Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:34:
[...]

Er werd verteld dat het toestel niet voor de 80 euro geleverd gaat worden.
joh :+
verbaasd iemand zich hier nu om? Net alsof er 10+ tweakers t van t mobile gaan winnen :P mensen vergeet dit nou en laat t topic sluiten :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
paulus_01 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:24:
[...]

Da's wel redelijk preken voor eigen parochie.
Hoewel ook daar er een aanzienlijk absoluut verschil was, relatief, in % is het een heel ander verhaal, was de prijs van de laptop niet significant anders, maar was het grote verschil dat er 2 ssd's bijgeleverd werden voor niks. Voor dat type product en de verkoop ervan zou je kunnen beredeneren dat dat niet een overduidelijke fout betrof, temeer daar de aanbieding door de klantenservice zwart op wit bevestigd is.

Dat is hier in minder sterke mate het geval en voor deze aanbieding is het verschil beduidend groter. Een consument kan in alle redelijkheid niet verwachten een nieuw product als de S6 waar dan ook voor deze prijs te ontvangen.

Laten we dat in basis accepteren. Echter, voor zover ik weet, bestaat mijn bestelling nog gewoon. Ik heb geen contact met Tmobile gehad en 0,0 communicatie vanuit Tmobile gezien dat het anders zou zijn. Dat is op zijn zachtst gezegd niet fatsoenlijk te noemen en daar zal toch echt wat mee gedaan moeten worden.
Als dat geen overduidelijke fout was, is dit er ook geen. Ook bij deze actie is het volgens de comments meerdere keren bevestigd. Daarnaast was het prijsverschil in die case zelfs nog veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:05
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Als dat geen overduidelijke fout was, is dit er ook geen. Ook bij deze actie is het volgens de comments meerdere keren bevestigd. Daarnaast was het prijsverschil in die case zelfs nog veel hoger.
volgens mij is het enige wat "bevestigd" is, dat de tweede mail "binnen 24 uur zou komen" eergister. echter is gister de fout echt bekend geworden en hebben ze alles geannuleerd. was alleen handig geweest als T-Mobile alle medewerkers hiervan op de hoogte hadden gebracht, EN alle (potentiele) klanten ook..

Maar echt een bevestiging dat er voor 0 euro een S6 geleverd gaat worden heb ik niet zo concreet voorbij zien komen volgens mij? kan het bericht gemist hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Leeghoofd21 in "[Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile"
"Je kan vandaag nog de bevestigingsmail ontvangen en dan morgen de mail van de koerier"

[ Voor 17% gewijzigd door Maxjj4 op 08-05-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb inmiddels dit al zeker 3 keer meegemaakt. 1 maal met Dixons, een iPad, een keer met Neckermann voor een Xone en als laatste bij Bart Smit ook voor een Xone, bij allen nooit levering ontvangen. En dan ging het over bedragen die stukken kleiner waren, ook in verhouding.
Kans is zeer klein dat je iets gaat krijgen.
Nergen ooit iets geleverd gekregen, daarom ook maar besloten niet meer bij die bedrijven te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door harrytasker op 08-05-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:07
Zojuist mail van T-mobile:

Beste heer/mevrouw,

U heeft afgelopen dinsdag 5 mei tussen 12:45 en 15:15 uur een aanvraag voor een bestelling gedaan op onze website voor een Samsung Galaxy S6 in combinatie met een Basis Sim abonnement.
We hebben u een bevestiging van ontvangst van de aanvraag per e-mail gestuurd. Wij moeten helaas uw aanvraag voor deze bestelling afwijzen.

De reden hiervoor is dat dit aanbod door een fout helaas met een verkeerde (toestel)prijs via de website beschikbaar was.
De specifieke webpagina met dit onjuiste aanbod was uitsluitend via een aantal andere websites te bereiken en niet via onze eigen homepage.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Beste heer/mevrouw,

U heeft afgelopen dinsdag 5 mei tussen 12:45 en 15:15 uur een aanvraag voor een bestelling gedaan op onze website voor een Samsung Galaxy S6 in combinatie met een Basis Sim abonnement.
We hebben u een bevestiging van ontvangst van de aanvraag per e-mail gestuurd. Wij moeten helaas uw aanvraag voor deze bestelling afwijzen.

De reden hiervoor is dat dit aanbod door een fout helaas met een verkeerde (toestel)prijs via de website beschikbaar was.
De specifieke webpagina met dit onjuiste aanbod was uitsluitend via een aantal andere websites te bereiken en niet via onze eigen homepage.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands BV

Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag
http://www.t-mobile.nl
http://www.facebook.com/tmobilenl
https://twitter.com/TMobile_NL

Life is for sharing.

********************************************************************************

N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer

This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer

********************************************************************************

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dill01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-08-2022
T-Mobile heeft van zich laten horen.

"Beste heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands BV

Waldorpstraat 60

2521 CC Den Haag

http://www.t-mobile.nl

http://www.facebook.com/tmobilenl

https://twitter.com/TMobile_NL"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Nu nog wachten op de annulering van 6 mei, waarvan ik het ordernummer heb.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 21:29
...U heeft afgelopen dinsdag 5 mei tussen 12:45 en 15:15 uur een aanvraag...
Ik heb mijn aanvraag juist 6 mei (mobiel) gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Jammer :'( .
Nu wachten op de mail van de bestelling van 6 mei.

