[Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 41.443 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:47

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik heb ze nu aan de telefoon.
Mijn bestelling is geanulleerd zonder dat daar een reden voor is momenteel.
Ik moest hem opnieuw invoeren, dat kan dus niet omdat de S6 promo er niet meer bij staat.
Ik word nu doorverbonden naar de nieuwe abbonementen afdeling om daar de bestelling opnieuw te doen.
Hopen dat zij wat kunnen betekenen voor mij , ik zal mijn bericht blijven aanpassen.

----
Nou ze bellen mij terug omdat de nieuwe abbonementen afdeling het te druk heeft.
Ze zien in mijn bestelling ook alleen een simkaart staan en geen toestel..

[ Voor 17% gewijzigd door Leeghoofd21 op 06-05-2015 15:06 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:52
Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:04:
Ik moest hem opnieuw invoeren, dat kan dus niet omdat de S6 promo er niet meer bij staat.
Ook gebeld. Order stond gewoon in het systeem zei de dame. Moest tot morgen afwachten voor de definitieve afwikkeling. Geen woord over een foutje, annulering, etc. Blijft bizar. Nou ja, wacht maar af dan :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 18:11
Ik hang net op, mijn bestelling was wel gewoon doorgekomen.. en kan binnen 24 uur een mail verwachten voor de levering ervan.. ik ben heel benieuwd.. ze zoemde wel gewoon het juiste toestel op die ik besteld had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Richard89 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:07:
Ik hang net op, mijn bestelling was wel gewoon doorgekomen.. en kan binnen 24 uur een mail verwachten voor de levering ervan.. ik ben heel benieuwd.. ze zoemde wel gewoon het juiste toestel op die ik besteld had..
Indeed, precies zelfde scenario hier :) Nog steeds weinig hoop, maar goed, we'll see :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:24

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Richard89 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:07:
Dan zou het nu toch het verstandigst zijn om gewoon af te wachten en hopen dat het automatische systeem het verder afhandelt? Een opvallend aantal telefoontjes naar de klantenservice zal alleen maar slapende honden wakker maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:04:
Ik word nu doorverbonden naar de nieuwe abbonementen afdeling om daar de bestelling opnieuw te doen.
Hopen dat zij wat kunnen betekenen voor mij , ik zal mijn bericht blijven aanpassen.
Jep, zelfde verhaal hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 19:30
-Tim- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Dan zou het nu toch het verstandigst zijn om gewoon af te wachten en hopen dat het automatische systeem het verder afhandelt? Een opvallend aantal telefoontjes naar de klantenservice zal alleen maar slapende honden wakker maken natuurlijk.
Hoezo, zal niet opvallen als er gisteren 700 extra abonnementen zijn afgesloten dan normaal, en dan ook nog allemaal met een S6 :+

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat lijkt/leek mij inderdaad ook ja. Daarom ook initieel niet gebeld.
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:09:
Hoezo, zal niet opvallen als er gisteren 700 extra abonnementen zijn afgesloten dan normaal, en dan ook nog allemaal met een S6 :+
Is vreselijk populair toestel hè ;) Voor de juiste prijs dan. Vond hem anders veel te klein :)

[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Net gebeld. Ik heb een vrouw die moeilijk doet. Nu vraagt ze het na....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
[...]

Ja ik doe nu ook niks meer, behalve wachten op mail annulering/bezorgafspraak...

