar gemaakt bleek het helemaal niet openbaar gemaakt te zijn, maar blijkt het gewoon om een intern bericht te gaan.

Dat is dus niet officieel.
Hugo (Servicechat): at 11:01:31
Ik zie ook geen order staan. Ging het om een bestelling van een Galaxy S6 voor een
onrealistisch lage prijs?
Frank: at 11:03:33
nee het ging om een galaxy s6 promo voor 0 euro met een abonnement van 5 euro per maand
Hugo (Servicechat): at 11:05:10
Dat bedoel ik, dan zou je over 1 jaar ongeveer €80 betalen voor een toestel wat los meer dan
€600 kost.
Hugo (Servicechat): at 11:05:18
Dit is een prijsfout geweest in de webshop.
Frank: at 11:05:35
dat is niet naar mij terug gekoppeld
[break - ontwijkend]
Frank: at 11:11:14
T-Mobile probeert gewoon een doofpot ervan te maken
Hugo (Servicechat): at 11:11:23
Zo kan je het zien, maar zo zie ik het niet. Het officiële bericht is dat de leveringen niet
geleverd zullen worden vanwege de schrijffout in de prijs.
Frank: at 11:11:39
dat bericht is niet bij mij bekend
Frank: at 11:11:50
via welke kanalen is dat naar buiten gebracht?
[break, ontwijkend]
Hugo (Servicechat): at 11:12:17
Ik heb het over een intern bericht, [break, heel verhaal]
Frank: at 11:12:24
ah intern bericht
Frank: at 11:12:31
dat is geen officieel bericht
Hugo (Servicechat): at 11:12:31
Het zou mooi geweest zijn als je hiervan op de hoogte gesteld was, dat ben ik met je eens.
Frank: at 11:12:52
dacht dat je op een persbericht doelde
Frank: at 11:13:04
interne communicatie = niet officieel
Frank: at 11:13:43
maar ik weet genoeg, bedankt.
Hugo (Servicechat): at 11:13:55
Graag gedaan, Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
sambalbaj schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:27:
als er echt geen reactie meer komt dan gaat het toch echt hierheen:
http://tweakers.net/shopreview/7620/t-mobile-shop/overzicht/

Niet leveren, fout, storing wat dan ook prima maar helemaal geen communicatie is wel erg extreem.
http://tweakers.net/merk/1506/t-mobile/reviews/ bedoel je neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Achteraf hebben ze de boel vrij snel dicht getimmerd...en een mailtje over een annulering is dan erg moeilijk...pfff...nah ja het waren weer een paar spannende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
Ook ik heb maar weer contact opgenomen, ik sprak nu Hugo.

In tegenstelling tot zijn collega die ik gister sprak (En die mij vertelde dat het gewoon door ging en dat ik €740 moest betalen voor de S6 8)7), vertelde hij inderdaad dat de orders worden geannuleerd.
quote: Hugo van Klantenservice
Een order kan om meerdere redenen niet worden doorgevoerd en derhalve geannuleerd worden. Hier volgt dan geen e-mail over. Dit is een uitzonderlijke situatie, maar ik weet niet of hier nog een mailing over uitgaat. Tot zover is dit niet bij ons bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Ik heb zojuist bericht gekregen van Advocaten.nl met de volgende reactie:
Geachte heer,

Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten
De Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten is een onafhankelijke commissie en behandelt geschillen die met internet te maken hebben. De Geschillencommunicatie Elektronische Communicatiediensten raadt u aan om goed haar website te bekijken om te bepalen of uw geschil binnen het werkgebied van de Geschillencommissie valt.

