Heb gehoord dat iemand al een bezorgafspraak heeft gemaakt.
Precies dat! Mocht ik er ook één krijgen, dan ga ik ook een uitvoerige review schrijvenFrozen schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:03:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar stel voor we zouden hem geleverd krijgen. Dan zal ik er zeker een review over schrijven. Toch een soort van bedankje richting T-Mobile.
Ik wilde hem altijd al langs mijn OnePlus One leggen.
Show me your moves.
Bron?Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:23:
Heb gehoord dat iemand al een bezorgafspraak heeft gemaakt.
Edit: sorry, realiseerde te laat dat ik dubbel poste.
[ Voor 14% gewijzigd door Koninkje op 05-05-2015 15:24 ]
Show me your moves.
Had ik volgens mij gelezen op androidworld...
Lol @Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:25:
Reactie op de Androidworld site

Nickname does not reflect reality
Nouja hij heeft ook screenshots gepost dat hij een bevestigingsmail had... Hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het een bevestiging van deze aanbieding is, maar het kan zijn dat er 1tje doorheen geglipt is...
Ik verwacht er niets van maar als het wel lukt ben ik natuurlijk blij
Verwijderd
Ze hebben de site in elk geval nog niet onder controle. https://shop.t-mobile.nl/...e=CMT_5910359&abo_switch=
Site is verder aangepast. Via de links die nog schijnen te werken wordt nu een toestelprijs van €1500 weergegeven.

Net voor de aanpassing nog mijn bestelling gedaan, ik zag alleen het toestel niet staan.
Mocht het niet goed gaan dan kan ik gelukkig nog annuleren
Mocht het niet goed gaan dan kan ik gelukkig nog annuleren
HANDTEKENING!!!
Nu zelfs € 1,50Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Ik krijg dan een scherm te zien voor €1500![]()
[afbeelding]
HANDTEKENING!!!
Nathan is T-Mobile confirmed:Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:42:
[...]
[afbeelding]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jB1qopZMzkE]
Show me your moves.
jup, er zal vast een winstmarge van een euro of 20 zitten op de originele prijs van de telefoon, ik snap ook totaal niet waarom iedereen die telefoons voor zoveel geld verkooptHet Fantoom schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:50:
Waarom zou dit een prijsfout zijn?
Er zit een gruwelijke winstmarge op die smartphones, 80 euro vind ik gewoon een eerlijke prijs.

What you see is always what you get.
Omdat er genoeg consumenten zijn die zich laten misleiden door marketing.ITsEZ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:00:
[...]
jup, er zal vast een winstmarge van een euro of 20 zitten op de originele prijs van de telefoon, ik snap ook totaal niet waarom iedereen die telefoons voor zoveel geld verkoopt
.
[ Voor 99% gewijzigd door Leeghoofd21 op 05-05-2015 16:13 . Reden: laat maar, geen zin om te trollen ]
HANDTEKENING!!!
Toestel wordt waarschijnlijk niet geleverd
. Iemand op AW heeft contact genomen met de service

Al die berichten van "ik heb al een bevestiging" etc geloof ik niet, aangezien alle afdelingen die over dit soort zaken gaan vandaag zijn gesloten.. ik wacht het morgen/overmorgen wel aftweakerjunior schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:10:
Toestel wordt waarschijnlijk niet geleverd![]()
![]()
https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/foutje-254812tweakerjunior schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:10:
Toestel wordt waarschijnlijk niet geleverd![]()
![]()
Op het forum ook al, lekker slim.
Er is er tot nog toe eentje die beweerd een bezorgafspraak te hebben en alles.
Maar aangezien hij de enige is en de screenshots die hij post (mist het vakje 'product', die is leeg) nogal mistig zijn geloof ik er weinig van.
En inderdaad, ook de AMP zal vandaag wel stil liggen neem ik aan.
Die bel gaat ook vast niet rinkelen bij t-mobile na zoveel bestellingen ;-)BigF25 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:15:
epic fail natuurlijk om meteen aan alle 'alarmbellen' te rinkelen..
dan nog, extra druk op zetten en het kan net dat beetje extra zijn.. 
maar goed ff kijken waar deze promo over gaat van tmobile, gezien ze het over een promo hebben/hadden
maar goed ff kijken waar deze promo over gaat van tmobile, gezien ze het over een promo hebben/hadden
€1500 voor t-mobile vind ik best een goede dealVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:42:
[...]
[afbeelding]
Inderdaad, iedereen moet ermaar van uitgaan dat hij niet wordt bezorgd. Zo sta ik er ook in, wordt hij toch bezorgd, mooi meegenomenjernij schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:16:
[...]
Die bel gaat ook vast niet rinkelen bij t-mobile na zoveel bestellingen ;-)
Show me your moves.
Op Androidworld (http://androidworld.nl/ni...-80-te-koop-bij-t-mobile/) heeft ene Dennis blijkbaar met de klantenservice gebeld.
Hij geeft aan dat de telefoons (zoals verwacht) dus niet geleverd worden. Is reactie dus niet helemaal betrouwbaar
.
Edit: zie dat tweakerjunior dit ook al vermeld heeft. Even gemist
Hij geeft aan dat de telefoons (zoals verwacht) dus niet geleverd worden. Is reactie dus niet helemaal betrouwbaar
Edit: zie dat tweakerjunior dit ook al vermeld heeft. Even gemist
[ Voor 15% gewijzigd door NoodleMage op 05-05-2015 16:31 . Reden: zie dat tweakerjunior dit ook al vermeld heeft. Even gemist :) ]
leuk dat een ene dennis wat roept maar dat is dus dikke onzin, probeer zelf eens te bellen met de klantenservice.. Zijn niet eens bereikbaar vandaag 
Zoals koninkje al zegt, er van uit gaan dat je niks krijgt, gebeurt het wel, klappen in de handjes
Zoals koninkje al zegt, er van uit gaan dat je niks krijgt, gebeurt het wel, klappen in de handjes
Je denkt toch niet dat ze gaan leveren
Dit is al zo vaak voorgekomen. Met geluk een tegoed bon verder niks.
How are you doing?
Vorig jaar had je ook een prijsfout ( note 3) en toen werd het niet geleverd met het argument onderzoeksplicht. Deze keer staat er duidelijk promo... Dus er is misschien een een kleine kans ...

tsja in principe klinkt promo als iets dat best eens te mooi om waar te zijn zou kunnen zijn....
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Als hij wel bezorgd wordt ga ik een schadevergoeding aan mijn moeder vragen, die weer zonodig met mij moest winkelen

Verwijderd
Heb contact gehad en ze leveren ze niet!!! Is een storing geweest en alle order in de periode van de storing worden niet behandeld!! En contact met tmobile kon wel hoor.....mensen je kan toch wel nadenken dat ze dat niet leveren.....storing=onmacht! Is al eens eerder gebeurd en werd ook niet geleverd....er beweerd ook iemand screenshot te hebben dat hij behandeld is en order is verstuurd....dat kan dus niet want die afdeling is dicht!
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2015 16:40 ]
It ain't over till it's overVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:38:
Heb contact gehad en ze leveren ze niet!!! Is een storing geweest en alle order in de periode van de storing worden niet behandeld!! En contact met tmobile kon wel hoor.....
[ Voor 29% gewijzigd door Trusten op 05-05-2015 16:42 ]
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 05-05-2015 16:47 ]
Neem hem serieuzer dan die "screenshot" maker. Dat was gewoon pure aandachts-B.S. Maar YMMV uiteraardCamo schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:42:
Niemand neemt jou serieus, daag.
Ik neem hem serieuzer dan de mensen die echt denken dat ze een gloednieuwe Samsung S6 gaan ontvangen voor 80 euro.
Show me your moves.
Verwijderd
Je hoeft mij ook niet serieus te nemen......je merkt het vanzelf wel...zet je stoeltje maar bij de deur neer en over een jaar heb je niks niks op je mat liggen!! Ze waren wel degelijk telefonische bereikbaar....eerste keer kreeg ik dat ze dicht waren maar na tijdje nog geprobeerd en kreeg ik iemand aan de lijn...vraag het maar op twitter zijn ze ook gewoon actief geweest vandaag....dan zul je merken dat je je s6 niet krijgt!!
Hier zal dan ook iedereen met een IQ hoger dan van een amoebe niet over twijfelen hoorVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:50:
dan zul je merken dat je je s6 niet krijgt!!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vraag ik me toch af wat ze precies bedoelen/bedoeld hebben met de Promo, 5-5-2015 is een leuke datum, wellicht had de Promo nog kuren en komt er een nieuwe of terwijl correcte voor in de plaats?
Blijft gissen zo haha
Blijft gissen zo haha
Hmmm. Ik heb net op twitter gekeken en tmobile is actief. Alleen heb ik niks gevonden over de promo actie... Niemand heeft een vraag erover gesteld
Dat zou best nog wel eens een goede verklaring kunnen zijn. Het bedrag veranderde ook nog wel eens naar 1500 euro etc.BigF25 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:58:
Vraag ik me toch af wat ze precies bedoelen/bedoeld hebben met de Promo, 5-5-2015 is een leuke datum, wellicht had de Promo nog kuren en komt er een nieuwe of terwijl correcte voor in de plaats?
Blijft gissen zo haha
Ik snap niet dat een bedrijf zoals T-mobile hier niet wat sneller duidelijkheid over kan geven, ze merken toch dat er onduidelijkheid is? Zet een berichtje op de website, of desnoods stuur een bericht naar Tweakers en Androidworld. Er is zelfs iemand van Androidworld columnist bij T-mobile, de lijntjes zijn toch kort?
Met een beetje puzzelen kun je in de bestelsstatus pagina van die Ismael komen van AW komen (z'n emailadres staat er, z'n bestelnummer in een screenshot, etc.) die staat inderdaad op uitleveren.
Echter het product veld is leeg, dus er is geen manier om te bevestigen dat het ook om deze actie gaat.
Twitter van T-mobile is inderdaad actief, telefoon geen idee, niet gecheckt.
Echter het product veld is leeg, dus er is geen manier om te bevestigen dat het ook om deze actie gaat.
Twitter van T-mobile is inderdaad actief, telefoon geen idee, niet gecheckt.
Ik zie niet in waarom ze niet zouden leveren.
Wanneer er ook genoeg mensen besteld hebben voor 1500 euro spelen ze alsnog quitte.
Wanneer er ook genoeg mensen besteld hebben voor 1500 euro spelen ze alsnog quitte.
Ik hoop dat je dit niet meent...
Show me your moves.
Hoe dan ook, ze houden mooi een paar man bezig :-)
Onderzoeksplicht? Al jarenlang adverteren alle telecomproviders pagina's vol met "GRATIS" en "0,00 euro". Ze hebben honderden euro's cash back gegeven, tot gratis vliegreizen aan toe... Dat lijkt me voldoende onderzoek om te beargumenteren dat 80 euro voor zo'n telefoonabonnement met slechts 50 belminuten zelfs duur is.tweakerjunior schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:35:
Vorig jaar had je ook een prijsfout ( note 3) en toen werd het niet geleverd met het argument onderzoeksplicht. Deze keer staat er duidelijk promo... Dus er is misschien een een kleine kans ...![]()
Ik ben het eens , maar dat is wat vorig jaar gebeurdeRemcoDelft schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:19:
[...]
Onderzoeksplicht? Al jarenlang adverteren alle telecomproviders pagina's vol met "GRATIS" en "0,00 euro". Ze hebben honderden euro's cash back gegeven, tot gratis vliegreizen aan toe... Dat lijkt me voldoende onderzoek om te beargumenteren dat 80 euro voor zo'n telefoonabonnement met slechts 50 belminuten zelfs duur is.
ik ga een rechtszaak starten
welke advocaat is goed?
welke advocaat is goed?
OK, blijkbaar is serieus reageren te moeilijk. Ik krijg graag een DM zodra er wat serieus te discussieren is, dan kan er een nieuw topic open daarvoor.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er was vorig jaar een zelfde soort actie waar veel mensen een iPhone 5S hebben besteld bij the Phonehouse. Het ging om een fout in het systeem bij tmobile waardoor je een abbo voor 10 euro kon afsluiten voor 12 maanden en de iPhone met een enorme korting kon aanschaffen. De iPhones werden toe gewoon geleverd. Dus er zou wel degelijk geleverd kunnen worden.
Link naar bewuste draad:
[aanbieding] 50% korting phonehouse - AFGELOPEN
Link naar bewuste draad:
[aanbieding] 50% korting phonehouse - AFGELOPEN
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Het is alleen wel een beetje raar vind ik persoonlijk. Geen andere site heeft dit ontdekt en ook niet in het nieuws gezet alleen AndroidWorld. Bij de actie stond ook nog mooi bij PROMO dus kan het om een promotie voor Bevrijdingsdag zijn (wat wel meerdere bedrijven hebben).
Nu is het zo dat voor elke abonnee die AW naar T-Mobile linkt AW 40 euro krijgt. (dit is weer mooi meegenomen voor hun
)
Nu is de Helpdesk van t-mobile helaas niet bereikbaar voor commentaar dus moeten we op morgen wachten. (vind het raar dat dennis wel doorgekomen is en de rest niet
)
En zoals die iemand op AW al poste met zn screenshots (ook niet geloofwaardig omdat dit gewoon iets ouds is ofzo)
Ik ben benieuwd wanneer T-mobile gaat reageren hierop, want de winst op de toestellen zal wel niet zoveel zijn, maar kleine bedragen zijn ook winst voor een bedrijf toch?
Nu is het zo dat voor elke abonnee die AW naar T-Mobile linkt AW 40 euro krijgt. (dit is weer mooi meegenomen voor hun
Nu is de Helpdesk van t-mobile helaas niet bereikbaar voor commentaar dus moeten we op morgen wachten. (vind het raar dat dennis wel doorgekomen is en de rest niet

En zoals die iemand op AW al poste met zn screenshots (ook niet geloofwaardig omdat dit gewoon iets ouds is ofzo)
Ik ben benieuwd wanneer T-mobile gaat reageren hierop, want de winst op de toestellen zal wel niet zoveel zijn, maar kleine bedragen zijn ook winst voor een bedrijf toch?
Een S6 verkopen voor 80 Euro is geen kleine winst maar een mega verliespost.k---evi-n schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:05:
maar kleine bedragen zijn ook winst voor een bedrijf toch?
Phonehouse gaat hierin aanzienlijk verder dan elk ander bedrijf dat ik ken.zap8 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:50:
Er was vorig jaar een zelfde soort actie waar veel mensen een iPhone 5S hebben besteld bij the Phonehouse. Het ging om een fout in het systeem bij tmobile waardoor je een abbo voor 10 euro kon afsluiten voor 12 maanden en de iPhone met een enorme korting kon aanschaffen. De iPhones werden toe gewoon geleverd. Dus er zou wel degelijk geleverd kunnen worden.
Verwijderd
Ik ben het met RemcoDelft eens, mijn persoonlijke ervaringen met het honoreren van prijsfouten zijn op één hand te tellen. Helemaal voor Nederlandse webwinkels.
Deze helaas gemist, maar mocht T-Mobile een goede beurt maken dan hebben er zo te zien aardig wat Tweakers mazzel gehad.
Deze helaas gemist, maar mocht T-Mobile een goede beurt maken dan hebben er zo te zien aardig wat Tweakers mazzel gehad.
Het is ook maar net hoe hun marketingafdeling in elkaar zit. Meestal wordt er niet verder gerekend dan het feitelijke verlies. Een nieuwsbericht dat er een prijsfout was, maar dat ze toch leveren.. kan namelijk heel wat meer opleveren aan totale winsten dan simpelweg alles annuleren.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:27:
Ik ben het met RemcoDelft eens, mijn persoonlijke ervaringen met het honoreren van prijsfouten zijn op één hand te tellen. Helemaal voor Nederlandse webwinkels.
Maar het kan ook weer heel schade berokkenen wanneer je als bedrijf toegeeft aan verkeerde prijsweergaves op een website, terwijl notabene de Algemene Voorwaarden toegespitst zijn om dit soort fouten in te dekken. Toegeven nu, betekend bij de eerstvolgende fout weer het hele traject van zeurpieten te moeten doorstaan..Douweegbertje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:32:
[...]
Het is ook maar net hoe hun marketingafdeling in elkaar zit. Meestal wordt er niet verder gerekend dan het feitelijke verlies. Een nieuwsbericht dat er een prijsfout was, maar dat ze toch leveren.. kan namelijk heel wat meer opleveren aan totale winsten dan simpelweg alles annuleren.
Desalniettemin heb ik ook gewoon mijn gok gewaagd, onder de noemer yolo.
T-Mobile sluit morgen gewoon netjes alle abbo's af die vervolgens worden geleverd, telefoon komt er niet bij want dat was helaas een prijsfout, uiteraard wordt het bedrag wat je hebt betaald voor de telefoon netjes verrekend op de volgende factuur, ach, al met al zal je er hooguit een euro of 80 aan kwijt zijn, toch leuk voor 50 belminuten iedere maand.

[ Voor 6% gewijzigd door ITsEZ op 05-05-2015 18:40 ]
What you see is always what you get.
Dat denk ik niet, bij 99,99% van de mensen ging het puur om de telefoon.ITsEZ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:38:
T-Mobile sluit morgen gewoon netjes alle abbo's af die vervolgens worden geleverd, telefoon komt er niet bij want dat was helaas een prijsfout, uiteraard krijg je een het bedrag wat je voor de telefoon hebt afgerekend retour bij de volgende factuur, ach, al met al zal je er hooguit een euro of 80 aan kwijt zijn, toch leuk voor 50 belminuten iedere maand.
Desalniettemin is dit een klassiek gevalletje postwanorder Otto. (Rechtspraak). Een zeer duidelijke fout waarbij een product wordt aangeboden door een kennelijke fout of verschrijving, en de prijs dusverre van een gangbare prijs ligt dat het lastig te geloven is dat een koper ten tijde te goeder trouw was, hoeft vervolgens niet geleverd te worden. Helaas.
Verwijderd
Ahum dat is 124000....zing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:40:
€620 korting x 200 bestellingen (schatting) = €12400 verlies.
Dat is wel wat.
Als ze leveren heb ik in elk geval een mooi nieuw toestelletje voor weinig, en een mooi simkaartje voor in mn gsm alarm/tracking device (voor de boot) Die sim kaart stond toch al op de planning hier,
De reden voor T-Mobile is omdat ook zonder databundel er nog (gratis) internet op zit, welliswaar zeer traag maar de tracker voor de boot is toch maar GPRS dus snelheid is niet nodig.
Het verschil met de Otto zaak is dat het daar een TV betrof, waar doorgaans goede referentieprijzen voor zijn. en hier gaat het om koppel verkoop in de vorm van een aboonnement en een GSM die heel vaak voor 0 euro op de bon staat. bonnen genoeg hier om dit mee aan te tonen.
Dat die maandprijzen van het abonnement dan veel hoger zijn is een andere discussie die niet aan de toestelprijs hangt, want het abonnement staat los op de bestelling en het toestel staat voor 0. Die 0 is in dit geval dus realistisch. en 5 euro voor 50 minuten zonder data? Ik betaal @ Vodafone 34 euro per maand voor 300 minuten en 2 gb data icm een S5 op 2 jaar. ook geen euro bijbetaald toen de s5 net uit was.
300/6 = 50 minuten
34/6 = 5,67 euro.
Zo onrealistisch is het toch niet zonder data om daar dan 5 euro voor te rekenen?
En dan nog het PROMO in de bestelling en op de bevestiging.
Wat is een promo? misschien wel een gratis toestel...
Goed stukje juridisch voer als ze weigeren.
Een gratis telefoon er bij is mooi meegenomen. kan ik mijn S5 doorschuiven naar mijn vriendin die net haar s4 heeft moeten laten gaan en komt mijn Nokia Lumia 630 weer vrij om Windows 10 mee te testen.
De reden voor T-Mobile is omdat ook zonder databundel er nog (gratis) internet op zit, welliswaar zeer traag maar de tracker voor de boot is toch maar GPRS dus snelheid is niet nodig.
Het verschil met de Otto zaak is dat het daar een TV betrof, waar doorgaans goede referentieprijzen voor zijn. en hier gaat het om koppel verkoop in de vorm van een aboonnement en een GSM die heel vaak voor 0 euro op de bon staat. bonnen genoeg hier om dit mee aan te tonen.
Dat die maandprijzen van het abonnement dan veel hoger zijn is een andere discussie die niet aan de toestelprijs hangt, want het abonnement staat los op de bestelling en het toestel staat voor 0. Die 0 is in dit geval dus realistisch. en 5 euro voor 50 minuten zonder data? Ik betaal @ Vodafone 34 euro per maand voor 300 minuten en 2 gb data icm een S5 op 2 jaar. ook geen euro bijbetaald toen de s5 net uit was.
300/6 = 50 minuten
34/6 = 5,67 euro.
Zo onrealistisch is het toch niet zonder data om daar dan 5 euro voor te rekenen?
En dan nog het PROMO in de bestelling en op de bevestiging.
Wat is een promo? misschien wel een gratis toestel...
Goed stukje juridisch voer als ze weigeren.
Een gratis telefoon er bij is mooi meegenomen. kan ik mijn S5 doorschuiven naar mijn vriendin die net haar s4 heeft moeten laten gaan en komt mijn Nokia Lumia 630 weer vrij om Windows 10 mee te testen.
[ Voor 5% gewijzigd door fvdberg op 05-05-2015 18:57 ]
Ik heb een 300min/100sms/500mb 12 maanden voor 15,50 euro per maand genomen. Leek mij een 'geloofwaardigere' deal dan 5 euro per maand.
Daarnaast heeft mijn moeder een nieuw abo nodig, ik verkoop het toestel wel en betaal haar volledige abonnement er wel mee af. Rest is vakantiegeld
Al denk ik dat alles toch geannuleerd gaat worden.
Maarja, misschien dat ik de annuleringsdans ontspring omdat ik een ander abo heb genomen. We zullen het morgen wel merken
Daarnaast heeft mijn moeder een nieuw abo nodig, ik verkoop het toestel wel en betaal haar volledige abonnement er wel mee af. Rest is vakantiegeld
Al denk ik dat alles toch geannuleerd gaat worden.
Maarja, misschien dat ik de annuleringsdans ontspring omdat ik een ander abo heb genomen. We zullen het morgen wel merken
[ Voor 15% gewijzigd door Valinor op 05-05-2015 19:03 ]
Dat is wel wat in welke verhouding, jouw portemonnee of?..zing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:40:
€620 korting x 200 bestellingen (schatting) = €124000 verlies.
Dat is wel wat.
Ten eerste weet je het -verlies- niet eens, want niemand hier zou die mobiel zo gaan kopen voor die prijs (enkele daargelaten). Gewoon even recht door de bocht, verlies komt dan misschien uit op 3100 voor die 5 man. Vervolgens is het dan ook pas echt verlies als iedereen de mobiel zou kopen, dus dat houdt in dat je een stuk minder verlies maakt en dan echt de kostprijs moet weten.. deze ligt een heel stuk lager dan je 620 euro.
Prijs wat ze betalen voor een lead zit soms rond de 5 á 25 euro voor een 2 jarig abo, eventuele marketingskosten zo breed kost ook enorm veel geld. Een advertentie op google omtrent dit specifieke onderwerp kost misschien wel 8 euro per klik dus tja..
Kom alsjeblieft niet te snel met zo'n bedrag van 124.000 euro verlies. Effectief gezien kunnen ze gewoon winst maken namelijk.
Waarom worden bij dit soort acties de reden voor levering toch goedgepraat? Iedereen met gezond verstand weet dat dit een prijsfout is. Wanneer T-mobile zo gek is om te leveren heb je enorm veel geluk, maar ze zijn echt *nergens* toe verplicht
Een berg valse hoop, zelfbedrog, delusion (kan er geen dekkend Nederlands woord voor vinden). T-Mobile is niet gek. Het zijn veel meer dan 200 bestellingen, want het stond ook als nieuwsbericht op websites. Schade zou in de honderdduizenden lopen. Ga het ook niet proberen goed te praten door te zeggen dat je een duurder (nog steeds goedkoop) abo hebt genomen, ze gaan het heus niet leveren. Vind het altijd erg kinderachtig om te zien hoe iedereen er gelijk opspringt.Brammos85 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:11:
Waarom worden bij dit soort acties de reden voor levering toch goedgepraat? Iedereen met gezond verstand weet dat dit een prijsfout is. Wanneer T-mobile zo gek is om te leveren heb je enorm veel geluk, maar ze zijn echt *nergens* toe verplicht
Ik kan vooral lachen om commentaar in de trant van "mijn oom/tante/neef/goudvis is jurist en die zegt dat T-Mobile MOET leveren." Als het lukt ben ik een Galaxy S6 rijker, als het niet lukt ben ik precies waar ik nu ben. Er is geen enkel verlies voor mij.Brammos85 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:11:
De kans van 1% dat ze het gaan leveren weegt voor mij niet op tegen 80 euro kwijt raken met het risico dat ik aan een abo vastzit zonder telefoon of dat ik gezeur krijg om mijn geld terug te krijgen. Ik sla het lekker over.DonkMatt schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:20:
[...]
Ik kan vooral lachen om commentaar in de trant van "mijn oom/tante/neef/goudvis is jurist en die zegt dat T-Mobile MOET leveren." Als het lukt ben ik een Galaxy S6 rijker, als het niet lukt ben ik precies waar ik nu ben. Er is geen enkel verlies voor mij.
Wat jij nu beweert is uit de lucht gegrepenDiedB schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:23:
[...]
De kans van 1% dat ze het gaan leveren weegt voor mij niet op tegen 80 euro kwijt raken met het risico dat ik aan een abo vastzit zonder telefoon of dat ik gezeur krijg om mijn geld terug te krijgen. Ik sla het lekker over.

Sterker nog: ik herinner me een uitspraak waaruit blijkt dat deze vorm van koppelverkoop niet mag. Iets met de telefoon is daadwerkelijk gratis en staat dan los van het abonnement.fvdberg schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:51:
Allereerst is dit geen verlies, maar slechts minder omzet voor T-Mobile.
Maar om het even is perspectief te plaatsen:
T-Mobile heeft een jaarlijkse omzet van 1.5 miljard euro.
Stel ze hebben een whopping 1000 bestellingen binnengekregen, dat komt neer op 580.000 euro minder omzet (640 aan misgelopen toestelprijzen minus 80 aan binnengekomen abo-prijzen per bestelling), oftewel nog geen 0.04%. Het is dus echt een schijntje voor T-Mobile.
Op het gebied van marketing staat dit bedrag gelijk aan zo'n 20 primetime tv-reclame uitzendingen. Wat dat betreft kan je je afvragen wat het meest effectief is. Relatief gezien zou het een goedkope reclame- en publiciteitsstunt zijn voor T-Mobile.
Mochten ze leveren hebben ze iig mij als 'vaste' klant terug
Ik ga er niet van uit dat ze leveren. Maar dit 'foutje' of wat het dan ook mag zijn is echt verre van een ramp of kleine financiële tegenvaller voor T-Mobile.
Ik heb op basis van deze voorwaarden inderdaad ooit na ontbinding van een contract i.v.m. dekkingsproblemen bij t-mobile waarvoor een toestel geretourneerd moest worden de huidige marktwaarde van het toestel alsnog terug gekregen toen het bij de geschillen commissie terecht kwam.RemcoDelft schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:41:
[...]
Sterker nog: ik herinner me een uitspraak waaruit blijkt dat deze vorm van koppelverkoop niet mag. Iets met de telefoon is daadwerkelijk gratis en staat dan los van het abonnement.
Het toestel had inderdaad niet terug gevraagd mogen worden als voorwaarde om het contract te ontbinden. immers met het ontbinden van het contract of na de afgesproken contractsperiode wordt het toestel volgens de algemene voorwaarden pas het eigendom van degene die hem gebruikt.
Omdat het toestel niet meer terug te sturen was door t-mobile en het om een abonnement ging waarbij er 0 euro op de bon stond voor het toestel kon er alleen de huidige marktwaarde toegekend worden.
bij deze S6 is het nog leuker aangezien er bij staat dat het toestel volledig eigendom is... dat gaat direct tegen de algemene voorwaarden in.
zie https://www.t-mobile.nl/g...voorwaarden-juni-2014.pdf
volledig eigendom? dacht het niet... het is een verkapte lening alleen waarom is het dan aan de klant verkocht en geleverd ipv in bruikleen gegeven? en waarom zeggen ze dan bij het toestel dat hij volledig eigendom zal zijn?8.5 Het Randapparaat dat aan de Klant is verkocht en geleverd blijft eigendom van T-Mobile totdat alle periodieke vergoedingen door de Klant zijn betaald.
[ Voor 24% gewijzigd door fvdberg op 05-05-2015 23:19 ]
Wat doet zo'n toestelletje eigenlijk inkoop zonder b.t.w.?
400 ofzo?
Het grote verschil met die phonehouse "aanbieding" vorig jaar was dat het daar een straffe korting betrof, die ze misschien nog wel uit konden leveren zonder er verlies op te draaien, veel zal dat i.i.g. niet gescheeld hebben.
Dan is het een extra stuk omzet dat ze anders toch niet gekregen hadden.
Als t-mobile deze "promo" gaat uitleveren dan gaan ze wel diep in de min, en daarom zullen ze in dit geval niet toe gaan geven.
Iedereen kan met gezond verstand begrijpen dat dit geen realistische prijs was (en het is inderdaad hilarisch te lezen hoe sommigen zichzelf desondanks een rad voor de ogen proberen te draaien)
400 ofzo?
Het grote verschil met die phonehouse "aanbieding" vorig jaar was dat het daar een straffe korting betrof, die ze misschien nog wel uit konden leveren zonder er verlies op te draaien, veel zal dat i.i.g. niet gescheeld hebben.
Dan is het een extra stuk omzet dat ze anders toch niet gekregen hadden.
Als t-mobile deze "promo" gaat uitleveren dan gaan ze wel diep in de min, en daarom zullen ze in dit geval niet toe gaan geven.
Iedereen kan met gezond verstand begrijpen dat dit geen realistische prijs was (en het is inderdaad hilarisch te lezen hoe sommigen zichzelf desondanks een rad voor de ogen proberen te draaien)
Het beste wat we kunnen doen is gewoon de reactie van T-Mobile afwachten.
Wij hebben wat besteld en zij zijn nu aan de bal.
Morgen zullen we vast wel meer weten.
Wij hebben wat besteld en zij zijn nu aan de bal.
Morgen zullen we vast wel meer weten.
HANDTEKENING!!!
Ja.. Ik had dit eerder moeten weten.. Was wel een mooie.. Wel een keer dikke korting op een product gekregen door dit zo'n soort aktie
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”
In bedragen voor jou en mij ja. In bedragen voor T-Mobile verre, verre vanASW1 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:58:
gaan ze wel diep in de min
Voor T-Mobile NL is het weldegelijk een groot verlies. ~1000 x een verlies van ca.400 ?? Een verlies wat je als bedrijf vooraf echt niet incalculeert.henri86 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:30:
[...]
In bedragen voor jou en mij ja. In bedragen voor T-Mobile verre, verre van
@henri86: ze gaan op die transacties wel degelijk de min in, en daar zitten de aandeelhouders niet op te wachten. Er is geen enkele reden waarom T-Mobile dit zou moeten uitleveren. En argumenten als 'positieve neveneffecten' geloof ik ook niet in: niemand in Nederland gaat bij uitlevering van deze orders die uitlevering als argument gebruiken om voor T-Mobile te kiezen.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik ga naar jaren Hi over naar T-mobile, dus dat is sowieso 1 klant extracoyote1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:41:
@henri86: ze gaan op die transacties wel degelijk de min in, en daar zitten de aandeelhouders niet op te wachten. Er is geen enkele reden waarom T-Mobile dit zou moeten uitleveren. En argumenten als 'positieve neveneffecten' geloof ik ook niet in: niemand in Nederland gaat bij uitlevering van deze orders die uitlevering als argument gebruiken om voor T-Mobile te kiezen.
@coyote1980
Dat vraag ik mij toch sterk af. Een bedrijf als T-mobile betaald voor wat simpele tv commercials al snel tonnen. Ik kan me voorstellen dat dit best tot een positief verhaal te spinnen is in de trant van: 'volgens de algemene voorwaarden van T-mobile zijn we niet verplicht te leveren, maar bij T-mobile zijn we coulant naar onze klanten, en wij zullen zulke kwesties dan ook altijd in het voordeel van de klant laten uitpakken'. Zulke verhalen blijven lang hangen (bewijs daarvoor is in dit draadje geleverd: men weet nog steeds dat de phonehouse coulant was).
Om mijzelf te nemen: ik zit momenteel bij Vodafone en ik zou minder snel klant bij T-mobile worden vanwege de slechte dekking van hun netwerk. Vodafone vind ik echter beroerd vanwege hun manier waarop ze met klanten omgaan. Zo ben ik nog niet vergeten dat ik enkele jaren geleden meer dan een dag niet of slecht bereikbaar was en dat ik als compensatie een dagje gratis smssen kreeg (ja, dat zat toch al in mijn bundel dus dat is een sigaar uit eigen doos). Als T-mobile zich weet te profileren als een vriendelijke, coulante provider die hun klanten voorop heeft staan is de kans groot dat ik ze de eerstkomende keer dat ik kan verlengen het voordeel van de twijfel gun en voor het eerst in 10 jaar een andere provider neem dan Vodafone.
Dat vraag ik mij toch sterk af. Een bedrijf als T-mobile betaald voor wat simpele tv commercials al snel tonnen. Ik kan me voorstellen dat dit best tot een positief verhaal te spinnen is in de trant van: 'volgens de algemene voorwaarden van T-mobile zijn we niet verplicht te leveren, maar bij T-mobile zijn we coulant naar onze klanten, en wij zullen zulke kwesties dan ook altijd in het voordeel van de klant laten uitpakken'. Zulke verhalen blijven lang hangen (bewijs daarvoor is in dit draadje geleverd: men weet nog steeds dat de phonehouse coulant was).
Om mijzelf te nemen: ik zit momenteel bij Vodafone en ik zou minder snel klant bij T-mobile worden vanwege de slechte dekking van hun netwerk. Vodafone vind ik echter beroerd vanwege hun manier waarop ze met klanten omgaan. Zo ben ik nog niet vergeten dat ik enkele jaren geleden meer dan een dag niet of slecht bereikbaar was en dat ik als compensatie een dagje gratis smssen kreeg (ja, dat zat toch al in mijn bundel dus dat is een sigaar uit eigen doos). Als T-mobile zich weet te profileren als een vriendelijke, coulante provider die hun klanten voorop heeft staan is de kans groot dat ik ze de eerstkomende keer dat ik kan verlengen het voordeel van de twijfel gun en voor het eerst in 10 jaar een andere provider neem dan Vodafone.
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
Als je zou zeggen: "ik zit bij Hi en heb deze prijsfout gemist, maar als ze uitleveren aan degenen die besteld hebben dan vind ik T-Mobile zo tof dat ik ga overstappen naar T-Mobile", dan zou je een punt hebben gehad.tweakerdennis schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:44:
[...]
Ik ga naar jaren Hi over naar T-mobile, dus dat is sowieso 1 klant extra
edit vanwege je reply hieronder: en hoe ver ga je je abonnement opkrikken? Voldoende voor T-Mobile om de toestelkosten in 12 maanden eruit te hebben? Dus stel inkoopprijs T-Mobile is 400 euro, dan maandelijks 35 euro of meer aan abonnementskosten? Ik vraag het mij af, en dan draait T-Mobile op jou als extra klant dus nog steeds rode cijfers...

edit:
Maar zou je ook bij phonehouse bestellen als je dan duurder uit bent dan bij een andere shop, enkel en alleen omdat ze ooit een prijsfout hebben doorgelaten?onlinaius schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:53:
@coyote1980
Zulke verhalen blijven lang hangen (bewijs daarvoor is in dit draadje geleverd: men weet nog steeds dat de phonehouse coulant was).
[ Voor 50% gewijzigd door coyote1980 op 05-05-2015 22:05 ]
Hoezo een punt? Als ze uitleveren dan ben ik vanaf heden een klant van T-mobile (en ga ik mijn 5 euro abonnement uitbreiden). Doen ze dat niet dan blijf ik gewoon Hi klantcoyote1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:54:
[...]
Als je zou zeggen: "ik zit bij Hi en heb deze prijsfout gemist, maar als ze uitleveren aan degenen die besteld hebben dan vind ik T-Mobile zo tof dat ik ga overstappen naar T-Mobile", dan zou je een punt hebben gehad.
edit:
Nevermind, moet tot 100 tellen. Originele post voegde weinig toe.
Nevermind, moet tot 100 tellen. Originele post voegde weinig toe.
[ Voor 95% gewijzigd door SuBBaSS op 05-05-2015 22:38 ]
@coyote1980
Persoonlijk zou ik inderdaad niet snel bij 'thephonehouse' kopen omdat die ooit coulant zijn geweest. Bij Vodafone vs T-mobile is dit echter een ander verhaal aangezien het prijspijl ongeveer gelijk is. T-mobile is naar mijn idee net iets goedkoper maar heeft dan ook weer een net wat slechtere dekking waardoor ik ze eigenlijk nooit serieus in overweging heb genomen. Als ze aan kunnen tonen de klant voorop te stellen en dat ze verder willen gaan dan het gemiddelde bedrijf neem ik ze bij mijn volgende overstap waarschijnlijk wel mee in mijn overweging, zeker omdat Vodafone het op gebied van klantvriendelijkheid behoorlijk verkloot heeft bij mij. Als T-mobile op dit moment als een bijzonder klantvriendelijk en coulant bedrijf te boek stond zou ik eerder een abbo bij hen afsluiten dan bij Vodafone.
Daarnaast kun je je afvragen wat een groter effect heeft: een tv commercial waar 80% van de mensen niet eens bewust naar kijkt of enkele zeer positieve berichten in de media die men (net als het phonehouse voorbeeld) jaren later nog aanhaalt.
Persoonlijk zou ik inderdaad niet snel bij 'thephonehouse' kopen omdat die ooit coulant zijn geweest. Bij Vodafone vs T-mobile is dit echter een ander verhaal aangezien het prijspijl ongeveer gelijk is. T-mobile is naar mijn idee net iets goedkoper maar heeft dan ook weer een net wat slechtere dekking waardoor ik ze eigenlijk nooit serieus in overweging heb genomen. Als ze aan kunnen tonen de klant voorop te stellen en dat ze verder willen gaan dan het gemiddelde bedrijf neem ik ze bij mijn volgende overstap waarschijnlijk wel mee in mijn overweging, zeker omdat Vodafone het op gebied van klantvriendelijkheid behoorlijk verkloot heeft bij mij. Als T-mobile op dit moment als een bijzonder klantvriendelijk en coulant bedrijf te boek stond zou ik eerder een abbo bij hen afsluiten dan bij Vodafone.
