Ik heb allebei de links geprobeerd en het lukt niet....

Ik
Gewoon de chat openen en 15-20 minuten wachten dan krijg je wel iemand die reageert.spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:37:
Hoe komen jullie allemaal zo snel de chat in? dat iemand dat nou is uitlegd.. daar kom namelijk geen antwoord op
Krijg ik initieel ook, totdat ik de cookies had geaccepteerd. Toen kwam er een link naar de chat ipv die meldingk---evi-n schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:29:
[...]
Maar je moet toch ergens in het chatscherm komen? ik kom voorlopig alleen op dit:
[afbeelding]
EDIT: Ben eindelijk erdoor gekomen had gewoon even gewachten en verscheen er een button in het sscherm
Kwestie van geluk? Ik kreeg opeens een roze knop te zien om te chatten.
Ben ook al 10 minuten aan het wachten op iemand.
Ben ook al 10 minuten aan het wachten op iemand.
Je wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Ene keer service andere keer verkoop.
Ik vind het wel bezwaarlijk dat het systeem zo goed op elkaar aagesloten is, niemand weet ergens van en je kan je verhaal 5x uitleggen.
Ik vind het wel bezwaarlijk dat het systeem zo goed op elkaar aagesloten is, niemand weet ergens van en je kan je verhaal 5x uitleggen.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
''Gewoon de chat openen''alper_maestro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:39:
[...]
Gewoon de chat openen en 15-20 minuten wachten dan krijg je wel iemand die reageert.
top die hulp hier
Hoe dan? als er staat ?
Chat met T-Mobile Klantenservice
Helaas zijn er op dit moment geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog eens of gebruik een van de andere manieren om contact met ons op te nemen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:41:
[...]
''Gewoon de chat openen''![]()
top die hulp hier![]()
Hoe dan? als er staat ?
Helaas zijn er op dit moment geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog eens of gebruik een van de andere manieren om contact met ons op te nemen.
henri86 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:39:
[...]
Krijg ik initieel ook, totdat ik de cookies had geaccepteerd. Toen kwam er een link naar de chat ipv die melding
Hebben jullie al een email bevestiging van jullie bestelling?
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Bellen dus!spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:41:
[...]
top die hulp hier![]()
Hoe dan? als er staat ?
Openingstijden
Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
Nee heb ik niet gekregen 
jps110 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:43:
Ik
Nope, chatmevrouw zei net dat de bestelling op verwerken stond, en zodra die klaar was dat de e-mail de deur uit ging.jps110 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:43:
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
oww wacht
ik heb zoveel ''privacy'' extensions in chrome dat die wordt geblockt.. in IE werkt het wel
ik heb zoveel ''privacy'' extensions in chrome dat die wordt geblockt.. in IE werkt het wel
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wachten totdat er een roze knop verschijnt met (chat nu)spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:41:
[...]
top die hulp hier![]()
Hoe dan? als er staat ?
Meer kan je er helaas niet mee doen gewoon naar de link die hierboven gepost is gaan en dan vervolgens wachten totdat de roze knop verschijnt
Misschien dus toch wel mazzel wij allemaal
Is het verstandig om beter te gaan bellen dan te wachten op een chat?
Ik
iss mijn order bij jullie door gekomen?
ja hoor ik hem m hier voor me...beekjo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:44:
Misschien pagina vernieuwen en telkens opnieuw proberen? Als het te druk is nu dan zal die melding wel komen ja ..spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:41:
[...]
top die hulp hier![]()
Hoe dan? als er staat ?
Zijn wij T-mobile? of helderziende?beekjo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:44:

Verstandig is om gewoon geen contact op te nemen... We merken vanzelf wel wat er gaat gebeuren.
Al onze medewerkers zijn bezet. Nog even geduld alsjeblieft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar is het normaal dat ik geen bevestigingsmail heb gerkegen? Na het bestellen via mobiel?
[ Voor 17% gewijzigd door tweakerjunior op 06-05-2015 19:53 ]
Tanju (Servicechat): at 19:53:20
bestelling is ontvangen, systeem is het nu aan het verwerken
Tanju (Servicechat): at 19:53:37
zodra het is afgerond, ontvang je van ons een email
bestelling is ontvangen, systeem is het nu aan het verwerken
Tanju (Servicechat): at 19:53:37
zodra het is afgerond, ontvang je van ons een email
Waarom allemaal van die nutteloze vragen waar niemand hier een antwoord op heeft, tenzij er ergens een T-Mobile medewerker tussenzit.tweakerjunior schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:53:
Maar is het normaal dat ik geen bevestigingsmail heb gerkegen? Na het bestellen via mobiel?
Wacht gewoon af, je komt er vanzelf wel achter of het gelukt is en of de telefoon daadwerkelijk geleverd wordt.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Nee dat lijkt me niet, maar ze hebben sinds gister volgens mij ook de link/achterliggende systeem aangepast.tweakerjunior schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:53:
als je geen mail krijgt lijkt het me dat er niets is geregistreerd, maar wij weten net zo veel dan jij, het is gewoon bestellen > afwachten op mail van T-Mobile of je m nou wel of niet krijgt.
Mijn order is ook geannuleerd, net via chat bevestigd. Heb het via de mobiele website geprobeerd. Nog geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik kreeg een heel bitchy antwoord.
"ik kan niets doen, ga maar een klacht indienen"
Waarschijnlijk zijn ze daar op de servicedesk helemaal pissed over alle reacties en chats.
Waarschijnlijk zijn ze daar op de servicedesk helemaal pissed over alle reacties en chats.
Show me your moves.
chat sluit over 5 minuten, dus dan moet je bellen
chatlog bewaren / printscreen maken en klacht indienen. Ze moeten wel netjes blijven natuurlijkKoninkje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:55:
Mijn order is ook geannuleerd, net via chat bevestigd. Heb het via de mobiele website geprobeerd. Nog geen bevestigingsmail ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2015 19:56 ]
Daar krijg ik geen S6 van.spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:56:
[...]
chatlog bewaren / printscreen maken en klacht indienen
Show me your moves.
nee, die krijg je ook niet
Ik had net zojuist gebeld met de klantenservice en tegen mij werd gezegd dat ik binnen 24uur een bevestigingsmail kan ontvangen met daarin de afspraak etc. Veder zag hij ook niks opmerkelijks waarom de order niet door zou gaan. Dus het gewoon vanaf nu afwachten geblazen.
[ Voor 11% gewijzigd door Strepsils op 06-05-2015 20:00 ]
Ik
bij mij zegt hij:
go (Servicechat): at 19:53:46
Ik zie dat je bestelling is binnengekomen, maar nog niet definitief is doorgevoerd.
Hugo (Servicechat): at 19:54:03
Als dit morgen nog steeds zo is kunnen we dit doorzetten naar de IT-afdeling.
go (Servicechat): at 19:53:46
Ik zie dat je bestelling is binnengekomen, maar nog niet definitief is doorgevoerd.
Jongens en meiden aub probeer een beetje Gambieter zijn opmerking te begrijpen. Als het te slow wordt dan sluit hij dit topic, dus probeer iets meer toe te voegen in de reacties
Ook zojuist besteld, maar ook ik krijg geen bevevstigingsmail via de mobiele bestelling.tweakerjunior schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:53:
We wachten maar af.
Verwijderd
zojuist ook even met Amy gepraat. was een fout op de website en dat we hier vanzelf een annulering van krijgen. werd nieteens om gegevens gevraagd
[modbreak] Geen "ik ook" of "besteld" posts. (Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.) [/modbreak]koenvd90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:59:
[...]
Ook zojuist besteld, maar ook ik krijg geen bevevstigingsmail via de mobiele bestelling.
We wachten maar af.
Show me your moves.
Mijn excuses.
Koninkje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:00:
[...]
[modbreak] Geen "ik ook" of "besteld" posts. (Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.) [/modbreak]
Ik
Mensen heb gewoon geduld, we zien vanzelf wel waneer de annuleringsmails komen
. Voor degene die geluk hebben, gefeliciteerd
.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik merk nu pas dat ik i.p.v. mijn documentnummer, mijn persoonsnummer heb ingevuld. Moet ik nu even opnieuw de bestelling plaatsen of zal ik ook eventjes bellen?
Wanneer we met zijn allen de klantenservice plat bombarderen heeft dat ook niet veel kans schat ik zo in. De prijsfout krijgt daardoor een hogere prioriteit! Hier heeft niemand wat aan.
De klantenservice van T-Mobile is open tot 20:00 

DieGozerDaar schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:02:
Ik merk nu pas dat ik i.p.v. mijn documentnummer, mijn persoonsnummer heb ingevuld. Moet ik nu even opnieuw de bestelling plaatsen of zal ik ook eventjes bellen?
Ik
Nu aan de chat met ene Yasmee, mijn bestelling is zojuist geannuleerd. Ze biedt me (natuurlijk) aan naar een collega om een nieuwe bestelling te doen. Reden is een systeem update.
Net gebeld en er werd het zelfde gezegd. Nu maar afwachten....Strepsils schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:58:
Ik had net zojuist gebeld met de klantenservice en tegen mij werd gezegd dat ik binnen 24uur een bevestigingsmail kan ontvangen met daarin de afspraak etc. Veder zag hij ook niks opmerkelijks waarom de order niet door zou gaan. Dus het gewoon vanaf nu afwachten geblazen.

bij mij zegt hij:
(Servicechat): at 19:53:46
(Servicechat): at 19:53:46
Met ''tanju'' in de chat gezeten. Bestelling is ontvangen. Er zou een ''storing'' zijn. Ik vroeg wanneer het abonnement 'definitief zou zijn. Ze zij: ''als je de mail ontvangt vanavond''.
Deze mail krijg je normaal binnen paar minuten maar omdat er nu een ''storing'' is zou ik die vanavond nog krijgen.
Deze mail krijg je normaal binnen paar minuten maar omdat er nu een ''storing'' is zou ik die vanavond nog krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2015 20:12 ]
Ik vroeg wanneer het abonnement 'definitief zou zijn. Ze zij als ik de mail ontvang vanavond 

spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:10:
Met ''tanju'' in de chat gezeten. Bestelling is ontvangen. Er zou een ''storing'' zijn. Ik vroeg wanneer het abonnement 'definitief zou zijn. Ze zij als ik de mail ontvang vanavond
Ik
die had ik ook, geen storing genoemd...rest hetzelfdespartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:10:
Met ''tanju'' in de chat gezeten. Bestelling is ontvangen. Er zou een ''storing'' zijn. Ik vroeg wanneer het abonnement 'definitief zou zijn. Ze zij als ik de mail ontvang vanavond
Okee ik praat momenteel met Tanju en deze verteld mij net dat mijn bestelling vooralsnog gewoon verwerkt wordt. Ik kan morgen een mail verwachten met de bevestiging.
Als dit niet gebeurt kan ik nogmaals contact opnemen en zouden ze mij verder helpen.
Het was behoorlijk druk daar dus mensen hebben wel even geduld nodig. maar voor de rest ben ik vriendelijk geholpen
Als dit niet gebeurt kan ik nogmaals contact opnemen en zouden ze mij verder helpen.
Het was behoorlijk druk daar dus mensen hebben wel even geduld nodig. maar voor de rest ben ik vriendelijk geholpen
Gasten hoe meer jullie het daar druk maken op de klantenservice hoe kleiner de kans wordt...geduld is een schone zaak
*knip*
[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 06-05-2015 20:20 ]
Ik
ik heb ook gechat met Tanju, zei heeft het druk gehad
zou de bevestigingsmail snel krijgen.
ben benieuwd hoe dit afloopt haha
Even een vraag aan de mensen die contact hebben opgenomen met de klantenservice. Hoe weet de klantenservice om welke bestelling het gaat zonder ordernummer? Ik heb noch een ordernummer gezien tijdens de bestelling noch in de eerste bevestigingsmail.
Edit: bedankt voor de reacties, had al een dergelijk vermoeden maar nu weet ik het zeker.
Edit: bedankt voor de reacties, had al een dergelijk vermoeden maar nu weet ik het zeker.
[ Voor 16% gewijzigd door Visdraad op 06-05-2015 20:21 ]
Dat kunnen ze zien door middel van je adres gegevens die je hebt opgegeven.
Visdraad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:18:
Even een vraag aan de mensen die contact hebben opgenomen met de klantenservice. Hoe weet de klantenservice om welke bestelling het gaat zonder ordernummer? Ik heb noch een ordernummer gezien tijdens de bestelling noch in de eerste bevestigingsmail.
Ik
Aan de hand van je gegevens kunnen ze dat opzoeken in hun systeemVisdraad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:18:
Ze hebben de ordernummers voor zich op de computer staan. Ik heb deze nummers gevraagd en ik kreeg ze gewoon.Visdraad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:18:
Kan overigens mn bestelling wel niet tracken als ik het ordernr. invoer

of je nu een ordernummer hebt of niet ze kunnen / mogen het dan alsnog annulerenjasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:20:
[...]
Ze hebben de ordernummers voor zich op de computer staan. Ik heb deze nummers gevraagd en ik kreeg ze gewoon.
Er wordt mij verwezen naar een klachtenformulier, mij hierdoor laten afschepen?
Vooralsnog kan de S6 promo via mobiel besteld worden, dus mochten al geplaatste orders "kwijtgeraakt" zijn met het verzoek opnieuw te bestellen, dan is dat nog steeds mogelijk. Nog geen 10 minuten geleden op die manier een tweede order geplaatst.
Volledig met je eens en de kans dat dit doorkomt is sowieso nihiel.spartacusNLD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:22:
[...]
of je nu een ordernummer hebt of niet ze kunnen / mogen het dan alsnog annulerendus niet blij worden.. pas als je de telefoon in je handen hebt is het zeker
Dat neemt nog niet weg dat ik geniet van dit hele discussiëren!
nogmaals.. je hebt NERGENS recht op.PeterHid schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:24:
Er wordt mij verwezen naar een klachtenformulier, mij hierdoor laten afschepen?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QgTIhT5aLCg&feature=youtu.be&t=84]
dus bij annuleren vergeten en weer verder gaan
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2015 20:43 ]
Dat ik mijn huidige abo bij tmobile afsloot, gaven ze mij ook een ordernummer door. Later bleek dat ze me het interne nummer hadden gegeven waar je als consument niets aan hebt. Wellicht is dit bij jou ook het geval.jasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:20:
[...]
Ze hebben de ordernummers voor zich op de computer staan. Ik heb deze nummers gevraagd en ik kreeg ze gewoon.
Maar het ordernummer komt vanzelf als het doorgaat, in die beruchte tweede mail.
Al heb je nu een nummer, zolang hij niet wordt goedgekeurd (en je dus die tweede mail ontvangt) heb je er niks aan.
Lijkt nu toch wel duidelijk genoeg dat iedereen gewoon moet wachten?
idd eerst zien dan gelovenjasper123321 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:25:
[...]
Volledig met je eens en de kans dat dit doorkomt is sowieso nihiel.
Dat neemt nog niet weg dat ik geniet van dit hele discussiëren!
yasmee zei tegen mij dat alles verwerkt is. Moet op een mailtje wachten, maar kon wat langer duren als normaalPeterHid schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:04:
Nu aan de chat met ene Yasmee, mijn bestelling is zojuist geannuleerd. Ze biedt me (natuurlijk) aan naar een collega om een nieuwe bestelling te doen. Reden is een systeem update.
Even voor mijn beeldvorming, wordt een dergelijk twee-staps-bestelproces ook gehanteerd bij Vodafone en KPN?
Ik heb net geprobeerd om te kijken of mijn bestelling goed in het systeem staat middels de live chat maar, zij geven aan dat ik dat morgen pas krijg te horen omdat de klantenservice momenteel dicht is...
Nogmaals de vraag: Heeft iemand toevallig laatste nog een T-Mobile abonnement afgesloten via www.t-mobile.nl en kreeg je toen ook de e-mail die wij hebben eerst?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je zou een picture kunnen posten zoals de email die jullie hebben ontvangen.Jumpman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:56:
Nogmaals de vraag: Heeft iemand toevallig laatste nog een T-Mobile abonnement afgesloten via www.t-mobile.nl en kreeg je toen ook de e-mail die wij hebben eerst?
Ik heb nooit via T Mobile besteld, wel een tijd terug MTV, en t mobile die het afhandelde. De bevestiging email kwam erg laat. Zo ongeveer met de bestelling, dus uiteindelijk goed!
Ja dat doen ook vodafone, kpn en tele2.Visdraad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:32:
Even voor mijn beeldvorming, wordt een dergelijk twee-staps-bestelproces ook gehanteerd bij Vodafone en KPN?
Ze controleren of je niet negatief staat geregistreerd bij het BKR, je niet te veel contracten op je naam hebt staan. Of niet net al een ander contract hebt afgesloten.
hmartino schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:01:
[...]
Je zou een picture kunnen posten zoals de email die jullie hebben ontvangen.
Ik heb nooit via T Mobile besteld, wel een tijd terug MTV, en t mobile die het afhandelde. De bevestiging email kwam erg laat. Zo ongeveer met de bestelling, dus uiteindelijk goed!
Dit is de eerste e-mail na bestellen.Bedankt voor je bestelling
Beste Jumpman,
Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken.
Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over:
Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement
Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen
Betaling: De link naar de website om je betaling online te voldoen
Bezorging: Meer informatie over de bezorging
Heb je nog vragen? Kijk op alles over je bestelling of neem contact met ons op
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV
[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 06-05-2015 21:07 ]
Ik kan me dit wel herinneren van MTV maar van TMOBILE nog niks gehoord.
Dus zelfs afwachten voor de 1e email.
Hebben meerdere mensen dat er uiteindelijk 2 jaar stond? Bij het beginnen van het bestelproces stond er wel 1 jaar
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:35:
Waarom werkt de link via mobiel wel en via pc niet?
omdat T-Mobile dat offline heeft gehaald en blijkbaar zijn ze de mobiele versie ''vergeten'' ofzo misschien
]MrGangstaQ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:34:
Hebben meerdere mensen dat er uiteindelijk 2 jaar stond? Bij het beginnen van het bestelproces stond er wel 1 jaar
Nee, het gaf altijd 1 jaar aan.
Toen ik net een bestelling plaatste, viel mij dit ook op.MrGangstaQ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:34:
Ik dacht dat ik een verkeerd abonnement had aangeklikt, maar blijkt dus niet alleen bij mij te zijn.
Toen ik gisteren een bestelling plaatste, stond er op het eind wel gewoon 12 maanden.
Mocht het abonnement toch 2 jaar duren dan is het nog steeds een mooie aanbieding
Verwijderd
Topic vanaf de eerste reacties gisteren al gelezen, dan net een pagina overgeslagenalper_maestro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
[...]
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)
omdat T-Mobile dat offline heeft gehaald en blijkbaar zijn ze de mobiele versie ''vergeten'' ofzo misschien
Ze zijn het niet vergeten, het is wel degelijk geblokt op bepaalde telefoons, alleen is het lastig om alles te blokken, dat doen ze via de klantenservice.alper_maestro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
[...]
Heb je de topic doorgenomen? (denk van niet namelijk)
''vergeten'' staat ook in aanhalingstekens, niet letterlijk bedoelt dus.hmartino schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Ze zijn het niet vergeten, het is wel degelijk geblokt op bepaalde telefoons, alleen is het lastig om alles te blokken, dat doen ze via de klantenservice.
Even topic doorgebladerd maar kan het 123 niet terug vinden. Wat betekent 'S6 Promo' is dat bedoeld als S6 actie? Een S6 model dat 'promo' betekend?
In mijn bevestiging staat tevens ook 2 jaar, terwijl deze in het bestelproces toch echt als 1 jaar stond
In mijn bevestiging staat tevens ook 2 jaar, terwijl deze in het bestelproces toch echt als 1 jaar stond
Nobody knows! Zelfs T-Mobile nietsupaStylin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:53:
Even topic doorgebladerd maar kan het 123 niet terug vinden. Wat betekent 'S6 Promo' is dat bedoeld als S6 actie? Een S6 model dat 'promo' betekend?
Net zo ook maar sneaky gebruik gemaakt van deze 'actie'. Nog geen email ontvangen. Is nu een half uur geleden.
Ga nergens vanuit though, maar het is een gratis gokje.
Ga nergens vanuit though, maar het is een gratis gokje.
ik denk dat ze de klantenservice medewerkers gewoon ''dom'' laten spelen terwijl ze aan het uitzoeken zijn hoe ze dit moeten oplossen.. dat of t klopt echt en ze zijn niet zo slim bezig en ze gaan ons allemaal een telefoon sturen.. die kans ik klein.
Misschien kunnen we nu allemaal wachten tot het morgenvroeg is?
Dan zal het systeem wel uitgeraasd zijn en zullen de gelukshebbers een mail binnenkrijgen. Of niet natuurlijk..
Die klantenservice medewerkers gaan uit van wat in het systeem staat en hun kunnen er vrij weinig aan veranderen. Als het gaat om annuleren zal dit via een andere afdeling gaan.
Morgen zullen de mensen die een mail ontvangen hebben hier wel iets neerzetten. Tot die tijd wachten we gespannen af
Dan zal het systeem wel uitgeraasd zijn en zullen de gelukshebbers een mail binnenkrijgen. Of niet natuurlijk..
Die klantenservice medewerkers gaan uit van wat in het systeem staat en hun kunnen er vrij weinig aan veranderen. Als het gaat om annuleren zal dit via een andere afdeling gaan.
Morgen zullen de mensen die een mail ontvangen hebben hier wel iets neerzetten. Tot die tijd wachten we gespannen af
De gebruikte term "promo" is het enige waardoor je misschien nog kans maakt op het toestel:
Dus dan is het niet per definitie een typefout of een verkeerde prijs. Zolang het maar aangeboden wordt als een "promotie artikel".
Promo's, kunnen in de vorm van gratis goederen weggegeven worden. Of dit nou een USB stick is, of een GSM, dat is een keuze van de verstrekker. Onmogelijk is het niet, hooguit wat duurVerkoopbevordering of verkooppromotie (Engels: Sales Promotion) is een handeling die verricht wordt om de aankoop van producten bij de klant aan te moedigen, en het koopgedrag op korte termijn te beïnvloeden. De verkooppromotie kan zowel gericht zijn op het aanprijzen van de handel, als op het aansporen van de consument tot het kopen van de waar. De eerste vorm, aangeduid met de Engelse term "Trade Promotion" werkt via een strategie waarbij zo veel mogelijk (aantrekkelijk) aanbod gecreëerd wordt. De tweede vorm, aangeduid met de Engelse term "Consumer Promotion" is erop gericht om bij de klant zo veel mogelijk vraag te creëren. Beide vormen worden ook wel aangeduid middels respectievelijk "push"- (duw-) en "pull"- (trek-)strategie.
Dus dan is het niet per definitie een typefout of een verkeerde prijs. Zolang het maar aangeboden wordt als een "promotie artikel".
promotie artikel + abbo werkt niet denk dus die logica gaat niet op in dit geval vindt ik.. wat ik wel raar vindt is dat T-Mobile niet eens een mededeling doet over dit alles? misschien om nog meer drukte te voorkomen misschien..BizzieBis schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:17:
De gebruikte term "promo" is het enige waardoor je misschien nog kans maakt op het toestel:
[...]
Promo's, kunnen in de vorm van gratis goederen weggegeven worden. Of dit nou een USB stick is, of een GSM, dat is een keuze van de verstrekker. Onmogelijk is het niet, hooguit wat duur
Promo en abonnement gaan prima samen. Ik heb bij T-Mobile een Samsung Galaxy S3 met een 430 minuten abonnement en onbeperkt Internet (3G) voor ongeveer € 24,95 per maand afgesloten bij introductie, verlenging en geen extra kosten.
24.95 is een redelijke prijs.. 5 euro? nee dat kunnen wij als ''klanten'' niet verdedigen als redelijke prijs..Jumpman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:56:
Promo en abonnement gaan prima samen. Ik heb bij T-Mobile een Samsung Galaxy S3 met een 430 minuten abonnement en onbeperkt Internet (3G) voor ongeveer € 24,95 per maand afgesloten bij introductie, verlenging en geen extra kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 07-05-2015 00:03 ]
Hoe werkt de mobiele link dan? Als ik die open op verschillende mobiele apparaten dan zie ik niks bij afrekenen.
-
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.