Hebben meerdere mensen dat er uiteindelijk 2 jaar stond? Bij het beginnen van het bestelproces stond er wel 1 jaar
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:35:
Waarom werkt de link via mobiel wel en via pc niet?
omdat T-Mobile dat offline heeft gehaald en blijkbaar zijn ze de mobiele versie ''vergeten'' ofzo misschien
]MrGangstaQ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:34:
Hebben meerdere mensen dat er uiteindelijk 2 jaar stond? Bij het beginnen van het bestelproces stond er wel 1 jaar
Nee, het gaf altijd 1 jaar aan.
Toen ik net een bestelling plaatste, viel mij dit ook op.MrGangstaQ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:34:
Ik dacht dat ik een verkeerd abonnement had aangeklikt, maar blijkt dus niet alleen bij mij te zijn.
Toen ik gisteren een bestelling plaatste, stond er op het eind wel gewoon 12 maanden.
Mocht het abonnement toch 2 jaar duren dan is het nog steeds een mooie aanbieding
Verwijderd
Topic vanaf de eerste reacties gisteren al gelezen, dan net een pagina overgeslagenalper_maestro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
[...]
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)
omdat T-Mobile dat offline heeft gehaald en blijkbaar zijn ze de mobiele versie ''vergeten'' ofzo misschien
Ze zijn het niet vergeten, het is wel degelijk geblokt op bepaalde telefoons, alleen is het lastig om alles te blokken, dat doen ze via de klantenservice.alper_maestro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
[...]
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)
''vergeten'' staat ook in aanhalingstekens, niet letterlijk bedoelt dus.hmartino schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Ze zijn het niet vergeten, het is wel degelijk geblokt op bepaalde telefoons, alleen is het lastig om alles te blokken, dat doen ze via de klantenservice.
Even topic doorgebladerd maar kan het 123 niet terug vinden. Wat betekent 'S6 Promo' is dat bedoeld als S6 actie? Een S6 model dat 'promo' betekend?
In mijn bevestiging staat tevens ook 2 jaar, terwijl deze in het bestelproces toch echt als 1 jaar stond
In mijn bevestiging staat tevens ook 2 jaar, terwijl deze in het bestelproces toch echt als 1 jaar stond
Nobody knows! Zelfs T-Mobile nietsupaStylin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:53:
Even topic doorgebladerd maar kan het 123 niet terug vinden. Wat betekent 'S6 Promo' is dat bedoeld als S6 actie? Een S6 model dat 'promo' betekend?
Net zo ook maar sneaky gebruik gemaakt van deze 'actie'. Nog geen email ontvangen. Is nu een half uur geleden.
Ga nergens vanuit though, maar het is een gratis gokje.
Ga nergens vanuit though, maar het is een gratis gokje.
ik denk dat ze de klantenservice medewerkers gewoon ''dom'' laten spelen terwijl ze aan het uitzoeken zijn hoe ze dit moeten oplossen.. dat of t klopt echt en ze zijn niet zo slim bezig en ze gaan ons allemaal een telefoon sturen.. die kans ik klein.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Misschien kunnen we nu allemaal wachten tot het morgenvroeg is?
Dan zal het systeem wel uitgeraasd zijn en zullen de gelukshebbers een mail binnenkrijgen. Of niet natuurlijk..
Die klantenservice medewerkers gaan uit van wat in het systeem staat en hun kunnen er vrij weinig aan veranderen. Als het gaat om annuleren zal dit via een andere afdeling gaan.
Morgen zullen de mensen die een mail ontvangen hebben hier wel iets neerzetten. Tot die tijd wachten we gespannen af
Dan zal het systeem wel uitgeraasd zijn en zullen de gelukshebbers een mail binnenkrijgen. Of niet natuurlijk..
Die klantenservice medewerkers gaan uit van wat in het systeem staat en hun kunnen er vrij weinig aan veranderen. Als het gaat om annuleren zal dit via een andere afdeling gaan.
Morgen zullen de mensen die een mail ontvangen hebben hier wel iets neerzetten. Tot die tijd wachten we gespannen af
De gebruikte term "promo" is het enige waardoor je misschien nog kans maakt op het toestel:
Dus dan is het niet per definitie een typefout of een verkeerde prijs. Zolang het maar aangeboden wordt als een "promotie artikel".
Promo's, kunnen in de vorm van gratis goederen weggegeven worden. Of dit nou een USB stick is, of een GSM, dat is een keuze van de verstrekker. Onmogelijk is het niet, hooguit wat duurVerkoopbevordering of verkooppromotie (Engels: Sales Promotion) is een handeling die verricht wordt om de aankoop van producten bij de klant aan te moedigen, en het koopgedrag op korte termijn te beïnvloeden. De verkooppromotie kan zowel gericht zijn op het aanprijzen van de handel, als op het aansporen van de consument tot het kopen van de waar. De eerste vorm, aangeduid met de Engelse term "Trade Promotion" werkt via een strategie waarbij zo veel mogelijk (aantrekkelijk) aanbod gecreëerd wordt. De tweede vorm, aangeduid met de Engelse term "Consumer Promotion" is erop gericht om bij de klant zo veel mogelijk vraag te creëren. Beide vormen worden ook wel aangeduid middels respectievelijk "push"- (duw-) en "pull"- (trek-)strategie.
Dus dan is het niet per definitie een typefout of een verkeerde prijs. Zolang het maar aangeboden wordt als een "promotie artikel".
promotie artikel + abbo werkt niet denk dus die logica gaat niet op in dit geval vindt ik.. wat ik wel raar vindt is dat T-Mobile niet eens een mededeling doet over dit alles? misschien om nog meer drukte te voorkomen misschien..BizzieBis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:17:
De gebruikte term "promo" is het enige waardoor je misschien nog kans maakt op het toestel:
[...]
Promo's, kunnen in de vorm van gratis goederen weggegeven worden. Of dit nou een USB stick is, of een GSM, dat is een keuze van de verstrekker. Onmogelijk is het niet, hooguit wat duur
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Promo en abonnement gaan prima samen. Ik heb bij T-Mobile een Samsung Galaxy S3 met een 430 minuten abonnement en onbeperkt Internet (3G) voor ongeveer € 24,95 per maand afgesloten bij introductie, verlenging en geen extra kosten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
24.95 is een redelijke prijs.. 5 euro? nee dat kunnen wij als ''klanten'' niet verdedigen als redelijke prijs..Jumpman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:56:
Promo en abonnement gaan prima samen. Ik heb bij T-Mobile een Samsung Galaxy S3 met een 430 minuten abonnement en onbeperkt Internet (3G) voor ongeveer € 24,95 per maand afgesloten bij introductie, verlenging en geen extra kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 07-05-2015 00:03 ]
Hoe werkt de mobiele link dan? Als ik die open op verschillende mobiele apparaten dan zie ik niks bij afrekenen.
-
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.