[ Voor 66% gewijzigd door tweakerjunior op 08-05-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
Mr. Jummy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:07:
Nu nog wachten op de annulering van 6 mei, waarvan ik het ordernummer heb.
Ik heb 6 mei besteld en de mail zojuist ontvangen met 5 mei als datum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ah, een Teufel excuus dat de pagina niet via de normale manier te vinden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dan ben ik heel benieuwd welke websites deze telefoon wel gratis krijgen bij een abonnement van €5 per maand :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
"De specifieke webpagina met dit onjuiste aanbod was uitsluitend via een aantal andere websites te bereiken en niet via onze eigen homepage."
Dit lijkt erop dat ze dus wel degelijk dit toestel voor €0 gaan verkopen, maar zoals ik al eerder aangaf, alleen voor een select gezelschap..

Als je niet wil dat dit openbaar wordt, regel dan een beveiliging of iets dergelijks om dit soort problemen te voorkomen.. de prijs is dan dus helemaal niet onjuist, alleen wij mogen er geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Richard89 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:12:
[...]

Dit lijkt erop dat ze dus wel degelijk dit toestel voor €0 gaan verkopen, maar zoals ik al eerder aangaf, alleen voor een select gezelschap..

Als je niet wil dat dit openbaar wordt, regel dan een beveiliging of iets dergelijks om dit soort problemen te voorkomen.. de prijs is dan dus helemaal niet onjuist, alleen wij mogen er geen gebruik van maken.
Prijsdiscriminatie :+

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:00
Waarschijnlijk dus alleen voor die reviewers van AndroidWorld, die hem perongeluk op de website hebben gezet. :P Want daar begon het toch allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Is er al iemand gebeld met een nieuwe aanbieding?
Ik wel alleen ben ik te laat geweest met opnemen en is mijn voicemail ingesproken..
Ben wel benieuwd waarmee ze op de proppen zouden komen, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
J_Velsink schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:13:
Is er al iemand gebeld met een nieuwe aanbieding?
Ik wel alleen ben ik te laat geweest met opnemen en is mijn voicemail ingesproken..
Ben wel benieuwd waarmee ze op de proppen zouden komen, iemand?
nou, reken er maar niet op dat het ook maar in de buurt komt van €0 voor het toestel en €5p/m voor je abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Cadeaukaart van 5 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Handig ook dat er in de CC van de mail twee adressen staan van medewerkers.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
Snippertje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:18:
Handig ook dat er in de CC van de mail twee adressen staan van medewerkers.
Expres gedaan?, kunnen we bij hun klagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
JS-NL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:20:
[...]

Expres gedaan?, kunnen we bij hun klagen :Y)
Morgen met z'n alle op bezoek bij de medewerkers :+ :Y) }) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Mijn reactie hebben ze al per mail gekregen. Ik kon nergens zien wat de originele prijs was, enkel dat dit een promo of stunt was, dus had ik ook geen reden om te twijfelen aan de prijs.

Als er voor mij geen reden is om te twijfelen is de koop bindend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Ben benieuwd hoe het nu zit met de orders van 6 mei die geplaatst zijn, die zijn nog niet officieel geannuleerd.

*knip* doe eens niet

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 08-05-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:26
Ik heb ook het bewuste mailtje gehad. Echter klopt de besteldatum en tijdperiode niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Mr. Jummy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:22:
Ben benieuwd hoe het nu zit met de orders van 6 mei die geplaatst zijn, die zijn nog niet officieel geannuleerd.
Doe eens normaal, en haal die linkedin gegevens eens weg. Het is hier geen Geenstijl..

Wat mij betreft mag het topic wel op slot. We worden nu, als ik mijn medetweaker mag geloven gebeld op individueel nieveau voor een nieuwe aanbieding en hiermee is de kous wel afgedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 08-05-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
PeterHid schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:29:
[...]

Doe eens normaal, en haal die linkedin gegevens eens weg. Het is hier geen Geenstijl..

Wat mij betreft mag het topic wel op slot. We worden nu, als ik mijn medetweaker mag geloven gebeld op individueel nieveau voor een nieuwe aanbieding en hiermee is de kous wel afgedaan.
Kan iedereen met google vinden, mensen kiezen zelf ervoor dat hun informatie op internet staat als je een publiek profiel aanmaakt op linkedin.

Echter ik krijg een mail van 5 mei, echter heb ik op 6 mei de order geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Cyclonic schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:34:
[...]

Kan iedereen met google vinden, mensen kiezen zelf ervoor dat hun informatie op internet staat als je een publiek profiel aanmaakt op linkedin.

Ik heb op beide dagen een order geplaatst. Alleen mail voor 5 mei gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:33:
[...]

Wie ben jij om dat te bepalen? Sorry hoor, maar volgens mij is er nog genoeg om over te discussiëren.
Als je medewerkers met naam gaat vermelden dan gaat het echt te ver. Ik vind zijn reactie erg goed. Laten we het netjes houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
ben wel benieuwd wat die alternatieve aanbieding dan gaat zijn..
op dit moment nog geen mail gehad, mijn order was eergister wel goed doorgekomen, ik wacht het wel even af.

Mocht ik geen mail krijgen en niet gebeld worden, hoor ik graag wat de rest dan voor aanbieding krijgt, wellicht te moeite om dan zelf nog even te bellen dat ik niets heb gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Cyclonic schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:34:
[...]

Klopt helemaal, maar we kunnen er ook helemaal zelf voor kiezen om deze profielen buiten de discussie te houden. Ze voegen namelijk niets toe.

En wat betreft het sluiten van het topic, ik geef ook maar mijn mening. Maar je hebt gelijk, we kunnen de aanbieding nog wel eens even bekijken of die ons bevallen.

