[Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 41.433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 14:44
gambieter schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:39:
Ik stel voor dat degenen met allerlei nogal kromme redeneringen over waarom T-Mobile toch zou leveren, gaan solliciteren of het voorstel gaan doen bij de desbetreffende afdeling van T-mobile :) . Echter, hier is het niet zinvol.
T-Mobile zal inderdaad vast niet leveren, Dat is juist de gok in dit geval. als ze het wel doen is het een mooie meevaller.

Als ze het in eerste instantie niet doen dan staat de weg gewoon vrij om eens af te tasten met wat goed geplaatste brieven hoe ze reageren en indien er geen reactie komt is het via de geschillencommissie nog te proberen.

en 1 % kans dat ze gaan leveren? Ik denk dat die kans wel iets hoger ligt.
Maar goed dat moeten we uitvinden.

Nee heb je, en ja daar kan je jezelf volledig bij neerleggen maar dat is te makkelijk.
laten ze met een juridisch correct onderbouwd excuus komen... desnoods dwingen we dat af via de geschillencommissie. Om er voor te gaan rechteren is ook weer zo wat... daarvoor is het bedrag veel te laag.

Maar met de uitkomst van de geschillencommissie erbij hebben we er in elk geval alles aan gedaan en als de uitkomst daarvan gepubliceerd wordt in het topic is het voor iedereen duidelijk.

*knip* als je van mening bent dat er iets mis is met bepaalde bijdragen, dan plaats je een TR. Als je commentaar op de moderatie hebt, dan mag je dat in een DM doen of in een feedbacktopic. Een constructievere insteek zal dan wel helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 05-05-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:31
Hopelijk heeft Youp ook besteld. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
en on topic maar weer:

Uit de verkoopvoorwaarden:
https://www.t-mobile.nl/G...den/bestelvoorwaarden.pdf
Prijzen
Prijzen zijn geldig op het moment dat zij op de website worden weergegeven, tenzij anders is vermeld. Indien prijzen door een kennelijke verschrijving foutief staan vermeld op de website, is T-Mobile niet gehouden de bestelling uit te voeren tegen de foutief weergegeven prijs. Alle prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders wordt vermeld.
Prijzen zijn geldig op het moment dat zij op de website worden weergegeven, tenzij anders is vermeld.
Daar zijn screenshots van, zowel van voor de bestelling als erna, dat is dus hard te maken
Indien prijzen door een kennelijke verschrijving foutief staan vermeld op de website, is T-Mobile niet gehouden de bestelling uit te voeren tegen de foutief weergegeven prijs.
Het zijn geen kennelijke verschrijvingen. Niemand heeft het hier met een pen achterop een visitekaartje geschreven. Er is hier zeker geen sprake van een kommaatje verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
Ik heb al mijn advocaten op scherp staan en wachten nu de reactie van T-Mobile af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ie geleverd wordt, maar is dit een toestel met simlock van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
T-Mobile doet al jaren niet meer aan simlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:15:
en on topic maar weer:

Uit de verkoopvoorwaarden:
https://www.t-mobile.nl/G...den/bestelvoorwaarden.pdf

[...]

[...]

Daar zijn screenshots van, zowel van voor de bestelling als erna, dat is dus hard te maken

[...]

Het zijn geen kennelijke verschrijvingen. Niemand heeft het hier met een pen achterop een visitekaartje geschreven. Er is hier zeker geen sprake van een kommaatje verkeerd.
De actie was ook vrij duidelijk; geen maandelijkse kosten voor je telefoon. Wat maakt het dan uit welk abonnement je erbij afsluit? Als dat dan enkel 50 belminuten is, prima toch? Wat betreft de actie die op de site staat, is het zeker geen fout.

Als je nadenkt, dan is het natuurlijk wel een fout. Nooit dat het de bedoeling was om deze actie met een abonnement van 5 euro voor 12 maanden te kunnen laten werken.

Ik denk dat je juridisch misschien met de actie omschrijving best een eind kan komen. Er is namelijk geen sprake van een foutieve prijsvermelding. De actie was; geen maandelijkse kosten voor je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Klantenservice is toch open vandaag? Iemand die een belletje kan/wil plegen. Zit momenteel zelf op het werk, dus dat gaat niet lukken ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:55:
Klantenservice is toch open vandaag? Iemand die een belletje kan/wil plegen. Zit momenteel zelf op het werk, dus dat gaat niet lukken ;)
Waarom bellen? Er staat in de e-mail duidelijk dat ze binnen twee werkdagen zelf contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Laat maar, lees net op AW dat alle bestelling zijn geannuleerd.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:00:
AW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:20
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:00:
Dit is niet officieel.

T-mobile via de chat:
Klaas (Klantenservice): De bestelling is nog in behandeling. Ik hoorde van een andere klant ook dat er gisteren een promo was, maar daar heb ik hier verder geen informatie over. Ik betwijfel echter of de promo wel klopte, dus weet niet zeker of de bestelling verder wordt verwerkt. Je zou immers slechts 4,24 euro voor het toestel betalen en dan 15 euro per maand bij een 1-jarig contract. Daardoor zou je totaal 185 euro betalen voor een toestel met abonnement. Alleen de inkoopwaarde van het toestel ligt al bijna 5 keer zo hoog.
Klaas (Klantenservice): Vooralsnog is de bestelling in behandeling, dus mogelijk wordt deze gewoon verwerkt en zal het toestel worden uitgeleverd, maar het zou mij niets verbazen als de bestelling geannuleerd wordt door een verkeerde prijs op de website.
Klaas (Klantenservice): Ik kan je dan ook niets anders aanraden dan even af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
:( :'( Ik wacht gwn de tweede mail af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Hoe kan dat nou! Gebruiker "Anoniem" beweerde van wel!