lijkt me heeel sterk dat dit voor ons goed af gaat lopen, maar je zult het nét zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordaaaaa
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:09
Ik snap echt niet waarom mensen niet gewoon even de 2 dagen af kunnen wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Surinaamse vrouw aan de lijn. Ze zegt dat alle bestellingen zijn gecanceld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 13:31
laat ze het inderdaad maar eenzijdig cancelen zonder tegen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:33:
laat ze het inderdaad maar eenzijdig cancelen zonder tegen bericht.
Ze zullen vanzelf iedereen op de hoogte brengen als het niet meer doorgaat. Zeker omdat er is beloofd dat er binnen twee dagen bericht zal komen. Als T-Mobile niks laat weten komt er vanzelf weer shitload aan telefoontjes naar de klantenservice wat hun ook alleen maar geld kost. En mocht het wel doorgaan dan laat het automatische systeem het ook vanzelf weten morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Ik: at 15:30:06
Hallo, ik heb een vraag over mijn order.
Klantenservice: at 15:30:41
Goedemiddag, welkom op de Chat. Ik zie dat het gaat om de s6 actie.
Klantenservice: at 15:31:28
Dit is een verkeerde actie geweest gister op de site. De actie is ook verwijderd en alle orders zijn vernietigd. Het vervelende is alleen dat wij de klanten hierover niet hebben geinformeerd via de mail zodat ook zij op de hoogte zijn.
Ik: at 15:31:52
Dus als ik het goed begrijp kunnen jullie de klanten ook niet meer informeren omdat hun gegevens vernietigd zijn?
Klantenservice: at 15:32:53
Nee, de order is verwijderd. En wij hebben de klanten hierover niet geinformeerd blijkt nu, maar dat was wel zo netjes geweest.
Ik: at 15:32:59
Dus de S6 Promo wordt niet geleverd?
Klantenservice: at 15:33:32
Nee, niet met die actie die gister verkeerd heeft gestaan.
Klantenservice: at 15:33:43
Je kan uiteraard een nieuwe bestelling doen maar dan gelden er andere prijzen.
Ik: at 15:33:28
Oké dan weet ik genoeg.
Klantenservice: at 15:34:03
Oke ***, dan wens ik je nog een prettige dag toe.
Ze zijn ook nog helderziend bij de chat. 8)7

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 21:45
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:37:
[...]

ze zijn wel een beetje dubbel bezig dus.. de ene zegt dat ze helemaal nog niet gecanceld zijn en de ander zegt dat dit juist wel gebeurt is.. wat is nu de waarheid van het verhaal wel of niet?

overigens ben ik nu de enige die niet doorkomt in de chat van t-mobile? krijg de heletijd tezien:
Helaas op dit moment zijn er geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog een keer of gebruik een van de andere manieren om contact op te nemen.

[ Voor 27% gewijzigd door k---evi-n op 06-05-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:37:
[...]
Bijzonder vaag dat de order een half uurtje geleden nog gewoon in het systeem stond. Tenzij ze allemaal tussen dat moment en nú zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Laatst online: 08-10 16:21
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:40:
[...]

Bijzonder vaag dat de order een half uurtje geleden nog gewoon in het systeem stond. Tenzij ze allemaal tussen dat moment en nú zijn verwijderd.
Hoe kun je precies zien of je order in het systeem staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
owner01 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:41:
[...]

Hoe kun je precies zien of je order in het systeem staat?
bellen met de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:40:

Het feit dat je die krijgt is een bevestiging dat de bestelling waarschijnlijk handmatig op failed gezet is. Er is immers een bevestiging van een succesvolle bestelling. Beroepen op een storing in het bestel proces kan dan dus niet meer.
Beweert je hier even (tussen neus en lippen door) dat dit bewijst dat T-Mobile de boel nu handmatig cancelled? Da's nogal een flinke beschuldiging. Ben benieuwd hoe je dit juridisch hard dacht te gaan maken?

Je gooit met "feiten" maar volgens mij is het enige feit dat als er daadwerkelijk een storing op de site (cq: in het bestelproces) was dat dan alle daaruit volgende correspondentie onbetrouwbaar is. Dat komt immers uit hetzelfde systeem (oorzaak en gevolg niet omdraaien).
Dus: bellen, daar op je strepen gaan staan (beleefd blijven) en waar nodig te verzoeken dit naar een (team-)manager ("naar boven") te escaleren, want de klantenservicemedewerker kan/mag het je ongetwijfeld niet "zwart op wit" (via mail oid.) bevestigen dat het klopt. Die mogen zich over het algemeen vooral aan hun script/ doorkieslijst houden.
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:17:
Tsja dat krijg je ervan als men gaat bellen. Bedankt.........
Dit is echt een veelbetekenende reactie! Bedankt inderdaad!