Maar hopelijk zijn er geen mensen die denken dat we voor nop een telefoon te krijgen 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Retep2124 op 08-05-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik ben benieuwd naar het bod van Tmobile. Als het rond de 20 euro is kan ik het overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:37:
Ik ben benieuwd naar het bod van Tmobile. Als het rond de 20 euro is kan ik het overwegen...
Ga er maar van uit dat het 45+ zonder bijbetalen voor 1 of 3 gig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Arn0uDz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:39:
[...]

6 mei besteld via mobiel, en zojuist annulering email ontvangen.
In de mail staat duidelijk 5 mei vermeld, dus in principe is je bestelling nog "geldig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Cyclonic schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:39:
[...]

Ga er maar van uit dat het 45+ zonder bijbetalen voor 1 of 3 gig...
Net gekeken op de website van tmobile. De s6 kost 910.14 euro bij het goedkoopste abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
hmartino schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Als je medewerkers met naam gaat vermelden dan gaat het echt te ver. Ik vind zijn reactie erg goed. Laten we het netjes houden.
Vind ik ook, maar dan kan je toch een TR aanmaken? Waarom zou je een topic op slot doen om één reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:45:
[...]

Vind ik ook, maar dan kan je toch een TR aanmaken? Waarom zou je een topic op slot doen om één reactie...
Je had het los van elkaar moeten zien, de linkedin gegevens en mijn mening om het topic te sluiten. Wat betreft het sluiten van het topic is wel onzin inderdaad, we kunnen nog overleggen wat voor aanbiedingen we krijgen.

Maar ik schat in dat het het reguliere aanbod is wat ook op de website is vermeld. Dit aanbod kregen we namelijk ook al, met daarbij de boodschap dat ze bij t-mobile al de goedkoopste zijn in combinatie met een Galaxy S6 }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Retep2124 op 08-05-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Net de annulerings email gekregen.

Jammer, helaas. Was te mooi om waar te zijn.

* aReaRe gaat verder met leven en wachten op de Lollipop update voor mijn Sony Experia Z1 :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Heb ook 5 mei besteld, maar geen annuleringsmail ontvangen. Dus ik kan er van uit gaat dat mijn bestelling wel doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:28
Dat je nog niets gehoord hebt zegt natuurlijk niet dat je order wel doorgaat. Hooguit dat je je mail wat later krijgt, net als ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Hier ook een annuleringsmail gekregen, dezelfde als door anderen eerder gepost is. Echter heb ik niet op 5 mei maar om 6 mei in de avond besteld en nooit een bevestiging gehad, ze gooien er nu dus bij iedereen een standaard mailtje uit blijkbaar. Toch maar even met tmobile contact opnemen hierover denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Je blijft het absolute prijsverschil in je argumentatie gebruiken, maar juist het absolute verschil is minder relevant dat het relatieve, procentuele verschil. 40% korting of 90% maakt nogal een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30

BPP

paulus_01 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:49:
[...]

Je blijft het absolute prijsverschil in je argumentatie gebruiken, maar juist het absolute verschil is minder relevant dat het relatieve, procentuele verschil. 40% korting of 90% maakt nogal een verschil
Ging het daarnaast ook niet om het feit dat de gemiddelde consument niet het grote (prijs)verschil wist tussen een SSD en een HDD. En dat 1tb met die laptop gewoon logisch was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Modbreak:als iemand vervelend doet en namen van medewerkers post, QUOTE DAT DAN NIET!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Laatst online: 06-09 22:20
hier (nog) geen annuleringsmail gekregen. De mensen die dat wel hebben gehad wanneer hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:08:
hier (nog) geen annuleringsmail gekregen. De mensen die dat wel hebben gehad wanneer hebben jullie besteld?
Hier ontvangen en op 6 mei via mobiel besteld.
Edit: Met bericht dat mijn bestelling van 5 mei geannuleerd is...

[ Voor 11% gewijzigd door JS-NL op 08-05-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
fvdberg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:08:
De eerste bestelling op 5 mei ongeveer 1 uur. Ik heb een annuleringsmail gekregen.
De tweede bestelling op 6 mei heb ik niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:32
Geen afmeldingsmail ontvangen, dat betekent dat de bestelling waarschijnlijk gewoon doorgaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Volgens mij heeft iemand van tmobile gerageerd op AW
Zijn naam nickname: Meldpunt S6 Samsung

Dit was zijn bericht:
Iedereen die een bericht heeft ontvangen van T-mobile inzake de actie Samsung S6 wordt verzocht om contact op te nemen met ..... ( email adres weggehaald op verzoek). Er zal te zijner tijd met u contact worden opgenomen. Voorlopige advies: reageer (nog) niet op het bericht en onderneem geen verdere actie. Met vriendelijke groeten, Team Meldpunt Promo S6.

Wat kunnen we hiermee ?

[ Voor 5% gewijzigd door tweakerjunior op 08-05-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:54:

Dit was zijn bericht:
Iedereen die een bericht heeft ontvangen van T-mobile inzake de actie Samsung S6 wordt verzocht om contact op te nemen met knip@gmail.com. Er zal te zijner tijd met u contact worden opgenomen. Voorlopige advies: reageer (nog) niet op het bericht en onderneem geen verdere actie. Met vriendelijke groeten, Team Meldpunt Promo S6.

Wat kunnen we hiermee ?
Waarom denk je dat dit iemand van t mobile is?

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 08-05-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-NL
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:54:

Dit was zijn bericht:
Iedereen die een bericht heeft ontvangen van T-mobile inzake de actie Samsung S6 wordt verzocht om contact op te nemen met -verwijderd-. Er zal te zijner tijd met u contact worden opgenomen. Voorlopige advies: reageer (nog) niet op het bericht en onderneem geen verdere actie. Met vriendelijke groeten, Team Meldpunt Promo S6.