:O Zo moe van die posts in dat topic daar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dill01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-08-2022
Gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Iemand heeft het tmobile gevraagd via twitter. Ze worden niet geleverd ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
De tekst in de mail is:
Bedankt voor je bestelling! - T-Mobile

Bedankt voor je bestelling

Beste,

Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over:

Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement

Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen

Betaling: De link naar de website om je betaling online te voldoen

Bezorging: Meer informatie over de bezorging
Feitelijk is de bestelling dus al bevestigd en in behandeling genomen.

Geen tweede e-mail van T-Mobile op de bestelling is de eerste 2 dagen na de bestelling geen reden tot welke nabel of mail actie dan ook. Geen persoonlijke reactie = geen afwijzing. De overeenkomst is namelijk al tot stand gekomen.

Wanneer deze 2 dagen zonder nieuws verstrijken kan je er achteraan mailen. Als dan blijkt dat de bestelling toch geannuleerd is kan je er achteraan mailen.

Dat is namelijk niet conform de overeenkomst die je al bent aan gegaan met het op bestellen drukken. Die kan niet zo eenzijdig verbroken worden zonder opgaaf van redenen.

Gewoon afwachten tot vrijdag ochtend.

Mededelingen op andere forums, twitter of waar dan ook zijn in dit geval niets waard juridisch gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Ik vraag me af he, omdat erbij stond promo of je daar niets van kunt maken. Zo'n foutje maak je toch niet zo heel snel om dat erbij te zetten...
ik was net even op twitter aan het kijken namelijk en hier zeggen meerdere dat het een foutje was maar zegge niks over geannuleerd worden of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
daar is inderdaad jurisprudentie over, ja daar kan je wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Ik denk ook dat als er geen ''promo'' achter had gestaan dat het minder aannemelijker was geweest en dat er meer reden was om aan de prijs te gaan twijfelen. Maar zoals hierboven allemaal al wordt gezegd, enigste wat we nu kunnen doen is gewoon afwachten op de 2e mail. Of op een bericht van T-Mobile. :)

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NrIzW0x.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
nogmaals dat zegt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:02:
nogmaals dat zegt helemaal niets.
Wanneer is het juridisch gezien dan wel officieel, als ze iedereen een mail hebben gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Wanneer is het juridisch gezien dan wel officieel, als ze iedereen een mail hebben gestuurd?
niet juridisch wellicht, maar gewoon duidelijkheid vanuit de juiste afdeling bij t-mobile aan diegene die allemaal de order hebben geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Ja. het zijn namelijk individuele overeenkomsten

Zelfs als ze die mail sturen is het nog maar de vraag of het wettig is aangezien het hier om eenzijdig opzeggen van een overeenkomst zonder geldige reden gaat.

Als het zo simpel was hadden ze namelijk al lang een mail gestuurd. Het ligt ongetwijfeld bij de juridische afdeling nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Als ze een annuleringsmail sturen of in iedergeval direct bij jou iets erover melden en niet over een simpele snuggere helpdeskmedewerker Via Twitter 8)7
Maar ben benieuwd wie hier zijn advocaat gaat opsturen want ik denk dat er wel iets te halen valt want het is niet alleen een prijsfout maar ook een typfout in de tekst dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Ik ben er toe bereid, maar ik denk niet dat het zo ver komt, T-Mobile is in het verleden heel er gevoelig gebleken voor de geschillen commissie. Ze weten dondersgoed hoe het in elkaar zit en waar hun kansen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Prijzen zijn geldig op het moment dat zij op de website worden weergegeven, tenzij
anders is vermeld. Indien prijzen door een kennelijke verschrijving foutief staan
vermeld op de website, is T-Mobile niet gehouden de bestelling uit te voeren tegen de
foutief weergegeven prijs. Alle prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders wordt vermeld.
Hier kun je denk ik wel wat uit halen m.b.t. de "promo" actie en dat het vaak genoeg voor komt dat je het toestel gratis krijgt bij een nieuw abonnement.
Levering en betaling
T-Mobile is gerechtigd de bestelling te weigeren indien de voorraad ontoereikend is.
Zou wel heel toevallig zijn als ze geen S6's op voorraad hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
jep, alleen dat is niet hard te maken, want het toestel is gewoon op voorraad volgens de shop, ik kan hem gewoon nu in de niet promo actie bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Als er geen "promo" bij had gestaan zou ik uit zijn gegaan van het principe "als het te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook". Maar dat staat er nu juist wel bij en daarom kan je ervan uitgaan dat je met dat principe geen rekening hoeft te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ag10088
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10-2023
Duurt wel lang voordat T-Mobile met een verklaring komt toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Laatst online: 12-04 23:29
Maxjj4 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:15:
Als er geen "promo" bij had gestaan zou ik uit zijn gegaan van het principe "als het te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook". Maar dat staat er nu juist wel bij en daarom kan je ervan uitgaan dat je met dat principe geen rekening hoeft te houden.
idd
promo=held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Volgens mij zijn ze het aan het uitzoeken op hun juridische afdeling wat hun kansen zijn :9
ag10088 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:16:
Duurt wel lang voordat T-Mobile met een verklaring komt toch...

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ag10088
Misschien heeft het toch te maken met 05-05-2015 dat er iets van 500 telefoon worden verkocht ofzo?!
Blijft inderdaad vreemd dat er PROMO bij stond. Dat maakte het juist logies om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Ik heb de kwestie toch eens bij advocaten.nl neergelegd en kijken wat deze mij kunnen adviseren om te doen. Aangezien de dienst toch gratis is kunnen hun mij en jullie misschien hier meer duidelijkheid over geven en ook welke stappen wij eventueel dus kunnen maken hiertegen. :)

Overigens vind ik het wel raar dat de klanten chat al de hele ochtend offline is... wat een stront bedrijf is het eigelijk 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door k---evi-n op 06-05-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Het kan ook zijn dat ze bewust niet reageren, en hopen dat je er niet op terug komt.
Dat kan ook een strategie zijn om impact te beperken en extra tijd te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
k---evi-n schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:21:
Ik heb de kwestie toch eens bij advocaten.nl neergelegd en kijken wat deze mij kunnen adviseren om te doen. Aangezien de dienst toch gratis is kunnen hun mij en jullie misschien hier meer duidelijkheid over geven en ook welke stappen wij eventueel dus kunnen maken hiertegen. :)
Goed bezig! _/-\o_

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Bedankt :P d:)b :w _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Nu online
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:22:
Het kan ook zijn dat ze bewust niet reageren, en hopen dat je er niet op terug komt.
Dat kan ook een strategie zijn om impact te beperken en extra tijd te genereren.
ze hebben 2 dagen om te je bestelling in behandeling te nemen he, we zijn nu net een halve dag verder als je 5 mei niet meetelt.

