Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 49 50 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Gisteren voor het eerst bij Blackout Airsoft geweest.

Een wat kleinere opzet dan ik gewend ben maar heb me zeker vermaakt. Heb wat verschillende apparaten kunnen gebruiken, binnen en buiten, en als groep hebben we een leuke dag gehad!

Vond het ook binnen wel leuker dan verwacht, positief verrast.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:03
Afgelopen zaterdag voor het eerst de najaarsbeurs bezocht, bij de NAC.
Was leuk en druk, veel drukker dan ik had verwacht. Ik kwam 10.10 aan en er stond een rij om naar binnen te kunnen. Leuke mensen tegengekomen. Qua aanbod aan replica's was er veel, maar toch heel veel wat op een AR/M4 lijkt.

Ik liet mijn oog vallen op een 'custom' VSS. Maar die heb ik uiteindelijk toch maar gelaten.
Wel zag ik de G&G LevAR 15 hangen aan een kraampje. Die heb ik wel besteld.
Andere mensen hier nog naar de najaarsbeurs gegaan?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01
yup ik ga in principe altijd. Enerzijds vanwege aanbod. Gas, bb enz kun je zo meenemen. Anderzijds gewoon mooi snuffelen. En bijpraten. Ik kom altijd een hoop bekenden tegen.
Het was leuk druk. Je kon overal prima bij, al is de tweedehandsmarkt wel erg vol. Nouja. het was weer gezellig. Dit jaar een mooie Noveske Ghetto Blaster gescored. Erg fijn.

Aanbod AEG is inderdaad bijzonder groot. Die markt ligt volledig op zijn gat. Wel leuke builds gezien. Dat zeker.

En krale had een hele goede aanbieding. MP7. AEG van 199 voor 99 en de gbbr van 399 voor 199. Twee maten van me hebben die (GBBR) gehaald.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:50
Sinds kort ben ik airsoft aan het onderzoeken, lijkt me enorm leuk om als 'sport' te gaan doen. Ga met m'n schoonvader a.s. zondag naar Copperhead Tactical in Assen, iemand ervaring met deze plek ?

Heel benieuwd wat we krijgen qua wapen etc. Heb al een winkelmandje klaarstaan voor als het me bevalt met een Lancer Tactical M4 erin (AEG). Hopelijk is het een goed starterwapen, lees overal andere meningen (surprise).

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
aevitas1 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:35:
Sinds kort ben ik airsoft aan het onderzoeken, lijkt me enorm leuk om als 'sport' te gaan doen. Ga met m'n schoonvader a.s. zondag naar Copperhead Tactical in Assen, iemand ervaring met deze plek ?

Heel benieuwd wat we krijgen qua wapen etc. Heb al een winkelmandje klaarstaan voor als het me bevalt met een Lancer Tactical M4 erin (AEG). Hopelijk is het een goed starterwapen, lees overal andere meningen (surprise).
Ben er al een paar geweest.
Op zich een prima veld. Wel best groot, en weinig spawnsplekken, maar wel een medic regel (zorg dat je een tourniquet hebt (Daar te krijgen voor wat euros)), dan kan iemand je 1x reviven :)
Maar in het algemeen wel een leuk veld. veel plekjes, en beetje afwissel qua setting (is oude verkeerspark namelijk).Dus stukje bos, loopgraven, dorpje en wat open veld/terrein.

Ik zou er wel wat vaker heen willen, omdat het voor mij dichtbij is (30 min), alleen de rest wil nooit na 1x een slechte dag met cheaters.. Alleen 1 collega uit assen wil wel, maar heeft weinig tijd.

Maar als je gaat huren, de huurkits zijn wat wissel vallig, sommige doen het prima, andere niet. Dus hou daar rekening mee.

En de marshalls, tjah, die zijn niet zo actief als bv in Lelystad. Zitten soms met allen ergens en lopen af en toe wat in veld een rondje, maar ze zijn er.