U moet wel eerst zelf geprobeerd hebben om met uw ondernemer tot een oplossing te komen. Hierna kunt u het geschil bij de Geschillencommissie indienen. U heeft voor de procedure geen advocaat nodig.
Klik hier voor meer informatie over de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

Het klachtengeld bedraagt 50 euro. Daarnaast maakt u wellicht portokosten en reiskosten voor het bijwonen van de zitting. De ondernemer moet u het klachtengeld (deels) vergoeden indien u (deels) in het gelijk wordt gesteld. Schakelt u rechtshulp in, dan komen de kosten daarvan voor eigen rekening. Als het geschil door de Geschillencommissie kan worden behandeld, dan moet u 50% van het openstaande bedrag van de rekening(en) van de ondernemer die u nog niet of niet helemaal heeft betaald, aan de Geschillencommissie overmaken.
Meer informatie over deze depotstorting leest u op de website van de
Geschillencommissie.

Het bedrijf moet geregistreerd zijn bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten. De commissie behandelt geen conflicten als aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, als hij failliet is verklaard of feitelijk met het bedrijf gestopt is. Voor meer voorwaarden, kunt u op de website van de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten kijken.

De gemiddelde behandeling van een conflict duurt op dit moment ongeveer 5,5 maand. Bekijk hier enkele uitspraken van de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

--
Met vriendelijke groet,
Mr J. ***
Dus dit kunnen wij hiertegen doen, met zn alle naar de geschillencommissie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Maar maken we wel kans als we met z'n alle naar de geschillencommisie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Waar ik me echt over op zou kunnen winden is: Hoe moeilijk is het om communicatie er uit te doen naar de klanten die besteld hebben. Maak een mooit verhaal: We hebben een fout gemaakt, excuses, mocht je toch nog van onze fantastische diensten gebruik willen maken, dan kunnen we je belonen met kosteloos een berdubbeling van je databundel over de looptijd van het abonnement. Effectief kost ze dit geen bal (zo wordt de korting op het toestel niet goedkoper),de dienst hebben ze toch al draaien en de damage control op negatieve berichten is gedaan. Iedereen kan begrip op brengen voor een menselijke fout, en een coulance korting is positief. Die paar zuurpruimen die het hogerop gaan zoeken, hebben toch weinig invloed op de grote massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Ik dacht dat iemand in de vorige post contact op had genomen met advocaten.nl?

EDIT: Sorry, ik heb compleet over de inhoud van je post heen gelezen. 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Maxjj4 op 08-05-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:59:
Ik dacht dat iemand in de vorige post contact op had genomen met advocaten.nl?
Offtopic: Ik ben inderdaad naar advocaten.nl in het oude topic gegaan. En bij deze het antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakIThard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01-2016
begintmeta schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:58:
[...]

Zo'n validatiesysteem wat eerder in het proces inzetten lijkt me beter, dan wordt in eerste instantie al geen 'frauduleus aanbod' gedaan.
Je hebt gelijk dat je eerder in het proces een validatie moet doen.
Deze validatie zal ook zeker gedaan worden.
Maar om een geautomatiseerde validatie te doen, zou dat betekenen dat je in een webshop een validatie systeem moet gaan bouwen.
In dat geval zou iedere webshop zo traag worden dat geen enkele klant meer online wil bestellen.
Of de processor en geheugen kracht van je systeem moet zo groot zijn dat deze berekeningen een minimale impact op je shop hebben. Wat weer een aanzienlijk prijskaartje met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
ik zou het liever individueel doen en niet gezamenlijk.
volgens mij kan dat niet eens namelijk

maar het is niet zo simpel als vermeld.

http://www.degeschillencommissie.nl/

alvorens je naar de geschillen commisie kan moet je eerst je klacht kenbaar maken aan T-Mobile
Dus schrijven naar de klantenservice is stap 1 !

Adres is:

T-Mobile klantenservice bv
postbus 16272
2500 BG den haag
Voordat u een klacht indient
Voordat u de klacht bij De Geschillencommissie kunt indienen, klaagt u eerst schriftelijk bij de ondernemer. De ondernemer heeft dan 4 weken de tijd om op uw klacht te reageren. Krijgt u geen antwoord, of bent u niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u uw klacht indienen bij De Geschillencommissie.
Stap 2 is de geschillen commissie

en nee ik ga geen standaard brief op stellen. standaard brieven kennen standaard antwoorden. oftewel iedereen lekker zelf typen

[ Voor 14% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is misschien handig om gelijke zaken uit het verleden na te gaan. Ik hoor wel vaker over dit soort fouten (hier op Tweakers) waarbij de verkoper volgens de wet de aankoop mag annuleren.