Wat kunnen we hiermee ?
Ik weet niet of het te vertrouwen is. T-Mobile die een @gmail.com adres gebruikt?. Lijkt mij sterk. :/

Edit: Mail adres weggehaald :)

[ Voor 4% gewijzigd door JS-NL op 08-05-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Medione1210 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:58:
[...]

Waarom denk je dat dit iemand van t mobile is?
Ik dacht dat het kwam door het emailadres. Het leek officieel

[ Voor 4% gewijzigd door tweakerjunior op 08-05-2015 21:00 . Reden: domme type fouten :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
tweakerjunior schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:59:
[...]

Ik dacht dat het kwam door de emailadres.
Tuurlijk, want bij t mobile gebruiken ze gmail adressen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Klinkt heel nep. Ik zou het e-mailadres weghalen voordat mensen hun BSN e.d. daar naartoe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Maxjj4 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:44:
Klinkt heel nep. Ik zou het e-mailadres weghalen voordat mensen hun BSN e.d. daar naartoe sturen.
Ik heb het e-mailadres weggehaald,maar het blijft nog in de quotes van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
mensen, quote dat soort berichten nou eens niet :( . Scheelt mij weer werk

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
en hier nog steeds geen annulerings bericht gekregen. niet schriftelijk en niet per mail.

de aangetekende brief ligt klaar en gaat als er morgen nog niets is op de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07

paQ

En weer 7,50 weggooien? :?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
fvdberg schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:22:
en hier nog steeds geen annulerings bericht gekregen. niet schriftelijk en niet per mail.

de aangetekende brief ligt klaar en gaat als er morgen nog niets is op de post.
En wat wil je bereiken met een aangetekende brief / wat is de inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:52

KoudeAardbei

Moderator

Denk dat je inderdaad beter van die 7,50 een drankje in de stad kunt gaan doen, verwacht niet dat je er iets mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Krijgen we nog een of andere aanbieding of kortingsbon in plaats van het niet reeele aanbod dat helaas niet is doorgegaan? Is hierover wat bekend? Of is volgens T-mobile alles voorbij met de annuleringsmail die (de meesten) van ons nu gekregen hebben?

Heeft iemand hierover al contact gehad met de klantenservice.

[ Voor 14% gewijzigd door Retep2124 op 11-05-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
PeterHid schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:25:
...die (de meesten) van ons nu gekregen hebben?
Is dit zo? De meeste mensen wél? :?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:18

Daniel36

vernieuwde formule

Het lijkt er veel op dat ze niks doen, geen bevestiging en geen annulering.
Dat vind ik wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik wacht het gewoon af. Nog niks ontvangen. Ik geef ze deze week nog de tijd om te reageren en anders stuur ik in het weekend wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vandaag contact gehad via de chat, telefonisch duurde het te lang.
Bestellingen van vorige week (s6 promo) zijn geannuleerd, op een officiele mail hoefde ik niet te wachten want deze wordt niet verstuurd :S
Na een speciaal verzoek hiernaar wordt doodleuk gemeld;

'Begrijpelijk dat je hier over geinformeerd wilt worden echter sturen wij daar geen bevestiging van toe in dit geval. Hij is geannuleerd en mocht je nog een aanbieding willen, dan kan dat en anders laten we het zo. Excuses'

Dat het niet officieel op mail vermeld wordt is ronduit belachelijk en slecht, ik lees dat sommige het wel hebben gekregen.. Betekent dus dat dit wel random gebeurd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
BigF25 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:52:
Vandaag contact gehad via de chat, telefonisch duurde het te lang.
Bestellingen van vorige week (s6 promo) zijn geannuleerd, op een officiele mail hoefde ik niet te wachten want deze wordt niet verstuurd :S
Na een speciaal verzoek hiernaar wordt doodleuk gemeld;

'Begrijpelijk dat je hier over geinformeerd wilt worden echter sturen wij daar geen bevestiging van toe in dit geval. Hij is geannuleerd en mocht je nog een aanbieding willen, dan kan dat en anders laten we het zo. Excuses'

Dat het niet officieel op mail vermeld wordt is ronduit belachelijk en slecht, ik lees dat sommige het wel hebben gekregen.. Betekent dus dat dit wel random gebeurd??
Deze mail heb ik ontvangen:

Beste heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

En ik denk dat dit alleen naar de mensen is verzonden die al eerder erachteraan zijn gegaan. Kennelijk vinden ze het voldoende om jou via de chat/telefoon op de hoogte te stellen dat je aanbieding niet doorgaat. Maar het zal me ook niets verbazen als het allemaal random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PeterHid schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Beste heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

En ik denk dat dit alleen naar de mensen is verzonden die al eerder erachteraan zijn gegaan. Kennelijk vinden ze het voldoende om jou via de chat/telefoon op de hoogte te stellen dat je aanbieding niet doorgaat. Maar het zal me ook niets verbazen als het allemaal random is.
Heb vorige week 1x telefonisch en 2x via de chat contact gehad, een officiele mail is dus totaal niet afhankelijk van dat, zou ook niet moeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

PeterHid schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Beste heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

En is standaard mail.. Of je nu 5 of 6 mei 'besteld' had, maakt niet uit

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
trix0r schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:30:
[...]

En wat wil je bereiken met een aangetekende brief / wat is de inhoud?
heel simpel , een aanmaning vanwege het feit dat ze met 2 dagen zouden reageren en we inmiddels een week verder zijn. en daarbij het verzoek om binnen 5 werkdagen alsnog de bestelling in orde te maken.

Indien geen reactie dan gaat er een ingebrekestelling overheen met 10 werkdagen de tijd.

Dan zitten we aan de 4 weken en gaat de hele zaak door naar de geschillencommissie

Als er eerder een telefoontje brief of email terug komt met negatief nieuws uiteraard eerder.

Waar t-mobile op mank gaat is puur de informatieplicht, en dat gaat op het punt waar t-mobile de bestelling heeft geannuleerd zonder terugkoppeling.

T-mobile moet de overeenkomst namelijk vastleggen zodat deze ook later kan worden ingezien.

Door het verwijderen van de bestelling, daarover helemaal niets te communiceren, en bij navraag aan te geven dat er geen order gevonden kan worden gaan ze hier mank. Die plicht hebben ze namelijk als webwinkel. Wat hun algemene voorwaarden hier ook over zeggen.

Die zijn namelijk niet geldig aangezien de koop al tot stand is gekomen na een druk op de bestelknop. Daarvan is er een bevestiging gekomen, waarmee aan te tonen is dat de order bestaat.
De opgeslagen verslagen van de chat zijn in dit verhaal een onderdeel van de eventuele bewijslast in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Hebben ze je order verwijderd dan? Volgens mij kan je namelijk helemaal niets vorderen, ookal leveren ze niet. Dan krijg je normaliter je geld terug, maar je hebt helemaal niets betaald.

Ik heb ook 2 bestellingen gedaan en van beide geen mail gehad..dus ik zie m ook graag geleverd worden..maar zo te zien gaan ze gewoon alles weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Maar maken we wel kans, anders wordt het een langdurig conflict zonder resultaat.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakerjunior op 11-05-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
tweakerjunior schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:12:
Maar maken we wel kans, anders wordt het een langdurig conflict zonder resultaat.
De kans dat je de S6 voor die acht tientjes gaat krijgen is kleiner als dat het morgen in Nederland gaat vriezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakerjunior schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:12:
Kort maar krachtig NEE.

De wet zegt: als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn

Uitspraak over computer console. Strekking is dat als het dus absurd afwijkt van de normale prijs je zelf had kunnen bedenken dat het om een fout zou kunnen gaan:

Je geeft aan dat de spelcomputer voor 69 euro werd aangeboden. Terwijl de prijs bij alle andere winkels zo'n 100 euro hoger ligt. Bij een prijs die zo overduidelijk afwijkt, moet je je eigenlijk afvragen of het wel klopt. De wet zegt: als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn. In zo'n geval mag de winkel de koop dus wèl annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinaius
  • Laatst online: 09:46
@EdwardA

In hoeverre hangen de verplichtingen van de winkel echter samen met hun informatieplicht? T-mobile geeft zelf aan dat ze binnen 48 uur een email zullen sturen met hierin aanvullende informatie over je bestelling. Ik ben geen jurist, maar het is het niet zo dat als T-mobile binnen geruime tijd (laten we zeggen twee weken) hier niet aan voldoet je als consument hier mogelijk rechten aan kunt ontlenen? Met andere woorden: mag je als je na twee weken geen afwijzing hebt ontvangen aannemen dat je bestelling geleverd gaat worden?

Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onlinaius schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:36:
@EdwardA

In hoeverre hangen de verplichtingen van de winkel echter samen met hun informatieplicht? T-mobile geeft zelf aan dat ze binnen 48 uur een email zullen sturen met hierin aanvullende informatie over je bestelling. Ik ben geen jurist, maar het is het niet zo dat als T-mobile binnen geruime tijd (laten we zeggen twee weken) hier niet aan voldoet je als consument hier mogelijk rechten aan kunt ontlenen? Met andere woorden: mag je als je na twee weken geen afwijzing hebt ontvangen aannemen dat je bestelling geleverd gaat worden?
Heb je dan wel een bevestiging gehad dat order akkoord was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinaius
  • Laatst online: 09:46
@EdwardA
Nee, wel een bericht dat de order door hun ontvangen was (ook aan te tonen door genomen screenshots na het plaatsen van de order). Hierin geven ze aan binnen 48 uur contact op te nemen over het abbonement, nummerbehoud, betaling en bezorging. Kan ik er rechten aan ontlenen als men dit verzuimt? Het lijkt mij tenslotte dat je als bedrijf geen foutieve informatie mag verstrekken.

Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Het is jammer dat zoveel mensen hebben besteld, en dan vast ook genoeg mensen die er meteen 2 of 3 of 10 hebben besteld.
T-Mobile gaat nu echt niet even 500 á 2000 gratis S6's leveren, als het er nou 15 waren geweest en ze de fout binnen een half uurtje hadden gefixt had dit nog wel een makkelijk Nu.nl/etc-artikeltje kunnen worden over een paar gelukkige mensen die een gratis S6 kregen van de o-zo-coulante T-Mobile.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
MacorgaZ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:34:
Het is jammer dat zoveel mensen hebben besteld, en dan vast ook genoeg mensen die er meteen 2 of 3 of 10 hebben besteld.
T-Mobile gaat nu echt niet even 500 á 2000 gratis S6's leveren, als het er nou 15 waren geweest en ze de fout binnen een half uurtje hadden gefixt had dit nog wel een makkelijk Nu.nl/etc-artikeltje kunnen worden over een paar gelukkige mensen die een gratis S6 kregen van de o-zo-coulante T-Mobile.
80 euro noem ik niet gratis.
Verder heeft Studentmobiel eind vorig jaar wel gratis smartphones weggegeven (enkel verzendkosten a 7,95), die actie liep langer (een hele dag?) en werden wel gewoon geleverd.
Dus het kan wel, maar blijkbaar niet bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:54
Het Fantoom schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:52:
[...]

80 euro noem ik niet gratis.
Verder heeft Studentmobiel eind vorig jaar wel gratis smartphones weggegeven (enkel verzendkosten a 7,95), die actie liep langer (een hele dag?) en werden wel gewoon geleverd.
Dus het kan wel, maar blijkbaar niet bij T-mobile.
80 euro kostte het toestel niet, hé! Het was 12x5 euro abonnement, en 14,95 aansluitkosten en 4,35 media-heffing. Het toestel zelf was gratis.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
coyote1980 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:02:
[...]

80 euro kostte het toestel niet, hé! Het was 12x5 euro abonnement, en 14,95 aansluitkosten en 4,35 media-heffing. Het toestel zelf was gratis.
Oh sorry inderdaad, het toestel is gratis en de 80 euro betaal je voor de gebakken lucht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Misschien gek, maar een gratis telefoon bij een abonnement, zo wordt het toch altijd geadverteerd? Is het dan niet zo dat je dan kan aangeven dat de prijs van de telefoon "normaal" was en de prijs van het abonnement ook "normaal" was voor die paar minuten/mb's?

[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 11-05-2015 22:41 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

SuBBaSS

-has Ryzen

onlinaius schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:36:
@EdwardA

Wellicht is het beter posts van bepaalde personen hierover maar te negeren want om hier nou weer motivatie uit te gaan halen ("ze voldoen niet aan hun informatieplicht") alsnog door te gaan met recht proberen te krijgen waar het in eerste instantie al krom was?
Hoe wonderlijk is het toch dat zo'n TGTBT aanbieding totaal niet kritisch bekeken wordt (maar klakkeloos besteld onder het mom van "we zien het wel") maar vervolgens elke reactie van t-mobile onder een vergrootglas (wat, een microscoop!) wordt gelegd om ze met hun "fouten" om de oren te kunnen slaan bij geschillencommissies ed. Hoe bedoel je dubbele standaard?

Als die mensen zich gewoon aan hun woord houden en hun verlies nemen (dat lijkt me nu wel duidelijk dat er op die "aanbieding" niets meer te winnen is) ipv. elkaar weer hoop aan te gaan zitten praten met het idee dat er via die geschillencommissie of andere juridische procedures nog wel wat te halen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
@SuBBaSS, prima dat jij niet voor je rechten op komt. , laat maar lekker over je heen lopen.

TGTBT?

Misschien, maar laten we het eens analyseren

Een toestel van 0 euro bij een abonnement is niet vreemd. gebeurt wel meer

Een abbo van 5 euro voor 50 min is niet vreemd. de combinatie misschien wel.
Maar hey als T-Mobile het zo aan bied, wie zijn wij om daar wat van te vinden?

TGTBT wil ik best mee akkoord gaan, mits ze daarover gewoon eerlijk communiceren.

Als T-Mobile zich daar netjes op beroept ben ik de laatste de er wat over zegt en moet ik me er juridisch bij neerleggen.

Alleen ik weet vanaf dag 1 al dat T-Mobile communicatie toch anders ziet als jij en ik.. Er is in de afgelopen jaren niets veranderd. heb eerder een paar fitties met ze gehad toen ik nog klant was. o.a. dekkingsproblemen.

Wijzen naar de algemene voorwaarden doen ze altijd erg goed, maar de wet interpreteren is toch wat anders als zelf de wet maken in dit geval. en heel simpel door het niet communiceren ben ik in mijn rechten geraakt, niet de eerste keer dat t-mobile dat doet.

Daarom stuur ik die brief. En een s6? Ik ben tevreden met mijn s5 daar gaat het me niet eens om.

Het abbo wel, die kan ik wel gebruiken en stond toch al op de planning. maar die kan ik overal af sluiten.

Noem het principieel maar als je verwacht dat iedereen zich aan zijn woord houdt moet je actie ondernemen wanneer dit niet het geval is.

[ Voor 12% gewijzigd door fvdberg op 12-05-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
fvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 07:47:
@SuBBaSS, prima dat jij niet voor je rechten op komt. , laat maar lekker over je heen lopen.
Een enorme drogredenatie natuurlijk: als je in dit geval niet voor je 'rechten' opkomt dan laat je blijkbaar 'over je heenlopen'? Ik denk dat SuBBaSS gewoon inziet dat dit een knoeperd van een prijsfout is die er enorm dik bovenop gelegen heeft...
TGTBT?

Misschien, maar laten we het eens analyseren
Afbeeldingslocatie: http://meinrap.de/community/images/smilies/connie_eatingpopcorn.gif
Een toestel van 0 euro bij een abonnement is niet vreemd. gebeurt wel meer
Ja, bij een 35 euro per maand abo voor 24 maanden zien we wel vaker dat een toestel van 400 euro 'gratis' wordt weggegeven.
Een abbo van 5 euro voor 50 min is niet vreemd.
Klopt ook weer als een bus.
de combinatie misschien wel.
Maar hey als T-Mobile het zo aan bied, wie zijn wij om daar wat van te vinden?
Ah dus je ziet zelf ook al dat de combinatie van een 600+ euro kostend toestel bij een 12mnd / 5 euro abo een beetje vreemd is. En je geeft aan dat je daar liever niet over nadenkt.
TGTBT wil ik best mee akkoord gaan, mits ze daarover gewoon eerlijk communiceren.
Ah dus al het voorgaande dat je aanhaalt is eigenlijk een rookgordijn, uiteindelijk ben je gewoon pissig dat je het annuleringsmailtje niet ontvangen hebt?
Als T-Mobile zich daar netjes op beroept ben ik de laatste de er wat over zegt en moet ik me er juridisch bij neerleggen.