Ook is de meting van je materiaal beetje van, je zorgt het zelf maar dat het goed is.
Dus je wordt niet getagged met een tierip, dus niet echt goeie controle op dat punt.
Wordt wel eens gechecked in het veld, dus dat wel weer. marja, wel kans op klojos die harder knallen.

Qua lancer tactical, volgens mij is het wat een beetje budget merk, 1 van ons team heeft ook iets van hun, maar moest geregeld terug lopen.
ALs je het goed wilt doen, zou ik gelijk HPA doen :) duurder, maar veel leuker :D (en efficiënter)

Ik heb een ARP9 3.0, dit is een AEG, maar heb ik omgebouwt naar HPA met inferno, dat ding is machtig met 30 ROF :D Heeft ook wat een bijzonder geluidje, dus iedereen weet wie het is :P

[ Voor 11% gewijzigd door Renegade666 op 12-11-2025 16:14 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 21:57

John Doos

ClaudZaque

Renegade666 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:10:
[...]

Qua lancer tactical, volgens mij is het wat een beetje budget merk, 1 van ons team heeft ook iets van hun, maar moest geregeld terug lopen.
ALs je het goed wilt doen, zou ik gelijk HPA doen :) duurder, maar veel leuker :D (en efficiënter)

Ik heb een ARP9 3.0, dit is een AEG, maar heb ik omgebouwt naar HPA met inferno, dat ding is machtig met 30 ROF :D Heeft ook wat een bijzonder geluidje, dus iedereen weet wie het is :P
Om iemand voor z’n eerste skirm direct al HPA aan te raden vind ik een beetje teveel van het goede.

@aevitas1
Veel plezier, ik neem aan dat je schoonvader lid is en jij mee kan als intro?

Vergeet niet, dat voordat je replica mag bezitten, je eerst een lidmaatschap bij het NABV moet hebben.

En als persoonlijke tip, kies de replica die jij het mooiste vind, en stel voor jezelf een budget. Het kan namelijk zo gek als je het zelf wilt binnen Airsoft.

Let ook op dat je naast een replica ook diverse andere zaken nodig hebt:
- een koffer / tas voor het vervoer
- magazijnen en biologisch afbreekbare bbs
- bescherming naar wens, op zijn minst een goedgekeurde bril

Denk ook na over de opslag thuis, en lees je goed in. Je mag als niet lid, 6x per jaar mee als intro met een wel lid uit mijn hoofd. Misschien is het wijs om daarmee te beginnen de eerste paar keer :)

Nee

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

John Doos schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:32:
[...]

Om iemand voor z’n eerste skirm direct al HPA aan te raden vind ik een beetje teveel van het goede.
Nee hoor. Ik heb nog wel een HPA buks te koop :+
En als persoonlijke tip, kies de replica die jij het mooiste vind, en stel voor jezelf een budget. Het kan namelijk zo gek als je het zelf wilt binnen Airsoft.

Deze lijst is een beetje.. verkeerdom. Stel een budget voor jezelf in. Koop daar eerst een goedgekeurde bril en stevige schoenen met enkelsteun van. Dan kan je kijken naar de rest.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Renegade666
John Doos schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:32:
[...]

@aevitas1
Veel plezier, ik neem aan dat je schoonvader lid is en jij mee kan als intro?

Vergeet niet, dat voordat je replica mag bezitten, je eerst een lidmaatschap bij het NABV moet hebben.

Denk ook na over de opslag thuis, en lees je goed in. Je mag als niet lid, 6x per jaar mee als intro met een wel lid uit mijn hoofd. Misschien is het wijs om daarmee te beginnen de eerste paar keer :)
Something just flew over someone head :+
Ik was na een paar potjes al om :) dus kan snel. maar niks is verplicht, en zijn genoeg goeie AEG's te krijgen.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• shakedown
Als eerste zorg je voor je lidmaatschap, dan een goede bril, waarop je niet bespaard! Rond de 50 euro heb je een prima start bril. Goedkoper of duurder kan altijd.