PS. misschien zou je op de website terug kunnen vinden dat prijzen onder voorbehoud zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 08-05-2015 12:11 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:08:
Het is misschien handig om gelijke zaken uit het verleden na te gaan. Ik hoor wel vaker over dit soort fouten (hier op Tweakers) waarbij de verkoper volgens de wet de aankoop mag annuleren.

PS. misschien zou je op de website terug kunnen vinden dat prijzen onder voorbehoud zijn.
Dit is wat ik heb gevonden betreft de prijzen.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/jaig6v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Daar staat bij dat T-Mobile de bestelling met foutief weergegeven prijs hoeft uit te voeren.
Wat daar staat is uiteraard niet de wet, maar ik denk dat de wet T-Mobile in het gelijk zal stellen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:40:
Daar staat bij dat T-Mobile de bestelling met foutief weergegeven prijs hoeft uit te voeren.
Wat daar staat is uiteraard niet de wet, maar ik denk dat de wet T-Mobile in het gelijk zal stellen.
Zo wordt het welles-nietes. Probeer in ieder geval te zeggen waarom je dat denkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Maxjj4 op 08-05-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Zo kan iedereen wel wat roepen. Probeer in ieder geval te zeggen waarom je dat denkt.
Dat wil ik wel gaan zoeken. Ik had het idee dat dit topic net nieuw was gezien de reacties. Hier op Tweakers komen vaker prijsfouten van webshops voorbij en die hoefden niet uitgevoerd gevoerd te worden, en zijn geannuleerd. Althans, ik heb nog niet meegemaakt dat zij verplicht zijn te leveren na een overduidelijke prijsfout

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Inderdaad, een algemene voorwaarde gaat niet boven de Nederlandse wet uit als die anders stelt.

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html

Zie https://www.thuiswinkel.o...wetgeving-koop-op-afstand voor een duidelijke uitleg bij koop op afstand

Waar T-Mobile vermoedelijk de fout op in gaat is de informatieplicht.

[ Voor 73% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Misschien is dit een begin:
Artikel 6:217 BW (Nederland) stelt: ‘Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan’ Dit betekent dat verkoper en koper beiden de bedoeling moeten hebben de koop te willen sluiten. De uitgewisselde documenten als koopopdracht en bevestigingsmails (juridisch: wilsverklaring) zijn daarbij een vastlegging van de daadwerkelijke wil (juridisch: de wil) om de verkoop tot stand te brengen.
Bron

De situatie bij T-Mobile zou gezien kunnen worden als oneigenlijke dwaling

(vervolg van hierboven)
Wat nog wel meespeelt is dat de klant conform artikel Artikel 3:35 BW (juridisch: goeder trouw) toch recht heeft op levering als hij in redelijkheid kon vermoeden dat het een foutieve aanbieding betrof. Met 99 euro was dat voor het geval van Otto overduidelijk.
Daarbij wordt aangegeven dat de algemene voorwaarden wel gebruikt kunnen worden om mee in te dekken.

Ook kun je jurisprudentie raadplegen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:56:

[...]
Bron

(vervolg van hierboven)

[...]

Daarbij wordt aangegeven dat de algemene voorwaarden wel gebruikt kunnen worden om mee in te dekken.

Maar je heb geen bevestigingsmail je heb een "je bestelling is aankomen je krijg over 2 dagen een andere mail" mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
het verschil met de Otto zaak is hier dat er niet is gecommuniceerd, en daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
garriej schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Maar je heb geen bevestigingsmail je heb een "je bestelling is aankomen je krijg over 2 dagen een andere mail" mail.
dat is wel een bevestigingsmail, de bestelling is aangekomen en wordt verwerkt binnen 2 dagen krijg je een andere mail met daar in de verdere procedure.