Daarnaast kun je je afvragen wat een groter effect heeft: een tv commercial waar 80% van de mensen niet eens bewust naar kijkt of enkele zeer positieve berichten in de media die men (net als het phonehouse voorbeeld) jaren later nog aanhaalt.
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
Verwijderd
Kom op mensen, wat een discussie. Wacht het lekker af tot morgen en dan weet je meer. Ik heb zelf ook een gokje gewaagd, maar verwacht absoluut niet dat ze gaan leveren.
Een grote provider zit echt niet te wachten, op klanten met een summier abonnement. Daarnaast weet ik zeker dat het ze geen moer kan schelen of wij positief of negatief zullen reviewen.
Klanten krijgen ze toch wel. Maar goed wacht morgen maar af
Een grote provider zit echt niet te wachten, op klanten met een summier abonnement. Daarnaast weet ik zeker dat het ze geen moer kan schelen of wij positief of negatief zullen reviewen.
Klanten krijgen ze toch wel. Maar goed wacht morgen maar af
@fuski
Je zegt: klanten krijgen ze toch wel. Waarom dan regelmatig al die grote reclamecampagne's? En waarom zou dit minder werken dan een reclamecampagne mits op de juiste manier uitgespeeld?
Je zegt: klanten krijgen ze toch wel. Waarom dan regelmatig al die grote reclamecampagne's? En waarom zou dit minder werken dan een reclamecampagne mits op de juiste manier uitgespeeld?
@onlinaius
Zo, en nu gewoon wachten op de annulerings- of bevestigingsmail van T-Mobile (myself included)
offtopic:
Mijn laatst post over dit dan: een reclamecampagne waar men niet bewust naar kijkt werkt uitstekend. Mensen hoeven niet bewust naar te kijken, je onderbewustzijn raakt beïnvloed en stuurt je bij het maken van keuzes. Dus reclames zijn erg effectief te noemen, hier zijn talloze studies over te vinden op het web.
Verder: degenen die echt gaan onthouden "goh T-Mobile levert uit, wat tof" zijn de koopjesjagers. En koopjesjagers kopen de volgende keer gewoon weer bij de goedkoopste die wat goeds te bieden heeft. Het positieve effect dat T-Mobile met uitleveren zou bereiken is volgens mij echt heel beperkt, zeg maar: nietbestaand.
Mijn laatst post over dit dan: een reclamecampagne waar men niet bewust naar kijkt werkt uitstekend. Mensen hoeven niet bewust naar te kijken, je onderbewustzijn raakt beïnvloed en stuurt je bij het maken van keuzes. Dus reclames zijn erg effectief te noemen, hier zijn talloze studies over te vinden op het web.
Verder: degenen die echt gaan onthouden "goh T-Mobile levert uit, wat tof" zijn de koopjesjagers. En koopjesjagers kopen de volgende keer gewoon weer bij de goedkoopste die wat goeds te bieden heeft. Het positieve effect dat T-Mobile met uitleveren zou bereiken is volgens mij echt heel beperkt, zeg maar: nietbestaand.
Zo, en nu gewoon wachten op de annulerings- of bevestigingsmail van T-Mobile (myself included)
Ik stel voor dat degenen met allerlei nogal kromme redeneringen over waarom T-Mobile toch zou leveren, gaan solliciteren of het voorstel gaan doen bij de desbetreffende afdeling van T-mobile
. Echter, hier is het niet zinvol.
Waarschijnlijk hoopt men dat het management van T-Mobile hier mee zit te lezen en ineens denkt "goh, wat een ontzettend goed idee om S6's weg te geven. Al die goodwill die ons dat oplevert, stom dat we daar niet eerder aan gedacht hebben". Anders kan ik die manisch positieve wishful thinking reacties niet verklaren.
Mijn punt is ook niet dat ze geen geld verliezen op deze deals, enkel dat het in het grote geheel teniet valt voor een bedrijf als T-Mobile. Aandeelhouders gaan echt niet alles zwart in zien als er 0,04% minder omzet gedraaid wordt (wat nog erg ruim ingeschat is).coyote1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:41:
Een bedrijf als T-Mobile maakt dagen mee waar op één dag aanzienlijk grotere verliezen geleden worden.
Verder is het ook geen reden van mijn kant dat ze daarom moeten of beter kunnen uitleveren, maar financieel gezien is het echt 'geen biggie' om dat wel te doen.
Verder: ook ik zit bij Hi (ben bij T-Mobile weggegaan 3 jaar geleden). Leveren ze uit, dan ben ik weer klant bij hen, voor minstens 30E/maand. Na 2 jaar hebben ze dan weer winst gemaakt op mij. Anders blijf ik lekker bij KPN
Joh, 5 ton aan marketinggeld stelt toch niks voor? Desnoods een paar weken geen TV-reclame. Joh, beter gooien ze de hele marketingplanning de deur uit.ASW1 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:51:
Waarschijnlijk hoopt men dat het management van T-Mobile hier mee zit te lezen en ineens denkt "goh, wat een ontzettend goed idee om S6's weg te geven. Al die goodwill die ons dat oplevert, stom dat we daar niet eerder aan gedacht hebben". Anders kan ik die manisch positieve wishful thinking reacties niet verklaren.
3 negatieve tweets van Youp van t Hek kostte T-Mobile in 2010 meer dan 3 tonBPP schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:54:
[...]
Joh, 5 ton aan marketinggeld stelt toch niks voor? Desnoods een paar weken geen TV-reclame. Joh, beter gooien ze de hele marketingplanning de deur uit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.
Geen "ik ook" of "besteld" posts. Ook geen moralistische posts of doen alsof men niet weet dat het een prijsfout was.