Stevige schoenen is ook een must. Maar eerlijk is eerlijk. Een paar bergschoenen van de van haren zijn al prima om te starten.

Waarmee je start als replica is afhankelijk van budget. In principe is een aeg het handigste. Specna arms edge, edge 2 of prime, of een cyma platinum zijn goede starters. Ligt een beetje aan wat je zoekt. M4 of AK familie zijn de meest voor de hand liggende keuzes.
2 magazijnen, 1 accu, speedloader, red dot (eventueel) sling en een vest of riem met wat pouches voor je magazijnen. Gezichts bescherming zou ik 100% aanraden...

Heb je een veel hoger budget kun je ook naar gas of hPa gaan. Waarbij er een enorme verschil in beleving is. Daarbij zou ik je aanraden allebij te proberen door te vragen aan mensen die je tegenkomt of je eens mag proberen. Maar dan zou je wel je budget richting de 750 tot 1000 euro moeten opschroeven. En je heel goed laten informeren of uitzoeken. Voor beide is wat te zeggen, en is behoorlijk bepalend voor je speelstijl en voorkeur

• aevitas1
Thanks voor alle tips!

@John Doos nee, beide zijn nieuw! Hij heeft ook een huur kit. Leek hem leuk weer eens legertje te spelen (hij heeft in dienst gezeten). Mocht het wat zijn dan worden we beide lid.

Heb al kisten, een camouflage broek, long sleeve, een bril en mond/neus bescherming besteld. De meeste spullen kan ik gebruiken voor tuin werkzaamheden, dus het word sowieso genoeg gebruikt.

Het enige wat ik nog niet gezien heb is of je een abonnement kan nemen oid. Of kost het bij de meeste airsoft banen gewoon €30 per dag?

[ Voor 14% gewijzigd door aevitas1 op 12-11-2025 18:24 ]

• Renegade666
aevitas1 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:23:
Thanks voor alle tips!

@John Doos nee, beide zijn nieuw! Hij heeft ook een huur kit. Leek hem leuk weer eens legertje te spelen (hij heeft in dienst gezeten). Mocht het wat zijn dan worden we beide lid.

Heb al kisten, een camouflage broek, long sleeve, een bril en mond/neus bescherming besteld. De meeste spullen kan ik gebruiken voor tuin werkzaamheden, dus het word sowieso genoeg gebruikt.

Het enige wat ik nog niet gezien heb is of je een abonnement kan nemen oid. Of kost het bij de meeste airsoft banen gewoon €30 per dag?
Als jullie beide nieuw zijn, mag dat wel? Volgens mij mag je alleen mee als intro, want je moet aangemeld worden bij nabv.
Of je moet al lid zijn natuurlijk, dan kan het.

• aevitas1
Renegade666 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:26:
[...]

Als jullie beide nieuw zijn, mag dat wel? Volgens mij mag je alleen mee als intro, want je moet aangemeld worden bij nabv.
Of je moet al lid zijn natuurlijk, dan kan het.
Ik zag op de site staan in de FAQ:
Het beste is om de sport dan zelf een keer uit te proberen. Bij Copperhead Tactical beschikken wij over vergunningsvrije huurkits. Dit betekend dat je zelf, met een vriend of vrienden vrijblijvend aan kunt sluiten bij een skirm, om zelf eens te ervaren hoe het is om te airsoften. Je bent dan alleen de kosten van de dag (€30) en het huurkitje (€30) kwijt. Als het je niet bevalt, ben je weer een ervaring rijker.
Tenzij ik dit verkeerd lees, kunnen we beide gewoon met een huurkit aan de slag.

• shakedown
Ja dan wordt je ingeschreven op de naam van de organisatie. Als introduce. DT kun je in principe maximaal 5 of 6 keer per jaar doen.

• aevitas1
shakedown schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:52:
Ja dan wordt je ingeschreven op de naam van de organisatie. Als introduce. DT kun je in principe maximaal 5 of 6 keer per jaar doen.
Ah dat is prima! Ik ben van plan me in te schrijven als het me leuk lijkt.