Heb je het ook even laten weten op androidworld, dat ze zich daar stil moesten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Dus: bellen, daar op je strepen gaan staan (beleefd blijven) en waar nodig te verzoeken dit naar een (team-)manager ("naar boven") te escaleren, want de klantenservicemedewerker kan/mag het je ongetwijfeld niet "zwart op wit" (via mail oid.) bevestigen dat het klopt. D
Hmmm dat van dat mailen ter bevestiging niet aan gedacht. Was inderdaad handig(er) geweest.

Gesprek wel opgenomen maar ik weet niet in hoeverre dat nog enige waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:40:
[...]

Volgens mij weten ze bij T-Mobile inderdaad niet allemaal wat er nu aan de hand is, de ene is helderziend en weet direct dat het om de S6 actie gaat en dat alles geannuleerd is, terwijl andere blijkbaar dus gewoon doodleuk zeggen dat hun order doorgevoerd is in het systeem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:48:
[...]

Hmmm dat van dat mailen ter bevestiging niet aan gedacht. Was inderdaad handig(er) geweest.

niet, en ook die mail die je dan krijgt van iemand zonder bevoegdheid zal waarschijnlijk ook niet veel helpen. dan geven ze alsnog aan dat dit niet de bevestigingsmail is die je zou moeten krijgen bij het daadwerkelijk accepteren van de bestelling, en dit ook een "foutje" is..

we moeten gewoon afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 10:45
Net gebeld met de klantenservice en zij geven aan dat er geen order is geplaatst..
Heb wel duidelijk de bevestigingsmail dus ik vraag me af wat ze nu aan het goochelen zijn daar op het kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Beweert je hier even (tussen neus en lippen door) dat dit bewijst dat T-Mobile de boel nu handmatig cancelled? Da's nogal een flinke beschuldiging. Ben benieuwd hoe je dit juridisch hard dacht te gaan maken?
Nee dat beweer ik niet dat is een vermoeden. en juridisch gezien hoef ik dat niet hard maken .
In de briefwisseling zal ik het ze vragen.
Laat ze maar aantonen wat de exacte fout is geweest waardoor de bestellingen gecanceld zijn.
Als ze dat niet kunnen aantonen wordt het leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:48:
[...]

Dat is gewoon geldig.
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:49:
[...]

Volgens mij weten ze bij T-Mobile inderdaad niet allemaal wat er nu aan de hand is, de ene is helderziend en weet direct dat het om de S6 actie gaat en dat alles geannuleerd is, terwijl andere blijkbaar dus gewoon doodleuk zeggen dat hun order doorgevoerd is in het systeem. 8)7
Ik denk dat ze 'helderziend' zijn in de zin dat de betreffende user bij het openen van de chat eerst heeft moeten invoeren waar het over ging zodat hij direct door verwezen kon worden naar de juiste persoon bij de klantenservice. Dan klopt vervolgens ook het verhaal dat het systeem geleegd is en ze dus geen contactinfo meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Beetje onlogisch om meteen alle orders eruit te flikkeren zonder enig nader onderzoek te doen. Is dat niet gewoon een beetje bewijsmateriaal vernietigen? Zo van er zijn geen orders meer van dus we hoeven niks te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:57:Is dat niet gewoon een beetje bewijsmateriaal vernietigen?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Dat wordt nog een leuke wanneer bewijslast ter sprake gaat komen tijdens een potentiële rechtzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
"vervelende" is ook dat in het eerste mail totaal geen details vermeld worden, ook geen ordernummer etc. dus alleen aan dat mailtje heb je ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
die bewijslast is je ontvangen mail.

Hoe kan je die ontvangen hebben als er geen order in het systeem staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Richard89 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:00:
"vervelende" is ook dat in het eerste mail totaal geen details vermeld worden, ook geen ordernummer etc. dus alleen aan dat mailtje heb je ook niks
jawel, want hij is in hun systeem gegenereerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:22
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:00:
die bewijslast is je ontvangen mail.

Hoe kan je die ontvangen hebben als er geen order in het systeem staat?
De mail die je hebt ontvangen zegt enkel 'bedankt voor je bestelling'. Normaliter krijg je een mail waarin staat wat voor abonnement/order je geplaatst hebt, daar is in dit geval geen sprake van.