[ Voor 4% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:59:
[...]

dat is wel een bevestigingsmail, de bestelling is aangekomen en wordt verwerkt binnen 2 dagen krijg je een andere mail.
Ja, een bevestiging dat ze je bestelling binnen hebben. Dit wordt in de rechtzaal echt niet gezien als wilsverklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
nee het aanbod op de website is al een wilsverklaring. als ze het niet hadden gewild had de aanbieding er niet gestaan. het woord promo hier in is een aanleiding waardoor de onderzoeksplicht niet van toepassing is.

[ Voor 59% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:56:

[...]
Bron

(vervolg van hierboven)

[...]

Nee, je zegt het zelf: het staat in de wet. Algemene voorwaarden staan nooit boven de wet.

Wat belangrijk en anders is in deze situatie is het woordje 'promo'. Dit is (juridisch)erg belangrijk aangezien het geïnterpreteerd kan worden als promo = een speciale actie. En dat maakt het verhaal weer heel anders. Zonder dit woordje was het precies hetzelfde als bij de Otto.

Edit: Daarnaast ga je een koop aan zodra je op bestellen hebt gedrukt. Dat er in de bevestigingsmail niet veel staat maakt niet uit, de koop is gesloten en bindend. De bevestigingsmail kan eerder als nalatigheid van Tmobile worden gezien, zeker omdat er daarna nooit iets is ontvangen of bericht is gekomen op welke manier ook van Tmobile. Ze proberen zich in te dekken met allerlei voorwaarden en zo'n soort bevestigingsmail. Het is allemaal een truc om consumenten af te schrikken stappen te ondernemen.

[ Voor 20% gewijzigd door hrichard op 08-05-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:01:
nee het aanbod op de website is al een wilsverklaring.
Bij de Otto stonden de prijzen uiteraard ook op de website. Dat er aanbod getoond wordt betekend niet dat een verkoper wil heeft om over te gaan tot verkoop.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
hrichard schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Nee, je zegt het zelf: het staat in de wet. Algemene voorwaarden staan nooit boven de wet.

Wat belangrijk en anders is in deze situatie is het woordje 'promo'. Dit is (juridisch)erg belangrijk aangezien het geïnterpreteerd kan worden als promo = een speciale actie. En dat maakt het verhaal weer heel anders. Zonder dit woordje was het precies hetzelfde als bij de Otto.

Edit: Daarnaast ga je een koop aan zodra je op bestellen hebt gedrukt. Dat er in de bevestigingsmail niet veel staat maakt niet uit, de koop is gesloten en bindend. De bevestigingsmail kan eerder als nalatigheid van Tmobile worden gezien, zeker omdat er daarna nooit iets is ontvangen of bericht is gekomen op welke manier ook van Tmobile. Ze proberen zich in te dekken met allerlei voorwaarden en zo'n soort bevestigingsmail. Het is allemaal een truc om consumenten af te schrikken stappen te ondernemen.
Dit klinkt uiteraard prima, maar dan zal ook jij via wetgeving aan moeten tonen dat een dergelijk geautomatiseerd systeem betekend dat dat soort fouten bindend zijn voor de verkopende partij. Volgens mij hebben alle webshops zo ongeveer een dergelijk systeem. Persoonlijk zou ik jurisprudentie raadplegen. Daar kun je de motivaties van beide partijen waarschijnlijk in terug vinden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
Wat kun je nu doen? Het enige wat je kunt doen is een schriftelijke klacht indienen, 4 weken wachten en vervolgens het bedrijf in gebreke stellen mochten zij niets laten horen of jou niet tevreden stellen. Dan kun je met die documenten naar de geschillencommissie.

Die doet vervolgens uitspraak waar de verkoper zich doorgaans aan houdt, Tmobile is ook aangesloten bij deze commissie.

Houden ze zich daar niet aan (als de uitspraak in jouw voordeel is), dan kun je naar de rechter stappen als je dat wilt.

Offtopic: zucht altijd die betweterij hier zonder enige onderbouwing.

[ Voor 8% gewijzigd door hrichard op 08-05-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Bij de Otto stonden de prijzen uiteraard ook op de website. Dat er aanbod getoond wordt betekend niet dat een verkoper wil heeft om over te gaan tot verkoop.
nogmaals het verschil met de Otto zaak is dat er door T-Mobile niet is gecommuniceerd, en door Otto destijds wel.
Als T-Mobile een alternatieve aanbieding had gedaan had die vlieger wel op gegaan, het gaat dus echt om de informatieplicht hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Het heeft allemaal ook wel wat raakvlakken met onder andere de in begintmeta in "Mooie aanbieding van 4launch. Ze weigeren echter te leveren." gelinkte topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 21:34
Ik denk dat de promolink alleen bedoeld was voor een select aantal groepje mensen zoals reviewers en testers (aka mensen die een beetje invloed hebben op andere mensen)? Hoewel, het niet handig is om geen enkele controlemiddel in te bouwen zoals een unieke code....

Vier personen hebben het waarschijnlijk verzaakt en de link publiekelijk gedeeld bij AW, waarbij dus een een sneeuwbaleffect is opgetreden. Dan heb je een beetje hetzelfde verhaal als Alternate en Tweakers, waarbij oorspronkelijk alleen een select aantal groepje mensen van de aanbieding gebruik mag kan maken. Daarbij een vleugje Teufel over de wilsverklaring van de verkoper.

Dus eigenlijk moet je het bericht van die 4 mensen hebben om te kijken wat de intentie was voor de promolink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Dat wil ik wel gaan zoeken. Ik had het idee dat dit topic net nieuw was gezien de reacties. Hier op Tweakers komen vaker prijsfouten van webshops voorbij en die hoefden niet uitgevoerd gevoerd te worden, en zijn geannuleerd. Althans, ik heb nog niet meegemaakt dat zij verplicht zijn te leveren na een overduidelijke prijsfout
Ik wel. :) Link: Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Zojuist met Niels van de t-mobile gesproken.
Hij heeft mij verteld dat alle bestellingen in het systeem staan maar niet worden geleverd. Hiervan zullen wij in de loop van de dagen nog bericht over krijgen. Hou de mail in de gaten zei niels me ;)

Heb ook gevraagd voor een eventuele vergoeding maar hier gaf hij geen antwoord op...
Overigens waarom mensen zoveel verschillende info kregen de afgelopen dagen was omdat niet iedereen op de hoogte was gebracht hierover :F

Meer info kon ik niet uit hem krijgen, vond het maar een waardeloos iemand om mee te praten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
k---evi-n schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:17:
Hij heeft mij verteld dat alle bestellingen in het systeem staan maar niet worden geleverd. Hiervan zullen wij in de loop van de dagen nog bericht over krijgen. Hou de mail in de gaten zei niels me ;)

Heb ook gevraagd voor een eventuele vergoeding maar hier gaf hij geen antwoord op...
Overigens waarom mensen zoveel verschillende info kregen de afgelopen dagen was omdat niet iedereen op de hoogte was gebracht hierover :F

Meer info kon ik niet uit hem krijgen, vond het maar een waardeloos iemand om mee te praten 8)7
Eerst was het binnen 48 uur, toen "vandaag of morgen" (gisteren of vandaag) en nu de komende dagen. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Eerst was het binnen 48 uur, toen "vandaag of morgen" (gisteren of vandaag) en nu de komende dagen. Dus...
Offtopic:als ik morgen of maandag niks gehoord heb gaat er weer een chat naartoe want dan wil ik wel meer weten van dit hele gebeuren want dan mogen ze toch half t-mobile ontslaan daar ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
k---evi-n schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:17:

Wel grappig, Niels (waarschijnlijk de zelfde?) vertelde mij gister dus anders, dat het wel geleverd zou worden en de S6 dus €740 zou kosten. Blijkbaar is hij nu dus wel op de hoogte..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
hrichard schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:08:
Wat kun je nu doen? Het enige wat je kunt doen is een schriftelijke klacht indienen, 4 weken wachten en vervolgens het bedrijf in gebreke stellen mochten zij niets laten horen of jou niet tevreden stellen. Dan kun je met die documenten naar de geschillencommissie.