• shakedown
aevitas1 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 19:36:
[...]

Ah dat is prima! Ik ben van plan me in te schrijven als het me leuk lijkt.
Het is zeker leuk! een leuke afleidende hobby die je echt in een andere wereld helpt. Er zijn een redelijk aantal velden waar vaak wel plek is, en in Geldermalsen is een vrije toegankelijke hal. Heb je alle ruimte en rust om van alles uit te proberen

• Kaasdipje
De 23e ga ik met een kleine groep naar Nuketown in Belgie. ZIjn er mensen hier die daar ervaring mee hebben? Op beelden ben ik een beetje bang dat het te veel Speed Airsoft is en niet zo tactisch/strategisch als ik zelf leuk vindt. Toch uiteraard wel zin om te spelen maar het is ook de introductie voor iemand die ik meeneem en ik ben bang dat hij dan niet de juiste ervaring krijgt voor zijn eerste keer. Thoughts?

Ook heb ik sinds gisteren deze gekocht:
https://bunker501.nl/SPEC...V3-SE-ETU-Brushless-Zwart

Ben zeer benieuwd! Voorheen had ik alleen een sniper om in Daarle mee te spelen, dit leek me een mooie om wat actiever mee te spelen in de groep.
Kan niet wachten om hem te testen!

• shakedown
Speedsofters vind je overal. Zeker in cqb achtige settings. Hoort erbij, en is een andere manier van spelen. Soms is het idd lastig omdat ik merk dat er minder vaak hits genomen worden. Niet omdat ze vals spelen ofzo, maar speedsoft heeft vaak extra bescherming, waardoor ze het simpelweg niet voelen.

Qua tempo is het wel vaak leuk spelen tegen ze. Al weet ik niet of er door de orga gehamerd wordt op het speedtriggeren. In speedsoft schieten ze semi sneller dan dat ik full auto schiet. Bij verschillende orga nu meegemaakt dat ze specifiek vertellen: nee, geen speedtriggeren, en dat is wel zo fijn.

Ondanks dat kun je nog steeds tactisch spelen. Rustig in team verband door de ruimten en gangen. Je moet ook niet vergeten dat als je tegen ervaren, tactische spelers speelt, je ook helemaal weggespeeld wordt. Tegen speedsofters spelen is een uitdaging, maar hoeft geen irritatie te zijn.

Verder heb ik geen idee over Nuketown. Nog niet geweest. Maar elk veld heeft zo zijn charme en als nieuwkomer is het sowieso overdonderend...

• shakedown
Nog een tip: volgend jaar zal er denk ik weer een Ultimate Airsoft Tour zijn (UAT) van de NABV. Als je voor een lidmaatschap van de NABV hebt gekozen en niet voor de ACA, zou ik daar een paar van doen., Is in de ochtend dan vaak een CQB, Sniper of onderhoud workshop en in de middag een skirm.

En volg een BOSS workshop. dat is sowieso leuk om te volgen. Krijg je een hoop info rondom bezit, vervoer en opslag van replica's.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Kaasdipje schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:32:
De 23e ga ik met een kleine groep naar Nuketown in Belgie. ZIjn er mensen hier die daar ervaring mee hebben? Op beelden ben ik een beetje bang dat het te veel Speed Airsoft is en niet zo tactisch/strategisch als ik zelf leuk vindt. Toch uiteraard wel zin om te spelen maar het is ook de introductie voor iemand die ik meeneem en ik ben bang dat hij dan niet de juiste ervaring krijgt voor zijn eerste keer. Thoughts?
Dat was mijn eerste airsoft ervaring ergens laat 2013 of begin 2014. Maar toen hadden we de tent afgehuurd voor een vrijgezellenfeest. Dus veel nuttigs kan ik je niet vertellen helaas.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Renegade666
shakedown schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:44:
Speedsofters vind je overal. Zeker in cqb achtige settings. Hoort erbij, en is een andere manier van spelen. Soms is het idd lastig omdat ik merk dat er minder vaak hits genomen worden. Niet omdat ze vals spelen ofzo, maar speedsoft heeft vaak extra bescherming, waardoor ze het simpelweg niet voelen.