Tuurlijk zou het fijn zijn zsm een antwoord te krijgen, maar ze hebben nog wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ag10088
T-Mobile moet dit gisteren wel hebben geweten toch?
Iemand heeft het erop gezet, maar belangrijker nog iemand moet deze link(actie) ook weer offline hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:32
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:22:
Stel dat zo'n 2000 mensen deze telefoon à 500 euro inkoop hebben besteld...dat is een schadepost van €1.000.000,--. Je denkt toch zeker niet dat bij t-mobile Kees dan ff naar Harry belt van "Hey Harry! Stuur eens die mensen ff een mail!!!".

Niet dat jullie die telefoons ooit geleverd gaan krijgen overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Is het niet een idee dat iemand hier zelf even contact met ze opneemt ipv. nu ineens een afwachtende houding aannemen en alle andere info-bronnen (tot aan het webcare team aan toe) weg te wuiven?
In dit soort topics duikt het gros altijd wel binnen de kortste keren op een aanbieding, maar als er info ingewonnen moet worden gaat men af zitten wachten? Toch wat bang voor het antwoord dat men niet wil horen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dersan schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:25:
Niet dat jullie die telefoons ooit geleverd gaan krijgen overigens....
Dit klopt.

Maar wel geestig om op deze druilerige dag allemaal advocaten in spé aan het werk te zien :)
SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:25:
In dit soort topics duikt het gros altijd wel binnen de kortste keren op een aanbieding, maar als er info ingewonnen moet worden gaat men af zitten wachten? Toch wat bang voor het antwoord dat men niet wil horen ofzo?
Je krijgt binnen twee dagen bericht annulering. Geen enkele reden om tot die tijd zelf ook maar iéts te ondernemen.

[ Voor 44% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:25:
Is het niet een idee dat iemand hier zelf even contact met ze opneemt ipv. nu ineens een afwachtende houding aannemen en alle andere info-bronnen (tot aan het webcare team aan toe) weg te wuiven?
tsja dan krijg je weer mensen die bellen en aan een uitspraak van een eerstelijns ks medewerker in de trend van 'als het op de site staat, dan zal het wel kloppen' veel waarde gaan hechten.

Eigenlijk gaan dit soort dingen bijna altijd hetzelfde en is het gewoon wachten op officieel bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Laatst online: 09:07

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik ben momenteel bezig om in de wachtrij te staan bij de chat.
Ik zal eens kijken wat zij te melden hebben, zijn er nog specificieke vragen?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Ja of T-Mobile nog met een officieel bericht gaat komen :9
Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:29:
Ik ben momenteel bezig om in de wachtrij te staan bij de chat.
Ik zal eens kijken wat zij te melden hebben, zijn er nog specificieke vragen?

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ik heb net geprobeerd te bellen, maar ik heb een schijthekel aan belmenu's en dus heb ik weer opgehangen.

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Koninkje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:33:
Ik heb net geprobeerd te bellen, maar ik heb een schijthekel aan belmenu's en dus heb ik weer opgehangen.
Meld dan niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Je moet 5 mei in dit geval wel meetellen.

ze komen binnen 2 dagen met een antwoord, er staat niet wat voor dagen.

oftewel gewoon afwachten. geen reactie is wettelijk ook een reactie.

Ik denk persoonlijk dat het op dit moment nog te vroeg is voor een rechter

Ga eerst de procedure maar in met brieven. stuur ze een aangetekende brief met een reactie termijn van 4 weken. bij geen reactie stuur je na 4 weken een herinnering met een deadline van 2 weken.

stel ze daarna in gebreke als ze nog steeds niet met een onderbouwde reactie komen en drop het bij de geschillencommissie.

Als daar niets uit komt is het pas het moment om juridisch advies in te winnen van een jurist. en eventueel te escaleren en een zaak te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:33:
Ik denk persoonlijk dat het op dit moment nog te vroeg is voor een rechter

Ga eerst de procedure maar in met brieven. stuur ze een aangetekende brief met een reactie termijn van 4 weken. bij geen reactie stuur je na 4 weken een herinnering met een deadline van 2 weken.

stel ze daarna in gebreke als ze nog steeds niet met een onderbouwde reactie komen en drop het bij de geschillencommissie.

Als daar niets uit komt is het pas het moment om juridisch advies in te winnen van een jurist. en eventueel te escaleren en een zaak te starten.
Waar gaat dit allemaal over? We zijn één dag verder. Man man man het moet echt niet gekker worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Shit got serious! :+
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:35:
[...]

Waar gaat dit allemaal over? We zijn één dag verder. Man man man het moet echt niet gekker worden :X

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dit rabiate kom je niet vaak tegen op tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
[...]

Inderdaad, is het werkelijk zo moeilijk om geduld te hebben??
Ik vraag me af hoe sommigen uberhaupt kunnen internetshoppen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
Ik begrijp dat iedereen graag zo'n telefoon voor zo'n prijs wil. Maar T-mobile mag dit zonder probleem annuleren, zelfs als u al een bevestiging ontvangen hebt. Zolang een consument geen reden heeft aan te nemen dat de prijs onredelijk is moet T-mobile gewoon leveren, maar het was in dit geval overduidelijk dat het waarschijnlijk een fout betrof.
Wanneer kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden?
Is het heel duidelijk is dat de prijs niet juist is? Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.
Bron: https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs

Het kan natuurlijk alsnog dat T-mobile de telefoons levert, maar dat zou dan gewoon HEEL erg aardig van ze zijn. Als consument kan je niks afdwingen in dit geval. Rustig afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
[...]

quote wel even volledig als je quote. dit hoort er nog boven.
Je moet 5 mei in dit geval wel meetellen.

ze komen binnen 2 dagen met een antwoord, er staat niet wat voor dagen.

oftewel gewoon afwachten. geen reactie is wettelijk ook een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:42:
quote wel even volledig als je quote. dit hoort er nog boven.
Maakt op zich niet zoveel uit hoeveel er wordt gequote aangezien >99% onzin en stemmingmakerij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
job_h schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:41:
Ik begrijp dat iedereen graag zo'n telefoon voor zo'n prijs wil. Maar T-mobile mag dit zonder probleem annuleren, zelfs als u al een bevestiging ontvangen hebt. Zolang een consument geen reden heeft aan te nemen dat de prijs onredelijk is moet T-mobile gewoon leveren, maar het was in dit geval overduidelijk dat het waarschijnlijk een fout betrof.

[...]

Bron: https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs

Het kan natuurlijk alsnog dat T-mobile de telefoons levert, maar dat zou dan gewoon HEEL erg aardig van ze zijn. Als consument kan je niks afdwingen in dit geval. Rustig afwachten dus.
Het was niet overduidelijk dat het een fout betrof. Zoals eerder genoemd zorg het woord "promo" ervoor dat je ervan uit kan gaan dat het principe "als het te mooi is om waar te zijn, is het het meestal ook" irrelevant is in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
fvdberg schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:50:
door die tekst niet geheel te quoten maak jij jezelf daarmee schuldig aan stemmingmakerij wat je met je reactie van 13.48 onderstreept.
Nee, er is een verschil tussen rationeel zijn (het toestel wordt niet geleverd) en/of geduld opbrengen (minimaal de in de bevestigingsmail aangegen tijd) en allemaal "advies" geven over hoe te werk te gaan.

Ik vind het al een wonder dat dit topic nog open is. Vaak is men wat kritischer. Zou in dit geval ook mogen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Nu online
natuurlijk ga ik er niet vanuit dat ik ook maar iets geleverd ga krijgen.. maar inderdaad het woord promo + het feit dat het een speciale link betrof en niet in de normale shop te vinden was, zou je er vanuit kunnen gaan dat het hier daadwerkelijk om een bepaalde promo zou gaan.

Verdere info werd er echter niet gegeven, waardoor het allemaal onduidelijk is.

daar gelaten dat het wel erg goedkoop is, is er natuurlijk altijd een kans dat dit een speciaal aanbod was vanuit t-mobile voor een select groepje mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Nu al even in contact met de chat van T-Mobile, echter blijken ze daar van niets te weten van de promo actie van gisteren.
Kan scripted zijn natuurlijk.
Indien het akkoord is zal ik het volledige gesprek posten ( met uitgewiste namen)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

sambalbaj schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:28:
[...]

tsja dan krijg je weer mensen die bellen en aan een uitspraak van een eerstelijns ks medewerker in de trend van 'als het op de site staat, dan zal het wel kloppen' veel waarde gaan hechten.

Eigenlijk gaan dit soort dingen bijna altijd hetzelfde en is het gewoon wachten op officieel bericht.
Tja, wat krijg je nu? Van die bureaustoeljuristen die hier anderen hoop gaan geven door aannames/ argumenten die nog (veel) ongeloofwaardiger zijn dan bijv. een reactie van een t-mobile bakvis van de webcare.
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Je krijgt binnen twee dagen bericht annulering. Geen enkele reden om tot die tijd zelf ook maar iéts te ondernemen.
Geen enkele?? Zo'n beetje alle info wordt hier weggewuifd maar dit (-bericht van T-mobile) wordt wel klakkeloos aangenomen? Hoezo wordt er zo met 2 maten gemeten? Iets met onderzoeksplicht als consument?
Paar euro's belkosten voor een telefoon met een korting van dik 500 euro hebben we er toch wel voor over?

Op deze manier kunnen dit soort topics iig. wel mooi op slot tot er een officiële reactie is, want (bijv.) dit elkaar moed inpraten op basis van dingen als een woordje "promo" op de betreffende pagina schiet ook niet echt op. Dat soort zaken zijn wel dichtgetimmerd in de alg. voorwaarden, dat gooien ze net zo makkelijk op een prijs-/zetfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Nee dat soort zaken zijn niet dicht getimmerd in de algemene voorwaarden. die geldt namelijk niet boven de NL en EU wet en nee die wetten zijn niet d.m.v. rationeel denken samen gesteld of te analyseren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Maxjj4 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Het was niet overduidelijk dat het een fout betrof. Zoals eerder genoemd zorg het woord "promo" ervoor dat je ervan uit kan gaan dat het principe "als het te mooi is om waar te zijn, is het het meestal ook" irrelevant is in dit geval.
Nee, dat vervalt niet ineens. Ook met het woord "promo" erbij. Ik snap dat je graag een S6 voor zo goed als niks wilt ontvangen, net als ik trouwens.Maar ga er nu maar vanuit dat het niet gaat lukken.

We zullen de officiële reactie van T-Mobile eerst maar eens afwachten.

Jouw redenatie gaat dus ook op bij een of ander speciaal product van 1500,- euro. "Nu voor de Promo van 1500 voor 10,-!" iedereen snapt dat er een komma fout staat en dat er waarschijnlijk 1000 bedoeld wordt.
Maar jij durft nu ook hard te maken dat 10 euro de correcte prijs is vanwege het woord "promo"?

[ Voor 19% gewijzigd door Jeroen87 op 06-05-2015 14:05 ]

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
correct. dat is het enige wat je op dit moment kan, afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Jeroen87 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:01:
[...]