Die doet vervolgens uitspraak waar de verkoper zich doorgaans aan houdt, Tmobile is ook aangesloten bij deze commissie.

Houden ze zich daar niet aan (als de uitspraak in jouw voordeel is), dan kun je naar de rechter stappen als je dat wilt.

Offtopic: zucht altijd die betweterij hier zonder enige onderbouwing.
Volgens mij onderbouw ik mezelf met wetgeving. Dat zou jij volgens mij ook kunnen doen, want ik lees vooral zelf bedachte motivaties en de volgorde richting een eventuele rechtszaak. Het gaat er mij om dat het tot nadenken zet om zo tot motivaties (wettelijk en jurisprudentie) te komen om daarmee je gelijk te halen. Het makkelijkste is dus om op zoek te gaan naar rechterlijke uitspraken. Bepaalde motivaties kun je direct in de klachtenbrief aanhalen (al weet ik niet wat een advocaat zou aanbevelen).
Top! Het topic telt wel 160 pagina's. Ik zie wel dat de fout daar minder duidelijk was dan in dit geval. 2 extra ssd's bij de laptop voor € 100,- meer. Zijn zij zelf akkoord gegaan of heb je hier meer voor moeten doen dan een vriendelijk mailtje te typen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Grote verschil daarin, was dat er zwart op wit bevestigd was dat die prijs klopte :)
Luxicon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:28:
Zijn zij zelf akkoord gegaan of heb je hier meer voor moeten doen dan een vriendelijk mailtje te typen?
Dell was in den beginne ook afkeurend en 'foutje', maar ze leverden na wat rompslomp toch wel.

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 08-05-2015 13:33 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Staan in deze case niet de onderstaande twee punten gelijk aan de Dell zaak?
1. Promo is gelijk aan Speciale Aanbieding;
2. Door de chat is bevestigd dat de prijzen zoals op de website staan kloppen en dat de bestelling verwerkt wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 08-05-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Jumpman schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:39:
Staan in deze case niet de onderstaande twee punten gelijk aan de Dell zaak?
1. Promo is gelijk aan Speciale Aanbieding;
2. Door de chat is bevestigd dat alle prijzen zoals op de website staan kloppen en dat de bestelling verwerkt wordt.
Leeghoofd21 in "[Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile"

Heb je daar toevallig het verslag van opgeslagen Leeghoofd21?

Armend123 in "[Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile"
en jij ook Armend123

[ Voor 10% gewijzigd door fvdberg op 08-05-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thund3r|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 14:44
Ik heb net ook even opgebeld met t-mobile op 0800-7123. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg kon mij vertellen dat mijn bestelling van dinsdag geannuleerd was op woensdag, maar kon niet zien waarom dit gedaan was en waarom ik hier geen bericht van heb gekregen. Ook was het niet mogelijk om de annulering ongedaan te maken. Daarom werd ik doorverbonden met de afdeling verkoop. Ik heb verteld dat ik graag het abonnement van mijn originele bestelling wilde hebben met de Samsung Galaxy S6. Maar zoals ik al vermoedde, was dat niet mogelijk :/ . De prijzen waren door een "systeemfout" verkeerd op de site gezet en daarom was mijn bestelling geannuleerd en was het niet mogelijk om deze opnieuw te bestellen. Als ik bezwaar wilde maken moest dat maar schiftelijk naar hun postbus adres.

Voor een bedrijf als t-mobile vind ik het vooral slecht dat ze niet goed communiceren over deze fout. Ik kan begrijpen dat waar mensen werken er fouten worden gemaakt en dat het per ongeluk mogelijk kan zijn dat er verkeerde prijzen op de site staan. Maar het moet toch wel mogelijk zijn om binnen drie dagen de klanten hierover te informeren? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even een nette mail te sturen naar iedereen die de promo actie besteld heeft om excuses aan te bieden en duidelijkheid te scheppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiel93
  • Laatst online: 11-09 13:45
Net nogmaals met een medewerker van tmobile gechat. Gisteren werd mij verteld dat ik nog 740 euro moest bij betalen. Vandaag is de bestelling in een keer geannuleerd. De medewerker vertelde me dat geen enkele bestelling gelukt is. Alle bestellingen zijn geannuleerd.

Daarnaast nog gevraagd of deze actie een fout was of gericht was aan kleine groep. Het ging om een fout.

Duidelijkheid over een mail waarin staat vermeld dat de bestelling geannuleerd is kom ze mij niet geven. Ze had geen idee waarom ik die niet ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Ik zie veel raakvlakken. Ook het verschil ik prijs is redelijk gelijk.

EDIT: Onee, het verschil was in die case veel groter? (€2360-€1100)

[ Voor 11% gewijzigd door Maxjj4 op 08-05-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Da's wel redelijk preken voor eigen parochie.
Hoewel ook daar er een aanzienlijk absoluut verschil was, relatief, in % is het een heel ander verhaal, was de prijs van de laptop niet significant anders, maar was het grote verschil dat er 2 ssd's bijgeleverd werden voor niks. Voor dat type product en de verkoop ervan zou je kunnen beredeneren dat dat niet een overduidelijke fout betrof, temeer daar de aanbieding door de klantenservice zwart op wit bevestigd is.

Dat is hier in minder sterke mate het geval en voor deze aanbieding is het verschil beduidend groter. Een consument kan in alle redelijkheid niet verwachten een nieuw product als de S6 waar dan ook voor deze prijs te ontvangen.

Laten we dat in basis accepteren. Echter, voor zover ik weet, bestaat mijn bestelling nog gewoon. Ik heb geen contact met Tmobile gehad en 0,0 communicatie vanuit Tmobile gezien dat het anders zou zijn. Dat is op zijn zachtst gezegd niet fatsoenlijk te noemen en daar zal toch echt wat mee gedaan moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Nog groter, de laptop heeft mij € 930,92 gekost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Jumpman schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Nog groter, de laptop heeft mij € 930,92 gekost. ;)
Het verlies van Dell is veel groter (per laptop) dan dat van tmobile ( als ze leveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
paulus_01 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:24:
...Een consument kan in alle redelijkheid niet verwachten ...
Precies, daar gaat het om, wat kan de koper verwachten en in hoeverre komt dat overeen met de wilsuiting.
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:46:
[...]

Het verlies van Dell is veel groter (per laptop) dan dat van tmobile ( als ze leveren).
Dat is in beginsel niet relevant voor de vraag of men de koop kan ontbinden. Zie ook de link in begintmeta in "Ibood: Namaak product geleverd"

[ Voor 40% gewijzigd door begintmeta op 08-05-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

begintmeta schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Precies, daar gaat het om, wat kan de koper verwachten en in hoeverre komt dat overeen met de wilsuiting.

[...]

Dat is in beginsel niet relevant voor de vraag of men de koop kan ontbinden. Zie ook de link in begintmeta in "Ibood: Namaak product geleverd"
Ik neem eerder aan dat je Verwijderd in "Ibood: Namaak product geleverd" bedoelt. :)

Laat maar, door slechte anchor-tags dacht ik dat je de post eronder bedoelde. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 08-05-2015 15:00 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Tja, als je geen Youp van het Hek heet heeft T Mobile schijt aan je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Medione1210 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:45:
[...]

Tja, als je geen Youp van het Hek heet heeft T Mobile schijt aan je :)
Wie is Youp als ik het mag vragen :P Werkt hij bij tmobile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
ik ben ooit letterlijk op het kantoor in Den Haag binnen gelopen zonder afspraak, en heb gevraagd naar de directeur ivm dekkingsproblemen,

Maar toen ik een uurtje op het bankje in de gang zat heeft de beveiliging me er toch maar uit gezet omdat ik aangaf niet weg te gaan voor meneer wel tijd voor me had.

Ik kreeg niet eens een kopje koffie tijdens het wachten. flauw he?
Vreemd genoeg was het daarna wel opeens redelijk snel geregeld.

Ik kom er dagelijks langs, dus ik wil best wel weer eens een dagje vanaf die bank daar gaan thuiswerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:51:
ik ben ooit letterlijk op het kantoor in Den Haag binnen gelopen zonder afspraak, en heb gevraagd naar de directeur ivm dekkingsproblemen,

Maar toen ik een uurtje op het bankje in de gang zat heeft de beveiliging me er toch maar uit gezet omdat ik aangaf niet weg te gaan voor meneer wel tijd voor me had.

Ik kreeg niet eens een kopje koffie tijdens het wachten. flauw he?
Vreemd genoeg was het daarna wel opeens redelijk snel geregeld.

Ik kom er dagelijks langs, dus ik wil best wel weer eens een dagje vanaf die bank daar gaan thuiswerken...
T mobile is wel gevoelig voor media, dus neem een tv ploeg mee? Zag pas een stukje op, geloof ik, Kassa waar een vrouw ook aan het lijntje werd gehouden tot ze met een tv ploeg kwam opdagen. Toen kon het allemaal ineens wel geregeld worden.

Edit: fragment toegevoegd http://www.npo.nl/kassa/2...01372828/POMS_VARA_794982

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 08-05-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Medione1210 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:54:
[...]

T mobile is wel gevoelig voor media, dus neem een tv ploeg mee? Zag pas een stukje op, geloof ik, Kassa waar een vrouw ook aan het lijntje werd gehouden tot ze met een tv plog kwam opdagen. Toen kon het allemaal ineens wel geregeld worden.
Ik denk dat het wel leuk gaat worden als stuktv komt. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat het wel leuk gaat worden als stuktv komt. :P :+
Ik weet niet of we er dan iets mee opschieten, T-Mobile wordt er in ieder gaval alleen niet vrolijker van :') .
Maar misschien inderdaad Kassa of Radar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
JS-NL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:04:
[...]

Ik weet niet of we er dan iets mee opschieten, T-Mobile wordt er in ieder gaval alleen niet vrolijker van :') .
Maar misschien inderdaad Kassa of Radar?
Ik denk dat kassa en Radar on wel iets kunnen betekenen, want zij zijn vaak bezig met problemen.. Stuktv mag ze lekker pranken :+

[ Voor 7% gewijzigd door tweakerjunior op 08-05-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:32
Hmmm vreemd, dinsdag 13:40 bestelling geplaatst, mail gekregen met:
"Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken.
Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie".

Inmiddels nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Het Fantoom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:10:
Hmmm vreemd, dinsdag 13:40 bestelling geplaatst, mail gekregen met:
"Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken.
Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie".

Inmiddels nog steeds niks ontvangen.
Niemand heeft nog de tweede mail gekregen. We wachten allemaal op een reactie van tmobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hebben jullie wel een getweet naar T-mobile webcare?

https://twitter.com/tmobile_webcare

Daar reageren ze een stuk sneller en het staat ook nog op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Rockvee2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:33:
En nu? Iets wijzer geworden?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Rockvee2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:33:
Hebben jullie wel een getweet naar T-mobile webcare?

https://twitter.com/tmobile_webcare

Er werd verteld dat het toestel niet voor de 80 euro geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Sorry dubbelpost 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door tweakerjunior op 08-05-2015 16:35 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de openingspost voor wat wel en niet de bedoeling is in dit topic