Alleen ik weet vanaf dag 1 al dat T-Mobile communicatie toch anders ziet als jij en ik.. Er is in de afgelopen jaren niets veranderd. heb eerder een paar fitties met ze gehad toen ik nog klant was. o.a. dekkingsproblemen.

Wijzen naar de algemene voorwaarden doen ze altijd erg goed, maar de wet interpreteren is toch wat anders als zelf de wet maken in dit geval. en heel simpel door het niet communiceren ben ik in mijn rechten geraakt, niet de eerste keer dat t-mobile dat doet.

Daarom stuur ik die brief. En een s6? Ik ben tevreden met mijn s5 daar gaat het me niet eens om.

Het abbo wel, die kan ik wel gebruiken en stond toch al op de planning. maar die kan ik overal af sluiten.

Noem het principieel maar als je verwacht dat iedereen zich aan zijn woord houdt moet je actie ondernemen wanneer dit niet het geval is.
Tsjonge wat een lap tekst en ergernis en dat allemaal om een ontbrekend annuleringsmailtje voor iets waarvan je inmiddels al via andere kanalen vernomen hebt dat het een prijsfoutje betrof. Misschien geloof je het niet, maar ook bij grote bedrijven als T-Mobile loopt wel eens iets mis in de software. En ja, je kunt zeker actie ondernemen:

Beste T-mobile,
onlangs bestelde ik een abo + S6 voor een ongelooflijk lage prijs, ik heb mijn bevestiging na al die dagen nog niet ontvangen, kan het zijn dat er iets misgegaan is?...

Klein mailtje, en je hebt binnen no-time waarschijnlijk de duidelijkheid die je zocht. Maar ga niet anderen verwijten dat ze "over zich heen laten lopen" als het gaat om iets waarvan je zelf ook wel weet dat er nooit de wil zal zijn geweest om deze toestellen voor deze prijs bij dit abonnement te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
En die vraag is dus al gesteld via de chat.
daarop kwam terug dat de hele bestelling niet te vinden is.

[ Voor 248% gewijzigd door fvdberg op 12-05-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
fvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:30:
En die vraag is dus al gesteld via de chat.
daarop kwam terug dat de hele bestelling niet te vinden is.
Het is mij dan ook een raadsel waarom je zoveel energie in iets steekt waarvan je weet dat je het niet gaat krijgen. Als je doel is om de communicatieprocedures naar klanten bij T-mobile aangepast te krijgen: good for you! Een andere reden kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
coyote1980 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Het is mij dan ook een raadsel waarom je zoveel energie in iets steekt waarvan je weet dat je het niet gaat krijgen. Als je doel is om de communicatieprocedures naar klanten bij T-mobile aangepast te krijgen: good for you! Een andere reden kan ik niet bedenken.
Dat is inderdaad ook echt de reden.

En energie? Mwoah valt wel mee hoor. de opzet van dit soort brieven en de procedure is altijd gelijk
Ik moet zeggen dat ik dit soort zaken wel erg leuk vindt om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
fvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Dat is inderdaad ook echt de reden.

En energie? Mwoah valt wel mee hoor. de opzet van dit soort brieven is altijd gelijk
Ik moet zeggen dat ik dit soort zaken wel erg leuk vindt om te doen.
Dat maakt het hele verhaal in je vorige posts wat duidelijker. Ik dacht dat je oprecht geloofde dat het een reëel aanbod was. Zelf ben ik ook niet vies van voordeeltjes, maar zo fel van leer trekken als hier deed mij even denken aan de Iraakse minister van defensie :+.

Succes en ik ben benieuwd wat je terughoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
coyote1980 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Dat maakt het hele verhaal in je vorige posts wat duidelijker. Ik dacht dat je oprecht geloofde dat het een reëel aanbod was. Zelf ben ik ook niet vies van voordeeltjes, maar zo fel van leer trekken als hier deed mij even denken aan de Iraakse minister van defensie :+.

Succes en ik ben benieuwd wat je terughoort.
Tnx We horen het wel.

Nee ik heb een S5 die me nog prima bevalt en hoef er helemaal geen voordeel uit te halen

[ Voor 4% gewijzigd door fvdberg op 12-05-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Ik had wel verwacht dat T-Mobile nog zou bellen met een aanbieding deze week, maar ik heb niets gehoord.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Nog steeds niets gehoord na de bevestigingsmail waarin stond dat de order in goede orde was ontvangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

SuBBaSS

-has Ryzen

fvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 07:47:
Over me heen laten lopen nog wel! :D
Ik lach er maar om, maar eigenlijk is het van een grote triestheid dit hele gebeuren...

Zal hier verder maar niet op reageren, behalve dat wel duidelijk was hoe jij "werkt" als je die belachelijke verwijten in de chats met medewerkers van t-mobile terugleest.

Nog een beetje succes bij de geschillencommissie verder?
Heb je de revolutie teweeg weten te brengen dat ze nu hun communicatie helemaal op orde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SuBBaSS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:12:
[...]
Heb je de revolutie teweeg weten te brengen dat ze nu hun communicatie helemaal op orde hebben?
Dat gaat natuurlijk nooit lukken maar door deze manier van communicatie/werken (ook ondanks dat het uiteraard een prijsfout was) weet ik in ieder geval bij welke provider ik voorlopig echt niet een contract zal afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
SuBBaSS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:12:
[...]
Nog een beetje succes bij de geschillencommissie verder?
je slaat de plank echt volledig mis, het is namelijk principieel en zolang t-mobile niet reageert op de brief duurt het nog wel even tot ik naar de geschillencommissie mag. Als je gelezen had had je dat geweten.

En over dat revolutie over communicatie op orde hebben? Nee dat heeft niets met revolutie te maken.

Ook al heb je het recht om een bestelling te weigeren betekent dat niet automatisch dat je het zo kan verwijderen en dat je dat niet hoeft te communiceren. Helaas voor t-mobile werkt het niet zo volgens de nederlandse wet.

Verder is het niet meer als een vorm van fatsoen om gewoon de klant te woord te staan en op de hoogte te houden over de status van zijn bestelling.

en idd in mijn eentje zal ik weinig verandering te weeg kunnen brengen, eigenlijk zou iedereen bij dit soort zaken gewoon van zich moeten laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:01
fvdberg schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:41:
[...]

je slaat de plank echt volledig mis, het is namelijk principieel en zolang t-mobile niet reageert op de brief duurt het nog wel even tot ik naar de geschillencommissie mag. Als je gelezen had had je dat geweten.
Dit soort quotes hoor je ook altijd bij de rijdende rechter }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Luapper schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 00:22:
[...]

Dit soort quotes hoor je ook altijd bij de rijdende rechter }:O
Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
fvdberg schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:41:
[...]

Ook al heb je het recht om een bestelling te weigeren betekent dat niet automatisch dat je het zo kan verwijderen en dat je dat niet hoeft te communiceren. Helaas voor t-mobile werkt het niet zo volgens de nederlandse wet.
Waar baseer je dit op?

Ik blijf het overigens fascinerend vinden dat mensen denken dat een aangetekende brief iets voor ze gaat betekenen in dergelijke kwesties.

[ Voor 46% gewijzigd door Lan Mandragoran op 20-05-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
is allemaal al gepost. dit staat allemaal in de wet koop op afstand.

De oorsprong is de Europese Richtlijn Consumentenrechten die sinds 13 juni 2014 geïmplementeerd in de Nederlandse wetgeving.

ik kan natuurlijk de hele wetsartikelen gaan oprakelen maar hier heb je een mooie samenvatting met alles wat je als consument hoeft te weten over dit stukje

https://www.thuiswinkel.o...wetgeving-koop-op-afstand
1. Informatieplicht webwinkelier

De webwinkelier is verplicht om een uitgebreide informatieplicht1 na te komen voordat de consument door de overeenkomst op afstand is gebonden. Het verstrekken2 van de informatie gebeurt op een wijze die passend is voor de gebruikte middelen voor communicatie op afstand in een duidelijke en begrijpelijke taal.
1) Uitgebreide informatieplicht

Verplicht te verstrekken informatie algemeen:
•de voornaamste kenmerken van de goederen of de diensten;
•de identiteit van de handelaar: zijn handelsnaam, het adres waar de handelaar is gevestigd, telefoonnummer, fax en e-mailadres en, voor zover dat verschilt van het voorgaande, het adres van de bedrijfsvestiging van de handelaar waaraan de consument eventuele klachten kan richten;
•de totale prijs van de goederen of diensten, met inbegrip van alle belastingen, of, als de prijs redelijkerwijs niet vooraf kan worden berekend, de manier waarop de prijs moet worden berekend;
•alle extra vracht-, leverings- of portokosten en eventuele andere kosten of, indien deze kosten redelijkerwijs niet vooraf kunnen worden berekend, het feit dat er eventueel dergelijke extra kosten verschuldigd kunnen zijn;
•bij overeenkomst van onbepaalde duur/abonnement de totale kosten per factureringsperiode. Indien voor de overeenkomsten een vast tarief van toepassing is, omvat de totale prijs ook de totale maandelijkse kosten;
•de kosten voor het gebruik van middelen voor communicatie op afstand wanneer deze kosten op een andere grondslag dan het basistarief worden berekend;
•de wijze van betaling, levering, uitvoering, de termijn waarbinnen de handelaar zich verbindt het goed te leveren of de diensten te verlenen;
•een herinnering aan het feit dat de geleverde zaak moet voldoen aan de overeenkomst en de vermelde specificaties;
•de duur van de overeenkomst, of (bij automatische verlenging) de voorwaarden voor het opzeggen van de overeenkomst;
•de mogelijkheid van toegang tot buitengerechtelijke klachten- en geschilbeslechtingsprocedures.
en nee de aangetekende brief gaat geen enkel verschil maken. die illusie is er ook echt niet, ik weet hoe T-Mobile hier op reageert. In het verleden stuurden ze daar de volgende reactie op terug als het te lastig werdt en er geen uitweg meer was:
Geachte heer [censuur]

Recentelijk heeft u T-Mobile verscheidene brieven en e-mail berichten gestuurd betreffende de afhandeling van uw klacht.

Hoewel T-Mobile begrijpt dat het vervelend is dat u niet de gewenste respons (lees helemaal geen respons) heeft ontvangen, kan T-Mobile u geen antwoord geven. Derhalve handhaaft T-Mobile haar standpunt en wijst zij uw verzoek af. Mocht u T-Mobile verdere correspondentie sturen over deze kwestie, dan zal T-Mobile daar geen inhoudelijke reactie op geven.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Written Complaints
Deze reactie is er nu indirect al en zal nu ook wel weer gaan komen.

probleem is alleen dat stoppen met communiceren geen aacceptabele oplossing is wettelijk gezien.
Met die reactie stap je naar de geschillen commissie en om het niet tot een uitspraak te laten komen schikken ze daarna.

[ Voor 16% gewijzigd door fvdberg op 20-05-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07

paQ

en dan moet daar nog de regel bij:

- Als hij dat niet doet heeft de klant automatisch recht op de foutieve aanbieding

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de openingspost voor wat wel en niet de bedoeling is in dit topic