Qua tempo is het wel vaak leuk spelen tegen ze. Al weet ik niet of er door de orga gehamerd wordt op het speedtriggeren. In speedsoft schieten ze semi sneller dan dat ik full auto schiet. Bij verschillende orga nu meegemaakt dat ze specifiek vertellen: nee, geen speedtriggeren, en dat is wel zo fijn.

Ondanks dat kun je nog steeds tactisch spelen. Rustig in team verband door de ruimten en gangen. Je moet ook niet vergeten dat als je tegen ervaren, tactische spelers speelt, je ook helemaal weggespeeld wordt. Tegen speedsofters spelen is een uitdaging, maar hoeft geen irritatie te zijn.

Verder heb ik geen idee over Nuketown. Nog niet geweest. Maar elk veld heeft zo zijn charme en als nieuwkomer is het sowieso overdonderend...
In bijvoorbeeld in CC en lelystad (single shot gebied) zeggen ze idd vaak, 2 a 3 bb per seconden, max.
Zelf met mijn ARP op single is dat best lastig soms, maar is wel te doen. AL is er altijd wel iemand die dan weer op full auto schiet, en dan hoor iedereen, SINGLE :Y)

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
Kaasdipje schreef op donderdag 13 november 2025 @ 13:32:

Ook heb ik sinds gisteren deze gekocht:
https://bunker501.nl/SPEC...V3-SE-ETU-Brushless-Zwart

Ben zeer benieuwd! Voorheen had ik alleen een sniper om in Daarle mee te spelen, dit leek me een mooie om wat actiever mee te spelen in de groep.
Kan niet wachten om hem te testen!
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst in nuketown geweest, speedsoft hoef je niet bang voor te zijn, bij de briefing haalde ze expliciet aan daar niet op zitten te wachten. Er waren een paar spelers die wat "actiever" speelde, maar zeker niet vervelend.

Ik zit te denken aan een HPA pistol build, want speel tegenwoordig meer binnen/cqb. Nu zie ik dat hi capas aanzienlijk goedkoper zijn in het buitenland (ook na invoerrechten/btw), maar het is even geleden dat ik uit het buitenland heb besteld, vroeger moest je een kopie NABV pas op de doos laten plakken, maar hoe werkt dat nu sinds we een app hebben?

• Renegade666
j0rDy schreef op donderdag 13 november 2025 @ 18:06:
[...]

Ik ben afgelopen weekend voor het eerst in nuketown geweest, speedsoft hoef je niet bang voor te zijn, bij de briefing haalde ze expliciet aan daar niet op zitten te wachten. Er waren een paar spelers die wat "actiever" speelde, maar zeker niet vervelend.

Ik zit te denken aan een HPA pistol build, want speel tegenwoordig meer binnen/cqb. Nu zie ik dat hi capas aanzienlijk goedkoper zijn in het buitenland (ook na invoerrechten/btw), maar het is even geleden dat ik uit het buitenland heb besteld, vroeger moest je een kopie NABV pas op de doos laten plakken, maar hoe werkt dat nu sinds we een app hebben?
Screenshot van de app maken?

Maar waar bestel je?

Ik bestel wel eens wat bij powair in Frankrijk, heb nog nooit iets hoeven te laten zien. In tegenstelling hier NL😅

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
Renegade666 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 21:35:
[...]

Screenshot van de app maken?

Maar waar bestel je?

Ik bestel wel eens wat bij powair in Frankrijk, heb nog nooit iets hoeven te laten zien. In tegenstelling hier NL😅
Ik zit nu naar deze te kijken: https://www.wgcshop.com/p...-1-gold-match-gbb-airsoft, heb vaker parts bij ze besteld, maar nog nooit een replica.