(just saying).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:00:
[...]

jawel, want hij is in hun systeem gegenereerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens.
Wordt in die mail met geen woord gesproken over een toestel. Alleen een abonnement. Staat geen ordernummer in (was het eerste waar ze naar vroegen tijdens telefoongesprek). Al met al: waarde van mailtje: gering (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:53:
Net gebeld met de klantenservice en zij geven aan dat er geen order is geplaatst..
Heb wel duidelijk de bevestigingsmail dus ik vraag me af wat ze nu aan het goochelen zijn daar op het kantoor.
Heeft er toevallig iemand nog recentelijk een abonnement afgesloten bij www.t-mobile.nl?

Wat is de volgorde van ontvangen e-mail? Is de eerste e-mail anders, dan die wij hebben gehad?

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 06-05-2015 16:10 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
maar daar heb ik screenshots van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:03:
maar daar heb ik screenshots van.
Screenshots =/= mail met ordernummer/model telefoon er in, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
nee screenshots van de bestelling
de bevestiging per mail bekrachtigd dat.

[ Voor 39% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
-Tim- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:55:
Ik denk dat ze 'helderziend' zijn in de zin dat de betreffende user bij het openen van de chat eerst heeft moeten invoeren waar het over ging zodat hij direct door verwezen kon worden naar de juiste persoon bij de klantenservice. Dan klopt vervolgens ook het verhaal dat het systeem geleegd is en ze dus geen contactinfo meer hebben.
Nope, heb alleen mijn naam hoeven invullen, bij telefoonnummer heb ik ingevuld "moet ik nog krijgen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:05:
[...]

bij telefoonnummer heb ik ingevuld "moet ik nog krijgen".
Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Hier staat ook nog ergens een screenshot dat die s6 ineens 1500 euro kostte. Dat was net zo waarheidsgetrouw bedoelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:06:
Hier staat ook nog ergens een screenshot dat die s6 ineens 1500 euro kostte. Dat was net zo waarheidsgetrouw bedoelen jullie?
Die order zal zonder meer binnen een uur verwerkt worden!
Lekker winstmarge zit daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Misschien hebben ze dat express gedaan om te doen alsof het een storing is ..
Met de smoes ''De prijzen waren aan het schommelen ofzo.''

[ Voor 35% gewijzigd door tweakerjunior op 06-05-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Die € 1500,00 hebben ze gedaan, voor damage control. Dan stoppen in iedergeval de orders.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:07:
[...]

Die order zal zonder meer binnen een uur verwerkt worden!
Lekker winstmarge zit daarop.
:D
Dan gaan ze vast ineens heel pro-actief contact met je opnemen om te checken of het wel klopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
inderdaad hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 09:43

InSanex

serenity now!

Bij die 1500 euro stond geen S6, alleen T Mobile.

Kom op, we weten allemaal dat dit een onrealistische prijs was, en dat T mobile dit mag annuleren omdat een voordeel van 600 euro wel heel erg groot is. :9

Is hun recht, daarbij staat het in de voorwaarden (nog voordat je een algemene bevestiging kreeg) en met die voorwaarden ben je akkoord gegaan tijdens het hele bestelproces.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Mocht T-Mobile de geplaatste orders toch gaan of hebben geannuleerd dan vind ik dat ze de klanten op zn minst op de hoogte moeten brengen. :/
InSanex schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:10:
Bij die 1500 euro stond geen S6, alleen T Mobile.

Kom op, we weten allemaal dat dit een onrealistische prijs was, en dat T mobile dit mag annuleren omdat een voordeel van 600 euro wel heel erg groot is. :9

Is hun recht, daarbij staat het in de voorwaarden (nog voordat je een algemene bevestiging kreeg) en met die voorwaarden ben je akkoord gegaan tijdens het hele bestelproces.

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Iedereen snapt dat het een prijsfout is. However, de mens is hebberig en ik ben daar geen uitzondering op. Dit is hun fout en net zoals dat ik op moet komen voor mijn fouten zullen zij dat ook moeten doen. Een prijsfout is nog tot daar aan toe, maar orders verwijderen en mensen niet eens op de hoogte stellen van de situatie vind ik gewoon grof. Zo. Ik heb alles eruit gekotst. Nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Ik sluit mij daar volkomen bij aan! 8)
jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:21:
Iedereen snapt dat het een prijsfout is. However, de mens is hebberig en ik ben daar geen uitzondering op. Dit is hun fout en net zoals dat ik op moet komen voor mijn fouten zullen zij dat ook moeten doen. Een prijsfout is nog tot daar aan toe, maar orders verwijderen en mensen niet eens op de hoogte stellen van de situatie vind ik gewoon grof. Zo. Ik heb alles eruit gekotst. Nog iemand?

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:33
jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:21:
Het allerminste dat ik verwacht (en mag verwachten) is een bericht van T-Mobile idd. Maargoed, ze hebben morgen ook nog voor de 2 dagen termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet gebelt maar als ik dat doe en kom er achter dat ze op mij gecancelled hebben zonder me op te hoogte te brengen krijgen ze idd de volle lading en zal ik dit ook even breedt uitmeten op Social Media. Cancellen prima maar zorg wel dat je klant op de hoogte is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik sluit me ook aan 8) 8) 8) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Als ik voor morgen geen bericht heb gekregen dan gaan die mensen bij de klantenservice last van mij krijgen.

Ik had de
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
verwachting dat ik een S6 zou krijgen, en dan om zoiets ineens zonder iets aan mij te laten horen dat te cancellen is onbeschoft.

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:24:
Ik heb nog niet gebelt maar als ik dat doe en kom er achter dat ze op mij gecancelled hebben zonder me op te hoogte te brengen krijgen ze idd de volle lading en zal ik dit ook even breedt uitmeten op Social Media. Cancellen prima maar zorg wel dat je klant op de hoogte is..
Dat idd, maar zoals gezegd hebben ze nog tot morgenmiddag 2 uur zoiets om binnen de 2 dagen (48 uur) termijn te vallen.
Ik blijf dus tot vrijdag gewoon lekker wachten, en mocht ik dan niets ontvangen hebben ga ik wel om uitleg vragen. Dan heb ik tenminste echt iets om over te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henri86 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Dat idd, maar zoals gezegd hebben ze nog tot morgenmiddag 2 uur zoiets om binnen de 2 dagen (48 uur) termijn te vallen.
Ik blijf dus tot vrijdag gewoon lekker wachten, en mocht ik dan niets ontvangen hebben ga ik wel om uitleg vragen. Dan heb ik tenminste echt iets om over te klagen :)
Mee eens :) ik wacht nog even geduldig af maar ik maak ze wel helemaal zwart op Social Media als ze dit gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Geef ze nog een dag langer de tijd, aangezien gisteren volgensmij feestdag was bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:32
net ook even gechat met t-mobile en mijn "order" stond goed in het systeem....nou ja afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Michel242186 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:31:
net ook even gechat met t-mobile en mijn "order" stond goed in het systeem....nou ja afwachten maar.
Hoe ben je bij die chat doorgekomen? Ik ben aan het wachten, ik refresh paar keer de pagina maar kom er niet door ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ja, ik probeer het sinds een halfuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik moest ook even wachten maar kreeg na 10 minuten contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:27:
[...]

Mee eens :) ik wacht nog even geduldig af maar ik maak ze wel helemaal zwart op Social Media als ze dit gedaan hebben
kijk daar mee uit, voor je het weet heb je laster of smaadlaster op je naam, alleen feiten die je aan kan tonen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* en zo kan 'ie wel weer.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:20
Even een vraagje: Tijdens het bestellen zag ik dat ik een keer mijn paspoortgegevens moest invullen, maar na dat ik het nogmaals probeerde (ik had halverwege opnieuw besteld omdat ik geen witte wilde) moest ik dit niet. Hebben jullie dat ook ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 19:29
*knip* dus niet

[ Voor 109% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ook ff gechat maar krijg hem ook niet geleverd.

Je chat nu met Tanju (Servicechat).
Marc: at 16:51:25
hallo, weet u hoe het met mijn order is?
Tanju (Servicechat): at 16:52:32
goedemiddag Marc, welkom bij T-Mobile Chat
Tanju (Servicechat): at 16:52:42
mijn naam is Tanju en ik ga je verder helpen
Tanju (Servicechat): at 16:52:52
heb je voor mij je postcode?
Marc: at 16:52:59
Postcode
Tanju (Servicechat): at 16:53:23
dankjewel
Tanju (Servicechat): at 16:54:16
ik zie dat je bestelling is geannuleerd is, alleen er staat geen redenen bij
Tanju (Servicechat): at 16:54:32
ik ga je doorverbinden met een van mijn collega's van de verkoopafdeling
Tanju (Servicechat): at 16:54:38
een moment alsjeblieft
info: at 16:55:28
Een moment, ik verbind je door met Amy (Verkoopadviseur).
info: at 16:57:28
Al onze medewerkers zijn bezet. Nog even geduld alsjeblieft.
info: at 16:58:34
Je chat nu met Amy (Verkoopadviseur).
Amy (Verkoopadviseur): at 16:58:44
Goedenmiddag Tanju
Amy (Verkoopadviseur): at 16:58:58
Pardon ik bedoel Marc
Marc: at 16:59:32
Hallo, ik hoorde dat mijn order om onbekende reden is geannuleerd?
Amy (Verkoopadviseur): at 17:00:04
Ik heb het gelezen ja
Amy (Verkoopadviseur): at 17:00:11
U kunt dan helaas opnieuw bestellen
Marc: at 17:00:29
ja maar dezelfde aanbieding is niet meer beschikbaar
Amy (Verkoopadviseur): at 17:01:13
en welke was dat dan?
Marc: at 17:01:23
De galaxy s6 promo
Amy (Verkoopadviseur): at 17:01:56
dat is ook de reden dat hij geannuleerd is
Amy (Verkoopadviseur): at 17:02:00
die prijzen klopten helaas niet
Marc: at 17:04:02
Dat is jammer
Amy (Verkoopadviseur): at 17:04:11
Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik blijf me verbazen dat mensen menen recht te hebben op levering als zo duidelijk sprake is van een foute prijs.

Zwartmaken of roepen dat je recht hebt op levering vind ik niet erg gepast. (dat is mijn mening, iemand anders mag daar natuurlijk anders over denken)

Uiteraard blijf ook ik hopen dat het misschien toch een stunt was en ze alsnog gaan leveren.
Ik draag trouwens nog wel met plezier mijn reebokschoenen voor 12 Euro ;-) (dat was ook een mooie actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:09
Hoe kan ik zeker weten dat mijn ingevoerde data (o.a. BSN) daadwerkelijk worden verwijderd uit het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
tweakerdennis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:13:
Hoe kan ik zeker weten dat mijn ingevoerde data (o.a. BSN) daadwerkelijk worden verwijderd uit het systeem?
Waar heb jij een BSN ingevuld dan? Je moest het documentnummer van je legitimatie invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
henri86 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:14:
[...]

Waar heb jij een BSN ingevuld dan? Je moest het documentnummer van je legitimatie invullen ;)
Je hebt gelijk, deze heb ik voor andere redenen moeten opzoeken. Ik heb gisteren inderdaad mijn rijbewijs nummer doorgegeven. Deze heeft mijn huidige provider (Hi), maar ik wil niet dat een bedrijf waar ik geen contract bij heb deze data heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
tweakerdennis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Je hebt gelijk, deze heb ik voor andere redenen moeten opzoeken. Ik heb gisteren inderdaad mijn rijbewijs nummer doorgegeven. Deze heeft mijn huidige provider (Hi), maar ik wil niet dat een bedrijf waar ik geen contract bij heb deze data heeft
Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Het Fantoom schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:18:
[...]

Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken?
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst welke (logischerwijs) geannuleerd gaat worden. Dan mag ik toch ook wel verwachten/eisen dat ze alle ingevoerde data verwijderen en niet bewaren?

Anders kan elk bedrijf wel dergelijke fouten maken en op die manier hun database vergroten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
tweakerdennis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst welke (logischerwijs) geannuleerd gaat worden. Dan mag ik toch ook wel verwachten/eisen dat ze alle ingevoerde data verwijderen en niet bewaren?
Je geeft zelf al aan dat de bestelling logischerwijs geannuleerd gaat worden.
Waarom vul je dan eerst zelf die gegevens in als je niet wilt dat ze bij T-mobile terechtkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
tweakerdennis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:21:
[...]
Anders kan elk bedrijf wel dergelijke fouten maken en op die manier hun database vergroten
Wat zouden ze daarmee opschieten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is via de link nog steeds te bestellen. Wel alleen via de mobile site. Dit net gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:47:
Hij is via de link nog steeds te bestellen. Wel alleen via de mobile site. Dit net gedaan.
Welke link bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Van een vriend: geannuleerd
chat-meisje: "De reden ertoe zie ik niet terug, maar kan schriftelijk worden opgevraagd via het afwijzigsformulier op de site"

https://service.t-mobile....ng-particulier-abonnement

Wilt u meer informatie over uw afwijzing? Vul dan dit formulier in en verstuur dit naar:
[....]

Wij controleren vervolgens de oorzaak van de afwijzing en informeren u daar schriftelijk over, binnen 14 dagen.

Als de afwijzing onterecht blijkt te zijn, dan ontvangt u een brief met een code van T-Mobile. Met deze code kan de aanvraag alsnog goedgekeurd worden bij een T-Mobile Shop of een andere winkel. Een online of telefonische aanvraag is in dat geval niet mogelijk.

[ Voor 64% gewijzigd door henri86 op 06-05-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:53
Die op android wereld openen met een mobiele telefoon. Die werkt inderdaad nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
davevogel0 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:03:
[...]

Misschien glipt de bestelling er dit keer wel door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davevogel0 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:03:
[...]

Klopt inderdaad.
Alleen je krijgt geen acceptatie mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Het is te mooi om waar te zijn, waar wie weet krijgt de 100e KRIJGT HEM TOCH NIET VOOR DIE PRIJS knakker hem wel. Ook al is het per ongeluk, ertussen door geglipt. Agh ja, niet geschoten is altijd mis. Veel succes allemaal.
Wellicht dat ze beter iemand in vervolg een S6 kunnen bieden die dit soort fouten tijdig opspoort. Scheelt toch een hoop werk voor de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
link op Android planet werkt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
hopelijk gaat deze bestelling wat vlotter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Ook besteld via de mobiele site maar ik verwacht er vrij weinig van (deed ik sowieso al maar toch) gezien de bevestiging mail niet wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 14:23

SpX

kan iemand de mobiele link posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
SpX schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:30:
kan iemand de mobiele link posten?
de link is niet mobiel hoor :D dat zou wat zijn :P Sorry maar de link is net op de brommer vertrokken, maar hij is zo weer terug

ik denk dat ze deze link bedoelen, openen op je smartphone
http://androidworld.nl/ni...lvr.it&utm_medium=twitter

[ Voor 40% gewijzigd door hmartino op 06-05-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Nogmaals mobiel besteld , met screenshots van elke pagina tot op het einde.
Mogelijkerwijs sta ik nu wat sterker. Ik ga T-mobile morgen vragen of de bestelling nu wel goed is doorgekomen, mochten ze vanavond niet bellen ( zoals beloofd ).

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
tweakerdennis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:13:
Echt waar? Maak je daar fijn druk over voordat je probeert sneaky een prijsfout uit te buiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Brammos85 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:43:
[...]

Echt waar? Maak je daar fijn druk over voordat je probeert sneaky een prijsfout uit te buiten...
Zo sneaky is het niet, maar om je over een BSN druk te maken is wel merkwaardig :D, vul niks in als je weet dat alles wat je verstuurd via internet wellicht ook "buit" te maken is.
Maar ja. Echt waar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Brammos85 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:43:
[...]

Uit buiten? Sneaky?

Slaven werden vroeger uitgebuit. Ik buit niks uit. Ik plaatst een bestelling. Ik dreig niet met verdere juridische stappen als deze wordt geannuleerd omdat het een prijsfout betrof, maar accepteer dat zonder gezeur. Misschien moet je je woordenschat eens gaan uitbreiden of gaan verbeteren, voordat je dergelijke uitingen doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:02

spartacusNLD

This is Sparta!!

hmartino schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:19:
Het is te mooi om waar te zijn, waar wie weet krijgt de 100e KRIJGT HEM TOCH NIET VOOR DIE PRIJS knakker hem wel. Ook al is het per ongeluk, ertussen door geglipt. Agh ja, niet geschoten is altijd mis. Veel succes allemaal.
Wellicht dat ze beter iemand in vervolg een S6 kunnen bieden die dit soort fouten tijdig opspoort. Scheelt toch een hoop werk voor de klantenservice.
dit dus.. ondanks dit weet ik zeker dat iedereen die hier klaagt over mensen die hem besteld hebben het zelf ook geprobeerd / gedaan hebben (waaronder ikzelf) :> niet geschoten is altijd mis.. je moet t voordeel pakken wanneer je kan.. :P

De directie van T-Mobile verdient genoeg :) trekken ze het verlies maar daarvan af ;)

@hieronder _/-\o_ :D :+ 8)

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2015 18:59 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:En de moralistische discussie mag men off-forum gaan voeren. Moeten we dit nou echt ELKE keer weer melden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
*knip* kappen met trollen

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Net na het mobiel bestellen een poging gedaan om de chat in te duiken.
Blijkt goed te werken nu :)

info: Je chat nu met Daniella.
Daniella: Goedenavond Jeroen, wat kan ik voor je doen?
Jeroen van Es: goedenavond
Jeroen van Es: ik had eerder vandaag ook al contact gehad over mijn bestelling van de S6 promo, ik heb deze nu opnieuw besteld en zou graag willen weten of deze nu wel goed is doorgekomen
Daniella: Ik ga het gelijk nakijken. Is het een nieuw abonnement of als verlenging?
Jeroen van Es: Nieuw abbonement
Daniella: Mag ik dan je postcode?
Jeroen van Es: ...
Jeroen van Es: nr ..
Daniella: Ik zie dat het abonnement opnieuw aangevraagd is.
Jeroen van Es: de eerste keer kreeg ik te horen dat het toestel er niet goed bij zat
Daniella: Ongeveer een half uur geleden. Het ziet ernaar uit dat het dus goed doorgevoerd is.
Jeroen van Es: gelukkig
Jeroen van Es: daar ben ik zeer blij mee
Daniella: Top fijn om te horen. Je kan vandaag nog de bevestigingsmail ontvangen en dan morgen de mail van de koerier
Jeroen van Es: Dank je :)
Daniella: Graag gedaan en nog een fijne avond
Jeroen van Es: een fijne avond :)

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 19:18 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Ik ga ook maar eens een poging tot de chat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:05:
Net na het mobiel bestellen een poging gedaan om de chat in te duiken.
Blijkt goed te werken nu :)
Ik vraag me echt af hoe jullie door die *** chat komen ik sta al uren te wachten op de pagina maar ik kan nergens op klikken en krijg heletijd dezelfde melding...
Chatten jullie via een speciale link of speciale site of ook gewoon via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact#chat? |:(

[ Voor 50% gewijzigd door k---evi-n op 06-05-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Ik kan met geen mogelijkheid het formulier invullen op de mobiele pagina, anderen geen last van (S6 keyboard in Chrome)?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:02

spartacusNLD

This is Sparta!!

inderdaad.. waarschijnlijk wordt dit geannuleerd :) (ze staan namelijk in het recht, heb geen zin om t wetboek erbij te pakken maar er bestaat een wetartikel wat aanbieders beschermt tegen dit soort dingen) dat is niet erg toch? gewoon rustig blijven allemaal. gewoon vanuit gaan dat je niks krijgt dan kan t alleen maar meevallen.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 19:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
speedyjules07 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:13:
Ik kan met geen mogelijkheid het formulier invullen op de mobiele pagina, anderen geen last van (S6 keyboard in Chrome)?
Alles in adresbalk intypen en daarna in het veld plakken, op Nexus 5 lukte het anders ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper123321
Oooohooo er komt weer hoooooop.
Net gechat en er staan twee bestellingen van mijn samsung galaxy te wachten ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.