Nee, dat vervalt niet ineens. Ook met het woord "promo" erbij. Ik snap dat je graag een S6 voor zo goed als niks wilt ontvangen, net als ik trouwens.Maar ga er nu maar vanuit dat het niet gaat lukken.

Bij een promo kan alles toch? Er kunnen ook gratis mobiele telefoons worden weggegeven. Daarom vond ik het geen als een "overduidelijke prijsfout". Maar dat is uiteraard persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
Maxjj4 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Als ik dit goed begrijp zegt u het volgende:
Wanneer een bedrijf een €700 kostend product gratis online zet, samen met €5 thuiskopieheffing, een abonnement van €5 p/m en het woord "promo", kan de gemiddelde consument er van uit gaan dat het gratis aangeboden wordt?

Ik ben het met u eens dat het gebruik van het woord promo de redelijkerwijs aannemelijke prijs een stuk lager maakt. Maar het zorgt er niet voor dat een gemiddelde consument zal denken dat ze een gloednieuw product van €700 gratis kunnen krijgen als ze er een abonnnement van 12x€5 bij nemen.

Indien u hier een andere opvatting in heeft, geen probleem. Ik ben geen jurist en claim ook niet dat mijn uitleg van de regels de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Maxjj4 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Bij een promo kan alles toch? Er kunnen ook gratis mobiele telefoons worden weggegeven. Daarom vond ik het geen als een "overduidelijke prijsfout". Maar dat is uiteraard persoonlijk.
Waarom zou alles kunnen bij een promo? Als ik bij electronica iets zie van een promo is het 99% van de gevallen misschien 50 euro korting, een cashback actie met bonnetje of een bonus dingetje (headset erbij of iets dergelijks). Die andere procent is een end of life sale.

Een nieuwe Samsung S6 kost 700 euro!. En dan staat er promo bij en plotsklap is er 620 euro korting op gekomen? Als dat geen prijsfout is weet ik het ook niet meer. Zelfs als je een telefoon gratis krijgt bij een abonnement dan komen de totaal maandkosten over de looptijd van de abo ruim boven de telefoonprijs uit. Nu zou dat bijna 10 jaar duren 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
quote uit http://zakelijk.infonu.nl...prijsd-artikel-kopen.html
Aannemelijke prijs
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.

Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.

Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden.Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Laatst online: 05-09 23:29
Maxjj4 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Dus is de rest van Nederland nou zo dom, of ben jij nou zo slim? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23
Want 90% korting op een toestel dat nét uit is, is normaal? Ook al stond er het woordje promo bij, deze prijs is gewoon niet realistisch. Anders was het geweest als ze bijvoorbeeld een Samsung S4 of S5 voor deze prijs hadden aangeboden, dan had je het kunnen zien als opruiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SquareOne schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:16:
Anders was het geweest als ze bijvoorbeeld een Samsung S4 of S5 voor deze prijs hadden aangeboden, dan had je het kunnen zien als opruiming.
Ook met een S4 of S5 was deze aanbieding ongeloofwaardig en niet reëel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:41
Quote van quote:
In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
Dat is hier dus niet het geval. Het woordje 'promo' zegt niks maar wordt hier gebruikt als laatste strohalm. Er wordt gezocht naar redenen waarom T-Mobile zou 'moeten' leveren maar die redenen zijn er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Het gaat helemaal niet of de prijs realistisch of niet. Door het woord promo vervalt juist die hele discussie.
als dat er niet had gestaan had het makkelijk geweest.

Wettelijk is er geen enkel verbod om een product (ver) onder de prijs aan te bieden. als dat zo was kon elke supermarkt wel sluiten. Een kilo bananen voor 1 euro...

[ Voor 5% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Hierbij de chat van net.
Ik was even afwezig. maar kom niet echt verder ermee.

- (Servicechat): at 13:38:27
Goedemiddag Jeroen, je chat met -. Waar kan ik je mee helpen?
Jeroen: at 13:38:36
Goedemiddag -
Jeroen: at 13:39:53
Ik zag gisteren bij jullie op de site een aanbieding staan van de S6 Wit promo en heb deze besteld. Wat is exact de promo daarvan, en is deze momenteel nog te bestellen?
- (Servicechat): at 13:41:49
Ben je al klant bij ons?
Jeroen: at 13:42:00
Sinds gisteren wel ja :)
- (Servicechat): at 13:43:09
Ik zet je even door naar de verkoopafdeling, moment.
info: at 13:43:21
Een moment, ik verbind je door met de juiste afdeling.
U bent nu verbonden met - (Verkoopadviseur).
Jeroen: at 13:43:56
Goedemiddag -
- (Verkoopadviseur): at 13:43:54
Welkom bij T-Mobile chat Jeroen! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
- (Verkoopadviseur): at 13:44:08
U wilt iets weten over een actie van gisteren?
- (Verkoopadviseur): at 13:44:17
Gaat het om zakelijk of particulier?
Jeroen: at 13:44:23
Particulier.
Jeroen: at 13:46:17
Correct, ik heb gisteren de S6 Wit - promo besteld en ik vroeg mij eigenlijk af wat die promo exact inhoud en of deze nog te bestellen is.
- (Verkoopadviseur): at 13:46:26
Sorry maar is mij zo niet bekend
- (Verkoopadviseur): at 13:46:42
Vandaag zijn in iedergeval prijzen aangepast.
- (Verkoopadviseur): at 13:46:54
En gaat het om verlengnig of nieuwe aansluiting?
Jeroen: at 13:47:08
een nieuwe aansluiting
- (Verkoopadviseur): at 13:47:48
Verder heb ik geen invloed op het aanbod.
Jeroen: at 13:48:04
Gisteren stonden er meerdere types S6 32gb op de site. De normale en de Samsung Galaxy S6 32GB Promo wit. Omdat die een stuk goedkoper was heb ik deze besteld.
- (Verkoopadviseur): at 13:50:20
Heeft de klantenservice uw order gechecked?
- (Verkoopadviseur): at 13:50:37
Want meer kan ik er helaas niet aan doen.
Jeroen: at 13:52:32
De klantenservice heeft me met u doorgezet zover ik begrepen had.
- (Verkoopadviseur): at 13:53:20
Een ander aanbod dan nu op de site staat is er niet
Jeroen: at 13:54:42
Dit klopt, gisteren stonden er meerdere types op en heb ik de promo besteld.
- (Verkoopadviseur): at 13:55:17
En dat kon de klantenservice medewerker ook zien die order?
Jeroen: at 13:56:15
Deze heeft mij rechtstreeks met u doorgezet zonder daarnaar te kijken.
Jeroen: at 13:56:48
Echter heb ik gisteren van zowel voor als na de bestelling screenshots gemaakt. ( standaard procedure als ik wat op internet bestel )
- (Verkoopadviseur): at 14:00:08
Ik zal u terugzetten naar de klantenservice om het uit te zoeken
- (Verkoopadviseur): at 14:00:10
Ik ga u proberen door te verbinden met mijn collega van de klantenservice. Een moment geduld alstublieft.
info: at 14:01:02
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
info: at 14:01:56
Je chat nu met - (Servicechat).
Jeroen: at 14:02:49
Goedemiddag -,
Jeroen: at 14:03:12
Ik weet niet of je de vorige gesprekken hebt kunnen lezen, zo niet dan zal ik het nogmaals samenvatten.
- (Servicechat): at 14:05:27
Goedemiddag Jeroen.
- (Servicechat): at 14:05:35
Ja ik heb het teruggelezen
- (Servicechat): at 14:05:48
Dus er is niks doorgevoerd als ik het goed begrijp?
- (Servicechat): at 14:06:01
Ik kijk het even voor je na. Heb je nog wel een 06 nummer voor mij?
Jeroen: at 14:06:30
ik heb hem geregistreerd met nummer 06- ( mijn huidige nummer van Ben)
- (Servicechat): at 14:07:47
En je had nog niks van ons ontvangen?
- (Servicechat): at 14:07:53
Een bevestiging?
Jeroen: at 14:09:14
Nog niet , terwijl ik normaal weet dat jullie best snel zijn uit het verleden. Ik heb enkel een mail ontvangen gistermiddag om 15:29:39. Bedankt voor je bestelling Beste Es, Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken. Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over: Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen Betaling: De link naar de website om je betaling online te voldoen Bezorging: Meer informatie over de bezorging Heb je nog vragen? Kijk op alles over je bestelling of neem contact met ons op Met vriendelijke groet, T-Mobile Netherlands BV
- (Servicechat): at 14:09:55
Hmm dat is inderdaad vreemd. Op welke postcode en achternaam heb je besteld?
Jeroen: at 14:10:09
7574ZM
Jeroen: at 14:10:10
van Es
- (Servicechat): at 14:11:42
Ah ik zie het al.
- (Servicechat): at 14:11:46
Heb 'm gevonden.
- (Servicechat): at 14:11:48
Op 5 mei
- (Servicechat): at 14:12:01
Hij is niet goed doorgekomen. De status staat op failed.
- (Servicechat): at 14:12:17
Dit kan door onze website komen, want er zijn deze week verschillende storingen daarmee.
- (Servicechat): at 14:12:38
Wat je het beste kan doen is hier even voor bellen, dan kunnen ze het telefonisch meteen voor je doorvoeren
- (Servicechat): at 14:12:41
En bevestigen
- (Servicechat): at 14:16:45
Ik heb al een tijdje niets meer gehoord. Ben je er nog?
- (Servicechat): at 14:19:14
Het spijt me dat we niet verder konden chatten. Ik zal het venster sluiten omdat ik al een tijd niets meer gehoord heb. Kom gerust nog een keer bij ons terug als we je kunnen helpen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Jezus, wat een gedoe over het woordje promo...
Er zullen vast ook wel mensen hier zijn die de Otto 42" 1080p-TV hadden besteld, van 599 voor 149 euro met letterlijk een bannerplaatje "75% korting" en mails over de kortingsacties.
Ik heb toen nog naar de Otto klantenservice gebeld of het echt klopte en of het geen prijsfout was en mijn bestelling geannuleerd zou worden - nee, nee, het klopt echt.

Uiteindelijk beroept Otto zich toch op een prijsfout en zelfs na klachten bij het Thuiswinkel-keurmerk doet Otto er niets aan.
Dat zal bij deze Galaxy S6 van 700 voor 0 euro (want abo is losstaand) echt niet anders zijn hoor, of er nou promo staat of niet, of dat T-Mobile goodwill zou creeëren met een verliespost van meer dan een miljoen euro....

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:28
Ik heb wel mijn id-gegevens moeten invoeren, kaartnummer enzo. Kan het zijn dat het een scam is, en dat t-mobile er ook niets van weet en met de haren in het hoofd zitten?

Just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik denk dat het geen scam is. @Leeghoofd21 ben je nog verder geholpen na de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
PeterHid schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:27:
Ik heb wel mijn id-gegevens moeten invoeren, kaartnummer enzo. Kan het zijn dat het een scam is, en dat t-mobile er ook niets van weet en met de haren in het hoofd zitten?

Just to be sure.
Ik neem aan dat u gewoon de link gevolgt heeft en op https://shop.t-mobile.nl besteld heeft. In dat geval zit het wel goed qua scam. Uw persoonlijke gegevens zijn altijd nodig voor het afsluiten van een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik was te lang weg in de chat, ben ook gewoon aan het werk :(
Dus ik heb even een nieuwe sessie gestart.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:53
Maar wat als je de SGS 6 heb besteld met een abonnement A 30 euro per maand? Dan is het qua prijs toch een stuk realistischer inclusief promo tekst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
De chat werkt niet bij mij.
Dit krijg ik steeds : Helaas zijn er op dit moment geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog eens of gebruik een van de andere manieren om contact met ons op te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
xminator schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:35:
Maar wat als je de SGS 6 heb besteld met een abonnement A 30 euro per maand? Dan is het qua prijs toch een stuk realistischer inclusief promo tekst...
Hoezo? Waarom zou je een hagelnieuw toestel van 600/700 Euro helemaal gratis krijgen? Lijkt mij onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Nu online
xminator schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:35:
het gaat helemaal niet om de maandprijs, maar om de toestelprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
Hierbij de chat van net.
[..]
Dit kan door onze website komen, want er zijn deze week verschillende storingen daarmee.
Wat je het beste kan doen is hier even voor bellen, dan kunnen ze het telefonisch meteen voor je doorvoeren
En bevestigen
Het spijt me dat we niet verder konden chatten. Ik zal het venster sluiten omdat ik al een tijd niets meer gehoord heb. Kom gerust nog een keer bij ons terug als we je kunnen helpen.
Zie hier: het "excuus" van T-Mobile (kom maar door met de juristen die wel even aan kunnen tonen dat er geen storing bij ze was).
En dus: bellen (even investeren) om die bestelling goed in het systeem te krijgen!

Wel jammer trouwens dat net op het moment van het "minder goede nieuws" de chat niet doorgezet kon worden. Het advies laat aan duidelijkheid iig. weinig te wensen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ag10088
Leeghoofd21 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
Hierbij de chat van net.

- (Servicechat): at 13:38:27
Goedemiddag Jeroen, je chat met -. Waar kan ik je mee helpen?
Jeroen: at 13:38:36
Goedemiddag -
Jeroen: at 13:39:53
Ik zag gisteren bij jullie op de site een aanbieding staan van de S6 Wit promo en heb deze besteld. Wat is exact de promo daarvan, en is deze momenteel nog te bestellen?
- (Servicechat): at 13:41:49
Ben je al klant bij ons?
Jeroen: at 13:42:00
Sinds gisteren wel ja :)
- (Servicechat): at 13:43:09
Ik zet je even door naar de verkoopafdeling, moment.
Een moment, ik verbind je door met de juiste afdeling.
U bent nu verbonden met - (Verkoopadviseur).
Jeroen: at 13:43:56
Goedemiddag -
- (Verkoopadviseur): at 13:43:54
Welkom bij T-Mobile chat Jeroen! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
- (Verkoopadviseur): at 13:44:08
U wilt iets weten over een actie van gisteren?
- (Verkoopadviseur): at 13:44:17
Gaat het om zakelijk of particulier?
Jeroen: at 13:44:23
Particulier.
Jeroen: at 13:46:17
Correct, ik heb gisteren de S6 Wit - promo besteld en ik vroeg mij eigenlijk af wat die promo exact inhoud en of deze nog te bestellen is.
- (Verkoopadviseur): at 13:46:26
Sorry maar is mij zo niet bekend
- (Verkoopadviseur): at 13:46:42
Vandaag zijn in iedergeval prijzen aangepast.
- (Verkoopadviseur): at 13:46:54
En gaat het om verlengnig of nieuwe aansluiting?
Jeroen: at 13:47:08
een nieuwe aansluiting
- (Verkoopadviseur): at 13:47:48
Verder heb ik geen invloed op het aanbod.
Jeroen: at 13:48:04
Gisteren stonden er meerdere types S6 32gb op de site. De normale en de Samsung Galaxy S6 32GB Promo wit. Omdat die een stuk goedkoper was heb ik deze besteld.
- (Verkoopadviseur): at 13:50:20
Heeft de klantenservice uw order gechecked?
- (Verkoopadviseur): at 13:50:37
Want meer kan ik er helaas niet aan doen.
Jeroen: at 13:52:32
De klantenservice heeft me met u doorgezet zover ik begrepen had.
- (Verkoopadviseur): at 13:53:20
Een ander aanbod dan nu op de site staat is er niet
Jeroen: at 13:54:42
Dit klopt, gisteren stonden er meerdere types op en heb ik de promo besteld.
- (Verkoopadviseur): at 13:55:17
En dat kon de klantenservice medewerker ook zien die order?
Jeroen: at 13:56:15
Deze heeft mij rechtstreeks met u doorgezet zonder daarnaar te kijken.
Jeroen: at 13:56:48
Echter heb ik gisteren van zowel voor als na de bestelling screenshots gemaakt. ( standaard procedure als ik wat op internet bestel )
- (Verkoopadviseur): at 14:00:08
Ik zal u terugzetten naar de klantenservice om het uit te zoeken
- (Verkoopadviseur): at 14:00:10
Ik ga u proberen door te verbinden met mijn collega van de klantenservice. Een moment geduld alstublieft.
info: at 14:01:02
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
info: at 14:01:56
Je chat nu met - (Servicechat).
Jeroen: at 14:02:49
Goedemiddag -,
Jeroen: at 14:03:12
Ik weet niet of je de vorige gesprekken hebt kunnen lezen, zo niet dan zal ik het nogmaals samenvatten.
- (Servicechat): at 14:05:27
Goedemiddag Jeroen.
- (Servicechat): at 14:05:35
Ja ik heb het teruggelezen
- (Servicechat): at 14:05:48
Dus er is niks doorgevoerd als ik het goed begrijp?
- (Servicechat): at 14:06:01
Ik kijk het even voor je na. Heb je nog wel een 06 nummer voor mij?
Jeroen: at 14:06:30
ik heb hem geregistreerd met nummer 06- ( mijn huidige nummer van Ben)
- (Servicechat): at 14:07:47
En je had nog niks van ons ontvangen?
- (Servicechat): at 14:07:53
Een bevestiging?
Jeroen: at 14:09:14
Nog niet , terwijl ik normaal weet dat jullie best snel zijn uit het verleden. Ik heb enkel een mail ontvangen gistermiddag om 15:29:39. Bedankt voor je bestelling Beste Es, Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken. Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over: Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen Betaling: De link naar de website om je betaling online te voldoen Bezorging: Meer informatie over de bezorging Heb je nog vragen? Kijk op alles over je bestelling of neem contact met ons op Met vriendelijke groet, T-Mobile Netherlands BV
- (Servicechat): at 14:09:55
Hmm dat is inderdaad vreemd. Op welke postcode en achternaam heb je besteld?
Jeroen: at 14:10:09
7574ZM
Jeroen: at 14:10:10
van Es
- (Servicechat): at 14:11:42
Ah ik zie het al.
- (Servicechat): at 14:11:46
Heb 'm gevonden.
- (Servicechat): at 14:11:48
Op 5 mei
En bevestigen
Heb je al gebeld en je bestelling doorgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
nee dat opnieuw bevestigen die ze aangeven is het probleem.

De bestelling is namelijk al bevestigd, er is immers een (automatisch) antwoord terug gekomen met deze inhoud:
Wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken.

Binnen 2 dagen ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over:

Je abonnement: Het overzicht van je gekozen abonnement

Nummerbehoud: De link naar de website om je nummerbehoud te regelen

Betaling: De link naar de website om je betaling online te voldoen

Bezorging: Meer informatie over de bezorging
Het feit dat je die krijgt is een bevestiging dat de bestelling waarschijnlijk handmatig op failed gezet is. Er is immers een bevestiging van een succesvolle bestelling. Beroepen op een storing in het bestel proces kan dan dus niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door fvdberg op 06-05-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist even wat reacties verwijderd. Zullen we het gewoon normaal houden en niet op de man spelen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:26
Wat raden jullie aan op dit moment te doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
brusuro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:42:
afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ja afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
brusuro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:42:
Wat je kan doen is wachten op een officieel antwoord van t-mobile. En anders kun je wachten tot er juridisch misschien een antwoord uitkomt... Ben gewoon benieuwd hoe T-mobile naar ons reageert hierover want met die klantenservice kom je toch niet te spreken (althans via de chat) telefonisch is helaas op dit moment niet mogelijk in het buitenland voor mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
(Servicechat): at 14:42:05
Goedemiddag ***, waar kan ik je mee helpen?
Ik: at 14:42:54
Hallo, ik heb gisteren een bestelling geplaats van de S6 Promo actie, alleen is de bestelling volgensmij niet goed doorgekomen. Zou jij dat toevallig na kunnen kijken?
(Servicechat): at 14:43:41
Natuurlijk op welke postcode heb je bestekld
(Servicechat): at 14:43:44
en achternaam?
Ik: at 14:43:29
persoonlijk
(Servicechat): at 14:44:46
Nee er is inderdaad niks doorgekomen. Dit kan ook vanwege onze storing op de website zijn.
(Servicechat): at 14:44:57
het beste wat je kan doen is hier even voor bellen.
(Servicechat): at 14:45:13
Dan kan de sales afdeling dit direct goed voor je doorvoeren. Dan weet je zeker dat het goedgaat.
Ik: at 14:45:05
Oké, dankjewel. Dan ga ik zo even bellen :)
Dadelijk dus belletje naar T-Mobile :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

SuBBaSS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Zie hier: het "excuus" van T-Mobile (kom maar door met de juristen die wel even aan kunnen tonen dat er geen storing bij ze was).
En dus: bellen (even investeren) om die bestelling goed in het systeem te krijgen!

Wel jammer trouwens dat net op het moment van het "minder goede nieuws" de chat niet doorgezet kon worden. Het advies laat aan duidelijkheid iig. weinig te wensen over!
Ik zal vanavond even bellen, zit nu op het werk en het is een beetje vreemd als ik opeens een half uur ga telefoneren erover , met de daarbij behorende taal :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Mr. Jummy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:47:
[...]

Dadelijk dus belletje naar T-Mobile :p
Laat het even weten, mocht het positief zijn dan bel ik ook direct even :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Dus een select met een drop table als query op een database is tegenwoordig een storing op de website bij T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister als een van de eersten besteld (13:09 uur) en vandaag zonder enige problemen de bezorgafspraak gemaakt via de klantenservice omdat ik maar niks hoorde via de mail. Mevrouwtje bij de klantenservice was een beetje in de war zo leek het, maar na een beetje doorvragen heeft ze mij een afspraak gemaild. Helaas wel de witte daar waar ik eigenlijk de zwarte had gewild, maar goed. Pro tip: gewoon even bellen en vragen waar je order blijft.

edit: http://puu.sh/hDsAP/2ec0ca6eb5.png
edit2: Geloof het wel of geloof het niet, dat maakt mij eigenlijk niks uit. Ik meld het alleen maar even.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 15:01 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nogmaals gewoon de twee dagen afwachten. Verder niet in gaan op reacties van Brad Pit, dit lijkt een troll. En 1000000 euro verlies is nergens op gebaseerd. Niemand weet de hoeveelheid bestellingen, de inkoopprijs weet ik wel (die is lager dan hier gesuggereerd).

De vraag voor T-Mobile is wat levert het ons op of wat verliezen we onderaan de streep, en wat is de juridische waarde van het woord promo in deze context.

Kortom gewoon wachten is het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:56:
Gister als een van de eersten besteld (13:09 uur) en vandaag zonder enige problemen de bezorgafspraak gemaakt via de klantenservice omdat ik maar niks hoorde via de mail. Mevrouwtje bij de klantenservice was een beetje in de war zo leek het, maar na een beetje doorvragen heeft ze mij een afspraak gemaild. Helaas wel de witte daar waar ik eigenlijk de zwarte had gewild, maar goed. Pro tip: gewoon even bellen en vragen waar je order blijft.

edit: http://puu.sh/hDsAP/2ec0ca6eb5.png
Niet om het een of ander, maar hoe betrouwbaar is dit bericht van een account dat vandaag is aangemaakt met als enige forumreactie ooit die wie ik quote..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jumpman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:00:
Nogmaals gewoon de twee dagen afwachten. Verder niet in gaan op reacties van Brad Pit, dit lijkt een troll.
Sorry? Wachten raad ik juist aan, lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nogmaals, niet op de man spelen aub. Staat in dat rode vlakje hierboven :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.