Twijfel over een hi-capa met HPA m4 adapter en tank, speel nu met een ggb met een aantal mags, maar merk dat het continu bijvullen van bbs en gas me tegen gaat zitten. Daarnaast wil ik af van de performance drop naar mate er minder gas in de mags zit, wat altijd op het verkeerde moment komt ;)

• Renegade666
ik heb mijn pistolen ook op hpa, veel leuker, geneuzel met die hicappa mags was ik ook klaar mee :P

Die jij nu aangeeft, wat komt er nog overheen qua kosten?

https://www.powair6.com/e...i-capa-51-gold-match.html
Hier is iets duurder, maar komt geen extra kosten meer bij (behalve verzend)

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-11 20:54
Gewoon alleen milsims doen dat is het leukste O-)

• Kaasdipje
Nahkriin schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 12:24:
Gewoon alleen milsims doen dat is het leukste O-)
In verband met het weer zijn er wat mensen in mijn groep die alleen binnen willen spelen in November en December. Daarom nu (om de groep een beetje op te bouwen) doen we dat steeds.

Zijn er milsims die je aan zou raden? Ik speel zelf het meeste in Daarle, maar mogelijk dat er nog mooie plekken zijn om een keer te proberen.

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-11 20:54
Kaasdipje schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 13:05:
[...]

In verband met het weer zijn er wat mensen in mijn groep die alleen binnen willen spelen in November en December. Daarom nu (om de groep een beetje op te bouwen) doen we dat steeds.

Zijn er milsims die je aan zou raden? Ik speel zelf het meeste in Daarle, maar mogelijk dat er nog mooie plekken zijn om een keer te proberen.
Hangt een beetje af hoe ver je wil reizen, NL is een beetje tam kwa airsoft / milsim.
UK heeft vette events, maar Frankrijk en Polen ook. Volgend jaar gaan we met een grote groep naar Zweden en zo zijn er meer landen :)

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 18:13
Paar foto's van m'n kit gemaakt door de NABV voor hun promotie materiaal.
Vond het wel grappig dat ze eigenlijk vroegen in de briefing om niet met Russische gear te komen. Ik had nog een Gorka set bij me, maar de EMR was ook prima zolang er maar geen Russiche vlag op stond.

(Overigens mochten alleen Nederlandse vlaggen. Iemand die in volledige GWOT US Marine kit kwam, moest ook z'n USA vlag patch af doen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DSXuWHPfpGVkj6ro_vHJcXQwuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFTrpMsc1CjTOSUbSp2vZqtz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYCj7zEmCT70yp5gVHOePzrifls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EN1IXaL9Klh0cppjoQIqx4SB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8n1P3Yr9cH792f3n9HzQ1D6in4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPr58cwcXyz9ZsYkYDRDaAMh.jpg?f=fotoalbum_large

• Kaasdipje
Afgelopen weekend naar Belgie gereden om bij Nuketown te spelen. 2,5 uur gereden.

Mijn nieuwe replica (Specna Arms SA-PJ07 Prime™) schoot een klein beetje (2.08 joule :+ ) te hard out of the box. Nu ben ik niet het meest handige met dat soort dingen maar uiteindelijk heb ik de veer kunnen vervangen om toch verder te kunnen spelen.

Qua locatie is Nuketown wel oke. Ik hou iets meer van tactisch spel en hier liepen best veel mensen met pistols heen en weer te rennen. Ook vond ik de objectives in de games niet altijd even duidelijk bij te houden, maar dat kan mogelijk aan mij liggen.

Op zich prima dag gehad. De marshals waren heel geduldig en vriendelijk door mijn problemen met de replica. Organisatie zat goed in elkaar. Denk alleen dat het niet een veld is waar ik nog een keer zo lang voor zou rijden. Ik ben wel zeer benieuwd naar Fort Knox als het weer wat beter wordt.
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste